HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een leuk programmatje Icontacts op mijn tytn2 nu, het laat je toe je contacten zoals op de Iphone te scrollen. Het is echter geen CAB mr gewoon een exe file die je rechtsreeks op je tytn zet en die het zo meteen opent. Geen enkel probleem dus tot je deze snel wil openen.
Heeft iemand toevallig hints op deze in je programma lijst te krijgen of hoe je deze aan 1 van je toesten kan toewijzen??

mvg D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:37:
Hey,

Ik heb een leuk programmatje Icontacts op mijn tytn2 nu, het laat je toe je contacten zoals op de Iphone te scrollen. Het is echter geen CAB mr gewoon een exe file die je rechtsreeks op je tytn zet en die het zo meteen opent. Geen enkel probleem dus tot je deze snel wil openen.
Heeft iemand toevallig hints op deze in je programma lijst te krijgen of hoe je deze aan 1 van je toesten kan toewijzen??

mvg D.
met touchflo, standaard op de tytn2, kan je toch ook gewoon zo scrollen... heb je geen icontacts voor nodig..

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen hebben wel het Apple-geloof, maar zijn nog net zo slim niet de overpriced hardware te kopen. Om toch niet verbannen te worden uit de Apple gemeenschap neppen ze hun Windows Mobile phone met een Apple look a like. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:44:
Wat zou er dan niet kloppen aan mijn post? Volgens mij heb ik het nergens over totaal prijzen gehad. :?

Ik zeg puur en alleen:

8 maanden 50% korting
22,50 per maand
data abbo; 9,50 per maand
2 jaar
139 bijbetalen

8 maanden 50% korting van de 24 maanden is dus 1/6 deel wat je niet hoeft te betalen. Dus 5/6e deel betaal je wel. 5/6*22,50=18,75
9,50 (data abbo) + 18,75 = 28,25
2 jaar is 24 maanden
28,25 * 24 = 678
+ 139 bijbetalen= 817

Grand total:

€ 817

Ik zie niet in waar mijn berekening niet zou kloppen?

Met mijn laatste deel reken ik Roodey voor dat je logischerwijs met 24 maanden 30 euro abbo geen TyTn II gratis krijgt.

Nog eentje trouwens: kom ik laatste bij T for Telecom. Hangt er een TyTn II, staat er een bordje bij: 229 euro met abbonement. Ik vraag dus 'Wat voor abbo is dat dan?'. Gaan ze het opzoeken 'Dat is een twee jarig 70 euro/maand abbo'. Nee danke :X
ik heb m bij tmobile met 1 jarig abbo, 200 minuten pmaand en 9,50 pit. Ook nog eens eerste 3 maanden 50 % korting.

Hoefde maar 90 bij te betalen,ongeveer 400 grand total.. Sommige mensen betalen veel te veel voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 14:19
Dit verandert weer in een: "waar o waar kan ik hem het goedkoopst kopen" forum.

heeft iemand al iets gehoort over een update, zijn er al geruchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckybasterd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:06:

heeft iemand al iets gehoort over een update, zijn er al geruchten?
Net even gechecked op de HTC site, maar er is nog geen update beschikbaar voor download. Ik hoorde iets over eind december....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
luckybasterd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:06:
Dat is inderdaad irritant, maar weet je toevallig een site of forum waar dat wel wordt gedaan. bellen.com is vrij waardeloos in dat opzicht en verre van compleet... Zeker als sites nog extra korting geven als je een data abo erbij neemt.

[ Voor 9% gewijzigd door mrwolf op 09-12-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb weer een probleem, ik kan mijn Weer niet instellen. Ik ga naar 'Selecteer hier uw woonplaats' en dan kom ik in het Woonplaats selecteren scherm, maar daar kan ik verder niks doen. Als ik iets wil typen krijg ik een piep. Als ik op Menu druk en ik bijvoorbeeld Weeropties selecteer... niks. Zelfde voor Info over Weer of zelfs Annuleren. D'r gebeurd helemaal niks. Ook een soft-reset helpt niet.

Ik ben verbonden met WiFi, dus ik heb wel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anamorph
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-03 14:03
knackje schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:42:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem. heb jij al een oplossing gevonden? Iemand anders die een oplossing heeft?
Ik heb gebeld met HTC UK. Ze gaven toe dat er met de nieuwste types een hoop problemen waren met Bluetooth carkits. Ze gaven tevens aan dat ze werken aan een firmware update waarin e.e.a. verbeterd zou worden...geduld dus. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Al een tijdje in bezit van dit mooie apparaat. Toch nog een paar vraagjes:

Dat videobellen, gaat dat bij vodafone of bij tmobile uit de databundel? ( heb nu eerste half jaar nog tmobile en daarna vodafone)

Is er een programma beschikbaar dat je laat videobellen met internetters? Dus ala msn live messenger op je computer?

Een technische vraag nog: ik heb hier een zogenaamde FON Wifi router staan. Ik kan hiermee prima verbinding maken via het publieke en private gedeelte. Echter, via het publieke gedeelte kan ik wel internetpagina's opvragen, maar via het private niet! Heeft iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het Touch topic las ik dat als je een stad aan de weerplugin wil toevoegen die er niet tussenstaat dat je dan "HH_0409_WeatherCities.xml" in de windows directory moet editten/vervangen.

Een vervangende XML had ik al in een andere directory staan, maar ik krijg de originele niet overschreven of geopend (gebruik total commander). Is er iemand die dit wel is gelukt? En hoe? Ik wil graag het weer in mijn eigen woonplaats zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Get!em schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:06:
Een technische vraag nog: ik heb hier een zogenaamde FON Wifi router staan. Ik kan hiermee prima verbinding maken via het publieke en private gedeelte. Echter, via het publieke gedeelte kan ik wel internetpagina's opvragen, maar via het private niet! Heeft iemand ervaring hiermee?
Private gedeelte op mijn Fon router werkt gewoon. Misschien moet je de Fon een keer resetten.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:16:
[...]

ik heb m bij tmobile met 1 jarig abbo, 200 minuten pmaand en 9,50 pit. Ook nog eens eerste 3 maanden 50 % korting.

Hoefde maar 90 bij te betalen,ongeveer 400 grand total.. Sommige mensen betalen veel te veel voor deze telefoon.
Ik heb geen enkel binding men apple en zou men tytn2 voor geen geld ruilen tegen een Iphone.
Mr qua user interface kan htc toch wel iets leren van Apple.
Ik probeer bij deze ook men wm-foon niet te neppen met een Iphone skin en dergelijke mr het programma'tje Icontact is veel handiger, de contacten zijn veel groter en duidelijker en voor iemand met mijn duimgrootte is dit zeer aangenaam.

Dus weet iemand hoe je zo'n snelkoppelijk op je programma menu of home desktop kunt krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men excuses quote was op jcvjcv... en Eastman bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:16:
Men excuses quote was op jcvjcv... en Eastman bedoelt.
Dan gebruik je toch de "edit" knop rechtsboven je bericht?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.CeeJay schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:05:
Sinds enkele dagen kom ik niet meer op Live Messenger aangemeld... hebben jullie dat ook? Wat kan de oorzaak zijn? de melding die ik krijg is "er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw"...
Deze melding kreeg ik vorige week zowat iedere dag, werd er gek van! Via mn pc geen problemen overigens, maar als ik via mn Tytn op mn draadloze netwerk probeerde lukte het niet. Sinds gisteren is het beter trouwens, ik hoop bij jou ook!

.KeN. schreef op woensdag 05 december 2007 @ 02:35:
Ik moet zeggen dat mijn TyTN het steeds beter begint te doen op een oplaadbeurtje:
Toen ik 'm net had moest ik 'm elke avond opladen (ok, ik zat toen ook de hele dag van alles met dat ding te doen ;)) en nu kan ik precies drie dagen en twee nachten doen met een charge.

Goed te doen dacht ik zo :Y)
Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar hoe jij je instellingen dan hebt staan, UMTS uit ofzo? En gebruik je hem dan nauwelijks? Ik zit er over te denken om een extra accu te kopen, ik red nml niet eens van 's morgens tot 's avonds bij normaal gebruik (en geen bluetooth en wifi aan!) en dan wil ik deze huidige accu wel eens opsturen naar HTC, want ik geloof er nml. geen ruk van dat mijn accu goed is. Ik ben naar Bel Company geweest, al 2x met deze klacht, en het enige wat ze willen doen is mijn telefoon opsturen. Ja doegelie.. ben ik hem wellicht weken kwijt terwijl het alleen om de accu gaat tot nu toe. En als ze beweren dat het niet aan de accu ligt, kan ik alsnog een accu kopen als extra om een dag zonder laden door te komen. Ik heb zelfs speciaal een lader voor in de auto gekocht waar ik hem standaard inzet als ik van huis ga om zo te voorkomen dat ik anders het einde van de dag niet eens haal.

En verder mn probleem met bellen via mn TomTom 910. Ik had immers problemen met bellen nadat ik geupdate had naar 7 nog wat? Afijn, inmiddels zijn er nieuwe updates uitgekomen van TomTom waarbij o.a bugs gefixed zijn op vlak van handsfree bellen. Nu ik die geïnstalleerd hebt, lijkt het bellen probleem voorbij.

Verder heb ik het probleem sinds een paar weken dat ik steeds de melding krijg: het bericht kon niet verwijderd worden. Dit heeft volgens mij te maken met mn windows live mail. Ik heb via de foon en via de pc al gekeken wat het kan zijn bij livemail, maar kom er maar niet achter.

Daarbij nog steeds het probleem dat als ik het toestel in flightmodus zet, ik wel naar starter kan, maar geen enkele programma te openen is via touchscreen. Ik moet dan persé via een van de knoppen, en soms werkt dat zelfs niet en moet ik bijv. de comm manager via start/[programma's/ enz openen. Wanneer ik hem dan uit de flightmodus haal, begint hij gelijk op hol te slaan, krijg tig keer de melding van: kan geen netwerk vinden, modem aan de andere kant heeft de verbinding verbroken e.d, waardoor het soms onmogelijk is om mijn pincode in te voeren. Als dat wel gelukt is, gaat de foon aan, maar blijft hij een hele poos hangen (windows loge blijft maar draaien in het midden). Ik overweeg nu een harde reset, maar dat lijkt me zo'n gedoe met terugzetten van alles. Want om nu alles in een keer terug te zetten, dan zet ik ms 'het probleem' met wat voor programma dan ook ook mee terug?

Overigens, verder ben ik heel erg tevreden met deze telefoon en dan doel ik op wat-ie allemaal kan en wat ik er mee kan vergeleken bij mn oude ericson uit het stenen tijdperk. En ik heb al besloten dat ik nooooooooit meer een foon zónder toetsenbord neem. Pffff... wat een verademing zeg tijdens het smsen en mailen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg de aanschaf van dit apparaat maar ik heb toch nog een paar vraagjes en ik hoop dat iemand hier mij hier antwoord op kan geven. Op dit moment maak ik gebruik van een Ipaq 4150 icm K800i.

Ik heb een Orange abonnement met Orange World.

- Is er een programma beschikbaar wat MSN over HTTP ondersteunt zodat ik het icm Orange World kan gebruiken zonder dat er data van mijn bundel gaat?

- Hoe is de werktijd/stand-by tijd wanneer er gebruik gemaakt wordt van UMTS. Als ik een half uurtje zit te surfen via Wifi/UMTS(via k800i) op mn 4150 issie bijna leeg. Dit wil ik niet bij mijn volgende apparaat. Is het mogelijk om bijvoorbeeld een hele dag de RSS feeds te laten updaten en push-mail te gebruiken zonder dat hij rond een uur of 1400 leeg is?

- Is hij in staat om automatisch in te loggen op een open draadloos netwerk en dan via dat draadloos netwerk het internet op te gaan ipv via de open UMTS/GPRS verbinding?

- Is de mailclient in staat om met een exchange server te synchroniseren (via internet) of kan dit alleen via ActiveSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Ik sta ook op het punt er 1 2dehands (nieuw) te kopen, Is het al mogelijk dit toestel te laten unlocken.. de verkoper zegt dat er een KPN simlock op zit (levert die uberhaupt wel het toestel met simlock?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:16:
[...]

Wees dan meteen even zo aardig om te zeggen waar je hem dan gehaald hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:32:
[...]

Wees dan meteen even zo aardig om te zeggen waar je hem dan gehaald hebt...
Gaat dan wel om een T-Mobile versie (MDA) hè. Daarom dat ie zo verschrikkelijk goedkoop lijkt...
(neem ik iig aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
Voor mensen die 'm los willen kopen: ik zag net toevallig op de Neckermann-site dat de Tytn2 449 euro kost. Veruit de goedkoopste volgens de pricewatch!

Nadeel is wel dat daar de levertijd op minimaal 2 weken staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:39:
[...]

Gaat dan wel om een T-Mobile versie (MDA) hè. Daarom dat ie zo verschrikkelijk goedkoop lijkt...
(neem ik iig aan?)
Uiteraard, maar alles is te flashen :+
ehuurman schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:46:
Voor mensen die 'm los willen kopen: ik zag net toevallig op de Neckermann-site dat de Tytn2 449 euro kost. Veruit de goedkoopste volgens de pricewatch!

Nadeel is wel dat daar de levertijd op minimaal 2 weken staat...
Ik zie het ja, ze hebben een foute naam aan het apparaat gegegeven.

Dit is toch echt geen TyTn II zoals ze beweren: :?

Afbeeldingslocatie: http://www.neck.nl/bilder/a0001/480/7/77/77561000h00f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Get!em schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:06:

Is er een programma beschikbaar dat je laat videobellen met internetters? Dus ala msn live messenger op je computer?

Het programma heb ik gevonden: microsoft portrait. : http://research.microsoft.com/~jiangli/portrait/
Het gaat niet geweldig, maar het werkt.. misschien straks bij vodafone beter.

De FON heb ik gereset, maar blijft weigeren.
Ip adres is verkregen, dat wel, maar bij de dns staat niks. Als ik dan de juiste invul, dan werkt het nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:56:
[...]

Uiteraard, maar alles is te flashen :+

[...]

Ik zie het ja, ze hebben een foute naam aan het apparaat gegegeven.

Dit is toch echt geen TyTn II zoals ze beweren: :?

[afbeelding]
Nee, de foto is de S730, maar de specs komen wel overeen met de tytn II.

Wat klopt dan niet? het plaatje of de omschrijving. Duidelijk is wel dat neckermann een foutje gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Niet online
doctormetal schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:01:
Duidelijk is wel dat neckermann een foutje gemaakt heeft.
Tja, het is niet zo als toendertijd dat een tv van 2000 euro voor 200 euro werd aangeboden (of zoiets). Dit is niet een heel vreemd bedrag, en je mag er als argeloze koper redelijkerwijs vanuit gaan dat de prijs klopt lijkt me. Het is in ieder geval het proberen waard lijkt me, als je de Tytn2 los zou willen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:41:
In het Touch topic las ik dat als je een stad aan de weerplugin wil toevoegen die er niet tussenstaat dat je dan "HH_0409_WeatherCities.xml" in de windows directory moet editten/vervangen.

Een vervangende XML had ik al in een andere directory staan, maar ik krijg de originele niet overschreven of geopend (gebruik total commander). Is er iemand die dit wel is gelukt? En hoe? Ik wil graag het weer in mijn eigen woonplaats zien! :)
Mij is het gelukt, ik gebruik hiervoor Resco Explorer. Als je hierbij de XML in de Windows map zet, vraagt het programma of je dit zeker weet, waarna hij de file netjes overschrijft. Ik had overigens ook nog een aangepaste HTCHome.dll nodig omdat anders het nog steeds niet werkte.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:41:

[...]

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar hoe jij je instellingen dan hebt staan, UMTS uit ofzo? En gebruik je hem dan nauwelijks? Ik zit er over te denken om een extra accu te kopen, ik red nml niet eens van 's morgens tot 's avonds bij normaal gebruik (en geen bluetooth en wifi aan!) en dan wil ik deze huidige accu wel eens opsturen naar HTC, want ik geloof er nml. geen ruk van dat mijn accu goed is. Ik ben naar Bel Company geweest, al 2x met deze klacht, en het enige wat ze willen doen is mijn telefoon opsturen. Ja doegelie.. ben ik hem wellicht weken kwijt terwijl het alleen om de accu gaat tot nu toe. En als ze beweren dat het niet aan de accu ligt, kan ik alsnog een accu kopen als extra om een dag zonder laden door te komen. Ik heb zelfs speciaal een lader voor in de auto gekocht waar ik hem standaard inzet als ik van huis ga om zo te voorkomen dat ik anders het einde van de dag niet eens haal.

[...]
Ik heb inderdaad mijn UMTS standaard uit. Bekijk per dag toch wel een aantal keer Opera Mini en haal het weer geregeld op. Agenda checken en bijhouden. Muziek tijdens het douchen en via WiFi streamend TV kijken. Zo nu en dan ook eens bellen en SMS'en en mijn banksaldo checken via MSN.
Foto'tje hier en daar. Gewoon regelmatig gebruik in die drie dagen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik 'm nu alweer een maand of wat heb en het ook wel even duurde voor 'ie zo lang mee wilde gaan.

- Backlight staat op de lichtste stand
- Data-verbinding gaat automatisch uit na 1 minuut inactiviteit via KaiserTweak

Verder gewoon een paar keer lekker leeg laten lopen voor je 'm weer aan de lader hangt.
Geen idee of dat écht nog wat uitmaakt tegenwoordig, maar bij mij lijkt het prima te werken.

Succes ermee ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat klopt dan niet? het plaatje of de omschrijving. Duidelijk is wel dat neckermann een foutje gemaakt heeft.
De prijs lijkt aardig overeen te komen met de prijs die andere aanbieders voor de S730 vragen:

pricewatch: HTC S730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen

Vanmorgen mijn TyTN II aan proberen te zetten, deed niks meer. Alleen het groene standby lampje knipperde normaal. Hij kwam dus niet meer uit de ''slaapstand''

Telefoon middels een softreset opnieuw laten opstarten, krijg ik het volgende scherm wat steeds terugkomt. Hard-reset is niet meer mogelijk want daar reageert hij niet op.

Het scherm ziet er alsvolgt uit

rode balk (met de tekst: KAIS130, SPL-1.56.0000, CPLD-8
groene balk
blauwe balk
witte balk (met de tekst: serial)

Iemand dit probleem ook gehad of is hij gewoon dead. Het is trouwens een Vodafone branded toestel.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
klinkt alsof je toestel in het service menu gegaan is, bootloader heet dat volgens mij. Er is ook zoiets dat heet sleap of death, misschien is dat het. kijk hier even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:19:
klinkt alsof je toestel in het service menu gegaan is, bootloader heet dat volgens mij. Er is ook zoiets dat heet sleap of death, misschien is dat het. kijk hier even: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339792
Bedankt voor je reactie, maar dat is het toch niet helemaal.

Ik heb net naar HTC gebelt en daar zeggen ze meteen van ja stuur maar terug.
Weet iemand of Vodafone hier een beetje soepel mee omgaat? ik heb hem net een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het plaatje klopt niet bij de specificatie. De HTC S730 is niet kantelbaar, de tytn 2 daarintegen wel. Dus het plaatje klopt niet. Maar een prima prijs voor een tytn 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:46:
[...]

Het plaatje klopt niet bij de specificatie. De HTC S730 is niet kantelbaar, de tytn 2 daarintegen wel. Dus het plaatje klopt niet. Maar een prima prijs voor een tytn 2!
Bestellen deste eerder wij het weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:59

Johnny E

Dôh !!

Ik heb sinds vrijdag mijn Orange branded HTC Tytn 2 en kwa ontwerp vind ik het een top toestel.
De snelheid valt me echter wel tegen, als hij aan het syncen is met m'n exchange server dan is hij niet voor uit te branden zo sloom terwijl m'n Qtek 9100 gewoon lekker blijft reageren.
Out of the box draait deze Rom 1.81.63.5 NLD en Radio 1.27.12.29.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:46:
[...]

Het filmpje klopt echter wel, dus wat is het nu? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
Neckermann heeft gewoon 2 toestellen door elkaar gehaald, ze gaan echt niet opeens 200 euro onder de prijs zitten.. :z

(ze halen wel vaker specificaties door elkaar daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:41:
[...]

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar hoe jij je instellingen dan hebt staan, UMTS uit ofzo? En gebruik je hem dan nauwelijks? Ik zit er over te denken om een extra accu te kopen, ik red nml niet eens van 's morgens tot 's avonds bij normaal gebruik (en geen bluetooth en wifi aan!) en dan wil ik deze huidige accu wel eens opsturen naar HTC, want ik geloof er nml. geen ruk van dat mijn accu goed is.
Het zal inderdaad aan je batterij liggen. Ik heb de mijne vannacht om 1 uur van de lader gehaald, en de batterij heeft nu (na 12 uur) nog 93% resterend. Als ik dat extrapoleer zou de standby tijd dus ruim 160 uur zijn. Dat is op 3G, gsm zal wellicht nog iets langer zijn (geen idee hoe dat zich verhoudt).

Ondanks een behoorlijke standby tijd gaat de batterij wel ruim eerder op. Het schermpje aan, telefoneren, gebruik van dataverbinding (pushmail/IMAP of zelfs iedere 5 minuten checken vreet al aardig), GPS, dat tikt allemaal wel redelijk aan. In de praktijk heb ik hem regelmatig aan de lader hangen dus hij komt zelden onder de 60-70%, maar zonder bijladen zou ik bij normaal gebruik denk ik wel 2 dagen halen.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:09:
[...]

Het filmpje klopt echter wel, dus wat is het nu? :?
Filmpje is wel van de TyTN II, stuur anders even een email naar neckermann om welk toestel het nu gaat. Voor degene die geïnteresseerd zijn uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uurtje terug al gedaan ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 10-12-2007 13:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik heb een keer een site voorbij zien komen waar allerlei firmwares opstonden voor de TyTN II. Nu wil ik een firmware update doen om eerder genoemd probleem op te lossen.

Weet iemand die site?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mn tytn II, af en toe staat er bovenin mijn startbalk staat 3G, maar zodra dat erstaan kan ik niet bellen en ben ik zelf ook niet bereikbaar, ik heb zelf al gegoogled en gezocht en het schijnt het iets met HSDPA of UMTS ofzo te maken heeft maar ik kan na lang prutsen nog steeds niet ontdekken wat het is, ook hoorde ik geruchten over dat het in het netwerk bij KPN fout zit. Soms staat er alleen "G" en dan kan ik wel gewoon bellen en gebeld worden. Kan ik dat 3G uitzetten ofzo en waar??

EDIT: Mijn provider is Telfort (netwerk van KPN)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

UMTS simkaart aanvragen ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dat helpen?
En tot die tijd, kan ik dan UMTS uitzetten ofzo? want hij pakt soms automatisch het 3G netwerk.

EDIT: Bovendien is deze simkaart niet (erg) oud, een paar maanden..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:33:
Hallo Allemaal,

Ik heb een keer een site voorbij zien komen waar allerlei firmwares opstonden voor de TyTN II. Nu wil ik een firmware update doen om eerder genoemd probleem op te lossen.

Weet iemand die site?

Alvast bedankt!
Iets met XDA en developers ;)

En niet alles is gefixed, het videodriver probleem is er nog steeds niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:49:
Ik heb een probleem met mn tytn II, af en toe staat er bovenin mijn startbalk staat 3G, maar zodra dat erstaan kan ik niet bellen en ben ik zelf ook niet bereikbaar, ik heb zelf al gegoogled en gezocht en het schijnt het iets met HSDPA of UMTS ofzo te maken heeft maar ik kan na lang prutsen nog steeds niet ontdekken wat het is, ook hoorde ik geruchten over dat het in het netwerk bij KPN fout zit. Soms staat er alleen "G" en dan kan ik wel gewoon bellen en gebeld worden. Kan ik dat 3G uitzetten ofzo en waar??

1) KPN heeft nog een "bug" in haar netwerk, waarbij data en spraak niet gelijktijdig kunnen plaatsvinden. Dit wordt opgelost ter zijner tijd.

2) UMTS kun je uitzetten bij telefoonopties, het tabblad "band" (bovenste van auto afzetten op gsm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Het ligt trouwens aan de Ericsson hardware en zou in het 4de kwartaal opgelost moeten zijn: http://forum.pocketinfo.n...iet-bellen-hsdpa-kpn.html

van de KPN site:
Ik krijg geen verbinding. Wat is er aan de hand?

Als de gebruiker van een HSDPA telefoon (bijvoorbeeld de Nokia N95 of Palm Treo 750) bezig is met een datasessie, dan kan hij geen inkomende (voice)gesprekken ontvangen. U krijgt te horen dat het nummer tijdelijk niet bereikbaar is en dat u het later nogmaals kunt proberen. Doorschakeling naar VoiceMail is in dit geval niet mogelijk.

Dit probleem wordt in het vierde kwartaal van 2007 opgelost door middel van een upgrade van het netwerk.

Als de gebruiker via GPRS surft op het internet of e-mail verzendt/ontvangt komt u in de VoiceMailbox (mits deze geactiveerd is)

Bij gebruik van UMTS is de gebruiker wel telefonisch bereikbaar, gesprekken komen binnen, ook tijden het surfen op het internet of het verzenden/ontvangen van e-mail

Hoe is te herkennen of het HSDPA toestel gebruik maakt van GPRS of UMTS/HSDPA? Bij sommige HSDPA geschikte toestellen verschijnt bovenin, in het beginscherm van het toestel, in een vierkantje een 'U' bij UMTS, een 'H' bij HSDPA en een 'G' bij GPRS.
Dan mogen ze wel gaan opschieten :X

[ Voor 73% gewijzigd door Sir_Killalot op 10-12-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik had een tijd geleden pre_cies hetzelfde.
Even Telfort opgebeld, probleem voorgelegd en toen bleek dat mijn SIM-kaart niet geactiveerd was in hun systeem voor UMTS. Binnen 24 uur deed alles het weer prima ! _/-\o_

Je kunt dus gewoon je huidige SIM-kaart houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56
Ik heb een vreemd probleem met mijn TyTN. Windows herkent mijn telefoon niet meer als ik hem aansluit op USB. 'USB Device Not Recognized" geeft windows aan. Ook verwijderen uit device manager helpt niet.

Het heeft wel gewerkt in het verleden. Iemand toevallig een oplossing?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
Ik heb vorige week de S730 al in me handen gehad en ik vind hem echt niet met een Tytn2 te vergelijken. Want hij heeft geen touch screen en ook GEEN GPS volgens de doos (niet de boekjes na gekeken).
Dat zijn toch wel 2 sterke punten van de TyTn 2. Verder is het toetsenbord want onder het scherm zit ook iets kleiner dan die van de TyTn.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
ChiLLeR schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:40:
Ik heb een vreemd probleem met mijn TyTN. Windows herkent mijn telefoon niet meer als ik hem aansluit op USB. 'USB Device Not Recognized" geeft windows aan. Ook verwijderen uit device manager helpt niet.

Dit geintje heb ik eerder gezien met andere usb devices. De kans is dan vrij groot dat de usb poort op je pc zo goed als dood is.
.
Wat doet hij in een andere usb poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:56
doctormetal schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:01:
[...]

Dit geintje heb ik eerder gezien met andere usb devices. De kans is dan vrij groot dat de usb poort op je pc zo goed als dood is.
.
Wat doet hij in een andere usb poort?
Je hebt nog gelijk ook, in een andere poort doet hij het prima! Nou, poortje naar de kleaute dus :P Thx :)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
ChiLLeR schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:40:

Hard reset vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eh :?
Je laatste paar adviezen zijn een beetje 'off' moet ik zeggen DaSaN.
NOI uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Ik vroeg me af of het mogelijk is om de tytn2 draadloos via wifi te syncen met een xphome pc? ik had gelezen dat dit tot active sync 4 mogelijk was, maar nu niet meer. zijn er alternatieven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, toch maar de tytn II aangeschaf... :) was eerst van plan de 3300 te nemen. ik werk momenteel met gprs via vodafone live maar zit toch met een vraagje, kost di tnou extra of valt dit onder het internetpakket a 9.50 per maand? de telefoon vind automatisch de juiste instellingen en ik zie nu dus bv het g3 teken boven in beeld staat net zoals het plaatselijke weer voor mijn woonplaats ook wordt geupdated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
.KeN. schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:55:
Eh :?
Je laatste paar adviezen zijn een beetje 'off' moet ik zeggen DaSaN.
NOI uiteraard :)
Hmm, alleen deze laatste zie ik: die was al voor mij beantwoord. Maar de vorigen waren toch ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:25
Heb vandaag samen met mijn 5 collega's de TyTN II binnen gekregen.
Nog steeds een prachtig toestel, dat mij zeer positief verraste toen ik bij onze opdrachtgever iemand met het toestel zag rondlopen.

Nog niet heel veel met het apparaat gespeeld (dat zal morgen wel komen), maar tot nu toe ziet het er allemaal goed uit. Heb TomTom geïnstalleerd en mijn gratis kaart gedownload, waarna de website een kortingsvoucher laat zien. Als ik die echter invoer in de online shop van TomTom, krijg ik de melding dat die code niet geldig is of al een keer gebruikt. Iemand hier ook ervaring/problemen mee gehad??

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
ChiLLeR schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:30:
[...]

Je hebt nog gelijk ook, in een andere poort doet hij het prima! Nou, poortje naar de kleaute dus :P Thx :)
Er kan ook gewoon een beetje stof tussen zitten, maar vaak is hij in zo'n geval inderdaad kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
.KeN. schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:07:
[...]

Ik had een tijd geleden pre_cies hetzelfde.
Even Telfort opgebeld, probleem voorgelegd en toen bleek dat mijn SIM-kaart niet geactiveerd was in hun systeem voor UMTS. Binnen 24 uur deed alles het weer prima ! _/-\o_

Je kunt dus gewoon je huidige SIM-kaart houden :)
Tenzij je een sim heeft die dat echt niet aankan, een oude sim ipv een USIM.
Zonder USIM geen UMTS of HSDPA.
Ik dacht dat alle nieuwere sims wel USIM zijn, alleen hoeven ze dus niet altijd geactiveerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:11:
[...]

Mij is het gelukt, ik gebruik hiervoor Resco Explorer. Als je hierbij de XML in de Windows map zet, vraagt het programma of je dit zeker weet, waarna hij de file netjes overschrijft. Ik had overigens ook nog een aangepaste HTCHome.dll nodig omdat anders het nog steeds niet werkte.
Welke aangepast HTCHome.dll? Zal nog eens verder spelen met andere file explorers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DaSaN schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:04:
[...]

Hmm, alleen deze laatste zie ik: die was al voor mij beantwoord. Maar de vorigen waren toch ok?
Oh excuus.. had die KPN post verkeerd geïnterpreteerd.
Je hebt gelijk hoor :)
doctormetal schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:32:
[...]

Tenzij je een sim heeft die dat echt niet aankan, een oude sim ipv een USIM.
Zonder USIM geen UMTS of HSDPA.
Ik dacht dat alle nieuwere sims wel USIM zijn, alleen hoeven ze dus niet altijd geactiveerd te zijn.
Mijn SIM is inmiddels ongeveer zo oud als Telfort in NL abonnementen aanbiedt, dus ik weet niet in hoeverre dat waar is ? Ik UMTS dus gewoon met een SIM-kaart van 8+ jaar (geen idee meer hoe lang ik 'm precies heb, gokje dus)
Of hebben we het bij oude SIM's echt over 10 jaar plus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb vandaag een TyTn2 gekocht, nu zit er een cd bij van tomtom, is dat de hele applicatie? of alleen een trail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Dat is de hele applicatie, alleen zonder maps. Je kunt er gratis eentje downloaden van een regio (denk dan aan een grote stad of een kleinere stad met omstreken, niet aan hele provincies :P), verdere maps zul je gewoon moeten kopen. Maar het programma bevat dus wel gewoon alle functionaliteit.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Oh oke. Bedankt.

Nu heb ik geprobeerd hem te installeren op mijn TyTn2, alleen krijg ik niet voor elkaar.
Hoe krijg ik het vanaf cd naar mijn Sd kaart?

Want die setup van NAV6 staat op een cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Active Sync 4.5 installeren als je XP hebt of het Mobile Device Center voor Vista, dan gewoon de .exe vanaf de CD uitvoeren en TT word op je telefoon geinstalleerd ;)

(is al een paar keer uitgelegd)

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Killalot op 11-12-2007 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van een kabeltje naar je TyTn II of je SD kaartje in een kaartlezer?

EDIT: ik moet vaker op F5 drukken, er was al een betere oplossing gepost.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Hmm, ging het maar zo makkelijk, ik heb vista, alleen mijn windows Mobile appcentrum die connect niet met mijn TyTn2. Hoe dat kan weet ik dus niet. Hij vraag wel om welke verbindingen ik wil toestaan, en daar kies ik voor Kabel, en daarna krijg ik niets meer te zien.

Edit:
Krijg nu te zien dat ik niet genoeg rechten heb voor deze actie.

Ik word deze tel nu al een beetje moe |:(

Edit:
Inmiddels TomTom Navigator 6 erop gekregen. Nu kijken als ik ook mijn andere mappen erop krijg.

[ Voor 30% gewijzigd door Jieve op 11-12-2007 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Waarom word je moe van je telefoon als je je eigen(?) PC niet goed heb ingesteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Masterrikkie schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:57:
Ik sta ook op het punt er 1 2dehands (nieuw) te kopen, Is het al mogelijk dit toestel te laten unlocken.. de verkoper zegt dat er een KPN simlock op zit (levert die uberhaupt wel het toestel met simlock?).
Het is zeer eenvoudig om je toestel te flashen, meer hierover op http://forum.xda-developers.com/.

Ik heb mijn KPN toestel inmiddels met een andere Rom geflashed, nog altijd geen Youtube stream mogelijk, zelfs niet met HSDPA aan. Zou het kunnen dat mijn Simkaart nog niet 3G ready is? Of krijg ik dan überhaupt geen 3G Icoon te zien?

Thnx :)

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Youtube streamen kan wel via andere programma's en als er geen USIM op je kaartje staat heb je een oude SIM kaart = alleen GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Sir_Killalot schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:40:
Youtube streamen kan wel via andere programma's en als er geen USIM op je kaartje staat heb je een oude SIM kaart = alleen GPRS.
Ik heb een USim, staat op kaartje en krijg wel een UMTS / HSDPA icoon te zien.
Verder ben ik op de hoogte van de software die nodig is om Youtube te streamen, sterker nog: Ik heb het werkend alleen krijg ik om de 5 seconden een buffer van 15 seconden, het loopt dus niet vloeiend, terwijl het bij een vriend van mij als een trein loopt met dezelfde foon / zelfde provider / zelfde plaats.

Het blijft een raadsel, het moet iets met de Rom te maken hebben? Of zou dit het probleem kunnen zijn:

Teflort = 128 kbit down / 128 kbit up
Hi / KPN = 128 kbit down / 64 kbit up.

Zou die 64 kbit up een bottleneck zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik loop tegen het volgende aan. Met de KaiserTweak is het mij gelukt het toestel op standby te laten staan bij het iets openschuiven in de broekzak.
Als ik echter gebeld word maar niet mijn telefoon opneem, is de telefoon van zijn standby af en vraagt de telefoon de pincode in te voeren. Dat laatste wil ik echter niet: ik wil dat de telefoon gewoon 'verder' gaat op standby.

Daarnaast wordt bij vandaag (startscherm) slechts 1 agenda-item weergegeven. Ik heb geprobeerd dit aantal te verhogen maar dat is niet gelukt (via instellingen - vandaag - agenda - opties). Is daar ook een tweak voor of moet ik het alternatief uit de OP downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
troyk schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:47:
[...]

<knip>

Teflort = 128 kbit down / 128 kbit up
Hi / KPN = 128 kbit down / 64 kbit up.

Zou die 64 kbit up een bottleneck zijn?
Denk het niet want je upload bijna niks als je zo'n filmpje streamt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Neckermann:
Geachte heer, geachte mevrouw,

Het gaat inderdaad om 2 verschillende producten. Per abuis is een artikelnummer dubbel gebruikt. Onze excuses voor de verwarring. De internetsite zal aangepast worden.

De TytN II komt gewoon in assortiment onder artikelnummer 775/513.
--
Met vriendelijke groet,

neckermann.com
Technische Service en Productinfo
hmm, de prijs is nu € 729,00 maar de pic klopt nog steeds niet...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Sir_Killalot schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:34:
[...]

Denk het niet want je upload bijna niks als je zo'n filmpje streamt :)
Then it's just driving me nuts.....

Ik kan er slecht tegen als iets principieel niet werkt om een niet te verklaren reden en ik weet zeker dat ik niet de enige ben .

Ga nu proberen om een andere Rom te installeren, wish me luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:59

Johnny E

Dôh !!

had het al eerder gepost maar nog geen reactie gekregen of oplossing kunnen vinden:

Ik heb sinds vrijdag mijn Orange branded HTC Tytn 2 en kwa ontwerp vind ik het een top toestel.
De snelheid valt me echter wel tegen, als hij aan het syncen is met m'n exchange server dan is hij niet voor uit te branden zo sloom terwijl m'n Qtek 9100 gewoon lekker blijft reageren.
Out of the box draait deze Rom 1.81.63.5 NLD en Radio 1.27.12.29.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me soms snel even vertellen of de basis-layout (desktop-look/layout) van de orange versie kan veranderd worden naar de gewone HTC versie en hoe dit moet?

Zoja wat zijn de nadelen?

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die worden tegenwoordig standaard geleverd.

Had je dit probleem sinds het begin of pas een tijdje. Als je het vanaf het begin heb dan is het de bekende 'bug' in het netwerk van KPN. Als je het pas na een tijdje problemen heb dan ligt het aan de telefoon. Blijkt dat bij meerdere mensen (waaronder ik) de telefoon het signaal niet goed kan opvangen. Hierdoor werd er meer energie gebruikt een 3G contact te houden (maar niks van terecht kwam) . Alleen in 2G modus werkt hij wel

Mijne moet eind deze week (hopelijk) weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:12:
Ik heb ineens het rare dat mijn toestel automatisch locked als een gesprek verbroken wordt (en daardoor blijft m'n call scherm zichtbaar).

Hebben meer mensen dit, want zoeken levert alleen maar disconnect tooltjes op en niet het probleem wat ik ervaar.
Mijn toestel doet ook raar zodra ik een gesprek verbroken heb.. Het beeldscherm wordt donkerder en enkele functies uit de bovenste taakbalk reageren niet meer wanneer ik ze aanklik (o.a. de batterij indicator) Wanneer ik 'm op standbij zet en vervolgens weer aan, doet ie het meestal wel weer. Hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dit toestel ook profielen ?
Heb me suf gezocht in de handleiding, maar kan niets vinden.
Mijn oude Nokia heeft zoiets als; Stil, normaal, kantoor e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:04:
Heeft dit toestel ook profielen ?
Heb me suf gezocht in de handleiding, maar kan niets vinden.
Mijn oude Nokia heeft zoiets als; Stil, normaal, kantoor e.d.
Als je het rechter icoontje eens pakt (mobieltje met een muzieknoot, in je "Vandaag" scherm). Volgens mij vind je daar de opties die je zoekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.CeeJay schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:05:
Sinds enkele dagen kom ik niet meer op Live Messenger aangemeld... hebben jullie dat ook? Wat kan de oorzaak zijn? de melding die ik krijg is "er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw"...
Ja daar heb ik ook last van. Soms moet ik wel 15x op aanmelden drukken voordat ik eindelijk ingelogd ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:20:
[...]

Als je het rechter icoontje eens pakt (mobieltje met een muzieknoot, in je "Vandaag" scherm). Volgens mij vind je daar de opties die je zoekt ;)
Nee, niet helemaal.
Ik gebruik ook als wekker en dan wil ik een heel zacht alarmtoontje.
Als ik nu mijn geluiden (speaker icoon) zacht zet doet het alarm het weer niet.
Bovendien kan ik niet per "afbeelding" een aparte toon instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:13
wie o wie kan mij uitleggen of het zinvol is om de radiorom in mijn Vario III te vervangen door een nieuwere (lees zuinigere versie). Ik heb inmiddels de hele thread op xda gevolgd, wordt gek van de versies en de meningen (in plaats van feiten). Iemand enige ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Tvgids voor op je Tytn: http://www.breukelman.net/fbtv/

[ Voor 48% gewijzigd door marco899 op 11-12-2007 22:41 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
swiebert schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:11:
wie o wie kan mij uitleggen of het zinvol is om de radiorom in mijn Vario III te vervangen door een nieuwere (lees zuinigere versie). Ik heb inmiddels de hele thread op xda gevolgd, wordt gek van de versies en de meningen (in plaats van feiten). Iemand enige ervaring hiermee?
Ik zelf heb op mijn unbranded HTC TyTN 2 Radio: 1.27.12.32 staan. (geflashed van .11 naar .17 en toen .32 opdook die er op geflashed) heb nog niet echt verschil gemerkt maar wellicht komt dat later, ik ga morgen Dutty's 7 RTM ROM (met touchflo cube) flashen, die schijnt een stuk sneller te zijn dan stock en heeft .NET 3.5 Framework welke volgens sommige mensen 20% improvement geeft. Ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:41:
[...]

Nee, niet helemaal.
Ik gebruik ook als wekker en dan wil ik een heel zacht alarmtoontje.
Als ik nu mijn geluiden (speaker icoon) zacht zet doet het alarm het weer niet.
Bovendien kan ik niet per "afbeelding" een aparte toon instellen.
pTravelAlarm kan dit allemaal.
Per alarm kun je instellen wat voor 'toon' je wilt hebben en het volume bepalen.
http://www.burroak.on.ca/pta.html
Ahh ! Nice.. daar was ik al een tijdje naar op zoek :)
Werkt ook prima, alleen erg jammer dat Comedy Central er niet bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met het draaien van TomTom Navigator v6.030 Build 8320 PDA WM3 & WM5
- TomTom Navigator 6.610 (8320) SD Versie op de tytn II ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb nu al een tijdje een kleine irritatie die ik niet opgelost krijg. Ik heb ingesteld dat als ik een nieuw SMS'je krijg er een lang muziek af gaat. Dit omdat ik vaak stand-by dienst heb en ik dus wakker moet worden als er een SMS'je 's nachts binnenkomt.

Nu werkt dat goed, ik wordt er wakker van namelijk :P, alleen stopt het geluid niet automatisch als ik het SMS'je open. Ik moet dan of wachten tot de muziek vanzelf ophoudt (geen optie als er een vriendin naast je ligt) of ik moet elke keer het geluid helemaal uitzetten.

Is dit by design of kan ik dit aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Beaves schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:43:
Ik heb nu al een tijdje een kleine irritatie die ik niet opgelost krijg. Ik heb ingesteld dat als ik een nieuw SMS'je krijg er een lang muziek af gaat. Dit omdat ik vaak stand-by dienst heb en ik dus wakker moet worden als er een SMS'je 's nachts binnenkomt.

Nu werkt dat goed, ik wordt er wakker van namelijk :P, alleen stopt het geluid niet automatisch als ik het SMS'je open. Ik moet dan of wachten tot de muziek vanzelf ophoudt (geen optie als er een vriendin naast je ligt) of ik moet elke keer het geluid helemaal uitzetten.

Is dit by design of kan ik dit aanpassen?
Dit is makkelijk op te lossen door even aan het wieltje te draaien voor je het smsje opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Dat heb ik geprobeerd, alleen doet dat niets bij mij? Overigens werkt dat wieltje wel, dus het is niet defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Imperium schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:29:
[...]

Ik zelf heb op mijn unbranded HTC TyTN 2 Radio: 1.27.12.32 staan. (geflashed van .11 naar .17 en toen .32 opdook die er op geflashed) heb nog niet echt verschil gemerkt maar wellicht komt dat later, ik ga morgen Dutty's 7 RTM ROM (met touchflo cube) flashen, die schijnt een stuk sneller te zijn dan stock en heeft .NET 3.5 Framework welke volgens sommige mensen 20% improvement geeft. Ik ben benieuwd :D
Als je hebt geïnstalleerd ben ik erg benieuwd naar je ervaringen.
Ik heb Dutty's vorige Rom geprobeerd en ik vond het voornamelijk een Rom met teveel Bloatware die niet echt lekker soepel liep. Ben sowieso niet tevreden over de snelheid maar misschien ligt dat aan mijn huidige rom , de Sleuth Slim Rom met werkelijk niets er op of er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:31:
iemand ervaring met het draaien van TomTom Navigator v6.030 Build 8320 PDA WM3 & WM5
- TomTom Navigator 6.610 (8320) SD Versie op de tytn II ?
Die schijnt niet goed te werken, waarom gebruik je niet de versie die op de bijgeleverde CD staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, ook de tytn II maar eens besteld :)

Maar gelijk ff vraagje. In een van de topics heb ik iets gelezen over een aluminium (oid) behuizing voor (om) de tytnII. Kan dat zo ff niet terugvinden... Waar is die te krijgen?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
hier: http://shop.brando.com.hk...p?cat_id=0763&dept_id=039

Ze hebber er ook 1 van plastic en siliconen, tot 2008 geen verzendkosten :7

(ook al is dat maar 3 dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tynt guru's . Bij deze een vraagje m.b.t. active sync synchronisatie. Ik wil graag als ik thuis ben via mijn wireless verbinding met mijn exchange server syncrhoniseren voor agenda en mail. Als ik echter buiten de deur ben wil ik dat hij overschakeld op gprs. Hoe stel ik dit in? Het werkt voor allebei maar om het goed samen te laten werken lijkt te botsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sir_Killalot schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:39:
hier: http://shop.brando.com.hk...p?cat_id=0763&dept_id=039

Ze hebber er ook 1 van plastic en siliconen, tot 2008 geen verzendkosten :7

(ook al is dat maar 3 dollar)
Heuh, zijn die dingen niet wat dichter in de buurt te krijgen?

[ Voor 71% gewijzigd door Raven op 12-12-2007 15:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:52:
[...]

Die schijnt niet goed te werken, waarom gebruik je niet de versie die op de bijgeleverde CD staat?
omdat ik het pakket heb gekregen, legaal natuurlijk. Dus dan leek het mij natuurlijk logisch om die te installeren op de htc over de bestaande tomtom versie. Maar jullie zeggen dus niet doen en toch een andere versie zien te regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, en vooral goedkoper. 12 GBP op ebay vanuit UK of vanaf 8 GBp vanuit Hon Kong. Wat maakt het nou uit waar ze vandaan komen? Als ze maar goed zijn en niet te duur toch?

Voorbeeldje:

http://cgi.ebay.nl/PDair-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.