https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
[ Voor 57% gewijzigd door Flapmo op 13-12-2007 11:14 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ah bedankt, Kan je daar ook zien wat iets waard is ?Flapmo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:14:
forum gold van forums.d2jsp.org. Dat is een forum waar je kan traden, de currency die gebruikt wordt is forum gold.
sry heb het al gezienMainuser X schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:21:
[...]
Ah bedankt, Kan je daar ook zien wat iets waard is ?
Alleen gaat zo'n run natuurlijk niet zo snel.
Heb dan wel 85 lit res scheel een hoop met die lit beetles.
Mits ik tijd heb, vanavond maar een kijken of dat gaat, anders gaat men druid wel wat levels hoger
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
ik heb vanacht ongeveer 25 andy runs (op zoek naar sojVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:06:
[...]
hahaha gruwelijk!
Dat is dus gewoon de MF plek nuik ging gister nog even een paar runnetjes doen maar hellaas niets gedropt, zit nu op de 415 mf
Denk dat ik een tals armor + amu ga proberen te regelen en dan met de tals belt die ik al aan heb geeft dat een leuke bonus + goede resistance.
Helaas nog wel te arm om een sorc torch te regelen maargoed denk dat dat uiteindelijk wel in orde moet gaan komen.
Als ik die maras nou is zou kunnen omruilen naar: tals armor + amu + soso torch
- perf nagelring 30mf
- goldwrap belt 30mf
- niet zo'n perf nagelring 24mf
- rare amu 30mf/15allres
- enigma met 89mf
- ummed shako? (dat hoedje iig, ben de naam volgens mij ff kwijt) 50mf
- gheeds 40mf
- war traveler 50mf
zit je op 343mf hell, ongeveer de max aan mf voor een smiter denk ik, tenzij je je schild nog gaat pftpazen, maar dan is je res weg.
helemaal niks nada gevonden.
daarna nog een zooi meph runs gedaan, niks
toen maar baal paar keer doodgemept, sc (is tenminste nog iets waard)
resultaat van dit alles=een baal sc lol
Ik hak 2 dagen terug met mn 40%mf gear (forti,draculs,highlordsamu,ravenfrost,doubleleechring,goreriders, thundergodbelt) een unique in de throne neer, dropt er een mara 29 amu

moraal van dit verhaal, na wat gegoogled te hebben ben ik het eens met iemand die schrijft dat je in principe gewoon voor de +/- 200mf moet gaan als je geen echte mf build hebt
en verder blijft het gewoon een soort van roulette
ja, die tabel heet pricecheckMainuser X schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:10:
Wat is Fg heb je daar een tabel voor of zo ?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
smiter als mf-er is weer eens wat andersmeneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:59:
[...]
ik heb vanacht ongeveer 25 andy runs (op zoek naar soj) gedaan met mn smiter, gear :
- perf nagelring 30mf
- goldwrap belt 30mf
- niet zo'n perf nagelring 24mf
- rare amu 30mf/15allres
- enigma met 89mf
- ummed shako? (dat hoedje iig, ben de naam volgens mij ff kwijt) 50mf
- gheeds 40mf
- war traveler 50mf
zit je op 343mf hell, ongeveer de max aan mf voor een smiter denk ik, tenzij je je schild nog gaat pftpazen, maar dan is je res weg.
helemaal niks nada gevonden.
daarna nog een zooi meph runs gedaan, niks
toen maar baal paar keer doodgemept, sc (is tenminste nog iets waard)
resultaat van dit alles=een baal sc lol
Ik hak 2 dagen terug met mn 40%mf gear (forti,draculs,highlordsamu,ravenfrost,doubleleechring,goreriders, thundergodbelt) een unique in de throne neer, dropt er een mara 29 amu![]()
moraal van dit verhaal, na wat gegoogled te hebben ben ik het eens met iemand die schrijft dat je in principe gewoon voor de +/- 200mf moet gaan als je geen echte mf build hebt
en verder blijft het gewoon een soort van roulette
oh, ps. als je 4 ptopazen in je schield stopt, zou je eigenlijk ubermephy moeten runnen, maar die dropt nix
los daarvan is 160% lightres extra wel lekker natuurlijk
persoonlijk zou ik, als ik puur mf zou gaan, een 4 sox shield isten
Voor mf doe ik meestal rondjes op NM, dat gaat een stuk sneller, safer, en de kans op goeie drops is daar reeds aanwezig
Als ik mf doe ik dat met 0%kwakke01 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:09:
[...]
smiter als mf-er is weer eens wat anders
oh, ps. als je 4 ptopazen in je schield stopt, zou je eigenlijk ubermephy moeten runnen, maar die dropt nix
Voor mf doe ik meestal rondjes op NM, dat gaat een stuk sneller, safer, en de kans op goeie drops is daar reeds aanwezig(shako, hoz, etc)
Heb geen mf chars loop voor de lol in pit met mijn CTCaGoT Pally
MF char moet nog komen
ok soj kan droppen in nm inderdaad, maar als je ook op zoek bent naar goede sc's dan is het ilvl van die dingen meestal te laag (baal nm=ilvl75) denk ik.kwakke01 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:09:
[...]
smiter als mf-er is weer eens wat anders
Voor mf doe ik meestal rondjes op NM, dat gaat een stuk sneller, safer, en de kans op goeie drops is daar reeds aanwezig(shako, hoz, etc)
verder valt het me op bij nm dat als je bijvoorbeeld 30 keer andy runned (wat in ongeveer 20 seconden per run kan met eni + mh lol ) er vaak exact dezelfde uniques droppen. de hankotanblabla flail (of zoiet)bijvoorbeeld heb ik zo 3 keer voorbij zien komen, en dat komt vaker voor op nm dan op hell vind ik (of het is gewoon toeval, kan ook
En ik mf met mn smiter omdat daar al mn waardevolle spul in zit, mn bowa heeft nu alleen nog een faith, en verder is ze naakt
Ben erg tevreden over mn smiter, maar ik heb gewoon geen oplossing kunnen vinden voor de IM knights. dit heb ik geprobeerd (als iemand een echte oplossing heeft hoor ik het graag)
- azurewrath - doet teveel phys damage icm mn lvl20 fan. aura, zonder aura doettie weer te weinig damage om safe die knights te slopen (duurt uren
- rift in een scepter, werkt prima op nm, maar op hell sla je er geen vlieg mee dood (hehe als ik tegenwoordig iemand boost op normal dan gebruik ik gewoon mn vuisten icm vengeance

- een boog

Mijn rift char (CTCaGoTmeneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:20:
[...]
ok soj kan droppen in nm inderdaad, maar als je ook op zoek bent naar goede sc's dan is het ilvl van die dingen meestal te laag (baal nm=ilvl75) denk ik.
verder valt het me op bij nm dat als je bijvoorbeeld 30 keer andy runned (wat in ongeveer 20 seconden per run kan met eni + mh lol ) er vaak exact dezelfde uniques droppen. de hankotanblabla flail (of zoiet)bijvoorbeeld heb ik zo 3 keer voorbij zien komen, en dat komt vaker voor op nm dan op hell vind ik (of het is gewoon toeval, kan ook)
En ik mf met mn smiter omdat daar al mn waardevolle spul in zit, mn bowa heeft nu alleen nog een faith, en verder is ze naakt
Ben erg tevreden over mn smiter, maar ik heb gewoon geen oplossing kunnen vinden voor de IM knights. dit heb ik geprobeerd (als iemand een echte oplossing heeft hoor ik het graag)
- azurewrath - doet teveel phys damage icm mn lvl20 fan. aura, zonder aura doettie weer te weinig damage om safe die knights te slopen (duurt uren)
- rift in een scepter, werkt prima op nm, maar op hell sla je er geen vlieg mee dood (hehe als ik tegenwoordig iemand boost op normal dan gebruik ik gewoon mn vuisten icm vengeance)
- een boog, te traag, te weinig damage, zei ik al te traag?
dit icm lvl 25 conviction ofc.
Daarnaast doe je een hoop CB wat geen invloed heeft op IM curse.
High elemental weapon ala gimmershead kan ook helpen (throw physical en fire / clod / lit damage)
btw doe zo'n 2xx-8xx damage met hier in zeer weinig physical, en een klein beetje magic damage.
laten we 1xx-6xx nemen voor alle elemental damage en doe hier -150% Resistance bij en je killed.
Maar killing wordt voornamelijk gedaan door de 85% CB die ik draag en die een smiter ook zou moeten hebben. Open Wounds is gewoon een leuke bijkomstigheid.
Baal hell kill ik ook (niet super snel maar snel zat), eerste deel met Smiten en laaste deel met Zeal
Iets sneller smiten zou prettig zijn denk dat ik maar een punt in fana aura stop. BTW mijn smite damage is ~250 avg dacht ik zo en dan cast ik ook regelmatig Orbs en Tornado's
Life Leech hoef ik niet wordt haast niet geraakt (26K Def met merc) en CTC Weaken Curse (33% DR)
[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 13-12-2007 12:38 ]
welke gear draag je dan? dan ga ik dat is proberen, heb nu iig wat fg om wat te kopen en wil met mn smiter graag alles kunnen soloen (eventueel compleet van gear veranderen per act is geen probleemDerr_Hans schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:23:
[...]
Mijn rift char (CTCaGoT) sloopt alles
dit icm lvl 25 conviction ofc.
Daarnaast doe je een hoop CB wat geen invloed heeft op IM curse.
High elemental weapon ala gimmershead kan ook helpen (throw physical en fire / clod / lit damage)
btw doe zo'n 2xx-8xx damage met hier in zeer weinig physical, en een klein beetje magic damage.
laten we 1xx-6xx nemen voor alle elemental damage en doe hier -150% Resistance bij en je killed.
Maar killing wordt voornamelijk gedaan door de 85% CB die ik draag en die een smiter ook zou moeten hebben. Open Wounds is gewoon een leuke bijkomstigheid.
Baal hell kill ik ook (niet super snel maar snel zat), eerste deel met Smiten en laaste deel met Zeal
Iets sneller smiten zou prettig zijn denk dat ik maar een punt in fana aura stop. BTW mijn smite damage is ~250 avg dacht ik zo en dan cast ik ook regelmatig Orbs en Tornado'sen de damage komt van Holy Shield
Life Leech hoef ik niet wordt haast niet geraakt (26K Def met merc) en CTC Weaken Curse (33% DR)

ik heb alleen geen punten in conviction, alles zit in zeal, sacrifice, holy shield en defiance
CTCaGoT is zijn naam.
Zal ffkes kijken of er geupdate moet worden
Passionmeneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:20:
[...]
ok soj kan droppen in nm inderdaad, maar als je ook op zoek bent naar goede sc's dan is het ilvl van die dingen meestal te laag (baal nm=ilvl75) denk ik.
verder valt het me op bij nm dat als je bijvoorbeeld 30 keer andy runned (wat in ongeveer 20 seconden per run kan met eni + mh lol ) er vaak exact dezelfde uniques droppen. de hankotanblabla flail (of zoiet)bijvoorbeeld heb ik zo 3 keer voorbij zien komen, en dat komt vaker voor op nm dan op hell vind ik (of het is gewoon toeval, kan ook)
- azurewrath - doet teveel phys damage icm mn lvl20 fan. aura, zonder aura doettie weer te weinig damage om safe die knights te slopen (duurt uren)
- rift in een scepter, werkt prima op nm, maar op hell sla je er geen vlieg mee dood (hehe als ik tegenwoordig iemand boost op normal dan gebruik ik gewoon mn vuisten icm vengeance)
- een boog, te traag, te weinig damage, zei ik al te traag?
4 Socket Weapons
Dol + Ort + Eld + Lem
+25% Increased Attack Speed
+160-210% Enhanced Damage (varies)
50-80% Bonus To Attack Rating (varies)
+75% Damage To Undead
+50 To Attack Rating Against Undead
Adds 1-50 Lightning Damage
+1 To Berserk
+1 To Zeal
Hit Blinds Target +10
Hit Causes Monster To Flee 25%
75% Extra Gold From Monsters
Level 3 Heart of Wolverine (12 Charges)
Berserk doet het hem
Oja die kan ookSkyclad schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:59:
[...]
Passion
4 Socket Weapons
Dol + Ort + Eld + Lem
+25% Increased Attack Speed
+160-210% Enhanced Damage (varies)
50-80% Bonus To Attack Rating (varies)
+75% Damage To Undead
+50 To Attack Rating Against Undead
Adds 1-50 Lightning Damage
+1 To Berserk
+1 To Zeal
Hit Blinds Target +10
Hit Causes Monster To Flee 25%
75% Extra Gold From Monsters
Level 3 Heart of Wolverine (12 Charges)
Berserk doet het hem
Hit bla Flee mod is ook wel een handig met beserk skill
Beserk skill = 0.0 DEF
HoW Charge is ietsie pietsie meer Damage voor je beserk, switch naar je smiter weapon betekend weg HoW
Verwijderd
HAHAHmeneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:20:
[...]
de hankotanblabla flail (of zoiet)
Jij bedoelt zeker "The generals tan do li ga flail" haha die naam ook echt he ^^
rofl die jaVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:18:
[...]
HAHAH
Jij bedoelt zeker "The generals tan do li ga flail" haha die naam ook echt he ^^
Verwijderd
Damage is wel laag ( iets van 150 tot 200 ofzo) maar de stats waren wel erg gaaf, alles wat je als smiter/kicker maar wilt: open wounds, crushingblow, critical strike etc, helaas geen extra speed ;/
Weet iemand of die iets waard is? anders hou ik hem zeker voor als een kicker maak!
----
dat mesje heb ik vanacht ook 2 keer langs zien komen denk ik, op zich is al het normale spul (qua wapens) niet veel waard op d2jsp. als je er toch iets nuttigs voor terug wil raad ik je aan om het evt. via btnet te traden voor iets dat jezelf nodig hebt
Verwijderd
Nee, berzerk werkt net als bijv Vengeance of Sacrifice, alleen hou je er heel kort een nare debuff aan over (0 armormeneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:29:
werkt berzerk net als bo? (cast en forget, of als aura? )
Maar de damage is wel hoog ! Tenminste zover ik me kan herrineren zet hij physical damage om in magic damage en das niet te resisten/loweren etc
Pcies, Beserk doet alle Physical damage om toveren naar MAGIC damageVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:36:
[...]
Nee, berzerk werkt net als bijv Vengeance of Sacrifice, alleen hou je er heel kort een nare debuff aan over (0 armor).
Maar de damage is wel hoog ! Tenminste zover ik me kan herrineren zet hij physical damage om in magic damage en das niet te resisten/loweren etc
Daarom is die hit bla flee 25% mod ideaal omdat je geen def heb op het moment van slaan.
Max block aan te raden
Yep. En de truc is naar voren rennen zodat alles wakker wordt, daarna naar achter zodat je merc langs je rent. Alle melee critters focussen op je merc, en jij rent erlangs en berserkt die klote mages dood, die lekker rustig bleven staan omdat ze toch ranged zijn, en dus niet meer door melee monsters omringt worden. En omdat jij het eerste in range kwam hebben ze hun curses op jou gedumpt ipv op je merc, en tegen de tijd dat je merc naar voren is gerent en ze weer gaan cursen ben jij al naast ze. Je merc moet wel wat klappen kunnen hebben, maar op die manier maakt het zelf geen def hebben niet uit.Derr_Hans schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:19:
[...]
Pcies, Beserk doet alle Physical damage om toveren naar MAGIC damage
Daarom is die hit bla flee 25% mod ideaal omdat je geen def heb op het moment van slaan.
Max block aan te raden
Verwijderd
Ik wel maar ben pas denk rond 5 uur thuismeneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:26:
iemand die zin heeft om ff samen de miniubers te raggen?(organset is wel voor mij
scl )

heb nog iets van 4 keysets dus er kan genoeg gespammed wordenVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:48:
[...]
Ik wel maar ben pas denk rond 5 uur thuiskan ik lekker fireballz spammen
Als it door passion je strategie is: eensch.Skyclad schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:37:
[...]
Yep. En de truc is naar voren rennen zodat alles wakker wordt, daarna naar achter zodat je merc langs je rent. Alle melee critters focussen op je merc, en jij rent erlangs en berserkt die klote mages dood, die lekker rustig bleven staan omdat ze toch ranged zijn, en dus niet meer door melee monsters omringt worden. En omdat jij het eerste in range kwam hebben ze hun curses op jou gedumpt ipv op je merc, en tegen de tijd dat je merc naar voren is gerent en ze weer gaan cursen ben jij al naast ze. Je merc moet wel wat klappen kunnen hebben, maar op die manier maakt het zelf geen def hebben niet uit.
Maar als barb: no way. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, warcry en klaar is beserker. 10 sec stun is sweet. Of nog makkelijker: howl en klaar om te beserken. Mijn howl/stuncry/beserker had geen merc nodig (en geen def, who needs freaking def when you own them without) om te overleven in cs met zijn cries.
Ik ben zelf nog niet tevreden met de dreambuild in SP. Ik heb voor de lol ook nog een pala dreamer gemaakt, maar di eheeft als probleem light immunes. 2x dream en zelf level 25 conviction zorgt niet voor het breaken van lightimmunes op weg naar de throne. Wel grappig zo'n 4fpa attack overigens, de zeal mis je niet iig
Ik ga weer wat verder aankloten/tweaken/tunen/twinken. En het kost niets, alleen maar tijd
uiteraard ben ik een pussy dat ik het zelf niet doe, maar had even geen zin om weer een paar uur in het levelen te steken en om te zoeken/wachten op iemand die me kan rushen. dan zo maar.
goed, stel dat ik lvl 80 pala ben, dan heb ik zo'n 300fg om aan gear te kopen. (dus zal cheap moeten zijn denk ik
wat is absoluut noodzakelijk om te hebben voor een hammerdin qua gear?
- heb eni
- heb hoz
- heb ummed shako
- heb harl. hoedje
- heb anni
[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 13-12-2007 15:53 ]
Dan arach (20fcr). Dan nog 20 uit to gloves. Nu nog 10 fcr uit een ringetje/amu of +2pala tiara
dreamer pally met enigmameneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:20:
[...]
...
.....
wil hem vanaaf wel eff laten zien hoor
met cresent moon RW heb je ctc static, wat ERRUG lekker werkt
lvl80(.5) momenteel! 1550 life, 95-90-95-90 op hell, 5k Hmmr dmg 7k def, 75%block!
Woei! HC-survivor!! xD.
Alleen nog opzoek naar een 20 mara's
Ik zie het nut van static niet, als iets niet light immune is, dan is het dood door dual dream. Oblivion Knights lagen in een klap of twee. Als het wel immune is, dan werkt static ook niet. Door de Blessed Aim passive bonus en conviction aura (-def) heb je geen attackrating problemen. Dus ignores target defense van crescent moon kunnen we ook wegstrepen. En anders had ik nog een jah of eth in mijn wapen kunnen steken. Diablo hell lag gisteren in een paar seconden. En ik had niet eens een merc bij me...
Ik kap met dat d2jsp, dat gezeik ook steeds. Ik doe kutverdomme moeite voor fg, en dat dit soort crap om een paar fg. Er bestaan gewoon geen eerlijke mensen meer.
[ Voor 70% gewijzigd door Pheno79 op 13-12-2007 20:00 ]

"Joined: Dec 12 2007
thx voor de infoPheno79 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:57:
Je noemt het belangrijkste wel op. Fcr en skills zijn belangrijk. Hoz vind ik zelf schijt, ga dan voor een sacred targe @45 res met spirit (35fcr) erin. Icm met een hoto (40fcr) natuurlijk
Dan arach (20fcr). Dan nog 20 uit to gloves. Nu nog 10 fcr uit een ringetje/amu of +2pala tiaraStijl is alles
- spirit ga ik zelf maken in een sacred targe 40+res, de runes heb ik uiteraard al
- hoto ga ik ook zelf maken, waar kan dat het beste in?
ghe, heb spirit maar gekocht in een 44 sacred targe, 34% fcr voor 40fg. niet een hele goede prijs, maar ook geen slechte, die 1% boeit me niet en die 1 res ook niet
[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 13-12-2007 22:26 ]
wie wat waar, wanneer???Pheno79 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:57:
Scammed, maar heb screens. Kutzooi.
Ik kap met dat d2jsp, dat gezeik ook steeds. Ik doe kutverdomme moeite voor fg, en dat dit soort crap om een paar fg. Er bestaan gewoon geen eerlijke mensen meer.
*Don_holio
Srry Pheno, kon ik niet weten... maar ie had ze wel echt dus 't was m wel !
*Don_holio
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13334288&f=100
Alsof iemand gelooft dat hij 120 legit SoJs heeft liggen
Vooral omdat hij ook 8 Jahs aanbiedt, klinkt een klein beetje geduped
Maar dat neemt niet weg dat ik voor 12fg/SoJ wel interesse zou hebben in een aantal. Ware het niet dat ik niet kan bieden momenteel omdat ik op het werk zit
Dat is natuurlijk ook een optie, dat ie het gewoon verkeerd gepost heeftVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:
ik denk niet dat het hcladder sojs zijn.
Verwijderd
Echt vaag btw, je ziet niet hoeveel elemental dmg je doet door bijv venom enzo maargoed je merkt wel aan je tegenstander hoe snel die liggen
Zou jij btw draculs aan doen of trangoul gloves (voor venom
1% boeit idd niet. Hoto wordt eigenlijk altijd in een flail gemaakt.meneer_brinkman schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:02:
[...]
thx voor de info
- spirit ga ik zelf maken in een sacred targe 40+res, de runes heb ik uiteraard al
- hoto ga ik ook zelf maken, waar kan dat het beste in?
ghe, heb spirit maar gekocht in een 44 sacred targe, 34% fcr voor 40fg. niet een hele goede prijs, maar ook geen slechte, die 1% boeit me niet en die 1 res ook niet
En yago, dat kon je niet weten., ik had beter moeten kijken. Maar ja, ik wil extreem graag die kickster hebben, dus dan doe je overhaaste dingen. Zeker omdat die shadows zo niet gewild zijn en dus nooit fatsoenlijk te traden zijn. Ik flikker wel weer wat pgems richting d2jsp, dan ben ik weer bijna bij de 800 fg. Ondanks screenies etc geen lock op die gast, het lijkt de rechtspraak in Nederland wel
Vorige ladder had ik een kickster.
Kickster damage zou ik niet weten, gezien het scherm waar je damage staat het meest gebugde stukje progsel is van Diablo 2. Maar volgens de formules: 673.65 - 1065.67 damage, alleen strength/dex en level van dragon talon. En natuurlijk de 50% physical resistance in hell. Reken er might aura van ~200% erbij. Per kick en dan 7 kicks in een sec. minimaal dus 1300*7, wat in een sec niet slecht is
Qua gloves: draculs hands down. Maar goed, ik deed de ubers, dan wil je life leech. TO schiet niet op, je venom damage is gewoon icing op de cake. Maar rauwe kickdamage zorgt ervoor dat iedereen zo snel gaat liggen
[ Voor 55% gewijzigd door Pheno79 op 14-12-2007 10:29 ]
Verwijderd
ze zijn non ladder zegt ieSkyclad schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:43:
[...]
Dat is natuurlijk ook een optie, dat ie het gewoon verkeerd gepost heeft
Het is gewoon super knake dat er zoveel van die lamlullen rond lopen die niet eerlijk kunnen handelen.
Ik snap je wel hoor Pheno, als je graag iets wilt hebben en eindelijk zie je een fatsoenlijke prijs dan had ik het ook gegdaan
[ Voor 3% gewijzigd door Janie op 14-12-2007 10:44 ]
Verwijderd
Uhm, deze zijn gewoon geduped van de vorige ladder. Toen de reset bekend werd zijn ze gekocht (voor een prikkie, sojs waren ook maar een paar fg of zo?) door oa Home, wetend dat ze geduped waren. En jij hebt net zo goed last van classic en nonladder dupers, gezien die op dezelfde serevers rondhangen, dus als je pech hebt zit je op een ip die net vernaggeld wordtVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:44:
mjah classis, non ladder etc crap doen ze maar wat ze willen.
Het idee achter die sojs is ook simpel, verkoop sojs op non ladder, zorg dat er een char op ladder staat op hetzelfde ip en hoppa, diablo walks the earth op ladder en nonladder, dubbel plezier.
[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 14-12-2007 10:51 ]
Verwijderd
haha mooi met zoveel crushing moet dat wel killen !!
Ik ga ook die kant op proberen te gaan, heb gister voor een prikkie 192% goreriders gefixed, heb zo n razors edge tomahawk (had hiervoor die mesjes met veel crushing enzo maar daar zit geen ias op
Kwa stats dacht ik aan: 120 str, 120 dex, rest vit dan kan ik denk ik door een redelijke torch + wat +str gear wel een stormshield aan. en wil ook voor perf blok gaan dus das zo wel te redden.
Als armor, is het dan slim om die armor met 300 enhanced damage te nemen? volgens mij stacked dat niet met je kick damage, or am i wrong? Word nog wel even sparen maar dat komt wel goed.
Verwijderd
als je game maakt zal ik ze geven aan je
+2 skills // 22 dex
edit //
beetje jammer dat ik nu echt weg moet en maandag pas weer terug ben, veel plezier van weekend nog mensen, bb
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 11:14 ]
die fg's boeien niet, die heeft ie al weer terug, het is gewoon k#t dat je genaaid wordt... je vertrouwen in het systeem is weer weg, en daar kan je wel eens moedeloos van wordenTeDiZ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:19:
Balen van je fg. Tja scammers, trieste mensen. Ook zoiets gehad, denk je dat ze je niet gaan scammen voor een klein beetje fg.
"Joined: Dec 12 2007
GL making the kicker pheno, met 800 fg meot je toch een end komen ... toch?
Ah, maakt niets, komende dagen heb ik toch geen tijd. Maandag zou ik steeds "brb" moeten zeggen als ik weer wat laxerende werking begin te voelenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:54:
ik heb je shadowdancers voor je
als je game maakt zal ik ze geven aan je
+2 skills // 22 dex
edit //
beetje jammer dat ik nu echt weg moet en maandag pas weer terug ben, veel plezier van weekend nog mensen, bb

Hoeveel fg krijg je er voor? Anders moet ik je topic gaan zoeken
Hoeveel doen runes deze week dan kwakke, laatste keer was een jah 140 fg, dus die x3, 1 ber en een sur. CoH kan ik maken in een 15/15 archon plate, heb daar alleen een ist en ber nodig. Dan zijn de fg al redelijk op

Dan torch (near perfect), zooi life ma skillers, anni, ss (um heb ik zelf), raven en dan nog een amu (3ma/mass dex) + ringen (ravenfrost en eigen invulling).
Dus dat wordt nog heel wat pgems. Ik heb nog wat mules die ik moet gaan hellforgen, dus dan heb ik weer wat extra fg.
zag net nog een topic waarin jah's/ber's voor 130 fg gingen, dus dat scheelt al weer 40 fgPheno79 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:15:
[...]
Ah, maakt niets, komende dagen heb ik toch geen tijd. Maandag zou ik steeds "brb" moeten zeggen als ik weer wat laxerende werking begin te voelenEn dat gaat vaak gebeuren, 4 liter, hoe verzinnen ze het.....dat ze met een flexibele buisje m'n aars in gaan zit ik niet mee, ik lig toch in een roes, maar die dag er voor.....niets eten en maar lossen
![]()
Hoeveel fg krijg je er voor? Anders moet ik je topic gaan zoeken
Hoeveel doen runes deze week dan kwakke, laatste keer was een jah 140 fg, dus die x3, 1 ber en een sur. CoH kan ik maken in een 15/15 archon plate, heb daar alleen een ist en ber nodig. Dan zijn de fg al redelijk opDaarom heb ik me ook rotgespaard en niets uitgegeven om die zooi te kunnen kopen, the bitch is duur. Bij zo'n char zou ik een lootchar ingame houden, anders ga je echt je laptop uit het raam gooien
En dan hopen dat je geen interrupted death krijgt
Dan torch (near perfect), zooi life ma skillers, anni, ss (um heb ik zelf), raven en dan nog een amu (3ma/mass dex) + ringen (ravenfrost en eigen invulling).
Dus dat wordt nog heel wat pgems. Ik heb nog wat mules die ik moet gaan hellforgen, dus dan heb ik weer wat extra fg.
Verwijderd
1x per jaar ofzoMainuser X schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:59:
Om de hoeveel tijd komt er een ladder reset dan ? An kan je dan niet je spullen bewaren voor ladder ?
Wat spullen betreft, vorige ladder had ik vrij goede gear (eni's, beast, grief, hotos etc) maar die heb ik dus aan een maat van mij gegeven die nog wel speelde (ik ging weer wowen).
Zijn ventjes zijn nu expired..
Als ik eerder van d2jsp had geweten had ik alles in forumgold omgezet, en dan als er een nieuwe ladder uitkomt gewoon weer forumgold omzetten in ladder items
- eni
- soj
- ravenfrost
- crafed amu met +1 skills, + 20 energy + 92mana + 9fcr + 19% poison res (gekocht tegen 15 fg, geen idee of dat teveel is, maar wilde em graag hebben
- arachnid belt
- war travelers
- ummed harl.
- hoto
- spirit
- ummed perf zaka
- 6-6-1 cta (zelf gemaakt
wat +skill units (torch, anni etc)
kom nu zo rond de 10k-13k hammer damage uit, best wel tevreden over, maar kan dit nog veel hoger?
doe nu i
18-10 barb torch
18-11 druid torch
18-11 necr torch
ik gebruik zelf stings mh lite, revealed alleen per act en volgens verschillende internetfora issie wel detectable maar wordt er al jaren niet voor gebannedMainuser X schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:54:
Zijn er hier mensen die maphack gebruiken. Dit is handig heb ik vroeger nog gebruikt maar kan dit nu wel kwaad ?
(voor zover ik weet kan je wel gebanned worden voor elke willekeurige andere mh)
Ik heb wel intresse in de necro tochmeneer_brinkman schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:56:
heb hier nog wat torches, op d2jsp krijg ik er maar een paar fg voor dus geef ik ze liever weg aan gotters (scl)
18-10 barb torch
18-11 druid torch
18-11 necr torch
En waar kan ik die downloaden ? (maphack)
[ Voor 6% gewijzigd door Mainuser X op 14-12-2007 17:25 ]
Nee, dat kan niet, iedereen wordt naar nonladder gezet. je weet wel, daar waar wizzy gloves, constriction rings en ander ebugged items nog rondhangen (nooit een full ruststorm geweest daar).Mainuser X schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:59:
Om de hoeveel tijd komt er een ladder reset dan ? An kan je dan niet je spullen bewaren voor ladder ?
Vorige duurde erg lang, te lang imho. Maar of er nog ooit 1 komt? I don't know. Bliz heeft een nieuwe mmo in de planning, maar welke? Diablo3 online in MMO lijkt me verschrikkelijk eigenlijk.
En maphack, mja, het is makkelijk, maar ik zie het nut van het spel niet meer. Je teled meteen goed, je ragt baal/pit/whatever en dat was het dan. Runs in een paar minuten, neem dan een bot als je dat wilt, dan kun je 24/7 mf'en...
Zo, weer 40 pgems, eens kijken of ik ze in 5 bumps kwijt kan
Edit 2: oh jee, prijsverlaging in de runecategorie: alles 120 fg.
[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 14-12-2007 17:35 ]
maak even een normal game of add me : wuppy en wuppy3Mainuser X schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:23:
[...]
Ik heb wel intresse in de necro toch
En waar kan ik die downloaden ? (maphack)
wuppy thx manmeneer_brinkman schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:42:
[...]
maak even een normal game of add me : wuppy en wuppy3
Foul Small Charm of Pestilence
Level required: 31
158 Poison damage over 9 seconds
Iemand enig idee of zoiets nog wat waard is, en zo ja, hoeveel?
weet iemand of enhanced damage ook werkt op een hammerdin?
Niet dat je het erg hard nodig hebt met een hammerdin, wat +skills en je doet zowieso genoeg schade om alles te slopen
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13361819&f=100
mja doe nu 14k met mn hammerdin, wat op zich redelijk is toch?Skyclad schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:20:
ED werkt alleen op physical damage, en dat doet een Hammerdin niet.
Niet dat je het erg hard nodig hebt met een hammerdin, wat +skills en je doet zowieso genoeg schade om alles te slopen
alleen vind ik mn smiter nog steeds leuker spelen
ik agree op een 90fg trade voor een eni
- ik join game, noem mn d2jsp naam etc.
- hij zegt niks, opent trade screen, laat eni zien en zegt, send 90fg plz
- dus ik vraag zn d2jsp naam, hij zegt een andere naam, ik vraag em zn d2jsp naam te noemen, waaropie zegt datie zn diabloaccountnaam noemde (wat niet zo was ingame) , toen maar gesteld dattie eerst moest geven of medi, en poef, weg wassie.
Een hammerdin is dan ook saai omdat ie zo allround te overpowered is. Vroeger deed blizzard er nog wel eens wat aan, maar dat kunnen we nu wel vergetenmeneer_brinkman schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:34:
[...]
mja doe nu 14k met mn hammerdin, wat op zich redelijk is toch?
alleen vind ik mn smiter nog steeds leuker spelenen die sloopt (zolang er geen knights rondlopen) alles een stuk sneller ,helaas kannie bijna niet diablo solo doen en baal vanwege die knights, en een hammer sloopt wel alles (wel iets trager:P )

Als je op die smiter een weaponswitch zet met bv een ranged attack dan is IM ook geen probleem. Of een high elemental attack, dat mag ook
Ach ja, ik ben zo toch even 10 dagen weg, tegen die tijd zijn de prijzen weer iets omlaag en is die 20 ook weer iets meer waard
Hallo met Tim
Welk level heeft het wapen? En welk level ben jij? Normaal moet je het meteen merken: let wel op, als je merc dood is geweest dan doet de aura na het opnieuw kopen van de merc het niet! Je moet het wapen dan even uit zijn handen doen en weer opnieuw geven.Timlog schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:03:
Ik heb nu een nieuwe sorc gemaakt, en de merc daarvan een een insight gegeven. Ik dacht dat ik daarmee een flinke mana recharge boost zou krijgen, maar ik merk er helemaal niets van. Werkt het pas vanaf een bepaald lvl ofzo? Of moet ik een andere merc hebben? Heb nu een defensive merc uit Act2 normal.
[ Voor 12% gewijzigd door Pkunk op 16-12-2007 01:22 ]
Hallo met Tim
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
De spullen die ik heb zijn gewoon crap, en dan vooral mijn defense is crap. Staat op 420 oid. Ik gebruik alleen zeal icm cold aura (zodat mn paladin meer tijd heeft om te meppen) en soms de lightning aura als ik bijv cold resistent demons tegenkom. Met de cold aura is mn zeal attack iets van 400-700 en bij de lightning is dat 200-1200. Mn mf is laag, kom volgens mij niet eens aan de 50% ofzo. Mephistoruns op nm zijn bijna niet te doen, althans, ze zijn niet als 'run' te bestempelen. Op normal is dat dan weer wel makkelijk te doen, maar het levert zowat nooit wat op. Altijd als ik een leuke item vind is het nooit voor een paladin, wat uiteraard de trade zou moeten stimuleren...
Maja, ik begin het toch wel een beetje vaag te vinden. Heeft iemand tips, danwel links naar tips oid?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bij anya kun je ook gamblen, amulets, ringen en circlets/coronets zijn items waar soms pareltjes uit komen. Denk aan +skill items op amus/circlets of fcr/res op ringen. Het duurt ongelovelijk lang, maar gold vind je altijd, dus je kunt onbeperkt je geluk beproeven. Scepters kun je ook shoppen bij malah bv. Voor runes kun je beter de countess runnen, ze zal geen high runes droppen, maar je kunt zelf al snel een leuk runeword voor je maken. Te denken valt aan lionheart/smoke als armor of rhyme als mf/res shield.
Qua items vinden kan ik je niet helpen, I'm Mr. Pgems
Verzamel pgems en verkoop die op d2jsp of op bnet voor items. Geluk is met de dommen, dus ik moet wel verdomd slim zijn
MOcht je willen heb ik gisteren een dusk shoud van de diciple gevonden die kan ik je geven bijna 800 defsiggy schreef op zondag 16 december 2007 @ 09:53:
Ik heb wat 'tips' nodig. Toen D2 net uit kwam had ik eigenlijk exact hetzelfde probleem als nu. Ik heb nu mn paladin op lvl 60 gekregen en in ik zit nog op nightmare act 5 en heb pas net Tanya (of anya) gered uit de ijspegel. Zonder hulp van hier uit het forum was ik nog niet eens voorbij vriend diablo gekomen.
De spullen die ik heb zijn gewoon crap, en dan vooral mijn defense is crap. Staat op 420 oid. Ik gebruik alleen zeal icm cold aura (zodat mn paladin meer tijd heeft om te meppen) en soms de lightning aura als ik bijv cold resistent demons tegenkom. Met de cold aura is mn zeal attack iets van 400-700 en bij de lightning is dat 200-1200. Mn mf is laag, kom volgens mij niet eens aan de 50% ofzo. Mephistoruns op nm zijn bijna niet te doen, althans, ze zijn niet als 'run' te bestempelen. Op normal is dat dan weer wel makkelijk te doen, maar het levert zowat nooit wat op. Altijd als ik een leuke item vind is het nooit voor een paladin, wat uiteraard de trade zou moeten stimuleren...
Maja, ik begin het toch wel een beetje vaag te vinden. Heeft iemand tips, danwel links naar tips oid?
Thanks
Klinkt vet hoewel ik totaal geen idee heb, afgezien van de 800 def. Graag, maar afgezien van perfect gems en wat runes heb ik niet echt wat om te traden.Mainuser X schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:55:
MOcht je willen heb ik gisteren een dusk shoud van de diciple gevonden die kan ik je geven bijna 800 def
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het was ook geen trade ik heb er twee gevonden in een dag 1 krijg je als jij het wilt.siggy schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:13:
[...]
ThanksHeb al wat runeruns erop zitten, nu nog fatsoenlijke socket items vinden/kopen. Dankzij de rune word catcher van de op hoef ik iig niet te gokken. Scheelt alweer. Alleen wat betreft de 'add socket reward' in act 5, krijg je maar 1 socket erbij. Vind ik beetje jammer. Schiet niet echt op.
[...]
Klinkt vet hoewel ik totaal geen idee heb, afgezien van de 800 def. Graag, maar afgezien van perfect gems en wat runes heb ik niet echt wat om te traden.
whisper me account name is mainuserx
2.8k dmg lvl 18 charger: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13348695&f=100
Mf-soso: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13394691&f=100
Opzich is die 100 die geboden is op die soso nog niet eens zo slecht, zou betekenen dat ik meer dan 100% winst op haar maak

Hallo met Tim
Hallo met Tim
1. je kan ze verkopen,Timlog schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:01:
Ah. Dat is wel leuk om te weten, want ik heb inderdaad voornamelijk pgmsWaarbij ik me meteen afvraag wat iedereen toch altijd met die pgm's doet.. Ik zie wel eens mensen 40 pgms vragen. Wat moet je daar nou mee?
op btnet : 30 pgms voor een pul, 40-50 pgms voor een um
op btnet: je kan voor pgems items kopen (als je er ff wat tijd in steekt kan je best wat leuks vinden, bijvoorbeeld een armour voor 3pgms of zo etc.)
op d2jsp : 40 pgms voor 10fg (absoluut niet lager gaan, er zijn gasten die perse 40pgms willen voor 8fg, maar je raakt ze makkelijk kwijt voor 10pgm)
Verwijderd
de waarde van je mf sorc ligt niet echt hoog ongeveer rond de 150 fg kwa losse items maar omdat je alles ineens bij elkaar hebt kan je wel wat meer vragen.Jacub86 schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:59:
Wat voor ft's zal ik stellen voor deze 2 chars:
2.8k dmg lvl 18 charger: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13348695&f=100
Mf-soso: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13394691&f=100
Opzich is die 100 die geboden is op die soso nog niet eens zo slecht, zou betekenen dat ik meer dan 100% winst op haar maak
je charger schat ik op hogere waarde denk rond de 255 fg ligt eraan wat voor jewels je hebt gebruikt om te socketen uitgaande van 15maxdmg jewels, het alles bij elkaar zoeken van de jewels gaat meer tijd in zitten en word meestal wel veel voor betaald, dus 255fg + bouwtijd + packprice van alles in 1 bij elkaar hebben en beteeen te kunnen beginnen met pken =P
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 00:33 ]
Verwijderd
Ik heb voor 1 um rune 4 martial arts skillers gekocht maar vind dat die skillers me damage eigelijk maar weinig boosten
Heb nu wel ruim 75% CB maar vind dat ik bazen nog niet echt hard sloop (zoals ik zou verwachten)
Nog tips pheno?
btw wuppie nog bedankt voor de assa torch, die vlammen zien erg erg dope uit vooral omdat ik zo snel kick komen die erg vaak
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 10:30 ]
Normal items krijgen hun max sockets. Alleen set/rare/uniques krijgen 1 socket erbijsiggy schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:13:
[...]
Alleen wat betreft de 'add socket reward' in act 5, krijg je maar 1 socket erbij. Vind ik beetje jammer. Schiet niet echt op.
[...]
Nee. Misschien alleen als ie +2 bo had (is een varied attribute van die unique). Nu doet het iig weinig.
Ma's doe ik eigenlijk alleen voorde +30~40 life die ik erbij wil hebben. De +skills zijn vooral handig bij je ar boost, 25% extra ar per level. En de hoeveelheid kicks, bij level 30 ga je 6 kicks achter elkaar los, bij level 36 ga je 7 kicks doenVerwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:26:
Zooo, goed weekendje achter de rug me kicker is 86 nu en doet wel leuke damage.
Ik heb voor 1 um rune 4 martial arts skillers gekocht maar vind dat die skillers me damage eigelijk maar weinig boosten
Heb nu wel ruim 75% CB maar vind dat ik bazen nog niet echt hard sloop (zoals ik zou verwachten)
Nog tips pheno?
btw wuppie nog bedankt voor de assa torch, die vlammen zien erg erg dope uit vooral omdat ik zo snel kick komen die erg vaak
De damageboost is niet echt noemenswaardig, 7% per level. Je moet het toch van CB hebben. Als je 75% cb hebt en de bazen nog niet hard liggen dan zal je attack rating nog bar slecht zijn. Een assasin is niet zo overpowered als een smiter, waarbij smite altijd ignores target defense is (is dat ook op bosses !? Dat zou oneerlijk zijn!). Wij assa's moeten nog steeds attack rating hebben tegen bosses al heb je last wish (wat ook itd is). Je kunt over de lying screen (character screen) over je attack rating gaan met je muis, dan zie je wat je chance to hit is.
Of even hobbyen op deze site: http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/arcalc/arcalc110.php
Als ik voor een level 86 assa met 200 dex en een level 30 ar boost van dragon talon doe (745% ar), dan raak je baal op hell 69% van de keren. Doe je level 36 dragon talon, dan heb je 895% ar, dan wordt het 71% kans. Rond die cijfers moet je wel zitten. Pak een leuke ravenfrost met 200+ ar en je hebt 3% kans erbij
Dit topic is gesloten.