Nou ik ben ondertussen ook al een weekje of 2 onder de pannen met mijn Jetway HD3870,
Korte "eerste" indruk; Paar probleempjes gehad bij het installeren van de drivers maar na installatie van de Betadrivers van cdrom waren die problemen opgelost.
Allereerst Armed Assault uitgeprobeerd om een idee te krijgen van de power
Settings: 1500 meter viewdistance (drawdistance, 2000 is ook nog redelijk goed te doen maar niet
echt veel nut in de meeste gevallen)
Alles op max detail
1680x1040
Driversettings: alles vol open op AA/MSAA, AF en texturequality ed.
Resultaat: WOW

heerlijke beelden tegenover m'n oude X800XL en alles draait ook nog eens
redelijk soepel ( 20-30 average in drukke gebieden zoals stad of bos met een redelijk
aantal eenheden op het scherm)
Bij afsluiten van de 3D applicatie gaat het helaas mis, complete reboot zonder foutmelding oid.
Al verschillende dingen geprobeerd maar kan nog steeds niet herleiden waar dat probleem vandaan komt, ik vermoed dat het met de Powerplay schakeling te maken heeft (300Mhz desktop-777 Mhz 3D) Hitte is rond de 70-80 graden met een licht throttelende cooler dus within limits en zou dan ook geen oorzaak mogen zijn.
Zelfde verhaal in FEAR. Zeer goed beeld, lekker framerates en geen problemen totdat de applicatie af word gesloten.
EvE trinity edition is daarentegen een ander verhaal...Full settings (nieuwe full directx9.c engine) en geen enkel probleem bij afsluiten applicatie.
Gisteravond dan toch maar eens de Crysis demo gedownload,
Settings; 1680x1040
Alle settings op high
AA uitgeschakeld op driverniveau
Geen enkel probleem en vrijwel geen enkele hapering te bemerken

ik mis de AA niet
eens zo mooi dat het er uit ziet. Heb de full limited edition dan vandaag ook maar meteen
even bij de Free gehaald

.
Vreemd genoeg hier geen probleem bij afsluiten applicatie (demo) misschien dat ik er nog
wel last van ga krijgen.
All in all dik tevreden maar verbaasd over de problemen die ik heb op dit moment..