Nu inmiddels alweer 3 weken verstookt van internet en bellen. (DSL-lampie is uit)
Dat er soms iets fout gaat OK, maar dat er iedere keer een ander
verhaal verteld word vind ik wel stuitend.
Gister was wel het toppunt. Technische helpdesk zegt dat ik ben opgeleverd.
Het is echt een admin handeling omdat er bij U geen start datum staat.
Administratieve desk gebeld, die zegt gewoon : U moet nog even 3 wkn wachten,
zo lang duurd dat nl. : een nieuwe aansluiting. Na een hoop gesputter van mijn kan gaat de dame dan toch verder kijken. Dan is het ineens een technisch probleem.
Weer bellen : Technische helpdesk zegt : Oh ik zie het al, de centrale in uw wijk zit vol met babyxl/tiscali netwerk aansluitingen. U krijgt KPN - netwerk. Wacht ik ga voor U bellen. Dan valt hij in de wacht- stand krijg ik "het" bandje : Het is erg druk probeerd U het later nog eens.
Weer bellen : leg ik dat tiscali verhaal uit, zegt deze heer : mijn collega had het helemaal fout. U moet gewoon nog wachten want de 10 werk dagen zijn nog niet om ?????
Dus ik tel voor dat we nu op 11 werkdagen zitten... zet hij me in de wacht, krijg ik weer dat stomme bandje.
Weer bellen : Nu gaat deze heer een mail sturen naar de migratie desk. want het duurt wel lang bij U. Daar moeten we het dan maar weer mee doen.
Dit was het relaas van 1 dag (1 uur 20min à 0.30 per minuut + mobiel bellen)
.... zulke bel dagen heb ik er alweer een aantal gehad.
Kan het nou echt zo zijn dat de centrale vol zit ????
update///
Heb ze net maar weer eens gebeld. Er is nu een update aan mijn ticket gehangen
Nu moet ik weer 5 werkdagen wachten omdat de update eerst behandeld moet worden.
EN U heeft nog geluk, want op de update is er al eerder aan gehangen dan gebruikelijk,
want de 5 tot 15 werkdagen is nog niet voorbij ????
15?? wat is dat nu.... er is gezegd 5 tot 10. Ja maar het is zo druk dat hebben we nu gewijzigd.
[
Voor 12% gewijzigd door
driel24 op 24-09-2008 14:56
]