Alvi je moet de "Assists" uitzetten ofwel King kiezen als moeilijkheidsgraad. Dan is dat rare "tegen-helpen" ervanaf.
Youre, die zou ik erg graag willen voor de Elise, ik heb dan alles stage 3, want die krijg je niet zo snel stage 4 zooi.YoureDoomed schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 06:02:
[...]
met lvl 3 elise moet je onder de makkelijk rond de 7 kunnen komen op de 1/4
ik krijg er rond de 6.5 mee op de1/4 bijna alles stage 4
en dat is net zo snel als de zonda poep wagennatuurlijk niet slecht maar als je prijs gaat vergelijken.........
je heb met drag perfect shifts maar die zijn gewoon nog niet perfect perfect zeg maar ff oefenen om die 100% te krijgen maar dan kom je er wel met de juiste instellingen
als je deze wil weten hoor ik het wel
Maar add me maar op msn, of mail mij : strienie[at]hotmail[dot]com
Hoe kom je aan lvl 4 spullen dan? Ik heb een keer lvl 4 banden gekregen voor mijn RX8 grip maar verder niks. Meestal krijg ik lvl 2 spullen die ik al lvl 3 heb.YoureDoomed schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 06:02:
[...]
en dat is net zo snel als de zonda poep wagennatuurlijk niet slecht maar als je prijs gaat vergelijken.........
je heb met drag perfect shifts maar die zijn gewoon nog niet perfect perfect zeg maar ff oefenen om die 100% te krijgen maar dan kom je er wel met de juiste instellingen
Op zulke posts ingaan is ook niet nuttig
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 16:54 ]
Audi S3
Verwijderd
Spelen met een toetsenbord of met een stuur is echt een wereld van verschil.Kuhr89 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:31:
Ik vind het wel een leuk spel opzich om te doen.
Maar het is ook een spel waar je je snel aan zult ergeren heb ik het idee.
De auto's doen niet altijd wat je wilt. en ze sturen soms enorm zwaar. Ik speel het zelf op een toetsenbord, binnekort heb ik een DFP kweet niet of dit spel fijner zal rijden met een stuur vrees ik voor.
Over het driften zal ik het maar niet hebben. Ik vind dit echt heeeeel frustrerend. De auto doet gewoon niet wat ik wil. als ik bijv 50ga. ik druk op de Rem dan remt ie zooooo langzaam dat is alweer tegen de vangrail aanzit. desondanks is het wel een leuk spel. maar enorm frustrerend af entoe
Waarom wil je remmen bij het driften? Het is meer een kwestie van je gas en koppeling gebruiken ipv gas en rem.
Ik zie dat het hexediten werkt?
Nice, hoe te krijgen ?Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:10:
Mijn laatste aanwinst(en):
Is het verschil fijnerVerwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:41:
[...]
Spelen met een toetsenbord of met een stuur is echt een wereld van verschil.
Waarom wil je remmen bij het driften? Het is meer een kwestie van je gas en koppeling gebruiken ipv gas en rem.
Nou soms dan kom ik niet goed uit de bocht. En dan rij ik recht op een muur af, en omdat hij niet zo fijn en direct stuurt kan ik maar beter remmen, alleen als ik koppeling indruk dan remt ie ook niet dusja
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
ik heb dat hexediten ook gedaan, ik kreeg de auto's wel te zien maar ze reden nog als de auto die ik had ge-edit
Verwijderd
Met stuur is het fijner doordat je ook een klein beetje in kan sturen ipv ineens een heel stuk.Kuhr89 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 16:52:
[...]
Is het verschil fijner? want ik vind het met een toetsenbord toch wel een redelijk ramp af en toe.
Nou soms dan kom ik niet goed uit de bocht. En dan rij ik recht op een muur af, en omdat hij niet zo fijn en direct stuurt kan ik maar beter remmen, alleen als ik koppeling indruk dan remt ie ook niet dusja
Ik weet niet of het stuur waar jij mee gaat spelen forcefeedback heeft maar dat maakt ook een aanzienlijk verschil.
Je voelt dan namelijk hoeveel je kunt sturen voordat je auto stopt met accelereren in een bocht.
Euh... Hebben mensen ProStreet (360-versie) al online gespeeld? Gisteren een poging gedaan met 2 bekenden van me over XBL maar de performance was echt dramatisch slecht. Ongeacht wie de game hostte; zowel de host als de guests hadden last van lag. Voice-chat viel gewoon weg op sommige momenten en tot 2x toe is iemand gedisconnect tijdens een race.
Het zal dan ook niet lang duren voordat mijn ProStreet-DVD ergens op de tweedehands markt terecht zal komen.
Het zal dan ook niet lang duren voordat mijn ProStreet-DVD ergens op de tweedehands markt terecht zal komen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
ik had prostreet geinstalleerd, opgestart, ging naar de opties, zag geen widescreen opties, deinstalleerd....Klaar........:(
Verwijderd
@Nick-NL
Ik heb een 226bw van Samung en heb het spel gewoon op 1680x1050 draaien, gewoon in-game in te stellen.
Ik heb een 226bw van Samung en heb het spel gewoon op 1680x1050 draaien, gewoon in-game in te stellen.
Hoera, eindelijk na jaren heb ik een Logitech racestuur weer gevonden, met Force Feedback natuurlijk. Dag dag ProStreet, hallo Live for Speed.
Verwijderd
Lees mijn post hierboven. Pro street heeft net wél breedbeeldopties itt carbon.Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:16:
ik had prostreet geinstalleerd, opgestart, ging naar de opties, zag geen widescreen opties, deinstalleerd....Klaar........:(![]()
Het begint bij EA eindelijk (!!!) door te dringen dat er ook mensen zijn met breedbeeldschermen

Waar gewone games al jaren dergelijke opties standaard ondersteunen, is het bij EA altijd een ramp. Carbon, de laatste command and conquer, BF2, BF2142, bijna alles eigenlijk. Alleen die domme vierkante 1280*1024 schermverhouding...
Anyway, misschien dat je ergens voor widescreen moet kiezen en dat er dan andere resoluties inkomen, kan het nu even niet controleren.
@hierboven, ik zal eens proberen zonder stuurhulp, misschien maakt dat het wel beter. (idd, 'tegenwerkende' auto's) Ik had de moeilijkheidsgraad al op de middenste setting gezet, in de veronderstelling dat de meeste driving aids dan wel uitgeschakeld zouden zijn, toch maar eens proberen op 'king' dan. Misschien wordt het toch nog een leuk spel
Ik speel niet met een stuur maar met een analoge controller (wat op zich niet zo verschillend is, beiden hebben analoge proportionele input, en het hoort in elk geval al beter te zijn dan een toetsenbord). Voor een goed stuur heb ik geen budget, geen plaats en daar game ik niet graag voor lange tijd mee, dus ik hoop dat het goed gaat met de controller. Als alles naar wens is zal ik de game dan wel uninstallen en een exemplaar uit de game shop halen.
Graag de instellingen ja...YoureDoomed schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 06:02:
[...]
Want heb er al hoop mee lopen klooien en wel tijdwinst geboekt, maar sneller kom ik nog niet
alles lvl 3, en lvl 4 unlocken zal wel een tijd duren, zit in het begin van mn career maar heb die begin drags heel vaak opnieuw gedaan (wil geen money cheat, maar er lekker voor racen)
shifts perfect,
en nitro ook altijd oz ingesteld dat hij eindigt op perfect shift moment volgende versnelling, zo gebruik je geen nitro tijdens het schakelen,
einde drag moet je ook net de begrenzer aantikken toch, zodat je de hele race aan het optrekken bent
Verwijderd
Alvi, nee ik bedoel zoiets als 2400x600
,, met BF2 kan je .......+menu1 +fullscreen1 +szx 2400+szy 600 zetten in de target location snellkoppeling
COD 4 kan je deze res keizen standard
ik wordt heel erg moe van 1 race event op een raceday; het 3e grote onderdeel. Als 1e heb je zeg maar Battle Machine, de 2e is Super Promotion en ik doe nu de 3e, en ik heb problemen met de Score Shootout race. Ik KAN gewoon niet 1e worden! In het begin gaan alle auto's 1 voor 1 van start, maar de voorste 3 stuiven ervandoor en ik kan ze op geen mogelijkheid bijhouden.. terwijl we alle4 dan een GTO hebben op zelfde PK.. Wat doe ik daar fout?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Sowiezo de races waarmee je niet met je eigen auto mag racen vind ik vervelend,
die standaard dingen zijn niet echt lekker getuned
en je auto lijkt echt te kort te komen.
Btw, wat is een goede auto voor speed races (liefst een jap) ben nu bij Super Promotion aangekomen, en ga deze dus voor het eerst nodig hebben. Budget is beperkt
gebruik geen money cheats en zonda ed zijn natuurlijk nog locked...
Mn garage bestaat nu uit:
Grip: 240sx -> nu aan het tunen/upgraden, Subaru imprezia (lvl 3 tuned)
Drift: RX-7 (lvl 3 tuned, heerlijk driftbakkie, aanrader)
Drag: Elise (lvl 3 tuned, kom nog steeds niet onder 7.6 :S/11.98)
Speed: Supra lvl3, nog niet met tuning bezig geweest, maar hij is lafjes? (setup ideeen welkom)
en die Viper SR-10 van de openings map van Super promo, niks aan die blueprint gedaan.
Maar veel te laf in de races...
Als ik mn speedauto vervang schuift de supra door naar Drag. Wil eigenlijk naar jappen only
die standaard dingen zijn niet echt lekker getuned
Btw, wat is een goede auto voor speed races (liefst een jap) ben nu bij Super Promotion aangekomen, en ga deze dus voor het eerst nodig hebben. Budget is beperkt
Speed: Supra lvl3, nog niet met tuning bezig geweest, maar hij is lafjes? (setup ideeen welkom)
en die Viper SR-10 van de openings map van Super promo, niks aan die blueprint gedaan.
Als ik mn speedauto vervang schuift de supra door naar Drag. Wil eigenlijk naar jappen only
Gebruik nu de M3 die ik gewonnen heb van de grip king (ding is rot voor grip). Heel veel spullen lvl 4 en haal nu maximaal 358 km/hr, weet nog niet hoe ik hem sneller kan laten lopen. Ik weet dat het geen jap is, maar denk dat jappen auto's meer voor de grip en drag races zijn. Ik rij nu nog steeds iedereen eruit in mijn RX8 terwijl die auto maar 30.000 was of iets dergelijks. Nu wel een nissan GT-R erbij gekocht die is ook wel snel.
Ik heb het al diverse malen met 360 online gespeeld; totaal geen problemen met de snelheid/performance. Ik ben zelf niet van het chatten - maar ik luister wel altijd naar wat de andere racers zeggen; en ik merk niet dat de voice chat niet goed gaat.MAX3400 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:02:
Euh... Hebben mensen ProStreet (360-versie) al online gespeeld? Gisteren een poging gedaan met 2 bekenden van me over XBL maar de performance was echt dramatisch slecht. Ongeacht wie de game hostte; zowel de host als de guests hadden last van lag. Voice-chat viel gewoon weg op sommige momenten en tot 2x toe is iemand gedisconnect tijdens een race.
Belangrijk blijft natuurlijk wel; een goede verbinding !
Voor speed races heb ik de Ford Shelby GT500, loopt als een malle.JBplap schreef op zondag 02 december 2007 @ 04:24:
Sowiezo de races waarmee je niet met je eigen auto mag racen vind ik vervelend,
die standaard dingen zijn niet echt lekker getuneden je auto lijkt echt te kort te komen.
Btw, wat is een goede auto voor speed races (liefst een jap) ben nu bij Super Promotion aangekomen, en ga deze dus voor het eerst nodig hebben. Budget is beperktgebruik geen money cheats en zonda ed zijn natuurlijk nog locked...
Voor grip de Murcielago, fijne bak, lekkere acceleratie, maar de topspeed valt me tegen (vooral vervelend op ovals enz): 373 is max. Heb widebody en verder alles level 3, dus lijkt me zonder lvl4 niet hoger te krijgen ... m'n grip Nissan 350Z ging een stuk harder
Wat is eigenlijk de top-speed en max pk's in het spel? Top speed heb ik 403 (heuvelaf misschien een paar km meer) en pk's iets van 1100 (Porsche GT2 in dragrace)
@Murk hieronder: Ja dezelfde wagen heeft in drag mode de meeste pk's, de andere modes zijn dacht ik ongeveer gelijk.
@Murk hieronder: Ja dezelfde wagen heeft in drag mode de meeste pk's, de andere modes zijn dacht ik ongeveer gelijk.
[ Voor 27% gewijzigd door Gianni Rombios op 03-12-2007 00:14 ]
Ik heb net iets onder de 1200pk gekregen met m'n Zonda op drag.Gianni Rombios schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:54:
Wat is eigenlijk de top-speed en max pk's in het spel? Top speed heb ik 403 (heuvelaf misschien een paar km meer) en pk's iets van 1100 (Porsche GT2 in dragrace)
maakt het dan nog uit of je je auto voor drag of grip gebruikt qua PK die hij dan uiteindelijk levert?? Of is het gewoon ter info voor waarvoor je het gebruikt..
Mja een auto met 1200 PK is gewoon N-u-t-t-e-l-o-o-s op een circuit
Nog een vraag van mij:
Wat zijn de typerende (en meest-gebruikte) tunings per racemodus? Want ik heb voor dragmodus mijn 1e en 2e versnelling verlengt qua Ratio, omdat hij anders binnen 0,1s in het rode toerental zat en ik in geen mogelijkheid uberhaupt een fatsoenlijke shift kon krijgen. Maar is het bij Dragracen ook nuttig om de vering aan de achterkant stijver in te stellen als ik front wheel aandrijving heb zodat de meeste kracht aan de voorkant op de weg komt?
Bij het drag racen kan ik zelf nog wat uitvogelen omdat het een simpel principe is: zo snel mogelijk recht vooruit, maar wat is nou een logische aanpassing bij een griprace met veel bochten bijvoorbeeld, want de instellingen zijn ongelovelijk uitgebreid in mijn optiek
Mja een auto met 1200 PK is gewoon N-u-t-t-e-l-o-o-s op een circuit
Nog een vraag van mij:
Wat zijn de typerende (en meest-gebruikte) tunings per racemodus? Want ik heb voor dragmodus mijn 1e en 2e versnelling verlengt qua Ratio, omdat hij anders binnen 0,1s in het rode toerental zat en ik in geen mogelijkheid uberhaupt een fatsoenlijke shift kon krijgen. Maar is het bij Dragracen ook nuttig om de vering aan de achterkant stijver in te stellen als ik front wheel aandrijving heb zodat de meeste kracht aan de voorkant op de weg komt?
Bij het drag racen kan ik zelf nog wat uitvogelen omdat het een simpel principe is: zo snel mogelijk recht vooruit, maar wat is nou een logische aanpassing bij een griprace met veel bochten bijvoorbeeld, want de instellingen zijn ongelovelijk uitgebreid in mijn optiek
[ Voor 61% gewijzigd door Murk op 02-12-2007 21:44 ]
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Voor gripraces ga ik altijd voor acceleratie en grip. Mijn RX8 en GT-R die ik nu heb zijn allebei ingesteld met een hele stijve vering en laagste wagenhoogte. Begin/eindboost turbo staan hoog en de koppelcurve staat (bijna) op zijn hoogst.
Bij het veranderen van de stijfheidsstangen en andere onder-/overstuur middelen is het een kwestie van testen (start een oefenrit, je kan dan als je esc drukt alles tunen). Ik stel ze zo in dat ik net een beetje overstuur krijg. Verder kan je ook nog wat instellen met stabiliteit/stuurgedrag en deze heb ik meestal aardig wat in het voordeel van het bochtenwerk. Als je auto enorm snel accelereert maar iets te weinig grip heb dan kan je ook iets instellen dat je vermogen inlevert voor grip.
Mijn RX8 heeft enorm veel grip en heeft ook zeer korte versnellingen. Zijn top is niet hoog maar hij haalt alles in op de meeste circuits. Ik krijg zelfs mijn nieuw auto (GT-R) niet zo snel als mijn RX8.
Ik zou graag eenzelfde uitleg willen hebben voor drift bijvoorbeeld of als iemand nog tips heeft voor mijn GT-R. Mijn probleem met deze auto is dat hij enorm snel optrekt vanuit stilstand maar daarna houd het gewoon op. De gear ratio's staan al bijna op zijn kortst en hij heeft 900 pk!
Iemand?
Bij het veranderen van de stijfheidsstangen en andere onder-/overstuur middelen is het een kwestie van testen (start een oefenrit, je kan dan als je esc drukt alles tunen). Ik stel ze zo in dat ik net een beetje overstuur krijg. Verder kan je ook nog wat instellen met stabiliteit/stuurgedrag en deze heb ik meestal aardig wat in het voordeel van het bochtenwerk. Als je auto enorm snel accelereert maar iets te weinig grip heb dan kan je ook iets instellen dat je vermogen inlevert voor grip.
Mijn RX8 heeft enorm veel grip en heeft ook zeer korte versnellingen. Zijn top is niet hoog maar hij haalt alles in op de meeste circuits. Ik krijg zelfs mijn nieuw auto (GT-R) niet zo snel als mijn RX8.
Ik zou graag eenzelfde uitleg willen hebben voor drift bijvoorbeeld of als iemand nog tips heeft voor mijn GT-R. Mijn probleem met deze auto is dat hij enorm snel optrekt vanuit stilstand maar daarna houd het gewoon op. De gear ratio's staan al bijna op zijn kortst en hij heeft 900 pk!

Euh, gear ratio's langer maken?
Vergeet ook niet even Youtube te checken http://youtube.com/results?search_query=pro+street+drift
Driften blijft voor mij het moeilijkste. Ik ben nu op weg naar de drift king maart die voorrondes lukken maar niet en zeker dan in de Tokyo dokken. Na het driften zijn de speed races het meest frustrerend.
Grip en drag is simpel. Daar kan je die kings heel gemakkelijk verslaan. Ik heb nu de mogelijkheid om tegen Ryo te racen maar helaas kom ik te kort bij het driften.
Grip en drag is simpel. Daar kan je die kings heel gemakkelijk verslaan. Ik heb nu de mogelijkheid om tegen Ryo te racen maar helaas kom ik te kort bij het driften.
Nou, moet zeggen dat ik met veel vermogen die kleine circuits wel erg lastig vind hoor... Op lage snelheid lijken de auto's nogal raar te reageren...
klopt mikeyman... mijn evo deed op sommige krappe circuits ook vrij lastig ( 950+ pk )
ik heb gister eens op makkelijkste stand ( casual volgens mij ) tegen grip king gereden XD haalde die gast in laatste race gwn in XD ik blijf tog maar bij kind mode
ik hoef enkel nog de driftking, dan ben ik klaar
ik heb gister eens op makkelijkste stand ( casual volgens mij ) tegen grip king gereden XD haalde die gast in laatste race gwn in XD ik blijf tog maar bij kind mode
ik hoef enkel nog de driftking, dan ben ik klaar
kheb het spel nou sinds de release op de 360 maar ik vind dat het lang duurt om nou zo een race dag door te lopen. en even een vraagje moet je alles domineren of alleen winnen?
ik vind de eerste 2 drift racen te makkelijk ik heb een ae86 gehaald maar ik had 2000 punten en nummer 2 800 dat is tog niet realistisch? voor de rest een top spel!
ik vind de eerste 2 drift racen te makkelijk ik heb een ae86 gehaald maar ik had 2000 punten en nummer 2 800 dat is tog niet realistisch? voor de rest een top spel!
Voor mensen die het leuk/grappig/interessant vinden; als je bij de code zerozerozero invult - krijg je een, door coca cola (zero), volgekladderde Golf GTI.
En zo zijn er nog een tiental codes, varierend van 5K in cash tot een aantal verschillende auto's in je garage.Hen3s schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:04:
Voor mensen die het leuk/grappig/interessant vinden; als je bij de code zerozerozero invult - krijg je een, door coca cola (zero), volgekladderde Golf GTI.
En hiermee meteen een bug (tenminste, in de 360-versie) waardoor je eigenlijk oneindig geld bij elkaar kan sprokkelen aangezien je op de 360 geen hex-editor hebt.

Kheb de andere ook gevonden - maar dat zijn meer echte "cheats" - de zero golfie vind ik meer een gadget/grappig iets.... Functie... - niet echt.... hahahaMAX3400 schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:10:
[...]
En zo zijn er nog een tiental codes, varierend van 5K in cash tot een aantal verschillende auto's in je garage.
En hiermee meteen een bug (tenminste, in de 360-versie) waardoor je eigenlijk oneindig geld bij elkaar kan sprokkelen aangezien je op de 360 geen hex-editor hebt.
Zijn er veel mensen die cheats gebruiken bij dit spel...??
Heb de "cheats" die jij noemt pas gebruikt na het uitspelen van het spel. Eerlijk gezegd; als je een beetje goed kan rijden, kan je het spel (plus al je upgrades kopen) in 1x uitspelen zonder extra geld of andere codes.Hen3s schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:23:
[...]
Kheb de andere ook gevonden - maar dat zijn meer echte "cheats" - de zero golfie vind ik meer een gadget/grappig iets.... Functie... - niet echt.... hahaha
Zijn er veel mensen die cheats gebruiken bij dit spel...??
Dat idee heb ik dus ook; kben ongeveer een kwart onderweg; en ik merk dat het moeilijker begint te worden.... maar het is nog steeds zeer goed te doen.MAX3400 schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:26:
[...]
Heb de "cheats" die jij noemt pas gebruikt na het uitspelen van het spel. Eerlijk gezegd; als je een beetje goed kan rijden, kan je het spel (plus al je upgrades kopen) in 1x uitspelen zonder extra geld of andere codes.
Wat doet de castrol code eigenlijk...??
[ Voor 0% gewijzigd door Hen3s op 03-12-2007 19:33 . Reden: typo ]
Hen3s schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:29:
[...]
Dat idee heb ik dus ook; kben ongeveer een kwart onderweg; en ik merk dat het moeilijker begint te worden.... met het is nog steeds zeer goed te doen.
Wat doet de castrol code eigenlijk...??
spoiler:
Dan krijg je een extra sticker om op je auto te plakken
Wanneer je de Showdown King bent, en in specialisaties moet gaan racen, wordt het wel lastiger. Niet alleen omdat het niveau ineens een (flink) stapje hoger wordt getild, maar vooral omdat je geen andere klasses meer hebt om op terug te vallen als je in eentje iets minder goed bent.Hen3s schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:29:
[...]
Dat idee heb ik dus ook; kben ongeveer een kwart onderweg; en ik merk dat het moeilijker begint te worden.... maar het is nog steeds zeer goed te doen.
Verwijderd
Nou jah, dan moet je wel net de goede autos hebben uitgekozen voor elke categorie. Ik heb voor jan met de korte achternaam een GTR gekocht, volledig getuned en er vervolgens achter gekomen dat ik er niks aan had omdat ie trager was dan mijn EVO. Ik gebruik overigens geen money cheat, maar doe gewoon wat extra races. Daarnaast ook geld weggegooid voor auto's zoals de Pontiac GTO, Dodge Viper en Ford GT40 die ook stuk voor stuk brakke wagens zijn.MAX3400 schreef op maandag 03 december 2007 @ 19:26:
[...]
Heb de "cheats" die jij noemt pas gebruikt na het uitspelen van het spel. Eerlijk gezegd; als je een beetje goed kan rijden, kan je het spel (plus al je upgrades kopen) in 1x uitspelen zonder extra geld of andere codes.
Ik heb op mijn eerste savegame, de Speed-King nog niet unlocked?
Daar moet ik nog 1x break record halen. Maar hoe doe ik dat? Moet ik dan speed record halen? Of wat moet ik doen, want ik haalde paar drag records veranderde niets. Speed dan maar halen?
Daar moet ik nog 1x break record halen. Maar hoe doe ik dat? Moet ik dan speed record halen? Of wat moet ik doen, want ik haalde paar drag records veranderde niets. Speed dan maar halen?
doe dat maar jarCk schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:56:
Ik heb op mijn eerste savegame, de Speed-King nog niet unlocked?
No signature required.
En ik wou die Viper zo graag........Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:20:
[...]
Nou jah, dan moet je wel net de goede autos hebben uitgekozen voor elke categorie. Ik heb voor jan met de korte achternaam een GTR gekocht, volledig getuned en er vervolgens achter gekomen dat ik er niks aan had omdat ie trager was dan mijn EVO. Ik gebruik overigens geen money cheat, maar doe gewoon wat extra races. Daarnaast ook geld weggegooid voor auto's zoals de Pontiac GTO, Dodge Viper en Ford GT40 die ook stuk voor stuk brakke wagens zijn.
Wat een teleurstelling...... gelukkig gewonnen bij een race - maar wel zonde van "het geld" wat ik heb besteedt aan het "oppimpen".
Dat is wel lullig inderdaad, dat je net een auto helemaal to the max gepimped en geupgrade heb, zoals ik dat bij mijn dragauto heb gedaan (een Chevrolet Cobalt SS), en dat dan blijkt dat hij het bij verre na niet haalt bij andere autos...
Ik bedoel okay, het was wel enigszins te verwachten, gelet op de aanschafsprijs van de chevvie en die van andere autos, maar omdat ik eerst nog alles kon winnen dacht ik er niet aan om een 2e drag auto te kopen en die langzamerhand ook te tunen en vol te stouwen met upgrades. En je totaal geupgrade auto levert NIKS meer op vergeleken met wat je er voor gekocht heb.... Ridiculous!!
Ik bedoel okay, het was wel enigszins te verwachten, gelet op de aanschafsprijs van de chevvie en die van andere autos, maar omdat ik eerst nog alles kon winnen dacht ik er niet aan om een 2e drag auto te kopen en die langzamerhand ook te tunen en vol te stouwen met upgrades. En je totaal geupgrade auto levert NIKS meer op vergeleken met wat je er voor gekocht heb.... Ridiculous!!
Hoe houd je in hemelsnaam je auto een beetje recht? 
Supra met 919pk, en dan in drag mode.
Vooral bij wheelie competitions, ik kan die auto echt niet recht houden. Daardoor heb ik hem al een paar keer naar ze graf gereden
bijsturen? langzamer rijden? perfect schakelen?

Vooral bij wheelie competitions, ik kan die auto echt niet recht houden. Daardoor heb ik hem al een paar keer naar ze graf gereden
Verwijderd
rollcage mischien? (als je die niet al had)PolluxDKB schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:26:
Hoe houd je in hemelsnaam je auto een beetje recht?
Vooral bij wheelie competitions, ik kan die auto echt niet recht houden. Daardoor heb ik hem al een paar keer naar ze graf geredenbijsturen? langzamer rijden? perfect schakelen?
De Elise is inderdaad waanzinnig rap met drag races, gewoon level 3 zonder enige instelling haalde ik 11.4... wel kun je met dragraces dik vals starten valt me op. Tussen oranje uit en groen aan zeg maar, scheelt wel een paar tienden.
track 402m lang, maar langste wheelie is 408
http://img504.imageshack.us/img504/4319/408in402yo6.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/4319/408in402yo6.jpg
Watvoor tijden rijden jullie met 1/2 mile drag? Ik kom niet onder de 11.66.. Daarnaast blijf mn bakkie, ongeacht gear ratio's steken op 250mph...
tsjah, dat laatste hangt denkik vooral af van de auto... M'n charger gaat ook niet harder dan 385 ofzo...Phyc schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:08:
Watvoor tijden rijden jullie met 1/2 mile drag? Ik kom niet onder de 11.66.. Daarnaast blijf mn bakkie, ongeacht gear ratio's steken op 250mph...
En dan zit je inderdaad ook op iets van 11,6/11,7...
Dit is 1/4 of 1/2 mile?Gianni Rombios schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:20:
De Elise is inderdaad waanzinnig rap met drag races, gewoon level 3 zonder enige instelling haalde ik 11.4... wel kun je met dragraces dik vals starten valt me op. Tussen oranje uit en groen aan zeg maar, scheelt wel een paar tienden.
Btw 250 mph is speed limit in NFS PS, kun je niet boven
Daarom schakelen die gasten in hun zonda's ook niet eens naar 6
Btw snelste op 1/4 mile is nu 5.56 geloof ik
de 1/2 kan net onder de 10 sec
max snelheid in een race spel?
het moet niet gekker worden
het moet niet gekker worden

Okay ik heb nu de Speed king unlocked, maar Het lukt me niet met mijn Viper, maar ook niet met de Zonda (overgevoelig)
Welke wagen is het best voor speed, eventueel mensen die dat al hebben gehaald, met wat voor wagen.
Welke wagen is het best voor speed, eventueel mensen die dat al hebben gehaald, met wat voor wagen.
Even teruglezen; ik heb alle Speed/Top Speed gehaald met een Porsche 911 Turbo Stage 3/4.rCk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:21:
Okay ik heb nu de Speed king unlocked, maar Het lukt me niet met mijn Viper, maar ook niet met de Zonda (overgevoelig)
En ik moet zeggen: op mijn sloffen dus gewoon redelijk rustig in de bochten en echt blazen op het rechte stuk.
Weet je, het spel is opeens een stuk minder leuk. Alle modi zijn vet, behalve grip. Elke bak heeft zo zijn slechte punten: als ze snel zijn, dan sturen ze niet en vice versa. Zelfs de Zonda is niet snel genoeg, wordt slechts met moeite eerste en wordt er in bochten uitgeaccelereerd door een Lancer, ondanks alle upgrades
. Die porsche 911 turbo die zo verrekte snel was in de aanloop naar de Grip King, is helemaal niet zo super: niet bijzonder snel en stuurt ook niet bijzonder. De GT2 is een ramp in de bochten, net als de Lambo. De RX8 is weer te langzaam, net als de Evo en Evo IX en zo ben ik al een tijdje bezig de beste auto te vinden, maar ik moet zeggen dat het toch allemaal krom in elkaar zit in dit spel.
Grip heb ik gedaan met die nieuwe Evo; wel even wat getuned aan camber/caster/gears etc...
Hoe verplaats/resize je nou layers op de pc versie 
Want als ik in dat menu kom, en zet hem bv op resize,
het enige dat hij dan doet is omhoog/omlaag moven
bij elke optie, en alleen omhoog laag, dus ook niet rechts/links
Bug ?
Want als ik in dat menu kom, en zet hem bv op resize,
het enige dat hij dan doet is omhoog/omlaag moven
Bug ?
Verwijderd
Heeft iemand tips om voorbij Autopolis te komen? Het zijn de races met de GTO, ik kan gewoon niet winnen, ik weet dat ik niet de enige ben met het probleem maar heeft niemand concrete oplossingen? vooral de Sector Shoutout is niet te doen!
Ook de races met de Volkswagen GTI/Nissan 350Z (waartussen je moet kiezen) zijn vaak onhaalbaar in mijn ogen, dan rij je door de laatste bocht en word je daar ingehaald door 5/6 auto's! daar gaat je koppositie..
Mvg
Ook de races met de Volkswagen GTI/Nissan 350Z (waartussen je moet kiezen) zijn vaak onhaalbaar in mijn ogen, dan rij je door de laatste bocht en word je daar ingehaald door 5/6 auto's! daar gaat je koppositie..
Mvg
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 17:28 ]
Verwijderd
Rijd je met (alle) assists aan? Ikzelf had ze eerst nog deels aanstaan er het was gewoon lastiger, vooral de stability management (SM) liet je auto vanzelf remmen en kostbare seconden verliezen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:26:
Heeft iemand tips om voorbij Autopolis te komen? Het zijn de races met de GTO, ik kan gewoon niet winnen, ik weet dat ik niet de enige ben met het probleem maar heeft niemand concrete oplossingen? vooral de Sector Shoutout is niet te doen!
Mvg
Verder moet je denk toch nog wat oefenen, ik won die races met veel seconden voorsprong.
Volgens mij kun je daar uit twee wagens kiezen, een GTO en nog eentje. Die laatste heb ik gebruikt, op de drift na.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:26:
Die laatste bocht, dat is toch die vervelende waar je snel aan komt, en eruit gaat in de kombaan? Gewoon de eerste ronde zo'n plastic ding wegbeuken, en de rest van de rondes erdoorheen rijdenOok de races met de Volkswagen GTI/Nissan 350Z (waartussen je moet kiezen) zijn vaak onhaalbaar in mijn ogen, dan rij je door de laatste bocht en word je daar ingehaald door 5/6 auto's! daar gaat je koppositie..
Overigens, toen ik later m'n Evo X met full zooi had ging ik er netjes omheen, maar dan moet je inderdaad wel de grip en power ervoor hebben. De voorwielen van zo'n Golf trekken dat niet, en de achterkant van de 350Z wil rechtdoor.
Het algemeen beleid #groetenMvg
@onder: Porsche Turbo (maxed) is erg goed inderdaad, maar een stuk goedkoper (en een klein stapje lager) heb je ook een Evo X.
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 04-12-2007 17:40 ]
Porsche Turbo rijdt het makkelijkst (met toetsenbord) vind ik. Was er makkelijk mee te doen.rCk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:21:
Evo voor grip moet je het mee kunnen redden - af en toe kun je trouwens flink afsnijden mocht het nodig zijn.
Misschien wat tips voor mensen die de juiste wagens zoeken.
Met de viper srt10 kan je alle drag races winnen. Veel pk en torque. Voor speed heb ik voor de Ford GT gekozen. Level 4 en 936 pk. Ruim genoeg om dat onderdeel te winnen.
Voor grip de Evo X. Alles levvel 3 en aero 4, wat tunen en je hebt al snel dik 800 pk en 0 naar 100 in 2,8 seconden. Snel genoeg om Ryo te verslaan in grip. Nadeel is wel dat je een perfecte race moet rijden tegen Ryo want anders kan je het vergeten.
De keuze voor drift is niet zo belangrijk. RX8 of RX7 is méér dan goed genoeg.
Met de viper srt10 kan je alle drag races winnen. Veel pk en torque. Voor speed heb ik voor de Ford GT gekozen. Level 4 en 936 pk. Ruim genoeg om dat onderdeel te winnen.
Voor grip de Evo X. Alles levvel 3 en aero 4, wat tunen en je hebt al snel dik 800 pk en 0 naar 100 in 2,8 seconden. Snel genoeg om Ryo te verslaan in grip. Nadeel is wel dat je een perfecte race moet rijden tegen Ryo want anders kan je het vergeten.
[ Voor 7% gewijzigd door internaut op 04-12-2007 20:41 ]
Hoe stel je die Evo X dan af? Want ik krijg die nooit tot 800pkinternaut schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:39:
Misschien wat tips voor mensen die de juiste wagens zoeken.

iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik had de Evo op 751 pk, net zoveel als Ryo. Wel betere handling natuurlijk 
Edit: idd met wat boost aanpassingen e.d. nu 852 pk (alles level3 alleen banden level4)
Edit: idd met wat boost aanpassingen e.d. nu 852 pk (alles level3 alleen banden level4)
[ Voor 36% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-12-2007 23:15 ]
Mijnen Evo X dus :Shaidar schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:50:
[...]
Hoe stel je die Evo X dan af? Want ik krijg die nooit tot 800pk
876 PK en 839,917 torque.
0 -> 100 : 2,8 seconden
0 -> 160 : 4,7 seconden
Alles level 3 - Banden en forced induction level 4.
Tuning : suspension : alles standaard
Engine : alles advance of high
Drivetrain : alles tall
Brakes : standaard
Waarom een standaard remdruk gebruiken? Je kan echt veel winnen met hard remmen in dit spel! En lange gear ratio's? Voor grip vind ik acceleratie fijn. Zo afstellen dat hij niet slipt in 1 en 2 en dat hij op de hoogste snelheid in het circuit de begrenzer nét niet haalt!
edit: en suspension zet ik bij grip altijd heel stijf voor het bochtenwerk.
edit: en suspension zet ik bij grip altijd heel stijf voor het bochtenwerk.
[ Voor 12% gewijzigd door SgtCaffran op 04-12-2007 23:16 ]
Wat houdt eigenlijk die Begrenzer in? En is het zo optimaal mogelijk ingesteld wanneer je in je laatste versnelling dan in het hoogst mogelijke toerental in je begrenzer rijdt? Vat het even niet meer
ff voor al onze vrienden die niets snappen van camber, caster en toe- uitspoor
www.intraxracing.nl
het is een vrij duidelijke uitleg voor als je er zelfs geen hol van snapt met plaatjes
voor vragen hoor ik het wel
www.intraxracing.nl
het is een vrij duidelijke uitleg voor als je er zelfs geen hol van snapt met plaatjes
voor vragen hoor ik het wel
De begrenzer slaat aan bij het maximum aantal toeren. Dus na de zesde versnelling kan je niet meer opschakelen en dus loopt hij vanzelf een keer in de begrenzer en dus bereik je de topsnelheid.Murk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:24:
Wat houdt eigenlijk die Begrenzer in? En is het zo optimaal mogelijk ingesteld wanneer je in je laatste versnelling dan in het hoogst mogelijke toerental in je begrenzer rijdt? Vat het even niet meer
Nu moet je met het afstellen van je gear ratio's een afweging maken tussen acceleratie en topsnelheid. Lange versnellingen geven je een hoge top (speed races) maar je doet er langer over om er te komen. Korte ratio's geven je veel acceleratie (grip, drag) maar geven je een lage top.
Als je een bochtig circuit hebt met een klein recht stuk waar je top dus laag zal liggen dan stel je je ratio's zo in dat je aan het einde van het rechte stuk nét niet de maximale toeren draait (de begrenzer slaat dan aan). Als je namelijk je top te hoog hebt liggen voor de baan dan zal je zien dat je aan het einde van ditzelfde rechte stuk zelfs een lagere eindsnelheid hebt bereikt door de lagere acceleratie!
edit: Nu is het overigens NIET zo dat je bij een heel snel grip circuit alles op lang moet zetten! Bij mijn RX8 bleek dat hij bij een hele lange 5de en 6de versnelling niet genoeg kracht had om ook daadwerkelijk de top met maximaal toerental te bereiken! Met andere woorden: het bleek gunstiger om de zesde versnelling korter te houden zodat de uiteindelijke top (zonder maximaal toerental) toch iets hoger lag. De auto deed er met een "lange 6" gewoon te lang over om het maximaal toerental te bereiken.
[ Voor 17% gewijzigd door SgtCaffran op 04-12-2007 23:36 ]
Hm okay, want op een recht stuk kon ik met mijn auto (subaru) van 680 PK een auto van 580 PK (iets soortgelijks, niet gek veel duurder) dus nevernooit inhalen
In bochten ook niet.
Je maakt alles nu wel iets te simpel, in de drag race trek ik met 370 pk ook een muscle car met 900 pk eruit. Mijn auto is namelijk een lotus elise met erg weinig gewicht en veel grip.Murk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:35:
Hm okay, want op een recht stuk kon ik met mijn auto (subaru) van 680 PK een auto van 580 PK (iets soortgelijks, niet gek veel duurder) dus nevernooit inhalenIn bochten ook niet.
Jouw subaru kan wel meer pk's under the hood hebben maar is hij ook even zwaar? Heeft jouw auto een zelfde of betere grip voor de bochten? Versnellingen zijn een belangrijk deel van een goede instelling maar uiteindelijk moet alles samenwerken voor een snelle auto!
edit: heeft jouw subaru dezelfde torque? Vermogen is een ding, torque speelt ook weer een rol.

[ Voor 6% gewijzigd door SgtCaffran op 04-12-2007 23:43 ]
Wegen wel evenveel, ik geloof dat het een mitsu was. De 4 eerste instellingen bij soft en stiff bars staan op stiff, ik weet niet of je dan meer of minder grip krijgt, méér lijkt mij volgens mijn opgebouwde (maar nog steeds minieme) autokennis 
Koppel? Weet niet hoe je dat bij een andere deelnemer van een race kunt checken
Koppel? Weet niet hoe je dat bij een andere deelnemer van een race kunt checken
[ Voor 14% gewijzigd door Murk op 04-12-2007 23:44 ]
Neemt niet weg dat het af en toe knap ongeloofwaardig is: de Elise met 400 pk rijdt binnen 12 seconden tegen de 400 km/u, ik zie dat in het echt niet gebeuren...
Elise is met standaard motor al vrij rap, ik denk dat een 2 keer zo sterke motor het ook daadwerkelijk 2 x zo snel maakt en dat 12 sec voor 300km/h+ wel mogelijk is maar 400km/h haal je niet, verwacht ik
[ Voor 8% gewijzigd door Murk op 04-12-2007 23:51 ]
http://video.google.com/videoplay?docid=1041298695425454906 kijk eens een echte 400pk Elise.
pk's zeggen niet echt veel
het hangt ook af van afstellingen en motor eigenschappen
met bijv truckpulling v12 1300pk vs v10 1100pk maar die 1100 pk blijkt een hoger koppel te hebben en het toerental stort niet zo snel in zodra er zware kracht op komt te staan
de kracht van een motor zoals bijv van een tracktor is vooral onderin erg sterk maar op hoge toeren een stuk minder sterk
jou subaru gaat het niet leuk vinden om een aanhanger vol met mest te verplaatsen en die tracktor met minder pk's die geeft er niks om (merk je het bijna niet)
het hangt ook af van afstellingen en motor eigenschappen
met bijv truckpulling v12 1300pk vs v10 1100pk maar die 1100 pk blijkt een hoger koppel te hebben en het toerental stort niet zo snel in zodra er zware kracht op komt te staan
de kracht van een motor zoals bijv van een tracktor is vooral onderin erg sterk maar op hoge toeren een stuk minder sterk
jou subaru gaat het niet leuk vinden om een aanhanger vol met mest te verplaatsen en die tracktor met minder pk's die geeft er niks om (merk je het bijna niet)
Ik blijf me af en toe verbazen over de rare bugs en designkronkels in dit spel.
- Al diverse keren gehad dat na een race het menu niet meer werkt. Je kan alleen je shadow nog saven maar return en restart werken niet meer. Erg irritant als je net die lastige speedrun hebt gewonnen
-Mijn PC trekt de rook niet zo zodat het spel nagenoeg stil staat als er rook ontwikkeling is. Als de rook weg is speer je weer naar voren, meestal van de weg af. Ik heb dit in het menu uit gezet, en je ziet nu in de burnout van de drag idd geen rook meer, maar in de races soms nog wel.
- Je wordt opeens doorgezet naar de races om de kings te verslaan. Je kan dan vanaf dat punt geen autos meer kopen of onderdelen. In de andere races negeerde ik die belachelijke wheelie races omdat mijn drag auto daar gewoon niets van bakt. Wel eens geprobeert met een andere auto, maar dan rij je stukken op je achterwielen en verlies je nog omdat je precies 1m een wheelie hebt gemaakt volgens EA...
- Alle voorgaande races win je al chipsetend en cola drinkend met mijlen voorsprong, en in de king racces wordt je ineens fenomenaal voorbij gereden en kom je er nauwelijks meer aan. Bv in de grip races rij ik nog steeds met een mazda rx8, level 2 oid. Dit was altijd ruim voldoende. Nu blijkbaar niet meer, maar kan je niets meer veranderen.
- Hetzelfde voor de grip races: je ziet dezelfde tracks voorbij komen, en met mijn elise haalde ik meestal rond de 5000-6000. Nu kom ik na diverse keren overspelen ineens niet meer verder dan 2500
Deze gaat voor mij de kast weer in als slechtste NFS ooit. Jammer, kans gemist.
- Al diverse keren gehad dat na een race het menu niet meer werkt. Je kan alleen je shadow nog saven maar return en restart werken niet meer. Erg irritant als je net die lastige speedrun hebt gewonnen
-Mijn PC trekt de rook niet zo zodat het spel nagenoeg stil staat als er rook ontwikkeling is. Als de rook weg is speer je weer naar voren, meestal van de weg af. Ik heb dit in het menu uit gezet, en je ziet nu in de burnout van de drag idd geen rook meer, maar in de races soms nog wel.
- Je wordt opeens doorgezet naar de races om de kings te verslaan. Je kan dan vanaf dat punt geen autos meer kopen of onderdelen. In de andere races negeerde ik die belachelijke wheelie races omdat mijn drag auto daar gewoon niets van bakt. Wel eens geprobeert met een andere auto, maar dan rij je stukken op je achterwielen en verlies je nog omdat je precies 1m een wheelie hebt gemaakt volgens EA...
- Alle voorgaande races win je al chipsetend en cola drinkend met mijlen voorsprong, en in de king racces wordt je ineens fenomenaal voorbij gereden en kom je er nauwelijks meer aan. Bv in de grip races rij ik nog steeds met een mazda rx8, level 2 oid. Dit was altijd ruim voldoende. Nu blijkbaar niet meer, maar kan je niets meer veranderen.
- Hetzelfde voor de grip races: je ziet dezelfde tracks voorbij komen, en met mijn elise haalde ik meestal rond de 5000-6000. Nu kom ik na diverse keren overspelen ineens niet meer verder dan 2500
Deze gaat voor mij de kast weer in als slechtste NFS ooit. Jammer, kans gemist.
Dikke turbo zeg , wat een geluid.Gianni Rombios schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 23:58:
http://video.google.com/videoplay?docid=1041298695425454906 kijk eens een echte 400pk Elise.
De coureur heeft er flink wat moeite mee
Maarja, als je nagaat hoe licht dat ding is, en dan 400 pk erop.. Dat gaat als een malle.
@ Hierboven, van alles wat jij zojuist noemde... heb ik geen last van gehad.
Bij het onderste -'je , bedoelde je zeker DRIFT races? Want ik haal altijd minimaal 7000 punten bij gripraces. En bij Drift hebi k het af en toe ook moeilijk, maar ik haal meestal de 3500 altijd wel. En soms dan zelfs de 7000 ofzo.
[ Voor 29% gewijzigd door rCk op 05-12-2007 12:11 ]
Verwijderd
Goeie link. Thanks!
Dit probleem heb ik nog nooit gehad..superduper schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:49:
Je kunt gewoon tijdens dat menu op ESC drukken hoor. Dan ga je weer terug naar de careermap.- Je wordt opeens doorgezet naar de races om de kings te verslaan. Je kan dan vanaf dat punt geen autos meer kopen of onderdelen.
Verwijderd
Ik vind de GT2 anders heerlijk voor tracks met veel high speed bochten. Hij stuurt enorm strak en de balans zit ook wel goed in elkaar. EVO is meer een ragmachine waarbij je zonder problemen over curbs gaat. Is net wat beter voor de langzamere circuits vanwege de sterke acceleratie en handling.The__Virus schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:06:
Die porsche 911 turbo die zo verrekte snel was in de aanloop naar de Grip King, is helemaal niet zo super: niet bijzonder snel en stuurt ook niet bijzonder. De GT2 is een ramp in de bochten, net als de Lambo. De RX8 is weer te langzaam, net als de Evo en Evo IX en zo ben ik al een tijdje bezig de beste auto te vinden, maar ik moet zeggen dat het toch allemaal krom in elkaar zit in dit spel.
Binnenkort de LP640 proberen als ik genoeg cash heb verzameld. Of is de 911 turbo wat beter?
Vindt de LP640 nogal "zwaar op zijn assen" in vergelijking met de lichter aanvoelende Porsche... Ook de tuning van de Lambo vind ik, cosmetisch, minder mooi/vloeiend dan bij de Porsche.
Om nog even de vaagheid van NFS:PS aan te tonen!
2 x dezelfde sector shootout gerede. 1e keer met mijn subaru Impreza, 2e keer met mijn nieuwe Audi S4. BEIDe autos hebben full upgrades. Subaru Impreza zo goed mogelijk getuned voor speed, Audi S4 nog op standaard instellingen. Ik zou zeggen, kijk en vergelijk: de screenshots zeggen genoeg over de corruptheid van dit spel =_=
Bij de S4 had ik een tegenstander die 886 PK had en nog 1 met iets in de 600, en 1tje die minder had dan de S4.
Bij de Subaru had ik alleen maar tegenstanders van net onder de 600 PK.
http://img217.imageshack....ctorshootoutaudis4za0.png
http://img229.imageshack....rshootoutsubaruimpor6.png
Linkjes gemaakt van je plaatjes. Zie ook De werking van de forumsoftware in het kort #images
2 x dezelfde sector shootout gerede. 1e keer met mijn subaru Impreza, 2e keer met mijn nieuwe Audi S4. BEIDe autos hebben full upgrades. Subaru Impreza zo goed mogelijk getuned voor speed, Audi S4 nog op standaard instellingen. Ik zou zeggen, kijk en vergelijk: de screenshots zeggen genoeg over de corruptheid van dit spel =_=
Bij de S4 had ik een tegenstander die 886 PK had en nog 1 met iets in de 600, en 1tje die minder had dan de S4.
Bij de Subaru had ik alleen maar tegenstanders van net onder de 600 PK.
http://img217.imageshack....ctorshootoutaudis4za0.png
http://img229.imageshack....rshootoutsubaruimpor6.png
Linkjes gemaakt van je plaatjes. Zie ook De werking van de forumsoftware in het kort #images
[ Voor 21% gewijzigd door een moderator op 05-12-2007 20:47 ]
I know, ik merk dit ook al de hele tijd. De tegenstanders worden gewoon aangepast aan jouw auto, steeds moeilijker t.o.v. je auto naarmate je vordert in het spel.
Maar je "target time" en de punten hangen wel af van de auto waarmee je start. Oftewel een betere auto geeft een scherpere "target time" en dus minder punten (als je niet een betere tijd zet).
Als het met de "clubraces" (Golf, Z350 e.d.) te lastig lijkt om te winnen moet je denk ik oefenen op de handbrake turn oftewel met de handrem "bijsturen".
Als het met de "clubraces" (Golf, Z350 e.d.) te lastig lijkt om te winnen moet je denk ik oefenen op de handbrake turn oftewel met de handrem "bijsturen".
[ Voor 29% gewijzigd door Gianni Rombios op 05-12-2007 21:16 ]
Als ik een race day wil maken kan ik alleen kiezen uit die 12 bonus cars, waarom kan ik geen andere wagens kiezen?
Die gripking is een lachertje, ik heb op alle circuits meer dan 10 seconden voorsprong, en dan rijd ik nog met véél fouten! Hij heeft in de eerste race zelfs z'n idiote BMW getotaled
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Klopt, zoals ik Ryo in die speed races van die Showdown alle races van de weg af geduwd had, dat k rustig aan het won ^_^Shaidar schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:23:
Die gripking is een lachertje, ik heb op alle circuits meer dan 10 seconden voorsprong, en dan rijd ik nog met véél fouten! Hij heeft in de eerste race zelfs z'n idiote BMW getotaled
heb de gripking laatst nog eens gedaan, op casual XD haalde hem gwn in zelfs
Bij de gripking was mijn totale eindtijd van vier ronden 4.07 tegen zijn 6.20. Had hem in de vierde ronde vlak voor de finish een rondje ingehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 06-12-2007 00:00 ]
is me opgevallen dat in King mode alle assists nog steeds aanstaan.. ik keek toevallig in het ingame menu even bij options>gameplay>mode options>grip en bleek dat alles nog aan stond 
Alles even uit gezet, en toen was mijn Evo MR-X Edition wel even heeeeel slipperig in het bochtenwerk
Alles even uit gezet, en toen was mijn Evo MR-X Edition wel even heeeeel slipperig in het bochtenwerk
Hey,
Ik vroeg me af wat de beste setup is voor de drag-races. Ik heb de gear ratio's allemaal een paar tikken naar rechts gezet en de final gear helemaal naar links. Begin en end boost allemaal rechts, evenals nitrous settings. Ride hight op zn laagst en eerlijk gezegd merk ik gewoon geen verschil in mn Civic (stage 1/2). Komt dit gewoon doordat ik een nieuwe drag auto moet nemen / deze verder tunen?
Heb met de bovenstaande settings verschillende setups geprobeerd en rijd altijd rond de 12.5s op 1/4 mijl.
Ik vroeg me af wat de beste setup is voor de drag-races. Ik heb de gear ratio's allemaal een paar tikken naar rechts gezet en de final gear helemaal naar links. Begin en end boost allemaal rechts, evenals nitrous settings. Ride hight op zn laagst en eerlijk gezegd merk ik gewoon geen verschil in mn Civic (stage 1/2). Komt dit gewoon doordat ik een nieuwe drag auto moet nemen / deze verder tunen?
Heb met de bovenstaande settings verschillende setups geprobeerd en rijd altijd rond de 12.5s op 1/4 mijl.
Je gear ratio's horen allemaal wat naar links. jer moet hem ook eigenlijk apart afstellen voor 1/2 mile, en een 1/4 mile.. en je beste afstelling is natuurlijk dat als je over de finish gaat dat je NET niet in de begrenser zit.Grimmie187 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:51:
Hey,
No signature required.
nou ik zit tog liever de laatste 200 meter van de 400 boven in de begrenzer op 403km/h te rijden, dan pas de laatste 10 meter hoor
Verwijderd
Als dat je lukt is het mooi ja. Betekent wel dat je erg snel op moet trekken.Baberuth schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:03:
nou ik zit tog liever de laatste 200 meter van de 400 boven in de begrenzer op 403km/h te rijden, dan pas de laatste 10 meter hoor
Welke auto gebruiken jullie bij de laatste raceday voor de gripking? Willowsprings was het volgens mij.
Ik had eerst een nissan gt-r, daarmee won ik makkelijk de voorgaande raceday's.Nu kan ik maar 1 of 2 winnen en ook met veel moeite.Ik heb veel verschillende auto's geprobeert, maar ik heb nog niks gevonden dat goed past.
Hoe unlock je verder de driftraces?Er staat breakrecord 4/10, maar welke records?
Ik had eerst een nissan gt-r, daarmee won ik makkelijk de voorgaande raceday's.Nu kan ik maar 1 of 2 winnen en ook met veel moeite.Ik heb veel verschillende auto's geprobeert, maar ik heb nog niks gevonden dat goed past.
Hoe unlock je verder de driftraces?Er staat breakrecord 4/10, maar welke records?
Verwijderd
Het gaat daar om Track Records.Hasib schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:19:
Je moet bij de gewone Racedays 10 keer het Track Record halen tijdens de driftraces.
ja.. okee, dat is wat anders.. maar dan kan je niet harderBaberuth schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:03:
No signature required.
Let op:
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!
Technische problemen / vragen horen niet in dit topic thuis!
Blijf netjes tegen elkaar en post ontopic!