HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Mini Poeper schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 07:21:
Is het wel zo dat er een Hard-SPL nodig is voor de laatst genoemde download? Het is een normaal .exe installatie bestand. Je hebt dus ook geen KaiserCustomRUU nodig.
Schop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik heb nu ook de 1.27.12.17 op mijn Vario 3 geknald...twas mijn eerste flash met dit apparaat..had op de compact 3 al menig flash gedaan, maar dit ging toch net ff wat anders.

Trouwens ik heb deze: http://forum.xda-develope...hp?p=1483665&postcount=24
Java client geinstalleerd en nu hoef ik niet bij elke nieuwe internet pagina te bevestigen bij OperaMini en draait OperaMini full screen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Weet iemand of die Orange Home/Today plugin (het orange home-scherm zoals op dat plaatje) ergens los te krijgen is? Vind hem mooi!
Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/5917-IMG9857s.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Tjado op 09-01-2008 09:25 . Reden: added picture ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Tjado schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:20:
Weet iemand of die Orange Home/Today plugin (het orange home-scherm zoals op dat plaatje) ergens los te krijgen is? Vind hem mooi!

[...]
Die is idd soepel!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastichelaar schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:59:
Voor de geïnteresseerden:

Doe maar niet
Heb je deze toevallig ook in een exe bestand?
Wil graag mijn Vario 3 omzetten naar de NL HTC versie.
Ik zou niet weten hoe ik met dit nbh bestand de Tytn moet flashen. :?
Uitleg mag ook.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 27-01-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:58:
[...]

Heb je deze toevallig ook in een exe bestand?
Wil graag mijn Vario 3 omzetten naar de NL HTC versie.
Ik zou niet weten hoe ik met dit nbh bestand de Tytn moet flashen. :?
Uitleg mag ook.
Heb je uberhaupt de stappenplannen gelezen die net na die post (die jij quote) zijn geplaatst?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:19:
[...]

Heb je uberhaupt de stappenplannen gelezen die net na die post (die jij quote) zijn geplaatst?
Maar gedeeltelijk kennelijk. 8)7
Heb de post van Imperium gemist met het rar bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Doe maar niet

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 27-01-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
ronaldlokers schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:35:
sinds gister is eindelijk mijn vodafone abonnement geactieveerd (HSDPA _/-\o_ ), Ik kan gewoon internetten enzo... Maar nu komt het probleem; ik geraak niet op http://live.vodafone.com, de site van Vodafone Live!.
Een soortgelijke vraag heb ik ook gesteld aan Klantenservice, zie hier het antwoord:

"De V1615 is gedeeltelijk geconfigureerd met Vodafone-software waardoor
het wel mogelijk is om Vodafone Live te openen. Het betreft hier echter
wel een beperkte versie (Business Live) zonder messenger en Mobile TV.
De MSN Live Messenger wordt dus helaas niet ondersteund op de TyTN II en
de V1615"

live.vodafone.com werkt dus blijkbaar niet op een unbrabded TyTN II...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ook hierbij heb je HardSPL nodig.

HardSPL is in feite een aanpassing van de bootloader (Tri-color scherm) om het flashen mogelijk te maken. Mocht de flash fout gaan dan kan dankzij HardSPL alsnog een andere ROM geflashed worden zonder dat je het apparaat weg kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Weet er iemand het verschil tussen een normale Sandisk 8GB MicroSD card en een 8GB Sandisk Micro-SDHC Card?

Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Geen verschil. SDHC staat voor High Capacity..

die andere 8 GB is ook HC. het is gewoon een techniek volgens mij

correct me if im wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
mawi schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:13:
[...]

Een soortgelijke vraag heb ik ook gesteld aan Klantenservice, zie hier het antwoord:

"De V1615 is gedeeltelijk geconfigureerd met Vodafone-software waardoor
het wel mogelijk is om Vodafone Live te openen. Het betreft hier echter
wel een beperkte versie (Business Live) zonder messenger en Mobile TV.
De MSN Live Messenger wordt dus helaas niet ondersteund op de TyTN II en
de V1615"

live.vodafone.com werkt dus blijkbaar niet op een unbrabded TyTN II...
Ik heb nog steeds geen reactie gehad, maar bij jouw bericht hebben ze het ook over MSN Live Messenger. Deze heb ik wel werkend gekregen (kan de link zo 1 2 3 niet meer vinden, kwam uit een ander draadje hier op het forum). Maar op de live site van vodafone zelf kom ik niet.

Nou weet ik niet of ik de live! site nou zo boeiend moet vinden, maar ik vind het nu wel krom dat ik de pda site van t-mobile gebruik ipv 1 van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Imperium schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:25:
Geen verschil. SDHC staat voor High Capacity..

die andere 8 GB is ook HC. het is gewoon een techniek volgens mij

correct me if im wrong..
Je hebt gelijk er is geen verschil. Er bestaan namelijk geen MicroSD (dus zonder HC) kaarten van 8Gb. De MicroSD standaard gaat maar tot 2 Gb. Alles daarboven (op enkele niet standaardconform fullsize SD kaarten na) is volgende SDHC kaarten.

Een belangrijke overweging bij het kiezen van de SDHC kaart is de klasse van de kaart. Deze geeft aan welke minimale doorvoersnelheid gegarandeerd wordt. De 8 Gb kaartjes zijn er (voor zover bij mij bekend) alleen in klasse 4. Dit houdt in dat ze 4 Mb/s garanderen. Bij klasse 6 is is 6 mb/s etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:56
Bartez schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 15:55:
Weet er iemand het verschil tussen een normale Sandisk 8GB MicroSD card en een 8GB Sandisk Micro-SDHC Card?

Wat raden jullie aan?
Als ze allebei minmaal Class 4 zijn maakt het niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:39
Nou ik ben eindelijk van mijn oude contract bijna af en ben nu weer aan het zoeken voor een nieuwe. Nu wil ik weer is een telefoon waar ik normaal op kan internetten (heb nu Nokia 5500 en is toch niet echt geschikt daarvoor).Na deze nacht tot 8uur 's nachts/'s ochtends door te zijn gegaan met leuk abootje zoeken zat ik met een dillemma. Ik had T-Mobile en als ik verlengde met Flex 20 voor 1 jaar en PIT erbij en 1 maand gratis abo koste hij mij 190eu (totaal met alle abo/toestel/inet kosten 530), was best aantrekkelijk maar vind die T-Mobile versie onogelijk zowel software als behuizing en bij T-Mobile heb je niks aan HSDPA.
Nu ben ik ook naar een Vodafone shop gegaan en kon ik voor 190eu een V1615 meekrijgen met Basis €27,50 met 3 maanden korting en internet erbij. Totaal kwam ik iig uit op 590eu. Goedkoopste HTC versie met zelfde VF abo met internet kwam ik rond de €700,- uit.

Die €110,- vind ik nogal wat verschil maar probleem is dat Vodafone maar 1 jaar garantie geeft en branded is maar tot hoever is dat doorgezet? (iig logo'tjes op behuizing), ik kan namelijk nergens echt vinden wat er allemaal anders aan is.

Maar is het het waard om voor unbranded te gaan voor €110,- extra denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
BEDANKT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 jaar 27,50 + internet blox?

Dan moet je afdingen naar 70 bijbetalen, ze hapten meteen bij mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Nee alle abo's die ik noem zijn 1 jaar.
2 jaar is tegenwoordig over het algemeen niet echt veel voordeliger meer en vind het wle lekker dat ik na een jaar er niet meer aan vast zit.

[ Voor 64% gewijzigd door XoReP op 09-01-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

XoReP schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 17:06:
Nou ik ben eindelijk van mijn oude contract bijna af en ben nu weer aan het zoeken voor een nieuwe. Nu wil ik weer is een telefoon waar ik normaal op kan internetten (heb nu Nokia 5500 en is toch niet echt geschikt daarvoor).Na deze nacht tot 8uur 's nachts/'s ochtends door te zijn gegaan met leuk abootje zoeken zat ik met een dillemma. Ik had T-Mobile en als ik verlengde met Flex 20 voor 1 jaar en PIT erbij en 1 maand gratis abo koste hij mij 190eu (totaal met alle abo/toestel/inet kosten 530), was best aantrekkelijk maar vind die T-Mobile versie onogelijk zowel software als behuizing en bij T-Mobile heb je niks aan HSDPA.
Nu ben ik ook naar een Vodafone shop gegaan en kon ik voor 190eu een V1615 meekrijgen met Basis €27,50 met 3 maanden korting en internet erbij. Totaal kwam ik iig uit op 590eu. Goedkoopste HTC versie met zelfde VF abo met internet kwam ik rond de €700,- uit.

Die €110,- vind ik nogal wat verschil maar probleem is dat Vodafone maar 1 jaar garantie geeft en branded is maar tot hoever is dat doorgezet? (iig logo'tjes op behuizing), ik kan namelijk nergens echt vinden wat er allemaal anders aan is.

Maar is het het waard om voor unbranded te gaan voor €110,- extra denken jullie?
Euh, dat moet volgensmij 2 jaar zijn

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Tjado schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:20:

[...]
http://forum.xda-develope...hlight=orange+home+plugin

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Imperium schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:30:
[...]

Ook hierbij heb je HardSPL nodig.

HardSPL is in feite een aanpassing van de bootloader (Tri-color scherm) om het flashen mogelijk te maken. Mocht de flash fout gaan dan kan dankzij HardSPL alsnog een andere ROM geflashed worden zonder dat je het apparaat weg kan gooien.
Ik heb namelijk ook nog een Qtek S200 en deze heb weleens geflashed, echter ook zonder HardSPL.
Wat ik begrijp is dat het bij de TyTN II noodzakelijk is. De vraag voor was tevens of het kwaad kan dat de device HardSPL'ed is wanneer er een officiële ROM op komt; bijv. als HTC een update uitbrengt, want zij gaan er van uit dat het toestel niet HardSPL'ed is.

Mijn PPC heb ik trouwens twee weken geleden HardSPL'ed; heb een andere RadioRom (1.27.1.2.11 -> 1.27.12.17) op geflashed.

Dan nog het volgende:
Ik ben eens bezig geweest met Alex' Cooking Kit (-klik-). Dit heeft hij makkelijk opgezet met een handige uitleg erbij. Wat ik mij echter nog afvraag; wat zit er allemaal in de standaard HTC ROM?

De ROM die ik nu heb bevalt mij eigenlijk vrij goed, ik wil alleen wat dingen weghalen en wat testen met de pagepool. Ik ben alleen bang dat ik onmisbare dingen vergeet te selecteren waardoor m'n toestel niet naar behoren functioneert. Ik weet wel dat ik zo een andere gebakken heb, maar toch...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb 2 simpele vraagjes en toch kan ik ze niet goed vinden:
- Is de HTC TyTN II zilverkleurig of zwart.. Bij Orange zag ik vandaag de zwarte en die vond ik niet mooi qua kleuren terwijl ik de MDA Vario III qua kleur (zilver) best wel chique'jes vond.. Dus iemand?
- Hoe werkt dat tilting slide-mechanisme? Heb vandaag wat dummy's geprobeerd en dat was echt werkelijk zo lam als de pest allemaal.. Zijn natuurlijk dummy's maar hoe bevalt 't bij de echte toestellen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
CLB schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:04:
Ik heb 2 simpele vraagjes en toch kan ik ze niet goed vinden:
- Is de HTC TyTN II zilverkleurig of zwart.. Bij Orange zag ik vandaag de zwarte en die vond ik niet mooi qua kleuren terwijl ik de MDA Vario III qua kleur (zilver) best wel chique'jes vond.. Dus iemand?
- Hoe werkt dat tilting slide-mechanisme? Heb vandaag wat dummy's geprobeerd en dat was echt werkelijk zo lam als de pest allemaal.. Zijn natuurlijk dummy's maar hoe bevalt 't bij de echte toestellen?
- Je vindt die zilveren (T-Mobile Vario III) chiquer? :S Ik vind de HTC TyTN II juist chiquer, mooie combi dat zwart en titanium-achtige kleurtje.
- Dat sliding mechanisme werkt erg naar behoren, weet niet hoe de dummy's zijn maar bij prima.
Het is wel zaak om er voorzichtig mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mini Poeper schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:34:
- Je vindt die zilveren (T-Mobile Vario III) chiquer? :S
Dat zei ik ja... raar heh een andere mening dan die van jou ;)
Ik vind de HTC TyTN II juist chiquer, mooie combi dat zwart en titanium-achtige kleurtje.
Deze kleuren heb jij?
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/HTC-TyTN-II-2-07.jpg
Bij die Orange TyTN II stond namelijk ook specifiek 'black' dus misschien was die anders.. :S
- Dat sliding mechanisme werkt erg naar behoren,
weet niet hoe de dummy's zijn maar bij prima.Het is wel zaak om er voorzichtig mee om te gaan.
Dankje :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
CLB schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:43:
Dat zei ik ja... raar heh een andere mening dan die van jou ;)
Nee, is menselijk... ;)
Vind alleen dat T-Mobile meuk erop niet mooi, want op zich is dat zilver best mooi.
Deze kleuren heb jij?
[afbeelding]
Bij die Orange TyTN II stond namelijk ook specifiek 'black' dus misschien was die anders.. :S
Ja, die hen ik en Orange gebruikt deze ook (een vriend van me heeft een Orange versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mini Poeper schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 19:54:
Vind alleen dat T-Mobile meuk erop niet mooi, want op zich is dat zilver best mooi.
Ik koop ook zeker geen T-mobile versie.. Al die onzin erop is idd niet aan mij besteed :)
Ja, die hen ik en Orange gebruikt deze ook (een vriend van me heeft een Orange versie).
Hmmm okay.. Ga ik is vragen in de KPN winkel waar ik mensen ken om 'n echte TyTN te zien! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
bartgrefte schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:13:
[...]

Euh, dat moet volgensmij 2 jaar zijn
Zou je inderdaad wel verwachten. Maar vond het ook ergens op de site en had ook nagevraagd bij de zakelijk verkoop afdeling. GSMWEB had ik ook gebeld en die beweerden dat ze wel bij zeg maar Qtek NL vandaan kwamen maar dat zij een afspraak hadden dat er maar 1 jaar garantie opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelfde zwarte Vodafone 1615v nog mooier dan de 'normale' HTC TyTn II, ik vind dat grijs/zilver niet echt mooi. Ook vraag ik me af of dat zilverkleurtje niet alleen een toplaag is. Ik heb liever dat iets door en door dezelfde kleur heeft, dan heb je minder last van krassen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben Joep en ik ben nieuw hier...en een mega n00b op het gebied van computers en telefoons enz :D!
Maar ik heb vandaag eindelijk de HTC TyTN II binnen gekregen :)! En nou zag ik vanmiddag een filmpje op internet, dat iemand zo ronddraaide cubus op zn TyTN had...en dat wil ik ook!
Na veel zoeken en zoeken, ben ik hier terecht gekomen! Ik heb dit topic al een beetje zitten doorlezen...maar 46 pagina's is erg veel...en 6 delen ook :P!
Ik ben er al achter dat die cubus touchflo cube heet...en dat ik om dat op mn TyTN te krijgen, Dutty's 7 RTM ROM nodig heb! Maar hoe ik daar aan kom??? En hoe ik dat op mn TyTN krijg????
Hopelijk is er hier iemand die mij daarmee kan helpen!
Bij voorbaat dank!

Mvg Joep

EDIT: ok...maybe ben ik een beetje lui...heb volgens mij al 1 ding gevonden wat ik moest hebben, namelijk deze link:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355524

Hier kan ik die Dutty's RTM ROM krijgen toch?? Nou heb ik alleen nog iemand nodig die mij kan vertellen hoe ik dat op mn TyTN moet installeren?? Alvast bedankt!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
Als je een paar posts terug leest weet je precies hoe het moet...je hebt Hard-SPL nodig ook te vinden op dat forum..

De Cube is wel grappig, maar in de praktijk gebruikte ik hem nooit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Sorry, je bent idd een n00b... ;)
Een ROM flashen is wel even iets anders dan gewoon een programma'tje op je PPC installeren. Een ROM is zeg maar het pakketje Windows met benodigde drivers en programma's.
Ik zou eerst maar eens jezelf vooral inlezen in deze materie en beginnen met gewoon programma's erop te zetten.

Er zijn er al genoeg geweest die hun dure apparaatje zagen veranderen in een waardeloze baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook idd een n00b, dat klopt....maar is het erg om een n00b te helpen dan? Als iemand mij stap voor stap uitlegt hoe het moet, kan er toch weinig fout gaan?

Klopt het dat ik deze stappen moet volgen?:

1- Connect Kaiser to computer using USB cable
2- Make sure ActiveSync icon is GREEN
3- RUN kaiser-hardSPL.exe on Computer (PC)
4- Follow instructions on screen

En daarna Kaiser_RUU.exe uitvoeren op deze manier?:

1: CID-unlock your device by following the instructions at pof's HTC Kaiser Hard-SPL v1 - CID Unlock & Flash any ROM to your device (4 free)-thread
This needs to be done just once per device.
Additionally you may check persianowns Kaiser HardSPL Walkthrough Video.
If you are running in a white screen running HardSPL, please read this thread.

2: Search this forum for the ROM, you like to flash. Then download and, if needed, extract it.

3. Check, if your Radio-ROM matches the new ROM. If you don't find any information in the ROM's thread don't mind. You can update your Radio ROM later if you gain any problems.

4. Make sure, your devices battery status is NOT LESS than 50%.

5. Connect your device to your computer and wait until activesync/Windows Mobile Device Center recognizes it

6. Last chance to synchronize and/or backup files. All files and databases will be deleted after performing the next step!
(Optional: If you want to save your text messages and/or eMails, use a tool like DotFred's PIM Backup.)

7. Execute the .exe file you downloaded with the ROM.

8. Follow the instructions and DO NOT disconnect your device until flashing is finished.

9. Disconnect your device from your computer.

10. You need to delete the old activesync/Windows Mobile Device Center partnership, because it thinks, your device is not the same as before... and it is right ^^. Deleting an old partnership is only possible, if the device is not connected.
(Optional) If you want to change the name of your device, do that now by clicking Start > Settings > System > About > Device ID. Enter the new name of your device and click on Ok.

11. Connect your device to your computer, create a new partnership and synchronize. Then configure your device to your needs and if needed install additional software.

Kan er dan veel fout gaan als ik dat zo doe?? En wat ALS er iets fout gaat?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:18:
Ik ben ook idd een n00b, dat klopt....maar is het erg om een n00b te helpen dan? Als iemand mij stap voor stap uitlegt hoe het moet, kan er toch weinig fout gaan?

Klopt het dat ik deze stappen moet volgen?:

1- Connect Kaiser to computer using USB cable
2- Make sure ActiveSync icon is GREEN
3- RUN kaiser-hardSPL.exe on Computer (PC)
4- Follow instructions on screen

En daarna Kaiser_RUU.exe uitvoeren een ook weer de instructies volgen...?

Kan er dan veel fout gaan als ik dat zo doe?? En wat ALS er iets fout gaat?
We willen je best helpen, maar je mag zelf ook wel iets moeite doen om het te vinden....en warempel je hebt het gevonden...als je alle instructies goed opvolgd kan er niks misgaan...gaat
er wel iets fout dan heb je een dure baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry, ik ben misschien idd een beetje lui ;)!

Maar ik heb mn vorige post nog ge-edit, kan je kijken of al die stappen kloppen?

Als ik al die stappen precies volg....hoe groot is dan de kans dat ik met een dure baksteen zit??

En mocht er idd iets fout gaan....kan ik de telefoon dan nog herstellen???

Al met al...kan ik dit als n00b doen....of kan ik beter die hele touchflo cube uit mn hoofd zetten??

Iig bedankt voor de reacties en de hulp!

Mvg Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:33:
Ja sorry, ik ben misschien idd een beetje lui ;)!

Maar ik heb mn vorige post nog ge-edit, kan je kijken of al die stappen kloppen?

Als ik al die stappen precies volg....hoe groot is dan de kans dat ik met een dure baksteen zit??

En mocht er idd iets fout gaan....kan ik de telefoon dan nog herstellen???

Al met al...kan ik dit als n00b doen....of kan ik beter die hele touchflo cube uit mn hoofd zetten??

Iig bedankt voor de reacties en de hulp!

Mvg Joep
Lezen leze en lezen...
En ja gaat het fout, dan gaat het goed fout (chaostheorie)
Bouw je vaardigheden mbt WM toestellen op door eerst de simpelere dingen te doen.

Denk eraan dat andere ROM's niet altijd zaligmakend zijn (en die Cube al helemaal niet IMHO).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok...ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen en er wat meer over lezen!

Heb ook al van andere gehoord dat die cube toch beetje tegen valt...dat men m helemaal niet vaak gebruikt!

Maar eerst simpelere dingen doen zeg je, wat bedoel je daarmee? Misschien bedoel je wat ik eigenlijk nog wilde gaan vragen....kan ik wel makkelijk andere thema's installeren? Of is dit ook moeilijk werk? Als dit wel iets is wat een n00b als ik zou kunne, zou iemand me dan opweg kunnen helpen met een paar links waar ik mooie thema's kan vinden? Alvast bedankt!

Mvg Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:26
misschien handig om in de volgende startpost alle links en nuttige info op te nemen.

er worden vragen soms zo vraag gesteld dat de essentie verloren gaat en nieuwe dingen ondergesneeuwd worden met oude info.

er is zoveel goede info, mini tutors, en er zijn zoveel goede links gepost dat de TS een info bijbel kan worden :)

ik heb nu geflasht van .11 naar .17 en ik zal uitgebreid verslag doen.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
ook heb ik een 2800mha batterij besteld welke ik uitvoerig zal testen en bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
remcoXP schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:59:
ook heb ik een 2800mha batterij besteld welke ik uitvoerig zal testen en bespreken.
Heeft deze gewoon hetzelfde formaat als de orginele??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:55:
Ok...ik ga er eerst maar eens een nachtje over slapen en er wat meer over lezen!

Heb ook al van andere gehoord dat die cube toch beetje tegen valt...dat men m helemaal niet vaak gebruikt!

Maar eerst simpelere dingen doen zeg je, wat bedoel je daarmee? Misschien bedoel je wat ik eigenlijk nog wilde gaan vragen....kan ik wel makkelijk andere thema's installeren? Of is dit ook moeilijk werk? Als dit wel iets is wat een n00b als ik zou kunne, zou iemand me dan opweg kunnen helpen met een paar links waar ik mooie thema's kan vinden? Alvast bedankt!

Mvg Joep
Probeer de touch-commander eens (te vinden op www.touch-commander.com). Dat is een commerciele variant van de cube. naar mijn mening werkt die beter dat de echte cube. Er zitten dan wel minder mooie animaties in maar daar staat tegenover dat alles te configureren is.
Kosten zijn $15,- maar dat is het imo wel waard. Touch commander is namelijk wel als programma te installeren. Twijfel je dan kun je hem 15 dagen als trial draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
pffff ik probeer deel 5 nog bij te houden, zie ik dat deel 6 al op 46 staat.... kunnen we de onzinnige en dubbele vragen niet verwijderen?? (zoals mijn post hier :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje deddiekoel! Ga het eens proberen!

Thema's installeren is me ook al gelukt! Zijn er nog andere simpele dingen voor een n00b als ik te doen?? Thnx anyway!

Joep

EDIT: kan die touch commander niet installeren omdat er een nieuwere versie van NETCF geïnstalleerd is en deze verwijderd moet worden...leek me niet verstandig...maja...ik ben een n00b ;)! Heb het dus maar geannuleerd...

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
remcoXP schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 22:57:
ik heb nu geflasht van .11 naar .17 en ik zal uitgebreid verslag doen.
Heb ik ook gedaan, maar kun jij er uitgebreid verslag over doen?
Merk je zoveel verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even korte melding, kwam hier vorige week met een vraag over streaming radio dat dat niet werkte thuis via gprs/hsdpa. Ik heb bij verbindinginstellingen van gprs bij proxyserver het volgende uitgevinkt: dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met het internet. Nu werkt het weer tevens als live messenger. (vodafone v1615)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:19:
Dankje deddiekoel! Ga het eens proberen!

Thema's installeren is me ook al gelukt! Zijn er nog andere simpele dingen voor een n00b als ik te doen?? Thnx anyway!

Joep

EDIT: kan die touch commander niet installeren omdat er een nieuwere versie van NETCF geïnstalleerd is en deze verwijderd moet worden...leek me niet verstandig...maja...ik ben een n00b ;)! Heb het dus maar geannuleerd...
Je had gewoon door kunnen gaan. De tytn II is redelijk up to date kwa software betreft en heeft dus inderdaad een nieuwere versie (of aangepaste) netcf ( .NET framework 2.0 ), deze werkt prima met alle programmas die ervoor geprogrammeerd zijn.

Mijn advies is eerst eens alle mogelijkheden van het apparaat zelf ontdekken voordat je je hele apparaat volstouwt met allerhande software die eventueel handig kan zijn voordat je weet wat het apparaat allemaal al kan. Het today scherm van HTC is al redelijk eenvoudig gemaakt en heeft veel mogelijkheden.

Zowiezo zie ik hier veel mensen die het apparaat hebben gekocht voor alle leuke features, en ze zien alleen maar meer nieuwe features in nieuwe applicaties en roms op internet zonder dat ze goed bekijken wat er allemaal al op staat en hoe je dat gebruikt!
Alle software op internet is niet zaligmakend, HTC heeft al een goede voorselectie gemaakt.

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Michel242186 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:07:
[...]

Volgens mij steekt ie iets uit :)
Deddiekoel schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:10:
[...]

Probeer de touch-commander eens (te vinden op www.touch-commander.com). Dat is een commerciele variant van de cube. naar mijn mening werkt die beter dat de echte cube. Er zitten dan wel minder mooie animaties in maar daar staat tegenover dat alles te configureren is.
Kosten zijn $15,- maar dat is het imo wel waard. Touch commander is namelijk wel als programma te installeren. Twijfel je dan kun je hem 15 dagen als trial draaien!
Dat ze daar 15! dollar voor durven te vragen :')

Kan je er nog beter PointUI Home (gratis) opzetten.

video: http://youtube.com/watch?v=qRw1T-N5dic

[ Voor 63% gewijzigd door Sir_Killalot op 10-01-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:49:
Even korte melding, kwam hier vorige week met een vraag over streaming radio dat dat niet werkte thuis via gprs/hsdpa. Ik heb bij verbindinginstellingen van gprs bij proxyserver het volgende uitgevinkt: dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met het internet. Nu werkt het weer tevens als live messenger. (vodafone v1615)
Ik lees dat jij een v1615 heb, maar kun jij misschien vertellen wat ze 'branded' eraan gemaakt hebben tov. de HTC versie? En heb je inderdaad maar 1 jaar garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:48
Ik krijg het niet voor elkaar om een HSDPA verbinding te maken. Provider is T-Mobile en ik heb zo'n PIT abbo. Ik las dat de pingtijden beter zijn van HSDPA dan 3G. Ik heb kaisertweak en HSDPA op enabled gezet. Ook in het instellingenmenu staat er een icoon dat HSDPA heet en daar staat het gewoon op enabled. Ik heb al een paar radio roms geprobeerd, maar dat hielp niet. Wat zou dit kunnen zijn? Mijn SIM kaart is wel al wat jaartjes oud trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
3G = HSDPA...

en een nieuwe SIM aanvragen. je moet een USIM hebben.

[ Voor 69% gewijzigd door Imperium op 10-01-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Imperium schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:15:
3G = HSDPA...

en een nieuwe SIM aanvragen. je moet een USIM hebben.
Misschien begrijp ik het niet goed, maar waarom hebben sommigen dan wel een H icoontje wanneer ze verbinding maken, ipv 3G? En als 3G dan ook echt HSDPA is, waarom zou ik dan nog zo'n USIM moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
H icoontje is als je download. 3G is als je idle bent. en zonder USIM kan je geen verbinding maken met HSDPA/3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
HSDPA is een uitbreiding op 3G.

HSDPA apparatuur moet wel aanwezig zijn bij de antenne waar je verbinding mee hebt, anders heb je gewoon 3G wat weer langzamer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Volgens mij is HSDPA niet in heel NL beschikbaar als je T-Mobile hebt, een andere user van GoT krijgt ook alleen maar UMTS aan de gang :)

[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Killalot op 10-01-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 14:35
benchMarc schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:17:
[...]

Misschien begrijp ik het niet goed, maar waarom hebben sommigen dan wel een H icoontje wanneer ze verbinding maken, ipv 3G? En als 3G dan ook echt HSDPA is, waarom zou ik dan nog zo'n USIM moeten hebben?
3G=UMTS
3.5G=HSD/UPA=H

Wanneer je dus 3G in beeld hebt ben je op het UMTS netwerk aangesloten. T-mobile geeft geen HSDPA toegang aan PIT(+) leden, alleen UMTS toegang. Bij T-mobile heb je overigens geen aparte USIM nodig, althans de SIM die ik al jaren heb, werkt normaal.

lol, de GoTertjes zijn zo te zien blij dat het forum weer werkt, wat zijn we scherp allemaal zeg :-D

[ Voor 17% gewijzigd door Kassad op 10-01-2008 12:23 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
benchMarc schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:08:
Ik krijg het niet voor elkaar om een HSDPA verbinding te maken. Provider is T-Mobile en ik heb zo'n PIT abbo. Ik las dat de pingtijden beter zijn van HSDPA dan 3G. Ik heb kaisertweak en HSDPA op enabled gezet. Ook in het instellingenmenu staat er een icoon dat HSDPA heet en daar staat het gewoon op enabled. Ik heb al een paar radio roms geprobeerd, maar dat hielp niet. Wat zou dit kunnen zijn? Mijn SIM kaart is wel al wat jaartjes oud trouwens.
Je kan als PIT gebruiker niet op HSDPA, tenminste ik kon nooit op HSDPA met T-mobile / PIT. Ik heb nu sinds deze week Vodafone en daar kom ik wel mee op HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn Vario 3 GPS is waarschijnlijk defect.

Een hard-reset gedaan, TomTom 6.032 geinstalleerd.
Bij de interne gps ontvanger gaat het icoontje wel draaien maar hij ontvangt helemaal niks.
Ook het draaien van quickgps maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Even een vraagje;
Als ik een sms heb verzonden, krijg ik een aantal seconden later een bericht dat mijn sms is verzonden, bij deze melding zit een piepje. Nu wil ik niet dat mijn tel op dat moment een piepje geeft, maar dat hij even trilt. Het geluid uitzetten lukt me wel, maar dat is dus niet wat ik zoek. Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de allblack theme op mijn TyTN gezet. Maar nu is mijn dialer pad nog wel standaard grijs. Zijn daar ook verschillende themes voor te krijgen?

En de achtergrondkleur van je programmalijst. Is dat ook te wijzigen naar bijvoorbeeld lichtgrijs ipv het wit wat het nu is (beetje erg fel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:00:
[...]

Ik lees dat jij een v1615 heb, maar kun jij misschien vertellen wat ze 'branded' eraan gemaakt hebben tov. de HTC versie? En heb je inderdaad maar 1 jaar garantie?
Om eerlijk te zijn weet ik niet daadwerkelijk de verschillen met een gewoon tytn 2, wat ik i.i.g. heb wat ik direct aan vodafone kan afleiden is:

Vodafone opstartscherm
Vodafone logo'tje achterkant.
Geen windows live messenger erop.

Garantie moet ik nog even navragen bij vodafone.

Voor de rest ben ik nog niet echt dingen tegen gekomen die anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:22:
[...]

Je kan als PIT gebruiker niet op HSDPA, tenminste ik kon nooit op HSDPA met T-mobile / PIT. Ik heb nu sinds deze week Vodafone en daar kom ik wel mee op HSDPA.
In Duitsland heb ik voor het eerst een Htje gehad op mijn toestel, gewoon standaard T-mobile Rom en SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:01:
[...]

In Duitsland heb ik voor het eerst een Htje gehad op mijn toestel, gewoon standaard T-mobile Rom en SIM.
Duitsland is buitenland en valt dus niet binnen PIT, daarom zal je daar wel toegang krijgen tot HSDPA. Maar daar betaal je dan ook voor omdat het niet binnen je PIT valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt maar daarmee bevestig ik dus dat er met de tytn geen aparte instellingen nodig zijn om het aan de praat kijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, blijkbaar ligt xda eruit?
Had een topic openstaan over de videodrivers van de TyTn II alleen kan nu helemaal niet meer op die site komen...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
XDA is idd kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb met mijn Vario III en Ben SIM (yep, al zo lang klant :P) voordat ik overstapte naar PIT wel regelmatig de H voorbij zien komen. Nu met PIT alleen nog 3G.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
BoomSmurf schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 22:55:
[...]

Ik heb zojuist (echt een uur geleden) de .17 radio geflashed, en deze is zeker beter. Verbindt veel sneller met het network. Ook data verbindt sneller. Heb er nog niet mee gebeld, maar naar het schijnt vinden de meeste .17 de beste op dit moment (.32 heeft wat problemen)
wat voor problemen zijn er met .32?

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Kassad schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 12:21:
[...]

3G=UMTS
3.5G=HSD/UPA=H

Wanneer je dus 3G in beeld hebt ben je op het UMTS netwerk aangesloten. T-mobile geeft geen HSDPA toegang aan PIT(+) leden, alleen UMTS toegang. Bij T-mobile heb je overigens geen aparte USIM nodig, althans de SIM die ik al jaren heb, werkt normaal.

lol, de GoTertjes zijn zo te zien blij dat het forum weer werkt, wat zijn we scherp allemaal zeg :-D
Duidelijk :) Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
Maar als je met UMTS verbonden bent, moet er ook een U-tje boven in je taakbalk staan toch???
bij mij staat er een G-tje en als ik erop klik staat er "T-Mobile Internet (GPRS, 3G) dus ben ik niet verbonden met UMTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

beste tweakers,

ik heb ook enkele maanden de tytn2, nu valt me echter op dat het zilver paneeltje op de voorkant van de tytn2 niet echt vast zit maar enkele milimeters beweegt. De functionaliteit is er nog en alles toetsen werken, enkel het beweegt. Is dit een punt om support op te krijgen, of is dit bij jullie ook zo, of kan je dat zelf vast zetten of is het bij design?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En nu weer online :)
Nog niks nieuws over de video drivers...

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 10-01-2008 17:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
Michel242186 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:07:
[...]

jah en iets zwaarder maar wel ipv 1250 2800mha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
is er een progie waar je kunt zien hoe snel je batterij gaat en hoeveel uur ipv procenten je nog hebt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij het opstarten mijn tytn2 wil opstarten blijft hij hangen bij het opstart scherm van Windows mobile.
soft reset helpt niet.
iemand andere oplossing zonder de harde reset svp

er is niets gebeurd met toestel alleen is hij uitgezet toen enkele progjes actief waren.

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 11-01-2008 09:03 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
wiljums schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 15:42:
[...]

wat voor problemen zijn er met .32?
Lijkt me stug dat de 32 niet goed is. Mijn toestel is bijna weer een maand geleden terug gekomen van reparatie. Ze hebben meteen de radio rom geupdate naar .32. Kwam van versie .11 (shipped).

Op het XDA forum werd uitgelegd wat deze types betekenen. De nieuwe radio roms hebben zelf geen nieuwe features maar elke radio rom heeft is speciaal voor een bepaalde regio. Het enige verschil zit hem in de absortion rate.
Well, guys, I think I got the answer about these numbers.

Radio version 1.27.12.32 is not a fake and it's not a 1.27.12.17 or a 1.27.12.29.

In fact, HTC, makes different models DEPENDING on the Country where the device will be sold taking in consideration the "specific absorbtion rate" limits for the Country and Carrier requirements.

I had a very nice guy from HTC technical service today (sorry, I forgot to write down his name) and he explained this to me: There're no technical improvements between .17, .29, .32, the only difference is the Country (France, NL, Russia respectively) regarding the "specific absorbtion rate" Country/Carrier.

He also said .09 and .11 versions have been improved with .17 but the major differences concern again the "specific absorbtion rate" and therefore the battery life improvements.

Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Sir_Killalot schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 11:06:
Dat ze daar 15! dollar voor durven te vragen :')

Kan je er nog beter PointUI Home (gratis) opzetten.

video: http://youtube.com/watch?v=qRw1T-N5dic
Dat ziet er erg tof uit!

Alleen ben ik dan bang dat ik het niet meer terug kan zetten naar wat ik nu heb. (gewoon standaard HTC home)
En ik denk dat als ik de slide open doe, dat hij dan onderste boven is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Movinghead schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:04:
beste tweakers,

ik heb ook enkele maanden de tytn2, nu valt me echter op dat het zilver paneeltje op de voorkant van de tytn2 niet echt vast zit maar enkele milimeters beweegt. De functionaliteit is er nog en alles toetsen werken, enkel het beweegt. Is dit een punt om support op te krijgen, of is dit bij jullie ook zo, of kan je dat zelf vast zetten of is het bij design?
Ik heb het ook, viel me meteen al op dat ik het toestel voor het eerst gebruikte...
Het zijn slechts 1 of 2 millimeters, niet storend en niks aan te doen, denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb even alles een beetje door gelezen, aangezien ik ook graag Cube op mijn TyTn2 wil.
Alleen waar kan ik die Dutty Rom downloaden en hoe installeer je zoiets?

Zou handig zijn als er een stappen plan ergens is, graag in het Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Qunix schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:31:
[...]

Dat ziet er erg tof uit!

Alleen ben ik dan bang dat ik het niet meer terug kan zetten naar wat ik nu heb. (gewoon standaard HTC home)
En ik denk dat als ik de slide open doe, dat hij dan onderste boven is :')
Op hun forum staat een guide hoe je het er weer goed af kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jieve schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 23:12:
Ik heb even alles een beetje door gelezen, aangezien ik ook graag Cube op mijn TyTn2 wil.
Alleen waar kan ik die Dutty Rom downloaden en hoe installeer je zoiets?

Zou handig zijn als er een stappen plan ergens is, graag in het Nederlands...
De link is hier zelfs vandaag nog gepost..
Waarom wil je echter je hele rom updaten voor de cube :?
Download gewoon de cab-file (google.. maar waarschijnlijk gewoon de vinden @ xda),installeer die, en klaar ben je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Werkt niet goed op de Kaiser (iig niet toen ik het probeerde eind september toen ik hem kreeg...), random crashes, screen corruption, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

In oktober deed 'ie het bij mij prima.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik 'm dezelfde dag alweer had verwijderd.

Ik heb na al die cube-fanaten hier het ook maar eens geïnstalleerd op mijn titaan.
De cube komt gewoon tevoorschijn en draait etc, maar geen enkele shortcut doet het :?
Ik kan klikken tot ik een ons weeg, maar er gebeurt helemaal niets

(Heb de aangepaste flash-lite versie van xda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Mijn telefoon werkt weer.

Ik had eerder gepost dat die gecrasht was in windows en daarna alleen opstarten en smartmobile toont.

Softreset hielp niet en hardreset werkte niet... omdat...

je daarvoor niet de softkeys van het tobo moet gebruiken maar die op de voorkant net onder het scherm. Wel stom dat ik daar niet aan heb gedacht... 8)7 :X

Maar hij draait weer prima en doet het beter als ooit tevoren _/-\o_ :D

[www.ganzz.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
.KeN. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 02:00:
[...]

De link is hier zelfs vandaag nog gepost..
Waarom wil je echter je hele rom updaten voor de cube :?
Download gewoon de cab-file (google.. maar waarschijnlijk gewoon de vinden @ xda),installeer die, en klaar ben je.
Ja dat is waar...
Ik ga even zoeken en kijken hoe het werkt :P

Edit:
Hmmm moeilijker dan ik dacht. :(

Edit:
Inmiddels Cab file geinstalleerd, maar krijg op geen enkele manier een cube te zien.
Ik heb in de settings Enable Flo aangezet.

[ Voor 18% gewijzigd door Jieve op 11-01-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Klopt het dat de varianten van de TyTN II die Vodafoon en T-Mobile leveren (V1615 en Vario III):
(1) een zwarte onderkant hebben terwijl de TyTN II een donkergrijze onderkant heeft en
(2) op de voorkant lichtgrijze knoppen heeft terwijl de TyTN II knoppen heeft in chroom en donkerder grijs?

Ik heb namelijk geen echt duidelijke (grote!) foto's kunnen vinden van de V1615 en Vario III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Jieve schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:01:
[...]

Edit:
Inmiddels Cab file geinstalleerd, maar krijg op geen enkele manier een cube te zien.
Ik heb in de settings Enable Flo aangezet.
Als hij geen error heeft aangegeven, heb je al geprobeerd om met je vinger van beneden naar boven te schuiven? Bij mij komt hij iig wel tevoorschijn.

Edit: Ook al een soft-reset gedaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Cafun op 11-01-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Cafun schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:18:
[...]

Als hij geen error heeft aangegeven, heb je al geprobeerd om met je vinger van beneden naar boven te schuiven? Bij mij komt hij iig wel tevoorschijn.

Edit: Ook al een soft-reset gedaan?
Ja, ik heb ingesteld van beneden naar boven. En die andere opties heb ik ook geprobeerd. Maar Niets werkte.

Ook na een soft reset niet. Ben nu bezig een andere cab file op te zetten en kijken als die dan het wel doet.

Edit:
Ik heb de volgende file gedownload.
the complete FTouchFlo, Adobe Flash Lite 2.1, and CUBE Version

Edit:
Ik geef het op, ik heb de nieuwe cab file geinstalleerd, daarna een soft reset gedaan, en daarna proberen. Maar helaas. Hij doet het niet.
Word er erg moe van!!! :(

[ Voor 21% gewijzigd door Jieve op 11-01-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
op mijn compact 3 moest ik eerst de windows toets ingedrukt houden en dan trilde hij twee keer..en na deze handeling kon ik de cube tevoorschijn toveren door van links naar recht te sliden of was het van boven naar beneden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Als ik de windows knop in druk, krijg ik de Windows menu, ik krijg geen tril ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

BoomSmurf schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 03:17:
Werkt niet goed op de Kaiser (iig niet toen ik het probeerde eind september toen ik hem kreeg...), random crashes, screen corruption, etc.
Ik gebruik ongeveer sinds dag één Batti 2.1 met groot plezier: hij werkt uitstekend :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Allen,

het wonder lijkt te zijn geschiet, Live Messenger doet 't weer op het Vodafone Netwerk!!!!

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ik vond deze foto's van de V1615 en die zien er wel yummie uit :-) Kan iemand bevestigen dat Vodafoon in Nederland de TyTN II inderdaad met deze look uitlevert?
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y170/appy11/v1615_20071005_06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y170/appy11/v1615_20071005_30.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Wat is er zo Yummie aan, deze is qua kleur 1 op 1 als het origneel van HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
atjong schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:35:
Ik vond deze foto's van de V1615 en die zien er wel yummie uit :-) Kan iemand bevestigen dat Vodafoon in Nederland de TyTN II inderdaad met deze look uitlevert?
[afbeelding]
[afbeelding]
Die krijg je idd bij Vodafone.

Maar zoals hier boven word gezegd, hij is gwn de originele als die van HTC zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Wat is yummie aan is, is dat het NIET dit is:
- erg lichte kleur grijs van de voorkant (maar wel de originele wat donkerdere tint grijs)
- buitenste knoppen zelfde kleur als binnenste knoppen (maar wel mooi chroom)
- zwart toetsenbord (maar wel sjiek donkergrijs)
En als extraatje dat glimmende zwart op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
atjong schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:20:
Wat is yummie aan is, is dat het NIET dit is:
- erg lichte kleur grijs van de voorkant (maar wel de originele wat donkerdere tint grijs)
- buitenste knoppen zelfde kleur als binnenste knoppen (maar wel mooi chroom)
- zwart toetsenbord (maar wel sjiek donkergrijs)
En als extraatje dat glimmende zwart op de achterkant.
Misschien heb ik het mis, maar de achterkant is niet glimmend zwart, hij is mat zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
Is identiek aan mijn TYTN II van Orange
Pagina: 1 ... 12 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.