Iemand al problemen na servicepack 3??
Ik heb hier een gloednieuwe pc geïnstalleerd met XP home SP2 oem. Meteen na de installatie SP3 (die ik al had gedownload) erop gezet. Geactiveerd en via automatic updates kreeg ik daarna vanzelf IE7 en 1 andere update erop.
Toen heb ik windows defender erop gezet en nu krijg ik via de windows update site niets meer geïnstalleerd. Hij download het wel maar zegt bij de installatie dat die is mislukt.
WMplayer 11 en .NET 1.1 enz. willen niet installeren. Ook de securityupdate voor defender niet.
Ik heb die defender update en WMplayer 11 er nu handmatig opgezet, maar de updates willen nog steeds niet.
Ik heb al alle cache verwijderd, schijfopruiming gedaan etc.
Er wordt ook geen foutcode gegeven, alleen dat er iets op de pc de installatie laat mislukken.
Iemand nog een voorstel ????
=edit=
ook de updates die nu via automatische updates worden opgehaald laten zich niet meer installeren. Krijg ook de melding mislukt.
=edit2=
Het verwijderen van defender heeft niet mogen helpen.
Ik denk dat ik de pc eens opnieuw ga installeren. Kijken of ik het kan reproduceren. Maar als iemand nog een suggestie heeft hoor ik die graag.
=edit3=
Ik heb de pc opnieuw geïnstalleerd. Daarna SP3 erop, geactiveerd en windows update gestart.
IE 7 en WGA validation tool geïnstalleerd. Na de herstart weer naar windows update en ik kan weer geen updates meer installeren!!!!
Downloaden doet ie wel maar bij installatie staat steeds mislukt.
=edit4=
De oplossing lijkt te zijn het registreren van een bepaalde dll. Zie
Updates are not installed successfully from Windows Update, from Microsoft Update, or by using Automatic Updates after you repair a Windows XP installation
[
Voor 32% gewijzigd door
wizzzzzz op 07-05-2008 16:59
]