Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Timlog schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:54:
[...]

Maar je kan toch niet voorbij ancients onder lvl 20? En je krijg toch ook geen exp als je te ver boven je lvl gaat killen? Want als ik als lvl 1 rondloop in Sanctuary krijg ik er geen reet bij.
wat ik tot nu toe deed ongeveer

1-8 of zo ff zelf doen
8-15 trists
15-20 tombruns

Geen skillpunts investeren, geen statpunts doen, alleen zorgen dat je rond de 80-100 vit zit (later gaat hier toch de rest van je punten in denk ik, en het is handig om hoge vit te hebben voor als je straks low lvl hell gaat doen ;)

van 20 bugrush naar hell

20-60 diablo runs hell

60 ff vragen of iemand je ancients kan killen

en hoppa baalruns hell en je zit zo op 75. hoppa, op lvl 75 heb je dus alleen statpunten in je vit zitten, en kan je rustig je punten verdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Timlog schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:54:
[...]

Maar je kan toch niet voorbij ancients onder lvl 20? En je krijg toch ook geen exp als je te ver boven je lvl gaat killen? Want als ik als lvl 1 rondloop in Sanctuary krijg ik er geen reet bij.
Op Classic is er geen act 5.

Op Classic als level 1 naar act 3 hell, en daarna converten naar Expansion. Dan kan je daarna naar act 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Bah, was van plan mijn verkoop topic te bumpen vanaf het werk, maar kan mijn PW niet meer herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeej net na weekendje terug en doe een paar mf runs en er dropped een 5/5 light jewel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:59:
jeej net na weekendje terug en doe een paar mf runs en er dropped een 5/5 light jewel :D
Gratz :)

Ik heb net een skin of the flayed one binnengehaald, maar ik weet niet wat ik er mee moet...

code:
1
2
3
4
5
5% Life stolen per hit
165% ED
Replenish life +17
attacker takes damage of 15
Repairs 1 durability in 10 seconds

Levert dit uberhaupt wat op?

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
McDutch schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:08:
[...]

Ik heb net een skin of the flayed one binnengehaald, maar ik weet niet wat ik er mee moet...

code:
1
2
3
4
5
5% Life stolen per hit
165% ED
Replenish life +17

geen idee :(

gisteren eindelijk mn cta gemaakt, wilde em eerst gewoon kopen met x5x , maar toch besloten om em zelf te maken.

hoppa runes erin, 6-6-1 !!! heeft me 90 fg gekost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
McDutch schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:08:
[...]

code:
1
2
3
4
5
5% Life stolen per hit
165% ED
Replenish life +17

nee, dit levert nix op, of, als je heel veel mazzel hebt 2 pgs oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:52

Flapmo

and back is gigi!

Mooneater schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:45:
[...]

nee, dit levert nix op, of, als je heel veel mazzel hebt 2 pgs oid :)
bij charsi miss 8k :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

hehe, 22246 gold, exact :P *grinnikt*

Wat is het toch vervelend om items op waarde te schatten zegmaar.. sommige dingen die ik vind lijken me wel aardig veel waard maar dan post ik ze hier en blijkt t eigenlijk troep... :(

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat mensen willen: +skills (dan de max dus (+3 tree of +2 all)), veel fcr in het geval van een caster, veel strength/dex, of veel res, maar dan geen poison, maar meestal light of all. Dat soort attribs in een mix moet je naar zoeken, dat is veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Dus een +2 offensive aura's 50poison damage/6 sec Circlet is niks? omdat t maar 2 skills aan een tree geeft? :( he, jammer... Word echt tijd dat ik meer mf krijg denk ik zo, ik heb nu maar iets van 100...

[ Voor 27% gewijzigd door McDutch op 10-12-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:22
Al zou die 3 geven dan is hij nog niks waard. Zonder FCR en wat andere "nuttige" adds kun je hem gelijk vendoren.

Alleen met fireskills leverd het nog wel wat op ivm enchers.

[ Voor 22% gewijzigd door Janie op 10-12-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer eens begonnen met diablo 2 :) blijft een goed spel zeg ben er al weer aan verslaafd en heb me wow account gefreezed.
Moet zeggen dat het niet verkeerd gaat, ben samen met een andere maat begonnen en binnen 2 dagen is hij 88 en ik 85.
Ik had een mal uit me helforge hij helaas een fal rune. Maargoed door de mal gunstig weg te ruilen en door achter elkaar mephi te killen zijn we beide al aardig goed gegeared om te MFen:
Shako ptopaz, Skullder ptopaz, WTS 42, 1x nagelring, chancgaurds, tal belt, rhyme shield en een crap amu.
En te ruil heb ik nu nog een shako, um en een pul.

Niet verkeerd toch na 2 dagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:48:
Ook maar weer eens begonnen met diablo 2 :) blijft een goed spel zeg ben er al weer aan verslaafd en heb me wow account gefreezed.
Moet zeggen dat het niet verkeerd gaat, ben samen met een andere maat begonnen en binnen 2 dagen is hij 88 en ik 85.
Ik had een mal uit me helforge hij helaas een fal rune. Maargoed door de mal gunstig weg te ruilen en door achter elkaar mephi te killen zijn we beide al aardig goed gegeared om te MFen:
Shako ptopaz, Skullder ptopaz, WTS 42, 1x nagelring, chancgaurds, tal belt, rhyme shield en een crap amu.

Sjezis, hoe krijg je dat voor elkaar? Lukt me echt niet om in 2 dagen zo hoog te komen. Ik ben zo afhankelijk van anderen. Zolang ik maar een party heb lukt het wel. En als er een high lvl met me meeloopt helemaal. Maar die zijn er niet altijd..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:48:

_/-\o_

als je wat van jou geluk aan pheno geeft ... ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

komt happyfeet ook nog eens langs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
Welke runes zijn zou het meeste gewild en het meeste waard. Ik vond en pul rune vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
de high runes zijn meestal het meeste waard, omdat je er de beste runewords mee kunt maken. maar omdat ze zoveel geduped worden zijn ze in verhouding minder waard

jah, ber, zod, ohm, sur, Lo

dat zijn geloof ik de de high runes, pul is 1 van de eerste runes die een beetje iets waard begint te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Frunz op 11-12-2007 00:10 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Frunz schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:10:
de high runes zijn meestal het meeste waard, omdat je er de beste runewords mee kunt maken. maar omdat ze zoveel geduped worden zijn ze in verhouding minder waard

jah, ber, zod, ohm, sur, Lo

dat zijn geloof ik de de high runes, pul is 1 van de eerste runes die een beetje iets waard begint te worden.
Nice Avatar, Frunzie!!! Ganz Neu?

McDutch, jij speelt toch HCL? Add me anders eens: Tollo71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:39:
komt happyfeet ook nog eens langs >:)
Tja, mijn d2jsptopic staat vol met bumps, maar niemand heeft iets. En de dag dat ik 3 jahs, 2 bers, een sur, ist, ravenfrost, dwarfstar, guillaemes face, stormshield, enfin, you get the picture, vind, never mind. Als ik over twee weken HappyFeet niet in ubertrist heb dan ga ik lekker weer op de Wii spelen. Summoners zijn toch saai :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:
[...]

Tja, mijn d2jsptopic staat vol met bumps, maar niemand heeft iets. En de dag dat ik 3 jahs, 2 bers, een sur, ist, ravenfrost, dwarfstar, guillaemes face, stormshield, enfin, you get the picture, vind, never mind. Als ik over twee weken HappyFeet niet in ubertrist heb dan ga ik lekker weer op de Wii spelen. Summoners zijn toch saai :D
de helft kan je zo al kopen voor craps, dus het gaat eigenlijk alleen om de HR's...

6* HR = ~ 700-750 fg... dus voor 800 fg ben je klaar zeg maar :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd genoeg de rest dus ook niet. Maar goed, mijn historie met traden op d2jsp is toch al crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
tollo71 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 06:10:
[...]

off-topic: ja, herken je em?
zo niet

spoiler:
het is de third eye van tool

maar ik moet ook maar weer is wat spelen, heb nog een lvl 27 werewolf staan, maar op de een of andere manier is studie en films kijken nu prioriteit 1 :P

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer ffkes druk geweest :)

Maar ben van het weekend met nieuwe summoner (druid) begonnen.
lvl 6 :P lastig als er niemand online is voor Ench :)

Gaat redelijk het zelfde worden, misschien meer in poison creeper omdat alle damage nodig is met druid summoner.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

tollo71 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 06:10:
[...]

McDutch, jij speelt toch HCL? Add me anders eens: Tollo71.
Ik speel beide, Zowel SCL als HCL. Mn Hc account is *McDutchHc

Op hc speel ik alleen niet zoveel, ben daar imho te onvoorzichtig voor... :p

Zit nu op school, dus kan niet online, helaas.. Ik voeg je vanavond wel ff toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:42:
Weer ffkes druk geweest :)

Maar ben van het weekend met nieuwe summoner (druid) begonnen.
lvl 6 :P lastig als er niemand online is voor Ench :)

Gaat redelijk het zelfde worden, misschien meer in poison creeper omdat alle damage nodig is met druid summoner.
was gister laat nog eff online om mn nieuwe pally een paar lvls te geven, maar toen was er (al) nietmand meer :( zal vanaaf wel eff een ench-game opzetten, zodat de liefhebbers lekker kunnen levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
Ik ben inmiddels ook een nieuwe sorc begonnen. Dus ik wil ook wel meedoen met het lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Kom ik met mn bowazon ook wel ff langshuppelen ;D hoe laat ga je beginnen Kwakje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:43:
Kom ik met mn bowazon ook wel ff langshuppelen ;D hoe laat ga je beginnen Kwakje? :+
geen idee :P wss rond 19:30-20:00 ofzo en dan af en toe op en af gedurende de avond. moet ook slashen ofc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
McDutch schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:43:
sry mcdutch ik ga mn eni (denk ik) verkopen :( kan nu fg goed gebruiken en gebruik zelf eni bijna niet (en kan er een paar honderd fg voor krijgen) :(

ik regel anders wel ff goedkoop een andere armour :P

[ Voor 15% gewijzigd door gotfurrr op 11-12-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
kwakke01 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:41:
[...]

sure, the more, the merrier :)

wel HC he ;)
Ik ben een softie dus helaas. Trouwens kan ik een ring(handschoen of laarzen) vinden met might aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:17:
[...]

Raven/dwarft/guillames gratis op te halen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

meneer_brinkman schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:41:
[...]

sry mcdutch ik ga mn eni (denk ik) verkopen :( kan nu fg goed gebruiken en gebruik zelf eni bijna niet (en kan er een paar honderd fg voor krijgen) :(

ik regel anders wel ff goedkoop een andere armour :P
Als je dan een skullders ire kunt regelen, zeer graag =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin toch mijn twijfels te zetten bij mn sorc, heb een fireball sorc gemaakt om te mfen, maar vind het gewoon zwaar balle gaan. ik kill mephi gewoon niet snel en bij andy zijn al die mobs fire immune :@
Ook vind ik het irritant om achter elkaar nieuwe games te moeten maken omdat de server dat blijkbaar niet aankan en je er dan afknikkert, mijn oplossing hiervoor: Een MF javazon!

Iemand hier ervaring mee? dus niet meer op bazen mfen maar gewoon koeien, the pit etc doen :)
Zou dat een beetje werken?

Zo niet dan flans ik wel weer een orb sorc in elkaar want die werken altijd wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:43:
Ik begin toch mijn twijfels te zetten bij mn sorc, heb een fireball sorc gemaakt om te mfen, maar vind het gewoon zwaar balle gaan. ik kill mephi gewoon niet snel en bij andy zijn al die mobs fire immune :@
Ook vind ik het irritant om achter elkaar nieuwe games te moeten maken omdat de server dat blijkbaar niet aankan en je er dan afknikkert, mijn oplossing hiervoor: Een MF javazon!

Iemand hier ervaring mee? dus niet meer op bazen mfen maar gewoon koeien, the pit etc doen :)

Zo niet dan flans ik wel weer een orb sorc in elkaar want die werken altijd wel :)
ik vond tot nu toe mijn bowazon het snelst qua mf (heb ook maar 2 chars gebouwd tot nu toe :P ) , mits je een goede boog hebt.
een javazon kan ook alles aan volgens mij, heb wel samengespeeld met een gast die in een klap hell diablo neerlegde (dat doe ik em niet na met mn huidige-toch-best-wel-erg-goede smiter). bovendien heb je geen last van IM etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bowamas zijn ook echt wel vet, alleen vind ik ze sinds 1.09 teveel generft en ze niet zo interesant meer, ik mis gewoon echt dat guided arrow niet meer pierced :( dat was echt zo vet vroegah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:43:

een javazon/bowazon is niet goed met mf, omdat ze eigenlijk geen gear aankan die mf heeft (of heel weinig).

beste optie voor mf zou dan zijn een lightning sorcs met infy (maar dat is btje duur)
andere goeie mfer is enigmadin,

en als je dan budget wilt gaan is een orb sorcs of blizz sorcs een goeie bossrunner,
gewoon andy + meph (+pindle) doen en dan nieuwe game maken. Zonder MH zou je
dan niet te snel moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
Mooneater schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:20:
[...]

beste optie voor mf zou dan zijn een lightning sorcs met infy (maar dat is btje duur)
andere goeie mfer is enigmadin,
Waarom is dat duur ? en wat is enigmadin. Wil zelf ook nog ooit een mf karakter maken.

sry dat ik iederekeer met domme vragen kom maar heb intresse en ben noob.

[ Voor 52% gewijzigd door Mainuser X op 11-12-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mainuser X schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:25:
[...]

Waarom is dat duur ? en wat is enigmadin. Wil zelf ook nog ooit een mf karakter maken.

sry dat ik iederekeer met domme vragen kom maar heb intresse en ben noob.
Omdat infinity een duur merc weapon is (4hrs waard geloof ik?)..
Een enigmadin is gewoon een holy hammer paladin met een enigma aan waardoor hij net als een sorceress kan teleporten (en die ownen erg hard ja).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwakke, jij hebt ooit een dual dream sorc gehad he? Wat was de damage ongeveer?
Ik denk dat dat mijn enerlaatste char wordt samen met de taunter. Dan heb ik het wel gehad met D2. Te druk straks weer op het werk, leuke Wii spellen en de saaiheid in het spel zorgen er voor dat ik het allemaal wel gezien heb. De sorc is nu unstatted al level 64~65 in een dag, ook dat rushen is niet bepaald boeiend meer.

Ik heb dus geen baat bij vol kicksin te gaan, die ik met de fg die ik nu heb nog steeds niet kan betalen (hrs gaan niet echt naar beneden, laat staan de rest). De rest van de fg die ik over heb geef ik dan wel aan dedl of zo, dan kan hij ook eens wat uitgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:59:
[...]

Omdat infinity een duur merc weapon is (4hrs waard geloof ik?)..
Een enigmadin is gewoon een holy hammer paladin met een enigma aan waardoor hij net als een sorceress kan teleporten (en die ownen erg hard ja).
hammers ownen nobody in maggot lair :w
CHECK

een infinity (RW) bestaat uit BER-Mal-BER-Ist; da's een kleine 350 fg atm

daarvoor kan ik een volledige lightsoso aankleden, inclusief soso-torch en anni :P

oh, wacht, die heb ik ook :+

een light soso kan countess/summoner/shenk/eld runnen, dus dan kan je 2 van de 3 keys halen :)

leuk voor als je een smiter hebt klaarstaan ;)

een simpele light-soso kan redelijk wat mf hebben, omdat tal-set al mf heeft :)

Een hammer kan ook, want enigma (JAH-Ith-BER) heeft 1% mf per Clvl ) maar da's ook al gou 300 fg dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:12:
Ik denk dat dat mijn enerlaatste char wordt samen met de taunter. Dan heb ik het wel gehad met D2. Te druk straks weer op het werk, leuke Wii spellen en de saaiheid in het spel zorgen er voor dat ik het allemaal wel gezien heb. De sorc is nu unstatted al level 64~65 in een dag, ook dat rushen is niet bepaald boeiend meer.

Ik heb dus geen baat bij vol kicksin te gaan, die ik met de fg die ik nu heb nog steeds niet kan betalen (hrs gaan niet echt naar beneden, laat staan de rest). De rest van de fg die ik over heb geef ik dan wel aan dedl of zo, dan kan hij ook eens wat uitgeven :P
had ja, maar een melee soso leeft bij mij nooit lang helaas :( vandaar dat ik TOCH een dreamer pally heb gemaakt, en dat bevalt aanzienlijk beter :)

je zou even in mijn blog kunnen kijken, daar staat op pg#2 iemand die probeert uit te leggen hoe hij zijn -viable- dreamer-soso heeft gemaakt... Ik houdt het voorlopig op een dreamer pally met eni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal eens kijken. Een noncaster sorc nooit gebouwd, dus ik vind het wel een mooi last char om uit te proberen. Als ie toch werkt geef ik je de gear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:37:
Ik zal eens kijken. Een noncaster sorc nooit gebouwd, dus ik vind het wel een mooi last char om uit te proberen. Als ie toch werkt geef ik je de gear :P
oO

basics zijn iig een encher en lightmastery maxed :P dus als je hem nu op een appart acct maakt; kunnen we hem altijd nog houden als GoT-team encher ;) (scheelt mij weer een char bouwen :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:12:
[...]
hammers ownen nobody in maggot lair :w
maargoed nobody farmt maggot lair dus wat boeit dat? :)
of is dat nu ineens DE mf place ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, Ik zou ook een passion runeword kunnen gebruiken. Of Kingslayer. En op switch (of prebuf en dus daarna weer in stash) een +6 ench orb icm met eth spirit (heb toch nog een eth monarch). Alles om de str wat naar beneden te drukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:10:
[...]

maargoed nobody farmt maggot lair dus wat boeit dat? :)
of is dat nu ineens DE mf place ofzo?
uhm, maggot 3 is wel een level 85 area net als de pit, dus het kan wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:11:
[...]

uhm, maggot 3 is wel een level 85 area net als de pit, dus het kan wel :D
Weet jij of het cow lvl ook een lvl 85+ place is?? if so ga ik dus zeker een javazon maken met:

shako, skulders, wartravelers, chancegaurds, goldwrap, manald, nagel, titans en een goede MF amu, en een rhyme shield

En achter elkaar cowlvl + pit + maggotlair runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

1-40k / slag geloof ik uit hoofd. En dan nog 2x de aura natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:17:
[...]

Weet jij of het cow lvl ook een lvl 85+ place is?? if so ga ik dus zeker een javazon maken met:

shako, skulders, wartravelers, chancegaurds, goldwrap, manald, nagel, titans en een goede MF amu, en een rhyme shield

En achter elkaar cowlvl + pit + maggotlair runnen :)
Cow is behoorlijk laag level, ilvls daar zitten in de 60, dus gok eerder alvl65. Verder runt een javazon zonder eni/infy mijn insziens totaal niet lekker. De lastigste mobs in de pit zijn namelijk de archers welke nogal eens Fana/extra mod willen hebben, welke leuk LI zijn. Mijn javazon is behoorlijk kickass en die krijgt in de pit meer schade toegebracht dat in de throne met alleen maar gloams/dolls :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
zoau ff 4 keysets gekocht voor 38fg, daar moet winst mee te maken zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou echt lekker te runnen zijn voor een fireball sorc met veel mf? dus zo'n plek waar het ilvl 85 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire is het meest generfd van allemaal, dat merk je al als ije in nightmare komt: je bent de eerste die met immunes te maken krijgt. The pit is een "uitdaging", zeker met die archers in de buurt. Enige fire immunes zijn daar die zwarte klerenbeesten, met die shamans erbij (fallen ones). Volgens mij dan, ben er al een tijdje niet meer geweest :)
Ancient tunnels (act 2) heeft volgens mij die mauraders o(of hoe heten die dual handed rare beesten die steeds wegvluchten als ze gemept worden), als fire immune. EN de skellies die er rondlopen volgens mij ook. Uhm, hate to bring it to you, maar volgens mij zijn er geen fire immunes in de maggot lair 3 :D Die beetles zijn light, die swarms zijn physical en die andere 8 potige zijn volgens mij poison :D Meer kom je er volgens mij niet tegen. Die grote worm op het einde is dan voor je merc.

Toch DE plaats om te MF'en voor een firesorc ;)
Zorg voor goede lightres en poison res/ reduction en je bent er redelijk safe als je niet te lomp teleporteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
omg dat handelen is bijna nog verslavender dan d2 zelf lol

heb nu iig bijna 400fg :P

ps:mcdutch mn eni hou ik,dus die kan je weer gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@dedl: Galaxy is echt supertof! Must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lol, eff 4 pubbie-baalies gedaan en 2 x gehostiled :o

't het waren echte nOObs; 1 ibér die binnen zicht stond en dan nog niet weet te raken.

2e een light soso die wel schoot, maar miste en zowiezo te laat was met zn scriptje...

'k heb ze maar uitgelachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012

Ik denk dat dat mijn enerlaatste char wordt samen met de taunter. Dan heb ik het wel gehad met D2. Te druk straks weer op het werk, leuke Wii spellen en de saaiheid in het spel zorgen er voor dat ik het allemaal wel gezien heb.
GA je nu weeral stopppen Pheno?
Das al de derde keer in 2 maanden!!

:D

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me lastig don, de laatste twee maanden heb ik alleen maar gespeeld en daarvoor was ik in Japan :P

Broer en ik gaan proberen 1 avond in de week spelen. Ik heb er eigenlijk genoeg van ja. De ladder reset valt me tegen, met al het gedupe en lag weer. Fatsoenlijke baalruns of iets dergelijks zijn er niet meer door tppk. Leuk dat je in een private game je char in een halve dag all op level 60+ hebt, maar als ik private moet spelen kan ik net zo goed single player gaan en players = 8 gaan intypen.

De meesten hier gaan voor het mf'en, dus die zitten vaak in een private game de ene run na de andere te doen. Ik wens die mensen veel geluk en goede mfrolls toe, maar ik vind daar geen reet aan.
Als je samen gaat mf'en krijg je toch scheve gezichten, dus dat doe je ook niet. Zelf Mf'en? Mja, 'nough said.

Als ik eens meld dat ik hier met een char door crappy lag geripped ben dan komen er ramptoeristen langs te hopen dat het een high level is. Nee dank je, het was een interrupted dropped game met een enched char, jammer :')

Ik heb leuk gespeeld met een paar man hier, ik kwam om die reden ook steeds terug, al was het soms na een maand (poe, de ontwenningsverschijnselen). Die mensen zie ik steeds minder of geheel niet meer (shit, die hebben een leven), dus dan heb ik weinig reden meer.

Ik probeer die twee builds nog als het niet te duur is, anders is singleplayer zelfs een makkelijke mogelijkheid om ze even te testen van te voren. Voor de rest, misschien online met broer als we het nog leuk vinden om dat 1x in de week te doen. En anders: D3 zal vast nog wel komen, Blizzard gaat tegenwoordig ook voor het makkelijke geld ;)

Dus je ziet me nog wel even online, 1 avond in de week. Maar morgen zeker niet, ik laat de chirurg nog eens in mijn buik kijken. Omdat dat ding nog steeds ***** is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Dit betekent dat ik maar aan happyfeet moet gaan sleutelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteravond mf sorc geripped, hij heeft het nog lang volgehouden, teleport teleport, en toen stond hij still *teleport*teleport*teleport*teleport*druppped due timeout*dood*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:58:
.....
Ik heb leuk gespeeld met een paar man hier, ik kwam om die reden ook steeds terug, al was het soms na een maand (poe, de ontwenningsverschijnselen). Die mensen zie ik steeds minder of geheel niet meer (shit, die hebben een leven), dus dan heb ik weinig reden meer.
....
Dacht dat je mij nog redelijk vaak zag, maar goed.

Jammer, van je sorc Jordi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op woensdag 12 december 2007 @ 00:32:
Dit betekent dat ik maar aan happyfeet moet gaan sleutelen? :)
Je sleutelt maar raak. Als je vragen hebt, geef maar een gil. Al is het niet lastig, me dunkt. Zoals gezegd, tegenwoordig ga je alleen maar dood door lag, iets wat Jordi nu weer bewijst. Nu heeft Jordi die bitch weer up and running (of teleporting in dit geval) in een halve dag, dus het kost alleen maar irritante tijd. RIP en blame the dupers!

@tollo, mijn indruk is anders. Het maakt niet uit hoor, gelukkig zijn er mensen met een leven, werk en weet ik wat meer. Ik wacht weer tot ik weer mag sporten, autorijden (en dus werken) etc. Gewoon een overdosis bnet gehad en door dingen als lag die langzamerhand weer terug komt zoals vorige ladder is mijn zin weg. Mark gooit ook wat chars weg, waarschijnlijk zal zijn necro, ama en barb in aanbouw nog blijven, de rest dropt hij ook (na de hellforges te hebben geroofd). Welke ik laat leven lijkt me duidelijk: nec, sorc in aanbouw en barb in aanbouw.

Happyfeet is toch nog te hoog gegrepen met de fg en crap die ik vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:14:
@dedl: Galaxy is echt supertof! Must have!
Nice :) volgend jaar haal ik hem, jan of feb, ligt ffkes aan de dierenarts kosten :(

--

Vanavond ben ik denk ik laat ~21:00 of zo :)
Roep wel om een ench, wou namelijk van alle type chars 1 build, moest er nog 3 (barb/Nec/Sorc) nu dus weer 4 :(

Als iemand me kan enchen :)

[ Voor 81% gewijzigd door Derr_Hans op 12-12-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Derr_Hans schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:22:
[...]

Nice :) volgend jaar haal ik hem, jan of feb, ligt ffkes aan de dierenarts kosten :(

--

Vanavond ben ik denk ik laat ~21:00 of zo :)
Roep wel om een ench, wou namelijk van alle type chars 1 build, moest er nog 3 (barb/Nec/Sorc) nu dus weer 4 :(

Als iemand me kan enchen :)
Ik loop anders me je mee. Heb namelijk weer, met nadruk op weer :), een nieuwe sorc nodig, de oude vond fanatism niet zo leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Pheno79 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:08:
[...]

Je sleutelt maar raak. Als je vragen hebt, geef maar een gil. Al is het niet lastig, me dunkt. Zoals gezegd, tegenwoordig ga je alleen maar dood door lag, iets wat Jordi nu weer bewijst. Nu heeft Jordi die bitch weer up and running (of teleporting in dit geval) in een halve dag, dus het kost alleen maar irritante tijd. RIP en blame the dupers!

@tollo, mijn indruk is anders. Het maakt niet uit hoor, gelukkig zijn er mensen met een leven, werk en weet ik wat meer. Ik wacht weer tot ik weer mag sporten, autorijden (en dus werken) etc. Gewoon een overdosis bnet gehad en door dingen als lag die langzamerhand weer terug komt zoals vorige ladder is mijn zin weg. Mark gooit ook wat chars weg, waarschijnlijk zal zijn necro, ama en barb in aanbouw nog blijven, de rest dropt hij ook (na de hellforges te hebben geroofd). Welke ik laat leven lijkt me duidelijk: nec, sorc in aanbouw en barb in aanbouw.

Happyfeet is toch nog te hoog gegrepen met de fg en crap die ik vind.
Ja last wish is nog net ff te duur om erbij te doen. Zal hem maken op ander acc zodat mocht ik hem ooit af hebben je er zo bij kan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net de gear gemaakt in de hero editor, om wat testruns te doen voordat ik mass fg ga uitgeven voor die sorc. Maar nu eerst even naar de poli, eens kijken of ze nog iets bijzonders zien.

Verdomme, ik kom ook nooit overtuigend over als ik zeg dat ik stop. Kutverslaving :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:31:
net de gear gemaakt in de hero editor, om wat testruns te doen voordat ik mass fg ga uitgeven voor die sorc. Maar nu eerst even naar de poli, eens kijken of ze nog iets bijzonders zien.

Verdomme, ik kom ook nooit overtuigend over als ik zeg dat ik stop. Kutverslaving :D
als iedereen nu eens gewoon van happyfeet afblijft, dan moet ie wel blijven :P

daarbij, als we en mass rippen, dan is reviva de last-man-standing... Go figure ;)

btw, hr's gaan nu voor ~ 130 (ber) dus zoo duur is het ook weer niet als je al 800fg hebt zoals pheno :o gogo get items :P

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 12-12-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is zojuist een flame topic ontstaan op d2jsp :p dit zal waarschijnlijk me laatste worden ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok leuk verhaaltje:

Gister hadden we het over plekken waar je goed kunt mfen, had iemand het over maggotlair.
Ik was hier sceptisch over maargoed nieuwsgierig als altijd ging ik het gister even checken.
Na 3 runs alles gekilled te hebben in maggotlair dropt er ineens een goude amulet, ik dus duimen...
En ja hoor! een maras gevonden!! helaas wel 21resist maargoed ik ben er erg blij mee.

Bedankt voor de tip ^^, gaat trouwens erg lekker als fireball sorc in maggotlair gewoon gang voor gang alles afknallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:22:
Ok leuk verhaaltje:

Gister hadden we het over plekken waar je goed kunt mfen, had iemand het over maggotlair.
Ik was hier sceptisch over maargoed nieuwsgierig als altijd ging ik het gister even checken.
Na 3 runs alles gekilled te hebben in maggotlair dropt er ineens een goude amulet, ik dus duimen...
En ja hoor! een maras gevonden!! helaas wel 21resist maargoed ik ben er erg blij mee.

Bedankt voor de tip ^^, gaat trouwens erg lekker als fireball sorc in maggotlair gewoon gang voor gang alles afknallen :D
LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens dropte er vanochtend ook nog een 20mf gheeds charm, maar ik had al een 23mf en ik kan er geen 2 vasthouden.. ook heb ik nog geen 2e char die al op hell kan dus moest ik die charm laten liggen :(
Is niet veel waard toch hoop ik? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:50:
er is zojuist een flame topic ontstaan op d2jsp :p dit zal waarschijnlijk me laatste worden ^_^
Jij blijft daar toch flamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok leuk verhaaltje:

Dat zeg ik, gamma. Het rotte is dat ik wel weet waar je spullen kan vinden, alleen anderen vinden het ook daadwerkelijk :D

En 800 fg voor Happyfeet is nog niets, daar heb je een Last wish en een CoH voor. Dan mis ik nog een anni en een goede torch, die ook voor veel te veel gaan. En blijkbaar kan ik geen goede shadowdancers krijgen voor 25 fg ofzo, omdat ze weer als near perf worden gezien. bah.

En nog meer bah: ik mag na kerst gezellig terug voor een onderzoek. 4 liter clean prep voor de mensen die weten wat het is ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Pheno79 op 12-12-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:16:
[...]

Jij blijft daar toch flamen?
bedoel met "me laatste worden" niet zo zeer dat ik aan het flamen was ~_~.
meer dat ik stop met d2, te weinig mensen, te weinig teamplay, het enige wat nog gedaan kan worden is een nieuwe char lvlen naar 75, beetje solo gamen of mfen.

btw: Goodluck met die 4 liter omg :|

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:22:
[...]

bedoel met "me laatste worden" niet dat ik aan het flamen was ~_~.
meer dat ik stop met d2, te weinig mensen, te weinig teamplay, het enige wat nog gedaan kan worden is een nieuwe char lvlen naar 75, beetje solo gamen of mfen.
Kenne we mischien niet me ze alleen een soort van pro clan opzetten? gewoon private baals etc, wel op SCL zodat we ook kunnen pvpen natuurlijk :) lijkt me wel gaaf
En dan natuurlijk naamsbekendheid opbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:25:
[...]

Kenne we mischien niet me ze alleen een soort van pro clan opzetten? gewoon private baals etc, wel op SCL zodat we ook kunnen pvpen natuurlijk :) lijkt me wel gaaf
En dan natuurlijk naamsbekendheid opbouwen :P
mjah en hoeveel mensen spelen er op scl, 3 :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:28:
[...]

mjah en hoeveel mensen spelen er op scl, 3 :D?
Ja en als iedereen die dus nu HC speelt eens even een SC ventje aanmaakt word dat dikke pret ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah dat doen ze ook zo lekker :D haha, hcl zegt kom hc spelen en sc zegt kom sc spelen :p zal lekker getouwtrek worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, net de afspraak verzet naar dinsdag, dus maandag 4 liter crap drinken en lossen maar :o
Het wordt een gezellige week volgende week :')

Ik ga sowieso niet naar scl, zoals elke hcl'er zal zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:43:
Oh, net de afspraak verzet naar dinsdag, dus maandag 4 liter crap drinken en lossen maar :o
Het wordt een gezellige week volgende week :')

Vouch.

Succes Pheno. Ik neem aan dat bv Leffe Blond niet onder 'crap' valt...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, al zal het net zo vloeibaar zijn wat er in en uit gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanille smaak :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:43:
but, but why :(

Echt ik heb dat een tijd terug meerdere malen gedaan HCL, ik probeerde het leuk te vinden.
Staat ook wel stoer in de channel een barbaar die in gevechtshouding staat.

Maarja, doodgaan zuigt op hc, je items verliezen zuigt, en je kan niet pvpen in hc en dat zuigt.
En ik hou niet zo van zuigen.

Maargoed HC heeft ook zijn goede kanten, zo pompt er wel meer adrenaline door je lijf als je moeiljike mobs aant killen bent, elke keer dat je bijna dood gaat klopt je hart in je keel.
Voegt toch wel iets toe :)

Maar nee voor mij is het niet weggelegd omdat ik er muizen toetsenborden door sloop.

SC 4 Life! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:22:
[...]

Echt ik heb dat een tijd terug meerdere malen gedaan HCL, ik probeerde het leuk te vinden.

Maarja, doodgaan zuigt op hc, je items verliezen zuigt, en je kan niet pvpen in hc en dat zuigt.

Maargoed HC heeft ook zijn goede kanten, zo pompt er wel meer adrenaline door je lijf als je moeiljike mobs aant killen bent, elke keer dat je bijna dood gaat klopt je hart in je keel.

Maar nee voor mij is het niet weggelegd omdat ik er muizen toetsenborden door sloop.

SC 4 Life! _/-\o_
Ach, mijn laptopje is ook al kapot, backspace ligt er geheel uit :D
En pvp wordt ook nog gedaan hoor, maar je moet wel heel zeker zijn wil je dure items in je inventory/stash hebben liggen. Het opnieuw bouwen van je char kost je een dag. Probleem bij pvp (vind ik) is dat het een teleporting game is geworden, iedereen pakt eni en gaat los. En ik ben verdomd slecht in teleporting :D Vroeger deed ik veel pvp ook op hardcore, maar dat was in de tijd dat sorcs het alleenrecht op constante teleporting hadden. Die charges amus waren nog wel te doen, ze houden het niet eeuwig vol :)

En nu ga ik eens kijken wat de hero editor voor me gebakken heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:22:
[...]

SC 4 Life! _/-\o_
Ik gebruik ook small charms voor meer leven :*)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:56:
[...]

Vouch.

Succes Pheno. Ik neem aan dat bv Leffe Blond niet onder 'crap' valt...... :+
zolang het maar tripples zijn is het wel te doen toch???

net m'n drop van gister verkocht :D 450 fgtjes voor 1 drop in ladder slasher _/-\o_

vanaaf maar weer eff spelen dan :+

en id, pvp wordt wel gedaan op HC hoor :P ga btw mn pally charger aanleren dat ie lvl 4x sosso's aankan. op naar lvl 20 dus, zodat i in de throne kan meelopen. pk hem dan maar eens :P

moet ik alleen eerst weer een zooi lvl 20 coldres jewels vinden...

en naar scl terug?? da's weer fietsen met zij-wieltjes, zwemmen met een kurk om je middel, auto-rijden met een instructeur naast je... Mij niet gezien :X

[ Voor 34% gewijzigd door kwakke01 op 12-12-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
gotters die scl spelen, add me :) account wuppy

-----

heb heel even hcl geprobeerd, maar tja, niet iets voor mij.

pheno , volgens mij heb ik van jou veel startgear geleend, als je weer online bent kan ik het beter teruggeven want hcl is niet voor mij ;)

-----

iemand wel is een goldfindbarb gebouwd? denk dat ik die ook ga maken, volgens mij kan dat wel met goedkope gear en dan maar gambelen :P (750k gemiddeld per run op trav hell of zo)

[ Voor 92% gewijzigd door gotfurrr op 12-12-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:06:
[...]

Ik gebruik ook small charms voor meer leven :*)

Hehe scherp hoor ^^

@ meneer_brinkman

Golfind barb heb ik ooit wel is gemaakt maar je kan er gewoon haast niet mee killen, 2 ali's doen geen damage ^^ of je moet 2 ith blades bij je hebben en dan de laatste 100 hp met je ali's doen maar das zo omslachtig ;/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

kwakke01 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:33:
[...]

*knip*

en naar scl terug?? da's weer fietsen met zij-wieltjes, zwemmen met een kurk om je middel, auto-rijden met een instructeur naast je... Mij niet gezien :X
vouch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:33:
[...]

Vouch *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey tweakers ^^

ik ga ook weer beginnen met diablo :>

in totaal iets van 5 jaar gespeeld met meerdere pauzes er tussen ^^"

laatste char was een 200fcr fireball sorc softcore ladder heerlijk voor pvp

waar zitten jullie? softcore ladder of hardcore ladder?

als de meeste hcl doen ga ik dat ook doen :> als eerste startchar wss een hammerdin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meneer_brinkman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:43:

iemand wel is een goldfindbarb gebouwd? denk dat ik die ook ga maken, volgens mij kan dat wel met goedkope gear en dan maar gambelen :P (750k gemiddeld per run op trav hell of zo)
goldfind baba doe je niet op hell travi maar op nm travi lol :p, met een baba met hoge goldfind word je binnen 3 seconden afgemaakt op travi hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Vouch? :) klinkt wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Eergisteren weer begonnen met een Hammerdin op HCL natuurlijk...

momenteel lv66, en in A1 hell... heb daar max res dus zal wel loslopen, moet nog wat wps overgooien en dan op het gemakje a1/a4 doen... :) A5 heb ik geen wps :P

*SylverNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
meneer_brinkman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:43:

goldfindbarb heb ik :D

goldfindbarb killt niet zelf, maar laat zijn merc al het werk doen, typische set up voor nm is:

zelf: 2x ali baba lemed, cot lemed, wealth armor, chancies, infernostrides, goldwrap, 2x dwarfstar
merc: bonehew (heb ik nog wel voor je, eth en wel), wealth armor, cot

hiermee maak je ong 200-300k gold per nm travi run

aangezien gamblen an sich niet echt heel erg veel oplevert en de mf drops op travi toch ook leuk zijn, is hell het wel waard denk ik, alleen moet je dan even je merc upgraden, omdat hij anders zo ligt.
mijn merc heeft nu:
BotD eth warpike
kira 63
guardian angel

op zich zou een forti met cot ook moeten kunnen werken, maar ik vind het gewoon erg fijn een merc met 95@ te hebben :D (merc doet nu 1-4k dmg)

deze runs leveren 500-1000k gold op.

Aan mf heb ik nog niet echt veel gevonden op hell, maar "ikzelf" (ooit hier wel eens geweest) vond vorige week nog een mara op travi ^^

Op nm is de strategie simpel: naar endurance lvl 1 lopen, daar boen, terug naar boven en raggen maar.

op hell kan dit ook, maar is wat riskanter.
zorg vooral ook dat je leap(!) hebt, dan kan je lekker heen en weer springen, zodat je niet wordt geraakt en ondertussen je merc de boel plat maait.

• Mainuser X
Ok leuk verhaaltje:

Nou denk ik dat ga ik ook proberen de maggot lair en wat kom ik daar tegen.

Ik bezit een barb met 200 mf LVL 83 (Donatie van een franse).

Ik lekker killen gaat best makkelijk met 2500-5900 damage.

En wat kom ik tegen in een run (Duurde wel bijna 45 min) Om te beginnen een Pul rune een amu (nog niet geid) en een Ring )Nog niet geid) en een als laatst een Hydra bow. wat een avond.

Verwijderd

Mainuser X schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:18:
[...]

Nou denk ik dat ga ik ook proberen de maggot lair en wat kom ik daar tegen.

Ik bezit een barb met 200 mf LVL 83 (Donatie van een franse).

Ik lekker killen gaat best makkelijk met 2500-5900 damage.

En wat kom ik tegen in een run (Duurde wel bijna 45 min) Om te beginnen een Pul rune een amu (nog niet geid) en een Ring )Nog niet geid) en een als laatst een Hydra bow. wat een avond.
hahaha gruwelijk!

Dat is dus gewoon de MF plek nu :) ik ging gister nog even een paar runnetjes doen maar hellaas niets gedropt, zit nu op de 415 mf :)
Denk dat ik een tals armor + amu ga proberen te regelen en dan met de tals belt die ik al aan heb geeft dat een leuke bonus + goede resistance.

Helaas nog wel te arm om een sorc torch te regelen maargoed denk dat dat uiteindelijk wel in orde moet gaan komen.
Als ik die maras nou is zou kunnen omruilen naar: tals armor + amu + soso torch :)

• Mainuser X
Die hydra bow met 8 mana leech is toch best wat waard hoop ik. Vroeger in ieder geval wel.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.