Welkom, hoop dat je een leuke bijdrage gaat leveren en wie weet neem jij de forum tic " lief dagboek "ook een keer overVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:21:
Hey mensen
Totaaaaal nieuw hier op het forum dus wou me even voorstellen
speel al ruim 2 jaar WoW denk ik zo op de realm Arathor
me main is een 70 resto druid named Synthetic ( Alliance )
verder nog wat alts.
ik keek altijd op het forum voor tips etc. en vondt het nu wel tijd worden om even te registreren
(btw. zijn er nog meer mensen die op arathor zitten? )
Verwijderd
Mogguh
incoming wall of text (verveel me nogal, vandaar een kort verslag
)
Paar dagen geleden 70 gehit, dus wat doe ik dan? Precies de attunement voor Kara. Nadat we toch een guildgroup bij elkaar hadden voor het in de head wacken van een Fel Reaver voor het behalen van de sleutel voor Shat Halls, hadden de meesten zoiets nou "while were at it". Dus zo gezegd, zo gedigidaan (dank jewel Extince, dat krijg ik dus nooit meer uit mn hoofd). Ik (mage) een holydin, dwarf warrior, en 2 shadow priests was de setup.
Ging erg lekker, waar ik in een pug 8 keer wipete op de eerste boss in SL
((naam ff kwijt) (idiots waren het, de hunter weigerde daar om growl uit te doen onder het mom "Ik ben een raider dus ik weet wat ik doe" Nou ja vooruit, als de tank agro kan houden met growl aan vind ik het prima, zou het zelf dus anders doen maar goed, proceed. Toen de hunter het leuk vond om ook steeds de CC te breken om te pullen (dus niet om de mob los rond te laten rennen) , kaartte ik dit aan. ik: "laat de tank dat nou doen, die zijn er voor om op gemept te worden, je kan wel iets hebben met mail aan, maar daar ben je niet voor", was het antwoord: "(u raadt het misschien al) "im a raider we always do it like this, i know what im doing"
. Ik geaggiteerd, maar we gingen verder, wipten nog een paar keer, toen was ik het zat.
Waar was ik? Oh ja, met de guild ging het dit keer een stuk prettiger. Dropte een redelijke wand en die was voor mij. Na 2 keer een 8 mob pull waren we al redelijk in de richting van Dhr Inciter. Terwijl het leek alsof er een wipe aan kwam zij de healer " indd it was close, i nearly went under 50% of my mana ;)" Ergo, appel-eitje Inciter dropte ook een wand die naar een spriests ging.
En door naar Vorpil. Links en rechts wat gepulled en geAoE-ed (denk dat de spelling zo aardig in de buurt komt) waren we bij de Grandmaster belandt. Hij werd getankt van noord naar zuid en vice versa, zoals we het altijd doen en down ging hij. Vergeten wat er dropte. Even de codex of blood doorgekeken (leuk boek, maar had em al een keer gelezen) en door naar Murmur. Wel uit het boek een quest gehaald, om murmur te downen. Enige wat ietwat vervelend was, was dat de beide spriests een 26 yard range hadden dus die moest lopen bij de sonic boom, terwijl ik (nog steeds een mage) op 41yard lekker kon nuken.
Zoals gemeld in een eerdere post, zolang een tank in de ring, geen agro-tabel, dus los gingen we. Na een paar minuten gaf murmur het op en ging hij liggen, dropte een plate chest en een holy priest legs, helaas niets voor mij. Ook nu weer geen sonic spear die ik zo hopeloos hebben proberen te vergaren voor mijn main huntert, maar dit terzijde.
Nog even kijken of er nog een elite in een arcane container zat en we waren weer helemaal rond, terwijl we de elite voor de keyfragment op zn hoofd aan het slaan waren, zag ik mijn arcane brillance en fort faden, ergo dit alles hadden we in een keurig uurtje gedaan.
Portal naar de grote boze stad, en alles inleveren. een nieuwe wrist en nieuw schoenen voor mij, allemaal er lekker. Direct bij een guildie wat cuts geregeld voor mijn nieuwe kleding. Moesten 3 nieuwe stenen in; 2 x living ruby en een nogwat nogwat topaz werd mij aangeraden (2x 9 spell en 1 x 4 spell crit+ 4 spell dmg, als ik me niet vergis). Het enige was: ik kreeg bij mijn nieuwe wrist wel de sock bonus, 3 hele stamina punten, maar bij het nieuwe schoeisel miste ik de sock bonus (3 int). Ach ja. De stenen had ik nog, daar ik een miner ben voor mijn engi. Alles erin en alles aangedaan, kwam ik op een even-steven 500 spelldmg, niet slecht lijkt mij, van 424 naar 500 in een uurtje. Detail is dat ik mijn healing op 619 heb haha. Vlak voor dat ik naar bed wilde gaan, viel mijn ietwat vermoeide oog op mijn damage meter. Niet dat ik een dmgwhore ben, maar vind het kijken-vergelijken altijd wel grappig
Edit: who am i kidding, ik ben wel een dmg hoer
Komt er uit dat ik op nummer 1 sta, terwijl de rest van de party mintens tweederde Kara gear heeft, ik wat quest blues, voor de rest greens. Vond 1 van de spriest toch niet heel leuk. Im pretty much all Kara epic, and you outdps me? blablabla. Was ietwat quasi gepikeerd, maar na wat overtuiging dat we het zonder zijn mana regen en hp regen het veel moeilijker hadden gehad, was hij wel weer gerustgesteld. Met een gestreeld ego dpswise, loop ik hoofschuddend doch tevreden naar de slaapkamer. Het was een leuke avond.
Max
PS Als er verkeerde feiten instaan mbt drops of gems oid, of mensen hebben aanvullingen of opmerkingen, im here all week, dus schroom niet dit te melden
incoming wall of text (verveel me nogal, vandaar een kort verslag
Paar dagen geleden 70 gehit, dus wat doe ik dan? Precies de attunement voor Kara. Nadat we toch een guildgroup bij elkaar hadden voor het in de head wacken van een Fel Reaver voor het behalen van de sleutel voor Shat Halls, hadden de meesten zoiets nou "while were at it". Dus zo gezegd, zo gedigidaan (dank jewel Extince, dat krijg ik dus nooit meer uit mn hoofd). Ik (mage) een holydin, dwarf warrior, en 2 shadow priests was de setup.
Ging erg lekker, waar ik in een pug 8 keer wipete op de eerste boss in SL

Waar was ik? Oh ja, met de guild ging het dit keer een stuk prettiger. Dropte een redelijke wand en die was voor mij. Na 2 keer een 8 mob pull waren we al redelijk in de richting van Dhr Inciter. Terwijl het leek alsof er een wipe aan kwam zij de healer " indd it was close, i nearly went under 50% of my mana ;)" Ergo, appel-eitje Inciter dropte ook een wand die naar een spriests ging.
En door naar Vorpil. Links en rechts wat gepulled en geAoE-ed (denk dat de spelling zo aardig in de buurt komt) waren we bij de Grandmaster belandt. Hij werd getankt van noord naar zuid en vice versa, zoals we het altijd doen en down ging hij. Vergeten wat er dropte. Even de codex of blood doorgekeken (leuk boek, maar had em al een keer gelezen) en door naar Murmur. Wel uit het boek een quest gehaald, om murmur te downen. Enige wat ietwat vervelend was, was dat de beide spriests een 26 yard range hadden dus die moest lopen bij de sonic boom, terwijl ik (nog steeds een mage) op 41yard lekker kon nuken.
Zoals gemeld in een eerdere post, zolang een tank in de ring, geen agro-tabel, dus los gingen we. Na een paar minuten gaf murmur het op en ging hij liggen, dropte een plate chest en een holy priest legs, helaas niets voor mij. Ook nu weer geen sonic spear die ik zo hopeloos hebben proberen te vergaren voor mijn main huntert, maar dit terzijde.
Nog even kijken of er nog een elite in een arcane container zat en we waren weer helemaal rond, terwijl we de elite voor de keyfragment op zn hoofd aan het slaan waren, zag ik mijn arcane brillance en fort faden, ergo dit alles hadden we in een keurig uurtje gedaan.
Portal naar de grote boze stad, en alles inleveren. een nieuwe wrist en nieuw schoenen voor mij, allemaal er lekker. Direct bij een guildie wat cuts geregeld voor mijn nieuwe kleding. Moesten 3 nieuwe stenen in; 2 x living ruby en een nogwat nogwat topaz werd mij aangeraden (2x 9 spell en 1 x 4 spell crit+ 4 spell dmg, als ik me niet vergis). Het enige was: ik kreeg bij mijn nieuwe wrist wel de sock bonus, 3 hele stamina punten, maar bij het nieuwe schoeisel miste ik de sock bonus (3 int). Ach ja. De stenen had ik nog, daar ik een miner ben voor mijn engi. Alles erin en alles aangedaan, kwam ik op een even-steven 500 spelldmg, niet slecht lijkt mij, van 424 naar 500 in een uurtje. Detail is dat ik mijn healing op 619 heb haha. Vlak voor dat ik naar bed wilde gaan, viel mijn ietwat vermoeide oog op mijn damage meter. Niet dat ik een dmgwhore ben, maar vind het kijken-vergelijken altijd wel grappig
Edit: who am i kidding, ik ben wel een dmg hoer
Komt er uit dat ik op nummer 1 sta, terwijl de rest van de party mintens tweederde Kara gear heeft, ik wat quest blues, voor de rest greens. Vond 1 van de spriest toch niet heel leuk. Im pretty much all Kara epic, and you outdps me? blablabla. Was ietwat quasi gepikeerd, maar na wat overtuiging dat we het zonder zijn mana regen en hp regen het veel moeilijker hadden gehad, was hij wel weer gerustgesteld. Met een gestreeld ego dpswise, loop ik hoofschuddend doch tevreden naar de slaapkamer. Het was een leuke avond.
Max
PS Als er verkeerde feiten instaan mbt drops of gems oid, of mensen hebben aanvullingen of opmerkingen, im here all week, dus schroom niet dit te melden
lol, 1x consecrate van een level 70 pala en iedereen is doodFratti schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:25:
Om even terug te komen op die gnome race ( 3 pagina's terug ) ... op Thunderhorn PVE server waar ik vroeger speelde hebben 5 raiding horde guilds op een zondagavond besloten ironforge te gaan raiden met ....... lv 3 undead, zie je het voor je ... 5 x 40 man = 200 lijken voor de gates van IF en tot en met de bank en AH van Ironforge.
offtopic:
edit en offtopic: mensen let even op: alle servers zijn weer online en het is 10.35 uur...
edit en offtopic: mensen let even op: alle servers zijn weer online en het is 10.35 uur...
[ Voor 10% gewijzigd door HanH op 12-12-2007 10:35 ]
Max, moet je geen hitrating gemmen? Ik begreep dat fire en frost mages ongeveer 160 hitrating nodig hebben, en als ik jou was zou ik daar nu al een beetje mee beginnen: ik gebruik altijd de logica dat het leuk is als je voor 200 dmg hoger crit, maar dat je helemaal geen dps doet als je mist.
Verder een leuk verhaaltje
Ik heb gister eigenlijk alleen een klein beetje Arena PvP gedaan (2 gewonnen, rest verloren: rest van mij Arena team ziet het nut van Resilience niet in en/of wil er geen BG´s voor farmen - zijn RL vrienden van me, dus ik vergeef ze maar het Arena punten farmen gaat zo wel erg langzaam).
Daarna nog snel effe 10 dailies gedaan (in anderhalf uur gefixt, en weer 180g rijker). Toen was het alweer bedtijd.
Verder een leuk verhaaltje
Ik heb gister eigenlijk alleen een klein beetje Arena PvP gedaan (2 gewonnen, rest verloren: rest van mij Arena team ziet het nut van Resilience niet in en/of wil er geen BG´s voor farmen - zijn RL vrienden van me, dus ik vergeef ze maar het Arena punten farmen gaat zo wel erg langzaam).
Daarna nog snel effe 10 dailies gedaan (in anderhalf uur gefixt, en weer 180g rijker). Toen was het alweer bedtijd.
Yup id, ga zo snel mogelijk je hitcap halen, dat is namelijk ook het probleem van de spriests die je meehad, ze horen jou er namelijk finaal uit te dps-en zolang ze maar hitcapped zijn. doen ze dit niet, dan zijn het lui die echt eens hun castsequence onder de loep moeten nemen.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:27:
Mogguh
[...]
Verwijderd
Voor mana intensive fights gebruik ik soms nog de alchemist stone. Met flask en mana oil doe ik iets van 500 mana / tick en d8 ik iets van 300 while casting. Omdat dreamless sleep potion ook geld voor het effect van de alchemist stone heb je dan ook bijna full mana.Exitium schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:13:
[...]
Mana pot geeft maar het dubbele hoor.Voor healing intensive gevechten (Bloodboil) of gevechten waar je ontploft als je OOM gaat (Kaz'rogal) zijn ze erg prettig tho, omdat ze geen CD sharen met pots.
Sinds 2.3 heb ik ook 700 spelldmg in healing gear dus mijn shadowfiend doet ook veel meer dmg wat gemiddeld zo'n 4000 - 6000 extra mana opleverd.
Mana problemen heb ik dus niet echt, ook omdat we meestal een shadowpriest mee hebben
ik heb een behoorlijke tijd op arathor gespeeld samen met een maat van me maar ben naar PvP geswitched een jaar of anderhalf geleden.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:21:
Hey mensen
Totaaaaal nieuw hier op het forum dus wou me even voorstellen
speel al ruim 2 jaar WoW denk ik zo op de realm Arathor
me main is een 70 resto druid named Synthetic ( Alliance )
verder nog wat alts.
ik keek altijd op het forum voor tips etc. en vondt het nu wel tijd worden om even te registreren
(btw. zijn er nog meer mensen die op arathor zitten? )
Ik zat in Velvet Glove op die server. Die maat van me zat bij Lightning strikes twice trouwens.
weetniet of deze nog bestaan hoor.
hoorde trouwens dat Mythical Honour dood is?
edit:
het mooie is trouwens dat de servers VOOR de ETA weer online zijn
het mooie is trouwens dat de servers VOOR de ETA weer online zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeuhz op 12-12-2007 10:53 ]
Steam: CatBearCow
Zo kan het dus óókBartjeuhz schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:51:
het mooie is trouwens dat de servers VOOR de ETA weer online zijn[/edit]
Je hoort mij sowieso niet klagen als de server pas ´s middags up gaat, moet de hele dag werken op woensdag dus ik kan toch niet online.
Uiteraard speel ik nog : P Ben druk bezig met gold verdienen / pvp-en op m'n alt / Mensen attunen voor MH/BT en gewhine aanhoren van caesartje dat je z'n mana pots erdoorheen jaagt : Pjarnotjuh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:04:
[...]
...
Nee, daar kan hij geen last van hebben, omdat ik inmiddels zelf weer op trollbane zit en hij nogsteeds op frostmane. Weet niet hoelang dat ik het vol ga houden, de drang om te spelen is wel een heel stuk kleiner geworden.
Wat doet trolimmie tegenwoordig, jij speelt ook nog? Zag nog wel een boel oude bekenden van blackraven(of weet ik veel wat het allemaal geheten heeft) in sterf, dusja.
Ik wil sowieso voordat ik weer ga stoppen illidan slopen,!
Best nog een gedoe om al je items terug te krijgen, maar na 3 tickets was het eindelijk zover, en had ik gister mijn gear terug + getransferred.
Een paar van Blackraven zijn nadat drama uit elkaar klapten naar TiC gegaan. De rest heeft STERF gevormd. TiC klooit momenteel aan in MH en STERF zit op het bekende SSC 5/6 en TK 3/4 clear probleem. Easy mode is over. Shit bosses incoming : )
[ Voor 11% gewijzigd door ImdaMned op 12-12-2007 11:12 ]
Ik heb dus geen shadowfiend.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:51:
[...]
Voor mana intensive fights gebruik ik soms nog de alchemist stone. Met flask en mana oil doe ik iets van 500 mana / tick en d8 ik iets van 300 while casting. Omdat dreamless sleep potion ook geld voor het effect van de alchemist stone heb je dan ook bijna full mana.
Sinds 2.3 heb ik ook 700 spelldmg in healing gear dus mijn shadowfiend doet ook veel meer dmg wat gemiddeld zo'n 4000 - 6000 extra mana opleverd.
Mana problemen heb ik dus niet echt, ook omdat we meestal een shadowpriest mee hebben, maar misschien kan de rune wel een handige hulp zijn.
Zit raidbuffed en flasked (met resto shammy in groep) boven de 250 mp5. Probleem bij een boss als Kaz'rogal is dat 'ie een debuff doet (resistable met shadow res gear) die 3000 mana burnt. Eerste debuff na een minuut, tweede 50 sec daarna, derde 40 sec daarna, etc. Als je geen mana meer hebt ontplof je en pakt iedereen om je heen damage. Het is daar dus simpelweg zorgen dat je niet OOM gaat. Eerste keer zodra het kan een pot, tweede keer trinket ik en pak ik een dark rune, daarna weer een pot, etc. Op den duur cast 'ie het vrijwel constant, dan pot ik niet meer maar spam ik zodra m'n mp5 weer genoeg mana opgeleverd heeft.
Zijn er andere servers die ook last hebben van de [Dirge] spam?
Op Jeadenar wordt de trade chat gewoon constant gespammed met irritante zooi over [Dirge]. In het begin was het nog wel grappig, maar begint nu wel heel irritant te worden.
Op Jeadenar wordt de trade chat gewoon constant gespammed met irritante zooi over [Dirge]. In het begin was het nog wel grappig, maar begint nu wel heel irritant te worden.
Bij ons is het nog steeds Foror’s Compendium of Dragonslaying wat gespammed wordt.Rpol schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:48:
Erg sip dat gespam, maar goed.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wij hebben de user Novaextremex (70 mage), en dat is nog veel erger. Die gast is echt de /2 spam whore van de server. Niet grappig meer hoe vol die gozer van zichzelf is: zijn guild krijgt niet eens de mensen bij elkaar om KZ te clearen, maar hij zit wel overal tussendoor met zijn wijsneus.Rpol schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:48:
Volgens mij heeft de halve server die knakker ook op zijn ignorelist staan inmiddels.
Helaas ook op ER het geval, een geval van een paar dinasaurussen welke niet doorhebben dat we een nieuwe era (= TBC) zijn ingegaan en dat het boek geen 1000G meer waard is. En dit elke 10s spammen in trade.On_E schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:50:
[...]
Bij ons is het nog steeds Foror’s Compendium of Dragonslaying wat gespammed wordt.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Gisteravond voor het eerst met de guild naar Gruul's lair geweest.
De algehele verwachting was dat we genoeg problemen zouden hebben met Maulgar. Gruul zou de volgende keer dan wel komen.
Maar Maulgar lag na de 2e try al op zijn gezicht
Helaas geen leuke mage drops. Er dropte wel een cloack, maar degene die ik uit Kara had gekregen, was een stuk beter. Verder nog een T4-item wat uiteindelijk naar een pala is gegaan.
Daarna maar een paar try's op Gruul gedaan. De beste try bracht hem op 20%. Het ging niet helemaal goed met de shatter en het veranderen in stone form. Sommige mensen bleven te dicht op elkaar staan, waardoor de healers veel mana moesten verbruiken om de raid gehealed te krijgen.
Maar vanavond gaan we het nog een keer proberen. En dan gaat-ie echt wel plat
Kara wordt nu door ons met 2 groepen gecleared. Hopelijk volgende week dus naar SSC
De algehele verwachting was dat we genoeg problemen zouden hebben met Maulgar. Gruul zou de volgende keer dan wel komen.
Maar Maulgar lag na de 2e try al op zijn gezicht
Helaas geen leuke mage drops. Er dropte wel een cloack, maar degene die ik uit Kara had gekregen, was een stuk beter. Verder nog een T4-item wat uiteindelijk naar een pala is gegaan.
Daarna maar een paar try's op Gruul gedaan. De beste try bracht hem op 20%. Het ging niet helemaal goed met de shatter en het veranderen in stone form. Sommige mensen bleven te dicht op elkaar staan, waardoor de healers veel mana moesten verbruiken om de raid gehealed te krijgen.
Maar vanavond gaan we het nog een keer proberen. En dan gaat-ie echt wel plat
Kara wordt nu door ons met 2 groepen gecleared. Hopelijk volgende week dus naar SSC
Verwijderd
LST bestaat volgens mij niet meer en Velvet zou ik eigenlijke niet wetenBartjeuhz schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:51:
[...]
ik heb een behoorlijke tijd op arathor gespeeld samen met een maat van me maar ben naar PvP geswitched een jaar of anderhalf geleden.
Ik zat in Velvet Glove op die server. Die maat van me zat bij Lightning strikes twice trouwens.
weetniet of deze nog bestaan hoor.
hoorde trouwens dat Mythical Honour dood is?
edit:
het mooie is trouwens dat de servers VOOR de ETA weer online zijn![]()
Mythical Honour is inderdaad dood, zijn een nieuwe guild begonnen. waarom het zo afgelopen is met hun weet ik niet.
volgens mij heeft iedere server zijn eigen ding bij ons word thunderfury nog steeds wekelijks gespammed gek word ik ervanOn_E schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:50:
[...]
Bij ons is het nog steeds Foror’s Compendium of Dragonslaying wat gespammed wordt.
Met wie dan? Scenvy, Sakaba, Desecrater, Tiptaptoe, Thundafizzle, Jessicaa, Rosey, etc?MantaMania schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:02:
[...]
volgens mij heeft iedere server zijn eigen ding bij ons word thunderfury nog steeds wekelijks gespammed gek word ik ervanmn ignore lijst staat ook al vol.
Verwijderd
gooi de discussie op iets anders danRpol schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:48:
"chuck norris would own you with his bare hands, stop whining about the dirge"
gegarandeerd lol voor 30 minuten over chuck norris
maargoed .. dan ga je over een paar dagen zeggen
Rpol schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:48:
Zijn er andere servers die ook last hebben van de chuck norris spam?
hmmm volgens mij valt dat wel mee, sowieso jessicaa natuurlijk nietExitium schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:09:
[...]
Met wie dan? Scenvy, Sakaba, Desecrater, Tiptaptoe, Thundafizzle, Jessicaa, Rosey, etc?
Volgens mij werd ik erg echt gek van toen een aantal van die irritante gasten ermee doorgingen de .....tjuhs brrr.
Een keertje oke maar soms is het echt iedere avond, net als ie vervelende gozer op zijn lolifant bij de mailbox alsof hij de royal mailbox guard is. Ik en mn vrouw doen lekker altijd /rude
maar oke niks of niemand kan tippen aan die irritante lvl 1 invites of die spam figuren met de buy gold messages.
[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 12-12-2007 12:14 ]
Verwijderd
ik weet dat het geen nut heeft maar die /slap ik altijdMantaMania schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:13:
[...]
maar oke niks of niemand kan tippen aan die irritante lvl 1 invites of die spam figuren met de buy gold messages.
You don't know Önder...MantaMania schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:13:
[...]
hmmm volgens mij valt dat wel mee, sowieso jessicaa natuurlijk niet.
Volgens mij werd ik erg echt gek van toen een aantal van die irritante gasten ermee doorgingen de .....tjuhs brrr.
Een keertje oke maar soms is het echt iedere avond, net als ie vervelende gozer op zijn lolifant bij de mailbox alsof hij de royal mailbox guard is. Ik en mn vrouw doen lekker altijd /rude
Verwijderd
He,he, niet iedereen zit meer in die clubBokkie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:12:
[...]
Blackraven is de nieuwe Sterf, na drame en nog wat andere guilds is al het tuig toch weer samengekomen in Sterf ^^
Ik heb gewoon nog nooit iemand op m'n ignore list gezet. Kan zijn dat ik geduldig ben met mensen en de spam kan negeren, maar ik vind het ignoren toch een te grote stap om te zetten.
Bij ons op de server zijn de enchanters elkaar aan het opnaaien. De een spamt z'n formula's in /2 en direct gevolgd door 3 tot 6 andere enchanters die hetzelfde doen waardoor de /2 helemaal vol staat met dezelfde formula's. Heel irritant.
Bij ons op de server zijn de enchanters elkaar aan het opnaaien. De een spamt z'n formula's in /2 en direct gevolgd door 3 tot 6 andere enchanters die hetzelfde doen waardoor de /2 helemaal vol staat met dezelfde formula's. Heel irritant.
Verwijderd
en dat soort ppl /ignore ik dusFratti schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:19:
Ik heb gewoon nog nooit iemand op m'n ignore list gezet. Kan zijn dat ik geduldig ben met mensen en de spam kan negeren, maar ik vind het ignoren toch een te grote stap om te zetten.
Önder .... die probeerde van de week een BoP item te verkopen in /2 en het leuke was dat hij gewoon echt NIET doorhad dat dat niet werkte..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Hey, die mailbox kun je niet zomaar onbeheerd laten staan hoor! Ben sowieso aan het verzaken de laatste maanden wat dat betreft.MantaMania schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:13:
Lekker aardig zijn jullie weer.
[ Voor 4% gewijzigd door Exitium op 12-12-2007 12:29 ]
Respect als je dat tot 70 volhoudt maar het levelt een heel stuk langzamer, je krijgt mobs niet zo snel dood, zij jou ook niet maar dat terzijde. Fury en/of arms levelt, als het op solo aankomt, dan eenHanH schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:24:
Ik blijf denk ik nog even prot specced, om te kijken hoe dit solo speelt.
stuk sneller. Tenzij je instances gaat doen, tanks zijn ontzettend gewild.
Wij hebben dat een paar dagen gehad, Chuck Norris fun one liners, was een tijdje ook leuk maar op een gegeven moment verveelt het, nu hoor (zie) je het ook niet meer. Wat ik nog veel erger vond was de user 'Discover', meneer was van Shadowmoon overgekomen en gelijk al met een slabek in /2, de wijsneus. Overal, maar dan ook overal een mening over, bemoeide zich met echt ELKE discussie in /1/2/3/4, ging al vrij rap op de ignore-list totdat ik eens in een pug kwam met hem, en dacht, ja laat ik hem maar un-ignoren, speelt een stuk beter, blijkt het inmiddels iemand anders te zijn, hij had zijn account verkocht, wat een opluchting. Hoe dan ook, bij ons (Agamaggan) weinig geneuzel in de diverse channels bezijdens de goldspammers.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:10:
gooi de discussie op iets anders dan
Verwijderd
ik snap die trade police acties ook nooit eigenlijk
af en toe een beetje geouwehoer in /2 en meteen een half dozijn "please keep trade for trades" en dergelijke .. nou snap ik wel dat /2 in principe voor trade bedoeld is. maar al dat gezeur over elk regeltje text wat geen trade is.
wat hebben die lui nou als probleem eigenlijk ?
lekker belangrijk toch dat er af een toe een beetje vermaak in trade komt ? - denk ik dan
iemand die daar een goed antwoord op heeft behalve 'daar is trade niet voor bedoeld?'
af en toe een beetje geouwehoer in /2 en meteen een half dozijn "please keep trade for trades" en dergelijke .. nou snap ik wel dat /2 in principe voor trade bedoeld is. maar al dat gezeur over elk regeltje text wat geen trade is.
lekker belangrijk toch dat er af een toe een beetje vermaak in trade komt ? - denk ik dan
iemand die daar een goed antwoord op heeft behalve 'daar is trade niet voor bedoeld?'
Probeer samen te levelen met een healer, gaat het al een stuk sneller.Zjanzjak schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:32:
Respect als je dat tot 70 volhoudt maar het levelt een heel stuk langzamer, je krijgt mobs niet zo snel dood, zij jou ook niet maar dat terzijde. Fury en/of arms levelt, als het op solo aankomt, dan een
Ik heb mijn warrior vanaf lvl50 samen met mijn vriendin (priest) geleveled, ging best wel goed.
Ga in ieder geval niet met een 2-hander als prot. warrior aan de slag, dan heb je meer downtime dan dat je iets aan het doen ben. een paar sunders (of devastate en dan shieldslam gaat net zo snel).
Verwijderd
Ehm ja meestal ben ik al 53 - 54 voor ik naar ungoro , winterspring, bulwark, felwood, ashara , wpl ga
tegen dat je alle q in die zones gedaan hebt ben je 60, zeker nu dat je quests meer xp opleveren
en zoals al werd gezegd, quests stacken. In ungoro bv geef ik meestal 10q of meer tegelijkertijd in = ding
m'n druid is nu bv 52
straks doe ik blasted lands (daar ding ik 53)
dan azhara (ding 54)
ungoro (ding 55,5 à 56),
bulwark ding 57
felwood paar questjes vlug & winterspring (ding 58 - 59)
wpl ding 60
zo ging het ook met m'n paladin en die had geen rested bonus
tegen dat je alle q in die zones gedaan hebt ben je 60, zeker nu dat je quests meer xp opleveren
en zoals al werd gezegd, quests stacken. In ungoro bv geef ik meestal 10q of meer tegelijkertijd in = ding
m'n druid is nu bv 52
straks doe ik blasted lands (daar ding ik 53)
dan azhara (ding 54)
ungoro (ding 55,5 à 56),
bulwark ding 57
felwood paar questjes vlug & winterspring (ding 58 - 59)
wpl ding 60
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 12:42 ]
die gasten zijn bang dat hun spamregeltjes te snel verdwijnenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:36:
ik heb het ook altijd hoor, onze guild recruit message zit in trade. en wss krijg ik nu veel commentaar, maar dat is de enige manier om mensen te bereiken die 1. in iedere stad zitten, 2. al bij een guild zitten(en niet leaven omdat ze niet guildloos willen rondlopen).
Als ze in trade reageren is het meestal heel subtiel terug, "guess tradechannel isnt for reporting either ;)" en whispers gaan op ignore, zijn imho muggezifters.
if you pay peanuts, you get monkeys
Sommige mensen hebben /1 general niet open staan (/leave), omdat ze geen gezeur willen zien. Als ze dan alleen /2 open hebben, ergeren ze zich eraan als er over andere dingen dan trade wordt gepraatVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:36:
Verwijderd
Velvet gaat goed... Gister voor het eerst Bloodboil plat. Nu 5/5 MH en 5/9 uit BT plat, dus moet zeggen dat de vaart er weer in zit. Na een aantal weken vastgezeten te hebben op Kael (net voor 2.3 plat), hebben we nu in hoog tempo bosses in MH/BT gedowned.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:55:
[...]
LST bestaat volgens mij niet meer en Velvet zou ik eigenlijke niet weten
Mythical Honour is inderdaad dood, zijn een nieuwe guild begonnen. waarom het zo afgelopen is met hun weet ik niet.
MH is inderdaad ter ziele, weet ook niet precies waarom....
(<--- Silvaere 70 shammy, Arathor btw).
mja, 't is zwaar irritant als je ook daadwerkelijk wat nodig hebt via trade (een enchant of wat dan ook) en je vraag kan niet worden gelezen omdat mensen trade vol spammen... Zou 't liefst gewoon weer een general chat channel willen hebben die in alle steden werkt, die kan je dan lekker volspammen met onzinVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:36:
Mijn oude guild had RoS down, en afgelopen reset gingen ze eens voor BT. Zondag gingen mother en council neer, gisteren illidan; dus je bent er vlak bijVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:45:
[...]
Velvet gaat goed... Gister voor het eerst Bloodboil plat. Nu 5/5 MH en 5/9 uit BT plat, dus moet zeggen dat de vaart er weer in zit. Na een aantal weken vastgezeten te hebben op Kael (net voor 2.3 plat), hebben we nu in hoog tempo bosses in MH/BT gedowned.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
NiceVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:45:
[...]
Velvet gaat goed... Gister voor het eerst Bloodboil plat. Nu 5/5 MH en 5/9 uit BT plat, dus moet zeggen dat de vaart er weer in zit. Na een aantal weken vastgezeten te hebben op Kael (net voor 2.3 plat), hebben we nu in hoog tempo bosses in MH/BT gedowned.
kan niet wachten om weer te gaan raiden, heb een tijdje stil gestaan door me studie dus ben toen uit de raiding guild ( New World Order ) gestapt.
over een tijdje kara doen met de 100% NL guild waar ik in zit, zal leuk worden
hehe , en ?chromeeh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:04:
Bij Murmur had ik echt zoiets van, ik ga wel helemaal aan de achterkant staan, af en toe een drain life.
Zie ik tijdens de eerste AoE (Murmur starts drawing energy....) de tank vrolijk voor Murmur blijven staan...
Wat een ramp is wat, m'n Voidy heeft meer HP & Armor
En bouwt nog meer threat op op een mob![]()
Nou ja, in ieder geval een paar Spirit Shards erbij.
ik blijf meestal ook gewoon in zijn aoe staan (en ja ook in heroic) , healers krijgen me wel weer vol op tijd als ze een beetje kunnen healen , met vermoedelijk als klein verschil met jouw tank dat ik rond de 24k health zit met 27k armor ....
[...]
cool , wist niet eens dat het op die manier was (vaste waarde van huidige health dus)redfoxert schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:01:
[...]
AoE explosie van Murmur doet 85% van de tank zn HUIDIGE hp, dus of je nou 100 of 100000 hp hebt, je gaat altijd 85% omlaag. Het is de melee die er achteraan komt die bepaald of je wel of niet blijft staanZolang de healer zn grootste heal goed timed, dus vlak na de Sonic Boom is er niks aan de hand.
Als tank ben ik nog nooit weggelopen van Murmur ... altijd die blast gegeten. 1 keer geprobeert weg te lopen en toen was het een wipe door de slow en de nukage van Murmur daarna omdat er niemand in melee range was.
maar anyway , precies de reden dat ik niet weg loop , enige keren dat ik gewipped ben daar is inderdaad die reden.
[ Voor 69% gewijzigd door dontcare op 12-12-2007 13:09 ]
.Quod me nutrit me destruit.
instances ging ik sowieso wel doen, maar ik ben in het verleden ook wel eens gekickt 'omdat ze perse een tank nodig hadden'. Dus gewild zijn als tank is wel wat waard imo. Ik ga het gewoon eens even proberen, niet dood kunnen heeft ook zo z'n voordelenZjanzjak schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:32:
[...]
Respect als je dat tot 70 volhoudt maar het levelt een heel stuk langzamer, je krijgt mobs niet zo snel dood, zij jou ook niet maar dat terzijde. Fury en/of arms levelt, als het op solo aankomt, dan een
Qua stats kan ik dan het beste gaan voor sta/str/block/parry denk ik?
Vergeet Dodge niet: dodge is beter dan parry begreep ik omdat Parry de swing timer van de boss reset, en dus een snellere volgende attack triggert. Aan de andere kant kan dodge wel weer problematisch worden voor rage generation, maar zolang de boss je voor een beetje fatsoenlijke hoeveelheden slaat lijkt me dat niet zo´n probleem.
ja, inderdaad. Ik ga eens op zoek naar wat nieuwe items danVexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:09:
Vergeet Dodge niet: dodge is beter dan parry begreep ik omdat Parry de swing timer van de boss reset, en dus een snellere volgende attack triggert. Aan de andere kant kan dodge wel weer problematisch worden voor rage generation, maar zolang de boss je voor een beetje fatsoenlijke hoeveelheden slaat lijkt me dat niet zo´n probleem.
Het is juist andersom met parry: Als JIJ parried doe je er meteen een swing achteraan, op de boss dus.Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:09:
Heeft weinig te maken met het feit of die spriests hit-capped zijn imo, een spriest begint pas damage te doen bij lange gevechten zodat ze alle spells aan elkaar kunnen weaven. Zo zal de dps van een affliction lock ook bagger zijn in een 5-man, niet omdattie een stevige pot L2P nodig heeft maar omdat de mobs al dood zijn voordat de DoTs hun ding kunnen doen.batsma schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:45:
[...]
Yup id, ga zo snel mogelijk je hitcap halen, dat is namelijk ook het probleem van de spriests die je meehad, ze horen jou er namelijk finaal uit te dps-en zolang ze maar hitcapped zijn. doen ze dit niet, dan zijn het lui die echt eens hun castsequence onder de loep moeten nemen.
Een spriest zal niet veel meer dan 400-500 dps doen in een 5-man, zelfs in heroics sterven de mobs al voordat de dots al hun ticks heeft kunnen doen.
dat van dat resetten wist ik niet heb je daar een bron van?? En parry geeft voor warriort met de t4 set bonus een shield van 200dmg tis niet veel maar je parryed best veel dus uit eindelijk is het wel grappig. En met parry krijg je idd wel rage.Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:09:
Ok, duidelijk.HolyCorn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:11:
[...]
Het is juist andersom met parry: Als JIJ parried doe je er meteen een swing achteraan, op de boss dus.
Beetje het klok en klepel verhaal bij mij, heb zelf geen warrior en had dit (dacht ik althans) eens in de wandelgangen gehoord. Ik dacht dat het om deze reden ook (extra) slecht was om als rogue de boss van de voorkant aan te vallen, maar ik zal het wel fout hebben (ik heb het hier dus NIET over de dps decrease die je ziet als je niet achter je target staat, maar over een extra effect dat ik dacht dat dat had).
Onzin, als affliction kun je prima in 5 man de dmg meters toppen. Maar dan moet je weten hoe je moet spelen ja, dus wel een kwestie van l2p. Als jij al je dots op die mob zet dan zal je dps op een korte periode sucken ja.Helox-in-a-box schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:15:
[...]
Heeft weinig te maken met het feit of die spriests hit-capped zijn imo, een spriest begint pas damage te doen bij lange gevechten zodat ze alle spells aan elkaar kunnen weaven. Zo zal de dps van een affliction lock ook bagger zijn in een 5-man, niet omdattie een stevige pot L2P nodig heeft maar omdat de mobs al dood zijn voordat de DoTs hun ding kunnen doen.
Een spriest zal niet veel meer dan 400-500 dps doen in een 5-man, zelfs in heroics sterven de mobs al voordat de dots al hun ticks heeft kunnen doen.
Klopt ook, als je achter de mob staat kan deze niet parrien -> dus geen 'extra snelle' attack op de tankVexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:17:
[...]
Ok, duidelijk.
Beetje het klok en klepel verhaal bij mij, heb zelf geen warrior en had dit (dacht ik althans) eens in de wandelgangen gehoord. Ik dacht dat het om deze reden ook (extra) slecht was om als rogue de boss van de voorkant aan te vallen, maar ik zal het wel fout hebben (ik heb het hier dus NIET over de dps decrease die je ziet als je niet achter je target staat, maar over een extra effect dat ik dacht dat dat had).
[ Voor 28% gewijzigd door HolyCorn op 12-12-2007 13:25 ]
Dat klopt dus wel weer, als je achter hem staat kan hij niet blocken of parry-en.Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:17:
[...]
Ok, duidelijk.
MantaMania schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:15:
[...]
dat van dat resetten wist ik niet heb je daar een bron van?? En parry geeft voor warriort met de t4 set bonus een shield van 200dmg tis niet veel maar je parryed best veel dus uit eindelijk is het wel grappig. En met parry krijg je idd wel rage.
Geldt ook voor bosses, kan voor knap irritante momenten zorgen als Azgalor een parry heeft tijdens silence.If you parry an attack, the auto attack timer seems to be modified. You actually swing faster after a successful parrying (see here)
Verwijderd
Hmm, als affliction lock op de trash gewoon 1 of twee dots erop in de hoop op een nightfall en verder shadowbolt spam en afmaken met shadowburn. Dan gaat je dps redelijk goed. Alhoewel je nooit haalt wat je op een boss haalt in heroics of raids. Affliction is optimaal op lange gevechten, maar op korte zeker niet slecht.HolyCorn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:19:
[...]
Onzin, als affliction kun je prima in 5 man de dmg meters toppen. Maar dan moet je weten hoe je moet spelen ja, dus wel een kwestie van l2p. Als jij al je dots op die mob zet dan zal je dps op een korte periode sucken ja.
[...]
Klopt ook, als je achter de mob staat kan deze niet parrien -> dus geen 'extra snelle' attack op de tank
Dat valt wel mee moet ik zeggen. Sinds 2.3 kan ik als Prot warrior redelijk farmen. Neem een langzame Mainhand en spam devistate. Dan doe je beste een aardig potje dps. Ik stond bij Shade de laatste keer zelfs 3e op de damage meter!!Zjanzjak schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:32:
[...]
[...]
Ja, als de rest van je party slaapt ja. Een direct damage class zal zeker dichter tegen zn dps-limiet aanzitten tov DoT-classes.HolyCorn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:19:
[...]
Onzin, als affliction kun je prima in 5 man de dmg meters toppen. Maar dan moet je weten hoe je moet spelen ja, dus wel een kwestie van l2p. Als jij al je dots op die mob zet dan zal je dps op een korte periode sucken ja.
Waar zou ik kunnen gaan questen/grinden nu ik level 45 ben 
Heb de quests in Strangethorn Vale en Dustwallow Marsh klaar.
Dus ik heb de keuze om te gaan naar:
- Tanaris
- Hinterlands
- Swamp of Sorrows
- Badlands
- The Blasted Lands
- Feralas
- Azshara
Wat raden jullie mij aan?
- Tanaris
- Hinterlands
- Swamp of Sorrows
- Badlands
- The Blasted Lands
- Feralas
- Azshara
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb zelf op level 45 eerst de quests in ZF gedaan en een aantal quests in Tanaris. Toen ben ik richting Hinterlands getogen en heb daar alle (toen groene) quests in een drie kwartier afgerond voor weer ongeveer een levelRakkerzero schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:37:
Waar zou ik kunnen gaan questen/grinden nu ik level 45 ben
- Tanaris
- Hinterlands
- Swamp of Sorrows
- Badlands
- The Blasted Lands
- Feralas
- Azshara
[ Voor 5% gewijzigd door HanH op 12-12-2007 13:40 ]
Valt reuze mee hoor.. Vergelijk je raid spells maar met 5 mans. In raids moet je vaak nog cos/coe doen, dus de dmg van coa loop je niet mis in 5 mans. Verder siphon life, ook niet super dps, valt ook mee dus. Blijft over immolate, en hierbij maakt het niet zoveel uit of je deze wel of niet cast. Op fights waar je veel moet lopen doe ik hem meestal wel, dan is een extra dot wel fijn, op statische fights soms als ik zin heb of vlak voor een dark pact/life tap.Helox-in-a-box schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:35:
[...]
Ja, als de rest van je party slaapt ja. Een direct damage class zal zeker dichter tegen zn dps-limiet aanzitten tov DoT-classes.
Je cast dus UA en corr en gaat dan sbolten. En aangezien ua en corr altijd hetzelfde ticken itt coa maakt het dus eigenlijk niet zoveel uit voor je dps of je nu raid of 5man doet. (uiteraard doe je in raid meer dps door alle buffs en debuffs..)
Dat we de trades niet kunnen volgen omdat een aantal $%^&* zo nodig het channel willen misbruiken om over bullshit te praten waar wij niet op zitten te wachten. Zulke mensen report ik ook altijd meteen. Gebruik de channels waar ze voor bedoeld zijn. Ze zijn er niet voor niets. Als Blizzard de intentie had spelers zich kapot te laten ergeren hadden ze wel maar 1 channel gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:36:
Ey, stierenpoep is een interessant onderwerp ja !Seth_Chaos schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:42:
[...]
Dat we de trades niet kunnen volgen omdat een aantal $%^&* zo nodig het channel willen misbruiken om over bullshit te praten waar wij niet op zitten te wachten. Zulke mensen report ik ook altijd meteen. Gebruik de channels waar ze voor bedoeld zijn. Ze zijn er niet voor niets. Als Blizzard de intentie had spelers zich kapot te laten ergeren hadden ze wel maar 1 channel gemaakt.
Verwijderd
Aqua! Gief totem!Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:45:
[...]
(<<-- Lecram 70 Pala, Arathor
MH is van server first hardcore gedeeltelijk terug gegaan naar "softcore" raiding in n nieuwe guild, geloof 4 dagen per week. Rest wat spelers naar kleine PvP splinters geloof ik. (en n paar bij VG gekomen) Afgelopen maanden best wel veel top spelers bij MH vertrokken/gestopt imo. Top Ally guild is nu Natures Wrath met server first Illidan paar weken geleden.
Zie dat je een druid lvl'ed. Ik ben ook van plan een uiteindelijke resto druid te bouwen op me gemakje. Eerst feral en dan later balance+resto nu die +heal ook 1/3 +spell geeft. Alleen vraag ik me nu dus af of jij of een andere druid enige indicatie kan geven wanneer het de moeite is om van feral lvl'ing te respeccen naar resto+balance en je nog een beetje normaal solo kan questen en grinden.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:40:
Ehm ja meestal ben ik al 53 - 54 voor ik naar ungoro , winterspring, bulwark, felwood, ashara , wpl ga
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Helaas heeft blizzard die intentie, anders kan ik niet verklaren dat ze de channel : looking for group hebben verwijderd. Nu wordt in /2 trade dit gedaan omdat dit channel bij de meeste nog wel open staat (1 : general, staat bij veel mensen uit vanwege de spam in het verleden).Seth_Chaos schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:42:
[...]
Dat we de trades niet kunnen volgen omdat een aantal $%^&* zo nodig het channel willen misbruiken om over bullshit te praten waar wij niet op zitten te wachten. Zulke mensen report ik ook altijd meteen. Gebruik de channels waar ze voor bedoeld zijn. Ze zijn er niet voor niets. Als Blizzard de intentie had spelers zich kapot te laten ergeren hadden ze wel maar 1 channel gemaakt.
Klopt ik als tauren kan het weten. Maar tenzij je het ingame probeerd te verkopen hoort het niet op het trade channel.ImdaMned schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:44:
[...]
Ey, stierenpoep is een interessant onderwerp ja !
Als aardige overgangsbuild is er de beroemde Dreamstate build.William/Ax3 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:52:
[...]
Zie dat je een druid lvl'ed. Ik ben ook van plan een uiteindelijke resto druid te bouwen op me gemakje. Eerst feral en dan later balance+resto nu die +heal ook 1/3 +spell geeft. Alleen vraag ik me nu dus af of jij of een andere druid enige indicatie kan geven wanneer het de moeite is om van feral lvl'ing te respeccen naar resto+balance en je nog een beetje normaal solo kan questen en grinden.
Hieronder wat ik er destijds als Druid Class leader over geschreven heb op mijn oude forum.
Ter indicatie: de 10k Healing Touch crits die ik deed was met ongeveer 1000 +healing. De 12k moet dus goed te halen zijn met dikke healing gear.Build 6: Dreamstate Healing build
The Dreamstate build is a bit of an old-school build: it completely revolves around Healing Touch and maximizing your mana regeneration. It turns out that to accomplish this that you need to spec deep into Balance (up to Moonkin form, which is a filler in this build, and Dreamstate). With this build I had mp/5 values of full-epic priests on my druid with full-blue healing gear (just to give you an idea of the power of this build). Lunar Guidance is a nice boost to your +healing. With this build I was critting Healing touch for 10k, as another indication of the strength of the Healing Touch talents. Let me break it down for you:
Link to this build: http://www.wowhead.com/?talent=0tjbzics0uZZxEc0xkM
Key talents in this build:
Starlight Wrath: this talent makes Wrath and Starfire pretty nasty spells, especially in combination with Focussed Starlight and Vengeance.
Control of Nature and Nature’s Grasp: crowd control FTW!
Lunar Guidance: a nice boost to your +spell- and +healingpower.
Nature’s Grace: all crits grant a 0.5 second casting time reduction of your next spell. I don’t have to tell you that this is great if you want to get off a lot of heals in a short time.
Moonglow: a very sweet reduction of mana costs on all your offensive and your healing spells.
Dreamstate: the talent this entire build revolves around: Imba mana regeneration guaranteed!
edit:
offtopic, maar ben ik de enige bij wie GoT af en toe niet bereikbaar is??
werkt als een bus, dit is misschien wel een handige link voor in de startpost te verwerken voor de hobbiesten die guildsites makenaddictive schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:14:
[...]
[...]
BRON: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=2578.0
Zoiets?
Verwijderd
Ik ben nieuw @ wow zit nu met een level 8 rogue blood elf.... ben bezig met het questen via totbot.com echter zie ik nergens iets van een kerstsfeer
ik zit op trollbane btw... hoe kan dit? want ik hoor iedereen over kerst muziek en versiering
Ah thanks. Ga ik dat ook maar doen danHanH schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:39:
[...]
Ik heb zelf op level 45 eerst de quests in ZF gedaan en een aantal quests in Tanaris. Toen ben ik richting Hinterlands getogen en heb daar alle (toen groene) quests in een drie kwartier afgerond voor weer ongeveer een level. Daarna terug naar Tanaris en alle quests gedaan, nu zit ik in Searing Gorge.
Op 15 december begint het kerst event in WoWVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:15:
Ik ben nieuw @ wow zit nu met een level 8 rogue blood elf.... ben bezig met het questen via totbot.com echter zie ik nergens iets van een kerstsfeerik zit op trollbane btw... hoe kan dit? want ik hoor iedereen over kerst muziek en versiering
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vergeet thotbot, gebruik wowhead.com : )Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:15:
Ik ben nieuw @ wow zit nu met een level 8 rogue blood elf.... ben bezig met het questen via totbot.com echter zie ik nergens iets van een kerstsfeerik zit op trollbane btw... hoe kan dit? want ik hoor iedereen over kerst muziek en versiering
Volgens mij moet die kerstverlichting nog komen, heb gisteren niets gezien.
Verwijderd
[/quote]
[/quote]
nee, heb ik ook
[/quote]
nee, heb ik ook
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 14:22 ]
De kerst event dingen zitten eigenlijk vooral in de hoofdsteden. Voor jou zijn de hoofdsteden Silvermoon City (Bloodelves), the Undercity (Undead), Ogrimmar (Orcs en Trolls) en Thunder Bluff (Tauren).
Bovendien zijn ze op dit moment alleen nog maar aanwezig op de PTR, de player Test Realm, waar de komende patches getest worden. Over twee weken zal de patch wel live zijn, zodat jij het ook kan zien in-game.
Bovendien zijn ze op dit moment alleen nog maar aanwezig op de PTR, de player Test Realm, waar de komende patches getest worden. Over twee weken zal de patch wel live zijn, zodat jij het ook kan zien in-game.
Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:22:
De kerst event dingen zitten eigenlijk vooral in de hoofdsteden. Voor jou zijn de hoofdsteden Silvermoon City (Bloodelves), the Undercity (Undead), Ogrimmar (Orcs en Trolls) en Thunder Bluff (Tauren).
Bovendien zijn ze op dit moment alleen nog maar aanwezig op de PTR, de player Public Test Realm, waar de komende patches getest worden. Over twee weken zal de patch wel live zijn, zodat jij het ook kan zien in-game.
En inderdaad, komende zaterdag begint het al.
STOP!!!!!Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:15:
Nu het nog kan, straks zit je dagen, avonden weken, maanden achter je pc gekluisterd als een kluizenaar.
De kerstsfeer zal je voornamelijk in de hoofdsteden zien en in de stadjes in elke questzone. Maar ik heb het nog niet gezien, misshien vandaag na de maintenance dat het toegevoegd is en anders over een paar dagen.
Watvoor class speel je?
Ik zit al een tijdje te denken over deze build, maar ik heb het idee dat die toch minder geschikt is voor mij. Op dit moment heb ik bijna 1151 +healing (yay, armory is updated) en een full Resto build, vooral omdat ik het idee heb dat ik teveel healing power mis met minder als 41 punten in Resto (en dan niet alleen vanwegen ToL), en er te weinig damage voor terug krijg. Eigenlijk solo ik vrijwel niets, maar het lijkt me vooral fijn om niet steeds de Feral set te hoeven "mee sjouwen"Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:08:
Als aardige overgangsbuild is er de beroemde Dreamstate build.
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 12-12-2007 14:32 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ehh... even gokken... BE rogue?Fratti schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:27:
[...]
STOP!!!!!
Nu het nog kan, straks zit je dagen, avonden weken, maanden achter je pc gekluisterd als een kluizenaar.
De kerstsfeer zal je voornamelijk in de hoofdsteden zien en in de stadjes in elke questzone. Maar ik heb het nog niet gezien, misshien vandaag na de maintenance dat het toegevoegd is en anders over een paar dagen.
Watvoor class speel je?
....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Deze build is eigenlijk alleen echt werkbaar als je maar een target hoeft te healen. In 5man parties is het moeilijk om iedereen in leven te houden met enkel Healing Touch. Je hebt natuurlijk je HoT´s nog wel, maar die doen maar heel weinig in vergelijking met full Resto.OkkE schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:28:
[...]
Ik zit al een tijdje te denken over deze build, maar ik heb het idee dat die toch minder geschikt is voor mij. Op dit moment heb ik bijna 1151 +healing (yay, armory is updated) en een full Resto build, vooral omdat ik het idee heb dat ik teveel healing power mis met minder als 41 punten in Resto (en dan niet alleen vanwegen ToL), en er te weinig damage voor terug krijg. Eigenlijk solo ik vrijwel niets, maar het lijkt me vooral fijn om niet steeds de Feral set te hoeven "mee sjouwen"
Voor solo gameplay is deze build nog best aardig, vooral door Vengeance (100% extra crit damage). Je doet toch rond de 3k Starfires en 1.5k Wrath crits. Voor raiden zou ik deze build niet aanraden, omdat je in raids eigenlijk nooit damage hoeft te doen (en dus daarom heel veel talents voor niks in Balance hebt zitten) en je healing behoorlijk gegimped is.
Ik mis steeds de discussies over PVP enzo, maar toch ff reageren ondanks dat het wat pagina's terug is.
Ikzelf zit op Outland, en dat is ook gewoon een PVP server. Wat mij opvalt is dat ik bij het doen van Netherwing nog nooit ben gesloopt door een Horde, in de mijnen en met dalies kom ik ze vaak tegen, en vaak ook classes die ik als prot warrior liever niet tegen me heb, maar nog nooit heeft iemand mij aangevallen daar. Vorige week zelfs de "Not so friendly skies" gedaan met een Horde rogue, hier en daar viel tijdens het knoppen spammen wel eens een devaste op zijn dak, of andere attack op mijn dak, maar na een /sorry gingen we weer verder. Met de emotes hebben we elkaar prima verstaanbaar gemaakt en toen we allebei klaar waren /wave en /bye en gingen we rustig verder.
Het hoeft dus niet altijd zo onvredig te zijn
Ikzelf zit op Outland, en dat is ook gewoon een PVP server. Wat mij opvalt is dat ik bij het doen van Netherwing nog nooit ben gesloopt door een Horde, in de mijnen en met dalies kom ik ze vaak tegen, en vaak ook classes die ik als prot warrior liever niet tegen me heb, maar nog nooit heeft iemand mij aangevallen daar. Vorige week zelfs de "Not so friendly skies" gedaan met een Horde rogue, hier en daar viel tijdens het knoppen spammen wel eens een devaste op zijn dak, of andere attack op mijn dak, maar na een /sorry gingen we weer verder. Met de emotes hebben we elkaar prima verstaanbaar gemaakt en toen we allebei klaar waren /wave en /bye en gingen we rustig verder.
Chuck Norris .. yep What if Chuck Norris would be hit by the Unstoppable Force?Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:10:
[...]
gooi de discussie op iets anders dan
maargoed .. dan ga je over een paar dagen zeggen
[...]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik had exact hetzelfde met een Orc Hunter gisteren: hij had door dat ik de quests ook had, en ik alles skinde wat hij afgemaakt had. Op een gegeven moment liet hij zelfs bewust de Ravagers over omdat ik die nog nodig had. Door middel van /point wees hij ze aan voor me. Over het algemeen laat Horde je ook heel aardig alleen in Netherwing. Je bent daar beide om zsm wat geld te verdienen, en dat doe je niet door te PvPen. Ik baal er echter wel altijd van als je op 20% hp zit en je dan opeens in de rug wordt aangevallen door iemand die jou eerder zo voorbij liet lopen. Val me dan meteen aan als je me ziet, ga niet eerst als een watje wachten tot ik op laag hp zit. Dit soort mensen pak ik meestal wel terug, maar na een keer afmaken probeer ik met /cheer en /hug weer vrede te sluiten. Dan is het wat mij betreft afgelopen.Capa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:40:
Ik mis steeds de discussies over PVP enzo, maar toch ff reageren ondanks dat het wat pagina's terug is.
Goed, ik zal daar wat verandering in brengen over 3 levelsCapa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:40:
Ikzelf zit op Outland, en dat is ook gewoon een PVP server. Wat mij opvalt is dat ik bij het doen van Netherwing nog nooit ben gesloopt door een Horde
Nee, dat dacht ik al.Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:38:
Voor solo gameplay is deze build nog best aardig, vooral door Vengeance (100% extra crit damage). Je doet toch rond de 3k Starfires en 1.5k Wrath crits. Voor raiden zou ik deze build niet aanraden, omdat je in raids eigenlijk nooit damage hoeft te doen (en dus daarom heel veel talents voor niks in Balance hebt zitten) en je healing behoorlijk gegimped is.
Misschien dat ik wel binnenkort eens een keer Moonkin spec, om te zien hoe dat speelt. Maar denk dat ik dan ook iets andere gear nodig heb, met meer +hit en +crit.. Maargoed, met een kleine 400 +dmg (uit de +healing) doe ik vast wel redelijke damage, iedergeval voor het testen. Mocht het heel goed bevallen kan ik altijd een nieuwe set gaan zoeken.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
The Immovable Objectosxy schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:45:
[...]
Chuck Norris .. yep What if Chuck Norris would be hit by the Unstoppable Force?
The Immovable Object is an epic-quality shield obtained from the Stormpike Guard faction. It is the counter to The Unstoppable Force. No one knows what will happen when the two collide, although a GM once stated that if that were to happen, Chuck Norris would die...
Voor solo zuigt ie ook vind ik. Constant je vijand rooten word je echt moe van, laat staan als je meerdere vijanden tegelijk wilt pwnen. Feral >>>>>> balance. Balance is alleen degelijk in groepen, maar zelfs daar schiet het nog wat tekort. Met afstand de minst interessante spec voor druids imo (afgezien van moonkin form dance dan!Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:38:
[...]
Deze build is eigenlijk alleen echt werkbaar als je maar een target hoeft te healen. In 5man parties is het moeilijk om iedereen in leven te houden met enkel Healing Touch. Je hebt natuurlijk je HoT´s nog wel, maar die doen maar heel weinig in vergelijking met full Resto.
Zucht... kleine rant. Waarom is ELKE warrior dps warrior, ELKE druid pewpew oomkin of dps (nono I can't tank) en ALS je dan na 3 uur een keer een tank hebt gevonden, is er weer geen healer. (Sorry retri, sorry furralz ir dps, no I'm shadow).
Wtf. Als ik een heroicje wil doen op m'n rogue ben ik 2 uur bezig een groepje te zoeken. Als ik iets op m'n tank wil doen kan ik binnen 5 minuten weg. 't Leven is oneerlijk
Wtf. Als ik een heroicje wil doen op m'n rogue ben ik 2 uur bezig een groepje te zoeken. Als ik iets op m'n tank wil doen kan ik binnen 5 minuten weg. 't Leven is oneerlijk
Bnet pindle#2913
Ik heb op mijn druid een hele tijd geraid als Moonkin. Moonkin is een best leuke spec voor raiding als je de gear ervoor hebt: ik zat op ongeveer 900 +spelldamage. Daarmee deed ik al in Karazhan 5k Starfire crits. Leuke getalletjes zie je dus gegarandeerd voorbij komen.OkkE schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:52:
[...]
Nee, dat dacht ik al.Daarom heb ik het ook nog niet gedaan, we zijn namelijk op dit moment bezig met Kara, en dan is het toch wel handig om jezelf niet te gimpen.
Misschien dat ik wel binnenkort eens een keer Moonkin spec, om te zien hoe dat speelt. Maar denk dat ik dan ook iets andere gear nodig heb, met meer +hit en +crit.. Maargoed, met een kleine 400 +dmg (uit de +healing) doe ik vast wel redelijke damage, iedergeval voor het testen. Mocht het heel goed bevallen kan ik altijd een nieuwe set gaan zoeken.
Gear waar je eigenlijk naar zoekt is gear met hitrating, en spelldamage. Crit heb je niet echt hard nodig, je hebt liever spelldamage. Doordat je zo hoog crit (100% extra crit damage door talents) heb je liever wat lagere crit en wat meer spelldamage. Daardoor heb je minder damage spikes en ben je een stuk veiliger.
Hierbij nog een stukje wat ik schreef destijds over Moonkin als Class officer.
Build 4: Ranged DPS Specialist
This tree is known for it Moonkin form, and it’s Treants. However, there are other talents in this tree that add significantly more damage to the Balance druid’s dps. Especially the talents that reduce the casting time of Wrath and Starfire are very important: you get to cast 3 more Starfires per minute without altering the damage coefficient of Starfire: this results in a dps increase of about 100.
One should not underestimate the talents that increase the critical strike damage bonus either. 100% extra damage from all critical strikes is amazing. It is exactly the same as the warlock’s Ruin talent, and all serious warlock builds until The Burning Crusade included that talent in one way or another.
link to this build: http://www.wowhead.com/?talent=MxcrzicsguVZZxMIx
Key talents of this build:
Starlight Wrath: 0.5 second casting time reduction on Wrath (but especially Starfire) adds a LOT of damage in the long run.
Vengeance: as I said, 100% extra damage from crits is awesome!
Lunar Guidance: A nice talent because it gives you more spelldamage. It does not scale awfully well, but it guarantees you a steady 100 spelldamage (depending on your Intellect of course)
Balance of Power: 4% hit chance extra is really needed against those high level bosses, and certainly adds to your dps. All magical dps classes need 16% hitchance to reach the +hit cap. If you have this talent you only need 12% hitchance more, and that’s a great start.
Dreamstate: More mana regen = more mana to spend = more nuking = GOOD!
Moonkin form: 5% crit chance is sweet, especially in combination with Vengeance. Mages and warlocks will love you for this!
Natural Shapeshifter: I have never really liked this talent because I figured it was too occasional. However, I noticed that in raids you have to shift out of Moonkin form regularly (to cast a Rebirth, to buff people with MotW, to give backup heals). This talent makes shifting into forms hurt 30% less, which turns out to be a nice mana saver.
Subtlety: As all dps classes know, damage = threat. At a certain point you’ll find that you can’t do anymore damage without overaggroing. This talent reduced your threat by a significant amount, and therefore is a must.
Verwijderd
Ik ken het verschijnsel. Op mijn priest en druid heb ik zo een groep, op mn warlock ben ik op een guild groep aangewezen en eindig soms alsnog op 1 van de andere characters. Heleboel dps warriors en shadow priests sinds TBC. Zo'n beetje het grootste probleem op TVC is een healer vinden, tweede is een Tank vinden. Dat is iets minder omdat met TBC druids eindelijk serieus genomen worden als Tank en niet continu gevraagd worden resto te speccen.porn* schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:58:
Zucht... kleine rant. Waarom is ELKE warrior dps warrior, ELKE druid pewpew oomkin of dps (nono I can't tank) en ALS je dan na 3 uur een keer een tank hebt gevonden, is er weer geen healer. (Sorry retri, sorry furralz ir dps, no I'm shadow).
(edit: Ik heb me met mn druid op het tanken gericht bij het gear verzamelen. dps als bij komstigheid. Als ik een whisper voor een heroic instance krijg als dps dan geef ik ze advies een ander te zoeken, mn dps gear op mn druid 'loopt wat achter'
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 15:13 ]
Doe je dan wel wat aan je gear, en geef 5000g uit voor 300 riding skill?Kaap schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:51:
[...]
Goed, ik zal daar wat verandering in brengen over 3 levels
Btw, /g "Come help me gank some lame Horde druid, keeps being lame" kan vervelend voor je uitpakken
Laat je mij dan ook even wat weten Kaap?!?!Capa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:10:
[...]
Doe je dan wel wat aan je gear, en geef 5000g uit voor 300 riding skill?![]()
Btw, /g "Come help me gank some lame Horde druid, keeps being lame" kan vervelend voor je uitpakken
Besides, om daar te mogen vliegen hoef je helemaal geen 300 riding skill te hebben. Alleen om te mogen questen
[ Voor 14% gewijzigd door redfoxert op 12-12-2007 15:14 ]
Lief Dagboek,
Gisteravond nog even ingelogged, en 'even' honoured gedinged met m'n level 60 druid bij de Cenarion Expedition. Had nog 400 unidentified plantparts liggen van m'n sporegarr grindsessie, dus ik zit lekker op honoured zonder uberhaupt een CE quest gedaan te hebben. Wil toch met m'n druid voor exhalted gaan voor de 2h mace natuurlijk
Heb een hele tijd geprobeerd PvP enabled te levellen (vind PvP an sich enorm leuk), maar dat wordt op den duur goed frustrerend. /pvp off dan maar weer.
Gisteravond nog even ingelogged, en 'even' honoured gedinged met m'n level 60 druid bij de Cenarion Expedition. Had nog 400 unidentified plantparts liggen van m'n sporegarr grindsessie, dus ik zit lekker op honoured zonder uberhaupt een CE quest gedaan te hebben. Wil toch met m'n druid voor exhalted gaan voor de 2h mace natuurlijk
Ik zou gewoon tot 70 feral blijven, gaat toch duidelijk 't snelst.William/Ax3 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:52:
Zie dat je een druid lvl'ed. Ik ben ook van plan een uiteindelijke resto druid te bouwen op me gemakje. Eerst feral en dan later balance+resto nu die +heal ook 1/3 +spell geeft. Alleen vraag ik me nu dus af of jij of een andere druid enige indicatie kan geven wanneer het de moeite is om van feral lvl'ing te respeccen naar resto+balance en je nog een beetje normaal solo kan questen en grinden.
Op PvE servers is het nog een graadje erger. Als je daar PvP enabled bent wachten ze tot je op laag HP bent, tot er een ally bij is als je hetzelfde level bent EN casten ze een pyroblast from blue op jeVexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:46:
Ik had exact hetzelfde met een Orc Hunter gisteren: hij had door dat ik de quests ook had, en ik alles skinde wat hij afgemaakt had. Op een gegeven moment liet hij zelfs bewust de Ravagers over omdat ik die nog nodig had. Door middel van /point wees hij ze aan voor me. Over het algemeen laat Horde je ook heel aardig alleen in Netherwing. Je bent daar beide om zsm wat geld te verdienen, en dat doe je niet door te PvPen. Ik baal er echter wel altijd van als je op 20% hp zit en je dan opeens in de rug wordt aangevallen door iemand die jou eerder zo voorbij liet lopen. Val me dan meteen aan als je me ziet, ga niet eerst als een watje wachten tot ik op laag hp zit. Dit soort mensen pak ik meestal wel terug, maar na een keer afmaken probeer ik met /cheer en /hug weer vrede te sluiten. Dan is het wat mij betreft afgelopen.
https://niels.nu
charnaam dan? want dan kan ik daar voor je wel verandering in brengen hoor.Capa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:40:
Ook is het zo dat een Spriest hier met een lock goed naar de top dps kan dingen hoor.HolyCorn schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:19:
[...]
Als jij hit cap hebt en een goede hoeveelheid +dmg... Gisteren nog even bezig geweest en
met de lock stond ik op 0,5% dps onder hem. In een heroic SP. Het voordeel zit als spriest juist in je enorme spike dps. Want een MB en SW:D welke critten doen bij mij toch zeker 5.5 - 6k dmg.
Zelfde met dots die wat tikken en daarna MF van 550 - 600 dmg. Op de langere boss fights haalt de lock je weer in door de hoeveelheid dot dmg.
Klopt, maar het merendeel aan mobs daar is friendly voor mij. Van mij mag hij komen, pull ik hem wel naar mijn friendliesredfoxert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:13:
[...]
Laat je mij dan ook even wat weten Kaap?!?!
Besides, om daar te mogen vliegen hoef je helemaal geen 300 riding skill te hebben. Alleen om te mogen questen
Hehe, hou ik je aan, mag je Capa en mij slopenKaap schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:51:
[...]
Goed, ik zal daar wat verandering in brengen over 3 levels
[Signature]
Mijn warlock ook ... bring it on !Capa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:19:
[...]
Klopt, maar het merendeel aan mobs daar is friendly voor mij. Van mij mag hij komen, pull ik hem wel naar mijn friendlies
Nah ik ga geen 5K gold uitgeven, het nooit waard gevonden.Capa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:10:
[...]
Doe je dan wel wat aan je gear, en geef 5000g uit voor 300 riding skill?![]()
En dat /g, zit je in Union dan? Dat zijn van die n44bs die het nooit alleen af kunnen. Nee serieus, ik gank nooit eigenlijk. Sterker nog, help tijdens het levelen wel eens een Ally.
Jij bent zelden online, of zit je soms op een ander char dan redfoxert/cisco?redfoxert schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:13:
[...]
Laat je mij dan ook even wat weten Kaap?!?!
Jouw charname?kabrok schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:16:
charnaam dan? want dan kan ik daar voor je wel verandering in brengen hoor.
Niet lievCapa schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:19:
Klopt, maar het merendeel aan mobs daar is friendly voor mij. Van mij mag hij komen, pull ik hem wel naar mijn friendlies
Ik breng Bye gewoon mee.woest85 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:21:
Hehe, hou ik je aan, mag je Capa en mij slopenof althans proberen om 2 prot warriors tegelijk neer te krijgen.
Ben blij dat op Outland de server de worldpvp iig nog een beetje normaal is, geen overdreven ganken de hele tijd.
Zelf ben ik een enorme pve carebear die niet uit zichzelf aanvalt, maar je moet me niet gaan irriteren natuurlijk
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:50:MH is van server first hardcore gedeeltelijk terug gegaan naar "softcore" raiding in n nieuwe guild, geloof 4 dagen per week. Rest wat spelers naar kleine PvP splinters geloof ik. (en n paar bij VG gekomen) Afgelopen maanden best wel veel top spelers bij MH vertrokken/gestopt imo. Top Ally guild is nu Natures Wrath met server first Illidan paar weken geleden.

MH is stuk gegaan omdat ze naar verluidt de progress niet konden volhouden. Een aantal core members was in de afgelopen maanden of naar Silvermoon (Inner Sanctum) gegaan, of vanwege RL redenen rustiger aan gaan doen, of gestopt. De nieuwe members konden 't klaarblijkelijk niet waarmaken. Ook het feit dat Root (GM) het zelf rustiger aan is gaan doen vanwege een nieuwe relatie heeft ze niet geholpen, hij was de drijvende kracht.
Naar verluidt heeft Root altijd geroepen dat wanneer MH ingehaald zou worden door NW hij MH zou disbanden (waarschijnlijk om z'n guildies te motiveren). Dat heeft ie dus waargemaakt, dezelfde dag dat we de eerste server first op Council pakten.
Wel jammer, we hadden graag met ze geracet om Illidan. Heeft niet zo mogen wezen helaas.
Een aantal MHers zit nu bij ons (Kinas oa), de meesten zijn weggemigreerd. Een ander groepje heeft Isolated Singularity opgericht, daar zit Root ook in.
6k mindblast zeker op de Curator, maar anders red je dat echt niet hoor. Spelers met BT gear halen dat niet eens.TiMMieJ schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:16:
[...]
Ook is het zo dat een Spriest hier met een lock goed naar de top dps kan dingen hoor.
Als jij hit cap hebt en een goede hoeveelheid +dmg... Gisteren nog even bezig geweest en
met de lock stond ik op 0,5% dps onder hem. In een heroic SP. Het voordeel zit als spriest juist in je enorme spike dps. Want een MB en SW:D welke critten doen bij mij toch zeker 5.5 - 6k dmg.
Zelfde met dots die wat tikken en daarna MF van 550 - 600 dmg. Op de langere boss fights haalt de lock je weer in door de hoeveelheid dot dmg.
Hij bedoelt een Mind Blast met er meteen een SW:D achteraan waarschijnlijk.Fratti schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:57:
[...]
6k mindblast zeker op de Curator, maar anders red je dat echt niet hoor. Spelers met BT gear halen dat niet eens.
Ik zelf raid nu ook in MH/BT als Moonkin, zit rond de 1150 selfbuffed op het moment. Voor raidcontribution heb ik 3 punten minder in Subtlety en die Imp FF zitten voor 3% meer hit voor de melee-ers. Die drie punten in Subtlety kan ik prima missen, met onze (imba) tanks, MD, Salv. etc. Dit wordt dan ook beschouwd als ultieme (25m) raidbuild.Vexx schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:58:
[...]
Ik heb op mijn druid een hele tijd geraid als Moonkin. ..Hierbij nog een stukje wat ik schreef destijds over Moonkin als Class officer.
[...]
Ik heb zelf Imp FF altijd vrij minderwaardig gevonden omdat je je gear eigenlijk gemmed op het niet-aanwezig-zijn van een moonkin (of zit in jullie raids altijd een moonkin? dan kan het werken). De hitrating heb je dus eigenlijk niet nodig omdat je het er extra bij krijgt, terwijl je standaard al genoeg hebt.
Weet even zo gauw niet hoe ik het beter moet omschrijven. Op de forums zijn ze, dacht ik in ieder geval, het over het algemeen aardig eens dat 5/5 Subtlety beter is dan 2/5 Subtlety en 3/3 Imp FF.
Weet even zo gauw niet hoe ik het beter moet omschrijven. Op de forums zijn ze, dacht ik in ieder geval, het over het algemeen aardig eens dat 5/5 Subtlety beter is dan 2/5 Subtlety en 3/3 Imp FF.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!