HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.338 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:55:
[...]

Start>instellingen>tabblad verbindingen>usb aan pc. Hier even het vinkje weghalen bij "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" en dan zou het moeten werken.
Dank je wel! Dit heeft dus geholpen :)
Ik kan me herinneren dat ik dit wel gezien heb maar heb daar verder niet bij stil gestaan om het aan of uit te zetten. Nukan je dus tijdens het laden ook wat doen op de Tytn. Is met name handig op het werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:51:
Iemand enig idee waar de tytn II of de vodafone 1615 nog leverbaar is?

Bij een aantal vodafone winkels zijn ze niet meer verkrijgbaar en zeggen ze dat ie pas eind december weer komt. En zelfs dat is onzeker.

En ik wil hem toch eigenlijk wel hebben voordat mijn huidige abbo afloopt en voor mijn kerstvakantie!
Ha net gebeld. Wil hem prive hebben, nou dat kan dus niet. Wat een flutzooi daar :) Maar ik begreep wel dat ze er genoeg hadden bij zakelijk?(via de webshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:58:
[...]

Ha net gebeld. Wil hem prive hebben, nou dat kan dus niet. Wat een flutzooi daar :) Maar ik begreep wel dat ze er genoeg hadden bij zakelijk?(via de webshop)
Net in Maastricht vodafone shop geweest, 17 december zouden ze hem binnenkrijgen en zouden ze me bellen, dus das zeer nice:D al moet ik wel nog even wachten..
Ik hoorde trouwens dat de telefoon niet lekker met TomTom zou werken??
en hoe zit dat trouwens met hotmail, moet je steeds naar de webpagina surfen of kun je die ook koppelen aan outlook zodat je dat niet steeds hoeft te doen??
Alvast bedankt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:25:
[...]
Werkt hier prima hoor.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Werkt inderdaad meer dan prima, en hotmail kun je via Windows Live (wat er al op zit) koppelen en binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee, thanks for the reply, kun je die extra kaarten wat je op je telefoon wilt zetten kopen in de winkel of gaat dat alleen online? en koppelt hij ze dan meteen aan je tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26
klaasbram schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:39:
Ff een vraagje die in elke WM6 toestel topic zou kunnen, maar ja ik heb nou éénmaal een Tytn 2 ;)
Stel ik wil een hard-reset gaan uitvoeren. En ik heb een toestel pincode ingesteld staan.
Wordt deze pincode dan ook gevraagd vooraf hij een hard-reset kan krijgen.

Ik begin me namelijk een beetje te ergeren aan die pincode maar deze heb ik voor de anti-diefstal erop staan ;) maar ja als je hem een hard-reset zou kunnen geven zonder die pincode dan schiet dat niet op natuurlijk ;)
Hopelijk is er nu wel iemand met een antwoord zie dat er nog geregeld mensen een hard-reset willen doen ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:49:
okee, thanks for the reply, kun je die extra kaarten wat je op je telefoon wilt zetten kopen in de winkel of gaat dat alleen online? en koppelt hij ze dan meteen aan je tomtom?
Niveau gaat weer omlaag hoor?.. dit is informatie wat je in de vorige delen of in het TomTom Navigator 6 topic terug kunt vinden. Ook is deze informatie algemeen beschikbaar op tomtom.nl.

Antwoord:
Je kunt de kaarten gewoon online downloaden tegen betaling natuurlijk, via de tomtom website. Deze kaarten plaats je op je geheugen kaart en dan herkend tomtom ze automatisch. Je kunt de kaarten ook los kopen via een webshop op een geheugen kaartje, maar dan loop je vaak de kans iets verouderde kaarten te kopen. (ervaring)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn tytn2 al via bluetooth kunnen koppelen aan zijn pc?
En hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:18:
Heeft iemand zijn tytn2 al via bluetooth kunnen koppelen aan zijn pc?
En hoe heb je dat gedaan?
ik heb t geprobeert, de 2 zien elkaar wel maar ik kan nog niet via mn tytn op mn pc komen ookal staat alles gedeeld, heb ze elkaar via BT laten zoeken en gepaired, zodat ze automatisch verbinding mogen maken maar ben er verder ook nog mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achi11es
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-02-2021
Hoi, kan iemand mij met het volgende helpen. Ik heb over onderstaande niets in dit forum kunnen vinden, vandaar de vraag.
Ik heb mijn TyTN II met Pocket Mechanic grondig opgeruimd, zo goed zelfs dat ik nu geen snelkoppeling heb van mijn Instellingen in de Startmenu :? . Ik kan de PDA niet meer instellen (de drie tabbladen die je normaal onder deze snelkopppeling vindt).
Verder heb ik mijn telefoon ook grondig doorzocht en vind geen snelkoppling of programma hiervan.
Op de cd's die ik van Orange gehad heb, staat ook geen software van de TyTN dus dat schiet ook niet op. Kan ik ergens iets downloaden (bij HTC heb ik niet kunnen vinden).
O ja, na een soft reset komt de koppeling ook niet terug. Waarschijnlijk wel naar een harde reset, maar dan ben ik alles kwijt en daar zit ik niet op te wachten. Of zet je deze misser niet terug bij het terugzetten van een Backup?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je toetsenblokkering kunt instellen zoals bij een normale telefoon? Er zijn namelijk 3 opties en die doen allemaal niet wat ik wil.

De eerste optie voor toetsenblokkering is dat alle toetsen worden uitgeschakeld behalve de standby toets. Op die manier krijg je het toestel alleen nog aan met de standby toets. Dat wil ik niet want dat is een priegel toets.

De tweede optie is om de toetsen pas te blokkeren als het apparaat ook geblokeerd wordt. Dat wil ik ook niet want na verloop van tijd kun je het apparaat alleen nog maar uit de standby halen met de standby toets. Als je hem pas hebt uitgezet is ie nog wel te benaderen met alle andere toetsen en vraagt het toestel of ik de toetsenblokkering wil opheffen.

De laatste optie is om geen toetsenblokkering in te schakelen. Maar dat is natuurlijk ook niet verstandig.

Wat ik dus wil: Ik wil mijn toestel altijd kunnen aanzetten met een willekeurige toets zoals in de bovenstaande optie 3, maar met toetsenblokkering zoals in optie 2.

Iemand een idee hoe dat te doen? Software of een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20
martijnd schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:07:
De situaitie:
Ik heb een abbo van mijn werk (KPN) en hierop mag ik geen dataverkeer generen.
Ik heb een priv'e abbo met onbeperkt internet (telfort).

Wat wil ik doen:
Ik heb een register wijzinging gemaakt zodat GPRS always on is.
Nu wil ik GPRS uitzetten als ik mijn KPN sim erin doe.
Want mijn tel. maakt gewoon verbinding met de GPRS instellingen van Telfort
(is sinds kort 1 netwerk met KPN)

Antwoord:
Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Je kunt met een stuk MortScript checken welke provider actief is.
Met hetzelfde script zet je daarna GPRS uit of aan.
Zie o.a. post #55 in MortScript examples accumulation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:58:
Weet iemand hoe je je toetsenblokkering kunt instellen zoals bij een normale telefoon? Er zijn namelijk 3 opties en die doen allemaal niet wat ik wil.

De eerste optie voor toetsenblokkering is dat alle toetsen worden uitgeschakeld behalve de standby toets. Op die manier krijg je het toestel alleen nog aan met de standby toets. Dat wil ik niet want dat is een priegel toets.

De tweede optie is om de toetsen pas te blokkeren als het apparaat ook geblokeerd wordt. Dat wil ik ook niet want na verloop van tijd kun je het apparaat alleen nog maar uit de standby halen met de standby toets. Als je hem pas hebt uitgezet is ie nog wel te benaderen met alle andere toetsen en vraagt het toestel of ik de toetsenblokkering wil opheffen.

De laatste optie is om geen toetsenblokkering in te schakelen. Maar dat is natuurlijk ook niet verstandig.

Wat ik dus wil: Ik wil mijn toestel altijd kunnen aanzetten met een willekeurige toets zoals in de bovenstaande optie 3, maar met toetsenblokkering zoals in optie 2.

Iemand een idee hoe dat te doen? Software of een instelling?
Ik gebruik de eerder in dit topic aangegeven oplossing. namelijk de toets waarmee jeje verbinding verbreekt ff wat langer ingedrukt houden. werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Of gewoon je powerknop even indrukken? :)

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor TomTom 6 gebruikers. De laatste kaarten (v6.75) zijn nu te koop met 50% korting.

Ik zelf zit ook te wachten op de 8Gb MicroSD unit van Sandisk.

Daarnaast valt het mij op dat de USB transfer snelheid naar de Kaiser zo traag is. De specs zeggen USB 2.0 maar ik merk er niets van. Heb van het weekend de nieuwe kaart van West Europa erop gezet en via de telefoon zelf duurde dat ENORM lang. Maar toen ik kaartje gewoon in USB lezertje deed wasset in paar minuten geregeld. Valt me toch vies tegen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Deddiekoel schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:57:
Daarnaast valt het mij op dat de USB transfer snelheid naar de Kaiser zo traag is. De specs zeggen USB 2.0 maar ik merk er niets van. Heb van het weekend de nieuwe kaart van West Europa erop gezet en via de telefoon zelf duurde dat ENORM lang. Maar toen ik kaartje gewoon in USB lezertje deed wasset in paar minuten geregeld. Valt me toch vies tegen!
Klopt, muziek synchen via WMP gaat een stuk langzamer dan op mijn iMate SPL. Beetje jammer, maar daar kan ik nog wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Sagaris schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:17:
[...]

Klopt, muziek synchen via WMP gaat een stuk langzamer dan op mijn iMate SPL. Beetje jammer, maar daar kan ik nog wel mee leven.
Ligt dit nu aan de hardware of is er iets mis met software (en zou dit dus ook softwarematig zijn op te lossen)?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:50:
[...]

Ik gebruik de eerder in dit topic aangegeven oplossing. namelijk de toets waarmee jeje verbinding verbreekt ff wat langer ingedrukt houden. werkt uitstekend.
probleem is dat je dan gelijk je verbinding met bv webradio kwijt bent.

Ik gebruik Slide 2 unlock, deze wordt ingeschakeld zodra ik de power button in druk, of automatisch na 20 seconden zonder gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
naar aanleiding van een email van mijn kant over hoe het stond met mn support call, betreffende het wegvallen van geluid (bij gebruik speaker en normaal), werd ik net gebeld door een mevrouw van HTC. ze zei dat het volgens hen iets softwarematig was met de quallcom chip en dat ze of een nieuwe rom of een patch aan het maken zijn in taiwan. ze verwachten dat deze rond eind december klaar is.....

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

troyk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:41:
Of gewoon je powerknop even indrukken? :)
Zou ik mee oppassen. Ik deed het eerst inderdaad ook gewoon zo.
TOT ik te horen kreeg van mijn vriendin dat ik haar had gebeld ?
Bleek dus dat mijn TyTN een stukje open was geschoven in mijn zak en daarmee dus aan was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
.KeN. schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:21:
[...]

Zou ik mee oppassen. Ik deed het eerst inderdaad ook gewoon zo.
TOT ik te horen kreeg van mijn vriendin dat ik haar had gebeld ?
Bleek dus dat mijn TyTN een stukje open was geschoven in mijn zak en daarmee dus aan was gegaan.
En DAAR is dus weer een registerhack voor:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Hardware\DeviceMap\Keybd\"
-2) Maak een nieuwe DWORD-value met de naam "SlideWakeup"
-3) Geef deze DWORD-value de waarde "0" en "Dec"
-4) Voer tot slot een soft reset uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Thanks man :)

EDIT: Oh man.. dit is echt precies wat ik zocht :o
Geen gedoe meer met het locken / unlocken !

[ Voor 79% gewijzigd door Ken. op 04-12-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 maanden deze telefoon maar zit met een klein probleempje:
Bij mij hier op school hebben ze een systeem bedacht dat je kan internetten (WiFi) doormiddel van een zelfgemaakte inlogpagina van school dat vervolgens een pop up opent die je open dient te houden om verbinding met internet te houden, maar die popup krijg in niet omdat IE op mijn pda (HTC Tytn II) dat niet ondersteunt ofzo, heeft iemand hier een oplossing voor of bestaat er al een programmatje voor om dit probleem op te lossen? misschien suggesties voor een andere browser die dit wel aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
.KeN. schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:38:
Thanks man :)

EDIT: Oh man.. dit is echt precies wat ik zocht :o
Geen gedoe meer met het locken / unlocken !
.KeN. toch... :') Had zekervan jou wat meer verwacht! ;)
Ik gebruik die registerhack al vanaf dag drie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:53:
Bij mij hier op school hebben ze een systeem bedacht dat je kan internetten (WiFi) doormiddel van een zelfgemaakte inlogpagina van school dat vervolgens een pop up opent die je open dient te houden om verbinding met internet te houden, maar die popup krijg in niet omdat IE op mijn pda (HTC Tytn II) dat niet ondersteunt ofzo, heeft iemand hier een oplossing voor of bestaat er al een programmatje voor om dit probleem op te lossen? misschien suggesties voor een andere browser die dit wel aankan?
Opera Mini misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:03
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:53:
Of eventueel Webviewer, die tabbed browsing ondersteunt...

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
DaSaN schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:57:
[...]

En DAAR is dus weer een registerhack voor:

-1) Ga naar de volgende registry entry: "HKEY_LOCAL_MACHINE\Hardware\DeviceMap\Keybd\"
-2) Maak een nieuwe DWORD-value met de naam "SlideWakeup"
-3) Geef deze DWORD-value de waarde "0" en "Dec"
-4) Voer tot slot een soft reset uit
Ik heb deze 'hack' gelijk al toegepast, maar tijdens het luisteren naar de radio in bijvoorbeeld de trein, spring toch soms de telefoon weer aan.. niet omdat ik op het knopje gedrukt heb, maar omdat er een nieuwe sms of email binnenkomt.. spring de telefoon aan en bestaat dus ook weer dan kans dat iemand gebeld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Start -> settings -> sounds & notifications -> tabblad 'notifications' -> new text message -> display message on screen en de rest uitschakelen.

In theorie dan. Geen idee of het ook echt werkt, maar dat kan haast niet anders.
Mini Poeper schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 20:16:
[...]

.KeN. toch... :') Had zekervan jou wat meer verwacht! ;)
Ik gebruik die registerhack al vanaf dag drie!
Het schaamrood staat mij dan ook op de kaken :'(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRAAG:
\Als ik verjaardag bij contact vul wordt er keurig een all-day event aangemaakt in mijn agenda.
Ik vond dit top, totdat ik gisteravond om 0.00 eraan herinnerd werd dat er vandaag iemand jarig is.
Aangezien ik vanochtend om 6 uur uit mijn nest moest vond ik dat niet heel prettig.

Nou heb ik zelf 2 mogelijkheden:
- Ga de aangemaakte verjaardagen voor een jaar na en wijzig de appointment, door herinnering op NEEN te zetten. (voor ALLEN, zodat je er latere jaren geen last van hebt)
- Stel in de instelling van de AGENDA (via opties) in, dat nieuwe afspraken standaard geen herinnering behoeven en ga dan pas de verjaardagen in je contactenlijst bijwerken. (voor deze optie ben ik al te laat en heb hem niet getest)

(Ik zie hier meerdere meldingen van op www (google/tweakers), maar niet echt een goede oplossing)

Is iemand die hier al iets slims op gevonden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:12
Ik heb vorige week mijn TYTN2 in gebruik genomen (T-mobile MDA Vario 3) maar ik heb een ontzettend probleem met de standbytijd. Bij normaal gebruik (half uurtje bellen per dag, 2 keer een internetpagina checken, af en toe agenda en 3G en BT aan) gaat ie nog geen 36 uur mee voor hij begint te klagen dat de batterij leeg is. Ik heb hem eerst helemaal opgeladen, toen leeg laten gaan (net 24 uur) en weer helemaal opgeladen, wordt dit nog (veel) beter want hier heb ik helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azelo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 13:24
miss, dat iemand mij ff kan helpen met iets heel simpels!
als ik mijn foon openklap en een sms/ mail aan het typen ben houdt mijn toetsenbord verlichting er in 1 keer mee op na een bepaalde tijd.
Ik ben gewend dat als ik een toets aan raak het 'licht' weer aan gaat. (oude toestel)

Is dit een probleem van mijn toestel, een fout van 1 van mijn instellingen, of is dit uberhaupt niet mogelijk... ( heb wel de kaisertweak ingesteld dat het licht er met 30 sec mee ophoudt!!!)

wat moet ik instellen dat het 'licht' gewoon weer aan gaat als ik een toets aanraak???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
LordLynx schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
Ik heb vorige week mijn TYTN2 in gebruik genomen (T-mobile MDA Vario 3) maar ik heb een ontzettend probleem met de standbytijd. Bij normaal gebruik (half uurtje bellen per dag, 2 keer een internetpagina checken, af en toe agenda en 3G en BT aan) gaat ie nog geen 36 uur mee voor hij begint te klagen dat de batterij leeg is. Ik heb hem eerst helemaal opgeladen, toen leeg laten gaan (net 24 uur) en weer helemaal opgeladen, wordt dit nog (veel) beter want hier heb ik helemaal niets aan.
Nee, dit wordt zeker niet beter. DE grote stroomgebruiker is de continue UMTS-verbinding die je hebt openstaan.

Ga voor jezelf na of dit echt nodig is, of dat je het misschien ook met gprs alleen afkan (als het bijv voor email binnenhalen is, is gprs voldoende).

Ik heb zelf umts uitgezet en continu gprs aan, en haal nu met gemak 3 dagen bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
azelo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:21:
als ik mijn foon openklap en een sms/ mail aan het typen ben houdt mijn toetsenbord verlichting er in 1 keer mee op na een bepaalde tijd.
Ik ben gewend dat als ik een toets aan raak het 'licht' weer aan gaat. (oude toestel)

Is dit een probleem van mijn toestel, een fout van 1 van mijn instellingen, of is dit uberhaupt niet mogelijk... ( heb wel de kaisertweak ingesteld dat het licht er met 30 sec mee ophoudt!!!)

wat moet ik instellen dat het 'licht' gewoon weer aan gaat als ik een toets aanraak???
Ik denk zorgen dat het donker genoeg is, zodat de sensor registreert dat je je in een donkere ruimte bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
LordLynx schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:38:
Das 1 van de nadelen van deze telefoon, het scheelt wel iets als je gewoon naar 2G terug gaat als je geen snelle verbinding nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:25:
[...]

Net in Maastricht vodafone shop geweest, 17 december zouden ze hem binnenkrijgen en zouden ze me bellen, dus das zeer nice:D al moet ik wel nog even wachten..
en hoe zit dat trouwens met hotmail, moet je steeds naar de webpagina surfen of kun je die ook koppelen aan outlook zodat je dat niet steeds hoeft te doen??
Alvast bedankt;)
:o

In Doetinchem hadden ze hem gewoon liggen toen ik daar een paar weken geleden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik moet zeggen dat mijn TyTN het steeds beter begint te doen op een oplaadbeurtje:
Toen ik 'm net had moest ik 'm elke avond opladen (ok, ik zat toen ook de hele dag van alles met dat ding te doen ;)) en nu kan ik precies drie dagen en twee nachten doen met een charge.

Goed te doen dacht ik zo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
azelo schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:21:

Jij hebt waarschijnlijk ook al je boekje niet gelezen die bij de HTC TYTN zat heh :X.

Deze vraag is al vaak langs geweest, de TYTN heeft een automatische lichtsensor. Deze zorgt er voor dat er alvorens het licht op het toetsenbord aan gaat, er gecheckt wordt of dat wel nodig is. Het is echter gebleken dat deze lichtsensor iets te kieskeurig is afgericht, waardoor het ECHT donker moet zijn voordat het licht weer geactiveerd wordt. Je kunt deze sensor heel gemakkelijk uit zetten via het Settings -> keyboard input menu.

Met het tooltje KaiserTweak kun je in het register aanpassingen maken, zodat de verlichting een x aantal seconden of zelfs minuten langer blijft branden.

Deze vraag is ook al eerder behandeld in het 3de topic. awenger in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

[ Voor 6% gewijzigd door Chutney op 05-12-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Chutney schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:31:
[...]
. Je kunt deze sensor heel gemakkelijk uit zetten via het Settings -> keyboard input menu.

Deze vraag is ook al eerder behandeld in het 3de topic. awenger in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"
@ Chutney: Heb jij een Tytn2? Ik heb zitten kijken maar zie nergens een optie staan om de sensor uit te zetten, ook niet bij settings>input (bij mij heet het geen keyboard input menu). Volgens mij is de enige optie om de sensor af te plakken. Ik hou vaak mijn vinger even voor de sensor als ik 't allang niet meer kan zien maar de Tytn2 denkt dat 't nog niet donker genoeg is. Dan blijft 'ie in ieder geval aan zolang je aan 't typen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
falconz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:50:
[...]

@ Chutney: Heb jij een Tytn2? Ik heb zitten kijken maar zie nergens een optie staan om de sensor uit te zetten, ook niet bij settings>input (bij mij heet het geen keyboard input menu). Volgens mij is de enige optie om de sensor af te plakken. Ik hou vaak mijn vinger even voor de sensor als ik 't allang niet meer kan zien maar de Tytn2 denkt dat 't nog niet donker genoeg is. Dan blijft 'ie in ieder geval aan zolang je aan 't typen bent.
Yep ik heb zelf een TyTN 2, echter is die van mij nu naar EuroTwice ter reparatie. Kijk even bij Settings -> Buttons -> Button light ofzoiets moet het zijn.

Het is in iedergeval het laatste tabje bij Buttons of bij Input. Tis 1 vakje wat je uit moet vinken en dan blijft het mooi branden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
falconz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:50:
[...]

JEEEEEEEEEEEMIG, lees nou toch eens eerst die handleiding, stelletje luilakken!

Die optie staat keurig bij Settings => Keyboard => Backlight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
wens schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:34:
[...]

Je kunt met een stuk MortScript checken welke provider actief is.
Met hetzelfde script zet je daarna GPRS uit of aan.
Zie o.a. post #55 in MortScript examples accumulation.
Dank je, ik kan niet echt programmen, maar het probleem is dat kpn en telfort dezelfde instellingen hebben ook voor gsm. Ze gebruiken beide netwerken.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:12
Sir_Killalot schreef op woensdag 05 december 2007 @ 01:00:
[...]

Das 1 van de nadelen van deze telefoon, het scheelt wel iets als je gewoon naar 2G terug gaat als je geen snelle verbinding nodig hebt :)
Waar kan ik die verbinding terugzetten? Is dat die UTMS 1800+850 optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
LordLynx schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:09:
[...]

Waar kan ik die verbinding terugzetten? Is dat die UTMS 1800+850 optie?
Ik gebruik dit: Mini Poeper in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:12:
[...]

JEEEEEEEEEEEMIG, lees nou toch eens eerst die handleiding, stelletje luilakken!

Die optie staat keurig bij Settings => Keyboard => Backlight
Voor wat betreft de sensor is het:

instellingen>knoppen>tabblad verlichting en dan het vakje bij "autosensor toetsenbordverlichting inschakelen" weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:20
martijnd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:41:
[...]

Dank je, ik kan niet echt programmen, maar het probleem is dat kpn en telfort dezelfde instellingen hebben ook voor gsm. Ze gebruiken beide netwerken.
Probeer dan eens het programmaatje NoData van Modaco.
Hiermee kun je GPRS eenvoudig uit- en aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij overtuigen dat ik de HTC Tytn II moet aanschaffen in plaats van de Nokia E90 ?

Ik heb de voordelen van beide apparaten (t.o.v. elkaar) op een rij gezet:

E90:
goede camera
mooi scherm
goed toetsenbord
stevig

Tytn II:
kleiner
goedkoper
touchscreen
meer software
tomtom compatibel

Weet iemand nog meer redenen (of ervaringen) om voor een van beiden te kiezen?

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Als je een hoge reso wil moet je de Nokia nemen, 800 x 352 tegen 320 x 240 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:22:
VRAAG:
Is iemand die hier al iets slims op gevonden heeft?
In outlook heb ik dit per verjaardag opgelost door de tijd en de duur van de melding aan te passen voor de hele reeks.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiksgemak? Iphone look van Vito.

Ze beloven wat moois ;-)

http://iwindowsmobile.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 23:36

jurma

simply connecting...

Yay eindelijk goed nieuws. Ik had me TyTN II 3 weken tot dat mijn mini-usb poort kapot ging door de brodit houder. Nu eindelijk na 3 weken (bijna 4 weken) telefoon weer terug. En wat hebben ze gedaan een "boardswap" uitgevoerd, alles is dus vervangen behalve scherm en behuizing. Ook een ander imei nummer gekregen. Alleen hebben ze me houder nog steeds niet gemaakt :/

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
wens schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:52:
[...]

Probeer dan eens het programmaatje NoData van Modaco.
Hiermee kun je GPRS eenvoudig uit- en aanzetten.
Kende ik al, helaas moet ik het dan handmatig doen, ik had gehoopt op iets dat automatisch ziet welke SIM ik gebruik en dan wel of geen verbinding toestaat.
Jammer, maar het kan denk ik echt niet.

Dank voor de moeite!

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die dit programma al erop heeft geinstalleerd? lijkt me best leuk programma'tje
http://iwindowsmobile.com/astronavigator.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuperus
  • Laatst online: 29-07 22:04
hmm... kreeg net telefoontje van Vodafone...

kan kiezen:

Vodafone V1615 gratis

of

HTC Tytn II voor 75 euro.

wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Kuperus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:21:

kan kiezen:

Vodafone V1615 gratis

of

wat zouden jullie doen?
75 als je het kunt missen, anders voor de sim locked/branded V1615 gaan. Welke je natuurlijk wel kunt debranden dmv rom flash e.d. Garantie verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuperus
  • Laatst online: 29-07 22:04
heb even naar de verschillen gekeken...

dat ie gesimlocked is boeit me niet, blijf toch 2 jaar bij vodafone en na 1 jaar zijn ze verplicht te unlocken...

enige verschil tussen de V1615 en de Tytn II wat ik kan ontdekken is de oskernel en het embedded OS....

tytn II:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.2
OS Kernel: 5.2.1620

V1615:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.0
OS Kernel: 5.2.1708

verder weinig verschil... of zit er toch nog meer verschil tussen wat je zo niet ziet (heb het niet over uiterlijk, maar puur de programatuur en hardware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Kuperus schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:00:
heb even naar de verschillen gekeken...

dat ie gesimlocked is boeit me niet, blijf toch 2 jaar bij vodafone en na 1 jaar zijn ze verplicht te unlocken...

enige verschil tussen de V1615 en de Tytn II wat ik kan ontdekken is de oskernel en het embedded OS....

tytn II:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.2
OS Kernel: 5.2.1620

V1615:
Embedded OS: Windows Mobile 6 Professional AKU 0.4.0
OS Kernel: 5.2.1708

verder weinig verschil... of zit er toch nog meer verschil tussen wat je zo niet ziet (heb het niet over uiterlijk, maar puur de programatuur en hardware)
Geen verschil in hardware, het is gewoon de KAIS130 model. (dus 2 camera's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Vanavond even uitgeprobeerd en GPSfoto's (optie te activeren dmv Kaisertweak) werken goed icm www.panoramio.com. Het lijkt er alleen op dat de GPS coordinaten in de EXIF info nogal worden afgerond, waardoor de aangegeven lokatie al gauw een meter of 10-20 afwijkt.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuperus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:21:

kan kiezen:

Vodafone V1615 gratis

of

wat zouden jullie doen?
De 1615v, want die is mooi zwart ipv zilverkleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Ik heb total commander geinstalleerd, maar hoe kom ik m'n register in nu? Ik kan die optie niet vinden.

Wel zie ik onder program files het registry bestandje staan, maar openen geeft foutmeldingen.

[ Voor 32% gewijzigd door Boyd op 06-12-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No-P
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-08 21:04
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:12:
[...]

De 1615v, want die is mooi zwart ipv zilverkleurig.
Dat is ook de reden waarom ik de 1615 heb genomen ipv. de Tytn II.

Let wel op, de 1615 is op het moment uitverkocht bij Vodafone, dus het kan even duren voordat hij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Gamepie56 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:27:
Ik heb total commander geinstalleerd, maar hoe kom ik m'n register in nu? Ik kan die optie niet vinden.

Wel zie ik onder program files het registry bestandje staan, maar openen geeft foutmeldingen.
In total commander naar \\\ gaan (eigenlijk: \ (root) -> \\), vanaf daar kun je registry, FTP en LAN (SMB) benaderen.

[ Voor 4% gewijzigd door johnwoo op 06-12-2007 13:13 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
johnwoo schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:10:
[...]

In total commander naar \\ gaan, vanaf daar kun je registry, FTP en SMB benaderen.
Ik zit in \\
geen spoor te bekennen van registry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Het pad naar de registry root is \\\registry\, probeer dat eens in te typen :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No-P schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:41:
[...]

Dat is ook de reden waarom ik de 1615 heb genomen ipv. de Tytn II.

Let wel op, de 1615 is op het moment uitverkocht bij Vodafone, dus het kan even duren voordat hij binnenkomt.
In de winkels ligt hij er wellicht nog wel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht vol spanning op mijn TyTN II (morgen wordt hij als het goed is verstuurd! :)).

Nu heb ik al wat rondgezocht op het forum, maar ik kwam niet tot een bevredigend antwoord.

Voor mijn mail en agenda gebruik ik thunderbird met de lightning plugin. Deze wil ik natuurlijk graag gaan synchroniseren met de TyTN. Af en toe kwam ik wat tegen over birdiesync, maar dat is een betaald programma. Heeft iemand hier positieve ervaringen met een ander programma om mail en agendapunten te synchroniseren met thunderbird/lightning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:53

PauseBreak

derp!

Ik ben al een paar maanden in het bezit van een Vario 3. Tot op de afsluitdatum van mijn vorige abonnement geen enkele problemen mee gehad.
Inmiddels heb ik de oude simkaart eruit gehaald (ook T-Mobile dus werkte gewoon) en vervangen door de nieuwe kaart (die actief is per 01-12-07).
Wanneer ik de Vario 3 echter weer aanzet krijg ik de volgende foutmelding:
"Smartchip niet ondersteund MM #2".
Google geeft enkel Deel 4 van deze draad en daar wordt enkel gezegd dat diegene met dat probleem anders morgen wel belt, een oplossing ben ik niet tegengekomen.
Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:35
PauseBreak schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:26:
Ik ben al een paar maanden in het bezit van een Vario 3. Tot op de afsluitdatum van mijn vorige abonnement geen enkele problemen mee gehad.
Inmiddels heb ik de oude simkaart eruit gehaald (ook T-Mobile dus werkte gewoon) en vervangen door de nieuwe kaart (die actief is per 01-12-07).
Wanneer ik de Vario 3 echter weer aanzet krijg ik de volgende foutmelding:
"Smartchip niet ondersteund MM #2".
Google geeft enkel Deel 4 van deze draad en daar wordt enkel gezegd dat diegene met dat probleem anders morgen wel belt, een oplossing ben ik niet tegengekomen.
Heeft iemand enig idee hoe dit te verhelpen?
Dan is je nieuwe sim kaart niet geactiveerd door T-Mobile. Tot mijn aansluiting op T-Mobile maandag jl. had ik dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:53

PauseBreak

derp!

swiebert schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:42:
[...]

Dan is je nieuwe sim kaart niet geactiveerd door T-Mobile. Tot mijn aansluiting op T-Mobile maandag jl. had ik dezelfde melding.
Danku! Dat wordt dus even bellen en minstens een week in mindering op mijn rekening (het ding had al geactiveerd moeten zijn per 01-12). Beetje jammer.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Na talloze pogingen zit ik nog steeds vast met men syncen via bluetooth.
Men tytn2 wil geen partner-verband met men pc op de com4-poort aangaan. (sommige beweren omdat daar de gps op zit)
En men pc zet activeSync altijd automatisch op com4 op men pc.

Ik heb men activeSync dan ingestelt op com4 verbindingen gezocht, en bijna alle com-poorten waren vrij mr geen aparaat gevonden.
Erna heb ik deze bij eigenschappen verwijderd en hem op com5 gezet (bij instelling van Async p de pc) en een partnerverband met men pc en tytn2 op men tytn ingestelt. Echter vond hij weer geen verbinding.
Als ik bij verbindingsinstellingen van de active sync alles nakijk zijn beide poorten 4 en 5 vrij mr als ik deze aanklik en volgende doe zoekt hij gewoon opnieuw.

Ik wordt er echt gek van, kan iemand me pls helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:47

Crusader

Arc Nature

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:43:
Hey iedereen,

Na talloze pogingen zit ik nog steeds vast met men syncen via bluetooth.
Men tytn2 wil geen partner-verband met men pc op de com4-poort aangaan. (sommige beweren omdat daar de gps op zit)
En men pc zet activeSync altijd automatisch op com4 op men pc.

Ik heb men activeSync dan ingestelt op com4 verbindingen gezocht, en bijna alle com-poorten waren vrij mr geen aparaat gevonden.
Erna heb ik deze bij eigenschappen verwijderd en hem op com5 gezet (bij instelling van Async p de pc) en een partnerverband met men pc en tytn2 op men tytn ingestelt. Echter vond hij weer geen verbinding.
Als ik bij verbindingsinstellingen van de active sync alles nakijk zijn beide poorten 4 en 5 vrij mr als ik deze aanklik en volgende doe zoekt hij gewoon opnieuw.

Ik wordt er echt gek van, kan iemand me pls helpen.
[/quote]

men?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Ja, zeg. Nederlands alstublieft: het is mijn pc of m'n pc, niet men pc. :(

Ik zou je PC verwijderen bij bluetooth -> apparaten op de TyTN. Vervolgens een vrije COM poort selecteren in de verbindingsinstellingen van Active Sync op je pc. Daarna opnieuw je pc toevoegen op de TyTN (pairen). Als het goed is moet je dan de service "active sync" te zien krijgen.

Dan kun je synchroniseren via BT.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Vaag hoor, ik kan niet eens een compoort toevoegen op mn telefoon :?

Op mn pc staat er bij de TyTN ook alleen 'inbelservice' en geen 'seriele poort' bij services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Nah men wacht op onderdelen om mijn KAISER weer te fixen. Ligt nu in belgie ter reparatie bij eurotwice. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik ga mijne straks ophalen :)
ben erg benieuwd of dit een goede vervanger voor mijn Qtek9100 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
dit is heel vreemd.... zowel mijn mda vario 3 als een MDA vario 3 van een vriend van me heeft er last van gehad.

De telefoon gaan van aan stand naar standby stand (beeldscherm uit). Maar dan gaat ie niet meer uit standby. enige oplossing was om een softreset te doen om hem weer aan te krijgen. maar als hij weer naar standby ging... kreeg je hem weer niet aan. (ookal zet je hem zelf in standby door het knoptje aan de zijkant rechts boven, ging hij niet meer aan)

Wij hadden er allebei kaisertweak op staan, om slide wake uit te schakelen.

iemand anders die hier al problemen mee heeft gehad?

we hebben nu een hardreset uitgevoerd, en de telefoon werkt weer normaal.. maar het is afwachten wanneer dit weer gebeurt..

[ Voor 9% gewijzigd door Eastman op 07-12-2007 11:07 ]

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Eastman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:06:
dit is heel vreemd.... zowel mijn mda vario 3 als een MDA vario 3 van een vriend van me heeft er last van gehad.

De telefoon gaan van aan stand naar standby stand (beeldscherm uit). Maar dan gaat ie niet meer uit standby. enige oplossing was om een softreset te doen om hem weer aan te krijgen. maar als hij weer naar standby ging... kreeg je hem weer niet aan. (ookal zet je hem zelf in standby door het knoptje aan de zijkant rechts boven, ging hij niet meer aan)

Wij hadden er allebei kaisertweak op staan, om slide wake uit te schakelen.

iemand anders die hier al problemen mee heeft gehad?

we hebben nu een hardreset uitgevoerd, en de telefoon werkt weer normaal.. maar het is afwachten wanneer dit weer gebeurt..
Misschien is het dan handig om te weten dat ALLE tweaks van kaisertweak handmatig in het register kunnen worden uitgevoerd, zonder extra software te hoeven installeren. Al sje wilt weten welke registersleutles je nodig hebt, moet je even het XML-bestand wat in de kaisertweak.cab zit openen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
DaSaN schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:15:
[...]

Misschien is het dan handig om te weten dat ALLE tweaks van kaisertweak handmatig in het register kunnen worden uitgevoerd, zonder extra software te hoeven installeren. Al sje wilt weten welke registersleutles je nodig hebt, moet je even het XML-bestand wat in de kaisertweak.cab zit openen;)
thanks, maar ik wist dat idd al.

Maar ik kon me herinneren dat je voor het aanpassen van het register ook software nodig hebt (was met me oude ppc wel zo).. I

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:10:
Ja, zeg. Nederlands alstublieft: het is mijn pc of m'n pc, niet men pc. :(

Ik zou je PC verwijderen bij bluetooth -> apparaten op de TyTN. Vervolgens een vrije COM poort selecteren in de verbindingsinstellingen van Active Sync op je pc. Daarna opnieuw je pc toevoegen op de TyTN (pairen). Als het goed is moet je dan de service "active sync" te zien krijgen.

Dan kun je synchroniseren via BT.
Bij pairen geen enkel probleem, active sync komt erop. Heb het nu eindelijk op een andere com-poort gekregen mr ik kan nog steeds niet sync'en via bluetooth.

Als ik op M'N pc verbinding maken neem bij verbindinginstellingen vindt hij gewoon geen apparaat hoewel men com6-poort wel als beschikbaar wordt aangetoont.

Als ik op men tytn verbinden via bluetooth neem komt er geen gevonden partnerverbinding op. Zelfs al heb ik een nieuwe com-poort voor m'n pc op com6 toegevoegd.

Wel komt erop dat men tytn verbonden is (via bluetooth op com6, activeSync) op m'n pc als ik bij mijn apparaten m'n pc aanklik en vernieuwen kies (van de services).

Dus volgens mij ligt het eraan dat men tytn geen partnerverbinding voor verbinden via bluetooth kan vinden.

Weet iemand mss hoe je dat moet doen?

mvg D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Helaasch, ik heb een women tytn, dus ik zou het niet weten. :P

Ok, je maakt geen verbinding vanuit je pc, je zet alleen een vinkje bij com poort <x> bij de verbindingsinstellingen van het activesync programma op je pc. Op de tytn of pc hoef je ook geen com poorten toe te voegen, alleen een vrije COM poort op je pc is relevant. Op de TyTN kies je vervolgens "verbinden via bluetooth" in het ActiveSync programma.

Anders heb je wellicht in je bluetooth stack zelf op je pc het gebruik van inkomende compoorten niet vrijgegeven ofzoiets.

[ Voor 87% gewijzigd door Atomsk op 07-12-2007 14:10 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46
Anamorph schreef op donderdag 29 november 2007 @ 21:46:
Ik wordt helemaal gek van mijn Tytn 2 - Parrot 3200 combinatie...
Als ik gesprekken ontvang is het maar afwachten of ik het geluid over de speakers krijg of dat ie binnenkomt op de tytn...Ook bij uitgaande gesprekken gebeurt dit. Als een gesprek al "staat" trek ik dan meestal de connector even uit de parrot en vervolgens weer erin. Na restart neemt ie het gesprek dan weer over en loopt het alsnog over de speakers....
Verder gebeurt het tijdens het gesprek geregeld dat de Parrot als het ware reset,... met een harde tik gaat ie dan uit en restart ie.
Iemand een soort gelijke combinatie die wel werkt??

Overigens doet de Parrot het prima met de Samsung E530 van m'n vrouw en met mijn oude Nokia...en de Parrot is ook al geheel vervangen. Graag advies!
Thanks
Ik heb precies het zelfde probleem. heb jij al een oplossing gevonden? Iemand anders die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, ik heb de oplossing al meerdere malen gepost.

Het niet meer functioneren van de stand-by knop heeft te maken met een hangende applicatie.
Die zorgt er op zijn beurt weer voor dat alle andere applicaties die je erna opstart, óók weer blijven hangen, waardoor je een soort ophoping krijgt van allemaal hangende programma's. Kijk voor de gein eens op zo'n moment bij je running processes. Ik zag toen een stuk of 6x TomTom staan en nog wat andere progsels.

De oplossing: Draai SpriteBackUp (staat op het CDtje dat je bij je TyTN kreeg).
Die zorgt ervoor dat alle draaiende programma's worden gestopt en je TyTN is weer helemaal het heertje.

Side note: Ik heb er geen last meer van nu, terwijl ik het eerst 3x in korte tijd had.
Sinds ik mijn task manager niet meer op 'end programs by tapping X' heb staan heb ik er geen last meer van. Om dit te bevestigen: hebben jullie dit toevallig hierop staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken... maar is er nou werkelijk geen enkel abonnement van 2 jaar waar je de telefoon gratis (of acceptabele bijbetaling) krijgt? (abo van €30)

Gsmweb is verweg de goedkoopste. Hebben jullie allemaal dik betaald of onbeperkt data genomen?
Ik denk niet dat ik veel internet waar ik geen wifi heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
.KeN. schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:09:
Ja, ik heb de oplossing al meerdere malen gepost.

Het niet meer functioneren van de stand-by knop heeft te maken met een hangende applicatie.
Die zorgt er op zijn beurt weer voor dat alle andere applicaties die je erna opstart, óók weer blijven hangen, waardoor je een soort ophoping krijgt van allemaal hangende programma's. Kijk voor de gein eens op zo'n moment bij je running processes. Ik zag toen een stuk of 6x TomTom staan en nog wat andere progsels.

De oplossing: Draai SpriteBackUp (staat op het CDtje dat je bij je TyTN kreeg).
Die zorgt ervoor dat alle draaiende programma's worden gestopt en je TyTN is weer helemaal het heertje.

Side note: Ik heb er geen last meer van nu, terwijl ik het eerst 3x in korte tijd had.
Sinds ik mijn task manager niet meer op 'end programs by tapping X' heb staan heb ik er geen last meer van. Om dit te bevestigen: hebben jullie dit toevallig hierop staan ?
ik neem aan dat dat de oplossing is voor het probleem wat ik eerder heb omschreven. bedankt daarvoor. (het is soms lastig om het antwoord te vinden, als het probleem niet is te omschrijven in een of enkele unieke woorden)

Wat betrefd X-button functie.. bij mij staat het op:
aangevinkt: schakel de x-knop in om actieve programma's te beeindigen.
gekozen: programma's beeindigen door op x te klikken en vast te houden

ik kan het net zo goed uitschakelen, want dat gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 15:12
Roodey schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:47:
Ik zit een beetje de prijzen te vergelijken... maar is er nou werkelijk geen enkel abonnement van 2 jaar waar je de telefoon gratis (of acceptabele bijbetaling) krijgt? (abo van €30)

Gsmweb is verweg de goedkoopste. Hebben jullie allemaal dik betaald of onbeperkt data genomen?
Ik kan je alleen iets over de onbeperkte data vertellen (heb nml nog geen vario 3 maar een vario 2), het werkt voor mij zo goed dat ik totaal geen wifi meer gebruik...

[ Voor 3% gewijzigd door Kassad op 07-12-2007 20:23 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van een vervelend probleem met mijn TyTN II. Het gebeurt soms dat als ik iemand bel, dat plotseling de verbinding wordt verbroken. Dit gebeurt meestal als ik net het nummer heb gedraaid en de telefoon aan de andere kant overgaat. Ook gebeurt het soms als ik al iemand aan de telefoon heb (maakt niet uit of ik bel of dat ik gebeld word).
Als het gebeurt hoor ik ook het geluidje wat je hoort als degene die je aan de lijn hebt de verbinding verbreekt (een paar tingeltoontjes).
Ik heb al van alles geprobeerd; ik dacht eerst dat ik per ongeluk een 'toets' op het touchscreen raakte, dus heb ik tijdens het telefoongesprek het scherm uitgeschakeld. Het probleem bleef bestaan. Ook een hard-reset mocht niet baten.

Iemand anders ook dit probleem (en evt de oplossing)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:47:

Zonder data abbo is de bijbetaling een stuk duurder ja. Maar het eerste jaar data abbo kost je toch maar iets van 60 euro als je de extra korting meerekend. Het phonecontract is wel 2 jaar, maar het data abbo maar 1 jaar vaak (kun je uiteraard laten doorlopen).

Zelf vind ik dit nog de beste aanbieding:

gsmweb

8 maanden 50% korting
Vodafone 22,50 / maand + onbeperkt data / 2 jaar + € 139 bijbetaling.

puur en alleen phonecontract van 30 euro 2 jaar en dan telefoon gratis kun je vergeten. Los kost het toestel 650 euro, 24 maanden 30 euro 720 euro, zoveel korting krijg je nu ook weer niet bij een setje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:51:
[...]

Zonder data abbo is de bijbetaling een stuk duurder ja. Maar het eerste jaar data abbo kost je toch maar iets van 60 euro als je de extra korting meerekend. Het phonecontract is wel 2 jaar, maar het data abbo maar 1 jaar vaak (kun je uiteraard laten doorlopen).

Zelf vind ik dit nog de beste aanbieding:

gsmweb

8 maanden 50% korting
Vodafone 22,50 / maand + onbeperkt data / 2 jaar + € 139 bijbetaling.

puur en alleen phonecontract van 30 euro 2 jaar en dan telefoon gratis kun je vergeten. Los kost het toestel 650 euro, 24 maanden 30 euro 720 euro, zoveel korting krijg je nu ook weer niet bij een setje ;)
Je berekening klopt niet, tel mee:

24 x 22.50 = 540 Abbo prijs
24 x 9.50 = 228 internet
plus + 139 = 907 aanbetaling en totaal
min - 128 22,5 + 9.5 x 4 of 16 x 8 Korting

Totaalprijs 779,-

zelf ben ik 12 x 54,50 kwijt, dat is 35 bundel, 9,5 internet, 10 onbeperkt (1000 smsjes) smsen.

54.50 x 12 = 654
bijbetaling = 179
min 3 maanden 50 % korting = 81.75

totaal 751,25

maar ach, als het niks mag kosten neem je óf geen telefoon of een GSMtje voor een paar gruipstuivers, al met al vind ik mijn totaalprijs zeer meevallen, zeer tevreden zelfs.

dankzij gsmweb...

Edit : grIJpstuivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou er dan niet kloppen aan mijn post? Volgens mij heb ik het nergens over totaal prijzen gehad. :?

Ik zeg puur en alleen:

8 maanden 50% korting
22,50 per maand
data abbo; 9,50 per maand
2 jaar
139 bijbetalen

8 maanden 50% korting van de 24 maanden is dus 1/6 deel wat je niet hoeft te betalen. Dus 5/6e deel betaal je wel. 5/6*22,50=18,75
9,50 (data abbo) + 18,75 = 28,25
2 jaar is 24 maanden
28,25 * 24 = 678
+ 139 bijbetalen= 817

Grand total:

€ 817

Ik zie niet in waar mijn berekening niet zou kloppen?

Met mijn laatste deel reken ik Roodey voor dat je logischerwijs met 24 maanden 30 euro abbo geen TyTn II gratis krijgt.

Nog eentje trouwens: kom ik laatste bij T for Telecom. Hangt er een TyTn II, staat er een bordje bij: 229 euro met abbonement. Ik vraag dus 'Wat voor abbo is dat dan?'. Gaan ze het opzoeken 'Dat is een twee jarig 70 euro/maand abbo'. Nee danke :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eastman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:28:
[...]

ik neem aan dat dat de oplossing is voor het probleem wat ik eerder heb omschreven. bedankt daarvoor. (het is soms lastig om het antwoord te vinden, als het probleem niet is te omschrijven in een of enkele unieke woorden)

Wat betrefd X-button functie.. bij mij staat het op:
aangevinkt: schakel de x-knop in om actieve programma's te beeindigen.
gekozen: programma's beeindigen door op x te klikken en vast te houden

ik kan het net zo goed uitschakelen, want dat gebruik ik toch niet.
Oh crap.. ik dacht dat degene na wie ik had gepost jou had gequote en daar op in was gegaan.
Maar nu ik het weer lees gaat het heel ergens anders over :D

Maar goed, daar gaat mijn theorie dus..
Dacht echt dat het aan de task manager lag, maar dat is dus niet het geval.
Dan weet ik het ook niet meer vrees ik. Hoop iig dat ik het niet meer mee hoef te maken, of dat er een duidelijke oplossing voor komt. Tot die tijd is Sprite Backup de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
.KeN. schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 03:36:
[...]

Oh crap.. ik dacht dat degene na wie ik had gepost jou had gequote en daar op in was gegaan.
Maar nu ik het weer lees gaat het heel ergens anders over :D

Maar goed, daar gaat mijn theorie dus..
Dacht echt dat het aan de task manager lag, maar dat is dus niet het geval.
Dan weet ik het ook niet meer vrees ik. Hoop iig dat ik het niet meer mee hoef te maken, of dat er een duidelijke oplossing voor komt. Tot die tijd is Sprite Backup de beste oplossing.
wat ik dus niet begrijp, als het probleem zich voordoet, heeft een softreset geen effect. bij een softreset worden alle programma's toch ook afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:44:
Wat zou er dan niet kloppen aan mijn post? Volgens mij heb ik het nergens over totaal prijzen gehad. :?

Ik zeg puur en alleen:

8 maanden 50% korting
22,50 per maand
data abbo; 9,50 per maand
2 jaar
139 bijbetalen

8 maanden 50% korting van de 24 maanden is dus 1/6 deel wat je niet hoeft te betalen. Dus 5/6e deel betaal je wel. 5/6*22,50=18,75
9,50 (data abbo) + 18,75 = 28,25
2 jaar is 24 maanden
28,25 * 24 = 678
+ 139 bijbetalen= 817

Grand total:

€ 817

Ik zie niet in waar mijn berekening niet zou kloppen?

Met mijn laatste deel reken ik Roodey voor dat je logischerwijs met 24 maanden 30 euro abbo geen TyTn II gratis krijgt.

Nog eentje trouwens: kom ik laatste bij T for Telecom. Hangt er een TyTn II, staat er een bordje bij: 229 euro met abbonement. Ik vraag dus 'Wat voor abbo is dat dan?'. Gaan ze het opzoeken 'Dat is een twee jarig 70 euro/maand abbo'. Nee danke :X
Verkeerd gelezen, excuus. je heb gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eastman schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:32:
[...]

wat ik dus niet begrijp, als het probleem zich voordoet, heeft een softreset geen effect. bij een softreset worden alle programma's toch ook afgesloten?
Dat dacht ik idd ook, maar blijkbaar is dat niet het geval.
De programma's in kwestie staan daarna namelijk nog steeds vrolijk in de active processes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swiebert schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:02:
Voor de liefhebbers heb ik het TYTN II topic deel 1-5 even als pdf samengevat. De PDF is te downloaden via:http://rapidshare.com/files/73777115/tytn1-5.pdf.html
Ik moet me hier eerst aanmelden of zien ik dat verkeerd? Aanmelden doe ik liever niet als het voor eenmalig gebruik is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

gewoon op free klikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal gelijk !!

Moest allemaal even vlug dus dan kijk je niet goed he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:06:
[...]

Ik moet me hier eerst aanmelden of zien ik dat verkeerd? Aanmelden doe ik liever niet als het voor eenmalig gebruik is...
Lezen en begrijpen blijft een kunst die gelukkig velen is gegeven :) Probeer het knopje free onderaan de derde kolom eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

proest, als je nu met zulke wijsheden aankomt, leest dan zelf ook even de draad voor ge blaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:57:
Ik heb last van een vervelend probleem met mijn TyTN II. Het gebeurt soms dat als ik iemand bel, dat plotseling de verbinding wordt verbroken. Dit gebeurt meestal als ik net het nummer heb gedraaid en de telefoon aan de andere kant overgaat. Ook gebeurt het soms als ik al iemand aan de telefoon heb (maakt niet uit of ik bel of dat ik gebeld word).
Als het gebeurt hoor ik ook het geluidje wat je hoort als degene die je aan de lijn hebt de verbinding verbreekt (een paar tingeltoontjes).
Ik heb al van alles geprobeerd; ik dacht eerst dat ik per ongeluk een 'toets' op het touchscreen raakte, dus heb ik tijdens het telefoongesprek het scherm uitgeschakeld. Het probleem bleef bestaan. Ook een hard-reset mocht niet baten.

Iemand anders ook dit probleem (en evt de oplossing)?
Dit probleem herken ik. Overigens gebeurt me dat ook heel vaak als er een bluetoothverbinding is. Helaas heb ik hier ook geen oplossing voor, maar ik hoop dat een van de tweakers dit wel heeft of weet waar we de oplossing kunnen vinden. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
hebben jullie er soms ook last van als er een mailtje binnenkomt via pushmail (exchange) dat de ingestelde beltoon niet altijd afgaat... ledje gaat dan ook niet oranje knipperen..

Heel vervelend, nu moet ik namelijk de telefoon uit standby halen om te checken, omdat de led niet meer betrouwbaar is... soms blijft de led ook oranje terwijl alle meldingen al zijn verwijderd..

Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.