ik heb ondekt dat je die speedruns heel simpel kan winnen van die gozer... rij bij het begin gelijk zo hardmogenlijk tegen zijn achterkant aansuperduper schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:59:
[...]
Ik gebruik zelf een elise voor driften, maar stel er nauwelijks iets voor af. Enige is dat de bandenspanning achter max is, en dat de banden niet te breed zijn. Ik moet wel heel voorzichtig wegrijden want achter heb je zo nul tractie, maar daarnaast hoef je maar een rukje aan je stuur te geven of hij gaat dwars en is het hele parcours in een slip te houden.
Ik ben net wat bezig geweest in de aanloop naar de speedking. Man, wat heb ik toch een hekel aan die Nevada Speedruns. Mijn PC trekt de rook van de banden niet goed, en dat heb ik uitgezet maar nu komt er stof opwaaien (zelfde effect als rook, maar dan bruin) en ik krijg een diashow. Ineens is het stof weg en sta ik naast de baan, meestal totalled.Dit kan je dus NIET uitzetten. Daarnaast in een eerdere race eingelijk eens een free car marker gescoord en de Zonda gehaald en helemaal op ge tuned. Die auto is dus nauwelijks te rijden! Niet stabiel te krijgen, en niet eens echt snel. Zonda geld dus
![]()
Dadelijk nog maar eens kijken of ik wat verder kom..
Verwijderd
Hmm een GTR voor speed? Rijdt dat ding een beetje? Ik heb 'm voor grip, maar daar haalt hij het bij lange na niet ten opzichte van mijn EVO en vertrouwde porsche. Ik zoek nog een goede auto voor speed. Heb de GT40 maar die is veels te nerveus. Daarnaast een BMW M3, lekker stabiel maar dat is nou ook niet het summum.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:20:
Bedankt voor je onderbouwende inleg edje... er zijn ook mensen die het wél leuk vinden!
Heb nu:
- Impreza STI voor grip
- S15 voor drift
- GTR voor speed
- Charger voor drag (alleen wheelies...?? al sla je me dood)...
mogen wij hier ook screens postenng?
*huil*
gister een random crash na het finishen van een grip-race, overnieuw opstarten -> savegame gaar. Spel opnieuw geinstalleerd savegame erin gezet, nog steeds kaput.. Heb mn savegame trouwens nog wel even aan de praat gekregen, maar nu loopt het spel vast zodra ik een willekeurige race finish. Dit gebeurt gek genoeg ook als ik een nieuwe career maak en de eerste race finish.. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Heb het spel dus al overnieuw geinstalleerd.. Vind het een leuk spel dus ik maak maar weer een nieuwe career denk ik, tenzij iemand toevallig een savegame beschikbaar heeft van rond de 75% (als ik het uberhaupt weer aan de praat kan krijgen
)
gister een random crash na het finishen van een grip-race, overnieuw opstarten -> savegame gaar. Spel opnieuw geinstalleerd savegame erin gezet, nog steeds kaput.. Heb mn savegame trouwens nog wel even aan de praat gekregen, maar nu loopt het spel vast zodra ik een willekeurige race finish. Dit gebeurt gek genoeg ook als ik een nieuwe career maak en de eerste race finish.. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Heb het spel dus al overnieuw geinstalleerd.. Vind het een leuk spel dus ik maak maar weer een nieuwe career denk ik, tenzij iemand toevallig een savegame beschikbaar heeft van rond de 75% (als ik het uberhaupt weer aan de praat kan krijgen
Verwijderd
Kan iemand mij eens uitleggen hoe de wheelie contest werkt...
Ik heb een Elise voor drag maar die krijg ik niet omhoog. Heb toen maar een Dodge Charger gekocht en hem getuned heeft over de 700pk heb de vering van achter allemaal op soft gezet en toch gaat die nog niet omhoog wat doe ik verkeerd? iemand een idee? moet hij nog meer pk hebben of moeten de versnellingen worden afgesteld?! ik vind wel dat hij niet erg rap van zijn plek komt maar als ik de gears op snel zet schiet het nog niet echt op?!
Ik heb een Elise voor drag maar die krijg ik niet omhoog. Heb toen maar een Dodge Charger gekocht en hem getuned heeft over de 700pk heb de vering van achter allemaal op soft gezet en toch gaat die nog niet omhoog wat doe ik verkeerd? iemand een idee? moet hij nog meer pk hebben of moeten de versnellingen worden afgesteld?! ik vind wel dat hij niet erg rap van zijn plek komt maar als ik de gears op snel zet schiet het nog niet echt op?!
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom iedereen problemen heeft met die wheelies.. Mij lukte het gelijk de eerste keer met de Charger.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:47:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe de wheelie contest werkt...
Anyway, je moet je shifts zo timen dat ze perfect zijn. Als het goed is rijd je weg met een wheelie als je de eerste keer gelijk perfect shift.
Verder kun je NOS gebruiken om je wheelie vast te houden.
Oja, en zet je ride height eens op low.
Verwijderd
Heb het forum al wel doorgelezen en zo te zien zijn er veel mensen die het zomaar lukt. snap ook niet waarom het mij niet lukt. heb de hoogte van de auto op low staan. perfect shift is ook geen probleem. Maar zo gauw ik van de start kom gaat de auto nog niet omhoog dat is toch wel de bedoeling maar dat gebeurt niet dan rij ik gewoon een drag race wat natuurlijk niet de bedoeling is. Heb al zoveel verandert aan de setup maar gebeurt weinig oefenen helpt ook niet meerVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:52:
[...]
Ik snap echt niet waarom iedereen problemen heeft met die wheelies.. Mij lukte het gelijk de eerste keer met de Charger.
Anyway, je moet je shifts zo timen dat ze perfect zijn. Als het goed is rijd je weg met een wheelie als je de eerste keer gelijk perfect shift.
Verder kun je NOS gebruiken om je wheelie vast te houden.
Oja, en zet je ride height eens op low.
je moet ook gewoon een zoon amerikaanse bak pakken en vol douwen met moter upgrades voor zo veel mogenlijk vermogen ik rij zelf met een charger r/t die inmiddels 970pk heeft ofzo maar vanaf 500 stond ie ook al in 2 telle op zijn achterkant. verder moet je tijdens het rijden natuurlijk steeds bij perfect schakelen en als die bijna weer neerkomt op zijn voorwielen nos erbij en dan kan je van start tot finnish op je achterwielen
Verwijderd
Ja dat snap ik daarom heb ik ook een Charger maar die komt niet omhoog ik heb al zo vaak geoefend maar gebeurt niks! ik snap niet wat ik fout heb aan de auto?! pk's genoeg zou ik zeggen denk dat de instellingen wel verkeerd heb staan ook al lijkt me dat ook stug gezien ik van alles al heb geprobeerd.Crazyanz schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:13:
je moet ook gewoon een zoon amerikaanse bak pakken en vol douwen met moter upgrades voor zo veel mogenlijk vermogen ik rij zelf met een charger r/t die inmiddels 970pk heeft ofzo maar vanaf 500 stond ie ook al in 2 telle op zijn achterkant. verder moet je tijdens het rijden natuurlijk steeds bij perfect schakelen en als die bijna weer neerkomt op zijn voorwielen nos erbij en dan kan je van start tot finnish op je achterwielen
Verwijderd
Maak eens wat screenshots van je instellingen als je wilt.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:22:
[...]
Ja dat snap ik daarom heb ik ook een Charger maar die komt niet omhoog ik heb al zo vaak geoefend maar gebeurt niks! ik snap niet wat ik fout heb aan de auto?! pk's genoeg zou ik zeggen denk dat de instellingen wel verkeerd heb staan ook al lijkt me dat ook stug gezien ik van alles al heb geprobeerd.
Want zo kunnen wij natuurlijk niet zeggen wat er goed of fout is aan je wagen.
Verwijderd
zou dat eens proberen maar heb geen idee hoe ik dat moet doen vanaf mn 360?! vertel anders even hoe de instellingen moeten staan vering van achter op soft lijkt me? de verschillende gears? ik kan de auto nog wel gaan upgraden maar goed dat kost weer geld en het moet natuurlijk wel resultaat hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:39:
[...]
Maak eens wat screenshots van je instellingen als je wilt.
Want zo kunnen wij natuurlijk niet zeggen wat er goed of fout is aan je wagen.
Verwijderd
Hmm ok, ik had niet door dat je op 360 speelde.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:51:
[...]
zou dat eens proberen maar heb geen idee hoe ik dat moet doen vanaf mn 360?! vertel anders even hoe de instellingen moeten staan vering van achter op soft lijkt me? de verschillende gears? ik kan de auto nog wel gaan upgraden maar goed dat kost weer geld en het moet natuurlijk wel resultaat hebben.
Ik zal zometeen wel wat screenshots maken van mijn instellingen.

De rest heb ik niet veel aan veranderd. Al mijn parts zijn level 3 of level 4.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 15:09 ]
Wheelies zijn een eitje, zeker met een elise,
haal altijd 400+ m ook al schakel ik totaal kut, en nos heb je ook niet nodig
Heb je wel je banden en je suspension geupgrade?
Want dat doet meer dan je engine upgraden
Edit: settings above
Zijn dat echt optimale settings?
Want het lijkt naar mijn mening nergens op
cam timing, met drags zit je altijd in je high RPM's, dus waarom je powerband zo laag ?
cam timing, met drags zit je altijd in je high RPM's, dus waarom je powerband zo laag ?
[ Voor 31% gewijzigd door JBplap op 14-12-2007 15:14 ]
Verwijderd
Nee, het zijn zeker geen optimale settings. Ik plaats screens van instellingen waarmee ik een wheelie voor elkaar krijg. Ik probeer te helpen aangezien jij dat niet doet.JBplap schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:10:
Wheelies zijn een eitje, zeker met een elise,
Kijk even naar mn nick 
Ik krijg wheelies érg makkelijk voor elkaar
met mn drag instellingen wheelie ik ook zowat de gehele baan
In wheelie mode maak ik 400m met belachelijke shifts enzo
Ik krijg wheelies érg makkelijk voor elkaar
met mn drag instellingen wheelie ik ook zowat de gehele baan
In wheelie mode maak ik 400m met belachelijke shifts enzo
Verwijderd
Zal zo eens kijken of ik hem met de instellingen wel een wheelie krijg.
De Elise is bij mij nog redelijk standaard gezien ik nog alle drags er gemakkelijk mee win maar misschien ook wel tijd voor een upgrade dan is het wel jammer ik veel geld heb uitgegeven aan een Charger als het met Elise ook wel wil..
De Charger zit nou met alles op niveau 3 maar zal zo de instellingen eens veranderen kijken wat er dan gebeurt.
De Elise is bij mij nog redelijk standaard gezien ik nog alle drags er gemakkelijk mee win maar misschien ook wel tijd voor een upgrade dan is het wel jammer ik veel geld heb uitgegeven aan een Charger als het met Elise ook wel wil..
De Charger zit nou met alles op niveau 3 maar zal zo de instellingen eens veranderen kijken wat er dan gebeurt.
wheelies met een elise is makkelijk
vering achter hard, voor zacht
alle versnellingen +final drive max naar rechts
rij hoogte naar beneden achterbanden zachter
en gaan met die kiwi
ga niet alles precies verklappen natuurlijk
een beedje zelf uitvinden is ook leuk
als je het goed doet met de elise krijg je em op 1/4 mile rond de 7 sec met alles stage 3
en 1/2 mile is zelfs nog te doen op de achterwieltjes
alle versnellingen +final drive max naar rechts
rij hoogte naar beneden achterbanden zachter
en gaan met die kiwi
ga niet alles precies verklappen natuurlijk
een beedje zelf uitvinden is ook leuk
als je het goed doet met de elise krijg je em op 1/4 mile rond de 7 sec met alles stage 3
en 1/2 mile is zelfs nog te doen op de achterwieltjes
[ Voor 7% gewijzigd door YoureDoomed op 14-12-2007 16:07 ]
Zou je dit niet andersom doen? Hij moet juist voor niet inveren en achter wel.YoureDoomed schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:06:
wheelies met een elise is makkelijk
probeer het eens zou ik zo zeggen
bij iedere auto zijn weer andere (beste) instellingen
en dan nog met de elise kom je niet met de voorwielen op de grond....
het is meer dat als hij neer komt op de 1/2 mile dan crash je niet gelijk
harde vering achter betekend niet blijven stuiteren en op het wegdek gedrukt blijven
bij iedere auto zijn weer andere (beste) instellingen
en dan nog met de elise kom je niet met de voorwielen op de grond....
het is meer dat als hij neer komt op de 1/2 mile dan crash je niet gelijk
harde vering achter betekend niet blijven stuiteren en op het wegdek gedrukt blijven
jezus wat een debiele instellingen waarom zou je in godesnaam je start en end boost zo laag zetten >.< ik heb ze alle bij zowat @ max ik haal 1000NM + uit me charger ( oke bijna wel volledig stage 4)Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:55:
[...]
Hmm ok, ik had niet door dat je op 360 speelde.
Ik zal zometeen wel wat screenshots maken van mijn instellingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest heb ik niet veel aan veranderd. Al mijn parts zijn level 3 of level 4.
Verwijderd
ik heb gehoord als er een boosterpack komt voor prostreet met een aantal nieuwe auto's(ik denk rond de 7 auto's. heb ik gehoord) en 2 extra tracks, maar preciese informatie heb ik niet maar ik denk als de extra auto's een paar zijn die je al deels op de harde schijf bevinden in de map van het spel.
edit: de naam van die booster pack is energiser lithium extender pack... wat een naam
edit: de naam van die booster pack is energiser lithium extender pack... wat een naam
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 23:29 ]
ik ga mijn charcher weer hoog op de pootjes zetten..
heb hem nu op het laagst staan, en als ik wegrijd klapt hij meteen achterover..
= onbestuurbaar en dus altijd paaltje of hoek van afslag
heb hem nu op het laagst staan, en als ik wegrijd klapt hij meteen achterover..

= onbestuurbaar en dus altijd paaltje of hoek van afslag

Audi S3
Verwijderd
Wat een sneue reacties van jullie.Crazyanz schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:20:
[...]
jezus wat een debiele instellingen waarom zou je in godesnaam je start en end boost zo laag zetten >.< ik heb ze alle bij zowat @ max ik haal 1000NM + uit me charger ( oke bijna wel volledig stage 4)
Ik probeer iemand serieus te helpen met een vraag waar hij niet uitkomt en jullie kunnen er alleen maar om zeiken.
Misschien is dit niet mijn snelste blueprint maar wel de blueprint waarmee ik simpel wheelies voor elkaar krijg, daar vroeg hij ten slotte om.
Als jullie het zoveel beter weten post jullie blueprints dan eens.
En als jij zulke taal gebruikt zegt dat eerder iets over jou dan over mij.
laat ze maar lullen wouteryeah
zolang ze met bullshit komen en geen harde tijden (print screen)
zijn ze geen haar beter
ik vind het van een leek die probeerd
en gewoon zelf uit zoekt hoe alles werkt al beter (en leuker)
ik heb zelfs na een paar 100 keer rijden nog wat instellingen aangepast
en daardoor scherpere tijden neer gezet (nog niet sneller)
maar de gemiddelde tijd is lager dus beter (uiteindelijk wel sneller)
ik blijf er bij dat met drag er wel een paar wagens onder de 6 sec kunnen komen
en heb er al 3 onder die tijd gekregen
zolang ze met bullshit komen en geen harde tijden (print screen)
zijn ze geen haar beter
ik vind het van een leek die probeerd
en gewoon zelf uit zoekt hoe alles werkt al beter (en leuker)
ik heb zelfs na een paar 100 keer rijden nog wat instellingen aangepast
en daardoor scherpere tijden neer gezet (nog niet sneller)
maar de gemiddelde tijd is lager dus beter (uiteindelijk wel sneller)
ik blijf er bij dat met drag er wel een paar wagens onder de 6 sec kunnen komen
en heb er al 3 onder die tijd gekregen
We blijven wel vriendelijk voor elkaar toch
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Grip: Nissan 350Z
Drag: Nissan 240SX
Speed: Porsche Cayman / Nissan Skyline GT-R
Drift: Toyota Supra
Grip met de Nissan is wel oké, alleen langzame bochten zijn echt een crime.
Draggen met de 240SX is echt super easy, banden zijn net 2 balonnen op velgen, maar dat ding wil echt erg snel van zijn plek.
Driften met de Supra is op wijdere circuits erg makkelijk, op smalle en vooral korte circuits komt ie niet op snelheid en is het zeer moeilijk een beetje fatsoenlijk score te halen
Speed is met de Cayman echt een risico, zeker met de Nitro erbij. Handling package is 3 maar krijg hem niet stabiel
Iemand een idee voor een nieuwe SPEED car of een betere drift ?? (Is de RX7 echt zo lekker ??, heb de carbon serie bijna helemaal met MX-5 of RX-7 gereden
)
Drag: Nissan 240SX
Speed: Porsche Cayman / Nissan Skyline GT-R
Drift: Toyota Supra
Grip met de Nissan is wel oké, alleen langzame bochten zijn echt een crime.
Draggen met de 240SX is echt super easy, banden zijn net 2 balonnen op velgen, maar dat ding wil echt erg snel van zijn plek.
Driften met de Supra is op wijdere circuits erg makkelijk, op smalle en vooral korte circuits komt ie niet op snelheid en is het zeer moeilijk een beetje fatsoenlijk score te halen
Speed is met de Cayman echt een risico, zeker met de Nitro erbij. Handling package is 3 maar krijg hem niet stabiel
Iemand een idee voor een nieuwe SPEED car of een betere drift ?? (Is de RX7 echt zo lekker ??, heb de carbon serie bijna helemaal met MX-5 of RX-7 gereden
Verwijderd
Ik vond zelf de Lancer Evo IX/X wel fijn als speed. 4WD, dus veel grip ook in de bochten en veel power. De Lambo is ook nog steeds favoriet bij mij, echt heel fijn om door de bochten te scheuren. Ook lekke veel power.
Qua drift moet je de RX-7 maar gewoon proberen of hij bevalt.
Qua drift moet je de RX-7 maar gewoon proberen of hij bevalt.
Verwijderd
de Nissan Silvia (S15) is ook een hele fijne drift auto
edit: die pack met 16 extra auto's en 2 extra banen is helemaal gratis(naam is gewoon extender pack ofzo).
edit: die pack met 16 extra auto's en 2 extra banen is helemaal gratis(naam is gewoon extender pack ofzo).
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 20:14 ]
boostpack om precies te zijn
gelukkig helemaal voor niks 
een japanse speedtrack erbij, volgens filmpje zou die sneller zijn dan welke dan ook
en test track van porsche komt erin als grip track
en de bugatti veyron en koenigsegg
en nog 14 andere
een japanse speedtrack erbij, volgens filmpje zou die sneller zijn dan welke dan ook
en test track van porsche komt erin als grip track
en de bugatti veyron en koenigsegg
En wanneer komt allemaal dat moois ? Tis al eventjes bekend meen ik dat er iets komt in de vorm van een patch/update/boosterpack maar nog steeds niet wanneer
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
boosterpack komt ergens midden december, patch komt eind december
goed, we zitten nu in midden december en ik heb vandaag niks te doen. Hier met die booster pack!!
maarja, de maximale top is nog steeds 250 mph zekereen japanse speedtrack erbij, volgens filmpje zou die sneller zijn dan welke dan ook

[ Voor 46% gewijzigd door Murk op 16-12-2007 15:29 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Wow dat ziet er goed uit, al die wagens die eerst bugged geunlocked werden, worden nu gewoon gratis beschikbaar. Zeer netjes, zou dat maar eens gebeuren op Test Drive Unlimited (PC) -> zoals F40 enzo, de wagens die gewoon al in je mappie staan
is die booster pack ook voor PC versie?
Verwijderd
Na een beetje ook het topic gelezen te hebben kan ik zeggen dat de tips van de RX-7 (drifft) en Elise (drag) mij al best een beetje geholpen hebben
.
Drift blijft ik enkel lastig vinden (vnl. in de docks). Ik vindt het ook erg jammer dat je bijna altijd verschillende score-tabellen hebt per track. De ene keer haal je door 1 bocht 1K punten en de andere keer met een soortgelijke bocht op een andere track veel minder.
Hebben hier eigenlijk nog meer mensen last van het ineens afremmen van de auto's ? (niet door driving aids oid). Ik heb net weer een drag gereden met mijn Evo XI en ik reed op me top (342) en ineens remde die zomaar op het rechte stuk af, dit tot 3x toe waardoor ik uiteraard de race verloor. Dit is echt een frustrerend puntje als je al alle driving aids uitgezet hebt, mijn reactie was na een paar keer ook meteen ALT-F4
Drift blijft ik enkel lastig vinden (vnl. in de docks). Ik vindt het ook erg jammer dat je bijna altijd verschillende score-tabellen hebt per track. De ene keer haal je door 1 bocht 1K punten en de andere keer met een soortgelijke bocht op een andere track veel minder.
Hebben hier eigenlijk nog meer mensen last van het ineens afremmen van de auto's ? (niet door driving aids oid). Ik heb net weer een drag gereden met mijn Evo XI en ik reed op me top (342) en ineens remde die zomaar op het rechte stuk af, dit tot 3x toe waardoor ik uiteraard de race verloor. Dit is echt een frustrerend puntje als je al alle driving aids uitgezet hebt, mijn reactie was na een paar keer ook meteen ALT-F4
Verwijderd
die boosterpack is voor pc, Xbox 360, en PS3 als ik het goed hebShva schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:18:
is die booster pack ook voor PC versie?
Verwijderd
Zoo, net het spel uitgespeeld in zo'n 15h op king, alle races gedaan en iedereen verslagen. Voor een paar dingen heb ik echt moeten oefenen om ze te halen. Dat was de speed challenge Nevada en de Tokyo docks drift. Die twee hebben mij alleen al zo'n 2~3 uur gekost. De drag en drift elite kings waren trouwens echt een eitje, terwijl de Grip challenges en speed challenges wel moeilijk waren. Waarschijnlijk lag dat aan mijn dik getunede auto's zodat ik ook te maken kreeg met tegenstanders a'la zonda's, lambos en porsche's met behoorlijk wat pk's. Mijn uiteindelijke auto's zijn/waren:
Ben dus nu aan t sparen voor een Zonda. Bij elkaar al weer zo'n 600k gespaard. Even kijken of die auto echt zo goed is als iedereen beweert. Het schijnt dat ie voor grip en drag de beste auto is. Dus eigenlijk moet ik er twee hebben
In retroperspectief moet ik zeggen dat ik toch erg genoten van deze game ten opzichte van de vorige NFS's. Ik denk dat deze een derde plek krijgt als je alle NFSen met elkaar vergelijkt. NFS4 blijft nr1 gevolgd dor Porsche Unleashed op nr2.
Ik moet trouwens zeggen dat de showdown king Ryo echt een triest niveau had. Bij speed en grip totallde hij telkens maar weer zijn eigen auto. En bij drag was ie supertraag. Alleen drift ging m wel goed af. Dat mocht wel wat moeilijker, maar goed, al met al een geslaagde game.
- Grip: Ford GT. Ik had m eerst voor Speed, maar omdat ie veel te nerveus is, is het een prima grip bak. Eigenlijk moet ik nog de 911 turbo proberen. Die schijnt ook enorm goed te zijn voor grip.
- Drag: Dodge Charger R/T. Monsterlijke auto. Na de zonda de snelste drag auto uit t spel denk ik zo.
- Drift: Elise. Klein autootje die zich gemakkelijk door elk drift parkour laat glijden.
- Speed: Lamborghini LP640: Ik had m origineel voor grip, maar hij reageerde veels te zwaar. Prima eigenschappen voor speed dus.
Aerodynamica van de LP640 zit ook goed in elkaar, dus je schiet niet met elke bump de lucht in.
In retroperspectief moet ik zeggen dat ik toch erg genoten van deze game ten opzichte van de vorige NFS's. Ik denk dat deze een derde plek krijgt als je alle NFSen met elkaar vergelijkt. NFS4 blijft nr1 gevolgd dor Porsche Unleashed op nr2.
Ik moet trouwens zeggen dat de showdown king Ryo echt een triest niveau had. Bij speed en grip totallde hij telkens maar weer zijn eigen auto. En bij drag was ie supertraag. Alleen drift ging m wel goed af. Dat mocht wel wat moeilijker, maar goed, al met al een geslaagde game.
Verwijderd
Ik denk dat de beste supercars pas vrij komen met die booster. Dus misschien kun je beter nog even je geld bewarenVerwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:00:
Ik heb trouwens in Pro street helemaal geen free car marker gekregen.Ben dus nu aan t sparen voor een Zonda. Bij elkaar al weer zo'n 600k gespaard. Even kijken of die auto echt zo goed is als iedereen beweert. Het schijnt dat ie voor grip en drag de beste auto is. Dus eigenlijk moet ik er twee hebben
Verwijderd
ik heb dus vanaf begin de Zonda gehaald met free car marker
ik kan je 1 raad geven, begin er niet aan!
hij is wel snel, maar je hebt super zware voorgavetijden bevoorbeeld met laatste races voor drift king, 1 lap met zonda: 57 sec voorgavetijd
met porsche 911 turbo (of GTR etc) 1.06 / 1.07
je wint wel altijd met je zonda, maar krijgt niet genoeg punten voor domination (iig ik vaak soms 7500 erges ofzo) maar vaak tegen <6500 etc.
heb me daar echt de tyfus op geraced iedere baan paar keer met zonda, echt veel tijd op verloren!
erna nieuwe auto gekocht, eerst GTR volledig tuned, was niets (imo). erna GT2 (stuurde niet lekker) erna 911Turbo, vond die gewoon echt mega lekker sturen!!! (ik ben wel tobo gamer @ laptop) ie is ook wel snel, niet super (400 km/h en dan niets speciaal in gears etc.) maar iig snel genoeg (ook in king races)
voor drag '65 GTO ook aan te bevelen, alles zo laten alleen wat lager alle wheelies @ 400+ ( meestal 407) max 410
en bij normale drag 1/4 dan 7,5s ofzo bij 1/2 <12s
en speed is inderdaad ook zo zwaar klote in nevada. heb ik ook met me porsche gedaan
(niet overal eerste met gewone races maar wel nog genoeg tijd voor veel punten
)
veel fun nog
ik kan je 1 raad geven, begin er niet aan!
hij is wel snel, maar je hebt super zware voorgavetijden bevoorbeeld met laatste races voor drift king, 1 lap met zonda: 57 sec voorgavetijd
met porsche 911 turbo (of GTR etc) 1.06 / 1.07
je wint wel altijd met je zonda, maar krijgt niet genoeg punten voor domination (iig ik vaak soms 7500 erges ofzo) maar vaak tegen <6500 etc.
heb me daar echt de tyfus op geraced iedere baan paar keer met zonda, echt veel tijd op verloren!
erna nieuwe auto gekocht, eerst GTR volledig tuned, was niets (imo). erna GT2 (stuurde niet lekker) erna 911Turbo, vond die gewoon echt mega lekker sturen!!! (ik ben wel tobo gamer @ laptop) ie is ook wel snel, niet super (400 km/h en dan niets speciaal in gears etc.) maar iig snel genoeg (ook in king races)
voor drag '65 GTO ook aan te bevelen, alles zo laten alleen wat lager alle wheelies @ 400+ ( meestal 407) max 410
en speed is inderdaad ook zo zwaar klote in nevada. heb ik ook met me porsche gedaan
(niet overal eerste met gewone races maar wel nog genoeg tijd voor veel punten
veel fun nog
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 14:16 ]
Als je het spel uit hebt:
Alle days Domineren
dan Track record voor alle race days
dan track record alle afzonderlijke races
Ben je nog wel even mee bezig!
Ryo crasht soms achter elkaar, maar soms ook een tijdje helemaal niet. Af en toe weer het bekende valsspelen, Ryo ging ervandoor tegen een max getunede Porsche (ongeloofwaardig gemiddelde - ben vergeten hoeveel).
Alle days Domineren
dan Track record voor alle race days
dan track record alle afzonderlijke races
Ben je nog wel even mee bezig!
Ryo crasht soms achter elkaar, maar soms ook een tijdje helemaal niet. Af en toe weer het bekende valsspelen, Ryo ging ervandoor tegen een max getunede Porsche (ongeloofwaardig gemiddelde - ben vergeten hoeveel).
JOEEE Bugatti Veyron komt in het spel... 1001 pk standaard en 407 kmh is zijn top. Dat wordt dus alleen maar de grip verbeteren, want aan zijn maximum speed zit ie sowieso al in nfs prostreetBaberuth schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:43:
jep dat wel, in filmpje word gesproken over snelheden tussen 200 en 250 mph![]()
Het Filmpje

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
acceleratie?Murk schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:25:
[...]
JOEEE Bugatti Veyron komt in het spel... 1001 pk standaard en 407 kmh is zijn top. Dat wordt dus alleen maar de grip verbeteren, want aan zijn maximum speed zit ie sowieso al in nfs prostreet
Ja dat kunnen wij toch niet weten? De real-life top is 407 zoals hij zei.
Maar acceleratie weten we toch niet?
Overigens die 407 halen we niet aangezien 403 ofzoiets de echte max is.
Ik doelde op het feit dat je de acceleratie nog kan verbeteren van de Veyron. De post boven mij had het erover dat je alleen de grip kan veranderen omdat de top al op het maximum van pro street ligt, wat dus onzin is.
acceleratie alleen dan boven 200km/h verbeteren...
# 0-100 km/u: 2,3 seconden(de nieuwe cijfers)
# 0-200 km/u: 6,3 seconden
# 0-300 km/u: 15,9 seconden
# 0-± 400 km/u: 54,8 seconden
vind 6,3 seconde naar 200 toch al rete snel... als je nog sneller gaat doen, kun je niet eens meer fatsoenlijk race met dat ding
# 0-100 km/u: 2,3 seconden(de nieuwe cijfers)
# 0-200 km/u: 6,3 seconden
# 0-300 km/u: 15,9 seconden
# 0-± 400 km/u: 54,8 seconden
vind 6,3 seconde naar 200 toch al rete snel... als je nog sneller gaat doen, kun je niet eens meer fatsoenlijk race met dat ding
Als er mensen zijn die hun bleu prints of race days willen sharen voor op de xbox 360 mijn gamertag is: Sekeroglan
Heb al een paar geshared maar ja, om aan de 25 te komen!!!
Trouwens op 19 december is de eerste race day ( voor die achievement )
Heb al een paar geshared maar ja, om aan de 25 te komen!!!
Trouwens op 19 december is de eerste race day ( voor die achievement )
https://card.exophase.com/1/1116015.png
*knip*
Pas als je het spel legaal hebt dan heb je reden tot klagen
Pas als je het spel legaal hebt dan heb je reden tot klagen

[ Voor 68% gewijzigd door Crash op 18-12-2007 18:55 ]
Sorry, dat had ik even niet door. Ik ben er niet zo bij met me koppie laatste tijd. Maar inderdaad de grip en de acceleratie kunnen alleen verbeterd worden, maar qua acceleratie nog steeds niet zo heel veel imo.SgtCaffran schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:01:
Ik doelde op het feit dat je de acceleratie nog kan verbeteren van de Veyron. De post boven mij had het erover dat je alleen de grip kan veranderen omdat de top al op het maximum van pro street ligt, wat dus onzin is.
geen id voor welke platformen de patch uit is, wat wel bekend is, is dat de patch het boosterpack bevat... en de weinige mensen die het lopende hebben ( heeeeeel veeeeeel met crashes bij het laden van EA logo ) zeggen dat enkel de leon er in zit, en verder er geen duidelijke wijzigingen te zien zijn...
@crash, alsof iedereen op dit hele forum alles origineel heeft waar ie iets over zegt... ik ben eerlijk krijg je zoiets
..Tja, en toch heeft 'ie in alle opzichten gelijk. Voor verder commentaar @ mods kun je trouwens beter even DM'en/mailen/IM/etc.
@crash, alsof iedereen op dit hele forum alles origineel heeft waar ie iets over zegt... ik ben eerlijk krijg je zoiets
..Tja, en toch heeft 'ie in alle opzichten gelijk. Voor verder commentaar @ mods kun je trouwens beter even DM'en/mailen/IM/etc.
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 21:39 ]
ik heb het spel origineel en heb geen crashes.
De patch bevat:
lan support
2 nieuwe tracks
Er zijn 2 nieuwe wagens in de car lot (leon en plymouth runner)
De andere wagens zitten er volgens mij ook in maar die moeten geunlocked worden, hoe weet ik niet.
de patch is trouwens weer offline gebracht, vaag.
De patch bevat:
lan support
2 nieuwe tracks
Er zijn 2 nieuwe wagens in de car lot (leon en plymouth runner)
De andere wagens zitten er volgens mij ook in maar die moeten geunlocked worden, hoe weet ik niet.
de patch is trouwens weer offline gebracht, vaag.
[ Voor 10% gewijzigd door Shva op 18-12-2007 19:21 ]
de officiele EA bron is offline gehaald volgens bronnen op EA forum omdat er dingen dus niet klopten.
de andere wagens zijn btw vrij te spelen door het spel opnieuw te spelen. zijn allemaal careerbonus dingen ofzo
de andere wagens zijn btw vrij te spelen door het spel opnieuw te spelen. zijn allemaal careerbonus dingen ofzo
Dat je de game niet gekocht hebt maakt eigenlijk geen drol uit, dat je echter op het forum hierover gaat praten (en dus ook GoT in gevaar brengt, het hebben van illegale games / hier openlijk over praten is dus _niet_ de bedoeling) is dus niet zo handigBaberuth schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:04:
WTF is dat nu voor aparte toevoeging? Om met de nieuwe autos te kunnen rijden moet je het hele spel weer doorlopen? Dat lijkt me wel een heel zotte uitbreiding. Als je nu nieuwe trackdays oid moets winnen ok, maar het hele spel... Vreemde actie.Baberuth schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:16:
de officiele EA bron is offline gehaald volgens bronnen op EA forum omdat er dingen dus niet klopten.
dit heb ik ook maar via ander forum hoor... vind het zelf ook stom... de careermode zelf zou ook uitgebreid zijn, dus is best mogelijk dat je alleen dat uitgebreide stuk moet doen voor die wagens.
maar van de andere kant is het wel logisch, want de Lambo of de Elise ( of zo ) moet je ook eerst vrijspelen dus
@ Soad.. : daar heb je een punt, had ik helemaal niet over negadacht, mijn fout
maar van de andere kant is het wel logisch, want de Lambo of de Elise ( of zo ) moet je ook eerst vrijspelen dus
@ Soad.. : daar heb je een punt, had ik helemaal niet over negadacht, mijn fout

EA kan het niet gauw goed doen hesuperduper schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:55:
[...]
WTF is dat nu voor aparte toevoeging? Om met de nieuwe autos te kunnen rijden moet je het hele spel weer doorlopen? Dat lijkt me wel een heel zotte uitbreiding. Als je nu nieuwe trackdays oid moets winnen ok, maar het hele spel... Vreemde actie.
Ik heb het wel vaker gehad dat je na een patch van een spel niet meer je savegame kan gebruiken omdat de nieuwe data daar niet in verwerkt kan worden, en dus moet je opnieuw starten... het is gewoon een vereiste waar EA niet onderuitkon, tis niet dat ze dat leuk vonden om als cadeautje toe te voegen...
Opzich wel slimme zet, zijn er weer spelers die nogmaals het spel uitspelen. En met die nieuwe wagens is het weer "wow". Dus ik vind het niet verkeerd, lijk me lachen om met die Lancia Delta rond te vliegen. Hopelijk is tie net zo goed als tie in 't echt is!!Murk schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:19:
[...]
EA kan het niet gauw goed doen he
Ik heb het wel vaker gehad dat je na een patch van een spel niet meer je savegame kan gebruiken omdat de nieuwe data daar niet in verwerkt kan worden, en dus moet je opnieuw starten... het is gewoon een vereiste waar EA niet onderuitkon, tis niet dat ze dat leuk vonden om als cadeautje toe te voegen...
als je het spel nog niet hebt uitgespeeld kan je dus beter de patch nog niet installeren? Ben voor de 2e keer bezig aangezien mijn savegame corrupted was na een tijdje, wil niet het risico lopen dat ik weer overnieuw kan beginnen..
Zijn er nou de bugs van het enorme stotteren uitgehaald? En de knallen uit de speakers? Voor zover ik kan zien bevat het niets anders dan tracks, auto's en LAN functionaliteit
[ Voor 9% gewijzigd door The__Virus op 19-12-2007 11:36 ]
de mensen die wilde sparen voor een zonda... spaar maar nog even heel lang door als je de veyron wilt... 1.700.000 kost ie
aston martin dbr9 kost 900.000... de rest kan ik helaas niet bijkomen, speel crashed nogal heftig opeens
Die 2 bovengenoemde problemen heb ik geen last van. Dat enorme stotteren, is dat ook bij hood view etc? Want achter de auto heb je wel trillingen en als je zo'n race stoel erin laat zetten, is dat problem een stuk minder heb ik gehoord.The__Virus schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:36:
Zijn er nou de bugs van het enorme stotteren uitgehaald? En de knallen uit de speakers? Voor zover ik kan zien bevat het niets anders dan tracks, auto's en LAN functionaliteit
Verwijderd
Heb je de patch voor de goeie versie gedownload?Baberuth schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:38:
de mensen die wilde sparen voor een zonda... spaar maar nog even heel lang door als je de veyron wilt... 1.700.000 kost ieaston martin dbr9 kost 900.000... de rest kan ik helaas niet bijkomen, speel crashed nogal heftig opeens
De eerste patch die uitkwam was blijkbaar alleen voor EU namelijk.
jep, ik had eerst EU versie, toen crashte me spel al bij laden van EA logo... nu heb ik US versie... nu werkt ie opzich wel, alleen als ik carlot inga crasht ie...
EDIT: hij crasht zo gauw ik de bugatti veyron zou moeten zien, en andersom bij de subaru ( die laatste snap ik niet, aangezien deze niet nieuw is). echter ik zie wel de 2 astons en de r8
EDIT: hij crasht zo gauw ik de bugatti veyron zou moeten zien, en andersom bij de subaru ( die laatste snap ik niet, aangezien deze niet nieuw is). echter ik zie wel de 2 astons en de r8

[ Voor 37% gewijzigd door Baberuth op 19-12-2007 19:10 ]
Savegame ergens anders neerzetten en spel herinstall en patch instal
maar patch moet nog uitkomen dus wacht anders tot de legale patch? Vind je het gek dat deze offline werd gehaald..
maar patch moet nog uitkomen dus wacht anders tot de legale patch? Vind je het gek dat deze offline werd gehaald..
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Verwijderd
1.7M voor de Veyron...Baberuth schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:38:
de mensen die wilde sparen voor een zonda... spaar maar nog even heel lang door als je de veyron wilt... 1.700.000 kost ieaston martin dbr9 kost 900.000... de rest kan ik helaas niet bijkomen, speel crashed nogal heftig opeens
Ik zit nu op de 710k, nog 1M te gaan

Ja was ik me van bewust maar is niet wat ik bedoel. Op mijn computer is het zelfs op de laagste instellingen nog niet te spelen, gewoon enorm lage FPS, het stottert keihard. Schijnen veel mensen last van te hebben. Op mijn grafisch minder krachtige laptop loopt het zelfs beter (gewoon vloeiend, alleen nogal lage instellingen).rCk schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:40:
[...]
Die 2 bovengenoemde problemen heb ik geen last van. Dat enorme stotteren, is dat ook bij hood view etc? Want achter de auto heb je wel trillingen en als je zo'n race stoel erin laat zetten, is dat problem een stuk minder heb ik gehoord.
die stotteringen zijn er met de patch uitgehaald nu
performance is stukken beter ( hier althans wel ) en ben er ook achter gekomen dat wat nu als patch door het leven gaat, de patch is+het enegizer pack ( reclame... ) en daar zitten 2 wagens ( leon en roadrunner) en 2 tracks ( leipzig en tokio ) in... het boosterpack is still to come
Je kan dus met de nieuwe patch met de bugatti rijden? Hoe unlock je die? Namelijk mijn favoriete wagen 
Nou ik gedownload, en nu crash die zodra ik hem heb opgestart
[ Voor 24% gewijzigd door Snippertje op 20-12-2007 14:55 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Verwijderd
Heb je de EU of de US patch gedownload? En heb je dan de DVD-patch of de EAstore-patch gedownload?Razor.Timo schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:28:
Je kan dus met de nieuwe patch met de bugatti rijden? Hoe unlock je die? Namelijk mijn favoriete wagen
Overigens. Je kan nog niet met de bugatti etc rijden, aangezien die andere wagens pas later komen.
Alleen de Leon en de Roadrunner zitten er nu in, de andere auto's komen later.
-Zo heb ik het gelezen dan hé.
De eu versie. Niet uit de EA store.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:14:
[...]
Heb je de EU of de US patch gedownload? En heb je dan de DVD-patch of de EAstore-patch gedownload?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
En dat is ook precies wat er nu rond gaat vanuit EA zelf. Althans om het compleet te maken: Nu is er een patch die enkele problemen fixed + een promotie pack van "enegizer blabla" ( in dit pack zitten 2 wagens: de seat leon en de plymouth roadrunner, en 2 tracks: leipzig porsche testtrack en tokio speedway )rCk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:41:
Overigens. Je kan nog niet met de bugatti etc rijden, aangezien die andere wagens pas later komen.
Het boosterpack waar de overige 16 wagens inzitten moet nog komen. Wanneer is nog niet bekend.
Ja, en ik zie de wagens al wel, maar ik kwam langs de veyron... en boem hij crashte, dus dat komt nog wel. Ik heb toch geen tijd nuBaberuth schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:26:
[...]
En dat is ook precies wat er nu rond gaat vanuit EA zelf. Althans om het compleet te maken: Nu is er een patch die enkele problemen fixed + een promotie pack van "enegizer blabla" ( in dit pack zitten 2 wagens: de seat leon en de plymouth roadrunner, en 2 tracks: leipzig porsche testtrack en tokio speedway )
Het boosterpack waar de overige 16 wagens inzitten moet nog komen. Wanneer is nog niet bekend.
als je dat probleem hebt, heb je waarschijnlijk ook nog boven rechts 1.0 staan. dan heb je ofwel de incorrecte versie, of een gekraakte nfs ( als je legaal hebt en no dvd gebruikt heb, moet je even de originele exe trugzetten, en patch instaleren, en dan spelen met de dvd erin ) als je gekraakte hebt, moet je nieuwe no dvd
Ik zie helemaal niets van die Bugatti! Ik zie die nieuwe Leon (of whatever it is) en die nieuwe american classic car, maar niets van een Veyron, prft!
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Lees dan wat er staat boven, en overigens ook in de booster pack install notesShaidar schreef op donderdag 20 december 2007 @ 22:18:
Ik zie helemaal niets van die Bugatti! Ik zie die nieuwe Leon (of whatever it is) en die nieuwe american classic car, maar niets van een Veyron, prft!
Wat is dat voor mooie teringzooi dan, wordt er een boosterpack gereleased waarin de auto's nog niet goed werken, what the fuck? Fokking electronic arts schuilt zich natuurlijk weer achter de "kerstdrukte"...
Misschien ga ik later bij E.A. een leidingevende positie trachten te bereiken en allerlei shit veranderen....
Nah liever niet, zonde van je leven om je daar aan te wijden
Misschien ga ik later bij E.A. een leidingevende positie trachten te bereiken en allerlei shit veranderen....
wat zeur je nou, het is gratiz! (zover ik weet) ;p
Deze zogenaamde booster pack is de patch + 2 wagens, zoals ik al op wat eerdere replies zei.Murk schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:13:
Wat is dat voor mooie teringzooi dan, wordt er een boosterpack gereleased waarin de auto's nog niet goed werken, what the fuck? Fokking electronic arts schuilt zich natuurlijk weer achter de "kerstdrukte"...
Misschien ga ik later bij E.A. een leidingevende positie trachten te bereiken en allerlei shit veranderen....![]()
En dan daarna krijg je expander pack o.i.d. genaamd, En daarin zitten die andere wagens. Dus niet zo bitchen. Het komt goed.
moet je wel goed lezen wat ik zeg..rCk schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:23:
[...]
Deze zogenaamde booster pack is de patch + 2 wagens, zoals ik al op wat eerdere replies zei.
En dan daarna krijg je expander pack o.i.d. genaamd, En daarin zitten die andere wagens. Dus niet zo bitchen. Het komt goed.
Jij zegt dat deze booster pack de patch is + 2 wagens. Klopt, ik zei ook dat juist de auto's nog steeds niet werken en dat dat belachelijk is. Je geeft dus een aanvulling op wat ik zeg maar zegt daarna dat ik aan het bitchen ben.. Hmmkay
En.. wat werkt er niet aan de auto's? Waar rCk op doelde overigens was het het feit (wat ik me overigens best kan voorstellen) dat hij dacht, dat jij het erover had dat die andere wagens niet werkten nogMurk schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:41:
[...]
moet je wel goed lezen wat ik zeg..
Jij zegt dat deze booster pack de patch is + 2 wagens. Klopt, ik zei ook dat juist de auto's nog steeds niet werken en dat dat belachelijk is. Je geeft dus een aanvulling op wat ik zeg maar zegt daarna dat ik aan het bitchen ben.. Hmmkay
heb je het zelf al geprobeerd SoaD ? Zoja, dan kun je vast bevestigen dat er 2 (twee ?!?) nieuwe wagens inzitten, deze 2 werken uiteraard goed.
Echter kun je dan ook bevestigen dat de overige beloofde 14 er niet inzitten. Over deze 14 gaat het dus bij bovenstaande. door een fout met een No-DVD crack worden deze namelijk wel in het spel getoond, maar zou gauw men bij bepaalde wagens komt crasht het spel.
En ik zal het (nogmaals) hier neerpleuren: hetgeen wat wij nu van EA hebben is 0% officieel. EA heeft helemaal niks vrijgegeven. Er stond voor korte tijd enkele bestanden met de namen patch op hun ftp, maar deze zijn er snel weer vanaf gehaald. Hetgeen waar wij nu over zeuren is een Promotiepack van Enegizer. Dit Pack bevat de Leon Cupra en de Roadrunner, en 2 nieuwe tracks.
Het Boosterpack ( als in de overige 14 wagens ) moet nog komen !!!
Echter kun je dan ook bevestigen dat de overige beloofde 14 er niet inzitten. Over deze 14 gaat het dus bij bovenstaande. door een fout met een No-DVD crack worden deze namelijk wel in het spel getoond, maar zou gauw men bij bepaalde wagens komt crasht het spel.
En ik zal het (nogmaals) hier neerpleuren: hetgeen wat wij nu van EA hebben is 0% officieel. EA heeft helemaal niks vrijgegeven. Er stond voor korte tijd enkele bestanden met de namen patch op hun ftp, maar deze zijn er snel weer vanaf gehaald. Hetgeen waar wij nu over zeuren is een Promotiepack van Enegizer. Dit Pack bevat de Leon Cupra en de Roadrunner, en 2 nieuwe tracks.
Het Boosterpack ( als in de overige 14 wagens ) moet nog komen !!!
Loel we maken er eigenlijk een groot probleem van met ze allen.. want waar hebben we het nu helemaal over, een klein uitbreidinkje van EA die de mensen even laat vergeten wat een kansloos spel het eigenlijk is..
Verwijderd
opzich vind ik het een prima spel, afgezien van de besturing, maar ik heb me er aardig mee vermaakt en de graphics zien er prima uit. 
ja tuurlijk zitten er bugs in, maar de bug die ik eht vervelendste vond hebben ze eruit gehaald en dat is die ene van het onregelmatig stotteren.
ja tuurlijk zitten er bugs in, maar de bug die ik eht vervelendste vond hebben ze eruit gehaald en dat is die ene van het onregelmatig stotteren.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 21:56 ]
Hm.
Ik denk dat ik tegen al m'n vriendjes gezegd heb dat ze ProStreet links moesten laten liggen, omdat de demo zo hard tegenviel. Maar nu kan ik het tegenovergestelde gaan verkondigen ... NFSPS is het enige game dat ik nu nog dagelijks speel, van die hele reeks games die overlaatst uitgekomen is. Zonder de warez-full zou ik het nu ook nooit gekocht hebben, hoera voor warez dus
Ben net na de installatie van die 1.1 patch helemaal terug opnieuw begonnen ... zonder money cheat deze keer (want alle trainers en de belangrijkste cheatcode werken niet meer in versie 1.1)
Ik kan niet wachten op die "grote" patch, die die 14 autos erin propt, wh00t!
Ik denk dat ik tegen al m'n vriendjes gezegd heb dat ze ProStreet links moesten laten liggen, omdat de demo zo hard tegenviel. Maar nu kan ik het tegenovergestelde gaan verkondigen ... NFSPS is het enige game dat ik nu nog dagelijks speel, van die hele reeks games die overlaatst uitgekomen is. Zonder de warez-full zou ik het nu ook nooit gekocht hebben, hoera voor warez dus
Ben net na de installatie van die 1.1 patch helemaal terug opnieuw begonnen ... zonder money cheat deze keer (want alle trainers en de belangrijkste cheatcode werken niet meer in versie 1.1)
Ik kan niet wachten op die "grote" patch, die die 14 autos erin propt, wh00t!
[ Voor 4% gewijzigd door Shaidar op 22-12-2007 22:38 ]
Verwijderd
Ik heb idd het idee dat met 1.1 het allemaal wel wat soepeler loopt. Enkel is rook nog steeds een FPS-domper (als je tegenstanders door het zand rijden bijv).
Het mooie is ook dat je na de patch niet opnieuw HOEFT te beginnen, het mag natuurlijk wel
Je krijgt namelijk netjes 4 extra race-days in je career map en de 2 nieuwe auto kan je meteen kopen.
Nu moet ik enkel nog een stabiele auto vinden voor de Speed challenges, de lambo LP640 op de nevada speedway is nog steeds nogal springerig jammer genoeg.
Het mooie is ook dat je na de patch niet opnieuw HOEFT te beginnen, het mag natuurlijk wel
Nu moet ik enkel nog een stabiele auto vinden voor de Speed challenges, de lambo LP640 op de nevada speedway is nog steeds nogal springerig jammer genoeg.
Ik had gewoon een Evo voor de speed challenges, maar dan wel getuned (vering zacht, banden hard) en daarmee reed ik er iedereen uit
Wow ik was aan het begin nogal sceptisch over die nieuwe wagens, maar die Leon Cupra is toch lekker.
En wat mij nu ook opvalt, dat de wagens die straks in die uitbreiding komen, dat je daar al tegen moet racen.. Want ik zat te kwijlen bij de lijst van autos waar je zat : Gallardo Superleggera (als ik eht goed type) En nog enkele anderen...
Voor welke mode zou die road runner goed zijn? Ben eigelijk wel fan van zon amerikaans brulijzer, maar grip lijkt mij er niets voor.
En wat mij nu ook opvalt, dat de wagens die straks in die uitbreiding komen, dat je daar al tegen moet racen.. Want ik zat te kwijlen bij de lijst van autos waar je zat : Gallardo Superleggera (als ik eht goed type) En nog enkele anderen...
Voor welke mode zou die road runner goed zijn? Ben eigelijk wel fan van zon amerikaans brulijzer, maar grip lijkt mij er niets voor.
Verwijderd
Dan ga ik dat ook eens proberen, heb beide Evo's nu voor grip (blijf de oude toch lekkerder / mooier vindenShaidar schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:25:
Ik had gewoon een Evo voor de speed challenges, maar dan wel getuned (vering zacht, banden hard) en daarmee reed ik er iedereen uit
klopt, ik heb al een db9 als tegenstander gehad, wil er zelf in rijden grrrrCk schreef op zondag 23 december 2007 @ 03:15:
Wow ik was aan het begin nogal sceptisch over die nieuwe wagens, maar die Leon Cupra is toch lekker.
en die road runner is vast wel goed in drag. Zoals de meeste amerikaanse wagens
Iemand een idee hoe je die 1.1 patch kunt uninstallen? Ik heb hem zojuist geinstalleerd en nu doet NFS het helemaal niet meer. Bij het opstarten knalt ie er al uit.
Laat maar. Verkeerde topic.
Laat maar. Verkeerde topic.
[ Voor 14% gewijzigd door JKVA op 23-12-2007 14:40 ]
Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy
@ Vash_Stampede:
Die Evo van 33k is beter voor grip dan die andere van 27k, want die heeft echt baggerslechte handling toch?
Maargoed, met een Porsche 911 Turbo rijdt je IEDEREEN er uit.
Die Evo van 33k is beter voor grip dan die andere van 27k, want die heeft echt baggerslechte handling toch?
Verwijderd
Ik vind de handling eigenlijk heerlijk van die oude Evo, je gooit m zo de bocht in en komt er min of meer driftend uit ... heerlijk gewoon. Hij is uiteindelijk wel iets langzamer in de topspeed geloof ik, maar om de laatste moeilijke grips te winnen moet ik toch een nieuwe halen want me Evo trekt het daar niet allemaal meer. Als ik weer geld heb zal ik Porsche is proberen.Murk schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:29:
@ Vash_Stampede:
Verwijderd
Ik heb een porche 911 turbo als drift. Nu zit ik aan de laatste raceday voor ik tegen de grip king moet. Maar ik word er gewoon afgereden. ligt dit aan men car of niet?
Let op:
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!