Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 94 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 23.398 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 18:43
Volgens mij was Smash Bros. nooit de beste fighter. Maar het is wel de leukste :). Het is gewoon het geheel van de herkenbare karakters, de geweldige items en de heerlijke gameplay. Voor mij is Brawl. de primaire reden om een Wii te hebben.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:22:
[...]

Deze wil ik zeker hebben, wel verrot dat Smash Bros. hier niet in februari/maart uit komt, wat is dat voor onzin. En nog steeds geen Fire Emblem, MOH:Heroes 2, Soul Calibur en en aantal andere games. :(
Het gaat in die lijst over games van Nintendo zelf, geen 3rd party games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
En mijn wii is toegekomen!

Zalig bakje, alles werkt perfect, net ook even super mario galaxy gespeeld, is inderdaad verslavend!
Wel even wennen aan het overzichtsview van de wereldjes.

Verder werken alle 4 mijn wiimotes en kan het spelen beginnen! Eindelijk weer consolegames in huis! Game on!

Enige waar ik nu nog achter zoek zijn gamecube controllers, zal er wel wat vinden op ebay ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

WTFBBQ?!

Sam & Max op de Wii :D

Geniaal, na Zack & Wiki nog een point and click..! Nu hopen dat Lucasarts een mooie verzameleditie uitbrengt met al hun oude adventures maar dan met Wii controls... Zou ik best nog geld voor over hebben :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit met de volgende vraag.....

Ik heb een "vaste" internet verbinding op de pc (doormiddel van een router). Nu staat deze niet in de woonkamer. Waar de WII komt te staan. Oftewel hoe kan ik er voor zorgen dat ik de draadloze internetverbinding kan realiseren met het internet via mijn "vaste" router. Kon wel op de WII site wat vinden over een USB-lan ...

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:47
Gisteren heb ik dan eindelijk guitar hero III voor de Wii kunnen vinden \o/
Ik was eerst van plan om te wachten totdat de mono-geluid bug eruit was gehaald, maar ik kon echt niet meer wachten. Dit is echt een aanrader. Ik heb gisteren gespeeld tot mijn vingers er pijn van deden en toen nog een uurtje. Ik hoop alleen dat er nog meer songs voor uit gaan komen (of een deel 2).

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:21:

Ik heb een "vaste" internet verbinding op de pc (doormiddel van een router). Nu staat deze niet in de woonkamer. Waar de WII komt te staan. Oftewel hoe kan ik er voor zorgen dat ik de draadloze internetverbinding kan realiseren met het internet via mijn "vaste" router. Kon wel op de WII site wat vinden over een USB-lan ...

Alvast bedankt ;)
Een draadloze internetverbinding krijg je alleen voor elkaar via een draadloze router....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 13:30
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:21:

Alvast bedankt ;)
Je kunt twee dingen doen:
1. Je trekt de internetkabel door naar de woonkamer en sluit de Wii erop aan middels een USB-LAN adapter van Nintendo
2. Je koopt een wireless router (bijv. Cisco) om een draadloos netwerk te maken. De Wii is standaard uitgerust met een draadloze LAN kaart.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er!k schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:53:
[...]

1. Je trekt de internetkabel door naar de woonkamer en sluit de Wii erop aan middels een USB-LAN adapter van Nintendo
2. Je koopt een wireless router (bijv. Cisco) om een draadloos netwerk te maken. De Wii is standaard uitgerust met een draadloze LAN kaart.

Succes!
Uiteraard snap ik dat je alleen een draadloze internet verbinding zou kunnen maken met een draadloze router. Dan zou ik voor de pc's ook een kaart moeten halen voor een draadloze internetverbinding. Zocht dus eigenlijk meer een oplossing in de richting van bijv. een draadloze router bijv. aan te sluiten op mijn vaste router. Dat zou het meest snelle / goedkopere oplossing. Alleen niet zo technisch of dat dus uberhaupt mogelijk zou zijn.

Kabel door het gehele huis... geen optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Op een draadloze router zitten ook LAN poorten dus je kan je UTP kabels voor je PC er gewoon op aansluiten. Je kan je huidige router dus vervangen voor een draadloze router.

Maar lees anders eerst even FAQ - Netwerken

[ Voor 43% gewijzigd door Schweino op 07-12-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vandaag de drie resterende wii-jackets binnengehad... Zat een week of wat tussen, maar tis gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:18:
Op een draadloze router zitten ook LAN poorten dus je kan je UTP kabels voor je PC er gewoon op aansluiten. Je kan je huidige router dus vervangen voor een draadloze router.

Maar lees anders eerst even FAQ - Netwerken
Oke... kijk dat wist ik dus nog niet...
Thnx. Heb weer effe wat huiswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 17:23
Beetje laat dat ik hierop kan reargeren, maar ik kan iedereen vast verzekeren dat er nog meer games uitkomen die niet op deze lijst vermeld staan. Niet teveel waarde aan deze kale lijst hechten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Nu we Zelda, Mario Galaxy en Metroid 3 hebben ben ik bang dat op Mario Kart Wii het heel stil zal worden aan het Nintendo front, of heeft Nintendo nog andere 'echte' titels bekend gemaakt? Hiermee bedoel ik dan echte games en niet een disk met minigames :) Wat zijn van 3rd party echt interessante titels voor de aankomende 3-4 maanden? Waar blijft overigens Donkey Kong of krijgt die helemaal geen eigen platformer meer sinds Donkey Kong 64?

[ Voor 13% gewijzigd door Gerwin op 07-12-2007 11:48 . Reden: je was me net voor Er!k betreffende Donkey Kong :) ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Misschien komt er nog een Donkey Kong titel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Dat niemand dit al gezien heeft hier??

http://www.nintendo.nl/NO...voor_wii_points_6535.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404 error? Iets wat we niet hadden mogen zien?! Wat stond er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Try again:
Ruil je sterren om voor Wii Points

Dit is het nieuws waar onze trouwste leden lang naar hebben uitgekeken: vanaf vandaag opent eindelijk de langverwachte Wii Points Card Shop zijn deuren!

De Wii Points Card Shop is de plaats waar Club Nintendo-leden hun sterren in kunnen ruilen voor Wii Points Cards. De digitale kaarten die je daar aanschaft bevatten een code die je in het Wii-winkelkanaal van je Wii kunt invoeren. Vervolgens zullen er Wii Points aan je Wii-winkelaccount worden toegevoegd, die je kunt gebruiken om Virtual Console-spellen of Wii-software aan te schaffen.

Om van de Wii Points Card Shop gebruik te kunnen maken, dient je Club Nintendo-account verbonden te zijn met je Wii-winkelaccount. Hieronder kun je lezen hoe je dat precies kunt doen en ook in de Wii Points Card Shop wordt dat uitgelegd.

Als je de koppeling tot stand hebt gebracht, hoef je alleen nog maar in te loggen, een Wii Points Card-waarde te selecteren en op de AANSCHAFFEN-knop te klikken. Je ontvangt direct je Wii Points Card-code. Momenteel is het niet mogelijk om meer dan twee kaarten per dag per persoon aan te schaffen. Als je meer dan twee kaarten wilt bestellen, zul je dat dus de volgende dag moeten doen.

We willen onze leden graag bedanken voor hun geduld en we hopen dat je veel plezier zult hebben van dit Club Nintendo-voordeel! Als je nog geen lid bent van Club Nintendo, klik dan hier voor meer informatie over het lidmaatschap.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOT! Cool! Toch nog steeds een 404! Kan dat nu al dan? Of moeten we op de nieuwe site wachten?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Al overwogen dat dit aan jou ligt? :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Laatst online: 15-08 15:37
http://wiipointscard.nintendo.nl/
Daar kan je ze kopen....

Als ze de site online gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou niet weten waarom, aangezien ik webdesigner ben, op dit moment aan het werk ben en het netwerk volledig open staat... niets is geblokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:53

f.h

Eindelijk! Kan ik het internet kanaal eens downloaden :+
Want vc spellen koop ik toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii Points Card 1000
Deze Wii Points Card kost 4000 sterren.
Er zijn nog >500 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.

sterren is complete ripp-off:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Gerwin schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:45:
Nu we Zelda, Mario Galaxy en Metroid 3 hebben ben ik bang dat op Mario Kart Wii het heel stil zal worden aan het Nintendo front, of heeft Nintendo nog andere 'echte' titels bekend gemaakt? Hiermee bedoel ik dan echte games en niet een disk met minigames :) Wat zijn van 3rd party echt interessante titels voor de aankomende 3-4 maanden? Waar blijft overigens Donkey Kong of krijgt die helemaal geen eigen platformer meer sinds Donkey Kong 64?
http://ownage.nl/news/23782/

hier staat een hele lijst met spelen die het komende jaar uit komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:01:
Wii Points Card 1000

Hoe kan iets een rip-off zijn terwijl het gratis aan je beschikbaar gesteld wordt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

NeSs schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:03:
[...]

http://ownage.nl/news/23782/

hier staat een hele lijst met spelen die het komende jaar uit komen
Niet echt een indrukwekkende lijst als je het mij vraagt. Mario Kart is misschien interessant, maar voor de rest niet iets wat echt de moeite waard is zo op het eerste gezicht. Maar ik kan me vergissen. Is dit echt de complete lijst? Hoe zien de lijsten van de concurrentie eruit Playstation 3? heeft die ook van die matige games in aantocht of is de lijst daar nog kleiner? :) Mij besluipt een beetje het gevoel dat Nintendo ook wel graag wil dat we virtual console spellen kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gerwin op 07-12-2007 12:13 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja, een spel is 250 punten ofzo? dan moet je 16x50 a 60 euro uitgeven voordat je 10 euro aan punten krijgt, das wel een beetje zo van je zit in een restaurant en geeft 5 cent aan fooi terwijl de hele avond alles voor je gedaan is. Als je 1000 euro aan software moet uitgeven voor 1 gratis vc spelletje vind ik dat toch een beetje minachtend. Hoeveel mensen hebben sowieso 16 games die door nintendo zijn uitgegeven? 99,9% haalt dat in 5 jaar nog niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 9605 sterren nu nog 5605 sterren.

Voor Resi kreeg ik er nu maar 200 i.p.v 250.

Die Mario kart poppetjes zijn echt debiel klein als je weet hoe groot ze in het echt zijn. Kun je bij een gameshop voor 1.50 kopen of zo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Wat ik heb begrepen is dat je voor het internetkanaal éénmalig 500 punten moet betalen. Hoe kom je aan deze punten? Ik weet dat je zo'n puntenkaart kan kopen, maar dat kost ook weer € 20. De Wii is mijn eerste echte console, dus dat sterrenverhaal gaat ook niet op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:01:
Wii Points Card 1000

Hmm 1:4 precies wat altijd al gezegd werd :P. Maar gratis spellen vind ik niet echt een rip-off ofzo, vooral omdat je nu ook kleine aantallen kan halen, zodat je niet altijd weer voor 20 euro een nieuwe kaart moet kopen als je een paar punten te kort komt.

Ik heb trouwens al iets van 2500 sterren verdiend door bijna elke dag even naar de website te gaan -,-

@Er!k, enige optie is zo'n puntenkaart halen ja. Of ze halen met een creditcard op je wii, want dat kan je ook 1000 punten i.p.v. 2000. Maar dan kan je natuurlijk ook gelijk wat toffe games downloaden :P.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 07-12-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm de nederlandse versie van nintendo-europe.com werkt bij mij nog steeds niet ... bij jullie allemaal wel dus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij niemand, maar sommige pagina's werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:31:
Hmmm de nederlandse versie van nintendo-europe.com werkt bij mij nog steeds niet ... bij jullie allemaal wel dus??
Nope, maar je kan wel alvast naar http://wiipointscard.nintendo.nl/ gaan op je sterren om te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm die laad dus ook niet hier, misschien te druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 10:22
https://wiipointscard.nin.../php/index.php?lang=nl_NL

Probeer die eens, die deed het bij mij wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, still a no go, weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Echt heel fijn nieuws dat je nu eindelijk je sterren kan omwisselen voor points. Goed van Nintendo dat ze dit nu eindelijk waar hebben gemaakt. :) Ben verder ook benieuwd naar de nieuwe site en hoop dat deze snel opent. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:22:
[...]

Ik heb trouwens al iets van 2500 sterren verdiend door bijna elke dag even naar de website te gaan -,-
Volgens mij krijg je nu geen sterren meer door in te loggen :(
Zie er in ieder geval niets over terug op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Kan je ook je sterren omwisselen voor Wii points als je een US Wii hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Schweino schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:59:
Lijkt me dat dat geen probleem moet zijn, maar veel verstand/kennis heb ik er niet van dus eigenlijk geen idee. :P

Beter krijg je nog wel sterren door elke dag een keer in te loggen want ik heb volgens mij namelijk net niet genoeg (lees: ik mis er nog 35 ofzo) om een 500 points card te kopen, dus ik zou graag nog 35 verzamelen door eventjes in te loggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De site werkte bij mij daarnet al heb Mario Kart figuurtjes besteld van Mario en Yoshi voor 2000 Wii Points per stuk en een Wii Points card van 1000 voor 4000 sterren. Zit nu dus heerlijk Super Mario bros. 3 te spelen want die had ik nog niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Fijn dat de nintendo site zoals normaal niet te bereiken is :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Volgens mij zijn ze momenteel bezig om alles op orde te krijgen. Er door heen komen lukt amper, omdat de pagina laden te lang duurt. En ik krijg nu ook meldingen op het oude adres dat de oude urls niet meer werken en dat je opnieuw moet bookmarken. Wel zojuist mijn ClubNintendo account aan mijn winkel account gekoppeld, dat ging zeer vlot (en makkelijk). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Koppelen ging goed, maar inloggen op de wii points card shop lukt voor geen meter. Hij blijft vragen of ik een typefout heb gemaakt of dat mijn account mogelijk nog niet gekoppeld is.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

@ supershoe: Daar wil wel eens een 24 uur overheen gaan voordat dat allemaal gesynchroniseerd is. Zeker nu met de website en dataverkeer die een behoorlijke piek te verduren krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Schweino schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:59:
Dat zou ik ook graag willen weten. Ik weet wel dat een Europese Wii Points Card niet werkt op mijn Japanse Wii (of althans, dat schijnt zo te zijn, heb het nooit daadwerkelijk zelf geprobeerd). Iemand met een niet-PAL Wii die de omgeruilde Wii Points heeft geprobeerd? Heb wel zat sterren die ik liever niet aan ringtones uitgeef namelijk. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Mijn Super Mario Galaxy is gister bezorgd door Bart Smit. Blijkbaar zijn die levertijden van 'Eind januari' toch enigszins uit de lucht gegrepen. :)

Heb nog niet gespeeld, want ik was wat laat en niet-nuchter thuis gisteravond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool..net voor 1000 sterren even 500 punten gekocht.
Dit is wel handig hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ondertussen heel tweakers.net op dit site? Hij doet het iig vanaf hier niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:28
Argh! Kom er niet op :'(

Maar eindelijk dat ze het doorgevoerd hebben! Eindelijk mijn sterren inruilen voor iets nuttigs!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
jongentje schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:31:
Ondertussen heel tweakers.net op dit site? Hij doet het iig vanaf hier niet meer :'(
Lijkt er inderdaad op dat de site nu (volledig) online staat maar dat er gewoon _te veel_ mensen op zitten. Hij laadt namelijk wel hier, maar zo langzaam dat IE / FF een timeout geven.

Ik wil het internet kanaal..... O+

EDIT: @ ItsMe, dat zou wel een zieke flash zijn. :|

EDIT2: Ik geef het op @ ClubNintendo, ik kom er momenteel niet doorheen. Of ik krijg een 404 van FF of ik krijg een error van Nintendo, of ik krijg een timeout van FF. Ik probeer het over een aantal uurtjes wel opnieuw. ;)

[ Voor 25% gewijzigd door monnick op 07-12-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmm probeer niet 3 kaarten te kopen, er gaan dan toch sterren af voor de 3e kaart (altans daar lijkt het op)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik heb meer dan 13000 sterren kan dus wel wat aanschaffen. Maar gebruik dit nog steeds liever voor mogelijke exclusieve zooi. Wii points kan ik ook kopen. Gebruik sterren liever voor dingen die ik anders niet kan krijgen. Ik kijk het dus nog even aan.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:02:
De site werkte bij mij daarnet al heb Mario Kart figuurtjes besteld van Mario en Yoshi voor 2000 Wii Points per stuk en een Wii Points card van 1000 voor 4000 sterren. Zit nu dus heerlijk Super Mario bros. 3 te spelen want die had ik nog niet. :9
Woah, thnx! Ook meteen die Kartfiguren besteld :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Zo te zien net op tijd mijn sterren geregistreerd en wii points gekocht, zo te zien is de nintendo site alweer down. Heb 1100 wiipoints met mijn sterren gekocht. Werkt snel en goed. Heb nu 1500 punten in totaal, dus dit weekend maar even kiezen welke games ik ga halen.

Wat me wel opviel is dat bij de wii cards staat dat er >500 aanwezig waren. betekent dit dat het een tijdelijk iets is en je ze over een paar weken dus al niet meer in kan wisselen omdat ze "op" zijn?

Verder kun je nu zien hoveel van de sterren er eind december vervallen in je sterren overzicht. (kan me iig niet herinneren dat dit op de oude site ook al zo was.)

En de ringtones zijn volgens mij verdwenen uit de sterren catalogus. Wel staan er nu sleutelhangers, DS tasjes, een wii tas en een zelda beeldje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Nintendo site werkt nu weer wat lekkerder, alleen sterren omruilen gaat denk ik harder dan nintendo van plan was te gaan en is alleen maar kapot :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Zojuist een Mario Kart Racing Collection: Yoshi figuurtje besteld, duurde volgens de bevestigingsmail maximaal 4! weken voordat die aan zou komen :). De rest besteed ik denk ik aan Wii Points. Heb nu nog zo'n 8000 punten over.

@itsme, ik dacht dat je maar maximaal 5000 Wii Points kon hebben op je Wii, dus misschien dat je over dat limiet heen zit?

Edit: Wel lelijk, registreer ik net Zelda :TP (cube) moet ik eerst een enquete invullen voordat ik mijn punten krijg... Wel 250 overigens.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 07-12-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:47
(jarig!)
Waar vinden jullie in hemelsnaam die sterrencatalogus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:28
BarôZZa schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:22:
Waar vinden jullie in hemelsnaam die sterrencatalogus?
Op de site van Nintendo Europe??

http://nintendo.nl/NOE/nl...clubNintendoWelcome_p4.do

En dan de Flash menu staat Sterrren Catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:47
(jarig!)
Argh vaag weer van Nintendo.

www.nintendo.nl linkt namelijk door naar de tijdelijke website
en nintendo.nl werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
BarôZZa schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:28:
Argh vaag weer van Nintendo.

Bij mij niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

BarôZZa schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:28:
Jouw dns is nog niet goed vernieuwd op je eigen computer :) Als je je browser afsluit (en opnieuw opstart) ga je bij bijde gewoon naar de nieuwe site.

Ik vind de site trouwens wel mooi en overzichtelijk :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik kan nog steeds geen punten kopen met mijn sterren. Inmiddels werkt de hele site goed alleen de 'punten koop pagina' kan ik niet openen. Ik bedoel deze pagina:

http://wiipointscard.nintendo.nl/

Ik krijg alleen een witte pagina in FF te zien, IE toont mij een 404-pagina. Heeft iedereen dit probleem? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

monnick schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:30:
Ik krijg alleen een witte pagina in FF te zien, IE toont mij een 404-pagina. Heeft iedereen dit probleem? :(
Ik denk dat ze ermee bezig zijn ;)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naaistreek, ik denk ga eindelijk me punten is reggen, krijg ik voor mariokart en mario & luigi opeens nog maar 200 punten ipv 250 zoals op het hoesje staat. Wat nog naaieriger is dat ik nu 75 punten tekort kom om een 500 en 300 points card te kopen. Als ik dus gewoon 250 had gekregen had ik net genoeg gehad.

Had trouwens 6 wii games met punten en maar 2 voor de DS (die van NSMB ben ik schijnbaar kwijtgeraakt). Wou dat ik me punten van de 2 DS'en die ik heb gekocht nog kon vinden...

Krijg je trouwens nogsteeds 5 punten per dag als je de nintendo site bezoekt? want dan doe ik dat wel 15 dagen, heb ik nog net voor het eind van het jaar genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Weet iemand of er bij de Wii zelf ook sterren zaten? Die van Wii Sports kan ik wel vinden, maar die van de Wii zelf niet.

We hebben trouwens wel weer een kerstbonus(200 sterren) gekregen :). En eentje van 250 voor Site-verleden wat dat ook mag zijn. (Beide op 18-11-2007 gekregen)

[ Voor 43% gewijzigd door Thormodo op 07-12-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Thormodo schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:34:
Weet iemand of er bij de Wii zelf ook sterren zaten? Die van Wii Sports kan ik wel vinden, maar die van de Wii zelf niet.

We hebben trouwens wel weer een kerstbonus(200 sterren) gekregen :).
Krijg je 1000 punten voor als het goed is. De DS levert je 500 punten op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

disjfa schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 00:31:
[...]

Ik kan zelf zeggen dat de eerste keer dat ik ssb had gespeelt dit op een n64 is geweest. Op een beamer. Was echt supertof. Daarna had ik zelf een cube gekocht en later het spel gehaalt. Ik heb het spel series in totaal zo`n 20 minuten gespeelt en sindsdien zit hij in het hoesje.
wat was er dan anders dan de n64 versie waardoor je de cube niet leuk vond?
Het spel is achterhaald en er zijn beel betere fighters als een powerstone of een doa.
powerstone is dood als franchise, en niemand die er ooit naar kraait (ok kleine nuance, in de diverse fora lees ik er veel minder over dan over ssb).
SSB is voor heel veel mensen HET spel waar ze naar uitkijken.DOA en SSB vergelijken is mariokart met gran tourisimo vergelijken omdat je met beide kan autorijden.....dus daar ga ik verder niet op in.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg voor mijn Wii 500 punten :(
En de kerstbonus zie ik ook nog niet.

Wel mooi dat je ze eindelijk kan inwisselen voor iets nuttigs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
monnick schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:38:
[...]

Krijg je 1000 punten voor als het goed is. De DS levert je 500 punten op. :)
Voor die kaart van Wii Sports krijg je 1000 (of 500)?

Edit: En toen lag de site weer (half) plat...Inloggen kan niet meer. Wii-points kopen lukt dan wel weer at the moment.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 07-12-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Sagat schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:38:
[...]
wat was er dan anders dan de n64 versie waardoor je de cube niet leuk vond?
Niets, ik vond het gewoon een keer spelen leuk, zoals ik zei. De tweede keer was het alleen maar hetzelfde en niet echt leuk mee. Is gewoon een mening van mij ;) Maak je er druk om :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 23-09 07:28
ik zie ook niks van kerstpunten terug of iets dergelijks.....
verder is gelukkig de sterrencatalogus een beetje geupdate.... wel jammer dat je sterren binnen een bepaalde periode komen te vervallen, en de sterren voor wii points inwisselen gaat ook niet als dat onderdeel van de site down is..

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik kan niet meer inloggen op de Nintendo site.
Ik heb 2 a 3 dagen geleden geprobeerd m'n Wii toe te voegen maar kreeg de melding dat de site niet af was en dat ze me zouden mailen als deze af was.
Hiervoor had ik al een aantal dingen geregistreerd maar kan helemaal niet meer inloggen met mijn email adres. Ook als ik wachtwoord vergeten doe krijg ik ongeldig email adres...

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nintendo site weer kapot? wou nog wat extra sterren regristreren (nog 2 point cards van ds games gevonden) maar de site doet het niet echt meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
jullie hebben het toch over deze? http://www.nintendo.nl/NO.../product_registration.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

disjfa schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:41:
[...]
Niets, ik vond het gewoon een keer spelen leuk, zoals ik zei. De tweede keer was het alleen maar hetzelfde en niet echt leuk mee. Is gewoon een mening van mij ;) Maak je er druk om :P
Ik maak me er ontzettend druk om!!! heh of eigenlijk niet echt. Ik vind het zelf ook niet het beste spel allertijden, en ga hem zeker niet halen.
Maar ik vond het erg vreemd dat je em op de N64 wel leuk vond en op de cube niet, terwijl ze vrijwel gelijk soortig zijn qua inhoud afaik ofcourse (heb alleen de cube versie een tijdje geleend van iemand)

Maar het kan natuurlijk altijd dat een spel leuk is in het begin en dan later minder word.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:27

-ET-

Phone Home

Hmm. nog niet genoeg punten.. Beste klote 2000 punten voor 500 points card...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

En heel de site is weer weg _O- Wat zijn ze aan het doen :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
disjfa schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:24:
En heel de site is weer weg _O- Wat zijn ze aan het doen :)
Hier doet alles het nog, behalve het onderdeel sterren naar 'wii points' omzetten. Erg klote dat het enige onderdeel dat me interesseert het niet doet. Hoe hebben de mensen die hun sterren al omgezet hebben in punten dit trouwens gedaan? Want hier doet hij het nog steeds niet.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg het nu net eindelijk voor elkaar om mn sterren om te wisselen voor wii punten. Had niet zoveel sterren, maar toch weer 600 Wii points in tha pocket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gewoon via de site. Vandaag al 2 keer ingelogd en spullen besteld... 2 Mario Karts en een zootje Wii Points. Toch in 1 dag 6000 punten weggegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
inderdaad verdorie die site weer offline..... zonet nog 2 mario kart figuurtjes besteld.... nu weer offline, ik ben benieuwd of alles wel goed komt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de vc update voor vandaag?
kan het niet checken op hier op mn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:43:
Wat is de vc update voor vandaag?
kan het niet checken op hier op mn werk
Het is weer vrijdag, dus zijn er weer nieuwe games beschikbaar op de Virtual Console van de Wii. Vandaag gaat het om twee Sega Megadrive titels die vanaf het Winkelkanaal te koop zijn.

* Light Crusader (Sega)
o 800 punten
o Wiimote, Classic Controller, Gamecube Controller

* Rolling Thunder 2 (Sega)
o 800 punten
o Wiimote, Classic Controller, Gamecube Controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Vergeet niet Cybernator voor de SNES!

Deze is echter ietsje lager in de lijst te vinden (onder Bubble Bobble dacht ik).

Mogelijk is dit de game die tegelijk met Double Dribble had moeten komen, maar vertraagd was (dus daarom mogelijk lager in de lijst te vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Er!k schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:53:
[...]

Succes!
3. Je koopt de Nintendo Wifi USB connector. (windows XP, werkt niet met Vista)
Gerwin schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:45:
Ze willen eind 2008 met weer een nieuwe Zelda komen, tenminste dat was een half jaar geleden het plan.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:12:
Nouja, een spel is 250 punten ofzo?
Veel meer:

NES 500+ punten
SNES 800+ punten
N64 1000+ punten
Megadrive 800+ punten
en alle andere ook 600 tot 900 punten.

[ Voor 16% gewijzigd door 1shot1kill op 07-12-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goddegoddeot
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Nou ben ik benieuwd hoeveel punten ik voor mijn 2200 sterren kan krijgen als tie weer in lucht is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar krijg je 500! punten voor.200 sterren hou je over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:02:
daar krijg je 400 punten voor.200 sterren hou je over
500 punten neem ik aan :)

ik kreeg voor 1600 sterren 400 punten

(en ja, nu kan ik nog steeds niets..... :()

[ Voor 9% gewijzigd door Rexcore op 07-12-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 18:43
Even tussen al het enthousiasme over de nieuwe Nintendo site door, die blijkbaar nog niet helemaal open is: Mario Galaxy is fantastisch!

Ik heb afgelopen nacht Metroid Prime 3 uitgespeeld. Ik kon niet slapen :P. Het was wel heel plotseling afgelopen, maar wel een hele goede game. Dat kwam goed uit, want ik had gisteren Mario Galaxy besteld en die is vandaag geleverd!

Ik moet zeggen dat ik er toch wel een beetje sceptisch tegenover stond. Mario Sunshine vond ik niets. Maar dit is zo leuk, het voelt zo fris aan. Ik had vanaf het begin gewoon een grote glimlach op m'n gezicht. Zo hoort Mario te zijn. Verder is de muziek ook fantastisch...

* Hoedje gaat weer verder :D.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
1shot1kill schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:53:
[...]

Veel meer:

NES 500+ punten
SNES 800+ punten
N64 1000+ punten
Megadrive 800+ punten
en alle andere ook 600 tot 900 punten.
Volgens mij hadden ze het over de hoeveelheid sterren die je krijgt als je de code bij een spel registreert, niet het aantal punten wat een vc game kost.

Over het aantal Sterren wat je krijgt:
Ik kreeg vanmiddag voor de code van mijn wii 1000 sterren.
Ook Wii sports leverde 1000 sterren op.
De overige spellen die ik geregistreerd heb (warioware, zelda en wii play) waren 250 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Iemand Tomb Raider al gehaald en gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Ook maar even 4000 sterren ingewisseld voor Wii points :) Heb nu nog maar 830 punten :P

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Er komen replacement discs voor Guitar Hero 3: http://gamerush.zoomshare...III_replacement_discs.htm

En nog gaver: Wireless nunchucks van Nyko!
http://gear.ign.com/articles/840/840028p1.html

[ Voor 23% gewijzigd door ChrisM op 07-12-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 23:04

S2S

dedominee schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:21:
Iemand Tomb Raider al gehaald en gespeeld?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=88941

Lekker laten liggen imo.
So I loved **** Raider: Anniversary, as did Kristan. That is to say, I loved it on PS2 and Xbox 360. As for the Wii version... I never thought it would come to this, but here we are: I'd rather play Angel of Darkness.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zie dat eind deze maand 750 sterren zullen vervallen.
Gelijk maar zo'n Yoshi sleutelhanger besteld voor mijn vriendin.
Past prima bij haar Tetris Attack ringtone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik vind de nieuwe site er goed uit zien en met name de sterrencatalogus vind ik sterk verbeterd. Al lijkt mijn sterrensaldo niet te kloppen (ik mis SMG).
Wat ik met name prettig vind ik de meer exclusieve content en de melding van hoeveel sterren er per december 2007 komen te vervallen (1250 in mijn geval). Nu maar hopen dat je nog steeds 5 sterren per bezoek krijgt (heeft mij al 6310 sterren opgeleverd).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Na hoelang vervallen je sterren dan precies?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wow, beter :) Heb 5200 punten en schaf straks maar 1000 punten aan om Opera browser te kopen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over de beschikbaarheid van de Wii of Wii-points (in welke zin van het woord dan ook) zijn niet de bedoeling!