HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:22:
[...]

En waar kan ik het register wijzigen :?
via total commander ff de root induiken dan registry in
HKLM kiezen en dan alles aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via total commander ff de root induiken dan registry in
HKLM kiezen en dan alles aanpassen :)
Kan dat ook via verkenner :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
volgens mij niet..
nu ben ik ook aan het knoeien ermee

maar ik zie in ..\today meerdere folders staan...
agenda
apparaat blokkering
bellen via internet
taken
htc home
T-mobile@home
+add value+

waar moeten die waardes nou (bij) gezet worden?

die moeten dus toegevoegd worden.... in een van de mappen |:(

[ Voor 10% gewijzigd door ijsbeer910 op 13-01-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:20
Zo, das wel heel erg omslachtig om een gifje weg te gooien :D

Ik heb om mn KPN bootlogo weg te krijgen gewooon Animated_KPN.gif uit de windows map verwijderd en klaar :)

Wat is er trouwens zo boeiend aan die Cube? Behalve dat het er flashy uitziet..

Vind het niet echt sneller werken ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Weet niet, vind het stoer uit zien!
Alleen ik krijg hem nog steeds niet aan de gang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Bestaan er programmaatjes waarmee je mapjes kan minimaliseren?? dat scheelt het telkens opnieuw opstarten van mappen.

Daarnaast nog een ander vraagje.....Onder de kop 'programma's' staat een lege map van een mislukte cube plugin die ik weer gedeinstaleerd heb. De bestanden zijn inmiddels weg, maar ik krijg de lege map niet weg. iemand enig idee??

Hoe kan ik trouwens bijvoorbeeld mijn favorieten van mijn PC overgooien naar de HTC???

p.s....zou het verwijderen van een gifje ook werken bij een Vodafone brandend HTC? Heb het nog niet kunnen vinden. Hoe kan ik trouwens AL mijn HTC bestanden via de PC bekijken, dus ook de windows bestanden????

[ Voor 30% gewijzigd door Bartez op 13-01-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ik gebruik dit: http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html (gratis)

Afbeeldingslocatie: http://soft.photoracer.net/docs/images/wktask/wktask005_en.png

Eigenlijk belachelijk dat het niet standaard in WM zit :X

En in je windows map staat een map Startmenu en daar kan je programmamappen verwijderen of wijzigen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Die cube is echt klote. Heb het eens geprobeerd, maar na 10sec hoefde ik het al niet meer. Wat een ellendig en vooral nutteloos ding. Leuk om een keer te zien, en daarna is de lol er vanaf. Kun je beter een youtube filmpje ervan kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Eigenlijk vergelijkbaar met de iPhone, leuk om mee te showen maar verder niet echt handig :P

(gelukkig komen hier geen Applefans O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om mijn Tytn 2 in de auto te kunnen opladen + handfree bellen via de originele headset heb ik de
Veripart 3-in-1 Converter HTC ExtUSB gekocht.(zie hier bij pdashop)

Deze lijkt echter niet goed te werken: Tijdens het bellen wordt af en toe opeens opgehangen en de voice-dial functie wordt ongevraagd opgestart. Het lijkt erop dat de button op de headset wordt geactiveerd als ik de 3-in-1 converter beweeg.

Iemand anders met hetzelfde probleem?
Ik zag dat er nu ook een converter van HTC beschikbaar is (zie hier bij pdashop). Als het probleem inderdaad in de converter blijkt te zitten, dan moet ik die denk ik maar kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Use Total Commander to navigate to HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Today\Items\"Wireless". If it does not exist you can create it. Don't forget the double quotes
Create an entry DLL and assign it a value of netui.dll
Create an new DWORD called Order and assign it a value of 0
Create a new DWORD called Enabled and assign it a value of 1
Create a new DWORD called Type and assign it a value of 4
Soft reset your device by holding the Power button for 5 seconds ''

de bovenstaande werkt wel, diegene van de topic heeft meer met een agenda te maken.
hget gaat wel op de zelfde manier, iets andere getalletjes en iets minder "Dwords"

succes

[ Voor 6% gewijzigd door ijsbeer910 op 13-01-2008 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
ijsbeer910 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:56:
volgens mij niet..
nu ben ik ook aan het knoeien ermee

maar ik zie in ..\today meerdere folders staan...
agenda
apparaat blokkering
bellen via internet
taken
htc home
T-mobile@home
+add value+

waar moeten die waardes nou (bij) gezet worden?

die moeten dus toegevoegd worden.... in een van de mappen |:(
:$ Er dient een map aangemaakt te worden: "Wireless" (met aanhalingstekens, rest zonder aanhalingstekens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Is het niet makkelijker om deze .cab te installeren, hoef je niet in het register te duiken ;)

http://www.cinetsystems.c...s/WirelessTodayPlugin.cab

Voor de andere mensen, dan krijg je dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://pocketpccentral.net/images/news/october/wm_crossbow1.jpg
(2de 'vakje')

[ Voor 40% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
klaasbram schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:52:
Dan ga ik van de week maar eens outlook installeren om een backup te maken van met contactpersonen. Even wacht op V4 en dan knallen ;)
Veel makkelijker: PIM Backup, die doet behalve je contacten ook gelijk je berichten, belgeschiedenis, kalender etc.
Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:06:

Ik heb om mn KPN bootlogo weg te krijgen gewooon Animated_KPN.gif uit de windows map verwijderd en klaar :)
Dat was ook nog een mogelijkheid ja... er kunnen bij het booten drie plaatjes langskomen en ik had er twee genoemd, maar goeie kans dat Vodafone die derde gebruikt B)

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:41:
Is het niet makkelijker om deze .cab te installeren, hoef je niet in het register te duiken ;)

http://www.cinetsystems.c...s/WirelessTodayPlugin.cab

Voor de andere mensen, dan krijg je dus dit:

[afbeelding]
(2de 'vakje')
Klopt, maar ik probeer altijd zo min mogelijk cabjes te installeren en alles (zoveel mogelijk) in register te doen. Dat .cab bestand heb ik ook al tijden op m'n PC staan. ;)

Ik wilde er alleen maar mee aanduiden dat een en ander al aanwezig is, maar niet altijd zichtbaar is.
Met een .cab bestand heb je vaak het idee dat er iets toegevoegd wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door Mini Poeper op 13-01-2008 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Tja, ik ben meer van het makkelijke, en je weet teminste dat het goed werkt :)

(en het is maar 7KB)

[ Voor 14% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ma.rkus.nl schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:43:
[...]

Veel makkelijker: PIM Backup, die doet behalve je contacten ook gelijk je berichten, belgeschiedenis, kalender etc.

[...]
Ja, en als je 'm daarna dan synct met Outlook heb je al je calender events en contacts dubbel ;)
Ik gebruik 'm sindsdien dus ook alleen nog maar om mijn messages en call history te backuppen.
Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:34:
Ik gebruik dit: http://soft.photoracer.net/docs/wktask_en.html (gratis)

[afbeelding]

Eigenlijk belachelijk dat het niet standaard in WM zit :X

En in je windows map staat een map Startmenu en daar kan je programmamappen verwijderen of wijzigen :)
Nice :)
Had 'm al eerder gezien, maar vreemd genoeg niets mee gedaan. Bedankt voor de reminder :P

EDIT: Die cube is inderdaad volkomen nutteloos afgezien van de eye-candy / patsfactor.

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 13-01-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
nou....de eerste frustratie is.....hard reset is een feit....pleurt hij er gewoon echt ALLES vanaf!! ongelooflijk....alles weg....dagen werk naar de knoppen! Ff TomTom geinstalleerd en dat werkte niet, dus weer eraf gegooid....tijdens deinstaleren liep hij vast....en sindsdien niet meer opstarten.....toen plots een hard-reset zonder dat ik erom gevaagd hebt........Op dit moment kan ik hem zo in de vuilnisbak pleuren.....nu alles maar weer opnieuw gaan doen.....

Is er niet iets van een backup programma wat alles backupped van een goede install?? Dus gewoon een soort van image???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Sprite BackUp, staat als het goed is op de bijgeleverde CD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
damm.....te laat gebackupped dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Gewoon alles goed in Outlook hebben staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Zo eindelijk na maanden eve een uur bij lezen. Ik krijg binnen kort mijn MDA Vario 3 en mijn 8 gig Micro SD staat al vol met software en een paar series en mp3s. 8). Natuurlijk gelijk via XDA Developers SID unlocken en een WWE versie op mijn MDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Bartez schreef op zondag 13 januari 2008 @ 17:24:
1)
ik snap er niks van....volgens mij heb ik alles gedaan....touchflow staat aan....cabje geinstalleerd....maar na herstart....zie ik nergens de cube....kan hem ook nergens instaleren....zie alleen iets van touchsettings en daar komen de plaatjes wel tevoorschijn....maar de cube aanzetten....geen flauw idee.

4) Ten slotte....
Ik heb mail via de exchange server van ons werk. Het vreemde is echter dat de gehele postvak in mooi gesynchroniseerd wordt, echter de submappen in Postvak in staan wel als mapjes op de HTC, maar ze zijn leeg, de mailtjes zijn dus niet gesynchroniseerd.....is dit op te lossen???
1) Ik heb dan geen idee meer. Het mapje in je Program Files is leeg? Dan moet je dus nog steeds een error krijgen met het installeren? Ik zou het echt niet meer weten. Het zou kunnen zijn dat ik die check voor programma's te installeren met KaiserTweak heb gedaan. Anders zou ik het echt niet meer weten.

4) Je dient je HTC via ActiveSync te verbinden en DAN kan je via ActiveSync de mappen selecteren die je wilt synchroniseren (op Email gaan staan en dan Instellingen). Zo heb ik het ook moeten doen bij die mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Cafun schreef op maandag 14 januari 2008 @ 07:20:
[...]

1) Ik heb dan geen idee meer. Het mapje in je Program Files is leeg? Dan moet je dus nog steeds een error krijgen met het installeren? Ik zou het echt niet meer weten. Het zou kunnen zijn dat ik die check voor programma's te installeren met KaiserTweak heb gedaan. Anders zou ik het echt niet meer weten.

4) Je dient je HTC via ActiveSync te verbinden en DAN kan je via ActiveSync de mappen selecteren die je wilt synchroniseren (op Email gaan staan en dan Instellingen). Zo heb ik het ook moeten doen bij die mappen.
Ik heb de cube gelaten voor wat het is.....daarnaast is hij inmiddels gecrashed en kan ik alles opnieuw gaan doen :(

voor wat betreft de mail...dat ga ik eens proberen, thanx!

En voor wat betreft het backuppen een paar posts terug....alles goed in outlook hebben staan neemt niet weg dat je weer een dag bezeig bent dat kreng opnieuw in te stellen, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 06:38
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:30:
[...]

En voor wat betreft het backuppen een paar posts terug....alles goed in outlook hebben staan neemt niet weg dat je weer een dag bezeig bent dat kreng opnieuw in te stellen, toch??
Klopt, je outlook data is 'alleen' wat je met activesync synchroniseert. Voor een complete backup kan je Sprite of SPB Backup gebruiken. Maar denk er wel aan dat je een backup niet kan gebruiken als je een nieuwe ROM probeert, dan zal alles handmatig moeten doen. Je krijgt er wel veel handigheid in, ik ben nu 3 pda's verder en kan het inmiddels in een half uurtje ;)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:17:
Om mijn Tytn 2 in de auto te kunnen opladen + handfree bellen via de originele headset heb ik de
Veripart 3-in-1 Converter HTC ExtUSB gekocht.(zie hier bij pdashop)

Deze lijkt echter niet goed te werken: Tijdens het bellen wordt af en toe opeens opgehangen en de voice-dial functie wordt ongevraagd opgestart. Het lijkt erop dat de button op de headset wordt geactiveerd als ik de 3-in-1 converter beweeg.

Iemand anders met hetzelfde probleem?
Ik zag dat er nu ook een converter van HTC beschikbaar is (zie hier bij pdashop). Als het probleem inderdaad in de converter blijkt te zitten, dan moet ik die denk ik maar kopen..
Dit is bekend en ik heb er ook last van. De Y cable heeft er ook last van, de 3 in 1 splitter ook, en volgens mij elk andere splitter. Ook al zijn ze van HTC zelf. (ik heb zelf een 3-in-1 van HTC zelf). Ik zit zelf ook nog te zoeken naar een oplossing, want ik vind het ook niet ideaal.
Bijkomend nadeel: bij het opladen en muziek luisteren tegelijk, hoor je de dynamo van de auto door de muziek heen: spanning wisselt blijkbaar en dit kun je horen door de 3-in-1 splitter)

Binnenkort denk ik erover om de kabel maar weer te verkopen en een leuke bluetooth handsfree te kopen. Deze moet dan ook een audio jack uitgang hebben, zodat tie aan mn aux van de autoradio kan. Iemand daar een idee voor welke dat heeft? (en liefst behalve de telefoontjes ook muziek laat horen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Kassad schreef op maandag 14 januari 2008 @ 08:57:
[...]

Klopt, je outlook data is 'alleen' wat je met activesync synchroniseert. Voor een complete backup kan je Sprite of SPB Backup gebruiken. Maar denk er wel aan dat je een backup niet kan gebruiken als je een nieuwe ROM probeert, dan zal alles handmatig moeten doen. Je krijgt er wel veel handigheid in, ik ben nu 3 pda's verder en kan het inmiddels in een half uurtje ;)
Het gaat er mij om dat als mijn HTC crashed net als gisteren, en dus zonder mijn toestemming een hard-reset uitvoerd, ik niet om 1 uur 's-nachts weer alles moet gaan instellen. In verband met mijn werk moet dat ding in no-time weer up and running zijn.....kan sprite backup in dat geval binnen enkele minuten al mijn instellingen en bestanden etc terugplaatsen zoals het was vóór de crash???

[ Voor 38% gewijzigd door Bartez op 14-01-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 17:55
ja. sprite maakt een backup op je geheugenkaartje en op je computer. Deze staat in 10 min terug. je kan dus waar je ook bent ook zonder pc een restore doen

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-09 17:33

johnwoo

3S-GTE

Get!em schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:12:
[...]

Binnenkort denk ik erover om de kabel maar weer te verkopen en een leuke bluetooth handsfree te kopen. Deze moet dan ook een audio jack uitgang hebben, zodat tie aan mn aux van de autoradio kan. Iemand daar een idee voor welke dat heeft? (en liefst behalve de telefoontjes ook muziek laat horen?)
Als je een Pioneer radio met IP-bus hebt kan je de CD-BTB200 nemen. Ik wil dat ding erg graag hebben voor m'n radio, enkel kost het kreng 160+ euro :( en dat vind ik toch echt teveel voor een Bluetooth dongletje, ook al heeft deze naast de gewone carkit functie nog twee interessante profielen: hij ondersteund A2DP, dus je kan ook stereo (muziek!) streamen vanaf je telefoon over je autoradio, en remote control, dus je kan met de normale controls op je Pioneer radio de muziek bedienen (prev/next etc).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
De TS is inmiddels ook al weer outdated, wordt deze nog wel geupdate? Het topic staat bordevol interesante links die eigenlijk ook in de TS opgenomen moeten worden. Zoals de Cab FTP van Dutty.. bijv.

aerofreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:46

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

DancePlaza schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:11:
[...]

Er zijn verschillende klasse gebruikers binnen t-mobile
blijkbaar ben ik een goede gebruiker, zodat ik mijn vario voor 139 euro meekreeg.
Heb hem verlengt met een flex20 + pit (1 jaar) :P

dus ik ben tevreden!
[afbeelding]
Ik ook :) Kreeg mijne 3 maand voor mijn oude abbo afliep, voor 39,95 bij verlenging van mijn Flex 20 + PIT. Wel voor 2 jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
amsterdammertje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:26:
ja. sprite maakt een backup op je geheugenkaartje en op je computer. Deze staat in 10 min terug. je kan dus waar je ook bent ook zonder pc een restore doen
Top, dan is dat het eerste wat ik ga doen als dat ding het weer doet.

Overigens vraag ik me af wat Push mail nu precies doet...ik vraag me af of het volgende mogelijk is:

Ik heb via de laptop overal waar een internetverbinding is, toegang tot mijn werkmail wat draait op exchange. Sinds enkele dagen heb ik de HTC met hierop Push Mail van hetzelfde account. Alle nieuwe mailtjes komen op beide apparaten binnen, als ik echter op de HTC een mailtje verwijder, blijft hij op laptop staan en andersom.....ik dacht namelijk dat beide apparaten live op de exchange kijken. Dit is volgens mij alleen op de laptop het geval. Is het mogelijk om met de HTC ook live te kijken en zodra ik hier een mailtje verwijder/lees, dat ook zo geregistreerd zal worden op de excgange server?? Op deze manier voorkom ik dat als ik bijvoorbeeld 25 nieuwe mailtjes krijg op de HTC en deze verwerk, ik op de laptop deze mailtjes opnieuw als nieuw binnen krijg???

Kan dat? en zoja...hoe?

[ Voor 56% gewijzigd door Bartez op 14-01-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get!em schreef op maandag 14 januari 2008 @ 09:12:
[...]Dit is bekend en ik heb er ook last van. De Y cable heeft er ook last van, de 3 in 1 splitter ook, en volgens mij elk andere splitter. Ook al zijn ze van HTC zelf. (ik heb zelf een 3-in-1 van HTC zelf). Ik zit zelf ook nog te zoeken naar een oplossing, want ik vind het ook niet ideaal.
Thanx. dat scheelt me dan weer 15 euro aan de HTC kabel. Mijn oor heeft blijkbaar een dusdanig bijzondere vorm dat ik nog geen bluetooth oor heb kunnen vinden die me niet het gevoel geeft dat mijn oor tussen een bankschroef zit 7(8)7 . Maar, navigeren en bellen zonder oplader werkt niet, dus dan wordt het misschien toch eindelijk geloven aan een BT-oor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:59:
Eigenlijk vergelijkbaar met de iPhone, leuk om mee te showen maar verder niet echt handig :P

(gelukkig komen hier geen Applefans O-))
Wedden? :( :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:38:
[...]

Top, dan is dat het eerste wat ik ga doen als dat ding het weer doet.

Kan dat? en zoja...hoe?
Volgens mij moet je dan ipv push mail de imap-functie gebruiken; dit is een zgn. live verbinding met de mailserver, zodat wanneer je een mail als gelezen zet, deze ook in een andere client als gelezen wordt gezien.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
ijsbeer910 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:22:
[...]
de bovenstaande werkt wel, diegene van de topic heeft meer met een agenda te maken.
hget gaat wel op de zelfde manier, iets andere getalletjes en iets minder "Dwords"

succes
Je hebt helemaal gelijk, ik heb mijn originele post alweer aangepast.
Volgens mij had ik op dat moment slaap tekort ( :O ) want drie pagina's in een verslag dat ik op dat moment aan 't typen was zagen er niet uit. Volgende keer zal ff beter opletten voordat ik op "Verstuur bericht" ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Sjowhan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:46:
[...]

Volgens mij moet je dan ipv push mail de imap-functie gebruiken; dit is een zgn. live verbinding met de mailserver, zodat wanneer je een mail als gelezen zet, deze ook in een andere client als gelezen wordt gezien.
Juist....da's inderdaad wat ik zou willen.....

Kan iemand anders dit toevallig ook bevestigen of dit mogelijk is???? En hoe is dit in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 09:04
Ik weet niet welke email je gebruikt, maar ik heb gebruik gmail en
hierbij kun je gebruik maken van IMAP.
Je moet misschien wel je gmail switchen naar engels ofzo, misschien
dat er bij de nederlandse nu ook al IMAP ondersteuning is.
En via de volgende link vindt je alle instellingen die je moet doen
om IMAP te configureren op WM6.
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78886&topic=12814

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
ik maak gewoon gebruik van mijn werkaccount dat draait op een exchange server.....geen gmail, hotmail of iets in die richting....een eigen mailadres van ons bedrijf via exchange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljums
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 00:01
unilizer schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:09:
Ik weet niet welke email je gebruikt, maar ik heb gebruik gmail en
hierbij kun je gebruik maken van IMAP.
Je moet misschien wel je gmail switchen naar engels ofzo, misschien
dat er bij de nederlandse nu ook al IMAP ondersteuning is.
En via de volgende link vindt je alle instellingen die je moet doen
om IMAP te configureren op WM6.
https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78886&topic=12814
werkt imap bij jou? ik krijg wel berichten binnen, maar niet de berichtinhoud.... (schijnt iets met wm6 en imap te zijn??)

13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:14:
ik maak gewoon gebruik van mijn werkaccount dat draait op een exchange server.....geen gmail, hotmail of iets in die richting....een eigen mailadres van ons bedrijf via exchange...
Probeer eens zo'n imapverbinding op te bouwen? Afaik zou exchange dat moeten ondersteunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
Wel ja idd,de laatste keren dat ik het probeerde, zie ik ook alleen de berichten koppen. Zelfs downloaden van bijlage lukt ook niet. Heb het mss 4x geprobeerd en dan terug overgestapt naar POP3. Ik dacht dat het aan een instelling ging liggen of iets anders die ik verkeerd had gedaan, zo dan verder weinig aandacht aan geschonken. Zou wel heel handig zijn moest IMAP werken.
Niemand die toevallig een oplossing weet hiervoor?

Voor het exchange zou ik dan ook de oplossing niet weten, ben ook nogal een newbie in kwa mail en WM. Ik was al tevreden dan ik na een weekend een werkende cube heb gekregen. Eerst nog wat verder experimenteren met .cabs en tweakers lezen, dan eens kijke voor een nieuwe ROM ofzo.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb nu voor het eerst echt een "had je je maar in moeten lezen" moment.

Heb sinds vrijdag mijn TytnII en ik baal echt van het ding op 1 gebied. Dat gedoe met niet werkende videodrivers!

Mijn Vario 1 speelt alles prima af maar een klein videotje is een diashow op dit ding! Daar koop je verdomme toch niet de "creme de la creme" voor?

Er loopt al een petitie op internet en ik ben zelf al bezig om alles en iedereen (HTC, t-mobile etc) plat te mailen voor een oplossing. Ik wil gewoon een serie kunnen kijken op dat ding zoals ik al vanaf mijn eerste smartphone gewend ben!

*edit*

Krijg net een mail van Kassa binnen of ik nog meer bronnen had mbt dit probleem, dus ik heb ze oa verwezen naar xda-dev, de wikipedia en de online petitie. Misschien helpt het :).

[ Voor 14% gewijzigd door HeatWave op 14-01-2008 14:52 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb zojuist TCPMP 0.81 incl alle plugins geupload: -klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Dat is een workaround misschien, maar het verhelpt niet de brakke camera en de toch wat trage menu animaties.

Er zit een schitterende hardware accelerator in en die wordt gewoon niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:39
Ik wil de mijne zo bestellen, is het beeldprobleem groot genoeg om er geen te kopen? Ik kijk geen series op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Lees 't topic eens misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Als je hem gewoon als PDA gebruikt is er niet zoveel aan de hand.

Zodra het om films of 3d spellen (call of duty 2 bijv) gaat is het drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HeatWave schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:09:

Heb sinds vrijdag mijn TytnII en ik baal echt van het ding op 1 gebied. Dat gedoe met niet werkende videodrivers!

Mijn Vario 1 speelt alles prima af maar een klein videotje is een diashow op dit ding! Daar koop je verdomme toch niet de "creme de la creme" voor?

Er loopt al een petitie op internet en ik ben zelf al bezig om alles en iedereen (HTC, t-mobile etc) plat te mailen voor een oplossing. Ik wil gewoon een serie kunnen kijken op dat ding zoals ik al vanaf mijn eerste smartphone gewend ben!

*edit*

Krijg net een mail van Kassa binnen of ik nog meer bronnen had mbt dit probleem, dus ik heb ze oa verwezen naar xda-dev, de wikipedia en de online petitie. Misschien helpt het :).
Alle huidige HTC apparaten met die qualcomm chipset hebben er last van toch? Dus dan zou de S730 bijvoorbeeld hetzelfde probleem moeten hebben. Als je toch iedereen gaat mailen (kassa etc.) dan kan je dit er misschien bij vertellen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Is het niet zo (zit ook te azen op de TyTN II) dat doordat Qualcomm niet meer mag leveren aan HTC, dat HTC daardoor geen 'zin' meer heeft in ontwikkeling? Persoonlijk vind ik dat HTC dit niet mag doen, en alsnog de benodigde drivers moet uitbrengen na ontwikkeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Sjowhan schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:42:
Is het niet zo (zit ook te azen op de TyTN II) dat doordat Qualcomm niet meer mag leveren aan HTC, dat HTC daardoor geen 'zin' meer heeft in ontwikkeling? Persoonlijk vind ik dat HTC dit niet mag doen, en alsnog de benodigde drivers moet uitbrengen na ontwikkeling..
Volgens mij mag Qualcomm de MSM7200 chipset na 1 januari 2009 niet meer leveren, HTC kan dus nog makkelijk een driver releasen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Sir_Killalot op 14-01-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Biobakker schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:52:
[...]

Alle huidige HTC apparaten met die qualcomm chipset hebben er last van toch? Dus dan zou de S730 bijvoorbeeld hetzelfde probleem moeten hebben. Als je toch iedereen gaat mailen (kassa etc.) dan kan je dit er misschien bij vertellen.
Dit is iid klote, dat realiseerde me ook pas later.
Ze zijn bij xda bezig om geld in te zamelen, misschien iets om mee te doen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unilizer
Is er iemand die ervaring heeft met één van de volgende cases:
Krusell Orbit Leather Case HTC TyTN II
Noreve Tradition Leather Case HTC TyTN II
In een review heb ik gelezen dat de clip van de noreve niet echt schitterd is en er zelfs voor zorgt dat je je PDA verliest of op de grond valt. De krusell heeft dit probleem wel niet, maar is zo met een plastiekje over het toestenbord. Volgens mij hindert dit nogal bij het typen. Is dit zo of is mijn gedachte verkeerd?
Ik wil gewoon een praktisch en comfortable case voor mijn TYTN II.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe stel ik de juiste tijd in in Agenda? Ik wil iets invoeren met de tijd 11.15. maar hij accepteert alleen tijden per 30 minuten, of 11.00 of 11.30. Wanneer ik de tijd zelf invoer verandert ie 'm weer terug naar de half uur tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32

*edit*

Nu maar hopen dat het werkt, de meeste bedrijven zijn wel vatbaar voor dit soort programma's. En anders hopen dat ze bij XDA-dev. goede drivers kunnen maken.
Hebben er eigenlijk al meer mensen naar kassa of iets dergelijks gemailt??

grtz,
lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Als ze nog meer bronnen nodig hebben, ik heb er ook last van op mijn vario 3.
Brakke driver support zal uiteindelijk wel niet onopgemerkt blijven gezien alle ophef hierover.
De kaiser is voor mij nog steeds de beste keuze qua WM6 device.. maar het is belachelijk dat de hardware die erin zit, gewoonweg niet goed wordt gebruikt, en de snelle rekenkracht van de cpu wordt gebruikt om alles softwarematig uit te laten voeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b03tz
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-08 09:20
Hey,

Ik heb net bij T-Mobile een MDA Vario 3 (HTC TyTN 2) aangeschaft en merk dat er bij mij geen Windows Live Messenger óf PocketMSN op zit. Is er een manier om dit te downloaden van de microsoft website? Ik heb ±2 uur gezocht maar kon het niet vinden.

Iemand wellicht een linkje?

BYD Tang Final Edition | 2x Marstek Venus 5.12KW | HW P1 | Homey Pro 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe zoek je dan :?

[google=live messenger mobile]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*edit*

EDIT

Hmmm bagger zeg, had hem bijna besteld toennet via T-mobile... MOet ik wéér tijd in steken om een ander mobieltje te zoeken :O

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:33:
Lees 't topic eens misschien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:12

Crusader

Arc Nature

unilizer schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:23:
Is er iemand die ervaring heeft met één van de volgende cases:
Krusell Orbit Leather Case HTC TyTN II
Noreve Tradition Leather Case HTC TyTN II
In een review heb ik gelezen dat de clip van de noreve niet echt schitterd is en er zelfs voor zorgt dat je je PDA verliest of op de grond valt. De krusell heeft dit probleem wel niet, maar is zo met een plastiekje over het toestenbord. Volgens mij hindert dit nogal bij het typen. Is dit zo of is mijn gedachte verkeerd?
Ik wil gewoon een praktisch en comfortable case voor mijn TYTN II.
Ik heb de Krusell en ben erg tevreden, Krusell kwaliteit is perfect. Clip is stevig en zal niet snel loslaten/afbreken. Plastic over het toetsenbord merk je niets van.
Alleen irritant wanneer ik de telefoon in de Brodit houder wil plaatsen in de auto, het is nogal een lastige klus om de TyTN II steeds weer uit de Krusell te moeten halen.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 09:16

mphilipp

Romanes eunt domus

Crusader schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:28:
Alleen irritant wanneer ik de telefoon in de Brodit houder wil plaatsen in de auto, het is nogal een lastige klus om de TyTN II steeds weer uit de Krusell te moeten halen.
Ik weet niet welke Brodit je hebt, maar ik heb de actieve gekocht en die kan eigenlijk zó de vlakspoeler in. Ik ben 5 minuten aan het pielen om dat ding er fatsoenlijk in te krijgen! Wat een dramaproduct. Ik heb ook nog (even) een MDA Vario en heb daarvoor ook een Brodit actieve houder. Daar glijdt ie in al een mes door de boter. Ik had verwacht dat de Tytn2 ook zo makkelijk in z'n houdertje zou gaan. Maar helaas... En waar die centimeter ruimte tussen de achterkant van de Tytn2 en de houder voor nodig is, is onduidelijk. Het maakt het correct plaatsen er niet makkelijker op, vooral niet in het donker.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Die's voor extended size batteries natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zondag 13 januari 2008 @ 21:06:
[...]

Helemaal mee eens, weet er misschien iemand de filename van de bootlogo van Vodafone, zit me hier scheel te zoeken in de windowsmap :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
zou ik ook wel willen weten......of heeft vodafone het anders gedaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

BoomSmurf schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:53:
Die's voor extended size batteries natuurlijk :)
Bizarre keuze als dat zo is. Het apparaat is op deze manier vrijwel onmogelijk in één beweging in de houder te krijgen. Ik kijk het nog een dag of wat aan, en dat gaat ie maar terug. Iemand een suggestie voor een andere dan Brodit?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt dat hele gedoe rondom die video drivers alleen bij afspelen van je eigen opgenomen video's of ook bijvoorbeeld films die je erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:12

Crusader

Arc Nature

mphilipp schreef op maandag 14 januari 2008 @ 19:36:
[...]

Ik weet niet welke Brodit je hebt, maar ik heb de actieve gekocht en die kan eigenlijk zó de vlakspoeler in. Ik ben 5 minuten aan het pielen om dat ding er fatsoenlijk in te krijgen! Wat een dramaproduct. Ik heb ook nog (even) een MDA Vario en heb daarvoor ook een Brodit actieve houder. Daar glijdt ie in al een mes door de boter. Ik had verwacht dat de Tytn2 ook zo makkelijk in z'n houdertje zou gaan. Maar helaas... En waar die centimeter ruimte tussen de achterkant van de Tytn2 en de houder voor nodig is, is onduidelijk. Het maakt het correct plaatsen er niet makkelijker op, vooral niet in het donker.
Ik moet toegeven dat het niet de makkelijkste houder is die ik ken. Punt is ook dat de houder precies tussen de millimeter ruimte moet schuiven van het toetsenbordgedeelte en het displaygedeelte. Dat is even pielen. Het is mij ook al meerdere keren gebeurd dat ik dacht dat ie in de houder "pakte" maar dat ie alsnog letterlijk aan de zwaartekracht ten prooi viel. Maar goed, ik vind het te ver gaan om te zeggen dat ik 'm terugstuur, de houder past goed in de auto, geen lelijke zuignap aan je raam en geen geschroef in het dashboard.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:03:
[...]

Helemaal mee eens, weet er misschien iemand de filename van de bootlogo van Vodafone, zit me hier scheel te zoeken in de windowsmap :X
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:11:
zou ik ook wel willen weten......of heeft vodafone het anders gedaan???
Kijk eens naar welcomehead.96.png in \Windows
Zo heet 'ie in een originele HTC, kan zijn Vodafone deze verwisseld heeft voor een eigen afbeelding. Zo heb ik bij mijn eigen gemaakte ROM deze ook verandert.

Kan zijn dat 't met File Explorer (Verekenner) niet lukt, gebruik dan Total Commander
Je kunt dus nu ook een eigen afbeelding (240x320) maken, deze welcomehead.96.pngals naam geven en kopiëren naar je \Windows map.
Dit zal soms niet in een keer lukken: kopieer 'm naar (y Documents (Mijn Documenten) op je device en verplaats 'm met behulp van Total Commander naar \Windows

[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 14-01-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:07:
[...]

[...]

Kijk eens naar welcomehead.96.png in \Windows
Zo heet 'ie in een originele HTC, kan zijn Vodafone deze verwisseld heeft voor een eigen afbeelding. Zo heb ik bij mijn eigen gemaakte ROM deze ook verandert.

Kan zijn dat 't met File Explorer (Verekenner) niet lukt, gebruik dan Total Commander
Je kunt dus nu ook een eigen afbeelding (240x320) maken, deze welcomehead.96.pngals naam geven en kopiëren naar je \Windows map.
Dit zal soms niet in een keer lukken: kopieer 'm naar (y Documents (Mijn Documenten) op je device en verplaats 'm met behulp van Total Commander naar \Windows
Bedankt voor de hulp, maar deze stappen had ik reeds doorlopen.
welcomehead.96.png had ik al vervangen door het HTC Splash screen.
Deze verschijnt ook netjes met opstarten.
Echter krijg ik het VF Bootlogo nog steeds als eerste.
Lijkt erop dat VF hem verstopt heeft onder een andere naam of ingebakken heeft in het ROM :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:32:
[...]

Lijkt erop dat VF hem verstopt heeft onder een andere naam of ingebakken heeft in het ROM :?
animated.gif volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 04:25
Het valt mij op dat Opera mobile minder stottert tijdens het scrollen op GoT dan PIE.
Dat gestotter is mijn voornaamste irritatiepunt, ik kijk geen films op mijn tytn2 dus dat is niet echt een ramp.

mijn eerste reactie op GoT sinds maaanden.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:32:
[...]

wie kan me helpen aan de originele welcomehead.96.png van HTC???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Laatst online: 11-11-2024
Zo, ik heb sinds kort ook een geweldige HTC TyTn 2 (simlockvrij, Vodafone abo, met Zorgeloos Internet BloX). Zoals iedereen met zo’n nieuw ‘apparaatje’ zit ook ik met een aantal prangende vraagjes.. Wie zou er zo goed (of gek) willen zijn ze proberen te beantwoorden?? Hartstikke bedankt!

1) Mijn vorige foon was een K750i en het mooiste wat je daarop had was GPRS :-). Nu heb je tegenwoordig ineens een paar opties meer: UMTS, 3G, HSDPA, etc. Klopt het nu dat die blox van Vodafone 3G is en is dat nu het snelste wat er te krijgen is? Of is dat HSDPA?
2) Als ik verbinding heb, met naar ik aanneem dan die 3G verbinding, dan blijft de verbinding open staan. Nu is mijn vraag: kost dit nu nog data als je het open laat staan (zonder programma’s die het gebruiken) of kost het alleen meer batterij?
3) Ik kan op MyVodafone nergens vinden hoeveel data ik reeds verbruik heb met mijn Zorgeloos Internet Blox. Ik wil liever niet over m’n 50mb heen. Waar kan ik m’n verbruik nu precies terugvinden? Op m’n TyTN zelf?
4) Via internet explorer kan ik op linkjes klikken waarmee je internet radio en internet tv kunt streamen. Hoe kan je nu precies uitrekenen hoeveel data dat kost? Want bijv. een TMF internet tv stream is zoiets als 750k. Betekent dit 750 kb/s? Dan ben je met een paar minuutjes door heel je 50mb bundel… (zelfde geldt voor internet radio streams, hoe bereken je dat hoe veel data je dat kost per half uurtje bijv.?)
5) Weet iemand al of de Zorgeloos Internet Blox ooit nog omhoog gaat (of zelfs f.u.p.?)?
6) Gaat videobellen via dezelfde Zorgeloos Internet Blox?
7) Ik las op dit forum (deel 6) iets over TCPMP 0.81, is dit daadwerkelijk een programmaatje waarmee je divx kunt afspelen op je TyTN (wat ik erg hoop!)?
8) Ben ik de enige die de bijbehorende oordopjes baggerslecht vindt? Zit er sterk aan te denken om een verloopstekkertje te kopen (http://www.smartphoneshop...converter-htc-extusb.html ) , zodat je er elke degelijke koptelefoon op kunt aansluiten. Iemand al ervaring mee?
9) De HTC Touch heeft één of ander gave TouchFLO applicatie, waarbij je met je vinger grafisch door allerlei audio-cd’s die op je mobiel staan kunt bladeren (waarbij je dus de hoesjes voorbij ziet komen). Bestaat er ook zoiets voor de HTC TyTN 2?
10) WiFi werkt als een zonnetje bij mijn eigen wifi thuis. Prima bereik, goeie snelheid. De vraag is alleen: kan mijn TyTN ook in mijn thuisnetwerk (MSHOME), zodat ik vanaf mijn PC mp3 en filmpjes kan streamen?? Zo ja, weet iemand hoe? Dit lijkt me echt geweldig als dit kan.
11) Laatste vraag voor nu: zoals een paar andere mensen in dit forum ook reeds vermelden: als ze Gmail via outlook/e-mail progje op hun foon regelden, kwam een zelf verzonden e-mail daarna ook gelijk in hun postvak IN!! Ik heb datzelfde probleem… Maar volgens mij is daar nog geen oplossing voor geopperd. Iemand? (ik gebruik nu maar gewoon de webbased versie van Gmail via internet explorer..)

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vraag 1 tm 6 horen hier zeker niet thuis zeg!
Maar hier: Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic deel 2

7. Probeer 't is, misschien word je wel blij ;)
Maar je hebt zeker nog niks gelezen over de videodrivers.. en dan wordt je blijheid gelijk :')

8. Oordopjes zijn idd zware bagger, dat is al jaren bij PDA's enzo haha

9. Kun je er gewoon op installeren... Veel gebruiken zal je 't denk niet

10. Pfff dat is ook geen echte TyTN II vraag imho... Google eens op 'orb' ofzo! Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Robinter79 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:30:
Zo, ik heb sinds kort ook een geweldige HTC TyTn 2 (simlockvrij, Vodafone abo, met Zorgeloos Internet BloX). Zoals iedereen met zo’n nieuw ‘apparaatje’ zit ook ik met een aantal prangende vraagjes.. Wie zou er zo goed (of gek) willen zijn ze proberen te beantwoorden?? Hartstikke bedankt!

1) Mijn vorige foon was een K750i en het mooiste wat je daarop had was GPRS :-). Nu heb je tegenwoordig ineens een paar opties meer: UMTS, 3G, HSDPA, etc. Klopt het nu dat die blox van Vodafone 3G is en is dat nu het snelste wat er te krijgen is? Of is dat HSDPA?
2) Als ik verbinding heb, met naar ik aanneem dan die 3G verbinding, dan blijft de verbinding open staan. Nu is mijn vraag: kost dit nu nog data als je het open laat staan (zonder programma’s die het gebruiken) of kost het alleen meer batterij?
3) Ik kan op MyVodafone nergens vinden hoeveel data ik reeds verbruik heb met mijn Zorgeloos Internet Blox. Ik wil liever niet over m’n 50mb heen. Waar kan ik m’n verbruik nu precies terugvinden? Op m’n TyTN zelf?
4) Via internet explorer kan ik op linkjes klikken waarmee je internet radio en internet tv kunt streamen. Hoe kan je nu precies uitrekenen hoeveel data dat kost? Want bijv. een TMF internet tv stream is zoiets als 750k. Betekent dit 750 kb/s? Dan ben je met een paar minuutjes door heel je 50mb bundel… (zelfde geldt voor internet radio streams, hoe bereken je dat hoe veel data je dat kost per half uurtje bijv.?)
5) Weet iemand al of de Zorgeloos Internet Blox ooit nog omhoog gaat (of zelfs f.u.p.?)?
6) Gaat videobellen via dezelfde Zorgeloos Internet Blox?
7) Ik las op dit forum (deel 6) iets over TCPMP 0.81, is dit daadwerkelijk een programmaatje waarmee je divx kunt afspelen op je TyTN (wat ik erg hoop!)?
8) Ben ik de enige die de bijbehorende oordopjes baggerslecht vindt? Zit er sterk aan te denken om een verloopstekkertje te kopen (http://www.smartphoneshop...converter-htc-extusb.html ) , zodat je er elke degelijke koptelefoon op kunt aansluiten. Iemand al ervaring mee?
9) De HTC Touch heeft één of ander gave TouchFLO applicatie, waarbij je met je vinger grafisch door allerlei audio-cd’s die op je mobiel staan kunt bladeren (waarbij je dus de hoesjes voorbij ziet komen). Bestaat er ook zoiets voor de HTC TyTN 2?
10) WiFi werkt als een zonnetje bij mijn eigen wifi thuis. Prima bereik, goeie snelheid. De vraag is alleen: kan mijn TyTN ook in mijn thuisnetwerk (MSHOME), zodat ik vanaf mijn PC mp3 en filmpjes kan streamen?? Zo ja, weet iemand hoe? Dit lijkt me echt geweldig als dit kan.
11) Laatste vraag voor nu: zoals een paar andere mensen in dit forum ook reeds vermelden: als ze Gmail via outlook/e-mail progje op hun foon regelden, kwam een zelf verzonden e-mail daarna ook gelijk in hun postvak IN!! Ik heb datzelfde probleem… Maar volgens mij is daar nog geen oplossing voor geopperd. Iemand? (ik gebruik nu maar gewoon de webbased versie van Gmail via internet explorer..)

Bedankt!!
1. HSPDA is de snelste verbinding op het moment 3,6 mbit gevolgd door UMTS 3G ,met 384kbit
2. kost bijna geen data, hooguit wat communicatie tussen de telefoon en de vodafone connectie waarop je bent ingelogd. niks bijzonders dus. batterij gaat hard naar beneden
3. geen idee
4. 750k betekent geen 750Kb/s maar Kbit/s deel die 750 door acht en je weet het in Kb/s
5. geen idee, niemand hier denk ik aangezien we geen glazen tweakers bol hebben.
6. nee, wel via de verbinding maar niet uit de bundel, je betaalt gewoon een duurder tarief, geen data
7. naar verluid wel, mijn advies is ff shrinken met divx converter
8. oordopjes zijn baggerslecht, andere oordopjes doen wonderen
9. Ja, dat is mogelijk, zie paar bladzijdes terug in dit topic
10.kan wel, hoe moet ik je even verschuldigd blijven, stond me iets bij van totalcommander, dan FTP en de file naar je tytn kopieeren, andere gebruikers weten dit beter dan mij.
11.geen idee.

12. koop een screenprotector van brando ;)
13. als je een auto hebt, en je wilt een carkit, koop dan geen parrot3XXX serie vanwege het ontbreken van a2dp, je kan dan dus niet je audio van tomtom en liedjes via je autoradio afspelen.

Nu ga ik slapen :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
worden met sprite backup ook alle settings etc gebackupped?? zoals instellingen van e-mail etc??

ik krijg overigens een melding als ik dmv de laptop een backup wil maken dat hij de niet kan connecten....erg vreemd.....hij geeft aan dat hij probeert verbdinding te maken met de netwerk hardware.....alleen dat lukt niet, dus lukt het backuppen niet. Backup maken via de telefoon werkt echter wel gewoon!.....alleen niet via de pc dus...

dit is de melding:

[Verbinding met host-pc mislukt, controleer of het apparaat is aangesloten en of de poortnummers overeenkomen]

[ Voor 45% gewijzigd door Bartez op 14-01-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:55:
[...]

Die heb ik geprobeerd in m'n ROM te stoppen, maar het is een gifje (het HTC logo uit twee delen; het groene gedeelte en het grijze komen naar elkaar toe). Dit lukte mij niet.
Vervolgens heb ik alles geselecteerd op m'n bureaublad en het bestand weggegooid. :|

Snelle reactie op die gast met z'n lap tekst :O :
TouchFlo zit er atandaard al op.

[ Voor 9% gewijzigd door Mini Poeper op 14-01-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:55:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TTRMNZ5MUAOef3SyxurjM2fg/full.gif

Dat is het standaard bootscherm, geen idee waarom ie een png extensie op de telefoon heeft :?

Tis trouwens een non-loop gifje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Overigens had ik een klein probleempje met het koppelen van de Tytn2 aan mijn Nokia CK-15W carkit. Dat is er zo een met een schermpje waarop je contacts te zien zijn enzo. Hij moet de contacts downloaden vanaf de telefoon via Bluetooth en dat ging niet. Ook niet met mijn oude Vario. Beetje gezocht en ik kwam terecht bij JETware. Dit is een uitbreiding op de bluetooth stack. Hiermee kreeg ik het toch voor elkaar. Tooltje is te downloaden als een trial en werkt 30 dagen. Daarna mag je het schokkende bedrag van $14,95 betalen voor een licentie.

Is hier ook een andere oplossing voor in de vorm van een patch of nieuwe ROM versie van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Crusader schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:47:
[...]
Ik moet toegeven dat het niet de makkelijkste houder is die ik ken. Punt is ook dat de houder precies tussen de millimeter ruimte moet schuiven van het toetsenbordgedeelte en het displaygedeelte. Dat is even pielen.
Precies...krijg je daar nou handigheid in? Ik haat dit soort dingen namelijk. Supposed to make life easier. Dit is weer terug naar af... Ik vroeg overigens ook niet naar zuignappen of schroefgatenl; daar heeft de houder niets mee te maken. Die kun je net zo goed op een zuignap monteren. Ik vroeg me af of er andere fabrikanten zijn dan Brodit, die wél aan gebruiksgemak denken bij het ontwerpen van zo'n ding.

Om het af te stemmen op die paar mensen die een dikke batterij hebben is een beetje dom. Vooral omdat die mensen blijkbaar niet zo vaak opladen. En dan heb je dus niets aan een actieve houder. Ik wil zo'n houder omdat ik minimaal 2 uur per dag in de auto zit. Altijd een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Sir_Killalot schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:34:
[...]

[afbeelding]

Dat is het standaard bootscherm, geen idee waarom ie een png extensie op de telefoon heeft :?

Als je gelezen had: ik heb m'n eigen ROM gemaakt, gebasseerd op originele. Echter lukte 't mij niet om bovenstaande erin te krijgen. Dit zat ook in mijn originele. Mijn Rom is nu ruim 30 MB kleiner van omvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Had het niet per se tegen jou hoor :)

Lijkt wel of er meerdere bootlogo verwijzingen zijn ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWattel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 10:38
Mini Poeper schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:44:
[...]

Als je gelezen had: ik heb m'n eigen ROM gemaakt, gebasseerd op originele. Echter lukte 't mij niet om bovenstaande erin te krijgen. Dit zat ook in mijn originele. Mijn Rom is nu ruim 30 MB kleiner van omvang.
Heb je meer informatie over jouw eigen gemaakte ROM?
Is het Engels of Nederlandse versie en wat heb je weg gelaten?

Kunnen wij ook genieten van jouw ROM (ergens downloaden ofzo)?

BF1 Stats, GoT - System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
DWattel schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:53:
[...]

Heb je meer informatie over jouw eigen gemaakte ROM?
Is het Engels of Nederlandse versie en wat heb je weg gelaten?

Kunnen wij ook genieten van jouw ROM (ergens downloaden ofzo)?
Tuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:32:
Geldt dat hele gedoe rondom die video drivers alleen bij afspelen van je eigen opgenomen video's of ook bijvoorbeeld films die je erop zet?
Het is een video driver probleem in het algemeen. Dat heeft dus invloed op videos die je opneemt, videos die je afspeelt, spelletjes die je speelt, de snelheid van gewoon normale schermen tekenen, etc. Alles wat op je schermpje komt heeft hier dus mee te maken.

Verder is buiten de video driver, de touchscreen driver ook brak. Als je op het scherm drukt lagged je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hebben mensen hier ook het probleem dat de notification queue dubbele entries bevat en daardoor je telefoon dus traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag wordt of bepaalde events niet meer gaat afvuren (bijv. de wekker)? Reset is een oplossing of dmv een tool de notification queue checken op doublures en die verwijderen...

Ik lees er nergens wat over, maar 4 mensen die het toestel hebben, hebben allemaal dezelfde problemen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
BtM909 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:42:
Hebben mensen hier ook het probleem dat de notification queue dubbele entries bevat en daardoor je telefoon dus traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag wordt of bepaalde events niet meer gaat afvuren (bijv. de wekker)? Reset is een oplossing of dmv een tool de notification queue checken op doublures en die verwijderen...

Ik lees er nergens wat over, maar 4 mensen die het toestel hebben, hebben allemaal dezelfde problemen?
Jep ik, maar ik lees er ook nooit over.
Elke week verwijder ik deze dubbele notificaties, ik was dat gewend van m'n vorgie PDA.
Indien je Check Notifications gebruikt; niet de toets 'Clear' gebruiken, maar elke (rode) dubbele notificatie met de hand verwijderen!!! Ik weet niet of dat met een andere notificatie tool ook zo is maar ik heb al een aantal keer gehad dat programma een verkeerde notificatie verwijderde en dat het device geen contact maakt met de PC.

Dit laatste is echt geen pretje als het de PDA van je vriendin betreft die gewoon verwacht dat zo'n ding het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Deze Rom is gebaseerd op de originele WWE Rom echter heeft deze Radio versie 1.27.12.17 ipv 1.27.12.11

Verder heb ik de ROM zo veel mogelijk gestript.
Wat zit er (nog) in:
- Calculator (offcourse)
- Office Mobile 6.1 (uiteraard, wie kan nog zonder?)
- HTC Comm Manager; 10 toetsen met 3G toets
- HTC Audio Manager
- ZIP
- Windows Live
- SymbolPad
- Cyberon VoiceSpeed Dial
- JbedJava (Sorry Opera Mini gebruikers... maar check ff upload ;) )
- QuickGPS
- Bluetooth Explorer
- Map met twee standaard spellen
- Systeem geluiden
- Adobe Reader
- Adobe Flash ondersteuning
- NETCF 3.5, NETCF 2.0 weggelaten

Weggelaten (wat ik toch niet gebruik):
- HTC HOME
- World Card Reader
- MMS zooi
- Auto Update (heeft er iemand ooit moeten updaten?)
- Diverse Templates ter verfraaiing van foto's en tbv MMS (deze laatste zit er niet meer in)
- NETCF 2.0 is 3.5 geworden
- Windows afbeeldingen (wat moet ik met een afbeelding van een waterval?)
- SmartCard
- Transcriber
- Connection Setup (een internet verbinding met provider kan ik zelf wel instellen)

.
Verder zijn er een drietal register tweaks uitgevoerd om cache te vergroten en vind je in de download nog genoeg losse .cabjes om daarna te installeren. Het zijn de programma's en Today-plugins die ik gebruik. Dus alleen al hiervoor is het voor sommigen interessant om op de link te klikken: -klik-

Alle eer gaat naar diegene die héél actief zijn op xda-dev en de benodigde tools hebben ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Hoe kom jij aan WM 6.1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoomSmurf schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:20:
[...]

Het is een video driver probleem in het algemeen. Dat heeft dus invloed op videos die je opneemt, videos die je afspeelt, spelletjes die je speelt, de snelheid van gewoon normale schermen tekenen, etc. Alles wat op je schermpje komt heeft hier dus mee te maken.

Verder is buiten de video driver, de touchscreen driver ook brak. Als je op het scherm drukt lagged je phone.
Thx kerel, ik weet genoeg. Wat een bagger concern dat ze hier (nog) niks aan willen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Sir_Killalot schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:34:
[...]

[afbeelding]

Thanx!!

Wie weet er overigens waar op de HTC het programma active sybc staat geinstalleerd??? Ik heb die taskmanager geinstalleerd, maar nu staat altijd die active sync als link bovenin. Die kun je excluden....weet alleen niet waar de .exe file staat.....iemand enig idee???

Daarnaast schijn je ergens te kunnen instellen wat de frequentie moet zijn om mail via direct te kunnen ontvangen. In piekuren en daluren....iemand enig idee waar dit op de telefoon te vinden is....kan het niet meer vinden 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Bartez op 15-01-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Volgens mij had ik dat ook al in mijn originele Rom... maar ik heb ff screenshotje van m'n PPC gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/7263/screenpa5.png

Wellicht was dat nog niet in de Nederlandse versies? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 15-01-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bartez schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:30:
[...]

Thanx!!

Wie weet er overigens waar op de HTC het programma active sybc staat geinstalleerd??? Ik heb die taskmanager geinstalleerd, maar nu staat altijd die active sync als link bovenin. Die kun je excluden....weet alleen niet waar de .exe file staat.....iemand enig idee???

Daarnaast schijn je ergens te kunnen instellen wat de frequentie moet zijn om mail via direct te kunnen ontvangen. In piekuren en daluren....iemand enig idee waar dit op de telefoon te vinden is....kan het niet meer vinden 8)7
Ga naar je Inbox, Menu -> Options tik op je mailaccount om te wijzigen, je gaat langs je naam, pop en smtp instellingen helemaal op eind zit dat ophalen verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:26
Mini Poeper schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:26:
[...]

Volgens mij had ik dat ook al in mijn originele Rom... maar ik heb ff screenshotje van m'n PPC gemaakt:
[afbeelding]
Je hebt Office Mobile 6.1, das wat anders dan Windows Mobile 6.1 ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Harmsen schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:31:
[...]

Je hebt Office Mobile 6.1, das wat anders dan Windows Mobile 6.1 ;)
Stelletje bij de handjes! ;)
Dat bedoel ik natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Brr.. dat is iig een update die ik aan mij voorbij zal laten gaan.
Ziet er echt niet uit :?
Pagina: 1 ... 14 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.