Xbox 360 defecten topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 62.648 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 15:07:
net een week en de dvd drive heeft kuren.

Hij zal worden opgehaald. Krijg ik trouwens dezelfde xbox weer terug of loop ik kans om een ouder refurbished model te krijgen?
Dezelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Afgelopen weekend een 2e hands xbox gekocht..
eventjes 2 uurtjes spelen, en ja hoor: de rrod...
Nu had ik de xbox waarschijnlijk niet in een kastje moeten plaatsen maar los langs de tv... Maar ach, ik heb hier zoveel gelezen van mensen waar het blijft voorkomen dus ik heb zelf reparatiekitjes besteld op xdoos.nl
Morgen even openschroeven en even knutselen.. hopen dat hij werkt anders was het een vrij duur grapje!

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

Crazybyte schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:51:
[...]
Wat ik overigens vreemd vind, ik lees veel dat als het RRoD is de 3 kwadranten knipperen, bij mij branden ze op dat moment gewoon constant rood.
Had ik ook eens, waren trouwens 3 andere kwadranten dan de RROD als ik het me goed herinner, kreeg ook een errorcode op het scherm, die opgezocht en dat had schijnbaar te maken met de HD, deze losgehaald en hij startte weer op, HD weer erop geklikt en hij deed het weer, tot nog toe geen problemen meer gehad.

edit: M'n geheugen laat me in de steek, even opgezocht en dit is alleen als het 4e kwadrant oplicht, dan krijg je een errorcode op je scherm

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 07-10-2008 09:25 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-05 22:44
Mijn garantie van mijn xbox is blijkbaar vervallen, nu heb ik dus het probleem dat mijn xbox opstart en alles doet, tot het aankomt op het geven van beeld, andere kabel geprobeerd, xbox gereset, niks hielp.

Weet iemand toevallig hier een oplossing voor, of is dit gewoon het einde van mijn xbox? Zou erg jammer zijn, nu al die topgames eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191688

J_star schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:29:
Mijn garantie van mijn xbox is blijkbaar vervallen, nu heb ik dus het probleem dat mijn xbox opstart en alles doet, tot het aankomt op het geven van beeld, andere kabel geprobeerd, xbox gereset, niks hielp.

Weet iemand toevallig hier een oplossing voor, of is dit gewoon het einde van mijn xbox? Zou erg jammer zijn, nu al die topgames eraan komen.
De garantie is met een jaar verlengd dus dan ben je normaal gezien wel nog gedekt. Ik heb zelf de mijne gekocht bij de launch (december 2005) en ben dus nog in garantie tot december van dit jaar. Of heb je je 360 zelf opengemaakt waardoor je dreigt je garantie te verliezen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Hij is inderdaad open geweest, dus heb geen garantie meer :'(

[ Voor 3% gewijzigd door J_star op 07-10-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb m'n Xbox gisteren weer terug mogen ontvangen met een maandje Live erbij. Moederbord is vervangen, werkt weer perfect. Al heb ik wel het gevoel dat hij ietsje luider is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Bijna deel 3 van 't topic :'( 8)7 :'( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 20:04
niet getreurd er word bijna 1 jaar over 1 deel gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou, gisteren is de drive van mijn xbox overleden, tijdens een potje GoW ging hij ineens keihard gieren en ik had het idee alsof elk moment de schijf eruit kon schieten. Hij geeft nu bij alle schijven "Disc unreadable" aan. Net MS gebeld om hem op te komen halen. Ik hoop dat de GoW schijf nog bruikbaar is, hij voelt aan de rand een beetje ruw aan. De vorige keer (RRoD) was ik hem twee weken kwijt, hopelijk gaat het nu sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
amoi schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 07:27:
[...]
niet getreurd er word bijna 1 jaar over 1 deel gedaan
Ja, en als er iedere keer twee (of drie...) van dit soort reacties verschijnen gaat het ook wel lekker hard. Laat dat dus maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:42
Nou die van mij is vandaag ook aangemeld bij xbox. Even wachten op de labels en dan gaat mn beestje ook de deur uit.
Kan niet zeggen dat ik het heel erg vind, aangezien ik er niet bepaald veel op speel. Rode kwadranten en mijn xbox startte nooit in 1 keer op. Nou we zullen het wel zien

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Iemand die iets snapt van de tracking van ups?

FRANKFURT,
DE 07/10/2008 9:32 RETURNED TO SHIPPER
HERNE-BOERNIG,

DE 07/10/2008 8:25 REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / SHIPMENT SUBMITTED TO CLEARING AGENCY
07/10/2008 8:25 REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / RELEASED BY CLR AGENCY. NOW IN-TRANSIT
FRANKFURT,
DE 07/10/2008 7:00 OUT FOR DELIVERY
07/10/2008 6:46 ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/10/2008 3:29 DEPARTURE SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 06/10/2008 23:20 ARRIVAL SCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 06/10/2008 21:30 DEPARTURE SCAN
06/10/2008 12:34 COLLECTION SCAN
DE 03/10/2008 7:51 BILLING INFORMATION RECEIVED

Ben ik de shipper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabbie
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-05 01:29
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:24:
Iemand die iets snapt van de tracking van ups?

FRANKFURT,
DE 07/10/2008 9:32 RETURNED TO SHIPPER
HERNE-BOERNIG,

DE 07/10/2008 8:25 REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / SHIPMENT SUBMITTED TO CLEARING AGENCY
07/10/2008 8:25 REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / RELEASED BY CLR AGENCY. NOW IN-TRANSIT
FRANKFURT,
DE 07/10/2008 7:00 OUT FOR DELIVERY
07/10/2008 6:46 ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 07/10/2008 3:29 DEPARTURE SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 06/10/2008 23:20 ARRIVAL SCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 06/10/2008 21:30 DEPARTURE SCAN
06/10/2008 12:34 COLLECTION SCAN
DE 03/10/2008 7:51 BILLING INFORMATION RECEIVED

Ben ik de shipper?
toon volledige bericht
Ja :P als het een beetje meezit heb je deze vandaag of morgen terug en anders volgende week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kabbie schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:31:
[...]

Ja :P als het een beetje meezit heb je deze vandaag of morgen terug en anders volgende week :+
Dat is wel heel erg knap. Maandag was hij opgehaald. zou sterk zijn als hij dezelfde week weer terug kwam. Nou ja ik hoop het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net xbox aan de lijn gehad. Volgens hun zit hij pas in het reperatie center.
xbox.nl die reageert niet op mijn referentie nummer / postcode en mijn serie nummer heb ik niet aangezien hij weg is.
Ik zal maar gewoon wachten dan.

op de zesde word hij meegenomen om de zevende word hij afgedropped en 3kwartier later weer terug gestuurd. Ik snap er niks van

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 11-10-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Ik ben er achter gekomen hoe ik mijn xbox kan fixen, ondanks geen red lights etc heb, ga ik x-clamp fix doen, hierbij ga je koelblok beter maken, aangezien hier vaak de problemen liggen, dus binnenkort mijn xbox open maken en hele ratte plan doorlopen.

Echter zit ik nu tegen het dillema, hoe belangrijk de koelpasta is, nu wil ik gewoon no-brand gaan halen, maar scheelt dat iets met bijvoorbeeld AS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Dat je Xbox open is geweest, moet je niet zo heel zwaar aan tillen denk ik. Mijne was ook open geweest, en is gewoon gerepareerd teruggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Volgens mij kun je die stickertjes ook op eBay vinden...

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 10:41
Ik heb ook problemen met mijn oude xbox (van 2006).
Ik dacht eerst dat het RROD zou zijn, maar nu heb ik maar 2 rode lampen branden.

Xbox speelt voor 3 minuten en dan valt het uit. :?

Een teken van RROD of gewoon iets anders????
Zou ik het zelf kunnen repareren aangezien het een 2de hands xbox is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:30
Mudi schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:14:
Ik heb ook problemen met mijn oude xbox (van 2006).
Ik dacht eerst dat het RROD zou zijn, maar nu heb ik maar 2 rode lampen branden.

Xbox speelt voor 3 minuten en dan valt het uit. :?

Een teken van RROD of gewoon iets anders????
Zou ik het zelf kunnen repareren aangezien het een 2de hands xbox is.
2 lampen (de linkse 2) duidt meestal op overheating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-05 10:41
Overheating ???

Ik heb hem gewoon op een open plaats staan, maar dus er scheelt iets aan de fan. Eens zien als ik wat kan repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand trouwens meegemaakt dat de xbox langer weg is dan 3 weken?
En heb je dan nog iets van consumenten recht, zoals een nieuwe krijgen.

Beseft wel dat de xbox pas een week weg is, maar het lijken er wel 4

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 13-10-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 155599 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:51:
Iemand trouwens meegemaakt dat de xbox langer weg is dan 3 weken?
En heb je dan nog iets van consumenten recht, zoals een nieuwe krijgen.

Beseft wel dat de xbox pas een week weg is, maar het lijken er wel 4
Gebeurt vaak zat...
Rechten heb je wel... ding moet binnen een 'redelijke' tijd gerepareerd worden..

Wanneer het langer dan 2-3 weken duurt, kun je opbellen en 'maak je kans op compensatie' (game, maandje live! gold, controller).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:44
Heb je je aankoopbon van de 360 nodig voor garantie? Als ik mijn 360 dus opgeef, moet ik dan dus het bonnetje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

danielkraak schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:47:
Heb je je aankoopbon van de 360 nodig voor garantie? Als ik mijn 360 dus opgeef, moet ik dan dus het bonnetje hebben?
Alleen als de xbox via het serienummer buiten de garantie valt (ivm vroege productiedatum, late verkoopdatum)..

In principe kun je hem dus aanmelden via het serienummer :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:44
Michael Knight schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:10:
[...]

Alleen als de xbox via het serienummer buiten de garantie valt (ivm vroege productiedatum, late verkoopdatum)..

In principe kun je hem dus aanmelden via het serienummer :)
Oke, ik heb namelijk een Xbox 360 Core met RROD op Ebay gekocht. Deze stuur ik dan gewoon naar microsoft ter reparatie, maar moest het ff zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

die van mij blijft sinds vandaag ook weer regelmatig hangen, ik dacht eerst dat mn fifa 09 schijf gaar was, maar bij Call of duty 4 en Gears of war doet ie het ook...voorbode van een RROD?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ijskonijn schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:09:
die van mij blijft sinds vandaag ook weer regelmatig hangen, ik dacht eerst dat mn fifa 09 schijf gaar was, maar bij Call of duty 4 en Gears of war doet ie het ook...voorbode van een RROD??
hoeft geen voorbode van RROD te wezenen zo ja jamer dan who cares.... repareren en hij doet het weer en tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07-2024

JayVee

shibby++!

Anderhalf weken geleden had ik 's avonds nog een potje Rainbow Six : Vegas gespeeld, ging prima. De volgende dag wilde ik een serie streamen van de PC, meteen RRoD :/

Dus de volgende dag (zaterdag) meteen op de website gekeken, de xbox geregistreerd en het return formulier ingevuld. Ik heb mijn 360 zo'n anderhalf jaar geleden tweedehands gekocht (via t.net uiteraard), en de vorige eigenaar had hem weer van iemand die hem had gewonnen of zo... ik had in ieder geval geen bonnetje! Daar werd echter niet naar gevraagd, aan de hand van de S/N konden ze (blijkbaar) zien dat hij nog in garantie was.

Ik heb de 'box vorige week maandag om 1700 bij UPS langsgebracht (ze kunnen het ook komen ophalen, alleen dacht ik dat het geld zou kosten, dus ff zelf gereden). Via de UPS website zag ik dat de console de volgende ochtend al in Frankfurt was aangekomen.

Zondag (dus binnen een week!) kreeg ik een email dat hij gefixt was en onderweg hiernaartoe. Helaas doet de track&trace code van UPS het vandaag pas, en blijkbaar heeft UPS de console nog niet. Ik gok dat ik de console morgen weer terug heb, dus anderhalf weken nadat hij stuk ging. Best netjes (en net op tijd voor de fall update)!

Verder was mijn IR port aan de 'box stuk, en hoop ik dat die nu ook gefixt is! Elk nadeel heb z'n voordeel.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

amoi schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:34:
[...]

hoeft geen voorbode van RROD te wezenen zo ja jamer dan who cares.... repareren en hij doet het weer en tijd
Nou mn vraag is al beantwoord, RRoD inderdaad :(
En who cares? Ik care! Nu zit 2 weken zonder m'n Xbox ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-04 16:12

Armada

-Wat wil je weten?-

ijskonijn schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:11:
[...]

Tuurlijk is het irritant om dat ding weer een week kwijt te zijn. Maar dat is dan ook weer een troost, want het is (plus-min een dag) tegenwoordig binnen een week weer terug.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Armada schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:07:
[...]

Tuurlijk is het irritant om dat ding weer een week kwijt te zijn. Maar dat is dan ook weer een troost, want het is (plus-min een dag) tegenwoordig binnen een week weer terug.
oh das dan wel weer fijn. Als ik 'm 7 November maar terug heb (Gears of war 2) vind ik het best, heb deze week en dit weekend toch erg weinig tijd dus het zal wel meevallen. Label heb ik al binnen gekregen zag ik net, das in ieder geval al erg snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

diontjuh schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 09:14:
Afgelopen weekend een 2e hands xbox gekocht..
eventjes 2 uurtjes spelen, en ja hoor: de rrod...
Nu had ik de xbox waarschijnlijk niet in een kastje moeten plaatsen maar los langs de tv... Maar ach, ik heb hier zoveel gelezen van mensen waar het blijft voorkomen dus ik heb zelf reparatiekitjes besteld op xdoos.nl
Morgen even openschroeven en even knutselen.. hopen dat hij werkt anders was het een vrij duur grapje!
hier even op terug komen.. Xclamp en de Xecutioner repair kitjes ingebouwd.. werkt zéér goed.. heb hem ook niét laten inbranden omdat hij gelijk werkte :)
en inmiddels al genoeg uren gegamed en hij blijft prima werken! Echt geniaal :)

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ijskonijn schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:11:
[...]

Xbox van de eerste generatie of meer van de falcon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 12:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

JayVee schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:04:

Ik heb de 'box vorige week maandag om 1700 bij UPS langsgebracht (ze kunnen het ook komen ophalen, alleen dacht ik dat het geld zou kosten, dus ff zelf gereden). Via de UPS website zag ik dat de console de volgende ochtend al in Frankfurt was aangekomen.
Ophalen door UPS is compleet de kosten van Microsoft. Je had je dus de rit kunnen besparen, maar lekker boeiend ;) Dan wet je het voor een eventuele volgende keer :)

Overigens doet mijn gefixte Xbox het nog steeds prima. Ben uitermate tevreden met de nieuwe onderdelen (met name de DVD drive, lekker stil O-) )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

amoi schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:51:
[...]
Xbox van de eerste generatie of meer van de falcon?
Nuh eerste generatie nog, productiedatum 14 oktober 2006 als ik het me goed herinner. Misschien toch maar zo'n arcade halen voor 149 euro, ben ik van dat andere ding af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118038

mijn 360 is nu ook voor de tweede keer stuk staat al ruim 4 maanden stof te happen ga ook maar een andere halen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Nou die van mij is weer in de afleverroute hier in utrect, ben vandaag vrij dus kan hem straks lekker uitproberen. Kleine 2 weken weggeweest.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:18

FeaR

In GoT we trust

Mijn Elite gaat zo ook richting Duitsland :'(

Tijdens het spelen van diverse spellen zoals Saints Row 2 en Forza 2 piept de console om de vijf minuten. Gekke is dat dit bij spellen als Gears of War en Tomb Raider niet gebeurt.

Eerst even op google gekeken en er zijn meer gebruikers met een Elite met Falcon chip die dit hebben. Het komt wellicht van de disc drive. Microsoft dus maar gebeld en zij kennen het probleem niet. Maar ze willen de Xbox wel innemen om het even na te kijken.

Maar dan nu mijn vraag:
Ik heb via mail van die UPS stickers gehad en uitgeprint.
Nu zit er aan de sticker die op het pakketje moet een stuk waar een handtekening en datum ingevuld moeten worden.

Moet ik dat doen of is dat voor de chauffeur om in te vullen? :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn xbox is ook weer onderweg naar huis, 'k heb alle tracker en mails al gehad en met een beetje mazzel kan ik vannavond weer online. Zal gelijk even de Gears of War disk uitproberen want wellicht dat' ie die heeft gesloopt toen de drive ineens gierend kapot ging. Hij voelt lags de rand wel een klein beetje ruw, hopelijk doet 'ie het nog anders gaat die ook retour an MS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pduin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-08-2023
Heb vandaag naar Microsoft gebeld om m'n xbox op te laten halen (1 jaar oud). Vanaf het begin deed m'n controller ook een beetje raar (rechter stick blijft soms hangen), niet heel storend maar had dat gelijk ook maar effe gemeld. Man aan de telefoon zegt gelijk dat ie effe een nieuwe opstuurt! De ouwe mag ik houden. Als je nog een extra controller nodig hebt en je moet je xbox toch op laten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

pduin schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:58:
Heb vandaag naar Microsoft gebeld om m'n xbox op te laten halen (1 jaar oud). Vanaf het begin deed m'n controller ook een beetje raar (rechter stick blijft soms hangen), niet heel storend maar had dat gelijk ook maar effe gemeld. Man aan de telefoon zegt gelijk dat ie effe een nieuwe opstuurt! De ouwe mag ik houden. Als je nog een extra controller nodig hebt en je moet je xbox toch op laten halen...
Heh verdomme, had dat nou 2 dagen eerder gepost :+

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 23-10-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Hoeft je xbox niet voor opgestuurd te worden hoor, mijn controller deed ook vaag. Gebeld naar microsoft en na een week had ik een nieuwe in huis en de oude mocht ik houden. Werd me wel meteen verteld dat ze dit eenmalig doen (lijkt me ook logisch)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261163

Roko schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:20:
Mijn xbox is ook weer onderweg naar huis, 'k heb alle tracker en mails al gehad en met een beetje mazzel kan ik vannavond weer online. Zal gelijk even de Gears of War disk uitproberen want wellicht dat' ie die heeft gesloopt toen de drive ineens gierend kapot ging. Hij voelt lags de rand wel een klein beetje ruw, hopelijk doet 'ie het nog anders gaat die ook retour an MS :)
Je weet dat die niet kosteloos vervangen worden? Mijn DVD-drive heeft destijds 3 games opgegeten. Toen ik bij Microsoft ging informeren over vervanging van die games werd me doodleuk verteld dat die niet vervangen worden, iets met 'algemene voorwaarden'.

Als je geluk hebt zit Gears of War in het disk replacement program. Dan mag je hem samen met 15 euro opsturen naar Ierland om vervangen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Anoniem: 261163 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:24:
[...]

Je weet dat die niet kosteloos vervangen worden? Mijn DVD-drive heeft destijds 3 games opgegeten. Toen ik bij Microsoft ging informeren over vervanging van die games werd me doodleuk verteld dat die niet vervangen worden, iets met 'algemene voorwaarden'.

Als je geluk hebt zit Gears of War in het disk replacement program. Dan mag je hem samen met 15 euro opsturen naar Ierland om vervangen te worden.
rij naar de mediamarkt , heb je ze ook liggen voor 15 eur, ben je meteen klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:49:
[...]

rij naar de mediamarkt , heb je ze ook liggen voor 15 eur, ben je meteen klaar
In het geval van GoW misschien wel ja, maar dat gaat voor een hoop andere games (nog) niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:31

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hey m'n paar maanden oude xbox onthoudt de tijd/datum niet (meer :?). Ik had 'm laatst weer goed ingesteld maar nu denkt ie weer dat het 2005 is...

Bij Far Cry 2 worden de savegames geordend op datum van saven en toen viel het me op. Hierdoor staat m'n laatste save niet bovenaan, nogal irritant.

Meer mensen hier last van?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Digital-DNA schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:34:
Hey m'n paar maanden oude xbox onthoudt de tijd/datum niet (meer :?). Ik had 'm laatst weer goed ingesteld maar nu denkt ie weer dat het 2005 is...

Bij Far Cry 2 worden de savegames geordend op datum van saven en toen viel het me op. Hierdoor staat m'n laatste save niet bovenaan, nogal irritant.

Meer mensen hier last van?
hmm ik had het toevallig meteen door dat de datum niet klopte toen ik de tijd weer goed zette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Digital-DNA schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:34:
Misschien komt dat omdat je Xbox lange tijd van de netstroom is afgeweest? Ik weet niet of de Xbox zoals veel PC's ook een knoopcelbatterij aan boord heeft zodat hij de tijd kan bijhouden ook als hij geen netstroom krijgt, maar dat is het eerste waar ik aan zou denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:31

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Die knoopcellen gaan als het goed is jaren mee, zijn echt niet na een half jaar al leeg. Bovendien zit er geeneens een knoopcel in helaas. Ik had net even foto's van m'n oude 360 moederbord bekeken, zit er niet op...

Naja 't is niet zo'n big deal, wel jammer dat een beetje mileubewustheid niet gewaardeerd wordt :P.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik heb op het moment een vaag probleem. De power button blijft groen knipperen (wat je ziet als de tray opengaat) en de status van de disc drive zelf klopt ook niet helemaal wat ik zie op het scherm. Is die drive kapot gegaan? Heb m'n 360 pas terug, dus zou irritant zijn als er weer wat mis mee is.....

Update: Toch maar even de support desk gebeld, ze gaan 'm omruilen voor een andere, dus geen reparatie meer. Ze kon me niet zeggen wat het was, maar aangezien hij al 2 keer naar reparatie was gegaan vond ze het beter om om te ruilen. Vind ik wel netjes (hij moet het natuurlijk doen, maar ja)....nu hope dat ik er eentje met HDMI aansluiting krijg....

[ Voor 36% gewijzigd door Walkman op 25-10-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135971

een vriend van me heeft iets raars zijn 3 maand oude xbox elite (productie datum 5-03-2008) zijn fans trillen zo erg,
dat de xbox helemaal meetrilt echt niet normaal
kunnen fans zo snel slijten?
is toch niet normaal eigelijk vind ik want je kunt niet eens meer s'avonds laat/s'nachts gamen want
die xbox maakt zon takke herrie dat hij bijna van de kast aftrilt:|
iemand anders al zoeits meegemaakt?
ik ga van de week maar microsoft bellen en hopen dat ze hem snel fixen en terug brengen
(weet iemand de gemidelde tijd dat je hem kwijt bent of is dat heel verschilend?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3weken en 1 dag. heb em een week ofzo terug.
kan je vriend zelf neit bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Digital-DNA schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:38:
Die knoopcellen gaan als het goed is jaren mee, zijn echt niet na een half jaar al leeg. Bovendien zit er geeneens een knoopcel in helaas. Ik had net even foto's van m'n oude 360 moederbord bekeken, zit er niet op...

Naja 't is niet zo'n big deal, wel jammer dat een beetje mileubewustheid niet gewaardeerd wordt :P.
dus als je de knop dichtdraait van de stekker doos, reset hij de datum... belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 155599 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 08:41:
[...]

dus als je de knop dichtdraait van de stekker doos, reset hij de datum... belachelijk
Maar als je Live hebt(Gold of Silver), dan wordt de tijd iedere keer dat je je Xbox 360 opstart, gesynchroniseerd met de servers van Microsoft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Anoniem: 135971 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:17:
een vriend van me heeft iets raars zijn 3 maand oude xbox elite (productie datum 5-03-2008) zijn fans trillen zo erg,
dat de xbox helemaal meetrilt echt niet normaal
kunnen fans zo snel slijten?
is toch niet normaal eigelijk vind ik want je kunt niet eens meer s'avonds laat/s'nachts gamen want
die xbox maakt zon takke herrie dat hij bijna van de kast aftrilt:|
iemand anders al zoeits meegemaakt?
ik ga van de week maar microsoft bellen en hopen dat ze hem snel fixen en terug brengen
(weet iemand de gemidelde tijd dat je hem kwijt bent of is dat heel verschilend?)
Denk toch echt dat dat je dvd rom is die draait, ik heb het zelf ook namelijk.
Als je je hand er op legt voel je hem trillen , niet meer dan normaal hebben pc dvd drives ook.

Lijkt me een geval van schreeuwen om niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

diontjuh schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:25:
[...]

hier even op terug komen.. Xclamp en de Xecutioner repair kitjes ingebouwd.. werkt zéér goed.. heb hem ook niét laten inbranden omdat hij gelijk werkte :)
en inmiddels al genoeg uren gegamed en hij blijft prima werken! Echt geniaal :)
Ik heb m'n eigen RROD op kunnen lossen door eigen moeren, stalen plaatjes en boutjes te zoeken en deze precies aan de hoogte van het moederbord+chip te passen: vervolgens nieuwe koelpasta erop, schroeven aandraaien en na twee keer restarten deed ie het weer!!
Ik vraag me dan ook af waar precies die RROD vandaan komt?? Mijn eigen gedachte was de ongelijke stress distributie van de koelblokken over de chips.....

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Dit is dan ook x-clamp fix, gewoon her aanbrengen van de koelblok, en dan zijn er aantal alternatieven manieren voor.

Ga binnenkort zelf ook een toepassen, moet alleen nog nylon ringen kopen etc.
Hopelijk werkt het. Ben alleen nog niet zeker met wat ik koelpasta op die chip mee mag verwijderen. Ben van plan om wasbenzine te gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door J_star op 26-10-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

hmm, volgende status bij m'n pakket
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Vestiging    Datum       Lokale Tijd     Omschrijving
FRANKFURT,
DE  27/10/2008  8:03    IN TRANSIT
FRANKFURT,
DE  25/10/2008  4:24    AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  25/10/2008  1:29    VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  24/10/2008  22:31   AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL  24/10/2008  20:30   VERTREKSCAN
    24/10/2008  12:49   AFHAALSCAN
DE  22/10/2008  13:53   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Het is dus naar Herne-Boernig gegaan, vervolgens naar Frankfurt, daar hebben ze een afhaalscan gedaan dus hij was op 25/10 in frankfurt, en op 27/10 istie weer in transit, is hij al onderweg terug? Zou wel erg snel zijn (Wat ik helemaal niet erg zou vinden!) of lees ik het verkeerd? Lijkt me sterk trouwens, dan zou hij zaterdagnacht tussen half 2 en half 5 ergens gemaakt moeten zijn... :?

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 27-10-2008 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
ijskonijn schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:19:
hmm, volgende status bij m'n pakket
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Vestiging    Datum       Lokale Tijd     Omschrijving
FRANKFURT,
DE  27/10/2008  8:03    IN TRANSIT
FRANKFURT,
DE  25/10/2008  4:24    AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  25/10/2008  1:29    VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  24/10/2008  22:31   AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
    24/10/2008  12:49   AFHAALSCAN
DE  22/10/2008  13:53   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Het is dus naar Herne-Boernig gegaan, vervolgens naar Frankfurt, daar hebben ze een afhaalscan gedaan dus hij was op 25/10 in frankfurt, en op 27/10 istie weer in transit, is hij al onderweg terug? Zou wel erg snel zijn (Wat ik helemaal niet erg zou vinden!) of lees ik het verkeerd? Lijkt me sterk trouwens, dan zou hij zaterdagnacht tussen half 2 en half 5 ergens gemaakt moeten zijn... :?
toon volledige bericht
Mijne is vandaag aangekomen bij het repair centre. Misschien kun je daarmee verlijken? Ik denk dat jouw xbox ook vandaag gaat arriveren. Aangezien onze verstuurtijden redelijk overeenkomen ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Status van uw pakket
Vestiging   Datum   Lokale Tijd     Omschrijving
FRANKFURT,
DE  27/10/2008  9:45    AFGELEVERD
    27/10/2008  6:56    WORDT AFGELEVERD
    27/10/2008  5:16    WORDT AFGELEVERD
FRANKFURT,
DE  25/10/2008  6:13    AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  25/10/2008  3:21    VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  24/10/2008  23:02   AANKOMSTSCAN
UTRECHT,
    24/10/2008  11:23   AFHAALSCAN
DE  23/10/2008  13:52   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Razr schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Mijne is vandaag aangekomen bij het repair centre. Misschien kun je daarmee verlijken? Ik denk dat jouw xbox ook vandaag gaat arriveren. Aangezien onze verstuurtijden redelijk overeenkomen ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Status van uw pakket
Vestiging   Datum   Lokale Tijd     Omschrijving
FRANKFURT,
    27/10/2008  5:16    WORDT AFGELEVERD
FRANKFURT,
DE  25/10/2008  6:13    AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  25/10/2008  3:21    VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE  24/10/2008  23:02   AANKOMSTSCAN
UTRECHT,
    24/10/2008  11:23   AFHAALSCAN
DE  23/10/2008  13:52   FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
toon volledige bericht
Update:

code:
1
2
3
FRANKFURT,

Onze xboxen zaten hoogstwaarschijnlijk in hetzelfde UPS busje :D
Ik had het trouwens verkeerd om, reparatiecentrum is in frankfurt, herne-boernig is UPS verdeelcentrum. Ik dacht dat het andersom was, vandaar mijn verwarring.

En nu maar wachten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
J_star schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:28:
Dit is dan ook x-clamp fix, gewoon her aanbrengen van de koelblok, en dan zijn er aantal alternatieven manieren voor.

Ga binnenkort zelf ook een toepassen, moet alleen nog nylon ringen kopen etc.
Hopelijk werkt het. Ben alleen nog niet zeker met wat ik koelpasta op die chip mee mag verwijderen. Ben van plan om wasbenzine te gebruiken.
Bij etos/kruidvat een flesje alcohol kopen (96%). Daarmee kun je perfect dat soort dingen schoonmaken.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Vandaag fix geprobeerd, zonder geluk, heb ik wel mooi een bruikbare dvd-drive over, maar ga denk ik gewoon nieuwe kopen, dingen kosten tegenwoordig niks meer.
Zat eerst nog te overwegen ps3 te halen maar voor 150 euro heb je al een 360 :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 15:56
mehh, mijn xbox360 heeft nu af en toe een 3RROD, had het al meteen na de reparatie, maar na wat gescheld niet meer, nu 3 maanden later heeft hij het weer gedaan :(. 1 dag niet gewerkt ik het ding los gekoppeld en alvast een repair ticket aangemaakt.

Vandaag toch nog even proberen, heb ik 2uur vol plezier zitten gamen :/ doh! nouja wie weet gaat het nu weer 3maanden goed. (heb een jaar verlengd garantie van de vorige reparatie dus ik heb de tijd).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
ijskonijn schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:42:
[...]

Update:

code:
1
2
3
FRANKFURT,

Onze xboxen zaten hoogstwaarschijnlijk in hetzelfde UPS busje :D
Ik had het trouwens verkeerd om, reparatiecentrum is in frankfurt, herne-boernig is UPS verdeelcentrum. Ik dacht dat het andersom was, vandaar mijn verwarring.

En nu maar wachten... :X
toon volledige bericht
Welke status kun jij aflezen op xbox.com? Hebben ze hem al als ontvangen geregistreerd? Bij mij staat er op het moment:

U heeft geen geregistreerde apparaten.

Lekker dan :D Zou dit betekenen dat ik een andere xbox terugkrijg (ander serienr. zou deze melding verklaren). Tot voor etenstijd stond er echter nog gewoon vermeld dat ze nog aan het wachtten zouden zijn op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
J_star schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:51:
Vandaag fix geprobeerd, zonder geluk, heb ik wel mooi een bruikbare dvd-drive over, maar ga denk ik gewoon nieuwe kopen, dingen kosten tegenwoordig niks meer.
Zat eerst nog te overwegen ps3 te halen maar voor 150 euro heb je al een 360 :O
131 zelfs ;-)

10% korting bij de Bart Smit en de cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Razr schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 23:01:
[...]

Welke status kun jij aflezen op xbox.com? Hebben ze hem al als ontvangen geregistreerd? Bij mij staat er op het moment:

U heeft geen geregistreerde apparaten.

Lekker dan :D Zou dit betekenen dat ik een andere xbox terugkrijg (ander serienr. zou deze melding verklaren). Tot voor etenstijd stond er echter nog gewoon vermeld dat ze nog aan het wachtten zouden zijn op de console.
Die status stond er gisteravond bij mij ook, nu staat er weer: servicecentrum wacht nog op apparaat, terwijl de xbox gistermorgen is afgeleverd...vage shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 20:06
Nou, sinds gisteren hoor ik ook bij de club waar ik liever niet bij hoor ...
Maar vage is dat service.xbox.com aangeeft dat mijn xbox geen garantie meer heeft, terwijl ik kan aantonen (kopie bon van foonwinkel, kreeg me xbox toen bij verlenging abonnement) dat ik hem pas sinds april 2007 heb.
Het was toch zo dat alle xboxen 3 jaar garantie hebben sinds de RROD problemen ?
Zit ik verder met het feit dat ik me drive terug moet laten flashen, of zijn er mensen hier die een geflashde xbox opgestuurd hadden en gewoon gerepareerd terug kregen ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

dapluiz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:38:
Nou, sinds gisteren hoor ik ook bij de club waar ik liever niet bij hoor ...
Maar vage is dat service.xbox.com aangeeft dat mijn xbox geen garantie meer heeft, terwijl ik kan aantonen (kopie bon van foonwinkel, kreeg me xbox toen bij verlenging abonnement) dat ik hem pas sinds april 2007 heb.
Het was toch zo dat alle xboxen 3 jaar garantie hebben sinds de RROD problemen ?
Zit ik verder met het feit dat ik me drive terug moet laten flashen, of zijn er mensen hier die een geflashde xbox opgestuurd hadden en gewoon gerepareerd terug kregen ?
Ik had hetzelfde probleem met die garantie, ik gezegd dat ik 'm oktober 2007 heb gekocht, toen zei die meid van de supportdesk dat ik er een kopie van m'n factuur bij moest doen, dan zouden de garantie aanpassen, want de garantie gaat pas in op de dag van aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Dan moet dat wel goedkomen dan vermoed ik zo.
Ga ik nog even googlen over ervaringen van mensen die geflashde 360's naar microsoft gestuurd hebben, of ze daar uberhaupt op letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Tjah, ik had mijne toegestuurd, kreeg hem doodleuk terug. (niet gemaakt)
2 keer eerder wel gelukt.

Ze zijn erop bewust, en het is hun goed recht. Dus ik mag niet klagen.

[ Voor 4% gewijzigd door J_star op 28-10-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Dus als ze merken dat ie geflasht is doen ze er niks mee maar sturen ze m wel terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Zo ik dacht ik start me 360 weer eens op voor de demo van Tomb Raider, en ja hoor weer RROD. Dit is me 3de 360... Deze is zelfs gemaakt nadat de problemen "bekend" waren, en er dus zogenaamde extra koeling in zou komen.
Ik ga iig niet meer de moeite doen en opsturen voor mij is het nu voor goed over met Xbox. :) Het meest slecht stukje hardware in tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:46:
Zo ik dacht ik start me 360 weer eens op voor de demo van Tomb Raider, en ja hoor weer RROD. Dit is me 3de 360... Deze is zelfs gemaakt nadat de problemen "bekend" waren, en er dus zogenaamde extra koeling in zou komen.
Ik ga iig niet meer de moeite doen en opsturen voor mij is het nu voor goed over met Xbox. :) Het meest slecht stukje hardware in tijden.
de problemen waren in 2006 2007 bekend. maar als je verder kijkt op internet zie je ook dat ze andere hardware er in zetten bij repair tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:46:
de problemen waren in 2006 2007 bekend dus daar kunnen we niet veel mee. maar als je op internet zoekt zie je ook dat ze er tegenwoordig andere hardware in zetten(velen malen beter). jammer voor je maar je kan een elektrisch apparaat niet stoppen van kapot gaan (zelfs geen p$3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
amoi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:42:
[...]
de problemen waren in 2006 2007 bekend dus daar kunnen we niet veel mee. maar als je op internet zoekt zie je ook dat ze er tegenwoordig andere hardware in zetten(velen malen beter). jammer voor je maar je kan een elektrisch apparaat niet stoppen van kapot gaan (zelfs geen p$3)
Klopt, maar als je vergelijkt met andere consoles dan is de kwaliteit van de 360 ronduit beroerd (nieuwere modellen weet ik niet). Ik heb die van mij al 2 maal opgestuurd (laatste keer was een paar weken geleden) en nu is er weer iets kapot aan. Ze gaan die van mij nu vervangen ipv. repareren. Dus ik hoop dat het beter wordt, maar die hardware is niet zo goed als het zou moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253596

Walkman schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:52:
[...]

Klopt, maar als je vergelijkt met andere consoles dan is de kwaliteit van de 360 ronduit beroerd (nieuwere modellen weet ik niet). Ik heb die van mij al 2 maal opgestuurd (laatste keer was een paar weken geleden) en nu is er weer iets kapot aan. Ze gaan die van mij nu vervangen ipv. repareren. Dus ik hoop dat het beter wordt, maar die hardware is niet zo goed als het zou moeten zijn....
Als je topic eens terugleest, hoeveel van de elites zijn er stuk gegaan vs de core en arcade etc? Dan krijg je een realisties beeld.
dapluiz schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:21:
Dus als ze merken dat ie geflasht is doen ze er niks mee maar sturen ze m wel terug ?
Um logies, je moet ook niet bij microsoft support aankomen met iligale sleutel, zelfde geld voor sony en nintendo lol. Die vraag hoef je toch niet te stellen I mean come on. Valt mee dat ze nog niet een advocaat meesturen lol!

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 253596 op 29-10-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Aan de ene kant om te huilen, maar aan de andere kant toch om je kapot te lachen...

Zet net mijn 360 aan, opstart-animatie begint en artifacts... schakel hem uit en weer aan: RROD.
In dit topic mischien niks nieuws, ware het niet dat dit dus al mijn ACHTSTE console is in 2 jaar tijd die ik kan terugsturen!

Tot nu toe al 4x RROD, 2x disc niet meer lezen, 1x update loop, 1x dood na ontvangst...

Tel daar bij op de console van mijn broer die al 4x is teruggeweest (3x RROD, 1x disc niet meer lezen)

Dat wordt dus *alweer* bellen ;(

Hoop alleen dat ie op tijd terug is voor GoW2... reparatietijd is geloof ik rond de 7 werkdagen op dit moment?

[ Voor 38% gewijzigd door ironx op 29-10-2008 12:57 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:42:
Aan de ene kant om te huilen, maar aan de andere kant toch om je kapot te lachen...

Zet net mijn 360 aan, opstart-animatie begint en artifacts... schakel hem uit en weer aan: RROD.
In dit topic mischien niks nieuws, ware het niet dat dit dus al mijn ACHTSTE console is in 2 jaar tijd die ik kan terugsturen!

Tot nu toe al 4x RROD, 2x disc niet meer lezen, 1x update loop, 1x dood na ontvangst...

Tel daar bij op de console van mijn broer die al 4x is teruggeweest (3x RROD, 1x disc niet meer lezen)

Hoop alleen dat ie op tijd terug is voor GoW2... reparatietijd is geloof ik rond de 7 werkdagen op dit moment?
hoeveel gold kaarten/games en controllers heb je nu inmiddels? 8 controllers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Lol tering, 8x, en ik maar klagen met mijn eerste keer ...
Werkt dat truukje met die controllers nog steeds eigenlijk ? Anders geef ik bij mijn reparatie opdracht gelijk even aan dat mijn draadloze controller kapot is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online

Dat is inderdaad heel erg vervelend. Die van mij is 2 maal gerepareerd en ik krijg binnenkort een nieuwe omdat ze 'm niet nog een keer gingen repareren. Ik hoop dat ik er dan eentje heb die het heel lang gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
Tjah het is wel raar, want xbox 1 was wel super degelijk, mijne loopt nog steeds als een trein. Maar ik zou raar vinden ineens xbox stopt omdat die kapot is, hij wordt gemaakt en je krijgt service.

PS3 is 3 keer zo duur (arcade).

Ondanks dat is het gewoon dom dat het een rampen console is. Hoeveel kost ze dit wel niet, UPS is wel blij ermee maar hun niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
De Xbox 1 is inderdaad oerdegelijk nu je het zegt :) *afkloppen* die heb ik nu al een jaar of 4 a 5, maar die speelt nog elke avond perfect me xvidjes af via XBMC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007

Huh?

GOW2 heb ik al uit gespeeld die is toch allang uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-05 20:53
wimpie007 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:29:
[...]

Huh?

Gewaagde uitspraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

amoi schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:42:
[...]
Toch is de 360 een apparaat van een verschrikkelijke kwaliteit, dit kun je niet goed praten. Uitval van de PS3 is niet te vergelijk met de 360, kun je er wel een dollar teken bij zetten maar liever duur dan dit imo. :) Ik heb in heel mijn game geschiedenis geen enkel apparaat 3 keer moeten op sturen, en als ik nou een uitzondering was... dit is niet goed te praten.
Met de elite zelfde verhaal.

Ook al heb je nu een 360 die het wel doet, al over nagedacht hoe dat over 5 jaar gaat als je weer eens een "ouwe" game uit de kast wil trekken en de bekende RROD is er op eens? Alleen al om dit feit kan de 360 al geen retro machine worden in de toekomst. ;) Je durf amper games te kopen voor dit ding.
Ik vindt dit echt een hele slechte keus van Microsoft om de build kwaliteit als bijzaak te beschouwen.

Hoofdstuk xbox voor mij bij deze gesloten.
Have fun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
wimpie007 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:29:
[...]

Huh?

Sommige mensen houden het nou eenmaal bij het originele spul :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
ijskonijn schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:52:
[...]

Die status stond er gisteravond bij mij ook, nu staat er weer: servicecentrum wacht nog op apparaat, terwijl de xbox gistermorgen is afgeleverd...vage shit
Inmiddels staat hier nog steeds "Servicecentrum wacht nog op apparaat". Ik heb het even nagevraagd bij een maatje en die wist me te vertellen dat het bij hem zo was dat de status in 1 keer van stap 2 naar 4 ging. Dus hij kreeg na 5/6 werkdagen een status update naar 'we hebben hem gefixed en hij is onderweg terug' :P

Hij had hem de 7e werkdag weer terug dus dat zal betekenen dat wij morgen een verzend berichten moeten krijgen van Microsoft / UPS.

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:46:
[...]

Toch is de 360 een apparaat van een verschrikkelijke kwaliteit, dit kun je niet goed praten. Uitval van de PS3 is niet te vergelijk met de 360, kun je er wel een dollar teken bij zetten maar liever duur dan dit imo. :) Ik heb in heel mijn game geschiedenis geen enkel apparaat 3 keer moeten op sturen, en als ik nou een uitzondering was... dit is niet goed te praten.
Met de elite zelfde verhaal.

Ook al heb je nu een 360 die het wel doet, al over nagedacht hoe dat over 5 jaar gaat als je weer eens een "ouwe" game uit de kast wil trekken en de bekende RROD is er op eens? Alleen al om dit feit kan de 360 al geen retro machine worden in de toekomst. ;) Je durf amper games te kopen voor dit ding.
Ik vindt dit echt een hele slechte keus van Microsoft om de build kwaliteit als bijzaak te beschouwen.

Hoofdstuk xbox voor mij bij deze gesloten.
Have fun. :)
toon volledige bericht
Ik heb ook geen enkele concole uberhaubt 1x moeten opsturen ook de xbox niet, en ik had een launch concole heb hier nog staan die doet het nog prima na jaren, en heb een falcon elite hier staan die het prima doet. Als het bij veel mensen nooit gebeurt en bij sommige overvloeig, zou misschien aan de mensen zelf kunnen liggen? Ik ben altijd rieel met dit soort dingen, zelfde met die cdtjes bekrast als je xbox heen en weer haalt is je cd stuk, staat ook duidelijk in de handleiding dat je dat niet hoort te doen.

Daarnaast is xbox meeste stabiel plat, ook de cdrom drive, en beste ventilatie is ook plat, maar moet er geen tappijt onder de xbox liggen zoals ik sommige mensen zie doen lekker stom.. zoveel andere oorzaken zijn er wat niet schuld van xbox product is. Het is inderdaad zo dat xbox eerste wat te heet werden maja dan zit je in california 40 graden binnen dan nog warme computer ja dan geloof ik graag dat je een rrod krijgt vanwege hitte. Maar in nederland is dat wel stukje anders helemaal met nieuwe concoles.

Wees rieel, 3x of meer kan simpelweg geen toeval meer zijn. Neem ook je eigen verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 12:43

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Vinden jullie het handig om een nieuwe topic te maken?? Aangezien het niet meer zo snel gaat....

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Anoniem: 253596 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:50:
[...]

Ik heb ook geen enkele concole uberhaubt 1x moeten opsturen ook de xbox niet, en ik had een launch concole heb hier nog staan die doet het nog prima na jaren, en heb een falcon elite hier staan die het prima doet. Als het bij veel mensen nooit gebeurt en bij sommige overvloeig, zou misschien aan de mensen zelf kunnen liggen? Ik ben altijd rieel met dit soort dingen, zelfde met die cdtjes bekrast als je xbox heen en weer haalt is je cd stuk, staat ook duidelijk in de handleiding dat je dat niet hoort te doen.

Daarnaast is xbox meeste stabiel plat, ook de cdrom drive, en beste ventilatie is ook plat, maar moet er geen tappijt onder de xbox liggen zoals ik sommige mensen zie doen lekker stom.. zoveel andere oorzaken zijn er wat niet schuld van xbox product is. Het is inderdaad zo dat xbox eerste wat te heet werden maja dan zit je in california 40 graden binnen dan nog warme computer ja dan geloof ik graag dat je een rrod krijgt vanwege hitte. Maar in nederland is dat wel stukje anders helemaal met nieuwe concoles.

Wees rieel, 3x of meer kan simpelweg geen toeval meer zijn. Neem ook je eigen verantwoordelijkheid.
Voor de duidelijkheid, sinds dag 1:

* Hij ligt op een kast naast de TV dus niet in een kast oid
* Hij ligt plat
* Rondom het apparaat is meer dan 20cm ruimte, dus hij kan zijn warmte makkelijk kwijt
* Er staat niks op het apparaat
* Voeding staat ook niet op de grond maar op de kast
* Ook de voeding staat compleet vrij en niet op de grond/tapijt zodat hij eventuele hitte makkelijk kwijt kan
* Gebruik alleen officiele kabels e.d.
* Er wordt ook niet gerookt (mocht dan uberhaupt enig effect hebben)

Dus mijn verantwoordlijkheid heb ik zo wel genomen dacht ik, stuur dat ding ook niet voor de lol terug, en dat muziekje van de helpdesk ken ik nu ook wel uit m'n hoofd ;) En het is trouwens geen nieuw model maar 1 van januari 2007.

En dan nog: 1x heb ik zelfs een console gehad die hier al defect aankwam (ieder spel -> please put disc in 360 console) van het reparatie-centrum en 1x zelfs als met een RROD direct uit de doos... tel uit je winst.

Mischien dat je het niet direct tegen mij had, maar dat er mensen nogal makkelijk omgaan met dat ding (pleur op de grond of in een kast onder de DVD-speler etc.) weet ik ook wel. Ik kijk wel beter uit... :)

/edit

Zit er nu zelfs aan te denken om een compleet nieuwe set te halen (inclusief grotere HD) met een nieuwer model welke dus minder problemen zouden moeten hebben qua RROD's... Weet namelijk vrijwel zeker dat ik weer een 'oud' model terugkrijg en dan is het weer gewoon de vraag: hoe lang houdt ie het deze keer vol.

Deze kan ik dan nog altijd als knutselbox verkopen, HDD kan ik zoieso kwijt. Dat inclusief geld-terug actie heb ik dan een splinternieuwe voor leuk prijsje.

[ Voor 10% gewijzigd door ironx op 29-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:06:
[...]

Voor de duidelijkheid, sinds dag 1:

* Hij ligt op een kast naast de TV dus niet in een kast oid
* Hij ligt plat
* Rondom het apparaat is meer dan 20cm ruimte, dus hij kan zijn warmte makkelijk kwijt
* Er staat niks op het apparaat
* Voeding staat ook niet op de grond maar op de kast
* Ook de voeding staat compleet vrij en niet op de grond/tapijt zodat hij eventuele hitte makkelijk kwijt kan
* Gebruik alleen officiele kabels e.d.
* Er wordt ook niet gerookt (mocht dan uberhaupt enig effect hebben)

Dus mijn verantwoordlijkheid heb ik zo wel genomen dacht ik, stuur dat ding ook niet voor de lol terug, en dat muziekje van de helpdesk ken ik nu ook wel uit m'n hoofd ;) En het is trouwens geen nieuw model maar 1 van januari 2007.

En dan nog: 1x heb ik zelfs een console gehad die hier al defect aankwam (ieder spel -> please put disc in 360 console) van het reparatie-centrum en 1x zelfs als met een RROD direct uit de doos... tel uit je winst.

Mischien dat je het niet direct tegen mij had, maar dat er mensen nogal makkelijk omgaan met dat ding (pleur op de grond of in een kast onder de DVD-speler etc.) weet ik ook wel. Ik kijk wel beter uit... :)

/edit

Zit er nu zelfs aan te denken om een compleet nieuwe set te halen (inclusief grotere HD) met een nieuwer model welke dus minder problemen zouden moeten hebben qua RROD's... Weet namelijk vrijwel zeker dat ik weer een 'oud' model terugkrijg en dan is het weer gewoon de vraag: hoe lang houdt ie het deze keer vol.

Deze kan ik dan nog altijd als knutselbox verkopen, HDD kan ik zoieso kwijt. Dat inclusief geld-terug actie heb ik dan een splinternieuwe voor leuk prijsje.
toon volledige bericht
Dat je hem stuk terug krijgt, geloof je graag ik zelf heb ook met de bezorgdienst bij een vormalig werknemer te maken hebben moeten maken en ik verstuurde daar laptops en desktops display per dag. En de doos kwam nou niet bepaald ongeschonden aan als je begrijpt wat ik bedoel "yay voor piepschuimuitvinding" Dat kun je echt die bezorgdienst aanreiken. Die concoles gaan daar niet de deur uit voor ze werken en RROD geef je xbox is flinke klap en je cooler zit ms niet meer goed of een chip is los gegaan erdoor en voila 3 rings of death. Zelfde geld natuurlijk voor de dvd brander.

Bij die bezorgdienst en bij vele andere hebben ze het er niet zo nauw mee, dus dat kun je microsoft echt niet verwijten maar eerder complimenteren dat ze de zooi van ander opruimen.

En goed dat je uitkijkt maar over algemeen is stuk anders bij mensen die 3x of meer problemen hebben omdat het bijna onmogenlijk is om het anders te doen. Ik zie vaak genoeg mensen die leggen de xbox + voeding in een oude tv kast met alleen een gat erin voor kabels xbox is een computer verse lucht is een must verwacht dan niet na 10 uur spelen waarom dat ding overhit is I mean your asking for it?

Daarom ben gezeur beetje zat van mensen die soms zelfs 6x flikken het ding te mollen, das gewoon onzin en je eigen schuld wat voor verhaal je er ook omheen draait. Het is nog eerder rieel dat je lotterij wint dan het 6x schult van microsoft is. Mensen nemen die verantwoording nooit en zijken een product af boring.. verveeld me nogal snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Ik geef niemand ergens de schuld van, want ik schiet er niks mee op... en mezelf boos maken (wat ik in het begin wel deed) zal ook weinig helpen, kan er nu eerder om lachen, hoe gek dat ook mag klinken :9.

Ik weet niet precies hoe ze het repareren maar als ik de verhalen mag geloven die ik gelezen heb lag het bij de wat oudere modellen vooral aan de manier van solderen tijdens produktie (slechte kwaliteit, niet goed gesoldeerd) en het kromtrekken van het moederbord door 'extreme' hitte.

Lijkt me niet dat ze er onderdelen opnieuw op solderen bij die reparatie-dienst maar gewoon het complete moederbord (vaak van hetzelfde model) vervangen wat ik dus ook enkele malen heb gehad (volgens reparatiebriefje dat er bij zat).

Ik denk persoonlijk zolang ze dat blijven doen het RROD gebeuren bij veel mensen nog terug zal komen. Mischien is het gewoon beter om een nieuwer model moederbord te plaatsen die dat probleem (veel) minder heeft? Maarja, dan zouden ze alle oude modellen moeten weggooien en dat is $ :)

Hoe dan ook, het blijft giswerk en het maakt mij ook niet zoveel uit, er komt gewoon een nieuwe.

Wat betreft compensaties (outcast within @ 12:57): 1x een spel aangeboden gekregen, niks meer (ja, Live kaartjes na terugkomst console, maar die geef ik altijd weg). Ik vroeg er nooit naar, had liever gewoon mn console terug wat ook vaak vrij snel was ;)

En of mensen mij nou geloven of niet (hoe ik met dat ding omga) boeit me ook niet, ik weet zelf wel beter. Als er iemand zuinig is op zn spullen ben ik het wel :) O+

Maargoed, morgen maar even naar de Media Markt om te neuzen, kan ik eindelijk eens Banjo Kazooie uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
sekeroglan schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:52:
Vinden jullie het handig om een nieuwe topic te maken?? Aangezien het niet meer zo snel gaat....
Een nieuw topic lijkt me wel nuttig, een simpele copy&paste van de huidige TS is voldoende. Mijn X360 is vandaag opgehaald en ik heb handig gebruik gemaakt van de info uit de TS om het allemaal zo soepel als mogelijk te regelen, dank daarvoor :)

@special18

Lees dit interview eens... Eigenlijk verplichte kost voor iedereen die de X360 wil verdedigen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bobnofski schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:55:
[...]

Een nieuw topic lijkt me wel nuttig, een simpele copy&paste van de huidige TS is voldoende. Mijn X360 is vandaag opgehaald en ik heb handig gebruik gemaakt van de info uit de TS om het allemaal zo soepel als mogelijk te regelen, dank daarvoor :)

@special18

Lees dit interview eens... Eigenlijk verplichte kost voor iedereen die de X360 wil verdedigen 8)
Hmm volgens mij ben jij zo'n koe persoon kijkt hij koopt een ipod dus ik koop hem ook. Hij zegt dit dus zal wel zo zijn. Ik heb de inleiding gelezen toen wist ik al weer genoeg. Ik ga NIETS van iemand aannemen zonder dat er een passend wetenschappelijk onderzoek op de apparatuur is gedaan. Ik veeg me reet af met dat interview simpelweg omdat ik zijn motieven niet weet. En geen feiten zijn die aangetoond zijn, ik ben geen koe ik kies mijn eigen weg en ik heb nog nooit een rooie ring gehad op mijn launch concole of mijn falcon elite dus mijn vertrouwen is wel gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Anoniem: 253596 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 00:45:
[...]
Hmm volgens mij ben jij zo'n koe persoon kijkt hij koopt een ipod dus ik koop hem ook. Hij zegt dit dus zal wel zo zijn. Ik heb de inleiding gelezen toen wist ik al weer genoeg. Ik ga NIETS van iemand aannemen zonder dat er een passend wetenschappelijk onderzoek op de apparatuur is gedaan. Ik veeg me reet af met dat interview simpelweg omdat ik zijn motieven niet weet. En geen feiten zijn die aangetoond zijn, ik ben geen koe ik kies mijn eigen weg en ik heb nog nooit een rooie ring gehad op mijn launch concole of mijn falcon elite dus mijn vertrouwen is wel gepast.
ROTFL! "Paaa... hij noemt me een koe!" :+

Maarre... jij presenteert je hiermee wel als een voorbeeld van de luie tweaker die niet de moeite neemt zijn mening te onderbouwen met info of links en alleen maar conclusies trekt gebaseerd op je eigen ervaring met welgeteld een paar consoles.

Google "RROD": 18 miljoen hits. Da's best wel een flinke kudde

Bovenaan staat de link naar de wiki met daarin weer een link naar een open brief van de 1-na-hoogste baas van MS waarin hij zegt dat er grote problemen zijn met de X360, excuses daarvoor maakt en een "enhanced warranty program" belooft (enige reden icm GTA IV dat ik een X360 ipv PS3 heb gekocht). Blijven ontkennen dat er grootschalige structurele problemen met het ding zijn terwijl MS dat allang heeft toegegeven is nogal... suf.

Overigens wordt in de wiki ook bevestigd dat de bron van het interview inderdaad een MS insider is, quote:

"Several video game blogs, newspapers, and magazines (Such as Wired, Kotaku, Joystiq, The Inquirer, GamePro, G4, and several others) reported on an interview by a Seattle PI Reader Blog "Digital Joystick" with a confidential source inside Microsoft by the name "xboxfounder". It reported that this source was a team leader and key architect in the creation of the Xbox and Xbox 360 and a founding member of the Xbox team and has since left the company but maintained close ties to the remaining Xbox team.Other websites claim the insider's authenticity has been confirmed".

offtopic:
Het is hier op GoT helemaal geen schande om je ongelijk toe te geven als je daartoe de link(s) krijgt aangereikt. Toegeven dat je iets niet of nauwelijks hebt gelezen maar er toch een uitgesproken mening over hebt wordt echter niet zo gewaardeerd. Of heb je dat na het Anoniem: 253596 in "Help mij met mijn keuzen mr experts :)" slotje op je eerdere post op GoT nog steeds niet door? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253596 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:50:
[...]

Pure onzin.
Ik heb van de laatste 2 generaties, alle consoles die er zijn. In mijn game geschiedenis is de Dreamcast de enige die dead on arival was, en dat kan altijd gebeuren.
Ik ga heel netjes met me spullen om, en ik kan je vertellen dat je me daar niets nieuws over kan vertellen.
Dat jij geluk heb atm wil niet zeggen dat je geen onzin vertel, de 360 is de console met de slechtste build kwaliteit die ik ken herinneren. Zelfs me Commodor 64werkt nog prima...
Dat jij na jaren ook besluit een 360 te halen, en dat die het tot nu toe wel goed doet wil niet zeggen dat er niets aan de hand is. Ik had de 360 weer eens vanaf dag 1, maar dan had me laatste toch echt wel goed moeten zijn.
Maar goed als je het gewoon niet wil inzien/geloven, jou keus. :)

Vindt het aan 1 kan zonde om het hier bij te laten, omdat ik dan met games/extra hardware zit die ik niet kan benutten, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om er weer achter aan te gaan. Weer microsoft te bellen hele verhaal vertellen blabla. bah

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 30-10-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 12:43

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Xbox 360 defecten topic Deel 3

En *O* vind ik toch wat misplaatst voor een 'defecten' topic, zo blij hoef je er niet mee te zijn dat dit topic alweer aan deel 3 toe is :P.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een probleem hebt, of een negatieve mededeling; Erg jammer, maar je hoeft hier geen posting te zetten enkel gevuld met je mededeling en/of frustraties.