Laat ik dan maar weer een verhaaltje van gisteren posten

.
Gisteren dus weer kara ingegaan. Onze MT heeft nu bijna alles uit kara (behalve de plate shoulders van Netherspite) en zijn shammy moet nog wat items van de eerste bazen hebben dus werd ik weer MT. Enige probleem is dat ik ook alles al van de eerste paar bazen heb dus ik had al verwacht dat ik deze run geen loot zou krijgen. Geen probleem, want de gezelligheid, badges en gold zijn genoeg redenen om mee te gaan

.
We hadden een aparte groep bij elkaar:
- 2x prot warrior
- 2x resto shammy
- 1x elemental shammy
- 1x holy pally
- 1x rogue
- 1x frost mage
- 1x warlock
- 1x feral druid
Kortom geen shackle vandaag

. Ik dacht nog: "Dat wordt lachen op moroes"

. Attunemen natuurlijk geen probleem. Door naar moroes. Eenmaal daar aangekomen even de tactiek doorbespreken. Ik tank moroes+pally, rogue "tankt" priest, warrior tankt mortalstrike warrior en druid neemt de andere clothie (geen idee welke dit ook alweer was) voor zijn rekening. Ik ging op een gegeven moment dood. Gelukkig stond onze druid hoog genoeg op de aggro table. Alle adds afgemaakt en daarna werd ik met een combat-res weer in het spel gebracht. Op een gegeven moment waren we nog maar met 5 mensen (3 healers, ik en mage) over. Blijven executen, maar op 1% ging ik weer dood. Gelukkig kregen de healers + de mage moroes net op tijd neer

. Hehe, dat was wel even intensief.
Zelfde probleem trouwens nog gehad op de mobs voor het opera event die je in een ijsblok zetten als je aan het tanken bent, maar gelukkig was dat een kwestie van de druid op allebei aggro laten krijgen

.
Daarna alles tot en met curator one-shotted. Kortom een erg nette run. We hebben over de hele run, maar 1 wipe gehad door een stomme pull van de OT

. Hij pullde de valet aan de linkerkant (kamer van moroes) die het verst weg stond. Waardoor hij de hele tafel met non-elites ook gelijk pullde

.
Om 23:30 uur maar gestopt (na de library quests voor sommige mensen te hebben gedaan), omdat mensen de volgende dag vroeg op moesten.
[
Voor 5% gewijzigd door
Jerry op 13-12-2007 12:09
]