Ik ken treachery ja, maar ik heb liever fade (65+res)+ coh (65 res). Last wish heeft fade on striking, als je eigen fade hoger is en je bent dus netjes gefade van jezelf, dan triggert ie dat op dat level, oftewel, je duration van je fade wordt weer verlengd
Het ias tabelletje is het snelste wat bestaat, sneller kan niet. Ze dachten eerst 7/2/2/2/2/2...te hebben, maar dat bleek een foutje te zijn. Al is 7/3/3/3/3... verdomd snel hoor

Beast vind ik zelf geen leuk assa weapon, beast is alleen leuk als je in een werebear wilt veranderen. Met als probleem dat je alleen een (supersnelle) normal attack hebt.
venom is niet boeiend, je kickt vaker in .4 sec, dus die damage mag je minimaal delen door 2. Wel handig voor physical immunes en het is een soort van prevent monster heal als je dat nergens op een item hebt.
Azurewrath (een phaseblade)of chaos (in runic talons) runeword zijn heerlijk, qua magic damage en qua speed.
Mijn build staat op het gotdiablo forum. Mijn must have skill is mindblast. De stun is heerlijk en het converten alleen irritant als je met meerderen bent die gaan zeiken dat ze die vijand niet kunnen neerhalen

Crowd control like it should be

Clock of shadows is 1 punt genoeg, de duration is eigenlijk alleen maar irritant. Alleen de vijanden die ten tijde van de cast er waren krijgen de -def%. Als er dus vijanden later bijkomen dan wil je opnieuw casten, maar dat kan niet, de oude cast moet eerst afgelopen zijn. 1 punt dus.
Dragonflight gebruik ik wel eens, maar echt maxxen? nee, ik heb zoveel + skills, het is minimaal level 11 als ik er 1 punt in stop
Mijn indeling (geen wet hoor, maar om je een idee te geven):
20 talon (duh), andere endkicks 1. Geen charge ups.
20 shadow master (crowd control)
20 fade (res, res en res. En nog wat curse reduction, maar dat is irritant, exp shrine werkt tig keer korter, kutbug van bliz). If shrine, zet BoS aan.
20 mindblast (crowd control)
1 blade fury (voor de IM knights, ze liggen in notime)
20 venom (ik had punten over, tja, dan maar wat extra damage). Je zou ook death sentry kunnen doen of zo, maar als je lijken kan maken, waarom nog moeilijk doen? Gewoon de anderen ook neerleggen
Omdat ik niet met claws werkte had ik niets in clawmastery/clawblock.