Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 142 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 13.105 views sinds 30-01-2008

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mektheb schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:44:
Loze Discussie : maar ik doe wel even mee

het spel is engels de verhaal lijn is op meeste servers engels , dus op de server waar je zit en de Main taal is engels praat ik altijd engels , als iemand tegen mij lult in SWE ? of iets anders dan vraag ik ze engels te praten

En ik snap wel er Duitse / Franse servers zijn maar dat lijkt me vreselijk Nederlandse WOW ,
" BE JOKE " zou je ook niet willen je vriendin zo heet is als mij ?

" Dwarf joke " ik drink niet meer maar ook niet minder , en dan iemand van de amstel reclame laten in spreken Oo
BRRRRRRRR moet er niet aan denken !!!
Exitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:46:
Donderwoede, gezegend zwaard van de windzoeker! O+
Niet mijn wapen in de zeik zetten he ! :P

[ Voor 13% gewijzigd door redfoxert op 13-12-2007 11:47 ]

https://discord.com/invite/tweakers

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Gister gruul weer neer gelegd ging easy 1 try, daarna naar The Eye om Void weer te killen voor de 3e keer we moesten nog 3 trash pack 1 daarvan gepulled hoppa alles en iedereen tegelijk off line (server crash), na 10 min was iedereen weer terug en hoppa meteen het bericht dat de server over 15 min opnieuw zou opstarten. Dus we wisten wel weer hoe laat het was iedereen weer naar het begin lopen en de server reset afwachten na 30 min was iedereen terug en ja hoor alle trash mobs waren weer terug :( konden we weer alles gaan clearen GG blizz

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:41:
[...]

En DAT is dus mijn probleem, dat is het nl. niet : )
Hmm, misschien alleen op RP servers dan, aangezien ik wel mensen een ban heb zien krijgen voor herhaaldelijk <insert oost-europese taal> spreken in /2.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Laat ik dan maar weer een verhaaltje van gisteren posten :).

Gisteren dus weer kara ingegaan. Onze MT heeft nu bijna alles uit kara (behalve de plate shoulders van Netherspite) en zijn shammy moet nog wat items van de eerste bazen hebben dus werd ik weer MT. Enige probleem is dat ik ook alles al van de eerste paar bazen heb dus ik had al verwacht dat ik deze run geen loot zou krijgen. Geen probleem, want de gezelligheid, badges en gold zijn genoeg redenen om mee te gaan :).
We hadden een aparte groep bij elkaar:
- 2x prot warrior
- 2x resto shammy
- 1x elemental shammy
- 1x holy pally
- 1x rogue
- 1x frost mage
- 1x warlock
- 1x feral druid
Kortom geen shackle vandaag :X. Ik dacht nog: "Dat wordt lachen op moroes" :P. Attunemen natuurlijk geen probleem. Door naar moroes. Eenmaal daar aangekomen even de tactiek doorbespreken. Ik tank moroes+pally, rogue "tankt" priest, warrior tankt mortalstrike warrior en druid neemt de andere clothie (geen idee welke dit ook alweer was) voor zijn rekening. Ik ging op een gegeven moment dood. Gelukkig stond onze druid hoog genoeg op de aggro table. Alle adds afgemaakt en daarna werd ik met een combat-res weer in het spel gebracht. Op een gegeven moment waren we nog maar met 5 mensen (3 healers, ik en mage) over. Blijven executen, maar op 1% ging ik weer dood. Gelukkig kregen de healers + de mage moroes net op tijd neer :P. Hehe, dat was wel even intensief.

Zelfde probleem trouwens nog gehad op de mobs voor het opera event die je in een ijsblok zetten als je aan het tanken bent, maar gelukkig was dat een kwestie van de druid op allebei aggro laten krijgen :).

Daarna alles tot en met curator one-shotted. Kortom een erg nette run. We hebben over de hele run, maar 1 wipe gehad door een stomme pull van de OT :(. Hij pullde de valet aan de linkerkant (kamer van moroes) die het verst weg stond. Waardoor hij de hele tafel met non-elites ook gelijk pullde :X.
Om 23:30 uur maar gestopt (na de library quests voor sommige mensen te hebben gedaan), omdat mensen de volgende dag vroeg op moesten.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 13-12-2007 12:09 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Zin´Rokh, Vernietiger der Werelden :'( }:O

Nee, doe mij ook maar gewoon de Engelse versie. Ik heb een Duitse jongen in mijn guild zitten, en die linkt af en toe items met de Duitse naam ervoor. Dat is echt lachen, vooral als je een beetje Duits onderlegd bent. Die vertalingen zijn soms echt te belachelijk. 8)7

Back to business:

Gisteren rond 7 uur ingelogd, snel nog 6 dailies gedaan (bij de Skettis daily questgiver stond uiteraard een horde op een dak (zodat de guards hem niet kunnen raken) iedereen die in de buurt kwam te DoTten, beetje lame). Daarna invite voor de KZ raid (niet de juiste mensen online voor Zul´Aman, wel bijna genoeg om Gruul te doen maar uiteindelijk maar vanaf gezien). Een nieuwe paladin behoorlijk gepimpt (3 healing plate drops en de healing mace van Maiden), en zelf nog de Grips of Defness mogen looten. Geen major upgrade voor mij, maar met de verandering van Expertise rating was hij nu alsnog wel leuk voor mij.
Opera Event was Romulo and Julianne. Ik als enige rogue op Julianne, om haar heals te kicken. Ging niet echt lekker aangezien ik regelmatig gestunned was als ze ging healen. Gelukkig had de tank dat na een paar keer goed door, en interruptte hij haar als ik niet kon kicken.
Nightbane nog even gepakt, ging heel prima (ik stond gelijk met onze beste warlock qua dps en zijn gear is gelijk aan T5 waar mijn gear rond de T4 zit). Jammergenoeg geen chest voor mij (echt NB al 50 keer gepakt, iedere rogue in mijn guild heeft dat ding en hij dropt nooit als ik er ben :'(). Wel de tanking shield voor een van onze tanks: was ze erg blij mee.
Curator dropte de melee ring, die uiteindelijk naar onze feral druid alt ging omdat ik hem al had (gebruik hem niet eens, ring van Prince is iets beter voor mij). Toen was het 11 uur en moesten er wat mensen weg, dus hebben we de raid beeindigd. Al met al een leuke run, geen wipes op bosses (afgezien van een noob ninja pull van Curator toen er nog 2 trashpulls voor liepen) en een gezellige sfeer onderling. Weer een leuk aantal Badges aan overgehouden, dus binnenkort tijd voor mijn nieuwe pants.

Lethale Morphaene Súndavar

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:02:
[...]

Zin´Rokh, Vernietiger der Werelden :'( }:O
Bolwerk van Azzinoth! 8)

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Haha.

Gisteren ben ik met m'n BE paladin even Maraudon gaan doen met een guildie warrior. Gewoon de meeste mobs neergekregen en een paar bossen, wel lastig maar gelukkig geen wipe. Princess niet geprobeerd omdat we gewoon wisten dat die te lastig zou zijn voor een level 46 warrior en een level 45 paladin.
Wel lekker veel xp verdient en een paar mooie drops die we gedeeld hebben aangezien wij beiden plate nodig hebben.
Ik hoop vanavond even een ZF run te kunnen doen met een guildie ( ff boosten ) zodat ik de Big Bad Pauldrons kan krijgen zodat ik mijn Herrod's Schoulders kan vervangen.

Iemand nog een tip waar ik een goede 2H weapon kan bemachtigen? Ik gebruik nu de 2H mace uit SM en zoek dus een upgrade.

Met de rogue gisteren weer TK gedaan na de reset, void neergehaald, helaas geen trinket :'(

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:45:
Centaurs gaan grinden voor rep \o/
Alsof dat iets sensationeels oplevert ;)

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Blizzard die Gelkis en Magram Centaur clans er in heeft gestopt, het enigste wat je voor die rep. krijgt is wat quest's. Je kunt er geen wapens, armor, patterns, recepies, schematics voor krijgen of kopen.

Hetzelfde geld eigenlijk ook voor Ravenholt Manor en die Syndicate groep.

Eigenlijk is het daar een beetje zinloos om rep voor te farmen. :/

• Vexx
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:08:
[...]

Alsof dat iets sensationeels oplevert ;)

Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom Blizzard die Gelkis en Magram Centaur clans er in heeft gestopt, het enigste wat je voor die rep. krijgt is wat quest's. Je kunt er geen wapens, armor, patterns, recepies, schematics voor krijgen of kopen.

Hetzelfde geld eigenlijk ook voor Ravenholt Manor en die Syndicate groep.

Eigenlijk is het daar een beetje zinloos om rep voor te farmen. :/
Afgezien van het feit dat het je een paar levels bezig houdt (en is dat op zichzelf niet voldoende nut?). Ik vind het niet zo heel erg dat Blizzard hier en daar dit soort factions aanmaakt. Ravenholdt Manor levert voor rogues nog een paar quests op (classquest in ST, nog een paar daarvoor) die wel aardig zijn bedacht vanuit de lore van de class.

Maar je hebt gelijk dat die factions, als je klaar bent met de quests, volledig nutteloos worden.

Op de officiele forums staat een speciale rogue questline nog best hoog op de rogue wishlist: heel veel classes hebben een eigen questline (okee, na TBC skippen veel mensen hem). Zo hebben Druids de quest voor Bearform en epic Flightform, hunters de quest voor de epic boog + staff, priests de quest voor Benediction / Anathema, Warriors de questline voor de Berserker Stance, Warlocks een questline voor zo´n beetje iedere demon die ze krijgen. Shamans hebben speciale questlines voor hun totems, en Paladins hebben hun epic mount quest. In dit opzicht zijn de Rogues een beetje een ondergeschoven kindje.

Verwijderd

Ik ga na ongeveer een jaar niet gespeeld te hebben weer Wow spelen. Weet iemand wat de beste server is om met een nieuw karakter te beginnen ?

Wil graag op een server spelen waar niet iedereen level 70 is en waar er geen low levels bezig zijn

thanks

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:18:
Ik ga na ongeveer een jaar niet gespeeld te hebben weer Wow spelen. Weet iemand wat de beste server is om met een nieuw karakter te beginnen ?

Wil graag op een server spelen waar niet iedereen level 70 is en waar er geen low levels bezig zijn

thanks
Welkom terug zou ik zeggen.

Maar je wilt ergens spelen waar weinig lv 70's zijn en weinig low levels bezig zijn? Of begrijp ik je nu verkeerd?

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23

thanks
nieuwe server?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Verwijderd

och .. dat vertalen .. verschrikkelijk

ook iemand eens gehad in de friends list die het nodig vond om alles te vertalen.. jemig wat is dat belabberd zeg. zo maar even een voorbeeld

"wil je zo naar kruisweg komen om me te helpen want ik moet rond de huilende grot paarden doodmaken"

aargh :'(

zowieso nederlands in games en computerprogramma's .. nee bedankt, niet voor mij

ooit nog eens burnout nederlandse editie gezien bij iemand
lakruil! . je hebt een brandende band troffee gewonnen.

of .. voordat we verder of topic raken ..

zie je jezelf al het volgende typen ?
Ik hoop vanavond even een ZF run te kunnen doen met een guildie ( ff boosten ) zodat ik de Big Bad Pauldrons kan krijgen zodat ik mijn Herrod's Schoulders kan vervangen.

Iemand nog een tip waar ik een goede 2H weapon kan bemachtigen? Ik gebruik nu de 2H mace uit SM en zoek dus een upgrade.
"ik hoop vanavond even een zul' furrak versnelling te kunnen doen met een lid van het gilde zodat ik de grote stoute plaatstalen schouders kan krijgen, zodoende kan ik de schouders van herrod kan vervangen.

iemand nog een tip waar ik een goede tweehands wapen kan bemachtigen? ik gebruik nu de tweehand knuppel uit het rode klooster"

omg :'( :') :'(

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

thanks
Ik ben begonnen (vorige week) op Karazhan, volgens mij is deze server pretty new...

• Vexx
Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:24:
[...]
Maar je wilt ergens spelen waar weinig lv 70's zijn en weinig low levels bezig zijn? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Nee, hij bedoelt dat hij niet helemaal alleen in de lagere lvl gebieden loopt. Dus dat er een beetje een gespreid level bereik is op de server.

Je kan het beste op een nieuwe server beginnen denk ik. Vooral op de oudere servers zitten veel level 70s, met hun alts. Kijk allicht even op de officiële forums in het recruiting deel of er nog guilds zijn die gezamenlijk gaan rerollen op een nieuwe server. Als je dan een beetje doorlevelt heb je meteen kans op een stabiele guild waar je ook mee kan gaan raiden. Dit kan natuurlijk fout gaan, maar beter iets dan niets.

Verwijderd

bedoelde te zeggen waar niet iedereen level 70 is en waar er dus WEL low levels bezig zijn :)
Het is nog vroeg voor mij

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:26:

zie je jezelf al het volgende typen ?

[...]

"ik hoop vanavond even een zul' furrak versnelling te kunnen doen met een lid van het gilde zodat ik de grote stoute plaatstalen schouders kan krijgen, zodoende kan ik de schouders van herrod kan vervangen.

iemand nog een tip waar ik een goede tweehands wapen kan bemachtigen? ik gebruik nu de tweehand knuppel uit het rode klooster"

omg :'( :') :'(
HAHAHAHAHA!!!

Het is soms wel hilarisch idd

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:28:
bedoelde te zeggen waar niet iedereen level 70 is en waar er dus WEL low levels bezig zijn :)
Het is nog vroeg voor mij
Ik zag dat de server Molten Core een nieuwe is. Verder weet ik er geen details van.
Maar misschien is een iets oudere server beter, vooral gezien de economie e.d.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:40:
[...]

Ik zag dat de server Molten Core een nieuwe is. Verder weet ik er geen details van.
Maar misschien is een iets oudere server beter, vooral gezien de economie e.d.
Molten Core is een transfer server :) dus daar kan je nog geen nieuwe chars op maken, char creation gaat pas 'open' als de free transfer vanaf de andere servers klaar is

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:17:
[...]

Afgezien van het feit dat het je een paar levels bezig houdt (en is dat op zichzelf niet voldoende nut?). Ik vind het niet zo heel erg dat Blizzard hier en daar dit soort factions aanmaakt. Ravenholdt Manor levert voor rogues nog een paar quests op (classquest in ST, nog een paar daarvoor) die wel aardig zijn bedacht vanuit de lore van de class.

Maar je hebt gelijk dat die factions, als je klaar bent met de quests, volledig nutteloos worden.

Op de officiele forums staat een speciale rogue questline nog best hoog op de rogue wishlist: heel veel classes hebben een eigen questline (okee, na TBC skippen veel mensen hem). Zo hebben Druids de quest voor Bearform en epic Flightform, hunters de quest voor de epic boog + staff, priests de quest voor Benediction / Anathema, Warriors de questline voor de Berserker Stance, Warlocks een questline voor zo´n beetje iedere demon die ze krijgen. Shamans hebben speciale questlines voor hun totems, en Paladins hebben hun epic mount quest. In dit opzicht zijn de Rogues een beetje een ondergeschoven kindje.
Idd voor Rogue's is er eigenlijk niet echt iets speciaals te halen d.m.v. questline, behalve dan in het begin. Dan heb je in The Barrens 2 mini questjes.

1. Lockpicking quest. In het piratenschip met die reuze papagaai.
2. Poison quest. Dat je die Venture Co figuren moet pickpocketten en killen in dat Torentje vlakbij de
The Sludge Fan.

Nou dat is het dan wel wat je speciale Rogue Quest's kan noemen.

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:43:
[...]

Molten Core is een transfer server :) dus daar kan je nog geen nieuwe chars op maken, char creation gaat pas 'open' als de free transfer vanaf de andere servers klaar is
Ah, dacht dat het een nieuwe was. Wist niet dat dat zo geregeld is.
Maar heb er geen verstand van, ben nooit getransferred. Begonnen op SC, en nog steeds in hetzelfde guild als toen ik begon. Friends > *

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 12:59 ]

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:02:
[...]
Nee, doe mij ook maar gewoon de Engelse versie. Ik heb een Duitse jongen in mijn guild zitten, en die linkt af en toe items met de Duitse naam ervoor. Dat is echt lachen, vooral als je een beetje Duits onderlegd bent. Die vertalingen zijn soms echt te belachelijk. 8)7
Hetzelfde zegt mijn vriendin ook al (ze is oostenrijkse).
Haar eigen laptop is gecrashed en ze kon even een laptop lenen van een vriendin van haar.
Ze speelt dus nu met een duitstalige wow-versie op een engelse server, dus geeft wel eens verwarring met welke questen we nu willen gaan beginnen. Enze loopt te schelden op de duitstalige vertalingen die kant nog wal raken (net zoals de engelstalige term 1 op 1 vervangen door de nederlandse term)
(andersom trouwens ook : waterslang - water snake)

Maar de warlock vind ik wel leuker klinken dan de engelse : heksenmeister

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:46:
[...]

Idd voor Rogue's is er eigenlijk niet echt iets speciaals te halen d.m.v. questline, behalve dan in het begin. Dan heb je in The Barrens 2 mini questjes.

1. Lockpicking quest. In het piratenschip met die reuze papagaai.
2. Poison quest. Dat je die Venture Co figuren moet pickpocketten en killen in dat Torentje vlakbij de
The Sludge Fan.

Nou dat is het dan wel wat je speciale Rogue Quest's kan noemen.
Mijn nelf had een rogue quest op lvl10 voor een dagger.
op mn human pala had ik op lvl 10-14 een quest om ressurection te leren.
op mijn shaman heb je inderdaad voor alle 4 totemsoorten quests.
Maar mn mage had ik nog de meeste classquests, daar kreeg je voornamelijk gear van btw.
Ik had de polearm uit uldaman na de mace uit scarlet monastery, tevens kun je wachten tot level 51 om de quest te doen voor de polearm van de AV facties. Unstoppable force is ook nog steeds een leuk wapen om voor te grinden vanaf level 51, kost geen drol meer tegenwoordig.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
batsma schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:02:
Ik had de polearm uit uldaman na de mace uit scarlet monastery, tevens kun je wachten tot level 51 om de quest te doen voor de polearm van de AV facties. Unstoppable force is ook nog steeds een leuk wapen om voor te grinden vanaf level 51, kost geen drol meer tegenwoordig.
Ja, maar die Unstoppable Force moet je level 60 voor zijn om te gebruiken. Op level 57 kun je de eerste de beste green boe van de AH plukken die beter is.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

hou op exitium ik krijg braakneigingen hier :P

blup

Verwijderd

Even een vraagje? :) Bij sommige classes kun je een heel arsenaal aan verschillende wapens dragen, moet je eerst wel leren maar das niet erg. Om een voorbeeld te geven, ik heb nu dus een Orc Hunter gerolled. Je begint standaard met one handed axes en een bow en die skill je dan ook tijdens het spelen. Maar daarnaast heb ik ook, Guns, Polearms, One handed Swords, Two handed Axes and Swords en Staves skill gekocht. Wat is nu de slimste manier om deze wapens op een gegeven moment zo snel mogelijk naar laten we zeggen 375 te skillen?

• Seraphin
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

Toegegeven, NL-talige films / games komen op mij ook altijd wat vreemd over, maar toch snap ik niet waar iedereen die aversie vandaan haalt. Het geeft toch ook een beetje taal-armoede aan als je het mij vraagt.

Scarlet Monastery -> "Het rode klooster" klinkt inderdaad wat minder, maar waarom zou "Scharlaken Abdij" dan zo'n vreselijke rotnaam zijn? Ik vind het ook wel wat middeleeuws / mystieks hebben :)

Big Bad Pauldrons -> de enige reden waarom dit "lekker klinkt" in het Engels komt door de alliteratie die er in zit. Vertaal het nou eens niet letterlijk naar "Grote Stoute Plaatstalen Schouders" maar b.v. naar "Brute Schouderbladen". Ik geef toe dat het nog steeds "minder" over komt dan de engelse benamingen, maar dat lijkt me meer een kwestie van gewenning dan iets anders.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:31:
Even een vraagje? :) Bij sommige classes kun je een heel arsenaal aan verschillende wapens dragen, moet je eerst wel leren maar das niet erg. Om een voorbeeld te geven, ik heb nu dus een Orc Hunter gerolled. Je begint standaard met one handed axes en een bow en die skill je dan ook tijdens het spelen. Maar daarnaast heb ik ook, Guns, Polearms, One handed Swords, Two handed Axes and Swords en Staves skill gekocht. Wat is nu de slimste manier om deze wapens op een gegeven moment zo snel mogelijk naar laten we zeggen 375 te skillen?
in burning steppes by de portal heb je van die mobs die immuun worden voor damage... lekker er tegenaan rammen

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Seraphin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:32:
Toegegeven, NL-talige films / games komen op mij ook altijd wat vreemd over, maar toch snap ik niet waar iedereen die aversie vandaan haalt. Het geeft toch ook een beetje taal-armoede aan als je het mij vraagt.

Scarlet Monastery -> "Het rode klooster" klinkt inderdaad wat minder, maar waarom zou "Scharlaken Abdij" dan zo'n vreselijke rotnaam zijn? Ik vind het ook wel wat middeleeuws / mystieks hebben :)

Big Bad Pauldrons -> de enige reden waarom dit "lekker klinkt" in het Engels komt door de alliteratie die er in zit. Vertaal het nou eens niet letterlijk naar "Grote Stoute Plaatstalen Schouders" maar b.v. naar "Brute Schouderbladen". Ik geef toe dat het nog steeds "minder" over komt dan de engelse benamingen, maar dat lijkt me meer een kwestie van gewenning dan iets anders.
Het probleem is inderdaad dat je dingen niet letterlijk moet gaan vertalen omdat je dan belachelijke namen krijgt :P
Ikzelf werk overigens 't liefst met Engelstalige software omdat 't vaak toch wat korter en bondiger is en ik me niet aan vreemde vertalingen hoef te ergeren ;) :P

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Als rogue heb je gewoon je quest line voor poisons toch?

[ Voor 73% gewijzigd door TiMMieJ op 13-12-2007 13:40 ]

Verwijderd

Viggen schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:35:
[...]

Het probleem is inderdaad dat je dingen niet letterlijk moet gaan vertalen omdat je dan belachelijke namen krijgt :P
Ikzelf werk overigens 't liefst met Engelstalige software omdat 't vaak toch wat korter en bondiger is en ik me niet aan vreemde vertalingen hoef te ergeren ;) :P
idd zoals "Shoulder of the incarnate"...schouders van de her-geborene? :P
Ok nog eentje dan BWL = Zwart vleugel hol :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 13:45 ]

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Hoe zou je [Dirge] vertalen? :+

Verwijderd

grafzang :')

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 13:47 ]

• Vexx
TiMMieJ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:39:
[...]

Als rogue heb je gewoon je quest line voor poisons toch?
Op level 16 ja. Dat is dan ook meteen de laatste classquest die er is. Bovendien is dit echt een mini questline.

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
mja klaagzang in het nederlands dus ;)

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
Hou het nuttig

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 13:58 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

batsma schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:02:

[...]

Idd, die AV polearm staat op m'n verlanglijst zodra ik lv 51 ding ga ik em halen. Vooral met de huidige AV potjes is het erg simpel om deze te bemachtigen. Ice Barbered Spear heet ie volgens mij.

Ondertussen hou ik nog wel even de mace van SM, maar hoop in ZF misschien de 2 zwaarden te vinden die je tot een epic 2hander kan maken ( ik weet 't de kans is heel klein dat mij dat lukt )

Zowieso zodra ik de AV polearm heb gooi ik er crusader op :D
Ik hou dat wapen toch wel tot in in ramparts de 2H kan looten.

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:48:
[...]

mja klaagzang in het nederlands dus ;)
dan liever elegie

klaagzang is an sich beter vertaald maar klinkt minder stoer :')

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:55:
[...]

dan liever elegie

klaagzang is an sich beter vertaald maar klinkt minder stoer :')
Ik kwam "Treurzang" tegen als vertaling, vind ik opzich ook wel een aardige naam voor een wapen :P

• Seraphin
  • Laatst online: 16:16

Seraphin

Meep?

@ Dirge verhaal: perfect voorbeeld zou ik zeggen.

De een vertaalt het naar "grafzang" (ehm... wtf? ;) ), de ander naar "Klaagzang". Bij het laatste woord krijg ik al een mooi beeld van een verhaal: een wapen waar al zoveel personen mee zijn vermoord, dat het is vernoemd naar de achterblijvers van de slachtoffers o.i.d.

Perfecte naam + potentiële questline voor een roguewapen denk ik zo :o

Vergelijk het anders met computeronderdelen; 10-15 jaar geleden werden alleen de engelse benamingen gebruikt, want de vertaling "klonk zo dom". Nu is er niets mis met woorden als toetsenbord, moederbord, beeldscherm en grafische kaart.

Zwartvleugel's Hol doet mij eerder denken aan een of andere gay-pr0n film, Zwartvlucht's Vesting dan maar?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• batsma
  • Niet online
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:48:
[...]

Op level 16 ja. Dat is dan ook meteen de laatste classquest die er is. Bovendien is dit echt een mini questline.
Niet waar! of ben je nooit naar ravenholdt geweest? heb je toen ook niet die leuke kist opengemaakt?
spoiler:
Voor een quest moet je Ravenholdt manor bereiken en ondertussen wat stappen doorlopen, op een gegeven moment kom je (op level 20 ofzo) een kist tegen waarop staat "quest item, open it" oid. wat er dan gebeurt is er spawned een 30 elite die je met 2 klapjes genadeloos afmaakt. Blijkt later dat je die kist helemaal niet open moet maken :O

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

batsma schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:00:
[...]

Niet waar! of ben je nooit naar ravenholdt geweest? heb je toen ook niet die leuke kist opengemaakt?
spoiler:
Voor een quest moet je Ravenholdt manor bereiken en ondertussen wat stappen doorlopen, op een gegeven moment kom je (op level 20 ofzo) een kist tegen waarop staat "quest item, open it" oid. wat er dan gebeurt is er spawned een 30 elite die je met 2 klapjes genadeloos afmaakt. Blijkt later dat je die kist helemaal niet open moet maken :O
spoiler:
Ik kreeg toen ik die kist open wilde maken netjes een waarschuwing dat ie "trapped" was, openmaken afgebroken en kreeg meteen een "complete" melding dus als je hier in trapt is dat met open ogen. Weet niet of dat vroeger anders was.

Ik vind het net als anderen wel belachelijk dus dat je verder helemaal niks kan met Ravenholdt; zou een perfecte setting zijn voor meer rogue quests.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Yokidrink schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:35:
[...]

in burning steppes by de portal heb je van die mobs die immuun worden voor damage... lekker er tegenaan rammen
En dat kan je gewoon eindeloos doen? ( Totdat je natuurlijk je skilllevel hebt bereikt) of worden mobs ook nog aggressief?

Verwijderd

Gavel of Unearthed Secrets
Hamer van Opgegraven Geheimen

Benediction/Anathema
Zegening/Vervloeking

Bring it on ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 14:13 ]

• Vexx
batsma schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:00:
[...]

spoiler:
Owjah, die quest is er ook nog. Maar dat is dan ook alles. Ik vind nog steeds dat rogues achterblijven qua classquests in vergelijking met veel andere classes (warlocks, 1 quest voor iedere demon, nog een quest voor blue robes rond lvl 35, epic mount quest) (druids, bearform quest, aquatic form quest, epic flightform quest).

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:05:
[...]

spoiler:
Ik kreeg toen ik die kist open wilde maken netjes een waarschuwing dat ie "trapped" was, openmaken afgebroken en kreeg meteen een "complete" melding dus als je hier in trapt is dat met open ogen. Weet niet of dat vroeger anders was.

Ik vind het net als anderen wel belachelijk dus dat je verder helemaal niks kan met Ravenholdt; zou een perfecte setting zijn voor meer rogue quests.
Die Ravenhold boys geven op een gegeven moment toch ook die quest, waarmee je Ebonmask en nog 2 andere items kan kiezen ?

Het zijn idd die boy's van Ravenhold die op een gegeven moment de quest geven waarmee je o.a. de Ebonmask als item kan kiezen. :)

Stiekem snel gechekt op WoWhead :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 14:14 ]

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:06:
[...]

En dat kan je gewoon eindeloos doen? ( Totdat je natuurlijk je skilllevel hebt bereikt) of worden mobs ook nog aggressief?
Op level 70 kan je niet veel meer gebeuren met pre-tbc non-elite mobs he.

Volgens mij moest je trouwens naar Blasted Lands voor die mobs, niet Burning Steppe

Verwijderd

nee .. wtf was het als ik was gekomen op zerkenzang :')
had het beetje letterlijk vertaald, ben niet zo goed thuis in begravenismuziek

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:53:
[...]

Idd, die AV polearm staat op m'n verlanglijst zodra ik lv 51 ding ga ik em halen. Vooral met de huidige AV potjes is het erg simpel om deze te bemachtigen. Ice Barbered Spear heet ie volgens mij.

Ondertussen hou ik nog wel even de mace van SM, maar hoop in ZF misschien de 2 zwaarden te vinden die je tot een epic 2hander kan maken ( ik weet 't de kans is heel klein dat mij dat lukt )
Ik zou niet Sul'thraze maken, die ziet er misschien wel cool uit, maar Ice Barbed Spear is toch net even wat beter (en 'makkelijker' te vinden).

Iemand trouwens al de guildbank op de armory bekeken? Echt weer zo'n handig iets vind ik, kan je overdags nog eens kijken of je nog iets kan gebruiken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door HanH op 13-12-2007 14:26 ]

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
Seraphin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:00:
@ Dirge verhaal: perfect voorbeeld zou ik zeggen.

De een vertaalt het naar "grafzang" (ehm... wtf? ;) ), de ander naar "Klaagzang". Bij het laatste woord krijg ik al een mooi beeld van een verhaal: een wapen waar al zoveel personen mee zijn vermoord, dat het is vernoemd naar de achterblijvers van de slachtoffers o.i.d.
Zat meer te denken aan het pratende zwaard Lilarcor uit Baldur's Gate :9 Dat zit niet in WoW he? Dat zou ik wel grappig vinden, zo'n zwaard wat de hele tijd in /s loopt te klagen ofzo :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Cidolfas op 13-12-2007 14:22 ]

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Cidolfas schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:22:
[...]

Dat zou ik wel grappig vinden, zo'n zwaard wat de hele tijd in /s loopt te klagen ofzo :*)
Of in trade, in het Nederlands :D

Lilarcor, geweldig om gelachen _O-

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:10:
[...]

Op level 70 kan je niet veel meer gebeuren met pre-tbc non-elite mobs he.

Volgens mij moest je trouwens naar Blasted Lands voor die mobs, niet Burning Steppe
woops my bad. ik mix die twee altijd, 't is inderdaad blasted lands waar de portal dus is :o

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wat is nu de slimste manier om deze wapens op een gegeven moment zo snel mogelijk naar laten we zeggen 375 te skillen?
Voor als je 70 bent: in SMV heb je een quest waarbij je vier totems oid moet krijgen. Vier mobs droppen ieder één totem. Ze worden gebanished door drie totems, die je eerst moet killen. Zolang je die totems niet aanraakt is die mob immune voor alles, dus kun je lekker afk slaan. Ze doen niets terug. :)

• batsma
  • Niet online
Cidolfas schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:22:
[...]

Zat meer te denken aan het pratende zwaard Lilarcor uit Baldur's Gate :9 Dat zit niet in WoW he? Dat zou ik wel grappig vinden, zo'n zwaard wat de hele tijd in /s loopt te klagen ofzo :*)
er is wel zo'n zwaard, die whispered steeds verhalen naar je. heeft ook te maken met een bepaalde questline. Het zwaard is van de overleden baas van de "scarlet" voordat ze corrupt raakten. (kan niet op de naam komen)

• Vexx
Ashbringer!!

http://www.wowhead.com/?item=22691 dropt van de chest van de 4 Horsemen in Naxxramas, welke om te zetten is naar: http://www.wowhead.com/?item=13262

[ Voor 86% gewijzigd door Vexx op 13-12-2007 14:37 ]

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Routed schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:51:
[...]

Trollbane is denk ik nogsteeds de server voor als je met teveel nederlandes op een realm wil zitten.

Ally kant heeft nu 3 nl talige guilds, 1 die MH/BT doet (Denial) en 2 die Kara/Gruul/verder doen nu.
Horde side heeft 2? NL guilds, TiC (zitten tegenwoordig ook in MH/BT) en Sterf (ssc/tk).

Verder is er nog een "casual" NL guild aan ally kant die geleid word/werd door een super cool vrouwtje.

En verder zitten er in bijna elke guild wel meerdere nederlanders/belgen.
Meh, datzelfde wat jij van Trollbane beschrijft doet zich ook voor op Outland, bijna iedere guild daar heeft ook wel wat Nerlanders.

En @ Prodigy: Final Fate was gewoon een super gezellige guild, maar mensen wilden daar gewoon weg omdat ze wilden gaan raiden, en dat zat er gewoon niet in, en jij was laatste tijd van Final Fate al helemaal niet meer online, ivm pauze periode enzo, maar vind het nog steeds jammer dat er van die guild niks meer over is.

[Signature]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Exitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:27:
[...]

Voor als je 70 bent: in SMV heb je een quest waarbij je vier totems oid moet krijgen. Vier mobs droppen ieder één totem. Ze worden gebanished door drie totems, die je eerst moet killen. Zolang je die totems niet aanraakt is die mob immune voor alles, dus kun je lekker afk slaan. Ze doen niets terug. :)
Of anders laat je een Warlock een Infernal summonen en banishen. Zo kan het natuurlijk ook, en je kunt het tevens gewoon in je home-town doen. :)

Signature

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:27:
[...]

Of je kan als je 70 bent naar auchindoun kunnen gaan en daar bij de uit/ingang van SL komt constant trash naar buiten rennen en er staan ook een paar npc's.
Als je nou bijna naakt (jawel bijna naakt :) uiteraard met wel iets degelijks om het lijf ;) ) daar een beetje die npc's meehelpt kun je de verschillende weapon skills ook vrij snel omhoog krijgen. :)

• batsma
  • Niet online

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Het heeft niet direct met WoW te maken, maar ik denk dat velen hier net als ik de 2 WoW films van Tales of the Past wel hebben gezien, tijdens het surfen op de WoW forums zag ik ook dat deel 3 nu eindelijk uit is, en hij duurt ook nog is 89 minuten, das gewoon een complete film lengte zo ongeveer, ik moet hem zelf nog downloaden, maar de kritieken zijn iig positief.

Voor wie niet weten waar het over gaat heb ik ook nog even de linkjes naar Deel 1 en Deel 2 erbij gezet.

Deel 1:
Tales of the Past 1

Deel 2:
Tales of the Past 2

Deel 3:
Tales of the Past 3

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

HanH schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:20:
[...]

Ik zou niet Sul'thraze maken, die ziet er misschien wel cool uit, maar Ice Barbed Spear is toch net even wat beter (en 'makkelijker' te vinden).
Nee denk ook niet dat ik die ga krijgen hoor, kost mij teveel ZF runs denk ik en aangezien ik alleen de big bad pauldrons nodig heb daar ga ik gauw verder met het levelen van m'n alt.
Ik vind zowieso die IBS er gaaf uitzien met die mooie glow, en het feit dat het wapen naar beneden wijst op je rug en niet zo stom omhoog wijst ( lees: met de punt omhoog )
Stats zijn netjes en de dmg output ervan ook.

Zucht, heb nu alweer zin im te gamen en ik zit gewoon tot laat op m'n werk ( overwerk ftl)

Trouwens niemand hier die Nawintjuh mist? Hij zit lekker op z'n gat 3 weken thuis van een vakantie te genieten en wow te spelen " the bastard "

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Paladin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:39:
Het heeft niet direct met WoW te maken, maar ik denk dat velen hier net als ik de 2 WoW films van Tales of the Past wel hebben gezien, tijdens het surfen op de WoW forums zag ik ook dat deel 3 nu eindelijk uit is, en hij duurt ook nog is 89 minuten, das gewoon een complete film lengte zo ongeveer, ik moet hem zelf nog downloaden, maar de kritieken zijn iig positief.

Voor wie niet weten waar het over gaat heb ik ook nog even de linkjes naar Deel 1 en Deel 2 erbij gezet.

Deel 1:
Tales of the Past 1

Deel 2:
Tales of the Past 2

Deel 3:
Tales of the Past 3
Nog nooit van gehoord. Ik zit op 't werk dus kan niet ff snel checken wat 't is. Zijn het ingame filmpjes ofzo?

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:43
batsma schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:31:
[...]

er is wel zo'n zwaard, die whispered steeds verhalen naar je. heeft ook te maken met een bepaalde questline. Het zwaard is van de overleden baas van de "scarlet" voordat ze corrupt raakten. (kan niet op de naam komen)
-"I was pure once."
-"Fought for righteousness."
-"I was called Ashbringer."
-"Betrayed by my order."
-"Destroyed by Kel'Thuzad."
-"Made to serve."
-"My son watched me die."
-"Crusades fed his rage."
-"Truth is unknown to him."
-"Scarlet Crusade is pure no longer."
-"Balnazaar's crusade corrupted my son."
-"Kill them all!"

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:43:
[...]

Nee denk ook niet dat ik die ga krijgen hoor, kost mij teveel ZF runs denk ik en aangezien ik alleen de big bad pauldrons nodig heb daar ga ik gauw verder met het levelen van m'n alt.
Ik vind zowieso die IBS er gaaf uitzien met die mooie glow, en het feit dat het wapen naar beneden wijst op je rug en niet zo stom omhoog wijst ( lees: met de punt omhoog )
Stats zijn netjes en de dmg output ervan ook.

Zucht, heb nu alweer zin im te gamen en ik zit gewoon tot laat op m'n werk ( overwerk ftl)

Trouwens niemand hier die Nawintjuh mist? Hij zit lekker op z'n gat 3 weken thuis van een vakantie te genieten en wow te spelen " the bastard "
Wie?

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Nawa, da's die priest joh! :)
Goed nieuws! Maar 'ns checken als ik weer stroom heb thuis. Heb eerste twee delen gezien en dat zag er erg leuk uit. :)

Verwijderd

@ Pasta, Exitium, Yokidrink en Oaky

Nou bedankt voor de tips.

Ik zal ze in mijn achterhoofd houden, want het duurt toch nog even voordat ik L70 ben met die Hunter. Als het dan zover is kan ik tegelijk die andere wapens gaan skillen. :)

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:49:
@ Pasta, Exitium, Yokidrink en Oaky

Nou bedankt voor de tips.

Ik zal ze in mijn achterhoofd houden, want het duurt toch nog even voordat ik L70 ben met die Hunter. Als het dan zover is kan ik tegelijk die andere wapens gaan skillen. :)
Ook in Blasted Lands zitten 2 mobs die zichzelf banishen als ze onder 10% hp komen oid, als je de quest voor ze niet hebt, kun je daar ook eindeloos blijven meppen om je skill omhoog te krijgen.

(en dan hoef je maar lvl 50-55 te zijn)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:30
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:32:
Ashbringer!!

http://www.wowhead.com/?item=22691 dropt van de chest van de 4 Horsemen in Naxxramas, welke om te zetten is naar: http://www.wowhead.com/?item=13262
Jammer dat de quest van Ashbringer nog steeds niet volledig ingame zit. Maar ik denk dat ie in WOTLK toch echt gaat komen.

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Maar daarnaast heb ik ook, Guns, Polearms, One handed Swords, Two handed Axes and Swords en Staves skill gekocht. Wat is nu de slimste manier om deze wapens op een gegeven moment zo snel mogelijk naar laten we zeggen 375 te skillen?
Ik ben bang dat 375 je niet gaat lukken tot WOTLK uit is, maar 350 is nu wel mogelijk :Y)

Voor ranged weaponskill is het het makkelijkste om dr. boom in netherstorm te misbruiken :) als je op wat tonnen aan de kant gaat staan kan je hem raken maar hij jou niet. Zo heb ik mijn thrown, bow en crossbow skills (gun was al maxed) naar 350 gebracht in een paar minuten, (op throw na gewoon een kwestie van autoshoot aan laten staan :) met wat goedkope arrows / ammo)

Voor de andere weaponskills misbruik ik meestal de Deeprun rats in de deeprun tram omdat die een instant respawn hebben. Maar dat is misschien wat lastig omdat je horde bent :).

Gisteren toevallig nog de Defense skill van mijn alt mage geleveled op de deeprun rats :'), heb er met polymorph 5 "geagroed" en vervolgens begonnen ze met veel geweld me aan te vallen. gewoon even elke keer ice barrier gerefreshed en mijn defense skill was in een 5 minuten van 271 naar 295 gestegen :')

Verwijderd

Slamdance schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:00:

Ik ben bang dat 375 je niet gaat lukken tot WOTLK uit is, maar 350 is nu wel mogelijk :Y)
Klopt je hebt helemaal gelijk ;)

Even wat anders kende iemand dit nieuwtje al nieuwsbericht

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:44:
[...]

Nog nooit van gehoord. Ik zit op 't werk dus kan niet ff snel checken wat 't is. Zijn het ingame filmpjes ofzo?
yep, maar het zijn eerder films nu, tis een verhaal wat zwaar leunt op de ashbringer en Arthas die de wereld vervuild met zijn gedachten.

Ziet er erg leuk uit en ik heb zeker van deel 1 en 2 erg genoten.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Wannabe priest, lv 70 undead rogue ;-)
Post dagelijks hier, alleen nu heeft hij geen tijd meer voor ons :'(
Paladin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:07:
[...]

yep, maar het zijn eerder films nu, tis een verhaal wat zwaar leunt op de ashbringer en Arthas die de wereld vervuild met zijn gedachten.

Ziet er erg leuk uit en ik heb zeker van deel 1 en 2 erg genoten.
Nou ik ga ze wel even checken dan, lijkt mij wel leuk :D
Vroeger ook zo genoten van roguecraft of hoe 't ook heette, die UD rogue in iedergeval.

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik start wow op en zie een nieuwe contest.. ik natuurlijk blij! en denk ik doe lekker mee.. zijn de volgende landen elligible:

6. Only submissions from countries eligible to participate will be accepted. Those who are eligible to participate are:

* Participants aged 15 or more residing in:
o France
o United Kingdom
* Participants aged 18 or more residing in:
o Germany
o Ireland

wtf?

waarom nederland niet? wat voor idiote wetgeving hebben wij dat dat niet mag? :(

blup

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Damn, mis hier weer een lekkere flamesessie! Gelukkig ben ik de volgende week weer op dezelfde tijden 'beschikbaar' :P
ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:41:
En DAT is dus mijn probleem, dat is het nl. niet : )
Vroegah was het in ieder geval wel zo dat het spreken van niet-engels op de engelse servers op public channels tegen de policy was. Ze hebben dit veranderd omdat ze d'r teveel tickets op kregen. Helaas. wat mij betreft is het engels of GTFO. Iedereen doet z'n best om met mekaar te kunnen communiceren, en IEDEREEN kan engels. Als je engels zo slecht is dat je je helemaal niet verstaanbaar kunt maken, snap je uberhaupt geen fuck van het spel want dan kun je de questtekst ook niet lezen.
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:08:
Owjah, die quest is er ook nog. Maar dat is dan ook alles. Ik vind nog steeds dat rogues achterblijven qua classquests in vergelijking met veel andere classes (warlocks, 1 quest voor iedere demon, nog een quest voor blue robes rond lvl 35, epic mount quest) (druids, bearform quest, aquatic form quest, epic flightform quest).
Die quests zijn gewoon een pain in the ass hoor, vooral de aquatic form quest. De warlock quests zijn voor een groot deel ook reis-een-uur-heen-en-weer-voordat-we-zo-vriendelijk-zijn-je-volgende-demon-te-geven quests. Verder hebben warriors dus ook alleen maar de defstance quest (wat weer een probleem op zich is, veel retards doen die quest dus nooit |:( ). Druids hebben ook een quest om cure poison te krijgen. Doet niemand meer want een paar levels later krijg je abolish poison en de mana cost is tegenwoordig gelijk.

https://niels.nu

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:13:
Damn, mis hier weer een lekkere flamesessie! Gelukkig ben ik de volgende week weer op dezelfde tijden 'beschikbaar' :P

[...]

Vroegah was het in ieder geval wel zo dat het spreken van niet-engels op de engelse servers op public channels tegen de policy was. Ze hebben dit veranderd omdat ze d'r teveel tickets op kregen. Helaas. wat mij betreft is het engels of GTFO. Iedereen doet z'n best om met mekaar te kunnen communiceren, en IEDEREEN kan engels. Als je engels zo slecht is dat je je helemaal niet verstaanbaar kunt maken, snap je uberhaupt geen fuck van het spel want dan kun je de questtekst ook niet lezen.

[...]

Die quests zijn gewoon een pain in the ass hoor, vooral de aquatic form quest. De warlock quests zijn voor een groot deel ook reis-een-uur-heen-en-weer-voordat-we-zo-vriendelijk-zijn-je-volgende-demon-te-geven quests. Verder hebben warriors dus ook alleen maar de defstance quest (wat weer een probleem op zich is, veel retards doen die quest dus nooit |:( ). Druids hebben ook een quest om cure poison te krijgen. Doet niemand meer want een paar levels later krijg je abolish poison en de mana cost is tegenwoordig gelijk.
druid aquatic form quest is een eitje .. tenminste .. als je eerst outside wow gaat zoeken
(iop de bodem van de zee ten westen van schip op de kust in noordsilverpine - en onder water in dat meertje in het noorden barrens (sludge fen ?) -edit ohja .. en in moonglade op de bodem een dingetje vinden)

als je alleen op de questtekst afgaat .. ben je inderdaad een week of 6 aan het zoeken

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:12:
ik start wow op en zie een nieuwe contest.. ik natuurlijk blij! en denk ik doe lekker mee.. zijn de volgende landen elligible:

6. Only submissions from countries eligible to participate will be accepted. Those who are eligible to participate are:

* Participants aged 15 or more residing in:
o France
o United Kingdom
* Participants aged 18 or more residing in:
o Germany
o Ireland

wtf?

waarom nederland niet? wat voor idiote wetgeving hebben wij dat dat niet mag? :(
Niet dat de wetgeving zo gek is maar blizzard moet dan bewijzen dat het geen kansspel is en volgens de nederlandse wet zal je dan wel allemaal uit moeten gaan zoeken.

Moraal van het verhaal: blizzard is te lui om even een advocaat hier in te huren om te kijken of het mag of niet.

ps. Nederlandse games speel ik al niet meer sinds Dungeon Keeper (pardon kelder heer) 8)7
en die imps dan dondersteentjes oid
Die dungeon keeper meneer had trouwens wel een mooie lage vertelstem.

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 13-12-2007 15:36 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Je vergeet de Berzerker Stance ;). Dat was wel een grappige quest waarbij je in een arena moest vechten tegen allerlei mannetjes :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Vexx
Ik weet dat die quests best moeilijk zijn op zich, maar het gevoel als je hem dan hebt afgerond is echt goed. Mijn eerste character was mijn druid, en toen ik op lvl 10 in een beer kon veranderen na de quest voelde dat echt als een overwinning. Hetzelfde gevoel bij de aquatic form. Dat gevoel heb ik daarna moeten missen omdat er dus voor Catform, Travel Form en Dire Bearform geen quests meer zijn.
Ik heb een warlock alt met alle demons (ze is lvl 43 ofzo), en die quests zijn inderdaad vooral veel heen en weer geloop. Aan de andere kant is de lore kant van die quests erg leuk om te volgen. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen niet boeiend is (questgiver aanklikken, snel door de questtext scrollen, accepten en gaan met die banaan), maar ik vind dat soort quests best vermakelijk om te doen.

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:50:
[...]

Ik weet dat die quests best moeilijk zijn op zich, maar het gevoel als je hem dan hebt afgerond is echt goed. Mijn eerste character was mijn druid, en toen ik op lvl 10 in een beer kon veranderen na de quest voelde dat echt als een overwinning. Hetzelfde gevoel bij de aquatic form. Dat gevoel heb ik daarna moeten missen omdat er dus voor Catform, Travel Form en Dire Bearform geen quests meer zijn.
Ik heb een warlock alt met alle demons (ze is lvl 43 ofzo), en die quests zijn inderdaad vooral veel heen en weer geloop. Aan de andere kant is de lore kant van die quests erg leuk om te volgen. Ik kan me voorstellen dat dat voor sommige mensen niet boeiend is (questgiver aanklikken, snel door de questtext scrollen, accepten en gaan met die banaan), maar ik vind dat soort quests best vermakelijk om te doen.
Lore wise leer je als warlock dat je veracht word door de omgeving.

Ga je vervolgens opzoek naar de warlock trainers dan staan die allemaal in een hoekje of verstopt achter een groot gebouw, fantastisch!

Meestal lees ik op WowHead de quest door die ik doe en scan ik dat ook op lore verwijzingen, maar nu ik mijn 3e alt aan het lvlen ben word het al stukken minder en ga ik meer voor lvling speed :z

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 13-12-2007 16:00 ]

• Viggen
  • Niet online
barfieldmv schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:59:
[...]

Ga je vervolgens opzoek naar de warlock trainers dan staan die allemaal in een hoekje of verstopt achter een groot gebouw, fantastisch!

Meestal lees ik op WowHead de quest door die ik doe en scan ik dat ook op lore verwijzingen, maar nu ik mijn 3e alt aan het lvlen ben word het al stukken minder en ga ik meer voor lvling speed :z
ik weet nog wel dat in closed beta er allerlei protesten waren van lore liefhebbers die vonden dat warlocks geen class mochten worden (of zelfs een aparte faction moesten worden) :P

• Vexx
barfieldmv schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:59:
[...]

Het zal allicht de RP´er in mij zijn (speel niet op een RP realm, maar lijkt me best aardig om eens te proberen), maar ik vind dit soort details in het spel best leuk. Warlocks worden inderdaad gemeden als de pest in de lore, vanwege de gruwelijke dingen die hun class gedaan heeft voor de Burning Legion. Als je dit soort lore interessant vind is het ook een aanrader om de bijbehorende verhalen over Warcraft te lezen. Ze kloppen alleen niet allemaal helemaal met de dingen die in TBC gebeuren. Een eindboss als Illidan of Kel´Thuzad zou nooit dood moeten kunnen imo, maar dat maakt het natuurlijk onmogelijk om er een goed spel van te maken.

@Viggen: Cool, dat wist ik niet! Ze hebben in principe wel gelijk natuurlijk. Net zoals dat de Forsaken eigenlijk in de lore helemaal geen deel uitmaken van de Horde: ze zeggen zelf al dat ze alles zullen afmaken dat in hun weg staat, of dat nu een Orc of een Human is. Blood Elf Paladins, nog zoiets waar echt geen hout van klopt. Zonde, maar het spel is er wel beter op geworden.

[ Voor 16% gewijzigd door Vexx op 13-12-2007 16:05 ]

• Vexx
Zoals Richard in de LFG Comic zegt:
I find this constant discrimination against my kind rather offensive,
it is time... for a change,

I say to you, My Friends, that even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream.

I have a dream, that one day warlocks will rise up and cast off the shackles of oppression.

I have a dream, that one day we will no longer be judged upon by how different we are from you.

...

I have a dream, that one day, we will be looked at and labaled simply,
as *friend*

...

I have a dream, that one day, when all this occurs, that we take advantage of surprise and slaughter as many of you as possible.

I have a dream, that one day there will be no structure left standing, no man or woman left un-decacipated and no babies left un-devoured

I have a dream that none of you will be spared from our rule.

.............

FREE AT LAST, YOU'RE ALL DEAD, BUT WE'RE FREE!!!

Verwijderd

heb hem er voor de gein even bijgezocht ..
Speak with Dendrite Starblaze in the village of Nighthaven, Moonglade.

--------------------------------------------------------------------------------

<name>, I have been following your progress with much delight. You are most assuredly developing yourself into a valued protector of nature.

The time has come for you to learn more about one of the various animal aspects that Cenarius has blessed us with the ability to change into - one that affords you command and mastery of the water. For this, you must travel to the village of Nighthaven in Moonglade and speak with Dendrite Starblaze of the Cenarion Circle there. He will guide you further.
ok .. logisch
Find a Shrine Bauble in Lake Elune'ara, and take it to the Shrine of Remulos in northwestern Moonglade. Once there, use the Shrine Bauble.

You must speak with Tajarri at the shrine afterwards in order to complete the trial.
Complete the Trial of the Lake.
For your first trial, search the depths of Lake Elune'ara to locate a Shrine Bauble. It decays rapidly, so proceed with it to the Shrine of Remulos post haste. Use the bauble at the shrine, and then speak with Tajarri there; she is one of Moonglade's most trusted wardens.

You only have a set amount of time to complete the task, and you may be competing against other druids searching for baubles themselves. Mental and physical dexterity will be critical to your success.

Good luck, <name>.
ok .. logisch
Find the Half Pendant of Aquatic Agility and the Half Pendant of Aquatic Endurance. Speak with the residents of Moonglade to learn clues as to where these items may be located.

Form the Pendant of the Sea Lion from the two pendant halves. You need to be in proximity of the Shrine of Remulos to do this.

Bring the joined pendant to Dendrite Starblaze in the village of Nighthaven, Moonglade.
Pendant of the Sea Lion: 0/1
For the second trial, you'll need the two halves that make the Pendant of the Sea Lion. One half draws power from the agility of the sea lion aspect, gliding through water; the other draws power from the incredible endurance of the sea lion aspect. Druids draw on both these traits equally to embody the aspect of their aquatic form.

Speak with the locals of Moonglade to learn where the parts may lie, and bring both here to join them together. Once formed, take the pendant to Dendrite Starblaze.
tot op de dag van vandaag ... geen idee welke npc's en wat ze zeggen

ahhhh ... 8)7

wat mijn probleem toen ook was - ik kon de druid flight path niet vinden
nou werd ik toch weer nieuwsgierig naar deze quest .. en wat blijkt .. die knakker verteld dus - op de een of andere manier - iets meer over de locatie van de pendants

maar welke cryptische aanwijzing je dan krijgt .. dunno .. cant find it either
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:07:
Zoals Richard in de LFG Comic zegt:

[...]
losjes gebasseerd op martin luther king ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 16:25 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:18
Viggen schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:02:
[...]

ik weet nog wel dat in closed beta er allerlei protesten waren van lore liefhebbers die vonden dat warlocks geen class mochten worden (of zelfs een aparte faction moesten worden) :P
Elke PvP-er (bg's) die geen lock in het team heeft is het hier mee eens : P

• Viggen
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:19:
[...]

Elke PvP-er (bg's) die geen lock in het team heeft is het hier mee eens : P
ja, die mensen hadden een vooruitziende blik ;) :P

maarja, van mij mogen ze rogues best uit 't spel halen... voegen nix toe, zorgen alleen maar voor irritatie als ze je weer es kansloos ganken vanuit stealth :Y)

Verwijderd

Viggen schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:25:
[...]

maarja, van mij mogen ze rogues best uit 't spel halen... voegen nix toe, zorgen alleen maar voor irritatie als ze je weer es kansloos ganken vanuit stealth :Y)
rogues zijn niet erg, alleen als ze van die zieke gear hebben is wel erg. kunnen ze dat niet cappen :+

is wel lollig als een of andere blue geared rogue of warrior op me in staat te hakken in bg en ik gewoon mezelf blijf healen tot iemand anders hem van me af schiet :)

en nee aub geen discussies over CLOS starten :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 16:28 ]

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:12:
[...]
Tevens verdien je ook nog een berg rep van de oude factions pre-tbc niet dat je die veel gaat gebruiken but you never know ..
Blizzard heeft middels een blue post zo goed als bevestigd dat ouwe rep nutteloos wordt in WotLK. Net zomin als vanilla-WoW rep handig is in TBC.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Mensen, pas op voor die repair tool. Niet zomaar ff runnen kom ik nu achter. Er staat bij dat er "wellicht een nieuwe patch gedownload moet worden" als ie iets repaired. Nou ik doe eerst een scan (na de zoveelste @*$&*%# crash sinds 2.3) en ja hoor, hij zegt dat er iets corrupt is. Dus, backupje van interface en ik draai dat onding. Repaired, zegtie. Prima denk ik en start wow, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat je HEEL de 2.3 patch (870 MB) EN de 2.3.2 patch (270ish) kunt downloaden.

$R()*#%#%*#*((#(% <- krachttermen die ik maar even gecensureerd heb :P

Zucht... paar mirror sites zoeken dan. Download 1: corrupt. Download 2: corrupt. Hmm misschien toch iets anders? Blizz download maar ff proberen maar ben inmiddels al 3 uur bezig, beetje nutteloze zaak dus. Moraal: bezint eer ge begint, repairen gaat die crashes toch vast niet oplossen :(

Bnet pindle#2913

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

porn* schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:32:
Zucht... paar mirror sites zoeken dan. Download 1: corrupt. Download 2: corrupt. Hmm misschien toch iets anders? Blizz download maar ff proberen maar ben inmiddels al 3 uur bezig, beetje nutteloze zaak dus. Moraal: bezint eer ge begint, repairen gaat die crashes toch vast niet oplossen :(
Mischien is je geheugen o.i.d gewoon brak waardoor die files steeds corrupted raken? Is je pc oc'ed? Klok hem dan ff terug. Lijkt me niet normaal dat mirror patch downloads gelijk corrupt zijn namelijk.
Darkasantion schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:51:
Ok, ik heb al een tijdje een G11 toetsenboord, weet iemand hoe ik de G(Marco) toetsen ervan juist kan programmeren zodat zij in WoW werken en de ingevoerde macro's uitvoeren, heb al verschillende slechte pogingen gehad, waarin ik nooit dat kreeg wat ik van tevoren netjes had geprogrameerd/getypt 8)7 .
Err macro maken in wow. Dan macro met een keybinder aan een toetsencombinatie linken. Voorbeeld Ctrl+alt+t en deze dan toekennen aan de G toets. Je moet je G toets niet de macro laten intypen dan krijg je vreemde dingen xD.

[ Voor 66% gewijzigd door William/Ax3 op 13-12-2007 16:55 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Viggen schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:25:
[...]

Daar beginnen we weer :O

Iemand die niet van een Rogue kan winnen omdat ie pardoes overvallen word in zijn rug.

Voor eens en altijd; Rogue's zijn bedoeld om als laag bij de grondse damage dealers door het leven te gaan in PvP mode. Waarvoor heb je anders steahlt en stunning effects en poisons ter beschikking.

En ja, ik baal ook altijd even als ik met een andere char. overvallen word door een Rogue. Maar als je, je class goed kent, kun je,je er uit redden.

Want van de 100 Rogues die je op je pad tegenkomt kunnen ze nooit allemaal even goed zijn. En dan bedoel ik niet gear wise, maar puur op de persoon achter de char. :)

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ok, ik heb al een tijdje een G11 toetsenboord, weet iemand hoe ik de G(Marco) toetsen ervan juist kan programmeren zodat zij in WoW werken en de ingevoerde macro's uitvoeren, heb al verschillende slechte pogingen gehad, waarin ik nooit dat kreeg wat ik van tevoren netjes had geprogrameerd/getypt 8)7 .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:02:

Ze kloppen alleen niet allemaal helemaal met de dingen die in TBC gebeuren. Een eindboss als Illidan of Kel´Thuzad zou nooit dood moeten kunnen imo, maar dat maakt het natuurlijk onmogelijk om er een goed spel van te maken.
Nee, maar dat zou dan ook moeten gelden voor The Lich King/Arthas Menethil. Maar aan de andere kant is dat ook weer de uitdaging om evil lore personages de das om te doen. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:47:
[...]
En ja, ik baal ook altijd even als ik met een andere char. overvallen word door een Rogue. Maar als je, je class goed kent, kun je,je er uit redden.
Ach ja als shadowpriest kan ik me zeker goed redden tegen rogues, omdat ik niet ieder weekend wil respeccen ben ik bijna altijd holy en op zich red ik me ook met de dmg outhealen en maar gewoon dots, shadowfiend, fear etc te gebruiken. Als ik oom raak gebruik ik wel een mana pot die je toch gratis krijgt van daily quests.

Tegen een goed geared rogue begin ik vaak niets, dit omdat ik de hele tijd gestunned ben en zo niet dan is ie toch niet voor me en ik kan niet casten als het target niet voor me staat. Dus alleen dotten, mezelf healen en na een fear een mind blast doen

• Vexx
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:53:
[...]

Nee, maar dat zou dan ook moeten gelden voor The Lich King/Arthas Menethil. Maar aan de andere kant is dat ook weer de uitdaging om evil lore personages de das om te doen. :P
/agree

Ik gaf alleen een paar voorbeelden. Jammer dat lore eigenlijk niet goed te combineren is met uitdagende gameplay. Al moet ik zeggen dat ik de Keepers of Time instances echt heel goed bedacht vind: ze bieden allemaal een duidelijk andere gameplay dan andere instances, en zijn nog heel trouw aan de lore ook. Zou zelf graag Mount Hyjal nog willen zien voor WotLK, maar ik weet niet of dit er van gaat komen met de huidige guild progress.

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:47:
[...]

Daar beginnen we weer :O

Iemand die niet van een Rogue kan winnen omdat ie pardoes overvallen word in zijn rug.

Voor eens en altijd; Rogue's zijn bedoeld om als laag bij de grondse damage dealers door het leven te gaan in PvP mode. Waarvoor heb je anders steahlt en stunning effects en poisons ter beschikking.

Want van de 100 Rogues die je op je pad tegenkomt kunnen ze nooit allemaal even goed zijn. En dan bedoel ik niet gear wise, maar puur op de persoon achter de char. :)
Mja, wordt lastig als je bezig bent met een mob en je hebt nog maar <50% hp ofzo ;) Dan is een stunlock gewoon helaas, pindakaas... 'k ga tijdens het questen ook geen pvp trinket/gear gebruiken omdat er toevallig wat lame mensen tussen zitten :P Probleem van rogue is ook dat je ze niet aan ziet komen, andere classes kun je iig nog aan zien komen en op reageren :) Snap best dat dat nou net hetgene is waar een rogue goed in is, maar dat maakt 't niet minder vervelend ;)

Heb trouwens zelf ook een rogue @ lvl59 (female dwarf :P) omdat ik elke class een keer wil hebben geprobeerd. Ben een "alt-aholic" ;) :P

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:57:
[...]

/agree

Ik gaf alleen een paar voorbeelden. Jammer dat lore eigenlijk niet goed te combineren is met uitdagende gameplay. Al moet ik zeggen dat ik de Keepers of Time instances echt heel goed bedacht vind: ze bieden allemaal een duidelijk andere gameplay dan andere instances, en zijn nog heel trouw aan de lore ook. Zou zelf graag Mount Hyjal nog willen zien voor WotLK, maar ik weet niet of dit er van gaat komen met de huidige guild progress.
Lore is wel degelijk te combineren met uitdagende gameplay hoor ;) kijk bv. maar naar BWL ;)

Het probleem van de "meeste" World of Warcraft spelers is dat ze zo gehecht zijn aan de lore die er nu is dat ze iedere uitbreiding die er op komt niets vinden.

Zeker als Night of the Dragon en de nieuwe WoW Manga uitkomen van Richard A. Knaak dat zijn namelijk de eerste boeken die zich in de toekomst van WoW/parallel met WoW afspelen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:50:
Mja. Ik vond vooral de warlock succy quest een hel op m'n alliance warlock. Hele pokkeend naar The Barrens sjouwen. Ik vind die quests leuk hoor, en ik vind het in het geval van een warlock logisch dat je iets speciaals moet doen om een nieuwe demon te kunnen summonen, maar 'speciaal' is een pokkeeind sjouwen niet echt. Zelfde geldt voor de druid aquatic form quest. Bearform vond ik wel weer leuk, da's meer knokken en minder sjouwen.

https://niels.nu

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:57:
[...]

/agree

Weet je wat ik mij nu afvraag, wie van de sterkste lore personages zou het sterkste zijn?

A. The Lich King/Arthas. (De grote man van The Scourge)
B. Kill'Jaeden (de uberbaas van de burning Legion)
C. Deathwing ( De echte leider van de The Black Dragon Flight).

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:17:
[...]

Weet je wat ik mij nu afvraag, wie van de sterkste lore personages zou het sterkste zijn?

dat is een lastige vraag:

Qua kracht zal het gaan tussen Arthas en Deathwing.

Qua aanvals kracht zal het Kil'Jaeden zijn (hij heeft immers de hele Burning Legion tot zijn beschikking. Kleine aanvulling de echte uberbaas van de Burning Legion is Sargeras (een van de Titans die Azeroth gemaakt heeft), achter dwaalt zijn "ziel" rond in de twisting nether en is zijn lichamelijke vorm min of meer kwijt.

De grootste impact op Azeroth zal wel zijn als Deathwing (Neltharion is trouwens zijn echte naam) dood gaat, hij is immers 1 van de Aspects en wel die van aarde, de kans is dan ook groot dat als hij dood gaat Azeroth wellicht heel anders eruit komt te zien.

Zelf denk ik overigens dat Arthas de minste van de 3 is en Kil'Jaeden bovenaan staat.

Redenering: Arthas mag dan wel ongelovelijk sterk zijn, maar in mijn beleving zijn Kil'Jaeden en Deathwing stukken slimmer/gemener al zal dat ongetwijfeld komen omdat Kil'Jaeden bij de Burning Legion hoort en Deathwing onder invloed van de Old Gods is.

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 13-12-2007 17:36 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:17:
[...]

Kill'Jaeden is helemaal de uberbaas niet van de burning legion, hij is een onder bevel hebber van Sargeras die weer een onderling is van de Titans maar corrupt werdt.

Volgens mij moeten Archimonde en Kill'Jaeden ongeveer gelijk in kracht zijn en archimonde werdt redelijk gewhipped door Malfurion/illidian en de draken. (als je de half canon boeken van Richard Knaap mag geloven uiteraard).

Als je het op die manier bekijkt zullen deathwing en Arthas boven Kill'Jaeden staan, aangezien Arthas illidian dik heeft gebeat en deathwing ook redelijk zijn best heeft gedaan.

Dus imho:

Arthas,
Deathwing,
Kill'Jaedan

[edit]

Bleh, terwijl ik me boeken er een beetje op na pak ben ik alweer veels te laat ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 13-12-2007 18:09 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!