Kun je die kaart draaien zonder koel blokjes op het ram/stroomdingen? of is dat echt uit den boze?
In ieder geval is het nu af, dingen blijven zitten als hij ondersteboven hangt. Compu aan. PPIIIIIIEEEEEPPPPPP. Whaa ik schrik me dood. Alles checken, kaart kapot? Kan haast niet, heb niets raars gedaan tijdens installatie (niets anders dan anders). Dus ik googlen, ja hoor gewoon die PCI-E kabel vergeten

Tjongejonge dat kost me 10 jaar van mijn leven die stress
Anyway, het gevaar is nog niet helemaal geweken, Ik weer booten, gewoon netjes beeld. Maar dan begint er getik en meld hij dat mn BOOTDISK FAILURE. Huh? Die schijf is prima en niet aangeraakt. Het getik is alsof er een fan aanloopt. Alles gechecked, paar fans stil gezet, geen verschil? Kan dat tikken zijn omdat er iets op de kaart te heet wordt ofzo?
Stroom stekker van harddisks eruit, weer booten, nog steeds getik. Lijkt dus niet aan de schijf te liggen? Nou ja ik ga weer even kijken, als er nog tips zijn
Die lijm is niet zo handig natuurlijk, ik mag van EVGA zoveel spelen met mijn kaart als ik wil, zolang er maar geen fysieke schade ontstaan aan de kaart

Maar dingen permanent vastzetten zullen ze vast niet blij van worden