Hier in Poeldijk(Westland 0174) al sinds maandag/dinsdag nacht geen verbinding/internet !!
Ik heb nu ook uit noodzaak een omni antenne uit het raam gehangen, zodat ik het draadloze router(van XS4ALL de ironie

) van de buren kan gebruiken(uiteraard met toestemming!).
Het is me vandaag wel gelukt om contact te krijgen met de Speedlinq "helpdesk".
De medewerker vroeg direct of de storing al sinds dinsdag spelen, aangezien er volgens hem nog een centraal probleem was.
Dit zou volgens hem worden veroorzaakt door KPN.
Ik zie in me modem echter inmiddels wel weer ATM heeft, maar geen ip-adres krijgt van hun DHCP server.
Volgens deze beste man zou ook dit een KPN gerelateerd zijn.
Volgens mij is Speedlinq echter verantwoordelijk voor het aanleveren van het ip-adres, dit wist de medewerker niet eens en moest dit zelf gaan navragen??
Tja, nadat hij terug kwam zei hij dat ook DIT door KPN komt?
Nadat ik hem vroeg om eens letterlijk te herhalen wat ze supervisor dan zei, aangezien ik wel wat duidelijkheid wilde WAT de storing nu daadwerkelijk veroorzaakt?
Hij zei letterlijk: "ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, ik snap het zelf ook niet".
Ook wilde ik van hem weten waarom KPN/andere providers aangeven dat er eventueel nog wel wat instabiele verbindingen ervaren kunnen worden en ik echter sinds dinsdag helemaal niet kan internetten, zelfs niet eens instabiel?
Je raad het al, hier kon hij ook geen antwoord op geven het kwam door KPN dus moest nog even afwachten.
Uiteraard had ik dinsdag al het bandje ingesproken(omdat er meer dan 15min wachttijd was) en bij dat bandje hoor je dat er binnen 24uur contact met je opgenomen zal worden.
Hij kon hierover echter niets terugvinden in het systeem, hij wist echter niet dat ik woensdag, donderdag en vandaag ook een bandje had ingesproken, dit kon hij ook niet terugvinden!
Volgens hem werkt dat systeem helemaal niet ivm de drukte??(het lijkt me dat je hier juist een dergelijke systeem voor hebt?)
Daarnaast kon hij helemaal geen uitspraak doen over te verwachten extra downtime, van dit gesprek werd ik dus niet veel wijzer
Ik vroeg ook waarom er op Speedlinq.nl geen vermelding was van deze storing, aangezien het bellen toch minimaal €0.70 kost!
Hij gaf hiervoor gelukkig niet de schuld aan KPN, maar wist ook niet waarom er geen melding op de website stond.
Weer een waardeloos antwoord dus
Het was ook duidelijk te merken dat deze medewerkers geen gesprekstraining hebben gehad, een zeer rommelig gesprek en het was duidelijk te merken dat deze medewerker geen kaas had gegeten van het technische gedeelte.
Dat is echt te TRIEST!!!! voor woorden, helemaal omdat het bijna een €1,- per minuut kost(incl mobiele kosten) mag je toch godverdomme wel wat professionals verwachten aan de andere kant van de lijn???
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 16-05-2008 23:13
]