HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:47:
[...]

Fring.. daar kun je tegenwoordig ook mee chatten :)
heeft Fring de problemen niet icm vodafone? die de live messenger wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:07:
[...]

heeft Fring de problemen niet icm vodafone? die de live messenger wel heeft?
Kan ik pas zeggen zodra ik mijn toestel terug heb, zoals eerder gepost hier. Toestel wordt donderdag geretourneerd door de reparatiedienst EuroTwice. Feel free to find out your self this time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 11:20
truffel50 schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:39:
[...]

De oude versie van msn. ik zou het ook graag willen hebben... waar??
Pocket MSN via XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:58
teake schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:49:
Topic 1tm 6 door gezocht op het woord groepen, maar niet gevonden wat ik zoek:

Op een nokia was ik gewend bellergroepen te kunnen voorzien van eigen ringtone. In de TyTN2 kun je natuurlijk ieder voor zich een eigen ringtone geven, maar dat is héél veel werk. (ruim 600 contacten). Is er een mogelijkheid om aan categorieën een ringtone te koppelen?
(hoe kom je aan 600 contacten? :P)

[ Voor 84% gewijzigd door Sir_Killalot op 17-12-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier last van?

I bought a V1605 from Vodafone, also known as the HTC TyTN among other things. The phone is branded Vodafone. I am having a problem having the phone notify me when i have voicemail messages. I have set it up properly through my voicemail setup options to notify me by text message when I recieve a voicemail, but no notification comes. The only way I can check to see if I have voicemail messages is to actually call in and check my voicemail. (Annoying) I went into the vodafone shop and they told me that this is just the way this particular phone works. They are trying to tell me that one of the most basic features of a phone is not included on this particular phone??? Bizarre. The thing is my mate has the same phone branded Orange and his phone notifys him when he has voicemail messages.

reply HTC:
Good Afternoon

This is a known issue with you device and the Vodafone Network across Europe.
We are currently working on an upgrade to the ROM to fix this sometime in the furture.

Thank you for your enquiry, Should you have any other problem, please do not hesitate to call us.

Best regards,
HTC Support

Aangezien in naar VF wil is het nogal belangrijk

verder, is er iemand die Skype/voipcheap gebruikt met de tytn2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Sir_Killalot schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:12:
[...]

(hoe kom je aan 600 contacten? :P)
werk, familie, landelijke motorclub, vrienden, weet ik wat nog al niet meer voor dingen.

Maar nog geen oplossing gevonden voor de ringtone koppelen aan categoriën in contacten, ook niet even snel in excel ofzo, want daar komt het veld ringtone niet in voor (is geen outlook veld dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Krypt schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:12:
Iemand toevallig ervaring met de TytnII icm een bluetooth carkit?
Ik heb een Nokia CK-7W icm een Nokia 6021 en icm mijn tytnII.

Met mijn Nokia 6021 is er geen vuiltje aan de luch. Diegene die ik bel kan ik goed verstaan, en die kan mij goed verstaan (zowel in cradle als via bluetooth). Maar als ik de tytnII eraan knoop, dan heb ik perfect geluid, maar diegene die ik bel hoort zichzelf een halve seconde later nog een keer terug.

Ik moet het volume van de carkit helemaal omlaag gooien wil het een beetje verschil maken (maar als je lekker op de snelweg aan 't rijden bent, is dit niet echt een oplossing want dan versta ik de ander niet meer)

Iemand ervaring en evt. oplossingen?
Over dit probleem heb ik al veel eerder melding gemaakt. Inderdaad werkt de carkit met een Nokia of SonyEricsson toestel véél beter. De TyTN II werkt idd niet erg lekker met de carkit. M'n andere/vorige PDAphone is de Qtek S200 (WM 5) en deze werkt er wél goed mee, net zoals de smartphone (HTC S310) van m'n vriendin. Dus HTC kan het wel aangezien ze twee eerdere toestellen wel werkend hebben gekregen. Ik heb wat registerwijzigingen gedaan, maar dit mocht niet heel erg veel helpen. Ik wacht dus nog even op en ROM update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:30

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben ook in het bezit van de tytn 2 en nu had ik de volgende vraag:

Ik kan syncen met m'n outlook, zodat ik ook de e-mails kan bekijken op de tytn. Echter kan ik er vervolgens niets mee doen via mijn tytn. Ik kan wel een nieuwe mail maken of iets beantwoorden, maar dat wordt dus pas verstuurd zodra ik weer sync met de computer. Niet echt optimaal natuurlijk, aangezien je op die manier dus niets kan versturen zodra je niet met de computer verbonden bent.

Als ik echter een nieuwe pop3 account aanmaak op de tytn, kan ik daar wel mee versturen/verzenden, maar deze synced ie dus niet met outlook. Ik heb wat verder onderzoek gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat het niet zo 1-2-3 mogelijk is om outlook te laten syncen met een pop3 account op de tytn. Je kunt alleen maar de "outlook e-mail" account op je tytn, mails (buiten je computer om) laten versturen als je synced met een exchange server. Dit is dus ook niet mogelijk voor mij. Dus simpel gezegd vraag ik mij het volgende af:

Is het mogelijk om outlook te syncen met een POP3 e-mail account op de Tytn (dus niet het "outlook e-mail" account wat standaard op je tytn staat)?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:10
hier ben ik dus ook erg benieuwd naar! ik wordt namelijk helemaal kakziek van dat stomme outlook mapje waar je geen drol mee kan! terwijl als ik hem normaal instel, is er niks aan de hand, maar synct ie niet normaal!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Met een imap account (Gmail bijv) gaat het wel redelijk. Alleen wordt het wat rommelig met outlook folders die naar gmail tags worden omgezet e.d.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:28:
WE GOT IM, ziet er enorm vet uit! ff snel vraagje hoe the **** krijg ik die achterkant open?:S
never mind maar t*ring wat gaat dat stroef zeg:S
Gaat helemaal niet stroef als je het 'goed' doet. Goed is hier weer relatief aan het toestal natuurlijk. Het gaat er natuurlijk om om op de goede plek druk uit te oefenen. Pak de Kaiser vast, en draam hem om (achterkant naar jou toe). Plaats je linkerduim onder het GPS plastikje en links van de camera. Plaats je rechterduim rechts onderaan, zodat je kootje op de zelfde hoogte zit als de onderkant. Met rechterduim schuin 'omhoog' drukken en voila.

Probeer het even zo, als je op de goede punten drukt kost het helemaal geen moeite en gaat het ook niet stroef. Bij terug zetten achterkant lijkt het beter te werken als je je rechterduim linksonder doet ipv rechtsonder.

* BoomSmurf verdient een prijs voor beste verkapte TVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Audi-Addict schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:31:
Kan iemand mij vertellen of het wijzigen van de software/rom nog invloed heeft op welke sim kaarten ik kan gebruiken op deze telefoon?

Dan heb ik het dus over de Roms die beschikbaar zijn op XDA develop.
Iemand?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Nee. Werkt prima met vodafone en mijn HTC tytn II. Voicemails komen netjes binnen met keurig het aantal op het HTC today scherm.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel je vraag anders ff op xda forum.....daar zitten de ROM-bakkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuarecoW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:29
teake schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:49:
Topic 1tm 6 door gezocht op het woord groepen, maar niet gevonden wat ik zoek:

Op een nokia was ik gewend bellergroepen te kunnen voorzien van eigen ringtone. In de TyTN2 kun je natuurlijk ieder voor zich een eigen ringtone geven, maar dat is héél veel werk. (ruim 600 contacten). Is er een mogelijkheid om aan categorieën een ringtone te koppelen?
SPB heeft wel software om dit te fixen: http://www.spbsoftwarehouse.com/products/phonesuite/?nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Welke provider zouden jullie adviseren mbt internet? Ik heb nu KPN Hi vanwege het bereik, zit vodafone op het zelfde netwerk?

Ik heb namelijk begrepen dat afgezien van het beperkte datagebruik vodafone de snelste mobiele breedband verbinding aanbied.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ok, dank voor de tip. Ik ga puzzelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

Ik krijg deze week ook mijn MDA Vario 3 binnen, echter ik wil hem gaan gebruiken met mijn Vodafone abbo ipv de T-mobile. Oftewel ik wil het toestel geunlocked hebben.

Nou heb ik lopen zoeken (dat koste niet heel veel moeite) en begrijp ik het goed als ik de volgende file gebruik "kaiser-HardSPLv1.zip " kan ik dan bellen op mijn vodafone kaartje (of elk ander abbo) of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?

Link naar de site:
http://forum.xda-develope...9&highlight=kaiser+unlock

Weer even wat verder gelezen. Er is dus een simlock en een cid lock. Wat is het verschil? Sim lock is de lock die ik graag verwijderd zie worden op mijn toestel. Wat is een cid lock dan?

Verder kom ik zeer vaak het woordje TILT tegen. Wat bedoelen ze daarmee?

[ Voor 20% gewijzigd door Mystikal op 18-12-2007 12:00 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:49:
Ik krijg deze week ook mijn MDA Vario 3 binnen, echter ik wil hem gaan gebruiken met mijn Vodafone abbo ipv de T-mobile. Oftewel ik wil het toestel geunlocked hebben.

Nou heb ik lopen zoeken (dat koste niet heel veel moeite) en begrijp ik het goed als ik de volgende file gebruik "kaiser-HardSPLv1.zip " kan ik dan bellen op mijn vodafone kaartje (of elk ander abbo) of heb ik het helemaal verkeerd begrepen?

Link naar de site:

Weer even wat verder gelezen. Er is dus een simlock en een cid lock. Wat is het verschil? Sim lock is de lock die ik graag verwijderd zie worden op mijn toestel. Wat is een cid lock dan?

SIM lock is dat je maar van één provider de SIM kunt gebruiken.
CID lock is dat je andere ROM's op je PPC kunt flashen.

Jij hebt alleen een SIM unlock tooltje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, vroeg aan algebeld wanneer ik mijn TyTn II kon verwachten:
Helaas is de TYTN II NL op dit moment overal uitverkocht en er dient uit Azië weer nieuwe voorraad gestuurd te worden. Ze verwachten het toestel begin januari binnen te gaan krijgen. Onze excuses voor het lange wachten.
Ff geduld hebben dus... Maar óveral?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Mystikal schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:49:

Link naar de site:

Helaas, het programma "kaiser-HardSPLv1.zip" verwijdert de CID-lock, dat is de Country ID Lock die ervoor zorgt dat je geen roms van andere talen/fabrikanten op je toestel kan installeren. (Als je van een NL T-mobile naar een WWW HTC rom wilt, zul je de CID-lock dus moeten verwijderen).

SIM-lock is iets totaal anders, en voor zover ik kan zien zijn er nog geen sim-unlockers voor de kaiser aanwezig.

TILT tenslotte is de merknaam van de kaiser die AT&T in USA gebruikt. Net zoiets als de naam Vario 3 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:35:
Hmm, vroeg aan algebeld wanneer ik mijn TyTn II kon verwachten:

[...]

Ff geduld hebben dus... Maar óveral?
Zal toch niet, pdashop heeft ze nog, gsmweb bombardeert ook met HTC TyTN 2 uitverkoop en dergelijke... denk dat de voorraad van 'algebeld' op is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je msn en youtube nog zelf instaleren? :s dacht dat die al voor je geinstalleerd waren?
en nog een vraagje tomtom start gewoon enzo en heb de gratis kaart geinstalleerd maar hij blijft een gps signaal zoeken maar hij vindt niets :? heb quick gps al gedownload enzo, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:10:
Moet je msn en youtube nog zelf instaleren? :s dacht dat die al voor je geinstalleerd waren?
en nog een vraagje tomtom start gewoon enzo en heb de gratis kaart geinstalleerd maar hij blijft een gps signaal zoeken maar hij vindt niets :? heb quick gps al gedownload enzo, iemand enig idee?
You tube installeren :?

En wat betreft je gps, al eens buiten geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien 'domme' vraag maar hoe kan ik een shortcut maken van bijv. TomTom of taskmanager of iets dergelijks op het today screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeienvlekken
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-01 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:42:
Misschien 'domme' vraag maar hoe kan ik een shortcut maken van bijv. TomTom of taskmanager of iets dergelijks op het today screen.
Start > Instellingen > Tabblad Persoonlijk > Vandaag > Tabblad Items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Er is al eens een tip gedaan naar dit programma: HTC Home Customizer. Daarmee is onder andere de "look" van het HTC home scherm te veranderen. Maar voor zover ik las NIET de grootte van die idioot grote klok..... Is er iets waarmee de grootte van de klok kleiner kan, waardoor er meer ruimte op het scherm overblijft voor andere dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Is het met deze telefoon te doen om altijd een VoIP programma mee te hebben draaien/
Dat ik dus kan bellen en gebeld worden via een lokaal nummer? Ik wil dan namelijk het GSM nummer prive houden en via VoIP zakelijk een nummer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
teake schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:51:
... HTC home scherm te veranderen.
Is er iets waarmee de grootte van de klok kleiner kan, waardoor er meer ruimte op het scherm overblijft voor andere dingen?
Nee, want die klok is zo groot omdat de andere tabs diezelfde ruimte gebruiken, dus de links, quickdail, music en weer. Het programma veranderend zodat de hoogte dynamisch veranderd is onhandig en traag, en niet mogelijk zonder broncode. Indien je geen prijs stelt op de overige tabs, dan kun je natuurlijk wel een andere klokplugin op je homescreen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Hmmm, dus het is nog niet eens mogelijk om de MDA Vario 3 te sim unlocken?

Oeps... mijn vriendin heeft hem besteld (ze had een nieuw abbo nodig) voor mij. Maar ik kan hem dus niet eens gebruiken... :X

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Unlocken is prima mogelijk... op 'de markt' kost het zo'n 35 euro voor een unlock code bij de vario III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Mr4000 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:08:
Unlocken is prima mogelijk... op 'de markt' kost het zo'n 35 euro voor een unlock code bij de vario III.
Okay gelukkig. Ik schrok al... Dan zal ik het eens gaan uitzoeken waar die markt bij mij zit :)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Nog ff iets meer over SIM unlocken babbelen en je hebt een waarschuwing aan je broek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:21:
[...]
In welk programma zou dat moeten werken dan?
Niet specifiek een programma, het staat bij de engelse versie onderaan onder tat toetsenboard icoontje (voor virtueel toetsenboard) als je ergens tekst input moet geven. Daar kun je dan handwriting recognition kiezen. Alleen bij de nederlandse versie dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Dit staat in de start-post van het HTC Wizard thread beschreven, is op te lossen door een bestandje te downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
koksie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:29:
Dit staat in de start-post van het HTC Wizard thread beschreven, is op te lossen door een bestandje te downloaden en installeren.
Kortom:

Zowel de handleiding als de specificaties van dit toestel spreken van een Recognizer (input) functie, een dergelijke functie kan ik echter niet vinden op mijn HTC Wizard?

Wanneer je gebruikt maakt van een Nederlandstalige Wizard bestaat de kans dat deze functie uitgeschakeld is. Dankzij birdibird is het nu echter wel mogelijk deze functie te activeren.

De instructies hiervoor zijn zeer eenvoudig; download dit .cab bestand en voer deze vervolgens uit op je HTC Wizard.

Wanneer je één der beide als standaard invoermethode wilt instellen moet je een kleine aanpassing in je registry maken:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Sip"

2) Wijzig de waarde van de "DefaultIm" key met de functie die jouw voorkeur heeft:

Block Recognizer: {42429691-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}
Letter Recognizer: {42429690-ae04-11d0-a4f8-00aa00a749b9}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren kan ik weer normaal op Live messenger, maar daarvoor ook tig keer problemen, zowel via vodafone als wifi. Ik drukte gewoon tig keer op aanmelden/opnieuw en dan kwam ik er uiteindelijk wel eens doorheen, maar toch.

Verder heb ik een ander raar probleem. Ik kan alleen you-tube kijken vóór ik mn beeldscherm uitgezet heb. Dus 's morgens in bed zeg maar. Want als ik hem daarna vergrendel en rechts het knopje indruk zodat mn schermpje uitgaat, kan ik daarna pas weer youtube kijken als ik de foon opnieuw start/reset, of de verbinding in de comm mnager uitzet en vervolgens weer aan. Ik vind dit heel raar. Overdag youtube kijken moet ik eerst resetten of herstarten.

Ik heb ook nog steeds de melding: kan bericht niet verwijderen, als mn post binnenkomt. Niet iedere keer, maar wel regelmatig. Ik heb geen idee hoe ik die melding weg krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:20:
[...]

You tube installeren :?

En wat betreft je gps, al eens buiten geprobeerd?
jup al geprobeerd maar hij blijft hangen op: Wacht op bruikbaar gps-signaal :S iemand enig idee/oplossing;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Al iemand die een goed werkende wifi-sniffer heeft voor de TyTn2? Dus niet alleen zoeken zoals wififofum kan, maar ook automatisch met settings etc invullen zodat een eventueel mogelijke verbinding gemaakt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Weet iemand hoe ik het automatisch aanvullen van mn contactnamen weer terug krijg in het sms menu?

fixed

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Killalot op 18-12-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Laatst online: 19:12
Na 1,5 maand in reparatie te zijn geweest heb ik eindelijk mijn HTC TyTN II terug. Hij ging na 4 dagen stuk. Alles werk behalve de wifi. Als ik in de comm manager wifi aanzet moet het toestel denken en schakelt vervolgens de wifi weer uit.

Kan iemand mij vertellen of het niet aangaan van wifi een instelling is of een hardware fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Triloxigen schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:20:
Is het met deze telefoon te doen om altijd een VoIP programma mee te hebben draaien/
Dat ik dus kan bellen en gebeld worden via een lokaal nummer? Ik wil dan namelijk het GSM nummer prive houden en via VoIP zakelijk een nummer gebruiken.
Hey.. geen gek idee inderdaad.
Met Fring moet dit wel mogelijk zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve de taal in het OS zijn er nog meer redenen om juist voor een Nederlandse versie of juist een WWE versie te gaan.
In de openingspost en in de replies werden 'T9', systeemsoftware, handleiding en 'Text Recognizer' aangehaald. (logisch)

Zijn dit de enige factoren of zijn er voor de rest nog factoren die belangrijk zijn om in overweging te nemen bij een aankoop? (inzake taalverschillen WWE - NL)

Just checking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:09
Keesiej schreef op woensdag 19 december 2007 @ 00:04:
Na 1,5 maand in reparatie te zijn geweest heb ik eindelijk mijn HTC TyTN II terug. Hij ging na 4 dagen stuk. Alles werk behalve de wifi. Als ik in de comm manager wifi aanzet moet het toestel denken en schakelt vervolgens de wifi weer uit.

Kan iemand mij vertellen of het niet aangaan van wifi een instelling is of een hardware fout?
Ik denk helaas weer een hardwarefout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
HTC.Com :19-12-2007

Bluetooth Hot Fix (for HTC TyTN II)

Dropped calls sometimes occur when Bluetooth is on. If you encountered the same problem, please download this Bluetooth Hot Fix and install it on your device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar er diverse progjes die ik wou instaleren niet wilde werken ben ik gaan zoeken op mijn device.
en daar vond ik iets wat mij bevreemde.
namelijk mappen

programmabestanden en
program files

ik heb een Nl versie. hoe kan dit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:47:
programmabestanden en
program files

ik heb een Nl versie. hoe kan dit? :(
Ik vermoed dat je "third-party" software hebt geinstalleerd die keihard een "program files" mapke aanmaakt.
Op mijn TyTn II heb alleen een programmabestanden mapke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

the_nowhereman schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:04:

Dropped calls sometimes occur when Bluetooth is on. If you encountered the same problem, please download this Bluetooth Hot Fix and install it on your device.
Geen idee waar dit te vinden is op HTC want hij verschijnt niet onder downloads voor mijn Tytn II.
Maar een mirror gevonden op xda http://rapidshare.com/files/77588898/TyTNII_BT_Hotfix.zip

Edit: staat er wel als je naar "other downloads" gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door marco899 op 19-12-2007 10:03 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Andersom is ook het geval: ik heb een Nederlandse Vario3, maar zowel in het device als op de opslagkaart heb ik een My Documents ipv Mijn Documenten. En dit ligt aan WM6, was nl vanaf het begin al zo. Wellicht komt het doordat ik een Engelse Windows op m'n PC heb? Ik stoor me er verder niet echt aan, maar op zich wel slordig van MS om dat mapje vergeten te vertalen (ik heb wel gewoon Programmabestanden ipv Program Files).

[ Voor 8% gewijzigd door johnwoo op 19-12-2007 10:03 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 02-09 13:32
hallo,

ik ben recentelijk overgezet van KPN naar Vodafone (heb een unbranded TyTN II met Vodafone abbo genomen, inclusief Zorgeloos Internet), maar loop nu tegen wat problemen aan:

- Vodafone Live! site werkt niet
- Messenger doet 't niet
- Kan geen Youtube filmpjes (m.youtube.com) afspelen (Streaming Media speler wordt wel gestart, maar krijg dan vervolgens de melding "vinden van netwerk mislukt".

Servicedesk van Vodafone wordt ik ook niet veel wijzer van, maar uiteindelijk zei één van de medewerkers dat de Live! site niet wordt ondersteund op een unbranded TyTN II en dat er momenteel problemen zijn met Messenger.

Heeft iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:29:
benchMarc schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:45:

Kortom:

Zowel de handleiding als de specificaties van dit toestel spreken van een Recognizer (input) functie, een dergelijke functie kan ik echter niet vinden op mijn HTC Wizard?

Wanneer je gebruikt maakt van een Nederlandstalige Wizard bestaat de kans dat deze functie uitgeschakeld is. Dankzij birdibird is het nu echter wel mogelijk deze functie te activeren.

De instructies hiervoor zijn zeer eenvoudig; download dit .cab bestand en voer deze vervolgens uit op je HTC Wizard.

Wanneer je één der beide als standaard invoermethode wilt instellen moet je een kleine aanpassing in je registry maken:

[...]
Cool, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:51:
[...]

jup al geprobeerd maar hij blijft hangen op: Wacht op bruikbaar gps-signaal :S iemand enig idee/oplossing;)?
Had ik ook eens een keer, ik ben toen naar "Toon GPS status" gegaan in tomtom en van daaruit naar "Stel in", toen ik daar nog eens instelde zoals het al stond en ik weer naar gps status ging deed hij het na een paar seconde opeens weer. Misschien het proberen waard?

Wat op m'n vorige telefoon met externe gps hielp hierbij was even mee rondrijden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
marco899 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:01:
[...]

Geen idee waar dit te vinden is op HTC want hij verschijnt niet onder downloads voor mijn Tytn II.
Maar een mirror gevonden op xda http://rapidshare.com/files/77588898/TyTNII_BT_Hotfix.zip

Edit: staat er wel als je naar "other downloads" gaat.
Je kunt 'm ook downloaden op de e-htc site (te benaderen via htc.com), je moet wel eenmalig (gratis) registreren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

mawi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:25:
[...]

Je kunt 'm ook downloaden op de e-htc site (te benaderen via htc.com), je moet wel eenmalig (gratis) registreren)
Ik had al geschreven dat ik deze had gevonden. Vreemde was dat ik twee toestellen heb geregistreerd (Tytn en Tytn II) en alleen bij de Tytn krijg je een mooi plaatje voor downloads, voor de Tytn II moest ik dus naar "other downloads".
mawi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:13:
hallo,

ik ben recentelijk overgezet van KPN naar Vodafone (heb een unbranded TyTN II met Vodafone abbo genomen, inclusief Zorgeloos Internet), maar loop nu tegen wat problemen aan:

- Vodafone Live! site werkt niet
- Messenger doet 't niet
- Kan geen Youtube filmpjes (m.youtube.com) afspelen (Streaming Media speler wordt wel gestart, maar krijg dan vervolgens de melding "vinden van netwerk mislukt".

Servicedesk van Vodafone wordt ik ook niet veel wijzer van, maar uiteindelijk zei één van de medewerkers dat de Live! site niet wordt ondersteund op een unbranded TyTN II en dat er momenteel problemen zijn met Messenger.
Is bekend. Lees een paar bladzijde terug. Heb vrijdag nog een email gestuurd met een klacht hierover naar Vodafone, maar nog steeds geen antwoord.

[ Voor 48% gewijzigd door marco899 op 19-12-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ok ik heb nu een TYTN II en op het eerste oog wel een mooi apparaatje.

echter wil ik als wekker niet zon lelijk standaard geluid maar een mp3 ringtone gebruiken.. kan dit op 1 of andere manier? want het plaatsen vn een mp3 gaat niet werken helaas.

en als jullie dan mp3 omzetten naar wav met welke (gratis) prog doen jullie dit?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

mindcre8r schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:58:
ok ik heb nu een TYTN II en op het eerste oog wel een mooi apparaatje.

echter wil ik als wekker niet zon lelijk standaard geluid maar een mp3 ringtone gebruiken.. kan dit op 1 of andere manier? want het plaatsen vn een mp3 gaat niet werken helaas.

en als jullie dan mp3 omzetten naar wav met welke (gratis) prog doen jullie dit?
Je kan een mp3 als ringtone instellen met de ingebouwde HTC mp3 speler.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

amphora schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:03:
[...]

Je kan een mp3 als ringtone instellen met de ingebouwde HTC mp3 speler.
is dat die audio managr en kan ik daar ook de alarm geluiden voor instellen dan? ringtone wijzigen naar mp3 was niet zo moeilijk.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik op de linker softkey de apparaatvergrendel functie kan zetten?
Ik heb de softkeyapplet al geinstalleerd. Probleem is dat ik de file niet weet die die functie triggert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een simpele vraag, maar ik kan het gewoon echt ff niet vinden maar hoe kan ik TCPMP instellen als standaard player. Ik zit op youtube.com en wil een file afspelen, maar dan laadt hij automatisch PVplayer (standaard player). Deze player ondersteunt het formaat niet en TCPMP wel, echter kom ik er niet uit hoe ik dit kan instellen als standaard...wie o wie kan mij helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien aangeven waar ik de T-Mobile ROM kan vinden? Garantietechnisch zal ik even moeten 'downgraden' en ik heb zelf helaas (stom) geen ROM dump gemaakt.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Net bericht van vodafone inzake live en messenger:
Hartelijk dank voor uw e-mail. Op dit moment zijn er inderdaad problemen met de Windows Live Messenger. Zowel MSN als Vodafone hebben het probleem in onderzoek omdat nog niet duidelijk is waar het probleem ontstaat.De oplostijd is nog onbekend. Onze excuses voor het ongemak. Met live.vodafone.com zijn geen problemen bekend. Ik heb dit zojuist getest en ik kan de pagina benaderen. Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice
Bericht maar even teruggestuurd dat live.vodafone.com ook nog steeds niet werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door marco899 op 19-12-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
marco899 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:08:
Net bericht van vodafone inzake live en messenger:

[...]

Bericht maar even teruggestuurd dat live.vodafone.com ook nog steeds niet werkt.
Onderstaande info heb ik zojuist ontvangen:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De V1615 is gedeeltelijk geconfigureerd met Vodafone-software waardoor
het wel mogelijk is om Vodafone Live te openen. Het betreft hier echter
wel een beperkte versie (Business Live) zonder messenger en Mobile TV.
De MSN Live Messenger wordt dus helaas niet ondersteund op de TyTN II en
de V1615

Wij wensen u fijne feestdagen en een gelukkig 2008!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraag.

Als je een ander geluid wil instellen voor je alarm, dan moet je een WAV file in de windows folder plaatsen. enkel dan kan je hem gebruiken tone.

ik heb hiervoor trouwens de Free Converter van een franse gast gebruikt. supernsel en easy.

cutten in een file is echter niet mogelijk.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
mawi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:54:
[...]

Onderstaande info heb ik zojuist ontvangen:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De V1615 is gedeeltelijk geconfigureerd met Vodafone-software waardoor
het wel mogelijk is om Vodafone Live te openen. Het betreft hier echter
wel een beperkte versie (Business Live) zonder messenger en Mobile TV.
De MSN Live Messenger wordt dus helaas niet ondersteund op de TyTN II en
de V1615

Wij wensen u fijne feestdagen en een gelukkig 2008!
Wahahah wat een onzin van vodafone!.. Zijn weer goed aan het aankloten zo te horen. Ben al klant sinds dat de Prepaid libertel kaartjes beschikbaar gekomen zijn bij het GWK kantoor in ehrr?.. 98 ofzo.

Opeens wordt Messenger niet meer ondersteund, terwijl ze zich dood adverteren op de website met chat lekker ontbeperkt..overal waar je gaat en staat... :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wat kwijt in mijn Today scherm.
namelijk favorieten, dat is dat kopje waar de contacten achter zitten.
weet iemand hoe ik weer terug kan vinden?
heb al gekeken bij bij htc home daar staat hij wel aangevinkt maar ik zie hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:32:
[...]

Wahahah wat een onzin van vodafone!.. Zijn weer goed aan het aankloten zo te horen. Ben al klant sinds dat de Prepaid libertel kaartjes beschikbaar gekomen zijn bij het GWK kantoor in ehrr?.. 98 ofzo.

Opeens wordt Messenger niet meer ondersteund, terwijl ze zich dood adverteren op de website met chat lekker ontbeperkt..overal waar je gaat en staat... :X :X
Met hun eigen messenger straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:21:
Ben wat kwijt in mijn Today scherm.
namelijk favorieten, dat is dat kopje waar de contacten achter zitten.
weet iemand hoe ik weer terug kan vinden?
heb al gekeken bij bij htc home daar staat hij wel aangevinkt maar ik zie hem niet.
Start -> Instellingen -> Tabblad Persoonlijk -> Vandaag -> Tabblad Items ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:41:
[...]

Start -> Instellingen -> Tabblad Persoonlijk -> Vandaag -> Tabblad Items ?
bedankt, maar daar was ik al geweest. hij staat er wel bij bij maar in het today scherm niet te zien.
is dit op nieuw erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:40:
[...]

Met hun eigen messenger straks :)
Die Messenger start je dan via de Vodafone Live! site, waar je met een unbranded TyTN II volgens info van Vodafone dus niet op komt....... dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mawi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:51:
[...]

Die Messenger start je dan via de Vodafone Live! site, waar je met een unbranded TyTN II volgens info van Vodafone dus niet op komt....... dus
Dan weet ik het ook niet. Ik zit niet meer bij vodafone en volgens mij mis ik op het moment niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n branded tmobile tytn II toestel, op de htc site moet je m registereren met zn serienummer maar die van mn tmobile toestel pakt hij niet om software updates te downloaden hoe kan ik dan van de htc site software voor mn tytn II downloaden?

wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@all,

Op dit moment werkt MSN Messenger en Live Messenger op sommige toestellen niet. Dit is niet de bedoeling, en we onderzoeken nu samen met Microsoft de oorzaak van het probleem. Er is in ieder geval geen enkele sprake van blokkades op MSN diensten of Live Messenger door Vodafone, zoals door sommige posters geopperd wordt.

Zodra de oorzaak gevonden is en belangrijker, het mogelijk manco hersteld, laten we dat direct weten. Uiteraard hopen wij dat jullie snel weer kunnen chatten via MSN.

Onze excuses voor dit ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:47:
[...]

bedankt, maar daar was ik al geweest. hij staat er wel bij bij maar in het today scherm niet te zien.
is dit op nieuw erop te zetten
bedankt, op de een of andere manier is het toch gelukt.
met verwijderen en opnieuw installeren van today _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:49:
Kan iemand mij misschien aangeven waar ik de T-Mobile ROM kan vinden? Garantietechnisch zal ik even moeten 'downgraden' en ik heb zelf helaas (stom) geen ROM dump gemaakt.

Bij voorbaat dank!
Op XDA-Developers staan een aantal orginele ROMS, waaronder de T-Mobile NL versie. Heb zelf nog niks geprobeerd met ROMs, dus kan je niet garanderen dat ie werkt. Ben er overigens wel benieuwd naar, wil zelf m'n Vario3 wel eens flashen met een andere ROM, maar ben wat huiverig mbt het terugzetten van het orgineel mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Krypt schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:12:
Iemand toevallig ervaring met de TytnII icm een bluetooth carkit?
Ik heb een Nokia CK-7W icm een Nokia 6021 en icm mijn tytnII.

Met mijn Nokia 6021 is er geen vuiltje aan de luch. Diegene die ik bel kan ik goed verstaan, en die kan mij goed verstaan (zowel in cradle als via bluetooth). Maar als ik de tytnII eraan knoop, dan heb ik perfect geluid, maar diegene die ik bel hoort zichzelf een halve seconde later nog een keer terug.

Iemand ervaring en evt. oplossingen?
Dit is en blijft een probleem bij die CK7W. Heeft te maken dat nokia echocancellation op de toestellen heeft en daarom niet in de carkit heeft. Ik heb het met elk niet-nokia toestel gehad. Maar wonder boven wonder werkt de ck7w nu wel zonder problemen met mijn qtek9100. Wonder boven wonder, want met mijn qtek bedoel ik ook echt mijn qtek. Maat van me heeft hetzelfde toestel, maar daar zit de andere kant wel met echo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:47:
@all,

Op dit moment werkt MSN Messenger en Live Messenger op sommige toestellen niet. Dit is niet de bedoeling, en we onderzoeken nu samen met Microsoft de oorzaak van het probleem. Er is in ieder geval geen enkele sprake van blokkades op MSN diensten of Live Messenger door Vodafone, zoals door sommige posters geopperd wordt.

Zodra de oorzaak gevonden is en belangrijker, het mogelijk manco hersteld, laten we dat direct weten. Uiteraard hopen wij dat jullie snel weer kunnen chatten via MSN.

Onze excuses voor dit ongemak.
Prima woorden.. benieuwd wanneer dit probleem opgelost is natuurlijk.. Inmiddels heb ik mijn TyNT ook weer terug van repratie en doet de camera het weer zoals het zou moeten werken. Kan ik ook weer van mijn Blox abbo genieten (hoop ik snel dan... ).. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

mindcre8r schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:18:
om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraag.

Als je een ander geluid wil instellen voor je alarm, dan moet je een WAV file in de windows folder plaatsen. enkel dan kan je hem gebruiken tone.

ik heb hiervoor trouwens de Free Converter van een franse gast gebruikt. supernsel en easy.

cutten in een file is echter niet mogelijk.
Dan maar een echt antwoord ;)
Als je een MP3-bestand gewoon in de root van je storage card zet kun je 'm overal voor gebruiken.
SMS-toon, beltoon, persoonlijke beltoon, alarm etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:19:
n branded tmobile tytn II toestel, op de htc site moet je m registereren met zn serienummer maar die van mn tmobile toestel pakt hij niet om software updates te downloaden hoe kan ik dan van de htc site software voor mn tytn II downloaden?

wie weet raad?
Gewoon niet. Heb je een branded toestel dan moet je voor updates niet bij htc wezen, maar bij de brander, in dit geval dus t-mobile.

Dat hij het serienummer niet pakt op de htc klopt ook. Het is een t-mobile en geen htc toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doctormetal schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:09:
[...]

Gewoon niet. Heb je een branded toestel dan moet je voor updates niet bij htc wezen, maar bij de brander, in dit geval dus t-mobile.

Dat hij het serienummer niet pakt op de htc klopt ook. Het is een t-mobile en geen htc toestel.
hoe moet mn mda dan updaten? hoe werkt dat bij tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:47:
@all,

.....
en hoe zit het nu precies met live.vodafone.com? Klopt het dat je er met een unbranded TyTN II niet opkomt? Zo ja, wat is de reden hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

mawi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:29:
[...]

en hoe zit het nu precies met live.vodafone.com? Klopt het dat je er met een unbranded TyTN II niet opkomt? Zo ja, wat is de reden hiervan?
Volgens mij werkt live! alleen als je via de vodafone proxy op internet zit. Dat stel je in op de plek waar je ook je apn instelt. Alleen dat betekend dat al je verkeer via deze proxy loopt en de vraag is of je dat wilt. Ik niet in ieder geval.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
amphora schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:30:
[...]

Volgens mij werkt live! alleen als je via de vodafone proxy op internet zit. Dat stel je in op de plek waar je ook je apn instelt. Alleen dat betekend dat al je verkeer via deze proxy loopt en de vraag is of je dat wilt. Ik niet in ieder geval.
Ik heb die proxy ingesteld, maar helaas

Verwijderd

the_nowhereman schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:04:

Ik hoop toch niet dat dit de beloofde patch is voor de problemen die er heersen! Dat je wegvalt tijdens het bellen, speakerprobleem, ik heb dit ook, maar mijn bluetooth staat altijd uit......

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

welke app gebruiken jullie om shoutcasts af te kunnen spelen?

[ Voor 77% gewijzigd door mindcre8r op 20-12-2007 08:41 ]

Bears and Bulls

• Chutney
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:29:
[...]

Ik hoop toch niet dat dit de beloofde patch is voor de problemen die er heersen! Dat je wegvalt tijdens het bellen, speakerprobleem, ik heb dit ook, maar mijn bluetooth staat altijd uit......
Volledige hard reset wil soms werken bij WM toestellen, vreemde bugs/problemen zijn dan opeens opgelost. Fout kan snel ontstaan in de registry.

Heb trouwens mijn TyTN weer terug van reparatie!!!.. nu maar alles installeren weer, net m'n screenprotector (brando ultra clear) er op gedaan en dit keer ging het nog beter :D.. super strak @ het scherm

• Sir_Killalot
Chutney schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:01:
[...]

Volledige hard reset wil soms werken bij WM toestellen, vreemde bugs/problemen zijn dan opeens opgelost. Fout kan snel ontstaan in de registry.

<knip>
Dat speakerprobleem los je niet op met een harde reset ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:23:
[...]

Had ik ook eens een keer, ik ben toen naar "Toon GPS status" gegaan in tomtom en van daaruit naar "Stel in", toen ik daar nog eens instelde zoals het al stond en ik weer naar gps status ging deed hij het na een paar seconde opeens weer. Misschien het proberen waard?

Wat op m'n vorige telefoon met externe gps hielp hierbij was even mee rondrijden.
Thanks voor je reactie! Heb het geprobeerd maar het hielp niet, hij vindt wel de interne gps ontvanger maar blijft zoeken naar bruikbaar signaal, maar vindt dan niets.. iemand nog een oplossing of een idee waar ik heen kan gaan met dit probleem??

ps. iemand enig idee wat de instellingen zijn voor de fontys mail voor op je tytn 2? ik kan de mail nu bekijken via online outlook..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 14:11 ]

Verwijderd

Wat is een goede (betaalde) mailclient voor de tytn icm Gmail? (Imap idle)?
Flexmail heb ik geprobeerd, maar vond ik niet echt makkelijk.. en heeft geen goede background optie

Die standaard mailclient die erop zit die checkt volgens mij alleen om de 5min. en heel veel mailtjes opend ie niet.. krijg ik wit beeld...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 14:01 ]

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:54:
[...]

Thanks voor je reactie! Heb het geprobeerd maar het hielp niet, hij vindt wel de interne gps ontvanger maar blijft zoeken naar bruikbaar signaal, maar vindt dan niets.. iemand nog een oplossing of een idee waar ik heen kan gaan met dit probleem??

ps. iemand enig idee wat de instellingen zijn voor de fontys mail voor op je tytn 2? ik kan de mail nu bekijken via online outlook..
Ik ken de specifieke situatie niet, maar is dat niet gewoon een exchange server?
Probeer maar eens een nieuwe account toe te voegen in de active sync op de tytn
als adres doe je dan webmail.<fontys>?.nl en rest wijst zich vanzelf gok ik.
Eventueel is het certificaat nog nodig van die speciefieke webmail.

Active sync instelling voor server kun je toevoegen door de verbinding van active sync te verbreken en dan bij MENU---> server instellingen

Succes..
De email komt dan binnen in je outlook email map op de tytn.
Als je em dan instelt dat ie ook mag synchroniseren over GPRS of umts dan heb je em altijd bij je.

Edit: ...... ik neem aan dat je daar op de technische opleidingen zit? Dan had je ook even kunnen zoeken..... tis zo makkelijk: http://www.fontys.nl/gene...k/sendfile.aspx?id=107313

[ Voor 8% gewijzigd door Get!em op 20-12-2007 14:32 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Heb je toevallig met de 'external GPS' setting lopen pielen ?
Ik wel, en daardoor heb ik 'm gisteren dus een harde reset moeten geven.
Zo gauw je 'm van COM 4 afgooit krijg je 'm dus mooi niet meer terug..
Daar blijf ik voortaan dus lekker van af ;)

Mocht je dit niet hebben gedaan: leg je toestel bij het raam of ga naar buiten.
Na een minuut of wat heb je een fix. (kan soms wel 10 minuten duren of meer !)

Iemand een idee of Sprite Backup ALLE settings (call logs / settings / geïnstalleerde apps) backupt ?
Ik stel namelijk na een harde reset álles weer handmatig opnieuw in, en dat kost me in totaal toch weer een uurtje of twee á drie.

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 14:59
Weet iemand of het mogelijk is met een plugin of cab alle Nederlandse feestdagen toe te voegen aan de agenda, zou ik namelijk erg handig vinden :)

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Worrum schreef op donderdag 20 december 2007 @ 15:12:
Weet iemand of het mogelijk is met een plugin of cab alle Nederlandse feestdagen toe te voegen aan de agenda, zou ik namelijk erg handig vinden :)
Je kan dit instellen onder de opties van outlook op je pc. Komen ze vanzelf op je Tytn.

• Worrum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 14:59
Hmm, ik heb namelijk niet de boel met elkaar gelinkt zeg maar, mede omdat ik dit niet wil :P. Kan dit niet stand-alone?

Verwijderd

Hi, ik heb net mijn tytn en hij is zeer ok. Heb alleen een probleempje met de e mail. Kon het niet vinden in alle voorgaande delen.

Ik kan thuis via wifi mailen via mijn account van @home. Maar als ik iets wil verzenden via gprs buitenshuis lukt dat niet :X . Gmail lukt in beide gevallen wel. Heeft iemand een tip of nog beter een oplossing?? 8)
Groet Nico

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
mindcre8r schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:34:
welke app gebruiken jullie om shoutcasts af te kunnen spelen?
Resco Radio of TCP/MP

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:46:
Hi, ik heb net mijn tytn en hij is zeer ok. Heb alleen een probleempje met de e mail. Kon het niet vinden in alle voorgaande delen.

Ik kan thuis via wifi mailen via mijn account van @home. Maar als ik iets wil verzenden via gprs buitenshuis lukt dat niet :X . Gmail lukt in beide gevallen wel. Heeft iemand een tip of nog beter een oplossing?? 8)
Groet Nico
Gebruik een authenticated smtp server van bijvoorbeeld je webhoster. Vaak zijn provider smtp servers dicht gezet vanaf buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
.KeN. schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:33:
[...]

Iemand een idee of Sprite Backup ALLE settings (call logs / settings / geïnstalleerde apps) backupt ?
Ik stel namelijk na een harde reset álles weer handmatig opnieuw in, en dat kost me in totaal toch weer een uurtje of twee á drie.
Naar mijn weten backuped Sprite echt alles. Maar er zal vast iets over staan op de website van Sprite. (Ik heb gelukkig nog geen harde reset hoeven doen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:09
[...]

Gaat bij mij ook niet echt vlot. Maar als jij hem in de auto hebt liggen op je dashboard, of buiten (dus niet binnen, of ergens anders onder een dak), dan moet ie hem gewoon pakken.. en dit kan echt 10 minuten duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Soms valt de GPS uit (bij mij dan). Dan vind ie de GPS ontvanger wel, maar inderdaad geen signaal.
Even een softreset en dan weer opnieuw proberen. Heeft bij mij al 2x voor een oplossing gezorgd. En na het opstarten had ie binnen 20 seconden een fix.

Ik vermoed dat het ligt aan het feit dat er meer programma's naar de gps vragen en er dan een conflictje ontstaat. Ik gebruik namelijk iets van 4 of 5 programma's die de gps gebruiken en vaak na veel gebruik en dan eventjes niet, waarna tomtom aangezet wordt, gaat het mis.
Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.