Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:15:
[...]
Speedlink ontvangt slechts bij hoge uitzondering deze vouchers. Alle anderen gaan op raadselachtige wijze verloren.
[...]
LOL
Als zij jou terugbellen vreet ik een bezem.
[serieus modus]
Niet meer bellen naar dat stelletje oplichters.
Aangetekende brief sturen MET handtekening voor ontvangst (opzegging+intrekking incasso)
Als er daarna nog aut. incasso's komen direkt storneren.
[/serieus modus]
Je hoeft geen bezem te eten... ze hebben nog steeds niet teruggebeld.
EN EEN JUBILEUM!!!!! Ik heb vanaf gisteren
een maand lang GEEN internet meer!!!!! Dus afschrijving gewoon gestorneerd. Kan niet wachten totdat ze deurwaarders en nog liever een rechtzaak tegen me beginnen.
De arrogantie waarmee zo'n bedrijf je behandelt is stuitend en misselijkmakend. Maar ja, al win je ooit iets na een strijd van 18 maanden, ze hebben voor jou nog altijd 99 andere mensen waar ze hun verplichtingen niet nakomen, ze gewoon geld afschrijven en die er niet tegenin gaan... Ik heb ook wel iets beters te doen, maar het wordt gewoon een keer teveel
Overigens hebben ze ook mijn verzoek om de actievoucher (hoewel een maand te laat ingestuurd vanwege verhuizing) alsnog te honoreren, afgewezen. Ik heb hier 4 maanden op moeten wachten, maar zelfs dan is er niet iemand die met zijn hand over zijn hart strijkt en zegt: "ze waren niet op tijd, maar wij zijn ook niet erg netjes geweest: ik ken het alsnog toe..."
Even alvast een lijstje maken als verdediging:
- Ze hebben nooit onze voucher afgewezen.
- Pas na telefonisch contact (a 70ct per minuut maal xx minuten) werd me verteld dat het te laat was ingeleverd. Na vraag wat hieraan te doen was: brief schrijven met verzoek alsnog de voucher te honoreren.
- Deze brief gestuurd (17 okt)
- 22 januari lijn dood, 24 januari (na checken eigen modem e.d.) gebeld, werd bevestigd dat dit buiten mijn schuld om was en zou volgende dag opgelost worden, en meteen gevraagd over actievoucher: geen brief bekend...
- brief gefaxt.
- 29 januari status opgevraagd van internetconnectie: "duurt minimaal 10 werkdagen en u krijgt geen statusbericht of bericht dat het weer werkt"
- 12 februari de handdoek in de ring gegooid en opgezegd, tijdens gesprek ging er iets niet goed, werden mijn gegevens genoteerd en zou ik worden teruggebeld.
- rond die tijd ook status van mijn brief opgevraagd: u krijgt volgende week bericht. Status internet opgevraagd: ligt bij de hoogste instantie
- rond 14 februari een afwijzingsbrief ontvangen mbt verzoek tot honoreren voucher: reden: wegens te laat inleveren.
- 18 februari: al 28 dagen geen internet.
Schatting vanuit herinnering van de inmiddels gemaakte kosten:
bellen: 30 euro of zo
niet honoreren voucher: 60 (korting)+ 90 (aansluitkosten)+ 60 (NIB, niet gebruikt modem)=210 euro
maand geen internet: 15 euro, maar niet over kunnen stappen en aan de goden (want zo zien ze zichtzelf volgens mij.....) overgeleverd zijn: "onbetaalbaar".....
[
Voor 5% gewijzigd door
R-P op 20-02-2008 16:42
]