via total commander ff de root induiken dan registry in
HKLM kiezen en dan alles aanpassen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
via total commander ff de root induiken dan registry in
Verwijderd
Kan dat ook via verkennervia total commander ff de root induiken dan registry in
HKLM kiezen en dan alles aanpassen
[ Voor 10% gewijzigd door ijsbeer910 op 13-01-2008 21:26 ]
Zo, das wel heel erg omslachtig om een gifje weg te gooien
[ Voor 30% gewijzigd door Bartez op 13-01-2008 21:36 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 22:00 ]
Verwijderd
Use Total Commander to navigate to HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"Wireless". If it does not exist you can create it. Don't forget the double quotes
[ Voor 6% gewijzigd door ijsbeer910 op 13-01-2008 22:24 ]
ijsbeer910 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:56:
volgens mij niet..
nu ben ik ook aan het knoeien ermee
maar ik zie in ..\today meerdere folders staan...
agenda
apparaat blokkering
bellen via internet
taken
htc home
T-mobile@home
+add value+
waar moeten die waardes nou (bij) gezet worden?
die moeten dus toegevoegd worden.... in een van de mappen
[ Voor 40% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 23:04 ]
Veel makkelijker: PIM Backup, die doet behalve je contacten ook gelijk je berichten, belgeschiedenis, kalender etc.klaasbram schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:52:
Dan ga ik van de week maar eens outlook installeren om een backup te maken van met contactpersonen. Even wacht op V4 en dan knallen
Dat was ook nog een mogelijkheid ja... er kunnen bij het booten drie plaatjes langskomen en ik had er twee genoemd, maar goeie kans dat Vodafone die derde gebruiktSir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:06:
Ik heb om mn KPN bootlogo weg te krijgen gewooon Animated_KPN.gif uit de windows map verwijderd en klaar
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Klopt, maar ik probeer altijd zo min mogelijk cabjes te installeren en alles (zoveel mogelijk) in register te doen. Dat .cab bestand heb ik ook al tijden op m'n PC staan.Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:41:
Is het niet makkelijker om deze .cab te installeren, hoef je niet in het register te duiken
http://www.cinetsystems.c...s/WirelessTodayPlugin.cab
Voor de andere mensen, dan krijg je dus dit:
[afbeelding]
(2de 'vakje')
[ Voor 17% gewijzigd door Mini Poeper op 13-01-2008 23:10 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 23:17 ]
Ja, en als je 'm daarna dan synct met Outlook heb je al je calender events en contacts dubbelMa.rkus.nl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:43:
[...]
Veel makkelijker: PIM Backup, die doet behalve je contacten ook gelijk je berichten, belgeschiedenis, kalender etc.
[...]
NiceSir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:34:
Ik gebruik dit: http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html (gratis)
[afbeelding]
Eigenlijk belachelijk dat het niet standaard in WM zit
En in je windows map staat een map Startmenu en daar kan je programmamappen verwijderen of wijzigen
[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 13-01-2008 23:21 ]
1) Ik heb dan geen idee meer. Het mapje in je Program Files is leeg? Dan moet je dus nog steeds een error krijgen met het installeren? Ik zou het echt niet meer weten. Het zou kunnen zijn dat ik die check voor programma's te installeren met KaiserTweak heb gedaan. Anders zou ik het echt niet meer weten.Bartez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:24:
1)
ik snap er niks van....volgens mij heb ik alles gedaan....touchflow staat aan....cabje geinstalleerd....maar na herstart....zie ik nergens de cube....kan hem ook nergens instaleren....zie alleen iets van touchsettings en daar komen de plaatjes wel tevoorschijn....maar de cube aanzetten....geen flauw idee.
4) Ten slotte....
Ik heb mail via de exchange server van ons werk. Het vreemde is echter dat de gehele postvak in mooi gesynchroniseerd wordt, echter de submappen in Postvak in staan wel als mapjes op de HTC, maar ze zijn leeg, de mailtjes zijn dus niet gesynchroniseerd.....is dit op te lossen???
Ik heb de cube gelaten voor wat het is.....daarnaast is hij inmiddels gecrashed en kan ik alles opnieuw gaan doenCafun schreef op maandag 14 januari 2008 @ 07:20:
[...]
1) Ik heb dan geen idee meer. Het mapje in je Program Files is leeg? Dan moet je dus nog steeds een error krijgen met het installeren? Ik zou het echt niet meer weten. Het zou kunnen zijn dat ik die check voor programma's te installeren met KaiserTweak heb gedaan. Anders zou ik het echt niet meer weten.
4) Je dient je HTC via ActiveSync te verbinden en DAN kan je via ActiveSync de mappen selecteren die je wilt synchroniseren (op Email gaan staan en dan Instellingen). Zo heb ik het ook moeten doen bij die mappen.
Klopt, je outlook data is 'alleen' wat je met activesync synchroniseert. Voor een complete backup kan je Sprite of SPB Backup gebruiken. Maar denk er wel aan dat je een backup niet kan gebruiken als je een nieuwe ROM probeert, dan zal alles handmatig moeten doen. Je krijgt er wel veel handigheid in, ik ben nu 3 pda's verder en kan het inmiddels in een half uurtjeBartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:30:
[...]
En voor wat betreft het backuppen een paar posts terug....alles goed in outlook hebben staan neemt niet weg dat je weer een dag bezeig bent dat kreng opnieuw in te stellen, toch??
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Dit is bekend en ik heb er ook last van. De Y cable heeft er ook last van, de 3 in 1 splitter ook, en volgens mij elk andere splitter. Ook al zijn ze van HTC zelf. (ik heb zelf een 3-in-1 van HTC zelf). Ik zit zelf ook nog te zoeken naar een oplossing, want ik vind het ook niet ideaal.Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:17:
Om mijn Tytn 2 in de auto te kunnen opladen + handfree bellen via de originele headset heb ik de
Veripart 3-in-1 Converter HTC ExtUSB gekocht.(zie hier bij pdashop)
Deze lijkt echter niet goed te werken: Tijdens het bellen wordt af en toe opeens opgehangen en de voice-dial functie wordt ongevraagd opgestart. Het lijkt erop dat de button op de headset wordt geactiveerd als ik de 3-in-1 converter beweeg.
Iemand anders met hetzelfde probleem?
Ik zag dat er nu ook een converter van HTC beschikbaar is (zie hier bij pdashop). Als het probleem inderdaad in de converter blijkt te zitten, dan moet ik die denk ik maar kopen..
Het gaat er mij om dat als mijn HTC crashed net als gisteren, en dus zonder mijn toestemming een hard-reset uitvoerd, ik niet om 1 uur 's-nachts weer alles moet gaan instellen. In verband met mijn werk moet dat ding in no-time weer up and running zijn.....kan sprite backup in dat geval binnen enkele minuten al mijn instellingen en bestanden etc terugplaatsen zoals het was vóór de crash???Kassad schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:57:
[...]
Klopt, je outlook data is 'alleen' wat je met activesync synchroniseert. Voor een complete backup kan je Sprite of SPB Backup gebruiken. Maar denk er wel aan dat je een backup niet kan gebruiken als je een nieuwe ROM probeert, dan zal alles handmatig moeten doen. Je krijgt er wel veel handigheid in, ik ben nu 3 pda's verder en kan het inmiddels in een half uurtje
[ Voor 38% gewijzigd door Bartez op 14-01-2008 09:14 ]
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Als je een Pioneer radio met IP-bus hebt kan je de CD-BTB200 nemen. Ik wil dat ding erg graag hebben voor m'n radio, enkel kost het kreng 160+ euroGet!em schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:12:
[...]
Binnenkort denk ik erover om de kabel maar weer te verkopen en een leuke bluetooth handsfree te kopen. Deze moet dan ook een audio jack uitgang hebben, zodat tie aan mn aux van de autoradio kan. Iemand daar een idee voor welke dat heeft? (en liefst behalve de telefoontjes ook muziek laat horen?)
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Ik ookDancePlaza schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:11:
[...]
Er zijn verschillende klasse gebruikers binnen t-mobile
blijkbaar ben ik een goede gebruiker, zodat ik mijn vario voor 139 euro meekreeg.
Heb hem verlengt met een flex20 + pit (1 jaar)![]()
dus ik ben tevreden!
[afbeelding]
Top, dan is dat het eerste wat ik ga doen als dat ding het weer doet.amsterdammertje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:26:
ja. sprite maakt een backup op je geheugenkaartje en op je computer. Deze staat in 10 min terug. je kan dus waar je ook bent ook zonder pc een restore doen
[ Voor 56% gewijzigd door Bartez op 14-01-2008 10:51 ]
Verwijderd
Thanx. dat scheelt me dan weer 15 euro aan de HTC kabel. Mijn oor heeft blijkbaar een dusdanig bijzondere vorm dat ik nog geen bluetooth oor heb kunnen vinden die me niet het gevoel geeft dat mijn oor tussen een bankschroef zitGet!em schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:12:
[...]Dit is bekend en ik heb er ook last van. De Y cable heeft er ook last van, de 3 in 1 splitter ook, en volgens mij elk andere splitter. Ook al zijn ze van HTC zelf. (ik heb zelf een 3-in-1 van HTC zelf). Ik zit zelf ook nog te zoeken naar een oplossing, want ik vind het ook niet ideaal.
Verwijderd
Wedden?Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:59:
Eigenlijk vergelijkbaar met de iPhone, leuk om mee te showen maar verder niet echt handig
(gelukkig komen hier geen Applefans)
Volgens mij moet je dan ipv push mail de imap-functie gebruiken; dit is een zgn. live verbinding met de mailserver, zodat wanneer je een mail als gelezen zet, deze ook in een andere client als gelezen wordt gezien.Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:38:
[...]
Top, dan is dat het eerste wat ik ga doen als dat ding het weer doet.
Kan dat? en zoja...hoe?
http://specs.tweak.to/5253
Je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn originele post alweer aangepast.ijsbeer910 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:22:
[...]
de bovenstaande werkt wel, diegene van de topic heeft meer met een agenda te maken.
hget gaat wel op de zelfde manier, iets andere getalletjes en iets minder "Dwords"
succes
Juist....da's inderdaad wat ik zou willen.....Sjowhan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:46:
[...]
Volgens mij moet je dan ipv push mail de imap-functie gebruiken; dit is een zgn. live verbinding met de mailserver, zodat wanneer je een mail als gelezen zet, deze ook in een andere client als gelezen wordt gezien.
Pieter
werkt imap bij jou? ik krijg wel berichten binnen, maar niet de berichtinhoud.... (schijnt iets met wm6 en imap te zijn??)unilizer schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:09:
Ik weet niet welke email je gebruikt, maar ik heb gebruik gmail en
hierbij kun je gebruik maken van IMAP.
Je moet misschien wel je gmail switchen naar engels ofzo, misschien
dat er bij de nederlandse nu ook al IMAP ondersteuning is.
En via de volgende link vindt je alle instellingen die je moet doen
om IMAP te configureren op WM6.
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78886&topic=12814
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Probeer eens zo'n imapverbinding op te bouwen? Afaik zou exchange dat moeten ondersteunenBartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:14:
ik maak gewoon gebruik van mijn werkaccount dat draait op een exchange server.....geen gmail, hotmail of iets in die richting....een eigen mailadres van ons bedrijf via exchange...
Pieter
[ Voor 14% gewijzigd door HeatWave op 14-01-2008 14:52 ]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alle huidige HTC apparaten met die qualcomm chipset hebben er last van toch? Dus dan zou de S730 bijvoorbeeld hetzelfde probleem moeten hebben. Als je toch iedereen gaat mailen (kassa etc.) dan kan je dit er misschien bij vertellen.HeatWave schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:09:
Ik heb nu voor het eerst echt een "had je je maar in moeten lezen" moment.
Heb sinds vrijdag mijn TytnII en ik baal echt van het ding op 1 gebied. Dat gedoe met niet werkende videodrivers!
Mijn Vario 1 speelt alles prima af maar een klein videotje is een diashow op dit ding! Daar koop je verdomme toch niet de "creme de la creme" voor?
Er loopt al een petitie op internet en ik ben zelf al bezig om alles en iedereen (HTC, t-mobile etc) plat te mailen voor een oplossing. Ik wil gewoon een serie kunnen kijken op dat ding zoals ik al vanaf mijn eerste smartphone gewend ben!
*edit*
Krijg net een mail van Kassa binnen of ik nog meer bronnen had mbt dit probleem, dus ik heb ze oa verwezen naar xda-dev, de wikipedia en de online petitie. Misschien helpt het.
Dat zeg ik....
Volgens mij mag Qualcomm de MSM7200 chipset na 1 januari 2009 niet meer leveren, HTC kan dus nog makkelijk een driver releasenSjowhan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:42:
Is het niet zo (zit ook te azen op de TyTN II) dat doordat Qualcomm niet meer mag leveren aan HTC, dat HTC daardoor geen 'zin' meer heeft in ontwikkeling? Persoonlijk vind ik dat HTC dit niet mag doen, en alsnog de benodigde drivers moet uitbrengen na ontwikkeling..
[ Voor 59% gewijzigd door Sir_Killalot op 14-01-2008 17:00 ]
Dit is iid klote, dat realiseerde me ook pas later.Biobakker schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:52:
[...]
Alle huidige HTC apparaten met die qualcomm chipset hebben er last van toch? Dus dan zou de S730 bijvoorbeeld hetzelfde probleem moeten hebben. Als je toch iedereen gaat mailen (kassa etc.) dan kan je dit er misschien bij vertellen.
Pieter
Verwijderd
Nu maar hopen dat het werkt, de meeste bedrijven zijn wel vatbaar voor dit soort programma's. En anders hopen dat ze bij XDA-dev. goede drivers kunnen maken.HeatWave schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:09:
Heb sinds vrijdag mijn TytnII en ik baal echt van het ding op 1 gebied. Dat gedoe met niet werkende videodrivers!
Mijn Vario 1 speelt alles prima af maar een klein videotje is een diashow op dit ding! Daar koop je verdomme toch niet de "creme de la creme" voor?
Er loopt al een petitie op internet en ik ben zelf al bezig om alles en iedereen (HTC, t-mobile etc) plat te mailen voor een oplossing. Ik wil gewoon een serie kunnen kijken op dat ding zoals ik al vanaf mijn eerste smartphone gewend ben!
*edit*
Krijg net een mail van Kassa binnen of ik nog meer bronnen had mbt dit probleem, dus ik heb ze oa verwezen naar xda-dev, de wikipedia en de online petitie. Misschien helpt het.
BYD Tang Final Edition | 2x Marstek Venus 5.12KW | HW P1 | Homey Pro 2023
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
EDITHeatWave schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:09:
*edit*
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 19:20 ]
CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:33:
Lees 't topic eens misschien?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb de Krusell en ben erg tevreden, Krusell kwaliteit is perfect. Clip is stevig en zal niet snel loslaten/afbreken. Plastic over het toetsenbord merk je niets van.unilizer schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:23:
Is er iemand die ervaring heeft met één van de volgende cases:
Krusell Orbit Leather Case HTC TyTN II
Noreve Tradition Leather Case HTC TyTN II
In een review heb ik gelezen dat de clip van de noreve niet echt schitterd is en er zelfs voor zorgt dat je je PDA verliest of op de grond valt. De krusell heeft dit probleem wel niet, maar is zo met een plastiekje over het toestenbord. Volgens mij hindert dit nogal bij het typen. Is dit zo of is mijn gedachte verkeerd?
Ik wil gewoon een praktisch en comfortable case voor mijn TYTN II.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik weet niet welke Brodit je hebt, maar ik heb de actieve gekocht en die kan eigenlijk zó de vlakspoeler in. Ik ben 5 minuten aan het pielen om dat ding er fatsoenlijk in te krijgen! Wat een dramaproduct. Ik heb ook nog (even) een MDA Vario en heb daarvoor ook een Brodit actieve houder. Daar glijdt ie in al een mes door de boter. Ik had verwacht dat de Tytn2 ook zo makkelijk in z'n houdertje zou gaan. Maar helaas... En waar die centimeter ruimte tussen de achterkant van de Tytn2 en de houder voor nodig is, is onduidelijk. Het maakt het correct plaatsen er niet makkelijker op, vooral niet in het donker.Crusader schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:28:
Alleen irritant wanneer ik de telefoon in de Brodit houder wil plaatsen in de auto, het is nogal een lastige klus om de TyTN II steeds weer uit de Krusell te moeten halen.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Helemaal mee eens, weet er misschien iemand de filename van de bootlogo van Vodafone, zit me hier scheel te zoeken in de windowsmapSir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:06:
[...]
Ik heb om mn KPN bootlogo weg te krijgen gewooon Animated_KPN.gif uit de windows map verwijderd en klaar
Bizarre keuze als dat zo is. Het apparaat is op deze manier vrijwel onmogelijk in één beweging in de houder te krijgen. Ik kijk het nog een dag of wat aan, en dat gaat ie maar terug. Iemand een suggestie voor een andere dan Brodit?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Verwijderd
Ik moet toegeven dat het niet de makkelijkste houder is die ik ken. Punt is ook dat de houder precies tussen de millimeter ruimte moet schuiven van het toetsenbordgedeelte en het displaygedeelte. Dat is even pielen. Het is mij ook al meerdere keren gebeurd dat ik dacht dat ie in de houder "pakte" maar dat ie alsnog letterlijk aan de zwaartekracht ten prooi viel. Maar goed, ik vind het te ver gaan om te zeggen dat ik 'm terugstuur, de houder past goed in de auto, geen lelijke zuignap aan je raam en geen geschroef in het dashboard.mphilipp schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:36:
[...]
Ik weet niet welke Brodit je hebt, maar ik heb de actieve gekocht en die kan eigenlijk zó de vlakspoeler in. Ik ben 5 minuten aan het pielen om dat ding er fatsoenlijk in te krijgen! Wat een dramaproduct. Ik heb ook nog (even) een MDA Vario en heb daarvoor ook een Brodit actieve houder. Daar glijdt ie in al een mes door de boter. Ik had verwacht dat de Tytn2 ook zo makkelijk in z'n houdertje zou gaan. Maar helaas... En waar die centimeter ruimte tussen de achterkant van de Tytn2 en de houder voor nodig is, is onduidelijk. Het maakt het correct plaatsen er niet makkelijker op, vooral niet in het donker.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:03:
[...]
Helemaal mee eens, weet er misschien iemand de filename van de bootlogo van Vodafone, zit me hier scheel te zoeken in de windowsmap
Kijk eens naar welcomehead.96.png in \WindowsBartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:11:
zou ik ook wel willen weten......of heeft vodafone het anders gedaan???
[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 14-01-2008 21:15 ]
Verwijderd
Bedankt voor de hulp, maar deze stappen had ik reeds doorlopen.Mini Poeper schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:07:
[...]
[...]
Kijk eens naar welcomehead.96.png in \Windows
Zo heet 'ie in een originele HTC, kan zijn Vodafone deze verwisseld heeft voor een eigen afbeelding. Zo heb ik bij mijn eigen gemaakte ROM deze ook verandert.
Kan zijn dat 't met File Explorer (Verekenner) niet lukt, gebruik dan Total Commander
Je kunt dus nu ook een eigen afbeelding (240x320) maken, deze welcomehead.96.pngals naam geven en kopiëren naar je \Windows map.
Dit zal soms niet in een keer lukken: kopieer 'm naar (y Documents (Mijn Documenten) op je device en verplaats 'm met behulp van Total Commander naar \Windows
animated.gif volgens mijVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:32:
[...]
Bedankt voor de hulp, maar deze stappen had ik reeds doorlopen.
welcomehead.96.png had ik al vervangen door het HTC Splash screen.
Deze verschijnt ook netjes met opstarten.
Echter krijg ik het VF Bootlogo nog steeds als eerste.
Lijkt erop dat VF hem verstopt heeft onder een andere naam of ingebakken heeft in het ROM
wie kan me helpen aan de originele welcomehead.96.png van HTC???Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:32:
[...]
Bedankt voor de hulp, maar deze stappen had ik reeds doorlopen.
welcomehead.96.png had ik al vervangen door het HTC Splash screen.
Deze verschijnt ook netjes met opstarten.
Echter krijg ik het VF Bootlogo nog steeds als eerste.
Lijkt erop dat VF hem verstopt heeft onder een andere naam of ingebakken heeft in het ROM
1. HSPDA is de snelste verbinding op het moment 3,6 mbit gevolgd door UMTS 3G ,met 384kbitRobinter79 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:30:
Zo, ik heb sinds kort ook een geweldige HTC TyTn 2 (simlockvrij, Vodafone abo, met Zorgeloos Internet BloX). Zoals iedereen met zo’n nieuw ‘apparaatje’ zit ook ik met een aantal prangende vraagjes.. Wie zou er zo goed (of gek) willen zijn ze proberen te beantwoorden?? Hartstikke bedankt!
1) Mijn vorige foon was een K750i en het mooiste wat je daarop had was GPRS :-). Nu heb je tegenwoordig ineens een paar opties meer: UMTS, 3G, HSDPA, etc. Klopt het nu dat die blox van Vodafone 3G is en is dat nu het snelste wat er te krijgen is? Of is dat HSDPA?
2) Als ik verbinding heb, met naar ik aanneem dan die 3G verbinding, dan blijft de verbinding open staan. Nu is mijn vraag: kost dit nu nog data als je het open laat staan (zonder programma’s die het gebruiken) of kost het alleen meer batterij?
3) Ik kan op MyVodafone nergens vinden hoeveel data ik reeds verbruik heb met mijn Zorgeloos Internet Blox. Ik wil liever niet over m’n 50mb heen. Waar kan ik m’n verbruik nu precies terugvinden? Op m’n TyTN zelf?
4) Via internet explorer kan ik op linkjes klikken waarmee je internet radio en internet tv kunt streamen. Hoe kan je nu precies uitrekenen hoeveel data dat kost? Want bijv. een TMF internet tv stream is zoiets als 750k. Betekent dit 750 kb/s? Dan ben je met een paar minuutjes door heel je 50mb bundel… (zelfde geldt voor internet radio streams, hoe bereken je dat hoe veel data je dat kost per half uurtje bijv.?)
5) Weet iemand al of de Zorgeloos Internet Blox ooit nog omhoog gaat (of zelfs f.u.p.?)?
6) Gaat videobellen via dezelfde Zorgeloos Internet Blox?
7) Ik las op dit forum (deel 6) iets over TCPMP 0.81, is dit daadwerkelijk een programmaatje waarmee je divx kunt afspelen op je TyTN (wat ik erg hoop!)?
Ben ik de enige die de bijbehorende oordopjes baggerslecht vindt? Zit er sterk aan te denken om een verloopstekkertje te kopen (http://www.smartphoneshop...converter-htc-extusb.html ) , zodat je er elke degelijke koptelefoon op kunt aansluiten. Iemand al ervaring mee?
9) De HTC Touch heeft één of ander gave TouchFLO applicatie, waarbij je met je vinger grafisch door allerlei audio-cd’s die op je mobiel staan kunt bladeren (waarbij je dus de hoesjes voorbij ziet komen). Bestaat er ook zoiets voor de HTC TyTN 2?
10) WiFi werkt als een zonnetje bij mijn eigen wifi thuis. Prima bereik, goeie snelheid. De vraag is alleen: kan mijn TyTN ook in mijn thuisnetwerk (MSHOME), zodat ik vanaf mijn PC mp3 en filmpjes kan streamen?? Zo ja, weet iemand hoe? Dit lijkt me echt geweldig als dit kan.
11) Laatste vraag voor nu: zoals een paar andere mensen in dit forum ook reeds vermelden: als ze Gmail via outlook/e-mail progje op hun foon regelden, kwam een zelf verzonden e-mail daarna ook gelijk in hun postvak IN!! Ik heb datzelfde probleem… Maar volgens mij is daar nog geen oplossing voor geopperd. Iemand? (ik gebruik nu maar gewoon de webbased versie van Gmail via internet explorer..)
Bedankt!!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
[ Voor 45% gewijzigd door Bartez op 14-01-2008 23:05 ]
Die heb ik geprobeerd in m'n ROM te stoppen, maar het is een gifje (het HTC logo uit twee delen; het groene gedeelte en het grijze komen naar elkaar toe). Dit lukte mij niet.Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:55:
[...]
wie kan me helpen aan de originele welcomehead.96.png van HTC???
[ Voor 9% gewijzigd door Mini Poeper op 14-01-2008 23:00 ]
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:55:
[...]
wie kan me helpen aan de originele welcomehead.96.png van HTC???
Precies...krijg je daar nou handigheid in? Ik haat dit soort dingen namelijk. Supposed to make life easier. Dit is weer terug naar af... Ik vroeg overigens ook niet naar zuignappen of schroefgatenl; daar heeft de houder niets mee te maken. Die kun je net zo goed op een zuignap monteren. Ik vroeg me af of er andere fabrikanten zijn dan Brodit, die wél aan gebruiksgemak denken bij het ontwerpen van zo'n ding.Crusader schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:47:
[...]
Ik moet toegeven dat het niet de makkelijkste houder is die ik ken. Punt is ook dat de houder precies tussen de millimeter ruimte moet schuiven van het toetsenbordgedeelte en het displaygedeelte. Dat is even pielen.
Als je gelezen had: ik heb m'n eigen ROM gemaakt, gebasseerd op originele. Echter lukte 't mij niet om bovenstaande erin te krijgen. Dit zat ook in mijn originele. Mijn Rom is nu ruim 30 MB kleiner van omvang.Sir_Killalot schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:34:
[...]
[afbeelding]
Dat is het standaard bootscherm, geen idee waarom ie een png extensie op de telefoon heeft
Tis trouwens een non-loop gifje.
Heb je meer informatie over jouw eigen gemaakte ROM?Mini Poeper schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:44:
[...]
Als je gelezen had: ik heb m'n eigen ROM gemaakt, gebasseerd op originele. Echter lukte 't mij niet om bovenstaande erin te krijgen. Dit zat ook in mijn originele. Mijn Rom is nu ruim 30 MB kleiner van omvang.
Tuurlijk!DWattel schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:53:
[...]
Heb je meer informatie over jouw eigen gemaakte ROM?
Is het Engels of Nederlandse versie en wat heb je weg gelaten?
Kunnen wij ook genieten van jouw ROM (ergens downloaden ofzo)?
Het is een video driver probleem in het algemeen. Dat heeft dus invloed op videos die je opneemt, videos die je afspeelt, spelletjes die je speelt, de snelheid van gewoon normale schermen tekenen, etc. Alles wat op je schermpje komt heeft hier dus mee te maken.Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:32:
Geldt dat hele gedoe rondom die video drivers alleen bij afspelen van je eigen opgenomen video's of ook bijvoorbeeld films die je erop zet?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jep ik, maar ik lees er ook nooit over.BtM909 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:42:
Hebben mensen hier ook het probleem dat de notification queue dubbele entries bevat en daardoor je telefoon dus traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag wordt of bepaalde events niet meer gaat afvuren (bijv. de wekker)? Reset is een oplossing of dmv een tool de notification queue checken op doublures en die verwijderen...
Ik lees er nergens wat over, maar 4 mensen die het toestel hebben, hebben allemaal dezelfde problemen?
Verwijderd
Thx kerel, ik weet genoeg. Wat een bagger concern dat ze hier (nog) niks aan willen doen!BoomSmurf schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:20:
[...]
Het is een video driver probleem in het algemeen. Dat heeft dus invloed op videos die je opneemt, videos die je afspeelt, spelletjes die je speelt, de snelheid van gewoon normale schermen tekenen, etc. Alles wat op je schermpje komt heeft hier dus mee te maken.
Verder is buiten de video driver, de touchscreen driver ook brak. Als je op het scherm drukt lagged je phone.
Thanx!!Sir_Killalot schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:34:
[...]
[afbeelding]
Dat is het standaard bootscherm, geen idee waarom ie een png extensie op de telefoon heeft
Tis trouwens een non-loop gifje.
[ Voor 15% gewijzigd door Bartez op 15-01-2008 10:25 ]
Volgens mij had ik dat ook al in mijn originele Rom... maar ik heb ff screenshotje van m'n PPC gemaakt:
[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 15-01-2008 10:31 ]
Ga naar je Inbox, Menu -> Options tik op je mailaccount om te wijzigen, je gaat langs je naam, pop en smtp instellingen helemaal op eind zit dat ophalen verhaal.Bartez schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:30:
[...]
Thanx!!
Wie weet er overigens waar op de HTC het programma active sybc staat geinstalleerd??? Ik heb die taskmanager geinstalleerd, maar nu staat altijd die active sync als link bovenin. Die kun je excluden....weet alleen niet waar de .exe file staat.....iemand enig idee???
Daarnaast schijn je ergens te kunnen instellen wat de frequentie moet zijn om mail via direct te kunnen ontvangen. In piekuren en daluren....iemand enig idee waar dit op de telefoon te vinden is....kan het niet meer vinden
Je hebt Office Mobile 6.1, das wat anders dan Windows Mobile 6.1Mini Poeper schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:26:
[...]
Volgens mij had ik dat ook al in mijn originele Rom... maar ik heb ff screenshotje van m'n PPC gemaakt:
[afbeelding]
What a fine day for Science! | Specs
[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Killalot op 15-01-2008 10:55 ]
Stelletje bij de handjes!Harmsen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:31:
[...]
Je hebt Office Mobile 6.1, das wat anders dan Windows Mobile 6.1
Ziet er wel leuk uit!Sir_Killalot schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:52:
Idd, er zijn alleen nog maar wat filmpjes en pics van WM 6.1
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/6213/fromfeed
http://www.boygeniusrepor...ile-61-video-walkthrough/
http://www.boygeniusrepor...windows-mobile-61/?page=1
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq