HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.337 views sinds 30-01-2008

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
marco899 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:22:
Update voor office mobile is uit. Leest nu ook docx bestanden: http://www.microsoft.com/...e2-42f0-ba32-69bb7e9a3814 Vreemde is alleen dat ik bij installatie de melding krijg dat ik al een nieuwere versie bezit.
Komt omdat 6.1 al op de TyTN 2 staat :)

[ Voor 92% gewijzigd door Sir_Killalot op 29-11-2007 20:43 ]

• Anamorph
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-03 14:03
Ik wordt helemaal gek van mijn Tytn 2 - Parrot 3200 combinatie...
Als ik gesprekken ontvang is het maar afwachten of ik het geluid over de speakers krijg of dat ie binnenkomt op de tytn...Ook bij uitgaande gesprekken gebeurt dit. Als een gesprek al "staat" trek ik dan meestal de connector even uit de parrot en vervolgens weer erin. Na restart neemt ie het gesprek dan weer over en loopt het alsnog over de speakers....
Verder gebeurt het tijdens het gesprek geregeld dat de Parrot als het ware reset,... met een harde tik gaat ie dan uit en restart ie.
Iemand een soort gelijke combinatie die wel werkt??

Overigens doet de Parrot het prima met de Samsung E530 van m'n vrouw en met mijn oude Nokia...en de Parrot is ook al geheel vervangen. Graag advies!
Thanks

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:22:
(...) alleen kon ik dan niet harder rijden dan 80 anders hoorde ik geen flikker meer.......... :(
Met wie bel jij dan :?

Verwijderd

Heej, nieuw hier, ga volgende week mijn htc tytn 2 bestellen bij vodafone icm onbeperkt internet (Ben benieuwd wanneer ik de eerste waarschuwing krijg dat ik teveel online ben geweest) Maar ik had nog een paar (rete simpele) vraagjes die ik niet kon terugvinden..
Het is toch mogelijk om Msn te installeren op je htc eh? :? en als je vodafone onbeperkt internetblox hebt wat is dan de gemiddelde tijd die je online kunt zijn voordat je over je "onbeperkt"limiet heen bent? Alvast bedankt, echt zin in mn gsm na alle reacties hier :9~ !
owjah ps. wat moet je invullen bij de tomtomsite als je kaarten wilt kopen op deze link (toch?)
http://www.tomtom.com/products/maps/select.php

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 22:34 ]

• Sir_Killalot
1ste vraag: Ja

2de vraag: Ligt eraan hoeveel je de verbinding gebruikt (max ligt rond de 250MB)

[ Voor 87% gewijzigd door Sir_Killalot op 29-11-2007 22:35 ]

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:27:
Heej, nieuw hier, ga volgende week mijn htc tytn 2 bestellen bij vodafone icm onbeperkt internet (Ben benieuwd wanneer ik de eerste waarschuwing krijg dat ik teveel online ben geweest) Maar ik had nog een paar (rete simpele) vraagjes die ik niet kon terugvinden..
Het is toch mogelijk om Msn te installeren op je htc eh? :?
zit er standaard al op, maar je kunt evt nog een nieuwere versie installeren.
en als je vodafone onbeperkt internetblox hebt wat is dan de gemiddelde tijd die je online kunt zijn voordat je over je "onbeperkt"limiet heen bent?
ligt eraan hoeveel je download uiteraard.

_██_
(ಠ_ృ)

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:15
nl_umpire schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:40:
Er is dus ook geen scrol-menu aan de rechterkant te vinden wat verticaal wel het geval is
Kan dit anders worden ingesteld?
Ik vermoed dat je HTC Home hebt aan staan. Deze wil standaard geen scrollbalk aan de zijkant.
Dit kun je wijzigen:
Ga naar HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\HTC Home en wijzig Type in 4.
Poweroff en poweron.

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:01
wens schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:48:
[...]
Ik vermoed dat je HTC Home hebt aan staan. Deze wil standaard geen scrollbalk aan de zijkant.
Dit kun je wijzigen:
Poweroff en poweron.
euhm hoe kom ik daar, heb dat ding net dus ik moet ff op weg worden geholpen:)
thx

• Sir_Killalot
wens schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:48:
[...]

Dit kun je wijzigen:
Poweroff en poweron.
Maar is er wel ruimte voor een scrollbalk naast HTC Home? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 20:06
wens schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
[...]

Je hebt je headset dus met je TyTN II gepaired.
Dit betekent niet dat hij vanzelf je geluid naar je headset stuurt, als die in de buurt is.
Heb je mijn suggestie wel geprobeerd? De actie via CommManager en de keuze voor "Set as Wireless Stereo" zorgt er juist voor dat het geluid naar je headset gestuurd wordt.
En als dit werkt, dan kan ook de snelkoppeling zijn werk doen....

De snelkoppeling kan in 2 formaten:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:1
of
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:on"
Het nummertje vooraan is niet van belang.
Beide snelkoppelingen werken bij mij.
Helaas hij pakt het nog steeds niet :'(
ik heb wel een ander idee
kun jij je snelkoppelin niet op internet posten zodat ik hem kan downloaden en installeren.
ik snap het niet wrom hij het niet doen ik doe precies zoals jij het aangeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Ik heb last van een erg vreemd probleem en wellicht kunnen jullie helpen.
Een vriend van mij heeft een HTC P3600 met een Telfort internet abbonnement, hij kan daardoor eenvoudig Youtube filmpjes streamen middels Coreplayer + Flashbundle (u allen bekend neem ik aan).

Ik maak gebruik van de TyTn II met dezelfde Coreplayer en Flashbundle i.c.m. een KPN Surf en Mail totaal echter lopen bij mij de filmpjes absoluut niet vloeiend in tegenstelling tot mijn vriend.

Ik dacht dat KPN en Telfort op hetzelfde netwerk zaten? We hebben nl. beide Hspda verbinding (of 3g) , we kijken naar dezelfde film en dat alles op dezelfde plek. Toch loopt het bij mij voor geen meter en bij hem vloeiend.

Kan dit aan de ROM liggen? Ik zit er namelijk over te denken om mijn ROM te updaten. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Hier (Xda developers) dacht ik een leuke ROM gevonden te hebben, wie wil meepraten?

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:44
van de kpn site :

Surf & Mail Totaal met een UMTS toestel...onbeperkt surfen en mailen op je mobiel in Nederland voor een vast bedrag van € 9,95 per maand zonder extra kosten
mogelijk in combinatie met ieder KPN Mobiel en KPN Flexibel abonnement
downloadsnelheid 128 kbps
uploadsnelheid 64 kbps
KPN hanteert een
fair use policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:47:
Ik heb last van een erg vreemd probleem en wellicht kunnen jullie helpen.
Een vriend van mij heeft een HTC P3600 met een Telfort internet abbonnement, hij kan daardoor eenvoudig Youtube filmpjes streamen middels Coreplayer + Flashbundle (u allen bekend neem ik aan).

Ik maak gebruik van de TyTn II met dezelfde Coreplayer en Flashbundle i.c.m. een KPN Surf en Mail totaal echter lopen bij mij de filmpjes absoluut niet vloeiend in tegenstelling tot mijn vriend.

Ik dacht dat KPN en Telfort op hetzelfde netwerk zaten? We hebben nl. beide Hspda verbinding (of 3g) , we kijken naar dezelfde film en dat alles op dezelfde plek. Toch loopt het bij mij voor geen meter en bij hem vloeiend.

Kan dit aan de ROM liggen? Ik zit er namelijk over te denken om mijn ROM te updaten. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Hier (Xda developers) dacht ik een leuke ROM gevonden te hebben, wie wil meepraten?
Nee, deze ROM wat jij aangeeft is voor de TILT (Amerikaanse versie) en moet je niet gebruiken, deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347431 is inderdaad erg goed snel en gemakkelijk in gebruik. Ik ben er heel tevreden mee. Belachelijk dat de er nog geen nieuwe Officiële rom is gelanceerd.

Succes met updaten,

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

-nickx- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
[...]

Nee, deze ROM wat jij aangeeft is voor de TILT (Amerikaanse versie) en moet je niet gebruiken, deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=347431 is inderdaad erg goed snel en gemakkelijk in gebruik. Ik ben er heel tevreden mee. Belachelijk dat de er nog geen nieuwe Officiële rom is gelanceerd.

Succes met updaten,
Bedankt voor je antwoord. Denk je overigens dat mijn Youtube probleem te maken kan hebben met de ROM versie? Of ligt het louter bij de provider ? Als dat zo zou zijn vind ik het nog altijd vreemd omdat Telfort en KPN beide van hetzelfde netwerk gebruik maken.

Vervolgvraag: Kan ik gewoon het exe bestandje aanklikken en 'gaan met die banaan' ? Of moet ik mijn toestel eerst CID unlocken met Hardsspl ? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:02:
Bedankt voor je antwoord. Denk je overigens dat mijn Youtube probleem te maken kan hebben met de ROM versie? Of ligt het louter bij de provider ? Als dat zo zou zijn vind ik het nog altijd vreemd omdat Telfort en KPN beide van hetzelfde netwerk gebruik maken.
Zie eens hier meneer : the_nowhereman in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

wens schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:50:
[...]

Je hebt je headset dus met je TyTN II gepaired.
Dit betekent niet dat hij vanzelf je geluid naar je headset stuurt, als die in de buurt is.
Heb je mijn suggestie wel geprobeerd? De actie via CommManager en de keuze voor "Set as Wireless Stereo" zorgt er juist voor dat het geluid naar je headset gestuurd wordt.
En als dit werkt, dan kan ook de snelkoppeling zijn werk doen....

De snelkoppeling kan in 2 formaten:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" -a2dp:1
of
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:on"
Het nummertje vooraan is niet van belang.
Beide snelkoppelingen werken bij mij.
A2DP Toggle progje werkt bij mij als een trein en is precies wat ik zocht. Ik heb een Logitech HS200 en als ik de headset aanzet wordt hij wel als headset gezien maar niet als stereo apparaat.

De A2DP today plugin werkte meteen goed, maar vond de balk te omslachtig. Dus heb ik bovenstaande shortcut gemaakt en die werkt prima. Enige 'probleem' dat ik nu heb is dat het icoontje van de shortcut zo lelijk is. Ik start hem vanuit HTC Home en ik zou graag een ander icoontje hebben. Weet iemand hoe ik dat kan bewerkstelligen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

van de TELFORT site meneer:

Met Telfort surf & mail onbeperkt heeft u de volgende voordelen:

Onbeperkt mobiel internetten (surfen op het internet, e-mailen of chatten).
Hoge snelheid: maximaal 128 kb/sec* upload- en downloadsnelheid.
Geen onvoorziene kosten. U betaalt een vast bedrag per maand.
Internetten via uw telefoon of PDA.

Ergo: Lees mijn vraag nogmaals en concludeer dat we beide zelfde snelheden hebben maar andere performance? Niet om je af te katten, maar volgens mij praten we langs elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Streaming video bij KPN/Hi (dus misschien ook Telfort?) kost nog wel 25 cent per minuut :/

Staat bijna niks over op de site, alleen op de KPN/Hi wap portal staat wat info in het kosten menu.

(misschien is het al opgeheven maar daar ga ik nog even over bellen)

[ Voor 25% gewijzigd door Sir_Killalot op 30-11-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:24:
[...]

Ergo: Lees mijn vraag nogmaals en concludeer dat we beide zelfde snelheden hebben maar andere performance? Niet om je af te katten, maar volgens mij praten we langs elkaar heen.
Excuus, ik was er niet van op de hoogte dat Telfort de zelfde snelheid aanbied....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
crusader1983 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:00:
[...]
Helaas hij pakt het nog steeds niet :'(
Je focust enkel op de snelkoppeling.
De snelkoppeling kan alleen zijn werk doen als je headset gepaired is met het juiste profiel: wireless stereo. En nadat dit juist gedaan is, moet je Wireless Stereo nog activeren.
In al je reakties op mijn posts vertel je niet of dit wel gedaan is.

Als je je stylus op je gepairde headset houdt, krijg je dan de mogelijkheid om "Wireless Stereo" aan te zetten? Je moet dan een icoontje in je balk bovenin krijgen....

[ Voor 9% gewijzigd door wens op 30-11-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
Deddiekoel schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:13:
[...]
Enige 'probleem' dat ik nu heb is dat het icoontje van de shortcut zo lelijk is. Ik start hem vanuit HTC Home en ik zou graag een ander icoontje hebben. Weet iemand hoe ik dat kan bewerkstelligen?
Zo zou het moeten werken:
Plaats een ico bestand op je TyTN II en wijzig de snelkoppeling:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe, <pad naar je ico bestand>" -a2dp:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Sir_Killalot schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:42:
[...]

Komt omdat 6.1 al op de TyTN 2 staat :)
Zij het slechts gedeeltelijk want OneNote staat dus niet op je Tytn. Maar op xda is hier wel een oplossing voor te vinden.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:
Streaming video bij KPN/Hi (dus misschien ook Telfort?) kost nog wel 25 cent per minuut :/

Staat bijna niks over op de site, alleen op de KPN/Hi wap portal staat wat info in het kosten menu.

(misschien is het al opgeheven maar daar ga ik nog even over bellen)
Ik heb getest afgelopen maand door
- 2 minuten Audio Stream te luisteren
- You Tube filmpje te bekijken

Geen van beiden staat apart op de factuur van die periode.

Heb KPN gebeld om te vragen hoe dit kan. Kreeg een heel vaag antwoord en kreeg de indruk dat dit allemaal niet zo strak bekeken wordt door KPN.

Gebruik nu deze maand volop youtube, ik laat het wel weten als ik ineens wel bij moet betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:49:
[...]

Mijn ervaring is precies andersom. USB kabel duurt langer met laden. Brodit doet het vrij rap.
Beaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:21:
[...]

Heb KPN gebeld om te vragen hoe dit kan. Kreeg een heel vaag antwoord en kreeg de indruk dat dit allemaal niet zo strak bekeken wordt door KPN.

Gebruik nu deze maand volop youtube, ik laat het wel weten als ik ineens wel bij moet betalen.
Das mooi, wanneer komt je volgende factuur? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

[...]

Bij Surf & Mail totaal kun je onbeperkt gebruik maken van data over GPRS / UMTS of HSDPA.
Snelheden beperken zich tot maximaal de UMTS snelheid.

Je betaald gewoon 10 euro per maand voor Fair User Policy, dus of je nou 300 mails per dag bekijkt of 5 youtube fimpjes , het maakt geen verschil.

Ben wel erg benieuwd hoe jij Youtube kijkt? Dit loopt zeker niet vloeiend met een KPN abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

-nickx- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
[...]

Succes met updaten,
Heb de ROM zojuist geinstalleerd en moet zeggen dat hij mij op het eerste gezicht erg tegenvalt.
Vooral de snelheid laat te wensen over, inmiddels dus weer op zoek naar iets nieuws en dat valt tegen. Het aanbod lijkt beperkt , is dit ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
troyk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:28:
[...]

Bij Surf & Mail totaal kun je onbeperkt gebruik maken van data over GPRS / UMTS of HSDPA.
Snelheden beperken zich tot maximaal de UMTS snelheid.

Je betaald gewoon 10 euro per maand voor Fair User Policy, dus of je nou 300 mails per dag bekijkt of 5 youtube fimpjes , het maakt geen verschil.

Ben wel erg benieuwd hoe jij Youtube kijkt? Dit loopt zeker niet vloeiend met een KPN abbonement.
Je kan ook gewoon ff wachten tot er genoeg gebufferd is en dan gaan kijken, YouTube is niet per se alleen streaming te bekijken ;)

En de download snelheid is bij beide abo's 128 Kbit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

arene schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:13:
[...]

www.trackr.nl is een fantastische en simpele oplossing. Is precies wat je wilt en heel erg gratis. Ook leuk om het thuisfront live te laten kijken waar je je bevind. Ook vrienden die trackr gebruiken kun je op je Kaiser realtime tracken.

Echt een aanrader!
Ik heb eerst TrackMe uitgeprobeerd. Werkt prima, maar ik heb idee dat deze niet zo nauwkeurig is. Punten lagen meters van de goede plek verwijderd. De export naar een .kml bestand werkte wel prima.
Vanochtend Trackr! uitgeprobeerd. Goed signaal buiten, in de bus en metro werd dit een stuk minder, maar hij deed het wel! De trip ge-upload naar de site, deze laat netjes de route zien met daarbij snelheid, tijd, afstand, enz. Leuk programma. Bedankt voor de tip!

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:53:
[...]

Je kan ook gewoon ff wachten tot er genoeg gebufferd is en dan gaan kijken, YouTube is niet per se alleen streaming te bekijken ;)

Uiteraard maar als je mijn eerste post leest moet je toch kunnen begrijpen dat het op mij overkomt als een vreemd verhaal.

Zelfde filmpje, zelfde player, zelfde site, zelfde netwerk, zelfde locatie en toch verschil.

Zou de P3600 dan toch beter streamen dan de TyTn II? Want dat is waar we nu over praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Loopt het beeld gewoon traag of stopt het filmpje steeds met spelen?

Het eerste zou misschien te maken kunnen hebben met de slechte (of geen) videodrivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk

troyk

attrib -r troyk.nfo

Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:17:
Loopt het beeld gewoon traag of stopt het filmpje steeds met spelen?

Het eerste zou misschien te maken kunnen hebben met de slechte (of geen) videodrivers...
Streamed even en stopt dan met afspelen , krijg loader van windows mobile te zien.
Graphics staan op RAW , niet op direct3d ofzo.

ps: Accu loopt ook leeg alsof er een Penlite in zit, wat een verschrikking.

[ Voor 8% gewijzigd door troyk op 30-11-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
De eerste onderdelen voor de TyTN 2 zijn inmiddels gearriveerd bij CNN.CN :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

wens schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:57:
[...]

Zo zou het moeten werken:
Plaats een ico bestand op je TyTN II en wijzig de snelkoppeling:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe, <pad naar je ico bestand>" -a2dp:1
Hmmm, krijg dit niet werkend. Ik heb nu het volgende:

"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe, \Opslagkaart\Programs\Bleutooth-Icon.ico" -a2dp:1

Maar als ik deze start dan wordt PIE gestart...
Met:

"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe", "\Opslagkaart\Programs\Bleutooth-Icon.ico" -a2dp:1

Werkt toepassing wel maar nog steeds zonder icoon...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
[...]

Heb net even gebeld met de klantenservice en 2 medewerkers gesproken, de eerste zei dat het alleen 25 cent kost als je geen data abo hebt, staat iets anders op de wap portal maargoed :Y)

De tweede wist niet zo goed waar ik het over had maar zei dat alles mag behalve aan een laptop hangen, iets wat wel al duidelijk was ;)

Nog niet echt duidelijk maar zo te zien kan je dus ook ongestoord streaming video kijken via KPN/Hi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Dus VOIP zou ook mogen? Dat klopt vast niet want het contract zegt nadrukkelijk dat VOIP-activiteiten uit den boze zijn...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede avond iedereen, net men n95 verkocht voor een tytn2 en sinds vandaag trotse eigenaar.

Het is wss al een gevraagd mr hoe kan je je mac adres te weten komen op de tytn2, die heb ik nodig voor men router beveiliging??

Weet iemand nog leuke donwloads, laat mr weten en alvast bedankt.

Mvg D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

eerdepeer schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:47:
Heeft er iemand ervaring met Skype? Ik heb een T-Mobile Pocket internet totaal pakketje erbij en dus wel een redelijke snelheid om mee te skypen. Gisteren kreeg ik wel wat geluid eruit, maar het is niet optimaal.

Ik mis nog een paar dingen die mss ook weg te tweaken zijn:
- skype gebruik laten maken van gewone speaker ipv handsfree speaker
- contactpersonen eerst op voornaam, daarna pas achternaam
- komende x aantal agendapunten op "Vandaag" weergeven ipv alleen de agendapunten van de dag zelf.

Verder ben ik uitermate tevreden over de Kaiser. Echt een gigantische verbetering t.o.v. de MDA compact. O+
Leuke website:
http://pocketcm.com/index.php

Wat betreft agenda:

Zie TS of zie reactie van twanjeuken: Hier

- contactpersonen eerst op voornaam, daarna pas achternaam:
Tada - Sorteren van contact
Ik vind het zelf ook een zeer handig tool.

@ Aerofreak: Misschien iets voor TS

[ Voor 19% gewijzigd door Zhadum op 30-11-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:57

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:08:
Het is wss al een gevraagd mr hoe kan je je mac adres te weten komen op de tytn2, die heb ik nodig voor men router beveiliging??
Mvg D.
Start » Instellingen » Tabblad "Verbindingen" » Wireless LAN » Tabblad "Geavanceerd"

Wel zorgen dat je eerst je WiFi aanzet in de CommManager, anders is het MAC-veldje leeg. Desalniettemin had je hier natuurlijk ook zelf wel achter kunnen komen lijkt me. Zat niet echt verstopt...
Zhadum schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:11:
Dit zou ik ook erg fijn vinden, als iemand oplossing hiervoor heeft:
- contactpersonen eerst op voornaam, daarna pas achternaam
Ook een zoekvraagje: Cobra_Lup in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"

[ Voor 23% gewijzigd door DUX op 30-11-2007 18:34 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik in extase dat ik een werkende Bluetooth verbinding van me telefoon naar me laptop had gemaakt, is de verbinding net iets te zwak zodat ik beneden relaxed voor de TV kan gaan zitten surfen/msn'en... =( Ah well... =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Sagaris schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:19:
Ik in extase dat ik een werkende Bluetooth verbinding van me telefoon naar me laptop had gemaakt, is de verbinding net iets te zwak zodat ik beneden relaxed voor de TV kan gaan zitten surfen/msn'en... =( Ah well... =P
Als je een laptop hebt, heb je toch ook wifi? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Sir_Killalot schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:53:
[...]

ik weet van het programma waarmee je youtube filmpjes kunt kijken op de tytnII (via TCPMP) maar kan je met dit programma ook uitzendingen op uitzendinggemist.nl kijken of andere programma's van tv die in website draaien? zou iemand dit anders svp kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Iedereen loopt te klooien met nodata.cab, maar men weet ook dat je via connections GPRS uit kan zetten?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

..en ook via KaiserTweak :)

Wel grappige conclusie na een maandje of twee met mijn TyTN:
Ik wilde per sé een PDA met WLAN om thuis en bij AP's te kunnen internetten, maar mijn Telfort Unlimited HSDPA connectie is zo fijn dat ik WLAN alleen thuis gebruik om mijn PC 's ochtend te Wake On LAN'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:26

rg-mohwa

Phoe Hé

.KeN. schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 04:24:
..en ook via KaiserTweak :)

Wel grappige conclusie na een maandje of twee met mijn TyTN:
Ik wilde per sé een PDA met WLAN om thuis en bij AP's te kunnen internetten, maar mijn Telfort Unlimited HSDPA connectie is zo fijn dat ik WLAN alleen thuis gebruik om mijn PC 's ochtend te Wake On LAN'en :D
Of je hebt een enorm huis dat je echt 20 Minuten naar je pc aan het lopen bent. OF je bent enorm Lui :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
SurfHost schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 23:33:
[...]

Als je een laptop hebt, heb je toch ook wifi? :p
Klopt, maar daar wil mijn Kaiser niet mee verbinden, hij blijft eeuwig staan op Verbinding maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

Bovendien gaat de batterij met Wi-Fi ingeschakeld ook een stuk harder. Ik heb hier ook een AP staan welke ik met m'n Vario 3 eigenlijk nooit gebruik; t-mobile PIT is vlot genoeg voor mailtjes zolang er geen attachments aan hangen, en als die eraan hangen check ik ze toch liever op m'n PC (touchflo scrollen is handig maar geen competitie voor een 24" TFT :P)

[ Voor 72% gewijzigd door johnwoo op 01-12-2007 14:19 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil grraag mijn outlook agenda van de pc ook kunnen synchroniseren op mijn TYTN2.
met welk progje kan ik dat het beste doen?
of moet ik kijken voor outlook mobile ? en weet iemand wat dat zou mogen kosten ?

paperman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44
Ff een vraagje die in elke WM6 toestel topic zou kunnen, maar ja ik heb nou éénmaal een Tytn 2 ;)
Stel ik wil een hard-reset gaan uitvoeren. En ik heb een toestel pincode ingesteld staan.
Wordt deze pincode dan ook gevraagd vooraf hij een hard-reset kan krijgen.

Ik begin me namelijk een beetje te ergeren aan die pincode maar deze heb ik voor de anti-diefstal erop staan ;) maar ja als je hem een hard-reset zou kunnen geven zonder die pincode dan schiet dat niet op natuurlijk ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:33:
Wil grraag mijn outlook agenda van de pc ook kunnen synchroniseren op mijn TYTN2.
met welk progje kan ik dat het beste doen?
of moet ik kijken voor outlook mobile ? en weet iemand wat dat zou mogen kosten ?

paperman
Standaard staat Outlook Mobile al op je TyTN 2.
En synchroniseren kan met ActiveSync voor XP en Windows Mobile Device Center voor Vista. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
DUX schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:02:
Dus VOIP zou ook mogen? Dat klopt vast niet want het contract zegt nadrukkelijk dat VOIP-activiteiten uit den boze zijn...
Nope, dat staat wel duidelijk vermeld, maar het streaming gebeuren niet en bij de helpdesk weten ze er ook maar weinig vanaf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyD
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Weet iemand hoe je de geldigheids duur van je SMS berichten kan instellen op de TyTN2?

Ter info: bij Nokia toestellen kan je onder het kopje "Geldigheid van berchten" kiezen uit: 1 uur, 6 uur, 24 uur, 72 uur, 1 week, max. tijdsduur.

Ik kan deze instelling bij de TyTN2 nergens vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:50:
[...]

Standaard staat Outlook Mobile al op je TyTN 2.
En synchroniseren kan met ActiveSync voor XP en Windows Mobile Device Center voor Vista. ;)
Inderdaad, maar hij nog niet op de Tytn maar nog op de cd. ga hem direkt instaleren.
is wel een tijdelijke versie zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Dat is een trail van Outlook 2007 voor op de PC ;)

Hij staat echt al op je HTC, alleen is dat niet 1, 2, 3 zo zichtbaar. Je agenda, contacten en e-mail, is allemaal Outlook Mobile :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaan er themes en achtergronden voor Windows Mobile 6.0?
Waar kan ik dit downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff

CHeff

Allemaal gekkigheid

Ja, die bestaan.

Waar? Google :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken themes voor Windows Mobile 5.0 ook op Windows Mobile 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:45:
Werken themes voor Windows Mobile 5.0 ook op Windows Mobile 6.0?
Vaak wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rg-mohwa schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 07:46:
[...]

Of je hebt een enorm huis dat je echt 20 Minuten naar je pc aan het lopen bent. OF je bent enorm Lui :9 :9
Nou, meer een PC die zoveel crap heeft draaien dat 'ie toch zeker een minuut of 3 aan het booten is.
Als ik dan wakker word zet ik 'm via mijn TyTN aan en als ik dan gedouched heb kan ik gelijk zitten ipv dat ik nog moet wachten nadat ik 'm handmatig heb aangezet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:07
AnthonyD schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 20:30:
Weet iemand hoe je de geldigheids duur van je SMS berichten kan instellen op de TyTN2?

Ter info: bij Nokia toestellen kan je onder het kopje "Geldigheid van berchten" kiezen uit: 1 uur, 6 uur, 24 uur, 72 uur, 1 week, max. tijdsduur.

Ik kan deze instelling bij de TyTN2 nergens vinden?!
plaats je sim in een normale phone en stel het daar in, ik dacht dat deze gegevens op de sim worden opgeslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
.KeN. schreef op zondag 02 december 2007 @ 01:18:
[...]

Nou, meer een PC die zoveel crap heeft draaien dat 'ie toch zeker een minuut of 3 aan het booten is.
Als ik dan wakker word zet ik 'm via mijn TyTN aan en als ik dan gedouched heb kan ik gelijk zitten ipv dat ik nog moet wachten nadat ik 'm handmatig heb aangezet :Y)
Dan kun je toch uit je bed stappen, hem aanzetten, en dan douchen? Of mis ik alsnog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje betreffende de TomTom op mijn TyTN II.
Ik heb een nieuwe grotere geheugenkaart gekocht en wil nu alles van TomTom overzetten op de nieuwe kaart. Hoe kan ik dit doen zonder een nieuwe account aan te moeten maken?
Heb Navigator 6 op DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:14:
Even een vraagje betreffende de TomTom op mijn TyTN II.
Ik heb een nieuwe grotere geheugenkaart gekocht en wil nu alles van TomTom overzetten op de nieuwe kaart. Hoe kan ik dit doen zonder een nieuwe account aan te moeten maken?
Heb Navigator 6 op DVD.
Kan je de inhoud van je oude kaartje niet naar je pc kopieren en vanaf je pc naar het nieuwe kaartje?
Zou moeten werken. Ik heb er zo'n USB ding bij waarmee ik mijn geheugenkaartje kan uitlezen op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor je reactie Cafun.
Ik heb ook zo'n USB microMate en ga het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:46
Voor de liefhebbers heb ik het TYTN II topic deel 1-5 even als pdf samengevat. De PDF is te downloaden via:http://rapidshare.com/files/73777115/tytn1-5.pdf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Weet iemand hoe je je tytn2 via bluetooth op je pc kan sync'en?
Met men I600 vroeger was het gewoon de juiste com-poort zoeken/instellen.
Als ik bluetooth opzet komt er op men laptop dat men tytn verbonden is op com 4. Ik stel dus men active sync in op draadloos verbinden via com4 bij instellingen (op laptop). Erna probeer ik verbinden via bluetooth via sync op de tytn mr komt er deze melding op.

"U kan geen bestaan Bluetooth-partnerverband vinden met een pc die activeSync ondersteunt.
Wilt u nu een partnerverband instellen?
Ja/Nee"

Als ik dan bij com poorten een nieuwe wil toevoegen blijkt de nrs 2,3 en 4 al bezet te zijn of is het in ieder geval niet mogelijk deze te gebruiken wegens een andere foutmelding.

Als ik de syn op men laptop op com vijf zet en bij op men tytn via laptop de com 5 installeer krijg ik weer dezelfde geen partnerverband melding en kom ik weer op het instellingen enu van bluetooth terecht.

Weet iemand hier aub raad meer want ik weet het echt niet????

Mvg D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUX schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 18:32:
[...]

Start » Instellingen » Tabblad "Verbindingen" » Wireless LAN » Tabblad "Geavanceerd"

Wel zorgen dat je eerst je WiFi aanzet in de CommManager, anders is het MAC-veldje leeg. Desalniettemin had je hier natuurlijk ook zelf wel achter kunnen komen lijkt me. Zat niet echt verstopt...

[...]

Ook een zoekvraagje: Cobra_Lup in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"
Thx heeft toch wel een bepaalde zoektijd uitgespaard. Nokia sprak zowat alles voor zich, dit is toch weer even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar de tytn II of de vodafone 1615 nog leverbaar is?

Bij een aantal vodafone winkels zijn ze niet meer verkrijgbaar en zeggen ze dat ie pas eind december weer komt. En zelfs dat is onzeker.

En ik wil hem toch eigenlijk wel hebben voordat mijn huidige abbo afloopt en voor mijn kerstvakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:51:
En ik wil hem toch eigenlijk wel hebben voordat mijn huidige abbo afloopt en voor mijn kerstvakantie!
Dan bestel je toch online ergens een TyTN II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Laatst online: 25-07 14:41
Hoi,

Ik wil het volgende bereiken met mijn Kaiser, ik hoop dat jullie kunnen helpen?

De situaitie:
Ik heb een abbo van mijn werk (KPN) en hierop mag ik geen dataverkeer generen.
Ik heb een priv'e abbo met onbeperkt internet (telfort).

Wat wil ik doen:
Ik heb een register wijzinging gemaakt zodat GPRS always on is.
Nu wil ik GPRS uitzetten als ik mijn KPN sim erin doe.
Want mijn tel. maakt gewoon verbinding met de GPRS instellingen van Telfort
(is sinds kort 1 netwerk met KPN)

Antwoord:
Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Groetjes,
Martijnd

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:46
martijnd schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:07:
Hoi,

Ik wil het volgende bereiken met mijn Kaiser, ik hoop dat jullie kunnen helpen?

De situaitie:
Ik heb een abbo van mijn werk (KPN) en hierop mag ik geen dataverkeer generen.
Ik heb een priv'e abbo met onbeperkt internet (telfort).

Wat wil ik doen:
Ik heb een register wijzinging gemaakt zodat GPRS always on is.
Nu wil ik GPRS uitzetten als ik mijn KPN sim erin doe.
Want mijn tel. maakt gewoon verbinding met de GPRS instellingen van Telfort
(is sinds kort 1 netwerk met KPN)

Antwoord:
Wie weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Groetjes,
Martijnd
Misschien 2 Kaisers kopen ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet met je baas overleggen dat je zelf een data-abbo erbij mag kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gamepie56 schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:04:
[...]

Dan kun je toch uit je bed stappen, hem aanzetten, en dan douchen? Of mis ik alsnog iets?
Niet iedereen heeft zijn PC naast zijn bed staan ;)
Waarom zou ik helemaal naar de computerkamer lopen als ik het via mijn TyTN in een paar klikken kan doen vanuit mijn bed ? :D

Het kán, dus ik doe het.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ? Jij hebt toch ook een afstandbediening voor je TV ?
Je loopt toch ook niet elke keer naar dat ding toe als je 'om een ander kanaal wilt afstemmen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 02-12-2007 18:24 . Reden: doh.. typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:09:
Kun je niet met je baas overleggen dat je zelf een data-abbo erbij mag kopen?
heb ik gedaan maar als hij dat bij 1 iemand toestaat komt het hele bedrijf zeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niemand die ook problemen heeft met syncen via push mail icm Outlook 2007/Exchange 2003 SP2/TyTn II ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnd schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:46:
[...]

heb ik gedaan maar als hij dat bij 1 iemand toestaat komt het hele bedrijf zeuren
Wat een gezeur, wat maakt het nou uit of het hele bedrijf er zelf een data-abbo bijkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
.KeN. schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:22:
[...]

Niet iedereen heeft zijn PC naast zijn bed staan ;)
Waarom zou ik helemaal naar de computerkamer lopen als ik het via mijn TyTN in een paar klikken kan doen vanuit mijn bed ? :D

Het kán, dus ik doe het.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen ? Jij hebt toch ook een afstandbediening voor je TV ?
Je loopt toch ook niet elke keer naar dat ding toe als je 'om een ander kanaal wilt afstemmen :p
PC gewoon weer eens formatteren en OS er opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Mijn Tytn II is zo vervuild, dat ik 'm weer wil opschonen door een harde reset te geven en vervolgens weer op te leuken. Nu wil ik mijn sms-berichten bewaren. Kan iemand mij zeggen waar de berichten in de explorer zijn terug te vinden, zodat ik een backup van deze berichten kan maken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
GdenD schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:00:
Mijn Tytn II is zo vervuild, dat ik 'm weer wil opschonen door een harde reset te geven en vervolgens weer op te leuken. Nu wil ik mijn sms-berichten bewaren. Kan iemand mij zeggen waar de berichten in de explorer zijn terug te vinden, zodat ik een backup van deze berichten kan maken?

Alvast bedankt!
PIM backup deze downloaden en dan een backup draaien en die ook terug plaatsen. Is alleen voor e-mail/calendar/sms en mms.

@ aerofreak Deze tool graag ook in de TS, wordt de TS nog wel geupdate trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafun schreef op zondag 02 december 2007 @ 12:26:
[...]

Kan je de inhoud van je oude kaartje niet naar je pc kopieren en vanaf je pc naar het nieuwe kaartje?
Zou moeten werken. Ik heb er zo'n USB ding bij waarmee ik mijn geheugenkaartje kan uitlezen op de pc.
Tis gelukt.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
Deddiekoel schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:13:
[...]
Enige 'probleem' dat ik nu heb is dat het icoontje van de shortcut zo lelijk is. Ik start hem vanuit HTC Home en ik zou graag een ander icoontje hebben. Weet iemand hoe ik dat kan bewerkstelligen?
Mijn eerste idee heb ik niet getest en blijkt inderdaad niet te werken. Na wat zoekwerk via google en veel trial-and-error heb ik deze werkende snelkoppeling:
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:1"?\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\settings.exe,-0

Hij laat de icon zien van het bij A2DP Toggle meegeleverde programma settings.exe.
En het ziet er inderdaad een heel stuk mooier uit in HTC Home :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
Chutney schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:55:
[...]

PIM backup deze downloaden en dan een backup draaien en die ook terug plaatsen. Is alleen voor e-mail/calendar/sms en mms.
Bedankt! Kan ik weer verder...keep up the good work _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft SDHC class 6 tov 4 nog meerwaarde in de TyTn II? Oftewel: wat is de maximale snelheid van dat slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Graag gedaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pas alleen wel op met PIM-backup dat je je calendar items niet meepakt:
Ik heb laatst een harde reset gedaan en gerestored met PIM. Vervolgens ging 'ie doodleuk al mijn afspraken dubbel in Outlook zetten. Kon ik ze allemaal weer handmatig gaan verwijderen op mijn PC 8)7
Mini Poeper schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:00:
[...]

PC gewoon weer eens formatteren en OS er opnieuw installeren.
Bedankt voor de tip, maar het gaat meer dan prima zo.
Mijn systeem is in jaren nog nooit stabiel geweest, ik draai gewoon veel applicaties bij het booten.

Ik ben niet op zoek naar tips of andere manieren: ik postte slechts mijn bevindingen met mijn TyTN :)
En dat was: WLAN was dus niet zo essentieel als dat ik aanvankelijk dacht.

That's all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GdenD
.KeN. schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:50:
Pas alleen wel op met PIM-backup dat je je calendar items niet meepakt:
Ik heb laatst een harde reset gedaan en gerestored met PIM. Vervolgens ging 'ie doodleuk al mijn afspraken dubbel in Outlook zetten. Kon ik ze allemaal weer handmatig gaan verwijderen op mijn PC 8)7
Lees je bericht net even iets te laat, want mijn contacten staan er nu ook dubbel in... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
Sinds enkele dagen kom ik niet meer op Live Messenger aangemeld... hebben jullie dat ook? Wat kan de oorzaak zijn? de melding die ik krijg is "er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw"...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 19:45:
[...]

Wat een gezeur, wat maakt het nou uit of het hele bedrijf er zelf een data-abbo bijkoopt?
Tja bel mijn baas, (S)Hell!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
swiebert schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:02:
Voor de liefhebbers heb ik het TYTN II topic deel 1-5 even als pdf samengevat. De PDF is te downloaden via:http://rapidshare.com/files/73777115/tytn1-5.pdf.html
Bedankt, zo kan je in ieder geval 'normaal' zoeken naar onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
GdenD schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:08:
[...]

Lees je bericht net even iets te laat, want mijn contacten staan er nu ook dubbel in... :S
Waarom sync je niet gewoon eerst je laatste versie @ pda met de outlook agenda en dan hard reset. Daarna sync je hem opnieuw met de outlook agenda (dus zonder backups terug te zetten van de calendar) Dan heb je toch weer de nieuwste?

Enige wat ik terug plaats met PIM is SMS en call logs, oh en e-mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

GdenD schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:08:
[...]

Ook geen probleem want er zijn zat programma's met google te vinden die dit opschonen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Kan niet wachten tot dit speeltje in mijn brievenbus ligt.. Leuk sint cadeautje <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:47:
Heeft SDHC class 6 tov 4 nog meerwaarde in de TyTn II? Oftewel: wat is de maximale snelheid van dat slot?
Op de TyTn zelf zal je weinig verschil merken qua snelheid denk ik. Maar wel als je em aan je pc hangt met een kaartlezer ofzo. En prijsverschil is minimaal dus ik zal altijd voor de snelste gaan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:47:
Welke class 6 kaartjes heb je op 't oog? Ben aan 't wachten op de http://sandisk.com/Produc...anDisk_microSDHC_8GB.aspx, maar dat gaat nog een paar weekjes duren :'(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Heeft iemand de interne snelheid al is getest van de TyTN 2? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Orange Tytn II nu bijna 2 maanden. Ben er heel tevreden mee.
Alleen omdat ik nog een oude prepaid kaart van Orange gebruik heb ik de internetverbinding van de provider nog niet gebruikt. WLAN werkt prima thuis.

Het eigenaardige is echter dat ik als de Tytn gekoppeld is met een USB kabeltje met een PC (thuis, op werk of de laptop) kan ik niet via die verbinding Internetten! Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar géén Internetverbinding komt tot stand via de USB!
Kan iemand bij wie het wel werkt aangeven wat de instellingen zijn die hij gebruikt?
Bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:23:

Het eigenaardige is echter dat ik als de Tytn gekoppeld is met een USB kabeltje met een PC (thuis, op werk of de laptop) kan ik niet via die verbinding Internetten! Ik heb alle instellingen al geprobeerd maar géén Internetverbinding komt tot stand via de USB!
Dus je probeert via je phone te internetten terwijl aan de andere kant van die korte kabel een volwaaardige PC staat met internet toegang? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

Kan iemand bij wie het wel werkt aangeven wat de instellingen zijn die hij gebruikt?
Bvd _/-\o_
Dat probleem had ik ook; de telefoon maakte dan zelf een (3G) dataverbinding ipv de bestaande USB-verbinding te gebruiken. De oplossing was om in het Mobile Device Center in Vista, onder Mobile Device Settings bij Connection Settings, aan te geven dat de PC verbonden is met Internet ipv de default Automatic setting. Nu gebruikt de telefoon de PC's internetverbinding via USB :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Orange Tytn II nu bijna 2 maanden. Ben er heel tevreden mee.
Alleen omdat ik nog een oude prepaid kaart van Orange gebruik heb ik de internetverbinding van de provider nog niet gebruikt. WLAN werkt prima thuis.

Bvd _/-\o_
Start>instellingen>tabblad verbindingen>usb aan pc. Hier even het vinkje weghalen bij "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" en dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:33:
[...]

Dus je probeert via je phone te internetten terwijl aan de andere kant van die korte kabel een volwaaardige PC staat met internet toegang? :+
Er zijn altijd redenen te bedenken om niet die "grote kabel" te gebruiken :)
johnwoo schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:47:
[...]

Dat probleem had ik ook; de telefoon maakte dan zelf een (3G) dataverbinding ipv de bestaande USB-verbinding te gebruiken. De oplossing was om in het Mobile Device Center in Vista, onder Mobile Device Settings bij Connection Settings, aan te geven dat de PC verbonden is met Internet ipv de default Automatic setting. Nu gebruikt de telefoon de PC's internetverbinding via USB :)
Bedankt maar dat werkte bij mij helaas niet. Overigens heb ik nog XP maar ook in Active Sync is de mogelijkheid dit aan te passen. Nee ik denk toch echt dat het aan de instellingen in de Tytn ligt.
Pagina: 1 2 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.