Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn, ik moet zeggen. Na de "teleurstellende" reviews was ik enigszins huiverig om NFS:Pro Street te halen, zelfs voor 25eur bij de Wehkamp voor mn PS3 natuurlijk :D Maargoed dat kan je niet laten liggen, en gister hele tijd met een maat van me zitten racen en het was echt heerlijk lekker elkaar beuken, "dogfights" en nek-aan-nek elke race de finish over.

Principeel natuurlijk de basis van elk race spel, maar ik vind NFS toch wel een heerlijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
kben nu bezig met die drift king is me eerst king. ik vind het wel iets te makkelijk dat driften maar misschien komt dat doordat het voor mijn dan bij de vorige series veelste moeilijk was. die records breek je allemaal met 2 vingers in je neus? is de ae86 nou de beste driftwagen dan of ben ik zo goed?:') ik vind het nogmaals een pracht spel en op de x360 ziet het er allemaal gelikt uit.

nog even over het wheelie gebeuren dat vind ik maar grote onzin, moet je daar nou een speciale auto voor hebben of gewoon je drag auto meer opvoeren/anders afstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Man, wat is die Dodge Charger een rotbak.. Vliegt zo door de eerste 3 versnellingen heen maar begint bij de 4e versnelling met ontzettend lage toeren..

Al aardig wat met de tuning lopen spelen van het beestje, maar dat heeft hem niet echt veel beter gemaakt.. Misschien nog maar 's rotzooien.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
ik heb ook gemerkt dat als je in king-mode alle assists uitzet, het bijna niet te doen is je auto fatsoenlijk (voor grip in dit geval) te tunen.. ben gister ruim een uur bezig geweest met mn 350z in practice mode en het leek wel alsof de auto precies het tegenover gestelde deed als mijn setup. Ik kreeg hem gewoon met geen mogelijkheid fatsoenlijk afgesteld. Toen de assists weer aangezet (nog wel in king-mode) en tadaa.. probleem opgelost. Half uurtje practice mode gedaan, maar nu zodra ik iets veranderde voor een betere grip-setup merkte ik dit direct (in positieve zin). Probleem opgelost, maar je zou toch verwachten dat het tunen het best tot zijn recht komt als alle assists uitstaan. Hebben andere mensen dit ook gemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Patch eind december:

http://www.nfsplanet.com/en/news/4333/

lan play = hamachi play :*) (hopelijk)

[ Voor 8% gewijzigd door Shva op 07-12-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shva schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:50:
lan play = hamachi play :*) (hopelijk)
_/-\o_

Ik had eigenlijk niet verwacht dat EA zo snel met een patch zou komen. Meestal laten ze zoiets veel te lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:44:
Man, wat is die Dodge Charger een rotbak.. Vliegt zo door de eerste 3 versnellingen heen maar begint bij de 4e versnelling met ontzettend lage toeren..

Al aardig wat met de tuning lopen spelen van het beestje, maar dat heeft hem niet echt veel beter gemaakt.. Misschien nog maar 's rotzooien.. :(
De 4e versnelling is dan de juiste versnelling om het NOS-knopje in te drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:34:
[...]

De 4e versnelling is dan de juiste versnelling om het NOS-knopje in te drukken :)
Dat begreep ik, maar dan nog komt het ding nog niet over de helft van zijn toerental heen aan het eind van de NOS.
Heb hem nu ingeruild voor een Impreza, en haal nu een stuk betere resultaten op de drag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

SoaDmaggot schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:44:

Waarschijnlijk heb je dan niet genoeg grip en zijn je wielen de eerste 3 versnellingen nog aan het spinnen en dan als je over schakelt naar zijn 4 hebben ze inees wel genoeg grip en blijk je veel langzamer te rijden dan je wielen dachten dat je ging.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Denkende wielen? Moet niet gekker worden.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
lijkt me erg sterk dat ik 3 versnellingen lang (van 0 - ~180) continue last heb van spinnende wielen, niet? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-08 10:44
nee dat is niet gek

ff een overdreven voorbeeldje (maar wel zelf gedaan) :P
je auto staat op ijs
voorwielaangedreven auto
handrem er op zodat je achterwielen vast staan
en nu maar gas geven tot je in de 5e versnelling zit gaan je wielen 160 km/h (geeft je km teller aan) en je gaat toch maar met ±30 km/h vooruit

jij heb nu dan wel veel meer grip maar ook heel veel meer kracht in die motor van je
meer grip kan je krijgen door je suspension beter af te stellen

[ Voor 19% gewijzigd door YoureDoomed op 07-12-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:46:
lijkt me erg sterk dat ik 3 versnellingen lang (van 0 - ~180) continue last heb van spinnende wielen, niet? :')
Ik heb net voor de gein bij mijn Charger alle tractionupgrades naar stock gezet en de rest lvl 3 of 4.
Mijn tijd nu is 12.14 ipv onder in de 7 sec. Dit komt doordat hij in de eerste paar versnellingen gigantisch blijft slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Murk schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:33:
Denkende wielen? Moet niet gekker worden.
Ze hebben af en toe ook een eigen wil, zullen ze toch ook wel kunnen denken? :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

superduper schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:49:
Ik blijf me af en toe verbazen over de rare bugs en designkronkels in dit spel.

- Al diverse keren gehad dat na een race het menu niet meer werkt. Je kan alleen je shadow nog saven maar return en restart werken niet meer. Erg irritant als je net die lastige speedrun hebt gewonnen :(
Jah een vriend van mij heeft dit probleem ook... Run jij ook Vista?
Hopen dat het met de patch opgelost wordt.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is er een optie om de analoge input van een controller (stuur) uit te schakelen in het menu? Het menu is nu onbruikbaar als ik een stuur aansluit tenzij ik de pedalen precies goed intrap, handig is anders.

Is er trouwens helemaal geen manier om even snel een willekeurige race te rijden?

[ Voor 17% gewijzigd door Olaf van der Spek op 07-12-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:44:
Is er een optie om de analoge input van een controller (stuur) uit te schakelen in het menu? Het menu is nu onbruikbaar als ik een stuur aansluit tenzij ik de pedalen precies goed intrap, handig is anders.

Is er trouwens helemaal geen manier om even snel een willekeurige race te rijden?
In het hoofdmenu voor Raceday kiezen en daarna voor Solo, zo kun je makkelijk een raceday maken met banen die je zelf leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:26:
In het hoofdmenu voor Raceday kiezen en daarna voor Solo, zo kun je makkelijk een raceday maken met banen die je zelf leuk vind.
Die optie had ik gevonden, maar dat kan ik niet 'even snel' noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:56:
[...]

Die optie had ik gevonden, maar dat kan ik niet 'even snel' noemen.
Als je daar naar rechts gaat staan er een zooi met events met pre-tuned auto's waar je uit kunt kiezen.
Vind ik aardig snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

YoureDoomed schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:04:
nee dat is niet gek

ff een overdreven voorbeeldje (maar wel zelf gedaan) :P
je auto staat op ijs
voorwielaangedreven auto
handrem er op zodat je achterwielen vast staan
en nu maar gas geven tot je in de 5e versnelling zit gaan je wielen 160 km/h (geeft je km teller aan) en je gaat toch maar met ±30 km/h vooruit

jij heb nu dan wel veel meer grip maar ook heel veel meer kracht in die motor van je
meer grip kan je krijgen door je suspension beter af te stellen
2 woorden: steen en onder... rest mag je zelf invullen :o

Tis een spel, die kennen geen snelheidsmeter als in de auto.
Hoe sneller jij je over het beeld begeeft dat rekent die om in km/h/mph

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Als je zelf je raceday maakt, dan kan je geen eigen wagens gebruiken? How retarded is that!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Shaidar schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:56:
Als je zelf je raceday maakt, dan kan je geen eigen wagens gebruiken? How retarded is that!
afaik kan het wel, máár als je zoals Olaf even snel een race wil spelen om rond te crossen, kan je prima een track + pretuned auto kiezen om écht even snel actie te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Ofwel zie ik dit verkeerd ofwel is dit een fout in het spel..de time challenge tegen Ryo over 4 ronden.
Ryo haalt me nooit in dus rij ik automatisch de snelste tijden en toch eindig ik tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
dat je voor hem rijd betekent niet dat je sneller bent he... als jij 15 sec voorligt, en dan nieuwe ronde begint, en hij maakt die achterstand tot 5 sec, rijd hij dus 10 sec sneller dan jij he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Baberuth schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:55:
dat je voor hem rijd betekent niet dat je sneller bent he... als jij 15 sec voorligt, en dan nieuwe ronde begint, en hij maakt die achterstand tot 5 sec, rijd hij dus 10 sec sneller dan jij he :)
Zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe werkt die sector race precies?
Het lijkt erop dat het slimmer is telkens een iets snellere tijd neer te zetten dan direct de snelste tijd en die dan te behouden, dat is een beetje vaag.

En met de andere races heb ik geen moeite, maar bij sector races lijkt de AI veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:14
Baberuth schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:55:
Okay.Ik snap het.
Beetje frustrerend. Net verloren op 1 honderste van een seconde.

@ sector races..gewoon zo hard mogelijk doorheen vlammen.

[ Voor 7% gewijzigd door internaut op 09-12-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

internaut schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:48:
[...]

@ sector races..gewoon zo hard mogelijk doorheen vlammen.
Niet dus... Telkens als je een tijd verbetert mag je de punten meenemen... Dus je kunt beter elk rondje iets sneller gaan en blijven verbeteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MikeyMan schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:50:
[...]

Niet dus... Telkens als je een tijd verbetert mag je de punten meenemen... Dus je kunt beter elk rondje iets sneller gaan en blijven verbeteren...
Nee, da's niet de 'juiste' tactiek eigenlijk :P

Je moet meteen het eerste rondje alle poortjes pakken, voor de eerste gebruik je nitro, en de rest probeer je 'gewoon' te pakken. Als je alles hebt krijg je nl 500 punten bonus.
De tweede en derde (of ook nog vierde) ronde ga je je steeds op één deel focussen, als je dan bij de volgende een gare tijd hebt omdat je de bocht uit vloog of stom instuurde, maakt het niet uit, maar in die ene sector kan niemand sneller dan jij :P

Verder kun je een beetje auto's ophouden enzo als je je verveeld tijdens die races :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die 500 punten bonus voor alle sectoren krijg je later volgens mij ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op het moment dat "alle sectoren groen zijn" krijg je +500 bonus, kan ook later zijn idd. De anderen ophouden werkt wel idd, maar vooral bij snelste ronde zetten. Ronde 1 heel rustig aan, ronde 2 zo snel mogelijk met nitro, ronde 3 stilstaan tot de rest eraan komt en zorgen dat ze geen snellere tijd zetten. Dit werkt leuk bij Ebisu met de M3 op het rare bergcircuitje. De AI wil je daar graag foppen met een nét iets snellere ronde op het laatste moment.

[ Voor 10% gewijzigd door Gianni Rombios op 09-12-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nu eigenlijk zeggen wat de beste auto voor:
Grip:
Drag:
Speed:
Drift:
Is? Ik zit wel nog niet zo ver (37%) maar ik doe men best. Money heb ik genoeg. Wat me ook al is opgevallen en heel irri is dat is dat men nissan 350Z schuin gaat bij drag. Dat is erg irri bij wheelie comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

yes, ik sta eerste op de online raceday rankings bij autopolis griprace :P

(k4m1z0r) :P

[ Voor 9% gewijzigd door Shva op 09-12-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:22:
Kan iemand nu eigenlijk zeggen wat de beste auto voor:
Grip:
Drag:
Speed:
Drift:
Is? Ik zit wel nog niet zo ver (37%) maar ik doe men best. Money heb ik genoeg. Wat me ook al is opgevallen en heel irri is dat is dat men nissan 350Z schuin gaat bij drag. Dat is erg irri bij wheelie comp.
Grip: evo X
Drag: charger R/T
Speed: lambo LP640
Drift: (geen idee gaat allemaal slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
feep schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:45:
[...]

Grip: evo X
Drag: charger R/T Lotus Elise
Speed: lambo LP640 - was een prosche hier nog goed? De 911 turbo?
Drift: (geen idee gaat allemaal slecht) - agreed

[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 09-12-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan met een Lotus geen wheelie doen!! Ik ben de cars nu allemaal aan het upgraden tot lvl 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-08 10:44
jij niet? ik krijg em niet eens aan de grond :P

bij de start omhoog en nooit meer naar beneden

er zijn wel snellere wagens dan de elise maar die zijn ook wel een stuk duurder

wat ook wel een leuke bak is is de toyota supra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grip: Porsche GT2
Drag: Dodge Charger R/T of Pagani Zonda
Speed: Lamborghini LP640 of Ford GT40
Drift: Lotus Elise

Ik moet niets hebben van die Japanse speelgoedautootjes

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Grip: Evo X
Drag: Porsche GT2, Wheelie: Dodge Viper
Speed: Porsche Turbo
Drift: Mazda RX7 (die je van de driftking kado krijgt)

Speed is toch het lastigst vind ik, de Porsche Turbo is niet het snelst maar stuurt wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva

Shva

aka Jos_theboss

porsche gt2 als grip? lol die zuigt dik in de bochten, zonda is de beste gripbak imo...

[ Voor 5% gewijzigd door Shva op 09-12-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor grip is een goeie besturing nodig dit had ik met de subaru alles op lvl 3 maar nu niet met die evo x alles op lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de charger gaat ook cheef in de wheelie comp en in een gwn drag race hoe komt dit toch hoe kan ik nu een degelijke wheelie doen als die voortdurend tegen kegels enzo vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:31:
de charger gaat ook cheef in de wheelie comp en in een gwn drag race hoe komt dit toch hoe kan ik nu een degelijke wheelie doen als die voortdurend tegen kegels enzo vliegt.
Ik vind het bij de charger wel mee vallen hoe veel scheef trekt. Meestal is het prima onder controle te houden en anders laat ik m lekker langs de muur schuren. remt amper af 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wheelie kan je hem toch niet controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening met beste auto's:
Grip: Porsche 911 Turbo (4wd, veel power, trekt als een gek)
Drag: Dodge Charger (950PK)
Speed: Lambo LP640 (403KM/u)
Drift: Mazda RX7 (hoog toerige motor, drift gewoon lekker :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel FT raken jullie ver bij een wheelie ik raak max 600 niet veel weet ik:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wat voor een tijden haal je dan in drag met die charger? ik haal maar 13.13. Met men 350Z haalde ik net onder 8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:39:
en wat voor een tijden haal je dan in drag met die charger? ik haal maar 13.13. Met men 350Z haalde ik net onder 8s
In hoeverre heb je onderdelen gekocht en heb je hem getuned?
Ik haal meestal rond de 7 sec.

Als ik jou was zou ik ook proberen de Edit-knop te gebruiken anders krijg je geheid gezeur..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Heb het spel al uitgespeeld - of althans die idioot die niet kan rijden in de laatste race verslagen ... maar ik blijf het spel gewoon slepen, racedays die ik nog niet afgewerkt had completen. Dat had ik afgaande op de demo nooit kunnen denken :)

Is het maximum "level 3" dat je kan kopen van parts? Ik kan me vergissen, maar ik heb toch al ergens level 4 zien staan... iemand?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry ik haalde zonet 12.50 met de charger bij 1/2 mile dit deed ik toch beter mer 350Z wel jammer dat die altijd enorm scheef gaat? overal lvl3. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld zit nog maar aan 40% ik wil wel alles gedomineerd hebben he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:10:
Is het maximum "level 3" dat je kan kopen van parts? Ik kan me vergissen, maar ik heb toch al ergens level 4 zien staan... iemand?
De level 4 parts kun je winnen door de juiste cards te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg me toe kleintje_jeroen[at]hot...
kannen dan wat tips delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
Wat een pokke spel zeg, sinds Most Wanted zijn ze wel heel erg downhill gegaan met deze serie. Blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Grip: Subaru Imprezia STI (bocht lvl3), Mitsubishi EVO IX (oval etc lvl3)
Drag: Toyota Supra (1048PK, lvl 3!)
Speed: Nissan GT-R -> Hier ben ik nog niet uit?
Drift: Mazda RX7 (gewoon dé beste driftcar, alles een éitje)

Japanse renstal ;)

Heb wel pech gehad met mn markers, geen lvl 4 parts, en ook geen free car marker
Alleen speed races nog doen, maar daar ben ik nog niet echt uit...

Afstelling maakt wel veel uit, dat vind ik wel tof

[ Voor 3% gewijzigd door JBplap op 10-12-2007 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Hangt trouwens erg van je controller/keyboard af welke wagen aan te raden is :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
TigerXtrm schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:51:
Wat een pokke spel zeg, sinds Most Wanted zijn ze wel heel erg downhill gegaan met deze serie. Blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven.
En, waar is de onderbouwing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:23:
[...]

Dat snap ik ook wel, maar dat is wel erg algemeen. Ik bedoelde eigenlijk te vragen of het misschien handig is bepaalde versnellingen (1 en 2 bijv.) erg lang te houden in vergelijking met anderen. Dus dat het voor een bochtig circuit beter is om de 1 en 2 lang te houden maar de 3 en 4 erg kort. Ik heb dus nog niet helemaal door wat de ideale versnelling ratio's zijn.
Ik zat ook te knoeien, voor drag, met de instellingen van de auto. Fout !!!
Voor een snelle drag tijd moet je koppel hebben !!! Koop dus een auto met een grote motor, daar haal je met upgrades meer koppel uit.
Snel schakelen is een pre, dus die oude bakken wordt een probleem, hoe mooi ze ook zijn. Kost veel geld om die versnellingsbak wat vlotter te krijgen. Dus ga voor nieuwere auto, zoals de Mustang (evt shelby) of de GTO.

Mijn getunede GTO doet 1/4 mijl onder 8 seconden, en 1/2 onder de 11 seconden.
Mijn getunde shelby gt 500 (de nieuwe) doet daar niet veel voor onder.
Mijn getunde EVO (800+ PK) kan alleen maar dromen van die tijden. Dik 14 op de 1/2 en niet onder de 10 te krijgen op de 1/4 mijl. Ondanks lang prutsen aan vanalles en goud betalen aan upgrades.

Over de algemene settings: Standaard is vaak goed. Als de auto onder controle is, dan kan de NOS power wat omhoog. Evt de zes heeeel lang maken, voor net die extra km op de 1/2 mijl.

Voor grip: Zet alles voor wat losser en achter wat strakker, dan gaat de auto wel wat kwispelen maar stuurt beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerXtrm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-06 18:39
SoaDmaggot schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:33:
[...]

En, waar is de onderbouwing? :)
Tis een game van EA. Daar moet je hoe dan ook geen geld aan uit geven. :P

Maar serieus. Need for Speed is een straatrace spel. Zo is het begonnen en dat moet het ook blijven. Het feit dat ze dat er dus uit hebben gehaald (en het spel nog steeds pro street durven te noemen? :S) knaagt aan mij.

Daarbij komt: Met alle grafische opties op hoog ziet het spel er gewoon net zo belabberd uit als 3 Need for Speed games geleden. Ze gebruiken de zelfde k*t engine en zijn te lui om een nieuwe te bouwen.
Ze hebben niet eens meer de moeite genomen en degelijk verhaal in het spel te verwerken of de cutscenes met echte mensen op te nemen.

Ik vind ook niet echt dat er een gevoel van snelheid in het spel zit, ik voel me af en toe net een oud omaatje als ik een bocht neem met 50.

Sorry maar een oude hergebruikte engine en heel wat knipwerk in wat ooit een goede spelreeks was vind ik geen 50 euro waard. Mag toch ook hopen dat er geen mensen zijn die zich op die manier laten naaien :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TigerXtrm schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:48:
[...]
Maar serieus. Need for Speed is een straatrace spel. Zo is het begonnen en dat moet het ook blijven. Het feit dat ze dat er dus uit hebben gehaald (en het spel nog steeds pro street durven te noemen? :S) knaagt aan mij.
Je weet blijkbaar niet eens wat prostreet betekent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prostreet
Er staat niet voor niets Pro voor.
Daarbij komt: Met alle grafische opties op hoog ziet het spel er gewoon net zo belabberd uit als 3 Need for Speed games geleden. Ze gebruiken de zelfde k*t engine en zijn te lui om een nieuwe te bouwen.
Dan heb jij blijkbaar nog steeds dezelfde boutcomputer als 3 Need for Speed-games geleden en jammer je nu omdat je pctje het niet trekt. Of je bent slechtziend/blind, dat kan ook een goede reden zijn om het grote verschil niet te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:23:
[...]

Ik zat ook te knoeien, voor drag, met de instellingen van de auto. Fout !!!
Voor een snelle drag tijd moet je koppel hebben !!! Koop dus een auto met een grote motor, daar haal je met upgrades meer koppel uit.
Snel schakelen is een pre, dus die oude bakken wordt een probleem, hoe mooi ze ook zijn. Kost veel geld om die versnellingsbak wat vlotter te krijgen. Dus ga voor nieuwere auto, zoals de Mustang (evt shelby) of de GTO.
Niet helemaal waar wat je zegt want mijn elise rijdt nu ook onder de 8 seconden makkelijk (met 'maar' 417 pk)! Een grote motor hoeft dus niet maar er zijn gewoon auto's die voor de drag beter zijn. Ik heb laatste tijd veel ervaring opgedaan en snap nu ook veel meer van alle instellingen en hoe ze moeten staan voor welke circuits. Enige wat ik nog niet snap is bijvoorbeeld drag, moet de vering slap zijn of juist stijf om snel weg te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TigerXtrm schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:48:
Het is een nieuwe engine. Dit is de eerste NFS die Shadermodel 3.0 gebruikt. Er klopt dus geen ene reet van wat je zegt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik speel het op de ps3 maar mijn Cobalt SS begint ineens vaag te doen..

Als ik een perfect start heb dan klapt hij hem meteen hoog in de toeren en schakel dan niet goed.. In de andere versnellingen schiet hij hoog in de toeren en valt dan omlaag om weer naar boven te gaan.. Ik heb alle performance part op niveau 3 en heb 513BHP.

Iemand enig idee hoe ik dit een beetje naar normaal niveau kan tweaken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

MeijsteR, ik neem aan dat je die Cobalt SS in drag race gebruikt? Dan wordt het tijd om een lotus elise aan te schaffen, want je Cobalt win je op een gegeven moment niet meer mee.

Ik ken het euvel dat je beschrijft wel, en je moet gewoon de gear ratio van je 1e versnelling helemaal op tall zetten, en experimenteer ook met start en end boost, dat is de 'boost' die er volgens mij voor zorgt dat ie in hoge toerental springt, maar ik kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Maar ik zit pas op 11% kan ik dan al een elise kopen?? En ja het is voor drag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MeijsteR schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:47:
Maar ik zit pas op 11% kan ik dan al een elise kopen?? En ja het is voor drag
Kijk even in de car lot? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Doe die cobalt SS zo snel mogelijk weg en er gaat een wereld open! Snap niet dat ze allemaal lompe auto's erin zetten. Geef ons dan een mazdaspeed 3 of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Nu online
jah die cobalt meteen wegdoen eigenlijk en sparen voor een leuke amerikaan, terwijl ik tog principieel tegen dat soort autos ben. alleen voor drag en wheelie zijn ze goed:p
ik heb al aardig wat tijd gespeeld en zo hard gaat het niet. gelukkig heb ik tog waar voor me geld! ik vind dat het gezeur rondom dit spel afgelopen moet zijn het is gewoon goed genoeg voor degene die lekker wilt racen etc,
maar de verschillende instellingen bij tunen blijf ik meestal wel aardig vanaf behalve beetje vering en gear ratios met drag autos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
gister 2 uur forums afgestruind, alle setups letterlijk overgenomen, maar ik krijg met geen mogelijkheid een wheelie voor elkaar.. Iemand een idee?
Ik heb een Charger R/T (800pk, alles lvl 3) en een Viper (700pk, alles lvl 3). Ik heb alle setups geprobeerd en ze komen geen van beide ook maar een centimeter van de grond :P
Ik gebruik een Logitech gamepad, en het is best lastig om een perfecte eerste shift te krijgen, dit is het enige wat ik kan bedenken? Wat doe ik fout?, ik word gek! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 05-09 12:47

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ben toch al weer een tijdje bezig met de game, ondertussen alleen het drift gedeelte nog af moeten ronden, en ik moet zeggen, ik heb mijn G35 ingeleverd voor een RX7 om zo toch iets meer vermogen in bochten te krijgen aldaar je op deze manier toch iets makkelijker een snelheid bereikt waarmee je door kan driften in plaats van de totale controle over het vehicel te verliezen.

de huidige stand (voor de aanschaf van de RX7 en aanpassing van mijn drag-auto naar 1024Nm koppel) :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/001-dyno.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/002-dyno.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/003-dyno.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vand4502/nfs/004-dyno.jpg

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
gister 2 uur forums afgestruind, alle setups letterlijk overgenomen, maar ik krijg met geen mogelijkheid een wheelie voor elkaar.. Iemand een idee?
Ik heb een Charger R/T (800pk, alles lvl 3) en een Viper (700pk, alles lvl 3). Ik heb alle setups geprobeerd en ze komen geen van beide ook maar een centimeter van de grond :P
Ik gebruik een Logitech gamepad, en het is best lastig om een perfecte eerste shift te krijgen, dit is het enige wat ik kan bedenken? Wat doe ik fout?, ik word gek! :P
Probeer je ride height zo laag mogelijk te zetten en je moet perfect shiften. Als je het gevoel krijgt dat je neus daalt druk nog eens de nitroknop in en je staat bovenaan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Probeer het anders eerst even met je toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik denk dat je pas moet gasgven als hij al in z'n 1 staat. Dus niet zoals bij normale dragraces gas inhouden en in z'n 1 zetten, maar gas los, in z'n 1 zetten en dan pas volgas. Dat werkt perfect en krijg je de auto binnen 1 meter van de grond.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ah dat verklaart wel wat, ik heb ook de controls gewijzigd m.b.t. tot het schakelen (weet niet meer precies wat de originele manier is). Maar als je em eerst in z'n 1 zet en dan pas gas geeft kan je toch nooit een perfect launch halen (start-shift in het groene gedeelte)? Anyway bedankt voor de tips, ga het vanmiddag proberen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
dat hoeft toch ook niet? Het gaat niet om tijd, maar om afstand. Ik wacht vaak zelfs even om te kijken hoe mijn tegenstander het doet.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:15:
Ah dat verklaart wel wat, ik heb ook de controls gewijzigd m.b.t. tot het schakelen (weet niet meer precies wat de originele manier is). Maar als je em eerst in z'n 1 zet en dan pas gas geeft kan je toch nooit een perfect launch halen (start-shift in het groene gedeelte)? Anyway bedankt voor de tips, ga het vanmiddag proberen als ik thuis ben!
Ik heb mijn Charger zo ingesteld dat ik bij het laatste gele licht het gas op het laatste moment loslaat. Dan daalt hij precies naar het groene gedeelte en schakel je naar z'n 1.

Het is een kwestie van oefenen met timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:39:
Laagste tijd was 7,60seconde.
Wheelie haal ik 403 meter :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Iemand hier die het spel met de pijltjestoetsen speelt? Als ik op een kombaan rij (en dus redelijk veel stuurcorrecties uit moet voeren) verlies ik bij elke toetsaanslag keiveel snelheid.

Gevolg, ik ga niet harder dan met 140 over die baan, terwijl ik aan alle kanten met 200+ wordt ingehaald door de AI auto's. Allemaal dezelfde auto (Golf GTI en Nissan 350Z).

Best jammer, want verder vind ik het spel best leuk, tis alleen die besturing. Bij de vorige NFS-en (ik heb ze allemaal) was de besturing en rijgedrag prima. Daar kon je gewoon een beetje sturen zonder meteen weet-ik-hoeveel snelheid te verliezen.

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
stuurrespons instellen bij het tune gedeelte? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
JKVA schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:44:
Iemand hier die het spel met de pijltjestoetsen speelt? Als ik op een kombaan rij (en dus redelijk veel stuurcorrecties uit moet voeren) verlies ik bij elke toetsaanslag keiveel snelheid.

Gevolg, ik ga niet harder dan met 140 over die baan, terwijl ik aan alle kanten met 200+ wordt ingehaald door de AI auto's. Allemaal dezelfde auto (Golf GTI en Nissan 350Z).

Best jammer, want verder vind ik het spel best leuk, tis alleen die besturing. Bij de vorige NFS-en (ik heb ze allemaal) was de besturing en rijgedrag prima. Daar kon je gewoon een beetje sturen zonder meteen weet-ik-hoeveel snelheid te verliezen.
Besturing is inderdaad wat "hakkerig" met toetsenbord. Maar als je gas en rem met de linkhand doet (bijv A en Z) dan is het goed te doen, ook die kombanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:06:
[...]

Besturing is inderdaad wat "hakkerig" met toetsenbord. Maar als je gas en rem met de linkhand doet (bijv A en Z) dan is het goed te doen, ook die kombanen.
Daar kwam ik laatst ook achter en dat werkt echter fijner dan met alleen de pijltjestoetsen bezig te zijn. Niet alleen bij die kombanen maar ook bij het driften werkt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Je moet de toerenteller in het groen houden en dan in z'n 1 knallen. Als ie op z'n achterwielen staat plankgas en in 3 versnelling nos en je kan zo een wheelie halen van 400+meter.(met charger) Het gaat er niet om dat je er als eerst bent dus je kan rustig af wachten op het perfecte moment. Je kan nog proberen om de vering op z'n zachtst te zetten maar voor de rest hoef je niks te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Niet online

JKVA

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:29:
[...]

Daar kwam ik laatst ook achter en dat werkt echter fijner dan met alleen de pijltjestoetsen bezig te zijn. Niet alleen bij die kombanen maar ook bij het driften werkt het goed.
Hmm, ben eigenlijk pijltjestoetsen gewend bij racegames. Dan maar eens de WASD toetsen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKVA schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:18:
[...]

Hmm, ben eigenlijk pijltjestoetsen gewend bij racegames. Dan maar eens de WASD toetsen proberen.
Dat werd niet echt gezegd.. Er werd meer bedoeld met A en Z gas en rem bedienen, zit je ook mooi bij de nitro en schakelknoppen. En dan met de rechterhand links en rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Stuurtje ftw: 0,0 snelheidsverlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Niet online

JKVA

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:32:
[...]

Dat werd niet echt gezegd.. Er werd meer bedoeld met A en Z gas en rem bedienen, zit je ook mooi bij de nitro en schakelknoppen. En dan met de rechterhand links en rechts.
Aha, op die manier. Ik dacht dat je bedoelde dathet aan de pijltjes lag. My Mistake. :)
Murk schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:38:
Stuurtje ftw: 0,0 snelheidsverlies :)
Dat was idd optie 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Wat een k*t gameplay zeg! EA weet het hele Need for Speed concept steeds verder de verdoemenis in te helpen.

Auto's handelen ook voor geen meter ( zelfs op "King" ). Nee ik ga dit niet verder spelen..

Het hele Fast & The Furious en Drift gedoe is helemaal naar hun hoofd gestegen daar volgens mij.

* Maarja oke, dit moest ik even kwijt.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
NLuna schreef op woensdag 12 december 2007 @ 00:32:
Auto's handelen ook voor geen meter ( zelfs op "King" ). Nee ik ga dit niet verder spelen..
De bekende 'ik moet het even kwijt' reply..

Wat handled er precies niet? Wat voelt er niet zoals het hoort? Ik vind het prima hier heur..
Het hele Fast & The Furious en Drift gedoe is helemaal naar hun hoofd gestegen daar volgens mij.
Zit totaal geen Fast & Furious meer in, is gewoon legal street racing dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Niet online

JKVA

SoaDmaggot schreef op woensdag 12 december 2007 @ 00:45:
[...]

De bekende 'ik moet het even kwijt' reply..

Wat handled er precies niet? Wat voelt er niet zoals het hoort? Ik vind het prima hier heur..

[...]

Zit totaal geen Fast & Furious meer in, is gewoon legal street racing dit.
Ik moet ook zeggen dat ik het underground/streetracen wel weer gezien heb. Doe mij maar de goeie oude NFS 1, 2 of 3. Porsche en Hot Pursuit 2 vond ik ook cool. De eerste Underground ook wel, maar een paar games verder mogen ze wel weer met een nieuw idee komen.

Overigens, over de besturing. Ik moet zeggen dat die beter wordt naarmate je een betere auto krijgt. Misschien valt het toch mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
JKVA schreef op woensdag 12 december 2007 @ 07:43:
Ik moet ook zeggen dat ik het underground/streetracen wel weer gezien heb.
Dat is dus helemaal offtopic, heeft niets met Pro Street te maken ;)
Doe mij maar de goeie oude NFS 1, 2 of 3.
Veel plezier, op je Pentium 2 ;) Die games waren inderdaad revolutionair in hun tijd, maar ik dacht ten tijde van Most Wanted ook: 'Doe mij High Stakes maar :/ ', en heb na het spelen hiervan toch mijn mening weer recht gezet en ben doorgegaan met Most Wanted.
De eerste Underground ook wel, maar een paar games verder mogen ze wel weer met een nieuw idee komen.
Underground en Underground 2 kwamen uiteraard op veel punten overeen. Most Wanted en Carbon daarna however zijn op zichzelfstaande delen en delen dus niet hetzelfde 'idee'.
Overigens, over de besturing. Ik moet zeggen dat die beter wordt naarmate je een betere auto krijgt. Misschien valt het toch mee.
Dat lijkt me alleen maar meer dan logisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Niet online

JKVA

SoaDmaggot schreef op woensdag 12 december 2007 @ 07:48:
[...]

Dat is dus helemaal offtopic, heeft niets met Pro Street te maken ;)

[...]

Veel plezier, op je Pentium 2 ;) Die games waren inderdaad revolutionair in hun tijd, maar ik dacht ten tijde van Most Wanted ook: 'Doe mij High Stakes maar :/ ', en heb na het spelen hiervan toch mijn mening weer recht gezet en ben doorgegaan met Most Wanted.

[...]
Mja, misschien heb je daar wel gelijk in. Misschien ben ik gewoon wel sentimenteel...
Underground en Underground 2 kwamen uiteraard op veel punten overeen. Most Wanted en Carbon daarna however zijn op zichzelfstaande delen en delen dus niet hetzelfde 'idee'.

[...]
offtopic:
Nou, ik doelde meer op het idee dat je in een "normale" auto begint en die zelf snel maakt met NOS en zo. En de Amerikaanse setting eromheen. Ik ben meer van de Lambo's. ;)
Dat lijkt me alleen maar meer dan logisch ;)
Nou, als de oorzaak van de brakke wegligging in de programmatuur ligt... Maar goed, het lijkt mee te vallen. :) Gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
ik vind het al met al een redelijk geslaagde NFS

pro's:
-game modes
-graphics
-tuning
-aantal wagens

cons:
-nerveuze besturing (wellicht niet met stuurwiel maar je kan niet van iedere PC gamer verwachten dat die er 1 heeft)
-weliswaar veel content maar op de showdown kings na is het erg makkelijk
-af en toe graphical glitches.

p.s. bedankt voor de tips m.b.t. de wheelie competition, ik haal nu rond de 300m met mn charger. Hij komt alleen wel pas omhoog na een meter of 50, i.p.v. al mn tegenstanders die gelijk op hun achterwielen staan. Is ws. wel te verhelpen met wat tuning, maar met 300m win ik (so far) ook iedere competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik word helemaal gek van dat driften. op wat ruimere circuits pak ik zo 4000+ punten maar op die krappe circuits kom ik amper aan de 2000 waar de winnaar 3200+ heeft. Ik vermoed dat dit me de afstelling van mijn wagen te maken heeft ik heb een M3(E46) met 700pk hoe stellen jullie het onderstel van je wagen in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M3 heb ik ook gehad. Ik kreeg het ook niet voor elkaar, het leek alsof hij niet schuin wilde of iets. Toen heb ik de RX-7 gekocht en die vol getuned en voilá, lekker hoge punten met drift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Wat zijn sowieso belangrijke tune instellingen voor drift? Ik zal snel de RX-7 kopen en mijn M3 wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SgtCaffran schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:46:
Wat zijn sowieso belangrijke tune instellingen voor drift? Ik zal snel de RX-7 kopen en mijn M3 wegdoen.
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar. Mij lukt het ook niet om te driften, althans boven de 2000 punten ;(

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Nu online
dat driften is nu echt niet moeilijk in deze serie nfs, koop goedkoop een ae86 of een rx-7 en tunen en gewoon gas geven beetje nitro indien mogelijk handrem gebruiken als die niet de drift inwilt, en dan gewoon goed blijven sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik heb een rx-7 erbij gekocht vol getuned maar er is nagenoeg geen verschil met mijn M3. Kan iemand een screenshot sturen hoe je de moter en onderstel etc heeft afgesteld.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 19:12

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Crazyanz schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:55:
Ik heb een rx-7 erbij gekocht vol getuned maar er is nagenoeg geen verschil met mijn M3. Kan iemand een screenshot sturen hoe je de moter en onderstel etc heeft afgesteld.
Ik gebruik zelf een elise voor driften, maar stel er nauwelijks iets voor af. Enige is dat de bandenspanning achter max is, en dat de banden niet te breed zijn. Ik moet wel heel voorzichtig wegrijden want achter heb je zo nul tractie, maar daarnaast hoef je maar een rukje aan je stuur te geven of hij gaat dwars en is het hele parcours in een slip te houden.

Ik ben net wat bezig geweest in de aanloop naar de speedking. Man, wat heb ik toch een hekel aan die Nevada Speedruns. Mijn PC trekt de rook van de banden niet goed, en dat heb ik uitgezet maar nu komt er stof opwaaien (zelfde effect als rook, maar dan bruin) en ik krijg een diashow. Ineens is het stof weg en sta ik naast de baan, meestal totalled. 8)7 Dit kan je dus NIET uitzetten. Daarnaast in een eerdere race eingelijk eens een free car marker gescoord en de Zonda gehaald en helemaal op ge tuned. Die auto is dus nauwelijks te rijden! Niet stabiel te krijgen, en niet eens echt snel. Zonda geld dus ;)

Dadelijk nog maar eens kijken of ik wat verder kom.. :X

[ Voor 34% gewijzigd door superduper op 13-12-2007 15:37 ]

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 16:57

Dima_2005

T.net-verslaafde

Speel deze spel al een tijdje, ik vind het echt een goed spel, alleen vond ik wel MW leuker omdat het open was en politie er was, dat mis ik wel, maar de graphics (voor slechte videokaarten) en de gameplay is er enorm op vooruitgegaan!

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Verwijderd

Bedankt voor je onderbouwende inleg edje :')... er zijn ook mensen die het wél leuk vinden!
Heb nu:
- Impreza STI voor grip
- S15 voor drift
- GTR voor speed
- Charger voor drag (alleen wheelies...?? al sla je me dood)...

mogen wij hier ook screens postenng?
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!