Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, net ff demotje gedownloadt. Wat een rotspel zeg, besturing lijkt gek te doen, ik krijg max 30 fps alles op LOW @ 600x400 terwijl ik bijna 60 fps kreeg bij most wanted met alles op high 1240x10~ , Vieze onoverzichtelijke menu's en laadschermen, vieze gebieden, realistische collisions en schademodellen anno 2008???? Niks van gezien (stuntman ps2 in 2002 was nog beter)
Kan je beter WRC spelen ofzo. Wat een rotspel.. . Most wanted was wel super.

(nu kan ik er eigenlijk niet zo veel over zeggen omdat ik de demo tenslotte heb gespeeld maar ach)

Mijn ervaring was niet zo best..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:27:
(nu kan ik er eigenlijk niet zo veel over zeggen omdat ik de demo tenslotte heb gespeeld maar ach)
Je geeft het zelf al aan, de demo..
De meesten die de demo niks aan vonden hebben een andere mening over de uiteindelijke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:44:
[...]

Je geeft het zelf al aan, de demo..
De meesten die de demo niks aan vonden hebben een andere mening over de uiteindelijke versie.
Mjah dat is wel zo natuurlijk.. Maar ik weet nu tenminste dat ik het spel niet kan kopen met mijn huidig systeem. Ik denk dat de physics en andere zooi te veel vragen van mijn p4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De demo van Carbon was nog veel erger. Het "30 fps probleem" heb ik ook in het spel. Maakt niet uit wat voor settings ik kies, van laagst tot hoogst. Wat voor grafische kaart heb je? Ik heb momenteel een Ati. Pro Street is duidelijk leuker dan Carbon maar Most Wanted is ook veruit mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 01:07
Ik heb gisteren dit deel gekocht voor de PC. Na wat negatieve reviews te hebben gelezen en ik in eerste instantie besloten had hem niet te kopen heb ik hem -na wat filmpjes op gametrailers.com te hebben gezien en enigzins gehyped bij de winkel aangekomen- toch maar gehaald.

Ik kan met volle overtuiging mededelen dat dit nu al de slechtste aankoop van 2008 is. Wat feitjes op een rij:
  • Overdreven MTV-achtige flits flits schermen achtergronden en interface
  • De auto's moeten "realistisch" (my foot!!!) reageren, bij iedere stuurbeweging ook op rechte stukken hoort/ziet men het piepen van de banden, zeer irritant.
  • Een vervelende popijopie blanke omroeper met zwarte uitspraken die overal doorheen blert, dit kan je wel uit zetten maar is dan ook geleik de laatste binding met enig verhaal of gebeurtenissen in de 'game'.
  • Een enorme hoeveelheid aan tuning mogelijkheden die zwaar overdreven, lastig en ingewikkeld zijn.
  • Grafisch belooft het helemaallll niet wat ik er van verwachte, de AA werkt niet naar behoren en sommige simple graphics vertonen nog meer kartelranden dan een zaag.
  • Zo kan ik nog wel even doorgaan maar daar heb ik geen tijd voor...
Kortom ik vind het een afbreuk aan de NFS serie, ik heb nog erg genoten van NFS-Underground maarja gelukkig is Flatout 2 er nog :9~.

Het is mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn :)

hopla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
StarWars schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:20:
  • Overdreven MTV-achtige flits flits schermen achtergronden en interface
Dat behoort nu eenmaal op het moment tot de 'scene' waar het spel zich afspeeld. Veel 8-bit, druk, en inderdaad gehyped zoals je op MTV ook tegenkomt.
• De auto's moeten "realistisch" (my foot!!!) reageren, bij iedere stuurbeweging ook op rechte stukken hoort/ziet men het piepen van de banden, zeer irritant.
Het is wellicht niet te vergelijken met bijvoorbeeld Forza 2 of Collin Mcrae, maar het ligt dichterbij enige realiteit dan bijvoorbeeld Underground (waar je kennelijk wel ontzettend tevreden over bent), waar je met een kilometertje of 200/u nog eens even een haarspeld-bocht doorknalt.
• Een vervelende popijopie blanke omroeper met zwarte uitspraken die overal doorheen blert, dit kan je wel uit zetten maar is dan ook geleik de laatste binding met enig verhaal of gebeurtenissen in de 'game'.
En jij wilt zeggen dat je dat niet terugziet in de Amerikaanse legal racing-leagues? Wederom gewoon een stukje thema.
• Een enorme hoeveelheid aan tuning mogelijkheden die zwaar overdreven, lastig en ingewikkeld zijn.
Zwaar overdreven? Wanneer je zelf een bak aanschaft, om hier eens lekker mee te gaan scheuren hou je deze ook niet factory-tuned. Het tunen is (mits je de beschrijvingen even doorleest) overigens niet echt veel aan, als je het eenmaal doorhebt is het koek en ei..
gelukkig is Flatout 2 er nog :9~
Daar moet ik je gelijk hebben, het realisme spat er vanaf bij Flatout 2 :>
Het is mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn :)
En op die mening heb je alle recht ;) Anderen daarintegen kunnen het er niet mee eens zijn en een discussie op gang brengen.
Wellicht had je je toch aan de reviews moeten houden en het spel niet moeten kopen.

Helaas ontbreekt het bij de meeste reviews aan een stuk objectiviteit, en wordt er bij het meeste gebash alleen maar op specifieke onderdelen ingegaan, waarbij het vaak alleen een kwestie van smaak is (of waar de game als realistische simulator verwacht wordt, terwijl de NFS serie toch echt bekent staat om het feit dat het een arcade serie is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
helemaal mee eens SoaDmaggot!

persoonlijk vind ik dit ook een geslaagde NFS telg met een paar sidenotes:

-De oplossing van de makers om niet weer een NFS uit te brengen die je in 3 dagen uitspeeld vind ik nogal goedkoop. Ik heb het gevoel dat ik gewoon 10x dezelfde races aan het rijden ben. So much for 'large content'.
-Ik speel het spel zelf met een gamepad, maar heb voor de grap gisteren de besturing op het toetsenbord uitgeprobeerd. Moet zeggen dat ik veel respect heb voor de mensen die het hiermee hebben uitgespeeld, de besturing op het toetsenbord laat zeer te wensen over (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Toetsenbord is prima te doen hoor. Wel denk ik dat de speedraces lastiger zijn met toetsenbord en de dragraces zijn ook niet optimaal. Wat de piepende banden betreft: dat wordt beter als je betere banden koopt... !! Wat de commentator betreft, net als het rare menu: leren waarderen ;) Af en toe erg grappig wat hij zegt bij crashes/drift races. Ik bedoel dan de lallende Amerikaan, de Brit vind ik wat minder.

[ Voor 8% gewijzigd door Gianni Rombios op 07-01-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:43:
-De oplossing van de makers om niet weer een NFS uit te brengen die je in 3 dagen uitspeeld vind ik nogal goedkoop. Ik heb het gevoel dat ik gewoon 10x dezelfde races aan het rijden ben. So much for 'large content'.
Maar dat ze nu nog steeds nieuwe auto's en racedays uitbrengen vind ik wel weer koel.
-Ik speel het spel zelf met een gamepad, maar heb voor de grap gisteren de besturing op het toetsenbord uitgeprobeerd. Moet zeggen dat ik veel respect heb voor de mensen die het hiermee hebben uitgespeeld, de besturing op het toetsenbord laat zeer te wensen over (understatement).
Ben ik het helemaal mee eens, highspeedraces zuigen echt met toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:13:
Jammer dat je die boss races niet overnieuw kan doen. Een nieuwe career starten trekt me niet zo omdat het zo lang duurt voor het een beetje spannend wordt. De commentators zijn natuurlijk lame maar af en toe is die Amerikaan behoorlijk grappig. Een geslaagd spel.
Die boss races zijn juist niet zo boeiend imho. De race days voor de boss, die zijn uitdagend. Die grip/speed races doe ik nog wel eens. Drift en Drag is veels te simpel helaas. Alles met tobo overigens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWars
  • Laatst online: 11-07 01:07
SoaDmaggot schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:41: *snip*
Het is wellicht niet te vergelijken met bijvoorbeeld Forza 2 of Collin Mcrae, maar het ligt dichterbij enige realiteit dan bijvoorbeeld Underground (waar je kennelijk wel ontzettend tevreden over bent), waar je met een kilometertje of 200/u nog eens even een haarspeld-bocht doorknalt.
Geweldig ja, met 200 een haarspeld bocht, zo hoort de NFS serie te zijn imho, call me old fashioned ;).

hopla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
StarWars schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:07:
[...]

Geweldig ja, met 200 een haarspeld bocht, zo hoort de NFS serie te zijn imho, call me old fashioned ;).
Vroeger vond ik underground daarom ook zo leuk, lekker hard door alle bochten. Ik merk echter dat het gevoel van voldoening bij Pro Street wat hoger ligt omdat ik nu probeer bochten zo mooi (driftend :P ) of snel mogelijk te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:18:
De demo van Carbon was nog veel erger. Het "30 fps probleem" heb ik ook in het spel. Maakt niet uit wat voor settings ik kies, van laagst tot hoogst. Wat voor grafische kaart heb je? Ik heb momenteel een Ati. Pro Street is duidelijk leuker dan Carbon maar Most Wanted is ook veruit mijn favoriet.
Ik heb een XFX 6800XTream... Ik denk dat de bottleneck gewoon mijn p4 is die voor de physics moet zorgen.. Wat een klote geprogrameer/physics zeg.. Half life 2 gewoon 60 fps @ max.. 4 x AA ..

Vandaar dat wanneer ik hem 600x400 (ROFLOL DIT IS NOG ERGER DAN A2 RACER UIT 1990 OFZO., kan ik beter op mijn mobiel spelen ) nog steeds een lage fps heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb gisteren de carriere voltooid op 100 %.

Ben nu een beetje het multiplayer gedeelte aan het uitvogelen.
Iemand die nog leuke blueprints heeft op de PS3? Dan met name voor speed.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:59:
[...]

Ik heb een XFX 6800XTream... Ik denk dat de bottleneck gewoon mijn p4 is die voor de physics moet zorgen.. Wat een klote geprogrameer/physics zeg.. Half life 2 gewoon 60 fps @ max.. 4 x AA ..

Vandaar dat wanneer ik hem 600x400 (ROFLOL DIT IS NOG ERGER DAN A2 RACER UIT 1990 OFZO., kan ik beter op mijn mobiel spelen ) nog steeds een lage fps heb..
Je noemt HL2, dat is ook al jaren oud hoor die engine, en stukken beter in mekaar. Want valve kan ieder moment gewoon via steam patches uitbrengen en geen gezeik ermee. imo hebben die t t beste voor mekaar i.t.t. EA o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWars schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:07:
[...]

LOL _O- ... Old fashioned?

Ooit wel eens een NFS gespeeld van voor de underground series? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

Kan iemand me op weg helpen met het tunen van een wheelie auto?
Ik heb de charger r/t maar hij gaat geen millimeter de lucht in :-(

Ik heb de onderdelen op niveau 2/3

Grip: evo x
drag: elise
drift: gto
speed: bmw
wheelie; charger r/t (doet ut niet)

[ Voor 21% gewijzigd door Ermo op 08-01-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:59:
[...]

Het is echt een lock op 30fps, het ligt niet aan je pc. Dwz mijn E6600@3GHz met een X1900XT moet toch hoger dan 30fps@800x600 uitkomen... maar blijft op alle mogelijke settings 30fps. In andere forums zie je dan wel mensen "30 fps is zat" roepen... :(

Wat de wheelies betreft: de Chevelle en Viper op lvl 2-3 gingen bij mij "recht uit de doos" al heel goed met wheelies. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gianni Rombios op 08-01-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Het is echt een lock op 30fps, het ligt niet aan je pc. Dwz mijn E6600@3GHz met een X1900XT moet toch hoger dan 30fps@800x600 uitkomen... maar blijft op alle mogelijke settings 30fps. In andere forums zie je dan wel mensen "30 fps is zat" roepen... :(

Wat de wheelies betreft: de Chevelle en Viper op lvl 2-3 gingen bij mij "recht uit de doos" al heel goed met wheelies. :)
Woow, dus dat is het. Maar waarom doen ze dit eigenlijk? Ik heb het gevoel dat mijn reactietijd erg omlaaggaat... @ <30 fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

The DenMan schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:42:
Ik heb gisteren de carriere voltooid op 100 %.

Ben nu een beetje het multiplayer gedeelte aan het uitvogelen.
Iemand die nog leuke blueprints heeft op de PS3? Dan met name voor speed.
Ik heb je toegevoegd en ik zie je ook online komen op de ps3 nu moet ik echter nog zien te achterhalen hoe we dan tegen mekaar kunnen racen en blueprints uitwisselen! Lijkt me cool. Ik zit pas op 36%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ermo schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:43:
Kan iemand me op weg helpen met het tunen van een wheelie auto?
Ik heb de charger r/t maar hij gaat geen millimeter de lucht in :-(

Ik heb de onderdelen op niveau 2/3
Zet de vering achter helemaal slap en voor hard. Koop de grootste spoiler en zet hem zo hoog en schuin mogelijk. Pas nu je bumperkit aan zodat deze zo min mogelijk downforce geeft (meestal alle balkjes naar 0%). Pas in de instellingen je versnellingen en grip iets aan en ga ervoor!

Banden en ophanging lvl 3 zijn wel handig overigens, en of course motor/turbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

SgtCaffran schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Zet de vering achter helemaal slap en voor hard. Koop de grootste spoiler en zet hem zo hoog en schuin mogelijk. Pas nu je bumperkit aan zodat deze zo min mogelijk downforce geeft (meestal alle balkjes naar 0%). Pas in de instellingen je versnellingen en grip iets aan en ga ervoor!

Banden en ophanging lvl 3 zijn wel handig overigens, en of course motor/turbo.
Ik ga ermee aan de slag, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:03:
[...]

Woow, dus dat is het. Maar waarom doen ze dit eigenlijk? Ik heb het gevoel dat mijn reactietijd erg omlaaggaat... @ <30 fps..
http://www.tomshardware.c...25-street-choppy-gameplay
Misschien wordt toch ergens in onze systeem die lock getriggerd. Voor de patch had ik nog een GF8500GT maar toen had ik het idee dat het spel wat sneller draaide. Wel stonden de details lager. Met Fraps zie je hem steeds vanuit het menu (500+) naar 30 zakken en daar blijft hij steken. Heeft het ermee te maken dat het primair een console game is? Carbon en Most Wanted draaien wel gewoon 75 tot 100 frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Ermo schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:31:
[...]

Ik ga ermee aan de slag, dank je!
Het is gelukt, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoureDoomed
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-08 10:44
met welke wagen?

je kan namelijk gewoon je drag wagen (elise) ook gebruiken voor wheelies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
My pleasure :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:03:
[...]

Mhh dit gaat over de DEMO van Pro street ..

Euhh ik had een P4 3.0HT@3.4 met een X1950PRO maar waarom haalde ik wel maximaal 67fps ?
Ja ik heb het over de demo van NFS pro street.

het zelfde verhaal met Juiced 2 , ik hoor daar ook verhalen over 30fps lock maar helaas de max was daar 37Fps :?

niet dat de Demo lekker speelde op mijn oude pc omdat ik flinke drops had tot 17Fps en een gemiddelde van 24Fps haalde.
Zowel Fraps of ATI Traytool gaven beide de zelfde framerate die boven de 30Fps uitkwamen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Helaas heb ik de demo al weggegooid maar die haal ik even opnieuw op. Op 1 core draait hij ook niet anders (gewoon steady 30fps). Hebben ze het ingebakken omdat je anders evt je lcd tv sloopt als je hem daarop draait... ofzo

Edit: ja demo haalt gewoon 60 fps met goeie settings. Erg raar, of ligt het aan de patch? (ga ik ook nog bekijken).

[ Voor 20% gewijzigd door Gianni Rombios op 08-01-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:23:
[...]

http://www.tomshardware.c...25-street-choppy-gameplay
Misschien wordt toch ergens in onze systeem die lock getriggerd. Voor de patch had ik nog een GF8500GT maar toen had ik het idee dat het spel wat sneller draaide. Wel stonden de details lager. Met Fraps zie je hem steeds vanuit het menu (500+) naar 30 zakken en daar blijft hij steken. Heeft het ermee te maken dat het primair een console game is? Carbon en Most Wanted draaien wel gewoon 75 tot 100 frames.
Ik heb even op die site gekenen en ik denk dat de conclusie is:

[quote]Crappily optimized game and buggy[\quote]

Blijkbaar is deze game geoptimalizeerd voor multi-core en gebruikt hij constant 100% van de CPU.. ..waarom weet ikniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Wat ik me ook kan voorstellen: misschien moet het spel er gewoon beter uitzien/beter lopen op de PS3 en hebben ze de pcversie toen uiteindelijk maar stiekem gelockt op 30fps
.... :) .......... :| .............. :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word he-le-maal gek van die drift race tegen Ryo. Ik heb de tips die hier staan al gebruikt, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik race met een Corvette die max is geupgrade. Heb ik een andere auto nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

YoureDoomed schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:47:
[...]
met welke wagen?
je kan namelijk gewoon je drag wagen (elise) ook gebruiken voor wheelies
Ik gebruik voor de Wheelie de Charger R/T en voor Drag de Elise ;-)
Gistern, drag, drift en grip king geworden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:32:
Ik word he-le-maal gek van die drift race tegen Ryo. Ik heb de tips die hier staan al gebruikt, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik race met een Corvette die max is geupgrade. Heb ik een andere auto nodig?
Probeer het eens met een Supra, daar is het mij mee gelukt. En met een RX-7 moet het al helemaal lukken.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gianni Rombios schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:03:
Wat ik me ook kan voorstellen: misschien moet het spel er gewoon beter uitzien/beter lopen op de PS3 en hebben ze de pcversie toen uiteindelijk maar stiekem gelockt op 30fps
.... :) .......... :| .............. :( ...
Ja.. van consoles zijn meestal gelocked op 30 fps maar lopen de beelden in elkaar over zodat het lijkt alsof je met meer fps speelt.. maar het zal toch niet zo zijn dat het hierdoor komt 8)7 Anders zijn ze gek aan het worden bij EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

ik ben bezig met die top speed races, wat een drama. Ik heb een volledig lvl 3/4 bmw maar dat ding springt alle kanten op, bochten kan ik, ondanks beetje remmen, bijna niet nemen en zodra ik ffkes buiten het parcours kom is mijn kans om hem te "totallen" echt 90%. Kan ik hier misschien beter een andere auto voor nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik weet niet waar de 30fps lock vandaan kwam maar ik ben er nu iig weer vanaf :) Misschien het tussentijds wisselen van Geforce naar ATI of anders de update of een combinatie. Nu heb ik weer gewoon 60+ frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet gewoon die nieuwe BMW M3 helemaal tunen, niveau 3, dan wat tunen bij het menu, die trekt heftige wheelies ^^ met nos helemaal tot 3 meter voor de eindstreep =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

ik lees in de game constant dat er een package te downloaden is in de ps store maar ik kan niets vinden. is dat al beschikbaar of is dat iets voor de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:08:
je moet gewoon die nieuwe BMW M3 helemaal tunen, niveau 3, dan wat tunen bij het menu, die trekt heftige wheelies ^^ met nos helemaal tot 3 meter voor de eindstreep =D
Ik neem aan dat je het over het wheelie contest hebt, ik bedoel echter in de speed races...tis net een stuiterbal. Moet ik de vering dan zachter zetten zodat ie beter "aan het wegdek plakt"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:19

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Gianni Rombios schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 01:31:
Ik weet niet waar de 30fps lock vandaan kwam maar ik ben er nu iig weer vanaf :) Misschien het tussentijds wisselen van Geforce naar ATI of anders de update of een combinatie. Nu heb ik weer gewoon 60+ frames.
Dit heeft toch betrekking op de demo, de full game zou na patchen deze lock hebben omdat er gebruik gemaakt word van een bepaalde flash plugin waardoor dit komt.. ( maar werd die dan niet gebruikt voor de patch :? ) of komt t door die energizer reclames die die plugin hanteren!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Hmm mogelijk het laatste. Nee ik had het niet over de demo. Ik laat de patch voor wat hij is. Liever meer frames dan een patch...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:13

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:08:
Met een Supra tuti-lampioni lukte mij een wheelie van 399m. :Y) Zojuist dan ook Dragking geworden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
410 meter wheelie
-elke run
-zonder nos.

7.20 seconden op de 1/4 mile

Auto: Lotus Elise ;)

[ Voor 25% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Kun je niet met de console de fps lock eraf halen?
lol.. of is er geen console :P?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:02:
Kun je niet met de console de fps lock eraf halen?
lol.. of is er geen console :P?
Haha ik denk niet dat het spel een console heeft >:) . Het zal vast wel kunnen natuurlijk als je in de programfiles gaat zitten rotzooien. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ermo schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:07:
[...]

Ik neem aan dat je het over het wheelie contest hebt, ik bedoel echter in de speed races...tis net een stuiterbal. Moet ik de vering dan zachter zetten zodat ie beter "aan het wegdek plakt"?
moet je eens kijken bij aerodynamica, of je daar iets aan kunt tunen, of je kunt ook proberen, wat je zelf al zei, iets met de vering ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:35
Ermo schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:12:
ik ben bezig met die top speed races, wat een drama. Ik heb een volledig lvl 3/4 bmw maar dat ding springt alle kanten op, bochten kan ik, ondanks beetje remmen, bijna niet nemen en zodra ik ffkes buiten het parcours kom is mijn kans om hem te "totallen" echt 90%. Kan ik hier misschien beter een andere auto voor nemen?
Porsche 911 Turbo, niet de snelste maar maakt ook van dit onderdeel een makkie! Ik heb echt alle superauto's geprobeerd, vond het allemaal niets, maar met deze rel. goedkope auto ging het echt eenvoudig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Mijn extra-foute drag-Supra. :P

Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/NFS/nfs%202008-01-12%2012-28-10-23.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/NFS/nfs%202008-01-12%2012-28-30-84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/NFS/nfs%202008-01-12%2012-28-47-52.jpg

En wie zij dat NFS Pro Street niet realistisch is qua tuning? ;) Vrij naar de Kei Office D1GP S15:
Afbeeldingslocatie: http://img.joshinweb.jp/emall/img/sm/JSN_C00001/middle/49/05083/4905083035290.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/NFS/nfs%202008-01-12%2012-29-32-33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/NFS/nfs%202008-01-12%2012-29-51-14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://martijnfoto.nl/dump/NFS/nfs%202008-01-12%2012-30-15-46.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

welke extra tuning doen jullie op de drift wagens?
ik had een gto en heb er een supra bijgekocht en lvl 3/4 geupgrade.

ik heb er wel moeite mee om uberhaupt een beetje fatsoenlijke drift te maken.
als het al lukt heb ik meteen veel punten maar hoe dat komt weet ik niet.

De speedraces heb ik eens wat behoudender gereden (na 14 totalled achter mekaar) en dat gaat al een stuk beter ;-) zit nu op 56% career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik kan de blauwe lettertjes lezen maar....
Hoe delete ik een career? :$

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Op pc: gewoon het mapje in mijn documenten weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immorak
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik weet dat technische probleempjes niet op dit topic thuishoren, maar kon geen ander topic vinden wat over dit spel ging.

Ik heb eht probleem, dat ik bij mijn carriere op 1% blijf hangen, ookal dominate ik de eerste race 10x nog steeds kan ik de tweede race niet unlocken, ik weet niet of dit nu ligt aan het feit dat ik iets fout doe, ofdat er een bug in het spel zit?

Ik hoop dat iemand hier die dit leest mij hiermee verder kan helpen.

Alvast heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Weet je zeker dat het niet gewoon de vreemde menu structuur is? Als je een race meerdere malen dominate maakt verder ook niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immorak
Eehm ok, dan snap ik misschien eht spel niet helemaal goed.

Want wat ik bedoel is dat ik maar 1 race weekend zie, dat is Nevada (de eerste) en als ik die dominate unlocked er niks, en het enige weekend wat ik kan rijden is nogmaals Nevada. en als ik die dan nogmaals rijdt en dominate, veranderd er wederom helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Pijltje naar boven of pijltje naar beneden voor de volgende race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immorak
Ok thanx, ik keek met mn neus, ik heb het door hoor.

Iedereen heel erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het booster pack en waar kun je 'em downloaden?
Of istie inbegrepen bij patch 1.1?
Wat is het verschil tussen patch 1.1 dvd en patch 1.1EaStore?

Eigenlijk wil ik het liefst alle auto's die er zijn en alle tracks die er zijn unlocken, wat moet ik dan allemaal installeren?

Moet ik nu het volgensde doen:
COLLECTORSED& cheat invullen
Patch 1.1
BoosterPack
Heb ik dan alles?

Ik ben er al uit: standaard: 55 cars, CE geeft 5 extra en booster geeft 16 extra waarvan ik er maar 2 heb als ik het niet kraak

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 20:47 . Reden: Ik ben er al uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nu graag zo'n Zonda kopen, maar voor wat zou hij dan het beste zijn ?
Ik dacht aan eerst een porsche 911 gt2 te kopen voor Grip, en dan een zonda voor speed challenges, of zou dit volgens jullie geen goede keuze zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel maar eens geinstalleerd... Ik moet zeggen dat EA me best aangenaam verrast heeft..
De Demo van dit spel vind ik werkelijk echt belabbert.. Dat is het echte spel niet echt.
Ik vind het wel een aardig spel, op de stand "Racer"(Medium) is het werkelijk echt te makkelijk. Je koopt een Evo voor 30k en je raced iedereen er volledig uit in de Grip races...(Zonder al te veel remmen, want dat gebeurt van zelf) Als je de moeilijkheidsgraad op "King"(Hard) zet, dan is het eigenlijk nog steeds makkelijk.. Je moet natuurlijk nog wel alert zijn en niet al te veel fouten maken.. Maar na 2 fouten of 4 kleine foutjes rij je nog steeds ruim vooraan... "King" maakt het rijden er wel iets moeilijker op natuurlijk, maar dat is logisch en voor mij alleen maar een uitdaging.

Er zitten leuke wagens in, driften is wel weer erg makkelijk... Je haalt zo 4k punten op een track en de tegenstander haalt er dan 1,5k.. Geen concurrentie dus..

Drag racen vind ik wel grappig, alleen slaat het natuurlijk nergens op dat je met een "All wheel drive"-auto(Audi's bijv met hun Quattro) je de banden moet opwarmen... En dat alleen de achterwielen een burnout maken... De Muscle-cars daar in tegen zijn wel weer goed gedaan, 1 keer flink gas geven en de banden zijn al aardig warm..

Ik zeg niks over Speed Challenge.. Leuk bedacht, ontzettend slecht gedaan qua AI..

Over het algemeen:
Leuk spel om tijd te doden en af en toe even flink te raggen met een paar auto's. Genoeg keuze uit qua auto. Had alleen graag een Carrera GT gezien, maarja je kan niet alles hebben. Graphics zijn goed, AI is werkelijk qua niveau belabberd. Je gaat toch geen "boodschappen-wagentje" a la Honda Civic(dat het geloof ik is) tegenover een nieuwe Evo zetten... Ik geef deze toch wel een 6,5/10 denk ik. Beter dan Carbon want dat vond ik helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:40:
Als je de moeilijkheidsgraad op "King"(Hard) zet, dan is het eigenlijk nog steeds makkelijk.. Je moet natuurlijk nog wel alert zijn en niet al te veel fouten maken.. Maar na 2 fouten of 4 kleine foutjes rij je nog steeds ruim vooraan... "King" maakt het rijden er wel iets moeilijker op natuurlijk, maar dat is logisch en voor mij alleen maar een uitdaging.
Als je dan ook nog eens per modus apart tractiecontrole en ESP uitzet wordt het echt een beetje boeiend IMHO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niks over Speed Challenge.. Leuk bedacht, ontzettend slecht gedaan qua AI..
Ja, nogal ja. Het is gewoon belachelijk hoe je tegenstanders steeds voor iedere hobbel allemaal massaal vol op hun rem gaan staan. Moet ik helemaal achteraan starten met me Lamborgini. Kom ik niet vooruit omdat zij allemaal steeds stil gaan staan. En er even langs via de berm is ook al geen optie. Want daar hebben ze honderden kleine paaltjes langs de weg gezet. :X

Verder vermaak ik me prima met deze game. Driften, altijde leuk om te doen. Net als de drags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 01:34:
[...]

Ja, nogal ja. Het is gewoon belachelijk hoe je tegenstanders steeds voor iedere hobbel allemaal massaal vol op hun rem gaan staan. Moet ik helemaal achteraan starten met me Lamborgini. Kom ik niet vooruit omdat zij allemaal steeds stil gaan staan. En er even langs via de berm is ook al geen optie. Want daar hebben ze honderden kleine paaltjes langs de weg gezet. :X

Verder vermaak ik me prima met deze game. Driften, altijde leuk om te doen. Net als de drags.
Precies, hetzelfde geld voor mijn Evo. In Grip races bij de start moet ik starten met half gas anders knal ik zo op diegene die voor me staat.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Ik heb het spel maar eens geinstalleerd... Ik moet zeggen dat EA me best aangenaam verrast heeft..
De Demo van dit spel vind ik werkelijk echt belabbert.. Dat is het echte spel niet echt.
Ik vind het wel een aardig spel, op de stand "Racer"(Medium) is het werkelijk echt te makkelijk. Je koopt een Evo voor 30k en je raced iedereen er volledig uit in de Grip races...(Zonder al te veel remmen, want dat gebeurt van zelf) Als je de moeilijkheidsgraad op "King"(Hard) zet, dan is het eigenlijk nog steeds makkelijk.. Je moet natuurlijk nog wel alert zijn en niet al te veel fouten maken.. Maar na 2 fouten of 4 kleine foutjes rij je nog steeds ruim vooraan... "King" maakt het rijden er wel iets moeilijker op natuurlijk, maar dat is logisch en voor mij alleen maar een uitdaging.

Er zitten leuke wagens in, driften is wel weer erg makkelijk... Je haalt zo 4k punten op een track en de tegenstander haalt er dan 1,5k.. Geen concurrentie dus..

Drag racen vind ik wel grappig, alleen slaat het natuurlijk nergens op dat je met een "All wheel drive"-auto(Audi's bijv met hun Quattro) je de banden moet opwarmen... En dat alleen de achterwielen een burnout maken... De Muscle-cars daar in tegen zijn wel weer goed gedaan, 1 keer flink gas geven en de banden zijn al aardig warm..

Over het algemeen:
Leuk spel om tijd te doden en af en toe even flink te raggen met een paar auto's. Genoeg keuze uit qua auto. Had alleen graag een Carrera GT gezien, maarja je kan niet alles hebben. Graphics zijn goed, AI is werkelijk qua niveau belabberd. Je gaat toch geen "boodschappen-wagentje" a la Honda Civic(dat het geloof ik is) tegenover een nieuwe Evo zetten... Ik geef deze toch wel een 6,5/10 denk ik. Beter dan Carbon want dat vond ik helemaal niks.
de carrera gt zit erin, moet je ff cheats zoeken om te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Vind het best raar dat mijn wielen, spoiler, etc enkel "niveau 1" kennen en geen niveau 2 of niveau 3.. Of is dit afgeschaft?

Mijn huidige garage:

Grip: Porsche GT2, Nissan GT-R proto
Drift: Toyota RX-7 (alles lvl 3)
Drag: Toyota Supra (alles level 3: 996pk !!!)
Speed: Viper SRT 10, Zonda

Fuck, die speed races zijn pijnlijk met zo'n volledig getunede Viper 8)7
Beetje spijt van mijn Porsche GT2 aankoop: schoon bakje dat snel optrekt, maar die Nisaan GT-R proto is oooh zo veel soepeler in de bochten :)

[ Voor 45% gewijzigd door CarLL op 30-01-2008 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rij ik gisteren zo maar weer een paar races uit, is weet ik veel wie geunlocked.. Speed King geloof ik.

Ga ik weer races rijden, rijd ik zomaar tegen een Carrera GT! Daarna nog tegen een auto die door mij nog niet te koop is. Weet even niet meer welke.. De chauffeur van de GT was wel belabberd maarja.. Je kan niet alles hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

CarLL schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:16:
Drag: Toyota Supra (alles level 3: 996pk !!!)
Even wat spelen met de turbodruk en ontsteking, dan gaat ie over de 1000. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuk spel als je even snel wil racen. Wel is het erg makkelijk (ook op King), met allemaal tips over het repairen van je auto wat helemaal niet nodig is en de ideale racelijn en rempunten ligt gewoon geprojecteerd op de weg. Op zich wel handig als je de circuits niet kent omdat je nergens voor hoeft af te remmen, maar stom dat ze dat standaard aan zetten.

Het menu is wel erg vaag. Die dingen vlogen als een gek over mijn scherm tot ik doorhad dat ik dat met het gaspedaal moest doseren (in het midden staat hij stil, vol gas gaat hij omhoog en gas los omlaag).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescalino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2023
Op dit moment is mijn garage:

GRIP: Subaru Impreza WRX (alles lvl 3)
DRAG: Chevy Chevelle (Alles lvl3)
DRIFT: RX-7 (nog niet veel aan getuned)
SPEED: Viper SRT 10 (Bijna alles lvl 3)

Mijn Probleem met draggen is wheelie. Normale drag races win ik well op een enkeling na maar wheelie will niet echt lukken. Enig advies met tunen? Heb de vering stijf gezet en de engine meer power gegeven en ook de NOS.

Grip, hoewel de Impreza lekker rijd heb ik erg veel moeite met Ray races, die eerste zes weet ik maar niet te domineren en ben op zoek naar iets anders. (iets betaalbaars) Ik had zelf de 911 Turbo ingedachten is dit een goede keuze?

Ga vorlopig maar wat races rijden om geld to verdienen want dat is iets wat ik veel te kort kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
911 turbo als je goede handling wilt, Evo X als je iets meer power wilt maar beide goede grip bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mescalino schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 23:30:
Mijn Probleem met draggen is wheelie. Normale drag races win ik well op een enkeling na maar wheelie will niet echt lukken. Enig advies met tunen? Heb de vering stijf gezet en de engine meer power gegeven en ook de NOS.

Grip, hoewel de Impreza lekker rijd heb ik erg veel moeite met Ray races, die eerste zes weet ik maar niet te domineren en ben op zoek naar iets anders. (iets betaalbaars) Ik had zelf de 911 Turbo ingedachten is dit een goede keuze?
De Supra krijg je bij de wheelie wedstrijden bijna niet meer naar de grond toe. Hij blijft gewoon op zijn achterwielen rijden. :S Ofwel een perfekte bak voor die races (net als voor de drags).

Verder zou ik echt een Evo 10 aanschaffen voor de grip races. Perfekte bak daarvoor. En goed af te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10
Heeey tweakers!!!

Ik heb zojuist toch maar de patch 1.1 erop gezet. En boosterpack zat er neem ik aan bij, want de Veyron zie ik bij verkenner gewoon erbij staan. maar tot mijn verbazing zag ik hem niet staan bij mijn Car lot. Alleen die 2autos die er normaal bij zitten wel:S Die Plymouth en die Leon Cupra. maar mijn Veyron zag ik er niet tussen staan.

Hoe kan dat? want ik zag dat meer mensen hier last van hadden, maar geen oplossing stond er tussen.

Bedankt

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb ook problemen met een Wheelie te maken, ik rij met een Subaru zo'n 900 pk en toch lukt het mij niet.
Moet ik iets speciaal doen met de remote???
Wat zijn de vereisten van de tuning van de auto?

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Subara is 4x4 dat is voor een wheelie "net even wat minder handig"... Vereiste is eigenlijk wel een auto met achterwielaandrijving kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 21:45

t3q

Say yes to teq

Welke moet ik nemen:

DLCPatchEuropeRelease_iso.exe

of

DLCPatchEuropeRelease_viv.exe

??

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gelijk in het begin van het spel 2 free car markers. Maar ik was nog een groot nfs noobje, dus kocht ik een supra (overigens de perfecte drag auto, maar wel erg goedkoop), en een nissan, aangezien de rest nog niet geunlocked was.

Erg zonde natuurlijk, aangezien de Zonda niet lang daarna vrij kwam, dus baalde ik. Prompt kreeg ik nog 2 free car kaartjes, nog voor ik uberhaupt 1 van die 5 koninkjes hebt geunlocked :p

De Zonda is inmiddels aan de garage toegevoegd, als speed car, maar daarvoor issie echt compleet waardeloos, dus wil hem nu eens als grip proberen, en haal ik een gratis lambo voor de speed races :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik speel NFS Pro Speed op mijn PS3, daar krijg ik regelmatig de melding dat de collectors edition te d/l is via de PS STORE!
Maar helaas, nergens te vinden, weer iemand hier iets nieuws over? Ik speel V1.20 btw...

Ow, en die UNLOCKALLTHINGS code werkt niet! :S Erg vreemd daar alle andere wel werken. En ik wil die stage 4 parts wel eens, want ik snap niet wanneer ik die anders eens zou vrijspelen!:S Vallen die kekke bakken als de Porsche GT3 RS, DB9 en Gallardo Superleggera ook onder tier 4? Want die zie ik niet in mijn car lot, maar wel in de game terugkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:56
ik weet niet waarom iedereen die evo zo geweldig vind voor de grip! ik heb hem geprobeerd fijn te tune maar scherpe bochten zijn gewoon onmogelijk die goed te nemen. Voor circuits met veel normale bochten is ie wel geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
zou nieuwe patch met wagen's nog komen of is dat van de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Om de één of andere vage reden kan gebeurd er niets als ik de UNLOCKALLTHINGS cheat gebruik bij Pro Street v1.20 op mijn PS3. Er word aangegeven dat de code niet bestaat. :S Iemand een tip om toch aan stage 4 onderdelen te kunnen komen?

En ook die collectors edition die beschikbaar zou moeten zijn bij de Playstation STORE! kan ik nergens vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike20
  • Laatst online: 15-12-2022
Modbreak:Is het nu zo moeilijk de topicwarning te lezen? Technische problemen en -vragen horen hier niet thuis, maar in Spielerij - Problemen & Vragen met een duidelijke omschrijving van je probleem, inzet en waar je vast loopt.

[ Voor 64% gewijzigd door TheZeroorez op 10-06-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:14:
Hey, ik heb ook problemen met een Wheelie te maken, ik rij met een Subaru zo'n 900 pk en toch lukt het mij niet.
Moet ik iets speciaal doen met de remote???
Wat zijn de vereisten van de tuning van de auto?

Dank u
Neem voor de Wheelies een Supra. De mijne komt zelfs nooit met zijn voorwielen op de grond voor de finish. heb altijd de volledige afstand gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem op het spel telkens als ik1/4mijl drag wil doen gaat mijn auto maar max 70 en ik heb een goede bounrout... hoe gaat die sneller heb het boekje gelezen en vind het niet gaag meer info... alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Infinchible

Woef!

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:44:
ik zit met een probleem op het spel telkens als ik1/4mijl drag wil doen gaat mijn auto maar max 70 en ik heb een goede bounrout... hoe gaat die sneller heb het boekje gelezen en vind het niet gaag meer info... alvast bedankt
Bij drag móet je zelf schakelen, dat weet je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,
ik heb het al gevonden mijn neef is eens langsgekomen..
maar.. de start lukt niet goed op het einde lukt alles goed en ga ik snel.. maar de start:
ik start altijd veel later dan de andere als ik op gas druk hoe komt dat?

ok dat weet ik van mijn neef... hij heeft het uitgezocht maar...hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Als je te weinig details aan hebt staan zie je vaak de stoplichten (rood-oranje-GROEN) niet. Misschien iets meer details aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat lukt goed moet in het begin versnelling op 1 zetten..

dus ik heb op mijn carriere van de racedag alles gewonnen:
- grip
- tegen de klok
- 1/4-mijl drag
- 1/4-mijl drag

wat nu??
graag reactie! sorry voor de onnodige tropics hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat verwacht je voor reactie? Je zegt net dat je alles hebt gewonnen. Euhm, goedzo? d:)b

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarnee ik heb alleen de eerste 4 ritten gewonnen maar wat nu ik kan niet meer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Dit is een forum, geen MSN..
Gelieve je posts met inhoudt te vullen, of helemaal niet te replien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok sorry.. gelieve een antwoord te krijgen

ik race altijd dezelfde race altijd nivada.. ik kan geen andere doen?? ik heb bij de racedag nivada alle racen gewonnen wat nu??

wat betekend gedomineerd?

en ja ik heb het boekje gelezen.. maar snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Je moet in dat rare menu met de pijltjestoetsen naar een volgende event gaan (UNLOCKED moet erbij staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik heb Prostreet sinds gister en iets vindt ik toch erg raar. Namelijk de besturing.

Ik heb hiervoor veel Most Wanted gespeeld, en als ik daar naar links stuurde, ging de wagen naar links. Met Prostreet gaat dat heel traag.

Ik heb gekozen voor de difficult 'Racer', heeft dat hier mee te maken of is de besturing gewoon zo? :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij drag een snelle start kan krijgen? Begin steeds met een grote achterstand.

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ik heb NFS Pro Street nu een aantal dagen maar vind het echt een lekkere game voor de verveelmomenten. Echter valt mij wat op, de muiscorsor die is wat traag en wat haperig (dit heeft niet met de mouse sensitivity te maken) en ook niet met resolutie opties volgens mij?
ik weet dat het een beetje technisch is, maar om hier nou een heel topic over te maken..

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Heeft iemand ook ervaring met het kopieeren van de savegames?

De ps3 staat dit namelijk niet toe :?

Bij het kopieeren naar een usb stick krijg je ook de melding dat kopieeren niet is toegestaan. Is hier een omweg voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wordt dit spel nog online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de snelste drag is toch wel de supra heb hem nu getuned met meer pk dan de bugatti veyron op precies tezijn 1076pk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

een tijdje geleden (paar weken) is er eindelijk iemand met een mod gekomen , of dit uberhaupt nog nut heeft weet ik niet , maar het is wel de eerste mod voor prostreet.

Ikzelf speel prostreet al jaren niet meer :') maargoed
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!