Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:55

Flapmo

and back is gigi!

damn maandag ga ik maar is megasellen, ben het spel beu :(. Denk dat ik 3 chars in de verkoop gooi, light soso (sorry don, eerst even met griffon verkopen), hammerdin en smiter. Allemaal met semi-expensive gear. Dwz beste gear medium stats en een last wish zwaard en wat andere crap (shako's, 18x 7mf scs etc).

Op deze manier kan ik later altijd nog restarten :).

[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 06-01-2008 14:42 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-04 21:14
Timlog schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:15:
[...]
1-4 den
4-15 tristruns
15-20 tombruns
20-30 baalruns
30-40 diaruns nm
40-60 baalruns nm
60 - xx balruns nm
1-3 den
3 - 13/15 tristruns
15-20 tombruns
20-24 cowruns
24-25 ancients
25-35/40 baalruns normal
rush nm --> 40 --> 70 baalruns nm
rest alles op hell en hell baals

met grush gaat het als volgt:
eerst laten grushen naar hell A4
diaruns hell tot lvl 60
ancients hell --> hell baalruns

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:30:
@ lvl 1 Grush => dan hell baals tot 60 => baals klaar ^^
En dan boredom O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:06:
[...]

koop dan eens een echte pc :P

lvl 23 nu en in arcaine sanct :)

3 skillpoints over, en je schijnt een quest-iets te krijgen als je genoeg skill points overhoudt :o :D

ben nu pally met ee-attacks; als ik genoeg gear heb ga ik wel een soso maken :P eerst normal rodspelen met een pally :)

[...]

ik dus, mss vanaaf eff teamen?
doe jij gewoon single player? of op een closed realm? en welk char speel je? heb je enig idee hoe je moet skillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:41:
damn maandag ga ik maar is megasellen, ben het spel beu :(. Denk dat ik 3 chars in de verkoop gooi, light soso (sorry don, eerst even met griffon verkopen), hammerdin en smiter. Allemaal met semi-expensive gear. Dwz beste gear medium stats en een last wish zwaard en wat andere crap (shako's, 18x 7mf scs etc).

Op deze manier kan ik later altijd nog restarten :).
Ik heb niets te sellen, maar denk hetzelfde. Geen build op dit moment kan me echt boeien, wat heeft het voor nut als je toch niet nodig bent? Bo: cta runeword, tele: eni. In pubs ben je niet nuttig want een hammerdin heeft toch alles al liggen als ze weer eens ergens hammers staan te spammen. En solo vind ik niet boeiend. Misschien nog wat op classic aankloten, omdat daar de runewords niet bestaan, dus dan is het wel wat leuker. Probleem is dat je geen start kan maken want er zijn geen pub games op low level :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

Timlog schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:15:
Zijn er meer mensen die de laatste tijd ontzetten veel problemen ondervinden met bnet? Ik heb veel last van lag en connectie problemen.

[...]

Ik zou vooral even de guides doorlopen die in de TS staan. Daar staan genoeg mogelijkheden. Het verschilt enigzins of je mensen kent of niet. Maar die doe bijvoorbeeld altijd ongv. zo:
1-4 den
4-15 tristruns
15-20 tombruns
20-30 baalruns
30-40 diaruns nm
40-60 baalruns nm
60 - xx balruns nm

Maar je zou ook vanaf lvl 40 diaruns hell kunnen doen. Om maar een zijstraat te noemen.

In princiepe zou je in een paar uur lvl 80 moeten kunnen worden. Afhankelijk van de hoeveelheid hulp die je krijgt :)
Speel je hcl of scl? Als je scl speelt kan je me wel toevoegen, kan ik wel wat helpen: m'n accountnaam is pkunk
ik ben nog ff single player aan t doen gewoon om wat aan te kloten... ik weet nog niet es wat scl en hcl zijn :) ben nu in +- 2 uur naar lvl 18 gerushed(, zit nu in jail lvl 2 :+ ) met mn MF-adin (eindelijk hammer) ik speel op /players 8... vind t wel pittig maar gaat stukken sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tombruns = tomb of tal rasha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, in 8 player games zitten daar heel veel monsters met veel xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Pheno79 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Ik heb niets te sellen, maar denk hetzelfde. Geen build op dit moment kan me echt boeien, wat heeft het voor nut als je toch niet nodig bent? Bo: cta runeword, tele: eni. In pubs ben je niet nuttig want een hammerdin heeft toch alles al liggen als ze weer eens ergens hammers staan te spammen. En solo vind ik niet boeiend. Misschien nog wat op classic aankloten, omdat daar de runewords niet bestaan, dus dan is het wel wat leuker. Probleem is dat je geen start kan maken want er zijn geen pub games op low level :D
ach ouwe zeur, kom toch gewwoon meedoen.
Speel nu hoofdzakelijk met mijn ama of sorc.
Sors mist killspeed en ama tele... en met ama mis ik mana supply, dus insight merc ook steeds welkom... Got-Baals will live once more!

PS: Flap: Ik heb al griffon gekocht van Jordi ondertussen; 22/17 maar als de jouwe beter is koop ik de misschien wel?

EDIT: CUbe ik me net toch niet een ele skiller met +30 life !!!

[ Voor 4% gewijzigd door yago op 06-01-2008 17:10 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
ik ben ook weer met het spel begonnen en had het altijd 2x geïnstalleerd.
1x op deze pc en op die van me vriendin (voor mulen).

Nu is de andere pc al 2x vervangen in de tussen tijd, maar nu weet ik dus niet meer welke diablo key ik nu op deze pc heb geinstalleerd. Had altijd letters op de cds staan, maar ja had het op het doosje moeten doen :p

Dus de vraag heeft iemand een tool om de key mee uit te lezen van zowel d2 als lod.

Btw zoals altijd is bij mij de eerste run op de dag het beste voor een drop:

vrijdag: coa onderweg naar meph (2sock etc, geruild voor eni)
zaterdag: 1ste shako drop onderweg naar tower of andy, 2 pala 10fcr amu bij baal
vandaag: mal bij trav, tal amu bij baal
En op het moment speel ik SC, voor HC te weinig tijd :>

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 06-01-2008 17:58 . Reden: typo ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
DarkY schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:56:

zaterdag: 1ste shako drop onderweg naar tower of andy, 2 pala 10fcr amu bij baal
Pheno heeft misschien wel zo'n tool? En anders sjors wel...

GOSU drops!!!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-05 23:26

Dus de vraag heeft iemand een tool om de key mee uit te lezen van zowel d2 als lod.
misschien kan je het met lavalys Everest uitlezen, daar staat wel een tabje bij waar je cd-keys van installs staan (windows, office, bij mij ook CoD2 enzo)
dus als je geluk hebt, daarmee

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:26:
[...]

Pheno heeft misschien wel zo'n tool? En anders sjors wel...

GOSU drops!!!!
Ja, dat tooltje bestaat. D2skey (d2 showkey)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben ook weer met het spel begonnen en had het altijd 2x geïnstalleerd.
1x op deze pc en op die van me vriendin (voor mulen).

Nu is de andere pc al 2x vervangen in de tussen tijd, maar nu weet ik dus niet meer welke diablo key ik nu op deze pc heb geinstalleerd. Had altijd letters op de cds staan, maar ja had het op het doosje moeten doen :p

Btw zoals altijd is bij mij de eerste run op de dag het beste voor een drop:

met welke build doe jij dit? hoeveel mf, sorc? fire? blizzard? orb? lightning? hammerdin? ik wil die build ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:45
Anoniem: 245611 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:28:
[...]
ik ben nog ff single player aan t doen gewoon om wat aan te kloten... ik weet nog niet es wat scl en hcl zijn :) ben nu in +- 2 uur naar lvl 18 gerushed(, zit nu in jail lvl 2 :+ ) met mn MF-adin (eindelijk hammer) ik speel op /players 8... vind t wel pittig maar gaat stukken sneller
Bedenk wel dat je single player niet in multiplayer kan gebruiken :) tenzij je open bnet gaat spelen, maar da's niet leuk, want dat speelt toch niemand :p
hcl = hardcore ladder en scl = softcore ladder

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:01:
[...]

doe jij gewoon single player? of op een closed realm? en welk char speel je? heb je enig idee hoe je moet skillen?
open bnet; als je ook wilt spelen kan ik wel een game hosten; dan whisp ik je het ip wel :)

had een lvl 25 pally, maar dies dood (had niet meteen HC moeten doen :X )

nu een softcore soso begonen, en aan het proberen niet te veel punten te morsen :)

geen idee waarmee ik bezig ben, maar laat me leiden door de prijzen van de items :P

was met mn pally toch in a3 gekomen al, en liep daar dood op een überquest :o

soso staat nu in de stony, op weg naar DW om cain te doen :) raven is al dood :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:55

Flapmo

and back is gigi!

open bnet, zal ik ff een hackchar gosudegosu erop plempen en pk-en >:)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timlog schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:53:
[...]

Bedenk wel dat je single player niet in multiplayer kan gebruiken :) tenzij je open bnet gaat spelen, maar da's niet leuk, want dat speelt toch niemand :p
hcl = hardcore ladder en scl = softcore ladder
kan ik mn single player MF-adin gebruiken om items over te knallen via een LAN-game? en vervolgens met de char van de langame in de SCL te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245611 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:47:
[...]

kan ik mn single player MF-adin gebruiken om items over te knallen via een LAN-game? en vervolgens met de char van de langame in de SCL te gaan?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245611 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:47:
[...]

Vroeger kon dat (ook niet de bedoeling) vandaar dat er op sc (non) ladder ondertussen verdacht veel vreemde zelfgebrouwen items bestaan. Wizzy gloves en zo heb ik toendertijd wel gezien :D
Dat gat (het zal 5 jaar gelden zijn) is gelukkig gedicht. Een ruststorm (check op duped en op verneukte items in dit geval) op nonladder zou ook erg lang duren ben ik bang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 07:56:
[...]

Vroeger kon dat (ook niet de bedoeling) vandaar dat er op sc (non) ladder ondertussen verdacht veel vreemde zelfgebrouwen items bestaan. Wizzy gloves en zo heb ik toendertijd wel gezien :D
Dat gat (het zal 5 jaar gelden zijn) is gelukkig gedicht. Een ruststorm (check op duped en op verneukte items in dit geval) op nonladder zou ook erg lang duren ben ik bang :D
is er wel ooit een ruststorm geweest? ik heb er veel over gehoord van "alles er een ruststorm komt dan" en "morgen komt er een ruststorm" maar echt bewijs ervan ho maar

heeft ooit iemand van blizzard gezegd dat het uberhaupt bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09
Blizzard zal het misschien niet gezegd hebben, maar jaartje of 4 terug liep ik met van die gosu occu ringen (super sojs) en bugged shako (2 sockets, en betere stats) en bugged MF boots (100 mf ipv 50).
En toen was ook op een gegeven moment alles van de 1 op de andere dag foetsie, net zoals bij een paar online buddies van me. Maarja, dat was nog 1.09....Dus ruststorm, ja die is er wel geweest.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238522

Rust storm ook meegemaakt fully geared hammerdins waren toen kaal, enigma armors waren toen gewoon leeg overal waren alle "gedupede" runes eruit en waren alleen nog lege socketed items over, "cta, hoto, enigma" :D
en de wizzy gloves en bugged belts en tals armors etc zijn er nog :D heb ik zo laatst nog gezien ingame welliswaar non ladder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beter laat dan nooit, beste wensen nog allemaal.
ben terug van vakantie en weer op men werk :)

In de tussen tijd heb ik Mario galaxy (super game) en ben ik wel ffkes druk mee.
Zal kijken of ik die mod ook kan draaien om me slowtop :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
met geluk heb ik gister de juiste versie geïnstalleerd.

Gister weer wat geluk met traden, ineens kon ik gewoon achter elkaar spul verkopen.
Al mijn runes geruild voor 3 ist.
1 ist geruild voor 12/10 pala torch, die geruild voor Lo rune en die weer voor Pala torch 19/12.
Nu dus nog 2 ists over voor low hoto en cta, maar dat zal wel onmogelijk zijn :p
Anoniem: 238522 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:20:
Rust storm ook meegemaakt fully geared hammerdins waren toen kaal, enigma armors waren toen gewoon leeg overal waren alle "gedupede" runes eruit en waren alleen nog lege socketed items over, "cta, hoto, enigma" :D
en de wizzy gloves en bugged belts en tals armors etc zijn er nog :D heb ik zo laatst nog gezien ingame welliswaar non ladder :P
rust storm was toch tijdens 109 waar nog geen cta/hoto/enigma bestond?
Of is er laatst weer zooiets geweest?

[ Voor 44% gewijzigd door pstalman op 07-01-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkY schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:30:
met geluk heb ik gister de juiste versie geïnstalleerd.

Gister weer wat geluk met traden, ineens kon ik gewoon achter elkaar spul verkopen.
Al mijn runes geruild voor 3 ist.
1 ist geruild voor 12/10 pala torch, die geruild voor Lo rune en die weer voor Pala torch 19/12.
Nu dus nog 2 ists over voor low hoto en cta, maar dat zal wel onmogelijk zijn :p

[...]

rust storm was toch tijdens 109 waar nog geen cta/hoto/enigma bestond?
Of is er laatst weer zooiets geweest?
ik speelde "denk" 4 jaar geleden "2004?" ofzo dit spel toendertijd met hoto enigma enzo en toen was er een rust storm en was alles verdwenen, en had ik alleeen nog socketed items over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:45
Dammit dat traden ook altijd. Kan nu een low soso torch + pul krijgen voor mal. stats waren wel ruk. Toch maar niet gedaan. Prijs leek wel fair, maar ergens vertrouw ik het weer niet helemaal. Heb sowiso geen sorc torch nodig gezien ik met pala bezig ben.

//edit: en nu we het er toch over hebben. Wat kan ik vragen voor arach 112 ?

[ Voor 13% gewijzigd door Pkunk op 07-01-2008 11:01 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Anoniem: 238522 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:43:
[...]

ik speelde "denk" 4 jaar geleden "2004?" ofzo dit spel toendertijd met hoto enigma enzo en toen was er een rust storm en was alles verdwenen, en had ik alleeen nog socketed items over
ik heb wat posts gevonden ja, dat bij het begin van seizoen 2 ook een rust storm actief was. Toen speelde ik nog HC en vond en maakte alles zelf, dus nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:37:
Dammit dat traden ook altijd. Kan nu een low soso torch + pul krijgen voor mal. stats waren wel ruk. Toch maar niet gedaan. Prijs leek wel fair, maar ergens vertrouw ik het weer niet helemaal. Heb sowiso geen sorc torch nodig gezien ik met pala bezig ben.

//edit: en nu we het er toch over hebben. Wat kan ik vragen voor arach 112 ?
Istje misschien iets meer zoals een Gul. Ze zijn iig erg in trek nu :)
Iemand toevallig een soso torch te ruil met med stats?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Het rushen zelf is al boredom :P lvl 1'tjes naar hell a5 helpen, en dan in een uurtje ofzo naar 80 in uebertrist met een stel hamers. :+

Ik vond eerdaags trouwens nog een 802 eth shadowplate, die's nu 1203 met 4 socks :D Dat gaat een dikke forti worden. :*)

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 17:02
nou ik heb het gemerkt

andy hell run...dropt lvl 3 groen helmpje

zelf hell loot zuigt :P

waar zit die goede loot nu verstopt :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:20:
[...]

Het rushen zelf is al boredom :P lvl 1'tjes naar hell a5 helpen, en dan in een uurtje ofzo naar 80 in uebertrist met een stel hamers. :+

Ik vond eerdaags trouwens nog een 802 eth shadowplate, die's nu 1203 met 4 socks :D Dat gaat een dikke forti worden. :*)
shadowplate is dik ruk toch? veel te hoge str req?

mja, ff opgezocht, shadowplate is met 230 str req en max 557 defense (normaal) erg veel str voor weinig extra defense, perfect eth wordt dan 557+(557/2) = 835 dan bugged sockets erin maken = 835+(835/2) = 1252 defense
maar als je een archon plate hebt, 105 str req en max 524 def, eth dan 768, bugged 1161

shadow plate 230 str 1252 def
archon plate 105 str 1161 def

dus voor 125 str extra heb je 91 defense extra...

[ Voor 32% gewijzigd door Dalyxia op 07-01-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234465

Ik had laatst ook weer zo n domme actie.

Vind ik een damaged duskshroud en ik dacht iets vernomen te hebben van als ik deze nou ga socketten word het een normale 4s duskshroud.

Nou mooi niet dus, ik had hierna een damaged 4s duskshroud :D nog NOOIT gezien maarja maar meteen weggesodemieterd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 234465 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:00:

Vind ik een damaged duskshroud en ik dacht iets vernomen te hebben van als ik deze nou ga socketten word het een normale 4s duskshroud.

Nou mooi niet dus, ik had hierna een damaged 4s duskshroud :D nog NOOIT gezien maarja maar meteen weggesodemieterd...
wij hebben het over een eth armor buggen met horadric cube, niet socketen met socket quest van larzuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 234465 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:00:

1 El Rune + 1 Chipped Gem + Low Quality Armor = Normal Quality Armor of same type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou dan zal ik maar es een SCL character maken... is het slim om eerst een MF-character te maken of gewoon een random class pakken met MF-gear optioneel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 245611 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:18:
Nou dan zal ik maar es een SCL character maken... is het slim om eerst een MF-character te maken of gewoon een random class pakken met MF-gear optioneel?
mf sorcje is wel handig om als eerste te maken :)

meteorb
blizzard
fireball

alle 3 kunnen ze bosses aan, maar solo hell is lastig zonder goede merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
ik ben zo'n 5 weken terug (of is het al langer?) begonnen met een MF sorc.
Gewoon wat Pgems sparen en gelijk gull dagger halen, dat is eerst genoeg

Me eerste char is altijd een ORB sorc met hydra
Hydra voor alles wat cold imune is (merc + hydra werkt goed in 1player games)

Ah nu snap ik waarom men het heeft over bugged eth armors :>

[ Voor 40% gewijzigd door pstalman op 07-01-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:23:
[...]

mf sorcje is wel handig om als eerste te maken :)

meteorb
blizzard
fireball

alle 3 kunnen ze bosses aan, maar solo hell is lastig zonder goede merc
thanks ik zal es kijken

wilt er iemand overmorgen meelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Dalyxia schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:51:
[...]

mja, ff opgezocht, shadowplate is met 230 str req en max 557 defense (normaal) erg veel str voor weinig extra defense, perfect eth wordt dan 557+(557/2) = 835 dan bugged sockets erin maken = 835+(835/2) = 1252 defense
maar als je een archon plate hebt, 105 str req en max 524 def, eth dan 768, bugged 1161

als er een paar honderd % over die defense heenkomt wordt het natuurlijk een veelvoud van die 91 ;) Een bugged sacred gaat tot 1350 dat wordt een (perfect) stone van 5265 tov een archon van 4527. En niet dat ik er mee zou rondlopen, maar holy shield doet je def dan echt skyrocketen.

anyway, het kostte geen drol om te maken en ik vind em best vet :P

Ik zoek eigenlijk nog een goeie witte sacred, heb er nou een van 550 liggen, maar dat scheelt in een forti dus kaal ook 150, en met de %ed nog meer. De str heeft mn dudu er toch wel voor ;)

Neemt durability van armor eigenlijk alleen af van melee geraakt worden, of ook van magic based attacks? Mn pala tank heeft nou met oa een ~1400 upped guardian angel al 21K def, met een stone in die shadow wordt dat helemaal belachelijk natuurlijk. En als je niet geraakt wordt gaat je zwik natuurlijk niet stuk... dus wat boeit eth dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
je kan het proberen en als het toch niet werkt (je dura toch omlaag gaat) hem op je merc zetten, die heeft er een goed armor aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand nog hel runes op HCL die hij wilt traden met mij? ben weer bezig met proberen 35% fcr te krijgen op me spirit shield maar kom hel runes te kort :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tntkiller schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:52:
[...]

nou ik heb het gemerkt

andy hell run...dropt lvl 3 groen helmpje

zelf hell loot zuigt :P

waar zit die goede loot nu verstopt :D
Je verwacht het in 1 run? Newsflash, it won't happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:51:
[...]

Ja, veel te hoog imho. Die zooi had je ook in dex kunnen stoppen, dat geeftdef, ar en blockkans. Niet dat die twee nuttig zijn op een hammerdin, maar dat terzijde. Op hcl wil je het liefst zoveel mogelijk in vita, dus een shadowplate is dan vaak een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Zag dat ik nog wat screenshots in me mapje heb staan.
Toch maar eens 2 laten zien.

hier een ss, toen een d2 vriend iets verkeerds deed :>
Ik dus alles in town droppen, printscreen drukken en BANG game error en alles kwijt
http://img148.imageshack....mage=screenshot172xo9.jpg
Enige wat hij niet kwijt raakte was zijn CTA, die gelukkig onder de weapon switch zat.

Hier een ss van me account tijdens season 1.
Het ging om wie het hoogste lvl had op het moment dat je de expire msg weg hebt, zonder rushes van anderen (of jezelf met hoge char).
http://img186.imageshack....mage=screenshot201fc2.jpg
Jammer van me pala, maar ja op een ander account had ik een nieuwe gemaakt die 96 geworden is (had loot aan:)

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 07-01-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno handel je nog in pg's? PM me dan eens....

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al tijden niet meer echt gespeeld, dus ik weet niet eens hoeveel ik er heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 17:02
Pheno79 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:58:
[...]

Je verwacht het in 1 run? Newsflash, it won't happen :P
uuu nee dat bedoel ik niet...hell is lastig als je bijna geen goede drops krijg...voordat ik me chars liet verlopen kreeg ik nog behoorlijk wat goede drops op nightmare waar dat is helemaal niks meer zowat.

maar.....een lvl 3 groen item op hell is toch wel heel triest, redelijkerwijs zou heel naar mijn mening niet lager moeten droppen dan lvl 30+ :P

nu is het net alsof je in world of warcraft zou spelen en illidian mold en dan dropt er een item voor een lvl 5 char :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tntkiller schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:20:
[...]

nu is het net alsof je in world of warcraft zou spelen en illidian mold en dan dropt er een item voor een lvl 5 char :P
Zo werkt D2 wel anders, ik had hetzelfde gevoel elke keer weer als baal hell weer zijn laatste adem animatie deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:43
naja net weer begonnen dus SCL *chefbier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm lvl 5 legendary... dat word een goeie twink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-03 14:37
Ik kan niet meer verbinden nog meer mensen last van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mainuser X schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:22:
Ik kan niet meer verbinden nog meer mensen last van .
net nog kunnen inloggen, maar kvond wel dat het behoorlijk rustig was, misschien net korte downtime maar dat je nog wel kon doorspelen als je al ingelogged was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou zo maar kunnen vandaag was het ook embarmelijk gesteld met de connectie moet ik zeggen.
Constant lag van 30sec en weet ik veel wat bijna onspeelbaar imo. Maarja later had ik hier ook problemen met internet al lijkt het me sterk dat het daaraan lag niet iedereen op battlenet heeft @home :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
klein avondje gespeeld lvl 24 hammerdin ^^

ciao

*chefbier

overigens whisperde iemand mij deze avond, maar ik wist bij god niet meer hoe ik moest reageren en tegen de tijd dat ik erachter was, was je al weg (weet niet wie het was maar hoi ))

[ Voor 70% gewijzigd door Chefbierrr op 08-01-2008 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vond het gister ook nogal laggy tbh, heb ook niet veel met mn nieuwe (to be blizzard-)sorc kunnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie is het met me eens dat auradins echt te overdreven goed zijn?

Ik bedoel, ik loop town uit en ik ben direct dood gewoon met 3k leven en 75all resist... i mean cmon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 16:38
Anoniem: 234465 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:17:
Wie is het met me eens dat auradins echt te overdreven goed zijn?

Ik bedoel, ik loop town uit en ik ben direct dood gewoon met 3k leven en 75all resist... i mean cmon!
De auras doen niet zo erg veel schade. Tenzij je op Open Bnet speelde, daar kan je zelf items aanpassen, en kan je dus een level 1000 aura tegenover je krijgen.

Een sorc met dual dream/dragon en max lightning/fire mastery, wiens merc Infinity heeft, die kan je in 1 klap dood krijgen als hij tenminste genoeg AR heeft om je te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skyclad schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:30:
[...]

De auras doen niet zo erg veel schade. Tenzij je op Open Bnet speelde, daar kan je zelf items aanpassen, en kan je dus een level 1000 aura tegenover je krijgen.

Een sorc met dual dream/dragon en max lightning/fire mastery, wiens merc Infinity heeft, die kan je in 1 klap dood krijgen als hij tenminste genoeg AR heeft om je te raken.
Nee ik heb het gewoon over ladder :P.
Mischien moet ik maar is 2 4s monarchs regelen vol met gele en rode gems dan zal die dmg al een stuk lager zijn ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Wat een vernaggeld spel is het eigenlijk geworden :P Was het met 1.10 niet de bedoeling dat je het niet meer met 1 char in je eentje in hell aankon? 'k geloof dat er (iig met 1.11) van elke char wel een build te verzinnen is die het prima trekt.

Gister een fortitude gemaakt voor mn werewolf dudu :D Die loopt nou dus rond met een obedience thresher, gores, dracul's, verdungo15, jalal met ias/maxdam jool, raven, en nog wat meuk voor full res. Met een def merc loopt die nou met 12K def rond en furied 1K-10K met 55% cb :D Qua wapen (en wat def) zou een upped ribcracker nog een verbetering zijn, maar verder is ie al vrij "gozu".

M'n melee pally tankt nog een stuk harder, 21K def met 75% block, conviction-zealot met een grief phaseblade en 90 res all met oa een upped guardian, veil en zaka plus verdungo15 en dracul's. :X Def merc heeft die niet nodig, dus dat is een might merc met sup eth obedience thresher. Deze char tankt rustig ueber dia en baal tegelijk.

Voor het saaiere werk heb ik uiteraard een mfsorc (full tal) en mfhamer (eni, hoto), maar melee blijf ik leuker vinden. Ben nou met een IK barb bezig.

scl allemaal, doe niet aan hc, en wat een verslavend kutspel is het toch eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:59:
Wat een vernaggeld spel is het eigenlijk geworden :P Was het met 1.10 niet de bedoeling dat je het niet meer met 1 char in je eentje in hell aankon? 'k geloof dat er (iig met 1.11) van elke char wel een build te verzinnen is die het prima trekt.

Gister een fortitude gemaakt voor mn werewolf dudu :D Die loopt nou dus rond met een obedience thresher, gores, dracul's, verdungo15, jalal met ias/maxdam jool, raven, en nog wat meuk voor full res. Met een def merc loopt die nou met 12K def rond en furied 1K-10K met 55% cb :D Qua wapen (en wat def) zou een upped ribcracker nog een verbetering zijn, maar verder is ie al vrij "gozu".

M'n melee pally tankt nog een stuk harder, 21K def met 75% block, conviction-zealot met een grief phaseblade en 90 res all met oa een upped guardian, veil en zaka plus verdungo15 en dracul's. :X Def merc heeft die niet nodig, dus dat is een might merc met sup eth obedience thresher. Deze char tankt rustig ueber dia en baal tegelijk.

Voor het saaiere werk heb ik uiteraard een mfsorc (full tal) en mfhamer (eni, hoto), maar melee blijf ik leuker vinden. Ben nou met een IK barb bezig.

scl allemaal, doe niet aan hc, en wat een verslavend kutspel is het toch eigenlijk
Mijn pally heeft 26k def met merc / Riftadin en tank ook redelijk alleen zijn er zat ITD monster die altijd wel wat raken :) Veel def zegt ook niet alles. Daarnaast is het zo dat je untwinked moeite heb @ hell, mijn riftadin kan alles aan alleen niet snel. Daarnaast vind ik het zelf niet leuk spelen als je 1-hit kills maak @ hell act 4- 5. Geen uitdaging meer.

Untwinked ftw :) @ HC ofc :P

Zal eens weer inloggen anders ben ik hem kwijt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelfs mijn psn-nec solo-ed hell diff :) incluis baalies als het nodig is :P

ben nu in a3 travi btw met medion2008 :P

in kurast zitten een aantal uber-levels waar je niet hoort te komen geloof ik; kwam daar wat kuddes monsters tegen die physic/cold/light/fire/psn/magic immune waren :? :'(

wat moet je daar nu weer mee ???!?

heb nu een lvl 30 soso met cold/fire combo.

je hebt nu passive skills met mana per kill geven :D of je dam increasen _/-\o_

die moet je eigenlijk ook in LoD hebben O-)

nog eff de knots halen en dan snel door naar wp durance 2; als er dan meer willen spelen, hoef je ten minste niet zoals ik dat hele stuk te rennen (soso zonder tele :X ?!?)

[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 08-01-2008 10:59 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Guys,
Als totale Sorc-noob wil ik toch maar eens een poging gaan wagen om een Sorc naar Hell te brengen. Aangezien ik niet beschik over uber-gear en/of massa's fg wordt het zeer waarschijnlijk een budget Orb-sorc.
Ze zal door alle cold-immunes waarschijnlijk beperk bruikbaar zijn in Hell, maar Normal/NM rushes en Hell Andy/Meph zal haar voornaamste taak zijn.
Paar vraagjes aan de Sorc en Orb-experts:
- is full-Tal's set veel beter dan Wizzy/Viper/Shako? Mis namelijk Tal's Armour nog.
- is de extra str-investering voor Spirit-Monarch boven Visc/Mosers de moeite? Tal's Armour heeft 84 str nodig, Monarch 136 str.
- is 86% fcr veilig genoeg? Of is 105% fcr een must? HCL natuurlijk.
- is (een 55-60%) Energy Shield de moeite waard?
- welke Cold-armour (if any) is het beste voor overleving?

@Dedl, kan ik je Rift-scepter eens lenen? Kijken of die me beter bevalt dan de VoR-Phase Blade op mijn Conviction-Pally.
@Pheno, get your ass back to LoD! Ik mis de vrolijke noot een beetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speelt iemand dat ladderslasher gebeuren nog? of is iedereen hier ze acc ook weg :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:23:
Guys,
Als totale Sorc-noob wil ik toch maar eens een poging gaan wagen om een Sorc naar Hell te brengen. Aangezien ik niet beschik over uber-gear en/of massa's fg wordt het zeer waarschijnlijk een budget Orb-sorc.
Ze zal door alle cold-immunes waarschijnlijk beperk bruikbaar zijn in Hell, maar Normal/NM rushes en Hell Andy/Meph zal haar voornaamste taak zijn.
Paar vraagjes aan de Sorc en Orb-experts:
- is full-Tal's set veel beter dan Wizzy/Viper/Shako? Mis namelijk Tal's Armour nog.
- is de extra str-investering voor Spirit-Monarch boven Visc/Mosers de moeite? Tal's Armour heeft 84 str nodig, Monarch 136 str.
- is 86% fcr veilig genoeg? Of is 105% fcr een must? HCL natuurlijk.
- is (een 55-60%) Energy Shield de moeite waard?
- welke Cold-armour (if any) is het beste voor overleving?

@Dedl, kan ik je Rift-scepter eens lenen? Kijken of die me beter bevalt dan de VoR-Phase Blade op mijn Conviction-Pally.
ik zou zeggen check mn lightsoso maar even ;) daarmee run in countess/summoner/eld/shenk

en die heeft geen 105%, geen full tals en geen spirit :P

wat ie wel heeft :o gewoon, een paar leuke items ;) maar 105% is geen must iig (vanuitgaande dat je wel ES gebruikt; das wel lekker namelijk)

cold armor gebuik ik altijd de melee variant; ranged zijn minder bedreigend imho

als shield een lidless nemen :) gosu def (in vergelijking met een monarch, en bevalt mij iig heel goed :) )

ps; monarch is 156 str; geen 136 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:35:
Speelt iemand dat ladderslasher gebeuren nog? of is iedereen hier ze acc ook weg :D?
ik speel gewoon nog, ben alleen mn fg's kwijt, want die zitten in mn items O-)

is jouw acct weg dan ?!? :(

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 08-01-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt eraan waar je voor wilt gaan, veel mf?shako,talsarmor, tals belt, wt's, occu, spirit, tals amu, chances, nagelringen

of voor safety is full tals set heel relaxed, of zoals je zei wizzy, viper, shako, mosers met 2 pdiamonds
kwakke01 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:37:
[...]

ik speel gewoon nog, ben alleen mn fg's kwijt, want die zitten in mn items O-)

is jouw acct weg dan ?!? :(
Nee maar bij veel gasten waar ik mee speel wel die zijn helemaal door geflipt omdat ze tien duizende fg's aan items kwijt zijn :D, ik start net met ladderslasher maar snap er niks van. :D

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 238522 op 08-01-2008 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:39:
[...]

Ligt eraan waar je voor wilt gaan, veel mf?shako,talsarmor, tals belt, wt's, occu, spirit, tals amu, chances, nagelringen

of voor safety is full tals set heel relaxed, of zoals je zei wizzy, viper, shako, mosers met 2 pdiamonds

[...]

Nee maar bij veel gasten waar ik mee speel wel die zijn helemaal door geflipt omdat ze tien duizende fg's aan items kwijt zijn :D, ik start net met ladderslasher maar snap er niks van. :D
heb occy in het begin even geprobeerd, maar zou het niet aanraden op hcl; dan wil je toch liever zelf bepalen wanneer je waar naartoe teleport :X

als ze mijn acct zouden hacken wil ik ook niet nadenken over de gevolgen, zijn nog geen 10-duizenden fg's maar... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:46:
[...]

heb occy in het begin even geprobeerd, maar zou het niet aanraden op hcl; dan wil je toch liever zelf bepalen wanneer je waar naartoe teleport :X

als ze mijn acct zouden hacken wil ik ook niet nadenken over de gevolgen, zijn nog geen 10-duizenden fg's maar... :o
welk lvl ben je en wat ben je ? op ladderslasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sure thing m8, page je mijn gegeven wel ffkes.
Zou jij ze ff allemaal aan kunnen klikken zodat ze niet expired zijn :)

Zie PM @ gotdiablo.forum2go.nl Tollo

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 08-01-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sloopt een auradin ook in PVM? of is het echt een pure pvp class?

if so zit ik er toch sterk aan te denken er eentje in elkaar te flansen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 234465 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:13:

Die lui killen @ pvp omdat er een stack bug in zit.
Via trade scherm kan jij je Dream items zovaak laten buggen tot je een LVL ENORMUS heb.

Hoe pcies geen id :)

Zelfde geld voor PVM stacken en dan MF doen.
Hoe je niet te meppen alleen maar lopen / teleporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
@Kwakke/Jordi: MF is leuk meegenomen, maar ik wil daar geen (of nauwelijks) safety voor opofferen. Mijn speeltijd is tegenwoordig beperkt (2e kindje net geboren :D ) dus een RiP is extreem zuur dan.
Zal eens beginnen met Viper etc. en wellicht op termijn (indien Tals Armour "beschikbaar" wordt) Tal's set eens proberen. Geen Monarch dus (156 str, tnx Hans) maar Whistans/Mosers/Visc/Lidless.
Ga eerst voor Orb-only met 20 TK/TP en laag ES. Safety first want teleporten is bij mij een drama. Als het hele Sorc-gebeuren goed bevalt komt er wellicht een light-soso of een Encher.
Dus: 63% fcr (86% was nog een typfout :)), geen Spirit-Monarch, wel ES en wellicht op termijn full Tal's.

@Dedl, zal je Rift eens checken (weet alleen niet zeker wanneer, dus perm voor de zekerheid vooral zelf je chars). Speel je niet meer?
Iemand trouwens nog iets gehoord van MrBoomblaster na de feestdagen?

Aura's stacken werkt inderdaad (via trade scherm). Is enorm BM in PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:20:
@Kwakke/Jordi: MF is leuk meegenomen, maar ik wil daar geen (of nauwelijks) safety voor opofferen. Mijn speeltijd is tegenwoordig beperkt (2e kindje net geboren :D ) dus een RiP is extreem zuur dan.
Zal eens beginnen met Viper etc. en wellicht op termijn (indien Tals Armour "beschikbaar" wordt) Tal's set eens proberen. Geen Monarch dus (156 str, tnx Hans) maar Whistans/Mosers/Visc/Lidless.
Ga eerst voor Orb-only met 20 TK/TP en laag ES. Safety first want teleporten is bij mij een drama. Als het hele Sorc-gebeuren goed bevalt komt er wellicht een light-soso of een Encher.
Dus: 63% fcr (86% was nog een typfout :)), geen Spirit-Monarch, wel ES en wellicht op termijn full Tal's.

@Dedl, zal je Rift eens checken (weet alleen niet zeker wanneer, dus perm voor de zekerheid vooral zelf je chars). Speel je niet meer?
Iemand trouwens nog iets gehoord van MrBoomblaster na de feestdagen?

Aura's stacken werkt inderdaad (via trade scherm). Is enorm BM in PvP.
boom niet meer gezien :/ mischien nog aan het recoveren vna oud en nieuw :D,
welk lvlt is je cold sorc of je moet er nog aan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:28:
[...]

boom niet meer gezien :/ mischien nog aan het recoveren vna oud en nieuw :D,
welk lvlt is je cold sorc of je moet er nog aan beginnen?
Moet nog beginnen (lvl5 ofzo nu). Hoop straks iets meer tijd te hebben als de kids me een betere nachtrust gunnen :D.
@Don, jij hebt toch een Orb-soso? Welke gear en skillkeuzes (wel/geen ES/TK etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:08:
[...]

Moet nog beginnen (lvl5 ofzo nu). Hoop straks iets meer tijd te hebben als de kids me een betere nachtrust gunnen :D.
@Don, jij hebt toch een Orb-soso? Welke gear en skillkeuzes (wel/geen ES/TK etc.)?
ik heb ook nog een orb sorc ":p alleeen cm en orb gemaxed voor de rest nog niks gedaan hij is lvl 75 nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
vanavond weer verder met mn lvl 24 paladin. Iemand tips over wat nu het beste is om te doen qua experience? Ik zit in akt5 met ancients down.

als iemand btw echte prutsmeuk over heeft ^^, ik hou me aanbevolen, beginnen vanaf 0 is wel lachu weer alleen zonder gear rondlopen is ook niet alles soms ;).
Ach het lukt nu ook prima :)

[ Voor 40% gewijzigd door Chefbierrr op 08-01-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:50:
[...]

welk lvl ben je en wat ben je ? op ladderslasher
net m'n 2e mq van deze ladder gedaan en nu weer op lvl 20 :)

als ik een beter armor heb zit ik zo weer op de 50+ :)
had mijn eerste stukje levellen gepost in de guild chat sectie van ladder slashing ;)

+1 for NG btw, lvl 1 again

14:14 -edit- lvl 2 :)

14:17 -edit2- lvl 3 :o
14:20 -edit3- lvl 4 :D
14:22 -edit4- lvl 5 :cheers:
14:25 -edit5- lvl 6 :wub:
14:29 -edit6- lvl 7 :lol:
14:33 -edit7- lvl 8 :blink:
14:38 -edit8- lvl 9 :thumbsup:

ik had een zealer met double dream icm crescent RW :) daarmee kon ik met gemak CS-runs doen (zonder BO that is :P )

vraag maar eens aan Tollo of je naar zijn pally mag kijken; hij heeft mijn 2 dreams nu ;)
Chefbierrr schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:19:
vanavond weer verder met mn lvl 24 paladin. Iemand tips over wat nu het beste is om te doen qua experience? Ik zit in akt5 met ancients down.

als iemand btw echte prutsmeuk over heeft ^^, ik hou me aanbevolen, beginnen vanaf 0 is wel lachu weer alleen zonder gear rondlopen is ook niet alles soms ;).
Ach het lukt nu ook prima :)
eff 1 lvl halen nog en dan baalies tot lvl 4x :)

PAS OP als je pubbie-baalies gaat doen though, want daar zitten de pk-ers altijd |:(

[ Voor 39% gewijzigd door kwakke01 op 08-01-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel strength heb ik nodig voor gear met mijn blizzard sorc? moet ik ook nog een bepaalde hoeveelheid dex hebben? ben tot nu toe alles in vitality aan t stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:26:
hoeveel strength heb ik nodig voor gear met mijn blizzard sorc? moet ik ook nog een bepaalde hoeveelheid dex hebben? ben tot nu toe alles in vitality aan t stoppen
Voor een PvM sorc:

Genoeg strength voor je gear, hou bijv een torch + ani in gedachten (weet niet of je die hebt)
Niets in dex, niets in energy, alles in vita :D

Zwaarste item voor je sorc zal denk ik (als je die gebruikt) een spirit monarch zijn die is 156 strength.
stel dat je een mid torch + mid ani hebt kan je dus 2x -15 doen en dan zit je op 126strenght.
Doe je shako aan of nightwings? shako geeft 2 to all attributes.
Doe je maras aan of tals amu? maras geeft 5 to all attributes.
Doe je wartravs of bijv waterwalks aan? wartravelers geven 10 strenght (dacht ik)

Even uitrekenen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 234465 op 08-01-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online

Ik heb inderdaad de dual Dreams van Kwakke overgenomen. Ik gebruik ze op mijn Conviction Pally:

-Armor: CoH Archon Plate
-Helm: Dream Bone Visage
-Wapen: Voice of Reason PB (Cresent Moon CS voor IM-infected areas)
-Schild: Dream Sacred Targe
-Gloves: Draculs Grasp
-Boots: Waterwalks
-Amulet: Cat's Eye
-Ringen: Ravenfrost en resist/stat/LL-ring

In stash een 20/12/5 anni, een 16/16 Assa-Torch (voor de res/stats) en veel res. en life charms.
Max Block, max res (light. 85), 5fpa Zeal. Ideale teamspeler door hoge lvl Conviction en Salvation (Java's en Sorcs love me :D). Goede tank. Geen last van IM door gebruik van Cresent Moon CS met hele lage phys. damage.
Met VoR PB goede Cold damage, hoge Light damage en nog enige phys.damage voor LifeLeech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil ooit mischien nog is een smiter kopen voor Ubertrists te gaan runnen maar hoe kan dat nu winstgevend zijn als je organ sets moet kopen voor 45 forumgold en een unid torch ook voor 45 forumgold verkoopt :D als je ze ided moet je geluk hebben met een 20/18+ of een sorc of pala torch anders is hij nog minder waard. :D als je de keys zelf los koopt kom je dan wel minder uit als 45 voor een compleet organ set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:12:
[...]

ik heb ook nog een orb sorc ":p alleeen cm en orb gemaxed voor de rest nog niks gedaan hij is lvl 75 nu :D
orb sorc kan je beste gewoon zorgen dat je totaal met +skills van items op lvl 17 zit, meer eigenlijk niet :)

zit een onderbouwde theorie achter dat lvl17 cm genoeg is om goed te killen en dan lvl 18 en hoger zo weinig extra damage toevoegen dat het zonde van de skillpoints is, net als ice bolt btw

leuke build is dus

occu +3 skills
shako +2
tal amu/mara's +2
arach +1
soj +1
spirit shield +2

hoef je maar 6 punten in cm te doen

1 teleport
1 telekinesis
1 static field
6 cm
20 frozen orb
5 pre req cold skills
20 fm
1 warmth
optioneel 1 enchant
hoe het met meteor, fireball, firebolt en inferno zit weet ik niet precies, welke skill je punten in moet doen, 56 skills met de optionele enchant erbij, heb je nog (nemen we lvl 85 in gedachte voor de makkelijkheid, 84+12=96 skillpoints) 96-56=40 skillpoints voor meteor, fireball, firebolt en inferno

wat is eigenlijk beter voor bosses als any meph dia?? de stacked inferno damage van meteor of de impact damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 238522 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:17:
Ik wil ooit mischien nog is een smiter kopen voor Ubertrists te gaan runnen maar hoe kan dat nu winstgevend zijn als je organ sets moet kopen voor 45 forumgold en een unid torch ook voor 45 forumgold verkoopt :D als je ze ided moet je geluk hebben met een 20/18+ of een sorc of pala torch anders is hij nog minder waard. :D als je de keys zelf los koopt kom je dan wel minder uit als 45 voor een compleet organ set?
Keys zelf verzamelen :) of idd los kopen dan ben je wat goedkoper uit maar niet zoveel. Ben er zelf ook meebezig, smiter moet helaas nog wel eerst 60 lvls ofzo voordat ik torches kan verzamelen.

Tollo, als je wilt ik heb nog wel een tal armor voor jouw. Was van mijn sorc maar die is eraan gegaan :). Vond wel dat je met full tal set redelijk hell waardig bent. Ik kon met full tal + lidless baalruns doen, had veel life, resist en tele ging ook nog redelijk. Zou wel zeggen dat je met uniq items een betere soso kan bouwen maar tal set is een goedkoop alternatief dat ook zeker goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit niet eens op classic, laat staan LoD :P Ladderslasher gaat traag, dropt geen reet wat nuttig is ( a la er dropt uberhaupt alleen cracked troep) dus daar heb ik ook maar 2 dagen in zitten. Het is saai.

Ik heb vanmiddag maar even ingelogd op d2jsp om te kijken of ik nog besta :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok +- 120 strength dus... ik ben er nog lang niet en ik ben lang niet zo snel als jullie dus dat scheelt.... ik ga voor 20 Cold Mastery, 20 Blizzard, 1 warmth, zoveel mogelijk synergies maxen, 1 punt in teleport + prereqs... goede MF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Anoniem: 245611 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:10:
ok +- 120 strength dus... ik ben er nog lang niet en ik ben lang niet zo snel als jullie dus dat scheelt.... ik ga voor 20 Cold Mastery, 20 Blizzard, 1 warmth, zoveel mogelijk synergies maxen, 1 punt in teleport + prereqs... goede MF?
check de startpost, daar staat een link waar heeeeelveeel builds staan waaronder degeen die jij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
zoals hierboven al staat, moet je geen 20 CM nemen, heeft dacht ik te maken met dat je de monsters resistance niet oneindig omlaag kunt brengen. dus als je lvl 18 met al je + to skill items hebt zit je denk ik al goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand hier mischien een vaag idee wat de gemiddelde prijs van een LW in pb is en wat de prijs is van een perfect LW in een pb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijna goed, zoals al paar keer gezegd inclusief skills ~17 CM max.
Zelf heb ik ook een leuke Blizz soso lvl91 maar waar ik nog wel wat foutjes heb gemaakt waaronder verrekend met de str voor spirit monarch en CM. Dit kun jij dus beter doen :)
Wat ik wel fijner vind is een iets andere stat verdeling maar veel maakt het niet uit.

Skills:
20 Blizz, 17 CM max (inclusief + skills), 1 warmth, 1 teleport, alle prereqs, 20 iceblast, 20 glacial spike, 1 puntje in frozen armor, icebolt beetje maxen (ligt eraan tot welk lvl je gaat ed. :)

Wat gear betreft zit ik bijna goed moet alleen nog een redelijke anni erbij en een mara's en dan is ze wel perfect. Ook zou WT leuk zijn maar daar heb ik eerst anni voor nodig.
Je moet zelf kijken wat je fijn vind maar zelf richt ik me niet vol op mf aangezien je met een sorc makkelijk ~300 mf kan krijgen en zelf vind ik dat wel genoeg 500+ vind ik overdreven omdat je inboet op dmg :).

Gear:
Shako + ptopaz, Occulus, Spirit monarch, Tals armor + ptopaz, snowclash, Mara's, War traveller, Chanceguards/frostburn/magefist (moet je zelf bekijken wat je fijner vind, zelf gebruik ik atm Chance al is frostburn ook leuk met de dikke mana boost), ringen vind ik altijd lastig Nagels zijn leuk voor de mf al zijn ze verder niet zo nuttig SoJ is ook leuk maar niet zo goedkoop het beste is een mix van die 2 denk ik al kan een goede rare +all resis ring met nog paar leuke bonusses ook erg handig zijn

Charms:
Soso Torch, Annihilus, Gheed's fortune, evt. nog wat andere charms maar dat is net wat je fijn vind.

Ik heb zonder Anni, Mara's en WT (loop op bijna perfect marrows door me str miscalculation :P) een mf van ~350% en een blizz dmg van ~4970-5190 al kan dit dus beter als ik eerder genoemde items tot me beschikking heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:31:
[...]

Keys zelf verzamelen :) of idd los kopen dan ben je wat goedkoper uit maar niet zoveel. Ben er zelf ook meebezig, smiter moet helaas nog wel eerst 60 lvls ofzo voordat ik torches kan verzamelen.

Tollo, als je wilt ik heb nog wel een tal armor voor jouw. Was van mijn sorc maar die is eraan gegaan :). Vond wel dat je met full tal set redelijk hell waardig bent. Ik kon met full tal + lidless baalruns doen, had veel life, resist en tele ging ook nog redelijk. Zou wel zeggen dat je met uniq items een betere soso kan bouwen maar tal set is een goedkoop alternatief dat ook zeker goed werkt.
der is ergens is een keer iemand geweest die met dure gear met een level 37 paladin ubers heeft gemold:) enige wat je ook nodig hebt is smite, res, life en crushing blow

Boots: goblin toe, lvl 22
Helm: guillaumes, lvl 34
Shield:rhyme (shael eth) in protector shield 45base res, lvl 34 of spirit in zelfde shield, whistans,
wapen: ginthers rift, Strength runeword, spirit runeword
rings: 2x soj (lvl 29)
amu: mahim oak,
gloves: IK gloves (boosts str, dex)
belt: hwanins belt, IK belt (2 ik items= 25% ias), string of ears,
armor: Hwanins armor, Twitchthroe, Rattlecage, eth skin of flayed one, iron pelt

enige probleem is lifetap en life als je dat eenmaal hebt moeten ubers ook wel lukken

ik ga het maar is proberen denk ik, kheb der helemaal zin in :)

skills lvl 37= 36+12= 48

14 in holy shield
8 in fanatism
1 smite
rest nog maar even zien, defiance misschien voor boosten defense

al met al is dit dus dik cheapos

in inv allerlei charms met +life +def +damage enz, zolang het maar onder lvl 37 blijft :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 08-01-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:27:
[...]

der is ergens is een keer iemand geweest die met dure gear met een level 37 paladin ubers heeft gemold:) enige wat je ook nodig hebt is smite, res, life en crushing blow

Boots: goblin toe, lvl 22
Helm: guillaumes, lvl 34
Shield:rhyme (shael eth) in protector shield 45base res, lvl 34 of spirit in zelfde shield, whistans,
wapen: ginthers rift, Strength runeword, spirit runeword
rings: 2x soj (lvl 29)
amu: mahim oak,
gloves: IK gloves (boosts str, dex)
belt: hwanins belt, IK belt (2 ik items= 25% ias), string of ears,
armor: Hwanins armor, Twitchthroe, Rattlecage, eth skin of flayed one, iron pelt

enige probleem is lifetap en life als je dat eenmaal hebt moeten ubers ook wel lukken

ik ga het maar is proberen denk ik, kheb der helemaal zin in :)

skills lvl 37= 36+12= 48

14 in holy shield
8 in fanatism
1 smite
rest nog maar even zien, defiance misschien voor boosten defense

al met al is dit dus dik cheapos

in inv allerlei charms met +life +def +damage enz, zolang het maar onder lvl 37 blijft :)
mja oke moet wel lukken maar op hcl wil ik toch net iets meer zekerheid :). Scheelt ook wel redelijk met life tss lvl 37 en bv 85. Mja zeker eens de moeite waard om het te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:59:
[...]

mja oke moet wel lukken maar op hcl wil ik toch net iets meer zekerheid :). Scheelt ook wel redelijk met life tss lvl 37 en bv 85. Mja zeker eens de moeite waard om het te proberen :)
tja, ff snel in singleplayer hem gemaakt, maar de life die je mist is zo enorm....

toch gewoon maar 3 hell diaruns extra doen en dan zit je op lvl 65, dan kan je veel meer :P

project failed noem ik dit maar

edit: vraagje, werkt "on striking" ook met smite?

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 08-01-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:54:
...

ben nu in a3 travi btw met medion2008 :P

...
inmiddels river wp gehaald en mn eerte 2 rune words gemaakt; er zijn er geloof ik ~400, inclusief de words die je kan maken met jewels :P

echt een aanrader voor wie eff genoeg heeft van baalies en levellen _/-\o_

ga nu op weg naar dia :) ben benieuwd wat voor special attacks die heeft :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:16:
[...]

tja, ff snel in singleplayer hem gemaakt, maar de life die je mist is zo enorm....

toch gewoon maar 3 hell diaruns extra doen en dan zit je op lvl 65, dan kan je veel meer :P

project failed noem ik dit maar

edit: vraagje, werkt "on striking" ook met smite?
true :) op lvl 65 moet het wel lukken met een leuke bo dan wel :)

voor smite, check hier eens ::

http://www.battle.net/for...=1310761&p=1&#post1310761

staat redelijk veel wat wel en niet werkt, kan je wel je antwoord tss vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:47
Het zal tijd worden voor een nieuw topicdeeltje.
Als iemand zich daarover wil ontfermen.
Dan stop ik gelijk met dit topic te volgen, het enige topic dat altijd in het rood staat in de myreact links. =)
Onvoorstelbaar dat mensen blijven vasthaken aan deze game, ik ben zelf ook jarenlang verslaafd geweest, heb nog dagen gehad dat ik opstond en de ganse dag dit spel zat te spelen.
Gelukkig is het nu toch al weer 4 maand dat ik inactief ben, ik denk ook niet dat ik ooit nog een comeback maak omdat ik meer dan ooit besef wat voor een duivelse game dit is. ;)
Je mist gewoon een boel dingen in het echte leven. :D
Bye bye diablo (for real I hope). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
peke schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:06:
Het zal tijd worden voor een nieuw topicdeeltje.
Als iemand zich daarover wil ontfermen.
Dan stop ik gelijk met dit topic te volgen, het enige topic dat altijd in het rood staat in de myreact links. =)
Onvoorstelbaar dat mensen blijven vasthaken aan deze game, ik ben zelf ook jarenlang verslaafd geweest, heb nog dagen gehad dat ik opstond en de ganse dag dit spel zat te spelen.
Gelukkig is het nu toch al weer 4 maand dat ik inactief ben, ik denk ook niet dat ik ooit nog een comeback maak omdat ik meer dan ooit besef wat voor een duivelse game dit is. ;)
Je mist gewoon een boel dingen in het echte leven. :D
Bye bye diablo (for real I hope). :D
nieuw topic is aangemaakt hoor

Diablo2/LoD Deel 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.