"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
ER heeft een echte raid-alliance cultuur, er zijn slechts iets van 3 a 4 echte raiding guilds (alliance + horde) en tientallen alliances.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:07:
[...]
ok duidelijk verhaal, vraag ik me wel af hoe je op nummer 1 komt als je met meerdere guilds raid. Ik bedoel hoe kom je dan op plaats 1, of is het een gedeelde eerste plaats met 5 guilds (omdat je met 5 guilds het ' verst ' bent in de progressie. Of krijgt de guild die een raid initieert de 'credits'?
jemig wat een onduidelijk verhaal van mij
Veel van die alliances zijn ontstaan vanuit losse mensen ongeacht guild (ER als RP server heeft veel guilds met een RP achtergrond met leden die toch willen raiden, maar dan niet weg willen bij hun guild).
De alliances zijn dus gewoon een verzameling spelers, met eigen bestuur/site/dkp/etc wat een raidguild ook heeft. De guildbank is alleen een probleempje in dit soort situaties.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Verwijderd
Fade heeft wel degelijk effect (ligt er ook helemaal aan wat voor je tank je mee heb en of hij een beetje goed is)..zelfs aan het begin van elk gevecht.osxy schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:55:
[...]
fade?![]()
Fade heeft amper effect, waste of mana.
Zonder fade kun je als pve, holy specced priest wel inpakken...trust me
Dat probleem heb ik nu ook al een tijdje. Blijkbaar is er iets gebugged bij Blizzard. Ik neem aan dat ze er al mee aan de slag zijn. Je zou op de officiele forums kunnen kijken of de problemen al gemeld zijn, maar ik neem aan dat dit het geval is aangezien het al ruim een week hommeles is.Bartjeuhz schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:46:
kan iemand me vertellen waarom die armory zo belabberd werkt?
niks is up to date bijna en ik krijg zo vaak 'An error occured'.....bah
Dunemaul is nu ook al een paar dagen behoorlijk gaar:
Ik was dailies aan het doen op Netherwing Ledge, en ik werd gegankt door een rogue (lame, iemand in de rug aanvallen als hij op laag hp zit met 2 mobs op zijn reet). Ik doe Release Spirit, en ik wordt instant geresst op de plek waar ik aan het grinden was (hoort dus op de Graveyard bij de Scryers flightpoint). Ik krijg die rogue te pakken (hij was op half hp, en dit keer had ík de opener), en hij resst ook meteen weer. Hij pakt mij weer, gebruikt Rupture op me en ik ga dood. Ik ress bij de graveyard, maar ik heb nog steeds Rupture tikkend (DoT, hoort weg te gaan nadat je resst). Ik mount up, ga terug naar Netherwing Ledge. Ik kom aan in de mine (waar ik aan het grinden was), en wordt opeens geteleport naar de Graveyard waar ik mijn vriend de rogue weer tegenkom. Daarna nog twee keer terug geteleport en toen maar wat anders gaan doen: ik had het helemaal gehad.
Note to gankers: ga eens iemand in een battleground ganken. Mensen in Netherwing Mine zijn Dailies aan het doen, en zitten dus niet te wachten op PvP. Je hebt dan de mensen die gaan zeggen ¨red is dead¨, maar als dat je insteek is dan kan je ook beter BG´s gaan doen: daar loopt een heel stuk meer ¨red¨ rond dan in Netherwing Mine. Ik heb zelf altijd het idee dat dit soort gankers in Arena´s en Battlegrounds, waar beide partijen hun PvP gear aanhebben en weten dat ze aangevallen kunnen worden, niet kunnen winnen en om die reden maar mensen gaan irriteren in World PvP.
Verwijderd
ben lvl 11
Verwijderd
Misschien een PvE server iets voor jou?Vexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:01:
[...]
Note to gankers: ga eens iemand in een battleground ganken. Mensen in Netherwing Mine zijn Dailies aan het doen, en zitten dus niet te wachten op PvP. Whine Whine
Verwijderd
Mmm BE doesnt ring a bell....Blade edge?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:05:
Nog ff een andere vraag, voor m'n low lvl dranei zou ik graag naast een beer een lynx halen uit de BE zone, iemand enig idee hoe ik daar geraak vanuit SW / IF ?
ben lvl 11
Doh nee natuurlijk niet als lvl 11...**confused**

Verwijderd
Blood Elfs ?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:09:
[...]
Mmm BE doesnt ring a bell....Blade edge?
Doh nee natuurlijk niet als lvl 11...**confused**
[ Voor 67% gewijzigd door Pedr0 op 11-12-2007 15:12 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Rood moet dood, klopt. ALS ik iets roods zie, dan zal ik het zeker dood proberen te maken. Niets mooiers als dat je iemand te pakken hebt gehad dat je weet dat hij jou ook probeerd te pakken.
Nee, ze zijn nog 3 keer zo erg.Pedr0 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:11:
Ze zijn in iedergeval niet zo gay als de NightElfs
Verwijderd
Je laat toch niet 2 rassen op elkaar lijken. Kom op dan. Dan was ik nog liever een paard ofzoPedr0 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:11:
Bracer om elke poot cloak zo liggend over de rug waar je shieldje zo op ligt.

Achteraf zou ik dat meer overwegen dan dat ik dat destijds heb gedaan. Ik heb er geen problemen mee om een enkele keer gesloopt te worden door een Horde. Dat hoort erbij. Ik doe het zelf bijna nooit, maar als een ander zijn e-peen daar groot van wordt moet-ie dat vooral doen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:07:
[...]
Misschien een PvE server iets voor jou?
Iemand die ergens zich met PvE bezig houdt herhaaldelijk ganken vind ik echter wel wat zielig. Dan gaat het namelijk niet meer om een eenmalige krachtmeting maar om het structureel iemand dwarszitten. Als je de behoefte hebt om mensen die je niet kent voor een uur lang dwars te zitten en hen het leven zuur te maken dan moet je imo toch eens bij een psychiater langsgaan.
Het feit dat WoW een spel is wil nog niet zeggen dat je je niet meer respectvol hoeft op te stellen en anderen fatsoenlijk te behandelen.
Nogmaals, een geintje is prima maar het zogenaamde ´grieven´ is toch gewoon zielig.
@ImdaMned
Ga jij met aanvallen ook wachten tot het moment dat de andere persoon geen enkele kans maakt, of ben je meer voor het ´eerlijke duel´ waarbij beide partijen kans hebben om te winnen. Zoals ik al aangaf kan ik best respect opbrengen voor het laatste soort, maar de eerste soort heb ik een behoorlijke hekel aan.
[ Voor 18% gewijzigd door Vexx op 11-12-2007 15:22 ]
Mja reroll dan pve. Op een pvp weet je immers dat dit kan gebeuren. En hey als ze same lvl zijn tja dan geef ik ze nog ergens groot gelijk eigenlijk. Enigste waar ze gewoon wat aan moeten doen zijn die lvl 70 no-lifes die maar voor de verveling low lvl's gaan zitten pakken en contant weer. Dat slaat imho nergens op geef die gasten dishonor dan ofzo ><. En tja als je als lvl 70 ergens wil famrn en er je word gepakt door paar andere van de andere faction. Tja jammer uithuilen en andere plek zoeken en later terugkomen. Of ook een paar guildies erbij roepen en de plek terug veroveren.Vexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:01:
[...]
Note to gankers: ga eens iemand in een battleground ganken. Mensen in Netherwing Mine zijn Dailies aan het doen, en zitten dus niet te wachten op PvP. Je hebt dan de mensen die gaan zeggen ¨red is dead¨, maar als dat je insteek is dan kan je ook beter BG´s gaan doen: daar loopt een heel stuk meer ¨red¨ rond dan in Netherwing Mine. Ik heb zelf altijd het idee dat dit soort gankers in Arena´s en Battlegrounds, waar beide partijen hun PvP gear aanhebben en weten dat ze aangevallen kunnen worden, niet kunnen winnen en om die reden maar mensen gaan irriteren in World PvP.
[ Voor 3% gewijzigd door William/Ax3 op 11-12-2007 15:23 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Lol iddVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:10:
[...]
Blood Elfs ?de uitgemolke versie van Night Elfs
Aah ja dan moet je naar eastern plaguelands, dan volg je de weg richting Stratholme, vanuit Lights hope chapel en ongeveer halverwege kom je een splitsing tegen met een weg naar boven.
Volg die en je komt dan een portal tegen, loop daarin en je bent in Ghostlands
Anyway GL, hou er wel rekening mee dat de mobs je met 1 klap dood hebben in Epl
Verwijderd
@gree en inderdaad ik bedoel de Blood Elf zonePedr0 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:11:
'k wil wel zo'n lynx katje
Ach, ik vind mensen zielig die zitten te janken over pvp op een pvp server. Als je zo gefrustreerd bent zou je eens bij een psychiater langs gaan.Vexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:17:
[...]
Achteraf zou ik dat meer overwegen dan dat ik dat destijds heb gedaan. Ik heb er geen problemen mee om een enkele keer gesloopt te worden door een Horde. Dat hoort erbij. Ik doe het zelf bijna nooit, maar als een ander zijn e-peen daar groot van wordt moet-ie dat vooral doen.
Iemand die ergens zich met PvE bezig houdt herhaaldelijk ganken vind ik echter wel wat zielig. Dan gaat het namelijk niet meer om een eenmalige krachtmeting maar om het structureel iemand dwarszitten. Als je de behoefte hebt om mensen die je niet kent voor een uur lang dwars te zitten en hen het leven zuur te maken dan moet je imo toch eens bij een psychiater langsgaan.
Het feit dat WoW een spel is wil nog niet zeggen dat je je niet meer respectvol hoeft op te stellen en anderen fatsoenlijk te behandelen.
sommeg, reversed troll
Verwijderd
Als ik op me wolfjie aan't ganken ben, en ik loop hem 4x tegen het lijf heeft die pech. Ja ik ben doelbewust op zoek naar allies. Ja ik ben doelbewust bezig om ze te slachten. Wrong Place Wrong Time zou ik zeggen.Vexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:17:
[...]
Achteraf zou ik dat meer overwegen dan dat ik dat destijds heb gedaan. Ik heb er geen problemen mee om een enkele keer gesloopt te worden door een Horde. Dat hoort erbij. Ik doe het zelf bijna nooit, maar als een ander zijn e-peen daar groot van wordt moet-ie dat vooral doen.
hoe komen die low level blood elfs dan makkelijk naar een iets hoger level area? (EPL niet meegerekendVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:19:
[...]
Lol idd![]()
Aah ja dan moet je naar eastern plaguelands, dan volg je de weg richting Stratholme, vanuit Lights hope chapel en ongeveer halverwege kom je een splitsing tegen met een weg naar boven.
Volg die en je komt dan een portal tegen, loop daarin en je bent in Ghostlands![]()
Anyway GL, hou er wel rekening mee dat de mobs je met 1 klap dood hebben in Epl
Verwijderd
Als low lvl be zijnde kan je via portal naar uc gaan. Dit betekend dat wij verder gaan met questen in silverpine forest.HanH schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:22:
[...]
hoe komen die low level blood elfs dan makkelijk naar een iets hoger level area? (EPL niet meegerekend) die weg zou jij dan toch ook kunnen volgen (maar dan andersom)? Of is dat bijv. een zeppelin.
Tjah, je bent horde of je bent het niet.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:23:
[...]
Als low lvl be zijnde kan je via portal naar uc gaan. Dit betekend dat wij verder gaan met questen in silverpine forest the barrens.
Verwijderd
Maar barrens chat is omgImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:25:
[...]
Tjah, je bent horde of je bent het niet.

Ennuh die "Springpaw Lynx" - Succes ermee vanuit IF
http://www.wowhead.com/?npc=15372
[ Voor 39% gewijzigd door Pedr0 op 11-12-2007 15:34 ]
Het scheelt alleen dat je nogal vaak lijkt te vergeten wat je skills doenVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:21:
[...]
Als ik op me wolfjie aan't ganken ben, en ik loop hem 4x tegen het lijf heeft die pech. Ja ik ben doelbewust op zoek naar allies. Ja ik ben doelbewust bezig om ze te slachten. Wrong Place Wrong Time zou ik zeggen.
Dan hebben die arme lvl 30´s tenminste ook nog een kans inderdaad.UTwizard schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:32:
[...]
Het scheelt alleen dat je nogal vaak lijkt te vergeten wat je skills doen
Nightcore, val je ook lvl 70s aan of alleen mensen die lager level zijn dan jou?
Verwijderd
ik keek er toevallig net op - compleet up to date
terwijl in de laatste paar weken alleen maar error occured
centaur lijkt me inderdaad ook gaaf als class voor een volgende expansionNightcore sc0hreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:15:
[...]
Je laat toch niet 2 rassen op elkaar lijken. Kom op dan. Dan was ik nog liever een paard ofzoJa, centaurs zouden vet zijn (H)
Bracer om elke poot cloak zo liggend over de rug waar je shieldje zo op ligt.
![]()
![]()
![]()
mhja .. demon lijkt me ook wel tof
DING 60!!111oneoneevelen
Gister 60 gedinged op m'n druid. Toch wel erg relaxed een epic mount te hebben. Ik ben nog ff teruggegaan naar Winterspring om m'n leatherworking over de 300 te powerlevellen. Toch grappig hoe snel je sterker wordt in outlands. De mobs waar ik nu op quest hebben toch tot minimaal 4k HP. Kom je in Winterspring, is spul daar na 3 eer mangle spammen dood
Heroic keys kreeg je op Revered.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:19:
Nou dus naar Zangermarsh daar zorgen voor honored. Thx god voor heroics op honoredhad het echt niet nog 1 keer getrokken naar excalted. Maar heb bijna nog al me pre tbc gear heb pas 2 "upgrades" voor zover het kan. Btw GROETJESSSS
Hehe, yeah, rightsabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:47:
Nu heb ik wel eens iemand horen zeggen dat in de toekomst er alleen nog maar guildruns mogelijk zijn (dus iedereen moet llid zijn van de guild om te instance binnen te kunnen), echter heb nog geen blue post hierover gelezen.
Voor jou niet, mijn profiles worden toch echt geupdate. Zal wel per cluster verschillen ofzo.addictive schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:49:
armory update helemaal niet meer, al een tijdje niet meer.
Jullie zitten in onze cluster right? We hebben ook al een paar dagen problemen. Lagspikes waar je 10s of meer niks kunt doen, en inderdaad vreemde problemen bij ht ressen. Ik ressde gister ook opeens in de graveyard. Op zich absoluut niet vervelend, maar wel apart.Vexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:01:
Dunemaul is nu ook al een paar dagen behoorlijk gaar:
Ik was dailies aan het doen op Netherwing Ledge, en ik werd gegankt door een rogue (lame, iemand in de rug aanvallen als hij op laag hp zit met 2 mobs op zijn reet). Ik doe Release Spirit, en ik wordt instant geresst op de plek waar ik aan het grinden was (hoort dus op de Graveyard bij de Scryers flightpoint). Ik krijg die rogue te pakken (hij was op half hp, en dit keer had ík de opener), en hij resst ook meteen weer. Hij pakt mij weer, gebruikt Rupture op me en ik ga dood. Ik ress bij de graveyard, maar ik heb nog steeds Rupture tikkend (DoT, hoort weg te gaan nadat je resst). Ik mount up, ga terug naar Netherwing Ledge. Ik kom aan in de mine (waar ik aan het grinden was), en wordt opeens geteleport naar de Graveyard waar ik mijn vriend de rogue weer tegenkom. Daarna nog twee keer terug geteleport en toen maar wat anders gaan doen: ik had het helemaal gehad.
Tja. Dat soort etters zijn de reden dat ik nooit op een PvP server ga rollen, hoewel ik dol ben op PvP. Mensen pakken je toch als ze weten dat je kansloos bent.Note to gankers: ga eens iemand in een battleground ganken. Mensen in Netherwing Mine zijn Dailies aan het doen, en zitten dus niet te wachten op PvP. Je hebt dan de mensen die gaan zeggen ¨red is dead¨, maar als dat je insteek is dan kan je ook beter BG´s gaan doen: daar loopt een heel stuk meer ¨red¨ rond dan in Netherwing Mine. Ik heb zelf altijd het idee dat dit soort gankers in Arena´s en Battlegrounds, waar beide partijen hun PvP gear aanhebben en weten dat ze aangevallen kunnen worden, niet kunnen winnen en om die reden maar mensen gaan irriteren in World PvP.
Of lees anders iets over de achtergrond van 't spel enzo...Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:15:
Je laat toch niet 2 rassen op elkaar lijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 11-12-2007 15:39 ]
https://niels.nu
Lijkt me ook wel wat, als lockVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:38:mhja .. demon lijkt me ook wel tof
[ Voor 1% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-12-2007 15:43 . Reden: favo WoW smiley werkt hier niet natuurlijk ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
gz!Hydra schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:38:
DING 60!!111oneoneevelen
Nope, tegenwoordig honored.Heroic keys kreeg je op Revered.
flauwerdImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:44:
[...]
kreeg = verleden tijd = vrögger
jeweetwel, toen alles beter was : )
[ Voor 31% gewijzigd door HolyCorn op 11-12-2007 15:49 ]
kreeg = verleden tijd = vrögger
jeweetwel, toen alles beter was : )
ouch, mag je wel een complete raidgroup meenemenPedr0 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:29:
En anders een Mage 'friend' die je even een lift geeft naar Ogri ofzo?
Ennuh die "Springpaw Lynx" - Succes ermee vanuit IF![]()
http://www.wowhead.com/?npc=15372
Verwijderd
heb zo'n boar uit westfall gehaald op een lvl 20 hunter , zelfde effect in stv
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 15:50 ]
Verwijderd
Lager natuurlijk, stel je voor dat je de kans heb om te verliezenVexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:35:
[...]
Dan hebben die arme lvl 30´s tenminste ook nog een kans inderdaad.
Nightcore, val je ook lvl 70s aan of alleen mensen die lager level zijn dan jou?
Verwijderd
Probeer iemand je er te laten summonen, snelste en makkelijkste weg.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:05:
Nog ff een andere vraag, voor m'n low lvl dranei zou ik graag naast een beer een lynx halen uit de BE zone, iemand enig idee hoe ik daar geraak vanuit SW / IF ?
ben lvl 11
Er loopt vast wel ergens een vriendelijke lock rond
Verwijderd
Ik gank alleen op me warrior, een holy pally....naaaa maak ik geen schijn van kans. En als ik ga ganken gank ik alleen tot 2 lvl's lager dan mijzelf. Maybe i'm a bitch, but i have a heart also.Vexx schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:35:
[...]
Dan hebben die arme lvl 30´s tenminste ook nog een kans inderdaad.
Verwijderd
Vooral als er een ZA raid is, is de kans groot dat je een lock vind.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:48:
[...]
Probeer iemand je er te laten summonen, snelste en makkelijkste weg.
Er loopt vast wel ergens een vriendelijke lock rond
Of een race.HanH schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:45:
[...]
ouch, mag je wel een complete raidgroup meenemen(zou wel gaaf zijn natuurlijk, 20 level 70s om jou je lynx te gunnen)
Wij hebben ooit als hobby gehad om te gnoom racen.
Maak een lowlvl gnoompje aan en rennen maar.
Iig hebben we een keer SW>EPL gedaan
Vertrekken van de gates van Stormwind.
Vervolgens via Elwynn > Redridge > Burning Steps > BlackRock Mountain > Searing Gorge> Badlands > Loch Modan > Wetlands > Arathi Highlands > Hillsbrad Foothills > Alterac mountains > Western Plaguelands > Eastern Plaguelands.
Het was min of meer een rally idee, we gingen van Fp naar FP en de eerste 3 op een FP kregen daarvoor punten.
Als iedereen dan op het FP was vertrokken we weer naar het volgende FP.
We hebben hier de hele avond over gedaan met een man op 10/15 en de grootste lol gehad.
Zie je onderweg in 1.Western Plaguelands ineens "OMG i saw a bunch of lvl3 pinkhaired gnomes".
Sta je daar bij LHC met je lvl3 (dat ben je tegen die tijd van alle xp van discoveries) gnoom tussen al de lvl60's die naar Strat/Naxx gingen
Zo hebben we ook een keer een race naar Oggrimar gehad met 5/6 man (via STV> boot naar Ratchet en vandaar de barrens door naar OGR).
Hordes hebben op Trollbane een stuk minder humor soms
Heb nog wel een screenie thuis dat ik met me lvl2 gnoom voor de poort van OGR sta
maybe tijd om het nog eens een keer te doen:)
Verwijderd
btw de ranged (bow, gun, crossbow) animaties van de female dranei zijn echt cool
Verwijderd
LoLLLL nee dat is wel grappig

DUH, maar wij hebben dan ook geen kjoet gnoemsRouted schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:03:
[...]
Race verhaal...
Hordes hebben op Trollbane een stuk minder humor soms

Ik heb Bjarn (witte beer) uit Dun Morogh gehaald op mijn lvl 12 Blood Elf.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:47:
mhwa .. op een pve realm heb je er geen raidgroup voor nodig .. alleen heel vaak resurecten om door epl te komen
heb zo'n boar uit westfall gehaald op een lvl 20 hunter , zelfde effect in stv
Nergens doodgegaan behalve bij de guards om Dun Morogh en Loch Modan binnen te komen.
Is ook een best lange reis vanaf Undercity
Man, zulke dingen moeten door Blizzard georganiseerd worden. Geweldig
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 11-12-2007 16:28 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tuurlijk wel met 30 man in follow mode en lekker /moo en /train spawnenImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:21:
[...]
DUH, maar wij hebben dan ook geen kjoet gnoems. En om nu te gaan racen met lvl 1 taurens...
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
maar tis dan geen knoetjs gnoemsWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:27:
[...]
Tuurlijk wel met 30 man in follow mode en lekker /moo en /train spawnen
Ja Xin ben ik wel eens tegengekomen meen ik me te heugen, lvl 70 waar ik het meest op te vinden ben is Furylicious (furywarrior) trouwens. Alleen is dat de laatste dagen alleen maar in Skettis (nog zo'n 5000 rep. voor exalted), SMV (dailies Netherwing om binnen no time wat gold te verkrijgen) en waar ik dan ook moet wezen voor de daily cooking met links en rechts een heroicje. Maar merendeel te vinden op mijn druid, speel vaak samen met mijn broertje die nog maar net speelt, best ook leuk levelen, zo met 2 en echt lachen hoe iemand de boel ervaart die alles voor het eerst meemaakt en ondergaat.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:29:
[...]
level 57, dan is geen uitdaging voor jeMijn alt is een level 34 warlock
Wie weet kom ik jou alt ooit tegen op m'n main
Ik heb 2 warriors geleveld, eentje arms en eentje fury, ik vond fury sneller gaan. Ik ga niet zeggen dat dat dan ook het beste is maar gewoon gebaseerd op mijn eigen bevindingen vond ik fury sneller levelen.Macadoshis schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:21:
Ik heb mijn warrior arms/fury geleveld met "dikke" 2handers en dat vond ik over het algemeen sneller gaan dan DW. Heb ergens rond lvl 40 een keer DW geprobeerd maar rond dat level had ik niet genoeg +hit gear (en denk dat er ook weinig te vinden is).
Oh yeah. Alliance heeft de "Gnomes Naked Mile", Horde heeft de "Tauren Train"William/Ax3 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:27:
[...]
Tuurlijk wel met 30 man in follow mode en lekker /moo en /train spawnen

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat werkt niet. Dan wordt het veel te vol, bovendien hebben ze wel betere dingen te doen.Rakkerzero schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:24:
[...]
Man, zulke dingen moeten door Blizzard georganiseerd worden. Geweldig
Ze besteden er wel aandacht aan door het als community event aan te prijzen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
http://www.youtube.com/watch?v=ENairNrm2mI
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
William/Ax3 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:46:
[...]
Dan moet je bij microsoft gaan klagen en je geld terug eisen als Vista je niet bevalt. Niemand heeft je verplicht om Vista te installeren op je pc of wel?
Dat heb ik ook gedaan, behalve dat geld terugvragen, want je weet goed genoeg dat dat nooit gaat gebeuren. Ik werd verplicht om Vista te installeren omdat ik bij de PC boer geen XP meer kon krijgen.
Als een OS beweert ook gewoon Windows XP/2000 programma's te kunnen draaien, is dan zo fout van mij om te verwachten dat dat op een normale manier gebeurt?redfoxert schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:47:
[...]
Ten eerste offtopic, maar ten tweede: Je baseert je mening op de prestaties van een game welke in ontwikkeling was toen Windows XP nog maar net (niet) op de markt was terwijl je het wel speelt op een OS waar het niet officieel op wordt ondersteund?
Zoooo, gaan we op de man spelen? Ik hoop dat je zelf inziet dat die opmerking helemaal nergens op slaat.Dus 80 euro voor een bagger OS .... ik vind dat je nog veel meer had moeten betalen dan als je zo je mening tot stand brengt.
[edit] @ hier onder:
Dus als een andere user offtopic gaat en mij affakkelt, dan mag ik niet reageren omdat ík de thread offtopic trek?

Als je het gezeik over Vista dan toch zo zat bent, reageer er dan zelf ook niet op, maar doe een topic report.
[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 16:59 ]
Verwijderd
Ontopic aub. Voor vista problemen is een ander form.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:44:
[...]
Zoooo, gaan we op de man spelen? Een iets minder grote mond mag wel, zeker als je niet met argumenten komt.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 16:54 ]
Ik wordt dat 'gezeik' over Vista zo zat ondertussen. En idd, Niemand heeft je verplicht om Vista te installeren op je pc!
[ Voor 39% gewijzigd door Pedr0 op 11-12-2007 16:54 ]
Verwijderd
Ik weet een betere manier om zat te worden pak je 2 kraten bier en zuipe maarPedr0 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:53:
OMG, Ontopic inderdaad aub.![]()
Ik wordt dat 'gezeik' over Vista zo zat ondertussen. En idd, Niemand heeft je verplicht om Vista te installeren op je pc!

Leuk als launch event van een nieuwe realm tochKees schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:34:
[...]
Dat werkt niet. Dan wordt het veel te vol, bovendien hebben ze wel betere dingen te doen.
Ze besteden er wel aandacht aan door het als community event aan te prijzen.
Duh, je snapt me wel. Buiten WoW om...haha.
Ally:OkkE schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:10:
[...]
-- edit --
Btw, Soeski, ben je Ally of Horde? Name(s)?Wel leuk om meer mensen van GoT op Eonar te hebben.
Soeski - lvl 65 Dwarf Paladin Retri (MAIN)
Druidski - lvl 40 Night Elf Druid Feral
Priestski - lvl 41 Dwarf Priest Shadow
Warriorski - lvl 28 Draenei Warrior Fury
Hunterski - lvl 27 Night Elf Hunter BM
Rogueski - lvl 6 Human Rogue
Calamity Jane - lvl 10 Draenei Hunter BM
Horde:
Mageski - lvl 26 Blood Elf Mage Arcane
Snoeski - lvl 31 Undead Warlock DM
Zoals je ziet zijn de namen erg onvoorspelbaar
Overigens is Paladinski niet van mij, dit is een vriend van me...grrrr!
Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends.

Ga jullie wel missen hier op het forum hoor
I think i will be back though
AwwwRaseriaN schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:30:
Account Status: Canceled
Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends.![]()
Ga jullie wel missen hier op het forum hoorMaar heb gewoon te weinig tijd om te spelen en aangezien ik alleen maar volledig voor een game wil gaan en niet half, lijkt het me beter om maar (tijdelijk) te stoppen met de game tot ik weer meer tijd heb.
Ik weet 't zeker! Gewoon dit topic blijven volgen en je activeert 'em toch snel genoeg weer
https://niels.nu
Zijn er (PVP) Realms waarvan jullie weten dat er veel nederlanders/engels sprekenden op spelen (horde kant)? Alvast bedankt voor de tips.
* kramon spoort ondertussen de realm forums af naar een leuke kanshebber
XPENG G9 Performance 2024
World of Warcraft spelen met je Wii mote controller
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=jkX1oQsvNe0]
Verwijderd
Op Burning Blade heb je de NL Warlords:kramon schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:49:
Ik ben het nu helemaal zat op shadowmoon. Het ziet er nu naar uit dat het een officieel russisch realm gaat worden. Ik heb geen zin om te wachten, dus ik ga zo m'n chars maar moven. Alleen nog een nieuw Realm nodig
Zijn er (PVP) Realms waarvan jullie weten dat er veel nederlanders/engels sprekenden op spelen (horde kant)? Alvast bedankt voor de tips.
* kramon spoort ondertussen de realm forums af naar een leuke kanshebber
http://eu.wowarmory.com/g...g+Blade&n=nl+warlords&p=1
Af en toe kom ik ook nog wel eens andere Nederlanders of Nederlands-sprekende mensen tegen, maar dat is sporadisch, omdat de meesten gewoon Engels spreken en je dus niet kan zien wat voor nationaliteit ze hebben.
Maak je toch gewoon een chatkanaal aan speciaal voor de nederlandersVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:57:
[...]
Op Burning Blade heb je de NL Warlords:
http://eu.wowarmory.com/g...g+Blade&n=nl+warlords&p=1
Af en toe kom ik ook nog wel eens andere Nederlanders of Nederlands-sprekende mensen tegen, maar dat is sporadisch, omdat de meesten gewoon Engels spreken en je dus niet kan zien wat voor nationaliteit ze hebben.
/join Nederland
En dan het kanaal goed bekend maken door in alle andere chatkanalen deze bekend te maken.
Krijg je vast wel interactie met andere nederlanders op je realm
Verwijderd
Maar hoe kom je dan in godsnaam ineens bij Calamity JaneSoeski schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:28:
[...]
Ally:
Soeski - lvl 65 Dwarf Paladin Retri (MAIN)
Druidski - lvl 40 Night Elf Druid Feral
Priestski - lvl 41 Dwarf Priest Shadow
Warriorski - lvl 28 Draenei Warrior Fury
Hunterski - lvl 27 Night Elf Hunter BM
Rogueski - lvl 6 Human Rogue
Calamity Jane - lvl 10 Draenei Hunter BM
Horde:
Mageski - lvl 26 Blood Elf Mage Arcane
Snoeski - lvl 31 Undead Warlock DM
Zoals je ziet zijn de namen erg onvoorspelbaar
Overigens is Paladinski niet van mij, dit is een vriend van me...grrrr!
Verwijderd
Doe mij maar lekker internationaalRakkerzero schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:01:
[...]
Maak je toch gewoon een chatkanaal aan speciaal voor de nederlanders
/join Nederland
En dan het kanaal goed bekend maken door in alle andere chatkanalen deze bekend te maken.
Krijg je vast wel interactie met andere nederlanders op je realm
Maar 't is wel een goeie tip!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 20:17 ]
Eigenlijk zoek ik ook helemaal geen Nederlanstalige server. Ik speel eigenlijk altijd internationaal. Zo was het al in Ultima Online en zo is het ook in WoW en Tabula Rasa. Maar de hele dag Russen in de chat zien is zwaar irritant. Ik zoek eigenlijk gewoon een Engelstalige server (die nog niet vol level 70's zit) en die minimaal medium population heeftVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:17:
[...]
Doe mij maar lekker internationaal
Maar 't is wel een goeie tip!
XPENG G9 Performance 2024
Weekend echt tijd en dan snel over de 10 heen...
Staat best lullig, ik blij met lvl 7 (weer) tegen een group van min. lvl 40
Komende tijd twee weken vrij, lekker!
Oftwel, tijd zat om weer eens lekker te WoW-en. Ik kan mijn priest wat verder uitbouwen, of mijn mage, maar ik kan ook een nieuw character beginnen, en kijken hoever ik die kan laten komen.
Alleen... wat zal ik dan beginnen? En waar? Blijf ik op dezelde server (makkelijk met goud
Ik weet het niet! HELLUP!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Toen met m'n lock nog een maat van me geholpen voor z'n priest quest in ST.
SoC spam ftw
En nog m'n funter (dwergen zijn grappig
Ik had greens nodig om te D/E'en. Misschien vanmiddag toch nog een paar keer door DM heen rennen met m'n rogue of lock
Kijken wat vanavond brengt
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gisteren naar level 36 gegaan en maak me klaar voor level 40.
Nu twijfel ik nog qua build welke ik op 40 toe ga passen.
Na veel google geeft de ene aan full feral asap naar mangle te gaan en dan pas furor.
Terwijl de andere aangeeft dat furor erg goed is om snel door te grinden/tanken.
Nu is het zo dat ik niet tank want word toch door guildies geboost die ik vervolgens weer boost op hun alts. Is het dan slimmer om voor de magle te gaan en op level 40 LotP the nemen?
Nub !RaseriaN schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:30:
Account Status: Canceled
Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends.![]()
Ga jullie wel missen hier op het forum hoorMaar heb gewoon te weinig tijd om te spelen en aangezien ik alleen maar volledig voor een game wil gaan en niet half, lijkt het me beter om maar (tijdelijk) te stoppen met de game tot ik weer meer tijd heb.
Waar ben jij nu mee bezig? Jarnotjuh speelt weer en dan kap jij er mee. : /
**edit**
Hmmm, ik zie een verband
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 12-12-2007 08:19 ]
Ander vraagje: Weet iemand goede healing crafted items voor eind 60? Ik zit nu met het Healing chestpiece uit Blood Furnace (de Cloth Robe) maar deze is voor 61 en begint ben ik bang onderhand een beetje achter te lopen. Ik heb op niet-70 instances gezocht naar nieuwe Chestpieces maar die zijn er haast niet, wel een paar goede items uit Durnholde dus daar moet ik binnenkort ook maar eens heen gaan.
gewoon proberen? ....TiMMieJ schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:15:
Ik ben lekker bezig met het levelen van mijn Alliance druid op khadgar EU.
Gisteren naar level 36 gegaan en maak me klaar voor level 40.
Nu twijfel ik nog qua build welke ik op 40 toe ga passen.
Na veel google geeft de ene aan full feral asap naar mangle te gaan en dan pas furor.
Terwijl de andere aangeeft dat furor erg goed is om snel door te grinden/tanken.
Nu is het zo dat ik niet tank want word toch door guildies geboost die ik vervolgens weer boost op hun alts. Is het dan slimmer om voor de magle te gaan en op level 40 LotP the nemen?
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
heb je ook nog andere professions ? Ik zou namelijk aanraden engi/mining te nemen, aangezien die gyro balanced gun echt geweldig voor dwarfes is op lvl 70chromeeh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:14:
En nog m'n funter (dwergen zijn grappig) een keer door Stock laten boosten.
Ik had greens nodig om te D/E'en. Misschien vanmiddag toch nog een paar keer door DM heen rennen met m'n rogue of lock![]()
Kijken wat vanavond brengt
Het zal er vast wel zijn, maar ik kon hem niet vinden in ieder geval.
M'n hunter is echt een char die ik een beetje speel voor als ik niet veel te doen heb op m'n andere charsVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:05:
[...]
heb je ook nog andere professions ? Ik zou namelijk aanraden engi/mining te namen, aangezien die gyro balanced gun echt geweldig voor dwarfes is op lvl 70+ een leuke head die je dan kan maken en nog andere leuke speeltjes
Mocht ik ooit besluiten 'm serieus te gaan levelen dan switch ik mss wel profs.
Ik zit iig nu met m'n lock die gegeared moet worden voor SSC, m'n rogue die nog 70 moet aan tikken.
Maar je hebt gelijk: die engi mount is echt geweldig
Itemstats heet dat geloof iksemicon schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:09:
Weet iemand hier of er een "gratis" itemdatabase voor WoW is? Zodat ik mijn eigen " [item][/item]" bbcode kan schrijven
Weet alleen niet of dat ook zonder e107 werkt...
[ Voor 21% gewijzigd door chromeeh op 12-12-2007 09:14 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
semicon schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:09:
Weet iemand hier of er een "gratis" itemdatabase voor WoW is? Zodat ik mijn eigen " [item][/item]" bbcode kan schrijven
BRON: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=2578.0Thottbot / WoWHead new scripts
While we're talking about useful things, both Thottbot and Wowhead released new scripts that let you link any item without installing anything on your site.
Thottbot
<script src="http://i.thottbot.com/power.js"></script>
<a href="http://thottbot.com/i30987">Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker</a>
Wowhead
<script src="http://www.wowhead.com/widgets/power.js"></script>
<a class="q5" href="http://www.wowhead.com/?item=19019">Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker</a>
In both case, you will get the tooltip of the item you want, the script from wowhead comes with an additional "class" features that let you color item links (0 = Gray, 1 = White, 2 = Green, 3 = Rare, 4 = Epic, 5 = Legendary). You can also add it easily to thottbot links just by setting a font color on your link.
Both sites are currently developping this feature and we'll probably see more cool things from it soon. Thottbot already let you set up your own tooltip and add a search box to your page. Feel free to read the dedicated page on Thottbot and Wowhead to see what's best for you.
Zoiets?
Lief dagboek,
Met mijn fury warrior gisteravond 52 geworden en mijn vriendin wilde graag eens zien hoe ik een instance doe. Dus, in de queue voor Sunken Temple, 10 seconden later: ja hoor, volle groep. Alleen: ik was de tank to be. Ik dacht, what the heck, ik vlieg wel even naar IF (ik was in Thorium Point) om een schildje te halen van de AH. Ik ben DW, dus ik was al in het bezit van Sang'thraze the Deflector, wat me wel aardig leek voor tanken. Ik liep toevallig langs de warrior trainer om nieuwe skills te halen en dacht: mm, laat ik eens protection speccen, kostte me 5 gold.
Zo gezegd, zo gedaan, uiteindelijk net te weinig punten in prot gedaan om ook nog devastate te nemen (m'n vriendin zei dat ik die parry talent ook maar moest doen), maar wel bijna vol in prot dus. Summon naar ST precies op tijd, en lopen maar. We zijn maar gewoon naar de ingang van de instance gerend, zonder mobs te killen, dat duurde veel te lang
Ik blijf denk ik nog even prot specced, om te kijken hoe dit solo speelt.
(trouwens wel Drakeclaw Band of Eluding (+10 dodge rating + 8 agi + 6 defense rating) mogen looten)
[ Voor 3% gewijzigd door HanH op 12-12-2007 09:32 ]
Verwijderd
was 2000 te gaan voor 58 , ben nu 5000 te gaan voor 59
heel blij dat ik legaal outland in kan, maar uiteraard de poort niet van dichtbij gezien nog
beetje quests afgemaakt in wpl en daarna met guild scholomance in
3/5 dark runes...
die zouden het lastigst te krijgen zijn voor de paladin mount, en dat klopt ook wel
mhja .. hopelijk vanavond er nog ff 2 krijgen. beetje quest/grinden plus overige mats voorbereiden en dan hopelijk het eerste wat ik doe op 60 is de mount quest.
me thinks "so this is the revenge blizzard has for the free level 40 mount"
op het lopen naar questgivers na
een questdeel
Runecloth: 0/40 (gister al 80 van gevonden)
Arcanite Bar: 0/6 (smiths uit guild/friends etc)
Sungrass: 0/10 (heb ik zelf al met herbing)
Dark Rune: 0/5 (nu dus 3 van)
plus ... 150 gold
volgend questdeel
kill Scourge Siege Engineer: 0/15
Destroy Scourge Meat Wagons: 0/3
next
find Tyr's Hand Holy Water: 0/1
next
buy Arcane Catalyst: 0/1
buy Crepuscular Powder: 0/1
Azerothian Diamond: 0/1 - ah
Pristine Black Diamond: 0/1 - ah
de eerste 2 zijn te koop voor slechts 190g samen
vervolgens alleen nog
Remove Alonsus Chapel Protection: 0/1
Extinguishing Mixture: 0/1
en voila ..
Blood Knight Tabard
Summon Charger
pfff - wish me luck
oh ,.. en deze is grappig
Barov Peasant Caller
Binds when picked up
Trinket
Use: Calls forth 3 servants of the House Barov that will fight, cook, and clean for you.
jammer dat het maar 10 sec is, maar de hele party van gister heeft hem nu
kijken of we daar wat voordeel mee kunnen hebben
sowieso lol - 15 van die lui summonen in undercity met een groep en iedereen zo van ... huh ?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 09:35 ]
Maar ik heb het volste vertrouwen dat we er wel komen. Ik heb namelijk al 3 weken zitten wipen op maggie 6 maanden terug, en ik heb er weinig zin in om dat nog een keer te doen
blup
Niet te vergeten je persoonlijke Airwolf helicopterVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:05:
[...]
heb je ook nog andere professions ? Ik zou namelijk aanraden engi/mining te nemen, aangezien die gyro balanced gun echt geweldig voor dwarfes is op lvl 70+ een leuke head die je dan kan maken en nog andere leuke speeltjes
Verwijderd
vergeet de tabard nietExitium schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:34:
Goeie XP, speciale mount en een imba questline. Wat wil je nog meer?
maaruh .. dat het minder geld kost en die dark rune wat vaker dropt ?
AirwolfKaap schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:37:
[...]
Niet te vergeten je persoonlijke Airwolf helicopter
(sorry .. maar daar kan alleen maar deze reactie bij)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 09:42 ]
Voor de nerfs waren de palamounts ook voor lvl60 nog goedkoper dan de gewone mounts (deze waren toen nog 900G). Tegenwoordig is de prijs voor de materialen en extra goldkosten even duur als het gewoon kopen van de mount.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:25:
die zouden het lastigst te krijgen zijn voor de paladin mount, en dat klopt ook wel
mhja .. hopelijk vanavond er nog ff 2 krijgen. beetje quest/grinden plus overige mats voorbereiden en dan hopelijk het eerste wat ik doe op 60 is de mount quest.
Echter, de meeste pala's en warlock gaan toch voor deze mounts omdat het een onderdeel is van hun class.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Minder goud ... /cry kan me nog herinneren dat ik 1k goud voor mijn epic heb neergelegt pre-bc. Wacht maar tot lvl 70Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:37:
[...]
vergeet de tabard niet
Ook grappig, maandje terug me moeder en haar vriend die toen net 60 dingde beide epic mount gegeven
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dark runes droppen vaak zat hoor, heb er nog een zooi in m'n bank voor mana intensive fights.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:37:
[...]
vergeet de tabard niet
En WTB alliance pala tabard!
Verwijderd
ja .. ik weet hetosxy schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:40:
[...]
Minder goud ... /cry kan me nog herinneren dat ik 1k goud voor mijn epic heb neergelegt pre-bc. Wacht maar tot lvl 70Als je dan je epic flyer wilt ben je wel wat meer kwijt.
Ook grappig, maandje terug me moeder en haar vriend die toen net 60 dingde beide epic mount gegeven
het was ook semi flauw
op zich is het ook niet zo veel vergeleken met al die andere mounts kopen
maar het gaat wel bijna heel me goudvoorraad weghakken
achja .. weer wat te doen daarna
mail ze even naar mijn realm !!Exitium schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:42:
[...]
Dark runes droppen vaak zat hoor, heb er nog een zooi in m'n bank voor mana intensive fights.
En WTB alliance pala tabard!
Verwijderd
Hoeveel mana geven die dingen ook weer?, kan het helaas zelf niet checken omdat de itemsites etc niet benaderd kunnen worden op dit bedrijfsnetwerk.Exitium schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:42:
[...]
Dark runes droppen vaak zat hoor, heb er nog een zooi in m'n bank voor mana intensive fights.
900-1500.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:53:
[...]
Hoeveel mana geven die dingen ook weer?, kan het helaas zelf niet checken omdat de itemsites etc niet benaderd kunnen worden op dit bedrijfsnetwerk.
ImdaMned schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:18:
Nub !
Waar ben jij nu mee bezig? Jarnotjuh speelt weer en dan kap jij er mee. : /
**edit**
Hmmm, ik zie een verband
Nee, daar kan hij geen last van hebben, omdat ik inmiddels zelf weer op trollbane zit en hij nogsteeds op frostmane. Weet niet hoelang dat ik het vol ga houden, de drang om te spelen is wel een heel stuk kleiner geworden.
Wat doet trolimmie tegenwoordig, jij speelt ook nog? Zag nog wel een boel oude bekenden van blackraven(of weet ik veel wat het allemaal geheten heeft) in sterf, dusja.
Ik wil sowieso voordat ik weer ga stoppen illidan slopen,
Best nog een gedoe om al je items terug te krijgen, maar na 3 tickets was het eindelijk zover, en had ik gister mijn gear terug + getransferred.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Hmm voor lvl 70 instances niet echt spannend denk ik dan, alhoewel ff een pre-tbc instance doen voor de fun is ook wel eens leuk.
Gister mijn full T1 en T2 moeten vendoren omdat ik bagspace nodig had
Wel is gebleken dat er gewoon veel mensen zijn die toch willen raiden, ook al zijn het maar 10-mans weer voorlopig, dus ik ga zelf ook maar weer proberen minimaal 1 dag in de week te raiden.
Daarom gisteren ook Mutilate/Combat gespecced zodat ik kan raiden EN kan blijven PvPen, maar nu vinden mijn mede-rogues dat ik een kut OH dagger heb voor Muti. (De S2 shiv met mongoose enchant)
Maar nu vraag ik me dus af, zou een 1.80 dagger in OH (bv. Ced’s Carver) nou echt beter zijn dan die S2 shiv ?
De shiv heeft veel meer top dmg, en de snelheid zorgt misschien voor minder dmg, maar wel voor snellere poison apply and meer mongoose procs, toch ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Blackraven is de nieuwe Sterf, na drame en nog wat andere guilds is al het tuig toch weer samengekomen in Sterf ^^jarnotjuh schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:04:
[...]
...
Nee, daar kan hij geen last van hebben, omdat ik inmiddels zelf weer op trollbane zit en hij nogsteeds op frostmane. Weet niet hoelang dat ik het vol ga houden, de drang om te spelen is wel een heel stuk kleiner geworden.
Wat doet trolimmie tegenwoordig, jij speelt ook nog? Zag nog wel een boel oude bekenden van blackraven(of weet ik veel wat het allemaal geheten heeft) in sterf, dusja.
Ik wil sowieso voordat ik weer ga stoppen illidan slopen,!
Best nog een gedoe om al je items terug te krijgen, maar na 3 tickets was het eindelijk zover, en had ik gister mijn gear terug + getransferred.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mana pot geeft maar het dubbele hoor.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:04:
[...]
Hmm voor lvl 70 instances niet echt spannend denk ik dan, alhoewel ff een pre-tbc instance doen voor de fun is ook wel eens leuk.
Gister mijn full T1 en T2 moeten vendoren omdat ik bagspace nodig had, heb nu alleen de benediction nog
DUH! een warlock, die kun je nog zonder muis en tobo spelen als het moetRakkerzero schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:56:
Dit is pas cool
World of Warcraft spelen met je Wii mote controller
[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=jkX1oQsvNe0]
http://wowwiki.com/MutilateOn_E schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:12:
Gisteravond waren er ruim 38 mensen bij de emergency guild meeting, dus voorlopig gaat de GM gelukkig gewoon door.
Wel is gebleken dat er gewoon veel mensen zijn die toch willen raiden, ook al zijn het maar 10-mans weer voorlopig, dus ik ga zelf ook maar weer proberen minimaal 1 dag in de week te raiden.
Daarom gisteren ook Mutilate/Combat gespecced zodat ik kan raiden EN kan blijven PvPen, maar nu vinden mijn mede-rogues dat ik een kut OH dagger heb voor Muti. (De S2 shiv met mongoose enchant)
Maar nu vraag ik me dus af, zou een 1.80 dagger in OH (bv. Ced’s Carver) nou echt beter zijn dan die S2 shiv ?
De shiv heeft veel meer top dmg, en de snelheid zorgt misschien voor minder dmg, maar wel voor snellere poison apply and meer mongoose procs, toch ?
check de formules en leg de shiv tegenover de carver
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
QFTbatsma schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:15:
[...]
DUH! een warlock, die kun je nog zonder muis en tobo spelen als het moet
Die S2 dagger is prima voor Mutilate: de offhand instant weapon damage verdrinkt namelijk volledig in de +101 damage component van de attack. Zoals je al zei is een snel wapen eigenlijk gewoon beter vanwege de extra poison procs (mongoose niet, die heeft een fixed ppm, proc per minute, en zal dus niet meer of minder proccen afhankelijk van je weaponspeed).On_E schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:12:
Gisteravond waren er ruim 38 mensen bij de emergency guild meeting, dus voorlopig gaat de GM gelukkig gewoon door.
[ Voor 8% gewijzigd door Vexx op 12-12-2007 10:22 ]
Verwijderd
Totaaaaal nieuw hier op het forum dus wou me even voorstellen
speel al ruim 2 jaar WoW denk ik zo op de realm Arathor
me main is een 70 resto druid named Synthetic ( Alliance )
verder nog wat alts.
ik keek altijd op het forum voor tips etc. en vondt het nu wel tijd worden om even te registreren
(btw. zijn er nog meer mensen die op arathor zitten? )
Gisteren met de guild Solarion down ( alle andere bosses op Kael na waren al down ) gedownt, en ik mocht de mooie dps leather bracers looten.
Daarna even Maggy ge-oneshotted en vervolgens zijn we Hydross en Lurker gaan doen.
Was weer een leuke avond met goede loot voor de raid.
Om even terug te komen op die gnome race ( 3 pagina's terug ) ... op Thunderhorn PVE server waar ik vroeger speelde hebben 5 raiding horde guilds op een zondagavond besloten ironforge te gaan raiden met ....... lv 3 undead, zie je het voor je ... 5 x 40 man = 200 lijken voor de gates van IF en tot en met de bank en AH van Ironforge.
Dit topic is gesloten.
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!