HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.342 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:49

Johnny E

Dôh !!

hier stond een overbodige reactie van mijn kant 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Johnny E op 12-12-2007 16:47 ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
We hebben het over iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Sir_Killalot schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:52:
[...]

Die schijnt niet goed te werken, waarom gebruik je niet de versie die op de bijgeleverde CD staat?
misschien heeft hij de Vario III, welk zonder tomtom komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
troyk schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:22:
[...]

Als je hebt geïnstalleerd ben ik erg benieuwd naar je ervaringen.
Ik heb Dutty's vorige Rom geprobeerd en ik vond het voornamelijk een Rom met teveel Bloatware die niet echt lekker soepel liep. Ben sowieso niet tevreden over de snelheid maar misschien ligt dat aan mijn huidige rom , de Sleuth Slim Rom met werkelijk niets er op of er bij.
Nou hij staat er op.. en ik moet zeggen... I'm impressed! het loopt allemaal een stuk soepeler, ik heb de touchflo cupe aanstaan dus dat loopt ook als een tiet. daarnaast heb ik de look bij de today screen wel teruggezet op HTC Home want dat vind ik toch het lekkerst ogen. maar de functionaliteit liegt er niet om!

Afbeeldingslocatie: http://fok.internix.be/thumb/guijxinlnyzsyeyhdhlt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fok.internix.be/thumb/zfalmedlbuuyvcghzloj.jpg

Dutty 7 RTM ROM met HTC look

Filmpje die ik net ff gemaakt heb incl touchflo Cube (gaat iets trager dan in het echt ivm hoge CPU load van capture programma ala 15 fps)

http://www.youtube.com/watch?v=cJTn6tOKyow

[ Voor 12% gewijzigd door Imperium op 12-12-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

zeg even wanneer je het bekeken hebt, ik zie net dat mn pa's telefoon nr open en bloot te zien in
Edit 't filmpje dan... Better safe than sorry ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Nieuw filmpje geupload ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Imperium op 12-12-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Heb je dat capturen met Pocket Controller gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Yup, prima toch?

[ Voor 70% gewijzigd door Imperium op 12-12-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Ben je waarschijnlijk net voor geweest :)
Ik heb de No-cube versie geïnstalleerd en deze werkt inderdaad verbluffend snel, in ieder geval stukken beter dan mijn vorige SLeuth Rom. Ik zie dat je wel weer de normale zwart / grijze skin hebt geïnstalleerd , die er overigens een stuk beter uitziet.

Vooralsnog weinig problemen maar ik houd je op de hoogte :)

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wees gerust, het is geen vario o.i.d. gewoon een standaard htc toestel :) tomtom die erbij zat geinstalleerd en werkt inderdaad maar zoals al eerder gezegd heb ik een complete versie liggen, maar de vraag is of deze soepel loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reg. datum: 11 februari 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Kan iemand me soms snel even vertellen of de basis-layout (desktop-look/layout) van de orange versie kan veranderd worden naar de gewone HTC versie en hoe dit moet?

Zoja wat zijn de nadelen?

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:39
pff , ben op zoek naar een tooltje dat mijn traybar volledig kan weghalen

De trays zijn allemaal al weg , maar als je activesync opstart bv , dan komt hij vanzelf terug

Dit heb ik reeds geprobeerd , maar deze key is nt aanwezig in register

I've searched for months for an answer to removing the system tray on WM5 & WM6

Edit your registry:

HKEY_LOCAL_MACHINE/ Software/ HTC/ Trayapplt

Export the Trayapplt string just to be safe you can merge it back if you change your mind.

Once exported delete the Trayapplt string completely and then soft reset your device.

System tray gone and the space is usable

Enjoy

dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:16:
wees gerust, het is geen vario o.i.d. gewoon een standaard htc toestel :) tomtom die erbij zat geinstalleerd en werkt inderdaad maar zoals al eerder gezegd heb ik een complete versie liggen, maar de vraag is of deze soepel loopt
De TT versie op de CD is een volledige versie, alleen krijg je er maar 1 stad naar keuze bij ;)

Je kan gewoon je huidige kaarten gebruiken of nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of downloaden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb naar alle tevredenheid een Tytn II. Wil nu een VPN verbinding opzetten naar mijn werk. Dit lukt allemaal. Alleen hebben wij een intranet intern draaien, die niet in de authorative DNS servers zit. Ik zou deze graag in een soort van host bestandje op de Tytn willen zetten. Weet iemand hoe dit moet? Ik heb al wat gegoogled en ben alleen een oud tooltje genaamd pocket hosts tegen gekomen, wat niet op de Tytn draait. Bedankt voor elke hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allen, heb een mooi programma gevonden dacht ik zo.
het heet Pocket informant Pro. het is zowel in het engels als in het nl te verkrijgen.
zie de volgende link naar een url hierover.

http://pocketland.nl/7096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Laatst online: 10-09 14:59
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook bij het toevoegen van een sim-contact in plaats van telefoonnummer of nummer, de brakke vertaling "aantal" staan? En hoe is dit te fiksen naar normaal nederlands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Worrum schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:10:
Misschien een stomme vraag, maar hebben jullie ook bij het toevoegen van een sim-contact in plaats van telefoonnummer of nummer, de brakke vertaling "aantal" staan? En hoe is dit te fiksen naar normaal nederlands :P
Niet te fixen, en dus een van de vele irritante rare vertalingen in de NL versie. Lang leve wwe:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worrum
  • Laatst online: 10-09 14:59
DaSaN schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:26:
[...]

Niet te fixen, en dus een van de vele irritante rare vertalingen in de NL versie. Lang leve wwe:P
Hmmmmm, hoe makkelijk is het om over te stappen naar engels? En hoe doe ik dat zo 1..2..3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worrum schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:10:
A powerfull tool <> een machtig stuk gereedschap
a converter <> een bekeerling
composite video <> samengestelde video

Und so weiter. Ik lees handleidingen altijd om zulk soort dingen. >:)

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Welke custom rom met niet te veel rotzooi 3d party appz er op is lekker snel en up 2 date?

Die rom van Dutty is volgeladen met appz zie ik.

Verwijderd

Misschien een domme vraag :? , maar kan ik gewoon mappen van tomtom erop zetten die ook op een tomtom xl of op een ander toestel van tomtom zit. Of is dit zoiets als een palm. Weet niet of dat verschillende besturings systemen zijn.

En waar zet ik de mappen, in een aparte map of zo.

Danny

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Vraagje:

Als ik mijn mobiel aansluit te syncen met pc en dus ook met outlook, krijg ik het volgende melding:
Error: registerd owner name does not match that in device's owner information. Make sure that is exactly the same.

Register owner naam, weet ik waar die is maar waar kan ik die andere gegevens veranderen?

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Als je agenda punten toevoegd aan je agenda, dan zie je dat op je "home" tabblad, alleen is er een mogelijkheid om meer punten van die dag te zien, nu zie ik er steeds maar 1. Een paar reacties hierboven zie je een afbeelding, daar kan je precies zien wat ik bedoel..

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:30
In hoeverre kan ik m'n TyTN II vervoeren in m'n broekzak? Er zitten geen sleutels e.d. in m'n broekzak, echt alleen die telefoon.. Geen screenprotector.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Gamepie56 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:49:
In hoeverre kan ik m'n TyTN II vervoeren in m'n broekzak? Er zitten geen sleutels e.d. in m'n broekzak, echt alleen die telefoon.. Geen screenprotector.
Als je verder niks in je broekzak hebt gaat dat prima. Ik zou voor de zekerheid wel een screenprotector gebruiken voor het geval er bv een zandkorreltje oid tegen het scherm aanschuurt in je broekzak (het is geen steriele omgeving :P)
Zonder zal wellicht lang goed gaan maar ik heb het idee dat je tzt toch wel sporen gaat zien. Ik heb na een week of 3 gebruik ook al 2 zeer lichte sporen in de screenprotector staan, en dan vervoer ik hem niet eens altijd in m'n (verder ook lege) broekzak maar vaak in z'n beschermhoes in m'n jas.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• attiks
  • Laatst online: 20-12-2021
Heb me er ook maar eentje aangeschaft, maar ik mis iets, vroeger (Ipaq 3970) op m'n PDA kon ik vanuit mijn contacts (of kalender?) rechtstreeks een route plannen met behulp van TomTom, maar ik vind deze functie niet terug, iemand enig idee of dit
a/ nog bestaat?
b/ op te lossen is met een extra tooltje?

PS: Zo juist ontdekt dat het omgekeerd wel werkt, je kan vanuit TomTom bij Navigate To kiezen voor adresboek, had toch graag de omgekeerde richting ook gezien

[ Voor 23% gewijzigd door attiks op 13-12-2007 11:13 . Reden: halve oplossing :/ ]

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Gamepie56 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 08:49:
Kan zeker, ik heb em ook altijd in m'n broekzak en er is nog niets mis mee. Heb er wel een screenprotector op. Is denk ik ook wel aan te raden. Voor de rest moet je uitkijken voor stof! Ik heb een paar oude broeken waar de broekzakken (gewassen of niet) toch wat meer stof afstaan dan mijn nieuwe broeken. Daardoor heb ik nu volgensmij wat stof achter het beschermglaasje van de videobellen camera zitten.

• Boyd
Nedra schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:30:
[...]

Voor de rest moet je uitkijken voor stof! Ik heb een paar oude broeken waar de broekzakken (gewassen of niet) toch wat meer stof afstaan dan mijn nieuwe broeken. Daardoor heb ik nu volgensmij wat stof achter het beschermglaasje van de videobellen camera zitten.
Hoe voorkom ik stof ;)? Daarnaast gebruik ik die camera voorop niet, videobellen is te duur, 9 van de 10 keer is er geen 3g beschikbaar daarvoor :P

Verwijderd

Onlangs heb ik Route 66 navigate for pocket pc aangeschaft. Nu wilde
ik deze installeren op mijn HTC TYTN2, maar dit lukt niet. Ik heb mijn
geheugenkaart in mijn HTC, en mn HTC is via een USB kabel verbonden
met mijn pc. Wanneer ik wil installeren (na de kaartselectie
uitgevoerd te hebben) zegt het programma: "Sluit uw geheugenkaart
Lezer/Schrijver aan op een USB poort van uw pc en steek uw
Geheugenkaart erin."

Betekend dit dat ik dit programma niet kan installeren met de
geheugenkaart in mijn HTC, en dat ik een aparte geheugenkaart lezer
aan moet schaffen om de routekaarten op mijn geheugenkaart te krijgen?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 21:13 ]

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Deel 6 alweer :*) jeemig...heb dit toestel al een tijdje maar heb nu het volgend probleem...
Heb voor het eerst een hard reset moeten geven en de boel er opnieuw opgezet.
Nu heb ik sindsdien dat ie maar zo verbinding heeft gemaakt met GPRS ...uit zichzelf :?
Ik zie dat die verbinding dan al een uur of 6 aanstaat en dat ie dat dus 's nachts heeft gedaan, doe hem uit en zoek me de pleures naar de reden.

Alle vindbare auto-update's (zoals het weer etc) staan allemaal uit...HSDPA ook uitgezet
Ik heb geprobeerd alles te lezen maar 6 delen had ik niet op gerekend..ben een eind gekomen mar vind er niets over. iemand die het zo weet?
Want telkens GPRS aanzetten is niet de bedoeling.

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Verwijderd

scorpio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:02:
Deel 6 alweer :*) jeemig...heb dit toestel al een tijdje maar heb nu het volgend probleem...
Heb voor het eerst een hard reset moeten geven en de boel er opnieuw opgezet.
Nu heb ik sindsdien dat ie maar zo verbinding heeft gemaakt met GPRS ...uit zichzelf :?
Ik zie dat die verbinding dan al een uur of 6 aanstaat en dat ie dat dus 's nachts heeft gedaan, doe hem uit en zoek me de pleures naar de reden.

Alle vindbare auto-update's (zoals het weer etc) staan allemaal uit...HSDPA ook uitgezet
Ik heb geprobeerd alles te lezen maar 6 delen had ik niet op gerekend..ben een eind gekomen mar vind er niets over. iemand die het zo weet?
Want telkens GPRS aanzetten is niet de bedoeling.
Kun je volgens mij uitzetten met het progje " Kaisertweak " dat in het begin van de topics wordt besproken.

• scorpio
Dank je , was vergeten te vermelden dat ik de kaisertweak er al in heb , maar die schakelt hem uit na ingestelde tijd, doet ie perfect. 8)
Probleem is dat de verbinding zomaar aangaat...K zal wel ff kijken nu je het noemt of ik de meest recente kaisertweak wel heb ..is al weer tijdje geleden .

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
scorpio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:17:
Dank je , was vergeten te vermelden dat ik de kaisertweak er al in heb , maar die schakelt hem uit na ingestelde tijd, doet ie perfect. 8)
Probleem is dat de verbinding zomaar aangaat...K zal wel ff kijken nu je het noemt of ik de meest recente kaisertweak wel heb ..is al weer tijdje geleden .
Ja, heb ik ook wel eens. Je zou een of ander netwerkactiviteit-logprogramma moeten hebben om uit te vinden wat dat veroorzaakt. Aan de andere kant heb ik niet het idee dat de accu sneller leeg gaat omdat er een dataconnectie aanstaat.
Het automatisch uitschakelen van de dataconnectie werkt ook niet altijd bij mij. Soms gaat het te snel (in IE vooral) en wanneer ik de tytn op standby zet, blijft de dataverbinding meestal in stand.

_██_
(ಠ_ృ)

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:19:
Reg. datum: 11 februari 2007
--------------------------------------------------------------------------------
Kan iemand me soms snel even vertellen of de basis-layout (desktop-look/layout) van de orange versie kan veranderd worden naar de gewone HTC versie en hoe dit moet?

Zoja wat zijn de nadelen?

Merci
Geen idee, misschien kun je het proberen met dit programma 'HTC Home Customizer'. Heb zelf ook t-mobile editie maar heb meteen Tytn II rom erop gezet. Werkt prima hier.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

heb je de synchronisatie opties van al je email accounts doorgelopen? Daar zit t em vaak in. Windows Live, (messenger), zal ook je email account activeren en deze eens in de zoveel tijd willen synchroniseren via internet... kijk daar eens naar? En dan alle email accounts bij langs gaan. Ik had er ook eentje staan op: downloaden als er een bericht arriveert. Dit veroorzaakt, dat de data verbinding dus continue open moet staan. Een verbroken verbinding wordt dus meteen dezelfde seconde weer open gezet.

Ohja,, voor degene met Tomtom, en wie soms te hard rijd.. je kunt ook mobiele flitsers downloaden en alle up to date flitspalen:

Mobiele flitsers:
http://www.flitsservice.nl/phpBB/viewtopic.php?t=38991

Flitspalen:
http://www.flitspaal.nl/ --> zie POI downloaden (eerst registreren dus)

• Jieve
Jieve schreef op donderdag 13 december 2007 @ 03:52:
Als je agenda punten toevoegd aan je agenda, dan zie je dat op je "home" tabblad, alleen is er een mogelijkheid om meer punten van die dag te zien, nu zie ik er steeds maar 1. Een paar reacties hierboven zie je een afbeelding, daar kan je precies zien wat ik bedoel..
Niemand een idee ofzo?

• Zhadum

Zhadum

Folding & Einstein@home

Gewoon zoeken in deze topic en je had het al gevonden :-) maar maakt niet uit, ik denk dat je die bedoeld . Zie kopje Agenda ;) Succes

@ Imperium Rom werkt goed snel, hij zit wel aardig vol programma.

Ik ben benieuwd wat voor gratis spelletjes jullie op je mobiel hebben en natuurlijk waar die te vinden zijn? Sudoku of Teteris achtige spellen lijken me erg leuk :)

[ Voor 29% gewijzigd door Zhadum op 13-12-2007 14:52 ]

• Chutney
Zhadum schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:49:
[...]

Gewoon zoeken in deze topic en je had het al gevonden :-) maar maakt niet uit, ik denk dat je die bedoeld . Zie kopje Agenda ;) Succes

Ik ben benieuwd wat voor gratis spelletjes jullie op je mobiel hebben en natuurlijk waar die te vinden zijn? Sudoku of Teteris achtige spellen lijken me erg leuk :)
ben ook opzoek naar teteris :D

Verwijderd

Weet iemand toevallig of ik de kaarten van mij HTC P3300 kan gebruiken op de HTC TyTN II?

• Jieve
Zhadum schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:49:
[...]

Ja,dat bedoelde ik... Erg bedankt.

@ djelgrande

Ik neem aan dat je bedoeld de kaarten van je TT?
Je akn het toch gewoon proberen, zie je snel genoeg of het werkt of niet...

[ Voor 10% gewijzigd door Jieve op 13-12-2007 15:12 ]

Verwijderd

scorpio schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:17:
Staat je weather of QuickGPS niet op auto-update??

ok weer had je al gevonden, ik moet beter lezen.....
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:03:
Weet iemand toevallig of ik de kaarten van mij HTC P3300 kan gebruiken op de HTC TyTN II?
gvd ik ben wel weer lekker bezig zeg....sorry voor dubbel...

Welke kaarten bedoel je?? TT kaarten?? Ja mits je de juiste activatiecode hebt. Geheugenkaartjes? Ja, mits het MicroSD is....

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 15:30 ]

Verwijderd

mijn screenprotector is al overleden, iets te grote vingers zal ik maar zeggen.. ;) iemand een linkje waar je deze goedkoop kan bestellen?

• Sir_Killalot
tik is screenprotector bovenin bij quicksearch of Google zou ik zeggen..

• Jieve
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:36:
mijn screenprotector is al overleden, iets te grote vingers zal ik maar zeggen.. ;) iemand een linkje waar je deze goedkoop kan bestellen?
www.pdashop.nl
www.gsmplaza.nl

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 21:59
Weet iemand welke instellingen ik moet gebruiken om mijn hotmail te kunnen checken op mijn tytn?
Lukt me namelijk nog niet. Vraagt naar gegevens, maar geeft steeds de melding dat ik instellingen moet controleren.

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:49
Kan je wel middels gprs/wifi surfen e.d. ?

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 21:59
ja zo kan het wel, maar zou het graag downloaden in mijn sms/mms/emailbox
Is dat ook mogelijk?

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:49
geen probleem als ik me aanmeld via de live services/msn kan ik zonder problemen m'n mail lezen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:24:

Welke kaarten bedoel je?? TT kaarten?? Ja mits je de juiste activatiecode hebt. Geheugenkaartjes? Ja, mits het MicroSD is....
Ja excuses, ik bedoel de TT mappen ja. Ik heb de TyTN nog niet binnen, maar wilde het even weten. Ik heb gewoon een legale TT6 met een code, alleen deze is al geactiviteerd bij die HTC P3300...ik hoop het dat het werkt... niemand hier dus nog ervaring mee :)

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:35:
[...]

Ja daar heb ik ook last van. Soms moet ik wel 15x op aanmelden drukken voordat ik eindelijk ingelogd ben..
Ik kom nu helemaal niet meer ingelogd op msn... (via de kaiser. ook niet mbv AS internet verbinding)... op de pc doet msn het prima... wtf? ik heb Vodafone btw

Verwijderd

Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:51:
[...]

Ik kom nu helemaal niet meer ingelogd op msn... (via de kaiser. ook niet mbv AS internet verbinding)... op de pc doet msn het prima... wtf? ik heb Vodafone btw
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, ook Vodafone..

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie net dat die alu/leather cases toch in NL te krijgen zijn :). Bij pdashop(.nl)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:16:
[...]

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, ook Vodafone..
ff de klantenservice bellen. ogenblikje

1. over msn.... volgens de afdeling Data is het wellicht een blacklist van microsoft die de Vodafone proxy tegenhoud. Vodafone komt binnenkort met een eigen msn applicatie die dat omzeilt. maar dat is wel vreemd aangezien als ik internet via Active Sync dus met vodafone internet uit. dan heb ik alsnog die melding... zelfs met WiFI doet ie het niet... mischien toch niet vodafone related?

2. dataverkeer. gemiddeld verbruik is 5!!! MB. dus 10x = 50. (omfg?) je kan dr een keer met 2 gb overheen en dr is niks aan de hand. maar is het 3x constant nemen ze contact met je op voor een ander abbo. je hoeft dan alsnog op dat moment niks te betalen

[ Voor 61% gewijzigd door Imperium op 13-12-2007 20:00 ]

Verwijderd

Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]

1. over msn.... volgens de afdeling Data is het wellicht een blacklist van microsoft die de Vodafone proxy tegenhoud. Vodafone komt binnenkort met een eigen msn applicatie die dat omzeilt. maar dat is wel vreemd aangezien als ik internet via Active Sync dus met vodafone internet uit. dan heb ik alsnog die melding... zelfs met WiFI doet ie het niet... mischien toch niet vodafone related?
Internet met Vodafone gaat via een proxy. Het ip-adres van die proxy staat op een respectabel aantal blacklists.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:54:
Onlangs heb ik Route 66 navigate for pocket pc aangeschaft. Nu wilde
ik deze installeren op mijn HTC TYTN2, maar dit lukt niet. Ik heb mijn
geheugenkaart in mijn HTC, en mn HTC is via een USB kabel verbonden
met mijn pc. Wanneer ik wil installeren (na de kaartselectie
uitgevoerd te hebben) zegt het programma: "Sluit uw geheugenkaart
Lezer/Schrijver aan op een USB poort van uw pc en steek uw
Geheugenkaart erin."

Betekend dit dat ik dit programma niet kan installeren met de
geheugenkaart in mijn HTC, en dat ik een aparte geheugenkaart lezer
aan moet schaffen om de routekaarten op mijn geheugenkaart te krijgen?
Nevermind, opgelost.

• scorpio
K ben nu alles bij langsgeweest en kon bij windows live nog " synchroniseren " uitzetten (dank voor de tip _/-\o_ ) , hopen dat het geholpen heeft en heb nog wel een soft reset gegeven.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Zou vodafone wellicht express live messenger blokkeren? Ze komen nl met hun eigen betaalde msn variant en dit neemt natuurlijk niemand als je dit al via de normale gratis weg kon doen? http://www.pocketinfo.nl/...-messenger-aanbieden.html

[ Voor 26% gewijzigd door marco899 op 13-12-2007 22:44 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

marco899 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:44:
Zou vodafone wellicht express live messenger blokkeren? Ze komen nl met hun eigen betaalde msn variant en dit neemt natuurlijk niemand als je dit al via de normale gratis weg kon doen? http://www.pocketinfo.nl/...-messenger-aanbieden.html
Dat is toch gewoon live messenger, je betaald alleen voor het online zijn.

Vodafone gaat Windows Live Messenger - voorheen MSN Messenger - gratis aanbieden aan prepaid klanten en abonnees. Het is via het Vodafone Live!-menu te downloaden op telefoons die daarvoor geschikt zijn (we nemen aan dat dit alleen Windows Mobile-toestellen zijn). Tot 31 december 2007 kunnen de Vodafone-klanten gratis chatten via deze applicatie. Daarna blijft het alleen gratis voor klanten die een Zorgeloos Internet BloX hebben.

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:37:
[...]

Dat is toch gewoon live messenger, je betaald alleen voor het online zijn.

Vodafone gaat Windows Live Messenger - voorheen MSN Messenger - gratis aanbieden aan prepaid klanten en abonnees. Het is via het Vodafone Live!-menu te downloaden op telefoons die daarvoor geschikt zijn (we nemen aan dat dit alleen Windows Mobile-toestellen zijn). Tot 31 december 2007 kunnen de Vodafone-klanten gratis chatten via deze applicatie. Daarna blijft het alleen gratis voor klanten die een Zorgeloos Internet BloX hebben.
Ja leuk, maar ik heb dus een zakelijk abonnement met 3g ondersteuning waarmee ik op live messenger kon. Dat is dus geen bloX en volgens de voorbeelden zou ik nu zo'n beetje dit gaan betalen:
Anderen kunnen voor 75 eurocent per 15 minuten zoveel chatten als ze willen. De kosten kunnen dus hard oplopen, als je verspreid over de dag blijft doorgaan met chatten: 10 uur gebruik kost dan maar liefst 60 euro per dag! Reden temeer om dan maar liever de Zorgeloos Internet BloX af te sluiten of te kiezen voor sms.
Maar ik heb nog even verder gegeken en ik denk dat er een probleem is bij vodafone. Instellingen kan je tijdelijk niet downloaden via het servicenummer, rekeninginfo is op dit moment niet beschikbaar en vodafone live is ook niet bereikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door marco899 op 13-12-2007 23:48 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook een HTC TytnII (joepie) superding, stukken beter dan mn Qtek 9090 die ik had. Het verschil is echter dat ik met mn Qtek wel op MSN kwam (via WiFi en GPRS). Ik kom met mn HTC niet op MSN. Ik krijg de volgende melding:
Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw
Deze melding krijg ik zowel via WiFi als GPRS.
Tevens heb ik geprobeerd via een niet-Hotmail account en een Hotmail-account in te loggen. In beide gevallen kreeg ik deze error. Is iemand hiermee bekend? Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vodafone toevallig zeker ?
Anders lees je even een aantal posts terug.. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 14-12-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:19

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Mochten er mensen nog steeds (johnwoo?) problemen hebben dat mailtjes en smsjes halverwege of lager in het bericht geopend worden:

code:
1
\HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Navigation\4-Way Nav = 1

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Laatst online: 10-05-2022
Denken sommige mensen dat Vodafone express een service als Windows Live zou blokeren ?

Dat zullen gebruikers toch nooit accepteren? Heb je een duur toestel met een niet al te goedkoop abo en dan zal Vodafone eenzijdig even de werking van het eea aanpassen. Daar hoef je als gebruiker toch geen genoegen mee te nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Laatst online: 10-05-2022
Twee vragen over buttons.
1. In het standaard mail programma van WM6 heb je onderaan het scherm de softkeys staan. Momenteel zijn dit "Delete" en "Menu". Ik wil dit graag aanpassen naar "Send/Recieve" en "Menu". Dit lijkt mij veel efficiënter. Is hier al een oplossing voor ?

2. In TomTom Nav. zou ik graag de hardware buttons willen aanpassen.
vb.: Scrollwheel gebruiken voor in- en uitzoomen.
vb.: Huidige locatie markeren als destination (handig als je na een paar uur je auto terug wil vinden).
enz.
Wat zijn hier de mogelijkheden voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Laatst online: 06:38
Bij de camera opties kan je kiezen voor opslag op het geheugen van de tytn II of om mijn externe mini sd kaartje. Wanneer ik foto's maak en deze heb ingesteld op opslaan op intern geheugen dan worden deze perfect opgeslagen. Wanneer ik een foto maak en aangegeven heb dat deze moeten worden opgeslagen op het extern geheugen worden deze niet opgeslagen.

Iemand met het zelfde probleem? En al een fix voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:25
Vorige week mijn TyTN2 in gebruik mogen nemen. Moet zeggen dat het een heerlijk apparaat is om mee te werken. 't Heeft mij alleszins aangenaam verrast toen ik er voor het eerst een in handen had.
Ik heb een groot deel van de eerdere topics doorgelezen en ook deze goed doorgespit dus informatie voldoende.
Wat ik echter zo snel niet kan terugvinden, is een antwoord op deze vraag:

Ik maak op mijn laptop gebruik van zowel Outlook als Thunderbird voor mail. Outlook voor de zakelijke mail en "serieuze", semi-zakelijke prive-mail. Thunderbird gebruik ik voor de overige accounts, zoals GMail e.d.

In Outlook 2007 heb ik twee emailaccounts aangemaakt, beide met POP3. Daarom krijgen beide ook een eigen agenda, waarvan ik er maar een gebruik.

Op m'n TyTN2 kan ik prima POP3-accounts configureren en laten binnen halen, zonder dat berichten van de server verwijderd worden.

Is het echter mogelijk dat beide zaken netjes gesynchroniseerd worden?? Ik bedoel hiermee dat wanneer ik een mail ophaal met mijn PDA en ik deze onderweg lees, dit 's avonds als ik thuis kom ook het geval is wanneer ik de mail binnenhaal via Outlook. Nu is het zo dat de mail dan gewoon netjes opgehaald wordt en gepresenteerd als een nieuw bericht, maar dat heb ik dan al gelezen.

Of is deze functionaliteit enkel mogelijk met een Exchange-server ertussen??

Verder had ik vanochtend het probleem dat ik door een collega gebeld werd in de auto, waar de PDA is verbonden met mijn Parrot CK3100. Na het beëindigen van het gesprek begon ineens mijn CK3100 rond te zingen in de auto, wat zwaar irritant is. Heeft iemand iets dergelijks al meegemaakt en een oplossing/remedie?? Firmware van de CK3100 is 4.16 zag ik. Uit de website van Parrot blijkt 4.16d de laatste versie te zijn. Straks maar even controleren welke ik precies heb, hoewel de release notes niets zeggen over rondzing-issues...

[ Voor 5% gewijzigd door Deevay op 14-12-2007 08:57 ]

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Ik heb tot nu toe alleen nog maar problemen gezien met de tytn icm een parrot. Dat werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
DUX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 04:37:
Mochten er mensen nog steeds (johnwoo?) problemen hebben dat mailtjes en smsjes halverwege of lager in het bericht geopend worden:

code:
1
Dit is onder WM6 en de standaard HTC ROM ook de default value, De waarde kun je wel aanpassen met verschillende tweak tools zoals KaiserTweak. Deze tweak werkt dus niet *goed*.. het scrollt te veel regels tegelijk. Tot dusver nog geen oplossing voor het TE veel scrollen gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:
Ik heb tot nu toe alleen nog maar problemen gezien met de tytn icm een parrot. Dat werkt gewoon niet.
Ik heb Tytn II werkend op Parrot 3100 en 3400....zonder noemenswaardige problemen...wel alle andere gepairde toestellen eruit gemikt....dat misschien optie?
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:02:
[...]

Ja excuses, ik bedoel de TT mappen ja. Ik heb de TyTN nog niet binnen, maar wilde het even weten. Ik heb gewoon een legale TT6 met een code, alleen deze is al geactiviteerd bij die HTC P3300...ik hoop het dat het werkt... niemand hier dus nog ervaring mee :)
Heb in verleden zelfde legale kaarten tot 3 maal toe op ander device geactiveerd, zonder problems..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostBurn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 15:16
ik gebruik de Tynt II nu een paar dagen, gister heb ik er TomTom opgezet werkt prima maar ik loop toch tegen een probleempje op.
na 10 minuten navigireren zonder het schermpje te hebben geraakt wordt deze automatish gelockt dit aangezien er bedrijfs email opstaat. ik moet dan dus weer de unlock code intikken, dit werkt niet echt natuurlijk.
heeeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Imperium schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:36:
[...]

2. dataverkeer. gemiddeld verbruik is 5!!! MB. dus 10x = 50. (omfg?) je kan dr een keer met 2 gb overheen en dr is niks aan de hand. maar is het 3x constant nemen ze contact met je op voor een ander abbo. je hoeft dan alsnog op dat moment niks te betalen
Ongeveer een week geleden heb ik contact gehad met vodafone over die proxy: en die is dus niet per se nodig. Dus schakel die proxy lekker uit!

Zie ook mijn bericht in het data-abo topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede tytn2 bezitters,

ik zou graag touchcube op mijn device hebben, heb ook alles zo geinstalleerd als beschreven in eerdere posts.
maar helaas ik kan hem ook na diverse softresettes nergens vinden.
vergeet ik iets te doen ?

wie kan mij helpen.

ps. zie ook nergens dat icoon onderaan in het midden dat er zou moeten staan om cube mee te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:08:
[...]

Ik heb Tytn II werkend op Parrot 3100 en 3400....zonder noemenswaardige problemen...wel alle andere gepairde toestellen eruit gemikt....dat misschien optie?

[...]
Dan wordt je waarschijnlijk niet zo vaak gebeld :P.. bij mij gaan 8 van de 10 telefoontjes goed zegmaar, maar 2 van de 10 gaan niet goed, deze gaan niet meer over de parrot, maar over de telefoon. Dus zodra ik weg ben gaat het nog even goed, maar bij telefoontje nummer 5 ongeveer, dan gaat het fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
marco899 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:46:

Maar ik heb nog even verder gegeken en ik denk dat er een probleem is bij vodafone. Instellingen kan je tijdelijk niet downloaden via het servicenummer, rekeninginfo is op dit moment niet beschikbaar en vodafone live is ook niet bereikbaar.
Net m'n KPN sim vervangen door die van Vodafone en inderdaad hetzelfde probleem. Ik hoop dat dit gewoon opgelost wordt en ik niet één of andere java msn messenger moet downloaden. Ik neem tenminste aan dat dat de Vodafone versie is, want deze is zo te zien meer bedoeld voor smartphones, niet voor ppc.
De live.vodafone.com portal is trouwens ook offline, dus ik denk dat er inderdaad een storing is.

Andere dingen die opvallen:
- HSDPA snelheid is ok.. haalde net 75kb/s (600kbps). Dat was binnen kantoor, dus wellicht kan het nog beter.
- De "ophangen" knop heeft nu een andere functie als bij KPN. Je kunt er direct de dataverbinding mee aan/uitzetten. Bij KPN sprong je alleen naar home hiermee.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ook maar weer 's een vraag:

Zag van de week mijn oude BT-headsetje (Ergenic BT- 001) liggen:

Afbeeldingslocatie: http://www.galileu.co.uk/img/produtos/b_ergenic_bt001_headset.jpg

..en probeerde deze te pairen met mijn Titaan. BT aan, nieuw appaat toevoegen etc.
Headset wordt gewoon gevonden, maar als ik de passkey intoets (0000 standaard) duurt het ongeveer een minuut tot 'ie met de boodschap komt dat het niet lukt.

Komt dit iemand bekend voor / heeft iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
Misschien overbodig maar k lees het niet : pairen gaat van twee kanten dus de headset moet ook middels knopcombinatie klaargezet worden voor het paren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

DUX schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 04:37:

code:
1
Jah, die "oplossing" heb ik ook gevonden... Maar die is niet echt bevredigend, het verandert alleen de manier waarop de navigatietoets wordt gebruikt: ipv een pagina scrollen, scroll je nu tussen links. En omdat pocket outlook blijkbaar een keer een virtuele "key-down" geeft bij openen van een bericht, kom je nu dus op de eerste link terecht ipv een pagina naar beneden.

Ik gebruik deze oplossing nu wel, maar zou m'n keypad liever gewoon voor scrollen gebruiken (ik tap wel gewoon op de links, ding heeft niet voor niets een touchscreen). Een betere oplossing zou zijn om die "key-down" uit pocket outlook te halen. Misschien eens wat proberen met Visual Studio, bijvoorbeeld door dat message venster te subclassen en de key-down te onderdrukken (of zelf een key-up te geven)...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:17:
[...]

Dan wordt je waarschijnlijk niet zo vaak gebeld :P.. bij mij gaan 8 van de 10 telefoontjes goed zegmaar, maar 2 van de 10 gaan niet goed, deze gaan niet meer over de parrot, maar over de telefoon. Dus zodra ik weg ben gaat het nog even goed, maar bij telefoontje nummer 5 ongeveer, dan gaat het fout.
Daar heb je gelijk in....ik krijg geen 10 telefoontjes per dag over mijn carkit....is het misschien optie om keer te kijken of na 5 telefoontjes opnieuw aanmelden helpt ?? Tis maar idee maar ik besef ook dat dat ding natuurlijk gewoon moet werken.....Parrot is niet scheutig met software oplossingen/updates, lijkt wel HTC of HP ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
zoals meerdere heb ik ook problemen met MSN en vodafone.
Ik kom ook niet meer online ?Zullen ze zoals ook vermeld toch echt op een blacklist staan ?Wel beetje jammer zeg maar dit was 1 van de reden om de TyTn2 aan te schaffen :(

Btw de TyTn2 gaat sowieso terug, want het wegvallen tijdens het bellen kan niet worden opgelost, dus ga maar eens opzoek naar leuk alternatief wat ik tot op heden nog niet gevonden heb :(

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Laatst online: 08-09 11:32
Ik heb dan wel geen Kaiser maar een Vox en ook daar kan ik niet msnen via Windows Live Messenger.
Nu heb ik net Palringo geinstalleerd en hiermee kom ik wel direct en zonder problemen op MSN.
Het ligt dus niet aan vodafone. Ik denk dat MSN zelf de mobile client blokkeert ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:54:
Vodafone toevallig zeker ?
Anders lees je even een aantal posts terug.. ;)
Ik kan echt wel lezen hoor, maar feit is dat er verder alleen wordt ingegaan op Messenger over GPRS. WiFi echter staat geheel los van Vodafone, dus zou gewoon moeten werken. Echter, ik krijg de meldingen zoals ik in mijn vorige post heb vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net weer in de Vodafone shop geweest, andere verkoper achter de balie en opeens kunnen ze hem wel voor een redelijk prijs aanbieden :)

8 maanden lang 27,50 (50% korting, dus 13,75) + Internet Blox (9,50) 2 jaar lang en dan 70 euro toestel.. :)

Na de 8 maanden kun je downgraden naar 22,50 zegt hij, met een eenmalige prijs van 20 euro.

En hij zegt dat de Internet Blox nu 'echt onbeperkt' is 'aangezien het toch heel moeilijk te controleren is' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Het vodafone + msn Messenger probleem is een bekende.

OP het XDA developer forum spreken ze van een opzettelijke blokkering van MSN door Vodafone, dit omdat Vodafone bezig is met een eigen universele MSN messenger.

Tot het uitbrengen van deze tool zal IM met Live Messenger niet mogelijk zijn.

Disclaimer: Ik heb nog geen bewijzen van Vodafone zelf , maar het is een structureel probleem bij vodafone gebruikers, dus er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troyk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:06:

OP het XDA developer forum spreken ze van een opzettelijke blokkering van MSN door Vodafone, dit omdat Vodafone bezig is met een eigen universele MSN messenger.

Disclaimer: Ik heb nog geen bewijzen van Vodafone zelf , maar het is een structureel probleem bij vodafone gebruikers, dus er zal ongetwijfeld een kern van waarheid inzitten.
Hoe verklaar je dan dat een niet-branded HTC toestel via WiFi ook niet wil aanmelden op MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
troyk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:06:

Als je het XDA forum goed had gelezen had je ook gelezen dat mensen met T-Mobile UK problemen hebben. Tevens werkt een ander programma (bijv Palringo) dan Live Messenger wel gewoon via GPRS van Vodafone. Of vodafone blokkeert dus specifiek de messenger executable (kan dat uberhaupt?) Terwijl ze nu zelf via LIVE Windows Live Messenger aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Op WiFi en A/S internet werkt het ook niet. Ik denk dat de MSN Mobile servers plat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Imperium schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:38:
Op WiFi en A/S internet werkt het ook niet. Ik denk dat de MSN Mobile servers plat liggen?
Hoe verklaar je dan het feit dat ik wel op m'n mobiel met Palringo op MSN kom?
En heeft msn servers voor mobiele gebruikers dan (alleen voor Mobile Live Messenger)?
Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Wat zijn jullie downloadsnelheden voor Vodafone Live! ? Ik heb hem net op me pc aangesloten en speedtest.nl gedaan maar dan haal ik dus 15 - 20 KB. Dat komt dus totaal niet in buurt van wat Vodafone beloofd

"Vodafone levert een snelheid van 1800 Kbps voor downloaden en 64 Kbps voor uploaden."

Bij jullie ook zo traag? Maak wel verbinding met HDSPA.
Maar dit vind ik wel onaanvaartbaar. Internet absoluut niet lekker met deze snelheden.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn hotmail niet checken via IE, een probleem met die cookies zegt ie, en dat ik die instellingen aan moet passen terwijl die gewoon goed staan. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Weet er soms iemand of er een mobile versie for de tytn ll bestaat, evenwaardig aan het pc prog "Contivity VPN Client". Ik gebruik dit nu op mijn pc om dan via een secureID in te loggen op het intranet van het werk. Moest dit prog nu bestaan met SecureID input zou ik ook via tytn ll kunnen inloggen...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:51:
Ik kan mijn hotmail niet checken via IE, een probleem met die cookies zegt ie, en dat ik die instellingen aan moet passen terwijl die gewoon goed staan. Iemand een oplossing hiervoor?
Deze link al geprobeerd?

http://mobile.msn.com/hm/folder.aspx/
Imperium schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:38:
Ik kan hier via WiFi en via een T-Mobilesim wel gewoon inloggen op msn, het lijkt me dus toch iets met vodafone te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

scorpio schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:12:
Misschien overbodig maar k lees het niet : pairen gaat van twee kanten dus de headset moet ook middels knopcombinatie klaargezet worden voor het paren ;)
Dat staat er indirect hoor :)
De TyTN vindt de headset gewoon, en dat is alleen mogelijk als de headset in 'pairing mode' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 12-09 23:25
Gamepie56 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:
je moet ook luisteren naar een parrot.... haha dat terzijde...

Ik gebruik naar alle tevredenheid mijn parrot MK6000, alles doet het prima, liedjes via A2DP, tottom via A2DP en gewoon handsfree bellen. zodra ik mijn auto instap verbind ie automatisch en geluidskwaliteit is top! vooral muziek.... (zie ook review in startpost)

sommige mensen (zeg nadrukkelijk sommige) zijn zo naief om een 3000-3100-3200 te kopen en via allerlei pruts houtje touwtje werk tomtom via de speakers te krijgen omdat ze er thuis achterkomen dat er geen A2DP opzit... sorry mensen, en helemaal tweakers hier. maar ik vind het maar scharrig dat je met een telefoon van ruim 600 euro rondloopt, en dan dit soort oplossingen gaat zoeken met een minder compatible carkit....

(over het handsfree bellen kan ik geen antwoord en geen mening geven aangezien ik geen ervaring met die andere kits heb)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Er is toch iets vreemds aan de hand: met Agile messenger kan ik wel verbinden met de messenger dienst. Alleen dat is een commercieel programma, dus die hoef ik zonodig niet. http://www.agilemobile.com/

Wellicht gebruikt Agile andere servers ofzo, maar er wordt toch ergens iets geblokkeerd lijkt me.. :(

[ Voor 20% gewijzigd door Atomsk op 14-12-2007 17:02 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:57:
hoi allen, heb een mooi programma gevonden dacht ik zo.
het heet Pocket informant Pro. het is zowel in het engels als in het nl te verkrijgen.
zie de volgende link naar een url hierover.

http://pocketland.nl/7096
Vandaag gratis te downloaden (zal wel niet de pro-versie zijn lijkt me ?)

http://www.handango.com/FreeAppFriday.jsp

EDIT: Hmm.. ziet er goed uit verder.
Heb 'm binnen en het scheelt mooi $ 35 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 14-12-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Frag1le schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:27:
Ik heb dan wel geen Kaiser maar een Vox en ook daar kan ik niet msnen via Windows Live Messenger.
Nu heb ik net Palringo geinstalleerd en hiermee kom ik wel direct en zonder problemen op MSN.
Het ligt dus niet aan vodafone. Ik denk dat MSN zelf de mobile client blokkeert ofzo.
Ook even geprobeert en dit werkt inderdaad met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net van mijn Orange abbo af icm een Nokia N95. en ben nu gecharmeerd door de Tytn 2!

Ik zoek nu een bijpassend abbo rond de 20/25 euro. mijn belgedrag is ongeveer gelijk.. sms en bellen! dus beide zijn belangrijk.

Ik zat zelf te denken aan Vodafone.. of eventueel HI. (beide via gsmweb, omdat die mij de goedkoopste lijkt?)

Iemand nog wat tips kwa winkels? of provider?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

.KeN. schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:20:
[...]

Vandaag gratis te downloaden (zal wel niet de pro-versie zijn lijkt me ?)

http://www.handango.com/FreeAppFriday.jsp

EDIT: Hmm.. ziet er goed uit verder.
Heb 'm binnen en het scheelt mooi $ 35 :)
Thanks! Ik heb nu ook dit pakket, nu nog zien of het iets is :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attiks
  • Laatst online: 20-12-2021
Deevay schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:51:

Is het echter mogelijk dat beide zaken netjes gesynchroniseerd worden?? Ik bedoel hiermee dat wanneer ik een mail ophaal met mijn PDA en ik deze onderweg lees, dit 's avonds als ik thuis kom ook het geval is wanneer ik de mail binnenhaal via Outlook. Nu is het zo dat de mail dan gewoon netjes opgehaald wordt en gepresenteerd als een nieuw bericht, maar dat heb ik dan al gelezen.

Of is deze functionaliteit enkel mogelijk met een Exchange-server ertussen??
Is niet echt mogelijk voor zover ik weet enkel via exchange. Je kan mss eens proberen om de email niet op de server te laten staan en dan te syncen, dus als je de email download op je PDA, verwijder je hem ook dadelijk van de server, maar ben niet zeker of dit werkt :p
Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.