Die heeft ook al 220.000 op de teller dus. Maar het hele V6 plan is van de baan. Ik heb besloten om mijn geld in de zak te houden en mijn huidige bella van de steenslag te ontdoen en een setje nieuwe velgen met banden op zijn tijd. Bij deze weet ik precies wat er mis mee kan zijn en bij een nieuwe niet meer.Rev! schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:45:
[...]
Die wil ik evt nog wel voor je bekijken, is hier vlakbij
Ik verwacht geen Hoge KM stand bij Auto Sierro overigens
Tevens brengt hij naar mijn mening niet meer genoeg op om te verkopen. Ik bedoel, 3000 euro is niet veel voor een auto met zoveel opties. Ik kan nog een jaar rijden op de distributieriem en dan kan ik nog mooi wat centen sparen. Misschien zijn dan de GTA's wel wat gedaald in prijs
Over het filmpje, hij knippert ook maar 1 keer bij op slot voor een seconde. Bij open knippert hij 2 keer een halve seconde. Ik kan dit gewoon instellen, dus als het te kort is, dan flash ik de microcontroller gewoon opnieuw en klaar is k0ewl.
Ben bezig met een onderdelen lijstje om alles op een probeerprintje te bouwen. Komt nog redelijk wat bij kijken aan relais trouwens. Ik had verwacht dat het wat minder zou zijn, maar er moet een hoog vermogen relais in voor de koeler en dan nog twee kleine relais voor de uitgang naar de knipperlichten en de uitgang naar het koelerrelais. Daarnaast voor de ingangen moet ik ook nog de 12V omzetten naar 5V en dat mag natuurlijk niet hoger worden wanneer de auto gestart is (de accu moet dan opladen en als het goed is, is de spanning dan ongeveer 14 volt). Dus ik denk weer een relais. Dan wel een miniatuurrelais zodat de behuizing wat kleiner kan blijven. Dan moet er nog een knopje op die ontdenderd moet worden (dus een kleine RC-schakeling) en moet de voeding er nog bij. Oftewel, er is nog genoeg te doen voordat het uberhaupt kan werken.
Morgen zal ik het een en ander wel bestellen bij conrad ofzo.
Ehm, what more to tell. Een V6 aanschaffen met een beetje normale kilometerstand is nog te duur als je al mijn huidige opties erop wil hebben.
Dat vat ik maar op als compliment. Daarbij vind ik dat mijn accent al minder overduidelijk is geworden
[ Voor 5% gewijzigd door k0ewl op 04-06-2008 01:02 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."