Xbox 360 defecten topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:51:
Nou mijn xbox is na bijna 2 jaar ook overleden :|

RROD, maar afwachten hoe snel het gaat...
Ligt het aan mij of zijn er afgelopen week een boel xboxen overleden? zou het door het warme klamme weer komen?

mijndes zou vandaag 2 zijn geworden overigens, mijn UPS verzendetiket heb ik via de mail gehad, moet alleen even afspreken wanneer ze hem komen halen. Om misverstanden te voorkomen halen ze hem alleen op het xbox geregistreerde adres op, dus niet op de zaak. :S

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 13:08
Magic schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:03:
[...]

Ligt het aan mij of zijn er afgelopen week een boel xboxen overleden? zou het door het warme klamme weer komen?

mijndes zou vandaag 2 zijn geworden overigens, mijn UPS verzendetiket heb ik via de mail gehad, moet alleen even afspreken wanneer ze hem komen halen. Om misverstanden te voorkomen halen ze hem alleen op het xbox geregistreerde adres op, dus niet op de zaak. :S
Hmm das vreemd, wilde de doos ook op de zaak op laten halen. Nou we zien het wel.
Etiket moet nog komen en moet nog een geschikte doos vinden.
De vastlopers waren bij mij in Maart al begonnen, kan best zijn dat het warme weer de doodsteek was voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Nachtapotheker schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:51:
Nou mijn xbox is na bijna 2 jaar ook overleden :|

RROD, maar afwachten hoe snel het gaat...
Minstens èèn week, vorige week woensdag heb ik de mijne laten afhalen en vandaag moet hij weer fixed afgeleverd worden volgens UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Winkiller958 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:39:
[...]

Minstens èèn week, vorige week woensdag heb ik de mijne laten afhalen en vandaag moet hij weer fixed afgeleverd worden volgens UPS.
Valt opzich nog mee, er waren perioden dat er wel een maand gewacht moest worden volgens mij.
Zouden al die oude xboxen het nou altijd op den duur begeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Nachtapotheker schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:48:
[...]

Valt opzich nog mee, er waren perioden dat er wel een maand gewacht moest worden volgens mij.
Zouden al die oude xboxen het nou altijd op den duur begeven?
Oude xboxen....de mijne was net 10 maanden in mijn bezit toen hij niet meer wilde....je kan beter zeggen dat bijna alle xboxen 360 het repaircentre wel een keer zien binnen 3 jaar ;)

Overigens de mijne is werkend en stiller dan voorheen weer terug, maar tegen mijn wil in heb ik dus een gerefurbishde box retour ontvangen, hoe weet ik dat....er stond een andere postcode in het systeem bij opnieuw aanmelden bij xbox live, microsoft is niet van plan hier iets aan te veranderen ondanks dat ik bij aanmelding van het defect heb vermeld dat ik mijn eigen xbox 360 gerepareerd retour wilde en niet akkoord zou gaan met een gerefurbishde box. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-09 16:25
ik hoor dat alle xboxen snel overleiden..

maar nu is de vraag..

wat doen ze met omgebouwde xboxen?..

worden die niet gerepareerd? krijg je boete, of kosten??..

iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

makkie88 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:51:

maar nu is de vraag..

iemand ervaring?
Ik heb wel eens gelezen dat deze omgebouwde boxen wel gefixed worden maar je zal zelf moeten betalen, helemaal als de zegel in de box verbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Winkiller958 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:25:
[...]

Ik heb wel eens gelezen dat deze omgebouwde boxen wel gefixed worden maar je zal zelf moeten betalen, helemaal als de zegel in de box verbroken is.
hoeft niet ze moeten een hele zegel of geen zegel zien voor reparatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 23:16

Arnold-D

Nad - Feel The Power

Ik heb The ring of death gehad,.. maar de broer van iemand die ik ken, bouwd xbox'en ook om.
en die heeft hem kunnen fixen gelukkig. :P

hij doet het nu weer perfect.

kreeg ring of death nadat die omgebouwd was namelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Arnold-D op 05-06-2008 22:41 ]

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hoe zit dat eigenlijk met dat ophalen?
MS zegt dat ik eerst een label opgestuurd krijg en dan UPS moet bellen voor een afspraak.
Echter zijn ze al 2x geweest (terwijl ik aan het werk was) maar ik heb nog geen label :D
Dat schiet niet echt op natuurlijk
Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Als jij voor een post lable hebt gekozen, neemt UPS die vaak mee en plakken ze hem op de doos, dus je krijgt het niet letterlijk per post, ondanks dat je post lable hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nu is de vraag..

iemand ervaring?
Mijn vorige xbox360 was omgebouwd en gebanned van xbox-live.
Ik kreeg vervolgens een RROD en heb contact genomen met Microsoft.
Na het een en andere uitgezocht te hebben kon de medewerker mij vertellen dat hij mij in geen enkele manier mocht helpen en hij kon mij ook niet vertellen waarom (ondanks dat ik het wel wist)

Vervolgens heb ik hem gewoon bij een particulier persoon laten maken voor 40euro en vervolgens doorverkocht.

Als je xbox360 gebanned is heb je dus al geen schijn van kans dat zien ze in hun systeem namelijk.
Ben je niet gebanned en is je binnenzegel nog intact gewoon contact opnemen en reparatie opvragen. In sommige gevallen sturen ze de xbox360 terug met een melding dat de xbox360 niet gerepareerd mag worden. Andere gevallen worden ze gewoon wel gerepareerd en werkt hij weer.

Ze kunnen dus enkel de xbox360 niet repareren, ze mogen achteraf geen boete geven dus ik zou zeggen probeer het en bel Microsoft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
mohawk0618 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:46:
Als jij voor een post lable hebt gekozen, neemt UPS die vaak mee en plakken ze hem op de doos, dus je krijgt het niet letterlijk per post, ondanks dat je post lable hebt.
Ok, dat vind ik prima, echter moeten ze wel komen als ik vrij ben :P
Werkt UPS ook op zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ga mijn vraag nog een keer proberen te stellen.

Is iemand hier bekend met hetvolgende fenomeen:

Als ik een DvD Spel/Film in mijn drive doe.. dan gooit ie hem steeds er weer uit, na een aantal keer slikt ie hem uiteindelijk in en dan kan ik aan de slag.. maar het is wel wat vervelend. Iemand die weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:19:
Ik ga mijn vraag nog een keer proberen te stellen.

Is iemand hier bekend met hetvolgende fenomeen:

Als ik een DvD Spel/Film in mijn drive doe.. dan gooit ie hem steeds er weer uit, na een aantal keer slikt ie hem uiteindelijk in en dan kan ik aan de slag.. maar het is wel wat vervelend. Iemand die weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn?
Ik heb het bij mijn vorige xbox360 gehad, die was omgebouwd en die kon gewoon niet altijd direct de dvd's lezen en had dus hetzelfde probleem als jouw Is die van jouw omgebouwd? Zo niet zal ik hem naar microsoft opsturen.

Verder kun je misschien kijken of je dvd's vies zijn of dat er krassen op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvd drive defect waarschijnlijk , en nee die kan je zelf niet veranderen ,of je moet de originele sleutel van de dvd-drive hebben , en die zit ergens in de firmware , dan moet je dezelfde dvd drive kopen, die flashen met de originele firmware van de oorspronkelijke dvd drive >:)

edit: reactie op spots

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik heb laatst een logic3 koeler voor mijn xbxo360 gehaald.
echt een afrader want koelers draaien nauwelijks.
tevens hou het kastje meer warmte tegen dan dat er std uit de xbox komt.
ik heb al nieuwe ventilatoren en ik ga het kastje dus modden ik ga hier waarschijnlijk nog een review over schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:21:
[...]

Ik heb het bij mijn vorige xbox360 gehad, die was omgebouwd en die kon gewoon niet altijd direct de dvd's lezen en had dus hetzelfde probleem als jouw Is die van jouw omgebouwd? Zo niet zal ik hem naar microsoft opsturen.

Verder kun je misschien kijken of je dvd's vies zijn of dat er krassen op zitten?
Na elk verdacht geluid uit mijn Xdoos controleer ik of er krassen op zitten ( Ik heb nog 1 van de eerste series ) Verder is mijn Xbox niet omgebouwd. Zal anders is proberen met een cleaning disc ofzo dat ding te schonen. Betwijfel of Microsoft nog Garantie geeft op mijn console ~ 3 jaar oud.

Verder geen problemen ofzo.. want als die hem eenmaal kan lezen dan doet ie het als een trein.. maar daar kan soms wel is tot 10x open en dichtgaan vooraf gaan.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nu is de vraag..

iemand ervaring?
Mijn neefje zn xbox was overleden, rrod. Zn xboxnerd die zn xbox al een keer gerepareerd (en gemod) had, kon em deze keer niet repareren.

MS gebeld, 2 dagen later had ie een nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
dezejongeman schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:25:
ik heb laatst een logic3 koeler voor mijn xbxo360 gehaald.
echt een afrader want koelers draaien nauwelijks.
tevens hou het kastje meer warmte tegen dan dat er std uit de xbox komt.
ik heb al nieuwe ventilatoren en ik ga het kastje dus modden ik ga hier waarschijnlijk nog een review over schrijven.
ik heb de zelfde maar bijmij helpt hij wel maar ik zoek andere ventilatoren omdat deze lagers slecht gesmeert zijn. waar heb jij de 5v(4x4x1) ventilators weg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Na precies een week heeft UPS mijn 360 vandaag weer bezorgd op mn werk. Vanavond zal ik eens kijken of ie gerepareerd is, of dat ik een andere heb gekregen.

Mochten mensen willen weten hoelang het een en ander duurt, in mijn originele post staan de data van hoe het bij mij afgehandeld is.

Edit:
In een bijgeleverd briefje staat dat het mobo is vervangen én de DVD drive. Over de DVD drive had ik geen klachten, heeft het altijd gedaan. Ook nooit krassen gehad of zo. Maakte wel een boel lawaai, dat wel. Nu heb ik, als ik de plaatjes op internet mag geloven, een Benq drive. Ik had Hitachi-LG model hiervoor.
Mijn xbox is stiller als er een disc inzit, dus das wel prettig. Ook een maand gratis xbox live gold gekregen als goedmakertje. Heeft al met al een week gekost dus, niet slecht.

[ Voor 44% gewijzigd door estorino op 10-06-2008 19:07 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xbox 360 is dus ook kapot, maar hoe werkt dat nou allemaal met opsturen? Ik heb me aangemeld op xbox.com en ik heb via de mail een UPS label ontvangen, maar wat nu? Moet ik nu UPS bellen en een afspraak maken? Wat is trouwens een goede doos, kan ik er gewoon een bij het tnt postkantoor halen?

Edit: Laat maar ik zie het al, moet wat beter lezen :P
Maar, wat voor een doos hebben jullie gebruikt? En hebben jullie voordat je een reparatie hebt opgegeven naar microsoft gebeld? Ik heb dat namelijk nog niet gedaan...

Volgens mij ben ik trouwens best wel genaaid, heb mijn xbox in juli 2007 gekocht en laatst zag ik dat hij al in juni 2006 gemaakt is...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 12:46:
Mijn Xbox 360 is dus ook kapot, maar hoe werkt dat nou allemaal met opsturen? Ik heb me aangemeld op xbox.com en ik heb via de mail een UPS label ontvangen, maar wat nu? Moet ik nu UPS bellen en een afspraak maken? Wat is trouwens een goede doos, kan ik er gewoon een bij het tnt postkantoor halen?

Edit: Laat maar ik zie het al, moet wat beter lezen :P
Maar, wat voor een doos hebben jullie gebruikt? En hebben jullie voordat je een reparatie hebt opgegeven naar microsoft gebeld? Ik heb dat namelijk nog niet gedaan...

Volgens mij ben ik trouwens best wel genaaid, heb mijn xbox in juli 2007 gekocht en laatst zag ik dat hij al in juni 2006 gemaakt is...
hoezo genaait microsoft kan er niks aan doen dat er in de winkel nog xboxen van 2006 liggen als je er 1 in 2007 koopt maar de garantie loopt vanaf aankoop datum dus voorde zekerheid bon bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

amoi schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 20:52:
[...]

hoezo genaait microsoft kan er niks aan doen dat er in de winkel nog xboxen van 2006 liggen als je er 1 in 2007 koopt maar de garantie loopt vanaf aankoop datum dus voorde zekerheid bon bewaren.
Hij zegt ook niet dat hij genaaid is door MS. Feit is, hij koopt een console die op dat moment al tig maanden oud is, dat verkort je garantieperiode nogal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
je garantie gaat pas in als je het product koopt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:01:
je garantie gaat pas in als je het product koopt |:(
Via de winkel wel ja. Niet als je na de 2 jaar contact opneemt ivm een RROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Exorcist schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 10:23:
[...]

Via de winkel wel ja. Niet als je na de 2 jaar contact opneemt ivm een RROD.
dan moet je aangeven dat je nog garantie hebt omdat je hem een jaar later hebt gekocht

[ Voor 16% gewijzigd door amoi op 14-06-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
Ik speel gister lekker GTA IV, loopt ie vast. Nou ja, ik hem opnieuw opstarten, loopt ie vast tijdens het loadingscherm. Daarna maar even Halo 3 geprobeerd, allemaal rare artifacts in het beeld, en na 10 seconden de melding dat de CD niet leesbaar is en dat hij moet worden schoongemaakt.
Meer mensen zoiets gehad?
Detail; ik heb ongeveer 30 uur met de Xbox gespeeld >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja tis gewoon een kut ding eigenlijk. Ik heb ook hooguit 40 uur gespeeld en nu is ie al kapot. Schande eigenlijk dat zo'n product op de markt, voor zoveel geld, terecht kan komen. Gezien prijs/kwaliteit is de Xbox echt slecht, maargoed de service schijnt dan wel goed te zijn, maar dat moet ik nog ervaren. Ga em vandaag opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:47:
Ja tis gewoon een kut ding eigenlijk. Ik heb ook hooguit 40 uur gespeeld en nu is ie al kapot. Schande eigenlijk dat zo'n product op de markt, voor zoveel geld, terecht kan komen. Gezien prijs/kwaliteit is de Xbox echt slecht, maargoed de service schijnt dan wel goed te zijn, maar dat moet ik nog ervaren. Ga em vandaag opsturen.
oohoooh stel je eens voor. misschien is een lnscleaner een goed idee of dat je de disc schoon maakt? mijn xbox heeft geen problemen en was mijn €400(vorig jaar nog) waard

[ Voor 6% gewijzigd door amoi op 14-06-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hey mensen. Ik zie helaas niet terug wanneer de mensne net een defecte Xbox hde console hebben gekocht en welke type of welke lot number etc.... Is het niet een idee omdat te gaan bijhouden?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
FrankGuthrie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 00:11:
Hey mensen. Ik zie helaas niet terug wanneer de mensne net een defecte Xbox hde console hebben gekocht en welke type of welke lot number etc.... Is het niet een idee omdat te gaan bijhouden?
lot nummer is toch jaar en dan de week waarhij in is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nou de Xbox is vorige week dinsdag richting Duitsland gegaan.
Vrijdag is ie terug gestuurd, dus verwacht morgen weer te kunnen :)
Ging al met al toch best snel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

amoi schreef op zondag 15 juni 2008 @ 09:13:
[...]

lot nummer is toch jaar en dan de week waarhij in is gemaakt?
Is het ergens bijgehouden in dit topic dan? Dan heb ik dat over het hoofd gezien.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:47:
grappig hoe je het begrip prijs/kwaliteit intepreteert. Mijn niet machine van 5 euro zou dus een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 17:41:
[...]

grappig hoe je het begrip prijs/kwaliteit intepreteert. Mijn niet machine van 5 euro zou dus een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben :p
Nietmachine is één woord..anders lijkt het net of je die machine geen machine is...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
FrankGuthrie schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:14:
[...]

Is het ergens bijgehouden in dit topic dan? Dan heb ik dat over het hoofd gezien.
nee dist staat op de sticker die op de doos van de xbox is geplakt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:22:
Nou vandaag is ie terug gekomen. Heeft al met al een week geduurd van het ophalen tot het terug keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Nachtapotheker schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:22:
Nou vandaag is ie terug gekomen. Heeft al met al een week geduurd van het ophalen tot het terug keren.
Mobo is vervangen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kregen jullie dezelfde machine, of een nieuwe terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:42:
Kregen jullie dezelfde machine, of een nieuwe terug?
Vaak dezelfde maar met een of meerdere nieuwe onderdelen erin.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb gister mijn xbox weer terug ontvangen, nadat hij vorige week woensdag is opgehaald (eerder kon ik niet garanderen dat er iemand thuis zou zijn).

Wat er vervangen is: het moederbord en de DVD-drive. Volgens mij heb ik mijn eigen xbox weer terug (alhoewel, hoeveel moet er vervangen worden om een xbox nog dezelfde te noemen :P). er zat alleen een andere topplate op, de bodem was hetzelfde.

Ik ben heel tevreden met de afhandeling. DVD drive is een stuk stiller nu, alhoewel hij nu idle een tikkie meer geluid maakt (mogelijk door nieuwe koeling).

[ Voor 19% gewijzigd door Magic op 18-06-2008 16:12 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:30

FlashBang

Hoi.

Lekker is dit, ik speel 2 dagen GTA, haal mijn DVD eruit en er zitten allemaal krassen op, en niet eens in een rondje...?

Ik weet héél zeker dat er niks aan de hand was voordat hij in de xbox ging, ik weet ook heel zeker dat mijn xbox niet is gekanteld, of verplaatst met het spel erin... mijn xbox staat rechtop, maar dat alleen kan het probleem niet zijn toch? Weet hier iemand wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlashBang schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:13:
Lekker is dit, ik speel 2 dagen GTA, haal mijn DVD eruit en er zitten allemaal krassen op, en niet eens in een rondje...?

Ik weet héél zeker dat er niks aan de hand was voordat hij in de xbox ging, ik weet ook heel zeker dat mijn xbox niet is gekanteld, of verplaatst met het spel erin... mijn xbox staat rechtop, maar dat alleen kan het probleem niet zijn toch? Weet hier iemand wat?
Ik had hetzelfde.

kreeg een disc error tijdens het spelen van GTA4... xbox pakte niets meer, ook geen andere games.

De xbox is net opgehaald door UPS en als t goed is krijg ik ook een nieuwe GTA terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlashBang schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:13:

Dit heb ik ook een aantal keer gehad (alleen ligt bij mij de Xbox plat) maar als ze niet in een rondje zijn, dan zijn het waarschijnlijk vegen oid, maar geen krassen. Probeer maar eens met je duim ze weg te wrijven. Hierna wel even de vegen die je met je duim maakt weghalen, maar dan doet hij het iig weer. Het lijkt wel alsof een rubbertje tegen de DVD aankomt en zo vegen achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 17:30

FlashBang

Hoi.

Nope, geen vegen, en ik zie nu ook dat ze niet zo diep zijn, en er toch krassen in een rondje zitten. Ik hou het iig in de gaten, want het spel werkt nu nog (na 1 keer een 'disc unreadable'), maar zodra er meer krassen op komen hang ik aan de telefoon met Microsoft. Wel een TSST drive trouwens, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:59:
[...]

Vaak dezelfde maar met een of meerdere nieuwe onderdelen erin.
toch niet, ik kreeg een ander gerepareerd mainboard retour in mijn behuizing, de postcode van de vorige eigenaar stond er nog in, normale procedure voor microsoft, ik heb bezwaar aangetekend maar dat had geen effect, stikken of slikken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, die van mij is afgelopen donderdag verstuurd, zaterdag kreeg ik een mailtje dat ze em ontvangen hadden en nu is de status al bij stapje4 -> console wordt teruggestuurd :*

Kan ik nu al zien wat ze vervangen hebben, of sturen ze dat mee met de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 19:02
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:29:
[...]

Ik had hetzelfde.

kreeg een disc error tijdens het spelen van GTA4... xbox pakte niets meer, ook geen andere games.

De xbox is net opgehaald door UPS en als t goed is krijg ik ook een nieuwe GTA terug
Volgens mij is die Disc Error een voorbode van de RROD. Want ik had precies hetzelfde. Error melding: Please put this disc in a xbox 360 console. Hij zag de disc als DVD ipv game. Na vaak rebooten deed hij het wel weer, maar na 2 weken heb ik na de zoveelste keer rebooten een RROD gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal vaak lange speelsessie heb gehad (GTA4) en dat het soms heel warm was in mijn huiskamer 25 - 30 graden. Deze 2 redenen hebben veel aan bij gedragen!

Ik hoor van veel mensen dat de console stiller is na reparatie. Ik las ook op een andere site dat ze een extra heatpipe monteren op het MoBo. In 1 week terug vind ik wel heel netjes. Ik heb hem dus als het goed is, vrijdag weer terug! Ach ik zit er niet mee, ik moet toch a.s. maandag 30 juni mn VCP examen halen >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Lud0v1c op 23-06-2008 13:00 ]

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:52:
wow, die van mij is afgelopen donderdag verstuurd, zaterdag kreeg ik een mailtje dat ze em ontvangen hadden en nu is de status al bij stapje4 -> console wordt teruggestuurd :*

Kan ik nu al zien wat ze vervangen hebben, of sturen ze dat mee met de xbox?
Je krijgt bij je xbox een A4'tje waarop staat vermeld wat ze gedaan hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:57:
[...]

Volgens mij is die Disc Error een voorbode van de RROD. Want ik had precies hetzelfde. Error melding: Please put this disc in a xbox 360 console. Hij zag de disc als DVD ipv game. Na vaak rebooten deed hij het wel weer, maar na 2 weken heb ik na de zoveelste keer rebooten een RROD gekregen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd nogal vaak lange speelsessie heb gehad (GTA4) en dat het soms heel warm was in mijn huiskamer 25 - 30 graden. Deze 2 redenen hebben veel aan bij gedragen!

Ik hoor van veel mensen dat de console stiller is na reparatie. Ik las ook op een andere site dat ze een extra heatpipe monteren op het MoBo. In 1 week terug vind ik wel heel netjes. Ik heb hem dus als het goed is, vrijdag weer terug! Ach ik zit er niet mee, ik moet toch a.s. maandag 30 juni mn VCP examen halen >:)
ne hoor discread is voorbode voor kapotte dvd drive geen rrod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik heb mijn RROD zelf kunnen maken met de XCLAMP fix. Doet het alweer een half jaar ;-)
Wel had ik de box aangehad zonder drive wat resulteerde in een BAN!
Echt niet normaal maar ja! Had dat ding 2ehandsgekocht en was toch buiten warranty.
Heb em nu maar gelijk geflasht hadden ze me maar niet moeten bannen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
wimpie007 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 11:48:
Ik heb mijn RROD zelf kunnen maken met de XCLAMP fix. Doet het alweer een half jaar ;-)
Wel had ik de box aangehad zonder drive wat resulteerde in een BAN!
Echt niet normaal maar ja! Had dat ding 2ehandsgekocht en was toch buiten warranty.
Heb em nu maar gelijk geflasht hadden ze me maar niet moeten bannen....
Op de RROD zit 3 jaar garantie. De Xbox 360 was uitgegeven op 22 november 2005 in de Verenigde Staten en Canada; 2 december 2005 in Europa. Dus je kan nooit buiten de garantie vallen.

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Laatst online: 13-09 08:27
Ongelooflijk....... Ook mijn 360 gaf vorige week de beruchte ring of death.
Vorige week opgestuurd vandaag terug gekeregen, prima service zou je zeggen.
Start um voor het eerst op, niks aan de hand alles ingesteld etc geupdate enz. Stop ik PES 2008 er in: beeld wordt zwart en er gebeurt niks.... Nu bij het opstarten verschijnt enkel het xbox logo inclusief geluidje) en dat was het dan :X volgens het fijne A4tje zijn de DVD drive en het moederbord vervangen....

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb mijne vorige week maandag verstuurd, en volgens UPS tracker moet hij vandaag bij mij afgeleverd worden... Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zo, mijn console is wéér naar het Repaircenter gestuurd. Met wéér bedoel ik de 3e keer. Dit gaat dus mijn vierde console in 1 jaar worden :(
Console 1 : Gekocht, Binnen de garantie de geest gegeven
Console 2 : Ontvangen van MS, sluit hem aan. Ring of Light, weer aan de telefoon hangen met MS
Console 3 : 8 weken nadat het defect voor het eerst is gemeld ontvang ik dan eindelijk een werkende console. Deze zit nu weer in de doos.
Console 4 : Afwachten....

Heb er een net briefje bijgedaan waarin ik aangeef niet tevreden te zijn met het product en geen gereviseerd product meer hoef. Niet dat dit gaat werken, maar het is toch van de zotten dat een product van €400 zo maar defect gaat.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Laatst online: 03-09 19:39
Lud0v1c schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:03:
[...]

Op de RROD zit 3 jaar garantie. De Xbox 360 was uitgegeven op 22 november 2005 in de Verenigde Staten en Canada; 2 december 2005 in Europa. Dus je kan nooit buiten de garantie vallen.
Officeel komt alleen de 1ste eigenaar in aanraking met fabrieksgarantie. Als 2e eigenaar moet je bij de eerste eigenaar zijn voor een garantieregeling.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Toch wel vreemd, ik heb mijn console al bijna 3 jaar, nog nooit problemen mee gehad van een PROD, dus het is niet het product op zichzelf. maar meer de console die jij hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:29:
[...]

Ik had hetzelfde.

en ik heb em weer terug

_O_
Wat een service

edit: dvddrive en moederbord vervangen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
treative schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:15:
[...]

Officeel komt alleen de 1ste eigenaar in aanraking met fabrieksgarantie. Als 2e eigenaar moet je bij de eerste eigenaar zijn voor een garantieregeling.
Ja officieel. Toen ik belde vroegen ze alleen het serienummer van de console. Ik heb geen bonnen hoeven te overleggen en ook geen vragen over tweedehands ofzo. Een beetje vreemd om maar aan te nemen dat je geen garantie meer hebt. Dat probeer je toch gewoon en zo niet, dan pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
De mijne is nu ook helaas overleden loopt telkens vast tijdens gta 4 en daarna start ie niet meer op. RROD. Krijg ik nu een doos toegezonden of niet ?Tis me niet helemaal duidelijk in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alki schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:00:
De mijne is nu ook helaas overleden loopt telkens vast tijdens gta 4 en daarna start ie niet meer op. RROD. Krijg ik nu een doos toegezonden of niet ?Tis me niet helemaal duidelijk in de mail.
Niet. Je moet zelf een doos nemen.
Bij mij in de mail stond dat ook, maar ik ontving niets. MS gebeld en die zeiden dat ik zelf voor een doos moest zorgen
tip: pak de witte doos die in je grote xboxdoos zit, daar past ie precies in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik heb sinds vandaag bij HL-2 een paar keer een vastloper gehad. Telkens bij het 'loading'scherm midden in het spel. Een aantal maal kon ik de cd eruit halen en toen kreeg ik wel het Xbox live scherm (dat grijze venstertje). Eén of 2 keer kreeg ik echter de cd er niet uit en moest ik helemaal opnieuw opstarten. Hij loopt dan vast bij 2/3 van het 'loading' scherm en freezed gewoon.

Alles origineel en de cd is onbekrast. Bovendien stond de xbox pas een half uurtje aan dus denk niet dat het aan warmte ligt. Is dit een bekend probleem bij HL2, of is dit een slechte voorbode?

Ik lees trouwens van niemand hier klachten dat jullie savegames kwijt zijn. Sturen jullie je xbox zonder HD op, of hebben jullie allemaal een memorycard ter back-up? Want de xbox kwijt zijn is 1, alle savegames is veel erger :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Waypoint schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:43:Ik lees trouwens van niemand hier klachten dat jullie savegames kwijt zijn. Sturen jullie je xbox zonder HD op, of hebben jullie allemaal een memorycard ter back-up? Want de xbox kwijt zijn is 1, alle savegames is veel erger :'(
Xbox wordt over het algemeen altijd opgestuurt zonder HD, behalve als de HD de geest heeft gegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Winkiller958 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:25:
[...]

Xbox wordt over het algemeen altijd opgestuurt zonder HD, behalve als de HD de geest heeft gegeven :+
Okee, dat wist ik niet. Las net ook ineens dat je met de memorycard tegenwoordig al niet eens backups kan maken. Dat vind ik wel heel raar, je hebt nu geen enkele mogelijkheid om een back-up te maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:02:
[...]
tip: pak de witte doos die in je grote xboxdoos zit, daar past ie precies in
Thx voor de tip! :)

dit wordt mijn 1e avontuur met verzenden.

ben benieuwd naar hoe lang het bij mij duurt:
26 juni 2008: gebeld met microsoft, UPS label gekregen, gebeld met UPS
27 juni 2008: wordt de doos opgehaald met UPS
30 juni: mail ontvangen dat xbox gearriveerd bij het servicecenter
2 juli: mail ontvangen dat xbox is verzonden
???: xbox is bezorgd

[ Voor 16% gewijzigd door Royz op 03-07-2008 14:39 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Waypoint schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:29:
[...]

Okee, dat wist ik niet. Las net ook ineens dat je met de memorycard tegenwoordig al niet eens backups kan maken. Dat vind ik wel heel raar, je hebt nu geen enkele mogelijkheid om een back-up te maken :/
Dat kan wel, mits je de inhoud weer terugzet op de zelfde xbox als waar het van af komt, overigens praat ik over saved games backuppen en niet over gedownloade spellen backuppen.

Wil je backupped saved games terugzetten op een andere xbox zou je bij sommige spellen je account op die xbox moeten recoveren, dat werkte bij mij.

Daar komt nog bij dat microsoft bij een reparatie zorgt dat je inhoud (+licenties) van een eventuele hd normaal werkt na de reparatie, zie: dit onderwerp hier op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

* Borgoth mag zich vanaf vandaag ook hier melden.

Ben er vandaag achter gekomen dat mijn 360 krassen maakt.
Ik was er al vrij zeker van dat ik een launch 360 had. maar omdat ik hem in 2007 heb gekocht wist ik het toch niet zeker. Ik kan geen lot nummer op de doos vinden. Er staat alleen "Team: ADUE" op een stikker aan de zijkant van de doos. Is er een andere manier om er achter te komen wanneer hij ge produceert is?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borgoth schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 21:00:
* Borgoth mag zich vanaf vandaag ook hier melden.

Ben er vandaag achter gekomen dat mijn 360 krassen maakt.
Ik was er al vrij zeker van dat ik een launch 360 had. maar omdat ik hem in 2007 heb gekocht wist ik het toch niet zeker. Ik kan geen lot nummer op de doos vinden. Er staat alleen "Team: ADUE" op een stikker aan de zijkant van de doos. Is er een andere manier om er achter te komen wanneer hij ge produceert is?
Achterop de xbox zelf staat een datum. Het kan heel goed dat je xbox een stuk eerder gemaakt is dan dat jij hem gekocht hebt. Die van mij is van oktober 2006 terwijl hij eind vorig jaar gekocht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:57:
[...]

Vrijdag 20 juni de console opgestuurd met UPS en 1 week later terug. Snelle service, ik ken geen ander bedrijf dat zo snel reparaties verricht. Ze moeten ook wel denk ik, maar ik kan weer verder met GTA4 en NG2! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bezorgt UPS ook op zaterdagen of iemand weet? En wat als je niet thuis bent? Hebben ze een afhaalpunt?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er is in ieder geval wel een extra service voor. Zie ook http://www.ups.com/conten...e_added/sat_delivery.html .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het gebruiken van de 'handdoek truc' doet mij xbox het weer. Ben nu wel een beetje bezorgd over mijn schatje dat hij binnenkort weer de RROD heeft, dan maar opsturen. Maar kan een RROD aan de slechte koeling liggen? Want ik heb er nu een dikke ventilator naast staan waardoor hij wat koeler blijf :P Maar heeft dat eigenlijk nut ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 13:00:
Na het gebruiken van de 'handdoek truc' doet mij xbox het weer. Ben nu wel een beetje bezorgd over mijn schatje dat hij binnenkort weer de RROD heeft, dan maar opsturen. Maar kan een RROD aan de slechte koeling liggen? Want ik heb er nu een dikke ventilator naast staan waardoor hij wat koeler blijf :P Maar heeft dat eigenlijk nut ?
Stuur em gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e eigenaar en dat gaat 87 euro kosten om hem op mijn naam te zetten.. Daarom twijfel ik nog over een nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:36:
[...]

2e eigenaar en dat gaat 87 euro kosten om hem op mijn naam te zetten.. Daarom twijfel ik nog over een nieuwe :D
87 Euro? Is dat nieuw ofzo? Ik heb 2 maanden geleden nog een 360 op naam van iemand anders laten zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Ik trek mijn schijfje van GTA4 net uit de xbox, allemaal krassen buitenste rand. Xbox is niet aangeraakt of wat tijdens het spelen van het spel :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bah.. mijn xbox leest geen DVD's meer, en uiteraard is de garantie alweer ruim voorbij. Kun je er nog een andere drive in (laten) zetten?

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

brama schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:52:
Bah.. mijn xbox leest geen DVD's meer, en uiteraard is de garantie alweer ruim voorbij. Kun je er nog een andere drive in (laten) zetten?
Andere drive erin zetten moet je zelf doen (door een drive van een andere 360 te kopen).

Maar hoe weet je dat je garantie voorbij is? Je zou allicht Microsoft kunnen bellen om te vragen of je uberhaupt nog garantie hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 29 juni 2008 @ 18:41:
[...]

87 Euro? Is dat nieuw ofzo? Ik heb 2 maanden geleden nog een 360 op naam van iemand anders laten zetten...
Mensen hier ervaring mee? Dat je moet betalen als je naam overzet of juist niet? Anders word ik dus genaaid.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:08:
[...]

Mensen hier ervaring mee? Dat je moet betalen als je naam overzet of juist niet? Anders word ik dus genaaid.. :(
Nou ja, wat ik dus zeg: ik heb meerdere keren een 360 laten overschrijven op naam. Nog nooit voor hoeven betalen. Laatste keer was een paar maanden terug. Misschien dat ik wat heb gemist maar wie zegt precies dat je moet betalen? De support-telefoon van Microsoft?

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 01-07-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:11:
[...]

Nou ja, wat ik dus zeg: ik heb meerdere keren een 360 laten overschrijven op naam. Nog nooit voor hoeven betalen. Laatste keer was een paar maanden terug. Misschien dat ik wat heb gemist maar wie zegt precies dat je moet betalen? De support-telefoon van Microsoft?
Ja iemand aan de telefoon nadat ik 0800 7 9790.had gebeld en een leuk muziekje had gehoord.
( ik belde omdat ik nadat ik had geprobeerd de xbox online te registreren via de product code tehoren kreeg dat ik even moest bellen.)
Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/5504/asfqy9.jpg

Ik moest me naam geven, toen zei hij dat mijn xbox al geregistreerd was en dat ik daarom een bedrag van 87 euro met creditcard moest overmaken. Misschien was het 7,80 maar dat lijkt me niet 8)7

Heb van hem een reverentie? nummer gekregen en ik moest terugbellen als ik een creditcard bij de hand had.

Na wat googlen:
Gisteren is mijn xbox weer kapot gegaan, door de RRoD. 2 of 3 keer eerder heb ik hem op moeten sturen voor het krassenprobleem. Alleen mijn garantie is er vanaf, dus nu zou ik 87 euro moeten gaan betalen. Denk het niet, ik gooi denk ik alles in de verkoop. Heb het zwaar gehad met Microsoft!
EDIT: Het is wel ene premium zonder hdmi.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:53:
[...]

Andere drive erin zetten moet je zelf doen (door een drive van een andere 360 te kopen).

Maar hoe weet je dat je garantie voorbij is? Je zou allicht Microsoft kunnen bellen om te vragen of je uberhaupt nog garantie hebt...
Omdat ik 'm in april 2006 gekocht heb, dus 2 jaar is wel voorbij. Ook geen RROD problemen verder. Het laatje deed het overigens al slecht de laatste tijd, dus ik heb 'm maar eens opengemaakt om te kijken of dat te fixen valt. Na wat speurwerk blijkt een tandwieltje een paar tandjes te missen (ooit eens iemand die dat ding wat lomp dicht deed), waardoor de speler de dvd niet meer goed vastklemt. Handmatig kan ik wel een dvd erin doen en vastklemmen, met het tandwieltje eruit. Niet echt handig natuurlijk, omdat je nu niet meer het laatje open en dicht kunt doen! Handig genoeg zodat ik nu nog wel even GTA:IV kan spelen tot ik iets anders gevonden heb.. losse tandwieltjes zullen wel niet te krijgen zijn.. mocht iemand nog een loopwerkje hebben waarvan het lademechanisme nog *wel* werkt, hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

ik heb vandaag bercht gehad dat mijn console gereed is om terug te worden gezonden.
Reparatie heeft nog nét geen week geduurd.
Dit is toch heel wat anders dan een jaar geleden, toen duurde het dik een week voordat de console binnen werd gemeld.

In ieder geval niet te vroeg juichen en eerst controleren wat ze precies hebben gedaan.
Het zal mij benieuwen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
Mijn xbox heeft gisteren de death ring getoond maar het is al gerepareerd

De maker zei dat het ding te warm werd maar dan snap ik dit niet : toen ie de rode ring had deed ik hem uit en een uur later weer aan , dan is de xbox toch al lang afgekoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Door de hitte raken er soldeerverbindingen los. Op een gegeven moment maken ze helemaal geen contact meer, en dan krijg je de RROD. Die verbindingen herstellen niet vanzelf door afkoeling, ze gaan enkel geleidelijk losser zitten naarmate de tijd vordert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:00
Maandag opgehaald en vandaag al bericht dat hij onderweg terug is... een kijken wat ze gedaan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

alki schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:58:
Maandag opgehaald en vandaag al bericht dat hij onderweg terug is... een kijken wat ze gedaan hebben
Bij mij ook, alleen staat hij al 2 dagen op "billing information received". wordt dit niet bijgewerkt of hebben ze het pakketje gewoon nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Hmm mijn Falcon Xbox 360, gekocht in februari dit jaar (manufactured november 2007), begint kuren te vertonen :( Vorige week opeens een vastloper met GTA 4 en vanmiddag had ik om de 10 minuten een vastloper in GTA 4 :( Battlestations Midway en Blazing Angels 2 waren wel gewoon te spelen, maar ff GTA 4 erin of ff Saints Row en hoppa weer vast :(

We hebben vanavond nog wel wat uurtjes kunnen spelen nadat we de Xbox neer hadden gelegd met in het midden onder de Xbox een dikke map met ceedees zodat ook de ventilatiegaten aan de onderkant konden ademen. Gewoon staand of liggend neerzetten had geen zin. Nog geen RROD's gehad, maar is dit het begin van het einde :?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De x-clamp fix doet bij mij nog perfect.. speel dag en nacht bijna GTA4 en nog steeds geen problemen. Zeker dat het nu binnen ook warmer is met de zomer zullen de xboxen nog moeilijker krijgen maar, die van mij doet prima. Ik heb hem al een 2 jaar nu en heb het x-clamp methode 3 maanden geleden uitgevoerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:53:
[...]

dat is niet waar, want er zit een speciale code in die drive die de xbox of microsoft controleert. Of hij start al helemaal niet op of je wordt gebanned van live.

Overigens kan je hem voor iets van 80 euro (kan minder of meer zijn) laten reparen. En dan krijg je er ook gelijk weer een jaartje garantie bij.
MaTr1x schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 02:21:
Hmm mijn Falcon Xbox 360, gekocht in februari dit jaar (manufactured november 2007), begint kuren te vertonen :( Vorige week opeens een vastloper met GTA 4 en vanmiddag had ik om de 10 minuten een vastloper in GTA 4 :( Battlestations Midway en Blazing Angels 2 waren wel gewoon te spelen, maar ff GTA 4 erin of ff Saints Row en hoppa weer vast :(

We hebben vanavond nog wel wat uurtjes kunnen spelen nadat we de Xbox neer hadden gelegd met in het midden onder de Xbox een dikke map met ceedees zodat ook de ventilatiegaten aan de onderkant konden ademen. Gewoon staand of liggend neerzetten had geen zin. Nog geen RROD's gehad, maar is dit het begin van het einde :?
gewoon opsturen. Hij liep bij mij ook regelmatig vast bij gta 4, overigens geen falcon. Voor de rest had ik er bij geen enkel spel last van. Had ik hem opgestuurd kreeg ik een nieuw moederbord die dat probleem niet had.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:08:
[...]

geen idee en zowiezo heb je 3 jaar garantie op RROD. Dus voor de reparatie zal je niets hoeven te betalen, misschien een foutje van de medewerker. Ik zou gewoon nog eens bellen. Waarschijnlijk wordt je dan wel goed geholpen.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Wauw, wat gaat de reperatie snel zeg, hij was vanochtend om half 7 ontvangen door het reparatiecentrum, en hij is zojuist (half 6) weer verzonden naar Den Haag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sinds woensdag is is mijn xbox opgestuurd maar de track status is nog steeds: Status: Ontvangen factuur gegevens. Moet ik me zorgen gaan maken?

Volgens xbox repair is mijn xbox namelijk al wel verzonden per woensdag :(

[ Voor 15% gewijzigd door Royz op 07-07-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Ik heb net reparatie aangevraagd voor mijn Xbox, en zo'n etiket via mail gekregen, moet ik nu zelf contact opnemen met UPS en hen dan een doos met xbox en dat etiket erop overhandigen? Vind ik niet echt duidelijk aangegeven ergens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, je moet zelf naar ups bellen, en zelf voor een blanco doos zorgen, en gewoon afgeven , als de ups aan de deur komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:49:
ja, je moet zelf naar ups bellen, en zelf voor een blanco doos zorgen, en gewoon afgeven , als de ups aan de deur komt
Je hoeft toch geen blanco doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, in iedergeval een doos, waar niet opstaat xbox, een doos van de aldi voldoet prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:34:
ja, in iedergeval een doos, waar niet opstaat xbox, een doos van de aldi voldoet prima :)
Bedankt jongens. Gaan we dat doen. Blijft verwarrend omdat ze ook in mailtjes spreken over retourdozen et cetera. Hopen dat ie snel terug is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Yeah.

Na mijn probleem (afgelopen April , vastlopen console van niet kunnen readen van disc's) krijg ik in april dus mijn xbox terug.. Het was idd mijn oude xbox.. Nieuw moederbord erin :) Maar geen nieuwe DVD drive (mijne was gemarkeerd) vreemd dacht ik.. Maarja waarom ook niet.. Ik vrolijk spelen. tot afgelopen maandag (vorige week)

Daar had ik de vastloper weer van het niet kunnen lezen van de disc met het spel Mass Effect... Keer op keer dezelfde dag nacht met dat spel.. Andere games geen last van..
De volgende dat wou ik GT4 spelen.. nikkes noppes nada... kan hij de dvd niet herkennen.... Ook niet na vele keren in en uitwerpen dvd lade. Ik mijn oudste spel gepakt , oblivion met vele krassen... doet het gewoon wel...

Ik werd al goed pissed dat de mooiste games niet meer goed werken en dat mijn xbox gelijk al zegt dat hij ze niet kan lezen...

Tot afgelopen vrijdag heb ik het aangekijken.. Maar na de disc read error nu op BF BC vond ik het welletjes..
Heb ik via de website een reperatie ticket aangemaakt.. En ik zou binnen 2 uur een sticker hebben voor mijn doos (ben blij dat ik mijn doos bewaard heb van afgelopen april) . Ik maar wachten en wachten op dat emailtje... Op de site stond inderdaad een openstaande reperatie.. Ik denk ik wacht tot morgen wel UPS kan toch niets meer doen..

Zaterdag gekeken naar lables of bevestigings mailtjes... niets.. Dus ik MS maar gebeld...
Ja meneer order is wel binnen gekomen maar niet goed doorgelopen.. We kunnen het beste deze order afbreken en nu gelijk een nieuwe order aan maken.. Ik zeg ok doe maar.. Zij de nieuwe order aangemaakt en idd binnen 2 uur een mailtje met de labels.. Ik snel nog UPS opbellen.. Deze zouden vandaag de xbox ophalen

En ja hoor ups geweest en idd ze hebben de doos meegenomen.. Ik denk mooi laat ik maar eens checken of het verhaal op de website staat.. Ik kijken
Nikkes
noppes
Nada...
en in mijn mail alleen maar die stickers...

Ik denk laat ik maar voor de zekerheid ms nog maals bellen.. want ik wil toch wel gewoon mijn order kunnen volgen op de ms site...

Sorry meneer we kunnen nog geen gegevens vinden van die order.. we zien wel een gecancelde order.. Vraagt die beste MS type miep.. onder welke tracking nummer is de xbox verstuurd dan...
Blijkt dus dat ik stickers van de gecancelde order op gestuurd heb....

:(

Die beste man met de 2e lijn bellen en nu hebben ze dus aan de repair centre doorgegeven dat mijn xbox met dat probleem daar toch binnen komt en dat ze hem moeten maken..

Dus nu mijn hoop. op een snelle reperatie kan op zich wachten.. want ik ben niet helemaal zeker meer of en wat ze met mijn doos gaan doen zodra die binnen is.. tis nl een label van een gecancelde order... en volgens de helpdesk medewerker repareren ze die niet en sturen ze die ook niet terug..

Dus geeeeeeeeen idee wat er nu gaat gebeuren... Ik kan nl ook niets meer vinden op de ms site

Ow en volgens UPS tracking is ie al in duitsland...

Duim met mij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:34:
Ik zei het verkeerd maar bedoelde, je kan toch ook in je gewone xbox doos? Daar past ie perfect in.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een probleem hebt, of een negatieve mededeling; Erg jammer, maar je hoeft hier geen posting te zetten enkel gevuld met je mededeling en/of frustraties.