Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat verwacht je voor reactie? Je zegt net dat je alles hebt gewonnen. Euhm, goedzo? d:)b

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarnee ik heb alleen de eerste 4 ritten gewonnen maar wat nu ik kan niet meer verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Dit is een forum, geen MSN..
Gelieve je posts met inhoudt te vullen, of helemaal niet te replien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok sorry.. gelieve een antwoord te krijgen

ik race altijd dezelfde race altijd nivada.. ik kan geen andere doen?? ik heb bij de racedag nivada alle racen gewonnen wat nu??

wat betekend gedomineerd?

en ja ik heb het boekje gelezen.. maar snap er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je moet in dat rare menu met de pijltjestoetsen naar een volgende event gaan (UNLOCKED moet erbij staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik heb Prostreet sinds gister en iets vindt ik toch erg raar. Namelijk de besturing.

Ik heb hiervoor veel Most Wanted gespeeld, en als ik daar naar links stuurde, ging de wagen naar links. Met Prostreet gaat dat heel traag.

Ik heb gekozen voor de difficult 'Racer', heeft dat hier mee te maken of is de besturing gewoon zo? :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjcastelijns
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 18:54
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij drag een snelle start kan krijgen? Begin steeds met een grote achterstand.

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Ik heb NFS Pro Street nu een aantal dagen maar vind het echt een lekkere game voor de verveelmomenten. Echter valt mij wat op, de muiscorsor die is wat traag en wat haperig (dit heeft niet met de mouse sensitivity te maken) en ook niet met resolutie opties volgens mij?
ik weet dat het een beetje technisch is, maar om hier nou een heel topic over te maken..

PB 3.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Heeft iemand ook ervaring met het kopieeren van de savegames?

De ps3 staat dit namelijk niet toe :?

Bij het kopieeren naar een usb stick krijg je ook de melding dat kopieeren niet is toegestaan. Is hier een omweg voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wordt dit spel nog online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de snelste drag is toch wel de supra heb hem nu getuned met meer pk dan de bugatti veyron op precies tezijn 1076pk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

een tijdje geleden (paar weken) is er eindelijk iemand met een mod gekomen , of dit uberhaupt nog nut heeft weet ik niet , maar het is wel de eerste mod voor prostreet.

Ikzelf speel prostreet al jaren niet meer :') maargoed
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!