Zijn er meer mensen die de laatste tijd ontzetten veel problemen ondervinden met bnet? Ik heb veel last van lag en connectie problemen.
1-4 den
4-15 tristruns
15-20 tombruns
20-30 baalruns
30-40 diaruns nm
40-60 baalruns nm
60 - xx balruns nm
Maar je zou ook vanaf lvl 40 diaruns hell kunnen doen. Om maar een zijstraat te noemen.
In princiepe zou je in een paar uur lvl 80 moeten kunnen worden. Afhankelijk van de hoeveelheid hulp die je krijgt
Speel je hcl of scl? Als je scl speelt kan je me wel toevoegen, kan ik wel wat helpen: m'n accountnaam is pkunk
Ik zou vooral even de guides doorlopen die in de TS staan. Daar staan genoeg mogelijkheden. Het verschilt enigzins of je mensen kent of niet. Maar die doe bijvoorbeeld altijd ongv. zo:Anoniem: 245611 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 04:03:
Kheb diablo 2 eindelijk gekocht (binnen). En heb vandaag maar es een paladin gerolld (want die had ik nog nooit gehad). eventjes in +- 10 minuten naar lvl 10 gespeeld (ik wil een MF-adin) maken. Ofzoiets had ik online gelezen. Heeft er iemand suggestie hoe ik zo snel mogelijk richting lvl 80 kan spelen?
1-4 den
4-15 tristruns
15-20 tombruns
20-30 baalruns
30-40 diaruns nm
40-60 baalruns nm
60 - xx balruns nm
Maar je zou ook vanaf lvl 40 diaruns hell kunnen doen. Om maar een zijstraat te noemen.
In princiepe zou je in een paar uur lvl 80 moeten kunnen worden. Afhankelijk van de hoeveelheid hulp die je krijgt
Speel je hcl of scl? Als je scl speelt kan je me wel toevoegen, kan ik wel wat helpen: m'n accountnaam is pkunk
[ Voor 82% gewijzigd door Pkunk op 06-01-2008 12:21 ]
Hallo met Tim