Lijkt me lastig don, de laatste twee maanden heb ik alleen maar gespeeld en daarvoor was ik in Japan
Broer en ik gaan proberen 1 avond in de week spelen. Ik heb er eigenlijk genoeg van ja. De ladder reset valt me tegen, met al het gedupe en lag weer. Fatsoenlijke baalruns of iets dergelijks zijn er niet meer door tppk. Leuk dat je in een private game je char in een halve dag all op level 60+ hebt, maar als ik private moet spelen kan ik net zo goed single player gaan en players = 8 gaan intypen.
De meesten hier gaan voor het mf'en, dus die zitten vaak in een private game de ene run na de andere te doen. Ik wens die mensen veel geluk en goede mfrolls toe, maar ik vind daar geen reet aan.
Als je samen gaat mf'en krijg je toch scheve gezichten, dus dat doe je ook niet. Zelf Mf'en? Mja, 'nough said.
Als ik eens meld dat ik hier met een char door crappy lag geripped ben dan komen er ramptoeristen langs te hopen dat het een high level is. Nee dank je, het was een interrupted dropped game met een enched char, jammer
Ik heb leuk gespeeld met een paar man hier, ik kwam om die reden ook steeds terug, al was het soms na een maand (poe, de ontwenningsverschijnselen). Die mensen zie ik steeds minder of geheel niet meer (shit, die hebben een leven), dus dan heb ik weinig reden meer.
Ik probeer die twee builds nog als het niet te duur is, anders is singleplayer zelfs een makkelijke mogelijkheid om ze even te testen van te voren. Voor de rest, misschien online met broer als we het nog leuk vinden om dat 1x in de week te doen. En anders: D3 zal vast nog wel komen, Blizzard gaat tegenwoordig ook voor het makkelijke geld
Dus je ziet me nog wel even online, 1 avond in de week. Maar morgen zeker niet, ik laat de chirurg nog eens in mijn buik kijken. Omdat dat ding nog steeds ***** is.