Na vele herstarts werkt mijn internet ook weer. tussendoor kon ik gelukkig op een ander netwerk (draadloos).
Regio 0412 (lithoijen) is ook weer in de lucht.
Toch appart dat het in 1 klap overal weer werkt.
Lijkt me niet dat ze al die apparatuur op de verschillende centrales tegelijkertijd hebben geupdate/reboot. Lijkt meer op een centraal probleem.
Lijkt me niet dat ze al die apparatuur op de verschillende centrales tegelijkertijd hebben geupdate/reboot. Lijkt meer op een centraal probleem.
Wat niet uitgesloten is, is dat speedlinq zelf de kraan dicht gehouden heeft omdat ze zoveel geld met al die helpdesk telefoontjes verdienenlithoijen schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:11:
Regio 0412 (lithoijen) is ook weer in de lucht.
één is geen, twee is één
Dat is puur speculatie wat je niet kan bewijzen. 
Is er overigens al meer bekend over de overgang naar Telfort? Het enige wat ik heb gezien, is de brief om telefonie over te zetten.
Is er overigens al meer bekend over de overgang naar Telfort? Het enige wat ik heb gezien, is de brief om telefonie over te zetten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Dat blijft idd ook maar een wazig verhaal.pven schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:22:
Yep, kreeg dezelfde melding hier.pven schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 15:31:
Het lijkt hier (0162) weer te werken. Eindelijk ...
Wel staat er een opvallende melding bij het openen van FireFox:
[afbeelding]
Meer mensen die deze melding hebbem gehad? Voor zover ik zie, werkt alles naar behoren.
Verwijderd
Jippie! 020 werkt ook weer sinds 15.45 uur. Ik haal ook mijn gewone, volledige bandbreedte. Toch blijft het raar dat er nergens een melding op de website speedlinq of KPN wordt gemaakt over een storing van zo'n omvang. Gauw kijken naar een andere ISP ipv de ramsj-speedlinq.
Verwijderd
HALLELUJA , in Lelystad (0320) weer internet en telefoon na bijna vijf dagen... Ik hoop dat het blijvend is...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 17:00 ]
Het onmogelijke is mogelijk geworden. In Ossendrecht (NB) is No Link na vijf dagen weer Speedlinq geworden. Het werkt weer!!!
De Speedlinq-website meldt nog steeds geen enkele informatie. Moederbedrijf - goedkoper en daarom leuker - Telfort geeft geen compensatie vanwege overmacht, zo is te lezen up haar site. En omabedrijf KPN, volgens Telfort en Speedlinq de schuldige - wijst weer terug naar dochter te kleindochter. Wat een familie...
De Speedlinq-website meldt nog steeds geen enkele informatie. Moederbedrijf - goedkoper en daarom leuker - Telfort geeft geen compensatie vanwege overmacht, zo is te lezen up haar site. En omabedrijf KPN, volgens Telfort en Speedlinq de schuldige - wijst weer terug naar dochter te kleindochter. Wat een familie...
Verwijderd
En direct het abonnement opgezegd. Ik ga verder met Alice (ziet er ook beter uit trouwens
....) en aangezien ik geen gebruik maak van het telefonie over het vaste net ook nog eens EUR 10,-- p.m. goedkoper.
Verwijderd
Ik neem toch wel aan dat we niet vergeten dat we nu 3 4 5 dagen zonder internet hebben gezeten he?
Dus lijkt het me een mooie actie om je nu te verenigen en wel degelijk schadevergoeding te claimen. Maar dan moeten we het wel georganiseerd doen zodat we iets sterker staan dan als je het alleen doet!
Ik was eigenlijk van plan om de automatische incasso te gaan blokkeren. Lijkt mij op zijn minst terecht voor al die frustraties!
Het ergste is nog dat men niet ergens heeft aangegeven dan ze problemen hadden. Terwijl er duizenden mensen naar de helpdesk hebben gebeld en daar voor een paar minuten naar een bandje hebben geluisterd terwijl dit ook heel erg makkelijk op de website vermeld had kunnen zijn. Nee men koos ervoor om aan het leed van iedereen nogmaals geld te verdienen!!!
Waarschijnlijk gaat de storing de geschiedenis in als de langstdurende maar ook waar KPN het meest aan verdient heeft!!!!
Dus lijkt het me een mooie actie om je nu te verenigen en wel degelijk schadevergoeding te claimen. Maar dan moeten we het wel georganiseerd doen zodat we iets sterker staan dan als je het alleen doet!
Ik was eigenlijk van plan om de automatische incasso te gaan blokkeren. Lijkt mij op zijn minst terecht voor al die frustraties!
Het ergste is nog dat men niet ergens heeft aangegeven dan ze problemen hadden. Terwijl er duizenden mensen naar de helpdesk hebben gebeld en daar voor een paar minuten naar een bandje hebben geluisterd terwijl dit ook heel erg makkelijk op de website vermeld had kunnen zijn. Nee men koos ervoor om aan het leed van iedereen nogmaals geld te verdienen!!!
Waarschijnlijk gaat de storing de geschiedenis in als de langstdurende maar ook waar KPN het meest aan verdient heeft!!!!
Yes 0499 (Lieshout - Brabant) ook weer up-and-running.
Ik denk dat we dit forum, en berichten maar eens massaal als basis voor een schadevergoeding moeten gaan gebruiken.
Ik denk dat we dit forum, en berichten maar eens massaal als basis voor een schadevergoeding moeten gaan gebruiken.
Als we dan eerst even allemaal ons contract lezen zodat we weten of we dat kunnen doen dan is het handig ja..Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:40:
Ik neem toch wel aan dat we niet vergeten dat we nu 3 4 5 dagen zonder internet hebben gezeten he?
Zover ik weet krijgen we geen schadevergoeding omdat dit onder overmacht valt...
En als je al een schadevergoeding krijgt, dan is dat er eentje van 5/30e van de abonnementsprijs: Helemaal niet de moeite waard dus.
Dit kan gewoon gebeuren en ja het is frustrerend (ik had ook een storing die 5 dagen duurde twee maanden geleden). Maar het is niet zo dat je allerlei rechten opbouwt of wat dan ook hoor. Bij speedlinq niet, maar ook bij telfort, kpn, xs4all, upc of waar dan ook niet.
Ik zou vooral je automatische incasso gaan blokkeren ja. Dan hou je je niet aan de afspraak die je met speedlinq gemaakt hebt (zij doen dat wel door de storing zsm op te lossen) en dan ga je je alleen maar meer frustreren.
Dit kan gewoon gebeuren en ja het is frustrerend (ik had ook een storing die 5 dagen duurde twee maanden geleden). Maar het is niet zo dat je allerlei rechten opbouwt of wat dan ook hoor. Bij speedlinq niet, maar ook bij telfort, kpn, xs4all, upc of waar dan ook niet.
Ik zou vooral je automatische incasso gaan blokkeren ja. Dan hou je je niet aan de afspraak die je met speedlinq gemaakt hebt (zij doen dat wel door de storing zsm op te lossen) en dan ga je je alleen maar meer frustreren.
[ Voor 21% gewijzigd door JvS op 17-05-2008 18:10 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Veel positieve geluiden. Het probleem lijkt verholpen te zijn. Hier (010 Berkel en Rodenrijs) zijn we ook weer in de lucht. Zijn er mensen die nog steeds problemen hebben? Ik weet dat sommigen zijn gaan sleutelen aan de instellingen van hun modem (je moet toch wat), terwijl afwachten helaas de enige (behoorlijk frustrerende) remedie was.
Verwijderd
Na een lange week op umts kan ik dan nu eindelijk weer normaal internetten
regio (050) Groningen is weer up and running
Verwijderd
De door jouw ondervonden storing zal je betalingsverplichtingen nog niet opschorten, dus incasso intrekken zou ik niet adviseren.
Behalve als je nog meer downtime wil
Deze persoon kwam bij mij totaal ongeïnteresseerd en onbekwaam over.
Daarnaast stoorde ik me ook enorm aan het gebrek aan empathie aan de andere kant van de lijn.
Dit heeft niet zozeer te maken met de oorzaak van de storing, puur met het feit dat de helpdeskmedewerker niet de moeite doet om te laten merken dat voor Speedlinq deze situatie ook onacceptabel is.
Het lijkt mij dat je direct gesprekstraining krijgt voordat ze je aan een telefoon zetten?(zoals bij een fatsoenlijke helpdesk hoort).
Deze persoon kwam op mij over als "van de straat geplukt", dat is erg jammer.
Behalve als je nog meer downtime wil
Hier sla je toch echt de plank mis.Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:27:
[...]
Ik las ook in de reactie terug dat Speedlinq onbekwaam personeel aan de telefoonlijn heeft zitten. Ik zie het misschien anders: Stel je eens voor: je heb een bedrijf en je bedrijf is voor een deel in eigen handen en voor een deel ben je overgeleverd aan KPN. Je kan al zou je het nog zo graag willen iets te beteken voor een klant er zal niets aan veranderen gezien het feit dat om een storing gaat.
Je kan wel van alles willen weten maar zolang ze je modem niet kunnen benaderen kunnen ze ook geen informatie verstreken. lol lol lol
Daarnaast stoorde ik me ook enorm aan het gebrek aan empathie aan de andere kant van de lijn.
Dit heeft niet zozeer te maken met de oorzaak van de storing, puur met het feit dat de helpdeskmedewerker niet de moeite doet om te laten merken dat voor Speedlinq deze situatie ook onacceptabel is.
Het lijkt mij dat je direct gesprekstraining krijgt voordat ze je aan een telefoon zetten?(zoals bij een fatsoenlijke helpdesk hoort).
Verwijderd
Evaluatie momentje:
Na vanaf dinsdag offline te zijn geweest is dit misschien wel even een leuk moment om de afgelopen dagen te evalueren. Dan is er slechts één conclusie mogelijk:
Het enige positieve aan Speedlinq is dat ze een razendsnelle verbinding leveren voor een zeer scherp tarief. Eerlijk is eerlijk, wanneer alles gewoon werkt en je de dure onprofessionele helpdesk verder niet nodig hebt, kun je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Ik was vooraf gewaarschuwd voor Speedlinq, maar omdat ik een IT achtergrond heb en mijn inschatting was dat ik de helpdesk niet nodig zou hebben, ben ik indertijd toch gezwicht voor de lage prijs. Inmiddels zijn er meer goedkope aanbieders met vergelijkbare snelheden. Ik heb geleerd dat wanneer er een storing is, bellen met de helpdesk totaal geen zin heeft. In veel gevallen sta je lang in de wacht en wanneer je dan iemand spreekt, weet die in de meeste gevallen zelf niet eens waar hij/zij het over heeft. De helpdesk medewerker werkt steevast een draaiboek uit dat bestaat uit:
Maar goed, ik heb zelf gekozen om voor een dubbeltje op de eerste rij te gaan zitten, dus ik vind dat ik nu niet moet lopen zeiken dat Speedlinq eigenlijk een hele slechte provider is, want dat wist ik al voordat ik met ze in zee ging.
Deze storing is natuurlijk buiten iedere proportie, maar ik vraag me af in hoeverre dit Speedlinq aan te rekenen is. Waarschijnlijk (we zullen het wellicht nooit weten) lag de oorzaak voor het grootste gedeelte bij KPN. Het enige verwijt dat we Speedlinq kunnen maken is de armzalige communicatie.
Conclusie: Ik blijf voor een dubbeltje nog wel even hangen op de voorste rij bij Speedlinq. Het gras is bij de buren immers altijd groener.
Na vanaf dinsdag offline te zijn geweest is dit misschien wel even een leuk moment om de afgelopen dagen te evalueren. Dan is er slechts één conclusie mogelijk:
Speedlinq is op bijna alle fronten een zeer slechte provider.
Het enige positieve aan Speedlinq is dat ze een razendsnelle verbinding leveren voor een zeer scherp tarief. Eerlijk is eerlijk, wanneer alles gewoon werkt en je de dure onprofessionele helpdesk verder niet nodig hebt, kun je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Ik was vooraf gewaarschuwd voor Speedlinq, maar omdat ik een IT achtergrond heb en mijn inschatting was dat ik de helpdesk niet nodig zou hebben, ben ik indertijd toch gezwicht voor de lage prijs. Inmiddels zijn er meer goedkope aanbieders met vergelijkbare snelheden. Ik heb geleerd dat wanneer er een storing is, bellen met de helpdesk totaal geen zin heeft. In veel gevallen sta je lang in de wacht en wanneer je dan iemand spreekt, weet die in de meeste gevallen zelf niet eens waar hij/zij het over heeft. De helpdesk medewerker werkt steevast een draaiboek uit dat bestaat uit:
- Start uw modem opnieuw op
- Draai de installatiesoftware nog een keer
- Uw probleem zou nu opgelost moeten zijn
- Oh, toch nog niet opgelost?
- Dan zal er wel een storing zijn. Er wordt aan gewerkt.
Maar goed, ik heb zelf gekozen om voor een dubbeltje op de eerste rij te gaan zitten, dus ik vind dat ik nu niet moet lopen zeiken dat Speedlinq eigenlijk een hele slechte provider is, want dat wist ik al voordat ik met ze in zee ging.
Deze storing is natuurlijk buiten iedere proportie, maar ik vraag me af in hoeverre dit Speedlinq aan te rekenen is. Waarschijnlijk (we zullen het wellicht nooit weten) lag de oorzaak voor het grootste gedeelte bij KPN. Het enige verwijt dat we Speedlinq kunnen maken is de armzalige communicatie.
Conclusie: Ik blijf voor een dubbeltje nog wel even hangen op de voorste rij bij Speedlinq. Het gras is bij de buren immers altijd groener.
Denk overigens dat ik één van de weinige ben die alle dagen internet heeft gehad met speedlinq?
Eventueel ter zijde, maar een schadevergoeding moet je indienen. Daarbij wel vermelden dat KPN en Speedlinq het zelf maar moeten uitvechten
Eventueel ter zijde, maar een schadevergoeding moet je indienen. Daarbij wel vermelden dat KPN en Speedlinq het zelf maar moeten uitvechten
[ Voor 43% gewijzigd door S7eph4n op 17-05-2008 20:17 ]
Mijn ouders zijn ook weer online. Toch mooi dat ik via Tweakers precies kan volgen wat de netwerkstatus is
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
Had je wel Speeliniq via KPN of zit je via BBNet of Tiscali. Die hebben een eigen backbone welke geen hinder heeft van de wankele backbone van KPNS7eph4n schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:15:
Denk overigens dat ik één van de weinige ben die alle dagen internet heeft gehad met speedlinq?

Hier ook geen noemenswaardige storing gehad (behalve het voortdurende klapperen van de verbinding, vooral bij onweer in de lucht is er veel storing), maar ik heb dan ook adsl via BBnet......
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:49:
[...]
Had je wel Speeliniq via KPN of zit je via BBNet of Tiscali. Die hebben een eigen backbone welke geen hinder heeft van de wankele backbone van KPN
can you read my mind?
probleem opgelost me big n00b .
[ Voor 126% gewijzigd door Justin2000 op 17-05-2008 21:22 ]
Ik heb ook GEEN enkel probleem gehad met SL. Downloaden met newsgroepen ging gewoon lekker toppie.S7eph4n schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:15:
Jamesbond007uk
wel via KPNVerwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:49:
[...]
Had je wel Speeliniq via KPN of zit je via BBNet of Tiscali. Die hebben een eigen backbone welke geen hinder heeft van de wankele backbone van KPN
Verwijderd
Zo goedkoop is SL inmiddels niet meer: Telfort is voor mij (maak geen gebruik van KPN-telefonie) 3 euro goedkoper, en ik hoef geen KPN-abo meer aan te houden. Dus 13 euro per maand goedkoper. De moeite waard lijkt me, en ik wil zsm over.Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 19:02:
Evaluatie momentje:
...
Bij SL hebben ze ons gewoon laten stikken, omdat het toch opgedoekt wordt denk ik.
Speedlinq en Telfort is een pot nat
.
Very very soon...pven schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:22:
offtopic:
Iets over dinsdag en meer info...
Iets over dinsdag en meer info...
[ Voor 8% gewijzigd door Dav0s op 18-05-2008 20:50 ]
Wel, 040 is ook al weer bijna een dag online. Genoeg tijd om na dit offline avontuur alle ADSL abbonnementjes weer eens naast elkaar te leggen. KPN verliest aan mij een budget klant want ik ga hoppen naar Tele2 10Mbit à 8,95 eerste jaar. Qua prijsstelling ook budget maar wel betere (mailen, chatten en goedkoper bellen met (ook op zondag)) helpdesk en zo te zien ook nog online storingsinfo!
Nu zit ik nog bij Speedlinq met 4Mbit à 19,95. Echt tijd om meer waar voor mijn geld te halen dus. Eerst zag ik het wel zitten, migreren naar Telfort en daar dan 20Mbit à 19,95 afnemen. Nooit meer dan 1 dag downtime gehad bij Speedlinq. Hell, had het zelfs al bijna handmatig besteld omdat de SL->Telfort migratie zo lang duurt. Gelukkig nog niet gedaan, dan zat ik er nu 1 jaar aan vast. Omdat ik op 2km vanaf de centrale zit, blijft van die 20Mbit toch maar iets meer dan de helft over.
Om niet al te teleurgesteld te raken, verwacht ik dat mijn hele ISP hop in de soep draait. Dit omdat ze ondertussen natuurlijk mijn verbinding naar Telfort gaan migreren. Iemand hier al ervaring mee?
Nu zit ik nog bij Speedlinq met 4Mbit à 19,95. Echt tijd om meer waar voor mijn geld te halen dus. Eerst zag ik het wel zitten, migreren naar Telfort en daar dan 20Mbit à 19,95 afnemen. Nooit meer dan 1 dag downtime gehad bij Speedlinq. Hell, had het zelfs al bijna handmatig besteld omdat de SL->Telfort migratie zo lang duurt. Gelukkig nog niet gedaan, dan zat ik er nu 1 jaar aan vast. Omdat ik op 2km vanaf de centrale zit, blijft van die 20Mbit toch maar iets meer dan de helft over.
Om niet al te teleurgesteld te raken, verwacht ik dat mijn hele ISP hop in de soep draait. Dit omdat ze ondertussen natuurlijk mijn verbinding naar Telfort gaan migreren. Iemand hier al ervaring mee?
Heeft iemand al ervaringen of de speedtouch 546, gekregen bij speedlinq abo, werkt met Telfort 20 MBit ?mach2 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 18:33:
Net ook maar ff geupgrade van 4 Mbit a €19,95 naar 20 Mbit voor €19,95 . Ben benieuwd hoe lang het duurt. Heb overigens geen modem erbij besteld, dus maar hopen dat m'n Speedtouch 546 het gaat trekken. Anders bestel ik 'm alsnog. Nu nog ff KPN vast lijntje opzeggen, komen dan geen extra kosten meer bij bij Telfort dus da's ook mooi. Scheelt weer €10,- in de maand.
En hoe zit het precies met vaste KPN-lijn? Kun je dit gewoon opzeggen zonder problemen?
Ik vraag me af of er geen schadevergoeding uit te peuteren is. Het zal niet veel zijn, maar het gaat dan ook meer om het principe.
Extra kosten die ik heb gemaakt:
• mobiel bellen (incl bellen naar helpdesk)
• rood gestaan omdat ik niet kon telebankieren
• usenet-account niet kunnen gebruiken, terwijl het me wel geld kost
Als ik er deze week zin in heb, zal ik eens een brief aan ze schrijven. Nee heb je ...
Extra kosten die ik heb gemaakt:
• mobiel bellen (incl bellen naar helpdesk)
• rood gestaan omdat ik niet kon telebankieren

• usenet-account niet kunnen gebruiken, terwijl het me wel geld kost
Als ik er deze week zin in heb, zal ik eens een brief aan ze schrijven. Nee heb je ...
[ Voor 3% gewijzigd door pven op 18-05-2008 12:01 ]
En ja krijg je waarschijnlijk niet. Het blijft een goedkope provider, dus zolang ze geld kunnen besparen binnen de regels die ze in hun eigen contract gesteld hebben zullen ze dat doen...
Brief schrijven kost 44 cent voor het verzenden en wat tijd om het te schrijven, dat heb ik er wel voor over.
Hoe makkelijk kun je eigenlijk overstappen van Speedlinq naar Telfort ? Ik wil swieso niet (lang) zonder internet zitten en je zou zeggen dat het toch binnen het bedrijf blijft.
Ik heb jammer genoeg alleen ADSL 1 op dit adres maar hoeveel van de 8Mbit zal er ongeveer overblijven met deze waardes (ik woon ongeveer 2km van de centrale):

De meeste tooltjes zeggen dat ik 8MBit/s kan halen, kan dat daadwerkelijk op 2km afstand ??
Zelfs ADSL2+ snelheid zou 18MBit/s maarja dat hebben we in dit gat niet
Ik heb jammer genoeg alleen ADSL 1 op dit adres maar hoeveel van de 8Mbit zal er ongeveer overblijven met deze waardes (ik woon ongeveer 2km van de centrale):

De meeste tooltjes zeggen dat ik 8MBit/s kan halen, kan dat daadwerkelijk op 2km afstand ??
Zelfs ADSL2+ snelheid zou 18MBit/s maarja dat hebben we in dit gat niet
[ Voor 18% gewijzigd door DaWaN op 18-05-2008 12:30 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Denk overigens dat ik één van de weinige ben die alle dagen internet heeft gehad met speedlinq?S7eph4n schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:15:
IK HAD ALLEEN WOENSDAG AVOND GEEN SPEEDLINQ
erwin
Verwijderd
Heb hier al weken geen enkel uur zonder internet gezeten...
Maar ook ik zou het niet erg vinden om over te gaan naar Telfort, is alweer van 6 -> 8 Mbit... Sla mij dood waarom ik al jaren het zelfde betaal voor 8Mbit terwijl anderen 20Mbit krijgen. Gewoon discriminatie, schande, voortrekking, afpersing, uitbuiting, terrorisme! KPN zorg G*D dat alle centrales adsl2+ worden...grrrr

Maar ook ik zou het niet erg vinden om over te gaan naar Telfort, is alweer van 6 -> 8 Mbit... Sla mij dood waarom ik al jaren het zelfde betaal voor 8Mbit terwijl anderen 20Mbit krijgen. Gewoon discriminatie, schande, voortrekking, afpersing, uitbuiting, terrorisme! KPN zorg G*D dat alle centrales adsl2+ worden...grrrr
zorg dan ook dat de lijn naar mijn huis vernieuwd wordtVerwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:37:
Heb hier al weken geen enkel uur zonder internet gezeten...![]()
Verwijderd
Offtopic dan maar even:Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:13:
[...]
Hier sla je toch echt de plank mis.
Ik denk helaas iets anders dan gemiddelde hokjes kijker. De ene helpdesk is niet de andere.
Dat je je niet geholpen voeld op zo'n moment. Is gewoon een menselijke ervaring.
Ik ben behoorelijk geholpen door hun helpdesk. Gezien me ICT achtergrond en ADSL installatie achtergrond. en zelf mij achtergrond dat ik bij een bekende provider (**) op hun helpdesk heb gezeten. De ene is niet de ander. Een helpdesk medewerker kan zich heel breed uitwijden over bepaalde stof. Maar als er een storing is heeft het een gevolg voor de bellende klant. Men voelt zich niet serieus genomen. Je kan het leuk inpakken zo'n storing of straight to the point zijn. Als je te joviaal bent en dan neem je de klant de helpmedewerker niet serierus. of je kan zoals de betreffende medewerker die toch zijn best doet voor de klant. Om hem zo goed geholpen te laten voelen met een zoals ondervonden ervaring de klant met een kluitje het riet in sturen. Maar wanneer je het kort en bondig houd. En op een schapelijke manier dit zelf inpakt dan krijg je wel de info uit de medewerker. Logisch gevolg dat speedlinq wijst naar kpn. Ik deelde al een mededeling mee KPN is groot en hanteerd een markt strategie.
Heeft er iemand momenteel ook last van een enorm trage verbinding? Mijn modem is ingetrained op 10+ mbit, maar ik haal opeens maar 200kb/s. Terwijl ik normaal gewoon netjes op 1Mb/s zit. Snap er niets van. Het lijkt wel alsof het probleem sinds de downtime van de afgelopen dagen speelt. Heb al een paar keer modem en kabels opnieuw aangesloten, maar dat heeft ook geen effect.
[ Voor 26% gewijzigd door eborn op 18-05-2008 20:58 ]
haha, terrorisme is het! Niets minder!Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:37:
Heb hier al weken geen enkel uur zonder internet gezeten...![]()
Verwijderd
Van dinsdag tot zaterdagmiddag geheel offline. Nog steeds geen telefoonverbinding. Ik vindt het droevig. Wat is de moeite om het even op de site te zetten zodat je weet wat er aan de hand is? O ja, is geen enkele moeite maar het is zo'n leuke inkomsten bron.
Verwijderd
0187 nog steeds geheel offline, geen ATM of ethernet gedetecteerd. modem=speedtouch 716
Vreemd vind ik wel dat er een groen vinkje staat bij "internetservices" en bij verbindingsinformatie "actief : 0dagen, 00:00:00.
Bij tcp/ip-instellingen staat helemaal niets, dus geen ipadres, primair of secundair dns van speedlinq.
Verschillende malen een harde reset gegeven,maar tot nu toe zonder resultaat.
Naaste buur heeft overigens wel internet van speedlinq, ff een wireless connection tot stand gebracht.
Na 6 dagen zonder internet ga je toch wel afkik verschijnselen vertonen.
Update
Enige wat ik nog niet gedaan had was de modem resetten naar de fabrieksinstellingen.
Modeminstellingen weer opnieuw geconfigureerd en jawel hoor, internet.
Vreemd vind ik wel dat er een groen vinkje staat bij "internetservices" en bij verbindingsinformatie "actief : 0dagen, 00:00:00.
Bij tcp/ip-instellingen staat helemaal niets, dus geen ipadres, primair of secundair dns van speedlinq.
Verschillende malen een harde reset gegeven,maar tot nu toe zonder resultaat.
Naaste buur heeft overigens wel internet van speedlinq, ff een wireless connection tot stand gebracht.
Na 6 dagen zonder internet ga je toch wel afkik verschijnselen vertonen.
Update
Enige wat ik nog niet gedaan had was de modem resetten naar de fabrieksinstellingen.
Modeminstellingen weer opnieuw geconfigureerd en jawel hoor, internet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 01:16 ]
Verwijderd
Bij mij werkt het ook weer (0516). Niet normaal dat speedlinq geen enkele informatie geeft over hoe en wat. Of een soort compensatie voorstel, maar dat zal wel niet
Hier is de verbinding gewoon op Zaterdag om 15:03 weer online gekomen..
Na 4 dagen, 8 uur en 39 minuten down te zijn geweest...
Toch wel apart dat de speedlinq/telfort lijnen als laatste online zijn gekomen..
Het lijkt erop dat we bijna allemaal op dezelfde ATM aangesloten staan..
Na 4 dagen, 8 uur en 39 minuten down te zijn geweest...
Toch wel apart dat de speedlinq/telfort lijnen als laatste online zijn gekomen..
Het lijkt erop dat we bijna allemaal op dezelfde ATM aangesloten staan..
Goh, ik zie dat dat voor mij geldt voor eind maart dat er voor het laatst wat afgeschreven is. April wel factuurtje, geen afschrijving..pven schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:37:
Eind februari is er bij mij voor het laatst iets voor mijn internet afgeschreven (onder vermelding van 'Green' nog-wat), daarna niet meer. Hebben meer mensen hier 'last' van?
Waarom zou je... ze komen er mooi zelf maar een keer mee. Als ze het niet hebben kunnen afschrijven krijg je altijd gelijk een mail van ze, dus wees niet bang dat je ineens afgesloten wordt. Bovendien kunnen ze niet van je verwachten dat je bijvoorbeeld ineens 3 maanden gaat betalen, dat moet in termijnen kunnen, was bij mij ooit ook eens bij Vitens (water) die een foutje hadden gemaakt.pven schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:55:
[...]
Als de storing op is gelost, zal ik hier eens achteraan gaan.
Hoe zit het op het moment in zeeland (meliskerke om precies te zijn)?
Een goede kennis van de familie moet ik helpen, want haar beltegoed is ondertussen al op en nog geen soelaas. Ik heb alle mogelijkheden uit de sp geprobeerd en met de tiscali instellingen kom ik het verst. Dat had zij ook gehoord van de helpdesk voordat de telecomprovider haar verbinding verbrak door prepaid tekort.
In het speedtouch modem gaan alle checks van het internet goed, maar naar google verbinden lukt niet. De progress bar onderin firefox gaat niet verder dan de helft.
Telefonie blijft nog steeds op een rood kruis staan.
Een goede kennis van de familie moet ik helpen, want haar beltegoed is ondertussen al op en nog geen soelaas. Ik heb alle mogelijkheden uit de sp geprobeerd en met de tiscali instellingen kom ik het verst. Dat had zij ook gehoord van de helpdesk voordat de telecomprovider haar verbinding verbrak door prepaid tekort.
In het speedtouch modem gaan alle checks van het internet goed, maar naar google verbinden lukt niet. De progress bar onderin firefox gaat niet verder dan de helft.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Modem al laten resetten? Zover bekend is moet alles weer werken namelijk..Jogai schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:04:
Hoe zit het op het moment in zeeland (meliskerke om precies te zijn)?
Alleen de helpdesk kan echt zeggen of het niet goed is aan die lijn..
Verwijderd
Sinds zondag 18 mei plotseling geen internet meer in regio 071 (leiden). Hebben daar meer mensen last van?
Tientallen malen opnieuw opgestart zowel via het menu als stekker er een minuutje uit. Is dat nog niet goed genoeg?The CarNagE Man schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:10:
[...]
Modem al laten resetten? Zover bekend is moet alles weer werken namelijk..
Alleen de helpdesk kan echt zeggen of het niet goed is aan die lijn..
Verwijderd
Zijn er meer mensen waarbij sinds de lijn weer werkt, de snelheid enorm tegenvalt?
Het is niet supertraag, maar ik haal ook zeker niet meer de snelheden als voorheen.
Het is niet supertraag, maar ik haal ook zeker niet meer de snelheden als voorheen.
Heb afgelopen week periodes gehad dat ik offline was: een uurtje, een avond, een paar minuten.
Ben helaas sinds zondagochtend volledig offline. Het lijkt erop alsof de problemen zich verschuiven
Ben helaas sinds zondagochtend volledig offline. Het lijkt erop alsof de problemen zich verschuiven
I'm just taking care of business
Verwijderd
nee, modem naar fabrieksinstellingen resetten, installatie cd pakken en modem opnieuw configureren.Jogai schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:19:
[...]
Tientallen malen opnieuw opgestart zowel via het menu als stekker er een minuutje uit. Is dat nog niet goed genoeg?
Niet vergeten de telefoon weer naar de laatste nieuwe instellingen te configureren.
Als het goed is heb je daar pas geleden een brief over gehad met de nieuwe instelgegevens.
ik had dezelfde klachten, het leek of er een verbinding tot stand kwam, maar uiteindelijk gebeurde er niets.
suc6.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2008 10:40 ]
Ok, bedankt, vanavond even proberen. Momenteel zit ik in een serverbunker en het enige contact met de buitenwereld is via internet.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:38:
[...]
nee, modem naar fabrieksinstellingen resetten, installatie cd pakken en modem opnieuw configureren.
Niet vergeten de telefoon weer naar de laatste nieuwe instellingen te configureren.
Als het goed is heb je daar pas geleden een brief over gehad met de nieuwe instelgegevens.
ik had dezelfde klachten, het leek of er een verbinding tot stand kwam, maar uiteindelijk gebeurde er niets.
suc6.
Verwijderd
Net de helpdesk gebeld en internetstoring komt nog steeds voor in het westen van het land!
Verwijderd
Ik heb sinds zondag 18 mei ineens geen internet meer. Wel DSL verbinding, meer geen ip-adres.
Net nog de helpdesk gebeld (7 minuten in de wacht gestaan met mobiel).
Er is nog steeds een storing bij KPN en ze zijn ermee bezig......
Net nog de helpdesk gebeld (7 minuten in de wacht gestaan met mobiel).
Er is nog steeds een storing bij KPN en ze zijn ermee bezig......
Verwijderd
Tot en met Zondag bij mij ook zeer tegenvallende snelheden.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:21:
Zijn er meer mensen waarbij sinds de lijn weer werkt, de snelheid enorm tegenvalt?
Daarna starten mijn modem spontaan opnieuw op en toen waren alle problemen over.
Misschien is het een reset waard.
Bij mijVerwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:21:
Modem al herstart, kabels gecheckt, maar geen resultaat.
Verwijderd
Ja, dit zal zeker aan de andere kant liggen. Duidt er dus op dat de problemen nog lang niet uit de wereld zijn. Jammer...want ik haalde de laatste tijd prettige snelheden (soms wel 2 MB/s)eborn schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:15:
[...]
Bij mijIk haal opeens 1/5 van de snelheid die ik normaal gesproken haalde. Nu 200kbyte/s, voorheen 1mbyte/s.
Modem al herstart, kabels gecheckt, maar geen resultaat.
Net gebeld met Speedlinq. De problemen zijn een kwartier geleden opgelost (volgens de melding).
Speedlinq probeer nu alle klanten weer van internet te voorzien.
Ze hopen dit vandaag gerealiseerd te hebben.
Volgens zegge kun je zelf modem uitzetten, 10 sec wachten, en daarna modem weer aanzetten.
Met wat geluk krijg je dan weer een IP-adres.
Volgens zegge kun je zelf modem uitzetten, 10 sec wachten, en daarna modem weer aanzetten.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Verwijderd
Je zult het dan dus nog wel even met lagere snelheden moeten doen volgens mij. Ik hoop dat ze dit nog wel weten te optimaliseren.DutchBoy2000 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:35:
Net gebeld met Speedlinq. De problemen zijn een kwartier geleden opgelost (volgens de melding).
Hoop het ook. Zojuist is de lijn weer up gegaan (geconstateerd vanaf werk). Maar snelheid is idd bagger.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:38:
[...]
Je zult het dan dus nog wel even met lagere snelheden moeten doen volgens mij. Ik hoop dat ze dit nog wel weten te optimaliseren.
Wellicht is nu nog een reset van het modem nodig om die snelheid weer terug te krijgen.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan....
Verwijderd
Internet dat ik geen problemen mee wel woendag even offline,maar nu werkt van telefoon niet meer vanaf 20:45.Modem een paar keer opgestart helpt niks.
Ook hier in 079 doet de telefoon het inene niet meer.
Hier ook in Groningen telefoon eruit (nu is mn moeder trouwens net weer aan het bellen) Steeds ingesprek, geen foutmeldingen.. Betreft Speedlinq BBnedBoattail schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:08:
Verwijderd
ToFast schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:19: klop het zelfde (074) Hengelo![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
Hier ook in Groningen telefoon eruit (nu is mn moeder trouwens net weer aan het bellen) Steeds ingesprek, geen foutmeldingen.. Betreft Speedlinq BBned
Verwijderd
is de speedlinq newsserver de moeite waard?
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 16:34 ]
Ben benieuwd, maar bij mij lost dat niets opDutchBoy2000 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:15:
Wellicht is nu nog een reset van het modem nodig om die snelheid weer terug te krijgen.
Als je een SL abonnement hebt kun je dat toch gewoon uitproberen? Weliswaar met maar 1 thread en gecapte snelheid maar retentie zal geen verschil in zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:23:
is de speedlinq newsserver de moeite waard?
Beetje jammer dat Speedlinq en/of Telfort niet bij naam worden genoemd.Bond wil compensatie voor netwerkstoring KPN
De Consumentenbond heeft aanbieders van internet- en telefoondiensten dinsdag opgeroepen klanten uit eigen beweging te compenseren voor de netwerkstoring bij KPN vorige week.
Het telecombedrijf acht het zeer onwaarschijnlijk dat particuliere klanten op compensatie kunnen rekenen. ADSL-internetaanbieder Xs4All laat de deur nog op een kiertje staan.
Compensatie
"Bij een storing van drie dagen zou een compensatie van tien procent van het maandgeld op zijn plaats zijn", rekent de Consumentenbond de aanbieders voor. "Dit zou automatisch in mindering kunnen worden gebracht op de eerstvolgende factuur."
KPN
Het telecombedrijf KPN reageert hierop met de boodschap dat klanten altijd een brief kunnen opsturen waarin zij de hinder door de storing, uiteenzetten.
"Afhankelijk van de voorwaarden in hun contract krijgen zij daarvoor vervolgens compensatie", legt een woordvoerder van KPN uit. Toch zou daarvan bij particulieren in de meeste gevallen geen sprake zijn.
Xs4All
Xs4All, dat ADSL-internet aanbiedt via het getroffen netwerk, legt uit dat in de contracten met particulieren geen compensatieregeling is vastgelegd bij eventuele storingen. Bij zakelijke klanten is daarvoor wel een clausule opgesteld. Dat zou betekenen dat particulieren niet voor compensatie in aanmerking komen.
"Maar zo'n grote storing als nu hebben we nog niet gehad. Dus misschien komen we de klanten deze keer wel tegemoet." Volgende week verwacht de internetprovider hierover meer duidelijkheid te kunnen geven.
Was bij mij gisteren ook (BBNed, 0485). Vanmorgen doet-ie het weer.Boattail schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:08:

Mag ik hier een beetje onpasselijk van worden...
Ik weet niet of het waar is wat je zegt, maar zo ja dan is die newsserver de moeite van het betalen niet waard. Beter elders je geld besteden (hitnews.eu, eweka, etc)Nielson schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:48:
[...]
Als je een SL abonnement hebt kun je dat toch gewoon uitproberen? Weliswaar met maar 1 thread en gecapte snelheid maar retentie zal geen verschil in zitten.
Maar dit gaat ook over de storing bij KPN; die is inmiddels al lang voorbij, maar sommige mensen zitten nu zelfs nog zonder internet. Een dagje zonder kan gebeuren, maar nu duurt het wel erg lang voor sommige mensen.pven schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 04:34:
[...]
Beetje jammer dat Speedlinq en/of Telfort niet bij naam worden genoemd.
De storing van Speedlinq was toch ook te wijten aan de KPN-storing?
Verwijderd
Voor het geld wat SL er voor vraagt, heb je veeeeel betere alternatieven, waarbij je er dan ook nog niet meteen een jaar aan vast zit.Als je een SL abonnement hebt kun je dat toch gewoon uitproberen? Weliswaar met maar 1 thread en gecapte snelheid maar retentie zal geen verschil in zitten.
Retentie is volgens mij ca. 30 dagen...
Nou mensen, ik kreeg gisteren ook een telfort brief waarin vermeld stond dat ik vanaf nu met spXXXXXX@telfort.nl kan inloggen op de site om mail te lezen etc.
Ook gaan de inbel gegevens wijzigen, ik krijg een cdrom voor mijn speedtouch waarmee ik de inbelgegevens kan instellen.
Daarna is het mogelijk het abonnement te wijzigen als ik dat blief.
Ben benieuwd.
Ook gaan de inbel gegevens wijzigen, ik krijg een cdrom voor mijn speedtouch waarmee ik de inbelgegevens kan instellen.
Ben benieuwd.
Verwijderd
Die brief heb ik ook gekregen. Over wijzigen wordt niets gezegd en volgens de brief zijn mijn inbel gegevens al in orde (heb ik een paar weken terug gewijzigd). Ik zal een cd-rom krijgen met nieuwe modem instellingen. Ik kijk er niet echt naar uit gezien hoe het ging met het inbellen, maar de Telfort helpdesk is tenminste meer dan 2 keer zo goedkoop als die van Speedlinq.
Ik heb hem ook gekregen.LCD_viewer schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:10:
Nou mensen, ik kreeg gisteren ook een telfort brief waarin vermeld stond dat ik vanaf nu met spXXXXXX@telfort.nl kan inloggen op de site om mail te lezen etc.
Ben benieuwd.
Wat een verademing is de webmail variant van telfort vergeleken bij speedlinq.
Vraag me hoe lang het gaat duren voordat de cd-rom er is.
er staat nl. "in de komende weken"
Dat is wel een heel ruim begrip.
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Voor alle details en wat FAQ : http://klantenservice.int...eedlinq-naar-Telfort.aspx
Denk niet dat de lijn boven de 8 Mbit kan komen vanwege de afstand tot de centrale maarja, er zijn genoeg mogelijkheden om het modem te tweaken en op een bepaalde snelheid te laten intrainen.
Overstappen moet dus wel kunnen.Kan ik nu overstappen naar een sneller internet abonnement?
Ja, dit kan vanaf het moment dat u uw nieuwe gebruikersnaam heeft ontvangen. U kunt dan overstappen naar het aantrekkelijke aanbod van Telfort internet. Met het Telfort internet 20 Mb abonnement krijgt u een ADSL-verbinding tot maar liefst 20 Mb voor maar € 19,95 per maand.
U kunt uw abonnement gemakkelijk zelf online wijzigen. U kunt dit doen door hier in te loggen met uw nieuwe gebruikersnaam (deze heeft u per post van ons ontvangen) en uw oude wachtwoord.
Als u nog een oud modem heeft, dat niet geschikt is voor 20 Mb of voor vast bellen, dan kunt u bij het wijzigen van uw abonnement gelijk een nieuw modem, in bruikleen, bestellen.
Denk niet dat de lijn boven de 8 Mbit kan komen vanwege de afstand tot de centrale maarja, er zijn genoeg mogelijkheden om het modem te tweaken en op een bepaalde snelheid te laten intrainen.
Verwijderd
Bij mij staat er nog bij dat het modem wat ik nu heb (een copperjet 816 2P - zit op BBNed) mogelijk voor problemen gaat zorgen en dat ik om dit voor te zijn binnenkort gratis een modem in bruikleen krijg. Ik ben benieuwd!
Oi, allemaal spannende brieven die jullie krijgen. Hopelijk krijg ik binnenkort ook zoiets!!
Verwijderd
Even voor mijn nieuwsgierigheid en ongeduld even te bevredigen: het password voor Telfort is vrees ik niet hetzelfde als bij SL, wel? ;-)
Edit: Inloggen kan iig nog niet met mijn bestaande un + ww...
Edit: Inloggen kan iig nog niet met mijn bestaande un + ww...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 10:13 ]
Ik ondervind nu problemen met speedlinq. Wij zijn vaak ingesprek en kunnnen niet naar buiten bellen. En mensen van buiten af kunnen ons niet bellen. Nu heb ik al de nieuwste firmware avn speedlinq gekregen, maar deze lijkt niet te werken want het probleem is nog aanwezig.
Zijn er andere instellingen die ik kan veranderen omdit probleem te verhelpen?
Heb je hun nieuwste "BeterBellen" software al opgehaald en geïnstalleerd? Ergens in deze draad staat de exacte URL.MuVo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:13:
ja die heb ik al geprobeerd, in het begin werkte het, maar nu zijn de problemen terug. Of is er weer een nieuwe versie?
[ Voor 16% gewijzigd door MuVo op 21-05-2008 11:09 ]
Verwijderd
Wel. Zojuist geprobeerd (er stond in de brief: vanaf 21 mei). Dus inloggen met spXXXXXX@telfort.nl met je SL password.Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:03:
Even voor mijn nieuwsgierigheid en ongeduld even te bevredigen: het password voor Telfort is vrees ik niet hetzelfde als bij SL, wel? ;-)
btw kennen jullie deze: http://www.speedlinqsupport.nl/ site?
@MuVo re nieuwere software: Niet dat ik weet. Balen, joh...
Bel telfort helpdesk eens: 0900-9596 (30cpm ipv 70cpm), misschien kunnen die je verder helpen.
Bel telfort helpdesk eens: 0900-9596 (30cpm ipv 70cpm), misschien kunnen die je verder helpen.
Ik zal die helpdesk nog maar eens een keer bellen
Ik kan ook nog niet met spXXX@telfort.nl inloggen. Ik heb webmail en mijn Telfort geprobeerd.
Mijn modem heeft de volgende instellingen:
Instellingen VoIP Tiscali Netwerk:
SIP Service Domain tel.telefoniedienst.nl
Registrar: sip.telefoniedienst.nl
Registrar Port: 5060
Proxy: sip.telefoniedienst.nl
Proxy Port: 5060
Expire Time: 6000
Maar ik heb geen tiscalie of zo.
kan ik de volgende instellingen niet testen:
Instellingen VoIP KPN Netwerk:
Registrar: sip.ritstele.com
Registrar Port: 38383
Proxy: sip.ritstele.com
Proxy Port: 38383
Expire Time: 3600
of levert dat problemen op?
Verwijderd
Ik heb nu speedlinq en nog altijd een kpn budgetlijn voor kaalkoper aansluiting.
Als ik nu bij Telfort kijk staat er:
Dus zou je zo overkunnen stappen naar Telfort 20Mb, en dan ook die KPN Budget opzeggen?Geen extra kosten voor gebruik van de vaste lijn
(zal zo 's gaan bellen met Telfort).
edit:
heb ff mailtje gestuurd naar telfort met deze vraag.
heb ff mailtje gestuurd naar telfort met deze vraag.
en al gevonden
Betaal ik netwerkkosten als ik mijn KPN-abonnement opzeg?
Van Speedlinq naar TelfortAls u uw KPN-abonnement opzegt, zal KPN € 9,50 per maand aan netwerkkosten aan Telfort internet doorberekenen. Telfort brengt dit bedrag tegelijk met uw maandelijkse abonnementskosten aan u in rekening.
Als u echter overstapt naar Telfort 20Mb, dan zitten deze netwerkkosten inbegrepen bij uw abonnement. Indien u Telfort vast bellen bestelt en u laat uw nummer porteren, dan vervalt uw telefoonlijn en hoeft u ook geen netwerkkosten te betalen.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2008 13:42 ]
Ten eerste waarom zou je in hemelsnaam?MuVo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:58:
Mijn modem heeft de volgende instellingen:
Ten tweede, je hebt wel Tiscali (soort van), lees de TS anders eerst eens......altijd handig voordat je zomaar vragen gaan stellen.......
Ten derde ben je niet toevallig al over op Telfort en moet je hun instellingen eens proberen?
[ Voor 5% gewijzigd door kaajee op 21-05-2008 14:03 ]
Verwijderd
¿Qué?
Op de pagina van telfort lees ik dat de migratie van het Tiscali netwerk al afgerond is, en dat de mensen met dit netwerk geïnformeerd zijn... Ik heb echter geen brief gezien...
Weet iemand de ip adressen van de DNS servers en hun IP range? Dan kan ik controleren of ik idd al overgezet ben. Zo ja dan ga ik maar even bellen met de helpdesk..
Op de pagina van telfort lees ik dat de migratie van het Tiscali netwerk al afgerond is, en dat de mensen met dit netwerk geïnformeerd zijn... Ik heb echter geen brief gezien...
Weet iemand de ip adressen van de DNS servers en hun IP range? Dan kan ik controleren of ik idd al overgezet ben. Zo ja dan ga ik maar even bellen met de helpdesk..
Verwijderd
Die usernames zullen wel in batches aangemaakt en overgezet worden... Moeten nog even geduld hebben... Niet één van mijn meest aanwezige eigenschappen... ;-)