Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
DarthDavy schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:51:
. Daarna de volledige versie aangekocht en gedownload en... RAMP O RAMP!!! Ik ben m'n PS3 kwijt! Mijn vriendin is er niet meer van weg te slaan. :(
Hahaha ik herken jouw verhaal zo erg. >:)

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41
Ik heb het gehad met Sudoku. Maar gelukkig was ze er toch wel redelijk snel op uitgekeken! Ik denk dat inderdaad Go puzzle iets kan zijn waar mijn vriendin ook verslaafd aan kan raken.. Nog maar even laten staan in de shop dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Anoniem: 86399 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:22:
3 en ze zijn makkelijk, gemiddeld, moeilijk. ;)
Easy, Normal en Hard en dan krijg je nog Brutal of iets dergelijks. Die je unlocked als je hard uitspeelt.
Er zit genoeg replayability in voor een adventure spel van deze alure. En het is ook echt super uitdagend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
RAMP O RAMP!!! Ik ben m'n PS3 kwijt! Mijn vriendin is er niet meer van weg te slaan. :(
Beter optreden!!! Haha.....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Of Regilio Tuur even bellen... :X

Gamespy heeft ook een preview gegeven van The Orange Box. Behalve dat TF2 het niet deed valt het allemaal wel mee dus. Zou het de eerste normale EA port worden?
So, for PS3 owners out there asking whether it's been worth the wait, we'd have to say yes, so far. Although Episode Two seems to be marred with some framerate stutters and early on the motion blurring is noticeable, it's not unplayable by any stretch. We think that a sizable chunk of PS3 owners will gripe about it but continue playing for the game's stellar narrative. We're also anxious to see how Team Fortress 2 performs, since we couldn't access it. Otherwise, The Orange Box on PS3 looks like it's set to rival the likes of other great titles on the console as one of the year's best.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 103465 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:54:Xbox 360 meer games, meer graphics meer herrie, nou dan maar PS3 of Wii :)
en nu alles loskoppelen en terugbrengen, Nee ze hebben me niet overtuigd. _/-\o_
Ik las ergens de volgende quote, die kunnen jullie vast waarderen:
"They modeled the 360 after its fanbase: loud, white and unreliable" :)

(zelf overigens tevreden eigenaar van een xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213565

Wou net zeggen...
Beetje kerel regelt zelf wel hoeveel tijd er op de ps3 wordt besteed door zijn ega ;) :P

Even wat anders, als er nog mensen zijn die geinteresseerd zijn iin Kane&Lynch.
Heb hem gekocht, erin gedaan en was direct sprakeloos en hooked door het supervette intro filmpje, de sfeer enzo is echt heel tof. Toen maar eerste level gaan spelen, zag er mooi uit (alleen tja, die fletse graphics van het spel, beetje als hitman, spreken me niet aan).
Direct al zie ik een heleboel schoonheids foutjes en ik begon direct te zweten.
Gastjes die als een kip zonder kop zomaar ergens heen hollen alleen, meerdere poppetjes die gewoon door elkaar heen lopen :? dus dikke clipping of hoe het ook heet.
Andere teamgenoot die een smal paadje waar je langs moet blokkeert en ik er niet langs kan.
Politie die (oh wat is die AI slecht) probeert te schuilen achter een baksteen of achter een onzichtbare muur. Politie die bij invallen overal vandaan spawnen, niet teamen maar solo naar binnen rennen (voor de kenners aant begin in de garage) en dus direct gepopt worden. Echt heel slecht.

Ook je eigen teammaten zijn niet de slimste en reageren net als de polities die gewoon hersenloze zombies zijn. Daarentegen is het wel een heel pittig spel, je wordt constant overal geraakt door de loslopende polities die ook gewoon helemaal niet samenwerken maar gewoon maar wat doen (helaas werkt dit wel vaak voor hun).
Daarbij nog met richten dat je over of langfs een muur kijkt maar als je schiet de muur wel raakt en er niet langs kan schieten.
Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Echt superjammer dat dit spel maar voor laten we zeggen 70% af is en de markt op is gegooid. het had echt een 9 kunnen zijn als alles beter uitgewerkt was en iets meer aangekleed was. Zonde, zonde.
Ik zou em dus ook niet gaan halen, behalve als je echt een zwaar shooterfan bent en toch een beetje het HEAT- en US marshall-achtige gevoel wil hebben.

Heb daarna maar AC gekocht en 1 vastloper gehad. Ben nog niet verder gegaan. Eerst eindbaas van HS nog halen en COD4 nog 1 of 2 levels halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
nudie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:01:
Easy, Normal en Hard en dan krijg je nog Brutal of iets dergelijks. Die je unlocked als je hard uitspeelt.
Er zit genoeg replayability in voor een adventure spel van deze alure. En het is ook echt super uitdagend!
Er zit inderdaad nog een moeilijkheidsgraad 'crushing' in, waarbij je volgens mij in 1 schot dood kan zijn. Ik speel games eigenlijk altijd op normal, maar ik denk dat ik Uncharted op hard ga spelen. Ik heb her en der namelijk gelezen dat normal net iets te makkelijk is...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
SToRM666 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:31:
[...]
Er zit inderdaad nog een moeilijkheidsgraad 'crushing' in, waarbij je volgens mij in 1 schot dood kan zijn. Ik speel games eigenlijk altijd op normal, maar ik denk dat ik Uncharted op hard ga spelen. Ik heb her en der namelijk gelezen dat normal net iets te makkelijk is...
In Uncharted met 1 schot dood!? Dat betekent dus praktisch onhaalbaar. De vijanden weten je meestal wel goed te vinden en schieten er lustig met zijn allen op los. Zou het zelf niet aandurven :P . Zie zo de Sixaxis al vliegen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Dat is echt onmogelijk ja :D De AI is echt ziekelijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 103465 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:54:
God wat ben ik blij dat ik een PS3 heb gekocht en geen Xbox360. Ik was al eens bij mijn
broertje geweest en een vriend en nu snap ik ook waarom ze een huis cinemasetje hebben
en deze altijd voluit hebben staan. Gisteren even Xbox 360 aangesloten en ik speelde Halo3
en zat ergens in het begin in de Jungle en vanaf de start bleef de fan maar loeien.

Wat een Helse bak is die Xbox 360 qua geluid, is gewoon niet normaal. Ik zat me er enorm
aan te ergeren. Mijn vrouwtje zei meteen al tegen mij "je oude pc die vonden we al veel
lawaai geven maar dit is wel erg, zo kun je toch niet leuk gamen. Ik ben daarna meteen
weer online gegaan met Fifa 08 en wat een leuke avond had ik verder met mijn PS3.

Xbox 360 meer games, meer graphics meer herrie, nou dan maar PS3 of Wii :)
en nu alles loskoppelen en terugbrengen, Nee ze hebben me niet overtuigd. _/-\o_
Preaching to the Choir, maar je hebt een punt daar. Toen ik bij een vriend kwam om GoW te doen ging dat ding loeien, ergste was het was niet eens te koeling maar nee.. de DVD speler! Een van de luidste onderdelen aan de xbox360 is de dvd speler en er zijn duidelijk verschillen in de spelers die gebruikt worden. Sommige zijn centrifuge lawaaig en anderen zijn stiller maar verre van superstil. Oh wat me ook op valt hij draait altijd op 12x speed! Terwijl eigenlijk dat niet nodig is...jammer..toch weer een detail waar je winst op kan boeken als je een console maakt.

En ja de xbox360 heeft interresante games enzovoort maar damn, nog steeds is Jesper niet uit en ik vrees dat zelfs met Jesper het probleem niet opgelost it. Al 2 jaar heeft microsoft gewoon hardware problemen *shakes head*
Zie ik gisteren wel niet Go Puzzle in de store staan. Dat zag er mij wel een leuk puzzelspelletje uit waarmee ze zich zou kunnen vermaken. Dus ik haal even de demo af en ja hoor, dat sprak haar wel aan. Daarna de volledige versie aangekocht en gedownload en... RAMP O RAMP!!! Ik ben m'n PS3 kwijt! Mijn vriendin is er niet meer van weg te slaan. :(
Krijg je niet meer terug totdat je een ruil aanbiedt, zij de Wii jij de PS3 terug!
ehoutgast schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:21:
[...]

Tja markt gezien zijn playstation spelers anders dan xbox spelers, xbox spelers zijn toch vaker "hardcore" en wat microsoft ook doet met Viva Pinata en XBL titels, het blijft een hardcore publiek! Zie niet zo snel kinderen aan een xbox360 een kinderspel spelen!

Playstation heeft een aantal verschillende publieken, de fans van RPG's, de fans van racers, de fans van shooters (nu uiteindelijk makkelijk online!) Etc,...wat mij opvalt is dat over het algemeen playstation gamers bereidt zijn te wachten op games als de games ook goed zijn! Zie maar dat de top titels van het eerste uur NOG STEEDS moeten uitkomen, MSG4, FF XIII, GTA IV!

Maar dan zit er ook druk op de gamedevellopers om goede games af te leveren en sommige bedrijven zijn daar slechter in (EA) dan anderen! De xbox360 trekt mij niet zo, voor de gigantische game library zijn er gewoon...zoveel..in genres die me niet trekken! Shooters enzo! Ik vraag me zelf nog af of microsoft het moet proberen in japan...ze zijn niet al te goed in JRPG's!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Yeah! Eindelijk heb ik hem ook! *O*
Gisteren in de Mediamarkt te Breda de laatste 60Gb versie gekocht..
Gewoon de losse 60Gb set, omdat ik PS2 games wou kunnen afspelen.
Moet alleen nog een HDMI kabel ergens vandaan zien te halen voor een normale prijs, want die 50,- euro voor 2 meter bij de MM vond ik een beetje overdreven.

Heb CoD4 erbij gekocht, dus vanavond lekker gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Ah ja, voor ieder uur dat zij achter de PS3 vertoeft, heb ik nu ook keiharde argumenten om er ook zelf op te spelen.

Sudoku heb ik ook al gezien, maar ik vrees (alhoewel het misschien nu een opluchting wordt) dat ze Sudoku's toch liever op papier zal willen doen.

Gisteren had ik ook iets raars voor. Eergisteren nog een DVD zitten kijken voor het slapengaan op de PS3 en toen ik gisteren EoJ wou spelen duwde het laadmechanisme de film DVD er maar half uit. Mijn eerste gedacht was dat het laadmechanisme zou stuk zijn (heb ik al meer gelezen van mensen met een PS3). Ik peuterde de DVD er voorzichtig uit en probeerde de BD van EoJ te laden. Hij pakte hem meteen en het spel startte op. Opgelicht dat het maar een glitch was, begon ik te spelen, maar plotseling freezde het spel en gebeurde er niets meer. Ik hoorde PS3 wel constant de BD van EoJ accessen. Ik kon niets meer doen, de PS3 reageerde op geen enkele knoppen input. Ik heb hem dan maar hard gereset en hij startte normaal op, maar hij las geen enkele disc meer. Niet de BD van EoJ die natuurlijk nog in de drive zat. Hij kwam er wel normaal uit. Dan de BD van Heavenly Sword gebruikt en noppes. Dan een paar random DVD-films geprobeerd, maar hij wou geen enkele disc meer lezen. Ook een paar audio CD's maar dat ook werkte niet.

Toen zijn we maar dat Go Puzzle ding gaan doen en ik was al van plan om hem vandaag naar de winkel te brengen. Maar toen we iets na middernacht gestopt zijn met Go Puzzle las de PS3 weer alle discs. Zowel de BD's van mijn spellen als gewone DVD-films. Ik hoop dat dit maar een eenmalige glitch is geweest, want zoiets ontneemt natuurlijk je vertrouwen in het product.

Tot nu toe heel tevreden geweest van m'n PS3. Ik vind het een prachtapparaat, maar hij mag wel niet teveel van die rare toeren beginnen tonen. Hij is dan ook nog geen maand oud.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

Grannd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:16:
De PS3 heeft een backup functie ingebouwd waarbij je erg makkelijk naar een externe HDD kan backuppen, formatteren en weer laden dus dat is niet zo erg als je een groot genoeg extern opslagmedium heb (als je alleen savegames en configuratiebestanden heb volstaat 100 mb denk ik ruim).
Kan iemand mij vertellen hoe je een backup van de harde schijf incl de savegames kan maken
Ik zal er wel helemaal overheen gekeken hebben, maar ik zie het niet zo snel

Als je de HD wilt vervangen, welke harde schijf kan je nu dan het beste aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
endless schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:26:
Yeah! Eindelijk heb ik hem ook! *O*
Gisteren in de Mediamarkt te Breda de laatste 60Gb versie gekocht..
Gewoon de losse 60Gb set, omdat ik PS2 wou kunnen afspelen!
Moet alleen nog een HDMI kabel ergens vandaan zien te halen voor een normale prijs, want die 50,- euro voor 2 meter bij de MM vond ik een beetje overdreven.

Heb CoD4 erbij gekocht, dus vanavond lekker gamen!
Gefeliciteerd _/-\o_ Heb je wel 2 spellen en 2 controllers erbij gekregen? Zo nee wat heb je ervoor betaald?

Succes met het plunderen van de PS Store (maak ook ff een US account aan) en voeg me maar toe voor een potje CoD4 online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238992

The_Bash schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:02:
[...]

Wil ik op zich wel proberen, maar voel er niet zoveel voor om mijn garantie na 5 dagen al te verspelen. Zal eens zien of ik de HDD eruit kan trekken zonder een zegel te breken.
De garantie vervalt niet als je een andere HD erin zet
Dit heb ik aan Sony gevraagd, en is door Sony bevestigd

Je moet de HD wel! bewaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16
WaterFire schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:43:
[...]

Nee, bestelling staat nog open. Levertijd op de site bij mijn bestelling: "Binnenkort"... :|
Maar goed, vorige week AC van ze gekregen, so who needs NFS :P
Update: Is binnen..."binnenkort" betekent dus blijkbaar "onderweg" want gisteren om 22:43 uur nog gekeken toen ik antwoordde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
nudie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:45:
[...]

Gefeliciteerd _/-\o_ Heb je wel 2 spellen en 2 controllers erbij gekregen? Zo nee wat heb je ervoor betaald?

Succes met het plunderen van de PS Store (maak ook ff een US account aan) en voeg me maar toe voor een potje CoD4 online :)
Nee, heb puur de losse console, de starterkit is al een tijdje nergens meer te verkrijgen.
Heb nu 440,- euro (60,- euro meer dan voor de 40 Gb versie.) betaald voor een losse 60 Gb versie, dus 499,- euro afgerekend incl. CoD4.
Helaas dus bijna honderd euro meer kwijt als met de starterskit, want het volgende spel en de tweede controller moet ik gewoon los kopen.. Maarja, so be it.
Zometeen hier in Oss (in de buurt van het werk.) 5 meter HDMI kabel halen voor 35,- euro. Of 1 meter voor 19,99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Kan iemand mij vertellen hoe de besturing van Oblivion is op de ps3? Ik zit er aan te denken de GotY editie te importeren, maar wil wel dat het een beetje speelbaar is. Met name door de inventory bladeren scheen op de xbox een probleem te zijn toen deze net uitkwam.
Heb de originele versie zonder packs op de pc, maar zou hem graag op de ps3 spelen, dus ben benieuwd hoe dit uitpakt met de sixaxis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

Melniek schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:52:
Kan iemand mij vertellen hoe de besturing van Oblivion is op de ps3? Ik zit er aan te denken de GotY editie te importeren, maar wil wel dat het een beetje speelbaar is. Met name door de inventory bladeren scheen op de xbox een probleem te zijn toen deze net uitkwam.
Heb de originele versie zonder packs op de pc, maar zou hem graag op de ps3 spelen, dus ben benieuwd hoe dit uitpakt met de sixaxis.
Ik heb alleen de PS3 versie gespeeld, maar dat werkt gewoon goed. Ook het bladeren door je inventory is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
WaterFire schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:49:
[...]

Update: Is binnen..."binnenkort" betekent dus blijkbaar "onderweg" want gisteren om 22:43 uur nog gekeken toen ik antwoordde!
Ik heb hem net binnen, 25eur :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb beide versies, voor PS3 en voor PC, en op de PC heb ik de mod draaien waarbij je veel meer spullen ziet in je inventory. Op de PS3 mis ik die wel, maar middels left pookje kun je snel scrollen en bladeren door de verschillende tabs is goed te doen. het scrollen van de kaart is wat lastiger, dat gaat mij te langzaam maar het is niet storend.

Performance technisch is het 'ok', maar zeker geen soepele performance, soms met veel vijanden is het echt een trage bedoeling. Dat had ik op de PC ook, dus niets nieuws onder de zon, maar verwacht geen 60fps warhawk graphics want die zitten er echt niet in.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Ik las net dat Pain! donderdag in de US store wordt gezet! Er stond geen woord in het artikel dat er ook een demo bij zou komen, maar ik hoop het wel. Het lijkt mij wel een leuke minigame om me af en toe mee te vermaken. $9.99 zou de prijs worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-05 20:11

EgoPro

Time is an illusion.

Nou ik was net bij de Van Leest in Apeldoorn, in de schappen kwam ik Marvell Ultimate Alliance tegen een door mij genegeerde dungeon-crawler-button-basher hopelijk van de week lekker met mijn vriendin op de bank badguys slaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Bladeren door je inventory wordt alleen lastig als je elke potion, elk dingetje etc in je inventory houdt! Maar dat zal je mannetje toch nooit kunnen dragen dus nee dat is echt geen probleem. Het werkt net zoals standaard bij de pc maar als je slim gebruik maakt van het systeem heb je 0 problemen ermee!

Oh en sixaxis wordt niet gebruikt in oblivion, geen motion sensing...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:56
denk er ook aan om Oblivion te kopen. Zag hem net op marktplaats al staan voor 25 euro :) Moet toch wat te doen hebben als ik niet verder kom met Jericho ( aarg ) en COD uitgespeeld heb en ook nog geen internet in me appartement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Laatst online: 15-06-2024
LOL :D

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Ik ben sinds gisteren ook de bezitter van een 40GB Playstation 3..
Ik heb me hiervoor Heavenly Sword op Ebay besteld, dit is een versie uit Japan met Engelse taal.
Als ik deze in de PS3 doe dan zie ik in de XMB dat hij mooi geladen is enzo, wil ik hem vervolgens opstarten doet hij helemaal niets meer.. Je hoort dat de PS3 op de schijf aan het zoeken is maar verder gebeurt er niets.. Ik heb al verschillende settings geprobeerd (PS3 op Engels / Nederlans, HDMI / Component) maar niets helpt.. Iemand hier al eens eerder last van gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:38

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Doen je andere games het wel? (Misschien is de drive brak?)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Mijn andere game krijg ik morgen.. En DVD`s afspelen doet ie wel (nou zegt dat niet zoveel)..
Maar misschien dat iemand anders dit ook al eens had gehad, en omdat ie wel in de XMB de disc kan lezen..

Even wachten dus..
Michael Knight schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:25:
Doen je andere games het wel? (Misschien is de drive brak?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Dat is geen lekker begon. Bij mij knalde Heavenly Sword zo op het scherm. Heb je de firmware ge-update? Zou niet uit mogen maken, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Ja de nieuwste firmware erop.. Alle settings nagelopen maar niets kunnen vinden.. Maar wat ik wel zag was dat als je de game deed laden hij terug sprong naar 576i en niet naar 720p...
harlekein schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:46:
Dat is geen lekker begon. Bij mij knalde Heavenly Sword zo op het scherm. Heb je de firmware ge-update? Zou niet uit mogen maken, maar je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
Mensen, sorry als dit al vermeld staat in het topic. Dan heb ik erover gelezen.

Weet iemand of rond de feestdagen, of de console dan goedkoper wordt? Of speciale edities op de markt komen, of pakketten met spellen, extra controller?

En hoe is een fps nou op een console? Ben altijd gewend om op de pc (met muis) te spelen. Is dit dan een lastige overgang?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 21:06
l00pz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:49:
Ja de nieuwste firmware erop.. Alle settings nagelopen maar niets kunnen vinden.. Maar wat ik wel zag was dat als je de game deed laden hij terug sprong naar 576i en niet naar 720p...

[...]
http://uk.playstation.com...46/Connecting-to-your-TV/

Moving your PLAYSTATION 3 to another television

PLAYSTATION 3 remembers the display settings you give it. If you are moving your PS3 between an SD and an HD TV, you may find you have a blank screen. Simply reset your PLAYSTATION 3 to restore the default SD setting in the following way: turn off the PLAYSTATION 3 system then press and hold the power button for approximately 5 seconds until you hear a beep. You can then use the Settings category in the XMB to configure your Display settings manually.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

JaMaaT schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:51:
En hoe is een fps nou op een console? Ben altijd gewend om op de pc (met muis) te spelen. Is dit dan een lastige overgang?
Ja. Ik had hier altijd enorme moeite mee, maar door middel van een aantal demo's ben ik er wat handiger in geworden. Alleen merk ik dat ik toch dat het een hoge drempel voor mij is. Als mijn PC CoD4 trok had ik die allang gespeeld. Op de PS3 vind ik het toch minder aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Ligt beetje aan het spel maar opzich blijft het begin ff lastig, je voelt je minder vrij. Maar na een beetje doorzetten gaat het best aardig, het zal alleen nooit hetzelfde zijn imho. UT3 gaat keyboard + muis supporten op de PS3, hoop dat meer FPS games dit volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
l00pz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:49:

[...]
Op wat voor TV speel je het spel, als je het met RGB afspeelt op een normale SD TV kan het bv niet werken. Als het een HDTV is moet het gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Mensen, sorry als dit al vermeld staat in het topic. Dan heb ik erover gelezen.

Weet iemand of rond de feestdagen, of de console dan goedkoper wordt? Of speciale edities op de markt komen, of pakketten met spellen, extra controller?

Thnx!
1: Er komen waarschijnlijk geen speciale sets meer van Sony, dan was dit wel allang aangekondigd.
In de VS zijn er een aantal hele vette acties; een dikke stapel BD-films bij je aankoop. Dat kun je misschien met familie/vrienden in de US regelen.
http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8141
Verder zou ik zeggen: je hebt de Bart smit actie en Wehkamp actie laten lopen deze maand 15 en 10% korting. Veel voordeliger dan dat word het hier in europa niet gok ik.

2. Er komt een speciale Logitech keyboard en muis voor ps3 (incl PS knoppen).
Dat zou het FPS gamen makkelijker/leuker moeten maken

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 28-11-2007 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

tex5 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:08:
Ligt beetje aan het spel maar opzich blijft het begin ff lastig, je voelt je minder vrij.
Goed verwoord. Zo voel ik het helemaal. Alsof je onder de modder moet bewegen, terwijl ik met een FPS op de PC altijd continu met de muis om mij heen kijk.

Iets heel anders: Ik heb zojuist Super Stardust HD uitgespeeld. Laatste baas had ik meer van verwacht, maar wel een vet spel zeg! Behoorlijk moeilijk soms. In het begin viel het me tegen, maar het is toch wel erg verslavend. Als je er eenmaal in zit is het echt supercool. Lekker chaotisch ook.

Ik las alleen ergens dat je na het voltooien een hogere moeilijkheidsgraad zou krijgen, maar die zie ik nergens. Of moet je 'm vanaf het begin tot het eind in een run compleet in Arcade voltooien? Dan heb ik nog een weg te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Anoniem: 239951 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:23:
[...]

Oh! Link? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-04 11:54
Hier dan een echte n00b-vraag over RFoM;

'Vroeger', in duke nuke em, kon je op verschillende plekken first-aid kitjes vinden. Nou heb ik gisteravond wat RFoM zitten spelen, maar geen first-aid kitjes ofzo. Heb je dat niet in RFoM, zoek ik verkeerd ofzo? What's the deal?

p.s.: de demo van Uncharted is erg mooi.. :9~

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Ik speel het op een HDTV af.. En de suggestie om de beeld instellingen te resetten dmv. de aan/uit knop 5 seconden in te houden werkt ook niet.. Ik heb dus ondertussen Component / HDMI / Tulpen geprobeerd en alledrie geen resultaat.. Dus dat wordt even demo`s spelen totdat de games binnenkomen..

Bedankt voor alle suggesties iig..
nudie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:11:
[...]

Op wat voor TV speel je het spel, als je het met RGB afspeelt op een normale SD TV kan het bv niet werken. Als het een HDTV is moet het gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:45

scorpie

Supra Addict

plieshout schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:51:

'Vroeger', in duke nuke em, kon je op verschillende plekken first-aid kitjes vinden. Nou heb ik gisteravond wat RFoM zitten spelen, maar geen first-aid kitjes ofzo. Heb je dat niet in RFoM, zoek ik verkeerd ofzo? What's the deal?

Wat jij zoekt zijn de gele busjes die her en der op de grond liggen, dat zijn zogenaamde healthpacks. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

harlekein schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:38:
Ik las alleen ergens dat je na het voltooien een hogere moeilijkheidsgraad zou krijgen, maar die zie ik nergens. Of moet je 'm vanaf het begin tot het eind in een run compleet in Arcade voltooien? Dan heb ik nog een weg te gaan!
Om antwoord op mijn eigen vraag te geven: Als je in Arcade het laatste level haalt begin je vanzelf opnieuw in hard mode. Dat is dus ook de enige manier om in hard mode te komen. Jammer dat die niet geselecteerd kan worden onder options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Misschien een rare vraag, maar is het ook gewoon mogenlijk om een 120gb schijf zonder problemen in je ps3 te stoppen? Enige wat je moet doen is hem fat32 te formatteren!?!?

Mocht je krap in je Gbtjes komen.

Gr,

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-05 22:16

Taygeta

KTM 790 Adventure

TLM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:15:
Misschien een rare vraag, maar is het ook gewoon mogenlijk om een 120gb schijf zonder problemen in je ps3 te stoppen? Enige wat je moet doen is hem fat32 te formatteren!?!?

Mocht je krap in je Gbtjes komen.

Gr,
het moet wel een laptop HD zijn... maar dat kan inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Oftewel een 2,5" :)
Een van de voordelen van de PS3. Dat je zonder je garantie te verliezen je HD kan upgraden. Zijn zelfs backup tools bij geleverd. En een 320GB HD is nu al uit voor 200$ ofzo. Ziekelijk.
Scheelt toch wel met een 180EUR kostende 120GB HD voor de 360 8)7 of 20GB voor 100EUR 8)7 (waar zelfs feitelijk nog maar 13GB van overblijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 17:14
[...]

ROFL hij is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Iemand GH3 al uitgespeeld op hard? Ik moet nu nog dat nr van Slayer, maar daar zal ik eerst ff voor moeten oefenen XD En dan nog een boss battle en de laatste encore en ik heb 'm uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 09:05

timvanloon

Intel or AMD?

Weet iemand waar ik nog de 60 gb variant kan kopen?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:42
Mijn PS3 is sinds 15/11 naar Sony verstuurd ter vervanging, nog steeds geen reactie. Hoe lang zou dit normaal moeten duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
-RazieL- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:03:
Iemand GH3 al uitgespeeld op hard? Ik moet nu nog dat nr van Slayer, maar daar zal ik eerst ff voor moeten oefenen XD En dan nog een boos battle en de laatste encore en ik heb 'm uitgespeeld.
Ik zag laatst een video van een of andere gast die die laatste tune haalde. Echt te ziek voor woorden zo snel. Zelf nog nooit GH gespeeld overigens, dus kan niet oordelen over hoe moeilijk het is, maar het leek bij die gast gewoon onmogelijk zo verschrikkelijk snel ging het.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:03:
Iemand GH3 al uitgespeeld op hard? Ik moet nu nog dat nr van Slayer, maar daar zal ik eerst ff voor moeten oefenen XD En dan nog een boss battle en de laatste encore en ik heb 'm uitgespeeld.
Hoezo uitgespeeld? Je mag daarna nog proberen om alles op vijf sterren te halen. En daarna kun je fijn hetzelfde doen op Expert. Da's de uitdaging tenslotte.

Als je heel, heel goed bent kom je op dit niveau uit:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ben - GH3 - Through the Fire and Flames - 754K - 9 Years Old

Ik heb zelf medium uitgespeeld (maar nog net niet alles op 5 strren) en zit nu op niveau 7 op hard.

BTW Mijn Dual Shock 3 is vandaag binnengekomen.

Afbeeldingslocatie: http://i219.photobucket.com/albums/cc45/ymmv99/ds3.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door ymmv op 28-11-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Whoa! Echt indrukwekkend. Wie weet als dit soort jochies een echte gitaar oppakken groeit op deze manier een hele generatie gitaarvirtuozen op :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

plieshout schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:51:

Haha, mooi, ik ben ook 'vroeger' na duke nukem 3D gestopt met gamen. Nu heb ik een PS3 gekocht om (blu-ray) DVD's te kijken en te internetten zonder een PC beneden neer te zetten.

Maar wat zijn die games mooi zeg, zeker op een 42" plasma. Met DN3D was ik de koning met het toetsenbord en schoot mijn huisgenoten via het coax netwerk finaal naar het hiernamaals. Ik heb even zitten pielen met die controllers in RFoM maar moet daar nog aan wennen. Toch kwam het oude gevoel wel weer boven! Misschien ga ik nu toch wat vaker gamen, daar is dit ding toch primair voor bedoeld, nietwaar? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:50:
[...]

Hoezo uitgespeeld? Je mag daarna nog proberen om alles op vijf sterren te halen. En daarna kun je fijn hetzelfde doen op Expert. Da's de uitdaging tenslotte.

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube

Ik heb zelf medium uitgespeeld (maar nog net niet alles op 5 strren) en zit nu op niveau 7 op hard.
toon volledige bericht
Ik moet eerst nog maar hard zien uit te spelen en ik vroeg me af of iemand dat hier al is gelukt. Ik zal niet blijven oefenen totdat ik alles op hard op 5 sterren heb, en of ik ooit expert uitspeel moet ik ook nog zien. Die uitdagingen zijn wel leuk om te halen, maar ik speel nog altijd voor me plezier. Dat geldt lang niet meer voor iedereen volgens mij, zeker niet met bv die xbox achievements.

Medium heb ik nog niet gedaan, maar die ga ik mss tussendoor nog ff doen zodat ik extra geld heb voor het kopen van characters/guitars.

Dat jochie kende ik ook al van z'n gh2 filmpjes. Heel knap natuurlijk, maar volgens mij wordt ie gedwongen door z'n ouders. Soort van moderne kinderarbeid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Heeft iemand misschien een site waar je een Dualshock3 kan kopen zonder creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Ook gepost in het (erg uitgestorven :P) GTA IV topic, maar hier ook eventjes:

GTA IV Boxart revealed:

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/IV/downloads/wallpapers/GTAIV-A_800x600.jpg

New trailer: "Move up, ladies", coming December 6 2007!

Verder kun je op de GTA IV site terecht voor wat wallpapers en icon's, en een filmpje die laat zien hoe de nieuwe boxart op een muur gesprayed wordt.

http://www.rockstargames.com/IV/
http://www.rockstargames.com/IV/downloads/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
-RazieL- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:24:
[...]
Dat jochie kende ik ook al van z'n gh2 filmpjes. Heel knap natuurlijk, maar volgens mij wordt ie gedwongen door z'n ouders. Soort van moderne kinderarbeid dus.
Ja natuurlijk. Dat kind zou het liefste gewoon huiswerk willen maken of rustig in zijn kamer klarinet spelen, maar zijn ouders dwingen hem computergames te spelen in de hoop dat hij als Guitar Hero-virtuoos wereldberoemd wordt. Je ziet dat het arme kind er helemaal geen zin in. Hij probeert dapper te lachen maar zijn lichaamstaal zegt dat hij het liefste de gitaar door de tv zou willen slaan en daarna zijn eigen keel open te halen aan de scherven. Aan het einde stort hij bijna in elkaar toen hij tot overmaat van ramp nog achievementpunten haalde.

Schandelijk. Kinderen moet je op die leeftijd laten spelen zonder ze op te zadelen met de druk van torenhoge ouderlijke verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 03:26

S2S

lapino schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:38:
Mijn PS3 is sinds 15/11 naar Sony verstuurd ter vervanging, nog steeds geen reactie. Hoe lang zou dit normaal moeten duren?
Je krijgt een mailtje als hij terug gestuurd wordt. Bij mij was dat na ongeveer 2 weken.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
[...]

Er komt een speciale Logitech keyboard en muis voor ps3 (incl PS knoppen).
Heb je daar meer info over? Dit klinkt namelijk wel interessant!
timvanloon schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:06:
Weet iemand waar ik nog de 60 gb variant kan kopen?? :'(
Jawel hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
ymmv schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:50:
[...]

Bekijk op YouTube

BTW Mijn Dual Shock 3 is vandaag binnengekomen.

[afbeelding]
toon volledige bericht
Dat getik is dat nou echt die gitaar die dat tik geluid maakt. Ik irriteerde me er nu al aan laat staan irl.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
harley schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:40:
[...]

Dat getik is dat nou echt die gitaar die dat tik geluid maakt. Ik irriteerde me er nu al aan laat staan irl.
Ja idd zeg, plastic fantastic die sound :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Volgens mij heeft Azerty niet echt door gekregen dat de prijs voor een een 60Gb model gezakt is met 100,- en dat ze er tegenwoordig een extra controllertje en twee games bij doen. :) Prutsers! :+

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Aqua Vita is echt prachtig!!!
Stom dat je per se een Eye eraan moet hebben |:(
Die 3 euro is beter besteed dan die paar euro voor Calling All Cars (leuk spel maar veeeeeeel te kort).

Zelfde geld trouwens ook voor Tori-Emaki, best cool gedaan alleen jammer dat er per se een eye nodig is, ik had dat zelfs liever met de Sixasis "gespeeld" dan met die camera, die voegt helemaal niks toe aan dat spel.

[ Voor 37% gewijzigd door Gman op 28-11-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Ik ga ook mijn EYE maar eens in de states scoren want de prijzen hier zijn niet normaal; 45-55€.
Terwijl het ding in de states 40$ (=27€)in de winkels kost, met een beetje mazzel heb je hem dan thuis voor 55$= 37€.

Ben wel benieuwd of hij ook op een pc werkt,

Is nu eindelijk die 60gb een keer uitverkocht? ik wordt een beetje moe van die luie honden die hier maar even een postje dumpen om te vragen waar ze nu nog één kunnen vinden; zoek zelf ook eens man!

*Wacht op een patch voor AC, aargh vastlopers*

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 29-11-2007 00:03 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 239951 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:58:
Ik ga ook mijn EYE maar eens in de states scoren want de prijzen hier zijn niet normaal; 45-55€.
Terwijl het ding in de states 40$ (=27€)in de winkels kost, met een beetje mazzel heb je hem dan thuis voor 55$= 37€.

Ben wel benieuwd of hij ook op een pc werkt,

Is nu eindelijk die 60gb een keer uitverkocht? ik wordt een beetje moe van die luie honden die hier maar even een postje dumpen om te vragen waar ze nu nog één kunnen vinden; zoek zelf ook eens man!

*Wacht op een patch voor AC, aargh vastlopers*
A) bij consoleshop kost EYE 39 euro incl verzendkosten dus dat is nog te overwegen
B) vanavond maar één vastloper gehad met AC wat erg meevalt.

PSN: Shiver23

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

harley schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:40:
[...]

Op video is dat getik veel beter hoorbaar en het geluid vd tv veel minder. In 't echt hoor je 't amper. En zelf zet ik de speakers altijd redelijk hard en dan hoor ik alleen maar de muziek.

• harlekein

harlekein

Creator Owner

-RazieL- schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:24:
Ik moet eerst nog maar hard zien uit te spelen en ik vroeg me af of iemand dat hier al is gelukt. Ik zal niet blijven oefenen totdat ik alles op hard op 5 sterren heb, en of ik ooit expert uitspeel moet ik ook nog zien. Die uitdagingen zijn wel leuk om te halen, maar ik speel nog altijd voor me plezier. Dat geldt lang niet meer voor iedereen volgens mij, zeker niet met bv die xbox achievements.
Voor jou misschien onvoorstelbaar, maar sommige gamers halen een gevoel van voldoening uit een game wanneer ze deze op de meest moeilijke setting 100% uitspelen.

• zwembroek
[...]
Dan moet de game het nog wel ondersteunen toch? Het is toch niet zoiets als de FragFx?

• Gman
zwembroek schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:52:
[...]

Dan moet de game het nog wel ondersteunen toch? Het is toch niet zoiets als de FragFx?
Hij ondersteunt het automatisch, als de standaard playstation knoppen erop zitten is dat geen probleem he.
Maar een toetsenbord met 2 sticks...?

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 29-11-2007 09:27 ]

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 10:51
Gman schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:35:
Aqua Vita is echt prachtig!!!
Stom dat je per se een Eye eraan moet hebben |:(
Die 3 euro is beter besteed dan die paar euro voor Calling All Cars (leuk spel maar veeeeeeel te kort).

Zelfde geld trouwens ook voor Tori-Emaki, best cool gedaan alleen jammer dat er per se een eye nodig is, ik had dat zelfs liever met de Sixasis "gespeeld" dan met die camera, die voegt helemaal niks toe aan dat spel.
Vraag, kun je tijdens Aqua Vita wel bv muziek afspelen of is het alleen visjes en aquarium sounds ?

PSNID : HoefMeistert

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:55
volgens mij alleen aquarium en sounds.
HoefMeistert schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:28:
[...]

Vraag, kun je tijdens Aqua Vita wel bv muziek afspelen of is het alleen visjes en aquarium sounds ?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• zwembroek
Gman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:27:
[...]

Hij ondersteunt het automatisch, als de standaard playstation knoppen erop zitten is dat geen probleem he.
Oh op die manier. Maar dat noem ik dan geen muis en toetsenbord support voor games.

• tex5
zwembroek schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:45:
[...]

Oh op die manier. Maar dat noem ik dan geen muis en toetsenbord support voor games.
Het schijnt wel te helpen. Iemand van Splitfish staat/stond nr1 op de COD4 rankings met een aardige k/d ratio:

http://gear.ign.com/articles/834/834176p1.html

[ Voor 4% gewijzigd door tex5 op 29-11-2007 09:49 ]

Anoniem: 237358

Help!
Gisteren m'n ps3 opgestart, trilt het hele scherm, allemaal strepen in 't beeld.
Ps3 uitgezet, opnieuw opgestart, en aan\uit knop ingedrukt gehouden om de instelingen automatisch opnieuw te selecteren, gedaan op HDMI, weer allemaal strepen en trillingen in het scherm, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ps3 is via hdmi aangesloten op mijn panasonic hd ready lcd tv.
Thanks!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:04
Weet iemand of het mogelijk is om nog extra garantie aan te schaffen voor de PS3. Het liefst rechtstreeks via Sony. Ik neem aan dat de PS3 slechts onder de 1 jaar fabrieksgarantie valt? 8)7

• zwembroek
tex5 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:49:
[...]

Het schijnt wel te helpen. Iemand van Splitfish staat/stond nr1 op de COD4 rankings met een aardige k/d ratio:

http://gear.ign.com/articles/834/834176p1.html
Ja maar dat is met de FragFx of niet? Dat lijkt me ook nog steeds een mooi ding.

BurkaN schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:54:
Weet iemand of het mogelijk is om nog extra garantie aan te schaffen voor de PS3. Het liefst rechtstreeks via Sony. Ik neem aan dat de PS3 slechts onder de 1 jaar fabrieksgarantie valt? 8)7
Ik zou even met de helpdesk van Sony bellen. Dat nummer kan je vinden in de handleiding achterin als het goed is.
Zij weten waarschijnlijk hier meer over ;)

Anoniem: 235102

Eén jaar garantie natuurlijk totale onzin hè. Je hebt in NL op ieder artikel *minimaal* twee jaar garantie. Not to worry dus.

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Gman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:27:
[...]

Wat zwembroek bedoelt denk ik is dat de game daadwerkelijk besturing met het toetsenbord en muis moet ondersteunen want dat doen niet alle games. Je kan bijvoorbeeld CoD4 niet in een keer omdat je dat toestenbord hebt met asdw etc. en muis besturen.

edit: te laat, laat maar...

PSN id: PENo1

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:04
Anoniem: 235102 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:08:
Eén jaar garantie natuurlijk totale onzin hè. Je hebt in NL op ieder artikel *minimaal* twee jaar garantie. Not to worry dus.
Dit is absoluut niet waar wat je zegt. In Nederland geldt er geen minimumgarantie van 2 jaar. Er is inderdaad een EU-Richtlijn die stelt dat bepaalde producten een minimale garantietermijn van 2 jaren moet hebben. Maar aangezien een EU Richtlijn pas werking heeft in het Nederlandse recht wanneer deze is omgezet naar Nationaal (Nederlands) recht is deze richtlijn niet (volledig) inroepbaar.

De Nederlandse wetgever heeft expres deze richtlijn niet volledig geimplementeerd in het Nederlands recht, aangezien zij vindt dat de consument er van uit moet kunnen gaan dat bv. een wasmachine minimaal >5 jaar mee moet gaan. Zodra deze richtlijn in zijn totaliteit wordt overgenomen wordt de Nederlandse consument in zijn recht beperkt. Namelijk: slechts 2 jaar garantie...

In Nederland is er volgens de wet geregeld dat het eerste half jaar (ja half jaar) een wettelijke garantietermijn geldt. Echter wordt deze door bijna alle producenten verlengd naar 1 jaar. Na dit eerste jaar wordt de bewijslast omgekeerd. Dat wil zeggen indien er zich een defect voordoet je als consument moet bewijzen dat het defect er al was toen je het product kocht. Tevens loop je alsnog tegen kosten aan als verzendkosten, administratiekosten of onderzoekskosten en al die ongein.

Ookal sta je vaak in je "recht" als het om een defect product gaat. Het is gewoon knap lastig en tijdrovend om zonder extra kosten het defecte product te laten repareren buiten de garantietermijn. Daarom heb ik liever een geen gezeur extra garantie pakket.

Maarja, ik zal eens gaan bellen de Sony....

[ Voor 3% gewijzigd door BurkaN op 29-11-2007 10:24 ]

• Gman
Anoniem: 237358 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:52:
Help!
Gisteren m'n ps3 opgestart, trilt het hele scherm, allemaal strepen in 't beeld.
Ps3 uitgezet, opnieuw opgestart, en aan\uit knop ingedrukt gehouden om de instelingen automatisch opnieuw te selecteren, gedaan op HDMI, weer allemaal strepen en trillingen in het scherm, iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Ps3 is via hdmi aangesloten op mijn panasonic hd ready lcd tv.
Thanks!
Simpel even wat testjes draaien:
Wat doet ie op de 2e hdmi ingang op de tv?
Wat doet ie via scart/composiet? dus de meegeleverde AV kabel aansluiten.
Heb je nog meer hdmi apparaten om te testen?
TV kan ook stuk zijn.

Gman schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:43:
[...]

Simpel even wat testjes draaien:
Wat doet ie op de 2e hdmi ingang op de tv?
Wat doet ie via scart/composiet? dus de meegeleverde AV kabel aansluiten.
Heb je nog meer hdmi apparaten om te testen?
TV kan ook stuk zijn.
Op de 2e hdmi ingang doet ie hetzelfde.
Vanavond even scart proberen, heb ik nog niet geprobeerd.
Helaas niet meer hdmi apparaten.
Ik laat 't nog weten!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Hmmmmm, das kl*te, al een ander HDMI-kabeltje geprobeert?

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Toch interessant om te zien waar de PS3 tegenwoordig allemaal tot in staat is;
Playstation 3 kraakt wachtwoorden 100 keer sneller
bron: Security.nl

I browse with Vivaldi

• Dutch_Baseline
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Komt Uncharted nou de 30ste van november of 7 december??? Staat overal anders.... Bij Wehkamp staat dat ie morgen komt... bij bijv Dynabyte weer 7 december....

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Dat met die strepen heb ik ook al een keer gehad, bleek toch aan de HDMI-kabel te liggen. Probleem zat hem in de konnektors van die kabel die af en toe slecht kontakt maakten. Soms werkte hij weer door een aantal keren de kabel los en vast te zetten of om te draaien.
Was een hele goedkope (€10,--) waar het plastic niet altijd even mooi afgewerkt was. Heb uiteindelijk de originele van Sony voor de PS3 gekocht en alle problemen waren weg.

PSN-id: Chrasher

Chrasher schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:12:
Dat met die strepen heb ik ook al een keer gehad, bleek toch aan de HDMI-kabel te liggen. Probleem zat hem in de konnektors van die kabel die af en toe slecht kontakt maakten. Soms werkte hij weer door een aantal keren de kabel los en vast te zetten of om te draaien.
Was een hele goedkope (€10,--) waar het plastic niet altijd even mooi afgewerkt was. Heb uiteindelijk de originele van Sony voor de PS3 gekocht en alle problemen waren weg.
Oke, ik heb inderdaad ook zo'n goedkope kabel, vanmiddag maar even naar de winkel, betere kabel kopen.

• tex5
Anoniem: 237358 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:14:
[...]

Oke, ik heb inderdaad ook zo'n goedkope kabel, vanmiddag maar even naar de winkel, betere kabel kopen.
Goedkope kabels hoeven niet slecht te zijn, de kans is alleen wat groter dan de duurdere kabels. Ik heb 2 kabels van Clicktronic van 10 meter elk voor 50euro per stuk en ze doen het allebij super goed.

[ Voor 6% gewijzigd door tex5 op 29-11-2007 11:27 ]

tex5 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:24:
[...]

Goedkope kabels hoeven niet slecht te zijn, de kans is alleen wat groter dan de duurdere kabels. Ik heb 2 kabels van Clicktronic van 10 meter elk voor 50euro per stuk en ze doen het allebij super goed.
Ik ga vanavond gewoon even de ps3 aansluiten via de scart, als dat goed werkt ligt het gewoon aan de kabel, kan ik die morgen alsnog even halen.
Ik denk niet dat het aan de tv ligt, als ik gewoon tv kijk via m'n digitale decoder heb ik nergens last van.
Wat ik trouwens wel vreemd vond dat toen ik de ps3 op 570d zette, wat het beeld wel helemaal normaal maar op 720 en 1080 niet. (weet niet zeker of de getallen kloppen, even snel uit m'n hoofd)

• basset
  • Laatst online: 06-05 15:00
Ik heb een 7,99 euro kostende HDMI van de LIDL.........Doet het perfect! Dus de kabels hoeven niet duur te zijn.

Hop,hop,hop!

• P.E.No.1
Iemand ervaring met een (linksys) router? Min PS3 meldt zich sinds ik dit ding gebruik niet meer automatisch aan op PSN. Moet ik elke x handmatig doen en ook merk ik dat ik vaker er afgegooid wordt dan voorheen. Wordt er een beetje gek van 8)7 Moet ik bepaalde instellingen anders zetten? Ik heb trouwens UPC. En mn pc heeft nergens last van....

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

P.E.No.1 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:56:
Iemand ervaring met een (linksys) router? Min PS3 meldt zich sinds ik dit ding gebruik niet meer automatisch aan op PSN. Moet ik elke x handmatig doen en ook merk ik dat ik vaker er afgegooid wordt dan voorheen. Wordt er een beetje gek van 8)7 Moet ik bepaalde instellingen anders zetten? Ik heb trouwens UPC. En mn pc heeft nergens last van....
Firmware al geupdate? Welk type heb je? Mijn Linksys WAG54G geeft geen enkel probleem.
(en dat is wel de rotte appel van het linksys assortiment :+ )

• P.E.No.1
Ik heb laatst de firmware geupdate naar een versie van juni 2007. Het is trouwens een WRT54G als ik het goed heb. (zit nu op werk). Hoe heb je de instellingen in de PS3 staan en evt van de router zelf?

Even een vraag over CoD4, neem aan dat dit hier ook geplaatst kan worden..
Zal het ff onder een spoilertag zetten voor als er nog mensen dit hier lezen en ook nog niet hebben utgespeeld zoals ik :P

spoiler:
Bij ACT3, het laatste level moet je op een gegeven moment vanaf een boerderij met weilanden ertussen richting een dorpje, om daar via een heuvel naar beneden naar de heli's te gaan die op je wachten, dit moet allemaal binnen 3 min.
Nu heb ik dat stuk al 15x over gedaan en ik kom als verste onderaan de heuvel, maar zie geen heli.
En dan ga ik dood :P Is hier een bepaald pad dat je moet afleggen? zijn er bepaalde dingen die je moet doen? want die vijanden blijven maar van alle kanten komen met rocketlaunchers en ak's en mijn eigen soldaten blijven gewoon op dat stuk land bij de boerderij afwachten.
Dus ik doe alles in mn eentje. Zelfs keihard rennen helpt niet.
Wat doe ik verkeerd? of ben ik gewoon slecht, want heb toch alles redelijk makkelijk kunnen halen verder.

• P.E.No.1
Is dit bij die gestrande tank? Dan moet je je radar volgen. Je moet nl. iets plaatsen...(sorry weet nog geen spoilertags te plaatsen...dus ik vertel niet teveel.)

[ Voor 58% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-11-2007 12:21 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Horizontaal geplaatste PS3 is het koelst

Woensdag 28 november 2007 - Sony's PlayStation 3 is volgens vele gamers de heetste console op de markt. Om echter te voorkomen dat je trouwe game kameraad oververhit raakt, kun je deze het beste horizontaal neerzetten. De heren en dames bij Polygamia hebben met behulp van een hittegevoelige bril namelijk vastgesteld dat de temperatuur van een verticaal geplaatste PlayStation aanzienlijk hoger is.
Ik weet niet in hoeverre dit een betrouwbare bron is, maar als het waar is dan is het wel opmerkelijk.

PSN id: NL_SToRM

• P.E.No.1
SToRM666 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:23:
[...]

Ik weet niet in hoeverre dit een betrouwbare bron is, maar als het waar is dan is het wel opmerkelijk.
hmmm die van mij staat verticaal en wordt inderdaad zeer warm...even horizontaal zetten en kijken of het uitmaakt. Stoor me er verder niet aan hoor maar wel belangrijk als het de duurzaamheid aantast zeg maar...

[ Voor 19% gewijzigd door P.E.No.1 op 29-11-2007 12:36 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:34

FeaR

In GoT we trust

Azqi schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:03:
[...]

Firmware al geupdate? Welk type heb je? Mijn Linksys WAG54G geeft geen enkel probleem.
(en dat is wel de rotte appel van het linksys assortiment :+ )
Wat is het toch met die WAG54G routers?
Heb zelf ook een exemplaar en ben er zeer tevreden mee. XBox 360, PS3, laptop en pc erop aangesloten en nog nooit echt grote problemen gehad.
SToRM666 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:23:
[...]

Wat is het toch met dat je console niet warm mag worden.
Als dat ding het doet is het toch geen probleem? Was ergens zo'n test dat ze een PS3 in een sauna hadden gezet bij 80 graden Celcius en dat ding was niet kapot te krijgen.

En "volgens vele gamers" is nogal vaag. Cijfers en feiten zouden mij meer aanspreken om de bron eerder geloofwaardig te vinden. En dan nog heb ik liever een hete console die het doet dan een koelere console die opstijgt wanneer je deze aan zet en elke week een RROD geeft :+

En face it: Playstation 3 is hawt O+

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.