Zeg nog even hoe de track heet. Tokyo Dockyard driftcourse B? De track in de vorm van een 2 waar het liggende streepje afloopt naar beneden? Ik heb het nog eens met een Porsche GT2 geprobeerd LVL3, daar kom je vrij makkelijk boven de 4500 punten mee. Met een 240sx haalde ik rond de 2500, met de mazda rx7 toch een stuk minder dan de Porsche. Ofwel de auto maakt erg veel uit.monnick schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:29:
[...]
Bij die eerste bocht haal ik sowieso altijd dominating. Verder haal ik altijd een speedbonus, langedrift bonus en 'niet-van-de-baan-afgeweest'bonus. dan kom ik uit rond de 2800, alsmaar. En Ryo haalt dus wel 3400 punten......Vooral dat ene lange stuk waar zit bordjes + watertonnen op staan doe ik altijd wel slecht, daar kan ik niet goed driften en ik rijd standaard die watertonnen omver. :x
180 graden bocht naar rechts helemaal driften en zien dat je goed uitkomt voor het tunneltje, bij haakse bocht naar rechts niet teveel snelheid verliezen. Dan kun je met "haperend gasgeven" de waterbakken makkelijk ontwijken. Verlies je teveel snelheid dan kom je er ook met zo'n GT2 niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Gianni Rombios op 05-01-2008 13:34 ]