HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.347 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

BoomSmurf schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:58:
[...]

HTC levert voor geen enkele MSM7200-gebaseerde telefoon HWA drivers, de Touch Dual en Touch Cruise vallen daar idd ook onder (ander was de fix zo gepiept). Het enige apparaat tot nu toe met de MSM7200 dat HWA drivers heeft is de LG KS20, en de drivers daarvan overzetten is problematisch vanwege de verschillen in de Windows Mobile kernel van beide apparaten.

Dat ze het niet doen vanwege de accu lijkt me klinklare onzin. Een chip die gemaakt is voor bepaalde berekeningen is over het algemeen zuiniger dan dezelfde berekeningen laten doen door een 'general purpose' processor als de CPU.

Overigens zou het voor HTC een peuleschil moeten zijn om de drivers te leveren, aangezien Qualcomm wel degelijk in het bezit is van deze drivers (heeft iemand diep verborgen op de Qualcomm site weten te achterhalen) - Qualcomm reageert echter ook niet op de e-mails die door tal van mensen gestuurd zijn. Echt verbazend is het niet, Qualcomm schijnt meer interesse te hebben om developers te venderlocken met het BREW platform (een gedrocht van de bovenste plank) om dit soort functionaliteiten te krijgen dan 'standaarden' als DirectX en OpenGL te ondersteunen.

In januari zal er waarschijnlijk een ROM update voor de Kaiser komen vanuit HTC, maar zo'n beetje het enige interessante daaraan (wat ze gezegd hebben) is dat de Cube ingebakken is. Met een beetje geluk zitten de video drivers er bij, en zo niet bestaat altijd de kans dat er een andere kernel in zit die meer compatible is met de KS20 (niet dat ik het verwacht, maar het zou altijd kunnen).
Klinkt op zich wel logisch wat je zegt, maar voor zover bekend bij mij is MSM7200 een chipSET, bestaande uit meerdere (intergrated) chips. Het kan heel goed zijn dat het grafische deel van de chipset niet volledig benut wordt waardoor het energieverbruik aanmerkelijk lager is.

Of zie ik dat verkeerd?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:58:
Is het mogelijk om standaard via UMTS te bellen? Kun je in dat geval GSM uitschakelen om zo de batterijduur te verlengen?
Niemand weet het antwoord? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Eastman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:24:
[...]

is de informatie over nieuwe rom algemeen bekend of heb je het van een 1 of andere bron? weet je ook of de nieuwe rom ook beschikbaar wordt voor MDA vario 3's ?
DIt is een vraag die je niet kunt beantwoorden nog omdat je voor een nieuwe rom van de MDA afhankelijk bent van T-Mobile. Laat dat duidelijk zijn, Ze krijgen wel de mogelijkheid als van HTC maar of ze er wat mee doen is een tweede vraag. Vaak genoeg komt het wel maar een paar maanden later pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Dit zal niet aanmerkelijk leiden tot batterijvermindering hoor. Wat je beter kan doen is juist UMTS uitschakelen, zodat je alleen gsm en gprs gebruikt (is uitstekend om bijv je mail automatisch binnen te halen).

Wil je dan een keertje full speed surfen, switch je even terug. Ik doe dat nu ook en mijn batterijtje houdt het nu 2 dagen langer vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Gamepie56 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 10:33:
[...]

Opera mini is mooi, maar daarvoor moet je elke keer java inschakelen.
Ik heb gister opera mobile geinstalleerd, is helaas 30 dagen trial, maar bevalt tot nu toe erg goed! Opera mobile heeft namelijk wel tabs, in tegenstelling tot Internet Explorer.

Weet iemand trouwens of je in Opera Mobile de lettergrootte van websites kleiner kan zetten? In IE kan dat zo mooi, zodat er lekker veel op je scherm past.
Naar mijn mening is opera mini op dit moment de beste browser, vooral als je een alternatieve java midlet installeerd. Mijn opera mini draait nu lekker full screen en ik heb gewoon in mijn start menu een directe link naar opera mini.

Het scrollen met de TouchFlo gaat ook perfect, dit dankzij de kleine bestandsgrootte van de pagina's, met IE is scrollen amper te doen op een normale website...

Google anders even naar die andere midlet..

[ Voor 9% gewijzigd door Bert2000 op 28-12-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
opera mini ziet er wel leuk en aardig uit, maar het werkt heel vervelend dat je elke keer op ja moet klikken om de verbinding te openen om een nieuwe pagina op te halen....

Kan ook niet vinden hoe ik dat uit kan zetten, bij beveiliging kan ik alleen aan geven dat ik helemaal geen verbinding wil accepteren...

iemand een oplossing?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

Eastman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:01:
opera mini ziet er wel leuk en aardig uit, maar het werkt heel vervelend dat je elke keer op ja moet klikken om de verbinding te openen om een nieuwe pagina op te halen....

Kan ook niet vinden hoe ik dat uit kan zetten, bij beveiliging kan ik alleen aan geven dat ik helemaal geen verbinding wil accepteren...

iemand een oplossing?
Andere Java Midlet installeren. Staat ergen in dit topic (of vorig deel) iets over.

Edit: Kijk hier eens: http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.html

[ Voor 12% gewijzigd door amphora op 28-12-2007 13:44 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
amphora schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:11:
[...]

Andere Java Midlet installeren. Staat ergen in dit topic (of vorig deel) iets over.

thanks... alle links verwijzen uiteindelijk naar de threads op xda-developers... maar helaas doet de website het nu niet :(

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 16:59
Vraag?:
Is er iemand hier die problemen heeft met de TyTnII icm het T-Mobile netwerk?
Ik had er eerst geen aandacht aan besteed, maar krijg regelmatig SMS'jes dat ik een gesprek had gemist. Ook het belen lukt regelmatig niet terwijl ik toch "volle bak" ontvangst heb.
Ook gebeurt het regelmatig dat ik geen data verbinding kan leggen.
Als ik terug schakel naar GSM ipv UMTS netwerk zijn alle problemen voorbij.
Na wat zoekwerk lijken mijn problemen heel erg op de problemen met de P3300 icm het T-Mobile netwerk.
Het probleem is erger geworden nu ik pushmail heb uitgezet om zo een langere gebruiksduur te hebben. (nu ruim 2 dagen ander < 1 dag)

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:50:
[...]

Ik zat aan deze te denken: http://shop.brando.com.hk...3&dept_id=039&cat_id=0763

Kan ik ervan uitgaan dat deze car charger m'n TYTN2 niet molt? (alsin doorbranden oid)
Check wel of min 1 Ampere wordt geleverd. Check een aantal delen terug. Er zijn/waren opladers ingebruik die niet genoeg leverde (iig de 500 en 850 milliampere). Met als gevolg dat de accu alsnog leeg liep.

Zelf de autolader van HTC gekocht bij de belcompany (2 Ampere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
heb nu ook sinds gister de tytn 2. Heb op dit moment nog niets te klagen, tomtom installeren ging niet zo makkelijk als ik zou verwachten, maar ook dit is goed gekomen.
En ja...dat msn niet werkt blijft wel jammer, hopelijk wordt dit snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:23:
[...]

dus je hebt nog geen wifi netwerk thuis? Dan kan je een wifi netwerk opstarten met je vista pc. Maar het is makkelijker om dat te doen met een router van een paar tientjes..

Ik weet niet wat je van plan bent, maar naar internetten kan je niet zoveel met de tytn 2 in je eigen netwerk.. en als je je pc toch al aan moet zetten, dan waarom niet even internetten met je pc.

Wat eigenlijk een must is bij een telefoon als deze is een internet abonnement bij je provider. alleen al voor pushmail is dat het waard.
Jawel, ik heb thuis gewoon wifi via experia.
werkt allemaal goed, kan ook met de TyTN het internet op.
Alleen wil ik bestanden op mijn pc kunnen lezen via de TyTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:25:
[...]

In outlook heb ik dit per verjaardag opgelost door de tijd en de duur van de melding aan te passen voor de hele reeks.
Dit is inderdaad best werkbaar; blijft jammer dat het geen setting is.

In outlook als volgt gedaan:
- Via advanced search op BIRTHDAY gezocht
- Open eerste record van de search results
- Ze vinkje reminder uit
- scroll er met blauwe pijltjes door je searchresults.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Niet zo nuttig, maar een paar dagen terug getest en GPS werkt ook vanuit een verkeersvliegtuig op 10km hoogte. Wel je tytn bij het raampje houden en hopen dat de stewardes het niet ziet (want die krijg je het begrip flight mode en gps niet uitgelegt). :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je verhelderend antwoord.
maaar deze protector blijft niet kleven maar valt er zo weer vanaf ??
sbolman schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:06:
Ik heb dezelfde Brando Clear Protector... ik neem aan dat je weet dat aan weerszijde een doorzichtige film/laag zit?
De stickers zijn bedoeld om deze laagjes eraf te trekken...

[afbeelding]
zie ook http://www.geardiary.com/...ar-protector-plus-review/

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:43:

[...]
Dan heb je waarschijnlijk een van de beschermfolietjes erop geplakt. Het dikste velletje, dat tussen 2 velletjes zit met die rechthoekige stickers is degene die je moet hebben, en dan wel goed om op je toestel plakken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:43:
[...]
Protector houdt zich vast door middel van adhesie. Zit geen chemische lijmlaag tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

rjhilbrink schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:30:
Vraag?:
Ik had er eerst geen aandacht aan besteed, maar krijg regelmatig SMS'jes dat ik een gesprek had gemist. Ook het belen lukt regelmatig niet terwijl ik toch "volle bak" ontvangst heb.
Na wat zoekwerk lijken mijn problemen heel erg op de problemen met de P3300 icm het T-Mobile netwerk.
Het probleem is erger geworden nu ik pushmail heb uitgezet om zo een langere gebruiksduur te hebben. (nu ruim 2 dagen ander < 1 dag)
Geen problemen hiero, regio A'dam zuid en Arnhem.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Hey,

Ik heb een internet pagina gemaakt voor op mijn TyTN waarop ik emailadressen en telefoonnummer weergeef. Als ik voor de emailadressen een mailto: protocol gebruik werkt dit prima.
Nu dacht ik dat ik met de telefoonnummers hetzelfde zou moeten kunnen doen, dus ik heb callto geprobeerd. Deze geeft wel een melding dat een systeemfunctie uitgevoerd gaat worden en of je door wilt gaan. Als ik hier Ja op antwoord gebeurd er niks.
Heeft iemand een tip voor mij?

Al gevonden... dit kan dus met tel:

[ Voor 5% gewijzigd door SWINX op 28-12-2007 18:48 ]

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een TyTNII gekocht en het viel mij op dat ik in Outlook geen labels aan kan brengen voor mijn afspraken. In de views als week en maand, blijft alles grijs :S
Ik heb een plugin gevonden genaamd TodayAgenda, maar die toont alleen verschillende kleuren in het startscherm (waar HTC home zit).

Weet iemand hoe ik mijn afspraken kan weergeven in verschillende kleuren? >> Ik heb deze overzichtelijkheid nodig. Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand ervaring met de Veripart Handsfree Carkit voor de HTC TyTN II ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank allen, ik heb het schaamrood overal staan wat dom van mij.
maar zoals maar weer eens het bewijs wordt geleverd dat dit forum er is voor iedereen.
dom of niet dom 8)7
daarom mede bezitters van dit fantastische apparaat BEDANKT _/-\o_
Apie! schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:53:
[...]

Geen problemen hiero, regio A'dam zuid en Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, probeer het nog een keer.
Ik wil met de TyTN via wifi door bestanden kunnen bladeren op mijn Vista pc.
De Tytn kan nu gewoon via wifi (thuis, dus via de Experia) het net op, er is al een netwerk actief (Vista pc & laptop)
Echter, ik krijg het niet voor elkaar om ook de TyTN opgenomen te krijgen in mijn netwerk.
In het menu van de experiabox staat de TyTN er gewoon tussen met eigen IP etc.

Ik zou het fantastisch vinden als iemand wil (kan) helpen.
Nogmaals alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:40

jurma

simply connecting...

Vraag?:
Hier ook geen problemen met T-Mobile (Tilburg) icm TyTN II, gebruik deze combinatie vanaf het begin dat het toestel uit is.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Vraag?:
Dit had ik voordat ik de TyTN II had met m'n Nokia 6230 wel vaak i.c.m. T-Mobile.
Sinds ik de TyTN II heb geen last meer van gehad, misschien één keertje wat ik me vaag kan herinneren.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:41:
De Tytn kan nu gewoon via wifi (thuis, dus via de Experia) het net op, er is al een netwerk actief (Vista pc & laptop)
Echter, ik krijg het niet voor elkaar om ook de TyTN opgenomen te krijgen in mijn netwerk.

ik vraag me af waarom jij dat wil?

er is wel een remote desktop programmatje mogelijk om je pc te besturen... Dan kan je bestanden eventueel per email naar je tytn II sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:07:
[...]

ik vraag me af waarom jij dat wil?

er is wel een remote desktop programmatje mogelijk om je pc te besturen... Dan kan je bestanden eventueel per email naar je tytn II sturen..
Bijv. om op deze manier audio bestanden af te spelen op de pc (boven) en deze beneden op de stereo af te spelen (verbonden met een kabel).
Nu doe ik exact hetzelfde maar dan via mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik vind het kantelen van het beeld altijd erg traag gaan. Het enige wat ik aan heb staan is de standaard plugin en ik heb een foto op de achtergrond.
Is dit ook te wijten aan het ontbreken van een goede grafische driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:56:
[...]

Bijv. om op deze manier audio bestanden af te spelen op de pc (boven) en deze beneden op de stereo af te spelen (verbonden met een kabel).
Total Commander heeft een SMB implementatie waarmee je shares kan browsen. Deze is te vinden in \\\LAN\ , of via \\\ en dan doorklikken, behalve LAN vind je er ook ftp (voor een FTP client) en registry (voor een registry editor).

Het punt is dat je deze paden niet aan bv je mediaplayer kunt doorgeven, want die snapt ze niet. Je kunt je shares dus enkel in Total Commander zelf benaderen. Je kan een file natuurlijk wel kopieren naar je TyTN met TC en vervolgens lokaal openen.

Ik kan me overigens voorstellen dat er ergens wel een andere SMB implementatie bestaat die een share bijvoorbeeld kan mappen in het lokale filesystem, zodat je ze wel met ieder willekeurig programma kan openen, maar de \\\LAN\ prefix van TC is dus een TC-specifiek voorvoegsel.

[ Voor 17% gewijzigd door johnwoo op 29-12-2007 20:04 ]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnwoo schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:04:
[...]

Total Commander heeft een SMB implementatie waarmee je shares kan browsen. Deze is te vinden in \\\LAN\ , of via \\\ en dan doorklikken, behalve LAN vind je er ook ftp (voor een FTP client) en registry (voor een registry editor).

Het punt is dat je deze paden niet aan bv je mediaplayer kunt doorgeven, want die snapt ze niet. Je kunt je shares dus enkel in Total Commander zelf benaderen. Je kan een file natuurlijk wel kopieren naar je TyTN met TC en vervolgens lokaal openen.

Ik kan me overigens voorstellen dat er ergens wel een andere SMB implementatie bestaat die een share bijvoorbeeld kan mappen in het lokale filesystem, zodat je ze wel met ieder willekeurig programma kan openen, maar de \\\LAN\ prefix van TC is dus een TC-specifiek voorvoegsel.
Dus als ik het goed begrijp kan wat ik wil helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:56:
[...]

vraag je niet een beetje veel van een telefoon nu? houd het gewoon bij je laptop of gebruik een ipod, dan hoef je je pc ook niet aan te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:01
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:55:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan wat ik wil helemaal niet
Wat jij wil kan prima via Orb.com. Dat installeert een progje op je pc waardoor je via de site van Orb op je TytnII je media files kan afspelen, via wifi of je mobiele verbinding. Het mooie is dat Orb de kwaliteit van de stream aanpast aan je verbindingssnelheid, hoe snller de verbinding, hoe hoger de bitrate. Dat betekent dat je altijd afspeelt zonder te bufferen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:46:
Werkt WLM weer bij jullie? ( vodafone )
Nee, nog steeds niet. Baal er ontzettend van. Heb met Vodafone gebeld en ze weten van het probleem, schuiven het op Microsoft af. Ik heb gevraagd wat zij er verder aan doen, klanten compenseren oid? Aangezien ik niet voor noppes een internetabo heb genomen, o.a ook juist voor MSN. Nee, daar was geen sprake van. Ik kon wel een nummer krijgen van microsoft om mn beklag te doen.

Afijn, dat nummer gebeld en me uiteindelijk door 80 menu's heengedrukt om vervolgens te horen krijgen dat je als particulier alleen via de website contact kunt opnemen. Nou geef ik niet snel op en druk dan gewoon in het menu iets in zodat ik iig met iemand live verbonden word, maar die dame kon mij ook alleen maar vertellen dat ik via de website mn probleem kon melden. Naja.. uitiendelijk maar gedaan. En ik wacht nu al een paar dagen op antwoord. Feestdagen hè ;)

Onderhand vind ik het wel lang duren en niemand weet wat er aan de hand is. Raar verhaal, toch? Vodafone lijkt zich niet zo druk te maken om hun gedupeerde klanten. Als iemand van jullie met vodafone abo wel weer kan MSNen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:17:
[...]

Wat jij wil kan prima via Orb.com. Dat installeert een progje op je pc waardoor je via de site van Orb op je TytnII je media files kan afspelen, via wifi of je mobiele verbinding. Het mooie is dat Orb de kwaliteit van de stream aanpast aan je verbindingssnelheid, hoe snller de verbinding, hoe hoger de bitrate. Dat betekent dat je altijd afspeelt zonder te bufferen.
Lukt me nu eindelijk ook via Total Commander;
\\lan
dan
_snel openen
en dan doet 'ie precies wat ik wil

In ieder geval bedankt voor de hulp !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Iemand enig idee waar ik originele reserve Stylusjes kan bestellen? Ben zojuist 1 kwijt geraakt vandaar :|

Alles wat ik op het net tegen kom heeft niet het originele uiterlijk van de TyTN 2. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
Crusader schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:47:
[...]

Dit had ik voordat ik de TyTN II had met m'n Nokia 6230 wel vaak i.c.m. T-Mobile.
Sinds ik de TyTN II heb geen last meer van gehad, misschien één keertje wat ik me vaag kan herinneren.
Dat probleem heb ik dan weer niet, maar ik heb wel iets soortgelijks..

Als ik een smsje binnenkrijg, krijg ik deze soms met vertraging binnen (varierend van 10 minuten tot een uurtje).. hier had ik met mijn 6230i met zelfde simkaart en abbo geen last van.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik kreeg vandaag te horen dat iemand me vanmiddag belde en geen gehoor kreeg.
Nou heb ik mijn telefoon 24/7 aan, dus dat leek me sterk. Als ik terug denk heb ik dit al vaker van mensen gehoord. "Ja, ik heb je gebeld, maar ik kreeg geen gehoor ?" Ik had geen gemiste oproepen, dus ik snapte er al niets van.

Is dit die KPN UMTS-bug die opgelost zou zijn van een pagina of wat terug ?
If so, dan is 'ie dus mooi niet opgelost.. ;(

Suggesties om dit voorlopig te opzeilen ?

EDIT: Ah kijk, dit bedoelde ik dus:
Sir_Killalot schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:04:
[...]

Voor de mensen die op het KPN netwerk zitten, je kan HSDPA weer aanzetten want het probleem dat je dan niet meer bereikbaar bent is opgelost :)
Blijkbaar nog steeds een issue.. :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 30-12-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik heb mezelf met een Orange telefoon gebeld toen ik actief aan het downloaden was en dat werkte zonder probleem, kon ook gewoon zelf bellen :)

Misschien is het nog niet in alle delen van NL opgelost, ik zit in regio A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
amphora schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:11:
[...]

Welke versie van de Opera Mini heb je gekozen voor de TyTn2? Ik zie hem er niet bij staan in het lijstje. Op mijn Nokia was ik altijd grote Opera-mini fan, en ik wil hem dus ook graag op de TyTn hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-08 07:14
Ik gebruik de Resco Explorer om in de TyTN mijn bestanden te bekijken van mijn PC.
Via network > Map drive kan ik de bestanden benaderen op mijn PC.
Je kan de trial proberen, zie http://www.resco.net/pocketpc/explorer/
Maar via de PC de TyTN te benaderen? Volgens mij gaat het alleen via ActiveSync, hetzij via de USB of Bluetooth...
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:41:

[ Voor 9% gewijzigd door sbolman op 30-12-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels bericht terug van Microsoft over het niet kunnen msnen met vodafone abo, bekende kastje naar de muur dus. Enig idee wat we als vodafone gebruikers nu moeten doen? Ik zal iig vodafone mailen met dit bericht en bellen, maar vraag me af of het zal helpen. Ms optie om consumentenbond oid in te lichten, kassa/radar?

Antwoord op mijn schrijven:

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Mobile Support.

Ik begrijp dat je problemen ondervindt met het verkrijgen van toegang tot Windows Live Messenger op je mobiele telefoon.

Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We zijn druk bezig met het nakijken waar het probleem aan ligt, dus ook bij Vodafone. Het punt is dat wij heel veel dezelfde meldingen ontvangen en alleen van Vodafone gebruikers.

Wij zouden ook graag zien dat ons product probleemloos werkt via de Vodafone service. Helaas is dat op dit moment niet het geval. Ik zou graag een oplossing aan je willen geven, maar voor dit probleem hebben wij geen oplossing, daar Vodafone de problemen met hun server en nieuwe verbinding op moet lossen.

Maar ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met Vodafone.

Mijn excuses voor het ongemak.

Bedankt dat je Windows Live Mobile gebruikt. Mocht je verder nog problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Laya
Windows Live Mobile Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Laatst online: 10-05-2022
(jarig!)
Nee, nog steeds niet. Baal er ontzettend van. Heb met Vodafone gebeld en ze weten van het probleem, schuiven het op Microsoft af. Ik heb gevraagd wat zij er verder aan doen, klanten compenseren oid? Aangezien ik niet voor noppes een internetabo heb genomen, o.a ook juist voor MSN. Nee, daar was geen sprake van. Ik kon wel een nummer krijgen van microsoft om mn beklag te doen.
Is wel heel vreemd dat men zo lang nodig heeft om zo'n probleem te onderzoeken en op te lossen. Zeker omdat dit probleem tot voor kort niet eens bestond. Compensatie lijkt mij inmiddels wel op zijn plaats, je neemt niet voor niks zo'n abbonement af.

Ook zowel Microsoft als Vodafone nog maar eens mailen.

[ Voor 4% gewijzigd door MrFrankie op 30-12-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbolman schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:12:
Ik gebruik de Resco Explorer om in de TyTN mijn bestanden te bekijken van mijn PC.
Via network > Map drive kan ik de bestanden benaderen op mijn PC.
Je kan de trial proberen, zie http://www.resco.net/pocketpc/explorer/
Maar via de PC de TyTN te benaderen? Volgens mij gaat het alleen via ActiveSync, hetzij via de USB of Bluetooth...

[...]
Ben waarschijnlijk een beetje onduidelijk geweest, maar ik wil bestanden benaderen op mijn pc via de TyTN, dus niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Laatst online: 10-05-2022
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:59:
[...]

Ben waarschijnlijk een beetje onduidelijk geweest, maar ik wil bestanden benaderen op mijn pc via de TyTN, dus niet andersom.
Dus zeg je dat je op de pc een map wil delen/sharen (standaard in windows). Vervolgens kan je mbv Resco deze map (die op je pc gedeeld is) koppelen en openen en bestanden verplaatsen, kopieeren, hernoemen enz.

Je zou ervoor kunnen kiezen om bijvoorbeeld op je pc heel de C-schijf te delen. (niet aan te bevelen, maar het kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:59:
[...]

Dat is toch ook precies wat sbolman en anderen jou proberen uit te leggen, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sir_Killalot schreef op zondag 30 december 2007 @ 04:38:
Ik heb mezelf met een Orange telefoon gebeld toen ik actief aan het downloaden was en dat werkte zonder probleem, kon ook gewoon zelf bellen :)

Misschien is het nog niet in alle delen van NL opgelost, ik zit in regio A'dam.
Ik ga het eens uitgebreid testen denk ik. HSDPA staat iig voorlopig uit voor de zekerheid.
Hier helaas ook A'dam. (als in, daar ligt het dus niet aan)

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 30-12-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:37:
[...]

Dat is toch ook precies wat sbolman en anderen jou proberen uit te leggen, of mis ik iets?
Ik dacht bij sbolman dat hij dacht dat ik via de pc door de TyTN wilde bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die een leuke PDA site zoeken.
Kijk hier eens :

*Weg*
Aangezien het je eigen site is, komt het een beetje spammerig over.

Je homepage button is genoeg

Nieuws, streaming televisie en radio, vertragingen met de NS en files, beleggen, etc..

Als er opmerkingen over zijn hoor ik die graag :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ginz op 03-01-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 14-09 17:58
Misschien bij de streams zetten hoeveel Kbit/s het is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik ook aan gedacht maar mensen die tv streamen doen het of via wifi of kan het niet zoveel schelen hoevel mb ze van hun databundel kwijt zijn.

of is het toch een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 07:01
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:02:
heb ik ook aan gedacht maar mensen die tv streamen doen het of via wifi of kan het niet zoveel schelen hoevel mb ze van hun databundel kwijt zijn.

of is het toch een must?
De datakosten zijn niet zo belangrijk maar wel je verbindingsnelheid. Als ik op umts verbonden ben (via bv PIT+) hoef ik niet naar een 900kb stream te kijken :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar T-Mobile is ook gewoon zielig met de snelheid die ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:27:
Maar T-Mobile is ook gewoon zielig met de snelheid die ze leveren.
Je hebt er in elk geval geen harde datalimiet.
En ik vind 40 kB/s ruim voldoende (de duurdere variant van PIT dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Leuk gedaan die site.
Ik moet nog effe een week of twee op mijn Tytn II wachten en dan ga ik hem meteen toe voegen aan mijn favorites.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, inmiddels van Vodafone een mailtje terug. Geen enkel antwoord op reaktie op mijn vragen, alleen een standaard antwoord.

Hartelijk dank voor uw e-mail. Het is inderdaad gebleken dat MSN Messenger en Live Messenger op sommigetoestellen niet werkt. Samen met Microsoft zoeken we nu naar een oplossing voor dit probleem. Wij vragen u nog even geduld Wij wensen u fijne feestdagen en een gelukkig 2008! Met vriendelijke groet, Jose PrinsVodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké... nog 1x en dan hou ik er over op en stop ik met forumvervuiling :P Op de site van Vara's Kassa zag ik ook een draadje lopen hierover http://kassa.vara.nl/port...&frm=340310&cat=802&pid=1 . En daar vond ik een (tijdelijke?) oplossing, die bij mij iig werkt, ik zit weer via mn Tytn 2 op messenger:

- Zet je telefoon in vliegtuigmodus.
- Soft reset je telefoon (helemaal uit en weer aan.(geen hard reset!)
- Verbind je telefoon via Wifi, of USB(activesync) zo dat je met je smartphone via deze verbinding op internet kan
- Start Live messenger op je mobiel en log in.
- Zet je telefoonfunctie weer aan (met vodafone internet natuurlijk aan)
- Verbreek de Wifi of USB verbinding.
Als t goed is blijf je online.
- Nu kan je als t goed is ook weer afmelden en aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterh schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:01:
Leuk gedaan die site.
Ik moet nog effe een week of twee op mijn Tytn II wachten en dan ga ik hem meteen toe voegen aan mijn favorites.
Bedankt, misschien nog aanmerkingen of idee's wat handig is om toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:31:
[...]

Je hebt er in elk geval geen harde datalimiet.
En ik vind 40 kB/s ruim voldoende (de duurdere variant van PIT dan).
Ja, maar dat kost ook 20 euro/maand, daar mag je ook wel wat van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

peterh schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:01:
Leuk gedaan die site.
Wat een belediging, aan je favorites. Als startpagina bedoel je >:)

Maar inderdaad, goede site, ik mis zoals eerder gezegd ook de bitrates. Mijn PIT+ gaat maar tot 192 kb/s en dan is die info wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:29:
Kijk hier eens :

*

Nieuws, streaming televisie en radio, vertragingen met de NS en files, beleggen, etc..

Thanks! d:)b Mooi initiatief!

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 03-01-2008 21:21 . Reden: Initiatief is mooi, maar komt te spammerig over. Zeker in combinatie met de site van cpootjes ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal proberen vandaag en morgen de bitrates nog toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:42:
[...]

Ja, maar dat kost ook 20 euro/maand, daar mag je ook wel wat van verwachten.
Ik krijg voor dat geld anders toch echt maar 20kb/s ...

Maar goed, ik gebruik het wel echt heel veel - veel internetten op het ding zelf, en in combinatie met de laptop tijdens het reizen. Ik hoef me in ieder geval niet druk te maken om datalimieten, al zou het inderdaad een stuk leuker zijn als je 40 of 80 kb/s oid zou krijgen. Maar ik heb zo'n donkerbruin koffiedik vermoeden dat T-Mobile de snelheden zeer binnenkort omhoog gaat gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:29:
Kijk hier eens :

*

*Hier niet gewenst

[ Voor 39% gewijzigd door Ginz op 03-01-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Ik heb een probleempje met mijnn tytn ii als ik hem aan mijn pc hang.
Als die verbinding heeft met activesync dan deactiveerd die om de 2 á 3 seconden het programma waar ik in bezig ben voor een seconde. Dus als ik in firefox zit dan zie je de titelbalk grijs worden (inactief dus) en daarna komt die weer terug. Dit is heel erg irritant, hebben meer mensen hier een probleem mee? Of hoe kan ik het oplossen?

Groeten,
Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Hoe krijg ik via bluetooth verbinding met m'n livebox? Ik kan m'n laptop wél via bluetooth aan de netwerktoegang van de livebox hangen. Maar de TyTn2 ziet de service "netwerktoegang" van de livebox niet. (Hij ziet de livebox wel, maar ziet de services niet). Ook niet na het knopje op de livebox ingedrukt te hebben, waardoor de livebox vindbaar is.

Waarom netwerk benaderen via bluetooth? Ik heb geen wifi, en wel bluetooth.

Er is vast al wel iemand die het wél werkend heeft. Hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Cor,

Al mijn links heb ik van de volgende websites:
http://nl.delicast.com/tv/Nederland
http://nl.wwitv.com/
http://www.google.nl/

En het nieuws, weer, beleg gegevens, vertragingen haal ik van andere websites waarbij de link vermeld wordt. Na het bekijken van jouw website zie ik dat er erg veel overeenkomsten zijn, mijn excuses daarvoor.

Hier kan ik verder niks aan doen alleen heb ik deze links niet gejat, aangezien het vrij beschikbare streams zijn.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Disksoft schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:54:
Ik heb een probleempje met mijnn tytn ii als ik hem aan mijn pc hang.
Als die verbinding heeft met activesync dan deactiveerd die om de 2 á 3 seconden het programma waar ik in bezig ben voor een seconde. Dus als ik in firefox zit dan zie je de titelbalk grijs worden (inactief dus) en daarna komt die weer terug. Dit is heel erg irritant, hebben meer mensen hier een probleem mee? Of hoe kan ik het oplossen?

Groeten,
Robbert
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat het aan outlook ligt. als ik via taakbeheer outlook.exe afsluit ben ik van het probleem af. Maar ik heb zelf outlook niet geopent dat doet activesync om te synchroniseren maar hoe kan ik er voor zorgen dat outlook niet gaat storen op de rest van me programmas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:17:
Beste Cor,

Al mijn links heb ik van de volgende websites:
http://nl.delicast.com/tv/Nederland
http://nl.wwitv.com/
http://www.google.nl/

En het nieuws, weer, beleg gegevens, vertragingen haal ik van andere websites waarbij de link vermeld wordt. Na het bekijken van jouw website zie ik dat er erg veel overeenkomsten zijn, mijn excuses daarvoor.

Hier kan ik verder niks aan doen alleen heb ik deze links niet gejat, aangezien het vrij beschikbare streams zijn.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag
*Hier niet gewenst, neem contact op met persoon, als nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 03-01-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef toe dat het hier niet de juiste plaats is om te discussieren. Wat betreft jullie eigen streams: als jullie willen zal ik deze verwijderen, ik heb namelijk alleen een link naar deze streams geplaatst.

Indien er gebruik gemaakt was van het contact formulier, deze functioneerde helaas niet. Momenteel werkt deze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
In die discussie over die twee websites ga ik me niet in mengen; ik heb al jaren als startpagina op mijn PDA's www.startpagina.nl/pda.

Opera Mobile
Dit vindt ik een erg fijne browser en haalt minder data binnen en is mede daardoor sneller dan PIE.
Opera Mini heb ik nog niet geprobeerd, maar het idee dat je eerst een ander programma (Java) moet activeren zint mij niet.

Ik ben bijna vol lof over Opera Mobile, er is echter een nadeel: als je streams hebt en je wilt ze openen dan opent deze helaas niet automatisch WMP. Dus als ik bijv. het laatste NOS journaal wil zien dan moet ik deze site benaderen met PIE.

Verder las ik ergens iets over een fix van PIE, wat houdt deze in en waar kan ik deze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal!!!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben Danny, 27 jaar, woonachtig in Almere. En sinds een maand de trotse eigenaar van de HTC TYTN II. Echt een geweldig apparaat, tot afgelopen zaterdag dan :'( Sindsdien doet hij het namelijk niet zo goed meer.

Loop ik afgelopen zaterdag in New York op Times Square. Pak ik m'n telefoon uit m'n zak om een foto te maken. Druk op de standby/power knop, gebeurt er niks. "Dan zal hij wel uitgevallen zijn" dacht ik eerst. Dus langer ingedrukt houden, nog niks. Batterij eruit en erin, nog niets.
Ik balend naar huis toe en telefoon aan de lader leggen en na een uur nog een keer proberen, nog niks.
Ik heb ondertussen alle mogelijke manieren geprobeerd om 'm weer aan de gang te krijgen, maar niets lukt. Heeft iemand anders dit misschien al een keertje meegemaakt??? En is er misschien nog iets wat ik niet geprobeerd heb?
Gelukkig heb ik nog garantie, maar het zou goed uitkomen als ik 'm hier op vakantie nog even aankrijg. Er staat namelijk het een en ander aan vluchtinformatie in m'n agenda :'(

Alvast bedankt en een heel goed uiteinde allemaal!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:27:
Hoi allemaal!!!

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zal me eerst even netjes voorstellen. Ik ben Danny, 27 jaar, woonachtig in Almere. En sinds een maand de trotse eigenaar van de HTC TYTN II. Echt een geweldig apparaat, tot afgelopen zaterdag dan :'( Sindsdien doet hij het namelijk niet zo goed meer.

Loop ik afgelopen zaterdag in New York op Times Square. Pak ik m'n telefoon uit m'n zak om een foto te maken. Druk op de standby/power knop, gebeurt er niks. "Dan zal hij wel uitgevallen zijn" dacht ik eerst. Dus langer ingedrukt houden, nog niks. Batterij eruit en erin, nog niets.
Ik balend naar huis toe en telefoon aan de lader leggen en na een uur nog een keer proberen, nog niks.
Ik heb ondertussen alle mogelijke manieren geprobeerd om 'm weer aan de gang te krijgen, maar niets lukt. Heeft iemand anders dit misschien al een keertje meegemaakt??? En is er misschien nog iets wat ik niet geprobeerd heb?
Gelukkig heb ik nog garantie, maar het zou goed uitkomen als ik 'm hier op vakantie nog even aankrijg. Er staat namelijk het een en ander aan vluchtinformatie in m'n agenda :'(

Alvast bedankt en een heel goed uiteinde allemaal!!!!!
heb je al een reset geprobeerd?
... verwacht niet dat het in dit geval zal helpen, maar proberen kan geen kwaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 14-09 16:31
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:35:
[...]

Ik heb nog wel een opmerking !!!
Het is erg gemakkelijk een site te maken met "gestolen" links van andere
sites, zoals bv. van www.streamingpda.nl
Ik ben webmaster van deze site en vind zo'n beetje al mijn moeizaam verzamelde
links klakkeloos overgenomen op jouw site.
Niet erg origineel en het is misschien niet strafbaar, maar toch wel bijzonder onsympathiek.

cor pootjes
www.streamingpda.nl
Ze leken ook wel verdomd veel op elkaar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Ik heb de petitie voor het afdwingen van goede drivers ook maar even ondertekend. Ik had voor m'n TYTNII een HTC Wizard, die grafisch aanzienlijk beter presteerde..

http://www.PetitionOnline.com/tytn2vid/

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19FR08 schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:14:
[...]

heb je al een reset geprobeerd?
... verwacht niet dat het in dit geval zal helpen, maar proberen kan geen kwaad
De soft reset met het knopje aan de onderkant heb ik al geprobeerd. Dat werkte niet. De hard reset kan helaas niet, omdat de telefoon uitstaat. Toch bedankt voor het idee.
Groetjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja ja ik ben me bewust van het kansloze tijdstip waaroop ik dit post ....

Maar ik heb nu sinds een dag of 2 problemen met inloggen op Windows Live met mijn Vario III, dit is knap irritant omdat ik mijn Windows Live acount ook gebruik vooor mijn telefoon nummers :-(

Zijn er lotgenoten of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 00:51:
Ja ja ja ik ben me bewust van het kansloze tijdstip waaroop ik dit post ....

Maar ik heb nu sinds een dag of 2 problemen met inloggen op Windows Live met mijn Vario III, dit is knap irritant omdat ik mijn Windows Live acount ook gebruik vooor mijn telefoon nummers :-(

Zijn er lotgenoten of ben ik de enige?
Vodafone?

Zo ja, lees de vele posts hierboven eens terug. Zo nee, ik bij T-Mobile heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*voelt zich erg dom met deze vraag* maar die videodrivers waar jullie het over hebben is dat de reden waardoor als ik filmpjes maak het beeld steeds "hakkelt" het niet vloeiend loopt zeg maar, vind dit echt *** voor een telefoon met 3 megapixel camera :S ben ik ook de enige waarbij het beeld niet vloeiend loopt als je een van de links van todaypda.com opent? gelukkig nieuwjaar overigens =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 02:25:
*voelt zich erg dom met deze vraag* maar die videodrivers waar jullie het over hebben is dat de reden waardoor als ik filmpjes maak het beeld steeds "hakkelt" het niet vloeiend loopt zeg maar, vind dit echt *** voor een telefoon met 3 megapixel camera :S ben ik ook de enige waarbij het beeld niet vloeiend loopt als je een van de links van todaypda.com opent? gelukkig nieuwjaar overigens =)
Indeed, my dear Watson :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, na een weekendje onderzoek op mijn nieuwe vodafone v1615 kom ik tot een vraag:

Als ik via bijv. streamingpda.nl muziek wil luisteren dan werkt dat wel via wi-fi maar niet via bijv gprs, ik krijg dan het volgende: hij blijft hangt op 0%: in buffer opslaan en zegt dan: fout.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:37:
Hallo, na een weekendje onderzoek op mijn nieuwe vodafone v1615 kom ik tot een vraag:

Als ik via bijv. streamingpda.nl muziek wil luisteren dan werkt dat wel via wi-fi maar niet via bijv gprs, ik krijg dan het volgende: hij blijft hangt op 0%: in buffer opslaan en zegt dan: fout.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
dit ligt aan de snelheid van je verbinding, GPRS kan niet zo'n hoge snelheden aan vandaar dat
je dat bufferen krijgt. Met wifi gaat alles een stuk sneller en kun je natuurlijk ook bv. tv streams
bekijken.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 03-01-2008 21:10 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Wie heeft toevallig een MDA Vario III (t-mobile branded dus) en daarvan de rom al geflashed? Naar wat voor rom, en heeft dit een positief effect gehad op de snelheid? Ik zit eraan te denken om de rom te flashen naar een rom gemaakt door een gebruiker op xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of de Pocket Internet Explorer Mobile ook frames
accepteert ???
Zodat je op een webpagina dus een kop met links hebt en
de body steeds wisselt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Ik blijf een probleem houden met Opera, ik heb het volgende gedaan.

Ik heb de Cloudyfa Esmertec Jbed gedownload en geinstaleerd op mijn Tytn ii.
Ik heb opera gedownload (versie 4 beta en daarna de full release).
Maar als ik opera opstart geeft die de melding:
Onvertrouwde MIDlet Opera Mini wil informatie zenden naar of ontvangen van //server4.operamini.com:1080. Dit vereist verbindingstijd en kan geld kosten. Wilt u dit toestaan? (Nettoegang)
Daar antwoord ik Ja op.

Dan komt die met de melding
Net toegang:
( ) Ja, maar vraag me de volgende sessie.
( ) Ja, maar vraag me de volgende keer.

Hoe krijg ik deze melding(en) weg?

http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.html

Ik heb de informatie op de site door gelezen die hier boven staat aangegeven maar mijn engels is niet een van de beste laten we maar zeggen, moet ik nou de oude java verwijderen (zo niet hoe haal ik dan het dubbele icoon weg?) of de nieuwe het noemen? Ik vind in de Windows directory ook alleen maar jbed.exe en geen jeodek.exe
En hoe moet ik nou een snelkoppeling maken naar Opera mini?

Wie kan mij het duidelijk uitleggen, (Zo dat elke idioot het begrijpt)?
Ik heb de pagina al vertaald naar het nederlands maar daar wordt het ook niet duidelijker op.

Groet,
Robbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:12:
[...]

Hoi Feen4,

dit ligt aan de snelheid van je verbinding, GPRS kan niet zo'n hoge snelheden aan vandaar dat
je dat bufferen krijgt. Met wifi gaat alles een stuk sneller en kun je natuurlijk ook bv. tv streams
bekijken.

cor
(the real one, not the fake)
Dat het niet snel is en dat tv streamen niet werkt via gprs snap ik, maar gebruikt streaming audio dan ook zoveel? En is dat dan alleen af te spelen met HDSPA? Gebruik het voornamelijk voor radio eigenlijk en dat zou dan wel een gemis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
Disksoft schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:27:
Ik blijf een probleem houden met Opera, ik heb het volgende gedaan.

Ik heb de Cloudyfa Esmertec Jbed gedownload en geinstaleerd op mijn Tytn ii.
Ik heb opera gedownload (versie 4 beta en daarna de full release).
Onvertrouwde MIDlet Opera Mini wil informatie zenden naar of ontvangen van //server4.operamini.com:1080. Dit vereist verbindingstijd en kan geld kosten. Wilt u dit toestaan? (Nettoegang)
Daar antwoord ik Ja op.

Net toegang:

Ik heb de informatie op de site door gelezen die hier boven staat aangegeven maar mijn engels is niet een van de beste laten we maar zeggen, moet ik nou de oude java verwijderen (zo niet hoe haal ik dan het dubbele icoon weg?) of de nieuwe het noemen? Ik vind in de Windows directory ook alleen maar jbed.exe en geen jeodek.exe
En hoe moet ik nou een snelkoppeling maken naar Opera mini?

Wie kan mij het duidelijk uitleggen, (Zo dat elke idioot het begrijpt)?
Ik heb de pagina al vertaald naar het nederlands maar daar wordt het ook niet duidelijker op.

Groet,
Robbert
Ik heb het bovenstaande voor elkaar, ik krijg alleen geen snelkoppeling naar opera in m'n startmenu.
Ik heb er en programmatje voor gedownload maar dat werkt ook niet helemaal lekker dus krijg ik de snelkoppeling niet goed. Als ik java open dan is het het eerste icoon dan moet ik volgens mij de optie 28#"\windows\jbed.exe" -run s0_ maar dit pakt die niet ook niet als ik s1_ doe ik krijg een foutmelding: Kan MIDlet suite s0_ niet vinden.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 14-09 16:31
benchMarc schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:00:
Wie heeft toevallig een MDA Vario III (t-mobile branded dus) en daarvan de rom al geflashed? Naar wat voor rom, en heeft dit een positief effect gehad op de snelheid? Ik zit eraan te denken om de rom te flashen naar een rom gemaakt door een gebruiker op xda-developers.
Ik ben overgestapt naar de originele htc rom (RUU_Kaiser_HTC_WWE_1.56.405.5_radio_sign_22.45.88.07_1.27.12.11_Ship.rar) en na de cid unlock heb ik deze erop gezet. Reden was dat ik af wilde van Wi(ndows)Mo(biel) NL en niets anders dan dat. Verder schiet je er weinig mee op hoor-verwacht daarom geen magic. T.a.v. de cooks-zijn wel leuk alleen ook hier geldt dat je naast features ook meer kans hebt op fouten, bijvoorbeeld omdat ze aan de grens van het maximaal toelaatbare gaan zitten.
Terugkomend op je vraag om je vario te cidden en te flashen-dat levert geen enkel probleem op. HEt is slechts de flash software die je erop zet die problemen kan veroorzaken.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind alweer opgelost;)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 08:01:
Er bestaat toch ook een optie om je htc als modem te gebruiken toch? Heb mn htc nu aangesloten via usb op mn laptop en op mn htc staat GPRS aan, alleen als ik mijn draadloos netwerk uitschakel (waar mn laptop nu verbinding mee heeft) kan ik niet meer op internet dus pakt hij de tytn2 toch niet als modem :S bij verbindingen staat hij wel als LAN verbinding.. iemand enig idee??
Start internetsharing op de HTC. Klik vervolgens op verbinden/connect et voilà.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Disksoft schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:36:
[...]

Ik heb het bovenstaande voor elkaar, ik krijg alleen geen snelkoppeling naar opera in m'n startmenu.
Ik heb er en programmatje voor gedownload maar dat werkt ook niet helemaal lekker dus krijg ik de snelkoppeling niet goed. Als ik java open dan is het het eerste icoon dan moet ik volgens mij de optie 28#"\windows\jbed.exe" -run s0_ maar dit pakt die niet ook niet als ik s1_ doe ik krijg een foutmelding: Kan MIDlet suite s0_ niet vinden.

Wie kan me helpen?
Het blijkt dat je de snelkoppeling die nodig is NIET met total commander kunt maken. Total commander gooit er steeds zelf een andere syntax overheen. Het lukt WEL met resco explorer.

Hier kun je een gratis, werkende trial downloaden: http://www.resco.net/pocketpc/explorer/

ps: het kan ook zijn dat je méér Java applicaties ingesteld hebt, en dat je dus niet nummer 0, maar 1 of 2 of enzovoort moet hebben. Het is een volgnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:31:
[...]

Dat het niet snel is en dat tv streamen niet werkt via gprs snap ik, maar gebruikt streaming audio dan ook zoveel? En is dat dan alleen af te spelen met HDSPA? Gebruik het voornamelijk voor radio eigenlijk en dat zou dan wel een gemis zijn.
Ligt helemaal aan de stream, een stream van 128k kun je bv. niet "ontvangen" via GPRS.
T-Mobile knijpt e.e.a. ook nog eens af, vaak kun je maar streams ontvangen tot ca. 48k

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akkoord, bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Disksoft schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:27:

Daar antwoord ik Ja op.

Net toegang:

Groet,
Robbert
Ik ben daar ook een middag mee bezig geweest, heb alles gedaan zoals nodig was, maar kreeg het niet voor elkaar. Met of zonder één of meerdere spaties tussen tckmax en de komma, met of zonder hoofdletter, etc. Dus als je nog tips hebt....

[ Voor 5% gewijzigd door teake op 02-01-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
teake schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:02:
[...]

Ik ben daar ook een middag mee bezig geweest, heb alles gedaan zoals nodig was, maar kreeg het niet voor elkaar. Met of zonder één of meerdere spaties tussen tckmax en de komma, met of zonder hoofdletter, etc. Dus als je nog tips hebt....
Zie deze link, daarmee heb ik de meldingen weg gekregen bij opera.
http://discussion.treocen...php?p=1343066#post1343066

Bij gmail blijft die ze wel weergeven :'(

Weet jij toevallig hoe je een link maakt naar opera want ik heb al diversen dingen geprobeert maar ik krijg er geen goede snelkoppeling bij. Ik krijg steeds een foutmelding. Kan MIDlet suite s0_ niet vinden. Of s1_, s2_ het maakt allemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn htc tytn ii Opera (trial) en CoolCamera geïnstalleerd. Opera heeft een tijdje gewerkt, maar sluit nu enkele seconden na het opstarten weer af/crashed? Hetzelfde verhaal bi CoolCamera, het start op, maar direct daarna lijkt het weer af te sluiten.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand hier een oplossing voor? Ik vind het nogal jammer dat ik Opera niet kan gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:21:
[...]

De soft reset met het knopje aan de onderkant heb ik al geprobeerd. Dat werkte niet. De hard reset kan helaas niet, omdat de telefoon uitstaat. Toch bedankt voor het idee.
Groetjes.....
Accu eruit en er weer in?

[edit]
Ik heb trouwens nog steeds het probleem dat als ik een SMS'je krijg of een oproep, ik het geluid niet uit kan zetten met het Jog Dail, iets wat wel zou moeten lukken volgens mij? Indrukken heeft geen effect, draaien ook niet. Ik gebruik overigens de MDA III van T-mobile, dus geen originele TyTN II.

[ Voor 31% gewijzigd door Beaves op 02-01-2008 13:07 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 07:18
nou, heb contact met htc gehad over de slechte videodrivers... ze hadden een kort antwoord, helaas zullen er geen drivers ontwikkeld worden.

laten we nu met zijn allen hopen dat de lui van XDA ons kunnen helpen!

Problem_Description: Dear sir, madam,

I have a htc TYTN II, bought it as office/multimedia PDA. Now i discovered that movies my old phone can't play smooth on my TYTN II. how can this be since the TYTNII got a qualcomm with ati imageon chipset?

after some research i figured out that there are no drivers on the phone supporting hardware acceleration. So it's not possible to watch smooth video and play games.

Are there coming any software updates for this issue? because i think it's a little bit disapointing on a device of 700 euro.

Also the camera refreshes extremely slow (about 2 fps) in preview mode, wich make it impossible to take pictures in other situations then bright sunlight.

I hope to get a answer to my questions soon.

sincerely yours,

Ren?Molijn

Customer PC: sonyvaio
Customer PC model: FZ21-M
Customer PC OS: other

uiteindelijke reply:
Unfortunately, we are not developing any drivers for that device at this moment.

Best regards,
Joseph Sutilo
HTC Support

conclusie: met deze beroerde K*Tservice zal mijn volgende telefoon never nooit geen HTC meer worden. stelletje geld bewuste uiterst klant onvriendelijke kl*telui!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Disksoft schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:08:
[...]
Zie deze link, daarmee heb ik de meldingen weg gekregen bij opera.
http://discussion.treocen...php?p=1343066#post1343066
enige verschil wat ik zie is DRIE spaties tussen tckmax en komma. Maar dat heb ik nu net geprobeerd, en dan geeft hij de melding: "

De MIDlet kan niet erbij worden gemaakt:

Java.lang.NullPointerException
Bij gmail blijft die ze wel weergeven :'(

Weet jij toevallig hoe je een link maakt naar opera want ik heb al diversen dingen geprobeert maar ik krijg er geen goede snelkoppeling bij. Ik krijg steeds een foutmelding. Kan MIDlet suite s0_ niet vinden. Of s1_, s2_ het maakt allemaal niet uit.
Die snelkoppeling is NIET te maken met Total commander. Alleen met Resco explorer. Total commander verne*kt de syntax automatisch. Verder is meestal een softreset nodig om de link goed werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:19:
[...]

Bedankt, misschien nog aanmerkingen of idee's wat handig is om toe te voegen?
Misschien handig om nog een pagina te maken met 'allerlei' links die mensen dan in hun favorites kunnen zetten.
Mijn eerste tip: http://m.telefoonboek.nl

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

peugeot206gt schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:09:
nou, heb contact met htc gehad over de slechte videodrivers... ze hadden een kort antwoord, helaas zullen er geen drivers ontwikkeld worden.

laten we nu met zijn allen hopen dat de lui van XDA ons kunnen helpen!

Problem_Description: Dear sir, madam,

I have a htc TYTN II, bought it as office/multimedia PDA. Now i discovered that movies my old phone can't play smooth on my TYTN II. how can this be since the TYTNII got a qualcomm with ati imageon chipset?

after some research i figured out that there are no drivers on the phone supporting hardware acceleration. So it's not possible to watch smooth video and play games.

Are there coming any software updates for this issue? because i think it's a little bit disapointing on a device of 700 euro.

Also the camera refreshes extremely slow (about 2 fps) in preview mode, wich make it impossible to take pictures in other situations then bright sunlight.

I hope to get a answer to my questions soon.

sincerely yours,

Ren?Molijn

Customer PC: sonyvaio
Customer PC model: FZ21-M
Customer PC OS: other

uiteindelijke reply:
Unfortunately, we are not developing any drivers for that device at this moment.

Best regards,
Joseph Sutilo
HTC Support

conclusie: met deze beroerde K*Tservice zal mijn volgende telefoon never nooit geen HTC meer worden. stelletje geld bewuste uiterst klant onvriendelijke kl*telui!
Dat is knap waardeloos inderdaad... Post je het bovenstaande ook even op XDA-dev? Want volgens mij ben jij namelijk de eerste die daadwerkelijk antwoord heeft gehad van HTC, en waarin bovendien uit af te leiden is dat HTC het probleem zelf ook erkent...

Pagina: 1 ... 9 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.