Paar kleine correcties:Wiebbe schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:08:toon volledige bericht
[...]
Kill'Jaeden is helemaal de uberbaas niet van de burning legion, hij is een onder bevel hebber van Sargeras die weer een onderling is van de Titans maar corrupt werdt.
Volgens mij moeten Archimonde en Kill'Jaeden ongeveer gelijk in kracht zijn en archimonde werdt redelijk gewhipped door Malfurion/illidian en de draken. (als je de half canon boeken van Richard Knaap mag geloven uiteraard).
Als je het op die manier bekijkt zullen deathwing en Arthas boven Kill'Jaeden staan, aangezien Arthas illidian dik heeft gebeat en deathwing ook redelijk zijn best heeft gedaan.
Dus imho:
Arthas,
Deathwing,
Kill'Jaedan
[edit]
Bleh, terwijl ik me boeken er een beetje op na pak ben ik alweer veels te laat ^^
Sargeras is niet een van de onderbevelhebbers van de Titans, maar is echt zelf een Titan.
Sargeras the Destroyer, the Fallen Titan, is the creator and leader of the Burning Legion. Sargeras was once a Titan, a champion chosen by his fellow members of the Pantheon to defend the worlds they had created.
Sargeras has changed over the millennia. While he once served his race as guardian and protector, he is now the titans' worst enemy. Sargeras works to undo what the titans have strived for ages to achieve. He is now the master of all that is evil and demonic. Lesser beings quake and flee in his presence.
http://www.wowwiki.com/Sargeras
Kil'Jaeden is _de_ onderbevelhebber van Sargeras, en staat dus in rang boven Archimonde.
Archimonde is idd verslagen door de draken/malfurion en de gang, echter wel met behulp van de demon soul (magie van de old gods, samengevoegd met de krachten van de verschillende Dragon Aspects)