HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.513 views sinds 30-01-2008

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:57
DUX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:27:
[...]

Ik gebruik ongeveer sinds dag één Batti 2.1 met groot plezier: hij werkt uitstekend :)
Draait redelijk tot ineens je scherm corrupt wordt, soft-reset en alles weer ok.
Irriteerde me mateloos, gebruik nu : VistaHide-Battery-Gauge...(FW xda-developers)

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 11:01
Het enige wat die Vodafone Tytn2 mis is het HTC logo boven in :)

Verwijderd

Klein vraagje:

Mijn gprs verbinding gaat om de zoveel tijd vanzelf verbinden. Ik heb al met kaisertweak proberen om die uit te zetten na 10 sec maar dat doet ie dus niet.

Ik heb verder geen programma's die vragen om internet. Is er een programma dat ik kan zien waarvoor mijn telefoon verbinding maakt (dus soort van de actieve verbindingen)

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 13:24
Misschien QuickGPS die steeds verbinding maakt?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-11 13:15

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Of het weerbericht van die HTC Todayplugin? Of stiekem toch een instelling van je e-mail?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Chutney schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:37:
Wat is er zo Yummie aan, deze is qua kleur 1 op 1 als het origneel van HTC zelf.
yup, deze heb ik ook, met kpn abo

Verwijderd

Ik heb gister ook de TyTn II besteld en ik was eigenlijk al opzoek naar wat handige software. Zou iemand misschien een lijstje kunnen maken van software die zij zouden aanraden :P. Alvast bedankt _/-\o_ .

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 14:56 . Reden: spelfout ]

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:56:
Ik heb gister ook de TyTn II besteld en ik was eigenlijk al opzoek naar wat handige software. Zou iemand misschien een lijstje kunnen maken van software die zij zouden aanraden :P. Alvast bedankt _/-\o_ .
Volgens mij barst het hier op GoT van dit soort lijstjes van WM progs, volgens mij is er zelfs een topicvan ;)

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:37:
Misschien QuickGPS die steeds verbinding maakt?
Nee heb ik automatisch downloaden uitstaan, me weather plugin staat ook niet op updaten automatisch, bij email instelling stat het ook ook op handmatig. ik ga nog ff verder zoeken

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:53:
[...]

yup, deze heb ik ook, met kpn abo
Apart.. met een vodafone toestel 8)7 O-) O-)

Verwijderd

DUX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:46:
Of het weerbericht van die HTC Todayplugin? Of stiekem toch een instelling van je e-mail?
Ik denk het lek gevonden te hebben bij mijn gmail account, stond op 5 minuten updaten, maar hiervoor (toen ik nog achter proxy zat) deed ie dat updaten dus niet om de 5 min. Ik hou het ff in de gaten...tnx voor de snelle replies

• ronaldp1991
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05-2022
ik heb hier ook een tytn 2 nu zoek ik een mooie rom die wat sneller is dan 1.56.404.6 wat is een mooie rom (hoeft niet origineel te zijn) om mijn tytn mee te updaten

m.v.g ronald

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 16:06

DancePlaza

ninja

hmm.. ik ben benieuwd om over te stappen naar een htc. even geinformeerd bij de t-mobile shop. en ik kan mijn abbo verlengen met een flex 15 1jaar en dan kan ik ook een mda vario 3 meekrijgen voor 170 euro. is dit een beetje een goede deal?

Van het kastje naar de muur lopen...

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11 15:53

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb de cube-shortcuts in de cube zelf werkend nu.
Zal wel aan het tijdstip hebben gelegen vannacht dat ik niet zag hoe het moest ;)
Enige probleem is nu dat ik de HTC home plug-in toch een stuk fijner vind werken dan de cube :p
Dus de cube is leuk als speledingetje, maar verder heeft 'ie vrij weinig toegevoegde waarde voor mij,
Probeer 'm voor de grap eens handmatig op te starten. (start -> programs -> accessories -> SCLPF -> Launch CUBE)
Je kunt sliden wat je wilt, maar als 'ie niet actief is gebeurt er vrij weinig zoals je merkt hè ;)

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
DancePlaza schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:42:
hmm.. ik ben benieuwd om over te stappen naar een htc. even geinformeerd bij de t-mobile shop. en ik kan mijn abbo verlengen met een flex 15 1jaar en dan kan ik ook een mda vario 3 meekrijgen voor 170 euro. is dit een beetje een goede deal?
Je moet eigenlijk z eten wat je wilt uit geven aan een telefoon/Pda.
Sommige vinden 170 euro niets, en sommige mensen vinden het te veel.

Wel is het een aanrader, de TyTn2. En voor dat geld zeker wel waard.... Ik heb wat meer bij moeten betalen, en heb absoluut geen spijt van mijn keus.

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
.KeN. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:59:

Probeer 'm voor de grap eens handmatig op te starten. (start -> programs -> accessories -> SCLPF -> Launch CUBE)
Je kunt sliden wat je wilt, maar als 'ie niet actief is gebeurt er vrij weinig zoals je merkt hè ;)
Na een soft-reset zou deze automatisch worden opgestart...dus dat had het dan al opgelost. Ik denk dat dat ook niet gaat werken.

Ik weet zo even niet welke Cube ik gebruikt heb, maar hij stond in het Dev + Hacking forum op XDA met Vista cube in het onderwerp.
Succes!

• Jieve
.KeN. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:59:
Ik heb de cube-shortcuts in de cube zelf werkend nu.
Zal wel aan het tijdstip hebben gelegen vannacht dat ik niet zag hoe het moest ;)
Enige probleem is nu dat ik de HTC home plug-in toch een stuk fijner vind werken dan de cube :p
Dus de cube is leuk als speledingetje, maar verder heeft 'ie vrij weinig toegevoegde waarde voor mij,

[...]

Ik heb in die map alleen 2 keuzes, dat zijn "Links" en "Cube Settings". Verder staat er niets in die map.

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 15:58
heeft er iemand enig idee hoe ik mijn laptop zo in kan stellen dat als ik de HTC aan mijn laptop koppel met kabeltje of bluetooth, hij via de HTC verbinding maakt met internet bij afwezigheid van een wireless verbinding?

• Cafun
@Jieve: Hier de Cube die ik geinstalleerd heb.

Succes!

Verwijderd

:? Ik probeer al enige tijd om mijn Orange Emailaccount op mijn TyTN2 te installeren. Ik heb Vodafone als provider maar wil graag mijn mailtjes van mijn laptop ook op mijn TyTN2 kunnen ontvangen.
Weet iemand of dit mogelijk is en hoe ik dit dan kan realiseren. :?

_/-\o_ Vast bedankt voor de moeite. _/-\o_

• Jieve
Cafun schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:18:

Succes!
Thnx, ik zal die er eens op gooien! Kijken wat er dan gebeurd :)

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:19
netwerk sharing aan zetten op je htc

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Verwijderd

bdevogt schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:22:
netwerk sharing aan zetten op je htc
En dan :? :?

• Jieve
Cafun schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:18:

Succes!
Ik neem aan dan ik alleen Vista Cube Full Installation nodig heb he?

Edit:
Wat een ramp... :( :X

[ Voor 6% gewijzigd door Jieve op 11-01-2008 16:59 ]

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-11 17:47
Imperium schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:29:
[...]

Ik zelf heb op mijn unbranded HTC TyTN 2 Radio: 1.27.12.32 staan. (geflashed van .11 naar .17 en toen .32 opdook die er op geflashed) heb nog niet echt verschil gemerkt maar wellicht komt dat later, ik ga morgen Dutty's 7 RTM ROM (met touchflo cube) flashen, die schijnt een stuk sneller te zijn dan stock en heeft .NET 3.5 Framework welke volgens sommige mensen 20% improvement geeft. Ik ben benieuwd :D
Klein vraagje. Inmiddels is mijn vario met Dutty's rom ook voorzien van radio version 1.27.12.17. Echter hij slurpt de batterij leeg. Moet je de phone na een radio rom hard resetten of niet? XDA geeft hierover geen uitkomst (of kan ik niet vinden)

• Cafun
Jieve schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:40:
[...]

Ik neem aan dan ik alleen Vista Cube Full Installation nodig heb he?

Edit:
Wat een ramp... :( :X
Ja alleen de FULL. Is gewoon een CABje en je hoeft niets ingewikkelds te doen.

• Jieve
Cafun schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Die cab geinstalleerd, en soft reset gedaan. Alleen doet het niet.
Als ik nu naar Cube Control ga en iets daar aan klik krijg ik het volgende

"Het bestand 'TFloCubeCtrl' kan niet worden geopend. Het is een niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de compenenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem blijft voor doen."

En mijn shortcut van mijn HTC home naar contacten is verdwenen...

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-10 17:04
Nog een vraagje:
Heb als ik ga smsen vaak dat de verlichting gewoon uitvalt. Overdag geen problemen maar savonds in donker soms wel lastig,andere hier ook last van?

Tevens het probleem dat die mijn woorden bij het smsen opslaat of suggereerd bij een nieuw smsje speelt ook nog steeds. Mijn instellingen staan zelfde als bij de Qtek 9100 en die werkt wel gewoon.

Tevens zit ik te denken aan Rom upgrade maar werken die sneller als de huidige HTC rom?

En dan de laatste welke browser vinden jullie het beste?Heb zelf opera mini via java geprobeerd werkt fijn maar is irritant dat je telkens java moet opstarten en dan nog is opera...

Verwijderd

Ik lees verschillende berichten door elkaar... ff verwarrend:

Wordt erbij een simlock vrije Kaiser wel of geen tomtom incl mappen geleverd?

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je krijgt er gewoon TomTom bij met een taster map. Een stad naar keuze die je dan kunt downloaden.

[ Voor 134% gewijzigd door Ken. op 11-01-2008 19:28 ]

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:27:
Je krijgt er gewoon TomTom bij met een taster map. Een stad naar keuze die je dan kunt downloaden.
Taster map?

Kun je niet gewoon bijvoorbeeld gratis West-Europa downloaden?

• Jieve
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 19:39:
[...]

Taster map?

Kun je niet gewoon bijvoorbeeld gratis West-Europa downloaden?
Nee,dat kan niet. Je kan alleen een stad downloaden.

Echter kan je wel voor de helft van de prijs de map van west Europa kopen.

• Bartez
kan je de tomtom kaarten van de standaard tom tom ook gebruiken voor de tytnII? Of zijn dat special mobile tomtom kaarten?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 04-11 09:38
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:11:
[...]

Ik denk het lek gevonden te hebben bij mijn gmail account, stond op 5 minuten updaten, maar hiervoor (toen ik nog achter proxy zat) deed ie dat updaten dus niet om de 5 min. Ik hou het ff in de gaten...tnx voor de snelle replies
Ik heb ook wel eens van die gekke dingen. Weather updates staan op manual, quickgps is niks aan het downloaden, mail staat op 30min sync. Net ff msn gebruikt, afgesloten. Geen een programma staat nog aan, maar de verbinding wordt niet automatisch verbroken nu.

• Bartez
Weet er iemand of het mogelijk is de wekkerfunctie dmv het alarm ook te laten werken als hij uit staat. Dat deed ik namelijk ook altijd zo bij mijn vorige gsm omdat deze s'-nachts uit staat....'s-ochtends gaat dan keurig het alarm en zet ik de gsm daarna aan. Op de tytnII heb k dat nog niet kunnen vinden.....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij de Comm Manager je telefoon-functie uitzetten en je TyTN zelf aanlaten behoort niet tot de opties ?

Verwijderd

swiebert schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:07:
[...]

Klein vraagje. Inmiddels is mijn vario met Dutty's rom ook voorzien van radio version 1.27.12.17. Echter hij slurpt de batterij leeg. Moet je de phone na een radio rom hard resetten of niet? XDA geeft hierover geen uitkomst (of kan ik niet vinden)
Ook de Dutty rom geprobeerd. De lite variant. Mijn ervaring is dat de rom de batterij leeg trekt. Heb nu een originele engelse HTC rom draaien met een upgrade van de radio rom naar 1.27.12.17. Mail op pushmail staat en kan bijna 3 dagen lang draaien.

Verwijderd

DancePlaza schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:42:
Buiten dat je de boel natuurlijk een beetje in de maling zit te nemen :z , denk ik dat een volwassen man zelf wel kan bepalen wat een goede deal voor hem is !

Bij gsmweb kost het toestel € 428 bij een verlenging met 1jr. Flex 15 *O*

• Jieve
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:09:
[...]

Buiten dat je de boel natuurlijk een beetje in de maling zit te nemen :z , denk ik dat een volwassen man zelf wel kan bepalen wat een goede deal voor hem is !

Misschien krijgt die een dummie :P >:) :+

• Kassad
  • Laatst online: 19:40
En dan heb je internet op je laptop via je Vario III. Als je em hebt aangesloten natuurlijk en als je een data verbinding op je Vario III hebt. Onder WM6 is je internetverbinding delen erg makkelijk. Het is zelfs mogelijk om van je Vario III een wireless router te maken, maw verbinden via WLAN, erg handig.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Kassad
Vassie18 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:47:
Nog een vraagje:
...

Tevens zit ik te denken aan Rom upgrade maar werken die sneller als de huidige HTC rom?

En dan de laatste welke browser vinden jullie het beste?Heb zelf opera mini via java geprobeerd werkt fijn maar is irritant dat je telkens java moet opstarten en dan nog is opera...
Het ligt er natuurlijk aan welke ROM je nu gebruikt. Lees de threads door van de verschillende ROM's (helemaal) om er achter te komen of die ROM iets voor jou is (en of de ROM meerwaarde biedt tov je huidige ROM).

Ik gebruik zelf Opera Mobile 8.65, super browser, veel beter dan PIE.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Cafun
Jieve schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 18:16:
[...]

Die cab geinstalleerd, en soft reset gedaan. Alleen doet het niet.
Als ik nu naar Cube Control ga en iets daar aan klik krijg ik het volgende

"Het bestand 'TFloCubeCtrl' kan niet worden geopend. Het is een niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de compenenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem blijft voor doen."

En mijn shortcut van mijn HTC home naar contacten is verdwenen...
Ik zou niet meer weten of ik die melding ook heb gehad. Misschien heb ik uitgeschakeld dat de HTC moet controleren of het een vertrouwd certificaat is (in register).. Dit moest ik doen voor mijn prive exchange server... Denk dat het daaraan ligt dat ik de melding niet krijg.

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:09:
[...]

nou dat is het vreemde juist. Via de t-mobile shop in Zwolle kon ik mijn abbo verlengen en hij had een aanbieding wat ik niet kon weigeren. Ik had ook al gekeken op telecomvergelijker..maar alleen mij dure prijzen. Vandaar dat ik hier vraag of het een goede aanbieding is. Het grote verschil zal hem zitten in de software neem ik aan, maar voor de rest is qua spec toch helemaal gelijk aan de ttynII

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53

flexje

got-father

Bestaat er geen mogelijkheid om de wifi verbinding intact te laten als je het beeldscherm uitzet (dmv knopje aan zijkant)?
De wifi verbinding wordt namelijk verbroken als je het beeldscherm uitzet en dit wil ik niet omdat ik
op kantoor meestal ms push aan heb staan voor mijn exchange mail.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Heb het lettertype van me telefoon veranderd naar Calibri, oh wat een schoonheid is het toch geworden!

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/73favk3.jpg

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28
DancePlaza schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:54:
[...]

nou dat is het vreemde juist. Via de t-mobile shop in Zwolle kon ik mijn abbo verlengen en hij had een aanbieding wat ik niet kon weigeren. Ik had ook al gekeken op telecomvergelijker..maar alleen mij dure prijzen. Vandaar dat ik hier vraag of het een goede aanbieding is. Het grote verschil zal hem zitten in de software neem ik aan, maar voor de rest is qua spec toch helemaal gelijk aan de ttynII
Zelfde specs inderdaad en wat extra software....dus gelijk halen zou ik zeggen..ik moest 229 euro betalen voor een 1jarig Flex20 abo..inclusief PIT.

• Vorkie
  • Niet online
Michel242186 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:25:
[...]

Zelfde specs inderdaad en wat extra software....dus gelijk halen zou ik zeggen..ik moest 229 euro betalen voor een 1jarig Flex20 abo..inclusief PIT.
Ik verleng altijd 2 jaar, inclusief PIT en Relax 150. Eerste jaar halve prijs voor abbo.
Moest 50 euro betalen voor de Vario 3.

Verwijderd

flexje schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:04:
Bestaat er geen mogelijkheid om de wifi verbinding intact te laten als je het beeldscherm uitzet (dmv knopje aan zijkant)?
De wifi verbinding wordt namelijk verbroken als je het beeldscherm uitzet en dit wil ik niet omdat ik
op kantoor meestal ms push aan heb staan voor mijn exchange mail.
Even kaisertweak op je telefoon zetten, dan bij Wi-Fi standby mode: enabled zetten, moet ie als het goed is blijven aanstaan.

• flexje
  • Laatst online: 19:53

flexje

got-father

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:59:
[...]

Even kaisertweak op je telefoon zetten, dan bij Wi-Fi standby mode: enabled zetten, moet ie als het goed is blijven aanstaan.
True thanks, werkt perfect :D

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

MSN doet het weer :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 12:38 ]

Verwijderd

Vorkie schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:30:
[...]

Ik verleng altijd 2 jaar, inclusief PIT en Relax 150. Eerste jaar halve prijs voor abbo.
Moest 50 euro betalen voor de Vario 3.
Waar dan en wanneer dan? Ik ben zelf ook op zoek naar zo'n aanbieding :9~

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-10 23:38
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:39:
[...]

Waar dan en wanneer dan? Ik ben zelf ook op zoek naar zo'n aanbieding :9~
Verlengen van Orange naar T-mobile 30 flex 2 jaar, was wel zilver/- c-klasse gebruiker 49 euro bij betalen.

bij 1 jaar is het 189 euro...

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Sagaris schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:23:
Heb het lettertype van me telefoon veranderd naar Calibri, oh wat een schoonheid is het toch geworden!

[afbeelding]
Hoe doe je dit?.. de lettertype dus veranderen ;)

• Kassad
Chutney schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Hoe doe je dit?.. de lettertype dus veranderen ;)
Er zijn meerdere manieren, de aller-makkelijkste is om het lettertype wat je wilt gaan gebruiken te hernoemen naar tahoma.ttf en de bold lettertype naar tahomabd.ttf en deze files naar de windows directory op je pda te verplaatsen. Wel natuurlijk eerst de originele tahoma files backupen.
Je kan ook de ttf files in de map fonts plaatsen en dan in het register de verwijzingen veranderen maar dat is iets meer werk :-)
Ik gebruik zelf al tijden Arial, super. Ik heb Segoe ook geprobeerd maar die vind ik minder.

[ Voor 19% gewijzigd door Kassad op 12-01-2008 14:58 ]

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Jep, messenger doet 't weer, alleen volgens mij niet echt lekker als degene op de pc live messenger 8.5 (nieuwste) heeft... althans, ik probeer het even uit via mijn pc enzo via 't account van mijn vriendin en 'ze' komt niet online op mijn tytn2 messenger... :O

• Sagaris
  • Laatst online: 23-10 13:43
Kassad schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:56:
[...]

Er zijn meerdere manieren, de aller-makkelijkste is om het lettertype wat je wilt gaan gebruiken te hernoemen naar tahoma.ttf en de bold lettertype naar tahomabd.ttf en deze files naar de windows directory op je pda te verplaatsen. Wel natuurlijk eerst de originele tahoma files backupen.
What he said. ^^ Wel even Cleartype aanzetten, anders ziet het er vaak niet uit.

Verwijderd

Volg met veel belangstelling de diverse draadjes over de kaiser en ben al heel wat "wijzer"geworden.
Ik ben zelf sinds een maand in het bezit van een VF V 1615 waar ik zeer tevreden over ben.
Ik hoop, en velen met mij zo te zien, dat er binnenkort een oplossing komt voor de laggy videodrivers.
Behalve de laggy drivers is het enige wat mij stoort, het rode vodafone boot scherm.
Is er een manier om dit software matig uit te schakelen, zonder de rom te hoeven flashen?
Heb van alles geprobeerd, ook de nieuwste kaiser tweak en de diverse fora er op nagelezen, maar het enige wat ik veranderd krijg is het WM Splash screen. ( png renamen ).

• 19FR08
  • Laatst online: 23-11-2020

• Vassie18
Kassad schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 09:53:
[...]

Het ligt er natuurlijk aan welke ROM je nu gebruikt. Lees de threads door van de verschillende ROM's (helemaal) om er achter te komen of die ROM iets voor jou is (en of de ROM meerwaarde biedt tov je huidige ROM).

Ik gebruik zelf Opera Mobile 8.65, super browser, veel beter dan PIE.
zoals het er nu uitziet bieden de huidige me nog weinig extra's. Heb met de qtek 9100 toen aardig zitten spelen en daar sprak de NBD versie me het meeste aan. Met deze wacht ik nog even

Heb nu ook Opera Mobile erop staan alleen touchflo werkt dan niet meer met scrollen?!

Verwijderd

Vervalt de garantie van de MDA Vario III als je er een originele HTC Rom op plaatst?

• Vassie18
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:46:
Vervalt de garantie van de MDA Vario III als je er een originele HTC Rom op plaatst?
Ja

• CLB
  • Niet online

CLB

Volgens mij niet hoor :?
Je mag alle software veranderen, maar de hardware niet dacht ik..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Zonde, want de Vario is echt spuuglelijk vergeleken met de orginele, vodafone of orange versie. Ik neem aan dat er wel mogelijkheden zijn om softwarematig (missch. dmv Theme's) de HTC-look te krijgen, of niet?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:56:
[...]

Zonde, want de Vario is echt spuuglelijk vergeleken met de orginele, vodafone of orange versie. Ik neem aan dat er wel mogelijkheden zijn om softwarematig (missch. dmv Theme's) de HTC-look te krijgen, of niet?
Klopt helemaal....en volgens mij vervalt je garantie echt niet als je er een andere rom opzet, want je kunt altijd nog terug flashen en dan inleveren als er problemen zijn...zo heb ik meerdere roms op mijn compact 3 gehad en toen mijn trilalarm ermee ophield heb ik hem even terug geflasht naar de officiele rom...en hij is netjes gerepareerd.

Ik vind de Vario 3 helemaal niet spuuglelijk is ook een kwestie van smaak denk ik...T-mobile heeft kwa software niet veel verandert en ik moet zeggen dat ik die standaard Orange Software ook niet echt mooi vind.

Verwijderd

Michel242186 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 18:34:
[...]

Klopt helemaal....en volgens mij vervalt je garantie echt niet als je er een andere rom opzet, want je kunt altijd nog terug flashen en dan inleveren als er problemen zijn...zo heb ik meerdere roms op mijn compact 3 gehad en toen mijn trilalarm ermee ophield heb ik hem even terug geflasht naar de officiele rom...en hij is netjes gerepareerd.

Ik vind de Vario 3 helemaal niet spuuglelijk is ook een kwestie van smaak denk ik...T-mobile heeft kwa software niet veel verandert en ik moet zeggen dat ik die standaard Orange Software ook niet echt mooi vind.
Het is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik heb nu een MDA Compact III waar ik redelijk tevreden mee ben, maar heb een MDA Vario III besteld. De Compact III is qua uiterlijk niet erg anders dan de p3300 maar de Vario III is optisch erg anders dan de HTC versie. Vooral de lichte kleuren op de toetsen vind ik erg jammer.

Ik heb me even verdiept in het flashen van de Kaiser, is er iemand op het forum waar dat niet goed mee is gegaan? De gevolgen bij een mislukking zijn wel erg groot, zo te zien.
Het is iig wel fijn dat de garantie geldig is nadat de originele ROM terug is geflasht.

• GdenD
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-09-2024
Vraagje: klopt het dat animated themes op de Tytn II niet draaien? Of doe ik iets verkeerd?

• vincentvdvelde
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-12-2022
Modbreak:Ga jij maar eerst eens onze policy lezen.

PSGG Feedback

[ Voor 79% gewijzigd door Ginz op 13-01-2008 17:28 ]

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik heb nu een ROM gemaakt mbv _Alex_ Rom Builder, werkt prima.
Het is bijna als origineel, maar dan veel meuk eruit gelaten en als RadioRom heb ik versie 1.27.11.17 erbij in geplaatst. Als iemand geïnteresseerd is in deze Rom moet 'ie 't maar zeggen.

• Kassad
Vassie18 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:36:
[...]

zoals het er nu uitziet bieden de huidige me nog weinig extra's. Heb met de qtek 9100 toen aardig zitten spelen en daar sprak de NBD versie me het meeste aan. Met deze wacht ik nog even

Heb nu ook Opera Mobile erop staan alleen touchflo werkt dan niet meer met scrollen?!
Opera Mobile 8.65 heeft zelf ook een scroll functie, grab and scroll heet het geloof ik, probeer die eens uit te zetten. Misschien zit die functie touchflo scrollen in de weg.

• Bartez
Bartez schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:12:
kan je de tomtom kaarten van de standaard tom tom ook gebruiken voor de tytnII? Of zijn dat special mobile tomtom kaarten?
IEMAND???

En voor wat betreft de wekkerfunctie:
.KeN. schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:12:
Bij de Comm Manager je telefoon-functie uitzetten en je TyTN zelf aanlaten behoort niet tot de opties ?
Liever niet...het liefst zet ik dat ding helemaal uit!

Verwijderd

Een (simpele?) vraag.

Allereerst mijn dank aan iedereen die in de diverse Kaiser draadjes heeft gepost. Ik heb er al veel van geleerd en ben er nu bijna doorheen.

Achtergrond:

Ik ben zeker geen digibeet en heb ook als pda gebruiker enige ervaring (dell axim, ligt nu te verstoffen ergens in een doos op zolder). Een telefoon gebruik ik vooral om bereikbaar te zijn, ben dus geen veelgebruiker.
Nu had ik mijn oog laten vallen op de Cruise (aka Polaris) en deze begin december besteld. De Cruise bleef maar niet leverbaar dus die heb ik weer afbesteld. Ging zonder problemen bij Algebeld.nl.

Inmiddels aangestoken ben ik me op de Kaiser gaan orienteren. Ik denk aan de Vodafone variant met een beperkt abonnement (22,50) en zorgeloos inet blox. Vooral het internetdeel icm de wifi feature (geen laptop meer meenemen om overal en nergens mijn mail te checken en nieuws te kijken) spreken me aan en het gadgetgehalte natuurlijk.

De vraag:

Ik ben dus wel een noob op telefoongebied, zeker als het gaat om alle (gprs, utms, 3G, edge etc.) verbindingsmogelijkheden.

1. Stel dat ik de Kaiser helemaal origineel laat (dus zonder geflash en gerom) hoe zeker ben ik er dan van dat alle features (oa de htc plugin Weather) geen aanslag plegen op mijn (beperkte) beltegoed maar alleen de data-bundel (de inet blox zeg maar) aanspreken? Ik wil dus zeker zijn dat alleen het bellen en sms-en uit mijn beltegoed gaan.......
2. kan ik bij VF mijn beltegoed op de eoa manier (bv via www) ergens kosteloos checken?

Ik zou het erg waarderen als iemand mij hierin een zinnig antwoord kan geven (ook al is het niet echt een tytn2 vraag)..............

Dick.

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11 20:52
Ik zie in dit topic een flink aantal opmerkingen over de levensduur van de batterij. Zelf heb ik een HTC Touch Cruise en ik had kortgeleden problemen met de snelheid waarmee de batterij leegliep. Om de boel beter in de gaten te kunnen houden, heb ik de afgelopen week gewerkt aan een tool. Jullie kunnen op de PowerGuard webpagina alle informatie en de cab installer downloaden. Feedback (in welke vorm dan ook) en verzoeken om nieuwe features zijn meer dan welkom.

Wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.vandenmuyzenberg.nl/PowerGuard/PG_txt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vandenmuyzenberg.nl/PowerGuard/PG_graphics.jpg

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Bartez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:39:
En voor wat betreft de wekkerfunctie:
[...]
Liever niet...het liefst zet ik dat ding helemaal uit!
Ik zet 'm 's nachts ook uit, daarom heb ik gewoon een wekker! ;)

Voor diegene die een plugin op hen Todayscreen willen die aangeeft: met welke operator je verbinding hebt, wifi en bluetooth aan/uit is... bovendien is de plugin een sneltoets naar Comm Manager.
Deze is reeds al aanwezig in je device (windows Mobile)!

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/1017/screenqk5.jpg
Ik bedoel dus de bovenste plugin.

Bluetooth WLAN Today Plugin
HKLM\Software\Microsoft\Today\Items
"Wireless" (met aanhalingstekens, onderstaand zonder)
"DLL" = String:netui.dll
"Enabled"= dword:1
"Flags" = dword:0
"Options" = dword:0
"Order" = dword:2
"Type" = dword:4

Als je deze registerwijzigingen hebt toegepast en je toestel een softreset hebt gegeven zie je deze plugin staan bij START -> Settings -> Today

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:07:
Een (simpele?) vraag.

Allereerst mijn dank aan iedereen die in de diverse Kaiser draadjes heeft gepost. Ik heb er al veel van geleerd en ben er nu bijna doorheen.

Achtergrond:

Ik ben zeker geen digibeet en heb ook als pda gebruiker enige ervaring (dell axim, ligt nu te verstoffen ergens in een doos op zolder). Een telefoon gebruik ik vooral om bereikbaar te zijn, ben dus geen veelgebruiker.
Nu had ik mijn oog laten vallen op de Cruise (aka Polaris) en deze begin december besteld. De Cruise bleef maar niet leverbaar dus die heb ik weer afbesteld. Ging zonder problemen bij Algebeld.nl.

Inmiddels aangestoken ben ik me op de Kaiser gaan orienteren. Ik denk aan de Vodafone variant met een beperkt abonnement (22,50) en zorgeloos inet blox. Vooral het internetdeel icm de wifi feature (geen laptop meer meenemen om overal en nergens mijn mail te checken en nieuws te kijken) spreken me aan en het gadgetgehalte natuurlijk.

De vraag:

Ik ben dus wel een noob op telefoongebied, zeker als het gaat om alle (gprs, utms, 3G, edge etc.) verbindingsmogelijkheden.

1. Stel dat ik de Kaiser helemaal origineel laat (dus zonder geflash en gerom) hoe zeker ben ik er dan van dat alle features (oa de htc plugin Weather) geen aanslag plegen op mijn (beperkte) beltegoed maar alleen de data-bundel (de inet blox zeg maar) aanspreken? Ik wil dus zeker zijn dat alleen het bellen en sms-en uit mijn beltegoed gaan.......
2. kan ik bij VF mijn beltegoed op de eoa manier (bv via www) ergens kosteloos checken?

Ik zou het erg waarderen als iemand mij hierin een zinnig antwoord kan geven (ook al is het niet echt een tytn2 vraag)..............

Dick.
Inprincipe zo gauw je Internet Blox heb gaat het altijd van je Blox, sommige providers hebben bijvoorbeeld dat je ineens een aparte rekening krijgt voor streaming radio/video maar Vodafone doet dat naar mijn weten niet. Hoewel je natuurlijk wel een bericht krijgt met waarschuwing als je veel verbruikt.

Verwijderd

XoReP schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:44:
[...]

Inprincipe zo gauw je Internet Blox heb gaat het altijd van je Blox, sommige providers hebben bijvoorbeeld dat je ineens een aparte rekening krijgt voor streaming radio/video maar Vodafone doet dat naar mijn weten niet. Hoewel je natuurlijk wel een bericht krijgt met waarschuwing als je veel verbruikt.
Bedankt voor je snelle antwoord. Kunnen ander Kaiser-Vodafone gebruikers dit bevestigen?
(zou er een poll van moeten maken....)

Verwijderd

@Dick: Dit kan ik bevestigen. Je kan op de vodafone website ook altijd je beltegoed inzien, blox activeren, de-activeren, etc. :)

• Bartez
Cafun schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 17:41:
[...]

Ik heb het cabje ook geinstalleerd...maar hoe krijg ik de cube nu werkend??? ik hou nog steeds mijn voorblad....zoals dat orgineel is....welke stappen moet doen en welke programma's moet ik nu precies instaleren?? ik kan nergens een installatie stappen bestand vinden...

[ Voor 16% gewijzigd door Bartez op 13-01-2008 14:35 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Muyz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:24:
Ik zie in dit topic een flink aantal opmerkingen over de levensduur van de batterij. Zelf heb ik een HTC Touch Cruise en ik had kortgeleden problemen met de snelheid waarmee de batterij leegliep. Om de boel beter in de gaten te kunnen houden, heb ik de afgelopen week gewerkt aan een tool. Jullie kunnen op de PowerGuard webpagina alle informatie en de cab installer downloaden. Feedback (in welke vorm dan ook) en verzoeken om nieuwe features zijn meer dan welkom.

Wat screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit ! Ik ga 'm gelijk even uitproberen :)

• Sir_Killalot
Muyz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:24:

Wat screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb het ook ff op de mijne gezet, ziet er netjes uit :)

• Cafun
Bartez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Ik heb het cabje ook geinstalleerd...maar hoe krijg ik de cube nu werkend??? ik hou nog steeds mijn voorblad....zoals dat orgineel is....welke stappen moet doen en welke programma's moet ik nu precies instaleren?? ik kan nergens een installatie stappen bestand vinden...
Wat ik mij nog kan herinneren is dat ik het CABje geinstalleerd heb, daarna een soft-reset gedaan en toen met mijn duim van beneden naar boven in het scherm gegaan.. Et Voila! Ik had de Cube....
TouchFlow moet volgens mij ook geactiveerd zijn! (In Settings)

Verwijderd

Heej wil net een brando screenprotector gaan kopen via internet (screenprotector.nl) en nu vraag ik mij af welke kan ik beter pakken de regular of de ultra clear?? Groetjes

• Sir_Killalot
Ultra clear :)

Verwijderd

Okeej dankjewel ;) nog een vraagje, bij mijn vorige gsm (samsung e720) kon ik mijn beltegoed bij vodafone opvragen door 1200 te bellen, nu bij mijn htc lukt dat niet meer en ik kom met mijn htc ook niet op de inlogpagina van vodafone om mijn beltegoed te zien :S zal vast en zeker een heel simpel antwoord op zijn maar ik zie het ff niet..

• CLB
  • Niet online

CLB

Computer gebruiken >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Vorkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:08:
Okeej dankjewel ;) nog een vraagje, bij mijn vorige gsm (samsung e720) kon ik mijn beltegoed bij vodafone opvragen door 1200 te bellen, nu bij mijn htc lukt dat niet meer en ik kom met mijn htc ook niet op de inlogpagina van vodafone om mijn beltegoed te zien :S zal vast en zeker een heel simpel antwoord op zijn maar ik zie het ff niet..
Probeer eens *101# oid
ijsbeer910 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:24:
[...]

Verlengen van Orange naar T-mobile 30 flex 2 jaar, was wel zilver/- c-klasse gebruiker 49 euro bij betalen.

bij 1 jaar is het 189 euro...
wat bedoel je met zilver/-c klasse gebruiker?

[ Voor 43% gewijzigd door Vorkie op 13-01-2008 17:14 ]

• CLB
  • Niet online

CLB

Vorkie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:13:
Dat is de aanduiding van z'n belgedrag.. Hoe meer je belt, hoe hoger je gebruikerswaarde wordt..
Zo kan 't zijn dat je kortingen krijgt bij afsluiten van nieuwe abbo's en verlengingen bij die provider!

• Bartez
1)
Cafun schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:17:
[...]

Wat ik mij nog kan herinneren is dat ik het CABje geinstalleerd heb, daarna een soft-reset gedaan en toen met mijn duim van beneden naar boven in het scherm gegaan.. Et Voila! Ik had de Cube....
TouchFlow moet volgens mij ook geactiveerd zijn! (In Settings)
ik snap er niks van....volgens mij heb ik alles gedaan....touchflow staat aan....cabje geinstalleerd....maar na herstart....zie ik nergens de cube....kan hem ook nergens instaleren....zie alleen iets van touchsettings en daar komen de plaatjes wel tevoorschijn....maar de cube aanzetten....geen flauw idee.

2)
Iets anders.....TOMTOM

Ik heb een vodafone HTC en nu heb ik tomtom geinstaleerd van een bijgeleverd kaartje. Ja kan dan 1 stad downloaden....dat heb ik gedaan en geinstalleerd....echter na starten tomtom geeft hij aan dat er geen kaartje aanwezig is.

3)
Ik heb eens een programmaatje geinstalleerd en weer gedeinstalleerd, ging allemaal prima...maar in de mapjes programma's blijven er mapjes achter....hoe kan ik deze verwijderen?

4) Ten slotte....
Ik heb mail via de exchange server van ons werk. Het vreemde is echter dat de gehele postvak in mooi gesynchroniseerd wordt, echter de submappen in Postvak in staan wel als mapjes op de HTC, maar ze zijn leeg, de mailtjes zijn dus niet gesynchroniseerd.....is dit op te lossen???

wie kan me verder helpen??
Alvast bedankt!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Bartez op 13-01-2008 17:26 ]

Verwijderd

[quote]Vorkie schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:13:
[...]

Probeer eens *101# oid

Geprobeerd maar dat is alleen voor prepaid gebruikers..

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bartez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:24:
ik snap er niks van....volgens mij heb ik alles gedaan....touchflow staat aan....cabje geinstalleerd....maar na herstart....zie ik nergens de cube....kan hem ook nergens instaleren....zie alleen iets van touchsettings en daar komen de plaatjes wel tevoorschijn....maar de cube aanzetten....geen flauw idee.
Cafun schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:17:
[...]

en toen met mijn duim van beneden naar boven in het scherm gegaan.. Et Voila! Ik had de Cube....

• Bartez
Dat werkte uiteraard ook niet helaas :(

Is dat gewoon in het startscherm???? of wellicht ergens anders?

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
[...]

Probeer eens *101# oid

[...]

Net geprobeerd op m'n HTC Tytn 2 i.c.m. Vodafone 1200 te bellen optie 1 dan weer optie 1.
Daarna kreeg ik een sms met de status van m'n te goed.
Vreemd dat het bij jouw dus niet (meer) werkt.

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

• Bartez
Ik lees ergens in dit topic dat het Vodafone bootlogo verwijdert kan worden met kaisertweak....alleen waar???

• CLB
  • Niet online

CLB

search

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 15:22
Ik was vandaag op de xda-developers site op zoek naar een nieuwe firmware. En ik kwam daar Duttys DualTouch V3 Final tegen. Zover ik er uit kan opmaken is voor de TyTn 2 bedoeld maar ook daar kan ik geen uitsluitsel over vinden. Want de Dualtouch naam doet met denken aan de HTC Touch Dual :? terwijl hij wel in het Kaiser forum gedeelte staat.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-10 23:38
[...]

Probeer eens *101# oid

[...]

dat heeft temaken met hoeveel je verbelt en hoelang je een soort van lid bent van de club.
hoe meer je belt des te hoger je uitkomt, en dus goedkoper

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 20:46
Bartez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:59:
Ik lees ergens in dit topic dat het Vodafone bootlogo verwijdert kan worden met kaisertweak....alleen waar???
Zie deze thread op xda :) (#1, #6 en #14)
klaasbram schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:20:
Ik was vandaag op de xda-developers site op zoek naar een nieuwe firmware. En ik kwam daar Duttys DualTouch V3 Final tegen. Zover ik er uit kan opmaken is voor de TyTn 2 bedoeld maar ook daar kan ik geen uitsluitsel over vinden. Want de Dualtouch naam doet met denken aan de HTC Touch Dual :? terwijl hij wel in het Kaiser forum gedeelte staat.
Die firmware is wel degelijk voor de Kaiser (ik gebruik 'm zelf ook). Er zit trouwens alweer een V4 aan te komen; nog even wachten scheelt weer een keer flashen.

[ Voor 53% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 13-01-2008 19:39 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

• Bartez
Thanx!!

Blijft de garantie dan nog behouden????

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-11 15:22
Ma.rkus.nl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:32:
[...]

Zie deze thread op xda :) (#1, #6 en #14)

[...]

Die firmware is wel degelijk voor de Kaiser (ik gebruik 'm zelf ook). Er zit trouwens alweer een V4 aan te komen; nog even wachten scheelt weer een keer flashen.
Dan ga ik van de week maar eens outlook installeren om een backup te maken van met contactpersonen. Even wacht op V4 en dan knallen ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

[...]

Probeer eens *101# oid

[...]

Er zijn verschillende klasse gebruikers binnen t-mobile
blijkbaar ben ik een goede gebruiker, zodat ik mijn vario voor 139 euro meekreeg.
Heb hem verlengt met een flex20 + pit (1 jaar) :P

dus ik ben tevreden!
Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/80pxs3d.jpg

Verwijderd

Voor diegene die een plugin op hen Todayscreen willen die aangeeft: met welke operator je verbinding hebt, wifi en bluetooth aan/uit is... bovendien is de plugin een sneltoets naar Comm Manager.
Deze is reeds al aanwezig in je device (windows Mobile)!

[afbeelding]
Ik bedoel dus de bovenste plugin.

Bluetooth WLAN Today Plugin
HKLM\Software\Microsoft\Today\Items
"DLL" = String:netui.dll
"Enabled"= dword:1
"Flags" = dword:0
"Options" = dword:0
"Order" = dword:1
"Type" = dword:1

Als je deze registerwijzigingen hebt toegepast en je toestel een softreset hebt gegeven zie je deze plugin staan bij START -> Settings -> Today
En waar kan ik het register wijzigen :?
Pagina: 1 ... 13 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.