Deze melding kreeg ik vorige week zowat iedere dag, werd er gek van! Via mn pc geen problemen overigens, maar als ik via mn Tytn op mn draadloze netwerk probeerde lukte het niet. Sinds gisteren is het beter trouwens, ik hoop bij jou ook!
.KeN. schreef op woensdag 05 december 2007 @ 02:35:
Ik moet zeggen dat mijn TyTN het steeds beter begint te doen op een oplaadbeurtje:
Toen ik 'm net had moest ik 'm elke avond opladen (ok, ik zat toen ook de hele dag van alles met dat ding te doen

) en nu kan ik precies drie dagen en twee nachten doen met een charge.
Goed te doen dacht ik zo

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar hoe jij je instellingen dan hebt staan, UMTS uit ofzo? En gebruik je hem dan nauwelijks? Ik zit er over te denken om een extra accu te kopen, ik red nml niet eens van 's morgens tot 's avonds bij normaal gebruik (en geen bluetooth en wifi aan!) en dan wil ik deze huidige accu wel eens opsturen naar HTC, want ik geloof er nml. geen ruk van dat mijn accu goed is. Ik ben naar Bel Company geweest, al 2x met deze klacht, en het enige wat ze willen doen is mijn telefoon opsturen. Ja doegelie.. ben ik hem wellicht weken kwijt terwijl het alleen om de accu gaat tot nu toe. En als ze beweren dat het niet aan de accu ligt, kan ik alsnog een accu kopen als extra om een dag zonder laden door te komen. Ik heb zelfs speciaal een lader voor in de auto gekocht waar ik hem standaard inzet als ik van huis ga om zo te voorkomen dat ik anders het einde van de dag niet eens haal.
En verder mn probleem met bellen via mn TomTom 910. Ik had immers problemen met bellen nadat ik geupdate had naar 7 nog wat? Afijn, inmiddels zijn er nieuwe updates uitgekomen van TomTom waarbij o.a bugs gefixed zijn op vlak van handsfree bellen. Nu ik die geïnstalleerd hebt, lijkt het bellen probleem voorbij.
Verder heb ik het probleem sinds een paar weken dat ik steeds de melding krijg: het bericht kon niet verwijderd worden. Dit heeft volgens mij te maken met mn windows live mail. Ik heb via de foon en via de pc al gekeken wat het kan zijn bij livemail, maar kom er maar niet achter.
Daarbij nog steeds het probleem dat als ik het toestel in flightmodus zet, ik wel naar starter kan, maar geen enkele programma te openen is via touchscreen. Ik moet dan persé via een van de knoppen, en soms werkt dat zelfs niet en moet ik bijv. de comm manager via start/[programma's/ enz openen. Wanneer ik hem dan uit de flightmodus haal, begint hij gelijk op hol te slaan, krijg tig keer de melding van: kan geen netwerk vinden, modem aan de andere kant heeft de verbinding verbroken e.d, waardoor het soms onmogelijk is om mijn pincode in te voeren. Als dat wel gelukt is, gaat de foon aan, maar blijft hij een hele poos hangen (windows loge blijft maar draaien in het midden). Ik overweeg nu een harde reset, maar dat lijkt me zo'n gedoe met terugzetten van alles. Want om nu alles in een keer terug te zetten, dan zet ik ms 'het probleem' met wat voor programma dan ook ook mee terug?
Overigens, verder ben ik heel erg tevreden met deze telefoon en dan doel ik op wat-ie allemaal kan en wat ik er mee kan vergeleken bij mn oude ericson uit het stenen tijdperk. En ik heb al besloten dat ik nooooooooit meer een foon zónder toetsenbord neem. Pffff... wat een verademing zeg tijdens het smsen en mailen!