Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.231 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 125123

P.E.No.1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:35:
[...]

hmmm die van mij staat verticaal en wordt inderdaad zeer warm...even horizontaal zetten en kijken of het uitmaakt. Stoor me er verder niet aan hoor maar wel belangrijk als het de duurzaamheid aantast zeg maar...
Het enige wat uitmaakt (volgensmij) is dat de hardeschijf dan iets meer wamrte kwijt kan. Hij zit bij verticale plaatsing onderin. Dan kan hij de warmte alleen kwijt door 8 gaatjes.
Op het moment dat je de playstation 3 horizontaal plaatst. Dan kan er ook maar warmte/lucht door 8 gaatjes echter de complete zijkant van de hardeschijf is vrij. Ik weet niet of de hardeschijf warmte kan weg geven naar buiten door het plastic kapje (er onder of boven ;) )

Verder zou het niet moeten uitmaken.

TIP: 60GB Starterpack € 549 !!
http://www.playseat.nl/index.php?product&nav=46/249/100

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 29-11-2007 12:55 ]

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 213565 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:14:
Even een vraag over CoD4, neem aan dat dit hier ook geplaatst kan worden..
Zal het ff onder een spoilertag zetten voor als er nog mensen dit hier lezen en ook nog niet hebben utgespeeld zoals ik :P
spoiler:
Die missie is ook erg irritant vond ik. Ik heb hem gehaald als volgt:
Je hebt veel airstrikes tot je beschikking, gebruik ze ook. Ik heb eerst een airstrike gebruikt om de wave vijanden bij het eerste hek weg te vagen. Daarna het weiland ingetrokken en een tweede airstrike bij die houtblokken aangevraagd. Zodra deze komt, begint de tijd al te dringen, wat ik heb gedaan is a la rambostyle naar beneden gerend. Als het mij correct herriner moet je eerst een trapje af en daarna naar rechts een pad tussen de bomen door en nog langs een stal ofzo en dan staat de heli beneden. Gewoon de heli in gesprongen en dan komen je teammates vanzelf wel achter je aangehaald.

Anoniem: 213565

P.E.No.1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:17:
Is dit bij die gestrande tank? Dan moet je je radar volgen. Je moet nl. iets plaatsen...(sorry weet nog geen spoilertags te plaatsen...dus ik vertel niet teveel.)
Nee dat is niet bij de gestrande tank.
En spoiler tags doe je gewoon door [ spoiler ] en [ /spoiler ] zonder de spaties uiteraard.

Het stuk waar ik het over heb is nadat je 4 tanks met behulp van een rocketlauncher (waarbij de raketten eerst recht de lucht ingaan en vanuit de lucht op het doel afgaan en je moet locken) de tanks moet uitschakelen.

Iemand? :'(

EDIT:

Oh dank Melniek, zag je post nadat ik gepost had.

spoiler:
Volgens mij moet je juist naar links beneden, maar daar kan mijn fout ook zitten ;)
Ik ga dat eens proberen. Overigens merk ik dat ik maar 1 airstrike heb, en die gebruikte ik idd bij de 1e wave van vijanden bij het hek in het weiland veld.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 213565 op 29-11-2007 12:53 ]

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:28
Ik wil bij 3Busymen een aantal spellen gaan bestellen, 5 of 6 stuks waaronder waarschijnlijk Warhawk incl. headset. Nu wordt dit natuurlijk een groter pakket dan een envelop met 1 of 2 spellen erin. Kan dit geen problemen gaan opleveren i.v.m. invoerrechten/btw enz.?

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
(deleted) het screenshot was een echte foto van een echte auto... geen screenshot van gt5 Hmm...

[ Voor 78% gewijzigd door EfBe op 29-11-2007 12:58 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Msniekers schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:53:
Ik wil bij 3Busymen een aantal spellen gaan bestellen, 5 of 6 stuks waaronder waarschijnlijk Warhawk incl. headset. Nu wordt dit natuurlijk een groter pakket dan een envelop met 1 of 2 spellen erin. Kan dit geen problemen gaan opleveren i.v.m. invoerrechten/btw enz.?
Geen ervaring mee met bestellen uit het buitenland maar voor zover ik hier heb gelezen is het volgens mij slimmer om tussen elk spel een week ofso tijd tussen te laten en ze apart of per 2 te bestellen wegens de douane en gewicht + grootte van het pakketje.

Anoniem: 237759

Tip? Die prijs hoort allang 499,- te zijn in euros.... 8)7

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Msniekers schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:53:
Ik zou het per game bestellen, anders zit de kans er zeer dik in dat je vette import tax moet dokken als je ze binnenkrijgt.

Anoniem: 237358

Anoniem: 237358 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:31:
[...]

Ik ga vanavond gewoon even de ps3 aansluiten via de scart, als dat goed werkt ligt het gewoon aan de kabel, kan ik die morgen alsnog even halen.
Ik denk niet dat het aan de tv ligt, als ik gewoon tv kijk via m'n digitale decoder heb ik nergens last van.
Wat ik trouwens wel vreemd vond dat toen ik de ps3 op 570p zette, wat het beeld wel helemaal normaal maar op 720 en 1080 niet. (weet niet zeker of de getallen kloppen, even snel uit m'n hoofd)
Eigenlijk vreemd bovenstaande, ik zat te denken, is het zo wanneer je je tv via HDMI aansluit en op de laagste resolutie zet dat er minder pins gebruikt worden van de kabel? Ik vind 't zo apart dat ik dan wel normaal beeld heb namelijk, als die kabel kapot is zou het zo moeten zijn dat hij bij alle resoluties gaat strepen en trillen.

Anoniem: 233195

ik heb me laten vertellen dat de kabels pas last gaan krijgen van magnetische velden en storingen bij zeer hoge resoluties, dus het bovenstaande zou wel degelijk mogelijk kunnen zijn

Anoniem: 199761

even een Noob vraagje tussendoor. Ik lees al een tijdje dat de ps3 Divx krijgt bij de volgende upgrade maar wat is eigenlijk het praktische nut van. Maw wat kan je er mee ?

Anoniem: 199761 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:40:
even een Noob vraagje tussendoor. Ik lees al een tijdje dat de ps3 Divx krijgt bij de volgende upgrade maar wat is eigenlijk het praktische nut van. Maw wat kan je er mee ?
Divx bestanden rechtstreeks op je ps3 zijn hdd zetten en afspelen?
Inplaats van gehannes met omzetten naar mp4 of allerlei netwerk programmas te gebruiken voor het afspelen? :o

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
FeaR1986 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:41:

[...]

Wat is het toch met dat je console niet warm mag worden.
Als dat ding het doet is het toch geen probleem? Was ergens zo'n test dat ze een PS3 in een sauna hadden gezet bij 80 graden Celcius en dat ding was niet kapot te krijgen.

En "volgens vele gamers" is nogal vaag. Cijfers en feiten zouden mij meer aanspreken om de bron eerder geloofwaardig te vinden. En dan nog heb ik liever een hete console die het doet dan een koelere console die opstijgt wanneer je deze aan zet en elke week een RROD geeft :+

En face it: Playstation 3 is hawt O+
Helemaal mee eens, een beetje warmte is opzich geen probleem voor de PS3, dus het is weer lekker nutteloos gezeur dit :) De bron (van ps3only) is overigens ook grappig "playstation forum".
Fantastisch dat iemand een forum zelf als bron voor 'betrouwbare' informatie gebruikt, ze zouden toch wel even verder mogen kijken naar waar diegene op het forum zijn info vandaan heeft.

• Seraphus-Y
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-12-2024

Seraphus-Y

Scientific progress goes Boink

P.E.No.1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:10:
Ik heb laatst de firmware geupdate naar een versie van juni 2007. Het is trouwens een WRT54G als ik het goed heb. (zit nu op werk). Hoe heb je de instellingen in de PS3 staan en evt van de router zelf?
De meeste Linksys WRT-54G modellen kunnen niet overweg met de Media Share optie in de PS3.

Er zijn 3 oplossingen:
1. Media Share / Server uitzetten op de PS3. (makkelijkst als je niks doet met media streamen).
2. PS3 in DMZ zetten van de Linksys
3. Linksys flashen met DD-WRT micro, (heb ik gedaan, maar uiteindelijk de Linksys het raam uitgegooid, wat een onding.)

Succes.

Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Anoniem: 242036

Hallo,

Heeft iemand CoD4 en zijn PS3 aangesloten op een 5.1 > AV receiver? Klopt het dat er geen geluid uit de centrespeaker komt?

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Flatwhite schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:22:
[...]

Dit is absoluut niet waar wat je zegt. In Nederland geldt er geen minimumgarantie van 2 jaar. Er is inderdaad een EU-Richtlijn die stelt dat bepaalde producten een minimale garantietermijn van 2 jaren moet hebben. Maar aangezien een EU Richtlijn pas werking heeft in het Nederlandse recht wanneer deze is omgezet naar Nationaal (Nederlands) recht is deze richtlijn niet (volledig) inroepbaar.

De Nederlandse wetgever heeft expres deze richtlijn niet volledig geimplementeerd in het Nederlands recht, aangezien zij vindt dat de consument er van uit moet kunnen gaan dat bv. een wasmachine minimaal >5 jaar mee moet gaan. Zodra deze richtlijn in zijn totaliteit wordt overgenomen wordt de Nederlandse consument in zijn recht beperkt. Namelijk: slechts 2 jaar garantie...

In Nederland is er volgens de wet geregeld dat het eerste half jaar (ja half jaar) een wettelijke garantietermijn geldt. Echter wordt deze door bijna alle producenten verlengd naar 1 jaar. Na dit eerste jaar wordt de bewijslast omgekeerd. Dat wil zeggen indien er zich een defect voordoet je als consument moet bewijzen dat het defect er al was toen je het product kocht. Tevens loop je alsnog tegen kosten aan als verzendkosten, administratiekosten of onderzoekskosten en al die ongein.

Ookal sta je vaak in je "recht" als het om een defect product gaat. Het is gewoon knap lastig en tijdrovend om zonder extra kosten het defecte product te laten repareren buiten de garantietermijn. Daarom heb ik liever een geen gezeur extra garantie pakket.

Maarja, ik zal eens gaan bellen de Sony....
toon volledige bericht
Zelfde verhaal voor mijn PSP (ik neem aan dat dat hier even mag, aangezien het een Sony (game)produkt is), ben naar de Dixons toegeweest en de winkelier staat alleen maar schaapachtig te kijken als je het over je wettelijke rechten hebt. "Nee, u moet bij Sony zijn, wij zijn maar een tussenpersoon". Dat is dus pertinent niet waar. Bovendien suggereerden ze oko dat ik dan maar extra garantie had moeten nemen. Alhoewel dat het proces makkelijker maakt, je hoeft niet meer te laten zien dat het defect niet door jouw toedoen ontstaan is, doe je geen afstand van je wettelijke rechten.
Bovendien mag Sony als fabrikant van alles vragen aan reparatie als de consument direct bij hem aankomt, in dit geval 90 EUR voor een anderhalf jaar oude PSP.
Uiteindelijk komt het er op neer dat ik nu een klacht bij het hoofdkantoor moest indienen en ik heb geen idee wat hier uit zal komen.

Gelijk hebben != gelijk krijgen

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

*knip*
Dit soort nutteloze mededelingen horen niet in dit topic thuis ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:14 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
Anoniem: 213565 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:49:
[...]

Nee dat is niet bij de gestrande tank.
En spoiler tags doe je gewoon door [ spoiler ] en [ /spoiler ] zonder de spaties uiteraard.

Het stuk waar ik het over heb is nadat je 4 tanks met behulp van een rocketlauncher (waarbij de raketten eerst recht de lucht ingaan en vanuit de lucht op het doel afgaan en je moet locken) de tanks moet uitschakelen.
spoiler:
Je loopt van het weiland af en dan moet je dacht ik rechts aanhouden anders kom je in niemandsland uit. ALs ik het goed heb ga je eerst dat trapje af en dan heb je wat wrakken van auto's en een wagen met boomstammen. Dan ga je naar beneden langs een witte boerderij/huis en dan moet je wat naar rechts. Ik meen dat daar een wit hekje stond waar ik tegenaan liep en dan rechts kom je weer tussen de bomen waar weer vijanden zitten. Volgens mij ben je er dan bijna

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Seraphus-Y schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:45:
[...]

De meeste Linksys WRT-54G modellen kunnen niet overweg met de Media Share optie in de PS3.

Er zijn 3 oplossingen:
1. Media Share / Server uitzetten op de PS3. (makkelijkst als je niks doet met media streamen).
3. Linksys flashen met DD-WRT micro, (heb ik gedaan, maar uiteindelijk de Linksys het raam uitgegooid, wat een onding.)

Succes.
Hmmm ruilen maar dan...want ik wil uiteindelijk wel media gaan streamen (wat is DMZ?)

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-11-2007 14:25 ]

PSN id: PENo1

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-06 11:14
[...]

Er zijn 3 oplossingen:

Succes.
Als je gewoon UPnP uitzet in je router kan je de media share functionaliteit wel gebruiken. UPnP uitzetten en je zal geen problemen meer hebben!

• P.E.No.1
Den_John schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:24:
[...]

Als je gewoon UPnP uitzet in je router kan je de media share functionaliteit wel gebruiken. UPnP uitzetten en je zal geen problemen meer hebben!
Maar dat is toch nodig voor voice chat oid?

• Mars18
  • Laatst online: 22:02
Woensdag 28 november 2007, 10:33 - In de tweestrijd tussen HD-mediadragers lijkt de weegschaal om te slaan. 73 procent van alle HD-verkoop in Europa bestond uit Blu-ray schijfjes.

http://www.webwereld.nl/a...in-europa-is-blu-ray.html

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-06 11:14
P.E.No.1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:26:
[...]

Maar dat is toch nodig voor voice chat oid?
Dat weet ik niet aangezien ik dat niet gebruik. Heb gewoon UPnP uitgezet en alles werkt nog steeds naar behoren.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:26:
Woensdag 28 november 2007, 10:33 - In de tweestrijd tussen HD-mediadragers lijkt de weegschaal om te slaan. 73 procent van alle HD-verkoop in Europa bestond uit Blu-ray schijfjes.

Je hebt statistieken, en.. ;)

Van de totale verkopen van HD dragers, is tot nu toe 73% van de discs Blu-Ray. Echter, als je de laatste 9 maanden erbij pakt, zie je dat deze lijn juist dalend is (richting 65%). Nog steeds significant beter, maar toch.

Overigens, om het in perspectief te plaatsen: 1 miljoen stuks is helemaal niets vergeleken met de DVD verkopen. Maar alles op zijn tijd.

Heb het al eerder gezegd, maar het zal mij letterlijk jeuken wie er wint. Zie het tegen die tijd wel. Over een jaar of 2 is het wel duidelijk. Als dat Blu-Ray is, koop ik een tegen die tijd wel een PS3 voor 149,-, als het HDDVD is, koop ik de 360 ADD-on voor 50,-

heb overigens een HD DVD speler in mijn Toshiba laptop, maar doe er weinig mee

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 29-11-2007 14:36 ]

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:21
Den_John schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:32:
[...]

Dat weet ik niet aangezien ik dat niet gebruik. Heb gewoon UPnP uitgezet en alles werkt nog steeds naar behoren.
Ik had het in het begin ook uit staan, met als resultaat dat ik 4 van de 5 keer niet in kon loggen op Resistance online (motorstorm ook niet trouwens). Toen aangezet (op advies van iemand hier) en nergens meer last van, dus het uitzetten heeft wel degelijk meer (negatieve) gevolgen.

Anoniem: 44718

Iemand enig idee of sony nog ergens vermeld wat de plannen zijn voor de volgende firmware update?

Anoniem: 125123

Anoniem: 44718 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:41:
Iemand enig idee of sony nog ergens vermeld wat de plannen zijn voor de volgende firmware update?
http://blog.us.playstation.com/
Volgens mij

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
Mars18 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:26:

Nu maar hopen dat de consumenten markt niet weer voor de technische minderwaardige medium kiest.

• Mars18
PWM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:35:
[...]

Van de totale verkopen van HD dragers, is tot nu toe 73% van de discs Blu-Ray. Echter, als je de laatste 9 maanden erbij pakt, zie je dat deze lijn juist dalend is (richting 65%). Nog steeds significant beter, maar toch.

Overigens, om het in perspectief te plaatsen: 1 miljoen stuks is helemaal niets vergeleken met de DVD verkopen. Maar alles op zijn tijd.

Heb het al eerder gezegd, maar het zal mij letterlijk jeuken wie er wint. Zie het tegen die tijd wel. Over een jaar of 2 is het wel duidelijk. Als dat Blu-Ray is, koop ik een tegen die tijd wel een PS3 voor 149,-, als het HDDVD is, koop ik de 360 ADD-on voor 50,-

heb overigens een HD DVD speler in mijn Toshiba laptop, maar doe er weinig mee
Moet nog steeds keer een Blue Ray film kijken, ben er echt benieuwd naar _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:33
Ik weet niet in hoeverre dit een betrouwbare bron is, maar als het waar is dan is het wel opmerkelijk.
Opmerkelijk? Lijkt mij logisch. Warme lucht gaat omhoog, dus bij een verticaal geplaatste PS3 zal de warme lucht een langere weg door de console moeten afleggen voordat hij het ding verlaat. Bovendien zitten er volgens mij op de onderkant ook enige ventilatieopeningen die bij verticale opstelling minder efficiënt zullen zijn.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 14:23
[...]

Het gaat hier om de Europese cijfers, niet om de Amerikaanse. In de VS is HD-DVD een beetje aan het terugkomen dankzij het stunten met prijzen, het weggeven van veel films bij de aankoop van een losse speler en meer steun van Hollywood (dankzij een financiele injectie van zowel Microsoft als Toshiba). In Europa is daar geen spake van.

Blu-Ray werd in Europa pas effectief geintroduceerd met de komst van de PS3. Daarvoor was HD-DVD wel op de markt gebracht maar er waren maar 10.000 of zo losse spelers verkocht. De HD-DVD addon voor de Xbox 360 was wel te koop maar ook met minmale verkopen. Met de introductie van de PS3 werden er in een paar maand tijd meer dan een miljoen Blu-Ray-spelers verkocht. Dan is het niet zo gek dat Blu-Ray hier een groter voorsprong heeft dan in de VS.

In Japan is het verschil nog groter, daar is het marktaandeel van HD-DVD nog veel en veel kleiner.

Als ik bij de lokale MM hier in Amsterdam binnenstap is het wel duidelijk dat Blu-Ray aan de winnende hand is. Er is twee keer zoveel rackspace voor BR als voor HD-DVD. Er zijn ook veel meer losse BR-spelers te koop. HD-DVD heeft hier ten lande nog geen enkel voordeel weten te halen uit de goedkopere prijsstelling.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als ik een dvd kijk met mijn ps3 springt het beeld constant van licht naar donker en weer terug. Dat is echt zo super erritand, ik heb dat bij mijn xbox ook, behalve als de chip geactiveerd is. Ik vind dat echt super vreemd, het zijn gewoon originele dvd's. Weet iemand waardoor dat komt?

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
darkdesign schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:02:
Als ik een dvd kijk met mijn ps3 springt het beeld constant van licht naar donker en weer terug. Dat is echt zo super erritand, ik heb dat bij mijn xbox ook, behalve als de chip geactiveerd is. Ik vind dat echt super vreemd, het zijn gewoon originele dvd's. Weet iemand waardoor dat komt?
Door je televisie. Je hebt vast een Samsung televisie. Die hebben een optie DNIe. Iets met dynamic contrast. Als je dat uitschakeld heb je nergens last van.

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 15:11

EgoPro

Time is an illusion.

Die warmte verspreiding is afhankelijk van een heleboel factoren, waar bevindt de voeding zich zal 1 van de belangrijke zaken zijn, hoe loopt de airflow

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

erritand :X
Normaal maakt het niet zoveel uit maar dit vind ik erg irritant :)

PSN: Shiver23

• darkdesign
  • Niet online
AvanCade schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:04:
[...]

Door je televisie. Je hebt vast een Samsung televisie. Die hebben een optie DNIe. Iets met dynamic contrast. Als je dat uitschakeld heb je nergens last van.
Het is een Aristona, onderdeed van Philips geloof ik. Ooit ben ik eens op de orginele afstandbediening gaan zitten, dus ik kan nietmeer in het menu helaas. Dat word een nieuwe TV :+

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
Darkdesign: heb je beide systemen soms via scart aangesloten, met een video recorder of een switch box o.i.d. er tussen ? Dit lijkt namelijk heel erg veel op een macrovision problemen, als je de console niet direct op de tv aansluit.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Nieuwe screenshots van de aankomende Warhawk extention:

http://www.insidegamer.nl...18635//?carrousel_id=2133

Ziet er erg nice uit! Can't wait! Bah, zoveel leuke games, Sony moet met "time" cards komen zodat we extra tijd kunnen inkopen!! >:)

[ Voor 21% gewijzigd door tex5 op 29-11-2007 16:30 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mars18 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:52:
[...]

Moet nog steeds keer een Blue Ray film kijken, ben er echt benieuwd naar _/-\o_
Je ziet het verschil, zelfs op een PAL televisie zie je al verbetering en zodra je overstapt naar 720/1080p ouch! Dan ziet het er prachtig uit, diepe kleuren, scherpe details.

There is no place like ::1

• darkdesign
  • Niet online
Sentry23 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:20:
Darkdesign: heb je beide systemen soms via scart aangesloten, met een video recorder of een switch box o.i.d. er tussen ? Dit lijkt namelijk heel erg veel op een macrovision problemen, als je de console niet direct op de tv aansluit.
Ik heb ze via een scart direct op de tv aangesloten, zonder tussenstation. Dus als ik een dvd wil kijken moet ik de scartcable van de xbox erin doen, dus dan moet de ps3 eruit. Als ik dan de ps3 scartcable aanraak voel ik dat er stroom opstaat, iets van 50 volt ofzo. Kan dat kloppen?

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 09:35
darkdesign schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:45:
[...]

Ik heb ze via een scart direct op de tv aangesloten, zonder tussenstation. Dus als ik een dvd wil kijken moet ik de scartcable van de xbox erin doen, dus dan moet de ps3 eruit. Als ik dan de ps3 scartcable aanraak voel ik dat er stroom opstaat, iets van 50 volt ofzo. Kan dat kloppen?
Heb je de PS3 op een wandcontact met rand-aarde aangesloten ? Dat wil wel eens helpen om zulk soort ellende te voorkomen.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• darkdesign
  • Niet online
Sentry23 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:05:
[...]

Heb je de PS3 op een wandcontact met rand-aarde aangesloten ? Dat wil wel eens helpen om zulk soort ellende te voorkomen.
Nee dat heb ik niet, maar kan dat kwaad? Anders maakt het me niet zoveel uit.

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
[...]

We hebben het hier over Europa, niet Amerika. Laatste 9 maanden is juist een stijgende lijn met Blu-ray, mede door de introductie van de PS3. Kan me nog herinneren dat afgelopen juli HD-DVD de voorsprong had, maar deze is dus blijkbaar helemaal weg.

http://news.softpedia.com...ray-In-Europe-59785.shtml

Zoals ymmv ook al zegt...

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
Als ik bij de lokale MM hier in Amsterdam binnenstap is het wel duidelijk dat Blu-Ray aan de winnende hand is. Er is twee keer zoveel rackspace voor BR als voor HD-DVD.
De Free Record Shop heeft HD-DVD al laten vallen een paar maanden terug.

De strijd is allang gestreden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
Dr. Strangelove schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:00:
[...]

De Free Record Shop heeft HD-DVD al laten vallen een paar maanden terug.

De strijd is allang gestreden.
Is ook alweer achterhaald want ook bij de FRS liggen de nieuwste titels op blurry en HD DVD schijfjes (Harry potter box zelfs alleen HD-DVD Blu-ray moet nog komen)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• Arx
harley schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:28:
[...]

Is ook alweer achterhaald want ook bij de FRS liggen de nieuwste titels op blurry en HD DVD schijfjes (Harry potter box zelfs alleen HD-DVD Blu-ray moet nog komen)
Het was nooit de bedoeling van de FRS geweest om geen HD-DVD content meer te verkopen, maar meer om een statement te maken dat zij toekomst zien in Blu-ray en niet in HD-DVD als opvolger van de DVD. Dit betekend concreet voor de consument dat Blu-ray prominenter aanwezig is als HD-DVD. Let maar eens op de reclame materiaal en het aantal vakken voor Blu-ray als je de FRS instapt. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Anoniem: 240712

Ik wil binnenkort een headset kopen om online te kunnen communiceren. Omdat de joystick ook draadloos is wilde ik de headset ook draadloos hebben. Daarvoor komen de bluetooth headsets dus in aanmerking. Ik wil er maximaal 40 euro voor neerleggen.

Bij het spel Warhawk krijg je de Jabra BT135 erbij.
Heeft iemand ervaringen met deze headset?
Kan iemand mij een andere headset aanraden voor de aangegeven budget?

• Arx
Anoniem: 240712 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:51:
Ik wil binnenkort een headset kopen om online te kunnen communiceren. Omdat de joystick ook draadloos is wilde ik de headset ook draadloos hebben. Daarvoor komen de bluetooth headsets dus in aanmerking. Ik wil er maximaal 40 euro voor neerleggen.

Bij het spel Warhawk krijg je de Jabra BT135 erbij.
Heeft iemand ervaringen met deze headset?
Kan iemand mij een andere headset aanraden voor de aangegeven budget?
Perfect ding. Niets op aan te merken. Lekker licht, en lekkere lange batterij duur. Ben er erg tevreden over. :)

• Mars18
Arx schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:55:
[...]

Perfect ding. Niets op aan te merken. Lekker licht, en lekkere lange batterij duur. Ben er erg tevreden over. :)
oke dan, 29 euro bij consoleshop, ga hem daar maar halen tegelijk met cod 4 voor de ps3 met kerst.

eerst oordopjes en usb kabel voor me mobiel en dan met kerst weer dingen kopen.

Arx schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:55:
[...]

Licht en lange batterij duur is leuk, maar hoe zit het met het ontvangst van het geluid? Valt ie wel eens uit? Kunnen de mensen aan de andere kant je goed horen?
Mars18 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:02:
[...]

oke dan, 29 euro bij consoleshop, ga hem daar maar halen tegelijk met cod 4 voor de ps3 met kerst.

eerst oordopjes en usb kabel voor me mobiel en dan met kerst weer dingen kopen.
Bij de consoleshop is hij nooit meer leverbaar volgens de site.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 240712 op 29-11-2007 19:08 ]

• ymmv
  • Laatst online: 20-05 14:23
Voordeeltje van de week: Spider-Man-trilogie in Blu-Ray kost 46,50 euro bij Play.com

Kost normaliter 60 euro.

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 20:37

timvanloon

Intel or AMD?

timvanloon schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:06:
Weet iemand waar ik nog de 60 gb variant kan kopen?? :'(
Niemand? voor 499,- ?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Anoniem: 240712 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:05:
Licht en lange batterij duur is leuk, maar hoe zit het met het ontvangst van het geluid? Valt ie wel eens uit? Kunnen de mensen aan de andere kant je goed horen?
Ik heb ook Warhawk met de Jabra en het is een prima dingetje hoor :)

[ Voor 67% gewijzigd door SToRM666 op 29-11-2007 19:16 ]

PSN id: NL_SToRM

• Mars18
enkele internet shops !

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06 20:37

timvanloon

Intel or AMD?

Welke dan ??

• Arx
Anoniem: 240712 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:05:
[...]

Ik zeg toch dat ik er niets op aan te merken heb? :? ;)

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
Azerty kan je proberen, maar ik denk dat die je binnen 2 weken een mailtje zullen sturen dat ze het niet kunnen leveren (ze hebben immers bijna geen voorraden meer).

De webshops die ik vorige week nog zag hebben hem niet meer.

• P.E.No.1
[...]

Er zijn 3 oplossingen:

Succes.
Hoe kan ik alleen de PS3 in de DMZ zetten dan? Ik heb begrepen dat als ik DMZ aan zet dan is mn computer volledig zichtbaar voor het internet?

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:52
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/537/jpg/4732.1.0.jpg

Hier meer info

Nu nog een aparte muis?

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Weet iemand misschien een overzicht ergens op het net waar je kan zien welke games er allemaal in ontwikkeling zijn voor de PS3?

Heb nu Ratchet & Clank demo en Uncharted demo gespeeld! Uncharted is echt vet, dacht eerst dat ik het niks zou vinden maar ik ga hem zeker kopen! Mijn zusje heeft R&C al 2 keer gespeeld maar ze wil het nou steeds maar spelen :P

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 20:08
Jorn1986 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:38:
[...]

Azerty kan je proberen, maar ik denk dat die je binnen 2 weken een mailtje zullen sturen dat ze het niet kunnen leveren (ze hebben immers bijna geen voorraden meer).

De webshops die ik vorige week nog zag hebben hem niet meer.
Ik had vandaag ook nog even wat winkels afgebeld maar helaas. Één iemand van Intertoys wist te melden dat de 60 GB's er uit gaan (verrassend :)) en dat Sony waarschijnlijk de 80 GB ging uitbrengen hier. Maar goed denk niet dat het zo voordelig zal zijn als de starterspack, mocht het kloppen.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
ik denk zelf dat de 60 gigabite gewoon terug keert
sony houd de vraag hoog en creeerd een ware hype op die 60 gig's
waarna ze gewoon weer verschijnen en weer verdwijnen!! ;)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• harley
Dutchzilla schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:02:
Zal wel meevallen denk ik het is echt de iets gevorderde gamer die per se de 60gb wil en die zal hem grotendeels inmiddels ook wel hebben. De casual gamer en pa en ma voor kerst kopen er gewoon 1 om het even welke versie.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-06 08:10
Dutchzilla schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:02:
sony zou wel gek zijn om de dure 60 gig te blijven produceren inc 2 spellen en 2 controllers. Het moet echt bakken geld voor sony kosten om zoveel weg te geven voor 500 euro.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat als je nog een ps3 met BC wil dat dit echt je laatste kans is. Sony zal niet terug komen met een ps3 die wel BC heeft. Er zouden dan gewoon teveel versies van de console op de markt zijn en het zou veel te verwarrend zijn voor de consument.

• Phew
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 20:08
zerokill schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:25:
[...]

sony zou wel gek zijn om de dure 60 gig te blijven produceren inc 2 spellen en 2 controllers. Het moet echt bakken geld voor sony kosten om zoveel weg te geven voor 500 euro.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat als je nog een ps3 met BC wil dat dit echt je laatste kans is. Sony zal niet terug komen met een ps3 die wel BC heeft. Er zouden dan gewoon teveel versies van de console op de markt zijn en het zou veel te verwarrend zijn voor de consument.
Ja, dat denk ik ook. Mocht er echt een 80 gb komen dan zal die wel 499 gaan kosten met 1 controller. Ik ben denk ik te laat voor de 60 GB starterspack variant. Misschien dat lokale winkels nog iets op voorraad hebben. Anders dan toch maar een 40 GB variant.

Ik heb al wel twee witte dual shock 3 controllers besteld bij yesasia.com :D

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:52
die dualshock kan gewoon op een europese ps3?Dit omdat er Japan version bijstaat?

Anoniem: 239951

ja dat kan geloof ik gewoon, hier op het forum zijn al verschillende leden met deze jap controllers

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Werkt perfect bij mij thuis :D

Anoniem: 103465

Kane en Lynch: dead men krijgt een erg laag cijfer, maar als ik idd de graphics zie zijn ze een beetje
achterhaald, maar nog steeds mooi genoeg. Daarbij lees ik dat het schieten met een machine geweer poep is, maar als ik de flimpjes zie waar ze met een schotgun of pistool schieten is
er niks aan de hand, vermoedelijk dat met een automatische wapen tijdens het schieten deze
wegloopt. SInge play schijnt kort maar goed te zijn en mijn vraag is, heeft iemand dit spel
al en hoe is het spel is het de 60 euro waard of moet ik even wachten op de budget bak :)

O nog een vraag hoe kun je de letters groter maken op je Ps3, vind ze soms erg klein en vooral tijdens het internet gebruik.

• Mars18
Anoniem: 103465 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:37:
Kane en Lynch: dead men krijgt een erg laag cijfer, maar als ik idd de graphics zie zijn ze een beetje
achterhaald, maar nog steeds mooi genoeg. Daarbij lees ik dat het schieten met een machine geweer poep is, maar als ik de flimpjes zie waar ze met een schotgun of pistool schieten is
er niks aan de hand, vermoedelijk dat met een automatische wapen tijdens het schieten deze
wegloopt. SInge play schijnt kort maar goed te zijn en mijn vraag is, heeft iemand dit spel
al en hoe is het spel is het de 60 euro waard of moet ik even wachten op de budget bak :)
Trailers zien er zo gaaf uit, met bank overvallen enzo.
en grafisch mooi.

ik wil een demo

ik wil ook een demo :)

• Arx
Anoniem: 103465 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:42:
O nog een vraag hoe kun je de letters groter maken op je Ps3, vind ze soms erg klein en vooral tijdens het internet gebruik.
Je kunt toch zoomen? Meende R3.

Hey mensen, klein vraagje. Ik hoor net dat je uPnP aan moet hebben om volledig gebruik te kunnen maken van het online communiceren in Games etc. Nu heb ik een verbindingstest gedaan met uPnP ingeschakeld en werd met aan het einde van de test duidelijk gemaakt dat uPnP niet beschikbaar had en ik NAT type 3 had, wat inhoudt dat ik dus beperkte communiceer mogelijkheden heb. Nu is mijn vraag, hoe fix ik dit? ik heb de online handleiding doorgenomen maar kan niks aanverwants vinden. Help?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Assassins's Creed uitgespeeld :) Toch wel een aanrader moet ik zeggen.
Vanaf morgen maar weer verder met Ratchet and Clank...

PSN id: NL_SToRM

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 240712 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:01:
Hey mensen, klein vraagje. Ik hoor net dat je uPnP aan moet hebben om volledig gebruik te kunnen maken van het online communiceren in Games etc. Nu heb ik een verbindingstest gedaan met uPnP ingeschakeld en werd met aan het einde van de test duidelijk gemaakt dat uPnP niet beschikbaar had en ik NAT type 3 had, wat inhoudt dat ik dus beperkte communiceer mogelijkheden heb. Nu is mijn vraag, hoe fix ik dit? ik heb de online handleiding doorgenomen maar kan niks aanverwants vinden. Help?
tja je kan de playstation in een DMZ zetten, dan stuurt het gewoon alle poorten door naar jde PS3. en anders moet je poort forwarden maar dat is een behoorlijk gedoe! als het goed is heeft sony wel een FAQ hierover.

Of je koopt een nieuwe router/modem die wel uPNP kent!

There is no place like ::1

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Ik heb mijn Xbox 360 verkocht en ben overgestapt naar het Sony-kamp (soms moet je trotser zijn dan je principes, en de line-up van 2008 van Sony bevalt mij zeer), en ben nu bezig met een zwikkie demo's downloaden om te kijken welk spel ik het eerst ga kopen (Ratchet & Clank staat bijzonder sterk bovenaan).

Maar, wat is de logica van dat ik eerst 1,2 gB aan data download, en dat die demo vervolgens geïnstalleerd moet worden. Wat gebeurt er precies in die stap dat niet tijdens het downloaden gebeurt?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Anoniem: 237759

Uhm.. het installeren van de demo...

Hetzelfde als jij gewoon een demo zou downloaden op je pc, die moet je toch ook eerst installeren daarna

Guitar Hero 3/PSN vraagje:
Kan het downloaden van de add-on packs uit de US store nog kwaad op je EU PS3 met EU versie van het spel? Ik neem van niet, maar je weet maar nooit, wellicht heeft iemand er al ervaring mee hier? Ervaringen gevraagd :)

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Anoniem: 237759 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:44:
Uhm.. het installeren van de demo...

Hetzelfde als jij gewoon een demo zou downloaden op je pc, die moet je toch ook eerst installeren daarna
Hmm. Ik vind het maar vreemd, op de Wii en X360 is het downloaden --> klaar. Ik vind het alleen nu bijzonder jammer, omdat je tijdens het installeren niets anders kunt doen.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Anoniem: 240712 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:01:
Laat maar, google ftw!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:59
FL!PNEUS schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:33:
Ik heb mijn Xbox 360 verkocht en ben overgestapt naar het Sony-kamp (soms moet je trotser zijn dan je principes, en de line-up van 2008 van Sony bevalt mij zeer), en ben nu bezig met een zwikkie demo's downloaden om te kijken welk spel ik het eerst ga kopen (Ratchet & Clank staat bijzonder sterk bovenaan).

Maar, wat is de logica van dat ik eerst 1,2 gB aan data download, en dat die demo vervolgens geïnstalleerd moet worden. Wat gebeurt er precies in die stap dat niet tijdens het downloaden gebeurt?
Compressie?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 27-05 14:40
FL!PNEUS schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:46:
[...]

Hmm. Ik vind het maar vreemd, op de Wii en X360 is het downloaden --> klaar. Ik vind het alleen nu bijzonder jammer, omdat je tijdens het installeren niets anders kunt doen.
tuurlijk wel.
Kat eten geven, vuilnis buiten zetten, nagels knippen, moet ik nog ff doorgaan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[...]

Die 2/3 minuten hoog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189262

Anoniem: 239217 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:59:
".........Motorstorm is inderdaad een enorm leuk spel voor iets dat er gratis bij komt. Een echte blijver.
Het is zeker wel melig als je op een motor zit en omver word gereden door een vrachtwagen die uit het niets komt........."
Het is vooral een fantastisch spel om elke keer de grens van het (on)mogelijke op te zoeken en te vinden (en soms ook niet...) De uitdaging en drive om elke keer beter, sneller en dus uiteindelijk 1e te worden is erg sterk. Voor mij altijd weer een leuke game voor even. Soms speel ik enkele weken helemaal niet. Is een beetje afhankelijk welke game op dat moment mijn favoriet is. Zoals nu, COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Gman schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:15:
[...]

tuurlijk wel.
Kat eten geven, vuilnis buiten zetten, nagels knippen, moet ik nog ff doorgaan? 8)7
De wc bezoeken. De ps3 afstoffen. Je teennagels moeten ook nog geknipt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 23:58
Ik heb nu een paar demo's uit de us en jap store gedownload, namelijk NFS Prostreet, Ridge Racer 7 en GT5 Prologue.
NFS Prostreet doet het goed, maar bij GT5 en Ridge Racer krijg ik flikkerend beeld.
Ik heb de PS3 aangesloten met een SCART (RGB) kabel op een (non-hd)tv die gewoon NTSC ondersteunt.
Iemand een idee waardoor dit komt?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Phew schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:37:
[...]

Ja, dat denk ik ook. Mocht er echt een 80 gb komen dan zal die wel 499 gaan kosten met 1 controller. Ik ben denk ik te laat voor de 60 GB starterspack variant. Misschien dat lokale winkels nog iets op voorraad hebben. Anders dan toch maar een 40 GB variant.

Ik heb al wel twee witte dual shock 3 controllers besteld bij yesasia.com :D
ik zag in 's-Hertogenbosch bij freerecordshop nog een 60GB doos staan wel beetje stoffig maar kgeloof dat ze um daar nog hebben... (kzou ff bellen zou ik zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Anoniem: 103465 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:42:
Bij de browser moet je even op driehoekje drukken voor de opties. Je kunt de grootte aanpassen.
[...]
Ja, dit vind ik ook raar. Het stoort mij ook als ik MP4 bestanden van mijn PC naar de PS3 kopiëer. Dan kun je niet ondertussen iets anders doen. (op de PS3 stelletje beidehandjes!)

Speelt iemand anders hier Super Stardust HD? Ik ben er nu echt verslaafd aan. Gister nog even een potje. Dat potje duurde 50 minuten. Wel een nieuwe persoonlijke high score van 39 miljoen neergezet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37
....

[ Voor 98% gewijzigd door Crawl NL op 30-11-2007 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:37:
Lees eens een paar blz terug. Ik heb een heel verhaal hierover neergezet.
Heb namelijk het spel gehad en weer ingeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

FL!PNEUS schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:33:
Ik ben ook overgestapt; welliswaar van Xbox v1 naar PS3. Nadat ik door MS flinkt in me aars was genaaid met de Xbox (geen spellen meer gemaakt/te krijgen) weigerde ik de 360 te kopen!
Zo ga je als bedrijf niet met je trouwe gebruikers om. Toen ben ik even 1,5 jaar niet gaan gamen.

Ik voelde toch weer de drang; maar wilde geen kwalitatief ondermaats apparaat als de 360 dus > PS3!
De service die MS levert op die kapotte 360's is dan wel weer goed, daar kan Sony misschien nog wat van leren. standaard 2 jaar garantie is altijd lekker (+ 1 jaar rrod)

+ Blu-ray gaf voor mij een extra reden om voor de PS3 te gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 30-11-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 239951 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:08:
[...]
De service die MS levert op die kapotte 360's is dan wel weer goed, daar kan Sony misschien nog wat van leren. standaard 2 jaar garantie is altijd lekker (+ 1 jaar rrod)
Bij mijn weten heeft de PS3 ook 2 jaar garantie. En in de VS had de 360 maarliefst 90 dagen garantie. Dat is inmiddels flink opgerekt gelukkig.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:09
Ik was gisteren even bij de MM eindhoven en daar hebben ze nu toch wel veel Blu-Ray en HD-DVD spelers staan. De goedkoopste was een HD-DVD speler Toshiba van 249 euro (met 5 gratis films o.a. 300). De goedkoopste BLu-Ray speler was als ik het goed heb onthouden een Philips voor 399 euro (zaten dacht ik geen films bij). De Sony van 499 werd het beste verkocht. Ook werd er iets meer BluRay t.o.v. HD-DVD verkocht.

Nu heeft MM (of het alleen Eindhoven is weet ik niet) ook een actie dat je 8 gratis films krijgt bij een HD-DVD of BLu-Ray speler. Dus bij een Toshiba van 249 krijg je even 13 HD films 8)7.
Bij Sony en Samsung zaten beide 2 films dus dan heb je ook in een klap 10 BluRays te pakken!

Het pakket van 8 films is ook voorzien van een prijssticker. 60 euro moet het kosten! 8 BluRays of 8 HD-DVD's :) . Voor een pakket met o.a. Underworld, 16 Blocks is dat niet veel natuurlijk! Je moet alleen wel geluk hebben dat het pakket is voorzien van een sticker, anders kom je niet langs de kassa volgens mij omdat het pakket bedoeld is als cadeau bij een HDspeler.

Verder viel mij op dat FRS de prijzen van BluRay aardig laag heeft liggen. Op het station in Utrecht waren veel BluRay films goedkoper dan bij MM Eindhoven. Een goeie zet, want de prijs mag wel iets omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 27-05 14:40
Ik snap het commentaar op de hete PS3 niet zo.
Als ik lees dat de xbox360 z'n moederbord kromtrekt van de hitte en dat terwijl die koeling een hoop herrie maakt, dan zit er toch iets niet goed in het design (en dat terwijl de voeding extern is).

Als de PS3 een warmte probleem heeft hadden we dat inmiddels wel op grotere schaal gemerkt dan 1 amerikaan die 8 maanden lang 24/7 stof aan het zuigen was met z'n PS3.
Die van mij staat prima vertikaal en blijft ook nog wel even zo staan, veel te fijn zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Shiver23 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:17:
[...]

Bij mijn weten heeft de PS3 ook 2 jaar garantie.
Als dat voor de PSP al 90 EUR kost na anderhalf jaar, dan wil ik niet weten welke rekening ze je presenteren voor het maken van je PS3 na anderhalf jaar. Sorry, maar dat van mijn PSP zit me erg dwars en dat is toch echt hetzelfdde bedrijf als voor de PS3.
BTW, de 360 heeft drie jaar garantie op de meestvoorkomende error: RRoD en twee jaar garantie toegezegd op alle defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Laatst online: 23:06
Armada schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:36:
[...]

BTW, de 360 heeft drie jaar garantie op de meestvoorkomende error: RRoD en twee jaar garantie toegezegd op alle defecten.
En honderden miljoenen apart gezet voor alle 360's die terug gaan komen... >:) Is niet omdat ze vertrouwen hebben in hun product, iets waar garantie ooit om bedoeld is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

WaterFire schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:43:
[...]

En honderden miljoenen apart gezet voor alle 360's die terug gaan komen... >:) Is niet omdat ze vertrouwen hebben in hun product, iets waar garantie ooit om bedoeld is geweest.
Gewoon over de duizend miljoen, hoor. Dollars dan wel, maar goed. :)
En garantie is eigenlijk juist bedoeld om te zorgen dat de consument vertrouwen er in houdt.
Trouwens, wel daar op reageren, maar niet op mijn opmerking over de kosten die Sony je in rekening brengt na het eerst jaar? Tsk! ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Armada op 30-11-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242124

Hey mensen,

Ik volg de topics nu al een tijdje, maar ik zit met de volgende vraag.

Als het goed is komt rond 10-15 december Unreal uit in Amerika, nu heb ik op pagina 3 de link gevonden naar ebay om te bestellen uit Amerika.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik kom een beetje op 79 dollar uit. Dit is incl. 5$ internationale garantie, en 12$ verzend kosten, en dan 56.66$ voor het spel.

Kan dit goedkoper? En wanneer heb ik hem dan eventueel binnen? (Uit ervaring)?

En is er al wat meer nieuws over Tekken 6?

Groetjes,

Roald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 242124 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:24:
Hey mensen,

Ik volg de topics nu al een tijdje, maar ik zit met de volgende vraag.

Als het goed is komt rond 10-15 december Unreal uit in Amerika, nu heb ik op pagina 3 de link gevonden naar ebay om te bestellen uit Amerika.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik kom een beetje op 79 dollar uit. Dit is incl. 5$ internationale garantie, en 12$ verzend kosten, en dan 56.66$ voor het spel.

Kan dit goedkoper? En wanneer heb ik hem dan eventueel binnen? (Uit ervaring)?

En is er al wat meer nieuws over Tekken 6?

Groetjes,

Roald
toon volledige bericht
http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3

Kijk daar aanstaande woensdag en bestel hem daar (51$ , totaal iets van 45EUR incl levering). Snelle service en geen BTW betalen. 3busymen gebruiken de meeste tweakers dus zoiezo een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
nudie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:33:
[...]

http://stores.ebay.nl/EliteVideoGames3

Kijk daar aanstaande woensdag en bestel hem daar (51$ , totaal iets van 45EUR incl levering). Snelle service en geen BTW betalen. 3busymen gebruiken de meeste tweakers dus zoiezo een aanrader.
Maar hoe zit het dan met spelen op EU servers aangezien sommige games dit wel en andere niet ondersteunen.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.