hier stond een overbodige reactie van mijn kant

[ Voor 74% gewijzigd door Johnny E op 12-12-2007 16:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
misschien heeft hij de Vario III, welk zonder tomtom komt.Sir_Killalot schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:52:
[...]
Die schijnt niet goed te werken, waarom gebruik je niet de versie die op de bijgeleverde CD staat?
Nou hij staat er op.. en ik moet zeggen... I'm impressed! het loopt allemaal een stuk soepeler, ik heb de touchflo cupe aanstaan dus dat loopt ook als een tiet. daarnaast heb ik de look bij de today screen wel teruggezet op HTC Home want dat vind ik toch het lekkerst ogen. maar de functionaliteit liegt er niet om!troyk schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:22:
[...]
Als je hebt geïnstalleerd ben ik erg benieuwd naar je ervaringen.
Ik heb Dutty's vorige Rom geprobeerd en ik vond het voornamelijk een Rom met teveel Bloatware die niet echt lekker soepel liep. Ben sowieso niet tevreden over de snelheid maar misschien ligt dat aan mijn huidige rom , de Sleuth Slim Rom met werkelijk niets er op of er bij.
[ Voor 12% gewijzigd door Imperium op 12-12-2007 16:30 ]
Edit 't filmpje dan... Better safe than sorryzeg even wanneer je het bekeken hebt, ik zie net dat mn pa's telefoon nr open en bloot te zien in
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 69% gewijzigd door Imperium op 12-12-2007 16:39 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Imperium op 12-12-2007 16:40 ]
Ben je waarschijnlijk net voor geweestImperium schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:38:
Yup, prima toch?
It's not who you are , it's who you know.
Verwijderd
Verwijderd
De TT versie op de CD is een volledige versie, alleen krijg je er maar 1 stad naar keuze bijVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:16:
wees gerust, het is geen vario o.i.d. gewoon een standaard htc toesteltomtom die erbij zat geinstalleerd en werkt inderdaad maar zoals al eerder gezegd heb ik een complete versie liggen, maar de vraag is of deze soepel loopt
Verwijderd
Verwijderd
Niet te fixen, en dus een van de vele irritante rare vertalingen in de NL versie. Lang leve wwe:PWorrum schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:10:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook bij het toevoegen van een sim-contact in plaats van telefoonnummer of nummer, de brakke vertaling "aantal" staan? En hoe is dit te fiksen naar normaal nederlands
Hmmmmm, hoe makkelijk is het om over te stappen naar engels? En hoe doe ik dat zo 1..2..3?DaSaN schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:26:
[...]
Niet te fixen, en dus een van de vele irritante rare vertalingen in de NL versie. Lang leve wwe:P
Verwijderd
A powerfull tool <> een machtig stuk gereedschapWorrum schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:10:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook bij het toevoegen van een sim-contact in plaats van telefoonnummer of nummer, de brakke vertaling "aantal" staan? En hoe is dit te fiksen naar normaal nederlands
Verwijderd
Als je verder niks in je broekzak hebt gaat dat prima. Ik zou voor de zekerheid wel een screenprotector gebruiken voor het geval er bv een zandkorreltje oid tegen het scherm aanschuurt in je broekzak (het is geen steriele omgevingGamepie56 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:49:
In hoeverre kan ik m'n TyTN II vervoeren in m'n broekzak? Er zitten geen sleutels e.d. in m'n broekzak, echt alleen die telefoon.. Geen screenprotector.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
[ Voor 23% gewijzigd door attiks op 13-12-2007 11:13 . Reden: halve oplossing :/ ]
Kan zeker, ik heb em ook altijd in m'n broekzak en er is nog niets mis mee. Heb er wel een screenprotector op. Is denk ik ook wel aan te raden. Voor de rest moet je uitkijken voor stof! Ik heb een paar oude broeken waar de broekzakken (gewassen of niet) toch wat meer stof afstaan dan mijn nieuwe broeken. Daardoor heb ik nu volgensmij wat stof achter het beschermglaasje van de videobellen camera zitten.Gamepie56 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:49:
In hoeverre kan ik m'n TyTN II vervoeren in m'n broekzak? Er zitten geen sleutels e.d. in m'n broekzak, echt alleen die telefoon.. Geen screenprotector.
Hoe voorkom ik stofNedra schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:30:
[...]
Voor de rest moet je uitkijken voor stof! Ik heb een paar oude broeken waar de broekzakken (gewassen of niet) toch wat meer stof afstaan dan mijn nieuwe broeken. Daardoor heb ik nu volgensmij wat stof achter het beschermglaasje van de videobellen camera zitten.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:13 ]
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Verwijderd
Kun je volgens mij uitzetten met het progje " Kaisertweak " dat in het begin van de topics wordt besproken.scorpio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:02:
Deel 6 alweerjeemig...heb dit toestel al een tijdje maar heb nu het volgend probleem...
Heb voor het eerst een hard reset moeten geven en de boel er opnieuw opgezet.
Nu heb ik sindsdien dat ie maar zo verbinding heeft gemaakt met GPRS ...uit zichzelf![]()
Ik zie dat die verbinding dan al een uur of 6 aanstaat en dat ie dat dus 's nachts heeft gedaan, doe hem uit en zoek me de pleures naar de reden.
Alle vindbare auto-update's (zoals het weer etc) staan allemaal uit...HSDPA ook uitgezet
Ik heb geprobeerd alles te lezen maar 6 delen had ik niet op gerekend..ben een eind gekomen mar vind er niets over. iemand die het zo weet?
Want telkens GPRS aanzetten is niet de bedoeling.
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Ja, heb ik ook wel eens. Je zou een of ander netwerkactiviteit-logprogramma moeten hebben om uit te vinden wat dat veroorzaakt. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat de accu sneller leeg gaat omdat er een dataconnectie aanstaat.scorpio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:17:
Dank je , was vergeten te vermelden dat ik de kaisertweak er al in heb , maar die schakelt hem uit na ingestelde tijd, doet ie perfect.![]()
Probleem is dat de verbinding zomaar aangaat...K zal wel ff kijken nu je het noemt of ik de meest recente kaisertweak wel heb ..is al weer tijdje geleden .
_██_
(ಠ_ృ)
Geen idee, misschien kun je het proberen met dit programma 'HTC Home Customizer'. Heb zelf ook t-mobile editie maar heb meteen Tytn II rom erop gezet. Werkt prima hier.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:19:
Reg. datum: 11 februari 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Kan iemand me soms snel even vertellen of de basis-layout (desktop-look/layout) van de orange versie kan veranderd worden naar de gewone HTC versie en hoe dit moet?
Zoja wat zijn de nadelen?
Merci
Niemand een idee ofzo?Jieve schreef op donderdag 13 december 2007 @ 03:52:
Als je agenda punten toevoegd aan je agenda, dan zie je dat op je "home" tabblad, alleen is er een mogelijkheid om meer punten van die dag te zien, nu zie ik er steeds maar 1. Een paar reacties hierboven zie je een afbeelding, daar kan je precies zien wat ik bedoel..
Gewoon zoeken in deze topic en je had het al gevonden :-) maar maakt niet uit, ik denk dat je die bedoeld . Zie kopje Agenda
[ Voor 29% gewijzigd door Zhadum op 13-12-2007 14:52 ]
ben ook opzoek naar teterisZhadum schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:49:
[...]
Gewoon zoeken in deze topic en je had het al gevonden :-) maar maakt niet uit, ik denk dat je die bedoeld . Zie kopje AgendaSucces
@ Imperium Rom werkt goed snel, hij zit wel aardig vol programma.
Ik ben benieuwd wat voor gratis spelletjes jullie op je mobiel hebben en natuurlijk waar die te vinden zijn? Sudoku of Teteris achtige spellen lijken me erg leuk
Verwijderd
Ja,dat bedoelde ik... Erg bedankt.Zhadum schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:49:
[...]
Gewoon zoeken in deze topic en je had het al gevonden :-) maar maakt niet uit, ik denk dat je die bedoeld . Zie kopje AgendaSucces
@ Imperium Rom werkt goed snel, hij zit wel aardig vol programma.
Ik ben benieuwd wat voor gratis spelletjes jullie op je mobiel hebben en natuurlijk waar die te vinden zijn? Sudoku of Teteris achtige spellen lijken me erg leuk
[ Voor 10% gewijzigd door Jieve op 13-12-2007 15:12 ]
Verwijderd
Staat je weather of QuickGPS niet op auto-update??scorpio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:17:
Dank je , was vergeten te vermelden dat ik de kaisertweak er al in heb , maar die schakelt hem uit na ingestelde tijd, doet ie perfect.![]()
Probleem is dat de verbinding zomaar aangaat...K zal wel ff kijken nu je het noemt of ik de meest recente kaisertweak wel heb ..is al weer tijdje geleden .
gvd ik ben wel weer lekker bezig zeg....sorry voor dubbel...Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:03:
Weet iemand toevallig of ik de kaarten van mij HTC P3300 kan gebruiken op de HTC TyTN II?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 15:30 ]
Verwijderd
www.pdashop.nlVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:36:
mijn screenprotector is al overleden, iets te grote vingers zal ik maar zeggen..iemand een linkje waar je deze goedkoop kan bestellen?
Verwijderd
Ja excuses, ik bedoel de TT mappen ja. Ik heb de TyTN nog niet binnen, maar wilde het even weten. Ik heb gewoon een legale TT6 met een code, alleen deze is al geactiviteerd bij die HTC P3300...ik hoop het dat het werkt... niemand hier dus nog ervaring meeVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:24:
Welke kaarten bedoel je?? TT kaarten?? Ja mits je de juiste activatiecode hebt. Geheugenkaartjes? Ja, mits het MicroSD is....
Ik kom nu helemaal niet meer ingelogd op msn... (via de kaiser. ook niet mbv AS internet verbinding)... op de pc doet msn het prima... wtf? ik heb Vodafone btwVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:35:
[...]
Ja daar heb ik ook last van. Soms moet ik wel 15x op aanmelden drukken voordat ik eindelijk ingelogd ben..
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, ook Vodafone..Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:51:
[...]
Ik kom nu helemaal niet meer ingelogd op msn... (via de kaiser. ook niet mbv AS internet verbinding)... op de pc doet msn het prima... wtf? ik heb Vodafone btw
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ff de klantenservice bellen. ogenblikjeVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:16:
[...]
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, ook Vodafone..
[ Voor 61% gewijzigd door Imperium op 13-12-2007 20:00 ]
Verwijderd
Internet met Vodafone gaat via een proxy. Het ip-adres van die proxy staat op een respectabel aantal blacklists.Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]
ff de klantenservice bellen. ogenblikje
1. over msn.... volgens de afdeling Data is het wellicht een blacklist van microsoft die de Vodafone proxy tegenhoud. Vodafone komt binnenkort met een eigen msn applicatie die dat omzeilt. maar dat is wel vreemd aangezien als ik internet via Active Sync dus met vodafone internet uit. dan heb ik alsnog die melding... zelfs met WiFI doet ie het niet... mischien toch niet vodafone related?
Verwijderd
Nevermind, opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:54:
Onlangs heb ik Route 66 navigate for pocket pc aangeschaft. Nu wilde
ik deze installeren op mijn HTC TYTN2, maar dit lukt niet. Ik heb mijn
geheugenkaart in mijn HTC, en mn HTC is via een USB kabel verbonden
met mijn pc. Wanneer ik wil installeren (na de kaartselectie
uitgevoerd te hebben) zegt het programma: "Sluit uw geheugenkaart
Lezer/Schrijver aan op een USB poort van uw pc en steek uw
Geheugenkaart erin."
Betekend dit dat ik dit programma niet kan installeren met de
geheugenkaart in mijn HTC, en dat ik een aparte geheugenkaart lezer
aan moet schaffen om de routekaarten op mijn geheugenkaart te krijgen?
[ Voor 26% gewijzigd door marco899 op 13-12-2007 22:44 ]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Dat is toch gewoon live messenger, je betaald alleen voor het online zijn.marco899 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:44:
Zou vodafone wellicht express live messenger blokkeren? Ze komen nl met hun eigen betaalde msn variant en dit neemt natuurlijk niemand als je dit al via de normale gratis weg kon doen? http://www.pocketinfo.nl/...-messenger-aanbieden.html
Ja leuk, maar ik heb dus een zakelijk abonnement met 3g ondersteuning waarmee ik op live messenger kon. Dat is dus geen bloX en volgens de voorbeelden zou ik nu zo'n beetje dit gaan betalen:Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:37:
[...]
Dat is toch gewoon live messenger, je betaald alleen voor het online zijn.
Vodafone gaat Windows Live Messenger - voorheen MSN Messenger - gratis aanbieden aan prepaid klanten en abonnees. Het is via het Vodafone Live!-menu te downloaden op telefoons die daarvoor geschikt zijn (we nemen aan dat dit alleen Windows Mobile-toestellen zijn). Tot 31 december 2007 kunnen de Vodafone-klanten gratis chatten via deze applicatie. Daarna blijft het alleen gratis voor klanten die een Zorgeloos Internet BloX hebben.
Maar ik heb nog even verder gegeken en ik denk dat er een probleem is bij vodafone. Instellingen kan je tijdelijk niet downloaden via het servicenummer, rekeninginfo is op dit moment niet beschikbaar en vodafone live is ook niet bereikbaar.Anderen kunnen voor 75 eurocent per 15 minuten zoveel chatten als ze willen. De kosten kunnen dus hard oplopen, als je verspreid over de dag blijft doorgaan met chatten: 10 uur gebruik kost dan maar liefst 60 euro per dag! Reden temeer om dan maar liever de Zorgeloos Internet BloX af te sluiten of te kiezen voor sms.
[ Voor 9% gewijzigd door marco899 op 13-12-2007 23:48 ]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Verwijderd
Deze melding krijg ik zowel via WiFi als GPRS.Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw
[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 14-12-2007 01:54 ]
1
| \HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Navigation\4-Way Nav = 1 |
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
[ Voor 5% gewijzigd door Deevay op 14-12-2007 08:57 ]
Relax. nothing is under control.
Dit is onder WM6 en de standaard HTC ROM ook de default value, De waarde kun je wel aanpassen met verschillende tweak tools zoals KaiserTweak. Deze tweak werkt dus niet *goed*.. het scrollt te veel regels tegelijk. Tot dusver nog geen oplossing voor het TE veel scrollen gevonden.DUX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 04:37:
Mochten er mensen nog steeds (johnwoo?) problemen hebben dat mailtjes en smsjes halverwege of lager in het bericht geopend worden:
code:
1 \HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Navigation\4-Way Nav = 1
Verwijderd
Ik heb Tytn II werkend op Parrot 3100 en 3400....zonder noemenswaardige problemen...wel alle andere gepairde toestellen eruit gemikt....dat misschien optie?Gamepie56 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar problemen gezien met de tytn icm een parrot. Dat werkt gewoon niet.
Heb in verleden zelfde legale kaarten tot 3 maal toe op ander device geactiveerd, zonder problems..Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:02:
[...]
Ja excuses, ik bedoel de TT mappen ja. Ik heb de TyTN nog niet binnen, maar wilde het even weten. Ik heb gewoon een legale TT6 met een code, alleen deze is al geactiviteerd bij die HTC P3300...ik hoop het dat het werkt... niemand hier dus nog ervaring mee
Ongeveer een week geleden heb ik contact gehad met vodafone over die proxy: en die is dus niet per se nodig. Dus schakel die proxy lekker uit!Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]
ff de klantenservice bellen. ogenblikje
1. over msn.... volgens de afdeling Data is het wellicht een blacklist van microsoft die de Vodafone proxy tegenhoud. Vodafone komt binnenkort met een eigen msn applicatie die dat omzeilt. maar dat is wel vreemd aangezien als ik internet via Active Sync dus met vodafone internet uit. dan heb ik alsnog die melding... zelfs met WiFI doet ie het niet... mischien toch niet vodafone related?
2. dataverkeer. gemiddeld verbruik is 5!!! MB. dus 10x = 50. (omfg?) je kan dr een keer met 2 gb overheen en dr is niks aan de hand. maar is het 3x constant nemen ze contact met je op voor een ander abbo. je hoeft dan alsnog op dat moment niks te betalen
Verwijderd
Dan wordt je waarschijnlijk niet zo vaak gebeldVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:08:
[...]
Ik heb Tytn II werkend op Parrot 3100 en 3400....zonder noemenswaardige problemen...wel alle andere gepairde toestellen eruit gemikt....dat misschien optie?
[...]
Net m'n KPN sim vervangen door die van Vodafone en inderdaad hetzelfde probleem. Ik hoop dat dit gewoon opgelost wordt en ik niet één of andere java msn messenger moet downloaden. Ik neem tenminste aan dat dat de Vodafone versie is, want deze is zo te zien meer bedoeld voor smartphones, niet voor ppc.marco899 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:46:
Maar ik heb nog even verder gegeken en ik denk dat er een probleem is bij vodafone. Instellingen kan je tijdelijk niet downloaden via het servicenummer, rekeninginfo is op dit moment niet beschikbaar en vodafone live is ook niet bereikbaar.
_██_
(ಠ_ృ)
Jah, die "oplossing" heb ik ook gevonden... Maar die is niet echt bevredigend, het verandert alleen de manier waarop de navigatietoets wordt gebruikt: ipv een pagina scrollen, scroll je nu tussen links. En omdat pocket outlook blijkbaar een keer een virtuele "key-down" geeft bij openen van een bericht, kom je nu dus op de eerste link terecht ipv een pagina naar beneden.DUX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 04:37:
Mochten er mensen nog steeds (johnwoo?) problemen hebben dat mailtjes en smsjes halverwege of lager in het bericht geopend worden:
code:
1 \HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Navigation\4-Way Nav = 1
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Daar heb je gelijk in....ik krijg geen 10 telefoontjes per dag over mijn carkit....is het misschien optie om keer te kijken of na 5 telefoontjes opnieuw aanmelden helpt ?? Tis maar idee maar ik besef ook dat dat ding natuurlijk gewoon moet werken.....Parrot is niet scheutig met software oplossingen/updates, lijkt wel HTC of HPGamepie56 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:17:
[...]
Dan wordt je waarschijnlijk niet zo vaak gebeld.. bij mij gaan 8 van de 10 telefoontjes goed zegmaar, maar 2 van de 10 gaan niet goed, deze gaan niet meer over de parrot, maar over de telefoon. Dus zodra ik weg ben gaat het nog even goed, maar bij telefoontje nummer 5 ongeveer, dan gaat het fout.
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Verwijderd
Ik kan echt wel lezen hoor, maar feit is dat er verder alleen wordt ingegaan op Messenger over GPRS. WiFi echter staat geheel los van Vodafone, dus zou gewoon moeten werken. Echter, ik krijg de meldingen zoals ik in mijn vorige post heb vermeld..KeN. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:54:
Vodafone toevallig zeker ?
Anders lees je even een aantal posts terug..
Verwijderd
It's not who you are , it's who you know.
Verwijderd
Hoe verklaar je dan dat een niet-branded HTC toestel via WiFi ook niet wil aanmelden op MSN?troyk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:06:
Het vodafone + msn Messenger probleem is een bekende.
OP het XDA developer forum spreken ze van een opzettelijke blokkering van MSN door Vodafone, dit omdat Vodafone bezig is met een eigen universele MSN messenger.
Tot het uitbrengen van deze tool zal IM met Live Messenger niet mogelijk zijn.
Disclaimer: Ik heb nog geen bewijzen van Vodafone zelf , maar het is een structureel probleem bij vodafone gebruikers, dus er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten.
Als je het XDA forum goed had gelezen had je ook gelezen dat mensen met T-Mobile UK problemen hebben. Tevens werkt een ander programma (bijv Palringo) dan Live Messenger wel gewoon via GPRS van Vodafone. Of vodafone blokkeert dus specifiek de messenger executable (kan dat uberhaupt?) Terwijl ze nu zelf via LIVE Windows Live Messenger aanbieden.troyk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:06:
Het vodafone + msn Messenger probleem is een bekende.
OP het XDA developer forum spreken ze van een opzettelijke blokkering van MSN door Vodafone, dit omdat Vodafone bezig is met een eigen universele MSN messenger.
Tot het uitbrengen van deze tool zal IM met Live Messenger niet mogelijk zijn.
Disclaimer: Ik heb nog geen bewijzen van Vodafone zelf , maar het is een structureel probleem bij vodafone gebruikers, dus er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten.
Hoe verklaar je dan het feit dat ik wel op m'n mobiel met Palringo op MSN kom?Imperium schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:38:
Op WiFi en A/S internet werkt het ook niet. Ik denk dat de MSN Mobile servers plat liggen?
Verwijderd
Verwijderd
Deze link al geprobeerd?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:51:
Ik kan mijn hotmail niet checken via IE, een probleem met die cookies zegt ie, en dat ik die instellingen aan moet passen terwijl die gewoon goed staan. Iemand een oplossing hiervoor?
Ik kan hier via WiFi en via een T-Mobilesim wel gewoon inloggen op msn, het lijkt me dus toch iets met vodafone te maken hebben.Imperium schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:38:
Op WiFi en A/S internet werkt het ook niet. Ik denk dat de MSN Mobile servers plat liggen?
Dat staat er indirect hoorscorpio schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:12:
Misschien overbodig maar k lees het niet : pairen gaat van twee kanten dus de headset moet ook middels knopcombinatie klaargezet worden voor het paren
je moet ook luisteren naar een parrot.... haha dat terzijde...Gamepie56 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar problemen gezien met de tytn icm een parrot. Dat werkt gewoon niet.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
[ Voor 20% gewijzigd door Atomsk op 14-12-2007 17:02 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Vandaag gratis te downloaden (zal wel niet de pro-versie zijn lijkt me ?)Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:57:
hoi allen, heb een mooi programma gevonden dacht ik zo.
het heet Pocket informant Pro. het is zowel in het engels als in het nl te verkrijgen.
zie de volgende link naar een url hierover.
http://pocketland.nl/7096
[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 14-12-2007 17:27 ]
Ook even geprobeert en dit werkt inderdaad met vodafone.Frag1le schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:27:
Ik heb dan wel geen Kaiser maar een Vox en ook daar kan ik niet msnen via Windows Live Messenger.
Nu heb ik net Palringo geinstalleerd en hiermee kom ik wel direct en zonder problemen op MSN.
Het ligt dus niet aan vodafone. Ik denk dat MSN zelf de mobile client blokkeert ofzo.
Verwijderd
Thanks! Ik heb nu ook dit pakket, nu nog zien of het iets is.KeN. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:20:
[...]
Vandaag gratis te downloaden (zal wel niet de pro-versie zijn lijkt me ?)
http://www.handango.com/FreeAppFriday.jsp
EDIT: Hmm.. ziet er goed uit verder.
Heb 'm binnen en het scheelt mooi $ 35
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Is niet echt mogelijk voor zover ik weet enkel via exchange. Je kan mss eens proberen om de email niet op de server te laten staan en dan te syncen, dus als je de email download op je PDA, verwijder je hem ook dadelijk van de server, maar ben niet zeker of dit werktDeevay schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:51:
Is het echter mogelijk dat beide zaken netjes gesynchroniseerd worden?? Ik bedoel hiermee dat wanneer ik een mail ophaal met mijn PDA en ik deze onderweg lees, dit 's avonds als ik thuis kom ook het geval is wanneer ik de mail binnenhaal via Outlook. Nu is het zo dat de mail dan gewoon netjes opgehaald wordt en gepresenteerd als een nieuw bericht, maar dat heb ik dan al gelezen.
Of is deze functionaliteit enkel mogelijk met een Exchange-server ertussen??
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq