1)
Cafun schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:17:
[...]
Wat ik mij nog kan herinneren is dat ik het CABje geinstalleerd heb, daarna een soft-reset gedaan en toen met mijn duim van beneden naar boven in het scherm gegaan.. Et Voila! Ik had de Cube....
TouchFlow moet volgens mij ook geactiveerd zijn! (In Settings)
ik snap er niks van....volgens mij heb ik alles gedaan....touchflow staat aan....cabje geinstalleerd....maar na herstart....zie ik nergens de cube....kan hem ook nergens instaleren....zie alleen iets van touchsettings en daar komen de plaatjes wel tevoorschijn....maar de cube aanzetten....geen flauw idee.
2)
Iets anders.....TOMTOM
Ik heb een vodafone HTC en nu heb ik tomtom geinstaleerd van een bijgeleverd kaartje. Ja kan dan 1 stad downloaden....dat heb ik gedaan en geinstalleerd....echter na starten tomtom geeft hij aan dat er geen kaartje aanwezig is.
3)
Ik heb eens een programmaatje geinstalleerd en weer gedeinstalleerd, ging allemaal prima...maar in de mapjes programma's blijven er mapjes achter....hoe kan ik deze verwijderen?
4) Ten slotte....
Ik heb mail via de exchange server van ons werk. Het vreemde is echter dat de gehele postvak in mooi gesynchroniseerd wordt, echter de submappen in Postvak in staan wel als mapjes op de HTC, maar ze zijn leeg, de mailtjes zijn dus niet gesynchroniseerd.....is dit op te lossen???
wie kan me verder helpen??
Alvast bedankt!!!
[
Voor 6% gewijzigd door
Bartez op 13-01-2008 17:26
]