Nee, ik reageer op "Niet klagen over de file's of kosten". Ik zeg dat ik die niet prive maar zakelijk rijd, niet voor mijn rekening zijn, want ik "moet" ze doorbelasten aan de klant.
Dat is simpelweg onmogelijk ( naast dat het geen oplossing is omdat dan ook iedereen moet verhuizen, anders houd je 's ochtends / 's avonds de file bij de randstad omdat iedereen daar dan weg moet )
Nou, het idee is juist dat als al die bedrijven meer verspreid zitten, iedereen in, of dichtbij zijn of haar woonplaats het werk kan krijgen, waar hij of zij voor is opgeleid

De randstad weet zich qua files nu nog redelijk in toom te houden doordat vele die nu dichtbij werk wonen ( in een flatgebouw ) geen auto hebben.
Nou, als ik op de radio hoor hoevaak e.e.a bij amsterdam etc vast staat...

Dan houden ze het absoluut niet in toom..
Als je bedrijven uit de randstad weg gaat trekken dan ontneem je alle huidige mensen die gebruik maken van het OV / fietsen / lopen ook die mogelijkheden en dwing je ze de auto in.
Ehh, nee, dan zitten overal bedrijven, ipv op 1 hoop.. Het is niet zo dat buiten de randstad iets als OV niet bestaat. Mensen hoeven dus niet meer dagelijks een pokkeneind te rijden. Mijden de snelweg, of beter nog: Laten de auto helemaal staan

Ach tja het standaard antwoord, iedereen moet meehelpen, maar ik kan het niet...
Ik zeg je ook, dat ik alternatieven heb bekeken. M'n GF heeft dat ook gedaan, en die is dus daadwerkelijk tot een alternatief gekomen, wat ook nog eens goedkoper uit valt. Zo'n oud vespa'tje van 250 euro rijd 2 weken rond voor 5euro aan benzine... Op mijn naam doet dat ding per jaar 40 euro in de verzekering.. Haar auto'tje helemaal wegdoen is geen optie (gaat absoluut niet gebeuren, het ding is van dr moeder geweest, en die is recent overleden... Emotionele waarde voor haar dus, en zelfs _ik_ blijf daar vanaf. Ookal weet ik dat ik het ding wschl. binnen 5min kwijt ben.), maar ze helpt wel mee om de spitsdruk te verlagen.
P.s. Begrijp aub wel even goed dat dit niet persoonlijk bedoeld is, het gaat niet over jou het gaat over iedereen.
Natuurlijk is dit niet persoonlijk. Maar ik vind het makkelijk om maar telkens mijn argunemten af te doen met "Standaard antwoord, Iedereen moet helpen, maar ik kan het niet..". Goed, ik roep dat en dat jij daarop reageert, is vrij logisch

Maar je knipt wel heel handig het stuk uit mijn post, waarin ik aangeef dat de alternatieven hier wel serieus zijn bekeken
[
Voor 5% gewijzigd door
Destruction op 22-11-2009 18:26
]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.