![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() |

![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
| ![]() |

/me TS in samenwerking met wouteryeah |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() |
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
![]() ![]()
| ![]() |
| ![]() |
[ Voor 53% gewijzigd door vladje op 28-11-2007 09:13 ]
BLU3_VV
Dit deel ís ook net uitvladje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:10:
Oei zie pas dat het om deel 2 gaat en ik was al in mezelf aan het denken dat er net een nieuwe uit was
Dat komt omdat alles lang, en alles kort precies het tegenovergestelde is, en hoeft alles lang en alles kort helemaal niet sneller of langzamer te zijn afhankelijk van de track. als jij in een track een heel lang recht stuk hebt zitten, en met de ene setting in de begrenser rijd op dat stuk, en in de andere setting pas in zijn 4, dan zijn ze bij beide niet goed afgesteld..SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:51:
Ik heb zoveel vragen wat betreft tunen en afstellen van mijn auto's maar het grootste probleem zal ik hier maar eens posten.
Ik heb op dit moment een RX8 met alles niveau 3 voor de grip races. Ten eerste heb ik er een widebody onderzitten met autosculpt balkje op 100%. Uiteraard kan een spoiler niet ontbreken maar deze voegt niet meer downforce toe als ik de hoek van de spoiler verander? Is dit normaal?
Verder als ik rustig een bocht uitkom en flink gas geeft glijd heel vaak de achterkant weg. Ook bij het starten is hij in de eerste versnelling erg langzaam omdat hij zo doorslipt. Een lange eerste versnelling helpt maar een beetje, ik moet de beginboost van mijn supercharger bijna op nul zetten wil ik normaal weg kunnen rijden. Iemand een betere oplossing?
En in het algemeen, wat voor verhouding tussen alle versnellingen en de eindoverbrenging is verstandig? Ik heb een bepaalde track twee keer gereden, een keer met alles lang en een keer met alles kort. Scheelde qua tijd maar 1 seconden ofzo.
No signature required.
Dat snap ik ook wel, maar dat is wel erg algemeen. Ik bedoelde eigenlijk te vragen of het misschien handig is bepaalde versnellingen (1 en 2 bijv.) erg lang te houden in vergelijking met anderen. Dus dat het voor een bochtig circuit beter is om de 1 en 2 lang te houden maar de 3 en 4 erg kort. Ik heb dus nog niet helemaal door wat de ideale versnelling ratio's zijn.M3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:15:
[...]
Dat komt omdat alles lang, en alles kort precies het tegenovergestelde is, en hoeft alles lang en alles kort helemaal niet sneller of langzamer te zijn afhankelijk van de track. als jij in een track een heel lang recht stuk hebt zitten, en met de ene setting in de begrenser rijd op dat stuk, en in de andere setting pas in zijn 4, dan zijn ze bij beide niet goed afgesteld..
Anoniem: 207684
Wat bedoel je met beginboost op nul zetten? Helemaal naar links slepen?SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:51:
Verder als ik rustig een bocht uitkom en flink gas geeft glijd heel vaak de achterkant weg. Ook bij het starten is hij in de eerste versnelling erg langzaam omdat hij zo doorslipt. Een lange eerste versnelling helpt maar een beetje, ik moet de beginboost van mijn supercharger bijna op nul zetten wil ik normaal weg kunnen rijden. Iemand een betere oplossing?
Ja dat klopt.. maar hoe lager je die zet (en dan ga ik ervanuit dat je eind boost hoog staat) hoe lager de totale boost word. Voor drag (en speed races kan dat ook) zet je beide eigenlijk op maximum.. omdat je dan ongeveer 99% van de tijd in het hoogste toerental rijd.Anoniem: 207684 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:35:
[...]
Wat bedoel je met beginboost op nul zetten? Helemaal naar links slepen?
Want volgens mij bepaal je met die slider waar de boost begint.
Als je die helemaal links hebt staan slip je als een gek lijkt me.
Ik zou dan een relatief lange 1 maken, en korte 2,3 en 4.. en dan weer een relatief lange 5 en 6 voor de rechte stukken.SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:23:
[...]
Dat snap ik ook wel, maar dat is wel erg algemeen. Ik bedoelde eigenlijk te vragen of het misschien handig is bepaalde versnellingen (1 en 2 bijv.) erg lang te houden in vergelijking met anderen. Dus dat het voor een bochtig circuit beter is om de 1 en 2 lang te houden maar de 3 en 4 erg kort. Ik heb dus nog niet helemaal door wat de ideale versnelling ratio's zijn.
No signature required.
Beginboost minimaal of maximaal heb ik het over. Dus als ik de slider helemaal links zet bij beginboost dan doet mijn supercharger bij lage toeren weinig en kan ik dus makkelijk (zonder slippen) wegrijden. Maar dan mis je wel weer power in het begin!M3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:39:
[...]
Ja dat klopt.. maar hoe lager je die zet (en dan ga ik ervanuit dat je eind boost hoog staat) hoe lager de totale boost word. Voor drag (en speed races kan dat ook) zet je beide eigenlijk op maximum.. omdat je dan ongeveer 99% van de tijd in het hoogste toerental rijd.
[...]
Ik zou dan een relatief lange 1 maken, en korte 2,3 en 4.. en dan weer een relatief lange 5 en 6 voor de rechte stukken.
[ Voor 5% gewijzigd door SgtCaffran op 28-11-2007 11:48 ]
Anoniem: 107626
Nee, je mist vermogen over je hele lijn.. maar je booster begint wel eerder (dus op een lager toerental te werken)SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:47:
[...]
Beginboost minimaal of maximaal heb ik het over. Dus als ik de slider helemaal links zet bij beginboost dan doet mijn supercharger bij lage toeren weinig en kan ik dus makkelijk (zonder slippen) wegrijden. Maar dan mis je wel weer power in het begin!
Ik red het met een 444pk nissan 350z als een koekje.. alleen op de rechte stukken heb ik wat moeite..Anoniem: 107626 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:52:
Ben ook alweer een tijdje op weg in Pro street. Ik merk alleen dat m'n grip auto niet snel genoeg is. Ik heb een volledig getuned nieuwe EVO, wat zou een goede opvolger zijn? Ik neig naar een Porsche of een GTR, aangezien de echte supercars gewoon niet te betalen zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door M3rcury op 28-11-2007 11:54 ]
No signature required.
Dat is erg netjes. Ik had een 350Z als grip car, maar omdat ie nogal zwaar is voor het bochtenwerk en nogal vaak uitbreekt door de achterwiel aandrijving, heb ik er een drag beest van gemaakt. Uiteindelijk heb ik m aan de kant gezet voor een Charger R/T.M3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:53:
Ik red het met een 444pk nissan 350z als een koekje.. alleen op de rechte stukken heb ik wat moeite..
Ik heb de grip king met die 350z gehaalt.. ik ben ook wel erg lang bezig geweest met bandenspanning camber en dat soort ongein.. maar heb niet alles nog max geupgrade (voglgens mij alles op lvl 3 behalve blok die staat op 2.. maar ik win er echt alles mee, en rijd er snellere rondetijden mee dan een volledig getunde evo IXAnoniem: 107626 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:24:
[...]
Dat is erg netjes. Ik had een 350Z als grip car, maar omdat ie nogal zwaar is voor het bochtenwerk en nogal vaak uitbreekt door de achterwiel aandrijving, heb ik er een drag beest van gemaakt. Uiteindelijk heb ik m aan de kant gezet voor een Charger R/T.
No signature required.
ja gripmode, hij is ook best snel maar voor bochtige circuits niet fijn...Anoniem: 207684 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:01:
Bovenstaande is in gripmode getest?
Ik gebruik zelf de 911 GT2 voor speedchallenge en vind hem daar wel fijn.
maar als je die zonda tuned is hij moeilijk te handele, dan wordt het gewoon te veel voor grip denk k.. ik gebruik iig een zonda voor speed.. daar doet hij het prima. maar nog steeds ff goedopletten wat ej doet..Shva schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:30:
[...]
ja gripmode, hij is ook best snel maar voor bochtige circuits niet fijn...
No signature required.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Anoniem: 151099
Hoezo is de besturing niet fijn? Ligt waarschijnlijk meer aan je setup en/of het type auto dan aan de besturing want zelfs mijn buurman, die nog nooit een 360-controller had vastgehouden, kon zonder problemen met een goede setup die drifts inzetten.jeroentjeh schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:25:
Ik vind de besturing bij drift niet fijn.. of ik kan het niet
Voor de rest jammer dat er geen soort van freeroam is.. En het tune gedeelte is ook maar een beetje afgeraffeld.. jammer van EA.. misschien dat ze nog een soort van testbaan hadden kunnen maken om je tune instellingen te testen.
Hoe doe je dit? hoe verander je het type van een autoheb ik er een drag beest van gemaakt. Uiteindelijk heb ik m aan de kant gezet voor een Charger R/T.
Anoniem: 226416
Geen idee maar de elise kan volgens iemand hier op het forum de 7 seconden aantikken op de 1/4 mijl drag. Zelfs onder de 7 las ik ergens! Ik heb hem nu niveau 2 achtig en nog niet goed afgesteld en haal meestal wel 9 seconden. Hij rijdt vind ik bovendien erg fijn, het burnen voor de track gaat ook best goed bijvoorbeeld. Hij kan ook enorm snel schakelen waardoor je veel perfect shifts kan halen.JBplap schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:43:
Is die ook sneller dan een evo dan?
Want in kale stats lijkt de evo sneller,
4.5 tov 5.1 tot de 100?
Als het goed is komt de LANfunctie binnenkort d.m.v. een patch.Anoniem: 226416 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:10:
Sjees dacht ik even lekker te racen tegen mijn vrouwtje ,zit er geen LAN optie in
Dat vind ik echt een hele domme zet van EA geen lan optie
Ja ik ben echt baggerslecht in afstellen voor drag wagens.SgtCaffran schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:03:
[...]
Geen idee maar de elise kan volgens iemand hier op het forum de 7 seconden aantikken op de 1/4 mijl drag. Zelfs onder de 7 las ik ergens! Ik heb hem nu niveau 2 achtig en nog niet goed afgesteld en haal meestal wel 9 seconden. Hij rijdt vind ik bovendien erg fijn, het burnen voor de track gaat ook best goed bijvoorbeeld. Hij kan ook enorm snel schakelen waardoor je veel perfect shifts kan halen.
Anoniem: 226416
Das mooi ,maar waarom niet meteen een lan optie als je het spel nu kan kopenAnoniem: 207684 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:18:
[...]
Als het goed is komt de LANfunctie binnenkort d.m.v. een patch.
Ik reed tot de elise ook met de Cobalt SS (je kon kiezen tussen de SS of de civic). Deze was zo traag als ik weet niet wat en had wel upgrades. Toen ik de elise had gekocht reed ik met deze bak standaard al 1 seconde sneller dan de cobalt lvl 2. Bij drag is het belangrijkste dat je veel grip hebt en snel optrekt (duh). Wat je dus wilt is zoveel mogelijk vermogen, goede bodykit met vleugel en lvl 3 banden. Stel je vering zo in dat je op het rechte stuk stabiel bent, ga dus voor onderstuur ipv overstuur bij de opties (er staan overal beschrijvingen bij).rCk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:27:
[...]
Ja ik ben echt baggerslecht in afstellen voor drag wagens.
Kan iemand mij helpen, want ik heb nu ook de Civic, en bijna alles lvl 2, en ik denk toch dat ik ga overschakelen.... Maar ik ben zo erg slecht erin, vooral de suspension dingen enzo, die dingen weet ik niet.
een combi van NFS U2 en Pro street, dan had je het perfecte tune spel gehad.rCk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:50:
Okay thanks.
Overigens, ben ik de enige die een verhaallijn mist? Want nu is het van race day naar race day tot je een king tegenkomt.
Ik vond NFS UG2 veel beter qua verhaal, je krijgt een auto, rijd naar iets anders... moet op de foto enzo. Ik vond dat veel leuker eerlijk gezegt.
Maar dit is ook erg leuk hoor daar niet van, maar dat mis ik wel een beetje.
Audi S3
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Anoniem: 211458
Is er al iets voor betere graphics? Ik merk namelijk nieteens zoveel verschil tussen 1024 met 2xAA en shaders op medium, tegenover 1280 met 4xAA en shaders op HIGH. Dat is toch vreemd?..................Wat ik zelf nog wil weten is of er iets bekend is van een graphic hack zoals bij Crysis. Ik heb een 1900xt op 700/1700 en haal alles op high en 1280*1024 tussen de 25 en 45 fps. (tunnels uiteraard 70 fps, maar dat telt niet)
Anoniem: 178522
moet je ff transmission kopen volgens mijXyritZz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:10:
Ben weer wat verder maar vind vooral Drag veel te makkelijk, in het eerste tournooi win je een dragauto, en die heb ik meteen verkocht en vervangen door een Dodge Challenger, nu rij ik al een stuk of 10 van die racedays met m'n 600+ PK challenger tegen 200PK S3tjes e.d.
Is het overigens mogelijk om die Challenger een 4e versnelling te geven, bijv. door een engine upgrade te kopen?
[ Voor 48% gewijzigd door internaut op 28-11-2007 21:53 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Denzo op 28-11-2007 21:04 ]
eerst even de andere kant op sturen (dus dat je iets schuin tegen de bocht in gaat) dan weer de goede kant op sturen, en zodra hij die kant op gaat, ff 1 seconde de handrem indrukken...Denzo schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:04:
Ikke dus net effe die drift king's RX-7 die ik gewonnen heb met mijn pas getunede S15. Wat blijkt nu, die RX-7 heeft twee keer zo veel PK's en stuurt ongeveer twee keer zo slecht. Driften kan je toch niet harder dan 140km/u. Anyway, die S15 stuurt heerlijk maar als je te hard gaat ( 170km/u ) wil hij niet in een drift overgaan.
No signature required.
bron?Anoniem: 207684 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:18:
[...]
Als het goed is komt de LANfunctie binnenkort d.m.v. een patch.
Ja, dit is toch ook een cruciale voorbereiding in echte drags?koekoek2003nl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:53:
[...]
moet je verplicht ook aldoor die burnout doen als je gaat draggen?
Die M3 doet in het echt precies het zelfde kan ik je vertellen. (LaMaGRa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 00:54:
echter nog eff een ander vraagje ik doe grip race's met M3 (e46)
maar ben hier niet zo tevrede mee ding stuurt echt abrupt soms en in scherpe bochte valt ie compleet dood alles stage 3 behalve de motor...
zelfs toen ik alles op stage 2 had had ie er last van... mayb raadzaam andere wage te kope voor grip?
Audi S3
Anoniem: 154012
Wat heb je nu precies gedaan voor de wheelie?internaut schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:44:
Hoe doe je eigenlijk een wheelie ?
Ik slaag er dus niet in...en ja ik heb een wagen met méér dan 600 pk, rear wheel drive en max grip op voorhand..
Nevermind..al gevonden.
ja i know maar het is een beetje irritant dat het elke keer moetrCk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:04:
[...]
Ja, dit is toch ook een cruciale voorbereiding in echte drags?
Let maar op, van de amateuristische tot aan de dragsters, die doen altijd burnouts.
die burnen ook op water als het goed is..koekoek2003nl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:50:
[...]
ja i know maar het is een beetje irritant dat het elke keer moet, echte dragracers tanken ook eerst en hebben bandenwarmers en dat soort dingen.
trouwens die burnen heel anders hoor in het echt
No signature required.
Jup, om de band warm te maken, maar niet te laten verbrandenM3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:58:
[...]
die burnen ook op water als het goed is..
Audi S3
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 01-12-2007 16:54 ]
Ik heb niet echt veel zin om een bron voor jou te zoeken.
Vaak gebeuren dit soort dingen door onofficiele patches of cracks.komen ze ook meteen met een patch dat je die intro filmpjes voor een race aan kan skippen?
Natuurlijk moet dit voor elke race..moet je verplicht ook aldoor die burnout doen als je gaat draggen?
[ Voor 34% gewijzigd door MikeyMan op 29-11-2007 11:21 ]
Je hoeft niet helemaal het event uit. Start een practicesessie en druk op esc. Daar staat als het goed is de optie tuning.MikeyMan schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:18:
Trouwens; best storend dat je niet in een race-event nog je instellingen kunt wijzigen... Moet je nu voor uit het event, waarna je opnieuw kan beginnen...
Hoe houden jullie die charger eigenlijk bestuurbaar: zo hard mogelijk onderstel ofzo? Of andere hints... Alstie begint te zwabberen is er geen houden meer aan...
Das een goede tip... Hoop dat het op de wii ook zo werktAnoniem: 207684 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:27:
[...]
Je hoeft niet helemaal het event uit. Start een practicesessie en druk op esc. Daar staat als het goed is de optie tuning.
[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 29-11-2007 11:31 ]
Ja, ik weet hoe driften werkt aangezien ik me er een beetje in verdiept heb, maar die verlepte besturing van EA laat elke auto in de drift mode driften door alleen maar te sturen, en de remmen zijn zo klote, de ene keer remmen ze helemaal niet fatsoenlijk waardoor je crasht en de andere keer remt hij veel te hard waardoor je teveel snelheid verliestM3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:40:
[...]
eerst even de andere kant op sturen (dus dat je iets schuin tegen de bocht in gaat) dan weer de goede kant op sturen, en zodra hij die kant op gaat, ff 1 seconde de handrem indrukken...
Zo werkt het in het echt ook
Of, als de eerste bocht een beetje lang is, wachten tot je (automatische) versnellingsbak in zijn 2 staat en dan aan het begin van de drift een nitro eroverheen. Heb zo bij voldoende races al 75% van de vereiste punten gehaald nog voordat de rest van het circuit was afgewerkt.Gianni Rombios schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:53:
Bij driften kan je bij de start stiekem een stukje achteruit rijden zodat je wat harder op de bocht aankomt. Is soms handig
*knip*Anoniem: 207684 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:59:
[...]
Ik heb niet echt veel zin om een bron voor jou te zoeken.
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:13 ]
*knip*koekoek2003nl schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:27:
[...]
ik heb het zelf al gevonden hoor, en dat is nog maar zeer de vraag of er een lan optie in komt aangezien een hoge piet het tussen neus en lippen door zei
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:13 ]
Zorgen voor een auto met natuurlijk meer dan 500 pk en véél grip.Anoniem: 154012 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:29:
[...]
Wat heb je nu precies gedaan voor de wheelie?Het lukt mij soms wel en soms niet.
[ Voor 15% gewijzigd door internaut op 29-11-2007 19:22 ]
Anoniem: 154012
Tnx! Vanuit de redline starten werkt idd heel goed. Ook even wachten met de N2O is aan te radeninternaut schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:20:
[...]
Zorgen voor een auto met natuurlijk meer dan 500 pk en véél grip.
Redlinen in eerste en vanaf de derde versnelling nos erop.
Succes verzekerd.
Véél torque helpt ook veel natuurlijk.Met mijn viper van maar 770 pk en 980 torque rij ik iedereen eraf inclusief de drag king.
[ Voor 12% gewijzigd door internaut op 29-11-2007 23:47 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Dat probleem heb ik soms ook. Je moet gewoon wat voorzichtiger zijn met t gas. Zorg ook dat je recht op de baan begint.Denzo schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:00:
Met mijn Chevelle haal ik ook wheelies van 407 meter.
Maar nu had ik een wheelie competition die het probleem heeft dat hij gewoon van de baan afrijd en je kan natuurlijk niet sturen als je wheelied. Dus EA, hoe win ik in GODSNAAM een Wheelie competition als mijn auto zomaar van de baan afrijd?
Koop gewoon een Evo X.Frggl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 01:41:
Rijdt iemand hier met die Nissan GT-R? Heb 'm nu gekocht (60,000 is natuurlijk een prikke voor een auto die het snelst optrekt van allemaal) maar m'n upgraded 350Z is nu nog veel sneller, en upgraden van die GT-R kost een berg. Is dat toch slim om te doen, of kan ik beter een Murcielagokopen als gripbak?
Precies... Ben nu al met een king 12 full-repair markers kwijt, maar nogsteeds bezigMAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 02:22:
Op de 360 heb ik de volledige career uitgespeeld en 1 achievement online gehaald. 750G in de pocket en ik moet zeggen dat ik al met al de Speed Challenges het vervelendste vind om te doen. 1 klein stom kiezeltje op de weg en je auto ligt in een grote ravage langs de kant.
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 30-11-2007 12:30 ]
Je kunt natuurlijk ook nog je kar tunen dmv je gear ratios en anderen. Dit scheelt ook wel wat in power.Gianni Rombios schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:45:
Ja dat is zeker zo. Met toetsenbord vind ik het niet meevallen, vooral als je grafische kaart ook niet al te snel is (8500GT). De 911 Turbo komt bij mij nauwelijks de heuvels over (230km/u oid) en meer pk's lukt niet (iets van 700). Dit terwijl hij zo lekker makkelijk stuurt... Heb ik toevallig een heel slechte Turbo op de kop getikt...![]()
Ik pakte de Murcielago met een pk of 900 dacht ik, daar ging het ook goed mee hoor. Heb ik in me eerste game ook de king mee verslagen.internaut schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:19:
[...]
Koop gewoon een Evo X.
Op level 3 versla je daar heel makkelijk de grip king mee.
Ja en nee... Maar je kan je voorstellen dat als jij zometeen een Grip-Stage3 hebt, dat dat ding bijna niet te handhaven is op een circuit waar je om de 4 meter een scherpe bocht hebt. En dan moet je dus extra geld investeren om weer Stage2 onderdelen te kopen.RedHat schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:00:
Vraagje;
als je stukje bij beetje steeds een stage hoger tuned ben je bakken met geld kwijt.
Nu heb ik bijna alle denkbare upgrade kits in m'n lijstje staan OWNED en de snelste INSTALLED
Die OWNED kun je die niet verkopen? Want als je stapje voor stapje "tuned" kost dat bergen met geld. Kun je beter sparen en dan meteen stage 3 kopen zeg maar.
Je hebt sowieso een auto nodig voor de vershillende onderdelen... Dus vier auto's zou je al moeten hebben... Grip, speed, drag en drift...Victorio schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:57:
Ik ben vrij nieuw in het spel. Speel op de Wii.
Nu heb ik de eerste paar racedagen gedomineerd en heb dat 2e grote event vrijgespeeld.
Heb $100.000 maar heb geen idee of het nu de bedoeling is om een nieuwe auto te kopen. Laat staan welke. Ik speel het spel niet vanwege alle tech details van auto's etc maar heb weinig zin om m'n profiel te vernaggelen door een te vroege koop of miskoop.Iemand die me kan vertellen wat ik het beste kan doen?
http://www.codeandconquer...need-for-speed-prostreet/rCk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:39:
[...]
Iets hierboven is gepost over een money trainer, is dat zon trainer die je gelijk 99.999.999 geeft? Want dat wil ik niet, zo nu en dan es een $ of 10.000 erbij doen is fijn, niet die code maaar gewoon een trainer. Want dat zou handig zijn (of gewoon dat je zelf kan kiezen hoeveel je wilt).
Okay thanks,Gianni Rombios schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:53:
[...]
http://www.codeandconquer...need-for-speed-prostreet/
Je moet zelf editen en kan zelf kiezen hoeveel geld (max 999999 idd). Met een Zonda ben je er heel rap door.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
guide tussen proof en om?Shaidar schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:31:
Ik zoek me rot naar een duidelijke en n00b-proof om wagens af te stellen voor die speed challenges ... want dat wil niet vlotten, precies alsof je met overhete banden op een beboterde weg rijdt ...
huh?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Daarvoor heb ik dus verschillende autos. Voor hoge snelheids circuits heb ik de Porsche 911 GT2, voor kartbaan circuits heb ik een Audi S3. Voor alles wat er een beetje tussenin zit gebruik ik een Mitsubishi Evo of Nissan GTR.MAX3400 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:02:
[...]
Ja en nee... Maar je kan je voorstellen dat als jij zometeen een Grip-Stage3 hebt, dat dat ding bijna niet te handhaven is op een circuit waar je om de 4 meter een scherpe bocht hebt. En dan moet je dus extra geld investeren om weer Stage2 onderdelen te kopen.
met lvl 3 elise moet je onder de makkelijk rond de 7 kunnen komen op de 1/4JBplap schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 02:41:
Nou inmiddels de dragking verslagen![]()
wat een eitje
Voor de rest zit ik nog bij showdown 1 te klooien haha
constant op drag gefocused, dus heel snel unlockt,
btw kunnen jullie eens wat drag tijden posten,
want met mn elise heb ik met de laatste engine update er niet echt betere tijden uit kunnen persen
1/4: 7.61
1/2: 11.98
Maar dit reed ik ook al met eng lvl 2die extra 100+ pk doen niks?
Anoniem: 131051
deze kan je vinden op de CD-hoes van je gameAnoniem: 241762 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 07:53:
hoi als ik online wil gaan vraagt hij om mijn cd code. Waar kan ik die vinden ?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq