HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op zondag 06 januari 2008 @ 08:35:
Even voor de duidelijkheid uit dat andere topic:

[...]

Een verdubbeling van PIT, een snelheidsverhoging voor PIT+ (maar geen verdubbeling).
De PIT+ mensen onder ons krijgen na versturen van dat sms-je een standaard bevestigings sms, waarin de PIT snelheden worden genoemd, maar je krijgt wel de juiste PIT+ snelheid.
iemand al een bewijs dat t werkt en dat t echt niets extra kost aan t einde vd maand dan alleen mn 9,95 bij pit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:36:
[...]

iemand al een bewijs dat t werkt en dat t echt niets extra kost aan t einde vd maand dan alleen mn 9,95 bij pit?
Volgens mij staat er in het topic duidelijk vermeld dat het 8 januari ingaat. En waarom zou het in vredesnaam ineens extra kosten?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik heb net een Speed test gedaan op Mobile Speed Test.com en ik kom uit op 746.5 kbps. Dit lijkt mij een béétje aan de hoge kant? Heeft iemand een betrouwbaardere speed test voor me? *edit: Speedtest.nl werkt niet bij mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 06-01-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Sagaris schreef op zondag 06 januari 2008 @ 10:26:
Ik heb net een Speed test gedaan op Mobile Speed Test.com en ik kom uit op 746.5 kbps. Dit lijkt mij een béétje aan de hoge kant? Heeft iemand een betrouwbaardere speed test voor me? *edit: Speedtest.nl werkt niet bij mij.
speedtest.bbned.nl

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:39
Zou iemand met een pas aangeschafte Tytn II willen kijken welke ROM versie hij heeft? Ik heb namelijk Alex's ROM geflashed, maar ben niet te spreken over de voordelen. Liever Nederlands dus! Dus ik ben druk op zoek naar de laatst beschikbare nederlandse ROM. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:52
bastichelaar schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:31:
Zou iemand met een pas aangeschafte Tytn II willen kijken welke ROM versie hij heeft? Ik heb namelijk Alex's ROM geflashed, maar ben niet te spreken over de voordelen. Liever Nederlands dus! Dus ik ben druk op zoek naar de laatst beschikbare nederlandse ROM. Alvast bedankt!
Waarom ben je niet tevreden over de Alex Rom??...alleen omdat hij engels is??...Ik heb net een paar dagen de Vario 3 en ik zit er ook over te denken om te flashen is de Alex Rom dan de beste optie of zijn er nog andere opties???

Ook gebruik ik Opera Mini 4....maar nu is mijn probleem dat ik steeds moet bevestigen als Opera op internet wil...kan ik dit ook uitschakelen?...ik heb PIT dus deze melding hoeft van mij niet steeds in beeld te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Michel242186 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Ook gebruik ik Opera Mini 4....maar nu is mijn probleem dat ik steeds moet bevestigen als Opera op internet wil...kan ik dit ook uitschakelen?...ik heb PIT dus deze melding hoeft van mij niet steeds in beeld te komen.
Daar is wel een methode voor, maar ik heb nog niemand gezien die het op de TyTN voor elkaar heeft gekregen. Als je deze methode toepast wil Opera Mini niet meer opstarten. Een pagina of wat terug staat een linkje. Wat je wel kunt doen is een andere Java-client installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
peugeot206gt schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:38:
[...]

nee dat is niet normaal en ik zou ook alles even goed nalopen. Ik draai gemiddeld 4 uur op tomtom, en bij normaal gebruik (bellen/sms) drie tot vier dagen!
Wat kan ik nalopen? De dataverbinding wordt dmv kaisertweak na een minuutje uitgezet. Scherm staat zeker niet op vol licht. Heb 'm nu even in standbytest staan, in 2 dagen van 100% naar 85%, dat valt wel weer mee dacht ik. Maar heb dus al enkele malen gehad dat na het gebruik van wifi en 3g de accu de volgende dag leeg was. De wifi en datverbinding zet ik in de comm. manager netjes uit na gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

CeedeBee schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Wat kan ik nalopen? De dataverbinding wordt dmv kaisertweak na een minuutje uitgezet. Scherm staat zeker niet op vol licht. Heb 'm nu even in standbytest staan, in 2 dagen van 100% naar 85%, dat valt wel weer mee dacht ik. Maar heb dus al enkele malen gehad dat na het gebruik van wifi en 3g de accu de volgende dag leeg was. De wifi en datverbinding zet ik in de comm. manager netjes uit na gebruik.
Wat een grote energie slurper is, is het zoeken naar een geschikte gsm mast. Als je je gsm weglegt op een plek met weinig tot geen bereik, kan je accu heel snel leeg zijn.

Weet trouwens niet hoe dit met de UMTS zoeker gaat, maar zal wel van het zelfde principe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
CeedeBee schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Zet je altijd de data verbinding met de hand uit?
Ik heb gemerkt dat, als het toestel in standby gaat als de dataverbinding nog actief is, de dataverbinding actief blijft, ongeacht wat je met een tool zoals kaisertweak ingesteld hebt.
Dit is niet erg bevoordelijk voor de accu duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Laatst online: 13-06 17:51
Als de verbinding van 3g niet eerder door de tweak uitgezet is zet ik het handmatig uit. Wifi gaat ook handmatig uit. Dit om te voorkomen dat er direkt weer gezocht wordt naar wifi als je hem uit standby haalt. Heb hier prima ontvangst (alle streepjes). Maar lijkt er een beetje op of het door de dataverbinding komt inderdaad, standby gaat wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Misschien voor in de TS: Orange HTC TyTN II

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
My-life schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:34:
pfff... testfilmpje van 100 MB. Kan hem nieteens downloaden met IE via me TyTN.

kHeb hem getest. Prima af te spelen met TCPMP vanaf m'n 2 GB kaartje (wel snelle).
Ik denk zelfs dat de bitrate nog wel hoger kan.
Ik kan hem ook niet downloaden. Hij zegt onvoldoende opslagruimte, terwijl ik 600MB vrij heb op me geheugen kaart. Komt dat dan omdat hij hem eerst op de telefoon zelf op wil slaan? Of wat is de reden anders?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wenze schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:07:
[...]

Ik kan hem ook niet downloaden. Hij zegt onvoldoende opslagruimte, terwijl ik 600mb vrij heb op me geheugen kaart. Komt dat dan omdat hij hem eerst op de telefoon zelf op wil slaan? Of wat is de reden anders?
Tsja, dan past ie ook niet :P
Tenzij je 600MB bedoelt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 06-01-2008 19:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Sagaris schreef op zondag 06 januari 2008 @ 10:26:
Ik gebruik ook nog weleens www.dslreports.com/mspeed?jisok=1.
Als ik op GPRS surf dan zit ik op zo'n 35 à 45 kbps, staat 3G/HSDPA aan dan varieert deze tussen de 400 tot 700 kbps.

Edit:
Ik heb net Mobile Speed Test ook geprobeerd en de waarden zijn ongeveer hetzelfde bij zowel GPRS en en 3G/HSDPA (net onder de 40 kbps en ongeveer 650 kbps).

[ Voor 14% gewijzigd door Mini Poeper op 06-01-2008 20:40 . Reden: Sites vergeleken... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag Allemaal,

Ik heb alle topics doorgelezen, en heb toch nog wat vragen vóór aanschaf.

1. Hoe is het nu met de belkwaliteit, ik las ook ergens dat het even duurt voor je verbinding krijg als je de telefoon opneemt, hoogst irritant lijkt me.

2. Het liefst heb ik een unbranded toestel, welke provider kan ik het beste nemen? vind msn een must dus vodafone niet lijkt me?

3.Is het toestel er nou in zwart en zilver? (heb hier hier over de unbranded toestellen)

4.Is het trage scrollen probleem al opgelost?

Groetjes Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Mini Poeper schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:11:
[...]
Edit:
Ik heb net Mobile Speed Test ook geprobeerd en de waarden zijn ongeveer hetzelfde bij zowel GPRS en en 3G/HSDPA (net onder de 40 kbps en ongeveer 650 kbps).
Ik heb hem ook op mijn draadloze verbinding geprobeerd via me laptop en ik heb me toch waardes uitgekregen, ik heb een 3mbps verbinding (volgens mij, toch?) en op een gegeven moment zei de test dat ik een 120 mbps verbinding had. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen dat mijn wi-fi verbinding slecht is, thuis kan hij niet connecten, hij vindt um wel bij draadloze netwerken maar bij verbinden krijg ik de melding: Niet beschikbaar. Terwijl ik hiervoor telkens mijn eigen router makkelijk kon vinden. Heb al in de meterkast gekeken en modem staat goed en de antenne ook. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Michel242186 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Waarom ben je niet tevreden over de Alex Rom??...alleen omdat hij engels is??...Ik heb net een paar dagen de Vario 3 en ik zit er ook over te denken om te flashen is de Alex Rom dan de beste optie of zijn er nog andere opties???
Ik heb de Dutty rom geprobeerd, de nieuwste. Deze viel mij heel erg tegen, aangezien ik veel waarde hecht aan snelheid en effectiviteit. Dat hele cube gebeuren hoeft voor mij ook niet, dan installeer ik wel PointUI. Doordat dit zo tegenviel heb ik Alex' rom geprobeerd, maar deze viel heel erg tegen qua battery drain. De snelheid is vergelijkbaar met de standaard rom, als je een paar tweaks uitvoert. Dus ik ben inmiddels weer terug bij de NL rom, naar volle tevredenheid! Nu nog even wachten op de drivers van HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
bastichelaar schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:12:
[...]

Ik heb de Dutty rom geprobeerd, de nieuwste. Deze viel mij heel erg tegen, aangezien ik veel waarde hecht aan snelheid en effectiviteit. Dat hele cube gebeuren hoeft voor mij ook niet, dan installeer ik wel PointUI. Doordat dit zo tegenviel heb ik Alex' rom geprobeerd, maar deze viel heel erg tegen qua battery drain. De snelheid is vergelijkbaar met de standaard rom, als je een paar tweaks uitvoert. Dus ik ben inmiddels weer terug bij de NL rom, naar volle tevredenheid! Nu nog even wachten op de drivers van HTC...
Ik gebruik de dutty. Zit niet zoveel meuk in als ik met T-Mobile kreeg. Daarvoor (dus voor die van dutty )heb ik de originele wwe versie gebruikt-was ook goed bruikbaar. Reden om dutty te proberen was het zoeken naar een fw die al goed getweakt was (maar dat viel t.o.v. de wwe rom wel mee). Anyway, uit gemak blijf ik bij deze hangen (zonder cube btw). Ben benieuwd welke nl rom je er nu op gaat zetten. Keep us posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
bastichelaar schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:12:
[...]

Hoe kom je weer aan de standaard NL rom??...ik heb de Vario 3..de T-Mobile rom zal wel niet te vinden zijn...ik denk ook dat ik nog maar even blijf zitten bij de standaard hoewel er wel veel radio upgrades zijn op xda. De cube mis ik ook niet echt...gebruikte hem nooit op mijn Compact 3 alleen om aan mensen te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Laatst online: 10-08 07:14
Lijkt erop dat je niet kan zien hoe laat je een SMS hebt ontvangen, ik kan dit nergens zien. :/
Zou toch moeten kunnen? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
sbolman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 07:09:
Lijkt erop dat je niet kan zien hoe laat je een SMS hebt ontvangen, ik kan dit nergens zien. :/
Als je het SMSje opent en naar boven scrolt staat het.
Ik heb de officiele t-mobile vario III rom.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 20:20:
1. Hoe is het nu met de belkwaliteit, ik las ook ergens dat het even duurt voor je verbinding krijg als je de telefoon opneemt, hoogst irritant lijkt me.

2. Het liefst heb ik een unbranded toestel, welke provider kan ik het beste nemen? vind msn een must dus vodafone niet lijkt me?

3.Is het toestel er nou in zwart en zilver? (heb hier hier over de unbranded toestellen)

4.Is het trage scrollen probleem al opgelost?

Groetjes Alex
1. Belkwaliteit vind ik goed. Hij gaat bij de andere belparty 1 keer over voordat hij op jouw telefoon verschijnt, dat het even duurt voordat je verbinding hebt als je al opgenomen hebt, dat heb ik niet gemerkt.

2. Vodafone zal het vast en zeker gaan oplossen en anders zijn er ook andere programma's in omloop waarmee je ook met MSN kan connecten.

3. Volgens mij alleen zwart. Tenminste, ik had geen kleurkeuze.

4. trage scrollen? Als je bedoeld dat dat komt door de videodriver, dan is dat probleem nog niet opgelost. Hopenlijk ergens eind januari/begin februari.
sbolman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 07:09:
Als je het smsje opent, dan staat daar bij mij een datum én een tijd bij.
Edit: hehe, net te laat (beetje lang gewacht om op verzend te drukken)

[ Voor 5% gewijzigd door Cafun op 07-01-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Doe maar niet

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 27-01-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
En o ja, onderteken allemaal even deze petitie: http://www.petitiononline.com/tytn2vid/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Laatst online: 10-08 07:14
bokkie11 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:33:
[...]

Als je het SMSje opent en naar boven scrolt staat het.
Ik heb de officiele t-mobile vario III rom.
Ah! dat was me niet opgevallen... :z
Elke SMS die ik open toont bovenaan alleen de afzender...
Ik zag nu pas dat ik naar boven scrollen, dit heb ik over het hoofd gezien.
:)
Thx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Bartez schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:23:
[...]

1)
iemand ervaring hiermee???
http://www.microsoft.com/...biel/apparaatcentrum.aspx
En kan je daar dan wel de agenda's van je collega 's inzien en eventueel afstemmen?

2)
Weet er trouwens iemand of je de HTC kan koppelen aan je laptop en dan internetten via de laptop door je telefoon en op deze manier eventueel afspraken via outlook op de laptop inplannen etc, zoals in een wireless netwerk???

3)
Welke carkit kunnen we het beste aanschaffen voor de tytnII?? Wat zijn jullie ervaringen?

4)
Ik lees dat er allerlei kaartjes (microSD) inkunnen, tot 32GB als ik het goed heb gelezen. Nu ben iok zelf niet zo heel erg thuis in deze kaartjes, maar ik zag bij Zercom bijvoorbeeld een 8GB kaartje.
Ik vraag me af wat op dit moment het beste, grootste en vooral snelste kaartje is om te gebruiken in de TytnII

Hopelijk kunnen jullie me aan de hand van ervaringen voorzien van wat anwoorden?

Alvast hartelijk dank!
Iemand een antwoord op deze vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

1. Geen idee
2. Dat kan met elke PDA met infrarood/ BT en internetverbinding
3. Heb 't hier in het topic gelezen, kan 't zo 123 niet vinden
4. De SanDisk 8GB kaartjes zijn tot nu toe de grootste die er zijn... rond de 65,-

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Doe maar niet

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 27-01-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:54

jurma

simply connecting...

Bartez schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:21:
[...]

Iemand een antwoord op deze vragen?
Qua de carkit, gebruik ik zelf de Parrot CK3000. Dit is zonder scherm omdat mijn TyTN II altijd in een actieve houder zit. De andere ck versies van parrot heb ik niet zo goede ervaring mee met de TyTN II. Vooral omdat op de een of andere manier mijn adresboek niet helemaal goed gesynchroniseerd wordt.

Qua geheugenkaartje is afhankelijk wat je er mee doet. Ik heb er een 2gb versie in zitten voor TomTom 6 west europa en heb nog 1 gb over. Voor de muziek e.d. vond ik mijn accu te snel leeg gaan en heb daarom ook een iPod Nano 8GB voor gekocht.

[ Voor 21% gewijzigd door jurma op 07-01-2008 13:52 ]

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

dlenstra

....

Doe maar niet

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 27-01-2008 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
dlenstra schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:07:
[...]

Zou je van de orginele NL ROM die je hier linkt kunnen zeggen welke ROM versie en welke radio versie is?
Alvast bedankt
Dit zijn de instellingen van mijn net gekocht MDA Vario 3 dus dat zal dezelfde versie zijn als hierboven staat..

Rom versie: 1.56.114.4
Rom datum: 01/09/07
Radioversie: 1.27.12.11
Protocolversie: 22.45.88.07H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Mijn originele HTC TyTNll rom heeft de volgende versies:

ROM versie: 1.56.404.6
ROM Datum: 08/28/07

Wel apart om te zien dat de t-mobile versie 7 maanden ouder is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Done that, nog maar een keer linken dan..
al iets meer dan 3800 signatures!

Dat kan beter:
http://www.PetitionOnline.com/tytn2vid/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=378

Hier heb ik mijn firmware vandaan gehaald,

van Dutty's maar in de Rom 7 versie,
zat een youtube downloader, nu heb overal gezocht naar een os cab filetje ervan
van kan hem niet vinden,
heeft iemand hier het cab filetje ervan

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

ronaldlokers schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:24:

4 dagen jonger; ik heb dezelfde t-mobile ROM en bij mij staat er 09/01/07. Zal wel een locale datuminstelling zijn... Of een typo van Michel ;)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
dlenstra schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:07:
[...]

Zou je van de orginele NL ROM die je hier linkt kunnen zeggen welke ROM versie en welke radio versie is?
Alvast bedankt
Rom Versie: 1.56.404.6
ROM Datum: 09/05/07
Radioversie: 1.27.12.17
Protocolversie: 22.45.88.07W

EDIT: hey, hij is ook nog eens nieuwer dan de hierboven genoemde :)

[ Voor 9% gewijzigd door bastichelaar op 07-01-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Michel242186 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Dit zijn de instellingen van mijn net gekocht MDA Vario 3 dus dat zal dezelfde versie zijn als hierboven staat..

Rom versie: 1.56.114.4
Rom datum: 01/09/07
Que?

Mijn (een paar maanden oude) TyTNII (Orange):

Rom versie: 1.81.63.5 NLD
Rom datum: 10/08/07
Radioversie: 1.27.12.29

Ben ik dan gek of heeft die 'nieuwe' vario een oudere ROM dan mijn 'oudere' TyTN II?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Rowdy.nl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:08:
[...]

Que?

Mijn (een paar maanden oude) TyTNII (Orange):

Rom versie: 1.81.63.5
Rom datum: 10/08/07
Radioversie: 1.27.12.29

Ben ik dan gek of heeft die 'nieuwe' vario een oudere ROM dan mijn 'oudere' TyTN II?
Orange heeft sowieso weer eigen versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:01:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=378

Hier heb ik mijn firmware vandaan gehaald,

van Dutty's maar in de Rom 7 versie,
zat een youtube downloader, nu heb overal gezocht naar een os cab filetje ervan
van kan hem niet vinden,
heeft iemand hier het cab filetje ervan

Alvast bedankt
Die Youtube downloader zit in de cab file van Dutty, deze: http://www.cinetsystems.c...cket%20Media%20Player.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

bastichelaar schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:09:
[...]

Orange heeft sowieso weer eigen versies...
Net als T-Mobile... Alhoewel Orange het laat bij een paar extra apps en niet de hele phone gaat verkachelen... ;))

Neem iig aan dat ze niet zelf een radioversie zelf gaan bakken, en aangezien die ook nieuwer is...?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
johnwoo schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:05:
[...]

4 dagen jonger; ik heb dezelfde t-mobile ROM en bij mij staat er 09/01/07. Zal wel een locale datuminstelling zijn... Of een typo van Michel ;)
Ja klopt ik had het even aangepast naar de nederlandse maatstaven hehe...het moet dus officieel zijn 09/01/07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 12:56
Rowdy.nl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:18:
[...]

Net als T-Mobile... Alhoewel Orange het laat bij een paar extra apps en niet de hele phone gaat verkachelen... ;))

Neem iig aan dat ze niet zelf een radioversie zelf gaan bakken, en aangezien die ook nieuwer is...?
Orange heeft ook de GUI behoorlijk veranderd:

Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/5917-IMG9857s.jpg

http://www.trustedreviews.../05/Orange-HTC-TyTN-II/p1

Niet echt mooi :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Da's een andere achtergrond en een today plugin. Kwestie van die uitzetten en de HTC today plugin aanknallen en het standaard HTC thema kiezen... Enigste wat je dan nog niet kwijt bent is het Orange bootlogo...

Overigens is dat een niet NL Orange versie...? Mijn plugin/achtergrond was iig anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Orange UK denk ik :)

Bootlogo is trouwens ook heel makkelijk uit te zetten, ik dacht met KaiserTweak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Sir_Killalot schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:48:
Orange UK denk ik :)

Bootlogo is trouwens ook heel makkelijk uit te zetten, ik dacht met KaiserTweak _/-\o_
Helaasch niet met KaiserTweak. Zie overigens wel dat ik eens een nieuwe versie moet installen, die versie die ik er op heeft staan heeft meen ik niet eens de helft van de features van de huidige versie... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wel met KaiserTweak dus.. maar het heeft weinig nut verder. Booten wordt er niet korter op ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Maar ik zie liever het Windows bootscherm dan een KPN gifje :P

(En dat terwijl ik via Hi op hun netwerk zit. :+ verder gelukkig unbranded)

[ Voor 39% gewijzigd door Sir_Killalot op 07-01-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
CLB schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:45:
1. Geen idee
2. Dat kan met elke PDA met infrarood/ BT en internetverbinding
3. Heb 't hier in het topic gelezen, kan 't zo 123 niet vinden
4. De SanDisk 8GB kaartjes zijn tot nu toe de grootste die er zijn... rond de 65,-
Thanx....daar kan ik al iets meer mee....iemand anders nog ervaringen???
jurma schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:50:
[...]
Qua de carkit, gebruik ik zelf de Parrot CK3000. Dit is zonder scherm omdat mijn TyTN II altijd in een actieve houder zit. De andere ck versies van parrot heb ik niet zo goede ervaring mee met de TyTN II. Vooral omdat op de een of andere manier mijn adresboek niet helemaal goed gesynchroniseerd wordt.

Qua geheugenkaartje is afhankelijk wat je er mee doet. Ik heb er een 2gb versie in zitten voor TomTom 6 west europa en heb nog 1 gb over. Voor de muziek e.d. vond ik mijn accu te snel leeg gaan en heb daarom ook een iPod Nano 8GB voor gekocht.
Ik ga eens speuren......thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:22
ronaldlokers schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:24:

Mmh.. apart.
Ik heb onderstaande in m'n unbranded TyTN II:

ROM verie: 1.56.405.5
ROM Datum: 08/28/07 (zelfde datum als als Ronald)
Radio versie: 1.27.12.32
Protocol versie: 22.45.88.07W

Verschil in ROM versies op exact dezelfde datum ??

Relax. nothing is under control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DaannO schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:21:
Que? Kan je toch via je pc doen, ik zal hem straks wel even op megaupload gooien oid.

Mega upload link - Directe download link zonder gezeik ;)
met deze Live Messenger client doet MSN het weer op Vodafone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deevay schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:34:
[...]

Mmh.. apart.
Ik heb onderstaande in m'n unbranded TyTN II:

ROM verie: 1.56.405.5
ROM Datum: 08/28/07 (zelfde datum als als Ronald)
Radio versie: 1.27.12.32
Protocol versie: 22.45.88.07W

Verschil in ROM versies op exact dezelfde datum ??
ik heb van beide iets en heb me toestel net een week;

Rom versie 1.56.404.6
Rom datum 08/28/07
Radioversie 1.27.12.32
Protocolversie 22.45.88.07H

Zullen dit soort verschillen uitmaken of invloed hebben in prestaties?

Wat vodafone vs msn betreft; als je na gaat dat msn het op elk toestel doet, behalve wanneer er een vodafone (u)sim-kaart inzit. Dan kan je simpelweg de conclusie trekken dat het aan vodafone ligt en niet aan HTC. Doe er anders maar een andere (u)sim-kaart in hetzelfde toestel en probeer het uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Shit zeg...

net loopt mn telefoon vast hij was al wel wat traag vandaag en deed al een beetje gaar. (bijvoorbeeld muziek over headset EN speaker)

Maar nu liep die helemaal vast en ik reset hem dus.

Hij gaat aan toont smart mobility en even later onderin wat codes in het rood en thats it,

Voor de rest helemaal niets

Geheugenaart eruit, sim eruit accu herplaats aan de lader of PC gehangen maar niets lijkt te helpen..

Iemand nog tips ik kan hem echt niet kwijt, ben der wel aan gehecht...

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Weet iemand misschien hoe ik de melding achterwege laat die telkens verschijnt als een applicatie op de achtergrond verbinding maakt met internet. de pda geefteen popup als er verbinding gemaakt word met gprs

Sorry al gevonden via instellen geluiden

[ Voor 9% gewijzigd door L1800 op 07-01-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

.KeN. schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:51:
Wel met KaiserTweak dus.. maar het heeft weinig nut verder. Booten wordt er niet korter op ofzo.
Key, als ik op de page van KaiserTweak kijk vind ik niks van 'bootlogo' (of uberhaupt iets met 'boot')...

Welke optie bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ganzz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:22:
Shit zeg...

net loopt mn telefoon vast hij was al wel wat traag vandaag en deed al een beetje gaar. (bijvoorbeeld muziek over headset EN speaker)

Maar nu liep die helemaal vast en ik reset hem dus.

Hij gaat aan toont smart mobility en even later onderin wat codes in het rood en thats it,

Voor de rest helemaal niets

Geheugenaart eruit, sim eruit accu herplaats aan de lader of PC gehangen maar niets lijkt te helpen..

Iemand nog tips ik kan hem echt niet kwijt, ben der wel aan gehecht...
Heb je de batterij er al langer dan 30 seconden uit gehad? Dat wil nog wel eens werken. Probeer anders een hard reset, het is vervelend maar het kan een oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Toen mijn TyTN II net was binnengekomen heb ik 't volgende gedaan:
Quote van mijzelf destijds:
Ik heb een hardreset gegeven en de toestel gewoon z'n gang laten gaan zoals bij de eerste keer opstarten. Zoals iedereen weet krijg je dan op laatst een scherm waar je op moet tikken dat alles voltooid is. Vervolgens zie je een pop-up schermpje met drie sec te gaan en vervolgens een statusbalkje lopen waar 'ie nog vervolgens dingen gaat installeren. Nu heb ik dus binnen die drie sec en dus vóór installeren een softreset uitgevoerd. Bij normale installatie krijg ik HTC theme, tweede manier krijg ik Windows Standaard als theme.
Om een eerlijke vergelijking te krijgen heb dan als 'ie opgestart is nog 'ns beide keren een softreset gegeven. Resultaat:
Normale installatie:
Storage
In use: 6,23 MB

Altenatieve installatie:
Storage
In use: 4,61 MB

Het RAM geheugen is ook gedaald, ongeveer een halve MB.

Wat zou er bij de alternatieve installatie niet geïnstalleerd worden? Ik heb wel wat dingen voorbij zien komen, maar weet nog niet precies wat 't is.
Wellicht kunnen jullie dat ook proberen met je branded devices!

Mijn HTC TyTN II WWE
ROM version: 1.56.405.5
ROM date: 08/28/07
Radio version: 1.27.12.17 (inderdaad, deze heb ik geupdate)
Protocol version: 22.45.88.07H

Twee keer nagekeken, geen typefouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
Kassad schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:43:
[...]

Heb je de batterij er al langer dan 30 seconden uit gehad? Dat wil nog wel eens werken. Probeer anders een hard reset, het is vervelend maar het kan een oplossing zijn.
battery 5 min eruit had geen effect.

Na 2min de softkeys ingedrukt te hebben verschijnt er nog niets. Nadat de rode tekst is gekomen hangt hij volledig. Als ik de lader los haal gaat het gele ledje bv ook niet uit. of als ik de lader aan sluit merkt hij dat ook niet meer

Wat een drama:(

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ganzz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:59:
[...]

battery 5 min eruit had geen effect.

Na 2min de softkeys ingedrukt te hebben verschijnt er nog niets. Nadat de rode tekst is gekomen hangt hij volledig. Als ik de lader los haal gaat het gele ledje bv ook niet uit. of als ik de lader aan sluit merkt hij dat ook niet meer

Wat een drama:(
Je moet ook resetten terwijl je de softkeys ingedrukt houdt:

* Press and hold both soft keys
* Using a stylus, press and hold the soft reset button at the bottom of the phone
* Keep all three buttons pressed until the keypad lights turn off and then flash
* Release the soft reset button while still pressing the soft keys
* Let go of the two soft keys once the message "This operation will delete all your personal data, to manufacturer default" appears on screen
* Finally, press the green call button to perform the hard reset, or press other key to cancel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zeg er dan wel bij dat dat een hard-reset veroorzaakt... Als die 't niet weet is die z'n data kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
uiteraard ook de reset ingedrukt en weer los gelaten en de softkeys vasthouden...

Tja de data is al verloren ben ik bang...

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
CLB schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:37:
Zeg er dan wel bij dat dat een hard-reset veroorzaakt... Als die 't niet weet is die z'n data kwijt ;)
Waar. Aan de andere kant kan hij nu ook niet bij zijn data ;-) Maar je hebt gelijk.

Ganzz, een hard reset wiped je toestel, je bent al je data kwijt. Ik zou dit normaal niet zo maar aanraden maar op xda staat op de Kaiser sectie (nog) geen deel over opstartproblemen en de oplossingen van bijvoorbeeld de Hermes wezen naar IPL/SPL en herflashen van ROMs en dan ben je ook al je data kwijt, vandaar dat ik tot de hard reset kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kassad schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:37:
[...]

Je moet ook resetten terwijl je de softkeys ingedrukt houdt:

* Press and hold both soft keys
* Using a stylus, press and hold the soft reset button at the bottom of the phone
* Keep all three buttons pressed until the keypad lights turn off and then flash
* Release the soft reset button while still pressing the soft keys
* Let go of the two soft keys once the message "This operation will delete all your personal data, to manufacturer default" appears on screen
* Finally, press the green call button to perform the hard reset, or press other key to cancel
Heb dat toevallig een paar weken geleden gedaan en ik kreeg de vraag niet en na de reset krijg ik weer netjes het First Start scherm :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ganzz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:42:
uiteraard ook de reset ingedrukt en weer los gelaten en de softkeys vasthouden...

Tja de data is al verloren ben ik bang...
Maar het toestel hard reset dus niet? kan je wel in de boot-loader komen?

enter boot loader mode by pressing down the Power and Camera buttons simultaneously, and using the stylus at the same time to press the RESET button at the left side.

Je zou dan namelijk nog kunnen proberen om de ROM opnieuw te flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
lekker terugsturen voor een nieuwe voordat je gaat flashen, met flashen vervalt je garantie namelijk. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Imperium op 07-01-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Imperium schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:55:
lekker terugsturen voor een nieuwe voordat je gaat flashen, met flashen vervalt je garantie namelijk. ;)
Niet als je een officiële ROM kan flashen.

Die je hier kan vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Kassad op 07-01-2008 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
Je link werkt niet?

Ik ga even mijn telefoon halen en kijken of hij in de bootloader komt

Alvast bedankt allemaal

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ganzz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:05:
Je link werkt niet?

Ik ga even mijn telefoon halen en kijken of hij in de bootloader komt

Alvast bedankt allemaal
hij zou nu moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
welke moet ik pakken, de bovenste?

Ik kom iig in de bootloader

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Maaaarrrr!!!! voordat je gaat flashen moet je eerst HardSPL erop knallen! anders brick je je toestel en kan je hem gebruiken als onderzetter!

LEES!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=356895
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334679

deze moet je hebben aan het einde van de rit.

ftp://xda:xda@ftp.xda-dev...88.07_1.27.12.17_Ship.rar

[ Voor 62% gewijzigd door Imperium op 07-01-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
*edit niks gezegd

[ Voor 96% gewijzigd door Imperium op 07-01-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ganzz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:10:
welke moet ik pakken, de bovenste?

Ik kom iig in de bootloader
je hebt een NL Tytn II? In dat geval de bovenste.

Lees voor je begint deze thread door. Je kan hierin precies vinden hoe je een ROM flasht, let op, volg wel alle stappen, vooral Hard SPL is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Zoals je begrijpt is Hard SPL nogal belangrijk :-)

In deze thread wordt het stap voor stap uitgelegd.

Go Imperium! btw :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Kassad op 07-01-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
Transfer SSPL-KAIS.exe to your Kaiser

Hoe gaan we dat doen?

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Ganzz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:21:
Transfer SSPL-KAIS.exe to your Kaiser

Hoe gaan we dat doen?
volg mijn laatste post, die over Hard SPL.

[ Voor 4% gewijzigd door Kassad op 07-01-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Rowdy.nl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:35:
[...]

Key, als ik op de page van KaiserTweak kijk vind ik niks van 'bootlogo' (of uberhaupt iets met 'boot')...

Staat misschien niet op de site, maar in de 'applicatie' staat het iig wel :)
Skip bootlogo of iets in die geest.
[message=29382995,noline]Sir_Killalot schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:02[/
message]:

Maar ik zie liever het Windows bootscherm dan een KPN gifje :P

(En dat terwijl ik via Hi op hun netwerk zit. :+ verder gelukkig unbranded)
Ik zie een vermakelijk HTC logo'tje :p

[ Voor 41% gewijzigd door Ken. op 07-01-2008 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Is het wel zo dat er een Hard-SPL nodig is voor de laatst genoemde download? Het is een normaal .exe installatie bestand. Je hebt dus ook geen KaiserCustomRUU nodig.
.KeN. schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:56:
Ik zie een vermakelijk HTC logo'tje :p
Moi aussie!

[ Voor 33% gewijzigd door Mini Poeper op 08-01-2008 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit in de markt voor een Tytn2.
Nu heb ik de keuze tot een HTC of T-mobile branded voor een verscihl van rond de 60 euro.

Over het algemeen is mijn ervaring dat T-mobile erg traag is met het leveren van software updates. Zo kwam er na lange tijd pas een update voor mijn oude Mda Pro waar Messenger in zat. Ook ben ik bang dat T-mobile er veel zooi bijleverd zodat het geheugen standaard vrij vol is.

Mensen hier wat meer kijk op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Laatst online: 11-09 16:28

johnwoo

3S-GTE

Die zooi valt best mee, ze hebben zich dit keer niet compleet uitgeleefd op het toestel, d'r zitten maar enkele progjes op (virusscanner, zip-programma, adobe reader etc). Messenger niet maar die kun je gewoon installeren, daar is geen update voor nodig.
In ieder geval ben ik blij met m'n Vario3, voor het prijsverschil zeker. Bovendien lijkt de Vario3 wat compacter dankzij z'n lichtgrijze boven- en onderkant ;)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Viper® schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 07:42:
Nu heb ik de keuze tot een HTC of T-mobile branded voor een verscihl van rond de 60 euro.

Over het algemeen is mijn ervaring dat T-mobile erg traag is met het leveren van software updates. Zo kwam er na lange tijd pas een update voor mijn oude Mda Pro waar Messenger in zat. Ook ben ik bang dat T-mobile er veel zooi bijleverd zodat het geheugen standaard vrij vol is.

T-Mobile is inderdaad traag met software updates, maar zoals je een paar posts terug leest kun je elke ROM erop zetten die je wil...dus kun je op de T-Mobile versie gewoon de HTC ROM zetten...weer 60 euro bespaard..hehe...

Ik heb de T-Mobile versie en daar staat inderdaad wat extra software op, maar dat is niet hinderlijk afgezien van de virus scanner die ik er gelijk afgegooid heb!.....en de TytnII heeft behoorlijk wat geheugen wat echt niet zomaar vol is....mijn "oude" Compact III had daar maar de helft van en dat was inderdaad zomaar vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Rowdy.nl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:35:
[...]

Komt omdat de tweaks nu door iemand anders toegevoegd worden ;)

Hier staat de ZIP file: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=349009 (die met nikagl in de naam)

directe link voor de ingelogde mensen

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Killalot op 08-01-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
sinds gister is eindelijk mijn vodafone abonnement geactieveerd (HSDPA _/-\o_ ), Ik kan gewoon internetten enzo... Maar nu komt het probleem; ik geraak niet op http://live.vodafone.com, de site van Vodafone Live!.

Ik heb de Zorgeloos Internet Blox geactiveerd staan, dus in principe zou het gewoon moeten werken. Ik heb ook alles nog een keer handmatig ingesteld (hij had hem eerst zelf ingesteld) maar dat mocht ook niet helpen :(. Weet iemand of dit een probleem is met de HTC TyTN ll? Of vergeet ik nog iets te instellen/installeren (certificaat?)?

Ondertussen heb ik ook al een mail gestuurd naar de klantenservice, als ik van hun meer informatie krijg zal ik het ook hier plaatsen.

[ Voor 11% gewijzigd door ronaldlokers op 08-01-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 14:32

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb die firmware update geprobeerd, maar ik krijg een foutmelding (Device ID). Dus dat is/was wel jammer ...

Nu wil ik *eigenlijk* mijn Nederlandse TyTN II omzetten naar WWE. Weet er iemand "toevallig" of dit mogelijk is?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

rally schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:21:
Ik heb die firmware update geprobeerd, maar ik krijg een foutmelding (Device ID). Dus dat is/was wel jammer ...

Nu wil ik *eigenlijk* mijn Nederlandse TyTN II omzetten naar WWE. Weet er iemand "toevallig" of dit mogelijk is?
Ja, dat is mogelijk, maar wat je dus eigenlijk doet is de originele ROM installeren. Lees even hierboven waar je die vandaan kan halen en er staan ook twee links naar websites met een stappenplan die je exact moet volgen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 14:32

rally

Deyterra Consultancy

Thanks... Had over die post heen gelezen 8)7 |:(

Ga ik nu even "gezellig" naar kijken :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds vandaag ook een Vario3

Aardig toestel

wat me wel tegenvalt is dat als je de tekengrootte op klein op extra klein zet dat de tekst dan echt niet meer goed te lezen is.
Op de mda pro was dit dus perfect, maarja dat is dan die 640x480 die je mist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 14:48
Viper® schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 07:42:

Persoonlijk vind ik dat T-mobile een heel net toestel aflevert. Het design vind ik persoonlijk mooier. Het enige waar je je misschien aan zou kunnen storen is de tekst MDA T-Mobile en het WnW (web&walk logo), maar dan moet je toch best een zeikerd zijn :P De knoppen vind ik juist mooier dan op het origineel. Qua software valt het idd allemaal wel mee, en je kunt nog altijd kiezen om een andere ROM erop te flashen zoals uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knackje schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:42:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem. heb jij al een oplossing gevonden? Iemand anders die een oplossing heeft?
Ik heb ook hetzelfde probleem met de combinatie HTC TyTN2 en Parrot CK3100 carkit: Is iedere keer maar afwachten of het geluid via de speakers komt. Op Parrot forum: http://www.parrot.com/forums/english/viewtopic.php?id=5054 staan nu 2 "gekken" die 4.15d firmware van de CK3300 op hun CK3100 hebben gezet. Zij zijn er tevreden over. Lijkt mij nogal gedurft. Heeft iemand het ook al geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Laatst online: 08-09 17:51
Ik weet niet precies wat de mogelijkheden van Windows Mobile 6 zijn, dus is het misschien handig om hier even te vragen, aangezien ik de TyTN II binnenkort wil gaan kopen:

Kan de client van Last.FM ook gedraaid worden? Het lijkt me ontzettend gaaf als ik die gewoon kan draaien, met HSDPA :9~ Dan neem echt wel een volledig abonnement bij Last.FM.

Zit er nou trouwens standaard een versie van TomTom bij de TyTN II (neem 'm met een Vodafone abonnement)?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Bij de TyTN II zit Tom Tom gratis en voor niets bij + 1 map (weet niet of er alleen maar een subselectie qua mappen beschikbaar zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:34
heb net geprobeerd om gratis open source mappen voor nieuw zeeland te instaleren...

moet via Garmin. Nu heb ik garmin client geinstalleerd alleen wil ik via sendmap dan ook de mappen erop krijgen.. alleen dat lukt me dus niet raar genoeg..... iemand enig idee hoe dat zou kunnen werken?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
hardspl is te doen.
maar een keuze maken uit de verschillende radio roms, os roms, enz is een lastige klus.
mijn huidige status is:
Radioversie 1.27.12.11

wat raden jullie mij aan?
qua radio rom?
en mijn rom versie

?op zich ben ik wel tecreden maartoch.. toen ik dit met me vario deed kwamen er tal van verbeteringen boven water die overal ook goed in kaart gebracht waren. nu vin ik nergens een goed changelog en eenvoudige beschrijvingen :(

wie o wie?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
BtM909 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:51:
Bij de TyTN II zit Tom Tom gratis en voor niets bij + 1 map (weet niet of er alleen maar een subselectie qua mappen beschikbaar zijn :))
Er zit 1 stad bij die je moet kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caminada
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-03 16:26
Heb een probleem met TomTom icm met HTC TyTn ll.... Heb de bijgeleverde software van TomTom geïnstalleerd en de kaart van West-Europa gekocht. Daarnaast de flitslocaties van deze kaart gekocht en gebruik nu alleen de flitslocaties van Nederland.

Het probleem is nu dat eens in de ongeveer vijf minuten TomTom tijdens het navigeren als het ware bevriest. Het scherm slaat dan vast. Ongeveer 30-60 sec later pikt de software weer op en kan ik verder navigeren.

Heb echt al van alles geprobeert en tot op heden geen oplossing. TomTom support komt er voorlopig ook niet uit.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

remcoXP schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:34:
wat raden jullie mij aan?
qua radio rom?
en mijn rom versie
Ik heb zojuist (echt een uur geleden) de .17 radio geflashed, en deze is zeker beter. Verbindt veel sneller met het network. Ook data verbindt sneller. Heb er nog niet mee gebeld, maar naar het schijnt vinden de meeste .17 de beste op dit moment (.32 heeft wat problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Bij het flashen van je radio ROM moet je ook gebruik maken van HARD-spl toch?

edit: tenminste als je zoals mij een Vario III hebt ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Michel242186 op 08-01-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Ook als je die niet hebt is het slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is maandag wel een stuk duurder geworden bij gsmweb zie ik :o

Toch morgen maar eens naar de Vodafone shop, ze hadden me een aanbieding gedaan voor het 27,50 abbo + internet en dan 70 euro toestel, en dan na 8 maanden abbo downgraden naar 22,50 (zonder boete zelfs)

Maarja, heb ik zo'n toestel nodig :P , ik zou de agende functie denk ik wel de hele dag door gebruiken, dat is nogal bout bij m'n S55. En ik bel toch bijna niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:56:
Hij is maandag wel een stuk duurder geworden bij gsmweb zie ik :o

Toch morgen maar eens naar de Vodafone shop, ze hadden me een aanbieding gedaan voor het 27,50 abbo + internet en dan 70 euro toestel, en dan na 8 maanden abbo downgraden naar 22,50 (zonder boete zelfs)

Maarja, heb ik zo'n toestel nodig :P , ik zou de agende functie denk ik wel de hele dag door gebruiken, dat is nogal bout bij m'n S55. En ik bel toch bijna niet O-)
Heb dus net op tijd mijn bestelling gedaan bij gsmweb ;) . 27,50 abbo + internet en dan de TyTn2 gratis :9. Was het wachten op de Cruise meer dan zat :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 05:13 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.