HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.348 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Disksoft schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:08:
[...]

Zie deze link, daarmee heb ik de meldingen weg gekregen bij opera.
http://discussion.treocen...php?p=1343066#post1343066
Zou je éxáct kunnen zeggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen ?
Die link is ons allen hier inmiddels wel bekend namelijk :)

Kijk voor het S-nummer met Total Commander eens in de map \Windows\appdb\ en dan zie je vanzelf welke S Opera Mini heeft. -1 is bij mij namelijk ook eens voorgekomen.

En nog een waarschuwing: Die tckmax truc kan er dus ook voor zorgen dat Opera Mini niet meer op start ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn tyn2 binnen.

Ik heb nu activesync geinstalleerd maar hij kan geen verbinding maken met het toestel, van alles nagekeken en andere verbindingsinsellingen geprobeert maar dat haalt niks uit. Iemand enig idee?

Ook valt mij op dat de stylus weinig reageert, vooral de aan de buitenkant van het scherm en wanneer hij in horizontale modus staat. Alsof het scherm er niet gevoelig voor is, wanneer ik met mijn vingers alles indruk heb ik nergens last van...

Graag jullie reactie,

Bedankt !! en de beste wensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:46

amphora

Websites & Fotografie

peugeot206gt schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:09:

conclusie: met deze beroerde K*Tservice zal mijn volgende telefoon never nooit geen HTC meer worden. stelletje geld bewuste uiterst klant onvriendelijke kl*telui!
Vind je reactie eigenlijk best overdreven. Natuurlijk komen ze met zo'n standaard antwoord. Dat doet iedere grote electronica fabrikant. Wat voor telefoon ga je dan nemen? Ook Nokia en SE zullen met zo'n antwoord komen. Het heeft gewoon geen prioriteit. Mogelijk kost het veel tijd (en dus geld) om zo'n driver te implementeren. En als mensen de telefoon toch wel kopen kan ik me voorstellen dat ze het wel goed vinden zo. Ja, dit is niet netjes maar het is iets waar je als consument mee zal moeten leren leven. Bedrijven vinden winst nou eenmaal belangrijker dan iedereen 100% blij maken.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

HSDPA aan / uit, UMTS aan / uit.. wat ik ook doe, ik blijf van mensen horen dat mijn telefoon niet bereikbaar is.. Dit begint echt irritant te worden. Vrienden weten inmiddels dat ze het nog eens moeten proberen, of de huistelefoon moeten bellen, maar andere 'zakelijke' gesprekken komen zo gewoon niet door.

Heeft iemand alsje_blieft een oplossing ?

EDIT: WTF ? Nu word ik gewoon gebeld.
Het lijkt erop dat het een soort van stand-by bug is. Als ik terug denk is het idd altijd als mijn telefoon lang op stand-by heeft gestaan..

[ Voor 20% gewijzigd door Ken. op 02-01-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
amphora schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:29:
[...]

Vind je reactie eigenlijk best overdreven. Natuurlijk komen ze met zo'n standaard antwoord. Dat doet iedere grote electronica fabrikant. Wat voor telefoon ga je dan nemen? Ook Nokia en SE zullen met zo'n antwoord komen. Het heeft gewoon geen prioriteit. Mogelijk kost het veel tijd (en dus geld) om zo'n driver te implementeren. En als mensen de telefoon toch wel kopen kan ik me voorstellen dat ze het wel goed vinden zo. Ja, dit is niet netjes maar het is iets waar je als consument mee zal moeten leren leven. Bedrijven vinden winst nou eenmaal belangrijker dan iedereen 100% blij maken.
uiteraard misschien licht overdreven, maar als nokia in zijn n95 de videoprestaties van een 7650 had gestopt was daar ook commentaar op gekomen en was het waarschijnlijk geupgraded. Wat als je nu de nieuwste nvidea kaart koopt, maar later blijkt dat ze er geen drivers bij zullen leveren en je qua prestaties op het niveau van een geforce 256 komt te zitten, of je koopt een nieuwe auto met geintergreerd navigatiesysteem maar er past geen GPS op, dan voel je je toch bedonderd. ... vind het belachelijk, helemaal omdat HTC er een rete goede chipset in heeft gedaan waar ze continu mee te koop loopt...

nee sorry, met dit soort dingen ben ik heel simpel, ik koop wat nieuws dan wil ik wat beters, als ze het verdommen om dat erin te bakken en ik geeneens normaal een spel kan spelen, dan geen HTC meer.....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 10:46

amphora

Websites & Fotografie

peugeot206gt schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:34:
[...]
maar als nokia in zijn n95 de videoprestaties van een 7650 had gestopt was daar ook commentaar op gekomen en was het waarschijnlijk geupgraded. Wat als je nu de nieuwste nvidea kaart koopt, maar later blijkt dat ze er geen drivers bij zullen leveren en je qua prestaties op het niveau van een geforce 256 komt te zitten.
Misschien doet HTC het ook nog wel. Maar ze zullen dat pas zeggen als het klaar is. Ook van nokia zal het zo zijn. Het enige wat je/we kunnen doen is bij HTC klagen. Als genoeg mensen dat doen dan gaan ze misschien wel een driver maken.
En je vergelijking met een videokaart klopt ook niet helemaal. Je koopt een videokaart speciaal voor grafische performance. Dus wil nVidia je ook goede drivers daarvoor geven. Je koopt een telefoon voornamelijk om me te bellen enzo. Slechts een kleine groep gebruikt het veel voor video. Dan heeft zoiets (helaas) voor de fabrikant een lage prioriteit. Je krijg tenslotte wat in de specs staat. Maar natuurlijk ben ik het met je eens dat ze een driver moeten maken! Kom op HTC!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:56:
Eindelijk mijn tyn2 binnen.

Ik heb nu activesync geinstalleerd maar hij kan geen verbinding maken met het toestel, van alles nagekeken en andere verbindingsinsellingen geprobeert maar dat haalt niks uit. Iemand enig idee?

Ook valt mij op dat de stylus weinig reageert, vooral de aan de buitenkant van het scherm en wanneer hij in horizontale modus staat. Alsof het scherm er niet gevoelig voor is, wanneer ik met mijn vingers alles indruk heb ik nergens last van...

Graag jullie reactie,

Bedankt !! en de beste wensen
Heb je het al geprobeerd met je reserve stylus? Bij mij reageert het scherm namelijk vrijwel altijd.
af en toe reageert 'ie wel is niet, maar dat gebeurd zeker niet vaak.

wat betreft het verbinding maken met het toestel:
Heb je Windows Mobile al geïnstalleerd?

[ Voor 5% gewijzigd door 19FR08 op 02-01-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:58
Animal_X schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:25:
[...]

Dat is knap waardeloos inderdaad... Post je het bovenstaande ook even op XDA-dev? Want volgens mij ben jij namelijk de eerste die daadwerkelijk antwoord heeft gehad van HTC, en waarin bovendien uit af te leiden is dat HTC het probleem zelf ook erkent...
hallo U allen,

Ik heb nu ook naar HTC klantenservice gemailt. Soortgelijke mail als de bovenstaande, maar nu ben ik iig mijn ei kwijt en heb ik deraan gedaan wat ik kon (kon ik er zelf maar een maken :+ ), hopelijk komen of de drivers snel of worden ze de irritante :*) "ik wil nieuwe drivers" mailtjes zat en ontwikkelen ze er alsnog een.
Dus aan U allen: "Val ze bij de HTC klantenservice lekker lastig in 2008 en dan hopen dat er een nieuwe driver komt"

mvg,
luckybasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
Is er iemand die zijn radio rom heeft geupgrade naar 1.27.12.17, 1.27.12.29 of 1.27.12.32???
en wat zijn de bevindingen, wat betreft ontvangst en accuduur?

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook iets vreemds met mijn Tytn II. Op het moment dat ik een VPN verbinding maak met mijn werk dan gaat dat allemaal goed. Start ik vervolgens Internet Explorer om ons crm te openen, dan verbreekt hij direct de VPN Verbinding. Hebben meer mensen hier problemen mee en weet iemand een oplossing? Alvast bedankt voor elke tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:41
wiljums schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:15:
Is er iemand die zijn radio rom heeft geupgrade naar 1.27.12.17, 1.27.12.29 of 1.27.12.32???
en wat zijn de bevindingen, wat betreft ontvangst en accuduur?
Binnenkort ga ik waarschijnlijk wel m'n radio rom updaten. Ik heb met mijn bluetooth headset (sony ericsson die erbij was geleverd) vrij vlug een storend signaal als ik mijn telefoon in mijn zak heb zitten. Ik heb in een thread gelezen dat iemand na zo'n radio rom update een beter signaal had. Mijn schijnbaar kan dat niet met een radio rom update, omdat die wireless en bt niet fixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:13

itarix

404 soul not found

ik heb mijn radio geupdate naar de .32 versie
maar merk niet zoveel verschil
t is natuurlijk wel nieuwste versie geil >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
amphora schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:46:
[...]

Misschien doet HTC het ook nog wel. Maar ze zullen dat pas zeggen als het klaar is. Ook van nokia zal het zo zijn. Het enige wat je/we kunnen doen is bij HTC klagen. Als genoeg mensen dat doen dan gaan ze misschien wel een driver maken.
Er zal vast wel een driver komen. HTC gebruikt de MSM7200 chipset als standaard core voor zijn toestellen. Geen driver hiervoor betekent slechte grafische performance op de Tytn II, Touch Dual, Touch Cruise, S730 en waarschijnlijk nog een paar andere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
[...]

Dat is knap waardeloos inderdaad... Post je het bovenstaande ook even op XDA-dev? Want volgens mij ben jij namelijk de eerste die daadwerkelijk antwoord heeft gehad van HTC, en waarin bovendien uit af te leiden is dat HTC het probleem zelf ook erkent...
Volgens iemand die weer iemand kent bij HTC komen er in maart nieuwe drivers uit: http://forum.xda-develope...php?p=1775887&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

DaannO schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:10:
[...]

Volgens iemand die weer iemand kent bij HTC komen er in maart nieuwe drivers uit: http://forum.xda-develope...hp?p=1780430&postcount=35
Erm...dat stukje tekst leest niet bepaald lekker weg (mijn engels is redelijk, misschien een overblijfsel van mijn 1 januari kater?) maar als ik dit doorlees staat daar toch juist het tegenovergestelde van wat jij ervan maakt :?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
w3sTErGaS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:49:
[...]

Erm...dat stukje tekst leest niet bepaald lekker weg (mijn engels is redelijk, misschien een overblijfsel van mijn 1 januari kater?) maar als ik dit doorlees staat daar toch juist het tegenovergestelde van wat jij ervan maakt :?
Sorry, verkeerde link ;) http://forum.xda-develope...php?p=1775887&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:56
Ik vond dat nou niet echt een betrouwbare post :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeienvlekken
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-01 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 00:51:
Ja ja ja ik ben me bewust van het kansloze tijdstip waaroop ik dit post ....

Maar ik heb nu sinds een dag of 2 problemen met inloggen op Windows Live met mijn Vario III, dit is knap irritant omdat ik mijn Windows Live acount ook gebruik vooor mijn telefoon nummers :-(

Zijn er lotgenoten of ben ik de enige?
ik heb ook problemen met windows live, gister kon ik niet meer mijn email checken en msn werkte ook niet meer. kreeg een sync error. heb toen in een snelle reactie maar de windows live software verwijderd aangezien de rest van mijn telefoon wel goed werkt. enkel nu zit ik met het probleem dat ik het niet terug geinstalleerd krijg, en al mijn contactpersonen zijn nu dus ook weg.

tijdens de installatie van de windows live cab komt er iets te staan als "windows live kon niet geinstalleerd worden". vreemd aangezien ik diezelfde software eerder op exact dezelfde wijze wel geinstalleerd kreeg. soft reset heeft niet gewerkt, en heb de vario III van t-mobile.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:33:Op het moment dat ik een VPN verbinding maak met mijn werk dan gaat dat allemaal goed. Start ik vervolgens Internet Explorer om ons crm te openen, dan verbreekt hij direct de VPN Verbinding.
Dit heb ik inderdaad ook. Ik heb er eigenlijk geen VPN verbinding op nodig, dus ik heb er verder ook geen aandacht meer aan besteed... Maar je bent iig niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:21:
[...]

De soft reset met het knopje aan de onderkant heb ik al geprobeerd. Dat werkte niet. De hard reset kan helaas niet, omdat de telefoon uitstaat. Toch bedankt voor het idee.
Groetjes.....
Hou me tegoede maar in deel 1 van Tytn 2 topic had iemand dat probleem ook al na een vlucht. Toen werd geopperd dat het aan scanapparatuur op vliegveld lag. Ik weet ff niet meer waar die dicussie toe leide. Kijk het anders ff na in deel 1. Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafun schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:37:
[...]

Dit heb ik inderdaad ook. Ik heb er eigenlijk geen VPN verbinding op nodig, dus ik heb er verder ook geen aandacht meer aan besteed... Maar je bent iig niet de enige.
wat zeggen de logs van je router/vpn device aan de kant van je werk? vaak kan je daaruit afleiden waarom de verbinding gedropped wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
swiebert schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:02:
Voor de liefhebbers heb ik het TYTN II topic deel 1-5 even als pdf samengevat. De PDF is te downloaden via:http://rapidshare.com/files/73777115/tytn1-5.pdf.html
Bedankt Swiebert! Komt goed van pas, aangezien mijn Vario III van de week wordt bezorgd. Kan ik mezelf op een gemakkelijke manier inlezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Sir_Killalot schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 03:12:
Ik vond dat nou niet echt een betrouwbare post :X
True, maar bij HTC aankloppen heeft nog minder zin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Vandaag van RaboMobiel overgestapt op T-Mobile NL met een data-abonnement. Ooh wat mooi, werd meteen begroet door zo'n mooi H-icoontje. 2008 wordt een heel mooi jaar. :')

*edit: En ze hebben vanochtend ook al mijn nummer overgezet, T-Mobile is mooi!

[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 03-01-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Ik heb nu aantal weken deze mooie telefoon enige nadeel wat me opvalt is wat al eerder besproken is het maar 1x invoeren van je letter als je hem 2x wil hebben. tevens valt mij op wat het wel bij mijn qtek 9100(WM6) werkte is dat hij de woorden bij het smsen niet opslaat of suggereerd bij het maken van een nieuw smsje.
Bij die oude was het makkelijk als je bijv. elke smsje stuurt van 'heb je lekker geslapen' dan gaf die dit als aan als ik bijv: 'heb'had ingetoetst. Bij de tytnII doet die dat niet ondanks de instellingen juist staan. Iemand enig idee hoe ik dit weer werkzaam krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Sagaris schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:34:
Vandaag van RaboMobiel overgestapt op T-Mobile NL met een data-abonnement. Ooh wat mooi, werd meteen begroet door zo'n mooi H-icoontje. 2008 wordt een heel mooi jaar. :')

*edit: En ze hebben vanochtend ook al mijn nummer overgezet, T-Mobile is mooi!
Met PIT+ hoop ik? ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Sir_Killalot op 03-01-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Heeft de TyTn II nou wel of geen touchscreen? Ik kan dat nergens vinden. Als dat niet zo is, dan is dat echt een groot gemis... De TyTn 1 heeft het in elk geval niet (toch?)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees eens de startpost :P
Scherm
Type: TFT-LCD touchscreen

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeienvlekken
Captain Pervert schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:10:
Heeft de TyTn II nou wel of geen touchscreen? Ik kan dat nergens vinden. Als dat niet zo is, dan is dat echt een groot gemis... De TyTn 1 heeft het in elk geval niet (toch?)
het is dus een touchscreen zoals hierboven al vermeld. je krijgt er een stylus bij om deze te besturen. de stylus kan je aan de onderkant in het apparaatje opbergen en er wordt een extra stylus mee geleverd. je krijgt er ook een screen protector bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk is de TyTN 1 ook een touchscreen toestel... :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik kan films en series prima kijken met The Core Pocket Media Player. Geen last van haperingen.

Bij options video op Raw Framebuffer en quality op low geeft bij mij het beste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren de TyTN II in mijn bezit en wat een fijn ding is het. Er is alleen 1 ding wat me tot nu toe echt ontzettend irriteert: Wifi en GPRS.

Hoe stel ik het nou goed in dat er gebruik wordt gemaakt van mijn Wifi verbinding thuis zonder dat hij telkens een GPRS verbinding probeert te openen.

Bij instellingen, verbindingen, verbindingen, geavanceerd, netwerk selecteren
heb ik al wat geprobeerd te wijzigen maar ik doe het niet goed denk ik.

in Opera krijg ik dan de melding:
"Could not establish network connection. Please check your connection settings."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Naar wat heb j e het geprobeerd te wijzigen? ;)

Als je de eerste dropdown aanpast naar My Work Network, dan zal GPRS niet meer worden gebruikt om verbinding te maken.

Als je dan vervolgens geen verbinding kan maken met Opera, dan moet je naar je Wifi connectie gaan kijken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:19:
Heb sinds gisteren de TyTN II in mijn bezit en wat een fijn ding is het. Er is alleen 1 ding wat me tot nu toe echt ontzettend irriteert: Wifi en GPRS.

Hoe stel ik het nou goed in dat er gebruik wordt gemaakt van mijn Wifi verbinding thuis zonder dat hij telkens een GPRS verbinding probeert te openen.

Bij instellingen, verbindingen, verbindingen, geavanceerd, netwerk selecteren
heb ik al wat geprobeerd te wijzigen maar ik doe het niet goed denk ik.

in Opera krijg ik dan de melding:
"Could not establish network connection. Please check your connection settings."
Thuis schakel ik gewoon handmatig men wifi in en dan pakt die automatisch mijn netwerk en daarna maakt die ook geen verbinding meer via gprs

stiekem iemand antwoord op mijn vraag: Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door Vassie18 op 03-01-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als GPRS uit staat en Wifi aan schakelt ie alsnog GPRS in bij mij. Echt heel raar en vooral: vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
Toch geloof ik dat er in januari/februari drivers o.i.d. voor het video probleem uitgebracht worden.

Nog iemand op xda die gebeld heeft: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356193

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:17
Denken jullie dat het misschien helpt om ook allemaal de supportdesk te bellen over dit probleem? Volgens mij zitten er hier toch een heel aantal TyTN 2 bezitters.

In het begin lag het niet aan het apparaat dat ik er niet snel mee kon werken, maar nu ik er mer vertrouwt mee ben begin ik me er wel aan te ergerren. En dan heb ik het niet alleen over de waardeloze camera, want daar heb ik hem niet in het bijzonder voor gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
PIT+ is toch de duurdere versie? Zo ja, nee. Ik zou als argument willen geven dat ik maar een arme student ben... maar ik loop toch rond met een TyTN II. Dus dat argument gaat ook niet op.. hmm.... |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ik de topics niet goed heb door gezocht maar ik had een vraagje.

Ik maak al een tijdje gebruik van mijn vario 3 en dit met heel veel plezier.
maar 2 dingetjes: ik kan geen msn messenger vinden op het apparaat ( ben ik nou zo blind )...
en ik vroeg me af of je in de htc home applicatie ook een rss reader kan plaatsen.
misschien op de plaats waar ik nu het weer krijg ofzo. dit lijkt me ook een rss dingetje ofzo.

Iemand voor mij tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
ik heb ook een vraagje. We hebben als bedrijf kort geleden 4 tytn II's besteld bij vodafone en deze worden deze week of volgende week gelevert. Onze grootste eis is dat we de agenda's direct syncen met exchange zodat deze altijd up to date zijn met die van de laptop (omdat het gebruik maakt van dezelfde brondata). Zover ik weet is dit dus mogelijk via de tytn II. Wat ik me echter afvraag is of je via outlook op de tytnII ook de inhoud van de agenda's van je collega's kan zien, zodat je weet waar ze op dat moment zitten en daaropvolgend een afspraak inplannen zoals dat ook met outlook op de laptop kan. En dat natuurlijk overal ter wereld en niet alleen op kantoor. Heeft iemand hier ervaring mee en zoja...is dat mogelijk en hoe kan.moet je dit instellen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
Hi, heb enkele weken gelden de Tytn II gekocht en sinds kort een 8GB SD kaartje er in gezet. Nu dacht ik, programma's kan ik hier wel op installeren. Maar dat werkt dus niet, maak ik de keuze bij het installeren dan komen ze toch gewoon onder Mijn apparaat\programmabestanden.
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Al goed geformatteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
Tja wat is goed? TomTom kaarten staan er op (en werken OK) Tomtom zelf kwam onder Mijn apparaat\programmabestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creda
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11-2022
De reden dat HTC zo lang wacht met het uitbrengen van updates voor de tytn 2 kan nog wel eens liggen aan een probleem dat ze binnenkort kunnen gaan krijgen met de productie van de tytn2:

Qualcomm moet stoppen met het verkopen van 3G chips. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de support nu gestopt op de MSM 7200 chips van Qualcomm. Dit kan directe gevolgen hebben voor de HTC TyTN 2 en de P3600 en Touch Cruise. HTC was onbereikbaar voor commentaar.
Zie:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilemarketing/6421

Mogelijk dat HTC wacht tot de gevolgen van deze patent zaak duidelijk zijn.

creda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeienvlekken
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:22:
Misschien dat ik de topics niet goed heb door gezocht maar ik had een vraagje.

Ik maak al een tijdje gebruik van mijn vario 3 en dit met heel veel plezier.
maar 2 dingetjes: ik kan geen msn messenger vinden op het apparaat ( ben ik nou zo blind )...

Iemand voor mij tips?
msn staat standaard niet op de vario III, je kunt windows live installeren door onderstaande link te volgen en de exe op je pc uit te voeren op het moment dat je pda verbonden is via activesync. let wel op dat door deze installatie al je msn contact personen worden toegevoegd aan je contactpersonen lijst.
http://forum.xda-develope...ht=windows+live+messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 11-09 19:57
creda schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:10:
De reden dat HTC zo lang wacht met het uitbrengen van updates voor de tytn 2 kan nog wel eens liggen aan een probleem dat ze binnenkort kunnen gaan krijgen met de productie van de tytn2:

Qualcomm moet stoppen met het verkopen van 3G chips. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de support nu gestopt op de MSM 7200 chips van Qualcomm. Dit kan directe gevolgen hebben voor de HTC TyTN 2 en de P3600 en Touch Cruise. HTC was onbereikbaar voor commentaar.
Zie:
http://www.mobilecowboys.nl/mobilemarketing/6421

Mogelijk dat HTC wacht tot de gevolgen van deze patent zaak duidelijk zijn.
Als ik het bericht hier op de FP van tweakers.net mag geloven dan heeft de uitspraak geen gevolgen voor de deals die al reeds gesloten zijn. Dus zou het niet direct gevolgen hoeven hebben op de Tytn II, Touch Dual, Touch Cruise en S730. Verdere gevolgen van de uitspraak zijn ook nog niet bekend en is dat ook maar afwachten.
Plus dat HTC al die toestellen heeft verkocht en aan het verkopen is, dus wachten met support is sowieso geen handig idee aangezien het al gewoon te laat is voor dat.

[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 03-01-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
Beetje vaag dat installeren van programma's op mijn SD kaartje. Heb even een ander proggie geprobeerd (Tracky) en dat installeerd netjes op de SD kaart (maakt zelfs de map programmabestanden aan). Maar Google Maps en TT zetten het gewoon in het apparaatgeheugen.
Zijn er bepaalde type programma's die niet op SD kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:33:
Misschien een simpele vraag, maar ik kan het gewoon echt ff niet vinden maar hoe kan ik TCPMP instellen als standaard player. Ik zit op youtube.com en wil een file afspelen, maar dan laadt hij automatisch PVplayer (standaard player). Deze player ondersteunt het formaat niet en TCPMP wel, echter kom ik er niet uit hoe ik dit kan instellen als standaard...wie o wie kan mij helpen..
Zelfde vraag, hoe stel ik TCPMP als standaard streaming media player in? Want de normale standaard palyer vindt het netwerk niet wil ik m.youtube.com filmpjes afspelen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Als jullie het mij eerlijk vragen denk ik dat HTC nu pas de ernst van de situatie inziet wat betreft de video drivers... Neem XDA, daar wordt collectief al een hoop geld ingezameld voor betere video drivers. Nu er mensen mee aan de gang gaan heeft HTC het zelf niet meer onder controle. Besef wel dat alle fora zoals tweakers, XDA, MoDaCo niet draait op 10 tytn gebruikers, nee het zijn er honderden zoniet duizenden die zeuren om nieuwe drivers.

Ik denk dat HTC dit niet wil en zelf drivers gaat ontwikkelen zoals terug te lezen is. iig, ik hoop dat ze dit zullen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

Ik heb de HTC Equalizer gedownload en geïnstalleerd, maar kan 'm nergens terugvinden. Heeft iemand ervaring met die equalizer?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19FR08 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:20:
[...]

Heb je het al geprobeerd met je reserve stylus? Bij mij reageert het scherm namelijk vrijwel altijd.
af en toe reageert 'ie wel is niet, maar dat gebeurd zeker niet vaak.

wat betreft het verbinding maken met het toestel:
Heb je Windows Mobile al geïnstalleerd?
ik heb hetgene geinstalleerd wat er op de cd staat, active sync, ik kon ook nog voor een office 2007 kiezen maar die heb ik al dus die heb ik overgeslagen. heb ik iets over het hoofd gezien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Crusader schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:02:
Ik heb de HTC Equalizer gedownload en geïnstalleerd, maar kan 'm nergens terugvinden. Heeft iemand ervaring met die equalizer?
Yep, en helaas werkt ie niet :(

Er word een snelkoppeling bij Settings geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-08 20:48
Weet iemand toevallig ook nog een beetje leuke software om via de pc (xp) een smsje via de (met usb aangesloten) telefoon te versturen? met een nokia kan dit vrij simpel via de software, voor windows mobile kan ik nog weinig vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
tijntjethf schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 05:18:
Weet iemand toevallig ook nog een beetje leuke software om via de pc (xp) een smsje via de (met usb aangesloten) telefoon te versturen? met een nokia kan dit vrij simpel via de software, voor windows mobile kan ik nog weinig vinden..
Ik weet niet welke provider je hebt, maar bij T-Mobile (Mijn T-Mobile) kan dat online. Ook handig. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Als ik een specifiek iets (b.v. hoofdletter gevoelig) moet sturen per sms, dan doe ik het meestal eerst op de pc in een note zetten (outlook). Dit wordt dan gesynchroniseerd en op te telefoon kan ik dan kopieren plakken.

Anders kan je ook je scherm van je toestel overnemen, dan typ je met je computertoetsenbord op je telefoon. Hoe dit tooltje heet, is me even onschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

koeienvlekken schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:21:
[...]
al je msn contact personen worden toegevoegd aan je contactpersonen lijst.
Beetje oude info. De nieuwere versies hebben allemaal de optie om dit uit te schakelen.
Sir_Killalot schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 22:47:
[...]

Gebruik je wel een headset? Voor je speaker geluid werkt het inderdaad niet.

[ Voor 33% gewijzigd door marco899 op 04-01-2008 09:35 ]

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik daarvoor Jeyo Mobile Extender (Er bestaat ook een standalone variant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
_Rayman_ schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 08:00:
[...]
Anders kan je ook je scherm van je toestel overnemen, dan typ je met je computertoetsenbord op je telefoon. Hoe dit tooltje heet, is me even onschoten.
Weet je misschien nog wel of je hiervoor iets extras moest installeren op je telefoon, of werkte dit zonder extra instellingen op je telefoon? Aangezien ik bezig ben met applicatie die als PDA manager onder linux werkt voor wm5+ telefoons (uninstalleren van programmas werkt al, installeren van CAB bestanden werkt al) , zou ik zeer blij zijn als dit via 'standaard' calls mogelijk zou zijn, zonder iets extras te installeren op de telefoon.

Mocht iemand anders dit toevallig weten, laat het aub even weten ;)

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Laatst online: 23-11-2020
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:26:
[...]

ik heb hetgene geinstalleerd wat er op de cd staat, active sync, ik kon ook nog voor een office 2007 kiezen maar die heb ik al dus die heb ik overgeslagen. heb ik iets over het hoofd gezien dan?
download even windows mobile van de Microsoft site, voor vista:
http://www.microsoft.com/...biel/apparaatcentrum.aspx
voor xp zou ik even moeten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Vassie18 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:59:
Ik heb nu aantal weken deze mooie telefoon enige nadeel wat me opvalt is wat al eerder besproken is het maar 1x invoeren van je letter als je hem 2x wil hebben. tevens valt mij op wat het wel bij mijn qtek 9100(WM6) werkte is dat hij de woorden bij het smsen niet opslaat of suggereerd bij het maken van een nieuw smsje.
Bij die oude was het makkelijk als je bijv. elke smsje stuurt van 'heb je lekker geslapen' dan gaf die dit als aan als ik bijv: 'heb'had ingetoetst. Bij de tytnII doet die dat niet ondanks de instellingen juist staan. Iemand enig idee hoe ik dit weer werkzaam krijg?
Vraag het nog maar eens? iemand enig idee of maakt niemand hier gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 10:39
Ik ben op zoek naar een programmatje voor mijn windows pc te besturen. Via google heb ik al Bluetooth Remote Control gevonden, maar met dit programmatje kun je alleen van programma's zoals winamp uitlezen welk nummer er gespeeld word. Je kan geen volgend nummer kiezen of bv Windows Media Center bedienen, ik dacht dat je dit wel ging kunnen. Heb ik iets over het hoofd gezien of een verkeerde
instelling gedaan? Heb al gezocht op de diverse forums op de site van tweakers, maar zonder resultaat.
Dan is dit toch nog het programma niet dat ik zoek, had namelijk graag iets gevonden om via bluetooth echt de muis van de pc te besturen of toch min dat ik een volgend nummer in winamp kan kiezen.
Is er iemand die hiervoor een programma weet?

Alvast ne dikke mercie :*)

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 07:01
unilizer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:47:
Ik ben op zoek naar een programmatje voor mijn windows pc te besturen. Via google heb ik al Bluetooth Remote Control gevonden, maar met dit programmatje kun je alleen van programma's zoals winamp uitlezen welk nummer er gespeeld word. Je kan geen volgend nummer kiezen of bv Windows Media Center bedienen, ik dacht dat je dit wel ging kunnen. Heb ik iets over het hoofd gezien of een verkeerde
instelling gedaan? Heb al gezocht op de diverse forums op de site van tweakers, maar zonder resultaat.
Dan is dit toch nog het programma niet dat ik zoek, had namelijk graag iets gevonden om via bluetooth echt de muis van de pc te besturen of toch min dat ik een volgend nummer in winamp kan kiezen.
Is er iemand die hiervoor een programma weet?

Alvast ne dikke mercie :*)
www.logmein.com

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 07:01
Bartez schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:39:
ik heb ook een vraagje. We hebben als bedrijf kort geleden 4 tytn II's besteld bij vodafone en deze worden deze week of volgende week gelevert. Onze grootste eis is dat we de agenda's direct syncen met exchange zodat deze altijd up to date zijn met die van de laptop (omdat het gebruik maakt van dezelfde brondata). Zover ik weet is dit dus mogelijk via de tytn II. Wat ik me echter afvraag is of je via outlook op de tytnII ook de inhoud van de agenda's van je collega's kan zien, zodat je weet waar ze op dat moment zitten en daaropvolgend een afspraak inplannen zoals dat ook met outlook op de laptop kan. En dat natuurlijk overal ter wereld en niet alleen op kantoor. Heeft iemand hier ervaring mee en zoja...is dat mogelijk en hoe kan.moet je dit instellen?

Alvast bedankt.
Outlook Mobile kan dat helaas niet, je zou eens kunnen bij bv Pocket Informant of een andere Outlook Mobile 'concurent'. PI is vandaag ook nog eens gratis te downloaden bij PocketPcThoughts :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:59

flexje

got-father

Weet iemand hoe ik mijn GPRS verbinding compleet kan uitschakelen of verwijderen?
Ik krijg heel vaak dat mijn tytn automatisch verbinding maakt met GPRS (gegevensverbinding) en
ik wil dit niet kunnen...omdat ik toch meestal op mijn wlan zit

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 10:39
Dit is toch meer een programma voor een pc met windows, maar toch niet voor op een windows mobile device? Dit programma werkt ook via internet of netwerk en niet via bluetooth. Dit ziet er mij verder een uitstekend programma uit, maar te ingewikkeld en niet gemaakt voor op windows mobile.
Ik ben eerder opzoek naar een simpel programma, die ik gewoon kan gebruiken voor winamp ofzo te bedienen of een film te starten, een nieuwe te openen, ... Dit mag gelijkaardig zijn zoals Bluetooth Remote Control maar dan met de functie erbij dat je de programma's ook kan bedienen, muis te bedienen ipv alleen de gegevens uittelezen. Er bestaan zeer veel gelijkaardige programma voor Nokia maar mijn zoektocht, voor er één te vinden voor windows mobile, was tot nog toe zonder enig resultaat.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kassad schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:42:
[...]

Outlook Mobile kan dat helaas niet, je zou eens kunnen bij bv Pocket Informant of een andere Outlook Mobile 'concurent'. PI is vandaag ook nog eens gratis te downloaden bij PocketPcThoughts :-)
Zal wel aan mij liggen, maar er staat gewoon Price: $34.95 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

unilizer schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:00:
[...]

Dit is toch meer een programma voor een pc met windows, maar toch niet voor op een windows mobile device? Dit programma werkt ook via internet of netwerk en niet via bluetooth. Dit ziet er mij verder een uitstekend programma uit, maar te ingewikkeld en niet gemaakt voor op windows mobile.
Ik ben eerder opzoek naar een simpel programma, die ik gewoon kan gebruiken voor winamp ofzo te bedienen of een film te starten, een nieuwe te openen, ... Dit mag gelijkaardig zijn zoals Bluetooth Remote Control maar dan met de functie erbij dat je de programma's ook kan bedienen, muis te bedienen ipv alleen de gegevens uittelezen. Er bestaan zeer veel gelijkaardige programma voor Nokia maar mijn zoektocht, voor er één te vinden voor windows mobile, was tot nog toe zonder enig resultaat.
Hij is prima te gebruiken voor je pda... logmein op je computer installeren en dan met je tytn naar de website gaan en besturen maar...

Kan dus via wlan of 3g (gprs ook wel, maar das eigenlijk te traag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeienvlekken
flexje schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:46:
Weet iemand hoe ik mijn GPRS verbinding compleet kan uitschakelen of verwijderen?
Ik krijg heel vaak dat mijn tytn automatisch verbinding maakt met GPRS (gegevensverbinding) en
ik wil dit niet kunnen...omdat ik toch meestal op mijn wlan zit
NoData

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:45:
[...]

Vraag het nog maar eens? iemand enig idee of maakt niemand hier gebruik van?
Bij mij werkt dat prima, zinnen en woorden die ik eerder heb gebruikt krijg ik netjes als suggestie. Ik heb bij instellingen - Persoonlijk - Invoer - Woordaanvulling overal vinkjes staan en Suggereer na invoer van 2 letters en Suggereer 4 woorden....

Succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
Een ander alternatief dan die al zijn gegeven: My Mobiler.
[...]

Ik kan het inderdaad ook niet vinden dat deze vandaag gratis is...

[ Voor 33% gewijzigd door Cafun op 04-01-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafun schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:44:
[...]

[...]

Ik kan het inderdaad ook niet vinden dat deze vandaag gratis is...
Ja de Trial is gratis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:53
BtM909 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:02:
[...]

Zal wel aan mij liggen, maar er staat gewoon Price: $34.95 hoor :)
Gebruik coupon code PIFREE
Zoals op de website staat.

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:39:
[...]

Bij mij werkt dat prima, zinnen en woorden die ik eerder heb gebruikt krijg ik netjes als suggestie. Ik heb bij instellingen - Persoonlijk - Invoer - Woordaanvulling overal vinkjes staan en Suggereer na invoer van 2 letters en Suggereer 4 woorden....

Succes....
Ik alles opties geloof al geprobeerd. Nu deze ook maar hij pakt hem niet.
Wat wel zo is is dat ik ik boven in de startbalk 'xt9' icoontje krijg,dat had ik op men oude telefoon niet. Dat is geloof je t9 woordenboek. Heeft iedereen die of alleen ik en zoja hoe kan ik die veranderen als dat moet naar iets werkzaams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:27:
[...]

Ik alles opties geloof al geprobeerd. Nu deze ook maar hij pakt hem niet.
Wat wel zo is is dat ik ik boven in de startbalk 'xt9' icoontje krijg,dat had ik op men oude telefoon niet. Dat is geloof je t9 woordenboek. Heeft iedereen die of alleen ik en zoja hoe kan ik die veranderen als dat moet naar iets werkzaams?
Ik heb geen T9 en kan het ook niet vinden in al mijn instellingen. Even Googlen levert ook alleen maar woordvoorspelling op maar geen echte t9 zoals op bijv. de Nokia's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Cafun schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:44:
[...]

[...]
Hulde voor dat programma'tje zeg ! :D _/-\o_
Werkt echt prima en was precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:55:
[...]

Hulde voor dat programma'tje zeg ! :D _/-\o_
Werkt echt prima en was precies wat ik zocht.
Helemaal mee eens, dit is echt heel leuk...zelfs te installeren als je van je werkgever ongeveer net genoeg rechten krijgt om je pc aan te zetten....petje af...topware....!! 5 sterren...(oeps, andere site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]

Ik heb dus geen snelkoppeling bij Settings. Op welk tabje zou ie moeten staan en wat is de naam ervan?

Waar een soft-reset allemaal goed voor kan zijn... :X

[ Voor 9% gewijzigd door Crusader op 04-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:03:
[...]

Helemaal mee eens, dit is echt heel leuk...zelfs te installeren als je van je werkgever ongeveer net genoeg rechten krijgt om je pc aan te zetten....petje af...topware....!! 5 sterren...(oeps, andere site)
Zeker handig programma zeg :9 kwam alleen wel een 'bugje' tegen.. als ik in het programma's menu zit en ik scroll met mijn scrollwieltje, zie ik het op m'n telefoon wel veranderen maar op de pc gebeurt er niks.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha,
Ik ben nieuw op dit forum, maar hopelijk is mijn vraag niet al te dom. Ik heb de T-Mobile MDA, sinds een maand of twee, dus nieuwste type en een heel vreemd probleem. Alles werkt prima, behalve een toch niet onbelangrijke functie: het bellen. Als ik mensen aan de telefoon heb dan horen ze mij heel zacht en na een minuutje ofzo helemaal niet meer. Ik heb al geprobeerd om het geluid harder te zetten en dat soort dingen, maar het blijft volharden. Mijn vorige T-Mobile MDA Vario deed het ook al... Ik heb heel veel pagina's hier door zitten bladeren, maar kan er niet veel over vinden. Heb ik gewoon pech dat het me nu al twee keer met een T-Mobile MDA is overkomen, of zijn er slimme oplossingen.

Alvast bedankt!!

groeten,
Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
[...]

Ga ik tegen die tijd ff proberen.....jammer dat dat niet automatisch kan in outlook mobile.....microsoft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

[...]

Inderdaad. HTC Equalizer prul werkt niet, kan al niet eens de settings opslaan/onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19FR08 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:45:
[...]

download even windows mobile van de Microsoft site, voor vista:
voor xp zou ik even moeten zoeken
Had ik dit kunnen weten of niet? Ik gebruik xp dus als je die link tegenkomt, zien ik 'm graag verschijnen.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
rjhilbrink schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:59:
Gebruik coupon code PIFREE
Zoals op de website staat.
Whoops.. 8)7
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
Even klagen over mijn accu: gisteravond 100% vol, even via 3G geinternet (paar minuutjes) en vanochtend was ie leeg. En een andere keer: 100% vol en nog geen 3 kwartier tomtom (heb nog geen lader in de auto)
Lijkt mij niet normaal toch? Accu slecht of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
CeedeBee schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:58:
Even klagen over mijn accu: gisteravond 100% vol, even via 3G geinternet (paar minuutjes) en vanochtend was ie leeg. En een andere keer: 100% vol en nog geen 3 kwartier tomtom (heb nog geen lader in de auto)
Lijkt mij niet normaal toch? Accu slecht of zo?
nee dat is niet normaal en ik zou ook alles even goed nalopen. Ik draai gemiddeld 4 uur op tomtom, en bij normaal gebruik (bellen/sms) drie tot vier dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit ergens al is besproken:
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:17:
Sinds gisteren werkt bij mij ineens Live Messenger niet meer. Als ik Live Messenger op probeer te starten krijg ik een foutmelding (zonder tekst!!)

Daarom hardreset gedaan. Na deze hardreset liet Live Messenger zich niet meer installeren ("installatie is mislukt"). Na nog een hard reset is het installeren wel geukt, maar krijg ik nog steeeds dezelfde foutmelding.

Hebben meer mensen hier last van? Wordt bij een hardreset alles wel gewist (op de geheugenkaart na)?
Ik heb na dat bovenstaande ook bij mij gebeurde een messenger versie vanaf http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=779 gedownload en kon zo zonder black pro of flashen gewoon weer msnén

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Woei, ik krijg hem ook binnen! krij de MDA Vario 3 voor 39,95 euro bij verlenging van mn T-Mobile Flex 20 Abbo icm Pocket Internet Totaal :) (Wat een snelheidsverhoging krijgt _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:03:
Ik weet niet of dit ergens al is besproken:

[...]

Ik heb na dat bovenstaande ook bij mij gebeurde een messenger versie vanaf http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=779 gedownload en kon zo zonder black pro of flashen gewoon weer msnén
Sinds wanneer zou je microsoft freeware daar downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Als jij mij kunt vertellen waar je de nieuwste Live Messenger kunt downloaden van een MS site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
[...]

echt belachelijk. Hopelijk komt er toch nog een oplossing voor het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Woei. Mijn 8GB geheugenkaartje is ook binnen, nu nog dat ding vol zien te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

peugeot206gt schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:09:
nou, heb contact met htc gehad over de slechte videodrivers... ze hadden een kort antwoord, helaas zullen er geen drivers ontwikkeld worden.

laten we nu met zijn allen hopen dat de lui van XDA ons kunnen helpen!

Problem_Description: Dear sir, madam,

I have a htc TYTN II, bought it as office/multimedia PDA. Now i discovered that movies my old phone can't play smooth on my TYTN II. how can this be since the TYTNII got a qualcomm with ati imageon chipset?

after some research i figured out that there are no drivers on the phone supporting hardware acceleration. So it's not possible to watch smooth video and play games.

Are there coming any software updates for this issue? because i think it's a little bit disapointing on a device of 700 euro.

Also the camera refreshes extremely slow (about 2 fps) in preview mode, wich make it impossible to take pictures in other situations then bright sunlight.

I hope to get a answer to my questions soon.

sincerely yours,

Ren?Molijn

Customer PC: sonyvaio
Customer PC model: FZ21-M
Customer PC OS: other

uiteindelijke reply:
Unfortunately, we are not developing any drivers for that device at this moment.

Best regards,
Joseph Sutilo
HTC Support

conclusie: met deze beroerde K*Tservice zal mijn volgende telefoon never nooit geen HTC meer worden. stelletje geld bewuste uiterst klant onvriendelijke kl*telui!
"helaas zullen er geen drivers ontwikkeld worden" is bij mij toch wel iets anders als "Unfortunately, we are not developing any drivers for that device at this moment".

Op dit moment zijn ze er niet mee bezig, maar ik zou niet direct concluderen dat ze er nooit zullen komen. Blijft wel irritant dat ze het geen prioriteit vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusteloos
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-10-2012
Wie kan er voor mij een stukje film op z'n TYTN II afspelen op het volgende formaat en bitrate:

Media: AVI
Compressor: DIVX 5.0
Beeld Bitrate: tussen 320 - 400kbps
Audio Bitrate: 128kbps
Framerate: 24FPS
Player: TCMP

En z'n conclusies & bevindingen noteren?
(performance, choppyness..etc)

Alvast harstikke bedankt.
(want als dit formaat gewoon vlekkeloos afspeelt, wil ik me er als nog aan wagen, games speel ik niet/nauwelijks en foto's maken doe ik toch nooit)

-----------------------

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 06-01-2008 21:19 . Reden: warez ]

SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 13:17
pfff... testfilmpje van 100 MB. Kan hem nieteens downloaden met IE via me TyTN.

kHeb hem getest. Prima af te spelen met TCPMP vanaf m'n 2 GB kaartje (wel snelle).
Ik denk zelfs dat de bitrate nog wel hoger kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
[...]

1)
iemand ervaring hiermee???
En kan je daar dan wel de agenda's van je collega 's inzien en eventueel afstemmen?

2)
Weet er trouwens iemand of je de HTC kan koppelen aan je laptop en dan internetten via de laptop door je telefoon en op deze manier eventueel afspraken via outlook op de laptop inplannen etc, zoals in een wireless netwerk???

3)
Welke carkit kunnen we het beste aanschaffen voor de tytnII?? Wat zijn jullie ervaringen?

4)
Ik lees dat er allerlei kaartjes (microSD) inkunnen, tot 32GB als ik het goed heb gelezen. Nu ben iok zelf niet zo heel erg thuis in deze kaartjes, maar ik zag bij Zercom bijvoorbeeld een 8GB kaartje.
Ik vraag me af wat op dit moment het beste, grootste en vooral snelste kaartje is om te gebruiken in de TytnII

Hopelijk kunnen jullie me aan de hand van ervaringen voorzien van wat anwoorden?

Alvast hartelijk dank!

[ Voor 24% gewijzigd door Bartez op 05-01-2008 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
Leuk nieuws voor de T-mobilers met PIT. Zie hier...PIT*2
Oeps klein foutje...

[ Voor 8% gewijzigd door swiebert op 06-01-2008 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
swiebert schreef op zondag 06 januari 2008 @ 00:19:
Leuk nieuws voor de T-mobilers met PIT+. Zie hier...PIT +*2
En wat is dan het leuke voor PIT+, snap er nu namelijk geen z*k meer van... sms dubbel naar t-mobile, krijg dat ik een verhoging krijg naar 128/32, dat is toch 64kbit minder. Als ik test blijf ik steken op 288 kbit, wat bijna 100kbit meer is als opgegeven voor PIT+.

en over verhoging voor PIT+ wordt nergens gerept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, wow van 64 kbps naar 128 kbps. Van de prehistorie naar de ijzertijd :+

Zelfde gaat op voor KPN/Hi, in de winkel (Primafoon) promoten ze HSDPA toestellen (tot 3,6 Mbps internet) terwijl wat je erbij krijgt/koopt 128 kbps is, dan vraag ik je; wtf heb je dan aan dat HSDPA tov UMTS (384 kbps) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Lagere latency :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Even voor de duidelijkheid uit dat andere topic:
De snelheid van de diverse bundels zal als volgt zijn:

PIT: 128/32
PIT+: 256/32
IT: 512/128
IT+: 3,6Mbit/384kbit
Een verdubbeling van PIT, een snelheidsverhoging voor PIT+ (maar geen verdubbeling).
De PIT+ mensen onder ons krijgen na versturen van dat sms-je een standaard bevestigings sms, waarin de PIT snelheden worden genoemd, maar je krijgt wel de juiste PIT+ snelheid.

Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.