Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Nee ITD werkt niet op bosses.

En het is ook niet altijd zo dat normal items max sockets krijgen, dat is namelijk alleen het geval bij een item met ilvl 50 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat met die AR ben ik idd achter gekomen, ik heb nu zelfs een angelic amu + ring aan en zit (dacht ik) op ~25k ar.
Ik ga proberen bij die 7 kicks te komen, toch weer ~1k dmg extra.

Ik zit nu ook wat te vogelen met IAS, ik kan het verschil niet echt duidelijk zien.
Bijv als ik schakel tussen fade en BoS, ook doe ik af en toe andy's head op (20ias).
Vraag me een beetje af of dit nut heeft om me IAS te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verdomme, net mijn eerste klean prep op, meteen telefoon: het ziekenhuis, het is verzet. Dank je, had 5 minuten eerder gebeld. Nu laxeren en vrijdag weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:55:
[...]

Ja dat met die AR ben ik idd achter gekomen, ik heb nu zelfs een angelic amu + ring aan en zit (dacht ik) op ~25k ar.
Ik ga proberen bij die 7 kicks te komen, toch weer ~1k dmg extra.

Ik zit nu ook wat te vogelen met IAS, ik kan het verschil niet echt duidelijk zien.
Bijv als ik schakel tussen fade en BoS, ook doe ik af en toe andy's head op (20ias).
Vraag me een beetje af of dit nut heeft om me IAS te boosten.
ias boosten heb ik niet gedaan, je kun t 7/3/3/3/3/.. etc halen

Charakter: Assassine
Primärwaffe: Phasenklinge
Fertigkeit: Drachenkralle
IAS: 20
Waffen-IAS: 0

IAS Angriffsdauer [Ticks] Angriffe pro Sekunde
0 4/4/4/4/10 4.8
2 4/4/4/4/9 5
5 3/3/3/3/9 5.95
18 3/3/3/3/8 6.25
46 3/3/3/3/7 6.57

46 ias is dus voldoende, zonder Burst of Speed. Omdat ik ubers deed, vond ik fade wat belangrijker. Laying of Hands geeft 20 ias. Dan heb je al een aardige snelheid. En een mooi afgeronde attack. Indien je maar 5 kicks doet: 20 kicks in 25 frames (=1 sec) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan, ik zag namelijk (ooit is) zo'n uber kicksin die had een beast zerker aan.
En dan nog eens BoS, damnz leek net of hij maar 1x kickde !
Maar mischien was dat maar een verbeelding :)

Nu jij het hebt over fade zit ik ineens aan iets anders leuks te denken.
Ken je de armor treachery?
Die armor heeft chance on hit om venom (lvl 15oid) te doen en chance gehit worden een lvl 15 fade :)
Ik heb nu dus 1 op fade gedaan 20 op venom maar die zou ik dus op die manier kunnen besparen en ergens anders in knikkeren (dragonflight? ) :) van venom dmg hoe je volgens mij toch ook niet echt wakker te liggen.

Ook las ik ergens op internet dat het zwaard Azurewrath onwijs goed is voor een kicksin door de elemental + magic damage die hij doet.
Denk dat ik die ook maar is een poging ga geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken treachery ja, maar ik heb liever fade (65+res)+ coh (65 res). Last wish heeft fade on striking, als je eigen fade hoger is en je bent dus netjes gefade van jezelf, dan triggert ie dat op dat level, oftewel, je duration van je fade wordt weer verlengd :)

Het ias tabelletje is het snelste wat bestaat, sneller kan niet. Ze dachten eerst 7/2/2/2/2/2...te hebben, maar dat bleek een foutje te zijn. Al is 7/3/3/3/3... verdomd snel hoor :)
Beast vind ik zelf geen leuk assa weapon, beast is alleen leuk als je in een werebear wilt veranderen. Met als probleem dat je alleen een (supersnelle) normal attack hebt.

venom is niet boeiend, je kickt vaker in .4 sec, dus die damage mag je minimaal delen door 2. Wel handig voor physical immunes en het is een soort van prevent monster heal als je dat nergens op een item hebt.

Azurewrath (een phaseblade)of chaos (in runic talons) runeword zijn heerlijk, qua magic damage en qua speed.

Mijn build staat op het gotdiablo forum. Mijn must have skill is mindblast. De stun is heerlijk en het converten alleen irritant als je met meerderen bent die gaan zeiken dat ze die vijand niet kunnen neerhalen :D Crowd control like it should be ;) Clock of shadows is 1 punt genoeg, de duration is eigenlijk alleen maar irritant. Alleen de vijanden die ten tijde van de cast er waren krijgen de -def%. Als er dus vijanden later bijkomen dan wil je opnieuw casten, maar dat kan niet, de oude cast moet eerst afgelopen zijn. 1 punt dus.

Dragonflight gebruik ik wel eens, maar echt maxxen? nee, ik heb zoveel + skills, het is minimaal level 11 als ik er 1 punt in stop :)

Mijn indeling (geen wet hoor, maar om je een idee te geven):
20 talon (duh), andere endkicks 1. Geen charge ups.
20 shadow master (crowd control)
20 fade (res, res en res. En nog wat curse reduction, maar dat is irritant, exp shrine werkt tig keer korter, kutbug van bliz). If shrine, zet BoS aan.
20 mindblast (crowd control)
1 blade fury (voor de IM knights, ze liggen in notime)
20 venom (ik had punten over, tja, dan maar wat extra damage). Je zou ook death sentry kunnen doen of zo, maar als je lijken kan maken, waarom nog moeilijk doen? Gewoon de anderen ook neerleggen :D

Omdat ik niet met claws werkte had ik niets in clawmastery/clawblock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Pheno79 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:38:
20 fade (res, res en res. En nog wat curse reduction, maar dat is irritant, exp shrine werkt tig keer korter, kutbug van bliz). If shrine, zet BoS aan.
Als je shrine pakt gewoon BoS, dan shrine, dan fade.

En imho een van de grootste voordelen van fade is de 1% dr per hard punt. Dat is dus 20%dr en heerlijke resistances. Imho een uberskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas, fade werkt zo gauw je het aan zet, dus shrine pakken en daarna fade is jammer helaas. Ik snap niet dat ze zo'n bug niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
[message]http://www.battle.net/diablo2exp/skills/assassin-shadow.shtml#fade[/message]:
Fade reduces Shrine duration by the same percentage as it reduces curse duration. To avoid shortend Shrine duration, cast Burst of Speed before touching the shrine; once you touched the Shrine, cast Fade again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is heel leuk dat dat op de officiele site staat, maar als ik dat probeer dan verkort het de levensduur nog steeds.
Dit http://www.battle.net/dia...n-offense.shtml#sanctuary bv werkt ook niet naar behoren. Je krijgt geen %dam van sanctuary. Wat wel hoort, maar goed. Maar dan hebben we het ook over het meest bugged aura van het spel. Meest bugged skill moet impale zijn, ik heb het ooit geprobeerd, maar onspeelbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:53:
[...]

Ok dan, ik zag namelijk (ooit is) zo'n uber kicksin die had een beast zerker aan.
En dan nog eens BoS, damnz leek net of hij maar 1x kickde !
Maar mischien was dat maar een verbeelding :)

Nu jij het hebt over fade zit ik ineens aan iets anders leuks te denken.
Ken je de armor treachery?
Die armor heeft chance on hit om venom (lvl 15oid) te doen en chance gehit worden een lvl 15 fade :)
Ik heb nu dus 1 op fade gedaan 20 op venom maar die zou ik dus op die manier kunnen besparen en ergens anders in knikkeren (dragonflight? ) :) van venom dmg hoe je volgens mij toch ook niet echt wakker te liggen.

Ook las ik ergens op internet dat het zwaard Azurewrath onwijs goed is voor een kicksin door de elemental + magic damage die hij doet.
Denk dat ik die ook maar is een poging ga geven.
1 naam: Ursa Major

die bedoel je denk ik, je kan met een assa 2 frame normal attack halen als je een katar met +100% ias hebt, en met beast op de switch getransformeerd bent naar een beer, dan sla je kut snel...(2 frame attack dus)

btw: hoi, ben ik weer ff een dagje bij mijn ouders, internet thuis wordt hem niet meer dit jaar gok ik, 2-3 weken zegt kpn nog nodig te hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
gescammed, en tegoei!

250 fg door een kerel in een guild, met fg en 2k+ posts...

8)7

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Damn yago, dat is best kut :O :(

Ik ga maar eens wat verder met mn zmiter.. of niet, ik kan ook een lameass hammerdin gaan maken natuurlijk... :p

Weet niet, heb niet zoveel zin om te gaan levelen vandaag...

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkirmathal
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-07 17:51
Zo verveelde me. Even test met me Ubuntu laptop gedaan, met wine kan ik er nu prima D2 LOD op draaien, whoehoe :D

Btw kan is er iemand die me kan helpen met diablo op normal scl?

AMD Ryzen 5700x, MSI B450 Tomahawk MAX, 2x16Gb G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, Sapphire RX 6700 XT, Seasonic EVO-II 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik wil wel helpen, /w *mcdutch

Aaaahrg, crasht mn game... :( sorry Gkirmathal.. ik ben er zo weer...

[ Voor 55% gewijzigd door McDutch op 17-12-2007 20:02 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
yago schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:41:
gescammed, en tegoei!

250 fg door een kerel in een guild, met fg en 2k+ posts...

8)7
Als ik m'n chars heb verkocht stuur ik wel wat fg's. Speel toch amper de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gkirmathal
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-07 17:51
McDutch schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:50:
Ik wil wel helpen, /w *mcdutch

Aaaahrg, crasht mn game... :( sorry Gkirmathal.. ik ben er zo weer...
Crashte hier ook, werkt niet 100% nog onder linux.

Key in use melding, wachten op timeout dusch....zucht

[ Voor 9% gewijzigd door Gkirmathal op 17-12-2007 20:27 ]

AMD Ryzen 5700x, MSI B450 Tomahawk MAX, 2x16Gb G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC, Sapphire RX 6700 XT, Seasonic EVO-II 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
yeah mn pala is nu echt af :)

125fcr met 345mf --> 11k hammers
125fcr met 185mf ---> 14k hammers

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:23:
[...]

1 naam: Ursa Major

die bedoel je denk ik, je kan met een assa 2 frame normal attack halen als je een katar met +100% ias hebt, en met beast op de switch getransformeerd bent naar een beer, dan sla je kut snel...(2 frame attack dus)

btw: hoi, ben ik weer ff een dagje bij mijn ouders, internet thuis wordt hem niet meer dit jaar gok ik, 2-3 weken zegt kpn nog nodig te hebben......
2 fpa melee bestaat niet, dat bleek dus ook een foutje te zijn. Het is 3fpa als je als assa in werebear met een 100% ias runic talon slaat. je zou 142% nodig hebben (of zoiets) om 2fpaop die manier te halen :) Je moet de guide van die gast er maar op na slaan, in de latere posts staat de uitleg waar het mis ging. De calculator die hij gebruikte had een constante (256), wat dus ook variabel moest zijn. Het hield geen rekening met charspeed. 2 fpa is dus tot op heden onmogelijk.

+ dat hij wel had moeten zien dat het een beer was die bij de ubers sloeg ipv een assa die schopte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Bah, ik raak er maar niet vanaf... :( niemand moet een flail de laatste dagen..

2 flails :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:34:
[...]

2 fpa melee bestaat niet, dat bleek dus ook een foutje te zijn. Het is 3fpa als je als assa in werebear met een 100% ias runic talon slaat. je zou 142% nodig hebben (of zoiets) om 2fpaop die manier te halen :) Je moet de guide van die gast er maar op na slaan, in de latere posts staat de uitleg waar het mis ging. De calculator die hij gebruikte had een constante (256), wat dus ook variabel moest zijn. Het hield geen rekening met charspeed. 2 fpa is dus tot op heden onmogelijk.

+ dat hij wel had moeten zien dat het een beer was die bij de ubers sloeg ipv een assa die schopte :)
erg rap iig, maar je kan 3fpa dus ook met een normale assa halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:14:
[...]

erg rap iig, maar je kan 3fpa dus ook met een normale assa halen??
Iig met dragon talon. Andere kicks niet. Alleen dan heb je dus zo'n vertragende kick erin. Met een werebearvorm heb je alleen een 3fpa normal attack, je kunt niets anders, wat een nadeel kan zijn.

Werebear beasters zijn mits goed gekozen gear (weaponias werkt alleen op deze vorm) de snelste melee'ers. De kicksin met talon kan daarnaast alleen 3fpa halen zonder weapon ias. Daarna krijg je de 4fpa'ers (wederom, mits goede gear): ww barb (4% weaponias nog nodig, you can do it!), zealer, smiter, en vast nog wat werebear varianten :)
Snelste attacker is een strafer, de enige die een 2fpa kan halen. Groot nadeel, je game crashed op het moment dat je met een torch en meer mensen in game zit. Dus echt leuk van bliz om de dupemethode zo op te lossen. Nadeel van torch op alle snelle gasten: firestorm gooit je animatie door de war. Dus je 3fpa attack gaat er even tussenuit. Al gaat het nog snel, dus echt een ramp is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Jacub86 schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:00:
[...]

Als ik m'n chars heb verkocht stuur ik wel wat fg's. Speel toch amper de laatste tijd.
thx, was niet mijn bedoeling maar is alvast pleister op de wonde.
Die scammer moeten ze perm bannen !

SA gemaakt:

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13438239&f=250&st=0#entry73068320

[ Voor 22% gewijzigd door yago op 17-12-2007 22:40 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:13:
[...]

thx, was niet mijn bedoeling maar is alvast pleister op de wonde.
Die scammer moeten ze perm bannen !

SA gemaakt:

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13438239&f=250&st=0#entry73068320
damn don, da's klote weer :(

hebzelf wel kunnen traden vandaag. heb mn eni van mn dreamver verkocht, en de amu die ik voor 20 fg had gekocht binnen 10 minuten verkocht voor 80 :o

't was ook wel een mooie; 20 fcr en 1 pallyskill :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:24:
[...]

damn don, da's klote weer :(

hebzelf wel kunnen traden vandaag. heb mn eni van mn dreamver verkocht, en de amu die ik voor 20 fg had gekocht binnen 10 minuten verkocht voor 80 :o

't was ook wel een mooie; 20 fcr en 1 pallyskill :D
zijn die dingen op scl ook wat waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:40:
[...]

zijn die dingen op scl ook wat waard?
JA 20 fcr is max op een amu, en dus redelijk wat waardals er goeie mods op zitten. 1 pally is wel het minimale, maar desalniettemin 80 fg'tes :P zo'n amu is ideaal voor en hammer met een eni :)

amu --> 20fcr
2 fcr ringen --> 20 fcr
hoto --> 40 fcr
to-gloves --> 20 fcr
arach --> 20 fcr
circlet --> 20 fr

dan kan je nl gewoon een HoZ dragen, en genieten van de extra block :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eerder zeggen de extra res ;) Die block maxxen is niet zo lastig icm holy shield ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
spirit in een sacred targe met een base res van 44 geeft ook genoeg res, neem daar nog een mara's bij en je zit al op full res.

(snap niet waarom men een spirit maakt in een schild zonder base res :s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

zo, 450+mf op mijn oude dmg lightsoso. Speelde toch amper, en als ik speelde deed ik wat MF. Dus een MF char van gebrouwen :). Nu nog een leuke amu:

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13436343&f=100

kick it :x

Heb nog steeds 25k lightning dmg, 10k chain dmg, 560 bolt dmg met 24 bolts. 63 of 83 fcr (met of zonder arach / tal belt) en met amu hoop ik wat extra. Dit tezamen met infi op merc werkt echt prima. Bosses liggen in secs, rest van de mobs in 2 casts nog steeds. Griffon maar weer verkopen dus, net als wat andere zut :).

[ Voor 45% gewijzigd door Flapmo op 18-12-2007 00:50 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:45:
[...]

JA 20 fcr is max op een amu, en dus redelijk wat waardals er goeie mods op zitten. 1 pally is wel het minimale, maar desalniettemin 80 fg'tes :P zo'n amu is ideaal voor en hammer met een eni :)

amu --> 20fcr
2 fcr ringen --> 20 fcr
hoto --> 40 fcr
to-gloves --> 20 fcr
arach --> 20 fcr
circlet --> 20 fr

dan kan je nl gewoon een HoZ dragen, en genieten van de extra block :D
maar dan nog, waarom zou je een blauwe +2 pally 20fcr amu kopen als je voor niet veel minder een rare gele +2 pally 20fcr +xtra mods kan hebben? (of is mijn geheugen defect en kan je maar 10fcr op een gele amu max krijgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:05:
[...]

maar dan nog, waarom zou je een blauwe +2 pally 20fcr amu kopen als je voor niet veel minder een rare gele +2 pally 20fcr +xtra mods kan hebben? (of is mijn geheugen defect en kan je maar 10fcr op een gele amu max krijgen?)
hij was gecraft ;)

vlgns mij kan je idd op 'normale'amu's geen 20 fcr krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
godverdomme

moet ik nou echt eerst als een gek gaan spammen willen mensen me "vertrouwen"?

http://forums.d2jsp.org/i...topic=13442328&f=170&st=0

dus omdat ik weinig posts heb wil hij niet eerst geven en omdat tie het geen high fg trade vind wil ie ook geen medi halen???

ik bied fucking nog wel 10fg meer dan het waard is, en ipv 20fg 30 fg bieden is fucking overpriced toch?

ik haat traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dit soort dingen zuigt idd, helaas kan je niemand dwingen met je te traden })

ben bezig met het verkopen van mn dreamer; speel te weinig de laatste tijd om 6 chars fully equied te laten staan ^^

tot nog toe alleen de enigma verkocht aan degene van wie ik zijn LLD spullen had gekocht, dus hij is in goede handen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jacub86 schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:28:
[...]

Als je shrine pakt gewoon BoS, dan shrine, dan fade.

En imho een van de grootste voordelen van fade is de 1% dr per hard punt. Dat is dus 20%dr en heerlijke resistances. Imho een uberskill.
Holy shit! 1% dr = damage reduce toch??

Stacked dat? want vroegah in 1.09 kon je 75% dr halen. Maar sinds 1.10 (naar mijn weten) nog maar 50%.

Dit zou dus betekenen dat een assa nog steeds ruim 80% dr kan halen? of is dit gecapped op 50.. dan zou dit natuurlijk nog goed zijn omdat je dan me bijv alleen een stormshield al voldoende DR hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:30:
[...]

Stacked dat? want vroegah in 1.09 kon je 75% dr halen. Maar sinds 1.10 (naar mijn weten) nog maar 50%.

Dit zou dus betekenen dat een assa nog steeds ruim 80% dr kan halen? of is dit gecapped op 50.. dan zou dit natuurlijk nog goed zijn omdat je dan me bijv alleen een stormshield al voldoende DR hebt ;)
Nee, stacked niet. CoH + stormshield + fade is overkill (maar hell, de rest van de mods op die items zijn :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens kun je nog steeds meer dan 50% halen: ES bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:30:
[...]

Damage reduction % is gecapped op 50% ja. Maar dat is nog steeds heel lekker, m'n java heeft namelijk ook iets van 45-50 en die krijgt zeer weinig schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meneer_brinkman schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:30:
spirit in een sacred targe met een base res van 44 geeft ook genoeg res, neem daar nog een mara's bij en je zit al op full res.

(snap niet waarom men een spirit maakt in een schild zonder base res :s )
Ik snap niet waarom mensen maras zo'n goede vangst vinden (om te sellen wel). Leuk, +2, maar ik kan +3 krijgen. En fcr. Die full res kom je toch wel aan. Hoto 35~ + spirit @40~+ torch 15~ + anni 15~ + anya 30. Dan heb je al 135. Nog 40 te gaan. Meeste hammers hebben to gloves, nog 10 cold. Pak wat leuke boots en helm en we praten nergens meer over. Rekening houden met ubermeph hoef je toch niet, in ubertrist heb je niet veel te zoeken.

Edit, en om te teleporten: goh, ik zie al die hammers met een holy freeze insight merc en maphack dus mana lijkt me niet echt een probleem, zeker niet die 2 mana die je per teleport (en je weet waar je heen moet) uitspaart.

[ Voor 12% gewijzigd door Pheno79 op 18-12-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:05:
[...]

Ik snap niet waarom mensen maras zo'n goede vangst vinden (om te sellen wel). Leuk, +2, maar ik kan +3 krijgen. En fcr. Die full res kom je toch wel aan. Hoto 35~ + spirit @40~+ torch 15~ + anni 15~ + anya 30. Dan heb je al 135. Nog 40 te gaan. Meeste hammers hebben to gloves, nog 10 cold. Pak wat leuke boots en helm en we praten nergens meer over. Rekening houden met ubermeph hoef je toch niet, in ubertrist heb je niet veel te zoeken.

Edit, en om te teleporten: goh, ik zie al die hammers met een holy freeze insight merc en maphack dus mana lijkt me niet echt een probleem, zeker niet die 2 mana die je per teleport (en je weet waar je heen moet) uitspaart.
+3 amu is dan alleen pally skills, tgaat denk ik er meer om dat mara's de beste middenweg is, +2 skills en res, maar voor de cta op switch is het ook +2 bo, wat toch weer extra leven betekent, dus extra life vs +1 skills, dan ga ik voor het extra life +1 bo is +3% life en mana

3% vs 1500 base life is toch zo'n 75 life erbij, dus 150 life erbij met +2 bo

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 18-12-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:39:
[...]

+3 amu is dan alleen pally skills, tgaat denk ik er meer om dat mara's de beste middenweg is, +2 skills en res, maar voor de cta op switch is het ook +2 bo, wat toch weer extra leven betekent, dus extra life vs +1 skills, dan ga ik voor het extra life
Iedereen heeft tegenwoordig een bo barb, dus imho nutteloos. Je kunt dan veel meer life krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topic gaat hard, zo wat te lezen :)

Zo druk laaste tijd, einde van het jaar druk op werk en thuis.
Volgende week lekker een week weg naar center parks.

Hopelijk kan ik voor die week ffkes me chars permen :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:40:
[...]

Iedereen heeft tegenwoordig een bo barb, dus imho nutteloos. Je kunt dan veel meer life krijgen ;)
nou, geef die mara's dan maar aan mij hoor, ik gebruik hem wel... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:52:
[...]

nou, geef die mara's dan maar aan mij hoor, ik gebruik hem wel... :D
Ik zou het geven als ik er 1 had. Ik heb nog wel 30 pgems in de aanbieding, ik moet er nog maar eens 10 bij zoeken, dan kan ik weer wat fg laten bijschrijven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diablo 2 is installed and ready to play :)

wel met een no cd patch want ik had mijn cds ritueel verbrand.. (ik was toen té verslaafd)

wie speelt hier hardcore ladder?

dan voeg ik jullie toe ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:58:
diablo 2 is installed and ready to play :)

wel met een no cd patch want ik had mijn cds ritueel verbrand.. (ik was toen té verslaafd)

wie speelt hier hardcore ladder?

dan voeg ik jullie toe ^^
Welcome to the club ;) maaruh sc ladder is leuker hoor! (nee joh geintje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik speel hcl, *mcdutchhc is de accountnaam.. Niet vaak online daar maar kom er steeds vaker :P

Meestal te vinden @ Scl onder *mcdutch :D

[ Voor 19% gewijzigd door McDutch op 18-12-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McDutch schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:38:
Ik speel hcl, *mcdutchhc is de accountnaam.. Niet vaak online daar maar kom er steeds vaker :P

Meestal te vinden @ Scl onder *mcdutch :D
Heb je al geadd, je accnaam gekregen van wuppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:45:
[...]

Heb je al geadd, je accnaam gekregen van wuppie :)
ng-kwakke, maar zie de laatste tijd steeds minder mensen online waardoor ik zelf ook minder geneigd ben om te blijven hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke, kan jij http://forums.d2jsp.org/i...topic=13442328&f=170&st=0 even in de gaten houden, 25 fg is al redelijk overpriced vind ik zelf, maar dat wil ik er nog steeds wel voor geven, helaas ben ik vanaf nu weer een weekje of wat offline, dus ik kan helaas de trade niet meer doen, dus mijn vraag of je in samenwerking met mooneater (die heeft mijn acc gegevens) zou willen traden voor me

waarschijnlijk zal ik 28 a 29 december nog weer even online zijn, tot die tijd, prettige kerstdagen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
kwakke01 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:58:
[...]

ng-kwakke, maar zie de laatste tijd steeds minder mensen online waardoor ik zelf ook minder geneigd ben om te blijven hangen...
Ik ben de laatste tijd ook erg vaak online wel op scl zoek meestal wel iemand die nl spreekt. Het is inderdaad niet fijn om alleen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn accountname is *Laghaim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kwakke is hc trouwens.

Same here, mf een beetje af en toe maar bij gebrek aan gezamelijke games haak ik vaak snel weer af :x.

Tollo big thx voor je rals en amys :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
iedereen op scl kan mij ook wel adden: pkunk

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:31:
iedereen op scl kan mij ook wel adden: pkunk
/f add *Dalyxia

volgend jaar ben ik weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mainuser X schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:19:
[...]

Ik ben de laatste tijd ook erg vaak online wel op scl zoek meestal wel iemand die nl spreekt. Het is inderdaad niet fijn om alleen te spelen.
Dat is de reden voo rmij om wat minder te spelen, ik zie er te weinig. Of men loopt solo te mf'en. Ik wil alleen maar grappige builds maken, maar in je eentje is boosten niet leuk. Niet onmogelijk, met 4 d2+lodkeys is dat wel te doen. maar nogal saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:17:
[...]

Dat is de reden voo rmij om wat minder te spelen, ik zie er te weinig. Of men loopt solo te mf'en. Ik wil alleen maar grappige builds maken, maar in je eentje is boosten niet leuk. Niet onmogelijk, met 4 d2+lodkeys is dat wel te doen. maar nogal saai :)
check :P heb zelf ook niet veel tijd hoor, maar als ik dan online ben zie ik de laatste tijd weinig mensen :(

heb hem eff ge-pmed daly, w8 op z'n antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:17:
[...]

Same here, grappige builds en met 1 key helemaal geen optie om zelf te boosten.

Add me HC *dedlmagik

Ben druk en volgende week een volledige week weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes eidelijk mijn Got wachtwoord weer terug.
Ik denk ik post ook even een teken van leven.

heb het atm heel erg druk met school en examens en weet ik wat nog meer.
Heb dus heel weinig tijd om te spelen en kom eigenlijk aleen online om te zorgen dat ze niet expiren.

Zodra ik weer wat meer tijd en zin heb ga ik er weer hard tegenaan, Hcl scl en Classic =)

Groeten Sjorzo.

(en mocht ik jullie niet meer spreken tot de jaarwisseling Alvast hele fijne dagen.) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na gelezen te hebben hoe imba fade is ga ik denk ik respeccen (oftwel rerollen ^^) heb nu maar 1 in fade gedaan.
Maar zover ik bij de tooltip las staat er niets over Damage reduction, alleen maar over resist + curse duration reduction. of ben ik scheel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:00:
Yes eidelijk mijn Got wachtwoord weer terug.
Ik denk ik post ook even een teken van leven.

heb het atm heel erg druk met school en examens en weet ik wat nog meer.
Heb dus heel weinig tijd om te spelen en kom eigenlijk aleen online om te zorgen dat ze niet expiren.

Zodra ik weer wat meer tijd en zin heb ga ik er weer hard tegenaan, Hcl scl en Classic =)

Groeten Sjorzo.

(en mocht ik jullie niet meer spreken tot de jaarwisseling Alvast hele fijne dagen.) :Y)
eensgelijks :D
volgende week ben ik er niet kom 31ste terug :)
eensgelijks :o (vanaf halverwege volgende week dan :+ )

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 18-12-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:45:
godverdomme

moet ik nou echt eerst als een gek gaan spammen willen mensen me "vertrouwen"?

http://forums.d2jsp.org/i...topic=13442328&f=170&st=0

dus omdat ik weinig posts heb wil hij niet eerst geven en omdat tie het geen high fg trade vind wil ie ook geen medi halen???

ik bied fucking nog wel 10fg meer dan het waard is, en ipv 20fg 30 fg bieden is fucking overpriced toch?

ik haat traden
heb z'n pm binnen, 30 fg'tjes en vanaaf heb je hem; regel wel met moon dat ie jouw kant opgaat.

damn, moet ik eff een char deleten zodat ik een scl-char kan maken om te traden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:07:
Na gelezen te hebben hoe imba fade is ga ik denk ik respeccen (oftwel rerollen ^^) heb nu maar 1 in fade gedaan.
Maar zover ik bij de tooltip las staat er niets over Damage reduction, alleen maar over resist + curse duration reduction. of ben ik scheel? :P
Hidden bonus, lvl 20 fade = 20%DR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:00:
Idd alvast de beste wensen, volgende week ben ik er niet kom 31ste terug :)

p.s vertrek pas vanaf maandag maar weekend ben ik er vrijwel nooit

[ Voor 11% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max dmg reduce is toch verlaagd naar 50%

is dat pvp only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
whehe gisteren voor 6.5fg mn ama weer aangekleed :D
had een WWs gevonden (moet ik nog uppen) dus ff goedkoop runewordje gemaakt (hel + 3sox armour gekocht) de rest had ik inmiddels allemaal al zelf gevonden.

speelt wel geinig, ze kan zelfs diablo solo'en :D (het duurt alleen tering lang )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:20:
max dmg reduce is toch verlaagd naar 50%

is dat pvp only?
50% voor pvm en pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een soortgelijk vraagje

ik hoorde dat multiple shot van bowazon is generfed?

alleen de middelste 2 pijlen doen knockback/crushing blow oid?

moet ff wennen aan 1.11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:38:
nog een soortgelijk vraagje

ik hoorde dat multiple shot van bowazon is generfed?

alleen de middelste 2 pijlen doen knockback/crushing blow oid?

moet ff wennen aan 1.11 :p
gelukkig wel, anders hadden we én hammerdins en multishot bowas rondlopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je multishot in pvm gebruikt doen wel alle pijlen knockback/crushing blow toch?

en als je bijv. een jah rune in je wf doet --> ignore target defense dan heb je in pvm toch geen attack rating nodig? dus ook die AR boost skill niet.. werkt ignore target defense ook op bosses?

werkt pierce nog in pvp? of is er een maximaal aantal penetraties (dit klinkt echt verkeerd :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crushing blow zeker niet.

Je hebt alleen geen ar nodig tegen normal gasten, bij bosses heb je een probleem. Penetrate blijft dus erg aanlokkelijk :)

Pierce en guided arrow is al opgelost, dat gebeurt niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

near rip net met me paly :D hij werd dik hard geowned door lord seis met ze fana en ze minions :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, even een ist gecraft na wat hellforge runs. CoH komt steeds dichterbij en de prijzen dalen nu al naar 115 fg. Het dupen wordt erger :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:33:
near rip net met me paly :D hij werd dik hard geowned door lord seis met ze fana en ze minions :D
Had ik ook vaak toen ik nog van bovenaf op ze teleporte, tegenwoordig kom ik van de zijkant en dan heb je dat probleem nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow gister weer een beetje zitte runnen met een paar maten, wat we nu doen is wel grappig.
Ik heb een fireball mf sorc, en 2 vrienden van me 1 een smiter en de ander een hammerdin (redelijk poorly geared wel ^^ ) maargoed ik teleport voor hen naar chaos sanc, zij gaan die clearen en diablo killen.
Ondertussen doe ik andy, countess, summoner, mephi, nihilathak (wat een kl**tz*k is dat zeg met ze corpse xplode).
Hierna zijn zij klaar met dia en runnen we samen baal en hierna het zooitje weer overnieuw, vind het wel leuk zo: Coop + mf + expen in 1 :)

Vond gister uit nilatak een nightwings veil, weet niet of hij veel waard is heb er 1 um voor geboden gekregen. hij heeft 9% xtra cold damage en 9 cold absorb, ook nog een RBF lightning +5 -3 lvl up gevonden, die helaas maar een lemmetje oid waard is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Voor nitha moet je gewoon even natures peace aandoen :). Dan is er geen corpse expl. mogelijk.

Iemand trouwens een cta over? (Jacub jij verkocht je zut :?).

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=13477963&f=100

Hoeft niet al te persee x/6/x te zijn, als iemand er hier een heeft name your price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie verkocht hier een low lvl dueller paladin voor forumgold?

of was dat niet hier :p

ik heb zeer binnenkort forumgold :) 1 a 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:47:
Voor nitha moet je gewoon even natures peace aandoen :). Dan is er geen corpse expl. mogelijk.
Damn dat is inderdaad een goed idee zeg haha, dat ik daar niet aan gedacht heb :X wat is die waard in runes? pulletje oid?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

ik weet dat kwakke een HC char had ooit, die ging dood of hij nu zn items verkoopt weet ik neit :).

@hierboven
Niet echt veel geloof ik :d

[ Voor 17% gewijzigd door Flapmo op 19-12-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:01:
wie verkocht hier een low lvl dueller paladin voor forumgold?

of was dat niet hier :p

ik heb zeer binnenkort forumgold :) 1 a 2 dagen
--> http://gathering.tweakers...message/29269451#29269451

in ik heb nog spul liggen voor een lvl 18 guided arrow pk-er

daarnaast ben ik nog steeds bezig met een lvl 21 pk-er, maar die moet nu dus weer opnieuw gelevelled en gequest worden :(

jacub gaat voor pure dam, ik ga voor owning ib-ers ;)
mijn lvl 21er krijg oa
202 coldres sup.heraldic shield
hawkmail met een 15 maxdam
war axe met 19 ED en 89 maxdam aan jewels erin :o
45 maxdam crown
angelic set
sigon gloves/boots/belt, of een betere rare belt...

als de mijne af is loop ik ermee door baalies tot ik lvl 25 heb berijkt,en dan gaat ie in de verkoop :)

c/o op jacubs gear is 180 fg btw..

[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 19-12-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik heb mijn charger al verkocht :p

M'n mf soso ook.

Flapmo: CTA heb ik niet voor je helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:04:
[...]

Damn dat is inderdaad een goed idee zeg haha, dat ik daar niet aan gedacht heb :X wat is die waard in runes? pulletje oid?
ingame idd een pul,
op jsp 1 fg lijkt me zo (10 fg = 40 pgs, dus reken maar uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JAAAAA INTERNETTTTTTTTTTTTTTT

hehe, dat ging toch best wel rap, 10 minuten geleden pakket van kpn gekregen van de postbode, aansluiten en internet doet het direct, heerlijk

duss, kwakke, zal ik 30 fg overmaken naar jouw?

woei woei woei woei woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Dalyxia schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:08:
JAAAAA INTERNETTTTTTTTTTTTTTT

hehe, dat ging toch best wel rap, 10 minuten geleden pakket van kpn gekregen van de postbode, aansluiten en internet doet het direct, heerlijk

duss, kwakke, zal ik 30 fg overmaken naar jouw?

woei woei woei woei woei
Feli!!!!!!

Kwakke heeft je arachnid, hij staat dus nog _niet_ op je acc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:48:
[...]

Feli!!!!!!

Kwakke heeft je arachnid, hij staat dus nog _niet_ op je acc :)
maak ik gewoon 30 fg naar kwakke over, dan krijg ik hem vanavond ofzo wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook maar is goed beginnen met dat FG denk ik, had al een accountje aangemaakt op d2jsp maar snapte er geen hol van.

Bood een keer een diablo lvl 80sc aan met 175psn dmg maar kreeg totaal geen reacties en post was binnen een minuut van de pagina verdwenen door andere posts.

Iemand enig id wat een nightwings waard is in FG? hij heeft 9% extra cold dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Tja, als mensen het niet nodig hebben bieden ze ook niet :). En dan sta je snel page 2. elke 3 uur mag je bumpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Flapmo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:03:
Tja, als mensen het niet nodig hebben bieden ze ook niet :). En dan sta je snel page 2. elke 3 uur mag je bumpen :).
bij mij op jsp elke 4 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
Medespelers ik had ergens gelezen dat je een item kon unsocketten (socets leeg maken) Ik heb een spiked thorn gevonden en per ongeluk gesoked. Wie weet hoe ik hem er uit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb binnenkort ongeveer 200 forumgold.. wat zal ik er mee gaan doen?

beginnen op hcl of scl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mainuser X schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:13:
Medespelers ik had ergens gelezen dat je een item kon unsocketten (socets leeg maken) Ik heb een spiked thorn gevonden en per ongeluk gesoked. Wie weet hoe ik hem er uit haal.
hel rune en een town portal scroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:33:
[...]

hel rune en een town portal scroll.
de gesockete rune ben je wel permanent kwijt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:29:
ik heb binnenkort ongeveer 200 forumgold.. wat zal ik er mee gaan doen?

beginnen op hcl of scl?
ik zou zelf scl beginnen want de items zijn daar goedkoper en als je doodgaat ben je ze niet kwijt ;)

en voor 200fg heb je al bijna een cheapass hammerdin! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:44:
[...]

de gesockete rune ben je wel permanent kwijt dan :)
Yup. Maar dat lijkt me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:56:
[...]

Yup. Maar dat lijkt me logisch.
In Hellgate London kan je gesockete items gewoon er weer uit halen voor gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:34:
[...]

maak ik gewoon 30 fg naar kwakke over, dan krijg ik hem vanavond ofzo wel
had de discussie hier gemist :P komt vanaaf wel goed :) moon heeft de acct details van got-pk ook, dus die kan hem er evt ook vanaf halen als jullie beiden online zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:02:
[...]

In Hellgate London kan je gesockete items gewoon er weer uit halen voor gold
Maar dat is geen diablo, dus nuancering: in diablo is dat logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:08:
[...]

Maar dat is geen diablo, dus nuancering: in diablo is dat logisch :P
okok jij hebt gelijk :P

naja nu dan dit direct maar, ik krijg nu ineens het bericht dat d2 niet naar Realm kan connecten, en dat ik poort 6112 moet openen, is dat een tempban of wat was dat ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:15:
[...]

okok jij hebt gelijk :P

naja nu dan dit direct maar, ik krijg nu ineens het bericht dat d2 niet naar Realm kan connecten, en dat ik poort 6112 moet openen, is dat een tempban of wat was dat ook alweer?
Dat kan een tempban zijn, of als je het voor het eerst probeert: zet poort 6112 open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
tempban bij mij :)

maar ik heb nu eindelijk een manier gevonden om hier binnen 2 seconden vanaf te zijn lol (heb kabel, dus vast ip adres op mac)

- mac adres veranderen met proggie
- kabeltje erin en eruit

doei tempban ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.