Zeau, net een flink stuk gefiets, was lekker.
Eerste keer een vrij grote afstand rondom heel sittard, stukje kollenberg en stukje duitse bos, ben moe maar voldaan.
Nja, net ook (eindelijk

) langs salden geweest, zaak ziet er goed uit en ze hebben een aardige verzameling fietsen. Ik was eigenlijk gegaan om te kijken naar de trek 6300 en de scott scale 80/70 serie. Scott valt af vind de frames niet echt mooi, trek ziet er heel netjes uit en daar wil ik van de zomervakantie wel een proefritje op.
Maar veder, ze hadden een stuk of 10 goed afgeprijsde fietsen staan, giant xtc, orbea satellite voor 719 euro, en een trek 6500 in met framemaat 21,5 inch voor 749 euro etc....
Dat word dus rond de zomervakantie nog een keer langs kijken wat ze dan weer in de aanbiedingen hebben maar zo'n aanbieding is natuurlijk erg intressant.
Maar goed, heb lekker rond kunnen kijken en een goede mening kunnen vormen over van alles. En trouwens het frame is idd erg appart "driehoekig gevormd" ipv rond. En kwa kwaliteit heb ik ook behoorlijk vershcil gezien, bv de lasnaden van mijn fiets zijn en soort wormen en van sommige fietsen daar was het echt een strak geribbeld lijnte.
Dus, trek 6300 satin black, of een leuke aanbieding.
Oja, kwa helm en handschoenen kon ik niet slagen daar, ze hadden het type helm niet wat ik mooi vind en wil hebben en kwa handschoenen geen lekkere zomerhandschoenen waarvoor ik aan het kijken was.
Mja, dnhelle wel bedankt voor de tip van salden, mooie zaak en ze hebben leuke fietsjes en goede aanbiedingen. Ik heb me wel vermaakt daar.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 19-02-2008 15:07
]