offtopic:
Bij mij werkt hij wel, ik gebruik een aangepaste installer
Bij mij werkt hij wel, ik gebruik een aangepaste installer

volgens mij zit wmp11 niet in dit sp3. Dus wat is dan je probleem?Hero Of Time schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:20:
Heeft iemand een idee hoe je WMP uit een SP kan halen? Ik wil geen Media Player en zou om deze reden mijn pc weer opnieuw moeten installeren na slipstreamen van SP3. Niet dat ik dat erg vind, maar doe liever zonder. En een tool die hem NA het installeren verwijdert heb ik eigenlijk weinig aan, omdat ik juist geen spoor ervan over wil houden, behalve de WM codec en die heb ik al.
Dus, iemand die het toevallig weet? Anders ga ik gewoon weer opnieuw installeren, ben toch binnen een dagje klaar met het grootste deel van de installatie en configuratie, heb ik afgelopen weekend ook gedaan.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Commandline FTW | Tweakt met mate
Zul je er vannacht wel goed om kunnen slapen?Flappie schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:49:
Morgen is het dan zo ver, 21 april, de relase van SP3 voor TechNet en MSDN abbonees.
Ik heb zelf van school een MSDN-AA account. Weet iemand of je hier dan morgen SP3 kan downloaden
Hij zal zo ie zo ook wel op andere locaties te downloaden zijn behalve technet e.dFlappie schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:49:
Morgen is het dan zo ver, 21 april, de relase van SP3 voor TechNet en MSDN abbonees.
Ik heb zelf van school een MSDN-AA account. Weet iemand of je hier dan morgen SP3 kan downloaden
Verwijderd
if (!coffee) {
Work = false; }
[ Voor 11% gewijzigd door Synch op 21-04-2008 19:17 ]
Today we are happy to announce that Windows XP Service Pack 3 (SP3) has released to manufacturing (RTM). Windows XP SP3 bits are now working their way through our manufacturing channels to be available to OEM and Enterprise customers.
We are also in the final stages of preparing for release to the web (i.e. you!) on April 29th, via Windows Update and the Microsoft Download Center. Online documentation for Windows XP SP3, such as Microsoft Knowledge Base articles and the Microsoft TechNet Windows XP TechCenter, will be updated then. For customers who use Windows XP at home, Windows XP SP3 Automatic Update distribution for users at home will begin in early summer.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 119% gewijzigd door The Zep Man op 22-04-2008 16:44 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
kan je me de naam evt link geven naar iets als binsearch?The Zep Man schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:41:
En de Engelse RTM versie is wordt al ge-upload naar Usenet. Het build-nummer is trouwens 5512, volgens het officiele forum.
[ Voor 17% gewijzigd door Dutch2007 op 22-04-2008 16:53 ]
Dacht het niet. Zoek het zelf maar even op. Bovendien is het nog niet eens beschikbaar.Dutch2007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:47:
[...]
kan je me de naam evt link geven naar iets als binsearch?(op eigen risico natuurlijk)
Tot zover ik weet niet. En ach... vanavond is hij waarschijnlijk al beschikbaar. Dus waarom moeite doen?maar kan je deze dan niet gewoon via dat batch bestandje zoals dat ook voor vista sp1 was downloaden>?
Dan mag je die er weer vanaf gooien al wil je de final van SP3 installeren.ik heb nml afgelopen week een RC2 refresh via windows update gedownload, nu weet ik niet 1 2 3 meer versie/build nummer maar d8 dat het toch echt iets in de 5000 was...
ach, die laptop was toch rijp voor een re-installDan mag je die er weer vanaf gooien al wil je de final van SP3 installeren.
Dat is niet de Build 5512! Maar Build 3311Dutch2007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:47:
[...]
kan je me de naam evt link geven naar iets als binsearch?(op eigen risico natuurlijk)
maar kan je deze dan niet gewoon via dat batch bestandje zoals dat ook voor vista sp1 was downloaden>?
ik heb nml afgelopen week een RC2 refresh via windows update gedownload, nu weet ik niet 1 2 3 meer versie/build nummer maar d8 dat het toch echt iets in de 5000 was...
voor zei die het aandurven op http://www.binsearch.net/...-enu&max=100&adv_age=28#r
zal ie komen te staan, zie dat ie in ftd vanaf 16.38 aangemeld staat.... denk als je rond 20:00 kijkt hij er wel op zal staan/replicated is naar andere news servers....
uitgeprobeerd dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Dutch2007 op 22-04-2008 18:47 ]
Nee hoor, gewoon in het register de Windowsversie veranderen. Daarna kun je de final er gewoon overheen installenThe Zep Man schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49:
Dan mag je die er weer vanaf gooien al wil je de final van SP3 installeren.
Op FTD is ie nu verwijderd, waarschijnlijk toch 3311..??Dutch2007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:45:
[...]
uitgeprobeerd dan?
volgens binsearch staat hij er pas 2 uur op....
staat in mod text, maar ik heb vernomen dat je mbv msdn Gold acces, de final wel al kan downloaden?De Automatic Update versie, en de MSDN/Technet download komt pas later!
[ Voor 22% gewijzigd door Dutch2007 op 22-04-2008 19:13 ]
In goed vertrouwen... hij heeft het zelf dus niet gecontroleerd wat hij postte. Zielige figuren zijn dat. Gelukkig wachtte ik even de berichtgeving hierom af, ondanks dat ik aannam dat het inderdaad de RTM-versie was.Sjah schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:04:
Het is een beta die die jongen in al zijn goeie vertrouwen gepost heeft, is die nu pas achter gekomen. Hopen dat niet dehalve wereld die sp DL en veronderstelt dat ze nu de echte hebben.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Oja? Zal wel mee geprutst zijn..defiant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:34:
Vreemde zaak van Microsoft om de technet gebruikers pas na de officiële release van sp3 te voorzien, geef hem dan helemaal niet uit op technet.
Overigens is de final versie van sp3 inmiddels beschikbaar via de welbekende minder legale wegen (build nummer klopt, certificate ook).
Neuh, zoals gezegd, authenticode signature is correct.Pinjataaa schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:42:
Zal wel mee geprutst zijn..
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Oké, dan zoek ik even verderdefiant schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:47:
[...]
Neuh, zoals gezegd, authenticode signature is correct.
[ Voor 20% gewijzigd door WC-Juf op 23-04-2008 03:39 ]
Gold Access impliceert Gold Partners, en zoals ook in de oorspronkelijke posting staat wordt -ie ook eerder beschikbaar gesteld aan Enterprise customers en OEM's (en dat zijn vaak major partners).Dutch2007 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 19:12:
maar ik heb vernomen dat je mbv msdn Gold acces, de final wel al kan downloaden?
[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 23-04-2008 08:08 ]
You need to create a regkey(REG_SZ) called BootDir under HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup and set it to C:\
[ Voor 34% gewijzigd door sharkzor op 23-04-2008 09:18 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
[ Voor 3% gewijzigd door Dutch2007 op 23-04-2008 13:29 ]
Zelfde probleem hier. Waaschijnlijk werkt dat alleen met OEM versies. Ik heb een (legale) Volume License. Met de VLK cd heb je inderdaad direct de code nodig.bunneh schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:49:
Ik dacht dat het niet meer nodig was om je cdkey in te voeren tijdens de installatie ?
Kan iemand bevestigen dat de file inderdaad deze hashes moet hebben?WC-Juf schreef op woensdag 23 april 2008 @ 03:36:
Ik heb 5512 van torrent gedownload&geinstalleerd, tis de echte
Kreeg wel een wga updatetje bij winupdate maar dat doorstond deze corp vlekkeloos
Irritant is alleen dat de oude meuk messenger 4.7 weders word geinstalleerd ondanks 8.5 erop staat verder loopt het als een zonnetje.
windowsxp-kb936929-sp3-x86-enu.exe
size 331,805,736 bytes
crc32 c411a9da
md5 bb25707c919dd835a9d9706b5725af58
Dit was me ook al opgevallen, maar let er wel op dat SP3 nog niet publiekelijk is vrijgegeven door Microsoft, dus hebben ze waarschijnlijk Windows Update ook nog niet aangepast. Andere updates zoals .NET Framework 3.0 miste ik ook al.Flappie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:00:
Volgens mij heeft een nieuwe IE7 installatie altijd nog de cumulatieve beveiligingsupdate uit KB947864 nodig.
Lijkt me sterk. Heb je een bron?Sjah schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:07:
Wat ik las, is dat sp3 ie7 niet aan boord heeft, maar de beveiligingsupdates voor ie7 zitten er wel alvast in...
Hmm, vreemd. Want mijn XP heeft nog SP2, is volledig up2date en heeft toch build 5730. Ben je niet in de war met de update voor Vista?Flappie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:27:
[...]
Lijkt me sterk. Heb je een bron?
In mijn XP SP3 heeft IE7 versie nummer 7.0.5730.13. In de laatste cumulatieve beveiligingsupdate voor IE7 (KB947864) zit versie 7.0.6000.16640.
Even logisch nadenken.Sjah schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:07:
Wat ik las, is dat sp3 ie7 niet aan boord heeft, maar de beveiligingsupdates voor ie7 zitten er wel alvast in...
Dan zou ik logischerwijs denken, waarom de updates voor IE7 er wel in stoppen, maar IE7 zelf niet? Dus niet de updates erin, want waarom updates erin gooien die misschien nooit, of pas veel later geïnstalleerd hoeven te worden. Onnodig ruimte gebruik en systeem 'vervuiling'.alt-92 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:37:
[...]
Even logisch nadenken.
Als je op XP SP2 IE7 kan installeren, zou het dan wellicht ook nuttig zijn om dan in ieder geval de updates voor IE7 ook in je SP te stoppen?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door defiant op 23-04-2008 23:19 . Reden: verduidelijkt ]
Damned if you do, damned if you don't.Hero Of Time schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:40:
[...]
Dan zou ik logischerwijs denken, waarom de updates voor IE7 er wel in stoppen, maar IE7 zelf niet? Dus niet de updates erin, want waarom updates erin gooien die misschien nooit, of pas veel later geïnstalleerd hoeven te worden. Onnodig ruimte gebruik en systeem 'vervuiling'.
[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 23-04-2008 23:06 ]
Euh... gaat dat wel goed?Sjah schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:07:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Nee, dat is "in mijn ogen" niet nuttig. Het is pas nuttig als ze IE7 zouden meeleveren.alt-92 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:37:
[...]
Even logisch nadenken.
Als je op XP SP2 IE7 kan installeren, zou het dan wellicht ook nuttig zijn om dan in ieder geval de updates voor IE7 ook in je SP te stoppen?
En vergeet ook niet dat we het nu over de 350MB grote offline alles-in-één installer hebben
Uiteraard krijg je via WindowsUpdate alleen die delen die je ook echt nodig hebt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 23:43 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Dutch2007 op 23-04-2008 23:41 ]
Wat niet gebeurt.Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:34:
Nee, dat is "in mijn ogen" niet nuttig. Het is pas nuttig als ze IE7 zouden meeleveren.
En er zijn ook netwerken met PC's mét IE7, dus heeft het wél zin om IE7 updates mee te leveren.Het is alleen handig als het servicepack de dingen bijwerkt die zéker op het systeem staan
[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 23-04-2008 23:58 ]
Volgens mij ben jij nog niet wakker op de vroege morgenNielson schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:21:
Als je de volledige setup van IE7 draait op een kaal XP SP2 systeem worden er altijd eerst een aantal hotfixes geinstalleerd voór de eigenlijke IE7 setup. Misschien dat deze er nu in zitten.
Ha, zo na een eerste bakkie koffie zie ik 't ookFlappie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:11:
[...]
Volgens mij ben jij nog niet wakker op de vroege morgen
Daar hebben we het nu dus de hle tijd al over.
ik die gedownload heb, en geinstalleerd en systeem info mij vertelde dat ik build 5512 heb ;-)
Het installatiebestand is groter ja.Hero Of Time schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:26:
Ah, de pre IE7 hotfixes. Ja, dat is logisch om die erin te gooien, maar niet de hotfixes van IE7 zelf, waar ik het de hele tijd over heb. Want, zoals eerder is gezegt, hoe wil je bestanden updaten die er niet zijn.
[...]
Tuurlijk is het dan handig om die alvast erin te zetten, maar dan is de installatie ook gelijk een stuk groter.
Verwijderd
Met Windows XP is dat zeker het geval. Bij Vista dien je een aparte util te draaien om er 6.000 bestanden uit te slopen, over na de installatie SP1 voor Vista.En na het installeren is die tijdelijke directory ook weer weg
[ Voor 88% gewijzigd door alt-92 op 24-04-2008 11:26 ]
Niet het nodige wegknippen, nu lijkt het erop alsof het telkens over IE7 gaat, terwijl het laatste deel over .NET gaat. Als de volledige .NET Framework erin gezet wordt, is de servicepack groter dan de installatie cd van XP zelf. Na integratie zelfs groter dan een CD waar het op moet passen. Want Framework 3.0 SP1 is geinstalleerd totaal 245 MB. Dat zet je niet zo makkelijk alvast in je SP klaar. Dan wordt een eventuele nieuwe XP cd een dvd.alt-92 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:52:
[...]
Het installatiebestand is groter ja.
Nou en?
.Net is toch niet van toepassing in SP's - die lopen via hun eigen cycle.Hero Of Time schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:42:
[...]
Niet het nodige wegknippen, nu lijkt het erop alsof het telkens over IE7 gaat, terwijl het laatste deel over .NET gaat.
Geen idee, daar kan ik vanavond wel naar kijken als je wilt?Ik heb overigens nog geen antwoord op mijn vraag hoe het zit met de build van IE7 na een bepaalde hotfix. Deze namelijk:
Hero Of Time in "[XP] Service Pack 3 (discussie)"
Heb je nou wel of geen build 6000 in XP?
Waarom zie ik nog nergens NL opduiken...vreemd, dat zou nu toch tot de mogelijkheden behoren....Flappie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 23:09:
Ik heb gelezen dat SP3 voor alle talen inmiddels beschikbaar is op MSDN, zie ook deze site:
http://forums.microsoft.c...?PostID=3229849&SiteID=17
[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 24-04-2008 14:53 ]
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 24-04-2008 20:54 ]
http://forums.microsoft.c...?PostID=2579480&SiteID=17Sjah schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:53:
Komt er nog een sp3 slipstream Howto in de FAQ? Niet dat het mij nodig lijkt, maar voor zowel sp2 als sp1 staat die er ook in.
Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk
Dat kan ik bevestigen. Slipstreamen moet je doen vanuit XP, anders gaat het mis.grimson schreef op donderdag 24 april 2008 @ 22:26:
[...]
http://forums.microsoft.c...?PostID=2579480&SiteID=17
SlipStream dan niet via Windows Vista aangezien het schijnt dat je VLK key dan niet meer zal werken indien van toepassing.
[ Voor 15% gewijzigd door Dracul op 25-04-2008 15:28 ]
ok dan.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq