HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:25
.KeN. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:20:
[...]

Vandaag gratis te downloaden (zal wel niet de pro-versie zijn lijkt me ?)

http://www.handango.com/FreeAppFriday.jsp

EDIT: Hmm.. ziet er goed uit verder.
Heb 'm binnen en het scheelt mooi $ 35 :)
DAT is nog eens leuk nieuws....

Gelijk even gedownload. Was op m'n hx4700 heel tevreden over deze applicatie en had de 2005-versie gekocht. Dit is natuurlijk veel voordeliger ;)
attiks schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:23:
[...]

Is niet echt mogelijk voor zover ik weet enkel via exchange. Je kan mss eens proberen om de email niet op de server te laten staan en dan te syncen, dus als je de email download op je PDA, verwijder je hem ook dadelijk van de server, maar ben niet zeker of dit werkt :p
De mail die je synced komt in een andere mapstructuur te staan, dus ben bang dat dat niet de oplossing gaat zijn...
Dan wacht ik tot we eventueel Exchange implementeren voor ons bedrijf en doen we het daarmee.. Tot die tijd kan ik het prima redden op deze manier..

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 13:36
attiks schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:23:
[...]

Is niet echt mogelijk voor zover ik weet enkel via exchange. Je kan mss eens proberen om de email niet op de server te laten staan en dan te syncen, dus als je de email download op je PDA, verwijder je hem ook dadelijk van de server, maar ben niet zeker of dit werkt :p
Alternatief is IMAP, dat werkt ook erg prettig en voorziet wel in het gebruik van meedere clients om je mail te lezen omdat ook de informatie betreft het lezen van mail op de server wordt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Valt me toch tegen, dat Vodafone: heb thuis hele slechte 3G ontvangst (1 streepje) en bij bellen wordt er teruggeschakeld naar G en zelfs dat is matig met veel gekraak. :(

En dan woon ik tegen het centrum van den Haag aan. Voorheen met KPN was de 3G ontvangst overal (ook thuis) perfect in de randstad, alleen niet zo'n snelle dataverbinding. Jammer, had van vodafone niet verwacht dat ze zo'n cheap-ass netwerk zouden hebben met matige dekking. :/

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

heb deze telefoon nu ongeveer 2 maanden en word er steeds minder vrolijk van. Het OS is gewoon te buggy voor woorden en de ergonomie laat flink te wensen over. Functies die ineens niet meer werken en een softreset nodig hebben. Niet reageren op een toets, en gewoon 20 sec(geen grap) later ineens alles gaan doen maar dan in veelvoud. Nee,ik kan er niet mee uit de voeten. Snel werken met dit toestel is er niet bij. Ik ga binnenkort weer terug naar Symbian, het leek zo mooi.

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om standaard via UMTS te bellen? Kun je in dat geval GSM uitschakelen om zo de batterijduur te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:04:
Valt me toch tegen, dat Vodafone: heb thuis hele slechte 3G ontvangst (1 streepje) en bij bellen wordt er teruggeschakeld naar G en zelfs dat is matig met veel gekraak. :(

En dan woon ik tegen het centrum van den Haag aan. Voorheen met KPN was de 3G ontvangst overal (ook thuis) perfect in de randstad, alleen niet zo'n snelle dataverbinding. Jammer, had van vodafone niet verwacht dat ze zo'n cheap-ass netwerk zouden hebben met matige dekking. :/
In wat voor type huis woon je?

In die gewapend beton huizen bij mij in de stad in zo'n nieuwbouwwijk heb je helemaal nergens ontvangst mee zo ongeveer. Met mijn Siemens S55 buiten nog 4 uit 5, binnen afwisselend niks of 1/5

Na een avondje op visite bij die mensen is m'n telefoonaccu dan ook altijd meteen weer halfleeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ederooij schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:15:
heb deze telefoon nu ongeveer 2 maanden en word er steeds minder vrolijk van. Het OS is gewoon te buggy voor woorden en de ergonomie laat flink te wensen over. Functies die ineens niet meer werken en een softreset nodig hebben. Niet reageren op een toets, en gewoon 20 sec(geen grap) later ineens alles gaan doen maar dan in veelvoud. Nee,ik kan er niet mee uit de voeten. Snel werken met dit toestel is er niet bij. Ik ga binnenkort weer terug naar Symbian, het leek zo mooi.
Dat is jammer. Ik heb ook lang zitten dubben of ik dezelfde overstap wilde maken.
Was eerst ook van de Symbian, maar nu ik een maandje of wat met WM6 rondloop wil ik echt voor geen goud meer terug :Y)

De problemen die jij opnoemt heb ik ook weleens, maar ik weet dan gelukkig wel waar het aan ligt en kan het euvel snel verhelpen. Als ik dat niet zou kunnen zou ik waarschijnlijk hetzelfde reageren.
Even een kwestie van omschakelen en aanpassen IMO :)

EDIT: Was er al een oplossing bekend voor het niet kunnen binnenhalen van QuickGPS data ?
Krijg sinds gisteren 'connection failed' nadat het balkje tot 100% vol is gelopen ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 15-12-2007 04:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
.KeN. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 04:08:
[...]

Dat is jammer. Ik heb ook lang zitten dubben of ik dezelfde overstap wilde maken.
Was eerst ook van de Symbian, maar nu ik een maandje of wat met WM6 rondloop wil ik echt voor geen goud meer terug :Y)

De problemen die jij opnoemt heb ik ook weleens, maar ik weet dan gelukkig wel waar het aan ligt en kan het euvel snel verhelpen. Als ik dat niet zou kunnen zou ik waarschijnlijk hetzelfde reageren.
Even een kwestie van omschakelen en aanpassen IMO :)

EDIT: Was er al een oplossing bekend voor het niet kunnen binnenhalen van QuickGPS data ?
Krijg sinds gisteren 'connection failed' nadat het balkje tot 100% vol is gelopen ;(
Yep.. installeer even de default reg values terug en dan moet het weer werken.

Dit zijn ze: http://myego.cz/img/htc-kaiser/quickgps.reg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 03:02:
[...]

In wat voor type huis woon je?

In die gewapend beton huizen bij mij in de stad in zo'n nieuwbouwwijk heb je helemaal nergens ontvangst mee zo ongeveer. Met mijn Siemens S55 buiten nog 4 uit 5, binnen afwisselend niks of 1/5

Na een avondje op visite bij die mensen is m'n telefoonaccu dan ook altijd meteen weer halfleeg :/
Appartement in een oud huis uit 1900. Geen dikke betonnen muren dus. Het viel me trouwens vanacht op dat de netwerksterkte ineens wel goed was. Blijkbaar wordt het vodafone umts signaal overdag door andere zenders weggedrukt. Ook buiten is overdag het signaal niet optimaal (straat met vrij hoge rijtjeshuizen) en zodra je een winkel binnenstapt wordt het nog veel minder.

Natuurlijk zijn er altijd wel plekken en situaties waarbij de ontvangst minder is, maar ik merk gewoon dat vodafone een veel minder dicht netwerk heeft als KPN waardoor je vaker slechte ontvangst hebt.

Ik zal er nog eens over bellen en het een paar maanden aankijken, maar anders ga ik toch m'n abo voortijdig beëindigen..

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Ik zou het toestel na laten kijken of de beschrijving eens gaan lezen. De Tytn II is één van de meest stabiele toestel wat ik in jaren heb gehad en dat zijn er veel van Sony's, symbian, palm treo en nokia.
Software is een fractie trager dan palm of symbian maar niet reageren op een toets of blijven hangen duid toch echt op een hardware fout of zelf buggy geïnstalleerde software.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 01:35
Dit soort problemen wordt meestal veroorzaakt door software die je zelf geinstalleerd hebt, dat niet helemaal compatible is met WM6.
Zo had ik bijvoorbeeld batti geinstalleerd voor het laten zien van de batterij status. Om de zoveel tijd zat de tytn helemaal vast en moest ik hem resetten. Uiteindelijk erachter gekomen dat dit het was, dus batti er maar weer af. Sindsdien is alles weer super.

Kijk dus even wat voor software je erop hebt gezet en probeer uit te vinden wat de problemen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 08-09 23:12
Ik heb dus nog steeds dat de GPRS verbinding maar zo (onbekende reden i.i.g.) aanspringt. :(
Soms doe k de tytn aan en zie dat er al een uur of 5 verbinding is.
Snap nog steeds niet waarom hij dat doet , alles bij langsgeweest en er is echt niets meer wat nog een auto-update wil, zover ik kan zien.
Maar als het niet erg is dat de verbinding er is , of laten we zeggen als het me maar niets kost :/ vind ik het wel best , dan heeft ie maar verbinding.
Wordt er moe van :|

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met de handwriting recognition op de nederlandse versie? Is het mogelijk om deze op de een of andere manier te activeren? Bij de wwe versie is het namelijk gewoon aanwezig zag ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

scorpio schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:04:
Ik heb dus nog steeds dat de GPRS verbinding maar zo (onbekende reden i.i.g.) aanspringt. :(
Kijk eens naar je weerinfo, e-mail of gps instellingen. Er zou toch echt wel een programma zijn dat zijn data wil bijwerken.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan niemand die mij (Nerd newbie0 kan helpen met het installeren van de uitgebreide cube.
ik bedoel die je met je vingers kunt laten draaien.
heb al overal gezocht en geprobeerd, wil helaas niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 01:35
scorpio schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:04:
Soms doe k de tytn aan en zie dat er al een uur of 5 verbinding is.
Snap nog steeds niet waarom hij dat doet , alles bij langsgeweest en er is echt niets meer wat nog een auto-update wil, zover ik kan zien.
Maar als het niet erg is dat de verbinding er is , of laten we zeggen als het me maar niets kost :/ vind ik het wel best , dan heeft ie maar verbinding.
Wordt er moe van :|
Gewoon even het no-data plugin installeren (deze: http://www.modaco.com/ind...e=downloads&showfile=2292 of deze: http://www.modaco.com/con.../246171/New-FREE-Utility/).
Dan kun je kiezen of je gprs voor internet en/of mms wilt uitzetten.
Bij mij staat gprs voor internet altijd uit, heb er geen abbo voor en kost dus alleen maar extra. Als ik het internet op wil, dan gebruik ik wel wifi.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Laatst online: 08-09 23:12
Pirelly schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:09:
[...]

Gewoon even het no-data plugin installeren (deze: http://www.modaco.com/ind...e=downloads&showfile=2292 of deze: http://www.modaco.com/con.../246171/New-FREE-Utility/).
Dan kun je kiezen of je gprs voor internet en/of mms wilt uitzetten.
Bij mij staat gprs voor internet altijd uit, heb er geen abbo voor en kost dus alleen maar extra. Als ik het internet op wil, dan gebruik ik wel wifi.

Succes
Heb hem gedownload en het lijkt inderdaad DE oplossing ...dank je !

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Chutney schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:29:
[...]

Yep.. installeer even de default reg values terug en dan moet het weer werken.

Dit zijn ze: http://myego.cz/img/htc-kaiser/quickgps.reg
Gedaan (handmatig wel) maar na de 100% nog steeds "Connection failed, Please try again later"
Daarna is mijn TyTN ook traag en loopt 'ie half vast. Zal dus iets meer aan de hand zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Ik heb sinds een aantal dagen deze case: http://www.pdashop.nl/pro...e-silver-htc-tytn-ii.html

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=56028&dimensionid=17&shopid=2

Dit omdat ik na 4 dagen al een barst in mijn touch screen had. Dus dit wil ik voorkomen nu :P Erg stevig ding. Nadeeltje is dat het GPS signaal erg hard afzwakt door de alu case. Als ik hem eruit haal heeft hij volle bak aan satellieten, stop ik hem er weer in, dan met geluk 2 satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:49:
Is er dan niemand die mij (Nerd newbie0 kan helpen met het installeren van de uitgebreide cube.
ik bedoel die je met je vingers kunt laten draaien.
heb al overal gezocht en geprobeerd, wil helaas niet lukken.
Wat wil je precies? een nieuwe snellere ROM + Cube? of alleen de Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:50:
[...]

Wat wil je precies? een nieuwe snellere ROM + Cube? of alleen de Cube?
Zou alleen de cube willen ja.
je weet die wat er ook op de touch zit, maar krijg hem niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Is er nergens een ruimte gemaakt om je stylus op te bergen?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
SWINX schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:57:
Is er nergens een ruimte gemaakt om je stylus op te bergen?
Rechtsonder? :P (er zit er al eentje in, je krijgt de 2e er los bij.. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:43:
Ik heb sinds een aantal dagen deze case: http://www.pdashop.nl/pro...e-silver-htc-tytn-ii.html

[afbeelding]

Dit omdat ik na 4 dagen al een barst in mijn touch screen had. Dus dit wil ik voorkomen nu :P Erg stevig ding. Nadeeltje is dat het GPS signaal erg hard afzwakt door de alu case. Als ik hem eruit haal heeft hij volle bak aan satellieten, stop ik hem er weer in, dan met geluk 2 satellieten.
Je kunt er desnoods nog een losse antenne bijhalen. De aansluiting daarvoor is als het goed is vrijgebleven in de alu case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:48

Osxy

Holy crap on a cracker

Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]

ff de klantenservice bellen. ogenblikje

1. over msn.... volgens de afdeling Data is het wellicht een blacklist van microsoft die de Vodafone proxy tegenhoud. Vodafone komt binnenkort met een eigen msn applicatie die dat omzeilt. maar dat is wel vreemd aangezien als ik internet via Active Sync dus met vodafone internet uit. dan heb ik alsnog die melding... zelfs met WiFI doet ie het niet... mischien toch niet vodafone related?

2. dataverkeer. gemiddeld verbruik is 5!!! MB. dus 10x = 50. (omfg?) je kan dr een keer met 2 gb overheen en dr is niks aan de hand. maar is het 3x constant nemen ze contact met je op voor een ander abbo. je hoeft dan alsnog op dat moment niks te betalen
Ik gebruik de eBuddy java client, die werkt prima.

En datalimiet, ik ga het gewoon gebruiken en zie wel wanneer ze klagen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:04:
[...]

Zou alleen de cube willen ja.
je weet die wat er ook op de touch zit, maar krijg hem niet werkend.
Hoi,

Zelf heb ik ook de cube geïnstalleerd en ook bij mij werkte het niet. Totdat ik erachter kwam dat ik in het bestand FTOUCHFloconfig (staat in de map My Device/Programmabestanden/FTouchFlo) overal Program Files moest vervangen door Programmabestanden. Daarna werkte het na een softreset als een tierelier.

Wellicht dat dit je helpt...succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
.KeN. schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:59:
[...]

Gedaan (handmatig wel) maar na de 100% nog steeds "Connection failed, Please try again later"
Daarna is mijn TyTN ook traag en loopt 'ie half vast. Zal dus iets meer aan de hand zijn denk ik.
Dit gelul heb ik ook gehad, zie ergens wat posts terug.... Wat het geval is is dat je wel de quickfix gegevens heb gedownload (ondanks de connection failed) kijk maar in je map "temp" daar staan dan 2 files. kopier je deze naar je windows map dan zal je zien dat je gegevens voor 3? dagen hebt. Erg omslachtig allemaal....

Oplossing na 2 weken klooien voor mij: hard reset, werkt daarna weer als een zonnetje ;)

trouwens, was best huiverig voor een hard reset, maar als je alle installers +kaarten op je SD zet, en de rest synct met outlook, is het een kwestie van 15-30 minuten voordat alles weer terug staat!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ook dat al geprobeerd maar werkte ook niet, jammer

quote]GdenD schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:38:
[...]

Hoi,

Zelf heb ik ook de cube geïnstalleerd en ook bij mij werkte het niet. Totdat ik erachter kwam dat ik in het bestand FTOUCHFloconfig (staat in de map My Device/Programmabestanden/FTouchFlo) overal Program Files moest vervangen door Programmabestanden. Daarna werkte het na een softreset als een tierelier.

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:18:
Weet iemand hoe het zit met de handwriting recognition op de nederlandse versie? Is het mogelijk om deze op de een of andere manier te activeren? Bij de wwe versie is het namelijk gewoon aanwezig zag ik...
In welk programma zou dat moeten werken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-08 17:18
Ik ben aan het twijfelen tussen de Tytn en de Tytn II, waarbij vooral het prijsverschil van €100 me ervan weerhoudt om de II te kiezen. Met het gemis van built-in GPS en een "tilt" toetsenbord kan ik prima leven; wat ik veel belangrijker vind zijn:
  • Stabiliteit. Ik heb een E-Ten M700 en die wil nog wel eens onverwacht crashen. Dat is echt zéér irritant, want a) ik moet dan twee minuten wachten voor 'ie weer is opgestart en b) ik ben dan zomaar urenlang onbereikbaar.
  • Snelheid. Ik kijk graag gedownloade TV-afleveringen op mijn M700 en dat loopt helaas niet altijd even soepel. De Asus A636N die ik heb gehad had echter nooit problemen, hoe idioot hoog de resolutie van het materiaal ook was. Wat zijn jullie ervaringen met video op de TyTN vs TyTN II?
  • Batterijduur. Is de II echt een batterijvreter vergeleken met z'n voorganger of valt het mee?
Stiekem vind ik de TyTN II ook wel 10x mooier, maar ach de M700 is ook geen schoonheid... :X

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

- Stabiliteit is prima. Alleen als je gaan lopen spelen met allerlei software kan 'ie wel buggy worden.
Dingen kunnen gauw vastlopen en je hele OS vertragen. Maar dan weet je ook wel gelijk waar het aan ligt.
- Ervaring met video's is goed.
Heb nog niets gehad dat niet lekker soepel liep. Wel met één file, maar dat lag meer aan de codec.
- Batterijduur kan ik niet vergelijken met de vorige TyTN, maar ik kan er wel drie dagen mee doen met geregeld gebruik.
peugeot206gt schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:40:
[...]

Dit gelul heb ik ook gehad, zie ergens wat posts terug.... Wat het geval is is dat je wel de quickfix gegevens heb gedownload (ondanks de connection failed) kijk maar in je map "temp" daar staan dan 2 files. kopier je deze naar je windows map dan zal je zien dat je gegevens voor 3? dagen hebt. Erg omslachtig allemaal....
Ja !! Dat is 'm gewoon. Registry veranderen heeft niet geholpen, handmatig gedownloade file hielp ook niet.. Maar nu heb ik idd gewoon weer een valid time van 20 uur.

[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 16-12-2007 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 21:59
Over verbindingsproblemen. Ik heb daar ook regelmatig grote problemen mee. Bel nu nog met Debitel over het vodafone netwerk. Straks helemaal naar Vodafone.
Heb regelmatig dat mijn Tytn helemaal niets kan vinden. Ook niet als ik terug in Nederland ben en mijn telefoon weer aanzet. Laatste keer was een harde reset de enige oplossing.
Iemand suggesties? In buitenland meestal slecht ontvangst, soms helemaal niet.
Zal ook eens zeuren bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 16 december 2007 @ 06:39:
Ja !! Dat is 'm gewoon. Registry veranderen heeft niet geholpen, handmatig gedownloade file hielp ook niet.. Maar nu heb ik idd gewoon weer een valid time van 20 uur.
Vraagje aan de TynTN II gebruikers: waarom moet je, voordat je TomTom gebruikt, de quickfix-applicatie draaien? Een GPS-ontvanger vindt toch altijd wel een aantal satellieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 21:59
Het progje geeft volgens mij een fix aan je tomtom. Zodat hij sneller een positie kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:43:
[...]

Vraagje aan de TynTN II gebruikers: waarom moet je, voordat je TomTom gebruikt, de quickfix-applicatie draaien? Een GPS-ontvanger vindt toch altijd wel een aantal satellieten?
Dat hoeft helemaal niet... ik start gewoon direct mijn TomTom.. en dan werkt het prima. Ik download wel altijd de sateliet index files via QuickGPS. In dit bestand zitten de coordinaten waar de satelieten zich bevinden, die zijn vaak 7 dagen houdbaar. Het toestel berekend na die x aantal dagen vanzelf waar de sats zich ongeveer bevinden waardoor de fix versnelt gemaakt kan worden. Dit heet A-GPS. Opzich zou je dit ook zonder kunnen doen, maar dan duurt het langer om een fix te maken. Omdat de GPS module immers zelf naar de satelieten moet gaan zoeken.

Zie het als een speld in een hooiberg, die jij moet zoeken. Wijs ik jou de speld aan.. dan vind je hem vanzelf sneller dan anders :)

Niet nodig dus.. maar wel een leuke feature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhadum schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:49:
[...]

Ik ben benieuwd wat voor gratis spelletjes jullie op je mobiel hebben en natuurlijk waar die te vinden zijn? Sudoku of Teteris achtige spellen lijken me erg leuk :)
Ik ben ook erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:57:
[ook dat al geprobeerd maar werkte ook niet, jammer

quote]GdenD schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:38:
[...]

Hoi,

Heb ik misschien de verkeerde gedownload ???

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:50

Crusader

Arc Nature

Als je een andere ROM wilt flashen, heb je dan aan deze XDA-Wiki pagina genoeg of zijn er meer zaken waar je rekening mee moet houden? Zou zonde zijn om 'm te bricken.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Nou, mijn Vario III is gejat afgelopen donderdag nacht (13-12). Gevalletje hit'n run. Weg voordat je het door hebt. Niets gezien van de daders, wel aangifte gedaan. Mocht iemand ergens in de omgeving Enschede een Vario III aangeboden zien worden, stuur me even een PM....
Ik ben in ieder geval goed over de zeik, 2 maanden oud en zit nog 2 jaar eraan vast :(. Nu maar op zoek naar een 2e hands touchscreen voor mn oude Vario, dan heb ik nog iets. :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Bebob_NL schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:31:
Nou, mijn Vario III is gejat afgelopen donderdag nacht (13-12). Gevalletje hit'n run. Weg voordat je het door hebt. Niets gezien van de daders, wel aangifte gedaan. Mocht iemand ergens in de omgeving Enschede een Vario III aangeboden zien worden, stuur me even een PM....
Ik ben in ieder geval goed over de zeik, 2 maanden oud en zit nog 2 jaar eraan vast :(. Nu maar op zoek naar een 2e hands touchscreen voor mn oude Vario, dan heb ik nog iets. :(
Verders niets meer terug te krijgen via de verzekering ofzo? Dit is toch om waus van te worden he! Gewoon uit je handen gegraaid?.. Zelf niets overkomen verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Chutney schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:36:
[...]

Verders niets meer terug te krijgen via de verzekering ofzo? Dit is toch om waus van te worden he! Gewoon uit je handen gegraaid?.. Zelf niets overkomen verder?
Geen verzekering helaas, maar gelukkig geen letsel. Krijg een duw in de rug terwijl ik sta te smsen, telefoon valt op grond, graai en weg is ie. Eerst denk je nog van: ow, hij ligt achter me, zoek zoek... niets, en dan pas dringt het tot je door dat ie gejat is. Nummer bellen, eerst gaat ie nog over, daarna meteen voice-mail. Dan weet je wel hoe laat t is.

Ik had aan t-mobile gevraagd: wat als ik wel diefstal verzekerd was?
zegt die tante doodleuk: ja, dan had je nog niets teruggehad, je hebt namelijk geen lichamelijk letsel... Te gek voor woorden! :(
Telefoon nummer direct laten blokkeren, kan maandag een nieuwe SIM ophalen met mn oude nummer. Ben in ieder geval blij dat ik geen nieuw nummer heb hierdoor...
Bestaat er niet iets als IMEI triangulatie? Ze kunnen op 10 meter zien waar je telefoon is adhv GSM, zoiets zou toch ook voor IMEI nummers moeten bestaan? Linksom of rechtom, het is allemaal wish-full thinking... Ding is weg en zie je nooit meer terug. It's as simple as that.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.

Ik bedoel; daar werken die telecom providers toch weer niet aan mee.

Echt belachelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Voordat mensen hier nog meer last van hebben, er is een programma (weet de naam niet meer maar anderen weten het vast wel) wat je installeert en onzichtbaar draait. Met een sms naar je eigen nummer stuurt ie dan de gps gegevens terug.

wisselen ze de simkaart dan krijg je een sms met het nieuwe simnummer...

Ben er ook nog naar opzoek, maar heb het ergens in de eerdere 5 delen gelezen...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik volg de tytn en de afgelopen 6 topics al (regelmatig) from the beginning.. en ik ben nog steeds een beetje aan het twijfelen (vooral om het arme student verschijnsel ;)) goed..

- In het begin klaagde iedereen zo erg over de batterij. Is dit achteraf overtrokken geweest? Graag van iemand concrete getallen en het soort van gebruik erbij? :)

- Als ik de telefoon (+abo) online bestel of koop in de winkel, kan ik dan over het algemeen overal kiezen tussen de nederlandse en de engelse versie?

- Hoe is de kwaliteit van de speaker tijdens het bellen en het luisteren van muziek? En met headset? Ik zag namelijk een keer ergens staan dat het 'mono' geluid is..

Nog een paar algemene vraagjes:

- Wat is nu het voordeel van Vodafone ten opzichte van Hi (heeft vooral met internet te maken volgens mij?).

- Ik las ook bij Hi of Vodafone dat het kijken van streaming video's buiten je bundel valt? Dus youtube gebruik wordt een dure grap? Geldt dit voor alle providers?

- Tot 31 dec. heeft Hi een actie dat je het eerste jaar de helft van je abo betaald. Ik ben eigenlijk niet zo op de hoogte van acties normaal, maar is dit nu echt een topactie of kan ik beter een maand of wat wachten tot de tytn sowieso goedkoper wordt?

- In de krant stond dat ze na 31 dec. de 'stunts' van providers aan banden willen leggen. Gaat dit nu door en hoe ernstig zal dit uitpakken naar jullie verwachting?

Mijn excuses voor de algemene vragen in dit topic, maar ik kon de info niet zelf vinden en achtte het zelf niet verstandig er een nieuw topic aan te wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat progje heb je volgens mij niet zo veel aan. Ik neem aan dat een van de eerste dingen die ze doen een harde reset geven. Dan is je progje dus ook pleite.

Enige hoop is dat de foon een keer wordt aangeboden ter reparatie. Als het goed is heeft de politie je imei nummer in een landelijke database gezet, die normaal gesproken door bedrijven gecheckt moet worden als je je foon inlevert. Ik denk alleen dat mijn oude foon de afgelopen 2 jaar nog niet kapot is gegaan.....

In ieder geval een geluk dat je zelf niks hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:41:
Dat progje heb je volgens mij niet zo veel aan. Ik neem aan dat een van de eerste dingen die ze doen een harde reset geven. Dan is je progje dus ook pleite.

Enige hoop is dat de foon een keer wordt aangeboden ter reparatie. Als het goed is heeft de politie je imei nummer in een landelijke database gezet, die normaal gesproken door bedrijven gecheckt moet worden als je je foon inlevert. Ik denk alleen dat mijn oude foon de afgelopen 2 jaar nog niet kapot is gegaan.....

In ieder geval een geluk dat je zelf niks hebt.
Je kunt hem natuurlijk ook in je eigen rom inbakken, als je er zelf een beetje handig in bent ;) Hoe heet de tool nou weer?... ben de naam zelf ook kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Mikey P schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:37:
- Ik las ook bij Hi of Vodafone dat het kijken van streaming video's buiten je bundel valt? Dus youtube gebruik wordt een dure grap? Geldt dit voor alle providers?

- Tot 31 dec. heeft Hi een actie dat je het eerste jaar de helft van je abo betaald. Ik ben eigenlijk niet zo op de hoogte van acties normaal, maar is dit nu echt een topactie of kan ik beter een maand of wat wachten tot de tytn sowieso goedkoper wordt?
Dat streaming buiten je bundel valt is een probleem bij Hi ja... Ik ben nog niet echt te spreken over het internet wat Hi aanbied, maar gelukkig (ik krijg regelmatig enquetes van Hi over 't mobiel internet-gebruik) heb ik wel 't gevoel dat ze nu ook wat met streaming gaan doen. :)

Hoe het zit met het eerste jaar de helft van je abbo betaald, weet ik eigenlijk niet, maar ik weet wel dat Hi een zogeheten "studenten-actie" heeft, dat je standaard 20% korting per maand krijgt op je bundel. Dit is voor mij een reden om voor Hi te gaan. Het enige wat je hiervoor moet doen is je ov laten zien. :)

Als je de TyTN II zo duur vind, kun je dan niet gaan overwegen om de HTC Touch Cruise te nemen? Het is practisch dezelfde telefoon, met als enige grote verschil de looks, en dat je het toetsenbordje inruilt voor een slanker design met radio. En deze telefoon zal zo'n 200 euro goedkoper zijn t.o.v. de TyTN II.

Alleen jammer dat nog niet 100% zeker is wanneer hij uitkomt (of eind december, of halverwege januari)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Chutney schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:36:
[...]

Een extra hulpje hierbij is het bekende polsbandje.

Bij de meeste compact camera's en volgens mij ook bij de Sony Ericsson telefoons (en ooit bij siemens) zit zo'n koordje dat je aan je toestel vastmaakt. Ik heb em er al sinds jaren aan zitten aan al mn telefoons en het werkt echt handig. Je vind je telefoon eerder weer, je laat em minder snel vallen en in jouw geval kan hij dus veel lastiger gejat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Oeh, over de kwaliteit van het toestel zelf gesproken. Gisteravond vond één of andere malloot het nodig om een glas bier over mijn telefoon heen te gooien. Recht overheen. Natuurlijk ook mijn eigen schuld omdat ik aan't sms'en was, maar dan nog.

Long story short... hij werkt nog helemaal perfect. Alle uitgangen werken nog, geen enkele sporen dat er ook maar iets mee is gebeurd.

Ik zeg... toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 16:33

dlenstra

....

Ik heb hetzelfde probleem met het MSN gebeuren.

Nou kwam ik er bij toeval achter dat wanneer je de telefoonfunctionaliteit uitzet, vervolgens een soft-reset doet, daarna WLAN aandoet, daarop een keertje inlogd, dat hij dat dan vervolgens ook weer gewoon via UMTS doet.
Nou is dit niet de oplossing, na een tijdje krijg je weer dezelfde fout; Probleem met de server.

Dit laat dus zien dat de server van MSN gewoon werkt.

Nou zal iedereen zeggen: dat het dan aan vodafone moet liggen.

En ja ik heb vodafone, nou lijkt het mij niet een specifiek vodafoon probleem, want mijn broertje, in het bezit van een HTC S710 met een Hi abbo heeft hetzelfde probleem

mvg Daniel

EDIT: Heb zonet nog ff een beetje lopen kloten hiermee en het blijkt dat het probleem zich weer voordoet na een softreset. T blijft een apart probleem :?

[ Voor 10% gewijzigd door dlenstra op 16-12-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
tijntjethf schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:30:
[...]

Rechtsonder? :P (er zit er al eentje in, je krijgt de 2e er los bij.. ;) )
Ahh... dank je!
Ik had alleen de losse gevonden en zat al te zoeken waar ik hem nu kon laten :P

[ Voor 15% gewijzigd door SWINX op 16-12-2007 20:44 ]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook sinds dit weekend de MDA vario III, heel erg blij mee en een superdingetje. Ik loop nu tegen een probleem aan als ik mijn mail wil ophalen met verzenden/ontvangen.

De berichten die al in postvak in stonden worden meteen gewist. Hoort dit zo of moet ik iets instellen waardoor mijn berichten wel erin blijven staan? (waren nu gelukkig maar wat testberichten, maar als er belangrijkere info in komt is dit vrij vervelend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
dlenstra schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:25:
Nou zal iedereen zeggen: dat het dan aan vodafone moet liggen.

En ja ik heb vodafone, nou lijkt het mij niet een specifiek vodafoon probleem, want mijn broertje, in het bezit van een HTC S710 met een Hi abbo heeft hetzelfde probleem
Ik heb het probleem soms ook en ik heb op dit moment nog Hi. In april is dat ook Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
benchMarc schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:43:

[afbeelding]

Hier heb ik deze ook aangeschaft. Wel via EBAY want dat is echt veel goedkoper (terwijl je het i.h.a. ook binnen een week in huis hebt. De kist/kast bevalt goed, maakt de tytn lekker lomp maar what the heck-hij ziet er nu nog als nieuw uit. Iets wat niet gezegd kan worden van de kist/kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb een Vario III en ik heb het probleem niet. Het werkt niet altijd even goed maar zowel mail als messenger werken.
Volgens mij is de kans best groot dat Vodafone en KPN zelf met een messenger komen en dus MSN blocken...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Laatst online: 08-09 11:32
Deddiekoel schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:02:
Ik heb een Vario III en ik heb het probleem niet. Het werkt niet altijd even goed maar zowel mail als messenger werken.
Volgens mij is de kans best groot dat Vodafone en KPN zelf met een messenger komen en dus MSN blocken...
Dat kan wel zijn, maar waarom doet een andere client het dan wel via GPRS/UMTS, en de Windows Live Messenger het niet via Wifi (met of zonder gsm verbinding). Mij lijkt het erop dat MSN zelf de Mobile Windows Live Messenger blokkeert. Als Vodafone of Hi MSN zou blokkeren dan zouden ze toch gewoon de standaard poort als 1e dicht gooien. Dit is dus niet het geval omdat een non-WLM client wel kan connecten via diezelfde poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een abo bij Proximus in België voor Mobile Internet. Momenteel gebruik ik nog de QTEk S200.
De S200 kan maximaal GPRS aan qua snelheid

Binnenkort zou ik de TYTN II willen aanschaffen. Ik weet dat Proximus wel degelijk GPRS, EDGE, UMTS en zelfs HSDPA aanbiedt. (en dat de TYTN II deze zaken ondersteunt).

Vraag is nu of je een speciale abonnement nodig hebt bij Proximus om UMTS of HSDPA te kunnen
gebruiken ? Mijn ABO = Proximus Mobile Internet 50Mb.

Iemand ervaring mee ? Hoe zit het in Nederland met dergelijke zaken en de NL providers ?

Alvast bedankt voor enige reactie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
swiebert schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:02:
[...]

Hier heb ik deze ook aangeschaft. Wel via EBAY want dat is echt veel goedkoper (terwijl je het i.h.a. ook binnen een week in huis hebt. De kist/kast bevalt goed, maakt de tytn lekker lomp maar what the heck-hij ziet er nu nog als nieuw uit. Iets wat niet gezegd kan worden van de kist/kast.
Sja, ik ga niet janken om een euro of 10. Kan mij dat nou rotten. Ik weet niet hoeveel goedkoper hij was, maar ik mag aannemen dat het zo'n 10 euro scheelde? Dan gun ik het net zo goed een shop als pdashop.nl. Zoveel geld is het niet en ik heb het eenmalig waar ik gewoon een paar jaar mee kan doen, dusja...
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:32:
[...]

Je kunt er desnoods nog een losse antenne bijhalen. De aansluiting daarvoor is als het goed is vrijgebleven in de alu case.
Ja klopt. Maarja, dan kan ik ook net zo goed hem even uit de case halen. Net zoveel moeite.

[ Voor 4% gewijzigd door benchMarc op 17-12-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Bebob_NL schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:31:
Ik heb nog wel een extra touch screen (nieuw) liggen voor de vario. De 4 connectortjes moeten alleen gesoldeerd worden en die zitten zo dicht bij elkaar dat dat mij niet lukt met een standaard soldeerbout. Ik moet namelijk zelf ook een nieuw touch screen op m'n vario plaatsen. Als jij het solderen kunt regelen (ook voor mij) mag je mijn extra touch screen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Praktijk vraagje: Wat gebeurd er als de accu vd TyTN2 helemaal leegloopt? Is dat gelijk aan een hard reset? Of onthoudt hij wel delen? Ik heb namelijk slechte ervaringen met een Palm Zire 72, (die is echt alles kwijt dan, altijd synchr met PC nodig).
Onthoudt de TyTN wel wat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
teake schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:21:
Praktijk vraagje: Wat gebeurd er als de accu vd TyTN2 helemaal leegloopt? Is dat gelijk aan een hard reset? Of onthoudt hij wel delen? Ik heb namelijk slechte ervaringen met een Palm Zire 72, (die is echt alles kwijt dan, altijd synchr met PC nodig).
Onthoudt de TyTN wel wat?

Alvast bedankt!
Handleidings vraagje, staat er gewoon in. De TYTN heeft nog een backup batterij maar sinds WM5 of 6 geld dit niet meer, hier worden alle gegevens gewoon opgeslagen (net als een pc) daarna gaat het toestel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ik kon het in de handleiding niet vinden, maar bedankt voor je antwoord. Een hele gerust stelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Weet er soms iemand of er een mobile versie for de tytn ll bestaat, evenwaardig aan het pc prog "Contivity VPN Client". Ik gebruik dit nu op mijn pc om dan via een secureID in te loggen op het intranet van het werk. Moest dit prog nu bestaan met SecureID input zou ik ook via tytn ll kunnen inloggen...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:08:
[...]

Bij de meeste compact camera's en volgens mij ook bij de Sony Ericsson telefoons (en ooit bij siemens) zit zo'n koordje dat je aan je toestel vastmaakt. Ik heb em er al sinds jaren aan zitten aan al mn telefoons en het werkt echt handig. Je vind je telefoon eerder weer, je laat em minder snel vallen en in jouw geval kan hij dus veel lastiger gejat worden.
Klinkt als een goed plan, maar er zit niet echt een bevestigingspunt op de TyTN II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:07:
[...]

Klinkt als een goed plan, maar er zit niet echt een bevestigingspunt op de TyTN II?
Kijk eens onderaan naast de usb-port...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49
onderaan bij de mini usb aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Njah waar haal je die touwtjes/polsbandjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:30
Chutney schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:56:
Njah waar haal je die touwtjes/polsbandjes ?
Ik denk dat elk willekeurig merk wel past he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Gamepie56 schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:07:
[...]

Ik denk dat elk willekeurig merk wel past he ;)
Ja dat snap ik, maar waar haal je die.. ik zoek @ google GSM accesoires of GSM Polsband(je) maar ik kom nergens een shop tegen. Zal wel bij de BC of de MM te krijgen zijn zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Chutney schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:09:
[...]

Ja dat snap ik, maar waar haal je die.. ik zoek @ google GSM accesoires of GSM Polsband(je) maar ik kom nergens een shop tegen. Zal wel bij de BC of de MM te krijgen zijn zeker
google geeft bijv www.eu-gsm.nl. Die hebben de polsbandjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor, kan ik op mijn phone ook de versie en build vinden van TomTom? Ik zoek me wezenloos, maar kan het tot dus ver niet vinden..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:18:
Even een vraagje tussendoor, kan ik op mijn phone ook de versie en build vinden van TomTom? Ik zoek me wezenloos, maar kan het tot dus ver niet vinden..:(
Ja als je naar het groene scherm gaat waar je de route detail kunt vinden (klein kaartje met daar onder de reistijd/afstand, dit scherm zie je altij wanneer je een route gepland hebt), waar je rechts bovenin het aantal sattelieten ziet en rechts onder het versie nummer. Klik dan op het versie nummer dan zie je de rest van zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:52:
[...]

Ja als je naar het groene scherm gaat waar je de route detail kunt vinden (klein kaartje met daar onder de reistijd/afstand, dit scherm zie je altij wanneer je een route gepland hebt), waar je rechts bovenin het aantal sattelieten ziet en rechts onder het versie nummer. Klik dan op het versie nummer dan zie je de rest van zelf :)
Chutney, je bent mijn held :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:45:
Hey,

Weet er soms iemand of er een mobile versie for de tytn ll bestaat, evenwaardig aan het pc prog "Contivity VPN Client". Ik gebruik dit nu op mijn pc om dan via een secureID in te loggen op het intranet van het werk. Moest dit prog nu bestaan met SecureID input zou ik ook via tytn ll kunnen inloggen...

Alvast bedankt!
Atomsk in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5"

Er is dus wel iets, maar ik heb het zelf nog niet getest.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Chutney schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:09:
[...]

Zie bijvoorbeeld deze:

http://www.eu-gsm.nl/noki...aner_origineel_nokia.html

http://www.shop4gsm.nl/?p=5&id=6546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
Ik heb zelf nu..
sudoku ;)
Mastermind
en Whack a monty. Niet te hard tikken op je scherm! ;)

Ik zal snel even zoeken waar ik ze ook alweer vandaan had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Mooi.. ben net door EuroTwice gebeld en a.s. donderdag krijg ik mijn TyTN weer terug. De telefoniste wist mij te vertellen dat de camera module geheel vervangen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
keanu_ schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:08:
[...]

Ik zal snel even zoeken waar ik ze ook alweer vandaan had :D
super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Iemand toevallig ervaring met de TytnII icm een bluetooth carkit?
Ik heb een Nokia CK-7W icm een Nokia 6021 en icm mijn tytnII.

Met mijn Nokia 6021 is er geen vuiltje aan de luch. Diegene die ik bel kan ik goed verstaan, en die kan mij goed verstaan (zowel in cradle als via bluetooth). Maar als ik de tytnII eraan knoop, dan heb ik perfect geluid, maar diegene die ik bel hoort zichzelf een halve seconde later nog een keer terug.

Ik moet het volume van de carkit helemaal omlaag gooien wil het een beetje verschil maken (maar als je lekker op de snelweg aan 't rijden bent, is dit niet echt een oplossing want dan versta ik de ander niet meer)

Iemand ervaring en evt. oplossingen?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Frag1le schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:19:
[...]
Dat kan wel zijn, maar waarom doet een andere client het dan wel via GPRS/UMTS, en de Windows Live Messenger het niet via Wifi (met of zonder gsm verbinding). Mij lijkt het erop dat MSN zelf de Mobile Windows Live Messenger blokkeert. Als Vodafone of Hi MSN zou blokkeren dan zouden ze toch gewoon de standaard poort als 1e dicht gooien. Dit is dus niet het geval omdat een non-WLM client wel kan connecten via diezelfde poort.
Antwoord is simpel, de Microsoft Live client kijkt naar de SIM, ziet dat het Nederlandse Vodafone is en deze wordt vervolgens geblockt. Als je je SIM uit je toestel haalt en dan een wifi verbinding maakt, lukt het wel. Op het grote N95 topic wordt ook al een weekje over dit probleem gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

robertwebbe schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:31:
[...]

Antwoord is simpel, de Microsoft Live client kijkt naar de SIM, ziet dat het Nederlandse Vodafone is en deze wordt vervolgens geblockt. Als je je SIM uit je toestel haalt en dan een wifi verbinding maakt, lukt het wel. Op het grote N95 topic wordt ook al een weekje over dit probleem gesproken.
Mag dit zomaar wel eigenlijk wettelijk gezien? Ten eerste vind ik het al privacy gevoelig dat MSN blijkbaar weet dat ik bij vodafone zit, waarschijnlijk weten ze dan ook m'n imei wel enzo. Ten tweede mag vodafone zomaar een dienst wijgeren omdat ze een eigen dienst opzetten? Dit neigt naar oneerlijke concurrentie. Sowieso vreemd dat MSN helpt met het blokeren van zijn eigen diensten.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:48:
[...]

Mag dit zomaar wel eigenlijk wettelijk gezien? Ten eerste vind ik het al privacy gevoelig dat MSN blijkbaar weet dat ik bij vodafone zit, waarschijnlijk weten ze dan ook m'n imei wel enzo. Ten tweede mag vodafone zomaar een dienst wijgeren omdat ze een eigen dienst opzetten? Dit neigt naar oneerlijke concurrentie. Sowieso vreemd dat MSN helpt met het blokeren van zijn eigen diensten.
Nou mensen,

ik heb dit probleem ook. Vodafone sim erin geen mogelijkheid om Messenger aan de praat te krijgen niet via GPRS of WIFI. Andere sim werkt wel.

Denk daarom bel Vodafone (goed bedrijf zou je denken), die zeggen doodleuk wij geven geen support op uw toestel, voor uw probleem kun je aankloppen bij microsoft. Er werdt niet eens geluisterd dat het met een andere sim wel lukte. Zij gooien het op een STORING.

Zo blijkt maar weer hoe groter het bedrijf hoe K*****R.
Het heeft dus geen zin om vodafone te bellen.

Gr Yil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:12:
Iemand toevallig ervaring met de TytnII icm een bluetooth carkit?
Ik heb een Nokia CK-7W icm een Nokia 6021 en icm mijn tytnII.

Met mijn Nokia 6021 is er geen vuiltje aan de luch. Diegene die ik bel kan ik goed verstaan, en die kan mij goed verstaan (zowel in cradle als via bluetooth). Maar als ik de tytnII eraan knoop, dan heb ik perfect geluid, maar diegene die ik bel hoort zichzelf een halve seconde later nog een keer terug.

Ik moet het volume van de carkit helemaal omlaag gooien wil het een beetje verschil maken (maar als je lekker op de snelweg aan 't rijden bent, is dit niet echt een oplossing want dan versta ik de ander niet meer)

Iemand ervaring en evt. oplossingen?
Yes die opstelling heb ik ook. Hiervoor de 6300 gehad. Maar ik heb absoluut geen problemen met de verbinding alles werkt prima. Zou verder niet weten hoe je zoiets kan instellen. Het zou toch PLUG en PRAY moeten zijn.

en wat je zegt over die echo heb ik soms al ik zonder de carkit iemand bel, maar dat is heeeel weinig.

Gr Yil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
robertwebbe schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:31:
[...]

Zijn hier ook harde bewijzen/toezeggingen van?

Op de site van vodafone promoten ze er namelijk mee dat je windows live messenger kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You've all been punk'd! :) (grapje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over het MSN verhaal,,,
Ook ik heb hier last van ( HTC P4350 ) met de nieuwe Live-versie (2700)

Ik baal hier best wel van,,,vindt het lullig van vodafone,,,zij hebben dus duidelijk afspraken hierover met Microsoft denk ik.

Ik heb nu een oude versie van MSM-messenger er op gezet ( met dat vlindertje)
alleen nu geen mooie emo's maar wel gewoon een vaste client,dus niet via web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:56:Ik heb nu een oude versie van MSM-messenger er op gezet ( met dat vlindertje)
alleen nu geen mooie emo's maar wel gewoon een vaste client,dus niet via web.
Die mooie emo's boeien me totaal niet :) waar heb je die client vandaan als ik vragen mag?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Laatst online: 11-09 16:33

dlenstra

....

amphora schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:48:
[...]

Volgens mij mag dit niet zomaar. Tenminste niet in zoverre als we hier meemaken. het is toch niet logisch dat je ook via Wifi niet kan MSNen omdat dat ding toevallig ziet dat je een vodafone sim hebt? ik heb een unbranded toestel waar ik dik voor betaald heb, omdat je geen gezeik wel hebben dat je met beperkende software wil zitten. Krijg je vervolgens dit. Misschien toch maar eens allemaal naar vodafone bellen, dan wel een brief schrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
  • Laatst online: 09-09 08:48
Vorige week wist vodafone mij te vertellen dat ze vrij veel klachten hadden, en dat het aan de kant van microsoft lag... vandaag wisten ze te vertellen dat het misschien nog even zou duren voordat vodafone en microsoft het hebben opgelost -.-'...

( HTC S730)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WE GOT IM, ziet er enorm vet uit! ff snel vraagje hoe the **** krijg ik die achterkant open?:S
never mind maar t*ring wat gaat dat stroef zeg:S

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of het wijzigen van de software/rom nog invloed heeft op welke sim kaarten ik kan gebruiken op deze telefoon?

Dan heb ik het dus over de Roms die beschikbaar zijn op XDA develop.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:45

MyS

Over het vodafone/messenger probleem heb ik microsoft maar eens gemailt. Deze kaatsen de bal gewoon weer terug naar vodafone:
Beste ******,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Mobile Support.

Mijn naam is Laya en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het verkrijgen van toegang tot Windows Live Messenger op je mobiele telefoon.

Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We hebben al meer meldingen binnen gekregen over hetgeen waar jij ook problemen mee ondervindt. Helaas is het nog niet helemaal duidelijk wat de oorzaak hiervan is. Wel weten wij dat tot nu toe alleen klanten met Vodafone als provider er last van hebben.

Ik raad je aan om ook contact op te nemen met je provider van je mobiele telefoon.

Je kan altijd reageren op deze e-mail, wil je weten of we al wat meer weten over het probleem. Helaas kunnen we niet aangeven in welk tijdsbestek de juiste oplossing beschikbaar is.

Mijn excuses voor het ongemak.

Bedankt dat je Windows Live Mobile gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Laya
Windows Live Mobile Support
Daarnaast is het mij vandaag wel weer gelukt om me aan te melden, na een tip die ik enkele posts terug las:

Telefoon in comm. manager uit zetten
Soft reset
Via WLAN aanmelden bij messenger
Afmelden bij messenger
Telefoon weer aan in comm. manager
Aanmelden bij messenger via gprs/umts/hsdpa

Het blijft een vaag probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
  • Laatst online: 09-09 08:48
MySjah schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:11:
Over het vodafone/messenger probleem heb ik microsoft maar eens gemailt. Deze kaatsen de bal gewoon weer terug naar vodafone:

[...]

Daarnaast is het mij vandaag wel weer gelukt om me aan te melden, na een tip die ik enkele posts terug las:

Telefoon in comm. manager uit zetten
Soft reset
Via WLAN aanmelden bij messenger
Afmelden bij messenger
Telefoon weer aan in comm. manager
Aanmelden bij messenger via gprs/umts/hsdpa

Het blijft een vaag probleem....
lol, precies dezelfde brief terug ontvangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
OK, MSN blocked het verkeer wanneer een Vodafone SIM in je telefoon zit, maar....

Bestaat er geen Trillian variant voor Windows Mobile?? Of een ander soort client? (ik heb nog niet gezocht).

Ik maak niet zo vaak gebruik van MSN op mijn Tytn II, maar dat komt vooral doordat onhandige gebuikers interface. Als er een vervanger bestaat, GRAAG.

[ Voor 26% gewijzigd door Fermion op 17-12-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:08:
[...]

waar kan ik zon touwtje voor mn tytn 2 kopen en waar bevestig ik m aan bij de tytn 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:15:
[...]

waar kan ik zon touwtje voor mn tytn 2 kopen en waar bevestig ik m aan bij de tytn 2?
Scroll even naar boven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
amphora schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:01:
[...]

Die mooie emo's boeien me totaal niet :) waar heb je die client vandaan als ik vragen mag?
De oude versie van msn. ik zou het ook graag willen hebben... waar??

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Fermion schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:57:
OK, MSN blocked het verkeer wanneer een Vodafone SIM in je telefoon zit, maar....

Bestaat er geen Trillian variant voor Windows Mobile?? Of een ander soort client? (ik heb nog niet gezocht).

Ik maak niet zo vaak gebruik van MSN op mijn Tytn II, maar dat komt vooral doordat onhandige gebuikers interface. Als er een vervanger bestaat, GRAAG.
Fring.. daar kun je tegenwoordig ook mee chatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Topic 1tm 6 door gezocht op het woord groepen, maar niet gevonden wat ik zoek:

Op een nokia was ik gewend bellergroepen te kunnen voorzien van eigen ringtone. In de TyTN2 kun je natuurlijk ieder voor zich een eigen ringtone geven, maar dat is héél veel werk. (ruim 600 contacten). Is er een mogelijkheid om aan categorieën een ringtone te koppelen?
Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.