HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.388 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:20
.KeN. schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:06:
Brr.. dat is iig een update die ik aan mij voorbij zal laten gaan.
Ziet er echt niet uit :?
Dat is trouwens wel WM Standard (zonder touchscreen), de Prof ziet er misschien wat anders uit :)

[ Voor 51% gewijzigd door Sir_Killalot op 15-01-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Mini Poeper schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:29:
[...]

Ga naar je Inbox, Menu -> Options tik op je mailaccount om te wijzigen, je gaat langs je naam, pop en smtp instellingen helemaal op eind zit dat ophalen verhaal.
dat zit er bij mij niet.....als ik langs de naam kom met ww en domein, dan kom ik bij de mappen die gesynchroniseerd moeten worden....ik werk namelijk met exchange.....daarna is het voltooien...en geen opties dus om piek en dal downloadmomenten te kiezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haasje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03-2024
Bartez schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:53:
worden met sprite backup ook alle settings etc gebackupped?? zoals instellingen van e-mail etc??
Gisteren een hard reset gegeven en de boel met Sprite weer teruggezet. De HTC was meteen weer operationeel, inclusief alle settings (wifi, call log, mail enzovoorts).

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
haasje schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:53:
[...]

Gisteren een hard reset gegeven en de boel met Sprite weer teruggezet. De HTC was meteen weer operationeel, inclusief alle settings (wifi, call log, mail enzovoorts).

Stephan
Top, echter....heb je destijds vanaf de PC een backup gemaakt, of vanaf de telefoon? Bij werkt vanaf de telefoon wel, maar vanaf de laptop niet (zie post hierboven).

Iets anders....hebben jullie ook zo''n probleem om in je contactlijst de ab, cde, fgh etc. knopjes met je vinger aan te tikken? Vaak heb ik geen zin dat pennetje eruit te pakken en wil ik de contactpersoon snel zoeken dmv de contactlijst met mijn vinger. Is er een mogelijkheid om deze knopjes groter te maken??? Dat geldt overigens ook voor de taakmanager en X rechtsbovenin het startscherm.....daar kan ik ook maar moeilijk bij met de vinger...

ten slotte.....als ik in mijn HTC Homeplugin de button e-mail aanklik, gaat hij naar berichten.....graag zou ik zien dat hij dan direct mijn inbox (postvak in) pakt....dat scheelt weer een klik.....is dat mogelijk??? bij de sms doet hij dat namelijk wel!

[ Voor 13% gewijzigd door Bartez op 15-01-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haasje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03-2024
Bartez schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:07:
[...]
Top, echter....heb je destijds vanaf de PC een backup gemaakt, of vanaf de telefoon? Bij werkt vanaf de telefoon wel, maar vanaf de laptop niet (zie post hierboven).
Nee, backup via de telefoon aangemaakt en op kaartje weggeschreven. Ook met eerdere PDA's heb ik dat altijd zo gedaan. Maak wel (soms) een kopie van dat ebstand naar de PC, voor het geval het kaarte het ook begeeft.

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 15:34
Oke mensen die het zat zijn van de slechte drivers...

ik heb zojuist het domein *spam* geregistreerd. de bedoeling heb ik kort in deze thread uitgelegd:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1818093#post1818093

vanavond ga ik ermee aan de slag, elke tip is welkom. Moet nu helaas weer werken

nog even een quote die ik ook op XDA heb gezet:

er komen alleen feiten om om mensen te waarschuwen, geen illegale dingen!!! ook zal er geen petitie opkomen of andere gekkigheid, doel is om hem hoog in google te krijgen zodat mensen bewust worden van het probleem.

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 08-02-2008 06:08 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
[...]
Iets anders....hebben jullie ook zo''n probleem om in je contactlijst de ab, cde, fgh etc. knopjes met je vinger aan te tikken? Vaak heb ik geen zin dat pennetje eruit te pakken en wil ik de contactpersoon snel zoeken dmv de contactlijst met mijn vinger. Is er een mogelijkheid om deze knopjes groter te maken??? Dat geldt overigens ook voor de taakmanager en X rechtsbovenin het startscherm.....daar kan ik ook maar moeilijk bij met de vinger...
Wat je sneller kunt doen is om 1 keer op je groene hoorntje te drukken zodat je in 't telefoonmenu komt, daar zie je de toetsen 0 tm 9 staan met abc def etc. Je kunt als je nu "jan" wil bellen via de T9 style: "5", "2", "6" touchen, dan alleen nog even naar beneden met je d-pad of scroll wheel tot je de juiste jan hebt en nog een keer op groen. Werkt hartstikke handig en snel. Zal overigens wel al meermaals voorbij gekomen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierdW
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 11:16
[quote]Bartez schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 08:30:
[...]
Wie weet er overigens waar op de HTC het programma active sybc staat geinstalleerd??? Ik heb die taskmanager geinstalleerd, maar nu staat altijd die active sync als link bovenin. Die kun je excluden....weet alleen niet waar de .exe file staat.....iemand enig idee???
Voor ActiveSync moet je repllog.exe toevoegen aan de exclude list. Wat ook kan, tenminste in mijn taskmanager: Taskmanager > options > Tabblad running > klik op ActiveSync > Add to Exclusive.
Daarnaast schijn je ergens te kunnen instellen wat de frequentie moet zijn om mail via direct te kunnen ontvangen. In piekuren en daluren....iemand enig idee waar dit op de telefoon te vinden is....kan het niet meer vinden 8)7
Frequentie kan je instellen in ActiveSync onder Menu > Schedule, maar als je Exchange gebruikt kan je (indien je belbundel dat toestaat) ook As items arrive instellen, dan gebruik je Push-mail :)

[ Voor 15% gewijzigd door SierdW op 15-01-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F10®!@n
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij mij is de windows dir op dit moment zo'n 200 MB.. terwijl ik bijna alle programma's reeds verwijderd heb.

Weet iemand misschien een programmaatje om disk usage per file in grafieken te laten zien? Zoals bv. JDiskReport voor de PC: http://www.jgoodies.com/freeware/jdiskreport/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Een vriend van mij heeft sinds kort ook een PDA (E-ten M800) waarop hij 24/7 een mobiele MSN account op heeft draaien. Erg handig ter vervanging van sms'en of om even snel iets te bespreken.

Hij kan op die manier een paar dagen met zijn accu doen (af en toe wel syncen, dus beetje laden tussendoor)
Toen ik dit met mijn TyTN probeerde had ik net een volle accu toen ik MSN 's avonds aangooide.
Echter.. toen ik de volgende ochtend wakker werd, kreeg ik een notification dat mijn accu bijna op was 8)7

Waarin ligt volgens jullie het verschil ? Waarom kan zijn PDA dit wel dagen achtereen en houdt de mijne er na een uur of 7 mee op ? Mijn gedachten: HSDPA / brakke versie van MSN (lijkt me sterk)
Sir_Killalot schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:24:
[...]

Dat is trouwens wel WM Standard (zonder touchscreen), de Prof ziet er misschien wat anders uit :)
Laten we het hopen hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:55
Radio cab misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
[...]
Ik gebruik altijd de 5-way pad. Gewoon naar beneden gedrukt houden en er verschijnt in beeld een grote letter, naar gelang je de toets inhoudt, volg je 't alfabet; stoppen bij de juiste letter.
En bij gewoon bellen gebruik ik vaak ook de methode die falonz aangaf, tevens maak ik gebruik van speeddial en voicedailing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je kunt zien of de internet browser van WIFI gebruik maakt of van GPRS/..
Dit scheelt namelijk in de kosten. :)
GPRS staat altijd aan, maar ik wil zeker weten dat als ik eenWIFI verbnding heb dat dan alles via WIFI loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:01:
Weet iemand hoe je kunt zien of de internet browser van WIFI gebruik maakt of van GPRS/..
Dit scheelt namelijk in de kosten. :)
GPRS staat altijd aan, maar ik wil zeker weten dat als ik eenWIFI verbnding heb dat dan alles via WIFI loopt.
Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/1636/screenqo0.png

Vul zelf maar in... ;)
Hoe dit krijg pop-upje krijgt: tik op dat "zendmastje" boven het puntje van de pop-up. Je kunt aan de kleine G zien dat de dataverbinding open is. Bij 3G komt er een kleine 3G en bij HSDPA komt er naast een H een H. Wellicht heb je altijd een G of een 3G in beeld (bij mij verandert de 3G in H alleen als ik al verbinding heb en echt alleen aan 't downen ben). Dan heeft je PPC gewoon contact met respectievelijk het GPRS, UMTS of HSDPA -netwerk. Komt er een klijn icoontje bij, dan staat 'ie open.
Bij WIFI veranderen laatst genoemde icoontjes in een "zendmastje"

Duidelijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 15-01-2008 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 19:40
Hoe krijg ik 'm zo gek dat hij én trilt, én een ringtone eerst zachtjes begint? Ik kom alleen OF trillen tegen, OF zachtjes beginnen, of trillen én hard volume ringtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:16
Ik kan het zo snel niet vinden, of ik zoek niet goed genoeg. 8)

Maar (ook) ik heb mijn msn contacten in mijn Contactenlijst staan, is er al een snelle oplossing om deze msn contacten uit mijn 'gewone' telefoonlijst te halen zonder dat ze uit mijn msn lijst zelf worden verwijderd?

Het vinkje bij: 'Windows-Live contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon' had ik niet aangevinkt (dacht ik), iig staan dat vinkje nu ook niet aan, maar toch zijn de msn contacten wel opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 14:46

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

peugeot206gt schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:45:

ik heb zojuist het domein *spam* geregistreerd. de bedoeling heb ik kort in deze thread uitgelegd:

vanavond ga ik ermee aan de slag, elke tip is welkom. Moet nu helaas weer werken

er komen alleen feiten om om mensen te waarschuwen, geen illegale dingen!!! ook zal er geen petitie opkomen of andere gekkigheid, doel is om hem hoog in google te krijgen zodat mensen bewust worden van het probleem.
Zag het al op XDA idd, goed initiatief want dit kan zo niet langer!

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 08-02-2008 06:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

teake schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:39:
Hoe krijg ik 'm zo gek dat hij én trilt, én een ringtone eerst zachtjes begint? Ik kom alleen OF trillen tegen, OF zachtjes beginnen, of trillen én hard volume ringtone.
Met de nieuwste KaiserTweak.
tim1981 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:23:
Ik kan het zo snel niet vinden, of ik zoek niet goed genoeg. 8)

Maar (ook) ik heb mijn msn contacten in mijn Contactenlijst staan, is er al een snelle oplossing om deze msn contacten uit mijn 'gewone' telefoonlijst te halen zonder dat ze uit mijn msn lijst zelf worden verwijderd?

Het vinkje bij: 'Windows-Live contacten opslaan in de contactpersonenlijst van je mobiele telefoon' had ik niet aangevinkt (dacht ik), iig staan dat vinkje nu ook niet aan, maar toch zijn de msn contacten wel opgeslagen.
Kan haast niet anders dan dat die optie wél was aangevinkt.
Gewoon even wijzigen (options -> switch windows love ID) et voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-09 19:40
.KeN. schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:07:
[....]

Met de nieuwste KaiserTweak.
Love U! Thanks!

[ Voor 3% gewijzigd door teake op 15-01-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
is het mogelijk om extra labels aan te maken in de agenda???

Het valt me op dat hij bijvoorbeeld niet alle agenda items synchroniseerd op een of andere manier....

mijn label 'werk' staat er bijvoorbeeld niet in......

voor wat betreft de beantwoording op mijn eerdere vragen.....iedereen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bartez schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:59:
voor wat betreft de beantwoording op mijn eerdere vragen.....iedereen dank!
Daar doen we 't voor hè! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 10:30
Ik heb de TyTN2 vandaag besteld bij een mooie deal met Hi (mijn oude provider). Wou daar opzeggen, maar ze wilde een stuk lager gaan met de prijs van de TyTN2 als normaal. Vond dat het prijsverschil niet waard om voor het snellere internet van vodafone te gaan.

Ik kijk nu trouwens naar een SD kaartje en zie dat er een 16gb kaartje op komst is in de pricewatch met klasse 6.

Transcend Secure Digital High Capacity 16GB voor 73 euro.

Heeft iemand hier ervaring mee of dat gaat werken in de kaiser? Extra geheugen zou wel welkom zijn als hij goed functioneerd als mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil_Inside
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 23:00
frennek schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:51:
Ik kijk nu trouwens naar een SD kaartje en zie dat er een 16gb kaartje op komst is in de pricewatch met klasse 6.

Transcend Secure Digital High Capacity 16GB voor 73 euro.
Er kunnen alleen Micro-sd kaartjes in, en in de winkel kan je maximum ééntje van 8 gig kopen (de 12gb kaartjes zijn op komst : nieuwspost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Ik zie het, het moet SD Micro HC zijn en niet normaal SDHC. Mijn fout :). Dan is de 8GB van sandisk de enige optie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kort vraagje: was laatst in Noorwegen en had ineens ipv 3g een piramide icoon bovenin beeld. Ik heb de handleiding doorgespit, maar lees er of overheen of het staat er niet in vermeld :)

Wie weet welk icoon ik bedoel en wat voor connectie ik toen in Noorwegen had?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-09 15:34
BtM909 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 00:49:
Kort vraagje: was laatst in Noorwegen en had ineens ipv 3g een piramide icoon bovenin beeld. Ik heb de handleiding doorgespit, maar lees er of overheen of het staat er niet in vermeld :)

Wie weet welk icoon ik bedoel en wat voor connectie ik toen in Noorwegen had?
Ik woon in noorwegen op het moment en dat icoon is dat je gebruikt maakt van roaming, woon zelf in bergen en ik heb daar altijd edge ipv 3g

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xplorer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10-2024
I spoke to HTC support in Australia last week and sent them 4 example movie files. The technician, Alper, called me yesterday after I sent a chaser email.

Here is a summary of what was discussed:

He was able to replicate the bad performance with the files sent. He escalated the issue to the HTC engineers who have also replicated the issue.

There is a ROM update coming for the phone, due around February. He thinks that this update will include video drivers but cannot 100% confirm that yet. He will keep me posted.

I suggested that he request HTC to update their website with information about the ROM upgrade and if it will include video drivers.

I think everyone will calm down a bit if HTC show that they will fix it.

David
Bron: http://forum.xda-develope...read.php?t=355345&page=16

Misschien dan toch goed nieuws? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

peugeot206gt schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:45:

Aha, dat ben jij dus ;). Ik heb er dezelfde naam :P.

Wel goed dat er actie wordt ondernomen iig. Ik heb idd contact met Kassa gehad, maar die mailen inmiddels niet meer terug. Misschien zijn ze het aan het onderzoeken :).

[ Voor 1% gewijzigd door pven op 08-02-2008 06:09 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
iemand enig idee hoe ik mijn GPS kan activeren in TOMTOM?? Het programma werkt enzo, echter kan hij het GPS apparaat niet vinden.....

EDIT: Gevonden....moet COM4 hebben.....

daarnaast blijft mij vodafone voicemail icootnje bovenin aan staan.....terwijl ik geen voicemailtjes meer heb.....erg vaag.....iemand enig idee hoe ik dat weg krijg....opstarten enzo wil niet werken...

EDIT: Ook gevonden....Vodafone gebeld en die hebben me handmatig volledig af- en aangemeld van het Vodafone netwerk,,,,,geen icoontje meer!

[ Voor 63% gewijzigd door Bartez op 16-01-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

http://www.HTCClassAction.org is er ook nog, natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja, er zijn wel meer initiatieven. Opzich prima natuurlijk, maar 1 grote actie lijkt me beter :).

Al is het al gunstig als potentiele kopers googlen en hits tegenkomen met deze problemen, dan kan het HTC geld gaan kosten en dat zullen ze niet leuk vinden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Is het mogelijk om vanuit de verkenner op de mobiel de geheugenkaart te benaderen om bestanden over te tanken?? Ik kan namelijk alleen maar op de my documents map komen.....en niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Als het goed is, heb je in je documenten ook een mapje 'Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat' staan.. als je die aanklikt, kom je op de root van je telefoon en via daar dus ook weer op de geheugenkaart :) ik zou het persoonlijk trouwens met een kaartlezertje doen, gaat stukken sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

HeatWave schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:42:
Ja, er zijn wel meer initiatieven. Opzich prima natuurlijk, maar 1 grote actie lijkt me beter :).

Al is het al gunstig als potentiele kopers googlen en hits tegenkomen met deze problemen, dan kan het HTC geld gaan kosten en dat zullen ze niet leuk vinden ;).
Dan lijkt het me verstandiger met de oude al bestaande website te joinen ipv nieuwe initiatieven te starten ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
En ook op de frontpage *O* :
nieuws: HTC kampt met driverproblemen in nieuwe generatie smartphones

niet echt om te juichen eigenlijk -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 15:42:

Zoals ik! Ik wilde hem eigenlijk deze week aanschaffen. Maar als ik geen filmpjes meer kan kijken en geen spelletjes meer kan spelen dan hou ik het nog even lekker bij de Vario 1.

Zonde! Had me er eigenlijk wel op verheugd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Aan de andere kant is het ook weer mooi omdat HTC nu misschien wat meer de druk voelt van de behoefte aan goede drivers. Misschien zorgen ze er nu sneller voor dat die drivers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 19:11
gebruik al sinds mijn qtek 9100 een core media player versie 0.72 RC1 en heb eerlijk gezegd nagenoeg geen last .
Speelt soepel en goed af.

Instelling video : gladde zoom/ trilling / directdraw

[ Voor 17% gewijzigd door scorpio op 16-01-2008 18:41 ]

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Nu online
ronaldlokers schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:14:
[...]

Aan de andere kant is het ook weer mooi omdat HTC nu misschien wat meer de druk voelt van de behoefte aan goede drivers. Misschien zorgen ze er nu sneller voor dat die drivers komen.
Ja inderdaad. Zoals je in de reacties ook kunt lezen zijn er al wat potenciële kopers die beginnen te twijfelen.
Als het HTC geld gaat kosten heb ik goede hoop dat het opgelost word.

Hoeveel werk kan het nou zijn om een driver, die hoogstwaarschijnlijk gedeeltelijk door Quadcom beschikbaar gesteld word, te implementeren in de ROM? HTC is niet nieuw in de markt. Ik neem aan dat ze mensen in dienst hebben die dit al vaker hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Moeilijk is het niet, maar 't kost HTC wel bergen geld ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
@Scorpio: Maar volgens mij hebben van die generatie gene problemen wast betreft drivers ;)

[ Voor 5% gewijzigd door XoReP op 16-01-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

scorpio schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:40:
gebruik al sinds mijn qtek 9100 een core media player versie 0.72 RC1 en heb eerlijk gezegd nagenoeg geen last .
Speelt soepel en goed af.

Instelling video : gladde zoom/ trilling / directdraw
Ware het niet dat het probleem zich niet beperkt tot het afspelen van video, maar ook tijdens simpele handelingen zoals bijvoorbeeld scrollen door een mailtje of het geluid harder/zachter zetten...

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kan iemand mij even uitleggen wat ik met mijn TyTN moet doen om ook last van dit probleem te krijgen ? Ik heb alleen dat de programmalijst soms traag scrollt, maar verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
Ik vind het ook raar waarom microsoft er geen druk achter zet. HTC is zogezegd DE partner van microsoft op mobile gebied. Lijkt me dat het imago van microsoft ook een deuk oploopt als de apparaten niet met volle snelheid functioneren. Zo krijgen mensen associaties dat windows mobile traag en sloom is. Kan niet meer druk gezet worden bij Microsoft zelf? HTC zal de hete adem van Microsoft duidelijker voelen dan een aantal gebruikers die heisa maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Sowieso vraag ik me af wat er met zo'n rechtzaak zal gebeuren. Wij zijn maar klein in vergelijking met een groot bedrijf als HTC. Ookal zijn er al ruim 4000 mensen die de petitie ondertekend hebben, we blijven maar klein.

Ik heb mijn HTC Touch Cruise vandaag toch maar besteld, mede omdat ik zo lang al uitkijk naar deze telefoon, en omdat ik 't vreemd vindt dat er nu pas heisa over gemaakt wordt, terwijl een TyTN2 al aardig lang op de markt is... En ik heb 't gevoel dat er wel iets goeds gaat komen na al deze heisa, van HTC of van de ROM-cooks op het XDA forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:21:
Kan iemand mij even uitleggen wat ik met mijn TyTN moet doen om ook last van dit probleem te krijgen ? Ik heb alleen dat de programmalijst soms traag scrollt, maar verder ?
Bladeren in PIE dan? Dat gaat schokloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Als we nou allemaal die slashdot en digg icons clicken op de site dan komt er misschien nog iets van ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:48:
[...]

Ooit had ik een update geïnstalleerd vanaf XDA site en dat is bij mij fixed... Alleen nu wel overgevoelig.

BTW. Als men 320*240 filmpje afspeelt gaat het nog wel, maar hogere resolutie of snellere fps dan is het wel traag of loopt zelfs vast en moet je softresetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Qunix op 16-01-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
tijntjethf schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:55:
Als het goed is, heb je in je documenten ook een mapje 'Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat' staan.. als je die aanklikt, kom je op de root van je telefoon en via daar dus ook weer op de geheugenkaart :) ik zou het persoonlijk trouwens met een kaartlezertje doen, gaat stukken sneller :P
Bedoel je een mapje op de laptop??? Op de HTC zelf kan ik het geheugenkaartje wel vinden....maar in MIJN DOCUMENTEN op de laptop staat geen snelkoppeling. In DEZE COMPUTER staat wel een verwijzing naar de Mobile Device en kom ik alleen in My Documents terecht op de HTC, niet in de root.....wat bedoel je precies???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
ER IS EEN ANTWOORD VAN HTC OVER DE QUALCOMM CHIP!

linkje
linkje 2
It seems that HTC may finally be addressing our pleas for real video drivers (as seen in this http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=359967 glorious post). However, it seems HTC needs our feedback. Each and every one of you should log on to http://member.htc.com/CustomerService/CS_Mail.aspx and submit a complaint about your video performance on your device. Here is what Shadow7789 sent them:
Hello,

Thank you for your inquiry

We here at HTC definitely understand your concern about being able to use your device to its full potential. In this case regarding the video rendering capabilities of your AT&T Tilt.

HTC has received similar feedback from other users and we are currently collecting examples to assist us in developing a fix. We request that you provide us with the following information about your device so that we can further investigate it. Please include:

• Your full name:
• Mobile number:
• IMEI:
• P/N:
• S/N:
• ROM Version:
• Details of issue:

Please provide a detailed account of the issue that you have experienced, which includes:

• Program used
• File size
• File format/encoding
• Resolution
• Video scaling (50%, 100%, full screen, etc.)
• Any other details that you believe to be relevant

We apologize if this issue has caused you any consternation. Please provide us with the above information at your earliest convenience.

HTC Technical Support
http://www.america.htc.com
http://www.htcwiki.com
http://www.cingular.com/support/
Eindelijk! :D
Dus nu allemaal even een mailtje sturen naar HTC met de problemen. Er zijn al meerdere mensen die dit mailtje terug hebben gehad, dus ze zijn er dus ECHT mee bezig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik krijg maar geen geluid wanneer iemand mij belt.

Als ik het naar trillen en dan bellen zet ipv trillen + bellen merk ik verschil. Maar er komt geen geluid wanneer een oproep binnenkomt.

Heeft iemand dit probleem ook gehad? Ik heb al verschillende beltonen geprobeerd. Afspelen van het beltoon geluidje is ook geen probleem.

Profiel staat ook op bellen en niet op stil

[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 17-01-2008 12:16 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
HTC vraagt bij welke software het voorkomt:
Denk eaan om geen thirth party software op te geven! Geef dus aan dat het hapert bij PIE, WMP, standaard spellen en de het oproepen van de telefoonfunctie!

Geef hierbij ook aan dat het bluetooth handsfree gebeuren ook maar matig is!

[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 17-01-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geef hierbij ook aan dat het bluetooth handsfree gebeuren ook maar matig is!
Lijkt me gewoon verstandiger om aan te geven waar je persoonlijk last mee hebt :) MAakt het wellicht ook effectiever om een probleem te analyseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
weet er iemand hoe ik een mp3-tje als wekkergeluid kan instellen??? maw....in welke map moet ik dat mp3-tje neerzetten???

Overigens goed nieuws over de videodrivers!!! goed gedaan iedereen!!! _/-\o_

Tenslotte de vraag of iemand weet hoe ik de meldingen die in beeld komen na een nieuwe mail uit kan zetten. Ik zie in de Home Plugin van HTC al dat er mailtjes staan te wachten....die meldingen zijn maar irritant......

[ Voor 59% gewijzigd door Bartez op 17-01-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Jongens met betrekking tot drivers probleem en actie die opgezet is op XDA forum en hantekening enzo...

Kan dit niet allemaal in TS. Zo schiet het echt niet op.

Als aerofreak geen tijd heeft (hoewel ik hem erg dankbaar ben tot nu toe), dan moet het iemand anders doen!!!!!!!!!

Zo is het echt niet overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nieuwe video drivers ?

Ding heeft sowieso een update nodig. Die van mijn vriendin heeft nogal kuren. Haar bellen, haar telefoon gaat niet over, direkt voicemail voor diegene die belt. Hebben het thuis zitten proberen met de telefoons langs elkaar. Pas na een reset werkt het weer.

Tis net als de eerste ducati 1098 motoren, te snel op de markt gebracht, te veel willen en er te weinig voor willen doen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Capo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:41:
Haar bellen, haar telefoon gaat niet over, direkt voicemail voor diegene die belt.
Herken ik maar al te goed helaas. Vaak genoeg te horen gekregen dat ik mijn telefoon uit had staan (ik heb geen voicemail aan), terwijl hij toch echt 24/7 aan staat :X
Bartez schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:50:
weet er iemand hoe ik een mp3-tje als wekkergeluid kan instellen??? maw....in welke map moet ik dat mp3-tje neerzetten???
Heb het inmiddels al een keer of 5 gepost, maar hier komt 'ie dan nog een keer:
MP3-bestanden in de root van je microSD kaartje zetten en je kunt ze in alle applicaties - die hier gebruik van maken - vinden / gebruiken.
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:48:
[...]

Nee, maar aangezien ik Opera Mini gebruik - waar scrollen (ik neem aan dat je dat bedoelt met bladeren ?) wél vloeiend gaat - heb ik daar geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[b][

Heb het inmiddels al een keer of 5 gepost, maar hier komt 'ie dan nog een keer:
MP3-bestanden in de root van je microSD kaartje zetten en je kunt ze in alle applicaties - die hier gebruik van maken - vinden / gebruiken.
Deze methode werkt bij mij helaas niet met de standaard wekker (HTC home, naast de klok). Of kan dit op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Get!em schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:02:
[...]

Deze methode werkt bij mij helaas niet met de standaard wekker (HTC home, naast de klok). Of kan dit op een andere manier?
mp3 renamen/omzetten naar .wav

in je windows folder zetten werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Viper® schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:17:
[...]

mp3 renamen/omzetten naar .wav

in je windows folder zetten werkt ook
Werkt niet bij mij....in folder zetten voor wekker...ook converten naar WAV werkt niet....Mp3 in root van kaartje voor ringtone wel :D

Hoe kan ik overigens mij SD kaartje vanaf de laptop benaderen door de telefoon?? Ik krijg alleen my documents om in te bladeren.....ik wil niet om de 5 minuten dat kaartje eruit halen....alleen bij grote hoeveelheden data!

[ Voor 3% gewijzigd door Bartez op 17-01-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

brrrt schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:55:
ER IS EEN ANTWOORD VAN HTC OVER DE QUALCOMM CHIP!

linkje
linkje 2

Eindelijk! :D
Dus nu allemaal even een mailtje sturen naar HTC met de problemen. Er zijn al meerdere mensen die dit mailtje terug hebben gehad, dus ze zijn er dus ECHT mee bezig! :D
Ik zou niet zo snel juichen. Dit mailtje gaat ten eerste alleen over het video playback probleem, niet over de 3D, touchscreen of camera problemen. Verder doen ze nog steeds of ze niet weten wat het probleem is. Bovendien krijgen andere mensen nog steeds reacties dat HTC er niets vanaf weet, of dat er geen oplossing gepland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik kan me idd niet voorstellen dat ze het niet weten, ze kopen de chipset, bouwen hem in en dan "vergeten" ze de drivers? In elk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
Misschien hebben ze bij elk ontwerp wel een checklist af te werken en zijn ze daar het kopje "drivers maken voor de pda" vergeten. :+

vb:
-snelle processor 8)
-scherm 8)
-case met mooi uiterlijk 8)
-windows mobile 8)
- geen drivers ontwikkelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 22:46

amphora

Websites & Fotografie

HeatWave schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:50:
Ik kan me idd niet voorstellen dat ze het niet weten, ze kopen de chipset, bouwen hem in en dan "vergeten" ze de drivers? In elk model?
Vergelijk het met je pc... Kaal windows installeren en je hebt beeld. Wil je hoge resoluties, snel 3D hebben moet je toch echt drivers bij ATI/nVidia vandaan trekken. (Hoewel nieuwere windows versies wel degelijke drivers standaard hebben tegenwoordig, maar vroegah was het wel zo.) Windows Mobile heeft standaard drivers die werken. En HTC is het denk ik niet vergeten maar vond het denk ik niet nodig daar wat tijd aan te besteden waarschijnlijk met het idee van "het werkt toch?"

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, nog een TyTn II gebruiker erbij :)

En gelijk een probleem. De foon kan geen verbinding krijgen met mijn LAN. Heb alles, WEP64 key, ip, dns, gateway, subnetmask, handmatig ingevoerd en krijg geen verbinding. "Netwerk niet beschikbaar". Laat ik het ip automatisch toewijzen komt er een IPv6 adres te staan :? Namelijk: fe80::218:41ff:fe4
SSID is níet hidden.

Zal nog ff met de instellingen gaan stoeien maar doe ik nu (al) iets verkeerd?

ROM 1.56.404.6 (08/28/07)
Radioversie 1.27.12.32
Protocolversie 22.45.88.07H

Edit: Heuh, ding tijdje laten liggen en nu heeft ie wel verbinding :?

Kan ik de GPS trouwens testen zonder gelijk tomtom te hoeven installeren?

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 17-01-2008 19:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:07

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Zhadum schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:24:
Jongens met betrekking tot drivers probleem en actie die opgezet is op XDA forum en hantekening enzo...

Als aerofreak geen tijd heeft (hoewel ik hem erg dankbaar ben tot nu toe), dan moet het iemand anders doen!!!!!!!!!

Ik lees ook niet alles...

Quote uit de startpost:
Voor handige links of tips kan je me altijd DM'en
:)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
bartgrefte schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:11:
Zo, nog een TyTn II gebruiker erbij :)

En gelijk een probleem. De foon kan geen verbinding krijgen met mijn LAN. Heb alles, WEP64 key, ip, dns, gateway, subnetmask, handmatig ingevoerd en krijg geen verbinding. "Netwerk niet beschikbaar". Laat ik het ip automatisch toewijzen komt er een IPv6 adres te staan :? Namelijk: fe80::218:41ff:fe4
SSID is níet hidden.

Zal nog ff met de instellingen gaan stoeien maar doe ik nu (al) iets verkeerd?

ROM 1.56.404.6 (08/28/07)
Radioversie 1.27.12.32
Protocolversie 22.45.88.07H

Edit: Heuh, ding tijdje laten liggen en nu heeft ie wel verbinding :?

Kan ik de GPS trouwens testen zonder gelijk tomtom te hoeven installeren?
Als je buiten gaat staan vast wel. Een leuke combi tussen Wifi en GPS is WiFiFoFum welke naar hotspots zoek en daarbij ook gelijk de gps unit aanspreekt om alles aan een locatie te hangen. File even opslaan als KML en je kunt in google earth kijken waar welke hotspots zitten (leuk om al rijdend in de stad te doen :D )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
tim1981 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:23:
Dat vinkje staat bij mij aan en kan ik niet uitvinken(grijs). Iemand een idee waarom dat is?

[ Voor 36% gewijzigd door CeedeBee op 17-01-2008 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
BoomSmurf schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:47:
Ik zou niet zo snel juichen. Dit mailtje gaat ten eerste alleen over het video playback probleem, niet over de 3D, touchscreen of camera problemen. Verder doen ze nog steeds of ze niet weten wat het probleem is. Bovendien krijgen andere mensen nog steeds reacties dat HTC er niets vanaf weet, of dat er geen oplossing gepland is.
Om 't even wat beter te maken dan, een berichtje van FabianNL uit het Touch Cruise topic:
just called htc customersupport also(lol)

the guy was from the uk helpdesk (joe something)
and he told me he had an email from taiwan this week that said that htc was sorry for the problems and that there were so many phones sold that a recall wasn't possible anymore but they are going to fix this really fast there will be an update on the htc e club
i also asked him if he would forward the email but that he could not because it was for internal use only...
but all and all good news i geuss that they now know of the issue and are reconising us customers.
this joe dude also said that he heard of the bounty we all collected for the laggy driver and that he was noticed by another collegue about it so the word is spreading!!!
also he slipped out something about an update of windows mobile in februari wm 6.1???
that's also good news...
he also told me to make a video of the problems and put it out on youyube and give them the url so that they could watch it because he said all the people that are saying on a forum they are facing problems but there are not enough evidence videos of this...so start making video's and put them out
and give them a call with the url of it so they can see it's really a problem
well thats my experience whith htc customer support
bron: http://forum.xda-develope...p?p=1825370&postcount=172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, er staan nog de nodige smsjes in mijn inbox op de sim maar de TyTn II geeft een lege inbox weer :? Volgens de "Help" hadden ze gelijk in beeld moeten komen...
De sim zat eerst in een k750i.
klaasbram schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Als je buiten gaat staan vast wel. Een leuke combi tussen Wifi en GPS is WiFiFoFum welke naar hotspots zoek en daarbij ook gelijk de gps unit aanspreekt om alles aan een locatie te hangen. File even opslaan als KML en je kunt in google earth kijken waar welke hotspots zitten (leuk om al rijdend in de stad te doen :D )
WiFiFoFum probeer ik van't weekend wel ff.

En toen was mijn LAN ineens niet meer beschikbaar :? Wtf, eerst deed ie niet, toen wel en nu weer niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 17-01-2008 23:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

brrrt schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:52:
[...]

Om 't even wat beter te maken dan, een berichtje van FabianNL uit het Touch Cruise topic:

[...]

bron: http://forum.xda-develope...p?p=1825370&postcount=172
Ik had het gelezen. Jammer genoeg is deze reactie tot noch toe door niemand anders gekregen. Sterker nog, na deze reactie zijn er nog een aantal reacties van HTC support gekomen die aangeven dat er geen plannen zijn er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Capo schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:41:
Haar bellen, haar telefoon gaat niet over, direkt voicemail voor diegene die belt.
Dat had ik ook toen ik nog bij Telfort zat, maar sinds ik de TyTN II i.c.m. Hi heb heb ik dit probleem niet meer gezien. Weet je zeker dat het aan je telefoon ligt en niet aan je operator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoomSmurf schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:07:
[...]

Ik had het gelezen. Jammer genoeg is deze reactie tot noch toe door niemand anders gekregen. Sterker nog, na deze reactie zijn er nog een aantal reacties van HTC support gekomen die aangeven dat er geen plannen zijn er iets aan te doen.
Ik werd door HTC verzekerd dat het probleem zich alleen voordeed op TyTN II's met Windows Mobile 5.

VIJF? Ik had die supportmedewerker hard moeten uitlachen. Volgens hem werden de eerste TyTN II's uitgeleverd met Windows Mobile 5 en is er later een update naar 6 uitgekomen. Ik vroeg of ie niet in de war was met de eerste TyTN (dus niet de II), maar hij zei dat ie echt de II bedoelde. Helemaal getikt, die gast.

Het zou me niet verbazen als HTC al druk bezig is met de problemen, maar dat HTC Support de communicatie naar buiten nogal vertroebelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CeedeBee schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Dat vinkje staat bij mij aan en kan ik niet uitvinken(grijs). Iemand een idee waarom dat is?
Zoals ik, een pagina of drie geleden, al eerder zei:
Dan ben je nog 'ingelogged' met je account in het systeem. Daarmee bedoel ik dan niet dat je online bent, maar dat je eerst lokaal de optie "sign in with an other account" moet doen, zodat je je huidige account als het ware "unlocked".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
Zhadum schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:24:

Zonder ál te brutaal te willen zijn wil ik weer eens een frisse wind door het topic laten waaien en heb ik een nieuw deel gestart. Met trots presenteer ik:

HTC TyTN II (Kaiser) deel 7

Modbreak:Op dat deel hebben we een slotje geplaatst.

Update: dat deel blijft op slot.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 18-01-2008 19:09 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 04:15:
[...]

Zonder ál te brutaal te willen zijn wil ik weer eens een frisse wind door het topic laten waaien en heb ik een nieuw deel gestart. Met trots presenteer ik:

Is dit in overleg met aerofreak gegaan :?

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Wederom een paar vraagjes.....

1) Een ringtone voor mij alarm in de vorm van een .WAV wil niet werken in de root van windows. Hij vindt hem wel, maar schiet automatisch naar DEFAULT. Ik heb begrepen dat dat met de bitrate te maken zou kunnen hebben. Is er iemand die weet wat de instellingen voor deze WAV moeten zijn om hemaf te laten spelen als wekker geluid???

2) Ik ben op zoek naar een touch-friendly contact list voor gebruik in de carkit. Als ik nu een contact moet zoeken terwijl de HTC in de carkit zit, is het vrij omslachtig. HEt liefst druk ik op bijvoorbeeld de T en dan moet hij naar de contacten met de T gaan. Echter zijn die betreffende knopjes zo klein....dat ik daar met mijn vinger niet bij kan. Iemand enid idee wat een goede touch-friendly contact plugin is of hoe ik dit evetueel aan kan passen??

Wederom bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
Bartez schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:35:
Wederom een paar vraagjes.....

1) Een ringtone voor mij alarm in de vorm van een .WAV wil niet werken in de root van windows. Hij vindt hem wel, maar schiet automatisch naar DEFAULT. Ik heb begrepen dat dat met de bitrate te maken zou kunnen hebben. Is er iemand die weet wat de instellingen voor deze WAV moeten zijn om hemaf te laten spelen als wekker geluid???

2) Ik ben op zoek naar een touch-friendly contact list voor gebruik in de carkit. Als ik nu een contact moet zoeken terwijl de HTC in de carkit zit, is het vrij omslachtig. HEt liefst druk ik op bijvoorbeeld de T en dan moet hij naar de contacten met de T gaan. Echter zijn die betreffende knopjes zo klein....dat ik daar met mijn vinger niet bij kan. Iemand enid idee wat een goede touch-friendly contact plugin is of hoe ik dit evetueel aan kan passen??

Wederom bedankt!!
Als je gewoon in je home scherm zit.. kun je op je toetsenbord gewoon de "t" in drukken.. als je theo nodig hebt, typ je dus theo.. en dan kun je bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 04:15:
[...]

Ik stem voor, als deze TS wel up2date gehouden wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Gamepie56 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:43:
[...]

Als je gewoon in je home scherm zit.. kun je op je toetsenbord gewoon de "t" in drukken.. als je theo nodig hebt, typ je dus theo.. en dan kun je bellen.
dat kan ook inderdaad...alleen is dat ook vrij lastig onder het rijden....het liefst gewoon een contact lijst met de namen in het groot weergegeven!

p.s....hoe krijg ik de meldingen weg dat er een e-mailstaat te wachten weg???

[ Voor 8% gewijzigd door Bartez op 18-01-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medic112
  • Laatst online: 07:29

Wederom bedankt!!
Deze vind ik erg handig:

http://www.jotto.no/fff/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Bartez schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:00:
[...]
p.s....hoe krijg ik de meldingen weg dat er een e-mailstaat te wachten weg???
Hem markeren als gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 01:12:
[...]

Dat had ik ook toen ik nog bij Telfort zat, maar sinds ik de TyTN II i.c.m. Hi heb heb ik dit probleem niet meer gezien. Weet je zeker dat het aan je telefoon ligt en niet aan je operator?
Niks komt dan meer aan (sms/telefonie/etc), en na reset krijgt ze ineens bericht dat ze gemiste oproep heeft.

Vermoed toch echt de telefoon :?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Kijk even naar PocketCM. Deze werkt wel aardig.
http://www.pocketcm.com

Overigens:
Ik gebruik hem nu op mijn htc touch, ik weet niet of ie op de Tytn II goed werkt.
Over een paar weken krijg ik mijn Tytn II en dan ga ik het proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door peterh op 18-01-2008 11:14 ]

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vind deeltje 7 ook niet echt netjes als er niet overlegd is met de TS van de afgelopen 3 delen...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik heb een ingewikkelde vraag, maar ik hoop dat er toch mensen zijn die hem kunnen beantwoorden...

In mijn auto heb ik een Xbox (met XBMC) die ik via een wireless accesspoint kan bedienen met mijn laptop, psp en HTC Kaiser II. Nu wil ik graag het internet van mijn Kaiser delen met mijn Xbox zodat ik bijvoorbeeld songteksten kan weergeven en Uitzending Gemist kan kijken. Is er een mogelijkheid om het wireless accesspoint te laten fungeren als bridge tussen de Kaiser en de Xbox?

Internet delen via USB en Bluetooth is iig wel mogelijk, maar daar heb ik dus niets aan.
Of zou er een kabeltje bestaan (Kaiser - USB mini --> RJ45 - Accesspoint) die ik zou kunnen gebruiken om verbinding te maken? (USB mini --> ethernetpoortje kan natuurlijk ook.)

[ Voor 4% gewijzigd door Bigfoot87 op 18-01-2008 12:18 ]

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Vraagje tussendoor: doet jullie hotmail/live het? Op pc wel maar op men tytnII werkt die sinds vandaag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Bigfoot87 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:09:
Ik heb een ingewikkelde vraag, maar ik hoop dat er toch mensen zijn die hem kunnen beantwoorden...

In mijn auto heb ik een Xbox (met XBMC) die ik via een wireless accesspoint kan bedienen met mijn laptop, psp en HTC Kaiser II. Nu wil ik graag het internet van mijn Kaiser delen met mijn Xbox zodat ik bijvoorbeeld songteksten kan weergeven en Uitzending Gemist kan kijken. Is er een mogelijkheid om het wireless accesspoint te laten fungeren als bridge tussen de Kaiser en de Xbox?

Internet delen via USB en Bluetooth is iig wel mogelijk, maar daar heb ik dus niets aan.
Of zou er een kabeltje bestaan (Kaiser - USB mini --> RJ45 - Accesspoint) die ik zou kunnen gebruiken om verbinding te maken? (USB mini --> ethernetpoortje kan natuurlijk ook.)
Ik denk dat met behulp van WMWifiRouter wel wat te maken moet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

- En toen was mijn LAN ineens niet meer beschikbaar :? Wtf, eerst deed ie niet, toen wel en nu weer niet?

- Er staan nog de nodige smsjes in mijn inbox op de sim maar de TyTn II geeft een lege inbox weer :? Volgens de "Help" hadden ze gelijk in beeld moeten komen...
De sim zat eerst in een k750i.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
XoReP schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:50:
[...]

Ik denk dat met behulp van WMWifiRouter wel wat te maken moet zijn ;)
Thnx :D ga er meteen even naar kijken!

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Ik wil eigenlijk alleen in mijn HTC Home Plugin zien dat hoeveel ongelezen mailtjes ik heb....niet telkens de melding dat ik weer een nieuw mailtje heb, want dat zie ik al....dat geldt ook voor de sms-jes etc.....en de gemiste oproepen.....is dat niet uit te zetten.

De touch friendly contactlijsten ga ik eens proberen, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Probeer je dingen weleens uit voor je weer voor de zoveelste keer een vraag hier neerplempt ?
Sorry als ik geïrriteerd over lijk te komen, maar je kunt toch ook door trial & error dingen proberen :?

Ik vond net binnen een paar seconden deze methode:

Start -> Settings -> Sounds & Notifications -> Notifications -> Event = Messaging: New e-mail message, en dan 'display message on screen' afvinken.

Dat zou het volgens mij moeten doen. De rest is op die manier ook te regelen lijkt mij.

EDIT: En laat deze topic lekker open.
TS heeft immers al aangegeven dat je een DM kunt sturen voor SP toevoegingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 18-01-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
.KeN. schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:53:
Probeer je dingen weleens uit voor je weer voor de zoveelste keer een vraag hier neerplempt ?
Sorry als ik geïrriteerd over lijk te komen, maar je kunt toch ook door trial & error dingen proberen :?

Ik vond net binnen een paar seconden deze methode:

Start -> Settings -> Sounds & Notifications -> Notifications -> Event = Messaging: New e-mail message, en dan 'display message on screen' afvinken.

Dat zou het volgens mij moeten doen. De rest is op die manier ook te regelen lijkt mij.

Ik snap je....uiteraard heb ik me al suf zitten zoeken naar opties....eveneens waar jij het noemt....maar waarschijnlijk overheen gekeken.....excuses, maar ik weet hoe het werkt....ik post allen iets als ik het echt niet kan vinden.....sorry als dat een beetje gemakzuchtig over kan komen, da's niet de bedoeling! BEDANKT in ieder geval! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte beschrijving van mijn ervaringen (v1615) na 3 dagen gebruik.

Toestel is erg vlekgevoelig (vette vingers);
bijgeleverde screenprotector krijg ik er alleen met bubbels op, dus ik doe wel zonder;
tasje doet erg goedkoop aan, is wel functioneel;
bijgeleverde TomTom werkt meteen tadellos, andere versie die de ingebouwde gps-ontvanger niet ondersteunt moest ik de bluetooth muis op com4 kiezen, meer en sneller sat-ontvangst op de tytnII dan op de vaste TT in mijn auto;
wifi werkte met de goede wap2 code meteen en blijft werken, moet er alleen niet te ver vanaf zitten;
camera functioneert iig 's avonds binnen als dikke bagger, buiten niet geprobeerd;
syncen in vista verloopt perfect;
toegang tot de interne opslag en het 2Gb geheugenkaartje ook;
de internetverbinding bij mij thuis gaat meestal op 3G, maar ik heb zowel in de stad als het buitengebied meest HSDPA gehad en dat gaat snel!!
Dat je geen gewone oortjes kan aansluiten maar alleen met een converter en dat de videodrivers voor de Qualcomm® MSM 7200 bagger zijn is jammer, maar dat wist ik. Voor dat laatste komt misschien ooit een oplossing.....
Ik heb het ding als speeltje gekocht en het functioneert op bovengenoemde positieve punten zeker, jammer van de minnetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bartez schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:56:
[...]

Ik snap je....uiteraard heb ik me al suf zitten zoeken naar opties....eveneens waar jij het noemt....maar waarschijnlijk overheen gekeken.....excuses, maar ik weet hoe het werkt....ik post allen iets als ik het echt niet kan vinden.....sorry als dat een beetje gemakzuchtig over kan komen, da's niet de bedoeling! BEDANKT in ieder geval! _/-\o_
Geen probleem hoor :) Het kwam alleen even zo over namelijk.
Zo van: "Hmm hoe zou dit gaan eigenlijk ? Wacht, ik post het wel zodat iemand het me kan vertellen."

Keep 'em coming zou ik zeggen hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 10:06
.KeN. schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:53:

Deze blijft ook open, het nieuwe deel wordt weer door aerofreak geopend :)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Welk nieuwe deel ? ;)
Aangezien de topicstarter dezelfde blijft, kan hij de SP gewoon editten en updaten.
Daar is geen nieuw deel voor nodig :)
Als er een nieuwe topic geopend moest worden had dat 20 pagina's geleden al moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik werd trouwens vandaag nog gebeld door Vodafone. Ze wouden me nog een V1615 aansmeren maar ik zei dat ik niet genoegen neem met 12maanden garantie ipv. 24. De persoon ging toen vragen aan zijn leiding en toen werd ineens mij medegedeeld dat er wel 24 maanden op zat :/ .

Naja dan neem ik die toch maar mee in me overweging als ik eindelijk een abo kan afsluiten...

[ Voor 15% gewijzigd door XoReP op 18-01-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, wififofum draait. Nu wachten op gps-fix...

Heb poort com4 ingesteld, weet alleen niet of 4800 baud goed is :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

4800 = goed
Pagina: 1 ... 15 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.