Buiten dat, zitten we met Outland ook in een goede en meestal leuke PVP battlegroup. Worldpvp viel voor ons wel tegen toen we horde steden gingen raiden, alleen Succession bood een beetje tegenstand toen we Thrall z'n kamer binnenstormdenViggen schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:52:
Ben blij dat op Outland de server de worldpvp iig nog een beetje normaal is, geen overdreven ganken de hele tijd.Zelf ben ik een enorme pve carebear die niet uit zichzelf aanvalt, maar je moet me niet gaan irriteren natuurlijk
![]()
Ik vind Outland als server gewoon pr0. Ramvol met alleen in het weekend na 20:00 queues maar das te handelen. Het is gewoon lekker vol en lekker balanced. Raid progress is zeer hoog, meerdere guilds die Illidan down hebben en hele hopen guilds die nog in TK/BT/MH zitten. En iedereen die vrijwel gewoon engels praat en heel veel verschillende nationaliteiten. Daarnaast voldoende world PVP (Halaa is een warzone) en zit de server in een hele goede battlegroup.Viggen schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:52:
Ben blij dat op Outland de server de worldpvp iig nog een beetje normaal is, geen overdreven ganken de hele tijd.Zelf ben ik een enorme pve carebear die niet uit zichzelf aanvalt, maar je moet me niet gaan irriteren natuurlijk
![]()
Gewoon een hele drukke gezonde community.
Outland server
Neuh, ik zal ook niet standaard vragen om hulp. Mits je blijft ganken, of het doet op een lame moment (half hp, tig mobs op me, etc). Nu zit ik gelukkig nooit onder de 50%, kan de hele mijn doorrennen en zit dan pas op 75%, ff bandage en weer terug naar bovenKaap schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:37:
[...]
Nah ik ga geen 5K gold uitgeven, het nooit waard gevonden.
En dat /g, zit je in Union dan? Dat zijn van die n44bs die het nooit alleen af kunnen. Nee serieus, ik gank nooit eigenlijk. Sterker nog, help tijdens het levelen wel eens een Ally.
*knip*
ja ik hoorde 't ja... helaas waren wij aan 't raidenSouLmaN schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:12:
[...]
Buiten dat, zitten we met Outland ook in een goede en meestal leuke PVP battlegroup. Worldpvp viel voor ons wel tegen toen we horde steden gingen raiden, alleen Succession bood een beetje tegenstand toen we Thrall z'n kamer binnenstormdenDaarna ook nog 30min geganked in Orgrimmar zelf, maar dat hoort erbij
vroegah, heel lang geleden op Bladefist nog wel es gedaan, toen viel volgens mij eerst Horde IF aan -> server crash en vervolgens wij naar Orgrimmar -> weer server crash
[ Voor 14% gewijzigd door Viggen op 12-12-2007 16:23 ]
Mhh, heb andere ervaringen daarmee, doordeweeks ook queues van meer dan een halfuur rond 19.45 laatste week voor de free transfer weer begonKaap schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:12:
[...]
Ik vind Outland als server gewoon pr0. Ramvol met alleen in het weekend na 20:00 queues maar das te handelen. Het is gewoon lekker vol en lekker balanced. Raid progress is zeer hoog, meerdere guilds die Illidan down hebben en hele hopen guilds die nog in TK/BT/MH zitten. En iedereen die vrijwel gewoon engels praat en heel veel verschillende nationaliteiten. Daarnaast voldoende world PVP (Halaa is een warzone) en zit de server in een hele goede battlegroup.
Gewoon een hele drukke gezonde community.
Outland server

[Signature]
Nog meer outlanders hier - Aenae lvl 70 Human Paladin <Sinisters> hier 
Anyway, er zitten nu 8 guilds op outland die illidan killen; de laatste, mijn gemigrate guild, heeft afgelopen reset mother, council en illidan voor de eerste keer neergelegt. Was erg leuk om op ventrilo mee te luistere, helemaal toen ze op 2% wipten op illidan
Queues heb ik nooit last van gehad; een paar keer dat ik erin zat, maar dat waren kleine queue's
Anyway, er zitten nu 8 guilds op outland die illidan killen; de laatste, mijn gemigrate guild, heeft afgelopen reset mother, council en illidan voor de eerste keer neergelegt. Was erg leuk om op ventrilo mee te luistere, helemaal toen ze op 2% wipten op illidan
Queues heb ik nooit last van gehad; een paar keer dat ik erin zat, maar dat waren kleine queue's
[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 12-12-2007 16:33 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Hmm ik heb het ook gemist.. Ben teveel mijn nieuwe alt/main aan het lvlenViggen schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:22:
[...]
ja ik hoorde 't ja... helaas waren wij aan 't raiden![]()
vroegah, heel lang geleden op Bladefist nog wel es gedaan, toen viel volgens mij eerst Horde IF aan -> server crash en vervolgens wij naar Orgrimmar -> weer server crash
Maar op Bladefist roelde.. heb er nog wel ergens screenshots van dat ik op de troon zat in oggrimmar
lol Outland invasion!
Confuser - lvl70 Blood Elf Rogue
Mooiste moment tot nu toe voor mij op deze server was de Alliance raid van een tijdje terug. Man man man wat een drukte toen. Vier keer de worldserver op z'n gat. En Thrall platleggen ho maar
Merk wel dat het steeds drukker wordt op de server.. gisteravond weer 10 min queue met inloggen @ 20:00.
Confuser - lvl70 Blood Elf Rogue
Mooiste moment tot nu toe voor mij op deze server was de Alliance raid van een tijdje terug. Man man man wat een drukte toen. Vier keer de worldserver op z'n gat. En Thrall platleggen ho maar
Merk wel dat het steeds drukker wordt op de server.. gisteravond weer 10 min queue met inloggen @ 20:00.
Klopt, maar de meerderheid komt toch echt uit Zweden. Soms echt irritant in /2 wanneer guilds in het zweeds aan het spammen zijn voor members. Met als gevolg de niet-Zweden; SWE?!?!?!Kaap schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:12:
[...]
En iedereen die vrijwel gewoon engels praat en heel veel verschillende nationaliteiten.
[ Voor 35% gewijzigd door Witwasser op 12-12-2007 16:47 ]
True maar het spraakgedrag van deze op onze server vind ik in public wel meevallen.Lazy schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:41:
Klopt, maar de meerderheid komt toch echt uit Zweden. Soms echt irritant in /2 wanneer guilds in het zweeds aan het spammen zijn voor members. Met als gevolg de niet-Zweden; SWE?!?!?!
Log meestal in rond 19:00, nooit last van.woest85 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:29:
Mhh, heb andere ervaringen daarmee, doordeweeks ook queues van meer dan een halfuur rond 19.45 laatste week voor de free transfer weer begonVerder fijne server inderdaad.
Ik blame die zweden wel van het levend houden van de Quel'Serrar spam in /2Lazy schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:41:
[...]
Klopt, maar de meerderheid komt toch echt uit Zweden. Soms echt irritant in /2 wanneer guilds in het zweeds aan het spammen zijn voor members. Met als gevolg de niet-Zweden; SWE?!?!?!
mwa, wordt tegenwoordig meestal wel in de kiem gesmoordSouLmaN schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:27:
[...]
Ik blame die zweden wel van het levend houden van de Quel'Serrar spam in /2
ander woord voor warlock...Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:31:
wat betekent "imba"?
imba = imbalanced, dat iets te sterk is in vergelijking met de rest
Ik weet niet of deze al langsgekomen is, om nu 142 topics door te gaan spitten is nu ook weer zoiets 
Kwam hem tegen, en ik vind het gewoon jammer dat ingame het er iets minder goed uitziet
Kwam hem tegen, en ik vind het gewoon jammer dat ingame het er iets minder goed uitziet
He who controls the Spice, controls the Universe.
Iemand hier die op Ravencrest zit? Wil graag weten hoe het zit met latency, server queue's, arena queue's, heersende nationaliteit, etc.
Zit namelijk zo, ik zit in een guild met illidan op farm, en met ons oog op Sunwell denken we er aan om met de hele guild naar Ravencrest te migraten. Komt ook door de grote hoeveelheid grieken die het ook een beetje verzieken dat we weg willen
Zit namelijk zo, ik zit in een guild met illidan op farm, en met ons oog op Sunwell denken we er aan om met de hele guild naar Ravencrest te migraten. Komt ook door de grote hoeveelheid grieken die het ook een beetje verzieken dat we weg willen
Verwijderd
Sow hee... die's nice!MST_Morpheus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:54:
Ik weet niet of deze al langsgekomen is, om nu 142 topics door te gaan spitten is nu ook weer zoiets
Oeh, dies wel niceMST_Morpheus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:54:
Ik heb zelf nu een leuke WoW wallpaper

En nee, het origineel post ik niet. Wallpaper komt van Gamewallpapers.com
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Aangezien ravencrest toch wel regelmatig een gratis migratie krijgt, lijkt het me dat er wel Queue's zijn. Overigens zitten er op ravencrest erg veel finnen volgens mij; wij zijn indertijd naar outland gegaan, omdat ravencrest teveel niet-engelstalige guilds had.cls schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:04:
Iemand hier die op Ravencrest zit? Wil graag weten hoe het zit met latency, server queue's, arena queue's, heersende nationaliteit, etc.
Outland heeft een prima latency, harstikke stabiel (in vergelijking met mijn vorige server) en alleen in de weekends na 20:00 queue's.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Sinds een week weer ACTIEF begonnen met WoW. Echter nu niet met als doel PvE, maar PvP. Ik had nog ergens een lvl 70 Belf hunter lopen, die vooral PvE gegeared was (vooral blues, dus geen epics
)
Beetje in m'n vrije uurtjes gegamed, en vandaag m'n PvP shoulder opgehaald (http://thottbot.com/i28333). Echter, ik had geen idee wat voor gems ik erin moest doen dus heb ik voorlopig maar de cheap-ass vendor gems erin gedaan a 2g per item. Maar wat is voor een hunter nou goed wat betreft gems? Ik dacht zelf aan resilience omdat ik zegmaar met 0 resilience ben begonnen
maar ik doe eigenlijk nog vrijwel geen arena, en vooral BG's. Ik begrijp wel dat resilience daar ook belangrijk is, maar moet het ook m'n eerste prioriteit zijn? Of eerder sta/agi/crit?
Overigens valt het me op dat ik in de lijsten van BG's vrijwel altijd in de top 5 sta, ondanks m'n crappy gear, dat had ik eerst met m'n mage eigenlijk ook. M'n survivability kan echter wel wat beter, soms word ik echt te snel geganked
Beetje in m'n vrije uurtjes gegamed, en vandaag m'n PvP shoulder opgehaald (http://thottbot.com/i28333). Echter, ik had geen idee wat voor gems ik erin moest doen dus heb ik voorlopig maar de cheap-ass vendor gems erin gedaan a 2g per item. Maar wat is voor een hunter nou goed wat betreft gems? Ik dacht zelf aan resilience omdat ik zegmaar met 0 resilience ben begonnen
Overigens valt het me op dat ik in de lijsten van BG's vrijwel altijd in de top 5 sta, ondanks m'n crappy gear, dat had ik eerst met m'n mage eigenlijk ook. M'n survivability kan echter wel wat beter, soms word ik echt te snel geganked
heb zelf op ravencrest gespeeld een tweetal jaar terug. Zitten vooral Denen.cls schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:04:
De #1 guild van Xavius (Clarity) is naar ravencrest verhuist om daar mensen te kunnen recruiten vanuit die battlegroup, en door te progressen in Sunwell.
Dat terwijl een andere guild net voor TBC naar Xavius kwam vana Ravencrest ivm lagg op de server...
Beste gewoon chars aanmaken daar, krijg je iig een indruk
AH, duidelijk dus..ImdaMned schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:08:
[...]
Uiteraard speel ik nog : P Ben druk bezig met gold verdienen / pvp-en op m'n alt / Mensen attunen voor MH/BT en gewhine aanhoren van caesartje dat je z'n mana pots erdoorheen jaagt : P
Een paar van Blackraven zijn nadat drama uit elkaar klapten naar TiC gegaan. De rest heeft STERF gevormd. TiC klooit momenteel aan in MH en STERF zit op het bekende SSC 5/6 en TK 3/4 clear probleem. Easy mode is over. Shit bosses incoming : )
Misschien zie je me wel een keer lopen in Shattrath.
Caesartje moet niet zo whinen dan, ik zei het gister ook al tegen iemand anders. Als hij het zo erg vind dat ik zijn manapots er doorheen jaag(15/20 op 1 avond) dan moet ie mij niet op zijn account laten spelen, simple as that..
Weet nogsteeds niet of ik de knoop door kan hakken om naar arcane te speccen of niet. Sowieso moet ik veel resocketten, en andere gear gaan verzamelen, ik zit nu zonder hitgems net 20 van mijn hitcap af ofzo(alleen enchant op gloves..) dus arcspec is nog niet echt een goed plan. Geen idee waar ik die punten in ga stoppen.
We zien wel, eerst die nieuwe heroic offhand maar eens halen, maar badges schieten ook niet op
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Gister voor een maat (62 druid) een Blood furnance run gedaan. Een 70 rogue , ik als l67 enhancement shaman healen, en een l65 arms warrior. Niet echt de ideale setup
maar goed. Ging opzich wel lekker, Moet alleen wel ontzettend veel drinken omdat ik als enh niet echt veel mana hebt, of reducing talents
En als niemand echt wil tanken kan je ook lache. Druid en warrior chargen lekker in en ik mag lekker inspringen. Targets zitten op iedereen te rammen. Gelukkig is het vrij simpel als je wat levels hoger ben. Op een gegeven moment ben ik ook maar lekker mee gaan hakken en dat ging gelijk wat beter, als het echt niet ging (5 mobs op de l62) dan kon ik nog altijd healen. Jammer dat de meeste loot al wat achterhaald is.
Met de druid en de warrior ook van plan om te gaan pvpuh. Ga sparen voor 2x http://www.wowhead.com/?item=28305 maar dat gaat wel een super combo worden. We zijn er alleen nog niet uit wie wat gaat doen. Druid wil moonkin maar healen is ook een optie. Ik wil inprincipe enhancement maar healen is ook wel grappig. En de warrior weet niet of hij arms of fury wil (hij vind duel wield wel leuk, maar voor pvp is arms weer leuker schijnt). Maar dat zien we dan wel. Als we lekker bij elkaar blijven in AV of AB moet het geen probleem zijn
Met de druid en de warrior ook van plan om te gaan pvpuh. Ga sparen voor 2x http://www.wowhead.com/?item=28305 maar dat gaat wel een super combo worden. We zijn er alleen nog niet uit wie wat gaat doen. Druid wil moonkin maar healen is ook een optie. Ik wil inprincipe enhancement maar healen is ook wel grappig. En de warrior weet niet of hij arms of fury wil (hij vind duel wield wel leuk, maar voor pvp is arms weer leuker schijnt). Maar dat zien we dan wel. Als we lekker bij elkaar blijven in AV of AB moet het geen probleem zijn
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Uiteraard bedoel ik hier dus MB met direct daar achteraan een SW:D. Dus 2x 2.5+ k crit.Fratti schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:57:
[...]
6k mindblast zeker op de Curator, maar anders red je dat echt niet hoor. Spelers met BT gear halen dat niet eens.
jups die gast heeft best veel WoW fanart gemaaktMST_Morpheus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:54:
http://azazel1944.deviantart.com/
Gisteren maar Blind Seers Icon geloot, kon ik weer wat items wisselen en resocketend, zit nu precies op de hitcap.
Hoop dat ik vanavond eindelijk geluk heb met T6 gloves (moet ik wel weer resocketen en items swappen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nog 6 bubs tot 68, dan flight form w00t! Morgen vrij en dan heel het weekend nog. Dat wordt 70 dingen van het weekend.
Lief dagboek..
Gister had ik eigenlijk niet veel zin in WoW, maar ging toch even online voor een daily en een transmute. Ben ik toch even in het LFG systeem gaan hangen, en nog geen 20min later hadden we een party voor Shadow Labs; ik kwam er pas achter dat daar een leuke Idol voor mij dropt.
We hadden echt een prima party; eerste boss was zo dood en gelijk dropt mijn Idol of the Emerald Queen! Door naar de tweede boss, maar omdat de Spriest opeens offline was, hebben we die met 4 man neer gekregen. Daarna de 3e boss, toen hadden we er ondertussen een Hunter bij, die was dood voor de adds daadwerkelijk damage konden doen.
Als laatste Murmur, waar alleen de Dpswarrior 2x dood ging, omdat 'ie de tactics niet wist.
Al met al een prima run gehad, zeker als je ziet dat het een PUG was. Maargoed, er zaten dan ook 2 spelers in van een van de beste guilds van onze server.
Gister had ik eigenlijk niet veel zin in WoW, maar ging toch even online voor een daily en een transmute. Ben ik toch even in het LFG systeem gaan hangen, en nog geen 20min later hadden we een party voor Shadow Labs; ik kwam er pas achter dat daar een leuke Idol voor mij dropt.
We hadden echt een prima party; eerste boss was zo dood en gelijk dropt mijn Idol of the Emerald Queen! Door naar de tweede boss, maar omdat de Spriest opeens offline was, hebben we die met 4 man neer gekregen. Daarna de 3e boss, toen hadden we er ondertussen een Hunter bij, die was dood voor de adds daadwerkelijk damage konden doen.
Al met al een prima run gehad, zeker als je ziet dat het een PUG was. Maargoed, er zaten dan ook 2 spelers in van een van de beste guilds van onze server.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zijn er eigenlijk ook mensen die op de RP server The Sha'tar zitten?
Misschien dat we wat quests samen kunnen doen
Ik speel een lvl 67 holy pala (Horde) met de naam Bloodpassy
Misschien dat we wat quests samen kunnen doen
Ik speel een lvl 67 holy pala (Horde) met de naam Bloodpassy
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Gisteren 19:00 uur, wil WoW opstarten. Toets wachtwoord in, druk op enter en gelijk vliegt de stroom eruit.
Legerheli tegen een hoogspanningsmast gevlogen.
Maar een guildie gesmst dat ik 't niet ging redden.
Stroom hebben we nog steeds niet, hoop toch dat dat weer werkt vanavond.

Nice, maar je snapte vast de strekking van mijn verhaal wel. ;-)Nivado schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:34:
Dat valt wel mee moet ik zeggen. Sinds 2.3 kan ik als Prot warrior redelijk farmen. Neem een langzame Mainhand en spam devistate. Dan doe je beste een aardig potje dps. Ik stond bij Shade de laatste keer zelfs 3e op de damage meter!!
Voor solo levelt prot gewoon wat minder snel.
Echt maf, bij ons is het in en rond Netherwing Ledge altijd vrij vredevol op een paar kleine uitzonderingen maar de dailies in Skettis... man man, wereld van verschil.Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:46:
[...]
Ik had exact hetzelfde met een Orc Hunter gisteren: hij had door dat ik de quests ook had, en ik alles skinde wat hij afgemaakt had. Op een gegeven moment liet hij zelfs bewust de Ravagers over omdat ik die nog nodig had. Door middel van /point wees hij ze aan voor me. Over het algemeen laat Horde je ook heel aardig alleen in Netherwing. Je bent daar beide om zsm wat geld te verdienen, en dat doe je niet door te PvPen. Ik baal er echter wel altijd van als je op 20% hp zit en je dan opeens in de rug wordt aangevallen door iemand die jou eerder zo voorbij liet lopen. Val me dan meteen aan als je me ziet, ga niet eerst als een watje wachten tot ik op laag hp zit. Dit soort mensen pak ik meestal wel terug, maar na een keer afmaken probeer ik met /cheer en /hug weer vrede te sluiten. Dan is het wat mij betreft afgelopen.
Over Orc hunters gesproken.... ik gister op... oh wacht...
Lief dagboek;
gister lekker in Winterspring aan het questen, in kittyform dus ik zie op de scanner een horde aankomen, even prowl'en, ah hunter lvl 56, ik 58, dus geen gevaar en ik ga weer verder met questen en hij laat mij ook met rust. Blijkt mijn maatje ook op zijn alt bezig te zijn en moest nog naar Winterspring om wat quests te doen, komen we later bij Donovan (die dame helemaal alleen in het westen), staat die Orc hunter daar, maatje even stil, hup gaatie ineens in de aanval. Ik zo nog, joh laat em 'he didnt bother me just ago', antwoord, 'I dont care, he killed me on the first of december at 12:23pm, I saw him in Tanaris, busy with killin mobs, so I passed by without attacking, moments later, when I was at 20% health he killed me, so payback time'. Ik zo, dat je dat allemaal onthoudt man!? Zegtie, ja in mijn werk maak ik giga gebruik van spreadsheets.. houdtie van elke lame-gankkill dus ook een spreadsheet bij, zijn eigen KoS-list met naam, datum, tijd en omschrijving Ik bleef erin.

Ik zit inmiddels aan de lvl 59 op mijn altdruid, heb met mijn maatje besloten, die ook met een altje (shammy lvl 59) bezig is, om pas op level 60 Outland in te gaan, wordt je ook niet zo snel van je mount geknikkerd door die helboars als je op je langzame mount zit, de 100% mount maakt dan net dat verschil. Merk het ook wel dat er na de patch iets veranderd is, op de vorige alt was ik pas in Silithus level 58 na Winterspring en grote delen van WPL en EPL gehad te hebben, nu nog paar quests in Winterspring en alles nog open in WPL, EPL en Silithus. Maar goed, jij snel je flight form, wat ik me afvroeg, kan je ook in combat je flightform aannemen (mits je natuurlijk in Outland bent)?Kaap schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:20:
Nog 6 bubs tot 68, dan flight form w00t! Morgen vrij en dan heel het weekend nog. Dat wordt 70 dingen van het weekend.
Exitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:00:
Gisteren 19:00 uur, wil WoW opstarten. Toets wachtwoord in, druk op enter en gelijk vliegt de stroom eruit.Legerheli tegen een hoogspanningsmast gevlogen.
Ze kunnen vanaf 10 km afstand een raket in je reet sturen zonder dat jij ooit een Apache (het was een Apache schijnt) helikopter ziet maar een hoogspanningsmast... die zien ze over het hoofd! Wat een verhaal ook weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Zjanzjak op 13-12-2007 09:04 ]
Verwijderd
jah zit daar ook, horde, blood elve maar low level (12) ofzo, maar speel niet vaak nu vanwege een fout in m'n vriendin's pc
Balen zeg!Exitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:00:
Gisteren 19:00 uur, wil WoW opstarten. Toets wachtwoord in, druk op enter en gelijk vliegt de stroom eruit.Legerheli tegen een hoogspanningsmast gevlogen.
Hoe komt u dan op Internet?
[ Voor 5% gewijzigd door den85 op 13-12-2007 09:07 ]
Ik hoor net op de radio dat de nuon verwacht dat het vanmiddag pas gefixt is : )Exitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:00:
Verwijderd
even een vraagje aan de mensen hier:
ik heb van sinds 't begin van season 3 ( s3 begon en 1ste dag dat ik 't probleem had ) hele rare disconnects tusse 19.00 en 23.00/00.00 ik disconnect dan en dan moet ik zorgen dat men mage uitlogged door op een ander char te logge voor ik weer kan inlogge. na de disconnectm oet ik ook alle channels weer opnieuw joinen. iemand die mischien weet waar dit aan kan liggen ? zover ik namelijk weet is er met s3 geen patch gekomen en addons zijn ook niet vernieuwd.
ik heb van sinds 't begin van season 3 ( s3 begon en 1ste dag dat ik 't probleem had ) hele rare disconnects tusse 19.00 en 23.00/00.00 ik disconnect dan en dan moet ik zorgen dat men mage uitlogged door op een ander char te logge voor ik weer kan inlogge. na de disconnectm oet ik ook alle channels weer opnieuw joinen. iemand die mischien weet waar dit aan kan liggen ? zover ik namelijk weet is er met s3 geen patch gekomen en addons zijn ook niet vernieuwd.
Zjanzjak schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:02:
Ze kunnen vanaf 10 km afstand een raket in je reet sturen zonder dat jij ooit een Apache (het was een Apache schijnt) helikopter ziet maar een hoogspanningsmast... die zien ze over het hoofd! Wat een verhaal ook weer.
Volgens mij is 'ie gezakt.De Apache van de luchtmachtbasis in Gilze-Rijen was bezig met een oefening laagvliegen in het donker.
Hoorde net op het nieuws dat het schijnbaar net verholpen is, maar nog niks over te vinden verder. Ook leuk dat vier plaatsen dicht bij waar ik woon nergens last van hadden (plaatsen tussen het ongeluk en de plaats waar ik woon), en wij net wel. Ook leuk dat de voetbalkantine 30 meter verderop nergens last van had.
Edit: @ Den85: werk ftw in dit geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 13-12-2007 09:09 ]
Mag ik je advies geven?Zjanzjak schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:02:
Ik zit inmiddels aan de lvl 59 op mijn altdruid, heb met mijn maatje besloten, die ook met een altje (shammy lvl 59) bezig is, om pas op level 60 Outland in te gaan, wordt je ook niet zo snel van je mount geknikkerd door die helboars als je op je langzame mount zit, de 100% mount maakt dan net dat verschil. Merk het ook wel dat er na de patch iets veranderd is, op de vorige alt was ik pas in Silithus level 58 na Winterspring en grote delen van WPL en EPL gehad te hebben, nu nog paar quests in Winterspring en alles nog open in WPL, EPL en Silithus. Maar goed, jij snel je flight form, wat ik me afvroeg, kan je ook in combat je flightform aannemen (mits je natuurlijk in Outland bent)?
Ik zou persoonlijk alle quests in WPL - EPL en Silithus doen. Je krijgt veel xp rewards en goud. Tevens verdien je ook nog een berg rep van de oude factions pre-tbc niet dat je die veel gaat gebruiken but you never know ..
Tevens kom je in Hellfire op lv 62-63 binnen waardoor je " als je echt alle quests in hellfire, zang, terrokkar en nagrand " doet je 70 bent. Dat houd in dat je bem, smv en netherstorm over heb om tonnen goud te verdienen met questen op lv 70 daar je een bonus krijgt qua goud omdat je lv 70 bent. Voordeel hiervan is dat je niet hoeft te sparen voor je epic mount, maar deze doordat je zo vroeg 70 bent geworden je geld al questend kan verdienen en binnen no time heb jij je epic mount.
Zo heb ik dat met 3 chars gedaan en het ging supersnel.
hehe spelen is een te groot woord tbh.ImdaMned schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:18:
[...]
Nub !
Waar ben jij nu mee bezig? Jarnotjuh speelt weer en dan kap jij er mee. : /
**edit**
Hmmm, ik zie een verband
Hij lag gisteravond meer het plafond in SSC te bekijken dan wat anders (tot grote frustie van hemzelf).
Verwijderd
70% van level 59, merendeel van de mats klaarliggen voor paladin mount
can't wait
gister werd ik nog even lekker geganked.
best lame ... op een pve realm!
voor het eerst in hellfire aan het questen, had een tweemans party en we liepen iets te dicht langs dat pvp gebied - zo bleek ... en toen hing er ineens een 1 level hogere paladin in ons nek.
kan gebeuren. dood .. kan gebeuren, was nog wel een aardige strijd, de grap was natuurlijk dat we al half dood waren door die pvp npc's die daar stonden
ondanks de combinatie druid+paladin - tegen een paar npc's plus een level hogere paladin met vol health die wel ervaring heeft met pvp .. mhja .. ga er maar voor zitten .. uh .. liggen
dood dus . tja kan gebeuren , was een leuk gevecht.. maar toen bleef de (L)user dus vrolijk staan en zagen we het al aankomen.. fijn. dat wordt gankfest.
samen tegelijk ressurecten. meteen healen. en we hadden hem op ongeveer 10% ..
*plof* & *plof* .. level 70 warlock uit zijn guild die van zijn vliegbeest afstapt en ons oneshot
*zucht* .. nog een keer geprobeert toen hij aangevallen werd door iets, alleen toen was helaas de druid net even wat te drinken aan het halen en ik was vergeten te zeggen dat ik me kans schoon zag en het maar even ging proberen en hij was vergeten te zeggen dat ie even afk was .. lol .. *plof*
toch maar even /1 gespammed en toen kwam er gelukkig een level 60 hunter ff kijken en helpen.
dat met het feit dat zijn lvl 70 buddy er niet meer was gaf ons net even de edge om hem flink onder de zoden te leggen. snel weggerend totdat pvp weer uitstond ..
geganked worden op een pvp realm .. dat lijkt me echt wel zuigen zeg .. blij dat we konden schuilen in het dorpje en weer rustig verder konden na 5 minuten .. en wat repair kosts
can't wait
voor het eerst in hellfire aan het questen, had een tweemans party en we liepen iets te dicht langs dat pvp gebied - zo bleek ... en toen hing er ineens een 1 level hogere paladin in ons nek.
kan gebeuren. dood .. kan gebeuren, was nog wel een aardige strijd, de grap was natuurlijk dat we al half dood waren door die pvp npc's die daar stonden
ondanks de combinatie druid+paladin - tegen een paar npc's plus een level hogere paladin met vol health die wel ervaring heeft met pvp .. mhja .. ga er maar voor zitten .. uh .. liggen
dood dus . tja kan gebeuren , was een leuk gevecht.. maar toen bleef de (L)user dus vrolijk staan en zagen we het al aankomen.. fijn. dat wordt gankfest.
*plof* & *plof* .. level 70 warlock uit zijn guild die van zijn vliegbeest afstapt en ons oneshot
*zucht* .. nog een keer geprobeert toen hij aangevallen werd door iets, alleen toen was helaas de druid net even wat te drinken aan het halen en ik was vergeten te zeggen dat ik me kans schoon zag en het maar even ging proberen en hij was vergeten te zeggen dat ie even afk was .. lol .. *plof*
toch maar even /1 gespammed en toen kwam er gelukkig een level 60 hunter ff kijken en helpen.
dat met het feit dat zijn lvl 70 buddy er niet meer was gaf ons net even de edge om hem flink onder de zoden te leggen. snel weggerend totdat pvp weer uitstond ..
geganked worden op een pvp realm .. dat lijkt me echt wel zuigen zeg .. blij dat we konden schuilen in het dorpje en weer rustig verder konden na 5 minuten .. en wat repair kosts
Dat kun je toch amper geganked worden noemen. Jullie hadden em ook gewoon kunnen nokken, maar konden het zelf niet laten die paladin terug te proberen te pakken.
Come to the dark side, pvp realms zijn gewoon leuker ^^
Verwijderd
Gisteren ook, was ik even buzzard wings aan het krijgen voor een quest in Hellfire. Nou ik sta daar 4 van die buzzards aftemaken, komt zo'n rotte gnome warrior aan. ik zat op nog geen 30% over. Ja daar ging ik. Dood. Maar goed heb die jammer genoeg niet meer gezien. Hij was ook zo weg.FireAge schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:21:
[...]
Dat kun je toch amper geganked worden noemen. Jullie hadden em ook gewoon kunnen nokken, maar konden het zelf niet laten die paladin terug te proberen te pakken.
Outland is ook erg vol momenteel. (snap niet dat ze hem niet dicht pleuren)Kees schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:12:
[...]
Aangezien ravencrest toch wel regelmatig een gratis migratie krijgt, lijkt het me dat er wel Queue's zijn. Overigens zitten er op ravencrest erg veel finnen volgens mij; wij zijn indertijd naar outland gegaan, omdat ravencrest teveel niet-engelstalige guilds had.
Outland heeft een prima latency, harstikke stabiel (in vergelijking met mijn vorige server) en alleen in de weekends na 20:00 queue's.
Dus tis niet verwonderlijk dat er een que is na 20:00.
Maar er zitten onderhand wel de meeste nederlanders denk ik.
pings vallen reuze mee gemiddeld tussen de 125 /150 ms.
Zelf een nederlandse guild gehad daar (Final-Fate) helaas door toe doen van andere niets meer van over.
Nu zit ik in Avantgarde. multie cultu guild aardige mensen met bijna alleen maar 70's
en hier en daar een alt.
Verder word je soms wel eens moe van de denen en zwitsers 'nooren ' finnen maar goed das maar zelden gelukkig.
Denk dat outland nog steeds 1 van de betere servers is voor nederlanders.
Tevens op doomhammer zitten ook nog wat nederlanders.
wil je babbelen wisper me eens op Allesandro op outland
Na rose e cient spin
Nee, flight form kan je niet in combat gebruiken. Zou ook wel enorm imba zijn, nietwaar?Zjanzjak schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:02:
[...]
Maar goed, jij snel je flight form, wat ik me afvroeg, kan je ook in combat je flightform aannemen (mits je natuurlijk in Outland bent)?
[...]
Hellfire PVP areas zijn er voor PVP, als je in dat gebied een PVP kill maakt krijg je een token welke je kan gebruiken om rep items te kopen bij je fraction in de betreffende hellfire townVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:15:
70% van level 59, merendeel van de mats klaarliggen voor paladin mount
can't wait
Tevens zijn die punten cap points voor vlaggen, ^^
edit:
als ik de text nog eens doorlees waren jullie eigenlijk de gankers
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Installeer wow op je werk hahaExitium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:08:
[...]
[...]
Volgens mij is 'ie gezakt.
Hoorde net op het nieuws dat het schijnbaar net verholpen is, maar nog niks over te vinden verder. Ook leuk dat vier plaatsen dicht bij waar ik woon nergens last van hadden (plaatsen tussen het ongeluk en de plaats waar ik woon), en wij net wel. Ook leuk dat de voetbalkantine 30 meter verderop nergens last van had.
Edit: @ Den85: werk ftw in dit geval.
Wel stom zeg van die apache

Als jij je pvp niet had aangezet had die pala niks kunnen aanrichten toch? Als ik (ook op een pve server) in HP langs een pvp objective loop krijg ik een melding dat ik pvp moet aanzetten om bv iets te cappen; dat gaat niet automatisch. Enige plekken waar pvp automatisch aangaat (correct me if I'm wrong) zijn battle grounds / arena's toch?Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:15:voor het eerst in hellfire aan het questen, had een tweemans party en we liepen iets te dicht langs dat pvp gebied - zo bleek ... en toen hing er ineens een 1 level hogere paladin in ons nek.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Das correctSnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:40:
[...]
Als jij je pvp niet had aangezet had die pala niks kunnen aanrichten toch? Als ik (ook op een pve server) in HP langs een pvp objective loop krijg ik een melding dat ik pvp moet aanzetten om bv iets te cappen; dat gaat niet automatisch. Enige plekken waar pvp automatisch aangaat (correct me if I'm wrong) zijn battle grounds / arena's toch?
Geganked worden is bij nesingway staan met je lvl 35 altje en dan in elkaar gehakt worden door 3 lvl 30's en een lvl 70 : )
Ganken is een aantal guildies oproepen en alles wat in de buurt komt van nesingway helemaal kapot nuken.
Geganked worden is met een paar lvl 70 mains bij nesingway staan en er achter komen dat die lvl 30's hun mains + vriendjes hebben opgehaald.
etc etc
world pvp
Ganken is een aantal guildies oproepen en alles wat in de buurt komt van nesingway helemaal kapot nuken.
Geganked worden is met een paar lvl 70 mains bij nesingway staan en er achter komen dat die lvl 30's hun mains + vriendjes hebben opgehaald.
etc etc

Zijn er eigenlijk mensen die op Silvermoon spelen?
Beroeps brabander
Verwijderd
ik ga het ook zo ongeveer doen. maar pak wel eerst wat quests in outland voor de quest rewards en een paar drops die stuuuukken beter zijn dan old world gearFratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:12:
[...]
Mag ik je advies geven?
Ik zou persoonlijk alle quests in WPL - EPL en Silithus doen. Je krijgt veel xp rewards en goud. Tevens verdien je ook nog een berg rep van de oude factions pre-tbc niet dat je die veel gaat gebruiken but you never know ..
Tevens kom je in Hellfire op lv 62-63 binnen waardoor je " als je echt alle quests in hellfire, zang, terrokkar en nagrand " doet je 70 bent. Dat houd in dat je bem, smv en netherstorm over heb om tonnen goud te verdienen met questen op lv 70 daar je een bonus krijgt qua goud omdat je lv 70 bent. Voordeel hiervan is dat je niet hoeft te sparen voor je epic mount, maar deze doordat je zo vroeg 70 bent geworden je geld al questend kan verdienen en binnen no time heb jij je epic mount.
paar deaths hier niet genoteerdFireAge schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:21:
[...]
mhja .. met de staart tussen de benen wegrennen en net zo lang elkaar blijven healen totdat hij doodgaat van verveling. dat gaan we dan de volgende keer maar eens proberen dan..
goed om te weten alvastBokkie schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:29:
[...]
Hellfire PVP areas zijn er voor PVP, als je in dat gebied een PVP kill maakt krijg je een token welke je kan gebruiken om rep items te kopen bij je fraction in de betreffende hellfire town
Tevens zijn die punten cap points voor vlaggen, ^^
edit:
als ik de text nog eens doorlees waren jullie eigenlijk de gankershij was gewoon bezig met Hellfire PVP
die ging per ongeluk aan , liepen iets te dicht langs wat pvp npc'sSnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:40:
[...]
Als jij je pvp niet had aangezet had die pala niks kunnen aanrichten toch? Als ik (ook op een pve server) in HP langs een pvp objective loop krijg ik een melding dat ik pvp moet aanzetten om bv iets te cappen; dat gaat niet automatisch. Enige plekken waar pvp automatisch aangaat (correct me if I'm wrong) zijn battle grounds / arena's toch?
werden geattacked daardoor.. en we waren niet aan het opletten. hij stond op follow en ik zat de quest text te lezen
(ja weet ondertussen wel dat het niet handig is in een nieuw gebied om te lopen terwijl je niet aan het opletten bent .. lol)
aangevallen worden -> reflex .. en toen hadden we pvp aan
oh en het ganken .. tja . sorry dat ik de definitie fout heb..
was in eerste instantie corpsecampen .. *koffie haalt*
maar toen die lvl 70 erbij kwam leek het wel meer op ganken
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 09:59 ]
Trollbane is denk ik nogsteeds de server voor als je met teveel nederlandes op een realm wil zitten.prodigy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:26:
[...]
Outland is ook erg vol momenteel. (snap niet dat ze hem niet dicht pleuren)
Dus tis niet verwonderlijk dat er een que is na 20:00.
Maar er zitten onderhand wel de meeste nederlanders denk ik.
pings vallen reuze mee gemiddeld tussen de 125 /150 ms.
Zelf een nederlandse guild gehad daar (Final-Fate) helaas door toe doen van andere niets meer van over.
Nu zit ik in Avantgarde. multie cultu guild aardige mensen met bijna alleen maar 70's
en hier en daar een alt.
Verder word je soms wel eens moe van de denen en zwitsers 'nooren ' finnen maar goed das maar zelden gelukkig.
Denk dat outland nog steeds 1 van de betere servers is voor nederlanders.
Tevens op doomhammer zitten ook nog wat nederlanders.
wil je babbelen wisper me eens op Allesandro op outland
Ally kant heeft nu 3 nl talige guilds, 1 die MH/BT doet (Denial) en 2 die Kara/Gruul/verder doen nu.
Horde side heeft 2? NL guilds, TiC (zitten tegenwoordig ook in MH/BT) en Sterf (ssc/tk).
Verder is er nog een "casual" NL guild aan ally kant die geleid word/werd door een super cool vrouwtje.
En verder zitten er in bijna elke guild wel meerdere nederlanders/belgen.
ik loop er wel af en toe doorheen, leuk stad!Vuurvoske schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:44:
Zijn er eigenlijk mensen die op Silvermoon spelen?
Lief Dagboek,
Gisteravond eerst even wat PvP gedaan met mijn nieuwe build (Mutilate/Combat), en ik was even vergeten hoe snel je combopoints opbouwt hiermee, damn.
En toen ik op een gegeven moment een 1v1 vs een Druid had, en ie na wat crits in Bearform veranderde, herinnerde ik me hoe sterk een Envenom kon zijn op dat soort high armor figuren, *wham* 3k Envenom, dode Druid.
Nadeel is dat ik van mijlen ver te spotten ben in stealth, maar goed, je kan niet alles hebben.
Daarna wat maatjes geholpen met hun Kara attunement, dus Shadow Lab > beetje Steamvault > Beetje Arcatraz gedaan, en toen was het weer tijd om te loggen.
Gisteravond eerst even wat PvP gedaan met mijn nieuwe build (Mutilate/Combat), en ik was even vergeten hoe snel je combopoints opbouwt hiermee, damn.
En toen ik op een gegeven moment een 1v1 vs een Druid had, en ie na wat crits in Bearform veranderde, herinnerde ik me hoe sterk een Envenom kon zijn op dat soort high armor figuren, *wham* 3k Envenom, dode Druid.
Nadeel is dat ik van mijlen ver te spotten ben in stealth, maar goed, je kan niet alles hebben.
Daarna wat maatjes geholpen met hun Kara attunement, dus Shadow Lab > beetje Steamvault > Beetje Arcatraz gedaan, en toen was het weer tijd om te loggen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Probleem van Trollbane is, in ieder geval Horde zijde, als je niet in die 2 NL guilds zit, je eigenlijk fucked bent omdat de rest voornamelijk nationality x only zijn.Routed schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:51:
[...]
Trollbane is denk ik nogsteeds de server voor als je met teveel nederlandes op een realm wil zitten.
Ally kant heeft nu 3 nl talige guilds, 1 die MH/BT doet (Denial) en 2 die Kara/Gruul/verder doen nu.
Horde side heeft 2? NL guilds, TiC (zitten tegenwoordig ook in MH/BT) en Sterf (ssc/tk).
Verder is er nog een "casual" NL guild aan ally kant die geleid word/werd door een super cool vrouwtje.
Maar heb op beide gespeelt, denk dat Outland echt niet onder doet voor het aantal nederlanders.
Stiekum stikt Outland van de belgen en nederlanders hoorKaap schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:55:
[...]
Probleem van Trollbane is, in ieder geval Horde zijde, als je niet in die 2 NL guilds zit, je eigenlijk fucked bent omdat de rest voornamelijk nationality x only zijn.
Maar heb op beide gespeelt, denk dat Outland echt niet onder doet voor het aantal nederlanders.
Thanks maar maak je geen zorgen, 2 lvl 70's heb ik al, allebei epic flyer onder de kont, heb nu alles bij elkaar, verdeeld over 4 toons, zo'n 6 a 7k gold.Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:12:
[...]
Mag ik je advies geven?
Ik zal nooit meer vergeten, Blaat, Nick, Den, ik en Was, waren net 70, group quests in Shadowmoon doen net buiten BT. Ik jump van flying mount en charge een ally terwijl Was begint te nuken. Blaatschaap broodnuchter op TS: "Ik help niet, dat was er 1 van Offspring, zometeen worden we gebuttsexed! en gecorpsecamped". 10 minuten later stonden er inderdaad een group van Offspring.ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:43:
Geganked worden is bij nesingway staan met je lvl 35 altje en dan in elkaar gehakt worden door 3 lvl 30's en een lvl 70 : )
etc etc
world pvp
Verwijderd
Dank je
Trouwens was wel lachen gister...ik liep in shatt een beetje me bank te organizen toen ik een 36 dorf hunter zag lopen met de guild naam <Dont Make Me Get My Main>
We hebben wel meer van die belachelijk leuke guild namen rondlopen.
<FBI get in the van> horde guild

<A Palladin stole my bike> alli guild
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 10:18 ]
Verwijderd
Er zijn ook nog een paar kleine NL guilds aan de Horde kant. Of er aan de alliance kant nog kleine NL guilds zijn weet ik niet echt.Routed schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:51:
Trollbane is denk ik nogsteeds de server voor als je met teveel nederlandes op een realm wil zitten.
Maar op Trollbane zitten idd veel NL's, trouwens de meesten zijn voormalige Bloodscalp spelers. De hele zooi is voor anderhalf jaar geleden getransfereerd toendertijd omdat er voormalige topguilds als Nigthmare's Assylum, Resxtio ook weg gingen i.v.m. overkill Hongaren en lange wachtijden op Bloodscalp. Wachtijden van 1 uur in de avond, waren toen heel normaal. Gelukkig heb ik dat eigenlijk niet meer mee gemaakt sinds de transfer naar Trollbane.
Inderdaad teh IMBA.DizzyWeb schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:29:
[...]
Nee, flight form kan je niet in combat gebruiken. Zou ook wel enorm imba zijn, nietwaar?
Al zou ik het wel geweldig vinden als je flightform wel kon gebruiken wanneer je out-door bent, en tegen NPCs vecht. In World PVP, Arena en BGs is het natuurlijk te overpowered.
Hoe zit het trouwens met damage en uit flightform schieten?
Want als ik in Skettis bezig ben met die daily (eggs slopen), dan kan ik gewoon blijven vliegen, wanneer ik aangevallen word door zo'n vogel. Maar wanneer ik in Nagrand over een Horde dorpje vlieg, dan krijg ik soms een hunter's mark en shadowbolt van een Guard op me, en schiet ik uit flightform...
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 13-12-2007 10:22 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
logde laatst weer keer in op me hunter en kon gelijk weer een gezellig nederlands gesprek volgen in de chatVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:12:
[...]
Er zijn ook nog een paar kleine NL guilds aan de Horde kant. Of er aan de alliance kant nog kleine NL guilds zijn weet ik niet echt.
Maar op Trollbane zitten idd veel NL's, trouwens de meesten zijn voormalige Bloodscalp spelers. De hele zooi is voor anderhalf jaar geleden getransfereerd toendertijd omdat er voormalige topguilds als Nigthmare's Assylum, Resxtio ook weg gingen i.v.m. overkill Hongaren en lange wachtijden op Bloodscalp. Wachtijden van 1 uur in de avond, waren toen heel normaal. Gelukkig heb ik dat eigenlijk niet meer mee gemaakt sinds de transfer naar Trollbane.
Altijd grappig, kunnen het volgens mij bijna veranderen in nederlands realm
Die Monstrous Caliris in Skettis kun je sowieso altijd ontwijken als ze je aggro-en.
Strafe + Spacebar = je word niet geraakt door die beesten.
Strafe + Spacebar = je word niet geraakt door die beesten.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Tjah, ik ben er ook voorstander van om engels te lullen in /2 maar als mensen gaan eisen dat je engels praat omdat het een engelse realms is en het in de voorwaarden staat dan ga ik wel tegengas geven : )Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:26:
[...]
logde laatst weer keer in op me hunter en kon gelijk weer een gezellig nederlands gesprek volgen in de chat
Altijd grappig, kunnen het volgens mij bijna veranderen in nederlands realm
hoe kinderachtig ben je dan imdamned... jij en die 100 andere nederlanders zijn echt niet de enige op de server en als je al minuten lang lekker nederlands in /2 aan het ouwehoeren bent vind ik dat er wel wat van gezegt mag worden... ik praat echt nooit nederlands in een general chat.. ik vind het onbeschoft tegenover alle andere spelers die niet begrijpen waar je het in godesnaam over hebt
blup
Ik praat engels in /2eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:33:
hoe kinderachtig ben je dan imdamned... jij en die 100 andere nederlanders zijn echt niet de enige op de server en als je al minuten lang lekker nederlands in /2 aan het ouwehoeren bent vind ik dat er wel wat van gezegt mag worden... ik praat echt nooit nederlands in een general chat.. ik vind het onbeschoft tegenover alle andere spelers die niet begrijpen waar je het in godesnaam over hebt
Als mensen gaan eisen dat er engels gepraat MOET worden omdat het een engelse realm dan ga ik tegen gas geven omdat engels spreken PREFERED is, niet omdat het moet.
En ja, dat tegengas geven doe ik in het engels.
Als jij dat kinderachtig vind. tjah...
Op khadgar bij ons is er ook een redelijke NL community.
Was een echte NL guild orions horde waar ik eerst in zat maar wilde toch raiden etc..
Ik zat eerst in de leidende alliance guild eXperience daar en om dan ineens helemaal niet meer te kunnen raiden is dan niets he. Nu weer met een hoop noren, nederlanders en belgen begonnen aan het raiden en hebben tot en met gruul op farm. Echter door veel inactivity ivm feestdagen ligt dat even stil. Dus als er mensen interesse hebben we kunnen alle hulp gebruiken
Al met al een aardige NL community daar.
Was een echte NL guild orions horde waar ik eerst in zat maar wilde toch raiden etc..
Ik zat eerst in de leidende alliance guild eXperience daar en om dan ineens helemaal niet meer te kunnen raiden is dan niets he. Nu weer met een hoop noren, nederlanders en belgen begonnen aan het raiden en hebben tot en met gruul op farm. Echter door veel inactivity ivm feestdagen ligt dat even stil. Dus als er mensen interesse hebben we kunnen alle hulp gebruiken
Al met al een aardige NL community daar.
Verwijderd
Payback is reloggen naar je level 70 lock die bij rebel camp staat. En die level 70 shaman met zijn level 3X vriendjes even flink terug pakken. Jemig wat gaat zo'n melee shaman hard dood zeg.ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:43:
etc etc
world pvp
Verwijderd
@Eendje
Luister eens Eendje, anderen doen het ook. Hoe vaak zie ik wel niet noors,zweeds of oost-europese talen door de general chat gaan. Is dat dan niet associoaal?
Dus als ik in mijn eigen taal praat/schrijf moet dat kunnen. Want niet iedereen kan even goed Engels of Spaans zoals ondergetekende.
Luister eens Eendje, anderen doen het ook. Hoe vaak zie ik wel niet noors,zweeds of oost-europese talen door de general chat gaan. Is dat dan niet associoaal?
Dus als ik in mijn eigen taal praat/schrijf moet dat kunnen. Want niet iedereen kan even goed Engels of Spaans zoals ondergetekende.
ik vind dat net zo associaal van die anderen en ik zeg daar ook wat van ja. We hadden laast russen in /2 die lekker rusisch gingen spreken.. nou dat ziet er dus helemaal niet uit...
blup
Verwijderd
Hmm correct me if I'm wrong, maar was het niet zo dat je van je mount/uit flightform gaat als je gecrit wordt.
Heb in ieder geval het vermoeden, aangezien ik nog nooit van mn mount gemept ben in mn tank gear. (kan natuurlijk toeval zijn)
Heb in ieder geval het vermoeden, aangezien ik nog nooit van mn mount gemept ben in mn tank gear. (kan natuurlijk toeval zijn)
Meest kansloze argument wat er maar bestaatVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:40:
@Eendje
Nope, mount dismount alleen bij dazed.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:44:
Hmm correct me if I'm wrong, maar was het niet zo dat je van je mount/uit flightform gaat als je gecrit wordt.
[ Voor 29% gewijzigd door HolyCorn op 13-12-2007 10:46 ]
Dat is de reden waarom Engels prefered language is. Dat is de enige taal die iedereen min of meer begrijpt.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:40:
@Eendje
En simpelweg ´omdat andere het ook doen mag ik het ook´ vind ik wel erg kinderachtig. Als zij in de sloot springen, spring jij er achteraan ´omdat zij het ook doen´?
Wie speelt er hier eigenlijk op Karazhan?
Cheers
Cheers
Dat vind ik er nu wel cool uitzieneendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:43:
ik vind dat net zo associaal van die anderen en ik zeg daar ook wat van ja. We hadden laast russen in /2 die lekker rusisch gingen spreken.. nou dat ziet er dus helemaal niet uit...
Mijn probleem is niet dat ze het vragen, mijn probleem is dat ze eisen dat er engels gepraat moet worden omdat dat door blizzard verplicht is volgens hun. En dat is gewoon niet correct.Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:45:
[...]
Dat is de reden waarom Engels prefered language is. Dat is de enige taal die iedereen min of meer begrijpt.
En simpelweg ´omdat andere het ook doen mag ik het ook´ vind ik wel erg kinderachtig. Als zij in de sloot springen, spring jij er achteraan ´omdat zij het ook doen´?
Verwijderd
was je niet melee crit imuun als je defense hoger was dan 415 ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:44:
of praat ik nu stom? haha

Iedere mob heeft de ability ´Daze´, welke alleen gebruikt kan worden als hij je van achter aanvalt. Het heeft helemaal niets met crit te maken. Je hebt gewoon mazzel gehad in je tank gear.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:51:
[...]
was je niet melee crit imuun als je defense hoger was dan 415 ofzo?
of praat ik nu stom? hahadus misschien geen toeval dat je niet eraf gemept wordt dan
Geen idee. Maar volgens mij werd ik niet gecrit, dus denk dat 't niet de reden is.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:44:
Tijdje geleden met 2 russen in een party, die via Voicechat bezig waren. Heb er toch wel om kunnen lachen toen.DizzyWeb schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:50:
Dat vind ik er nu wel cool uitzienPaar regeltjes heb ik ook echt geen moeite mee, maar hele discussies doen ze maar fijn in /w hoor.
Ik heb /1 sowieso altijd uit staan, daar komt echt nooit iets boeiends voorbij.
Verwijderd
A: Ik spreek ook normaal gesproken Engels, mits men mij vraagt uit welk land ik kom. En als het dan een nederlander blijkt te zijn, ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.Vexx schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:45:
B: Ik heb vaak genoeg met iemand ge-quest, die niet uit nederland kwam, maar zeer gebrekkig engels beheerste, waar soms geen touw aan vast te knopen was. Ik heb het soms meegemaakt dat ze in hun eigen taal vragen gingen stellen, waar ik natuurlijk geen snars van begreep. In dit geval ging het dan om oost europese talen. En heb ik maar snel weer de groep verlaten
Ze mogen mij alles vragen zolang het maar in Engels, Duits, Spaans, Frans en natuurlijk nederlands is.
Verwijderd
Heb een tijd (nog voor tbc) in IF gestaan alleen maar /s bekijken.
Best grappig om te zien, hoop mensen die allerlei talen praten.
En complete verhalen over wat mensen die dag gedaan hebben.
Best grappig om te doen als je niets te doen heb
Best grappig om te zien, hoop mensen die allerlei talen praten.
En complete verhalen over wat mensen die dag gedaan hebben.
Best grappig om te doen als je niets te doen heb
Ikke! Maar ik speel niet zo vaak meer als vroeger... nu gewoon alleen als ik eens niets te doen heb.deadsy33 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:59:
Wie op Tweakers speelt er ook op Emerald Dream (Teh Dream) ? (Alliance)
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Ik vind Nederlands in /2 of een ander publiek kanaal dus echt waardeloos. Voertaal in-game is gewoon Engels, het is irl in een groep ook aso als je in een andere taal gaat zitten spreken. Doe dat maar lekker in prive.
In onze gilde (ik ben GL) spreekt iedereen ook maar lekker Engels in /g - en we hebben zat Nederlanders.
In onze gilde (ik ben GL) spreekt iedereen ook maar lekker Engels in /g - en we hebben zat Nederlanders.
Maar wat als je nu niet uit UK/DE/FR komt en je beheerst het engels niet (voldoende)? En ja, daar zijn er een hoop van.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:05:
Ik vind Nederlands in /2 of een ander publiek kanaal dus echt waardeloos. Voertaal in-game is gewoon Engels, het is irl in een groep ook aso als je in een andere taal gaat zitten spreken. Doe dat maar lekker in prive.
Dan heeft de basisschool, de middelbare school en het eventuele hogere onderwijs zijn werk niet goed gedaan.ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:15:
[...]
Maar wat als je nu niet uit UK/DE/FR komt en je beheerst het engels niet (voldoende)? En ja, daar zijn er een hoop van.
dan moet je geen engels spel gaan spelen.. en voor duitsers en fransen zijn er aparte servers.ImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:15:
[...]
Maar wat als je nu niet uit UK/DE/FR komt en je beheerst het engels niet (voldoende)? En ja, daar zijn er een hoop van.
wij hebben duitsers en fransen in onze guild en die spreken allemaal prima engels.. wel met een dik accent maar dat boeit niet
blup
Verwijderd
iddKaap schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:18:
[...]
Dan heeft de basisschool, de middlebare school en het eventuele hogere onderwijs zijn werk niet goed gedaan.
Mijn mening: Lul gewoon lekker engels..
Ik spreek zelf nooit NL alleen in /w of /p and thats it.
dus er zijn 2 Nederlands guilds, en de rest is alleen mensen met nationaliteit x? Dus jeb edoelt dat er alleen x-only guilds zijn?Kaap schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:55:
[...]
Probleem van Trollbane is, in ieder geval Horde zijde, als je niet in die 2 NL guilds zit, je eigenlijk fucked bent omdat de rest voornamelijk nationality x only zijn.
Waarom denk je dat ik er duitsers en fransozen al heb uitgehaald? omdat die servers hebben in hun eigen taal (en anders kan je een DE/FR talige versie instellen en op een UK server spelen)eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:19:
[...]
dan moet je geen engels spel gaan spelen.. en voor duitsers en fransen zijn er aparte servers.
wij hebben duitsers en fransen in onze guild en die spreken allemaal prima engels.. wel met een dik accent maar dat boeit niet
Wel bekrompen om een spelletje alleen maar door hen die de engelse taal machtig zijn te laten spelen.
Wat een compleet nutteloze discussie zeg.
Als iemand in /2 z'n eigen taal spreekt prima so be it, misschien irriteer jij je eraan of misschien ook niet, iedereen denkt daar anders over.
Het lijkt nu meer een wellus nietus discussie te worden.
Als iemand in /2 z'n eigen taal spreekt prima so be it, misschien irriteer jij je eraan of misschien ook niet, iedereen denkt daar anders over.
Nou, ik zou me er best aan irriteren als er een hele avond bijna alleen turks of russisch in /1 of 2 gesproken wordt.Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:27:
Verwijderd
Helemaal eens en je kunt toch altijd vragen of ze in /w verder willen gaan......Fratti schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:27:
Onzin, in mijn tijd kreeg je op de basisschool echt nog geen engels of duits. Dus heb je alleen basisschool dan kan het gebeuren dat je die talen niet beheerst en er zijn nou eenmaal mensen voor wie engels ook een hele moeilijke taal is ondanks het onderwijs. (neem russen bijvoorbeeld, engels is voor hun geen taal die overeenkomt met de gebruikelijke schrijfwijze en ook niet kwa klank)Kaap schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:18:
[...]
Dan heeft de basisschool, de middelbare school en het eventuele hogere onderwijs zijn werk niet goed gedaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 11:33 ]
als jij geen engels kan dan is er weinig aan wow.. dan begrijp je het hele spel en het verhaal gewoon compleet niet. Voor alle versies in hun eigen taal is er een aparte set servers dus als jij een duitse wow hebt en geen engels kan moet je maar lekker op de duitse servers blijvenImdaMned schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:25:
[...]
Waarom denk je dat ik er duitsers en fransozen al heb uitgehaald? omdat die servers hebben in hun eigen taal (en anders kan je een DE/FR talige versie instellen en op een UK server spelen)
Wel bekrompen om een spelletje alleen maar door hen die de engelse taal machtig zijn te laten spelen.
blup
Als je die duitsers en fransozen er nu eens uit laat, dat heb ik nl. ook gedaan.eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:34:
[...]
als jij geen engels kan dan is er weinig aan wow.. dan begrijp je het hele spel en het verhaal gewoon compleet niet. Voor alle versies in hun eigen taal is er een aparte set servers dus als jij een duitse wow hebt en geen engels kan moet je maar lekker op de duitse servers blijven
En hoezo verhaal, 't spel gaat toch om paarse pixels?
Er schijnt btw een russische versie van WoW + RU servers te komen (bron).
[ Voor 39% gewijzigd door OkkE op 13-12-2007 11:39 ]
Alle russen die ik tegenkom typen iig uitstekend engels. Dat ze het niet goed uit kunnen spreken doet natuurlijk totaal niet ter zake in /1 en /2 
Overigens, ik kreeg op de basisschool wel engels. Maargoed, niet boeiend.
Persoonlijk vind ik hele lulverhalen in met name /2 maar ook /1 in een taal anders dan engels onbeschoft. Volgens mij is het ook tegen de policy van Blizz.
Persoonlijk vind ik hele lulverhalen in met name /2 maar ook /1 in een taal anders dan engels onbeschoft. Volgens mij is het ook tegen de policy van Blizz.
Volgens Blizzard in ieder geval welOkkE schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:37:
Er schijnt btw een russische versie van WoW + RU servers te komen.
En DAT is dus mijn probleem, dat is het nl. niet : )DizzyWeb schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:37:
Alle russen die ik tegenkom typen iig uitstekend engels. Dat ze het niet goed uit kunnen spreken doet natuurlijk totaal niet ter zake in /1 en /2
Verwijderd
@ Fratti
Idd, ben ik voledig mee eens
Anders dreigt deze discussie toch te verzanden in een flame. En dan krijgen weer van die "knip" postjes.
Ik denk niet dat daar iedereen alhier op zit te wachten.
Dus terug naar de realiteit van de dag.
Gisteren nog even gespeeld weer met mijn Hunter, ik zit nu een beetje in de Shimmering Flats te krabben. Ik vind dat wel een leuk stukje gebied, omdat de meeste quest's zich allemaal in hetzelfde stukje afspelen. En je kan dan ook al die quest's in een keer inleveren, wat weer veel XP oplevert.
Als ik daar klaar ben ga maar eens voettocht ondernemen naar Desolace, dan ben ik ongeveer wel L35-36.
Idd, ben ik voledig mee eens
Ik denk niet dat daar iedereen alhier op zit te wachten.
Dus terug naar de realiteit van de dag.
Gisteren nog even gespeeld weer met mijn Hunter, ik zit nu een beetje in de Shimmering Flats te krabben. Ik vind dat wel een leuk stukje gebied, omdat de meeste quest's zich allemaal in hetzelfde stukje afspelen. En je kan dan ook al die quest's in een keer inleveren, wat weer veel XP oplevert.
Als ik daar klaar ben ga maar eens voettocht ondernemen naar Desolace, dan ben ik ongeveer wel L35-36.
Loze Discussie : maar ik doe wel even mee
het spel is engels de verhaal lijn is op meeste servers engels , dus op de server waar je zit en de Main taal is engels praat ik altijd engels , als iemand tegen mij lult in SWE ? of iets anders dan vraag ik ze engels te praten
En ik snap wel er Duitse / Franse servers zijn maar dat lijkt me vreselijk Nederlandse WOW ,
" BE JOKE " zou je ook niet willen je vriendin zo heet is als mij ?
" Dwarf joke " ik drink niet meer maar ook niet minder , en dan iemand van de amstel reclame laten in spreken Oo
het spel is engels de verhaal lijn is op meeste servers engels , dus op de server waar je zit en de Main taal is engels praat ik altijd engels , als iemand tegen mij lult in SWE ? of iets anders dan vraag ik ze engels te praten
En ik snap wel er Duitse / Franse servers zijn maar dat lijkt me vreselijk Nederlandse WOW ,
" BE JOKE " zou je ook niet willen je vriendin zo heet is als mij ?
" Dwarf joke " ik drink niet meer maar ook niet minder , en dan iemand van de amstel reclame laten in spreken Oo
Centaurs gaan grinden voor rep \o/Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:42:
@ Fratti
Idd, ben ik voledig mee eensAnders dreigt deze discussie toch te verzanden in een flame. En dan krijgen weer van die "knip" postjes.
Donderwoede, gezegend zwaard van de windzoeker!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!