Vreemd, softreset misschien dat het helpt. Heb wel is gehad dat GPS in tomtom steeds 100 meter verderop was, eigenlijk zwaar afweek van de werkelijkheid. Softreset deed wonderen bij mij. Verder nooit problemen met de GPS, 9 stats krijg ik maximaal in beeld (voor als nog)Get!em schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:51:
Soms valt de GPS uit (bij mij dan). Dan vind ie de GPS ontvanger wel, maar inderdaad geen signaal.
Even een softreset en dan weer opnieuw proberen. Heeft bij mij al 2x voor een oplossing gezorgd. En na het opstarten had ie binnen 20 seconden een fix.
Ik vermoed dat het ligt aan het feit dat er meer programma's naar de gps vragen en er dan een conflictje ontstaat. Ik gebruik namelijk iets van 4 of 5 programma's die de gps gebruiken en vaak na veel gebruik en dan eventjes niet, waarna tomtom aangezet wordt, gaat het mis.
Kan ook haast niet anders lijkt me.Cafun schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 06:47:
[...]
Naar mijn weten backuped Sprite echt alles. Maar er zal vast iets over staan op de website van Sprite. (Ik heb gelukkig nog geen harde reset hoeven doen)
Zal het wel posten als ik het ooit eens noodgedwongen moet uitproberen
Voor de geinteresseerden: Ik heb zojuist bij belcompany een mini-usb -> jack adapter gekocht. Zodat ik mijn eigen sennheiser dopjes op de TyTn II kan gebruiken: Deze dus kost 14,99. Ja, via internet kan altijd goedkoper maar voor die paar euro meer is het wel fijn dat je gewoon een normale winkel binnen kan stappen.
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik vind daar niets fijns aan hoor:Pamphora schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:35:
Voor de geinteresseerden: Ik heb zojuist bij belcompany een mini-usb -> jack adapter gekocht. Zodat ik mijn eigen sennheiser dopjes op de TyTn II kan gebruiken: Deze dus kost 14,99. Ja, via internet kan altijd goedkoper maar voor die paar euro meer is het wel fijn dat je gewoon een normale winkel binnen kan stappen.
Graag even hulp met het volgende:
Sinds vandaag doet mijn gewone adsl internetverbinding het thuis niet meer.
Ik wil dus tijdelijk voor mijn mail en heel licht surfwerk mijn tytn 2 icm vodafone zorgeloos internetblox aan mn laptop koppelen.
Ik heb op mijn tytn "internetverbinding delen" aangezet en daarna via usb aan mn laptop geplugd.
Echter gebeurt er niets! Er worden geen modem gevonden bij apparaatbeheer o.i.d.
Moet ik nog een inbelverbinding opzetten o.i.d.? Ik gebruik vista i.c.m. windows mobile device center.
Ik wil dus tijdelijk voor mijn mail en heel licht surfwerk mijn tytn 2 icm vodafone zorgeloos internetblox aan mn laptop koppelen.
Ik heb op mijn tytn "internetverbinding delen" aangezet en daarna via usb aan mn laptop geplugd.
Echter gebeurt er niets! Er worden geen modem gevonden bij apparaatbeheer o.i.d.
Moet ik nog een inbelverbinding opzetten o.i.d.? Ik gebruik vista i.c.m. windows mobile device center.
Verwijderd
Iemand een idee of die echo cancellation op een andere manier voor elkaar te krijgen (zonder een nieuw carkit te kopen?). Wordt er namelijk bezopen gek van (of beter gezegd, degene die mij bellen: en dat doen er veel!)...Fakir schreef op woensdag 19 december 2007 @ 17:51:
[...]
Dit is en blijft een probleem bij die CK7W. Heeft te maken dat nokia echocancellation op de toestellen heeft en daarom niet in de carkit heeft. Ik heb het met elk niet-nokia toestel gehad. Maar wonder boven wonder werkt de ck7w nu wel zonder problemen met mijn qtek9100. Wonder boven wonder, want met mijn qtek bedoel ik ook echt mijn qtek. Maat van me heeft hetzelfde toestel, maar daar zit de andere kant wel met echo.
Niemand die iets kan zeggen over ze internetsnelheid bij Vodafone?wenze schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:41:
Wat zijn jullie downloadsnelheden voor Vodafone Live! ? Ik heb hem net op me pc aangesloten en speedtest.nl gedaan maar dan haal ik dus 15 - 20 KB. Dat komt dus totaal niet in buurt van wat Vodafone beloofd
"Vodafone levert een snelheid van 1800 Kbps voor downloaden en 64 Kbps voor uploaden."
Bij jullie ook zo traag? Maak wel verbinding met HDSPA.
Maar dit vind ik wel onaanvaartbaar. Internet absoluut niet lekker met deze snelheden.
Bij mij is dat voldoende. Je hebt er dan een LAN-verbinding bij en je kunt gewoon internetten. Ik gebruik overigens WinXP, maar verwacht dat dit bij Vista hetzelfde werkt.DaSaN schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:54:
Graag even hulp met het volgende:
Relax. nothing is under control.
Even een vraagje, een gast uit m'n klas krijgt z'n tomtom niet aan de gang. Volgens mij heeft hij toen ook met de COM poorten zitten kloten en krijgt hij dus niet meer beide poorten op 4 (lekker geregeld door HTC). Ik had ergens gelezen dat je dan een hard reset moet doen, maar vroeg me af wat je dan allemaal wist.
Wis je bij een hard reset alleen de plaatjes, eigen programma's en filmpjes, of ook de telefoonnummers en smsjes?
Wis je bij een hard reset alleen de plaatjes, eigen programma's en filmpjes, of ook de telefoonnummers en smsjes?
Handleiding pagina 242:brrrt schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:48:
Even een vraagje, een gast uit m'n klas krijgt z'n tomtom niet aan de gang. Volgens mij heeft hij toen ook met de COM poorten zitten kloten en krijgt hij dus niet meer beide poorten op 4 (lekker geregeld door HTC). Ik had ergens gelezen dat je dan een hard reset moet doen, maar vroeg me af wat je dan allemaal wist.
Na een harde reset herstelt het apparaat de standaardinstellingen, net als toen u het apparaat kocht en voor het eerst inschakelde. Alle op het toestel geinstalleerde programma's, ingevoerde gegevens en aangepaste instellingen gaan verloren. Alleen windows mobile software en andere vooraf ingestelde programma's blijven.
Nogmaals een waarschuwing voor iedereen die zijn GPS wilt blijven gebruiken:
BLIJF van je external GPS settings AF !
BLIJF van je external GPS settings AF !
ebay .. incl verzendkosten € 4,28 ,-amphora schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:35:
Waar op ebay? Heb ook belangstelling!
EDIT: zelf ff gezocht. let wel op dat de kabel geschikt is voor HTC extUSB (11pins). En er bestaan ook Y-kabels zie ik. Dat betekent meteen dat je tegelijk je koptelefoon EN een lader kunt aansluiten. Maar dan weer geen handsfree setje (want geen microfoon).
Is er ook een kabel-verloopje waarmee dat wél kan: in de auto Laden en bellen met headsetje tegelijk?
EDIT2: JA.... die bestaan ook! (ebay.uk)
[ Voor 50% gewijzigd door teake op 22-12-2007 08:36 ]
Bedankt voor de tip.amphora schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:35:
Gelukkig anderen wel.
Daar vraagt niemand om en een link plaatsen is beter dan iets roepen.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
ongeveer 250kb sec down en 35 kbsec upwenze schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:56:
[...]
Niemand die iets kan zeggen over ze internetsnelheid bij Vodafone?
Ik heb 1 Mb down en 35kb up (Groningen)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ach, daar moet je je niet zo aan storen. Het stikt hier altijd van de goedkope jankerds die op een tientje kijken.marco899 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 09:39:
[...]
Bedankt voor de tip.
[...]
Gelukkig anderen wel.
[...]
Daar vraagt niemand om en een link plaatsen is beter dan iets roepen.
Verwijderd
Ik heb gisteren contact gehad met HTC over feit dat mn accu zo snel leeg is. Volgens hen ligt dit niet aan de accu, maar aan het toestel. Ze adviseerden me in eerste instantie om hem op te sturen, maar nadat ik vertelde dat ik dit al vanaf de eerste dag heb en verschillende keren terug ben gewest hiermee bij Bel Company adviserden ze me om dit met BC op te lossen in de vorm van evt een ander toestel. Ik heb deze klacht nml al binnen een week gemeld. Denk alleen niet dat ze dat gan doen na dik 2 maanden.
Het bewijs is iig geleverd dat het idd mn toestel is. afgelopen nacht gewisseld met de accu van mn vriendin, die ook zelfde toestel heeft en zelfde instellingen. Om middernacht beide toestellen met 100% accu op standby gezet en vanmorgen om 9u die van haar met mijn accu op 96% en die van mij met haar accu op 86%. Na een half uurtje surfen zonder wifi en beeldscherm op donkerste stand was mn accu 71%. Rond half 12 vanmorgen al 63% en verder alleen 1 sms verstuurd. Dus nu maar aan de lader aangezien ik straks weg ga en ik anders vanavond alweer met een lege accu zit.
Weelicht dat ik morgen een harde reset geef, maar die jongen van HTC gaf zelf aan dat dat wellicht niks zou helpen. De problemen met brakke accu bij de Tytn zouden in het toestel zelf zitten. Dus vrees dat er niks anders op zit dan dat ik mn toestel een poos kwijt ben want Bel Company wilde het toestel binnen een week al niet vervangen en alleen opsturen.
Het bewijs is iig geleverd dat het idd mn toestel is. afgelopen nacht gewisseld met de accu van mn vriendin, die ook zelfde toestel heeft en zelfde instellingen. Om middernacht beide toestellen met 100% accu op standby gezet en vanmorgen om 9u die van haar met mijn accu op 96% en die van mij met haar accu op 86%. Na een half uurtje surfen zonder wifi en beeldscherm op donkerste stand was mn accu 71%. Rond half 12 vanmorgen al 63% en verder alleen 1 sms verstuurd. Dus nu maar aan de lader aangezien ik straks weg ga en ik anders vanavond alweer met een lege accu zit.
Weelicht dat ik morgen een harde reset geef, maar die jongen van HTC gaf zelf aan dat dat wellicht niks zou helpen. De problemen met brakke accu bij de Tytn zouden in het toestel zelf zitten. Dus vrees dat er niks anders op zit dan dat ik mn toestel een poos kwijt ben want Bel Company wilde het toestel binnen een week al niet vervangen en alleen opsturen.
Kun je een link geven?teake schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 08:25:
[...]
Waar op ebay? Heb ook belangstelling!
EDIT: zelf ff gezocht. let wel op dat de kabel geschikt is voor HTC extUSB (11pins). En er bestaan ook Y-kabels zie ik. Dat betekent meteen dat je tegelijk je koptelefoon EN een lader kunt aansluiten. Maar dan weer geen handsfree setje (want geen microfoon).
Is er ook een kabel-verloopje waarmee dat wél kan: in de auto Laden en bellen met headsetje tegelijk?
EDIT2: JA.... die bestaan ook! (ebay.uk)
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Verwijderd
Jij betaald zeker met plezier 200% te veel?benchMarc schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:27:
[...]
Ach, daar moet je je niet zo aan storen. Het stikt hier altijd van de goedkope jankerds die op een tientje kijken.
Laten we niet teveel offtopic gaan hier, dus ik zal even m'n antwoord nog geven:Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:30:
[...]
Jij betaald zeker met plezier 200% te veel?We hebben het wel over principes he
Ik weet dat op ebay alles goedkoper is, maar ik doe niet aan die internethandel als het me maar een tientje scheelt (ik kijk niet naar de verhouding). Als het nu ging om 80 -> 150 euro ofzo, dan wel. Voor dit soort kleine dingetjes (evenals mijn alu case die ik heb gekocht) bestel ik het graag bij pdashop of een soortgelijke winkel. Je weet dat je het snel binnen hebt, betaling gaat ook altijd goed, en in geval van gezeik doen ze totaal niet moeilijk en heb je alles binnen no-time omgeruild. Dat tientje verschil is het risico op gezeik voor mij niet waard. Dus, hier mijn motivatie
Verwijderd
Pff, ik zou dat kabeltje uit principe alleen al niet bij de BC halen, hoe durven ze daar 15 euro voor te vragen!benchMarc schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:45:
[...]
Laten we niet teveel offtopic gaan hier, dus ik zal even m'n antwoord nog geven:
Ik weet dat op ebay alles goedkoper is, maar ik doe niet aan die internethandel als het me maar een tientje scheelt (ik kijk niet naar de verhouding). Als het nu ging om 80 -> 150 euro ofzo, dan wel. Voor dit soort kleine dingetjes (evenals mijn alu case die ik heb gekocht) bestel ik het graag bij pdashop of een soortgelijke winkel. Je weet dat je het snel binnen hebt, betaling gaat ook altijd goed, en in geval van gezeik doen ze totaal niet moeilijk en heb je alles binnen no-time omgeruild. Dat tientje verschil is het risico op gezeik voor mij niet waard. Dus, hier mijn motivatie

offtopic: Elke kabel in een winkel gaat minimaal 4x over de kop.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:34:
[...]
Pff, ik zou dat kabeltje uit principe alleen al niet bij de BC halen, hoe durven ze daar 15 euro voor te vragen!
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Heb je niet toevallig je GPRS verbinding nog steeds open staan? Dit was bij mij het geval, na het ophalen van mail bleef GPRS aanstaan, dat zuipt batterij. Met de KaiserTweak kun je instellen dat hij na een minuut weer disconnectVerwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:01:
Ik heb gisteren contact gehad met HTC over feit dat mn accu zo snel leeg is. Volgens hen ligt dit niet aan de accu, maar aan het toestel. Ze adviseerden me in eerste instantie om hem op te sturen, maar nadat ik vertelde dat ik dit al vanaf de eerste dag heb en verschillende keren terug ben gewest hiermee bij Bel Company adviserden ze me om dit met BC op te lossen in de vorm van evt een ander toestel. Ik heb deze klacht nml al binnen een week gemeld. Denk alleen niet dat ze dat gan doen na dik 2 maanden.
Natuurlijk; nummer 150185780087 op www.ebay.co.uk (2-in-1 usb/jack)
Verder zijn er nog wel meer alternatieven: ook al een 3in1 verloop gezien, en ook met ingebouwde microfoon en jack aansluiting, en toch nog een usb over voor laden/syncen.
Nummer 320198643569 (ook via www.ebay.nl natuurlijk, is wel UK verkoop)
[ Voor 8% gewijzigd door teake op 22-12-2007 17:08 ]
Verwijderd
Na, die alu case kun je ook zo goed als nergens anders kopen (PDA shop enige Nederlandse winkel?). En als je ziet wat die alu case daar kost, is het net zo veel als dat 1 exemplaar van eBay je kost, dus logisch dat je die bij PDAshop haalt.benchMarc schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:45:
[...]
Laten we niet teveel offtopic gaan hier, dus ik zal even m'n antwoord nog geven:
Maar als we het over identieke kabeltjes hebben (wat zeer waarschijnlijk nog geen eens het geval is, ik gok dat die kabeltjes van eBay een stuk minder degelijk zijn) vind ik het nogal vreemd om er een tientje meer voor te betalen.
Als een pak melk 12 euro kost bij je buurtsuper en 2 euro bij de supermarkt in het centrum loop je die 200 meter zeker ook niet extra?
Hebben jullie deze al gezien?
http://shop.brando.com.hk/prod_list.php?cat_id=0763&dept_id=039
Goedkoop en leuke dingetjes voor de TyTN II, zelf heb ik de Cradle, Retractable USB en 3-1 styles besteld.
PS tot het einde van dit jaar geen verzendkosten
Verwijderd
Is het mogelijk wat tips te geven voor het besparen op batterij verbruik? Lukt mij nog niet om de batterij van de TyTN II langer dan 1 dag mee te laten gaan. Net een 1500 mah batterij van mugenpower in gebruik genomen.
Tot nu toe ondernomen acties:
1. Geen today plugins met refresh zaken (zoals batterij check of geheugen etc).
2. Email van afzonderlijke accounts laat ik forwarden naar mail2web en die worden gepushed naar telefoon zodat ik naar behoefte regulier account kan openen om te reageren. Die accounts staan op handmatig (dus niet niet op refresh van 15 of 30 min).
3. Internetverbinding via kaiser tweak na 1 minuut verbreken.
4. Bleutooth of Wifi zet ik alleen aan naar behoefte.
5. Vrijwel alle instellingen van de Kaiser Tweak op adviced staan.
Hopelijk iemand nog andere suggesties.
Tot nu toe ondernomen acties:
1. Geen today plugins met refresh zaken (zoals batterij check of geheugen etc).
2. Email van afzonderlijke accounts laat ik forwarden naar mail2web en die worden gepushed naar telefoon zodat ik naar behoefte regulier account kan openen om te reageren. Die accounts staan op handmatig (dus niet niet op refresh van 15 of 30 min).
3. Internetverbinding via kaiser tweak na 1 minuut verbreken.
4. Bleutooth of Wifi zet ik alleen aan naar behoefte.
5. Vrijwel alle instellingen van de Kaiser Tweak op adviced staan.
Hopelijk iemand nog andere suggesties.
je zou umts uit kunnen zetten, bij mij werkt dat er goed.
hoewel hij bij mij het maar 1dag lang vol hoeft te houden.
hoewel hij bij mij het maar 1dag lang vol hoeft te houden.
Bedankt voor de tip. Heb zelf net de alu case in metallic black besteld en de cradle.sbolman schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:24:
[...]
Hebben jullie deze al gezien?![]()
Goedkoop en leuke dingetjes voor de TyTN II, zelf heb ik de Cradle, Retractable USB en 3-1 styles besteld.
Verwijderd
toch wel die cradle waar ook een losse batterij in geladen kan worden.
Die heb ik dan ook besteld, gusnstig met die dollarkoers en gratis verzendkosten.
gr. John.
Die heb ik dan ook besteld, gusnstig met die dollarkoers en gratis verzendkosten.
gr. John.
Is er al een manier om te kijken of mijn Brodit Active holder ook dat defect heeft dat ie mijn TyTN 2 frituurt? ik heb hem al een anderhalf maandje, maar nog niet met de lader gewerkt. ik heb hem op oudjaarsdag nodig en heb nog steeds geen tijd gehad om hem terug te brengen. ik las iets over een serienummer? maar ik kan op mijn houder helemaal geen serienummer vinden?
Anders heb ik namelijk een probleem maandag... aangezien ik een rit moet doen van 2x 200 km.. en die batterij is al leeg als ik een keer een rit doe van 150 km...
help?
Anders heb ik namelijk een probleem maandag... aangezien ik een rit moet doen van 2x 200 km.. en die batterij is al leeg als ik een keer een rit doe van 150 km...
help?
Wat is die 3 in 1 stylus? Stylus, pen en verdofende pijltjes pistool ofzo? Aan de hand kan van het plaatje wordt het me niet zo 1,2,3 duidelijksbolman schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:24:
[...]
Hebben jullie deze al gezien?![]()
Verwijderd
Pen, stylus, en pinnetje om je device mee te resettenNedra schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:38:
[...]
Wat is die 3 in 1 stylus? Stylus, pen en verdofende pijltjes pistool ofzo? Aan de hand kan van het plaatje wordt het me niet zo 1,2,3 duidelijk
Zolang je rij (contact aan staat) zou je geen probleem (volgens het forum). Het probleem zou pas ontstaan als het contact van de auto uitschakel.Imperium schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:26:
Is er al een manier om te kijken of mijn Brodit Active holder ook dat defect heeft dat ie mijn TyTN 2 frituurt? ik heb hem al een anderhalf maandje, maar nog niet met de lader gewerkt. ik heb hem op oudjaarsdag nodig en heb nog steeds geen tijd gehad om hem terug te brengen. ik las iets over een serienummer? maar ik kan op mijn houder helemaal geen serienummer vinden?
help?
Schade bij mij (toen was bovenstaande nog niet bekend):
+ Tytn II laten repareren (+/- 4 weken),
+ Brodit houder repareren (1 week),
+ Accu is niet meer wat het geweest is.
Als ik jou was zou ik het risico niet nemen.
Verwijderd
Hoe check ik dat?Gamepie56 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:00:
[...]
Heb je niet toevallig je GPRS verbinding nog steeds open staan? Dit was bij mij het geval, na het ophalen van mail bleef GPRS aanstaan, dat zuipt batterij. Met de KaiserTweak kun je instellen dat hij na een minuut weer disconnect
Bel de importeur morgen even, die kan je precies vertellen of je Brodit dat probleem heeft of niet. Schijnt zowiezo maar een kleine batch geweest te zijn. Ik zou het risico iig niet nemen voordat ik hun gebeld had.Imperium schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:26:
help?
Hmm nja ik weet niet hoe ontopic mijn reactie hierop is, maar mijn Kaiser houdt het makkelijk 2,5 dag vol als ik hem weinig gebruikVerwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:01:

En je kan er ook nog mee krabben..zou eigenlijk 4 in 1 moeten zijn dusVerwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:02:
[...]
Pen, stylus, en pinnetje om je device mee te resetten

Verwijderd
Och, anders zijn de verzendkosten een keer $3Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:52:
gr. John.
Zat eens even te snuffelen naar een extra batterij voor mijn TyTn 2. Heeft iemand ervaring met extra batterijen. Is het aan te bevelen een origineel exemplaar te kopen of is een batterij met extra capaciteit (1600 mAh) zoals bijvoorbeeld aangeboden bij www.batteryupgrade.com beter? Als iemand wat ervaringen met andere batterijen heeft hoor ik het graag !!
Heeft er iemand ondertussen ook TSclient (Terminal server client) draaiende op zijn Windows Mobile?
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
Mijn ervaring met nep batterijen is dat ze het in het begin (de garantieperiode, een jaartje ofzo) goed doen en dat daarna de capaciteit rap afneemt.Texelcabrio schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:01:
Zat eens even te snuffelen naar een extra batterij voor mijn TyTn 2. Heeft iemand ervaring met extra batterijen. Is het aan te bevelen een origineel exemplaar te kopen of is een batterij met extra capaciteit (1600 mAh) zoals bijvoorbeeld aangeboden bij www.batteryupgrade.com beter? Als iemand wat ervaringen met andere batterijen heeft hoor ik het graag !!
Ik zie dit bij de namaakaccu van mijn Siemens S55 en ook bij onze Siemens Dect telefoons. We hebben op hetzelfde moment voor elk van de twee handsets een nieuwe accu gekocht, een originele en een namaak. Die telefoon met namaakaccu ligt iedere keer dood met een lege accu, de andere met originele accu doet het nog prima.
Ja, speel er al een tijdje mee.. Voornamelijk om gewoon even op m'n pc te kijken enzo, de versie die ik heb wil lang alle tekens niet ondersteunen als je wat typt.. (helft van de karakters komt gewoon niet over op de pc)flexje schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:15:
Heeft er iemand ondertussen ook TSclient (Terminal server client) draaiende op zijn Windows Mobile?
Kan iemand mij vertellen waar die belachelijke tijdsduur van de accu op slaat die HTC aangeeft? Alsof je hem 350 uur mee kan laten gaan in stand-by modus? Ik weet dat dit in ideale omstandigheden is, dus waarschijnlijk in flight modus, etc. Maar dan vraag ik mij af hoe je een UMTS verbinding kunt hebben. Belachelijk dat je geen realistische tijdsindicatie krijgt. Bijna iedereen moet zijn apparaat na een dag, of 2 dagen weer opladen. Ik merk zelf ook dat als ik hem volledig heb opgeladen en in stand-by laat staan hij in het begin 2% per uur zuipt. Op een gegeven moment, bij 70% ofzo, wordt dit langzaamaan 1% per uur. Maar internet ik een keer wat meer, of msn, of een filmpje, dat soort dingen. Dan gaat het ontzettend hard met de accu.
Ik heb een hekel aan dat commercieel gelul, geef mij gewoon èchte tijden.
Ik heb een hekel aan dat commercieel gelul, geef mij gewoon èchte tijden.
Ik zag dat in de Startpost de Orange naam nog met vraagtekens staat:
Hij heet daar SPV P4550.
Heb ook een kopie gekregen van prijslijst, die overigens regelmatig aangepast wordt, dus voor wat het waard is:
los 812,95
met 1 jr €30p/m : 254,95
met 1,5 jr €30p/m: 189,95
met 2 jr €25p/m:139,95
Hij heet daar SPV P4550.
Heb ook een kopie gekregen van prijslijst, die overigens regelmatig aangepast wordt, dus voor wat het waard is:
los 812,95
met 1 jr €30p/m : 254,95
met 1,5 jr €30p/m: 189,95
met 2 jr €25p/m:139,95
Verwijderd
Ga het eens uittesten joh
Wellicht kom je er dan dichterbij
Zodra je realistische tijden wilt hebben moet je ook opgeven wat je precies doet, en dat is min of meer onmogelijk. De tweakers snappen dat ze niks aan zo'n opgegeven tijd hebben en de mensen die dat niet snappen trappen er misschien in omdat de ene 1200 uur claimed en de ander 'slechts' 1000 uur
Zou eigenlijk idd wel een mooi testje zijn, aangezien ik echt niet geloof dat ik die tijd ga halen. Enne, energiezuinige screensaver? Gewoon het scherm uit natuurlijkVerwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:37:
[...]
Ga het eens uittesten joh, alle draadloze communicatie eraf, geen alarmpjes, geen afspraken in agenda, geen SD kaartje erin, scherm op energiezuinige screensaver, niet bellen, niet SMS'en, gewoon in holster laten.
Wellicht kom je er dan dichterbij![]()
Zodra je realistische tijden wilt hebben moet je ook opgeven wat je precies doet, en dat is min of meer onmogelijk. De tweakers snappen dat ze niks aan zo'n opgegeven tijd hebben en de mensen die dat niet snappen trappen er misschien in omdat de ene 1200 uur claimed en de ander 'slechts' 1000 uur
Ik stond deze week op het punt om een TyTN II aan te schaffen, maar een vriend van mij, die in de telecom industrie werkt, attendeerde mij er op dat er nogal wat problemen met het toestel zijn. Hij zei dat er problemen waren met de snelheid (traag, schokkerig) van :
- Video playback
- Emulatoren en andere grafische apps
- Scrollen in explorer
Ik heb dit topic net even doorgespit, maar ik kon dergelijke problemen niet tegenkomen... Kan iemand mij hier misschien wat meer over vertellen? Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing voor?
- Video playback
- Scrollen in explorer
Ik heb dit topic net even doorgespit, maar ik kon dergelijke problemen niet tegenkomen... Kan iemand mij hier misschien wat meer over vertellen? Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing voor?
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Hangt allemaal samen met de slechte videodrivers van HTC. Op XDA-Developers is er veel meer over te vinden, is een bekend probleem dus.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351986
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342500 (petitie)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351986
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342500 (petitie)
Problem: Our Kaisers currently lack proper D3D (direct 3d) drivers and are therefore performing at a fraction of their actual capabilities. This results in poor video playback, poor camera/image performance, and bad performance in video games and other video-intensive software.
As of yet, HTC has not given a reasonable response to our petition, many calls, and emails. They have given us no reason to believe they will be providing a solution at any time in the future.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2007 17:51 ]
Klopt, er zijn geen (goede) drivers voor de ATi videochip en daarom werkt het allemaal niet 100%, er zijn al behoorlijk wat topics over op XDA Developers: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351986Animal_X schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:45:
Ik stond deze week op het punt om een TyTN II aan te schaffen, maar een vriend van mij, die in de telecom industrie werkt, attendeerde mij er op dat er nogal wat problemen met het toestel zijn. Hij zei dat er problemen waren met de snelheid (traag, schokkerig) van :
- Video playback
- Scrollen in explorer
Sommige users proberen zelf drivers te maken, er is al een inzamelingsactie begonnen voor degene die het lukt en een handtekeningenactie om de aandacht van HTC te krijgen heeft al bijna 3000 reacties, hopen dat het zin heeft
Zelf heb ik er niet zoveel last van, alleen het langzame scrollen irriteert me.
[ Voor 46% gewijzigd door Sir_Killalot op 23-12-2007 17:54 ]
Hmm... Dat vind ik toch wel wat jammer voor een toestel van die prijs. Ik denk dat ik dan maar even afwacht of er oplossing voor dat probleem wordt gevonden.
-> Dat langzame scrollen, heb je daar ook last van in de nieuwe Opera Mini?
[ Voor 6% gewijzigd door Animal_X op 23-12-2007 18:18 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Mensen, ik heb een vraag.
Mijn zus heeft de HTC Touch, alleen als die met haar vinger van onder naar boven op haar scherm gaat, dan krijgt ze een menu scherm. Omdat er Touchflo op zit.
Maar de Kaiser heeft ook een Touchflo, alleen hoe werkt dat?!?!?!
Mijn zus heeft de HTC Touch, alleen als die met haar vinger van onder naar boven op haar scherm gaat, dan krijgt ze een menu scherm. Omdat er Touchflo op zit.
Verwijderd
Nja, er zijn van die mensen die een flash animatie als screensaver doen ofzo. En het dan nog gek vinden dat hij snel leeg isbenchMarc schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:57:
[...]
Zou eigenlijk idd wel een mooi testje zijn, aangezien ik echt niet geloof dat ik die tijd ga halen. Enne, energiezuinige screensaver? Gewoon het scherm uit natuurlijkHelaas heb ik dat ding teveel nodig, anders zou ik het wel eens willen proberen.
TouchFLO heeft alleen betrekking op het met je vinger scrollen in alle schermen met scrollbars. De beschrijving daarvan vind je in de manual. Dat menu van de Touch, ook "Cube" genoemd, staat niet standaard op de Kaiser maar er is een door fanatiekelingen geprogrammeerd alternatief: zie daarvoor http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336234Jieve schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:37:Mijn zus heeft de HTC Touch, alleen als die met haar vinger van onder naar boven op haar scherm gaat, dan krijgt ze een menu scherm. Omdat er Touchflo op zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 23-12-2007 22:30 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Ik stond vanmiddag in de winkel even te spelen met de Kaiser en dat haperige viel me meteen op. Wat mij betreft echt totaal onacceptabel voor zo'n duur apparaat.Animal_X schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:45:
Hij zei dat er problemen waren met de snelheid (traag, schokkerig) van :
- Video playback
- Scrollen in explorer
De populariteit van een apparaat met zo'n groot mankement ontgaat me volledig.
Hopen dat dat nog opgelost word binnenkort want ik had eigenlijk wel mijn zinnen gezet op dit apparaat.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Uiteraard!Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:52:
gr. John.
Niet echt, voor IE is er ook al een fix en aan de rest word nog gewerktAnimal_X schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:15:
Hmm... Dat vind ik toch wel wat jammer voor een toestel van die prijs. Ik denk dat ik dan maar even afwacht of er oplossing voor dat probleem wordt gevonden.
Voor de mensen die op het KPN netwerk zitten, je kan HSDPA weer aanzetten want het probleem dat je dan niet meer bereikbaar bent is opgelost
thanx.. het is die 2e geworden. werkt goed!
Bears and Bulls
Verwijderd
heb ik eindelijk na 3 weken mijn clearprotector voor mijn tytn2 binnen van Brandon Shop,
is het ding al kapot.
de stickers zaten veel te vast op de protector vast.
Garantie ??
is het ding al kapot.
Garantie ??
Wat bedoel je 'met op je eigen netwerk contact maken?Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:12:
Kun je met dit ding op met je eigen netwerk
contact maken ?
Lukt mij nl. niet
Hier kan in via wifi probleemloos het netwerk op en kan netwerk shares van de verschillende pc's hier benaderen.
Internetten werkt dan ook gewoon.
Kijk! DIT is een simpel proggie wat precies doet wat nodig is: ringtones toekennen aan categoriën in je contacten lijst.teake schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:49:
....
Op een nokia was ik gewend bellergroepen te kunnen voorzien van eigen ringtone. In de TyTN2 kun je natuurlijk ieder voor zich een eigen ringtone geven, maar dat is héél veel werk. (ruim 600 contacten). Is er een mogelijkheid om aan categorieën een ringtone te koppelen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327254
Tonemanager. Draait NIET in de achtergrond, en neemt dus ook geen onnodig geheugen in beslag. Eén nadeel daarvan: nieuwe contacten moet je dus zelf even voorzien van de juiste ringtone, of (nogmaals) even tonemanager draaien om de zoveel tijd.
Maar nu dus wel heel makkelijk een ringtone toekennen aan verschillende categorieën!
Verwijderd
Ja, wifi werkt probleemloos, echter kom ik met geen mogelijkheid in mijn eigen netwerk.doctormetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:14:
[...]
Wat bedoel je 'met op je eigen netwerk contact maken?
Hier kan in via wifi probleemloos het netwerk op en kan netwerk shares van de verschillende pc's hier benaderen.
Internetten werkt dan ook gewoon.
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit zou moeten doen.
SHIT SHIT SHIT SHIT zeg ik...
Ik wil iemand bellen, druk op contacten en tot mijn grote schrik is alles leeg!! Geen contacten meer... HOE kan dat???
Ik heb ingesteld dat hij bij activesync NIKS qua contacten overzet.. Verder staan mijn contacten er al een paar weken in en zijn ze plotseling weg.
Het vervelende hiervan, ik heb een backupje (van m'n oude telefoon), maar als ik deze probeer te openen op de telefoon (vcard file) zegt ie dat het onvolledig is. Het gevolg is dus dat ik elke contactpersoon 1 voor 1 erop moet zetten :(:(
.
Heeft iemand enig idee hoe dit zomaar kan gebeuren? En als ik ze 1 voor 1 erop heb gezet, hoe backup ik deze contactpersonen voor als het weer gebeurd?
-edit-
mijn vcard file (die backup) ziet er zo uit:
etc etc etc.. Waarom werkt deze niet op de tytn2?
Ik wil iemand bellen, druk op contacten en tot mijn grote schrik is alles leeg!! Geen contacten meer... HOE kan dat???
Ik heb ingesteld dat hij bij activesync NIKS qua contacten overzet.. Verder staan mijn contacten er al een paar weken in en zijn ze plotseling weg.
Het vervelende hiervan, ik heb een backupje (van m'n oude telefoon), maar als ik deze probeer te openen op de telefoon (vcard file) zegt ie dat het onvolledig is. Het gevolg is dus dat ik elke contactpersoon 1 voor 1 erop moet zetten :(:(
Heeft iemand enig idee hoe dit zomaar kan gebeuren? En als ik ze 1 voor 1 erop heb gezet, hoe backup ik deze contactpersonen voor als het weer gebeurd?
-edit-
mijn vcard file (die backup) ziet er zo uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| BEGIN:VCARD VERSION:2.1 N:Achternaam,Voornaam FN:Voornaam Achternaam TEL;CELL:+316nummer TEL;HOME:+315nummer X-IRMC-LUID:000200000001 END:VCARD BEGIN:VCARD VERSION:2.1 N:Achternaam,Voornaam FN:Voornaam Achternaam TEL;CELL:+315nummer X-IRMC-LUID:000200000003 END:VCARD |
etc etc etc.. Waarom werkt deze niet op de tytn2?
[ Voor 23% gewijzigd door Boyd op 24-12-2007 23:28 ]
M'n mailaccounts hebben netjes een spam filter + rule... Probleem is dat Messaging het niet ziet op m'n lieve TyTN II.
Weet iemand toevallig een plugin / add-on die deze functionaliteit wel toevoegt, of moet ik gaan kijken naar Outlook Mobile (dacht dat ie zo heette) of Flexmail?
Weet iemand toevallig een plugin / add-on die deze functionaliteit wel toevoegt, of moet ik gaan kijken naar Outlook Mobile (dacht dat ie zo heette) of Flexmail?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Kan je die vCards wel importeren in je mail? (je zou dus ook tweestaps kunnen migreren)Gamepie56 schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:23:
Het vervelende hiervan, ik heb een backupje (van m'n oude telefoon), maar als ik deze probeer te openen op de telefoon (vcard file) zegt ie dat het onvolledig is. Het gevolg is dus dat ik elke contactpersoon 1 voor 1 erop moet zetten :(:(.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
WEB IS flexmail kan idd filteren op custom headers.. je moet dan de headers van je mail alsnog wel downloaden.. bij voorkeur kan je dus een server-kant oplossing gebruiken om je meest spamsuspicious mail niet naar je mobiel te pushen..
Heb je al een softreset gegeven? Ik heb het ook 1 keer gehad (schrok ook ergGamepie56 schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:23:
Verwijderd
Stomme vraag misschien: maar hoe geef je aan een contact een aparte ringtoonteake schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:49:
Topic 1tm 6 door gezocht op het woord groepen, maar niet gevonden wat ik zoek:
Op een nokia was ik gewend bellergroepen te kunnen voorzien van eigen ringtone. In de TyTN2 kun je natuurlijk ieder voor zich een eigen ringtone geven, maar dat is héél veel werk. (ruim 600 contacten). Is er een mogelijkheid om aan categorieën een ringtone te koppelen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 19:04 ]
Verwijderd
hmm dat grafische gedeelte ag het is wat je onacceptabel vind bij een duur toestel.
SE heeft vele malen groter probleem op software gebied. hun software kan uit zichzelf compleet corrupt maken en wsod's geven dit is al 5 jaar bekend.. maar ze doen er niets aan. ook dat de speakers slecht zijn bij SE (vaak defect) en andere software klachten hoor ik haast niemand over ratelen terwijl hun toestellen ook zo ontiegelijk duur zijn.
dus doet mij liever maar een toestel met 1 grafisch bugje dan een toestel die 100 euro goedkoper is en met 2000 bugs geleverd wordt... ik ga btw voor de htc touch cruise
. of deze die problemen ook heeft dat weet ik niet.
SE heeft vele malen groter probleem op software gebied. hun software kan uit zichzelf compleet corrupt maken en wsod's geven dit is al 5 jaar bekend.. maar ze doen er niets aan. ook dat de speakers slecht zijn bij SE (vaak defect) en andere software klachten hoor ik haast niemand over ratelen terwijl hun toestellen ook zo ontiegelijk duur zijn.
dus doet mij liever maar een toestel met 1 grafisch bugje dan een toestel die 100 euro goedkoper is en met 2000 bugs geleverd wordt... ik ga btw voor de htc touch cruise
Contact -> edit -> ringtoneVerwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:03:
[...]
Stomme vraag misschien: maar hoe geef je aan een contact een aparte ringtoon![]()
Het wil mij namelijk maar niet lukken
. Kun je me uitleggen hoe dat werkt? vast bedankt
![]()
En nogmaals: MP3's kun je hier gewoon voor gebruiken.
Dump alle MP3's in je root van je memorycard et voila.
[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 25-12-2007 20:00 ]
ook niet.. importeert 1 contact dan.. de eerste in het lijstje.BtM909 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 02:17:
[...]
Kan je die vCards wel importeren in je mail? (je zou dus ook tweestaps kunnen migreren)
Ik heb ze nu wel terug, via m'n oude telefoon 1 voor 1 verstuurd via bluetooth. Hoe backup ik de zooi voor als het weer fout gaat?
Verwijderd
Ik heb nog een beginnersvraag die ik nergens heb kunnen terugvinden.
Ik wil mijn programma's (in het menu programma's) sorteren. bijvoorbeeld een nieuwe map aanmaken. of bepaalde programma's in bepaalde mappen doen
alvast bedankt..
Ik wil mijn programma's (in het menu programma's) sorteren. bijvoorbeeld een nieuwe map aanmaken. of bepaalde programma's in bepaalde mappen doen
alvast bedankt..
Wat is nou een goede browser voor de TyTN naast IE? Opera mini of Opera Mobile?
Ik twijfel tussen de twee, nadeel vind ik dat de standaard browser dat je zo moet scrollen over de pagina's. Iemand die een Nokia a like browser kent voor WM6?
Ik twijfel tussen de twee, nadeel vind ik dat de standaard browser dat je zo moet scrollen over de pagina's. Iemand die een Nokia a like browser kent voor WM6?
Dat kun je via je computer doen. Zorg dat je PC staat ingesteld op "beveiligde en systeembestanden weergeven", dan kun je in je tytn je windows-map zien.Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:45:
Ik heb nog een beginnersvraag die ik nergens heb kunnen terugvinden.
alvast bedankt..
Dan ga je gewoon naar window'\start menu" in je tytn en kun je je gang gaan.
Verwijderd
.KeN. schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:59:
[...]
Contact -> edit -> ringtone
En nogmaals: MP3's kun je hier gewoon voor gebruiken.
Dump alle MP3's in je root van je memorycard et voila.
Bedankt. Het is gelukt. je moet het even weten maar dan heb je ook wat.
Opera mini is mooi, maar daarvoor moet je elke keer java inschakelen.Chutney schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:57:
Wat is nou een goede browser voor de TyTN naast IE? Opera mini of Opera Mobile?
Ik heb gister opera mobile geinstalleerd, is helaas 30 dagen trial, maar bevalt tot nu toe erg goed! Opera mobile heeft namelijk wel tabs, in tegenstelling tot Internet Explorer.
Weet iemand trouwens of je in Opera Mobile de lettergrootte van websites kleiner kan zetten? In IE kan dat zo mooi, zodat er lekker veel op je scherm past.
Verwijderd
Ik dank u zeer. Perfect. Ik had dan nog een vraagje,DaSaN schreef op woensdag 26 december 2007 @ 00:18:
[...]
Dat kun je via je computer doen. Zorg dat je PC staat ingesteld op "beveiligde en systeembestanden weergeven", dan kun je in je tytn je windows-map zien.
Dan ga je gewoon naar window'\start menu" in je tytn en kun je je gang gaan.
Ik heb ergens gelezen dat het gps-gebruik veel batterij zuipt. Als ik tomtom uitschakel, dan schakelt de gps zich toch echt uit? (tomtom is echt uitgeschakeld en draait niet op de achtergrond)
of is er nog een apart menu waar je de gps kan in en uitschakelen?
bedankt alvast!
Klopt zodra de GPS niet gebruikt wordt door een applicatie (dus wanneer een GPS applicatie uit staat) dan zuipt de GPS geen stroom. Wat betreft het zuipen van de GPS, dat vind ik wel meevallen. Zet je brightness gewoon minder vel (iets over het midden naar links) en dan kun je vrolijke met tomtom een uur of 2/3 navigeren.Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:59:
[...]
Ik dank u zeer. Perfect. Ik had dan nog een vraagje,
Ik heb ergens gelezen dat het gps-gebruik veel batterij zuipt. Als ik tomtom uitschakel, dan schakelt de gps zich toch echt uit? (tomtom is echt uitgeschakeld en draait niet op de achtergrond)
of is er nog een apart menu waar je de gps kan in en uitschakelen?
bedankt alvast!
Ik heb inmiddels van een aantal personen vernomen dat de Touch Cruise met de zelfde video driver problemen als de TyTN II kampt...
Gezien het feit dat HTC doet alsof zijn neus bloed en nergens op reageert, gok ik zelf dat ze bewust de volledige capaciteit van de Cualcomm 7200 chip niet benutten omdat dit mogelijk een te grote aanslag op de accu heeft. Nog grotere en zwaardere toestellen worden minder verkocht...
Gezien het feit dat HTC doet alsof zijn neus bloed en nergens op reageert, gok ik zelf dat ze bewust de volledige capaciteit van de Cualcomm 7200 chip niet benutten omdat dit mogelijk een te grote aanslag op de accu heeft. Nog grotere en zwaardere toestellen worden minder verkocht...
PIM Backup (freeware)Gamepie56 schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:23:
[...]
Hoe backup ik deze contactpersonen voor als het weer gebeurd?
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Werkt WLM weer bij jullie? ( vodafone )
Ik heb dezelfde Brando Clear Protector... ik neem aan dat je weet dat aan weerszijde een doorzichtige film/laag zit?
De stickers zijn bedoeld om deze laagjes eraf te trekken...

zie ook http://www.geardiary.com/...ar-protector-plus-review/
De stickers zijn bedoeld om deze laagjes eraf te trekken...
zie ook http://www.geardiary.com/...ar-protector-plus-review/
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:10:
heb ik eindelijk na 3 weken mijn clearprotector voor mijn tytn2 binnen van Brandon Shop,
is het ding al kapot.
Garantie ??
Ja er zit idd aan beide kanten een beschermlaag.
Hallo,
Ik heb sinds vorige week een tytn ii
Nu is mijn vraag, kan je ook een programma volledig afsluiten zonder je stylus te gebruiken?
Is het ook mogelijk om zonder stylus naar het snelmenu te gaan voor het afsluiten van programma's?
Ik weet dat het ook met je vinger kan maar ik wil weten of het ook kan zonder je touchscreen te gebruiken. Aangezien ik met me werk soms wel vuile handen heb, lijkt het me handig om het via het toetsenbord voorop of aan de zijkant te doen. Dat is wat makelijker schoon te maken.
-------------------------
Ik heb voor de gein een keertje me dinovo toetsenbord gepairt met me telefoon, kan ik de toetsenbord indeling nog ergens instellen want het ? is daar bijvoorbeeld een : kan ik dat nog ergens veranderen naar VS-internationaal ipv Nederlands? Ik heb namelijk nog een toetsenbord over van een dinovo omdat me vorige was kapot gegaan, dit is misschien handig voor in de bedrijfsauto als ik ff iets moet uit typen.

Nu is mijn vraag, kan je ook een programma volledig afsluiten zonder je stylus te gebruiken?
Is het ook mogelijk om zonder stylus naar het snelmenu te gaan voor het afsluiten van programma's?
Ik weet dat het ook met je vinger kan maar ik wil weten of het ook kan zonder je touchscreen te gebruiken. Aangezien ik met me werk soms wel vuile handen heb, lijkt het me handig om het via het toetsenbord voorop of aan de zijkant te doen. Dat is wat makelijker schoon te maken.
-------------------------
Ik heb voor de gein een keertje me dinovo toetsenbord gepairt met me telefoon, kan ik de toetsenbord indeling nog ergens instellen want het ? is daar bijvoorbeeld een : kan ik dat nog ergens veranderen naar VS-internationaal ipv Nederlands? Ik heb namelijk nog een toetsenbord over van een dinovo omdat me vorige was kapot gegaan, dit is misschien handig voor in de bedrijfsauto als ik ff iets moet uit typen.
[ Voor 29% gewijzigd door Disksoft op 27-12-2007 15:45 ]
Ik gebruik daar SPB Pocket Plus voor, daar kan je aan een knop de actie <sluiten> toewijzen, ipv <ok/sluiten>, wat vaak betekent dat het programma alleen verkleind wordt. Ik weet niet of hier nog andere oplossingen voor zijn (ongetwijfeld wel), maar dit werkt vrij makkelijk.Disksoft schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:38:
Hallo,
Geen probleem.. Kwestie van trial and errorVerwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:04:
[...]
![]()
![]()
Bedankt. Het is gelukt. je moet het even weten maar dan heb je ook wat.![]()
Exact. En als je via PIM je contacten herstelt en daarna Outlook synct, heb je al je contacten dus dubbel. Mag je wéér een hard-resetje doenVerwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:33:
[...]
Je contacten worden toch via outlook gesynced?
En dat is een argument om de beste browser niet te gebruiken ?Gamepie56 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:33:
[...]
Opera mini is mooi, maar daarvoor moet je elke keer java inschakelen.
Je kunt gewoon een shortcut maken zodat Mini in één opstart
[ Voor 51% gewijzigd door Ken. op 27-12-2007 16:21 ]
Inderdaad: geef in de HTC task manager aan dat op OK klikken ook echt afsluiten is, en gebruik vervolgens een van de OK knoppen op je toestel (onder de rode knop, of naast het scroll wheel)Paradise schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:15:
[...]
Ik gebruik daar SPB Pocket Plus voor, daar kan je aan een knop de actie <sluiten> toewijzen, ipv <ok/sluiten>, wat vaak betekent dat het programma alleen verkleind wordt. Ik weet niet of hier nog andere oplossingen voor zijn (ongetwijfeld wel), maar dit werkt vrij makkelijk.
Bedankt, ik ga het programmatje even opzoeken!Paradise schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:15:
[...]
Ik gebruik daar SPB Pocket Plus voor, daar kan je aan een knop de actie <sluiten> toewijzen, ipv <ok/sluiten>, wat vaak betekent dat het programma alleen verkleind wordt. Ik weet niet of hier nog andere oplossingen voor zijn (ongetwijfeld wel), maar dit werkt vrij makkelijk.
HTC levert voor geen enkele MSM7200-gebaseerde telefoon HWA drivers, de Touch Dual en Touch Cruise vallen daar idd ook onder (ander was de fix zo gepiept). Het enige apparaat tot nu toe met de MSM7200 dat HWA drivers heeft is de LG KS20, en de drivers daarvan overzetten is problematisch vanwege de verschillen in de Windows Mobile kernel van beide apparaten.Animal_X schreef op woensdag 26 december 2007 @ 16:12:
Ik heb inmiddels van een aantal personen vernomen dat de Touch Cruise met de zelfde video driver problemen als de TyTN II kampt...
Dat ze het niet doen vanwege de accu lijkt me klinklare onzin. Een chip die gemaakt is voor bepaalde berekeningen is over het algemeen zuiniger dan dezelfde berekeningen laten doen door een 'general purpose' processor als de CPU.
Overigens zou het voor HTC een peuleschil moeten zijn om de drivers te leveren, aangezien Qualcomm wel degelijk in het bezit is van deze drivers (heeft iemand diep verborgen op de Qualcomm site weten te achterhalen) - Qualcomm reageert echter ook niet op de e-mails die door tal van mensen gestuurd zijn. Echt verbazend is het niet, Qualcomm schijnt meer interesse te hebben om developers te venderlocken met het BREW platform (een gedrocht van de bovenste plank) om dit soort functionaliteiten te krijgen dan 'standaarden' als DirectX en OpenGL te ondersteunen.
In januari zal er waarschijnlijk een ROM update voor de Kaiser komen vanuit HTC, maar zo'n beetje het enige interessante daaraan (wat ze gezegd hebben) is dat de Cube ingebakken is. Met een beetje geluk zitten de video drivers er bij, en zo niet bestaat altijd de kans dat er een andere kernel in zit die meer compatible is met de KS20 (niet dat ik het verwacht, maar het zou altijd kunnen).
Verwijderd
heb tomtom eindelijk aan het draaien, werkt echt top, alleen het mindere eraan is dat ik op vakantie ga naar griekenland en daar nog geen kaarten voor zijn! *grom* vraagje eh ik heb een account aangemaak op internet voor tomtom, als ik deze gegevens invul bij tomtom plus op de htc pakt ie ze niet omdat hij een of andere vage melding van controleer de internetverbinding ofzoiets, iemand hetzelfde probleem gehad? zijn die stemmen trouwens gratis om te downloaden?
Groetjes
Groetjes
Verwijderd
Bij mij wel. Staan op de DVD van Navigator 6.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:15:
zijn die stemmen trouwens gratis om te downloaden?
Groetjes
Verwijderd
Ik zat aan deze te denken: http://shop.brando.com.hk...3&dept_id=039&cat_id=0763Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:34:
Ik ben op zoek naar een car charger voor m'n TYTN2. Welke is aan te raden?
Kan ik ervan uitgaan dat deze car charger m'n TYTN2 niet molt? (alsin doorbranden oid)
Verwijderd
Ik heb mijn vraag al eerder gesteld, maar deze heeft geen reactie's opgeleverd.
Hoe kan ik met mijn TyTN mijn eigen netwerk benaderen ?
Alles draait als een zonnetje, maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Dus ik wil via wifi mijn Vista-pc benaderen i.c.m. een experia box
Alvast bedankt voor de antwoorden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 00:34 ]
Voor een car charger moet je gewoon op de zwarte markt kijken of een andere electronica markt. Zo'n ding mag echt neit meer dan 5 euro kosten. Ik heb laatst voor mn nokia N80 voor 1.29 een perfecte autolader gekocht. En zo'n 12v ->5v adapter met mini usb aansluiting is veeeel algemener.
If it ain't broken, don't fix it
dus je hebt nog geen wifi netwerk thuis? Dan kan je een wifi netwerk opstarten met je vista pc. Maar het is makkelijker om dat te doen met een router van een paar tientjes..Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:34:
Ik heb mijn vraag al eerder gesteld, maar deze heeft geen reactie's opgeleverd.
Ik weet niet wat je van plan bent, maar naar internetten kan je niet zoveel met de tytn 2 in je eigen netwerk.. en als je je pc toch al aan moet zetten, dan waarom niet even internetten met je pc.
Wat eigenlijk een must is bij een telefoon als deze is een internet abonnement bij je provider. alleen al voor pushmail is dat het waard.
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
is de informatie over nieuwe rom algemeen bekend of heb je het van een 1 of andere bron? weet je ook of de nieuwe rom ook beschikbaar wordt voor MDA vario 3's ?BoomSmurf schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:58:
[...]
HTC levert voor geen enkele MSM7200-gebaseerde telefoon HWA drivers, de Touch Dual en Touch Cruise vallen daar idd ook onder (ander was de fix zo gepiept). Het enige apparaat tot nu toe met de MSM7200 dat HWA drivers heeft is de LG KS20, en de drivers daarvan overzetten is problematisch vanwege de verschillen in de Windows Mobile kernel van beide apparaten.
Dat ze het niet doen vanwege de accu lijkt me klinklare onzin. Een chip die gemaakt is voor bepaalde berekeningen is over het algemeen zuiniger dan dezelfde berekeningen laten doen door een 'general purpose' processor als de CPU.
Overigens zou het voor HTC een peuleschil moeten zijn om de drivers te leveren, aangezien Qualcomm wel degelijk in het bezit is van deze drivers (heeft iemand diep verborgen op de Qualcomm site weten te achterhalen) - Qualcomm reageert echter ook niet op de e-mails die door tal van mensen gestuurd zijn. Echt verbazend is het niet, Qualcomm schijnt meer interesse te hebben om developers te venderlocken met het BREW platform (een gedrocht van de bovenste plank) om dit soort functionaliteiten te krijgen dan 'standaarden' als DirectX en OpenGL te ondersteunen.
In januari zal er waarschijnlijk een ROM update voor de Kaiser komen vanuit HTC, maar zo'n beetje het enige interessante daaraan (wat ze gezegd hebben) is dat de Cube ingebakken is. Met een beetje geluk zitten de video drivers er bij, en zo niet bestaat altijd de kans dat er een andere kernel in zit die meer compatible is met de KS20 (niet dat ik het verwacht, maar het zou altijd kunnen).
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Dit topic is gesloten.