Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:20:
Meh...ik begrijp niet helemaal waar al die klachten vandaan komen dat de N73 zo ontzettend sloom is. Ik heb hier met die van mij absoluut geen last van. Misschien zijn wij Nederlanders gewoon iets te veeleisend en kritisch en vergeten we wel eens dat de techniek gebruikt voor dergelijke mobiele telefoons nog relatief nieuw is en dus nog niet 100% perfect werkt.
Desondanks ben ik wel benieuwd wat ze erover te zeggen hebben bij Radar

Ben ik het helemaal mee eens...of iig grotendeels.
Ik denk dat het grootste probleem achter het schermpje zit/staat net zoals die bij PC's tussen het scherm en de stoel zit.... de gebruiker
Mensen denken dat ze 2GB aan appz en games etc. op hun mobieltje kunnen zetten en verwachten dat ie dan nog steeds net zo snel is als in het begin, maar controleren wat er op de achtergrond draait hebben ze nog nooit van gehoord
Uiteraard kun je pech hebben, zo heb ik met PC spul ook eens een periode gehad dat er vanalles kapot ging en slecht of niet werkte.
*EDIT* Dacht dat ik al op "Verstuur bericht" had geklikt, blijkbaar niet dus hierbij nog wat extra:
@
Mella1988: Heb m'n 6600 nu ~4 jaar (kan een maand meer of minder zijn) en ergens halverwege vorig jaar begon ik pas last te krijgen met de accu, dezelfde accu zit er overigens nog steeds in en ik doe daar op het ogenblik hooguit 2 dagen mee, als ik er niet mee bel ofzo dan doet ie het wel 4-5 dagen.
Maar dat is ook weer zoiets, sommige accu's (NiMH, LiON, LiPo) zouden geen last hebben van geheugen effect en die zou je ten alle tijden op kunnen laden zonder ongewenste bijwerkingen, wat bij veel mensen niet bekent is (Omdat ze de handleiding b.v. niet goed lezen) is dat je zeker in het begin de accu een aantal keer goed (volledig) moet opladen en goed leeg moet maken om de maximale capaciteit van de accu te kunnen benutten.
Daarbij is regelmatig bijladen niet bevordelijk voor de levensduur van de accu, en de cycli die fabrikanten vaak aangeven zul je alleen halen onder ideale omstandigheden.
@
Bliksem B: Ook daar ben ik het helemaal/grotendeels mee eens.
Niet eens: De keuze om het aantal pixels, Carl Zeiss en ME, ik heb eigenlijk ook geen smartphone nodig (wie wel? is pen en papier/agenda niet net zo goed, sterker nog dat is vaak beter) omdat ik weinig gebruik maak van alle functies, maar het was een weloverwogen keuze dat ik een N73 ME heb genomen en geen N95...kosten en functies die ik wel gebruik.
Hier laat ik het ff bij.
rhodium schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:11:
De mijne valt nu echt vaak uit en dan zijn de batterijen ook leeg. Zelfde dag nog opgeladen.
Al 2 x terug gebracht en bij de 3e keer kreeg ik een andere welke precies dezelfde kuren had.
En de foto's zijn ook nog eens waardeloos. Mijn K750i maakte bij daglicht best wel redelijke foto's en dat was maar een 2MP camera. Niet dat ik het gebruik, maar soms wil je even foto maken van iets,
Erg teleurgesteld in dit ding voor iets wat van Nokia afkomt.
Laat je BT constant aan staan? heb je 'slaapstand' uit gezet? etc.
Foto's waardeloos? Je weet dat je een hoop instellingen hebt op de N73?
Ben wel benieuwd naar foto's van je K750i, als je die nog hebt zou je dan op beide telefoons een foto van hetzelfde object willen maken en ergens willen uploaden?