Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 27] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:01

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bertus schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:21:
owja, mooi is dat, gezichten in een achteruitkijkspiegel :D

Zometeen lekker eindje cruisen, nog effe bij een vriend van me zijn nieuwe HF bekijken... tis mooi weer dus ideaal.

Gister gezellige meet gehad met oa. Akrobaat :* . Valt toch tegen met lekke uitlaat op de testbank. 9 PK verloren :X
A, je gaat een cruise ondernemen met de ramen open en de on-gecatalyzeerd uitlaat lucht in je gezicht :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Whoohoo, ik heb vanavond een Madeno'tje gescoord voor de V6:

Afbeeldingslocatie: http://www.madeno.nl/parts/Image-046l.jpg

Zal een lekker geluidje gaan geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
Van het weekend groot onderhoud aan de Alfa gedaan. Grote beurt zelf uitgevoerd met extra's als de bougies en remschijven voor. De blokken die erop zaten (Ferodo DS2500) waren nog perfect glad en er zat echt nog heel veel blok op zeg maar. Die heb ik dus niet vervangen.

De schijven die ik via de club voor achter had geregeld waren zo krom als het maar kan en ook nog eens niet de goede diepte maat. Eikels.....

Het uitvoeren van de grote beurt met goed gereedschap is echt heel makkelijk. De filters heb je zo vervangen en met een brug thuis is het nogal makkelijk allemaal.

Vervangen:
- Olie (do'h) 10W40
- luchtfilter
- oliefilter
- interieurfilter
- bougies (NGK platina 100.00km bougies)
- remschijven voor (Zimmermann geventileerd en geperforeerd)

Al met al was ik kwijt: € 335,-

Blij dat ik het zelf gedaan heb, anders was het een stuk duurder denk ik _/-\o_
Caponi schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:32:

[afbeelding]

Ah, ik zag de advertentie op de clubpagina. congrats!

[ Voor 18% gewijzigd door k0ewl op 06-04-2008 21:43 ]

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 12:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Caponi schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:32:

[afbeelding]

doe dan een goed filmpje :P

http://www.youtube.com/wa...UrBEAxmBg&feature=related

vandaag tussen de hagelbuien door de 156 trouwens maar weer eens na lange tijd grondig gewassen. Daarna, na de F1 (Ferrari olé olé _o_) nog in de was gezet .. volledige Meguiar's beurt O+

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51mUByL4a0L.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-04-2008 22:22 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Waarom nog geen foto's van de Mi.to hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

op speciaal verzoek :P
Bron: http://www.autoblog.nl/ar...a-romeo-mito-is-officieel

Alfa Romeo Mi.To is officieel!

Geen Junior, geen Furiosa, geen Mito, maar Mi.To. Dat wordt de naam Alfa’s kleinste. De naam verwijst naar de twee steden waar de designers hun inspiratie hebben opgedaan, namelijk Milano (Milaan) en Torino (Turijn). Bovendien betekent het Italiaanse woord mito mythe en dat past natuurlijk prima bij Alfa Romeo.

Afbeeldingslocatie: http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/auto/nieuws-en-tips/nieuws/nieuwsartikelen-ak-2008/alfa/080314alfamito2-1575485.jpg

De Mi.To is gebaseerd op het platform van de Fiat Grande Punto, maar de Alfa Mi.To wordt iets groter. De lengte neemt toe naar 4.06 meter, de breedte naar 1.72 meter, maar de Mi.To is met een hoogte van 1.44 meter wel sportief lager dan zijn Fiat-zuster. De motoren zijn ook bekenden van het Fiat concern: basismotorisering wordt de 1.4 16v met 95 pk. Daarboven komen de 1.4 T-Jets (met turbo) met naar keuze 120 of 150 pk. Klapper moet de Mi.To GTA worden een 230 pk sterke 1.8 T-Jet. Dieselaars kunnen voor de 1.6 multijet kiezen.

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2008/Alfa%20Romeo%20Mi.To.jpg

Een primeur voor Alfa Romeo wordt het gebruik van een systeem om verschillende afstellingen voor het onderstel, besturing en gasrespons. Dit systeem is geïnspireerd op het Manettino-systeem van Ferrari en zal drie standen kiezen: comfort, sport en security (voor het rijden op ijs of sneeuw). In Nederland zal de Mi.To leverbaar worden vanaf net iets boven de 20 mille. De Alfa Mi.To wordt in juni aan de pers voorgesteld en zal in Parijs in oktober aan het publiek worden geshowd. Tegelijkertijd zullen de eerste exemplaren dan op de weg verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2008/Alfa%20Romeo%20Mi.To%20front.jpg

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/4131/meetingar156clubdd2.jpg

Voor alle Alfa's, dus lekker komen mensen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

.. ook voor niet-alfaromeo156club-leden?
nevermind.

Zal eens horen of de vrouw des huizes ook interesse heeft :)

[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-04-2008 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op maandag 07 april 2008 @ 07:09:
Nou dat is iets waar ik sinds woensdag geen rekening meer mee hoef te houden :'(

Dan maar lekker cruisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

owjah, nog een paar Meguiars pics :P

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/3187/img0117qg8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img387.imageshack.us/img387/8725/img0122av8.jpg

:*) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Stelletje poetsers :P

Nog iemand die in mei naar assen gaat? Wellicht leuk om daar een mini (koffie) meet te houden :P Iedereen zal bij zijn eigen clubje staan, maar tussen door ff meeten kan geen kwaad natuurlijk :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik ga Viva Italia helaas overslaan, ga ik financieel niet trekken, aangezien ik tot de zomer dik 100 euro per maand extra kwijt ben, omdat ik geen reiskosten vergoeding krijg van mijn stage. :X
En ik vertik het om 40 km heen en terug met het OV te gaan nu ik net weer een fortuin in mijn 155 geinvesteerd heb om em weer rijdend te krijgen. :')

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Die Mi.To ziet er erg leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05

Phydomir

Dennis

BalusC schreef op donderdag 10 april 2008 @ 04:33:
Die Mi.To ziet er erg leuk uit :)
Zeker. Laat ik nou net rond die tijd een nieuwe lease auto uit mogen zoeken *O*

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ing._Buttje schreef op maandag 07 april 2008 @ 07:09:
.. ook voor niet-alfaromeo156club-leden?
nevermind.

She does :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:48

Alfisti

So macht Reisen Spaß

AkroBatik schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:20:

Nog iemand die in mei naar assen gaat? Wellicht leuk om daar een mini (koffie) meet te houden :P Iedereen zal bij zijn eigen clubje staan, maar tussen door ff meeten kan geen kwaad natuurlijk :P
*meldt*

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Grappig, na het chippen haal ik makkelijk 200 en ik had niet eens aan lang stuk(kan harder dus). Dat was eerst met pijn & moeite 190....

@buttje, achterkant cleanen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Rev! op 10-04-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

type nummer d'r af bedoelt hij denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
precies, lekker strak kontje :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gnIEaJgN5pmV3PmsTLaZB62a/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 21:28

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://www.nickroos.nl/images/alfa/l.jpg

Kontje met wat tekst erop kan best zolang het niet teveel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
dat stond er eerst ook bij mij (alleen lings 156 ofzo), maar strak vind ik toch een stuk mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ach .. boeiuh :P

'k vinnut wel leuk dat andere automobilisten weten dat ze in de zeik gezet zijn door een 1.8 :+

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-04-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
sja ach

als het goed is heb ik binnenkort ook een zwart hart aan de voorkant, lekkere stealth look dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
hier ook een strak kontje.. O+

je vrouw/vriendin heeft toch ook geen letters op dr kont? :+ (oke oke, ook geen nummerplaat maar toch.. je snapt wat ik bedoel :P.. een uitlaat dan trouwens weer wel.. :X) dus...

Afbeeldingslocatie: http://afhaeker.net/~phreak/alfa/alfa147_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

*kijkt naar specs en besluit het 1.8 typeplaatje ook lekker te laten zitten* >:) 8)

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Delta heeft stock een sexy kaal kontje.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bertus schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:15:
Delta heeft stock een sexy kaal kontje.
Oja?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~obraat/delta/images/fullsize/IMG_7195.jpg.JPG

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
* Bertus fapfapfap

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
AkroBatik schreef op woensdag 09 april 2008 @ 23:20:

Ook present! :)

Lijkt me een leuk idee even koffieslurpen met onbekenden, ik weet alleen niet wanneer ik aanwezig ben, gezien ik met de 145/6 stoet mee rij op een -nog niet bekend- tijdstip.

----

Zo eerst maar eens een afspraak maken voor APK, ben benieuwd hoe mijn 146 er doorheen komt. Ik verwacht geen spannende dingen maar toch jeukt het me irritant O-)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

rlkz schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:10:
[...]

Ook present! :)

Lijkt me een leuk idee even koffieslurpen met onbekenden, ik weet alleen niet wanneer ik aanwezig ben, gezien ik met de 145/6 stoet mee rij op een -nog niet bekend- tijdstip.

----

Zo eerst maar eens een afspraak maken voor APK, ben benieuwd hoe mijn 146 er doorheen komt. Ik verwacht geen spannende dingen maar toch jeukt het me irritant O-)
Ik weet ook nog niet of ik met de delta ga, of dat ik met een vriend mee rijdt in een alfa sprint.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:05

Phydomir

Dennis

Nou jongens, mijn naam mag uit de startpost. Zojuist de Alfa verkocht ;(

Blijf natuurlijk wel lekker lurken in dit topic :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

* GoldenSample zat gister zo ongeveer in tranen achter de tv :'(
wie nog meer 'de grote beurt' gezien? :')

echt een gevalletje van NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:30
Interieur doodzonde... exterieur had ik veel erger verwacht :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ephymerous schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:37:
Interieur doodzonde... exterieur had ik veel erger verwacht :X
ik ook maar alsnog was de buitenkant gewoon weg K*t vergeleken met origineel.
maar idd dat mooie leren interieur voor dat vieze d'r op geprutste zandkleurtje :r
die velgen ook: 'ja ze zijn prachtig maar we moeten toch wat veranderen hè' zo ging 't ongeveer :') :(
pics staan nog niet op de site van veronica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Voorkant is gewoon origineel alfa alleen dan van het facelift model. Die bumperlip achter ziet er niet uit, dat dan weer wel. En die velgen is gewoon zonde ja, beetje duitse stijl velgen op een italiaan hangen (en dan wel zeggen we willen het in de alfa stijl houden...).

Dat interieur zag er niet mooi uit nee en veel te veel carbonfolie geplakt, het originele zwart/zilver was veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Idd, ik moest ook huilen.

Die kleur ook... Voor DGB-stijl viel het exterieur nog wel mee... maar goddomme dat interieur. Ik wou die graftak die dat presenteert een complete supersprint uitlaatlijn anaal inbrengen... lol.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Bertus schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:23:
Idd, ik moest ook huilen.

Die kleur ook... Voor DGB-stijl viel het exterieur nog wel mee... maar goddomme dat interieur. Ik wou die graftak die dat presenteert een complete supersprint uitlaatlijn anaal inbrengen... lol.
Ik heb het programma niet gezien, maar die griet is sexy :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Ook dat schermpje op het dashboard, werkt dat dan fatsoenlijk weg. Dan ook nog die achterbumper, welke op die van een Ferrari Modena leek, dat kon ook niet.
Het leder had veel strakker op de stoelen gemoeten en die lelijke streep moest weg met een mooi Alfa logo in de rugleuning.

De velgen die erop zaten waren echt prachtig, die zou ik er meteen weer onder gooien. De kleur was ook wel jammer dat ze die erop deden. Waarom niet zwart of Alfa rood. Dan maar een uni-kleur weet je, dat maakt de lijnen van de auto gewoon mooier. Rare mensen daar bij DGB...

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Dat mensen ook maar 1 seconde van hun leven besteden aan zoiets als DGB... 7(8)7
Uber kansloos camping programma. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Specht schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:02:
Dat mensen ook maar 1 seconde van hun leven besteden aan zoiets als DGB... 7(8)7
Uber kansloos camping programma. :')
Sjonnie de luxe idd. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik wordt steeds benieuwder. Van mij zouden ze mijn auto alleen mogen doen als ze 16" speedlines er onder hangen de auto uitdeuken en dan volledig overspuiten in de zelfde kleur. Daarnaast mogen ze een recaro interieur plaatsen. Maar dat zal waarscheinlijk niet tot de opties behoren, dus dan maar niet mee doen :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:48

Destruction

(ex-)Automonteur

k0ewl schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:05:
Ook dat schermpje op het dashboard, werkt dat dan fatsoenlijk weg. Dan ook nog die achterbumper, welke op die van een Ferrari Modena leek, dat kon ook niet.
Het leder had veel strakker op de stoelen gemoeten en die lelijke streep moest weg met een mooi Alfa logo in de rugleuning.

De velgen die erop zaten waren echt prachtig, die zou ik er meteen weer onder gooien. De kleur was ook wel jammer dat ze die erop deden. Waarom niet zwart of Alfa rood. Dan maar een uni-kleur weet je, dat maakt de lijnen van de auto gewoon mooier. Rare mensen daar bij DGB...
Alfa rood komt niet voor in de Autostyle catalogus.. :P

Pauper programma idd :|

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

[offtopic]

omg @ sig Destruction :D _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Destruction schreef op maandag 14 april 2008 @ 12:27:
Alfa rood komt niet voor in de Autostyle catalogus.. :P
Dat is ook een ondefinieerbare kleur ...

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Soulfly schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:50:
[...]

Dat kan op 1 auto al 20 keer verschillend zijn :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Soulfly schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:50:
[...]

En dat is dus gewoon niet waar... Zo is er namelijk ook Ferrari Rood en dat heb ik hier zelf in een potje staan om mijn Model F50 een keer mee gespoten te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Laatst online: 13-12-2024
Hap hap hap :+

Alfa Romeo rood is gewoon een niet definieerbare kleur.
Die neemt naar verloop van tijd gewoon een andere kleur aan (wit). De mate waarin is het gene dat niet vooruit definieerbaar is.

[ Voor 87% gewijzigd door Harry op 14-04-2008 21:12 ]

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Vandaar ook deze reply:
AkroBatik schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:59:
[...]

Dat kan op 1 auto al 20 keer verschillend zijn :P
:+

Dit is alfa rood.

http://link.marktplaats.nl/157154496

en nog een

http://link.marktplaats.nl/153850638

en nog een

http://link.marktplaats.nl/159787299

Ik denk dat de 33's het mooiste alfa rood hadden.

[ Voor 36% gewijzigd door AkroBatik op 14-04-2008 21:50 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Check! 8)
de auto uitdeuken en dan volledig overspuiten in de zelfde kleur.
Nog niet check :P
recaro interieur
Check!

Kopen? :P

250 voor de recaro's en 1800 voor de speedlines.

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Die van jou hoeft toch niet uitgedeukt te worden?

Anyways ik ga geen velgen kopen voor meer geld dan ik de auto gekocht heb. Daarnaast

1800, laat je nakijken 7(8)7 Wat kosten die dingen nieuw?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
AkroBatik schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 11:50:
Die van jou hoeft toch niet uitgedeukt te worden?

Anyways ik ga geen velgen kopen voor meer geld dan ik de auto gekocht heb. Daarnaast

1800, laat je nakijken 7(8)7 Wat kosten die dingen nieuw?
ze zijn nog leverbaar... prijs is ~300 per stuk ex verzenden nieuw, voor de 15". Dan nog banden erom heen (~600)

Ze liggen hier prima dusja, ik hoef ze niet kwijt
:P

[ Voor 10% gewijzigd door Bertus op 15-04-2008 12:02 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Maandag mag mijn beestje naar de spuiter na een aanvaring met de achterkant van een BMW. Ze moeten bij de rijlessen toch eens aan vrouwen vertellen dat die make-up spiegel ook erg handig is bij het achteruitrijden. En ik ga pas foto's plaatsen als ie klaar is. Geluk bij ongeluk, deur (parkeerputjes) wordt meteen strak gemaakt, enige kras verdwijnt net als een schampplek op de achterbumper.
Als ie nou goed zijn best doet laat ik voor de zomer ook de andere kant strak maken. Ben benieuwd wat voor leen-hok ik nou weer in moet gaan rijden.

[ Voor 17% gewijzigd door GA!S op 17-04-2008 22:55 ]

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Gelukkig reed zij achteruit. aan het begin van je verhaal dacht ik dat je er achterop geknald was.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

GA!S schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:54:
Ze moeten bij de rijlessen toch eens aan vrouwen vertellen dat die make-up spiegel ook erg handig is bij het achteruitrijden.
tss :N

klote

Was de motorkap nog in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Mevrouw boorde zich in mijn zijkant. Vraag niet hoe...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Deed een tutmutscollega van mijn stage ook vorige week, lekker achteruit knallen met haar ford focus met trekhaak, terwijl er net een koerier in een Peugeot Partner langsreed.
Ze had em net te pakken achter het voorwiel op het zijscherm/voordeur, en de bodemplaat was ook lekker meegedeukt, kortom dat is wel een eurootje of 1000-1500 schade gok ik.
Sindsdien parkeerd ze der auto dus andersom.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Die van mij heeft uitsluitend plaatschade en dat zit al op ruim 1500 euro. De uurtarieven in de schadeherstelbranche zijn behoorlijk absurd...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vandaag in m'n oom's Alfa Romeo GT 2.0 gereden. Wat een heerlijke auto. Stuurt lekker direct en trok ook hard door. En dat terwijl ik m'n rijbewijs net iets meer dan 1 week heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Nog mensen die morgen naar de meeting in Friesland komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Satch schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:39:
Vandaag in m'n oom's Alfa Romeo GT 2.0 gereden. Wat een heerlijke auto. Stuurt lekker direct en trok ook hard door. En dat terwijl ik m'n rijbewijs net iets meer dan 1 week heb :D
Het blijven erg mooie auto's die GT. Moest in het begin nogal wennen aan de looks en het model, maar een 3.2 V6 zou wel eens mijn volgende auto kunnen worden.
Ik vind de 2.0 JTS niet zo heel erg bij de les, een beetje een luie motor. De 2.0 TS 16v is een stuk feller en komt het beste tot zijn recht in de GTV. Vooral aan het geluid is daar extra aandacht aan besteed, het blok klinkt behoorlijk anders in de 155 en 156.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

De GTV zal denk ik net als de eerste serie 145/146 2 liters geen resonantiebox op de inlaat hebben. Heb ik ook niet, gewoon een rechte buis van het blok naar een airbox en vanaf daar ook een rechte buis. Later is na de airbox een resonantiebox gekomen die het geluid flink dempt (en iets aan motor respons doet, voelt wat minder fel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:30
GA!S schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:20:
[...]

Het blijven erg mooie auto's die GT. Moest in het begin nogal wennen aan de looks en het model, maar een 3.2 V6 zou wel eens mijn volgende auto kunnen worden.
Ik vind de 2.0 JTS niet zo heel erg bij de les, een beetje een luie motor. De 2.0 TS 16v is een stuk feller en komt het beste tot zijn recht in de GTV. Vooral aan het geluid is daar extra aandacht aan besteed, het blok klinkt behoorlijk anders in de 155 en 156.
Dat kan aan niets anders liggen dan de inlaat/uitlaat... want verder zijn de moteren zover ik weet identiek :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Die JTS is toch een opel blok? Sowieso mist ie een 4tal bougies (ondanks de jTS)
GA!S schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:49:
Die van mij heeft uitsluitend plaatschade en dat zit al op ruim 1500 euro. De uurtarieven in de schadeherstelbranche zijn behoorlijk absurd...
Tja de verzekeringsmaatschapijen betalen toch wel.

Jammer voor de particuliere klanten

[ Voor 10% gewijzigd door AkroBatik op 19-04-2008 02:40 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rev! schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:42:
Nog mensen die morgen naar de meeting in Friesland komen?
:Y

't is zalig weer voor een ritje. *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-04-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Laatst online: 27-10 20:12

-Sander-

///M Powerrrrrr

* -Sander- is in Duitsland voor een meeting naar de Nürburgring.. misschien ook nog een rondje maken met de 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

ephymerous schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:18:
[...]

Dat kan aan niets anders liggen dan de inlaat/uitlaat... want verder zijn de moteren zover ik weet identiek :)
Nope, kijk maar is hier: http://www.squadra-tuning.nl/NL/techniek/JTS_tuning.html

JTS blokken zijn feitelijk dus gewoon rotzooi...
Dingen hebben fors minder pk's dan alfa beloofd, dus een 2.0 16v twinspark maakt gehakt van een 2.0 jts. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
Net de Alfa even bij de buren aan de examiner gehangen. 2 fouten :(

1tje voor een kapot lampje van de koelvloeistoftemperatuur en de andere is wat serieuzer. Namelijk O2 sensor. Lijkt mij een duidelijk geval van Luchtmassameter. Had al het idee dat hij wat moeilijk liep soms onder de 3000 toeren. Volgende week die dingen maar vervangen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

k0ewl schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:29:
Namelijk O2 sensor. Lijkt mij een duidelijk geval van Luchtmassameter.
O2 (zuurstof) sensor is de lambdasonde.

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ing._Buttje schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:20:
[...]

:Y

't is zalig weer voor een ritje. *O*
nu weet ik wel zeker dat ik _geen_ GTA velgen neem :')

Zal vannacht of morgen wel ff fototjes posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht

Specht

Il Cuore Sportivo

Zo vandaag even wat nuttig sleutelwerk gedaan, ben bezig met het demonteren van mijn oude 1.8 blok.
Best lastig zonder zo'n motortakel cq motorbok... iig vandaag de koppeling, vliegwiel en carterpan gedemonteerd en begonnen met alle lagers van de krukas los te halen.
Kleppendeksel was al los, dus zo gauw de krukas en zuigers eruit zijn ga ik de kop demonteren en nokkenassen eruit halen zodat het geheel bruikbaar is voor een leuk toekomstig projectje. ;)
De rest is oud ijzer cq voor verkoop cq vitrine materiaal ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rev! schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:04:
wrom? :P

btw, welke koplampen heb jij er in? Zo'n immi-setje van ARparts oid, of is het met spuitverf gedaan?

En hoe bevallen die xenon's? Welk merk heb je?

'k Kwam bij Swieringa een folder tegen van Pilot HID
http://www.pilotxenon.com

Afbeeldingslocatie: http://www.pilotxenon.nl/images/stories/auto%20xenon%20%28eng%29.jpg

een set á €215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

GA!S schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 09:56:
Mevrouw boorde zich in mijn zijkant. Vraag niet hoe...
Ruim een maand terug ook een vrouw die niet doorhad dat je spiegels niet voor jou afgesteld zijn als je in een nieuwe wagen stapt. Had mij blijkbaar niet gezien en veranderde floeps zo van rijbaan, daarbij mijn rechtervoorspatbord aardig indeukend. Afgelopen vrijdag m'n 159 weer opgepikt met nieuw spatbord en nieuwe voorbumper, dus het ziet er allemaal weer mooi uit.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ing._Buttje schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:07:
[...]

btw, welke koplampen heb jij er in? Zo'n immi-setje van ARparts oid, of is het met spuitverf gedaan?

[afbeelding]

een set á €215
Ik heb dat setje in mijn 145 zitten. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ing._Buttje schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:07:
[...]

[afbeelding]

een set á €215
Ik heb toen van een mede tweaker van die TYC koplampen overgenomen, voordeel is dat je dat niet het hoedjes probleem hebt. Xenon heb ik toen gewoon de goedkoopste gevonden met een jaar gerantie, imo is het toch allemaal hetzelfde :)

wat fototjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gPISMXOInWWHhtb4ImPBkawf/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DsvAuuE0dbwixNRgKx7q5Pi5/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8g4DvissZnKdoLbmButYrwrv/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JPQy8vKAcjc1fSgeAjGz9Oav/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/baC1SLiACMugteINJZaAbTDX/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NuD7p3kn8PMLdihmcdWr6djQ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SFez2ofhOcY14ldDtmOrAaIp/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rev! schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:10:
Ik heb toen van een mede tweaker van die TYC koplampen overgenomen
is dat het merk? :?
voordeel is dat je dat niet het hoedjes probleem hebt.
wat houdt dat in? :?
nice pics ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
TYC is inderdaad het merk, zijn immitatie koplampen. Wat de hoedjes betreft, dat zijn die kapjes in je koplampen, welke over de lampjes vallen. Meestal zijn de xenonlampjes te lang en komen ze tegen het hoedje aan, of past het uberhaupt niet.

Ik heb zelf m'n HiD-setje via de 156Club aangeschaft (inkoopactie), die waren speciaal voor de 156 besteld zodat ze plug 'n play waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Rev! schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 20:04:
Tell more? :)
Zal vannacht of morgen wel ff fototjes posten
Nice pics! Nero 601 + 17" Selespeeds + GTA lights is :9

De huidige eigenaar van mijn SW'tje had een nieuwe koppeling erin gezet, de schade aan de C stijl helemaal laten fixen, GTA look sideskirts onder geplaatst en de ramen rondom 35% laten tinten. Ze ziet er weer toppie uit! Nu rest nog het fixen van de kofferklep.

Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/8969/28032008442lo5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/5835/31032008444uu6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/1619/01042008447mj6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.reismee.nl/public/107/fotos/790/790_1207159590_500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.reismee.nl/public/107/fotos/790/790_1207416958_500.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door BalusC op 20-04-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

beter ! _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

De gta jtd heeft een fijn baasje gevonden zo te zien :)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:48

Destruction

(ex-)Automonteur

Toch leuk om dan weer eens iets te horen van je ex-vervoermiddel :) Zeker als het, zoals in dit geval, gaat om herstelde schade :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ja, ik ben ook blij dat ik haar binnen de 156 club had kunnen verkopen :) Zo kan ik het ook een beetje volgen. Het blijft tenslotte mijn eerste 'eigen' auto waar ik tot nu toe ook het langst mee heb gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

.. en je hebt er veel tijd en geld ingestoken om het GTA-like te maken tenslotte. Dan is het wel fijn dat er iemand mee rijdt die dat ook waardeerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
BalusC schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:25:
[...]
Tell more? :)
[...]
Nice pics! Nero 601 + 17" Selespeeds + GTA lights is :9
De helft rijdt erop, bovendien staan ze nogal lomp als je auto niet verlaagd is. Daarbij was ik de enigste met 17' Selespeed, welke ik steeds mooier ga vinden :)

Erg mooi je oude SW, die voorkant wil ik ook ;)

@Buttje,

Caponi's verhaal klopt verder wel, en Xenon bevalt verder prima :)

Iemand goed met Photoshop btw? Ik wil me Selespeeds laten opknappen, alleen dan een tint donkderder (dark chrome bijvoorbeeld)

[ Voor 16% gewijzigd door Rev! op 21-04-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Rev! schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:00:
[...]

Iemand goed met Photoshop btw? Ik wil me Selespeeds laten opknappen, alleen dan een tint donkderder (dark chrome bijvoorbeeld)
Dowload deze anders (hans).

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Destruction schreef op maandag 21 april 2008 @ 01:14:
Toch leuk om dan weer eens iets te horen van je ex-vervoermiddel :) Zeker als het, zoals in dit geval, gaat om herstelde schade :)
Idd, vind het ook altijd wel interessant om te weten wat er met mn oude vervoersmiddelen gebeurt is...

van mn eerste 155 kon ik alleen vinden dattie nog een keer apk gekeurt was, verder niks over kunnen vinden, kerel heeft 1 post gedaan @ artc forum...
2e 155 zal ik wel niks meer over horen, hoeft ook niet echt...

Mn toyotatje laatst nog wel teruggevonden... hier beetje aan geknutseld... zou em best terug willen voor geld dat hij mij betaald had :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Dat zie ik trouwens steeds vaker in autoforums .. Gebruikers showen het verbruik in hun signature. Wtf is hier de toegevoegde waarde van :? * BalusC ziet er werkelijk geen patswaarde ofzo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
is iets waar ik ook niet echt op let... alleen nu ik net een andere auto heb even... wat in interessanter vind ik waar ik zo goedkoop mogelijk kan tanken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

* GA!S doet het een weekje met een 65 PK Micra... :X

Da's weer eens wat anders als 225 Italiaanse volbloedjes.

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:59:
is iets waar ik ook niet echt op let... alleen nu ik net een andere auto heb even... wat in interessanter vind ik waar ik zo goedkoop mogelijk kan tanken :p
Ik hou het wel bij voor mezelf. Maar dit is voor niemand intressant verder.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:50:
Idd, vind het ook altijd wel interessant om te weten wat er met mn oude vervoersmiddelen gebeurt is...

Mn toyotatje laatst nog wel teruggevonden... hier beetje aan geknutseld... zou em best terug willen voor geld dat hij mij betaald had :p
Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/24bj3gz.jpg

k*tkabouters }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ja hebben ze zomaar de bagageruimte leeg gemaakt.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
idd... in 'mijn tijd' lag er nog een mooi reservewiel en zeiltje in ... nog origineel en netjes gepoetst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
ik heb effe een eper-testje draaien:)

http://86.95.69.28:7080

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg een 156 te kopen, Het enigste wat ik niet super vindt is de voorbumper met die gaten bij de grill. Zijn er bumpers te koop zonder die gaten of gaten weg te werken of mischien zelf facelift dingen zodat hij meer op de update lijkt (die vindt ik onwijs mooi maar boven budget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Er zijn wel andere bumpers te krijgen ja, volgens mij ook 1 zonder die gaten.

Overigens is mijn zwarte gril eindeljk klaar, misschien dat ik hem vanavond al erop zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook her en der voor 10euro kitjes om je gril horizontale chrome streepen op te zetten . Iemand die dit heeft toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
auto is vies, gril niet
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x1dEmEXJ6zAQEAuXZFt6VcDB/full.jpg

Staat erg cool :)
Zit nu alleen te twijfelen of ik die 2 streepjes ook doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Ziet er inderdaad erg gaaf uit. Ik heb ze ook wel eens gezien waar die chromen dwarsbalkjes ontbraken, zag er ook apart uit. Misschien is het er wel uit te slopen?
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 19:27:
Ik zie ook her en der voor 10euro kitjes om je gril horizontale chrome streepen op te zetten . Iemand die dit heeft toevallig?
Afbeeldingslocatie: http://www.alfaromeo156club.nl/img4/1331/v2_1331_1206810942.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alfaromeo156club.nl/img4/1331/v2_1331_1206810929.jpg

8)

[ Voor 60% gewijzigd door mjszwo op 25-04-2008 19:59 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.