[Speedlinq] Ervaringen - Deel 8

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste
Acties:
  • 115.972 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

pven schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 13:49:
Overigens heb ik sterk het idee dat mijn onderstaande mening steeds meer werkelijkheid begint te worden:

[...]
Zou kunnen.. maar niemand kan het zeker weten muv Speedlinq zelf...
Ze zeggen zelf dat het aan de ATM switches ligt maar ja dat is maar 1 kant van het verhaal.. Het antwoord zullen we denk ik nooit echt krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzyme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 15:47

nzyme

terror

heb sinds het dinsdagavond er uit ging meteen al gedacht, dat speedlinq zelf iets niet op orde heeft. Tevens denk ik wel dat men strax om 1700u lekker naar huis gaat, budget ISP's wachten maar tot 'next-business-day' :|

| Hardcore - Terror |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet voor volgende week opgelost zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danido
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:14:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit niet voor volgende week opgelost zal zijn.
Vermoed ik helaas ook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Nou ik zie dat ik niet de enige ben, wat ben ik blij dat ik niet aan die lijn ben blijven hangen....

Maar ik heb nu al 48 uur geen internet, dit is echt volledig onacceptabel !!!!

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djberry
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
046 nog steeds geen internet en telefoon sinds dinsdagochtend, volgende week als ik weer internet heb maar eens een brief sturen naar speedlinq, zal hem eventueel hier posten zodat meerdere een brief kunnen sturen ivm schadevergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ohhh dit lezende (was tot enkele maanden terug ook een ontevreden Speedlinq klant) ben ik zo dolgelukkig dat ik sinds mn verhuizing (fysiek) overgestapt ben naar (de relatief onbekende provider) Concepts ICT... Niet duur, mooie snelheid, levering 1 week voor geplande einddatum, al 5 maanden up zonder ook maar één onderbreking.

Aanrader voor degenen die tegen het einde van hun abo zitten ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ik zit ook zeker al 2.5 dag zonder internet en telefoon. Speedlinq ging next zo lekker zeker nadat het naar Telfort ging. Dit slaat echt helemaal nergens op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corsa_GSi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 11:31
Hier in 010 ook sinds dinsdag geen internet en telefoon.

Vreemde blijft dat ik 2 mensen weet 900 meter verder waar het dus wel werkt. 8)7

Hopen dat ze het dit weekend oplossen (ben gelukkig niet thuis).

En dan maandag maar is een klachtenbrief in elkaar draaien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:45:
Tja maar bellen lost niks op, alleen je bent geld kwijt. Het is gewoon een kwestie van geduld. Maar al zolang zonder internet en telefoon. Internet is op zich niet zo'n heel groot probleem alleen geen telefoon vind ik een kwalijke zaak
nog sterker. weet je wat ze nu aan het verdienen zijn. Al die mensen die bellen. Good business!!

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo naar huis eens kijken of we het nog op gang gaan krijgen van het weekend..... ff een hsdpa abbo tje afsluiten grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in 071 Leiden ook al sinds woensdag geen internet.
Speedlinq is het meest amateuristische bedrijf dat ik ooit tegen ben gekomen.

Als je een storing hebt communiceer dit dan ook via je website zodat je abonnees niet twijfelen aan een technisch probleem thuis.
De klantenservice is beneden alle peil, als je optie 1 kiest word je teruggebeld op een vast nummer dat bijna niemand meer heeft, optie 3 mag kan of wil je niet doorzetten naar de technische dienst en optie 2, vragen abonnementen, verteld je doodleuk dat er een storing is!

Met andere woorden, Speedlinq verdient met 70 eurocent bel tarief gewoon meer tijdens deze storing dan tijdens een ''normale'' week.

Het word hoog tijd dat de Ombudsman of Radar een keer korte metten maakt met de Speedlinq praktijken.

Ben er nu helemaal klaar mee en ga binnenkort opzeggen. Alleen het opzeggen van speedlinq is een avontuur opzich weet ik van diverse verhuizingen in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoudalexander
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 19:36
Ze gaan mij echt niet meer vertellen bij speedlinq dat het nog steeds allemaal aan de KPN ligt, terwijl mensen van andere providers geleidelijk aan allemaal weer internet krijgen en wij nog steeds noppes.

Ik lig er inmiddels al 88 uur uit en moet toevallig ook eens een keer veel opsturen voor studie/baan en nieuwe baan dus het begint nu wel vervelend te worden. Ik ben het wel met de mensen hierboven eens dat we met z'n allen als het vanavond nog niet is opgelost een standaard brief kunnen maken en die vervolgens massaal naar SL sturen.

Ik wacht het nog even af tot morgenochtend en dan ga ik eens creatief met de Nederlandse taal aan de slag.

certified prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26

Dav0s

Hr?

Ook een groot aantal telfort klanten en enkele duizenden XS4All klanten hebben problemen, dus zeggen dat het alleen speedlinq klanten zijn is een beetje kort door de bocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corsa_GSi schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:14:
Hier in 010 ook sinds dinsdag geen internet en telefoon.

Vreemde blijft dat ik 2 mensen weet 900 meter verder waar het dus wel werkt. 8)7

Hopen dat ze het dit weekend oplossen (ben gelukkig niet thuis).

En dan maandag maar is een klachtenbrief in elkaar draaien. :(
Dit zou iedereen hier op het forum moeten doen. En dan er voor zorgen dat je het geld voor de afgelopen 3 dagen terugkrijgt, want die dagen is er geen internet geleverd. Dan verhaalt Speedlinq t maar bij de verantwoordelijke. Sta je dan in je recht, op deze manier ZO lang geen internet verzorgen? Redelijkerwijs mag je als consument toch verwachten dat het veel sneller wordt opgelost?!

Bij alle producten gaat het ongeveer zo. Wanneer je redelijkerwijs kunt aannemen dat een tv/koelkast/andere electronica/enz het na een bepaalde levensduur nog gewoon zou moeten doen, sta je volgens de wet in je recht voor garantie bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dav0s schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:13:
Ook een groot aantal telfort klanten en enkele duizenden XS4All klanten hebben problemen, dus zeggen dat het alleen speedlinq klanten zijn is een beetje kort door de bocht...
Een groot aantal van deze klanten hád storing voor zover ik weet. De xs4all klanten etc. zitten onderhand alweer online.
Dit is een zelfde soort storing als ongeveer een jaar terug. Aangezien er geen verbinding is met de DHCPserver moet dit haast wel een probleem van Speedlinq zijn, aangezien deze servers vast niet onder het beheer van KPN vallen.

En zoals bekend, als SL een probleem heeft dan hebben ze vaak ook een groot/goed probleem. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bartbh op 16-05-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
Ironisch zeg, die reclame hieronder ;)
FreeOnline ADSL
ADSL tot 24 mbit/s voor 13,95 Zonder vast jaarcontract
www.freeonline.nl

taste and see that the Lord is good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:30:
[...]
Een groot aantal van deze klanten hád storing voor zover ik weet. De xs4all klanten etc. zitten onderhand alweer online.
Dit is een zelfde soort storing als ongeveer een jaar terug. Aangezien er geen verbinding is met de DHCPserver moet dit haast wel een probleem van Speedlinq zijn, aangezien deze servers vast niet onder het beheer van KPN vallen.

En zoals bekend, als SL een probleem heeft dan hebben ze vaak ook een groot/goed probleem. ;)
Precies. Het ligt aan Speedlinq, niet meer aan KPN. In ieder geval kan iedereen een schadevergoeding vragen van Speedlinq, dat is duidelijk. Als ze vinden dat het een ander hun schuld is verhalen ze het daar maar, want dit kan natuurlijk niet zo maar zonder gevolgen.
Het meest logische voor een schadevergoeding zou zijn je abo geld door 30 gedeeld, maal de offline dagen. Als het pas na zondag wordt opgelost is het minstens ongeveer 5,- per klant.

En dan heb ik het niet eens over de schadeloosstelling voor de gevolgen van het ontbreken van je afgenomen internet service. Betalen voor iets dat we niet krijgen hoeft simpelweg niet. Volgens de wet niet, volgens normaal verstand niet, volgens normen, waarden en fatsoen dat we hier hebben niet. Daar kan Speedlinq ook niet omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het nu met de verbindingen in het westland trouwens. Kunnen jullie melden of het bij jullie al werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Al een sinds september hebben wij internet en bellen via Speedlinq... KPN bellen opgezegd, nummer geporteerd. En sindsdien nog niet kunnen bellen.
Als ik de config files van speedlinq download en installeer werkt op een of andere manier helemaal niks meer. Hiervoor hadden we al internet van Speedlinq, en dit werkte eigenlijk redelijk... En werkt nog steeds.
Maar zodra we aan de copperjet 1616p gaan rommelen stort alles in. Ik heb de 'werkende' config (zonder telefonie) gebackupped. En daarna de config van SL erop gezet. De gegevens van VOIP overgenomen en in mijn werkende config gezet. We kunnen nu niet gebeld worden, wel bellen. Maar dan hoort de andere kant ons niet.

Kan er iemand misschien een werkende config posten? Zonder login natuurlijk... we hebben nu dit staan:
Region: Europe
Signal Protocol: sip
Send Transport:udp
Signalling DSCP:000000
RTP DSCP:000000
Interface Name:frc1483-0
SIP Registrar:sip.telefoniedienst.nl
SIP Outbound Proxy:sip.telefoniedienst.nl
SIP Outbound Proxy Port:5060
SIP User Domain:tel.telefoniedienst.nl
SIP Silence Suppression:enabled
SIP Calling Digitmap:(x.T|x.#|*90x.TS|*90x.#S|*[268]xTS|*[268]x#S)

En in mijn VOIP endpoint setting:
Name/Phone Number: 020 telefoonnummer
Login Name/Auth ID: 020 telefoonnummer
Display Name:
Password: ************
Retype password:
Codec Order:PCMU,PCMA,G726-32,G729,telephone-event
Active & In service:true
DTMF Relay:true
Tel URI enabled:false
Tel Address:
Phone Context:

Met deze instellingen staan er vinkjes bij Active, registered en DTMF relay.

Heeft er iemand nog ideeen? Bij speedlinq komen we ook niet verder... nadeel is dat het erg lastig bellen met hun is. Aangezien onze telefoon het niet doen, en mobiel slecht bereik binnenshuis heeft.

al met al een klein drama dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:56:
[...]

Precies. Het ligt aan Speedlinq, niet meer aan KPN. In ieder geval kan iedereen een schadevergoeding vragen van Speedlinq, dat is duidelijk. Als ze vinden dat het een ander hun schuld is verhalen ze het daar maar, want dit kan natuurlijk niet zo maar zonder gevolgen.
Het meest logische voor een schadevergoeding zou zijn je abo geld door 30 gedeeld, maal de offline dagen. Als het pas na zondag wordt opgelost is het minstens ongeveer 5,- per klant.

En dan heb ik het niet eens over de schadeloosstelling voor de gevolgen van het ontbreken van je afgenomen internet service. Betalen voor iets dat we niet krijgen hoeft simpelweg niet. Volgens de wet niet, volgens normaal verstand niet, volgens normen, waarden en fatsoen dat we hier hebben niet. Daar kan Speedlinq ook niet omheen.
Ik ben dus absoluut niet van plan om mijn kostbare tijd te investeren om 5e terug te claimen. Daar brengt het immers niet genoeg voor op. Verder kan je speedlinq niet aansprakelijk stellen voor "het ontbreken van de internet service". Dan had je maar een zakelijk contract moeten nemen.

Ik beschik ook al 4 dagen over geen verbinding en vind het nu vrij vervelend worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Oyster op 16-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Lelystad (0320) nog altijd huilen met de pet op en ik durf er bijna vergif op in te nemen dat de Speedlinq 'technici' inmiddels al op weg naar huis zijn... So far for dag VIER zonder internet en telefoon... W-A-A-R-D-E-L-O-O-S!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:58:
Hoe staat het nu met de verbindingen in het westland trouwens. Kunnen jullie melden of het bij jullie al werkt?
Nope, werkt nog steeds niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
desmodus schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:02:
Al een sinds september hebben wij internet en bellen via Speedlinq... KPN bellen opgezegd, nummer geporteerd. En sindsdien nog niet kunnen bellen.

............
al met al een klein drama dus
Net nogmaals geprobeerd... met de nieuwe config van speedlinq wil hij geen IP adres van de server krijgen
Afbeeldingslocatie: http://www.hofhuis.org/transfer/speedlinq.png
Met mijn oude config gaat dit prima.... Moet ik misschien nog ergens een wachtwoord voor de ADSL verbinding in vullen? En zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben in ieder geval weer een stukje erkenning gekregen:
nieuws: Speedlinq/Telfort-klanten nog niet verlost van KPN-storing
Alleen jammer dat het zo weinig oplevert, want ook (010 Berkel en Rodenrijs) gaan we waarschijnlijk zonder internet en telefonie het weekend in. Gelukkig kan ik meeliften op een draadloos netwerk van de buren.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21
Hier friesland ook al bijna 3 dagen zonder, leuk die helpdesk, spreek je naam etc. + VASTE telnr in. (alsof deze het doet, met geen internetverbinding)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik zelf heb telfort, woon in dedemsvaart, hier hebben meer mensen last van de storing.. vooral de mensen met speedlinq. Speedlinq adviseerd ook die wizard van hun weer uittevoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Wizard opnieuw uitvoeren heeft totaal geen zin, lekker om je bezig te houden ja. echt waardeloos

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog veel mensen die geen verbinding hebben! Ik heb denk ik wel de primeur :P Ik ben gister bij mijn achterbuurman (25 meter) binnen gelopen en die had gewoon internet van speedlinq via kpn. Niet veel aan de hand dus. Bij mijn thuis lig ik er echter al 4 dagen uit!! ( het verschil in knooppunten waarschijnlijk). Nu hebben we gister van de wanhopigheid de diverse routers maar eens onder handen genomen en wat we ook doen, hij krijgt net zoals de andere hier geen ip adres. Wanneer stopt die k*t storing nou eens!

En nu heb ik ook zojuist gelezen dat de kpn morgen niet tijdens winkeltijden de switches gaat upgraden! Of het al niet lang genoeg duurt. Stelletje prutsers!

p.s. Dit speelt zich af in Heesch (0412)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een draadloosnetwerkje van een vriend aangeboden gekregen via een repeater.

Zojuist speedlinq maar eens gebeld. Kreeg een stoffig antwoord dat het toch echt aan kpn ligt.
Dat bepaalde knooppunten nog problemen hebben.

Alleen mijn voip lampje in de gaten houden.

Hij wilde nog geen tijdstermijn noemen had het over een half uur tot enkele dagen.
Nou dat geeft een mens moet. :(

Wat moet je daar nu mee. Kan inmiddels wel internetten maar nog niet bellen.?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
yes, mijn internet doet t weer na 3 dagen down (lang leve het wifi netwerkje van een of andere buurman)
yes, ik heb gelijk de helpdesk gebeld en opgezegd. dacht dat ze na 1 j weer met 1 j zouden verlengen, maar dat is dus per maand. kan dus vanaf 1 juli lekker iets anders proberen. internet is altijd prima geweest maar teveel geklooi met wegvallende telefoon en een instabiele router

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• longman203
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12-2023
Heb abbo van speedlinq, had tot woensdag verbinding, na modem reboot geen ip meer (wel dsl)
Als het aan de dhcp voorziening ligt, heeft iemand dan al geprobeerd om hard je ip-adres/subnet/encap gateway van de provider in je modem in te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorresnatser
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-04 10:54
Hier in Weert (L) met speedlinq nog steeds niks... :(
Aangezien ik ook benieuwd was hoelang mijn contract reeds liep(ivm opzeggen) ook maar eens naar de helpdesk gebeld. Over de storing konden ze niks nuttigs zeggen het lag volgens de medewerker aan KPN, wel konden ze mij vertellen dat mijn 2 jarig contract pas in Januari opgezegd kan worden.
Na hoeveel tijd geen internet zou je het recht hebben om je contract kosteloos te kunnen beëindigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het heel simpel, ik had maandag dinsdag en woensdag nog gewoon internet. De problemen van KPN waren toen nog niet opgelost. Dus wat hebben ze gedaan? Ze hebben de capaciteit die wel werkte ingezet voor de zakelijke gebruikers om schadeclaims te voorkomen. Vanaf woensdagavond heb ik geen internet meer....

En zo zijn de particulieren het haasje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Poeldijk(Westland 0174) al sinds maandag/dinsdag nacht geen verbinding/internet !!
Ik heb nu ook uit noodzaak een omni antenne uit het raam gehangen, zodat ik het draadloze router(van XS4ALL de ironie :) ) van de buren kan gebruiken(uiteraard met toestemming!).

Het is me vandaag wel gelukt om contact te krijgen met de Speedlinq "helpdesk". :X

De medewerker vroeg direct of de storing al sinds dinsdag spelen, aangezien er volgens hem nog een centraal probleem was.
Dit zou volgens hem worden veroorzaakt door KPN. :z

Ik zie in me modem echter inmiddels wel weer ATM heeft, maar geen ip-adres krijgt van hun DHCP server.
Volgens deze beste man zou ook dit een KPN gerelateerd zijn. :z

Volgens mij is Speedlinq echter verantwoordelijk voor het aanleveren van het ip-adres, dit wist de medewerker niet eens en moest dit zelf gaan navragen??
Tja, nadat hij terug kwam zei hij dat ook DIT door KPN komt? :z

Nadat ik hem vroeg om eens letterlijk te herhalen wat ze supervisor dan zei, aangezien ik wel wat duidelijkheid wilde WAT de storing nu daadwerkelijk veroorzaakt?
Hij zei letterlijk: "ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, ik snap het zelf ook niet". 8)7 |:( :X

Ook wilde ik van hem weten waarom KPN/andere providers aangeven dat er eventueel nog wel wat instabiele verbindingen ervaren kunnen worden en ik echter sinds dinsdag helemaal niet kan internetten, zelfs niet eens instabiel?

Je raad het al, hier kon hij ook geen antwoord op geven het kwam door KPN dus moest nog even afwachten.

Uiteraard had ik dinsdag al het bandje ingesproken(omdat er meer dan 15min wachttijd was) en bij dat bandje hoor je dat er binnen 24uur contact met je opgenomen zal worden.
Hij kon hierover echter niets terugvinden in het systeem, hij wist echter niet dat ik woensdag, donderdag en vandaag ook een bandje had ingesproken, dit kon hij ook niet terugvinden!

Volgens hem werkt dat systeem helemaal niet ivm de drukte??(het lijkt me dat je hier juist een dergelijke systeem voor hebt?) |:( 8)7

Daarnaast kon hij helemaal geen uitspraak doen over te verwachten extra downtime, van dit gesprek werd ik dus niet veel wijzer :(

Ik vroeg ook waarom er op Speedlinq.nl geen vermelding was van deze storing, aangezien het bellen toch minimaal €0.70 kost!
Hij gaf hiervoor gelukkig niet de schuld aan KPN, maar wist ook niet waarom er geen melding op de website stond.
Weer een waardeloos antwoord dus :'(

Het was ook duidelijk te merken dat deze medewerkers geen gesprekstraining hebben gehad, een zeer rommelig gesprek en het was duidelijk te merken dat deze medewerker geen kaas had gegeten van het technische gedeelte.
Dat is echt te TRIEST!!!! voor woorden, helemaal omdat het bijna een €1,- per minuut kost(incl mobiele kosten) mag je toch godverdomme wel wat professionals verwachten aan de andere kant van de lijn??? :O

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Zit nu eigenlijk in een best wel lachwekkende situatie.. Om toch normaal te kunnen internetten zonder uitval van een slecht bereikbaar wlan netwerkje, heb ik het volgende opgesteld:
Laptop >> 2 meter usb naar mini usb kabel >>> hubje >>>> 2 meter usb verlengkabel >>> 2 meter usb a naar usb b >>> oud hubje >>> 1.5 meter verlengkabel >>> k*t sitecom usb geval ontvanger ding.

Gek genoeg haal ik nu redelijke snelheden bij een volgens windows, slecht bereik. Ach beter dan meeliften op 1 mb snelheid. De overburen weten er verder niets van en misschien had ik het moeten vragen ofzo mja ze zijn niet echt technisch en als je je netwerk niet beveiligd vind je het vast ook niet erg :P

Voor de duidelijkheid, ik rotzooi niet met andermans data oid ik gebruik alleen hun internet verbinding om GoT te kunnen blijven volgen, hiermee belast ik hun adsl lijn dus amper/niet.

EDIT: Mocht dit niet genoeg zijn: ik heb hier nog een 5 meter usb a naar usb b kabel liggen voor het geval dat >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Wackoz op 16-05-2008 23:33 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 13:08

HurrI

No fear... I is here

Ik hoor net van iemand dat KPN toch nog een probleem gevonden heeft waardoor Speedlinq klanten op het KPN netwerk issues ervaren. Het schijnt zo te zijn dat dit zaterdag in de vroege ochtend opgelost gaat zijn.

If it's just us, it seems like an awful waste of space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaneeten
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09-2008
Gelukkig heb ik nog een 56k8-modem en een oud account van HCC-net om het internet op te kunnen. Beter Slowlinq dan No Linq.

Het is mij inmiddels wel duidelijk dat de klanten van Speedlinq ronduit schandelijk behandeld worden door Speedlinq en KPN:
- Er wordt door KPN zalvend O-) gesproken alsof af en toe de verbinding wordt onderbroken, maar feit is dat vrijwel alle klanten die op internet reageren al vier dagen lang geen enkele verbinding hebben gehad, geen Speedlinq, geen Slowlinq, maar NO LINQ. :(
- In al die tijd is niemand bij Speedlinq erin geslaagd om op hun internetsite enige informatie te verstrekken. :z
- Wie opbelt, beloont Speedlinq voor 70 cent per minuut en krijgt de melding dat binnen 24 uur teruggebelt wordt. O-) Ik ben niet teruggebeld. :? Is er iemand in dit forum die wel teruggebeld is??? :?
- Wie dan uiteindelijk na eerst voor zo'n 10 euro naar een paar muziekjes heeft geluisterd, wordt met een kluitje in het riet gestuurd door ongemotiveerd en ongekwalificeerd personeel. 8)7 |:(

Speedlinq en KPN moeten ook niet naar elkaar wijzen: de ene is een (klein)dochter van de ander, dus het is twee handen op een buik. *;

TROS RADAR, VUL HIER EEN HELE UITZENDING MEE!!!!! :+ 8)7 |:( }) :( 7(8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HurrI schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 01:03:
Ik hoor net van iemand dat KPN toch nog een probleem gevonden heeft waardoor Speedlinq klanten op het KPN netwerk issues ervaren. Het schijnt zo te zijn dat dit zaterdag in de vroege ochtend opgelost gaat zijn.
Het zal niet de vroege ochtend worden want om 7.15 nog steeds niets. in Vlijmen

Telfort meld dat de de klanten last hebben gehad van de storing.? Nou hier zitten we er nog midden in!!!!! Maakt mij niet wijs dat dit bij kpn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:05
Hoe vroeg wil je het hebben? van 7:00 tot 7:47 nog steeds geen verbinding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Eext (regio Assen , 0592) op SL via KPN voor de VIJFDE dag geen internet.

Ik begin er echt schoon genoeg van te krijgen en zodra internet het doet zeg ik direct het abonnement op. Wat een waardeloze communicatie van SL! Ongekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

sorry for the english but I can't write in dutch.

I really have had enough of all this, I want money back and I don't want to write any letter to SL, they should write us a letter with apology and a credit!!

I created the following Group:

http://groups.google.com/group/angry-speedlinq-customers

if we all subscribe there and reach a good number we will definitely have more visibility and a stronger voice

spread the word!!!

ciao

Luca

PS thanks to all our buurman for the connections in the meantime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Ik ben nu online via inbel verbinding via mijn mobiel. en ik ga hard 9,5kbps

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Laatst online: 12-09 13:38

bitflusher

flushed die *** pc

10:00, nolinq hier, ik mag inmiddels met de buren meeliften na mijn wlan routertje daar geplaatst te hebben, heb nu heel chill in een hoek van de slaapkamer en de badkamer internet....

oplossen in de vroege ochtend van de zaterdag gaat dus ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
ik heb dan zelf gelukkig geen directe last van de storingen. Maar nu is gisteren een deel van m'n router kapot gegaan, waardoor ik alleen nog maar echte 100mbit/s apparatuur kan aansluiten. En ik dus proberen de Technische Helpdesk te bereiken zodat ze een vervangend modem opsturen (is namelijk nog net binnen de garantieperiode) maar ik kom er nu dus mooi niet door....

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10.05 nog steeds geen linq in Assendelft (Zaanstad) ATM is niet aanwezig, wel DSL

LIJP WORDT JE ERVAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vanaf dinsdag midag al geen internet meer!!!!

8)7 :( 8)7 :9~ :| :? 8)7 }) :S 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de regio 050 (Groningen) ook nog steeds niets.. dsl lampje brand maar geen ip..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is bij mij in Assendelft dus precies het zelfde, ben het echt helemaal zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-07-2023
Ook boven Groningen is het nog steeds pet. Om de 2 uur reset ik netjes mijn modem maar nog tseeds geen ipnummertje.

Ik denk wel dat ik ondertussen over mijn 50mb umts datalimiet heen ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamayo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 13:43
In Amsterdam (020) ook nog steeds Nolinq. Hopeloos, een dag zonder internet is een dag niet geleefd. De situatie is te somber om verder te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in 0162 (Oosterhout NB)gebied ook nog steeds niks. Lijkt me sterk dat ze het nu op een zaterdagmorgen wel ineens voor elkaar zouden kunnen krijgen. Denk dat het voor hun ook lekker weekend is en dat er voor maandag zowieso weinig zal veranderen. De enige die in het weekend werken zijn die lui van de storingsdienst en die paar gasten zullen zich echt niet branden aan deze situatie die zelfs hun boven hun pet gaat. Die lossen alleen de standaard storinkjes op. En dat SL niets kan doen is ook onzin. Als ik een Peugot koop en er is iets mis ga ik naar de desbetreffende garage waar ie vandaan komt voor een oplossing en ga ik niet naar Frankrijk naar de Peugot. Maar ja zal wel aan mij liggen.
En dat SL niet terug belt naar mobiele telefoons ipv alleen naar vaste nummers die niemand meer heeft zonder internet verbinding is logisch. Nu verdienen ze nog aan iedereen die belt en anders zijn ze die verdiensten ook weer kwijt want ja naar mobiel bellen is nog steeds duurder dan naar vaste aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Heerhugowaard ligt het ook nog steeds plat!!! Vanaf afgelopen dinsdag begon de internetverbinding al te flubberen en woensdag geheel weg. Maar denk dat dit wel een leuke inkomstenbron is voor Speedlinq want wie heeft er niet even gebeld? Tja dat is voor Speedling/Telfort wel een leuke binnenkomer als de gedupeerden even extra 70 eurocent per minuut doneren. Want op de site www.speedlinq.info/storingen.php staat dat er helemaal geen storing is!!!! En ga je er toch achteraan om te kijken wat er aan de hand is. Resultaat: 10 minuten aan de lijn zonder iemand te hebben gesproken maar wel naar de Bee Gees geluisterd => Staying Alive!!! Ja ja.. en dat voor zo'n 7 euro.....
Maar al met al is het schandalig dat een internetverbinding er zo lang uit ligt. As er apparatuur defect is dan kan dit vanuit praktisch alle hoeken uit de wereld binnen 24 uur aangeleverd worden. Installatie en in werking zetten is ook 24 uur want het toekennen van IP adressen gaat tegenwoordig prakisch vanzelf.. Maar ik heb het vermoeden dat men met het overzetten van de IP adressen van Speedlinq klanten naar Telfort een enorme blunder heeft gemaakt.Maar wel een slimme blunder want met alle telefoontjes leverd deze blunder nog geld op ook... !!!!
Top hoor Telfort dit is een goed begin... ga vooral zo door....en verwacht ook niet dat men een bepaalde compensatie gaat doen.
Tja en men moet toch weten dat de hoofdregel in computerland is : als het werkt er niet meer aankomen want dan gaat het praktisch altijd fout!!!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher

bitflusher

flushed die *** pc

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:46:
...
En dat SL niet terug belt naar mobiele telefoons ipv alleen naar vaste nummers die niemand meer heeft zonder internet verbinding is logisch. Nu verdienen ze nog aan iedereen die belt en anders zijn ze die verdiensten ook weer kwijt want ja naar mobiel bellen is nog steeds duurder dan naar vaste aansluitingen.
helaas hebben steeds minder mensen een echte vaste lijn. ik heb wel een niet mobiel nummer maar daarop ben ik niet te bereiken omdat het een speedlinq voip nummer is, de kans dat ze me daarop te pakken krijgen lijkt me erg klein. als het ze wel lukt ben ik heel erg blij want dan heb ik wellinq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelystad (0320): dag VIJF zonder enig teken van leven qua internet en telefoon... En waar ik dan nog depressiever van word, is dat KPN/Speedlinq kennelijk geen flauw idee hebben waar het probleem ligt en er maar een beetje in om klooien... Aanstaande maandag trek ik de machtiging in totdat ze het opgelost hebben... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:46:
En dat SL niets kan doen is ook onzin. Als ik een Peugot koop en er is iets mis ga ik naar de desbetreffende garage waar ie vandaan komt voor een oplossing en ga ik niet naar Frankrijk naar de Peugot. Maar ja zal wel aan mij liggen.
Ik snap best de frustratie, Maar wie nam ook al weer wie over ?
Als Speedlinq KPN had overgenomen had KPN Speedlinq Geheten.
En zatten de klanten van speedlinq zonder problemen te internetten.
Lol, Helaas is het zo de nu huidige stituatie dat KPN Speedlinq heeft overgenomen.
Alles wat Speedlinq zelf in beheer had is in handen gekomen van KPN.
Alle klanten, modem's, aparatuur, enzo.
Ik heb zelf ook een abbo en helaas ligt mijn verbinding erook uit. Shit happens !

Ik heb zelf ook gebeld met Speedlinq en ik heb ook even met wat oud collega's die werken bij kpn gebeld. Als ik navraag doe kan zowel Speedlinq als KPN geen verwachting afgeven wanneer de storing is op gelost. KPN beantwoord de vraag: met het is een landelijke storing, er word aangewerkt.

Ik las ook in de reactie terug dat Speedlinq onbekwaam personeel aan de telefoonlijn heeft zitten. Ik zie het misschien anders: Stel je eens voor: je heb een bedrijf en je bedrijf is voor een deel in eigen handen en voor een deel ben je overgeleverd aan KPN. Je kan al zou je het nog zo graag willen iets te beteken voor een klant er zal niets aan veranderen gezien het feit dat om een storing gaat.
Je kan wel van alles willen weten maar zolang ze je modem niet kunnen benaderen kunnen ze ook geen informatie verstreken. lol lol lol
Dus heeft het zin om speedlinq te bellen ? NEE TOTAAL NIET.
Heeft het zin om kpn te bellen ? NEE TOTAAL NIET.

Bespaar je de moeite die je erinsteekt wacht rustig af ! Totdat het opgelost is.

En voor mensen die hun abbo opzeggen : Dit is wat KPN wil. Neem aub maar een duurder abbo van ons dan bent u altijd verzekerd van een verbinding. KPN strategie !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in A'dam osdorp ga ik de derde dag in zonder internet. Maak nu gebruik van het netwerk van een buur(wireless) wat behoorlijk rap gaat.

Ik heb twee dagen terug speedlinq gebeld en kon mijn nr achterlaten om terug gebeld te worden...helaas...

Het grappige is dat zowel kpn als speedlinq elkaar de schuld geven. Na bij kpn doorverbonden te zijn vertelde de vrouw dat de storingen al opgelost zijn en dat de schuld bij speedlinq zit. Ze bleef daar maar op hameren en ze zei dat ze met speedlinq meer van zulke ervaringen had.

Ik weer speedlinq aan de telefoon kreeg ene M de Jong aan de lijn die een beetje ongeïnteresseerd al direct kwam vertellen dat het probleem bij kpn ligt... ja dan voel je je wel machteloos.
Heb het een beetje opgegeven en heb zin om mijn speedlinq /speedtouch modem het raam uit te gooien...maar even diep in en uitademen kan mss ook helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Weet iemand een andere provider dat voor ongeveer het zelfde bedrag (+/- 25/maand) ook 8 mbit (of evt 6, want dat haal ik max) levert? ADSL2 is hier nog niet te krijgen, alleen ADSL1 via KPN.

Het nadeel van voor een dubbeltje op de 1e rang zitten is nu dus weer pijnlijk duidelijk geworden, de service is inderdaad om te janken.

Het blijft een twijfel geval, eigenlijk is deze service/problemen onacceptabel maar aan de andere kant wil ik toch ook wel graag voor een redelijke prijs van snel internet genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm of een civiele procedure starten om ze maar eens aan t denken te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alphonss
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-12-2024
Hier Lieshout - Brabant (0499) ook nog steeds niets, modem regelmatig aan de reset, maar geen internet en geen telfonie. Dit is dag 4!

Dit is onacceptabel. Mensen die moeten telebankieren moeten nu massaal uitwijken naar familie etc. En wat te denken van gemiste (nog niet te lezen) email....

[ Voor 38% gewijzigd door alphonss op 17-05-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat die ongelezen email betreft. Het gekke is dat ik via iemand (weet niet wie) hier in de buurt wireless zit te internetten en wel email kan ontvangen maar kan er zelf geen versturen :z :z :? Beetje vreemde situatie volgens mij. Moet wel bekennen dat ik op dat gebied volslagen leek ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:59:
Wat die ongelezen email betreft. Het gekke is dat ik via iemand (weet niet wie) hier in de buurt wireless zit te internetten en wel email kan ontvangen maar kan er zelf geen versturen :z :z :? Beetje vreemde situatie volgens mij. Moet wel bekennen dat ik op dat gebied volslagen leek ben.
Volkomen normale situatie (afgezien van dat je strafbaar bezig bent).

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 17-05-2008 12:03 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 18:15
Veel providers staan alleen het gebruik van hun eigen uitgaande mailserver vanaf eigen abonnee's toe. Daarom werkt de speelinqserver (vaak) niet bij een andere provider. Dus eigenlijk heel logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 15:18
Anders kun je altijd nog webmail gebruiken ;)

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Deze storing is voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik heb besloten om weg te gaan bij SP/Telfort. Heb met KPN netwerk nog nooit zoveel storing en uitvallende verbinding gehad als het afgelopen jaar. Daarvoor zat ik via BBNED bij TweakDSL en had nagenoeg nooit problemen.

Weet iemand hoe ik het sip telefoonnummer dat ik bij SP/Telfort heb kan meenemen naar bijvoorbeeld Alice ? Ik heb namelijk nergens kunnen vinden of je je nummer kan houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Gewoon nummerbehoud aangeven bij Alice (en dus zorgen dat je nummer niet opgezegd is voor ze dat uitvoeren).

Ik vind het trouwens weinig last van de storing gehad bij Telfort. Een avondje geen internet en een avondje twee korte onderbrekingen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
pfff, voor het eerst blij dat ik speedlinq via BBNED heb.
Ik ben nog geen seconde off-line geweest in deze hele periode.
(regio Middelharnis 0187)

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+ >:) Hallo Allemaal ik merk dat er wel een verschil zit tussen diverse aansluiting aan de overkant 10 meter hebben nog geen internet en telefoon vanaf dinsdag ,en vrienden het zelfde vrienden van ons heben nu nog geen internet en telefoon.Komt van de zelfde wijkcentrale en kasjes.
Ik heb ook speedlinq maar ik heb alleen woensdag avond wel weggevallen dondermorgen werkte alles weer. ik gebruikt wel VpN en FTp verbindingen via speedlinq ik denk dat mezien als zakelijke klant ze kunnen dat zien als gebruikte ik die voor mijn werk.
Ik werkt gelukkig prima. ;) :( :o

Ik snap niet waar Speedlinq mee bezig is Ip-adres uitdelen komt van de server van speedlinq zelf.
Misschien hebben geen goede mensen die problemen op kunnen lossen.

Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:11
Ik denk het ook.
Not.
Ik denk dat je gewoon mazzel hebt. Speedlinq heeft geen zakelijke tak en dat jij een ftp-servertje draait zal ze worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:26:
:+ >:) Hallo Allemaal ik merk dat er wel een verschil zit tussen diverse aansluiting aan de overkant 10 meter hebben nog geen internet en telefoon vanaf dinsdag ,en vrienden het zelfde vrienden van ons heben nu nog geen internet en telefoon.Komt van de zelfde wijkcentrale en kasjes.
Ik heb ook speedlinq maar ik heb alleen woensdag avond wel weggevallen dondermorgen werkte alles weer. ik gebruikt wel VpN en FTp verbindingen via speedlinq ik denk dat mezien als zakelijke klant ze kunnen dat zien als gebruikte ik die voor mijn werk.
Ik werkt gelukkig prima. ;) :( :o

Ik snap niet waar Speedlinq mee bezig is Ip-adres uitdelen komt van de server van speedlinq zelf.
Misschien hebben geen goede mensen die problemen op kunnen lossen.

Erwin
Dude, nofi maar je post is nu niet bepaald makkelijk te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen dagen in Maastricht totaal geen problemen gehad met Orange ADSL. Donderdagavond j.l. teruggekeerd in Leiden/Oegstgeest en blijkt Speedlinq nog steeds down te zijn.

Will

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
het is nog steeds kut met peren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
Wat is je bron???
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:16:
Het zal niet de vroege ochtend worden want om 7.15 nog steeds niets. in Vlijmen
En de vroege middag ook al niet. Heb inmiddels ook maar WDS opgezet en even wat draadloos geleased. :o
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:56:
I really have had enough of all this, I want money back and I don't want to write any letter to SL, they should write us a letter with apology and a credit!!

I created the following Group:
Sorry to say this, but I don't think there will be very much subscribers for your Google-group... Those things are a pain... maybe a dedicated site where one can leave their name and (SL-)emailaddress?
PS thanks to all our buurman for the connections in the meantime!
Yeah, where would we be without WiFi _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Jochem_ op 17-05-2008 13:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarco
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 16:54
0527 is sinds dinsdag ook een drama... Vriend van me heeft wel verbinding (SL), maar ik zit braaf te wachten op een IP nr wat ik maar niet krijg :-(
Ondertussen zit ik al wel te loeren naar freeonline.nl .. Iemand daar al (slechte) ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Is er geen alternatieve manier om te verbinden ?
KPN-PPPoA klanten hebben nergens last van, RFC1483 Bridged geeft dus geen IP af...

En ja ik zit ook al sinds Dinsdag zonder internet (0348-45xxxx Benschop (BSP)) :( :(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaneeten
Om mail te kunnen versturen moet je de het (uitgaande) smtp-adres van de provider instellen of webmail gebruiken. Natuurlijk wel even overleggen met de buur, want eigenlijk mag het niet. *;
Marzman schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:03:
[...]

Volkomen normale situatie (afgezien van dat je strafbaar bezig bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaneeten
Hier in Ossendrecht (NB) al vijf dagen No Link i.p.v. Speedlinq. :Z En de internetverbinding is niet eens het meest gestoord bij Speedlinq, want dat zijn de mensen. 8)7 Na vijf dagen storing nog steeds geen woord hierover op hun website. Zelf in Burma is meer openheid. |:(

Speedlinq kennende moet je zodadelijk eerst voor 20 Euro bellen om 3 euro schadevergoeding terug te krijgen. 7(8)7

On ondertussen wijzen Speedlinq en KPN naar elkaar, terwijl het uiteindelijk toch één en hetzelfde bedrijf is. ^) Wat een vreselijk duo! Ik ga mijn machtiging maandag maar intrekken, want ze lijken me erg gevoelig voor financiële prikkels. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:31:
[...]
Dude, nofi maar je post is nu niet bepaald makkelijk te lezen ;)
Ja ik zie het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
Kijk eens op de site van Telfort, er is een faq voor Speelinq gebruikers!
Hoe zit het met de kwaliteit van de dienstverlening?
Daar hoeft u zich geen zorgen over te maken. In een aantal gevallen zal de dienstverlening zelfs verbeteren. Zo kent de klantenservice van Telfort bijvoorbeeld langere openingstijden tegen een verlaagd tarief. De telefonische helpdesk is bereikbaar op een nieuw nummer: 0900-9596 met het verlaagde tarief van € 0,30 p/min. De Klantenservice van Telfort internet is op werkdagen geopend van 09.00 uur tot 22.00 uur en in het weekend van 10.00 uur tot 17.00 uur.
Daar kun je dus voor hetzelfde bedrag ruim 2x zo lang aan de lijn hangen ;) het telefoonnummer lijkt verdacht veel op dat van Q-music trouwens. Maar goed, verder nog nergens enige vorm van communicatie te vinden over het probleem, behalve dat artikeltje dat Tweakers gistermiddag wijdde aan de klachten over Speedlinq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Shit hier ook al sinds dinsdag afgesloten van de buitenwereld.
en geen van mijn buren heeft een onbeveiligde accespoint:(

dit is niet normaal meer

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in ZH nog steeds geen internet en telefoon, support niet te bereiken. Waardeloos.
Zit nu met mobiel internet op mijn pc wat jammer genoeg traag is.

Iemand al enig idee wanneer het opgelost is, nu al 5e dag in zonder Speedlinq.

Wat moet dit worden met overgang naar Telfort, een maand geen internet en telefoon? Support 0,0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan52a
  • Laatst online: 17-12-2024
Hij doet het hier (073)!. Modem gereset en weer internet (sinds dinsdagochtend had ik geen intrenet).

[ Voor 11% gewijzigd door stefan52a op 17-05-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53
Jihaa, m'n SL verbinding werkt éindelijk weer sinds dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :( :) hier ook weer. Eindelijk :) :( :)
Waarom zol lang allemaal.

En nu toch maar gezamkelijk aktie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verhip. zet net modem aan en heb weer verbinding. Nou maar het beste ervan hopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in 010 doet SL t ook weer.....

volgens mij hebben ze een trap onder hun derriere gekregen.....

maar goed.... de civiele priocedure gaat maandag gewoon door.....
vanwegen de onacceptable oplossings tijd en het niet informeren van klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

078 doet het nu weer, maar ja nu de overgang naar Telfort afwachten hoe dat gaat verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Net ff klantenservice opgebeld of ze zich nog steeds achter de smoes landelijke storing van KPN blijven verschuilen. De beste man vertelde me dat ze verwachten binnen 30 a 45 minuten te beginnen met iedereen opnieuw aan te sluiten en als het goed is moet de storing dan verholpen zijn. 10 minuten later mijn modem opnieuw gestart en BOEM! ik was eindelijk weer online na 5 dagen. Hopelijk is de storing nu helemaal voorbij en nemen ze maatregelen zodat dit nooit meer gebeurt! ik kan niet nog eens 5 dagen zonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:53
:-( Hier is het internet weer weg:-( NH 1141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahoe, eindelijk weer een adres op m'n Cisco 877 sinds dinsdag!
2691 NE Zuid Holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher

bitflusher

flushed die *** pc

EINDELIJK! :D

ik heb hier WellinQ, 0512 (beetsterzwaag), nu hopen dat het nog enigsinds stabiel is ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
026-arnhem UP! zonder reboot van modem oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het lijkt hier (0162) weer te werken. Eindelijk ...

Wel staat er een opvallende melding bij het openen van FireFox:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BP3SFjG8lHVFP6Bj8iARVc82/full.png

Meer mensen die deze melding hebbem gehad? Voor zover ik zie, werkt alles naar behoren.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij overburen werkt internet ook weer
Bij mij was speedlinq maar even uit gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erkje
Half uurtje trug las ik de berichten hier dat het bij allemaal mensen weer werkte. Gelijk m'n ouders gebeld en daar werkt het ook weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier (westland) werkt het ook eindelijk weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abcoude ook weer in de lucht.... na ruim 4 dagen zonder internet. Wat een prutsers zeg....
Snel naar Telfort, kan alleen maar beter zijn. Hoewel me dat ook allemaal wat te lang duurt, en dus iedere maand m'n KPN-abo nog steeds moet aanhouden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Hier in Tiel (gelderland) is hij ook weer sinds vanmiddag terug! Eindelijk!

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier weer verbinding (nieuw-vennep 0252) op naar de volgende storing of provider.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ook hier weer verbinding :)
(Benschop, Utrecht)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Poeldijk(0174) ook weer online, hier was geen reset voor nodig ik heb enkel mijn diag opnieuw laten uitvoeren. :)

Dat werd ondertussen ook tijd na meer dan 100!!! uur downtime! :(
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste