Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 142 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 13.099 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:29
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:53:
[...]

Ja, ik kan niet wachten todat ik wat serieuze spelldamage en crit kan krijgen..

High end elemental shamans doen zo'n 4k op een Lightning Bolt + Lightning overload is 6k damage met maar 2sec casten, dan one-shot je veel mobs denk ik... en 2-shot je andere spelers in pvp :P

Het schijnt ook zo te zijn dat Chainlightning (CL) 3X Lightning overload (LO) can proccen, dat zou dus betekenen dat je 12 targets met 1 CL kan raken! LO's zijn de helft van de originele damage... maar dan nog...

Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen? Ik niet namelijk, k'heb pas net LO :P
Die lightning bolts zijn dan wel crit hoop ik : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

Seraphin

Meep?

* Seraphin is nu ook besmet:

"lief dagboek"

Gisteren een leuke world-pvp ervaring meegemaakt. Had een RL maat geboost in BF, en dacht naderhand "laat ik voor old-times sake nog eens een paar Thrallmar Marks pakken". Dus /pvp en naar the stadion gevlogen; daar stond een eenzame alliance druid te wachten tot de stadion van neutral naar alliance ging.

Dat werd een heeel interesant gevecht (ik ben ook druid).

Ik had de mazzel dat ik de opening had: pounce -> fearie fire -> mangle -> shred, maar deze druid wist wat ze deed en danste/healde/vocht vrolijk met me mee. Hibernate, cyclone, entangling roots, allebei probeerden we de ander uit evenwicht te halen, allebei wisten we er mee om te gaan:

Zij castte hibernate -> ik shiftte naar caster om niet in slaap te vallen
Ik castte cyclone -> zij gooide nog snel een hot op zichzelf

Twee keer had ik haar bijna dood, maar bij druids telt "bijna dood" niet, en ze kreeg het voor elkaar zich weer vol te healen. Ondertussen merkte ik dat mijn mana bar toch wat sneller naar beneden ging dan de hare, en na een lang gevecht (ik denk dat we echt minimaal 5 minuten bezig zijn geweest) zat ik "vast" in caster form (helemaal oom, dus bye bye bear form). Toen ik zag dat ik het niet ging redden (zat vrij snel daarna op 5% health) ben ik maar stil gaan staan en /bow gedaan. Ik kreeg nog een /hug, en toen hapte ik in het stof.

Helaas dat ik niet gewonnen heb zou je kunnen zeggen, maar de manier waarop het gevecht ging was zo gaaf dat ik er wel vrede mee kon hebben (en mijn lame-ass "I'm not nub!" excuus: zij had pvp gear aan, ikke is full PVE spec / geared :P )

Na de corpse run haar nog ff opgezocht en /salute gedaan, na een /hug van haar kant zonder verder gevecht weer uit elkaar gegaan :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:31:
[...]

Welke namen en welke guild hebben we het hier dan over? :)

Ik speel aan de andere kant in High Infidelity sinds een week of 2
Mijn Druid Heet Anaxim en zit in Glory Days.
Mijn Warlock heet Cerberon en zit in ons alt Guild Dire Nights.

http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Outland&n=Anaxim

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:45

NoTimeRemains

I know

Seraphin schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:10:
* Seraphin is nu ook besmet:

"lief dagboek"
helemaal te gek!! en zo hoort het natuurlijk ook!
helaas als ik eens een keer /pvp doe dan wordt ik op mijn server helemaal geownd en gecorsecampt...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:30
Hydra schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:46:
[...]

Wat een onzin. Het is geen ruimteschip, het is een interdimensionaal schip. Interdimensionaal reizen komt in ongeveer elke MMORPG, RPG en fantasybook wel voor zo'n beetje. Je klinkt net zoals de whiners op het forum voordat TBC uitkwam...
Zo extreem bedoelde ik het ook niet, interdimensionaal is inderdaad een betere benaming, daar heb je gelijk. Maar bekijk het dan vanuit dit standpunt:
- Als het 'fysiek' gezien vliegt, hoe kan het dan van Draenor naar Azeroth komen?
- Als het interdimensionaal is, hoezo hebben de Bloodelves dan nog niet de rest van Tempest Keep gebruikt om andere dimensies op te zoeken? Betekent dat ze in feite nog een grote Dark Portal hebben waarmee ze nog kunnen kiezen waar ze heen willen ook. Hoezo is iedereen dan zo gefixeerd op DE Dark Portal in Blasted Lands? De 'enige actieve' portal naar Draenor, terwijl de grootste dus in Netherstorm in de lucht hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:38
NoTimeRemains schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:48:
[...]

helemaal te gek!! en zo hoort het natuurlijk ook!
helaas als ik eens een keer /pvp doe dan wordt ik op mijn server helemaal geownd en gecorsecampt...
Idd , maar vind het /pvp helemaal al niks wil een Horde kunnen pakken when i want where i want :P , behalve in shattrah of iets ,

Elemental Platua Iemand ? daar is het echt altijd WW3 , 5 vs 5 , 10 vs 10 echt oorlog om wie er mag Farmen het komend uur kortom Geweldig

Nu ben ik nieuwschierig wat jullie lifetime kills zijn ?

Ik doe amper Bg's behalve als het AV weekend is verder doe ik alleen Arena + World pvp

en zit nu aan de 18947 Life time Kills , :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

UTwizard schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:49:
[...]

Zo extreem bedoelde ik het ook niet, interdimensionaal is inderdaad een betere benaming, daar heb je gelijk. Maar bekijk het dan vanuit dit standpunt:
- Als het 'fysiek' gezien vliegt, hoe kan het dan van Draenor naar Azeroth komen?
- Als het interdimensionaal is, hoezo hebben de Bloodelves dan nog niet de rest van Tempest Keep gebruikt om andere dimensies op te zoeken? Betekent dat ze in feite nog een grote Dark Portal hebben waarmee ze nog kunnen kiezen waar ze heen willen ook. Hoezo is iedereen dan zo gefixeerd op DE Dark Portal in Blasted Lands? De 'enige actieve' portal naar Draenor, terwijl de grootste dus in Netherstorm in de lucht hangt?
Als jij een interdimensionaal schip hijackt, weet jij dan hoe het werkt? :)

Dat ding word dus aangedreven met die Holy Light magie van de Naaru, die de Daenei van de Naaru geleerd hebben. Zou zomaar kunnen dat Blood Elves er dus helemaal niets mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:30
DizzyWeb schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:56:
[...]

Zou zomaar kunnen dat Blood Elves er dus helemaal niets mee kunnen.
En precies dat is dus waar het mee begon, de lore achter de Exodar / de Draenei, wat meer uitleg hierover zou ik graag zien in het spel. Dat is wat ik probeerde aan te tonen in mijn eerste post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:23
Zow, aangezien ik thuis niet op mn pc WoW kan spelen, ben ik maa rop het guildforum begonnen met het tekenen van een paar guildies. Zie hier de eerste, een resto shammie in kara/t4/t5 gear.

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wow/apache/5.jpg

Ben alleen niet zo tevreden met de benen, die worden overnieuw gedaan in illustrator, ook de shield-arm krijgt een kleine repositioning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
UTwizard schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:49:
Het vliegt niet fysiek. Net zoals jij niet fysiek het hele 'eind' van Azeroth naar Draenor reist als je door de dark portal stapt.
Omdat er geen knopje 'reis naar waar ik heen wil' in zit? Nooit opgevallen dat de magische meuk verzameld door de manaforges allemaal richting TK getransporteerd wordt? Kennelijk moet 'ie opgeladen worden. Verder is het natuurlijk uberhaupt maar de vraag of de Belfs uberhaupt snappen hoe dat ding werkt. De naaru zijn immens krachtige magische wezens, niet te vergelijken met 'gewone' sterfelijke rassen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:52:
beste mede wowers

Gisteren na een lange tijd weer even gespeeld met mijn warlock, ik heb echter het gevoel dat ik totaal geowned word in pvp (ben ook eerder een PVE'er) mijn damage is om te huilen en zoals je waarnschijnlijk ook ziet in mijn armory heb ik waarnschijnlijk de verkeerde gems zitten stacken....

Ik heb het gevoel dat ik niet van een demo build af kom, omdat ik voor aff te weinig +dmg heb.. kan iemand mij aanraden wat te doen aan mijn gear (ja die offhand komt nog wel) en of build.

misschien dat iemand mij door kan verwijzen hoe ik proper een beetje kan pvpen, want wat ik op mijn lock uithaal is ronduit belachelijk... (dot,dot,dot)sb.sb.drain life, dot

armory profile http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Frostmane&n=Xeviumius

ookal weet ik dat, er veel pvp gear in zit. en veel lifetime kills heb.. het werkt gewoon niet echt vloeiend meer, zoals voor TBC..

alvast bedankt,
niet om rot te doen, maar jij vind het vaag dat je spelldmg zuigt..? je heb alleen maar +12 sta gems in je equip zitten.. gek hè? daarnaast is je wapen niet voor affliction locks, en moet je een betere vinden (heroic SP run doet wonderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:37

vhal

ಠ_ಠ

Hydra schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:30:
........ De naaru zijn immens krachtige magische wezens, niet te vergelijken met 'gewone' sterfelijke rassen.
lol, toen ik bovenstaande zin las, moest ik gelijk denken aan wat er op onze server gebeurde toen iemand een paar dagen terug een pitlord kite naar Shattrah. Die werd ook ge-one-shotted door die Naaru gast

Afbeeldingslocatie: http://i210.photobucket.com/albums/bb36/mvhal/WoWScrnShot_120907_181154.jpg

edit: die gast met die Sonic Spear...c'est moi :P

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 14-12-2007 18:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:51:
[...]

niet om rot te doen, maar jij vind het vaag dat je spelldmg zuigt..? je heb alleen maar +12 sta gems in je equip zitten.. gek hè? daarnaast is je wapen niet voor affliction locks, en moet je een betere vinden (heroic SP run doet wonderen)
niet om rot te doen.. maar ik ben demo zoals ik had verteld in de post, dus beter lezen volgende keer :)

Ik weet het dat ik verkeerde gems heb zitten stacken, ik dacht hoe meer +stam hoe gunstiger voor in arena omstandigheden destijds dan, survivabilty (SL + immens veel stam = win) daarnaast dacht ik dat de set en additional equipment mij meer dan average +dmg zou verschaffen.. helaas zit ik ernaast,, aangezien iedereen tegenwoordig behoorlijke goede gear kan farmen met een shitload resilience.. mijn dmg output is ook beneden graads te noemen.

Zit er denk ik niets anders op dan andere equip + gems farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sword dus uit SP.. heeft +hitrating en +spelldmg.. gems -> 9 spelldmg, 8 spellhit of een combinatie ervan (4 spellhit, 5 spelldmg) dat soort dingen..

beetje instances grinden gewoon.. en ik ben me bewust van je demonspec atm.. maar nogmaals.. 12 sta is best nutteloos voor een warlock met weinig spelldmg..

survivability...? je vertraagd je dood alleen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:28:
sword dus uit SP.. heeft +hitrating en +spelldmg.. gems -> 9 spelldmg, 8 spellhit of een combinatie ervan (4 spellhit, 5 spelldmg) dat soort dingen..

beetje instances grinden gewoon.. en ik ben me bewust van je demonspec atm.. maar nogmaals.. 12 sta is best nutteloos voor een warlock met weinig spelldmg..

survivability...? je vertraagd je dood alleen..
bedankt voor je antwoord, zal daar inderdaad aan gaan werken :) ... en dat dood vertragen is inderdaad waar het op lijkt,, veel incaseren maar weinig uithalen.. bah! echt dom van me, trouwens jou lock mag er ook wel aan geloven zo blijkt? 758 +dmg 45 resilience.. of zit ik nou verkerd te kijken @ xavius

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:38:
[...]

bedankt voor je antwoord, zal daar inderdaad aan gaan werken :) ... en dat dood vertragen is inderdaad waar het op lijkt,, veel incaseren maar weinig uithalen.. bah! echt dom van me, trouwens jou lock mag er ook wel aan geloven zo blijkt? 758 +dmg 45 resilience.. of zit ik nou verkerd te kijken @ xavius
ik ben een PvE warlock..ik heb 892 shadowdamage nu (selfbuffed).. ik focus me volledig op shadowdmg, dus zal mijn "gemiddelde" spelldmg lager zijn..

ik zit nu in een guild die de eerste stappen in MH zet, dus mijn gear zal wel snel komen.. resillience werk ik pas beetje aan als ik de tijd heb..

verder is mn equip wel redelijk ok imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owkee vandaar, iig ook gewerkt aan je +hit/crit.. nouja , ik heb niks gezegd :)

[sorry voor de slowchat]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:54:
Owkee vandaar, iig ook gewerkt aan je +hit/crit.. nouja , ik heb niks gezegd :)

[sorry voor de slowchat]
ach, nu we toch bezig zijn.. :+

ik heb me eerst 99% gefocused op hit-rating. mn hitcap haal ik met mn T0 gloves (35 hitrating zit daarop..)

nu voornamelijk aan spelldmg en crit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:48:
[...]

ik ben een PvE warlock..ik heb 892 shadowdamage nu (selfbuffed).. ik focus me volledig op shadowdmg, dus zal mijn "gemiddelde" spelldmg lager zijn..

ik zit nu in een guild die de eerste stappen in MH zet, dus mijn gear zal wel snel komen.. resillience werk ik pas beetje aan als ik de tijd heb..

verder is mn equip wel redelijk ok imo..
Ehm, 892 shadowdmg voor een lock die kael'thas heeft neergelegd is ronduit shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:42
ImdaMned schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:39:
[...]

Ehm, 892 shadowdmg voor een lock die kael'thas heeft neergelegd is ronduit shit.
En dit is zelfs nog met een flask die 28 damage geeft en fel armor 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Je kunt al boven de 1k dmg komen voordat je maar in kara bent begonnen en jij zit in een guild die kael dood heeft met minder dan 900 dmg ? :D

Mag je die guild wel op je knietjes bedanken dat je uberhaupt meemag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mwah.. je kan lullen wat je wil, maar equip is niet alles wat je nodig heb om ver te komen..

common sense is altijd wel prettig.. daarnaast ben ik wel degelijk nuttig voor de guild, en is mijn DPS verre van slecht.. ik sta altijd in de top van de DMG meter..

wat denk je van gevechten als solarian.. als er iemand vrolijk blijft staan als hij de bom is.. dat soort grappen..

ik besef dat mijn equip niet je-van-het is, maar ik improove het zodra ik de kans heb..

/edit zojuist nog gedaan met solarian.. haar wand dropte, en die heb ik mooi aangenomen. +hit, +crit en 23 spelldmg.. dat ipv een groene wand met +24 shadow dmg..

[ Voor 42% gewijzigd door BootVluchteling op 14-12-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
BootVluchteling schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:00:
ik sta altijd in de top van de DMG meter..
Zegt imo toch meer over de andere DPS classes in je guild dan over jou. Nofi :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwah.. je kan lullen wat je wil, maar equip is niet alles wat je nodig heb om ver te komen..

common sense is altijd wel prettig.. daarnaast ben ik wel degelijk nuttig voor de guild, en is mijn DPS verre van slecht.. ik sta altijd in de top van de DMG meter..

wat denk je van gevechten als solarian.. als er iemand vrolijk blijft staan als hij de bom is.. dat soort grappen..

ik besef dat mijn equip niet je-van-het is, maar ik improove het zodra ik de kans heb..

/edit zojuist nog gedaan met solarian.. haar wand dropte, en die heb ik mooi aangenomen. +hit, +crit en 23 spelldmg.. dat ipv een groene wand met +24 shadow dmg..
Jij bent ook met te veel chars bezig om je lock goed te gearen. =D

Maargoed, misschien weten jullie het al van mij :P Weg PvE, meer PvP :) Dus mijn vraag, klopt het dat lifebloom een soort nerf krijgt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:11:
[...]
Maargoed, misschien weten jullie het al van mij :P Weg PvE, meer PvP :) Dus mijn vraag, klopt het dat lifebloom een soort nerf krijgt? :(
Bugfix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cls schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:09:
[...]

Zegt imo toch meer over de andere DPS classes in je guild dan over jou. Nofi :>
no offense taken..

uhm, misschien is mn class gewoon overpowered..? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:14:
[...]

no offense taken..

dat sowieso ;) :P

heb trouwens zelf een priest met 1161 shadowdmg unbuffed, alleen maar kara gedaan (maar ik heb 't wat makkelijker met lage hitcap zodat ik veel +dmg kan stacken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
BootVluchteling schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:14:
[...]

no offense taken..

In PvP, tegen bepaalde classes wel en tegen bepaalde classes niet :P

In PvE valt het behoorlijk mee, rogues zouden je erg goed moeten kunnen bijhouden zo dan niet inhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
cls schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:16:
[...]

In PvP, tegen bepaalde classes wel en tegen bepaalde classes niet :P

In PvE valt het behoorlijk mee, rogues zouden je erg goed moeten kunnen bijhouden zo dan niet inhalen :)
tegen 80% van de rogue's ben ik kansloos.. uhm, maar betreft dat kara.. ik ben deze guild pas 1,5-2 maanden geleden ingegaan.. hiervoor liep ik stage en had ik geen tijd om te WoWen..

hierdoor heb ik dus kara grotendeels misgelopen. kara wordt dus nu ook niet meer georganiseerd. same als gruul en maggy.. ZA en kara zijn nu zelfinitiatief..

hierdoor is mn equip voornamelijk heroics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 06:35
Vanavond 69 gedinged. Nog 2 hele dagon om 70 te worden. Vanavond maar es op zoek naar Shadow Lab groups. Goede en slechte ervaringen opgedaan :S

Ik werd geinvite door een group met 2 70 mages, 70 rogue en 70 priest. Ik moest tanken. Mwoah moet te doen zijn. Eerste boss, doet af en toe fear, cone aoe spell. Paar fear rondes en hij moet down zijn. Gevecht duurde dus zon 7 minuten. Ik had beide DPS trinkets 3 keer gebruikt, 2 minuten cooldown erop. Die mages hun DPS was echt waardeloos. Hij ging wel down maar priest en ik zeiden gelijk tegen elkaar: Lets form a new group.

Weet ook niet wat het was met die 2 mages. De ene was constant bezig met arcane missiles en die andere met pyroblast. Mag toch niet zo heel slecht zijn op level 70.

Eerder op de middag met een 70 mage, 70 fury warrior, 70 priest en 69 shaman naar Old Hillsbrad geweest. Wederom tanken. Was best bang dat die fury warr aggro zou trekken, maar lukte hem niet ondanks zijn S1 gear.

Morgen 70 dingen en me attunement fixen. Zit op 1 na laatste stap van mijn Karazhan attunement quest, fragments uit Steamvaults en TK halen en dan BM. Volgend weekend start de xmass raidbreak van mijn guild omdat er nogal wat studenten dan naar huis zullen gaan voor de feestdagen. Dan wordt er ipv MH en BT, Zulaman en Karazhan geraid. Die laatste is leuk voor mij om wat bij te gearen. Zijn toch pure badge farmruns voor mijn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t w00t, 2008 3 vs 3!
Hallo Shoulders! =D

En bedankt lieve guildies dat we nog een keer TK gaan _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboekkie

Gister naar kara geweest met mijn rogue...geweldige run en uiteraard alles gecleared op netherspite na :)

Aantal leuke dingen geloot..Klokje van moroes, T4 gloves, T4 helm.
Beetje jammer dat chess mijn schouder's weer niet dropte en illhoof vertikte het ook om m'n throwing(loop nog met de bow van prince rond :) ) te droppen, maar al met al een leuke run gehad.

SSC ging van de week ook weer lekker en hebben tidewalker en fathomlord ge2shot, dus zondag en maandag nog tijd voor leo en met een beetje mazzel gaan we gelijk vashj zien/proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Gisteren even Blood Furnace getankt, de 2 drops die ik wilde dropte precies :P
Legion Blunderbuss & Ironblade Gauntlets

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft zijn prepade op en zo goed persoon als ik ben wou ik wel even via mijn bankpas hem een maand prepaid geven. Maar nu logde ik in op zijn account via wow.europe.com, maar ik kan helemaal niet dat optie doen bij zijn account dat ik via de bank betaal.

Ik heb nog even gecontroleerd op mijn eigen account, en ik heb zelf die optie wel en daar maak ik ook gebruik van. Als iemand weet hoe dit op te lossen, danku. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:50:
Mijn broertje heeft zijn prepade op en zo goed persoon als ik ben wou ik wel even via mijn bankpas hem een maand prepaid geven. Maar nu logde ik in op zijn account via wow.europe.com, maar ik kan helemaal niet dat optie doen bij zijn account dat ik via de bank betaal.

Ik heb nog even gecontroleerd op mijn eigen account, en ik heb zelf die optie wel en daar maak ik ook gebruik van. Als iemand weet hoe dit op te lossen, danku. _/-\o_
Uit m'n hoofd kun je niet 1 maandje doen via de bank..wel een automatisch incasso via een bankrekening en dan kun je kiezen uit per 2,3 of 6 maanden betalen. :)
Maar zoals ik al zei het is uit m'n hoofd dus ik kan er naast zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb automatische incasso per maand alst goed is =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:02:
ik heb automatische incasso per maand alst goed is =)
Fijn voor je, maar dat vroeg ik niet... Ik zal ff een screenie posten, want volgens mij leg ik het slecht uit :P

http://img512.imageshack.us/img512/7461/mijnenb7.png Mijne waar wel via bank betalen werkt.

http://img20.imageshack.us/img20/2328/anderenz7.png Van mijn broertje waar via bank betalen niet werkt.

Hoop dat dit wat duidelijker is..:)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik reageerde meer op oaky. Hoe het komt dat jij niet voor 1 maand kan kiezen zou ik helaas niet weten.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 19:45

NoTimeRemains

I know

om toch maar weer eens oude Draenei uit de sloot te halen.
ik weet echt niet wat ik met mijn Warlock build aanmoet; op dit moment heb ik een 44/0/17 Affliction build. puur PVE specced dus. en ik wil ook graag Afflicition blijven.

nou hoor ik veel van SL/SL builds, maar dat zijn in principe toch PVP builds?
wat is nou een goede PVE build? als ik naar de "top" warlocks kijk van bijv. clans als Nihlium. dan hebben zij bijna allemaal een destro build. is de damage wat ze hiermee genereren zo veel hoger als een Aff. build? maar mocht ik dan een Destro build speccen moet ik dus ook mijn gear aanpassen op + fire dmg...

ah dilemmas.
ik wil eigk wel graag Aff blijven. en geen DoTs verliezen...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:13:
ik weet echt niet wat ik met mijn Warlock build aanmoet; op dit moment heb ik een 44/0/17 Affliction build. puur PVE specced dus. en ik wil ook graag Afflicition blijven.

wat is nou een goede PVE build? als ik naar de "top" warlocks kijk van bijv. clans als Nihlium. dan hebben zij bijna allemaal een destro build. is de damage wat ze hiermee genereren zo veel hoger als een Aff. build? maar mocht ik dan een Destro build speccen moet ik dus ook mijn gear aanpassen op + fire dmg...

ah dilemmas.
Wat ik heb begrepen is de destructionbuild uitsluitend voor BT is. Ikzelf ben daar nooit geweest dus ik zou niet weten waarom dat is.

edit: lol, 791 shadowdamage hebben en dan durven zeggen dat je altijd bovenaan de damagelijst staat. Dream on ^^ Als je zo pro bent dan had je allang betere gear gefixt. Ik zit met casual spelen en enkel Kara gear al over de 1100. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:10:
ik reageerde meer op oaky. Hoe het komt dat jij niet voor 1 maand kan kiezen zou ik helaas niet weten.. ;(
Ik zei "uit m'n hoofd" omdat het al een lange tijd terug is dat ik het heb aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:50:

De account van je broertje staat zeker niet op Nederland ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:06

Osxy

Holy crap on a cracker

I lol'd

Ik zit met mijn priest raid buffed rond de 1300+shadow met me hit op de cap, en wij zitten nog in SSC :+
Hoeveel dps doe jij op een gevecht, laten we zeggen Maggy? Mijn gemiddelde ligt nu op 850, en daarmee ben ik bij lange na niet de hoogste dps.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:06:
[...]

Fijn voor je, maar dat vroeg ik niet... Ik zal ff een screenie posten, want volgens mij leg ik het slecht uit :P

http://img512.imageshack.us/img512/7461/mijnenb7.png Mijne waar wel via bank betalen werkt.

http://img20.imageshack.us/img20/2328/anderenz7.png Van mijn broertje waar via bank betalen niet werkt.

Hoop dat dit wat duidelijker is..:)
Probeer eens Setup Subscription.
En anders even lief doen, gamecardje halen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Capa op 15-12-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

ah dilemmas.
De top warlocks hebben een destro build omdat je daar de winst kan halen dmv de improved shadowbolt debuff. Met BT/MH gear heb je dusdanig veel hit/crit/spelldmg dat je continu die 20% extra dmg buff kan ophouden waardooor je insane veel dmg doet. Daarnaast is dit ook nuttig voor de shadowpriests die dan meer dmg en ook meer mana genereren waardoor andere caster classes weer meer dmg en healing eruit kunnen persen.

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 15-12-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capa schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:05:
[...]

Probeer eens Setup Subscription.
En anders even lief doen, gamecardje halen ;)
Gaat niet zo makkelijk, winkels zijn hier niet bepaald vlakbij. ;)

EDIT: Weet al wat het probleem is. Het account staat inderdaad niet geregistreed onder Nederland, en volgens mij kun je het daar ook niet naar veranderen. Jammer voor mijn broertje dan.. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:59:
[...]

Gaat niet zo makkelijk, winkels zijn hier niet bepaald vlakbij. ;)

EDIT: Weet al wat het probleem is. Het account staat inderdaad niet geregistreed onder Nederland, en volgens mij kun je het daar ook niet naar veranderen. Jammer voor mijn broertje dan.. :P
Dat hoeft niet het probleem te zijn.
Vriend van mij kreeg opeens een mailtje van blizzard dat zijn automatische incasso was uitgezet omdat er meerdere keren geen saldo op zou staan.
Vreemde was wel hij betaalde via mijn creditcard :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
Lief Dagboekje (heerlijk orgineel ^^)

Het leven zonder WoW.... sommigen vinden het geweldig, ik vind het niet leuk. Een vriend van me heeft nu een trial account (hij wist niet welke class hij wou, dus probeerde hij meerdere), en ik niet. Er zijn leukere dingen. Ik kan nu ook naar de winkel racen en het spel kopen, alleen ik heb mezelf gedwongen om WoW niet te kopen voor de kerstvakantie, anders wordt het niks met school. Gelukkig heb ik nog genoeg andere games om te spelen dus dat komt wel goed.

Alleen wat voor build voor me lock? ik heb meerdere mensen gehoord over full affliction tijdens levelen, sommige over Full Demo. Zelf denk ik aan DS/contagion alleen waar moet ik me laatste 5 puntjes laten? Ik weet nog wel dat die build 23/7 questen betekent, hoe zit dat tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Kornflakes schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:20:
Alleen wat voor build voor me lock? ik heb meerdere mensen gehoord over full affliction tijdens levelen, sommige over Full Demo. Zelf denk ik aan DS/contagion alleen waar moet ik me laatste 5 puntjes laten? Ik weet nog wel dat die build 23/7 questen betekent, hoe zit dat tegenwoordig?
Neem liever zoiets:
http://www.wowhead.com/?talent=IVMriMftVtboMxc0I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Laatst online: 20:09
Ontwerp je eigen World of Warcraft character online en ontvang deze als beeld thuis :)

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/9400/photo001iw0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/6214/photo013vu6.jpg

bron: http://www.collectiblez.n...-zelf-ontwerpen-6495.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:45
Best grappig. Alleen je moet nu wachten tot 21 december om je character te laten maken voor 99,95 euro.
Daarnaast kan dit alleen in de VS en Canada :/

Directe link naar de site:
http://www.figureprints.com
How much do they cost?

$99.95 plus $14.95 Shipping and Handling to any address in the US and Canada.
Daarnaast 115 euro voor een poppetje van ongeveer 10 cm groot (4 inch) vind ik echt teveel geld :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:38
Rakkerzero schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:06:
Best grappig. Alleen je moet nu wachten tot 21 december om je character te laten maken voor 99,95 euro.
Daarnaast kan dit alleen in de VS en Canada :/

Directe link naar de site:
http://www.figureprints.com

[...]

Daarnaast 115 euro voor een poppetje van ongeveer 10 cm groot (4 inch) vind ik echt teveel geld :/
Ach ik vind het best prijzig maar wel leuk me mage in full s3 ^^ , 115 euro is veel geld maar of ik nu 1x in de maand voor dit leuke dingetje doe of 4 blueray films koop maakt het voor mij persoonlijk niks uit en inderdaad alleen in amerika maar goed me oom er woont kan die hem naar mij sturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-09 20:08

heuveltje

KoelkastFilosoof

Rakkerzero schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:06:
Lol. die dingen zijn nog op schaal ook.
dus als een human 10 cm is, dan houd je voor een gnome nog 4cm over ofzo :)
lekker waar voor je geld :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Snuffel

Vroem!

Weer een reden erbij om nooit te kiezen voor een Gnome... :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Raid op Ironforge (120 man +- )

Voorbereiden

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/6l9102g.jpg

VERWOESTING !

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/72lge8m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/6xjm0wh.jpg

Helaas liep de raid in de soep omdat de server het niet meer aankon en we al vrij snel een DC kregen en een "World Server Down"bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het nationale IF raid dag? Er was zo rond 20:00-20:30 ook een raid op IF op Aerie Peak, zo kreeg ik te horen van een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Er waren ook wat hordies @ bladefist in IF, maar 3 ofzo, wel imba gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik denk alleen niet dat er nog zo'n raid aan gaat komen..

120 man = LAG / DC 10x rondrennen in IF zonder 1 slag te ontvangen of geven

Na de DC stond ik ineens buiten :S, kon de server het gebeuren binnen blijkbaar niet eens meer onthoude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server rollback he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, rond een uur of 21:00 dan toch eindelijk 70 gedingt. GOld zat op zak en helft van Netherstorm en heel Shadowmoon nog te doen. Ondertussen lekker beetje PVP'en voor S1 2H mace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Vandaag Honor willen farmen en een paar WSG Badges, no way dat je dat lukt, steeds 10 Allie vs 7 Horde of minder als ik een BG opkom, en als we dan eindelijk eens 10 tegen 10 hebben, dan is het all 2-0 voor de Alliance en verliezen we hem geheid omdat mensen dan weer leaven! Lekker is dat, een zeker goed voor je humeur :( .

En dan kun je roepen wat je wilt over class/spec/level whatever, dat interessert mij nu niet eens zo, maar gewoon het botte feit dat blizzard het maar niet kan lukken om een BG eerlijk te laten verlopen. Lekker, na 2 uur afzien net 400 Honor gehaald en 6 Marks, nog 6000 Honor en 13 Badges te gaan :S Ik heb dus een drukke vakantie. En die alliance leunt lekker achterover met 18 Marks en ik weet niet hoeveel Honor.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

ah dilemmas.
Ik had juist begrepen dat in het algemeen Destro better is qua DPS als je meer dan 202 Hit Rating hebt(Cap dus) en meer dan 16% Spell Crit Chance, eronder is Affliction beter. Verder dan Kara ben ik niet, en ook nog niet op de door mij genoemde getalen, dus kan ik hier geen persoonlijke ervaring invullen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb vanavond maar eens wat aan die xmas quests gedaan :)
Best geinig. Nu ff een winter pakje proberen te scoren :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ben bezig honor te farmen.
Gisteren AV gedaan. Vrijwel alles gewonnne, op de laatste twee na.
Daar zaten de Hordes massaal in de doorgaan bij IB tower te campen, geen doorkomen aan.

In ieder geval 10k Honor rijker, met de 9k die ik al had ga ik vandaag eens wat leuks uitzoeken!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje...
In patch 2.3 gaat het levelen sneller, meer exp van questen enz.

Nu ben ik lvl 47 en heb ik alle questen in stv afgemaakt.
Naar welk gebied kan ik dan het beste?

Feralas of Tanaris? (ik ben horde)

vroeger voor patch 2.3 deed ik allebij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:30:
ff een vraagje...
In patch 2.3 gaat het levelen sneller, meer exp van questen enz.

Nu ben ik lvl 47 en heb ik alle questen in stv afgemaakt.
Naar welk gebied kan ik dan het beste?

Feralas of Tanaris? (ik ben horde)

vroeger voor patch 2.3 deed ik allebij
Tanaris, daar had je op 43/44 al goed aan de gang kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EHm niet echt .. had zoveel questen in mijn questlog..

eerst Mulgore > The barrens > Stonetalson mountains > Ashenvale > 1kneedles > Desolace > stv > badlands

(als ik het goed heb)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Je had ook nog Dustwallow marsh kunnen doen. Erg leuke quests vind ik. Daardoor ben je daar ook vrij snel doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Darkasantion schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:44:
Vandaag Honor willen farmen en een paar WSG Badges, no way dat je dat lukt, steeds 10 Allie vs 7 Horde of minder als ik een BG opkom, en als we dan eindelijk eens 10 tegen 10 hebben, dan is het all 2-0 voor de Alliance en verliezen we hem geheid omdat mensen dan weer leaven! Lekker is dat, een zeker goed voor je humeur :( .

En dan kun je roepen wat je wilt over class/spec/level whatever, dat interessert mij nu niet eens zo, maar gewoon het botte feit dat blizzard het maar niet kan lukken om een BG eerlijk te laten verlopen. Lekker, na 2 uur afzien net 400 Honor gehaald en 6 Marks, nog 6000 Honor en 13 Badges te gaan :S Ik heb dus een drukke vakantie. En die alliance leunt lekker achterover met 18 Marks en ik weet niet hoeveel Honor.
Start een premade op je eigen server. Je bent echt niet de enige hoor die vandaag wil farmen, verzamel die andere gefrustreerde mensen en je kunt iig met 10 man starten en een goede kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

maar gewoon het botte feit dat blizzard het maar niet kan lukken om een BG eerlijk te laten verlopen
Wat heeft Blizzard ermee te maken??
Dat je niet wint ligt aan je team, niet aan Blizzard.
Een ieder heeft netzoveel kans om te winnen als om te verliezen.
Staat Blizzard totaal buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:36:
[...]

Wat heeft Blizzard ermee te maken??
Dat je niet wint ligt aan je team, niet aan Blizzard.
Een ieder heeft netzoveel kans om te winnen als om te verliezen.
Staat Blizzard totaal buiten
Hij doelt toch op het feit dat blizzard het niet voor elkaar krijgt om teams met evenveel spelers tegen over elkaar te zetten, dat is bij onze battlegroup niet anders, altijd starten wij(Horde) met minder spelers dan de Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Dus? Is eerder een gebrek aan belangstelling horde side op de server dan dat het aan Blizzard ligt.
Bij ons is het nl precies het tegenovergestelde....
Heeft veel te maken met de verhouding Alliance/Horde op een server. En die is nl lang niet altijd 50-50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:51:
Dus? Is eerder een gebrek aan belangstelling horde side op de server dan dat het aan Blizzard ligt.
Bij ons is het nl precies het tegenovergestelde....
Heeft veel te maken met de verhouding Alliance/Horde op een server. En die is nl lang niet altijd 50-50
Jammer dat het dus niet meer per server gaat maar Battlegroups, als het aan onze server lag dan was het mooi geweest aangezien ze daar behoorlijk pvp actief zijn aan horde kant en misschien zelfs wel meer Horde dan Alliance zijn. Zo las ik bijvoorbeeld op onze server forum dat de Alliance zaten te schreeuwen om nieuwe mensen via de migration(de server is nu namelijk een van de bestemmingen).

Blizzard moet denk ik gewoon de battlegroups iets beter tweaken. Maarja, het kan natuurlijk ook liggen aan de horde spelers die blijkbaar te lui zijn om te pvpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
osxy schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:33:
[...]

I lol'd

Ik zit met mijn priest raid buffed rond de 1300+shadow met me hit op de cap, en wij zitten nog in SSC :+
Hoeveel dps doe jij op een gevecht, laten we zeggen Maggy? Mijn gemiddelde ligt nu op 850, en daarmee ben ik bij lange na niet de hoogste dps.
een maggy gevecht is niet echt handig om een dps-fight mee uit te vechten tegen een Spriest..

een warlock moet banishen, CoT spammen.. in p2 kan je pas nuken..

en waarom vallen mensen me aan..? ik zit nou eenmaal in een guild die nu SSC/TK gecleared hebben, en nu gaan we MH/BT in. ik weet dat mn equip niet je-van-het is, maar als wij al richting MH/BT gaan, en jullie nog niet met jullie "imba 1300-spelldmg".. tja.. dan ligt het sowieso niet aan mijn guildies, misschien aan die van jullie...?

nogmaals, ik zit hier niet een E-peen te kweken, maar ik leg puur ff uit hoe ik nu speel, hoe ik eraan kom. ik besef heus wel dat ik veel meer dps kan doen met betere equip.. kwestie van tijd..

toch 1 vraagje; misschien beetje open deur, maar goed..

hebben jullie ook veel slackers in de guild, die te lui zijn om food-buffs te grinden.? ik ben 375 cook, 375 fishing, 375 1st aid, 375 JC en 375 herbalism.. dan komen mensen aanzetten met +20 sta food op een rogue/hunter/dps-warrior/dps-shammy etc..

terwijl ik sowieso 20 agi kan maken, 30 stamina (maar dat is puur voor de MT's) 23 spelldmg etc.

ik heb er weinig moeite mee om gratis gems te cutten voor mn guildies, of om 30 sta-food aan de MT's te geven. alleen weiger ik dit wel gratis te doen aan de in mijn ogen slackers van de guild..

als iemand zn best doet, kan hij heus wel wat krijgen.. wat jullie..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 16 december 2007 @ 11:54:
Je had ook nog Dustwallow marsh kunnen doen. Erg leuke quests vind ik. Daardoor ben je daar ook vrij snel doorheen :)
Die heb ik gisteren net gecomplete. idd leuke quest chain :P hele tijd de blackflight irriteren :P

@Hstyles : Op een van de plaatjes laat zien dat je een quest kun oppakken in IF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:02:
[...]

[knip]

hebben jullie ook veel slackers in de guild, die te lui zijn om food-buffs te grinden.? ik ben 375 cook, 375 fishing, 375 1st aid, 375 JC en 375 herbalism.. dan komen mensen aanzetten met +20 sta food op een rogue/hunter/dps-warrior/dps-shammy etc..

terwijl ik sowieso 20 agi kan maken, 30 stamina (maar dat is puur voor de MT's) 23 spelldmg etc.

ik heb er weinig moeite mee om gratis gems te cutten voor mn guildies, of om 30 sta-food aan de MT's te geven. alleen weiger ik dit wel gratis te doen aan de in mijn ogen slackers van de guild..

als iemand zn best doet, kan hij heus wel wat krijgen.. wat jullie..?
Niet echt, misschien dat de reden dat je hun outdps'd? Als ze dit met meer dingen zo slacken :+

Nee srly, gewoon afdwingen. Maar als raid member gaat dat beetje moeilijk uiteraard. Bij mijn guild is het als volgt: 1e keer geen buff food/oil waarschuwing en je krijgt van guild bank. 2e keer zelfde, 3e keer raid kick en je mag pas weer een raid joinen als je alles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:02:
[...]

en waarom vallen mensen me aan..? ik zit nou eenmaal in een guild die nu SSC/TK gecleared hebben, en nu gaan we MH/BT in. ik weet dat mn equip niet je-van-het is, maar als wij al richting MH/BT gaan, en jullie nog niet met jullie "imba 1300-spelldmg".. tja.. dan ligt het sowieso niet aan mijn guildies, misschien aan die van jullie...?
Het is meer de combinatie van MH / 792 shadowdmg / het redelijk gear vinden.

Iets klopt er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:42:
[...]

Het is meer de combinatie van MH / 792 shadowdmg / het redelijk gear vinden.

Iets klopt er niet.
tis 891 FYI.. en misschien is jouw opvatting van "redelijk" anders dan de mijne..?

het is gewoon het beste wat ik atm kan scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:59:
[...]

tis 891 FYI.. en misschien is jouw opvatting van "redelijk" anders dan de mijne..?

Betere wapen + enchant? scheelt je al snel 130 spelldmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

FYI, bij mijn guild zou je nog geneens mogen raiden, geen enchant op wapen ...

En dan zijn onze eisen nog niet extreem hoog :'(

Btw MH? http://www.realmhistory.n...1/guild/default/5171.html

[ Voor 8% gewijzigd door Osxy op 16-12-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
osxy schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:28:
[...]

FYI, bij mijn guild zou je nog geneens mogen raiden, geen enchant op wapen ...

En dan zijn onze eisen nog niet extreem hoog :'(

Btw MH? http://www.realmhistory.n...1/guild/default/5171.html
ja, daar zijn we nu, op boss #1... en mn wapen enchant ik niet, omdat het te slecht is atm.. ik ben ook druk bezig om een betere te krijgen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Imo dan kan je toch wel een +40 spelldmg enchantje missen? Zo duur is die ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
osxy schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:36:
Imo dan kan je toch wel een +40 spelldmg enchantje missen? Zo duur is die ook weer niet.
daar heb je opzich een punt, maar ik wacht liever op sword van leotherass, of een casual kara run ofzo van prince.. deze is nog te slecht imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:54:
[...]

daar heb je opzich een punt, maar ik wacht liever op sword van leotherass, of een casual kara run ofzo van prince.. deze is nog te slecht imo
En daar gaat het met veel mensen mis, wachten.. Die droprates zijn dusdanig dat je er eigenlijk niet op moet rekenen. Zo had ik soulfrost op de Lower City mace, die heb ik 6 weken gebruikt tot ik me pvp dagger kreeg. Maar ook die sword je kan die op zoveel plaatsen vervangen, waarom deze nog gebruiken ...

Ik praat nu puur vanuit mijn guilds standpunt (en me eigen als officer) en kan je verzekeren dat je blij mag zijn met jou guilds regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Ik kan me het commentaar op je gear goed voorstellen, voor een guild die vasjh/kael op farm heeft is je gear gewoon onder de maat. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iedereen in jou guild met zulke gear rond loopt. Mocht dat wel zo zijn dan is het een hele nette prestatie.

Als ik naar je gear kijk kan ik zo al een aantal voorbeelden geven van gear dat gewoon beter is.

Head > Cowl of the grand engineer of dat hoedje van Hex lord, T5 head
Shoulder > Betere enchant > Scryer exhalted of ZG enchant zijn beide beter, +5 hit rating en +6 sta gem is natuurlijk ook niet al te best.
Cloak > Prince cloak, HKM Cloak zijn beide beter
Chest > T4, T5, Robe of hatefull echoes, vestments of the seawitch zijn allen beter
Bracers > redelijke keuze, maar silk cuffs zijn gewoon beter voor dezelfde prijs in honor. +15 dmg enchant is natuurlijk ook beter.
Wapen > staff van curator, dagger van prince, sword van gruul, sword van leo....
Wand > top wand
Offhand > goede offhand, alleen wat sidegrades mogelijk
Gloves > attuneman gloves, gloves van mag, badge gloves, T5 gloves.
Belt > redelijke belt al is belt of blasting natuurlijk beter.
Legs > T5 legs
Boots > Goede boots, alleen sidegrades mogelijk
Ringen > Mag head ring, Ring of recurrence, Kara exhalted ring etc.
Trinkets > darkmoon crusade, mag trinket, hex lord trinket, scryer revered trinket, badge trinket enkele trinkets die ik voor Afflispec hoger inschat.

Verder ben ik qua enchants geen fan van +spellhit, int enchants etc wanneer er ook damage geechant kan worden, zelfde voor gems liever hit & dmg gems dan alleen hit gem. Dit is echter natuurlijk gewoon persoonlijke voorkeur.

Maar ik denk al met al dat je toch zeker kan inzien dat je huidige gear niet het beste is dat je kan scoren gezien je huidige progressie.

Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met mijn lock, vind ik IMHO dat mijn lock het een stukje beter doet gezien de progressie die mijn guild heeft. (Progressie 2/6 ZA geen focus atm, 1/4 TK geen focus atm 5/6 SSC Vashj is focus atm. alles ervoor gecleared uiteraard.
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Agamaggan&n=Chronia << farm/thrashmob gear op dit moment.

Tijdens bossfights vervang ik neck voor Brooch of unquenchable fury, Shoulders voor T5 shoulder met scryer exhalted, 2x +4hit + 5dmg gems, en de kara ring voor de mag head ring waardoor mijn unbuffed boss stats zijn:

1090 +shadow dmg
16.17% hit (204 rating)
21.75% crit (devastation niet meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
bedankt voor je uitgebreide replay..

klein detail alleen.... we raiden dus geen kara meer.. lees: onofficieel doen we het nog, maar dat kan na een raid om 23.00 uur zijn, waarbij ik dan geen tijd heb..

alle T4 valt dus af. gruul's layer idem... geen HKM dus. wapen van gruul schijn ik goed te kunnen gebruiken..

+hit rating heb ik vooral gedaan omdat ik het belangrijk vind om zsm max hitrating te hebben..

5 spelldmg en 6 sta is inderdaad niet supergem. ben ik direct eens..
Dennism schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:31:
[...]

Ik kan me het commentaar op je gear goed voorstellen, voor een guild die vasjh/kael op farm heeft is je gear gewoon onder de maat. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iedereen in jou guild met zulke gear rond loopt. Mocht dat wel zo zijn dan is het een hele nette prestatie.

Als ik naar je gear kijk kan ik zo al een aantal voorbeelden geven van gear dat gewoon beter is.

Head > Cowl of the grand engineer of dat hoedje van Hex lord, T5 head
Shoulder > Betere enchant > Scryer exhalted of ZG enchant zijn beide beter, +5 hit rating en +6 sta gem is natuurlijk ook niet al te best.
Cloak > Prince cloak, HKM Cloak zijn beide beter
Chest > T4, T5, Robe of hatefull echoes, vestments of the seawitch zijn allen beter
Bracers > redelijke keuze, maar silk cuffs zijn gewoon beter voor dezelfde prijs in honor. +15 dmg enchant is natuurlijk ook beter.
Wapen > staff van curator, dagger van prince, sword van gruul, sword van leo....
Wand > top wand
Offhand > goede offhand, alleen wat sidegrades mogelijk
Gloves > attuneman gloves, gloves van mag, badge gloves, T5 gloves.
Belt > redelijke belt al is belt of blasting natuurlijk beter.
Legs > T5 legs
Boots > Goede boots, alleen sidegrades mogelijk
Ringen > Mag head ring, Ring of recurrence, Kara exhalted ring etc.
Trinkets > darkmoon crusade, mag trinket, hex lord trinket, scryer revered trinket, badge trinket enkele trinkets die ik voor Afflispec hoger inschat.

Verder ben ik qua enchants geen fan van +spellhit, int enchants etc wanneer er ook damage geechant kan worden, zelfde voor gems liever hit & dmg gems dan alleen hit gem. Dit is echter natuurlijk gewoon persoonlijke voorkeur.

Maar ik denk al met al dat je toch zeker kan inzien dat je huidige gear niet het beste is dat je kan scoren gezien je huidige progressie.

Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met mijn lock, vind ik IMHO dat mijn lock het een stukje beter doet gezien de progressie die mijn guild heeft. (Progressie 2/6 ZA geen focus atm, 1/4 TK geen focus atm 5/6 SSC Vashj is focus atm. alles ervoor gecleared uiteraard.
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Agamaggan&n=Chronia << farm/thrashmob gear op dit moment.

Tijdens bossfights vervang ik neck voor Brooch of unquenchable fury, Shoulders voor T5 shoulder met scryer exhalted, 2x +4hit + 5dmg gems, en de kara ring voor de mag head ring waardoor mijn unbuffed boss stats zijn:

1090 +shadow dmg
16.17% hit (204 rating)
21.75% crit (devastation niet meegerekend)
ff de dingen die afvallen afgestreept.. ZA heeft bij ons zelfde status als kara, dus valt ook af..

[ Voor 73% gewijzigd door BootVluchteling op 16-12-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 08:39
BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:54:
[...]

Grappig en dan een opmerking maken dat de mensen nog niet eens de goede foodbuffs hebben. In onze guild zo je inderdaad ook niet mogen meeraiden.

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:01:
bedankt voor je uitgebreide replay..

klein detail alleen.... we raiden dus geen kara meer.. lees: onofficieel doen we het nog, maar dat kan na een raid om 23.00 uur zijn, waarbij ik dan geen tijd heb..

alle T4 valt dus af. gruul's layer idem... geen HKM dus. wapen van gruul schijn ik goed te kunnen gebruiken..

+hit rating heb ik vooral gedaan omdat ik het belangrijk vind om zsm max hitrating te hebben..

5 spelldmg en 6 sta is inderdaad niet supergem. ben ik direct eens..

[...]

ff de dingen die afvallen afgestreept.. ZA heeft bij ons zelfde status als kara, dus valt ook af..
Voor onze guild is dat idd ook zo, Kara/ZA/Gruul/mag als non prio raids. Echter op onverklaarbare wijze ;) worden kara (3 raids) Gruul en mag eigenlijk toch nog wekelijks gekilled op off raid tijden, za ook meestal 3x per week alle bosses die we kunnen killen down. (dagen met weinig mensen online, weekend middagen/avonden). Misschien is het voor jou ook mogelijk om op off raid tijden zo nu en dan een raid te organiseren naar een makkelijke 25 man of 10 mans raids zodat je ook de kans een aantal doorgestreeptje upgrades te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Dennism schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:22:
[...]

Voor onze guild is dat idd ook zo, Kara/ZA/Gruul/mag als non prio raids. Echter op onverklaarbare wijze ;) worden kara (3 raids) Gruul en mag eigenlijk toch nog wekelijks gekilled op off raid tijden, za ook meestal 3x per week alle bosses die we kunnen killen down. (dagen met weinig mensen online, weekend middagen/avonden). Misschien is het voor jou ook mogelijk om op off raid tijden zo nu en dan een raid te organiseren naar een makkelijke 25 man of 10 mans raids zodat je ook de kans een aantal doorgestreeptje upgrades te ontvangen.
kon het maar.. bij ons is de animo niet zo groot.. 10 man is wel mogelijk, maar 25 man lukt me NEVER.. dan is het ook vaak op de meest onbereikbare tijden.. als ik kan ga ik mee, maar het gebeurt zelden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn huntertje heb ik toch wel een probleem.
Er is gewoon nieteen guild die mij wil hebben :+ en dat komt eigenlijk vooral omdat ik niet op elke woensdag en donderdagavond tot 11/12 uur 's avonds wil raiden :/ (en ik vraag geen black temple, kara vind ik genoeg...)
zijn er geen guilds die op vrijdag en zaterdag raiden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:30:
Op mijn huntertje heb ik toch wel een probleem.
Er is gewoon nieteen guild die mij wil hebben :+ en dat komt eigenlijk vooral omdat ik niet op elke woensdag en donderdagavond tot 11/12 uur 's avonds wil raiden :/ (en ik vraag geen black temple, kara vind ik genoeg...)
zijn er geen guilds die op vrijdag en zaterdag raiden ofzo?
Welke Server zit je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightbringer, horde kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzz ja ik ben vandaag al 3 x gevraagd om op die dagen te raiden :P ben ook een hunter :P
Maar zit op trollbane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:39
Ik zit met een redelijk dilemma...

Ben nu een lvl 29 Draenai Shaman, alleen warr kan ik nu het makkelijkst trainen/queste zodat ik het snelst level? aantal te verdienen gold maakt niet uit, en als het kan graag iets met een hoop skinbare mobs...

Iemand die meteen een zone inzichzelf hoort en denkt van JA dat zoek hij?..

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Waar zit je nu? Zou rond dat lvl zelf de laatste quests in Duskwood aan het doen zijn. Daarna kun je naar Shimmering flats en/of STV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:29:
[...]

kon het maar.. bij ons is de animo niet zo groot.. 10 man is wel mogelijk, maar 25 man lukt me NEVER.. dan is het ook vaak op de meest onbereikbare tijden.. als ik kan ga ik mee, maar het gebeurt zelden..
als de animo in je eigen guild niet zo groot is, dan scrim je toch gewoon met andere guilds mee? Vermoed dat je guild dat niet zo erg zou vinden, aangezien ze zich zelf er "te goed" voor vinden. Wat uiteraard onzin is, Kara is leuk om te doen, redelijk simpel, en vooral na 2.3 EZ badges :)
Dus : waarom niet? :?
Zeker als je gear nog de nodige verbeteringen kan gebruiken, kaart dat dan aan in je guild, en vraag of er mensen zijn die nog iets nodig hebben uit Kara, zo ja, wat, en maak daar runs voor etc. Hoe moeilijk is het nou om elkaar even te helpen een item te krijgen wat hun prestaties enorm verbeterd?
Het zou misschien zelfs kunnen betekenen dat je een 1st.kill krijgt op iets wat je tot nu toe nog niet gelukt is. Ja toch? het zou zo maar kunnen :P

Succes ermee Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboekje,

Vandaag 22 gedinged op mijn Priest, nu klaar aan het maken voor de Wailing Caverns. Moet zeggen dat ik mijn class gevonden heb. Dit mede door een vriend van me die mij toch heeft overgehaald om een Priest te gaan doen.

Zit nu volledig in de Shadow lijn en het valt me reuze mee kwa downtijden en kwa low health...... kan best wel wat mobs aan en ook wel wat gasten die 2 lvl's hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
En deel 143 is geopend. Graag daar verder ;)

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 143

Vergeet die waarschuwingen niet!!! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 17-12-2007 00:23 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!