Wou net zeggen...
Beetje kerel regelt zelf wel hoeveel tijd er op de ps3 wordt besteed door zijn ega
Even wat anders, als er nog mensen zijn die geinteresseerd zijn iin Kane&Lynch.
Heb hem gekocht, erin gedaan en was direct sprakeloos en hooked door het supervette intro filmpje, de sfeer enzo is echt heel tof. Toen maar eerste level gaan spelen, zag er mooi uit (alleen tja, die fletse graphics van het spel, beetje als hitman, spreken me niet aan).
Direct al zie ik een heleboel schoonheids foutjes en ik begon direct te zweten.
Gastjes die als een kip zonder kop zomaar ergens heen hollen alleen, meerdere poppetjes die gewoon door elkaar heen lopen

dus dikke clipping of hoe het ook heet.
Andere teamgenoot die een smal paadje waar je langs moet blokkeert en ik er niet langs kan.
Politie die (oh wat is die AI slecht) probeert te schuilen achter een baksteen of achter een onzichtbare muur. Politie die bij invallen overal vandaan spawnen, niet teamen maar solo naar binnen rennen (voor de kenners aant begin in de garage) en dus direct gepopt worden. Echt heel slecht.
Ook je eigen teammaten zijn niet de slimste en reageren net als de polities die gewoon hersenloze zombies zijn. Daarentegen is het wel een heel pittig spel, je wordt constant overal geraakt door de loslopende polities die ook gewoon helemaal niet samenwerken maar gewoon maar wat doen (helaas werkt dit wel vaak voor hun).
Daarbij nog met richten dat je over of langfs een muur kijkt maar als je schiet de muur wel raakt en er niet langs kan schieten.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Echt superjammer dat dit spel maar voor laten we zeggen 70% af is en de markt op is gegooid. het had echt een 9 kunnen zijn als alles beter uitgewerkt was en iets meer aangekleed was. Zonde, zonde.
Ik zou em dus ook niet gaan halen, behalve als je echt een zwaar shooterfan bent en toch een beetje het HEAT- en US marshall-achtige gevoel wil hebben.
Heb daarna maar AC gekocht en 1 vastloper gehad. Ben nog niet verder gegaan. Eerst eindbaas van HS nog halen en COD4 nog 1 of 2 levels halen.