Yeah.
Na mijn probleem (afgelopen April , vastlopen console van niet kunnen readen van disc's) krijg ik in april dus mijn xbox terug.. Het was idd mijn oude xbox.. Nieuw moederbord erin

Maar geen nieuwe DVD drive (mijne was gemarkeerd) vreemd dacht ik.. Maarja waarom ook niet.. Ik vrolijk spelen. tot afgelopen maandag (vorige week)
Daar had ik de vastloper weer van het niet kunnen lezen van de disc met het spel Mass Effect... Keer op keer dezelfde dag nacht met dat spel.. Andere games geen last van..
De volgende dat wou ik GT4 spelen.. nikkes noppes nada... kan hij de dvd niet herkennen.... Ook niet na vele keren in en uitwerpen dvd lade. Ik mijn oudste spel gepakt , oblivion met vele krassen... doet het gewoon wel...
Ik werd al goed pissed dat de mooiste games niet meer goed werken en dat mijn xbox gelijk al zegt dat hij ze niet kan lezen...
Tot afgelopen vrijdag heb ik het aangekijken.. Maar na de disc read error nu op BF BC vond ik het welletjes..
Heb ik via de website een reperatie ticket aangemaakt.. En ik zou binnen 2 uur een sticker hebben voor mijn doos (ben blij dat ik mijn doos bewaard heb van afgelopen april) . Ik maar wachten en wachten op dat emailtje... Op de site stond inderdaad een openstaande reperatie.. Ik denk ik wacht tot morgen wel UPS kan toch niets meer doen..
Zaterdag gekeken naar lables of bevestigings mailtjes... niets.. Dus ik MS maar gebeld...
Ja meneer order is wel binnen gekomen maar niet goed doorgelopen.. We kunnen het beste deze order afbreken en nu gelijk een nieuwe order aan maken.. Ik zeg ok doe maar.. Zij de nieuwe order aangemaakt en idd binnen 2 uur een mailtje met de labels.. Ik snel nog UPS opbellen.. Deze zouden vandaag de xbox ophalen
En ja hoor ups geweest en idd ze hebben de doos meegenomen.. Ik denk mooi laat ik maar eens checken of het verhaal op de website staat.. Ik kijken
Nikkes
noppes
Nada...
en in mijn mail alleen maar die stickers...
Ik denk laat ik maar voor de zekerheid ms nog maals bellen.. want ik wil toch wel gewoon mijn order kunnen volgen op de ms site...
Sorry meneer we kunnen nog geen gegevens vinden van die order.. we zien wel een gecancelde order.. Vraagt die beste MS type miep.. onder welke tracking nummer is de xbox verstuurd dan...
Blijkt dus dat ik stickers van de gecancelde order op gestuurd heb....
Die beste man met de 2e lijn bellen en nu hebben ze dus aan de repair centre doorgegeven dat mijn xbox met dat probleem daar toch binnen komt en dat ze hem moeten maken..
Dus nu mijn hoop. op een snelle reperatie kan op zich wachten.. want ik ben niet helemaal zeker meer of en wat ze met mijn doos gaan doen zodra die binnen is.. tis nl een label van een gecancelde order... en volgens de helpdesk medewerker repareren ze die niet en sturen ze die ook niet terug..
Dus geeeeeeeeen idee wat er nu gaat gebeuren... Ik kan nl ook niets meer vinden op de ms site
Ow en volgens UPS tracking is ie al in duitsland...
Duim met mij mee